Provocare la transparenta : votul la motiunea de cenzura de marti sa fie deschis

Tweet this

Imbratisez propunerea facuta de Sorin Ionita de la SAR, si anume aceea ca, motiunea de cenzura "11 impotriva Romaniei" sa fie votata in mod deschis. La acest moment, absolut toti romanii, vor sa stie cum actioneaza parlamentarul din circumscriptia lor electorala, care-i reprezinta in Parlamentul national, astfel incat, vor sa cunoasca modul in care fiecare din alesi inteleg sa voteze in acest caz.
Ca atare, votul deschis este o provocare pentru parlamentarii PSD, PNL si UDMR pentru ca nu se vor mai putea ascunde in spatele votului secret, si vor fi nevoiti ulterior, sa isi asume votul dat, sa il explice in fata alegatorilor, si sa suporte consecintele modului in care, prin votul lor, au ales sa arunce Romania in haos.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 354

29 Comentarii pana acum»

  1. Emil said

    am October 12 2009 @ 10:57 am

    Asistam in ultima vreme la derularea unor evenimente extrem de periculoase pentru fragila noastra democratie. Fortele raului din parlamentul Romananiei, cardasia PSD, PNL si PC (va mai aduceti aminte de cei 322?), nu mai tin cont de Constitutie, de separarea puterilor intr-un stat democrat si de drept si incearca sa impuna o noua dictatura – dictatura parlamentului. Folosind tactici de manipulare de tip comunist, cominternist, bolsevic si kgb-ist, aceste forte ale raului, intr-o sfidare fara precedent a intereselor reale si legitime ale romanilor, acuzand pe seful statului de porniri dictatoriale (incercari evident jalnice si ridicole, pentru ca nicio persoana de buna credinta nu constata asa ceva), in realitate se straduiesc sa instituie o dictatura nemernica si periculoasa. Constatam, spre exemplificare, ca parlamentul, puterea legiuitoare, in loc sa produca si sa voteze legi, si-a subordonat puterea executiva si cea judecatoreasca. Ei impun guvernului ce sa faca, se amesteca in activitatea executiva, desfiinteaza ilegal initiative, ancheteaza si dau sentinte, blocheaza orice actiune de reformare a tarii, de modernizare, europenizare si civilizare a romanilor. Intr-un cuvant, actioneaza impotriva Romaniei si intereselor legitime ale poporului roman. Adevaratul dictator a devenit coalitia fortelor raului din parlamentul Romaniei. Mai grav, se sprijina in actiunile lor antiromanesti si dictatoriale pe sindicalisti corupti si fara demnitate. Minciuna, dezinformarea si manipularea nu mai pot fi tolerate. Numai un parlament unicameral, cu un numar rezonabil de parlamentari cinstiti, capabili, demni si dedicati binelui tarii si romanilor, mai poate salva democratia si statul de drept.

  2. Liviu said

    am October 12 2009 @ 10:58 am

    Eu nu mai pricep! Credeam ca rolul Parlamentului este sa propuna, sa dezbata si sa aprobe legi. Credeam ca parlamentarii sunt acele persoane care cunosc mediul din care provin si sunt capabili sa initieze proiecte de lege prin care sa sprijine tara asta in ansamblul sau.
    De 11 luni deja niste domni si doamne stau pe acolo si consuma banii publici si imi mai consuma si nervii mei nefacand altceva decat sa provoace scandal sa incite si sa isi faca viata cat mai usoara.
    Stim cu totii ca cel mai simplu lucru este sa critici. Atunci cand nu stii sa faci ceva incepi sa il critici pe celalalt. Nu vad ce i-a impiedicat pe stimabilii de acolo sa o ia inaintea Guvernului si Presedintelui, sa vina cu legi bune, sa le dezbata, sa le aprobe. Chiar nu vad ce i-a impiedicat. Au avut 11 luni. Au la dispozitie consilieri priceputi(sper). Au la dispozitie o cladire energofaga. Au avut tot ce aveau nevoie la dispozitie doar ca sa se gandeasca la binele tarii.
    Nu au facut-o. Acesti domni vin acum in fata mea sa imi spuna ca guvernul e depasit. Depasit de ce? Depasit de incompetenta parlamentului? Depasit de agresivitatea unor lideri de acolo?
    Incerc sa privesc lucrurile obiectiv si descopar ca imi pun problema serios privind rolul parlamentului in aceasta tara. Stiu ca e indispensabil ca institutie, dar neavand criterii de calitate in admiterea acolo s-a umplut de tot felul de indivizi de specii si subspecii subdezvoltate mintal.
    Eu, cetateanul, cum sunt protejat in fata acestui abuz de prostie si incompetenta care este Parlamentul Romaniei?

  3. Baci said

    am October 12 2009 @ 10:59 am

    Sufocarea societatii actuale este o realitate intrinseca fiind rezultatul perenizarii unei clase socio-politico-economice creata prin specula , trafic de influenta aranjamente in sfera decizionala (legislativ si executiv ) .
    Acest fapt permite unei minoritati ( 0.5 % din populatie ) de o suta de mii de persoane emanate in majoritate din fostele structuri de comanda , control , represiune si planificare ale partidului unic ( initiatii ) sa controleze mecanismele statului , economia , piata capitalului impunind monopolul , modelul si tendinta directoare .
    Grupuri de interese economico-speculative au interferat si interfereaza cu sfera politica decizionala impiedicind prin bariere legislative crearea mecanismelor de control necesare functionarii statului .
    Monopolul absolut al falselor partide politice metamorfozate ce exercita un controlul total asupra societatii prin pirghiile de control administrative , executive si legiuitoare , propagind cu viclenie doctrina populista ( dogma neocomunista ) , constituie mijlocul de a pereniza si adapta structurile fostului partid-stat la noile cerinte ale momentului pregatind terenul pentru a mentine hegemonia totala asupra statului pe termen lung

  4. Gigi said

    am October 12 2009 @ 10:59 am

    Potrivit art 113 din constitutie (pe care ei au dovedit ca nici macar nu au citit-o), rezulta clar ca daca o motiune de cenzura este respinsa cei care au semnat-o nu mai au posibilitatea sa initieze o alta in aceiasi sesiune parlamentara decat daca guvernul isi asuma o responsabilitate pe o alta lege.Motiunea aceasta este ilegala si inoportuna. Deci in acest caz fiind clar o incompatibilitate cu prevederile constitutionale, CC nu poate da decat o decizie favorabila PDL.

  5. Mihai said

    am October 12 2009 @ 11:00 am

    Daca da satisfactie PSD-PNL nu mai poate da satisfactie poporului. Poti crede ce vrei dar PDL e cel mai responsabil dintre toti chiar daca au si ei bube in cap. Si vezi ca Oprescu e PSD daca nu stiai. Orice vine din PSD e varza.

  6. Lear said

    am October 12 2009 @ 11:00 am

    Nu cedati su nu lasati Romania din nou pe mainile jefuitorilor si tradatorilor adunati in gasca PSD/PNL/PC! Vedem cu toti cum se infiripa dictatura parlamentului, cei 322 isi umfla iar muschii, si cum se pregateste o lovitura de stat a fortelor raului. Doamne, ocroteste-i pe romani!

  7. Ovidiu said

    am October 12 2009 @ 11:01 am

    Romania se indreapta cu pasi repezi catre dictatura, cel putin asta se vede de catre majoritatea romanilor. Ei impun politica executivului, dau sentinte in locul puterii judecatoresti, fac tot ce vor. Nu cumva asta se numeste dictatura? Nu mai tot miniti voi ca Basescu este dictator ca nu va mai crede nimeni. Iar, in privinta lui Oprescu, pupilul lui Iliescu-KGB, sa nu ai impresia ca poate prosti o intreaga tara, asa cum v-a prostit pe voi, bucurestenii creduli si pacaliti chiar de un nimic ca Vanghelie.

  8. Lovitura de stat said

    am October 12 2009 @ 11:03 am

    Decizia CC si demisia guvernului

    * PDL asteapta decizia Curtii Constitutionale si va respecta decizia Curtii.
    * Din punctul de vedere al PDL, Constitutia spune clar: PNL si UDMR nu mai putea sa semneze o motiune, deoarece au mai semnat una acum trei saptamani cand guvernul si-a asumat raspunderea.

    * Demisia guvernului este o modalitate onesta de a preveni un spectacolul parlamentar inutil al PSD si PNL si de a castiga timp pentru formarea unui nou guvern care sa indeplineasca angajamentele fata de FMI.

    * Romania este intr-o cursa contracronomentru pentru reforme esentiale: pe 30 octombrie trebuie finalizata legea salarizarii unice, pe 30 noiembrie trebuie finalizata legea responsabilitatii fiscale, pe 30 decembrie trebuie finalizata legea unica a pensiilor.
    * Romania trebuie sa faca reforme esentiale in urmatoarele 3 luni, pentru care trebuie sa respecte termene limita si deja Romania este in criza de timp.
    o PNL si PSD au prioritati diferite de prioritatile Romaniei.

    * Esential acum este sa existe un guvern care sa gestioneze tara si sa respecte angajamentele prioritare ale Romaniei, iar pentru asta orice zi castigata pentru formarea guvernului este esentiala.

    * Nominalizarea premierului este atributul constitutional al sefului statului.
    * Traian Basescu va tine cont de faptul Romania trebuie sa aiba urgent un guvern functional care sa respecte angajamentele luate fata de FMI: legea unica a pensiilor, legea responsabilitatii fiscale.

    * Cu 10 zile inainte de inceperea campaniei electorale, cel mai rau lucru care se poate intampla este sa inceapa negocieri politice nesfarsite legate de cine, ce pozitie vrea la Putere.
    o Pentru Romania este necesar un guvern care sa faca legile prioritare in termenele limita la care Romania s-a angajat.
    + S-a vazut care sunt tehnocratii PNL si PSD la nominalizarea lui Bogdan Olteanu la BNR.

    * Eliminarea pensiilor parlamentarilor prin OUG este o perdea de fum prin care Viorel Hrebenciuc vrea sa distraga atentia de la acuzatiile grave ale lui Miron Mitrea legate de arhiva DGIPI.
    o Ca lider de grup Viorel Hrebenciuc putea sa struneasca parlamentarii PSD sa voteze legea pentru anularea pensiilor parlamentarilor in 9 luni cat legea a stat in Parlament si pe care PSD a respins-o.

    Raportul FMI

    * Guvernul are de respectat un calendar strict: legea salarizarii unitare are termen 30 octombrie, legea responsabilitatii fiscale pana la 30 noiembrie si legea unica a pensiilor pana la 30 decembrie
    * Daca aceste termene nu sunt respectate, acordul cu FMI este incalcat si transele imprumutului vor fi blocate.
    o PSD si PNL pun in pericol acordul cu FMI si stabilitatea economica a Romaniei doar pentru a face un spectacol electoral.

    * Raportul de evaluare al FMI confirma ca masurile anticriza luate pana acum de Guvern sunt corecte.
    o Cursul leului a fost mentinut stabil.
    o Masurile pentru reducerea cheltuielilor publice se inscriu in planul stabilit.
    o Romania are cel mai mic somaj din Europa: conform estim?rilor Comisiei Na?ional? de Prognoz? rata ?omajului va fi 7-8% pana la finalul anului ?i de 7,7% în 2010.

    * Previziunile pentru 2010 sunt intr-devar un semnal de alarma.
    * Daca Guvernul nu este lasat sa isi duca la capat planul anticriza, situatia economica se va inrautati.
    o Guvernul trebuie lasat sa continue reducerile de cheltuieli publice si investitiile in infrastructura, pentru a evita accentuarea efectelor crizei economice.

    Suspendarea Robertei Anastase

    * Adrian Nastase a folosit parlamentul ca scut impotriva justitiei.
    o Camera Deputatilor a respins solicitarea Parchetului pentru inceperea urmarii penale in dosarul Adrian Nastase.

    * PSD vrea sa o suspende pe Roberta Anastase pentru a-l putea apara mai bine pe Adrian Nastase de acuzatiile de coruptie. Acesta este motivul pentru care PSD a propus suspendarea Robertei Anastase.
    o PSD stia ca astazi trebuie sa se discute in Parlament scrisoarea procurorului general al Romaniei referitoare la dosarul Adrian Nastase.

    * Majoritatea PSD-PNL are ca scop blocarea reformei statului: protejarea lui Adrian Nastase in fata Justitiei si trimiterea lui Bogdan Olteanu la BNR.

  9. Ioana said

    am October 12 2009 @ 11:28 am

    Din cate stiu, un politician bun, poate anticipa miscarea opozantilor. Nu sunt experta in Constitutia Romaniei, insa am inteles ca aceasta motiune de cenzura este neconstitutionala. Si totusi… Exista riscul ca, ea sa fie acceptata. De ce? Si a doua intrebare. Ce se poate intampla daca guvernul Boc isi da demisia? Cum se poate remania la modul cel mai concret, Parlamentul Romaniei, care dpmdv, este cel mai nociv element politic actual, dar in acelasi timp sa nu se poata instaura o dictatura, indiferent de natura acesteia?

  10. Felix said

    am October 12 2009 @ 11:28 am

    va rog frumos sa va exprimati EXPLICIT!,in cazul in care CC va da verdict ca motiunea de cenzura este neconstitutionala,dar cei care au introdus-o nu tin seama de aceasta,si nu vor permite ca guvernul sa-si prezinte asumarea raspunderii…este sau nu Lovitura de Stat???…Va multumesc.

  11. Seculi said

    am October 12 2009 @ 11:28 am

    Care ar fi solutia pentru desfiintarea parlamentului si interzicerea partidelor politice?
    Considerati normala constitutia romaniei care da drepturi alesilor dar nu impune si raspunderea acestora? Sunt de acord cu libertatea dar sa fie asumata, oare interzicerea votului secret in parlament nu ar fi o solutie, si desigur PRIMUL lucru VOT UNINOMINAL PUR invingatorul ia totul (desigur in circumscriptia lui) fara recalculari ce nu fac decat sa puna pe lista unor alegatori pe cel de pe locul 2 sau poate chiar 3.si interzicerea dreptului de a fi ales a celor ce au avut functii in PCR sau UTC (dau o declaratie si apoi vor fi verificati , cei care au declarat mincinos… puscarie pe VIATA) iar imunitate doar pentru activitate politica nu si pt infractiuni , ridicarea imunitatii decisa de procurorul general dupa informarea si nu consultasrea camerei

  12. Justin said

    am October 12 2009 @ 11:29 am

    Cum comentati faptul ca peste 60% din initiativele legislative care devin legi sunt propuse de Guvern?
    S-ar parea ca Parlamentul e atat de “prins” de joaca de-a motiunile, incat uita de principala sa atributie – aceea de for legislativ.
    Exista vreo initiativa de amendare a Constitutiei in sensul eliminarii acestor anomalii?

  13. Pewt said

    am October 12 2009 @ 11:29 am

    politicienii romani ( cei ‘reveniti’ din structurile comuniste ) sunt incapabili de a structura Romania, asta este clar, se vede cu ochiul liber. Si numai ei sunt prin guverne si Parlament. Au scris o Constitutie interpretabila dupa bunul lor plac, si fac legi care mai mult incurca decat simplifica lucrurile. Pe scurt, totul este conceput ca lucrurile sa nu functioneze. si bineanteles ca stim si de ce, ca ei sa poata fura. Credeti ca o Constitutie ca cea a Elvetiei, care sa fie extrem de explicita ar putea ajuta Romania sa depaseasca momentele disperate in care se afla,..? Exista o mica sansa ca in urmatorii 50 de ani Romania sa se afle printre tarile cu adevarat democrate ,..?

  14. Tica said

    am October 12 2009 @ 11:30 am

    Ce rol poate avea sustinerea UDMR, in caderea motiunii? Desi au semnat aceasta motiune, acum declara ca nu sunt de acord cu instabilitatea politica.

  15. Urania said

    am October 12 2009 @ 11:30 am

    Buna ziua, d-le ,
    1. Am citit ca “democratia nu consta în suveranitatea poporului, ci este un sistem de protectie împotriva dictaturii, bazat pe controlul guvernarii si pe limitarea oricarei puteri, cu exceptia puterii legii”. Ce se intampla acum in Parlamentul Romaniei este cumva un sistem de protectie impotriva dictaturii sau chiar instaurarea unei “dictaturi a Parlamentului”?
    2. Daca puterea legilor si a Constitutiei este diminuata prin tot felul de interpretari politicianiste, facute in interes propriu sau de partid, atunci parerea noastra, a celor care si-o exprima (inclusiv prin aceste comentarii pe internet), cum poate sa amendeze aceste cutume periculoase? Numai la vot? Dar in cei 4 ani pana la viitoarele alegeri ce facem, atata timp cat glasul societatii civile este ca si inexistent?
    3. Pentru cetatenii ei, România este sigura numai atâta timp cât Europa nu ne lasa din mâna? Oare trainicia democratiei noastre depinde în mod esential de legaturile cu Uniunea Europeana deoarece România se afla la mâna unui pumn de oligarhi, care tin în mâna totul? Daca da, considerati ca aceasta este o situatie normala?
    4. In cazul in care dl Traian Basescu castiga inca un mandat la Cotroceni, cum vedeti relatia dintre presedintele tarii si aceasta coalitie PSD – PNL din Parlament (‘cei 322′)? Cum va putea fi validat in Parlament un nou guvern cu un nou prim ministru propus de nou-alesul presedinte Traian Basescu?
    Va multumesc.

  16. Cosmin said

    am October 12 2009 @ 11:31 am

    La douazeci de ani de la lovitura de palat din ’89, ce a permis reasezarea structurilor comuniste conform unui plan detaliat, asistam la un circ continuu, dupa un scenariu bine rodat.
    Romania este cea mai saraca tara a europei, clasa politica actuala{ de douazeci de ani incoace} este constituita din esalonul doi si trei ale cadrelor de partid comuniste, economia a fost distrusa, PIB-ul este aproximativ cu cifra din 1990, deci nu am produs nimic , doar top 300 { miliardarii securisti}.
    Loja securista, centrul de coordonare este inca activ, altfel nu-mi pot explica cum dupa atitia ani nu reusim sa rupem cercul vicios si sa cladim o societate noua pe valori republicane pure, sunt zeci de mii de cetateni de valoare ce ar trebui sa ia locul clicii de politruci marionete, numai ca s-au stabilit criterii arbitrare ce impun apartenenta la un grup de influenta…

  17. JUneau said

    am October 12 2009 @ 11:31 am

    a) Structurile neocomuniste nu sint ceea ce par sau vor sa se creada , sint doar cunoscatori ai unor procedee pe care le repeta in functie de situatie .
    Influenta structurilor este psihologica prin faptul ca determina orientari si tendinte , puterea rezida in controlul mecanismelor intriseci ale statului pe care le ocupa , forta consta in coeziunea de grup .
    b) Regimul trecut erau tot ei , revolutia spontana a poporului nu a facut decit sa aduca credibilitate loviturii de palat ce se desfasura acoperind-o .
    Era inevitabila purja ce sa produs atunci prin simplul fapt ca privilegiatii (cadrele vechiului regim ) au anticipat schimbarile care se vor produce la nivel geo-politic mondial .
    Au premeditat o schimbare controlata indepartind membrii fideli ai puterii autocrate , devenind salvatorii ( a se citi F.S.N.) poporului .
    De ce nu au adoptat articolul 08 al Proclamatiei de la Timisoara ( Legea lustratiei )? simplu , pentru ca nu puteau sa se condamne ei insisi .
    Au facut totusi lovitura de palat asumind atitea riscuri sub nasul fostei securitati comuniste , fapt pentru care poporul le-a acordat clementa atunci , fiind manipulat .
    De fapt , scenariul a fost stabilit de securitate in cele mai mici detalii , actorii principali care s-au manifestat nu au fost spontani , citeau scenariul , timorati pentru ca nu cunosteau decit o parte actiunilor ce trebuiau sa se desfasoare , reactia spontana a poporului ( necontrolata ) a impus reajustarea planurilor in functie de evolutia situatiei pentru a pastra controlul .
    Au cistigat atunci in fata ignorantei si prin faptul ca au avut un plan si o organizare .
    Nu au invins ci doar au obtinut aminarea sorocului la masa verde , din lipsa unui rival , organizatii cetatenesti care sa revendice in numele

  18. Dinca said

    am October 12 2009 @ 11:32 am

    In loc de campanie electorala cred ca ar fi necesara acum, in ultimul ceas, o campanie de educare privind necesitatea existentei parlamentului, nu discutii infinite, partinice si menite in final doar sa ne scarbeasca. Nu comentarii despre cine si de ce a a facut un anume gest, care e interesul ascuns, care e urmatoarea mutare, cine acopera spatele cui samd. Exemple de cum functioneaza la altii si exemple cu ce se poate intampla daca nu mai functioneaza. Am vazut intr-o vreme chiar pe TVR1.

  19. Bosonel said

    am October 12 2009 @ 11:32 am

    Care ati crede ca este motivul actualului foc de paie?

    Cumva imputinarea surselor de adapare a clientelei politice ale fiecarui partid?

  20. Anti-bogdan olteanu said

    am October 12 2009 @ 11:32 am

    Ce parere aveti despre acest corp strain care sa inserat in “corpul bancherilor” de la BNR? Chiar in halul asta am ajuns ? Oare coalitia PNL-PSD o sa il avanseze pe Vanghelie presedintele Academiei Romane ? Asta ar fi cireasa de pe tort.

  21. Daniela said

    am October 12 2009 @ 11:33 am

    1. Si daca si CC deserveste interesele vreunui partid politic, asa cum reiese din ce s-a mai vehiculat despre cum au ajuns in functie membrii acestei Curti?
    Inseamna ca nu mai e nimeni in tara aceasta care sa apere democratia. Noi, oamenii de rand, care am votat de fiecare data cu buna credinta, cum putem trai in aceasta tara in astfel de conditii?

    2. Si daca se declara neconstitutionala motiunea, pentru ca a fost semnata si de parlamentari care au mai semnat o motiune in sesiunea aceasta, ce sanctiuni vor suporta acesti parlamentari, astfel incat pe viitor sa nu mai faca aceeasi ‘greseala’?

  22. imoralitatea comunistilor din PSD said

    am October 12 2009 @ 11:33 am

    ce credeti de miscarile psd in ce priveste guvernul din care a facut parte si unde a luat decizii langa pdl iar acum cand au plecat special pt.a plati niste polite lui T.Basescu inainte de alegeri isi reneaga propriile intiative din cele 9 luni de guvernare?Cum se ajunge in cazul de fata cand guvernul sta pe un fir de ata la alegeri anticipate pt.parlament? (pe care l am vrea cat mai mic … ca nr.de persoane)

  23. 2SIUNSFERT said

    am October 12 2009 @ 11:36 am

    Motiunea este evident neconstitutionala- asta pentru orice om sanatos la cap si care cunoaste limba romana. Orice alta decizie reprezinta un abuz si o incalcare grava a constitutiei pentru care vor fi raspunztori cei din Curtea Constituntiala.

  24. Bogdan said

    am October 12 2009 @ 11:37 am

    Parlamentarii nu pot depune decat o singura motiune de cenzura / sesiune. Nu conteaza contextul in care a fost depusa….
    Exista o singura exceptie in care parlamentarii mai pot depune o noua motiune de cenzura si anume atunci cand guvernul isi asuma raspunderea pe niste legi.
    Concluzia. Daca iti asumi raspunderea pe niste legi si ni nu ai picat, poti dormi linistit in sesiunea parlamentara respectiva, pentru ca parlamentarii nu mai pot depune o noua motiune de cenzura, daca tu, ca si guvern nu itzi asumi raspunderea pe vreun proiect de lege.

  25. Tartarin said

    am October 12 2009 @ 11:37 am

    http://www.scj.ro/dosare.asp?view=detalii&id=100000000209685&pg=1&cauta= //

    Dosarul 49915/3/2008 de la Inalta Curte de Casatie si Justitie in care fiica vicepresedintelui senatului Romaniei Dan Voiculescu este amanat intentionat si fara motiv!!!!
    ADEVARATUL MOTIV PENTRU care magistratii au prelungit ”PROTESTul/Greva” chiar si dupa ce le-au fost indeplinite cererile referitoare la sporuri si indicele de salarizare in grila unica, ESTE ACESTA :

    SALVAREA LUI DAN VOICULESCU SI AI ACOLITILOR ACESTUIA !!!

    Dupa ce a trecut termenul de la 25 sept 2009 , pe 27 sept 2009 magistratii au intrerupt protestul .

    Cum sa judece corect Inalta Curte de Casatie si Justitie o motiune semnata de acolitii lui Dan Voiculescu ?????

    ///

    http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&id=127115&catid=2&p=dosarul-loteria-ii-camelia-voiculescu-ii-ajuta-pe-george-copos-si-sorin-pantis-la-spalarea-banilor-n-familie-.html
    //
    Camelia Voiculescu, fiica vicepresedintelui Senatului Romaniei, Dan Voiculescu, George Copos, fostul ministru Sorin Pantis si alte zece persoane au fost trimise in judecata de procurorii DNA in dosarul “Loteria II”, sub acuzatia de spalare de bani si fals.
    Dosarul a fost instrumentat de procurorul Emilian Eva, acelasi care l-a trimis in judecata pe Dan Voiculescu in afacerea ICA, fiind ultimul rechizitoriu intocmit de anchetator inaintea intoarcerii sale la Iasi. In actul de sesizare a instantei, procurorul DNA explica cum George Copos, Camelia Voiculescu si celelalte 11 persoane trimise in judecata in dosarul “Loteria II” ar fi vandut si revandut 40 de spatii comerciale, obtinand venituri de peste 23.800.000 lei, bani care au fost apoi “spalati”, Copos fiind “regizorul si scenaristul intregii afaceri.
    In ceea ce o priveste pe Camelia Voiculescu, anchetatorii sustin ca a “actionat concertat la solicitarea invinuitului Sorin Pantis, si impreuna cu Gheorghe Copos, Niculae Ghinea si Giulio-Giuzepe Roza in scopul de a mentine la un nivel artificial pretul de tranzactionare….

  26. Leon said

    am October 12 2009 @ 11:38 am

    pAI da vreau sa vad cum voteaza idiotii pe care i-am trimis in Parlament ca sa vad cat pun ei pret pe

    ARTICOLUL 113
    (1) Camera Deputa?ilor ?i Senatul, în ?edin?? comun?, pot retrage încrederea acordat? Guvernului prin adoptarea unei mo?iuni de cenzur?, cu votul majorit??ii deputa?ilor ?i senatorilor.
    (2) Mo?iunea de cenzur? poate fi ini?iat? de cel pu?in o p?trime din num?rul total al deputa?ilor ?i senatorilor ?i se comunic? Guvernului la data depunerii.

    (3) Mo?iunea de cenzur? se dezbate dup? 3 zile de la data când a fost prezentat? în ?edin?a comun? a celor dou? Camere.

    (4) Dac? mo?iunea de cenzur? a fost respins?, deputa?ii ?i senatorii care au semnat-o nu mai pot ini?ia, în aceea?i sesiune, o nou? mo?iune de cenzur?, cu excep?ia cazului în care Guvernul î?i angajeaz? r?spunderea potrivit articolului 114.

  27. politika said

    am October 12 2009 @ 6:49 pm

    Comunistii PSD-isti au mai trecut prin fata camerelor de filmat cind s-a solicitat TRANSPARENTA votului. Daca va amintiti , cu bile albe si bile negre (invelite in hartie alba ca sa nu se vada la camera …. dar sa se vada la numaratoare :-) ) …
    Directia in care trebuie sa ne indreptam este : Parlament Unicameral , Vot Uninominal … firme de lobby (pentru anumite proiecte … ) Politicienii trebuie sa-i poata privi in ochi pe romani. Pe fiecare dintre romanii care si-a dat votul (adica a acordat increderea). Actualmente majoritatea politicienilor (si aici vorbesc de PSD, … chiar PNL …etc. prefera “jocul din spatele cortinei” cu telefoane date “pe firul scurt” clicii politice inscaunate ca ministri, ecretari de stat sau directori de deconcentrate, primari, prefecti sau presedinti de consilii populare …

    Parerea mea despre actualul Parlament ???
    Ca sa fiu scurt : arata ca-l Ali-Baba si cei 40 de hoti … versiunea 322 :-)

  28. Victor said

    am October 12 2009 @ 7:54 pm

    Ce tara imputita si ce conducatori jalnici. Dupa 20 de ani de democratie avem 100 km de autostrada si inca 3 statii de metrou.
    Mizerie, hotie, haos, coruptie, jafuri faca vinovati, trenuri fara infrastructura, blocaje in toate domeniile. Functioneaza ceva bine in tara asta???

    Avem impozit pe bani pe care nu-i castigam… Avem gangavul paleologu la cultura, blonda de la drept la turism, berbeceanu la transporturi, inginer fochist la finante!!!

    Are vreun partid un program anticriza in tara asta?
    Mi-e sila de politica asta mizerabila.

    Iar ei vor sa joace sus/jos cu guvernul cu bilutele la vedere. Pentru unii foamea de functie e mai mare ca incompetenta, iar ceilalti vor doar jos Basescu, Jos Boc, fara nici un program rational dupa aceea.
    GO WEST!

  29. politika said

    am October 14 2009 @ 6:37 pm

    @ Victor

    … nu asa Victore … (go west), caci asta vor ei. Tara asta NU ESTE A LOR ! Nu merita sa plecam de-aici si sa-i lasam sa vinda bogatiile acestei tari deoarece Romania nu este tara lor.
    Romania este tara noastra, a tuturor, pe care vremelnic CINEVA o conduce, o administreaza.
    Noi trebuie sa veghem ca directia in care tara asta “merge” (si aici ma refer la directia economica, politica, sociala, … legislativa ) sa fie benefica TUTUROR OAMENILOR DIN TARA ASTA (nu doar unui grup de politicieni sau unui grup restrins de moguli)
    Reactiile noastre , votul nostru trebuie sa se indrepte numai catre acei politicieni care pot aduce si aduc plus valoare tarii.
    Atitudinea noastra TREBUIE SA MOBILIZEZE oamenii, sa iasa din starea de apatie , sa iasa la vot SINCER si DESCHIS si sa alegem oamenii care TREBUIE SA NE CONDUCA.
    In spatele nostru sint copii nostri, copii copiilor nostri care TREBUIE SA AIBA O TARA A LOR, o tara de care sa nu le fie rusine, o tara care sa le asigure traiul onest, cinstit si decent.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean