UPC una spune alta factureaza

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=33584




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


3 Comentarii pana acum»

  1. www.vrajitorul.eu/ said

    am October 26 2009 @ 12:31 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am October 26 2009 @ 12:31 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. Catalin HN said

    am October 27 2009 @ 9:24 pm

    Citez din raspunsul d-nei Mariana Botogan:
    “In situatia in care raspunsurile primite de la institutiile in masura va sunt nefavorabile … ” Eu unul nu inteleg nimic din acest raspuns, dvs. intelegeti ? Care “institutii in masura” si “in masura” a ce ? Dincolo de constructia frazei care denota mari probleme cu gramatica limbii romane (a celui care a formulat-o) si de faptul ca aceasta este complet neinteligibila, nefolosindu-i la nimic petentului (dl. Petre Gheorghe), observ d-le Urban, ca mult-trambitata dvs. ” Asociatie – Asistenta Pentru Consumatori” este o “poveste frumoasa” cu care incercati sa “aburiti” cititorii blogului dvs. pt. a strange capital electoral. De aprox. 1 an de zile de cand va urmaresc activitatea pe blog si implicit “activitatea” sus numitei “Asociatii” , am observat o puzderie de raspunsuri asemanatoare celui de mai sus, marea majoritate (peste 90%) incomplete si superficiale, realizate “la norma” si care priveaza pe cei care se adreseaza dvs. (marea majoritate victime reale ale abuzurilor) de sansa rezolvarii favorabile pt. ei. Din cei care s-au adresat dvs., nu cred ca mai mult de 2…3 persoane au avut succes cu sfaturile pe care le-ati dat. Ar fi frumos din partea dvs.:
    1. – ori sa intrerupeti mascarada numita “Asistenta Pentru Consumatori “, oricum nu foloseste la nimic celor care sunt victime ale diferitelor abuzuri;
    2. – ori, sa dati sfaturi de calitate celor care va scriu, nu in bataie de joc (ca mai sus) sau incomplete si superficiale (in peste 90% din situatiile anterioare).
    In definitiv, nu va obliga nimeni sa faceti ceva pt. a proteja consumatorii, a fost optiunea dvs. de la bun inceput. Daca doriti sa o faceti, faceti-o asa cum trebuie, daca nu, renuntati la aceasta mascarada de prost gust, in ton cu pacalelile pdl-iste si basesciene.

    “Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute” este o minciuna in care nici unul din cititorii acestui blog nu mai crede. Ati avut de ex. o multime de sesizari la adresa UPC, RDS sau a altor furnizori de servicii (RADET, Apa Nova, etc.). N-am auzit sa va fi implicat nici macar in una din acestea si prin contributia dvs. si a echipei de la “Asistenta Pentru Consumatori”, petitiile respective sa fie rezolvate. Asa ca incetati sa mai mintiti cititorii blogului dvs. cu grija pe care o purtati consumatorilor sau modificati-va atitudinea si oferiti-le o consultanta juridica de buna calitate.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: