La Evomag , clientul nu are niciodata dreptate

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=35014




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


22 Comentarii pana acum»

  1. vrajitorul.eu said

    am November 19 2009 @ 3:19 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am November 19 2009 @ 3:19 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. ivan-1 said

    am November 19 2009 @ 4:44 pm

    Astea chiar sunt probleme…ma mir ca nu s-a legat de faptul ca negrul cu care e vopsit aparatul e prea negru si nu e gri inchis sau ceva de genul.
    Alta problema: “Sistemul de operare fara posibilitatea de a selecta limba romana” :)) Recomand domnului sa astepte pana cand limba romana va fi o limba de circulatie internationala. Cu o asemenea mentalitate, trebuia ca 1 din 1 milion de romani sa stie sa se descurce pe un calculator.

  4. Patrascu Mihai said

    am November 19 2009 @ 9:04 pm

    Buna seara, Respect ceea ce a scris domnul Lucian Chircea. Desi toata “intamplarea” cu acest laptop este povestita frumos de Domnul Chircea, chiar dansul scrie ca am raspuns de fiecare data desi am fost facut “idiot, parsiv, ipocrit”. I-am explicat de fiecare data ce putem face pentru dansul, din prima clipa i s-a oferit posibilitatea returnarii produsului si a intregii contravalori a acestuia.

    Singurele raspunsuri venite de la dansul au fost:
    1. Sunteti un: : “idiot, parsiv, ipocrit”
    2. Voi veni la d-voastra la sediu “contra sumei de 200 ron”.

    Tonul meu nu a fost unul agresiv, nici impunator desi sunt jignit de catre o persoana care imi adreseaza injurii fara nici un drept.

    Va rog sa incercati sa intelegeti daca am procedat incorect fata de acest domn. In cazul in care doriti va pot pune la dispozitie intregul sir de email-uri.

    Patrascu Mihai
    mihai@evomag.ro

  5. Luci Chircea said

    am November 19 2009 @ 10:13 pm

    Ma bucur ca in sfarsit simt sustinerea romanilor care cred ca au drepturi.
    Pe acest site vad o gramada de probleme… care mai de care,
    consumatori, cu probleme. Dar majoritatea din cei ce comenteaza, nu stiu de ce, imi par oameni care nu au alta treaba decat a gasi hibe in problemele celorlalti. Mi-ar fi foarte simplu sa iti dau o replica taioasa, nenea ivan, dar imi pare degeaba. Spune-mi te rog, nu cumva ai o dacie la ce nu merge nimic dar te resemnezi cu gandul ca: “cat dai atata face”?
    Cat oare o sa mai traim fara sa avem pretentii, cele mai de bun simt. Asa ca nenea Ivan, mergeti dumneavoastra la un magazin, sa vina patronul sa tipe la dumneavoastra si apoi … sa lasati capul jos si sa plecati acasa. Se pare ca fix in momentul ala, chiar daca e magazinul din fata blocului, o sa vedeti mizeria de pe jos si o sa sunati la sanepid…. ca daca nu, nu aveti ce cauta pe un site de genul: protectia consumatorului. In orice tara euopeana nu ai sa cumperi niciodata un Windows (sistem de operare)in alta limba decat cea locala. Cred ca nu avem nici un fel de coloana vertebrala si incep cu exemplul meu, nu am simtit nevoia pana cand nu mi-au sarit capacele, toti europenii vorbesc o limba straina de la scoala noi o vorbim de la calculatoare respectiv televizor. Asta pentru ca ne “obliga” asmenea firme. De aia ei stiu mai multe (europenii) ca isi vorbesc lima materna bine, la noi nu e cazul la un procent important din populatie.

    Eu am scris aici, dar istoria mea cu ANPC nu e prima … pentru ca acum chiar m-a socat impertinenta si nesimtirea directorului de la evomag. Incerc sa contribui la educatia consumatorului roman, cred eu.
    Multumesc de cometariu.

  6. cristi said

    am November 20 2009 @ 6:37 am

    In primul rand respectivul reclamant se tot refera ca vrea o tastatura US nu UK dar la final vrea sa selecteze limba romana. Mie imi pare ca habar nu are ce este un laptop. Nu este nici o diferenta intre tastatura US si UK, poate daca vrea in limba romana era altceva. In al doilea rand, limba romana exista in windows, trebuie doar sa o cauti. La fel si schimbarea tastaturii din UK in US (se faca din windows). Daca nu stie, sa se duca la o firma sa ii arata cum se face. Nu sa se planga aiurea.

  7. cristi said

    am November 20 2009 @ 8:18 am

    Apropo, domnule Chircea, nu este adevarat ca in nici o tara europeana nu o sa cumperi windows in limba tarii respective. Este o parere de neinitiat (incerci sa ghicesti). In al doilea rand, laptopurile vin cu windows OEM. Daca laptopul respectiv avea windows in limba engleza, sunt convins ca scria in oferta. Firma nu poate schimba limba windows-ului, trebuie o alta licenta. Asta este politica Microsoft. Se poate schimba doar maparea tastaturii (spre exemplu sa suporte caracterele romanesti specifice). Este vina firmei DOAR in cazul in care, in oferta, nu a precizat ca licenta windows-ului este in limba engleza. Cam totdeauna este precizat acest aspect. Oricum, nu cred ca este cazul de asemenea scandal. Daca respectivul reprezentant al firmei s-a oferit sa va returneze banii pe laptop, trebuia sa acceptati. Ei nu pot sa va schimbe windows-ul, asa sunt livrate. Este o politica (dezavantajoasa pentru client in mod normal, eu daca vreau sa cumpar un laptop si nu vreau licenta de windows pentru ca prefer linuxul, nu pot) a Microsoft si a producatorilor de laptop. Va suparati degeaba. Nu o sa obtineti nimic pentru ca nu depinde de respectiva firma.

  8. Urban@Patrascu Mihai said

    am November 20 2009 @ 6:16 pm

    Speram ca aceste probleme sa fie lamurite, intrucat fara clienti multumiti , nici o afacere de pe lumea asta nu poate rezista

  9. Patrascu Mihai said

    am November 20 2009 @ 8:38 pm

    Multumesc pentru recomandare Domnul Urban, este fundamentul dupa care ne-am cladit acest business.
    Suntem activi pe piata de 5 ani si ratingul nostru este 9.4 din 10 la satisfacerea clientului. Ma implic personal in orice nelamurire/nemultumire. Consider ca am dat toate solutiile si am fost cat se poate de temperat cu domnul Chircea. Dansul nu doreste sub nici un aspect desi o spune rezolvarea acestei situatii, nu am idee ce vrea de la noi dar sunt foarte curios sa aflu. Recomand cautarea pe internet a parerilor despre evoMAG.ro si apoi tragerea unei concluzii de genul celei trase sau impuse de domnul Chircea.
    http://www.trustpilot.ro/review/www.evomag.ro

    Multumesc.

  10. Petre said

    am March 29 2010 @ 10:32 am

    Cvasinecunostinta de cauza a romanului care, dupa ce ca nu stie, urla-n dreapta si stanga cum ca “da’ de ce plm nu merge, ma?!?!?”. Nenea Luci, tata, la scoala, la ora de informatica nu te-a invatat sa schimbi setarile de limba ale windows-ului, nu-i asa?! Nu ai facut asta la scoala ca ai bine peste 40 de ani?! Oooooookey. Atunci ai o scuza: nu stii! Asta-ti da pehlivanescul ‘drept’ de a flegma impertinenta necunostintei de cauza oriunde?! Eu stiu ca, atunci cand nu stiu, intreb. Nu urlu, nu injur ci intreb, calm, deoarece pornesc de la premisa ca pot afla totul daca cercetez…cu calmitate. Nu pornesc de la gandul frustrat “dom’ne, are ‘uindos’ in engleza iar io vrea romana si nu stie cum se face, buhuhuuu, dar ie vina voastra ca nu are romana si ca io nu stie”. Stiti, gradul de civilizatie se cunoaste dupa cum reactioneaza omul pus in fata unei probleme pentru care nu are cunostiinta de cauza spre rezolvare: sustine vanitatea cu stupiditate crasa sau pleaca intrebarea cu dorinta de cunoastere la sfaturile celor care stiu. Nu e o rusine sa zici “pai nu-mi cunosc windows-ul, nu stiu sa-l folosesc bine sau chiar deloc; nu stiu ce e aia defragmentare, nu stiu ce inseamna a-ti curata sistemul si a-l verifica de erori cu softuri aferente, hei, nu stiu nici macar ce pot face cu Excel (ca sa nu zic ceva de BIOS sau drivere)”. In cazul de fata, nenea Luci, e clar ca dumneavoastra, ca si client sau doar ca simplu utilizator de laptop, nu aveti dreptate deoarece NU STITI. Nu stiti sa operati un windows deoarece habar nu aveti sa setati o limba de la control panel (l-ati folosit macar o data, stiti unde este?!), ceea ce ma face sa-mi pun in minte, inca o data, cat se poate de clar ideea-filosofie “merita omul sa aiba laptop (sau orice aparat) doar pentru ca vrea desi n-are habar de utilizare si nici nu vrea a invete?!”. O zi buna si deschidere catre rezolvari INTELIGENTE! PS: inca o data NU e o rusine sa-ti admiti limitele.

  11. Aoleu, ce oameni! said

    am March 29 2010 @ 10:44 am

    “Analfabetii secolului ce vine nu vor fi doar cei care nu stiu sa scrie si sa citeasca, ci si cei care nu cunosc operarea pe un calculator” – la asta se rezuma problema dumneavoastra, in general, domule Lucian. Exista in om ceea ce se numeste spirit autodidact, dorinta de avangardist si bunavointa. Abuzati din plin de ele, domnule Lucian, deoarece cel mai bun ajutor este cel pe care ni-l acordam noi insine. ps. Control Panel>Clock, Language and Region>Keybords and Languages>Install/uninstall languahes.. sau/si Change keybords.. Asta inseamna sa nu sti si sa fi incapatanat. Problema se rezolva in 2 minute. A astepta 3 saptamani pentru ceva atat de simplu pt.care dumneata puteai sa-ti butonezi intuitiv curiozitatea in calculator…e dincolo de posibilitatea mea de ratiune si as putea, simplu, sa pun o anatema de un sigur cuvant pe dumneata si capacitatea ta de a te descurca/gandi ..cum, o, Doamne, toata tara asta e plina de asemenea persoane. Musai si artagoase-n….treaba lor. O zi plina de desteptare si intuitie, domule Lucian!

  12. Vlad said

    am May 11 2010 @ 3:35 pm

    1. Windows XP, sistemul de operare cu care a venit laptop-ul, nu permite schimbarea limbii (decat pentru tastatura si setari regionale). Din aceasta cauza sunt XP-uri ce se disptribuie in Engleza si insotite de un CD ce contine Language PACK in limba dorita. Suntem Romani si vorbim si scriem in romana in primul rand. (vezi Germania, Spania, Italia si emisiunile TV, sistemele de operare etc.)

    2. Faptul ca sistemul de operare permite selectarea limbii pentru tastatura nu inseamna ca acea tastatura este cu adevarat in limba selectata deoarece tastele sunt “marcate” si nu se pot modifica. Pe unii ii incomodeaza, mai ales in cazul Lenovo unde sunt schimbari pentru tasta “2” “:” “‘” samd.

    Este foarte usor de inteles ce vrea clientul:

    1. Sa fi stiut din timp ce tastatura are laptopul (este componenta folosita in permanenta).
    2. Sistemul de operare (soft-ul principal intr-un calculator) sa fie in limba aleasa de acesta sau sa aiba un chit de instalare pentru acea limba.

    Eu zic ca sunt cerinte de bun simt pentru care, in alte tari, nici nu s-ar fi stat la discutii.

  13. Radu Apietreanu said

    am August 1 2012 @ 3:13 pm

    Nu stiu ce anume recomanda Evomag drept o firma serioasa si apreciata de clienti cand bisnitarii astia nu accepta niciun fel de comentariu pe site-urile lor care evidentiaza modul execrabil in care esti tratat pe durata intregului proces de achizitie. sunt 100% convins ca prostiile alea de le tot afiseaza ca un tip exhibitionist pe o plaja de nudisti sunt false.
    evomag = dispret fata de client

  14. Cezarr Toader said

    am August 1 2012 @ 8:03 pm

    Este foarte trist felul in care Dl Mihail, director al Evomag intelege sa isi respecte clientii.
    Acum mai bine de 1 an am trimis spre garantie unul din cele 2 monitoare Philips pe care au aparut pete negre mari de dimensiunea 5-6 cm. Garantia a fost refuzata pe motiv ca ar fi fost lovite. Mentionez ca ercranul era intact si nu prezenta nici un fel de urme de lovituri (pe forumuri am gasit ca samsung si philips ar fi avut astfel de probleme cu unele loturi de ecrane.

    Avand in vedere refuzul de a ne repara/inlocui produsele aflate in garantie am facut plangere in instanta. Dupa cateva termene am primit un telefon de la Dl Mihail prin care ne ruga sa renuntam la acest proces promitand ca va rezolva el aceasta problema.

    Dupa cateva luni Evomag nu numai ca nu a rezolvat la aceasta problema dar a mai si continuat procesul cerand cheltuieli de judecata de cca 1180 ron.

    Deci pe langa cele 2 monitoare defectate in mai putin de 1 an, mai trebuie sa platesc inca pe atat valoarea lor.

    Luati aminte ca a primi garantie nu e totuna cu a beneficia de garantie.

    fostul client Evomag

    Cezar Toader

  15. Marian Chelaru said

    am August 2 2012 @ 11:21 pm

    @Cezarr Toader nu sunt surprins. acum sunt curios cat o sa mai dureze pana cand patronul de akolo o sa isi puna stampila repede langa comentariul tau cu o atitudine semi libidinoasa sau cand o sa te roage in privat sa nu mai publici adevar despre ei pe net.
    niste amatori

  16. hamangiu said

    am November 22 2012 @ 10:46 am

    Asa le trebuie ignorantilor (a se citi: dobitocilor) care folosesc windows doar din lene si prostie. Daca a-ti folosi linux, ar fi si in limba romana, nu ar avea nici virusi, si ar merge si mai repede pe calc decat windows. Si ar fi si gratuit, evident! Desigur, boala roamneasca nu are leac: prostia si fudulia sunt cele mai de pret avutii ale romanilor. Ignoranta in domeniul calculatoarelor nu este scuza pentru orice. Va aruncati cu capetele inainte la orice promotii tampite, dar s-ar vinde kk ambalat la promotie, voi l-ati cumpara si pe ala. Daca nu stiti, de ce nu intrebati macar pe cineva mai priceput? De ce nu invatati ca Lenovo o marca 100% chinezeasca: conceput, proiectat si fabricat Made in China. Sigur, si alte marci celebre sunt produse in China: HP, Dell, etc, dar macar alea sunt proiectate in state civilizate, si sunt verificate riguros la calitate, nu ca mizeriile Lenovo.
    P.S. Dar in definitiv, de ce nu schimbati limba tastaturii, adica de ce nu atribuiti o alta schema (mapare) a caracterelor pe taste ? Eu folosesc limba tastaturii romana si engleza, cand vreau sa scriu texte lungi. Iar schimbul intre cele doua tipuri de mapari o fac foarte simplu: apas combinatia de taste Alt(stanga)+Shift(stanga).

  17. hamangiu said

    am November 22 2012 @ 11:10 am

    As dori sa adaug un singur lucru la comentariul precedent: nu am nimic de-a face cu evoMAG (angajat, ruda, etc), ba chiar as putea spune ca sunt un fost client un pic nemultumit: am cumparat acum vreo 4 ani un telefon mobil mai rar intalnit in Romania. Era ceva clasa business, destul de scump. Lucrurile au fost dubioase inca de la inceput: m-au contactat cu intarziere (cam o zi) pentru confirmarea comenzii. Apoi am asteptat cam o saptamana pana a reusit sa ajunga curierul, desi livrarea se facea in zona centrala a Bucurestiului. Pachetul sigilat in punga opaca, OK. Inauntru: surpriza: cutia aparatului desigilata, manual in limba romana nu, manual in limbile engleza, franceza sau germana nu. Manual in limba chineza DA, manual in limbile suedeza, norvegiana si daneza DA. Manual xeroxat in limba romana de la un alt model de telefon, cu tastatura complet diferita, DA. Dupa ce m-am documentat pe internet, am aflat ca respectivul model de telefon, era oficial comercializat doar in Scandinavia si China. My bad!
    Ceea ce nu inteleg, este faptul ca evoMAG nici macar nu m-a atentionat despre acest amanunt. Probabil nici macar nu s-au obosit sa observe acest lucru. Dilema mea este una aproape existentiala: de ce sa ma chinui sa mai cumpar ceva de la evoMAG, cand baietii bronzati din zona Obor stiu mai multe despre telefoane decat evoMAG. Si au si livrare mai prompta!

  18. ion de la coplaca said

    am November 23 2012 @ 1:15 am

    Da tara arde si baba se chiaptana , ala idiot cu tastatura , asta cu tilifonu , cel mai simplu sunati la ANPC sigur va rezolva , sau beliti fasolea inainte sa cumparati , asa ca nu va mai vaitati ca nsite tate , omi isi vinde marfa daca tu ion nu te uiti si nu te documentezi , nu e problema lor sa nu-si vanda marfa dar nici sa piarta imbecili ca voi care habar nau ce cumpara , DAR CUMPARA SI LA OFERTA :)). stima , pentru injuri va stau dispozitie

  19. vasiliu adrian said

    am November 23 2012 @ 10:06 am

    i-mi pare rau de domnul cu laptopul dar a cumparat in necunostinta de cauza e vina lui ca nu sa documentat ,e foarte urit din partea lui daca a folosit un asemenea limbaj

  20. Maria said

    am February 16 2013 @ 1:12 am

    Am cumparat de la aceasta firma o tableta Samsung Galaxy. Inca de la achizitie nu a functionat camera foto. In interiorul termenului de garantie am prezentat aparatul la serviciul lor de service. Au luat-o, au verificat pe loc daca sunt reale sustinerile mele si apoi au decis sa o trimita la service. Dupa aproximativ doua saptamani m-au contactat sa vin sa-mi ridic aparatul, iar cand m-am prezentat la ei m-au anuntat ca garantia nu se poate acorda ca cica ar fi existat o “interventie neautorizata” in aparat si sa o repar contra cost (1000 lei). Chestia cu interventia neautorizata este cea mai grosolana minciuna. Nimeni, absolut nimeni nu a umblat la aparat in afara de ei. Ceea ce este mai grav este ca odata ajunsa acasa (pentru ca mi-au predat camera descarcata, deci nu aveam cum sa verific daca functioneaza) am constatat ca nu mai functioneaza deloc. Nu se mai incarca, nu mai poate fi deschisa. Adica le-am predat un aparat functional (exceptand camera foto ) si mi-a fost returnat un aparat mort.

    Abia acum cercetand forumurile am constatat ca foarte multe persoane au avut probleme cu serviciul lor de service si respectarea garantiilor. Daca as fi citit dinainte aceste forumuri nu as mai fi cumparat de la EVOmag.

    Am incercat sa-mi exprim parerea si pe site-ul lor, dar acolo nu au loc decat aplaudacii. Asa ca aveti in vedere ca multe din aprecierile laudative sunt postate chiar de ei si nicidecum de clienti in mod real multumiti.

  21. Catalin Fetita said

    am August 1 2013 @ 12:58 pm

    EVOMAG – nu respecta termenii de garantie
    EvoMAG – un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie,
    Pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.
    iata, pe scurt, faptele:
    – pe 15.07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului – si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
    – pe 23.07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
    – am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
    – dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15.07.2013.”la putin timp dupa predarea initiala a tabletei” in care suntine el tableta este lovita si de aceea imi pierd garantia.
    Mentionez ca la predarea tabletei, in procesul verbal nu apare asa ceva. Nici chiar pe pe 23.07 nu mi-au semnalat aceste lovituri.
    Trecand peste faptul ca time stamp-ul cu data precum si metadata cu data din properties-ul pozelor poate fi usor editata, faptul ca dupa 10 zile mi se aduce la cunostinta despre niste lovituri, nu mi se pare altceva decat o incercare de a gasi un pretext de a nu respecta conditiile de garantie, intr-un mod in care ma ingrozeste: ca sa nu
    repare tableta cei de la Evomag au lovit-o in colturi apoi au semnalat lovituri dupa 10 zile de la predare.
    Daca considerati de interes pot pune la dispozitie procesul verbal, precum si toata corespondenta cu Evomag care este pe alocuri hazlie.
    Din punctul meu de vedere acest operator pe piata IT a incetat sa mai existe.

  22. cristian andrei said

    am April 8 2014 @ 10:39 am

    AM COMANDAT UN SSD KINGSTON LA EVOMAG STIIND CA MONTAJUL E GRATUIT…DAR E O MINCIUNA …
    “nu se poate instala SSD/memorie/HDD daca laptop-ul nu mai este in
    garantie sau este luat de la noi si nu are usita speciala pentru accesarea
    hdd-urilor, in acest caz “…ASTA AM AFLAT IERI DE LA ANGAJATII ONLINE EVOMAG…DACA NU AVETI USITA SPECIALA NU MAI INSISTATI CA SUNT MULTE SURUBURI DE DESFACUT…

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: