Banner

Experienta personala de la Spitalul Grigore Alexandrescu

Tweet this

Multi spun : nu imi pasa atata timp cat nu mi se intampla mie.
Baietelul meu are 3 ani si patru luni.
De cinci saptamani merge la grupa mica la Gradinita din Balotesti, judet Ilfov. Acum patru saptamani, dupa numai 5 zile la gradinita, a racit; stranuta, si il durea in gat. L-am dus la medicul de familie care ne-a dat sa-i administram Ceclor. Dupa vreo alte 8 zile i-a trecut tusea. Vineri cand l-am luat de la gradinita a facut febra mare [ 40 grade ] , apoi noaptea de vineri spre sambata a facut febra iar, iar sambata seara, cand a facut a treia oara febra l-am dus la Spitalul Grigore Alexandrescu.
Acolo, s-a descoperit ca are infectie in gat, si avand temperatura a fost internat. Sa mai spun ca in sistemul medical romanesc dezastrul este la el acasa si se traduce prin doi copii in pat ? Stim aceste lucruri si ne facem ca sunt lucruri banale in vreme ce politicienii isi sparg capetele la TV sa ne convinga ca ne vor binele.
La internare, absolut toate hainele sotiei mele si ale baietelului meu au fost fie retinute de spital fie mi s-au dat acasa; Adica nu ai voie in spital cu alte haine decat lenjerie intima ; Nici pantofii de strada nu sunt permisi, si asta ca sa nu.....incerci sa fugi din spital. Habar nu am daca aceasta "regula" se aplica in spitale din alte tari UE, insa marturisesc ca este ceva original si frustrant in toata aceasta procedura de internare. Am semnat o hartie pe care scria ca suntem de acord sa i se faca analize unde era inscrisa fraza " ni s-au explicat riscurile"...desi nu ne-a explicat nimeni nimic legat de vreun risc. Analize insemnand : sange, radiografii, etc. Baietelul meu a fost "cazat" la Toxicologie, unde , ca de altfel in tot spitalul, din cauza aglomeratiei, ai noroc daca dormi vreo 4-5 ore pe noapte.
I s-a dat Cefort intravenos [ prin branula ] sambata seara, la cate 12 ore.
Duminica am venit la spital unde baiatul meu ramasese cu nevasta-mea si am descoperit ca este de serviciu un mare profesor -doctor. Nu o sa spun cum il cheama pentru ca nu am nimic cu el personal. Eu unul nu am uzitat de calitatea mea de senator, pentru ca oricum mi se pare gretos acest lucru, asa ca am preferat sa raman un alt cetatean al acestei tari, care plateste CASS si are nevoie de sistemul medical romanesc. Dupa Cefort, nu a mai facut febra, asa ca l-am intrebat pe profesorul-doctor, daca pot sa-i iau acasa. Profesorul mi-a spus ca are leucocite multe [ semn de infectie ] ca are infectie in gat din cauza ca medicamentul administrat de medicul de familie nu " a dat rezultate" si ca se vede si o urma de inceput de pneumonie. Cand sotia mea i-a cerut sa vada si ea poza de la radiologie, profesorul-doctor, s-a suparat brusc si a inceput sa vorbeasca ciudat ca oricum ea nu se pricepe , ca nu are timp sa-i dea lectii de radiologie, asa ca ce sens are sa-i arate poza !!!!!
Reactia imediata a neveste-mii a fost " plecam de aici!", de ce sa ramanem daca ni se vorbeste ca la usa cortului. Ni s-a explicat insa de catre asistentele medicale, ca spitalul se paraseste pe "semnatura noastra" . Intrucat oricum altceva decat sa i se dea cefort odata la 12 ore nu i se face, si vorbisem cu un vecin medic sa-i administreze medicatia, am zis ca nu are sens sa mai ramanem acolo. Mai ales ca in salon, nu ai voie cu mancare de afara; mancare se da doar copilului internat si este efectiv dezarmanta, iar pentru parinti nu se da nimic de mancare, dar nici nu au voie sa aduca de afara. La acest moment nevasta-mea nu a mancat nimic de 24 de ore. Plecam am zis, asa ca luam cu noi branula ca sa-i continuam tratamentul. Nu, nu, nu ! Branula este a spitalului asa nu o puteti lua cu voi , a spus asistenta.
Nauc, stiind ca aceasta este de unica folosinta si se arunca, am intrebat de ce nu o putem lua cu noi. "Astea sunt regulile" ni s-a raspuns.Facute de cine si in folosul cui ? NU imi este clar. Plus ca , daca ai ghinionul ca in week-end sa ajungi la spital in Romania, nu poti decat sa stai si astepti cuminte sa se faca luni. Sotia mea si baietelul au ramas in spital, intrucat ni s-a spus ca , daca intrerupem tratamentul poate sa faca encefalita [ desi noi doream doar sa il continuam acasa ] , urmand sa va tin la curent cu aceasta experienta care s-ar putea intitula : Cand platitorul de taxe si impozite are nevoie de sistemul medical.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 10752

49 Comentarii pana acum»

  1. metalshrine said

    am October 18 2009 @ 2:53 pm

    :lol: Ca-n parnaie…
    De asta nu s-a mai legiferat in 2001, parca, impozitarea persoanei in acelasi fel in care sunt impozitate firmele. Adica sa-ti faci, ca persoana fizica, acte de venituri si cheltuielim, sa le depui si apoi sa platesti impozitele aferente. Probabil exista riscul ca multi sa nu mai plateasca impozitele aferente serviciilor medicale printre altele. Servicii care nu exista dar sunt impozitate ca si cum ar exista!
    Spitalele, dincolo de medici, au devenit alte institutii private mai nou? Adica, inteleg ca administrarea interna este la liberul arbitru al conducerii, dar…dincolo de lege?

  2. Pene said

    am October 18 2009 @ 2:59 pm

    Te simti efectiv pierdut si frustrat cand ajungi la spital; ajungi sa multumesti Domnului ca scapi cu viata

  3. Irina said

    am October 18 2009 @ 5:06 pm

    Imi pare teribil de rau ca ai trecut prin asa ceva :( ( Insanatosire grabnica pentru bebe !

  4. obiectiva said

    am October 18 2009 @ 7:33 pm

    stergeti ceea ce scriu. si eu am parasit acest GHETOU, adica spitalul gr. alex. acum 10 ani, PE PROPRIE RASPUNDERE. dar copilul meu avea doar 5 luni. BINE AM FACUT. nu e nici o problema daca medicii vor sa plece in europa asa zis civilizata, de parca ei sunr civilizati. IMPORTATI MEDICI DIN CHINA SI COREEA. AIA DA, MEDICINA.nu disperati, pana la 7 ani, trebuie sa aveti rabdare, vor urma antibiotice lunar, si, pe la 7 ani, copilul nu se va mai imbolnavi asa de repede, dar va avea steatoza hepatica, de la atatea antibiotice.

  5. tatar said

    am October 18 2009 @ 8:16 pm

    nu va jenati sa schimbati doctorul de familie .daca nu a reusit sa nimereasca diagnosticul din prima , sigur e ….periculos… .nu va jucati cu sanatatea copilului. el nu are nici o legatura nici cu functia nici cu altele, el trebuie doar sa se faca bine.
    p.s. nu ezitati sa consultati si alti medici, o sa va socati….

  6. Victor said

    am October 18 2009 @ 10:14 pm

    Am spus-o de zeci de ori ca singura solutie pentru a avea parte de o viata civilizata din toate punctele de vedere este GO WEST (Austria, Grmania, Belgia etc). Am fost acuzat de unii ca nu vreau sa pun umarul sa schimb ceva. INtreb doar ce si cum s-a schimbat Romania in ultimii 20 ani? Ce s-a schimbat in bine IN FOLOSUL CETATENILOR? Doar posibilitatea de a vota? De a vota una din partidele care a mai fost la putere cu clica lor de corupti.
    Aceste lucruri si unele mai grave le patim cu totii. Avem rude decedate in spitale pe mana unor chirurgi infometati de spagi, avem copii cu care alergam de la un medic la altul…
    Dezgust, disperare, neputinta.

  7. Daniela said

    am October 19 2009 @ 12:47 am

    E greu cu medicii la noi. Toti medicii buni au plecat prin Suedia, Franta, Canada etc. Aici au ramas doar scursurile. Te duci la ginecolog, sanatoasa tun si dupa analize, consultatii etc iti prescrie o tona de hormoni. Te duci la medicul de familie ca te doare capul si iti da antibiotice, te doare in gat iar antibiotice, te doare spatele la fel antibiotice. Ajungi la urgenta la spital, vomitand, stai la coada si apoi te urca negresit pe masa de operatie pt apendice desi apendicele nu-l mai ai de n ani. Ce sa mai zic de vizite libere, de spital deschis non-stop, de asistatul tatalui la nastere, de curatenie, de ustensile si aparate.
    Mai bine faci infarct si mori decat sa ai chiar si o gripa si sa fii internat in spitalele din ro. In afara de scarba asistentelor, de mancarea carata cu galeata intre saloane (am vazut ca asa se poarta la Ramnicu Sarat), de paturile ruginite, de saltelele imbacsite de praf si microbi, de lipsa profesionalismului, de hainele pe care ti le dau cand te interneaza la terapie intensiva (rupte, jegoase… mare minune sa nu faci pete rosii dupa) si in afara de programul de penitenciar altceva nu mai exista in spitalele din ro…
    Cum sa nu-ti iubesti tara?!

  8. Eimotto said

    am October 19 2009 @ 9:46 am

    Da, acest spital se pare ca are un renume… si eu am plecat pe pr. raspundere dupa 2 zile… noi ne-am internat cu laringita la sectia ORL … nu i s-a facut nicio analiza (nici macar un exudat) iar dupa 2 zile laringita s-a transformat intr-o bronsiolita… iar dr., faimoasa de altfel, mi-a spus senina ca ea nu a mai auzit asa o tuse…nu i-a trecut o clipa prin cap sa cheme pe cineva de la Pneumologie…
    Iar internarea a fost un soc – afara ningea si a trebut sa predau tot :) iesind afara la minus x grade in papuci de plastic si un halat (oare unde in lume se mai poarta aceste hidoase halate din stamba inflorata)…
    Este drept ca in salon a fost ok dar ce folos? eram internata cu bb mic, asistentele stateau in capatul culoarului in camera de tratament la taclale iar eu nu puteam nici macar la baie sa ma duc. Nu spun ca daca prindeau pe cineva pe hol, jar manca …

  9. Andronica Neicu said

    am October 19 2009 @ 10:03 am

    Buna ziua, imi pare rau ca ce mic a fost nevoit sa treaca printr-un asemenea experiment. Cand se externeaza cel mic si sotia, contactati-l pe dl. doctor Stanciu Adrian de la Spitalul Budimex (este un doctor deosebit si are numai rezultate foarte bune). Si interesati-va daca-i puteti da copilului imunizatorul “Polimod” care se gaseste insa numai in Italia, si trei doze a cate 10 sticlute (se dau 10 zile pe luna/ 3 luni, incepandu-se cu aceeasi data)costa numai 75 Euro.
    Fetitei i-am dat de la 4 ani jumatate, si acum are 7 ani si spre multumirea noastra nu a mai racit de ~ 2 ani. Interesati-va daca-i puteti administra copilasului “Septilin” si 1 zi saptamana un flacon de oscilococilum.
    Va doresc o zi buna si insanatosire grabnica celui mic.

  10. real iulia said

    am October 19 2009 @ 10:26 am

    Imi pare rau pentru boala copilului, e cumplit cum esti tratat in spitale. In toate spitalele unde am fost se practica o invinovatire a parintilor pentru suferinta copiilor si deci trebuie martirizati si umiliti. Sunt insa si spitale particulare unde esti tratat ca un om si ti se explica tot, unde ai conditii de hotel dar costa. Exista insa si un spital particular unde tratamentul si consultatiile sunt decontate de CAS. Sa mai spun ca in spitale in afara de antibiotice, ser, glucoza nu au mai nimic? Ca daca vrei un antitermic trebuie sa-l cumperi? Cu branula nu ai voie sa parasesti spitalul decat daca medicul respectiv isi asuma raspunderea, se pare ca s-au produs niste accidente.

  11. asistentapentruconsumatori.ro said

    am October 19 2009 @ 11:31 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  12. www.vrajitorul.eu/ said

    am October 19 2009 @ 11:31 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  13. Urban@eimmoto said

    am October 19 2009 @ 12:13 pm

    Da, asta nu am inteles, de ce trebuie sa te dezbrace si sa te ia prin frig si ploaie; unde poate sa fuga o femeie cu copil mic ?

  14. R G said

    am October 19 2009 @ 12:14 pm

    Sanatate multa micutului!!!

  15. Urban@Andronica said

    am October 19 2009 @ 12:14 pm

    Sa vad ce zic doctorii;\In dimineata asta, ne-au spus ca NU are infectie in gat si ca este doar o amigdalita…se pare ca diagnosticul variaza mai ceva ca vremea de la METEO

  16. nickk said

    am October 19 2009 @ 12:34 pm

    Buna ziua
    Stiu ca multa lume va fi impotriva a ceea ce va voi spune in urmatoarele randuri, dar este de datoria mea morala de a o face.
    In primul rand vreau sa va spun ca lucrez in sistemul sanitar romanesc, dar asta nu inseamna ca incerc sa ii iau apararea. Vreau doar sa va explic unele lucruri, lucruri pe care ar fi trebuit sa vi le explice medicul dvs curant, ceea ce se pare, nu a facut-o. Poate daca ar fi facut-o dansul ati fi inteles mai bine de ce se fac unele lucruri asa cum se fac.
    Faptul ca erau si cate 2 copii in pat nu este vina medicilor. Ei isi fac datoria de a va interna daca ei considera ca respectivul caz nu se paote trata acasa. Nu au de ales, din pacate. Nu au cum sa va trimita acasa cu tratament antibiotic pe branula, deoarece acest fapt este interzis si va si explic de ce. Este interzis orice fel de tratament pe branula acasa, chiar daca este administrat de un medic sau de o asistenta, pentru ca pot aparea cazuri de alergie care pot ajunge pana la cazuri extrem de grave cu amenintarea vietii (soc anafilactic), iar in absenta unei aparaturi speciale si a unor medicamente existente numai in spitale, viata pacientilor poate fi pusa in pericol. Deci nu faceti imprudenta de a administra acasa tratament pe branula. Socul anafilactic se poate declansa chiar si dupa mai multe administrari ale aceluiasi medicament (deci nu inseamna ca daca ati primit tratament de 2 ori cu un antibiotic, la a 3-a administrare nu puteti face anafilaxie), iar evolutia sa spre deces este de cateva minute, timp insuficient de a ajunge la spital si de a salva o viata. Acesta este motivul pentru care nu se administraza medicamente la domiciliu pe branula. Acest fapt ar fi trebuit sa va fie explicat de medici sau de asistente si nu ati mai fi contestat decizia lor.
    In legatura cu faptul ca medicul nu a vrut sa va arate radiografia. Oare daca v-ar fi aratat-o ati fi inteles ce boala are copilul dvs? Doar daca erati medic ati fi inteles. Atunci, daca medicul v-a explicat ce are, de ce mai era nevoie sa vedeti radiografia? E ca si cum ma duc eu acum cu calculatorul reparat si mi se spune ca este stricat procesorul, iar eu vreau sa vad exact unde este stricat. Nu as intelege oricum nimic. Acesta este doar un exemplu.
    Pacat ca multi din aceasta tara nu stiu sa aprecieze munca multor medici, care stau cate 24 ore in garzi, nu dorm deloc, consulta intr-una, se lasa injosititi si injurati de apartinatori sau pacienti, dar ei totusi ar trebui sa fie cu zambetul pe buze si cu chef de explicatii pe intelesul tuturor. Vina este a sistemului. Ca si medici, suntem exploatati la maxim, fara a fi platiti ca atare, facem si munca de asistente, facem si munca de bodyguarzi, cat si pe cea de medici, in limitele posibilitatilor. Nu avem posibilitati nelimitate in a cere analize medicale, suntem restrictionati foarte mult, nu ne putem exercita munca la capacitatea maxima. Oboseala acumulata intr-o garda nu trece decat dupa vreo 2 zile de somn. Si sunt multe alte probleme ale sistemului medical romanesc care ar trebui discutate, dar cu ce folos? Nu se va schimba nimic, oricum, pentru ca nu suntem luati in seama. Noi ar trebui sa fim niste roboti programati sa consulte si sa dea tratamentele cele mai bune si mai adecvate, sa ia cele mai bune decizii, sa trateze totul perfect, fara a gresi nimic. Asta incercam zi de zi, dar pana la urma suntem oameni si nu roboti. Nu degeaba se spune ca un medic invata toata viata lui. Asta facem. Cat traim invatam. Si nu ma refer la invatatul care presupune citit, cu toate ca si asta facem mare parte a timpului, ci invatatul din cazurile pe care le vedem, din experienta acumulata. Un medic care in 5 minute iti da un diagnostic si un tratament nu inseamna ca este superficial, ci inseamna ca in anii lui de experienta a vazut atat de multe cazuri similare, incat isi permite sa faca acest lucru.
    Imi cer scuze daca, si cum siguranta am facut-o, deranjat pe cineva, dar ganditi-va un pic inainte sa acuzati. Veti intreba de ce nu ne-am ales alta meserie. Va spun de ce. Pentru ca majoriatea medicilor sunt niste idealisti care sperau atunci cand s-au apucat de medicina ca vor putea salva viati si vor fi apreciati pentru asta. Ei bine, realitatea sta altfel. Medicii salveaza zi de zi vieti, dar nu au nicio apreciere in acest sens.
    Nu stiu cati dintre dvs ati putea sa va intoarceti la munca zi de zi dupa ce sunteti batjocoriti in toata mass media si dupa ce sunteti injurati si amenitati aproape zilnic, cand incercati doar sa faceti bine si nu rau.

  17. nickk said

    am October 19 2009 @ 12:41 pm

    Revin.
    Ati spus asa: Sa vad ce zic doctorii;\In dimineata asta, ne-au spus ca NU are infectie in gat si ca este doar o amigdalita…se pare ca diagnosticul variaza mai ceva ca vremea de la METEO
    Sa va explic. O amigdalita presupune prin definitie o inflamatie a amigdalelor. Aceasta inflamatie poate fi data de virusuri sau bacterii. Prin analiza care se face, adica exudatul faringian, se evidetiaza de obicei prezenta sau absenta unei bacterii, a streptococului, care de obicei este responsabil de afectiuni inflamatorii-infectioase amigdaliene. Daca medicul v-a spus ca NU are infectie in gat, cel mai probabil exudatul fariangian a iesit negativ, adica nu s-a evidentiat prezenta streptococului. ASta nu inseamna ca nu poate avea o amigdalita de alta cauza, virala spre exemplu, care nu se evidentiaza atat de usor. Din pacate, medicii nu au timpul necesar de a sta de vorba cu pacientii si a le explica pe intelesul lor ce inseamna analizele prelevate si rezultatele lor. Daca ar face-o, ati intelege mult mai usor patologia unor boli si ce presupun acestea.

  18. real iulia@nickk said

    am October 19 2009 @ 12:50 pm

    Spuneti de garzi ca este greu, ca nu dormiti. Dar stiti cat doarme o mama cand copilul sufera, cand are febra, tuse? Exact de comentarii si de superioritatea doctorului/personalului are nevoie.
    Sa stiti ca atitudinea superioara si sfidatoare la adresa apartinatorilor sunt considerate de mine ca un apropo pentru multa spaga.

  19. Daniela said

    am October 19 2009 @ 1:16 pm

    Nikk De ce ai ales meseria asta daca e grea? Altele nu sunt? Nu presupun si alte meserii nopti nedormite, responsabilitati, neintelegeri cu sefii si cu clientii? Doctorii fac un jurmant. Sa-l respecte. Ce vina am eu ca exista garzi de 24 de ore, eu ca pacient? Cand vine partea de plata la sistem eu nu am voie sa ma vait ca nu am bani sau ca banii ii fac prin nopti nedormite si alte chinuri. Platesc fara sa comentez. Ce vina am eu, ca pacient, ca banii nu ajung la voi sau in spitale?
    Si la faza cu radiografia ai dreptate. Dar daca ati vorbi romana poate am intelege si noi ceva. Am si eu prieteni si fosti colegi care sunt doctori, mare parte plecati din tara, dar macar oamenii aia stiau sa imi spuna in romana ce am si sa imi explice de ce trebuie sa fac ceva sau de ce trebuia sa iau un medicament. Nu e corect sa ne considerati retardati.

  20. nickk said

    am October 19 2009 @ 2:54 pm

    Eu sunt de acord ca medici ar trebui sa aiba rabdarea necesara pentru a sta de vorba cu pacientul si a-i, explica pe intelesul lui, ce boala are si ce este de facut. De asemnea, sunt de acord ca unii medici trateaza pacientii cu superioritate si ca pe niste retardati. Eu nu ma alatur celor din urma, din fericire.
    Medicii vechi, ca sa nu zic batrani, au trait intr-un sistem trecut, care se pare ca si-a lasat amprenta mult prea adanc pe stilul lor de a trata restul oamenilor in general. Dar exista o generatie mai noua de medici, care nu au crescut in acelasi sistem de demult si care sunt dornici sa schimbe ceva si are vad munca de medic altfel fata de alti colegi de brealsa. Dati-le o sansa macar lor, celor care va explica pe intelesul dvs, care va trateaza cu compasiune si intelegere, care fac tot posibilul pentru a va ajuta, chiar daca uneori nu dispun de mijloacele necesare de a o face. Macar acestor medici aratati-le respectul pe care il merita si nu il judecati inainte de a-l cunoaste, pentru ca oamenii sunt diferiti, nu ne bagati pe toti in aceeasi oala.
    Cat despre spaga…Eu in calitate de pacient, pentru ca ma aflu deseori in aceasta situatie, recunosc ca recurg la mici “semne de multumire” catre medicul meu, daca m-am simtit tratat ca un om care are nevoie de ajutor si compasiune. Dar asta doar in semn de multumire, nu ca obligatie. Nu o pot numi spaga in acest fel, pentru ca nu platesc ceva pentru a primi la schimb ceva ce nu mi se cuvine. Eu nu sunt de acord cu spaga, nu ma intelegeti gresit. Dar, sincer, si unui zugrav ii platesti in plus daca ti-a placut lucrarea care ti-a facut-o. Consider ca toti pacientii ar trebui tratati in mod egal, fara a face diferente de etnie sau de statut social. Eu asta fac zilnic, indiferent de cata oboseala am acumulat sau cate probleme am acasa.
    Va multumesc pentru ca mi-ati citit mesajele si sper ca v-am dat putin de gandit si ca nu veti mai trata toti medici la fel, indiferent de cum se poarta cu dvs.
    Multa sanatate va doresc

  21. real iulia@nickk said

    am October 19 2009 @ 3:06 pm

    Foarte frumos ce spuneti. Sper ca noua generatie de medici sa fie toti asa si sa nu plece in tarile “calde”.

  22. Urban@nickk said

    am October 19 2009 @ 7:10 pm

    In primul rand multumesc pentru detalii.
    Nu contest munca depusa de medici si din pacate sunt tot mai putini cei care sunt bine pregatiti si care aleg sa ramana in tara aici unde noi, pacientii, avem nevoie de ei.
    Eu am deplans calitatea serviciilor medicale oferite prin prisma normelor, finantarilor acordate de statul roman. Pentru ca aici este problema reala.

  23. Urban - UP-DATE ! said

    am October 19 2009 @ 7:17 pm

    Gratie profesorului dr. Oraseanu Dumitru, de la Grigore Alexandrescu, am facut un tur al Sectiei Chirugie [ Amfiteatru ] -Sectia Medicala 1 …..
    Invit la acest tur al groazei pe toti politicienii din PDL-UDMR-PSD si chiar PDL care acum se cearta pe premier Johannis sau Croitoru sa inteleaga ca oamenii in aceasta tara au alte probleme decat banala si mizerabila lupta politica.
    In loc sa investim in Sanatate, facem turul televiziunilor, ne balacarim si pentru romani nu se face nimic.
    Sa vina acesti apologeti ai distrugerii natiunii romane la Grigore Alexandrescu; sa intre in pamant de rusine atunci cand o sa vada ca, copii celor ale caror voturi le cersesc, au ajuns sa doarma, nu cate doi in pat….ci cate doi pe MESELE DE OPERATII de la Sectia Chirugie!!!!!!
    Stiu candidatii la alegerile prezidentiale cum arata o masa de operatii ? acoperita cu tabla rece ca gheata? pe ea pot dormi doi copii, intrucat medicii de la Grigore Alexandrescu, prefera sa-i interneze pentru a le salva vietile. “Am internat 8 copii in numai 15 minute” spune profesorul Ulmean de la acelasi spital. Asta este Romania adevarata, nu cea de la Antena 3 sau RTV. Pana ce copii alegatorilor nu vor fi tratati corect in spitale, macar la nivelul unui spital german din 1945, atunci nu are nimeni dreptul sa ceara romanilor sa vina sa le dea voturile.

  24. vali_bob@usa.com said

    am October 19 2009 @ 7:23 pm

    Se pare ca domnul senator a vrut sa se puna in pielea cetateanului de pe strada!
    foarte frumos,dar riscant!
    ca,daca se intampla ceva cu un copil al celui de pe strada,asta e!
    juristii isi acopera greselile cu hartii iar doctorii cu pamant!
    dar daca ,fereasca D-zeu,se intampla ceva cu copilul unui grangure politic,atunci sa vezi scandal,panarama,si justitiari!
    da,de asta,si nu numai de asta,pentru ca lista de nemultumiri e prea lunga,si-au luat romanii lumea in cap si pleaca prin tari straine!
    aici ai parte de toate ingrijirile pe care un cetatean,in romania,nu le poate decat visa!
    esti tratat ca om bolnav,care are tot ce e mai modern,mai eficient,aparatura,medicamente,doctori si personal supercalificat cu intelegere pentru situatia ta de om suferind!
    si,zic eu,peste 30% din rezultatul pozitiv al tratamentului se datoreaza blandetii,intelegerii si atentiei cu care esti inconjurat in orice spital din strainatate!
    asa ca nu mai este nimic de comparat!
    du copilul in strainatate,domnule senator,daca tii la sanatatea lui!
    ai bani,posibilitati,relatii,ce mai astepti?
    au plecat toti necajitii din romania si au devenit oameni ,OAMENI,iar dumneata nu-ti poti permite???
    sau,mai bine lasa meseria aia si vino cu noi,aici,afara,ca e mai bine pentru noi aici decat acolo,in tara pe care o pastoriti,toti politrucii,de stanga si de dreapta,cu atata intelepciune!!!

  25. Experienta personala la Spitalul Grigore Alexandrescu - cum dorm copii pe mesele de operatii | Urban Iulian said

    am October 19 2009 @ 10:42 pm

    [...] Experienta personala de la Spitalul Grigore Alexandrescu (509) [...]

  26. Judex said

    am October 19 2009 @ 11:37 pm

    Raul este in noi toti. Asa suntem educati sau daca nu, totusi mediul in care traim ne aduce in situatia sa fim mitocani, nemanierati,sa nu ne pese de cel de langa noi. Cineva scrisese mai demult o carte pe care o intitulase “Tembelismul balcanic”.Democratia a fost inteleasa de fiecare cum l-a dus capul.Adica face fiecare ce vrea ca tot nu exista nici o raspundere. Legile sunt fara dinti. Justitia nu functioneaza. Nimeni nu are nici o responsabilitate.Masmedia cultiva incultura, violenta si nonvalorile.Nu ne putem compara cu tarile vestice si mai ales cu cele anglo-saxone.Populatia acestor tari s-a apucat de treaba cu sute de ani inaintea noastra.Nu poti sa schimbi felul de a fi al populatiei peste noapte. Mai ales daca nici nu depui eforturi.Este un proces lent care va dura zeci daca nu sute de ani. Noroc ca mai circula acum romanasii nostri prin UE si mai vad ca se poate si altfel. Ce pretentii aveti la modul de comportament a populatiei daca la nivelurire cele mai inalte se intampla circul pe care il vedem cu totii. Cu doctorii inca putem sa spunem ca este bine. Sa vedeti ce dezastru o sa fie peste cativa ani cand o sa intre in paine doctorii care si-au luat examenele la facultate pe bani.Cat despre personalul mediu din sanatate ce sa mai zic ,cu cat pregatirea profesionala este mai joasa cu atat gura si impertinenta este mai mare . Stau cu ochi pe bolnav si apartinatori ca pe fazani.Nu stiu de unde si cum sa-i mai jumuleasca. Cand ajungi intr-o unitate sanitara incepi sa ai un mare stres suplimentar. Cata spaga sa le dai?Care-i piata?
    Daca nu le dai poti avea sansa sa iesi cu piciorele inainte.
    Este adevarat sunt si cadre medicale foarte bine pregatite si oneste, dar fenomenul este pe cale de disparitie. Fiti mai degraba atenti zilnic cu sanatatea d-voastra,protejati-va permanent, duceti o viata sanatoasa, caci daca apelati la sistemul sanitar s-ar putea sa aveti mai probleme.

  27. Eimotto said

    am October 20 2009 @ 9:55 am

    Explicatia pe care am primit-o este ca te dezbraca pentru a nu intra cu microbii de pe hainele de strada :) papucii aceeia calcau pe aier nu prin noroaiele din curte :)
    Sunt curioasa daca si medicii cand vin dimineata se schimba de hainele de strada :)

  28. http://www.urbaniulian.ro/2009/10/19/experienta-personala-la-spitalul-grigore-alexandrescu-cum-dorm-copii-pe-mesele-de-operatii/ said

    am October 20 2009 @ 5:09 pm

  29. M4 said

    am October 23 2009 @ 8:27 am

    Cam toti aveti dreptate.
    Am 4 copii si am trecut prin multe raceli, laringite, bronsiolite, amigdalite si chiar si o pneumonie.
    La prima internare am avut aceleasi sentimente ca si dvs., d-le Urban. Am facut si scandal in spital. Apoi am inteles.
    D-l doctor Nickk are perfecta dreptate. Inainte sa citesc mesajul dansului, ma pregateam sa va scriu si eu o parte din informatiile date de dansul. Eu nu sunt medic dar la spitalul de copii din Brasov sunt medici extraordinari, medici de care pomeneste si d-l Nickk.
    Partea cu hainele: este vorba de faptul ca vin foarte multe persoane de etnie rroma sau persoane fara posibilitati sau persoane certate cu normele de igiena elementara si atunci, ca sa nu se umple tot spitalul de purici, paduchi, raie si jeg, au facut aceasta regula – de a fi obligatorie lasarea hainelor imputite la garderoba. Cum vroiati sa fie prezentata regula: tiganii si imputitii sa se dezbarace, sa faca dus si apoi sa intre in spital? Au fost nevoiti sa faca regula pentru toti pentru a nu fi acuzati de rasism, s.a.
    In Brasov am fost lasati cu hainele noastre la spitalul de copii dar in maternitate nici nu se discuta – toata lumea, adica toate gravidele, fara nicio exceptie, face dus si se imbraca in hainele spitalului. Cum sunt acestea? Exact asa cum sunt sufletele celor ce guverneaza si imprastie banii in tot locul numai in spitale si scoli – NU. Cine guverneaza? Sa ne interesam.
    Sper sa reveniti la ganduri mai bune in legatura cu MAJORITATEA medicilor romani (exista si uscaturi, fara indoiala).
    Si inca ceva: o masina, un Audi ultimul model mi-a accidentat copilul in parcare, in Germania. Copilul a fost aruncat la o distanta de 4 metri, prin aer. La aterizare si-a rupt un dinte permanent din fata, apoi a ramas nemiscat. Am avut cu totii un soc, mai ales ca tipa ingrozitor ca il doare piciorul. Un medic englez care era si el in parcare (parcare de la un loc de distractii ptr. copii) a sarit si a acordat copilului primul ajutor (pozitie, palpare, acoperit cu patura, etc). Ajunsi cu ambulanta la spital, fara sa stim ce are copilul, cu tot felul de ganduri negre in cap, ne-au lasat sa asteptam 2 ore si jumatate in holul intunecos al spitalului. Din cand in cand o asistenta balamuta trecea si ne ranjea in fata, cica semn al civilizatiei din vest. Sotul meu nu a mai putut rabda ignoranta si ranjetele si a intrebat sarcastic daca vom avea parte de vreo consultatie. Consultatia de urgenta a venit dupa cele 2 ore si jumatate si ne-am linistit in privinta diagnosticului. Copilul era intreg, cu exceptia socului si a dintelui spart. Au spus ca va trebui scos cu totul.
    Cand am ajuns in Romania, la spital, au venit in 5 minute 2 doctori, ne-au consultat copilul, de la cap la picioare, ne-au refacut bandajul de la rana de la picior, care se infectase pentru ca asistenta nemtoaica nu a binevoit sa si desinfecteze rana inainte de a pune un bandaj, bandaj pe care l-a si scapat pe jos inainte de a-l aplica pe rana. I-am spus ca mai sunt pietricele printre sangele inchegat si a scos bandajul, a luat 2 pietricele, pe celelalte le-a lasat acolo, si a pus acelasi bandaj inapoi. Stia ca avem de facut un drum de 18 ore pana acasa.
    Pentru noi totul era incredibil. Cand sa iesim, a sunat politia, ca sa ne prezentam imediat la sectie, ptr. declaratii. Am spus ca nu merg nicaieri, ptr. ca cel mic nu putea pune piciorul jos iar singur in masina nu am chef sa il las. Au venit ei l-a spital. Au spus ca vin in 5 minute, au venit in 30 de minute, timp in care am stat afara, noaptea, cu copilul in scaun cu rotile, ca sa-i asteptam. Ceilalti copii dormeau in masina. Prima intrebare – de unde stiu asa bine germana, am locuit cumva in Germania? Am raspuns ca nu am locuit niciodata in Germania, nici nu sunt de etnie germana, doar ca in scolile din Romania se face serios carte. Si copilul stia germana, el de unde stie? Tot din scoala romanesca.
    Vreau sa spun, nu as alege pentru nimic in lume sistemul german de sanatate. Am de 1000 de ori mai multa incredere in medicii romani decat in orice alti medici si nu va doresc decat multa sanatate si sa nu cumva sa aveti vreo urgenta prin Germania, ca asteptati ore in sir pentru o consultatie “de urgenta”.

  30. M4 said

    am October 23 2009 @ 8:36 am

    Matusa mea s-a intors definitiv din SUA. E medic. Are diabet, adica a facut acolo diabet si o interventie chirurgicala pe o artera de la picior. Din cauza diabetului, arterele se infunda. Nu i-au facut ca lumea operatia si a venit in Romania, ne-am dus a doua zi la spitalul judetean din Brasov si dr. Leanca a operat-o imediat. Cu mult profesionalism si cu o grija nemaipomenita. Spitalul judetean? Cu multe lipsuri, cu personal hartuit, etc. Am fugit dupa el de 2 ori si nu am reusit sa-l fac sa ia banii pregatiti ca si cadou. Nu am reusit sa-i dau pentru ca nu a vrut nicicum sa-i ia.
    Acum 3 saptamani, tatal meu a cazut de la 2-3 m. Nu a mai putut sa se ridice, am chemat ambulanta pentru ca urla de durere, avea 2 coaste rupte. A venit Smurd-ul in 10 min., asta ptr. ca nu eram chiar in oras, l-au dus la urgenta, la Judetean, in 2 secunde au fost 4 medici langa el, i-au facut tot ce trebuie. Si dupa doctorita de la SMURD a trebuit sa fug ca sa-i pot da o atentie. Am insistat, la inceput nu vroia sa ia.
    Bravo medicilor din Brasov.

  31. M4 said

    am October 23 2009 @ 8:42 am

    PS. Politia ne-a intrebat daca dorim sa fie urmarit penal acel sofer. Mi-am amintit ca avea masina plina de copii si m-am gandit ca poate a fost distras de copii si de aceea nu a fost atent la copilul meu. Am declarat ca nu avem nicio pretentie si ca nu dorim sa fie urmarit cazul.
    A doua zi ne-a sunat acel sofer si ne-a spus ca ne trimite banii platiti de noi pentru marea interventie din spitalul german. Sper sa se tina de cuvant. Vom vedea.

  32. Al cu juramantu" said

    am October 24 2009 @ 1:54 am

    Doctorii sunt niste nenorociti,lua-i-ar naiba pe toti, ca-s niste cretini, auzi tu fato,c-au invatat din greu cel putin 20 de ani,ca sa aiba datoria sa ne ingrijeasca pe noi,cei care intre timp bateam tzurca pe maidan(sau ,ma rog, prin cluburi), nu-i asa Daniela?
    Eventual ar trebui sa ne faca si menajul , ca de-aia platim la fondul de sanatate banii aia care sunt redirectionati de ministerul de finante pt. Ferrari,Lamboghini sau mai stiu eu ce borduri…!,nu-i asa distinsa duduie Daniela ?!
    mi se face sila si plec in Franta, ca-mi trece cu-n croissant!!

  33. Al cu juramantu" said

    am October 24 2009 @ 2:08 am

    A propos, obiectivo, din China si Taiwan mai puteti importa,alaturi de doctori,tenisi “adidasi”,friptura de caine si “bebelouri” cu pescari!

  34. Daniela said

    am October 25 2009 @ 6:27 pm

    @Al cu juramantu’ nu e nevoie sa ma jignesti. Mi-am exprimat parerea, am dreptul sa fac acest lucru. Si eu am invatat 20 de ani ca sa practic meseria pe care o am. Si am dat peste tot felul de situatii, totusi nu m-am plans niciodata si nici nu am vrut sa plec (am avut multe ocazii) in alte tari asa cum fac medicii romani. Stiu conditiile din spitale, stiu ce salarii au, stiu ce responsabilitati au. Pur si simplu cred ca ar putea fi si profesionisti in ciuda acestor conditii. Daca ar fi toti ca nikk (chiar daca nu e foarte multumit de munca pe care o face) cred ca sistemul sanitar ar fi mult mai bine pus la punct.
    Faza cu cluburile, ferrari si china…n-am inteles-o… dar, in fine, poate nu am varsta sau pregatirea profesionala…

  35. Roberta said

    am November 2 2009 @ 6:21 pm

    se vede klar ca senatorul nu a priceput nimik
    faptul ca a rpimit ingrijiri medicale de urgenta pentru copilul sau bolnavior ar fi trebuit sa il faca sa aprecieze munca medicilor.
    faptul ca spitalele de copii nu au conditiile neecsare si nu sunt suficiente, facindu-se aglomeratie, ar trebui sa il faca sa solicite in parlament alocarea a 65 din PIB pentru sanatatea PUBLICA. apoi, daca ii pute la spital, acolo unde se salveaza vieti, poate sa mearga la privat, sa plateasca taxa de privat si sa aiba rezerva, etc ( e drept, fara medici, dar ce conteaza, vad ca se pricepe si la doctorie, ca si la senatorie – nu-i mare lucru)…

  36. Roberta said

    am November 2 2009 @ 6:26 pm

    as mai vrea sa spun ca sunt multi oameni care nu pricep cind li se face bine. s-au invatat sa judece pe toata lumea dupa rautatea lor.
    numai cineva care are suflet poate sa inteleaga ce se intimpla intr-un spital de copii…de obicei oamenii cu boli mai usoare sau cuifosemai mari nu sunt empatici la suferinta celorlati si se considera indreptatiti la…temenele..
    spun asta in calitate de pacinet- am avut copilul operta la acest spital si a fost salvat de la moarte…am inteles mai multe despre viata, despre bunatate, despre suflet..multi nici nu isi dau seama de pretula devarat al vietii

    ca sa faci mishto de doctori si sa inventezi ca dorm copii pe mese de operatie 9 dorm, dar atinci cind sunt anesteziati pentri operatie)…ca sa confabulezi, e dovada de…altceva ..

  37. cris said

    am January 14 2010 @ 6:39 pm

    Si eu am fost operata la acest spital:*

  38. cris said

    am January 14 2010 @ 6:43 pm

    deci, am fost operata alaltaieri de apendicita in sectia chirurgie I de doamna dr.Toli Patrancus. Ieri dimineata eram deja acasa. Toate multumirile mele acestui doctor cu adevarat de exceptie, doamnei dr. anestezist si intregului colectiv de asistente al sectiei chirurgie I. Jos palaria !

  39. cristina said

    am April 30 2010 @ 9:02 am

    Toata stima pentru domnul profesor Basca de la acest spital. Am reusit sa gasesc nr. de telefon al acestui doctor, am sunat si nici nu speram macar sa imi raspunda. Mi-a raspuns, i-am explicat problema baietelului, dansul mi-a facut programare pentru urografie, cistografie, ecografie.L-am sunat doar sa imi spuna cand sa ma duc cu copilul. I-a facut toate investigatiile, apoi m-a trimis la profesorul Orasanu pentru a-l consulta. Este un om extraordinar, dupa ore de operatii, consultari, garda are o rabdare nemaipomenita. Nu credeam ca mai exista asemenea doctori, dupa toate experientele cu baietelul.Cand am vorbit cu dansul mi-a spus ca sistemul sanitar este in colaps si nici ei nu stiu cum sa faca fata cestor probleme grave. Ce mai pot sa spun este ca erau mame cu copii, veniti la acest doctor, din toata tara. Asadar, nu putem pune egal intre doctori.

  40. Alexandru said

    am October 20 2010 @ 4:55 pm

    Din pacate nu am iesit din sistemul si conceptia comunismului ba mai mult ne-am afundat mai rau in el!!!! Mai rau e ca suntem toti la fel, indiferent ca lucram in spitale, policlinici, banci, restaurante, parlament etc… toti suntem superficiali, ipocriti si egoisti iar asta ne costa si ne va costa multa vreme de acum inainte! Va trece multa vreme pana se va schimba mentalitatea romanului, presupunand ca se va schimba….eu sunt foarte sceptic..

  41. neagu said

    am November 13 2010 @ 9:20 pm

    am fost si eu internata la grigore alexandrescu cu baietelul meu,dezastru nu sunt locuri,abea am gasit o rezerva care am platito dar groaznic,mizerie ,televizor nu,frigider nu.conditii de rahat.rusine conducerii spitalului,rusine.

  42. neagu said

    am January 20 2011 @ 11:59 pm

    si eu am fost internata cu bebe la grigore alexandrescu ,dezastru,am aplatit 1 rezerva groaznica fara televizor,frigider si mizerie din belsug. un sfat va dau cautati medicul stanciu adrian de la budimex sau la cabinetul lui privat,este super medic,om de nota 20 bun ca medic,rar intinlesti asa ceva,mergeti la dinsu cu copilasii cei ce aveti probleme,no sa regretati.superr medic

  43. SIMONA said

    am October 14 2011 @ 11:34 am

    Experiente de genul acesta am avut si eu, dar, in Buzau, in sptalul judetean… Nu sunt cuvinte care sa descrie mizeria si caracterul infect al cadrelor medicale… Daca medicii sunt de garda noaptea, si ai tupeul sa-i ‘deranjezi’ te trateaza ca pe cel mai nenorocit om… tu mergand acolo de disperare ca nu mai stii ce sa-i faci copilului! In fine, am ajuns si eu pe la Grigore Alexandrescu, unde nu am ramas internata. O parere foarte buna o am despre Dr. Adela Radulescu de la Institutul Mama si Copilul. In sectia dumneaei sunt numai rezerve, nu te simti ca la hotel, dar e curat. Si poti sa-ti iei mancare de unde vrei, primesti vizite cand vrei… nu e ca la puscarie…

  44. marian said

    am March 16 2012 @ 8:14 pm

    Bine ca nu ati ajuns pe sectia de chirurgie….la “stimata” dr Patrancus….care va ia banii si va lasa cu ochii in soare…mi-am operat copilul si….ghici ce? a facut stenoza…sa nu spun ca nu a recunoscut greseala…ba a tipat la mine din toti rarunchii,m-a improscat cu un damf de respiratie de mi-a mutat nasul din loc…plus ca m-a dat afara…bataind din cap ( doamna se pare ca are Parkinson…sau bataie de la batranete…naiba stie…bine ca exista Germania si medici minunati acolo….

  45. aura said

    am May 21 2012 @ 11:44 pm

    Trebuie sa fim realisti, nu ai bani decat de trait de azi pe maine, mergi la stat, te ajuta cu ce au indotare si cu priceperea lor, la cat este de aglomerat si cu ce resurse umane,aparatura,au..eu zic ca fac minuni.Sunt oameni sufletisti, aia care lucreza numai pe bani au plecat afara ca sa traiasca ei bine. Cine are bani si se duce la stat , cand sunt atatea variante particulare ultra echipate si cu personal bun…este zgarcit, pune banii pe primul loc
    , nu sanatatea si comfortul.
    Am o fetita de aproape doi ani, nu sunt instarita, am doctor pediatru de la stat, dar cand a fost nevoie sa fac niste ecografi la inima si sold,la fetita , doctora ma indrumat la clinici private , statul nu are aparatura necesara. Am facut ecografiile si gata. Degeaba facem comentarii rautacioase, realitatea este…saracia sistemului sanitar atata poate.

  46. rotaru george said

    am June 28 2012 @ 6:25 pm

    am fost si eu

  47. rotaru george said

    am June 28 2012 @ 6:29 pm

    la domna doctora tolipatrancusi cu baieatu meu care lam nascut cu extrofie vezicala si pana acum a fost bn operatile si ai multumesc k daca nu erea dansa se putea antanpla o tragedie si baietelu meu are acuma un an jumate datorita dansei

  48. rotaru george said

    am June 29 2012 @ 11:51 am

    luni urmeaza urmatoarea operatie si cu ajutorul lui dumnezeu si a doamnei doctor toli sper din tot sufletu sa ieasa bn ke foarte grea operatiea

  49. rotaru george said

    am July 18 2012 @ 9:26 am

    am venit din spital cu fiul meu dar nu an totalitate a avut suces operatiea dar nea programat si la au pt alta operatie sper saq fie bn

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean