Banner

La enel platesti penalitati pentru facturi care nu iti sunt trimise

Tweet this

Doamna Simona Dumitru s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare care a fost trimisa spre solutionare catre ANRE:

---------- Forwarded message ----------
From: Dumitru Simona
Date: 2009/10/9
Subject: reclamatie enel
To: info.ro@enel.com
Cc: office@asistentapentruconsumatori.ro, iulian.urban@gmail.com






Buna ziua


Subsemnata Dumitru Simona Cristina cu domiciliul in Bucuresti  str.Brasov,nr.19,bl.od5,ap.171,sector 6,bucuresti ,cod61443,posesoare a contractului de prestari servici ENEL NR.1006-1663296-02/19.06.2003.Va aduc la cunostiinta ca din data de 27.06.2009, nu mi s-a emis nici o factura ,fiind acasa de cate ori a venit persoana cu plata luminii. Sunt cu plata la zii a tuturor facturilor .Ce se intampla?

Am mai patit si in trecut cand am fost de fiecare data acasa si mi se spunea ca nu am factura (doua luni) si pe urma a treia luna cand venea mi se spunea ca am restanta de 2 luni si o achitam prin banca cu tot cu penalitati de care nu eram eu vinovata .

Pe ultima factura pe care am achitat-o la zi cand a venit persoana cu plata,scrie pe ea ca nu am facturi precedente de achitat.

Astept un raspuns urgent

Va multumesc


p.s.

cod client 20081565






---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Interpelare ref. ENEL
From:    "Urban Iulian" <iulian.urban@senat.ro>

Date:    Mon, October 12, 2009 12:57 pm
To:      office@anre.ro
Cc:
--------------------------------------------------------------------------






Buna ziua,

Stimati Domni,


Plecand de la reclamatia de mai jos va solicit avand in vedere
dispozitiile legale, sa demarati o investigatie vizand aceste abuzuri la

care a fost supus consumatorul.
Va solicitam sa ne comunicati in scris atat demararea investigatiei
cat si rezultatul anchetei desfasurate si sanctiunile aplicate.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2785

9 Comentarii pana acum»

  1. AsistentaPentruConsumatori.ro said

    am October 13 2009 @ 11:31 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu/ said

    am October 13 2009 @ 11:31 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. VIOREL URBAN said

    am October 13 2009 @ 11:38 am

  4. Florin said

    am October 13 2009 @ 2:41 pm

    Oare la acest ENEL nu poate sa se faca ordine odata.
    Am atatea probleme cu ei ca ma doare capul numai cand citesc numele.
    Ii doare la “bashcheti” de consumatori, de clienti, de intreruperi, de probleme de tot ce-i inconjoara.
    Multe salutari guvernantilor anteriori care au facut alegerea perfecta pentru privatizare.

  5. creator said

    am October 13 2009 @ 10:55 pm

    Am aceeasi problema cu ENEL. Imi vin facturi cu data scadenta expirata deja…deci practic imi vine cu tot cu penalitati! jegosii astia trimit facturile intarziate deliberat….dar nu stiu sigur daca e manevra functionarilor mai marunti sau a sefilor de sus….
    Sunt culmea tupeului…

  6. DUMITRU SIMONA CRISTINA said

    am January 6 2010 @ 8:41 pm

    Buna ziua
    Sunt Dumitru Simona Cristina cu domiciliul in Bucuresti str.Brasov,nr.19,bl.od5,ap.171,sector 6,bucuresti ,cod61443,posesoare a contractului de prestari servici ENEL NR.1006-1663296-02/19.06.2003.Va aduc la cunostiinta ca din data de 27.06.2009, nu mi s-a emis nici o factura ,fiind acasa de cate ori a venit persoana cu plata luminii. Sunt cu plata la zii a tuturor facturilor .

    Am fost la Enel si mi s-a spus ca am contractul reziliat datorita programului nou care il au .In acest program toti utilizatorii care la un moment dat au avut intarzieri de plata li s-a reziliat contractul fara un anunt in prealabil.
    Mi-au spus ca trebuie sa imi fac un nou contract si sa platesc o suma de bani ca si garantie de rau platnic.Nu mi se pare logic.
    Ce trebuie sa fac?
    Nu am mai platit lumina din iunie si cred ca atunci cand voi plati nu voi avea de unde sa scot atatia bani.
    Va multumesc

  7. Dana Ionescu said

    am March 9 2010 @ 9:21 pm

    In legatura cu primirea facturilor cu data de plata depasita: am intrebat pe doamna care vine la noi cu facturile ENEL si iata raspunsul dansei:
    O singura firma FACTUREAZA pentru toata tara, firma se afla in TIMISOARA. Facturile nu sunt trimise on-line in toata tara, ci prin posta curier.
    Repartizarea facturilor la consumatori este facuta de firme diferite, pe fiecare sector stabilit de ENEL. Nu e vorba de sectoarele capitalei, ci de niste sectoare stabilite de ENEL.
    Deci cei care impart facturile sunt alte DIFERITE FIRME, cine stie ale cui sunt, va dati seama cati bani iau de la stat pt acest serviciu, nu?
    Intarzierea facturilor apartine cica acestor firme distribuitoare de facturi.
    Eu intreb, CUM SE NUMESTE FIRMA DIN TIMISOARA UNICA FIRMA DIN ROMANIA care a primit contractul de FACTURARE PT TOATA TARA??????
    Cine sunt firmele care distribuie FACTURILE? Cum au primit ele contractele de distribuire a facturilor?
    Pe cine TRAGEM LA RASPUNDERE PT INTARZIEREA FACTURILOR si PT PLATA MAJORARILOR???

  8. DUMITRU SIMONA CRISTINA said

    am June 16 2010 @ 9:57 pm

    Buna seara
    Am revenit cu privire la raspunsul pe care mi l-au dat cei de la enel cu adresa scrisa 9410e/15.01.2010., prin care mi se spunea ca sunt deconectata de la retea incepand cu data de 02.10.2008.
    In data de 03.06.2010 mi-a venit acasa prin posta o factura cu consum si taxa radio-tv si rezervare in valoare de 767.43ron.
    Sunt intr-un moment de confuzie .Ori am curentul oprit si trebuie sa platesc o taxa de deconectare , ori a fost o greseala de a lor ? De ce nu mi s-au emis facturi la timp? Nu sunt de acord sa platesc taxa radio-tv si rezervare pentru perioada in care dupa adresa lor eram decuplata.
    Vi se pare normal ca sa fiu decuplata si sa platesc rezervare?
    Oricum nu am cum sa platesc tot odata suma factura fara taxa radio tv si rezervare. Pot plati in transe?

  9. DUMITRU SIMONA CRISTINA said

    am June 16 2010 @ 10:20 pm

    Asta este mail pe care l-am primit de la enel si apoi a ajuns si adresa scrisa.

    — On Thu, 1/21/10, Ghigheci Silvia (Enel Servicii Comune) wrote:

    From: Ghigheci Silvia (Enel Servicii Comune)
    Subject: RE: reclamatie enel sector 6 ,
    To: “Dumitru Simona”
    Date: Thursday, January 21, 2010, 1:45 PM

    Stimata Clienta,

    Referitor la: scrisoarea dumneavoastra inregistrata la ANPC cu nr. 258/08.01.2010 si la SC Enel Energie Muntenia S.A. cu nr. 9410/12.01.2010, in care reclamatia faptul ca nu se mai emit facturi de energie electrica pentru locul de consum din Strada Brasov, nr. 19, bl. OD 5, ap. 171, sector 6, cod client 20081565, va comunicam urmatoarele:

    Contractul de furnizare a energiei electrice la locul de consum mentionat mai sus, este incheiat pe numele dvs., contract nr. 1006-1663296-2, incheiat in data de 19.06.2003.

    Conform Ordinului 5 /2003 aprobat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, Art 11 prevede:

    “ (4) Dac? factura ?i penalit??ile datorate nu au fost achitate, dup? 35 de zile de la data scaden?ei furnizorul transmite consumatorului un preaviz (document distinct de factur?, care se transmite numai consumatorilor care nu ?i-au achitat factura în termenul legal), iar dup? 45 de zile de la data scaden?ei, dar nu mai devreme de 5 zile de la data transmiterii preavizului, poate întrerupe furnizarea energiei electrice.

    (5) Reluarea furniz?rii energiei electrice dup? întreruperea prev?zut? la alin. (4) se realizeaz? în ziua lucr?toare imediat urm?toare efectu?rii pl??ii integrale c?tre furnizor a facturii, a penalit??ilor datorate ?i a cheltuielilor ocazionate de întreruperea si reluarea furnizarii.”

    Pentru faptul ca la acest loc de consum se inregistrau facturi de energie electrica neachitate, respectiv factura emisa in data de 04.04.2008 in valoare de 21,88 lei, factura emisa in data de 11.06.2008 in valoare de 52,33 lei si factura emisa in data de 18.08.2008 in valoare de 72,53 lei, la data de 02.10.2008 a fost emis ordin de deconectare loc consum, ordin executat la data de 06.10.2008.

    In data de 21.10.2008, ati achitat facturile restante si taxa de deconectare.

    Dupa executarea ordinului de deconectare starea locului de consum in sistemul informatic a trecut in „livrare intrerupta pentru neplata”.

    Odata cu trecerea la noul sistem de facturare implementat incepand cu luna iunie 2009, datorita faptului ca nu ati achitat taxa de reconectare nu a fost generat ordin de serviciu de reconecatre a locului de consum.

    Pentru reglarea situatiei, este necesar sa va prezentati la Centrul de Relatii cu Clientii 6 Drumul Taberei din Aleea Baiut, nr. 4, bl. C7 bis, sector 6, de luni si pana vineri intre orele 08.30-19.30 pentru achitarea garantiei si a taxei de reconectare a locului de consum. Daca nu achitati taxele mentionate nu se vor mai emite facturi de energie electrica.

    Conform datelor din sistemul informatic, dvs. in luna octombrie 2009 v-ati prezentat la CRC 6 Drumul Taberei, pentru a va informa asupra taxelor respectiv garantie si reconectare.

    In speranta ca am raspuns solicitarii dumneavoastra va asiguram de faptul ca dorim sa fim un partener de incredere, unul din cele mai importante obiective ale societatii noastre, fiind grija fata de clientii nostri.

    IAR ACEASTA ESTE EMAIL PE CARE L-AM TRIMIS DUPA VENIREA FACTURII

    Flag this messageFw: RE: reclamatie enel sector 6 ,Wednesday, June 16, 2010 8:07 PM
    From: “Dumitru Simona” View contact detailsTo: silvia.ghigheci@enel.com

    Buna seara
    Subsemnata Dumitru Simona Cristina cu domiciliul in Bucuresti str.Brasov,nr.19,bl.od5,ap.171,sector 6,bucuresti ,cod61443,posesoare a contractului de prestari servici ENEL NR.1006-1663296-02/19.06.2003.

    Mi-a venit o factura pe care nu o recunosc si as vrea sa fie recalculata luand in considerare faptul ca printr-o adresa anterioara mi s-a comunicat ca am fost decuplata de la sistem. Nu voi plati nici taxa radio tv si nici acea rezervare de care nu am beneficiat si nici acele penalitatti pe care mi le-ati comunicat ca ar fi la 19.05.2010. De ce trebuie sa platesc penalitati la un sold 0ron? Am dovada.
    Va rog rezolvati problema.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean