In sfarsit judecatorii dau iama in cloaca de la Colegiul Medicilor

Tweet this

Tribunalul Bucuresti a dispus, vineri, amendarea sefului Colegiului Medicilor din România (CMR), întrucât nu a transmis un document solicitat de judecator în procesul de malpraxis al medicului Traian Ursu, potrivit Mediafax. Judecatorul Dorel Matei solicitase înca din 16 iulie o adresa prin care Colegiul Medicilor sa precizeze daca medicul Ursu a mai realizat acelasi tip de operaţie pentru care este judecat. Colegiul Medicilor din România nu a raspuns la solicitarea instanţei, astfel încât judecatorul a decis amendarea cu 5.000 de lei a presedintelui acestei instituţii. Tribunalul Bucuresti judeca apelul medicului Traian Ursu. La începutul anului, doctorul Traian Romeo Ursu, de la Spitalul de Ortopedie Foisor, a fost condamnat, de catre Judecatoria sectoului 2, la doi ani de închisoare cu suspendarea executarii pedepsei si la plata unor daune de 500.000 de euro pentru vatamare corporala din culpa a lui Dan Dragomir (35 de ani), în cadrul unei operaţii de hernie de disc. Medicul ortoped-chirurg a intervenit “pentru implantarea unei proteze discale pentru hernie de disc L4 – L5”. În timpul intervenţiei, medicul specialist ar fi lovit prea tare într-un departator, ceea ce a dus la o hemoragie, fiind produsa “o bresa în lungul venei”.

Pe larg aici :
http://www.gardianul.ro/Seful-Colegiului-Medicilor,-amendat-de-instanţa-cu-5.000-de-lei-într-un-proces-de-malpraxis-s146086.html




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1337

16 Comentarii pana acum»

  1. Radianu Mihai said

    am October 11 2009 @ 11:24 am

    DAR IN CLOACA DE LA JURISTI CAND SI CINE O SA DEA IAMA?

  2. cbabeanu said

    am October 11 2009 @ 11:31 am

    A fost o interventie in premiera in Romania, iar pacientul a semnat ca intelege si isi asuma riscurile interventiei. In ceea ce priveste colegiul medicilor, daca ati sta de vorba cu medicii din retea, ati fi foarte surprins sa constatati ca majoritatea medicilor detesta Colegiul si il considera ne-reprezentativ pt. breasla medicala…

  3. mica said

    am October 11 2009 @ 11:50 am

    Sunt promovati si vedetizati tot felul de curve si hoti ii vezi pe prima pagina si la toate posturile tv iar,pe cei cu adevarati vedete le dam in cap.De ce nu sunt mediatizati medicii sau alti oameni care sunt curajosi si incearca cu nimicul din sanatate sa ajute oamenii Daca nu incearca sunt acuzati ca nu au facut nimic si ni-a lasat sa moara ,daca da ……de aceea se semneaza la inceputul oricarei operatii pt ca de multe ori sunt riscante iar,medicii nu sunt Dumnezeu.

  4. Baciul Moldovean said

    am October 11 2009 @ 12:02 pm

    ptr cbabeanu
    si cu o hartie semnata de un pacient, care in lipsa cunostintelor medicale, semneaza fara sa aiba habar ce inseamna o operatie si efectele secundare nedorite, voi – medicii, va considerati absolviti de orice vina, nu?!?
    cu alte cuvinte, chiar si pentru o banala operatie pentru extirparea apendicelui, noi – pacientii, ar trebui sa semnam o declaratie de acceptare a riscului…. nu?!?
    pana unde doriti sa impingeti nesimtirea asta? ca la cerut bani, nu va e frica!

    colegiul medicilor? de cand este mai presus de instanta judecatoreasca?!?

    ar trebui ca sa existe procurori cu studii medicale superioare care sa fie in stare sa ancheteze cazurile de malpraxis. atunci o sa va tzatzaie fundul…. pentru ca asa, nu veti mai fi sub influenta celebrei zicale “corb la corb nu scoate ochii!”

    ce am spus mai sus, e valabil si in cazul avocatilor si al judecatorilor… care aveti foruri care incearca sa se substituie justitiei!

    eu, personal, m-am ars si cu medici si cu judecatori si cu avocati…
    am facut o plangere la Barou si mi s-a raspuns ca nu e incalcare a legii ca un CIA sa reprezinte ambele parti in cadrul aceluiasi dosar. Nici UAR nu a facut nimic… au trimis plangerea la Barou si, s-au spalat pe maini.
    Nici judecatorii carora le-am adresat o plangeri impotriva avocatilor partii adverse ce invocau tot felul de scuze ptr a nu se prezenta la sedintele instantelor, nu au facut nimic… practica acceptata de instante cu rezultatul lungirii judecarii dosarelor, in cazul meu, 5 ani. (astea mi s-au intamplat la toate instantele prin care a trecut dosarul: judecatorie, tribunal si curte de apel)

    Iar de medici? stiti sa cereti bani, bani si iar bani…
    Ajung sa dau crezare la o vorba a batranilor nostri:
    “numai la popa, medic si avocat sa nu ajungi!”

    Cu popii, nu am avut divergente! INCA!!! dar, cum viata a aratat, niciodata nu e tarziu!

  5. mica said

    am October 11 2009 @ 12:22 pm

    Se vede ca nu ai habar de nimic nu toti medicii cer bani ,iar cand semneaza o hartie li se explica si riscuri si tot nu sunt obligati pot refuza.Atrunci cum ai vrea sa se incerce sa se faca ceva pt cei in suferinta? DACA NU STII CE INSEAMNA SA FACA UN PACIENT INFARCT PE MASA MAI BINE TACI.cREZI CA SE BUCURA CINEVA?Numai un prost care nu stie ce inseamna sa tii viata omului in mana si sa nu ai ce-ti trebuie, poate vorbi asa Mai bine ia-te de cine a saracit totul mi-e si scarba de oameni ca tine Uita-te mai bine la funduri si tate goale la tv.Tipa mai bine sa nu mai trebuiasca sa le spui oamenilor sa-si aduca de acasa medicamente si altele sa-ti poti face meseria ca lumea .INCULTULE

  6. Catalin HN said

    am October 11 2009 @ 12:51 pm

    @ cbabeanu si mica : de acord cu voi.
    @ Baciul Moldovean : nu stiu ce rau ti-a facut un medic (sau mai multi) dar nu poti generaliza; lasa frustrarile si incearca sa te pui in locul unui medic care vrea sa ajute un pacient dar nu este sigur de posibilitatea de reusita a operatiei. Cat despre bani la medici, ar trebui sa fii fericit ca inca mai ai cu sa dai acei bani. Daca sistemul sanitar romanesc intra in colaps (e deja foarte aproape, datorita conducerii iresponsabile a lui basescu si a guvernelor tariceanu si boc), atunci vei dori sa dai bani si nu ve avea cui. Iar daca in locul medicilor care se pensioneaza nu vin altii, mai tineri, care prefera sa isi practice meseria in strainatate (unde sunt platiti omeneste si respectati pt. ceea ce fac) si nu in Romania (unde sunt platiti mai putin decat femeia de serviciu care face curat in saloane si injurati de inculti si frustrati ca tine), abia atunci vei vedea ce inseamna sa mori cu zile fara sa aiba cine sa te ajute.

  7. ARTECTU' said

    am October 11 2009 @ 12:51 pm

    @ MICA
    De ce e nevoie de limbajul asta tipic politicienilor ? De ce nu intelegi disperarea omului ? De ce nu incerci sa extragi esenta spuselor lui ? Dupa raspuns banuiesc ca esti medic. Daca te uiti in jurul tau, la colegii de breasla, cam care este procentajul celor care cer ? Citi dintre medici (sau avocati, magistrati) au facut facultatea strict din devotament si pasiune pentru meserie ? De ce nu recunoastem ca renumele de meserii banoase ii atrage pe tineri catre acestea ? Nu aveti materiale, nu sunteti promovati pe competenta, NU SUNTETI PLATITI DELOC (parerea mea personala este ca salariile medicilor sunt in realitate niste mici atentii din partea statului) dar de aici si pina la face pe cineva care-si exprima o opinie bazata in principal pe EXPERIENTA PROPRIE incult si prost……..

  8. Othelo said

    am October 11 2009 @ 3:31 pm

    Sunt si medici competenti (din pacate in minoritate) precum si foarte multi incompetenti si evident ciubucari. Acelasi lucru este valabil si pentru avocati, judecatori, juristi, multi functionari publici. Pana si fotbalistii si sportivii nostri in general au devenit incompetenti, la fel si cei de prin diverse federatii. Sistemul este de vina, sistemul creat de aceste personaje, care ii gireaza la infinit.
    Probabil ca avem ceva in gena nationala, dar totusi inainte vreme mai aveam curaj si demnitate, acum nu mai avem sange in instalatie de loc (spre deosebire de exemplu de cei din veceha Iugoslavie). Tare sunt curios cum ne vom descurca in contextul implementarii Noii Ordini Mondiale. O sa mai avem timp sa ne ciubucarim si sa ne balacarim sau mai degraba vom trece direct la turnatorii de cea mai joasa speta?

  9. atotstiutorul said

    am October 11 2009 @ 4:51 pm

    TOT RAUL ESTE SPRE BINE zice un proverb Sa asteptam binele, sau sa taiem raul de la radacina? Superioritatea occidentului consta in faptul ca atunci cind constata raul iau IMEDIAT masuri de eliminare La noi…multa prostime in fruntea bucatelor si inevitabil si multa prostie ! La mai bine !

  10. DZ said

    am October 12 2009 @ 12:43 am

  11. Nastase Constantin said

    am October 12 2009 @ 8:23 am

    cbabeanu si mica au dreptate.

    Folositi cuvinte care va dau de gol propria dvs calitate umana, ca de exemplu “cloaca”.
    Campania de discriminare a medicilor aduce voturi din partea celor care sunt disperati sa arunce cu pietre in medici.
    Nu va doresc sa ajungeti, dvs sau cineva drag dvs, sa aveti nevoie de vreun medic!

    Iar colegilor medici care mai au un pic de demnitate si calitate profesionala le recomand sa emigreze.
    La un salariu corect si la o atitudine si o civilizatie ale pacientilor normale.

    In toate tarile consimtamantul informat se semneaza fara sa fie pus pacientul sa faca mai inainte facultatea de medicina, Baciule Moldovean! Romania abia acum se aliniaza acestei practici, care exista de mult in restul tarilor occidentale!

  12. Dan said

    am October 12 2009 @ 12:28 pm

    Pe aceasta tema intotdeauna vor fi discutii aprinse pentru ca fiecare parte are dreptate.
    Cei care sunt doctori au dreptate ca nu au materiale, medicamente, posturile de conducere sunt ocupate politic si nu pe competenta si au dreptate cand spun ca orice operatie prezinta un anumit grad de risc. Sunt de acord sa semnam acel acord ca am luat la cunostinta de gradul de risc, dar asta ii absolva pe medici de faptul ca ii moare omul pe masa de operatie din cauza lui? Nu vi se pare ca medicii trateaza prea usor acest aspect?
    Eu sunt operat de inima din 2002 si am vazut de atunci pana acum prea multe cazuri cand din cauza medicilor au murit oameni cauza unei banale operatii de ulcer (la un pacient a reusit, s-a dus si frate-sau, pe picioare si s-a intors in 4 scanduri), copii trasi cu forcepsul, copii morti in pantecul mamei, pentru ca medicul i-a spus mamei ca nu naste azi, mama s-a chinuit 30 ore, in final copilul a murit pentru ca medicul nu e adeptul cezarienei. Vi se pare normal? Mai stiu multe alte cazuri si de la Grigore Alexandrescu si de la oncologie la Fundeni, asa ca, rog medicii sa respecte juramantul lui Hipocrate si sa aiba mai multa umilinta, cel putin fata de Dumnezeu, ca le-a dat un har (daca au cu adevarat si nu sunt medici doar pentru bani) sa respecte pacientii, pentru ca acestora le e frica pentru viata lor si a apropiatilor lor. Aceasta meserie este cu adevarat foarte grea si necesita specializare permenenta, pentru ca intr-adevar tin viata oamenilor in maini.

  13. Dan said

    am October 12 2009 @ 12:45 pm

    Ca sa fie foarte clar, respect meseria de medic si pe cei care isi fac cu devotament aceasta meserie, dar ii detest si ii urasc pe cei care se joaca cu vietile noastre, pe sleau spus, merita sa li se faca si lor ce ne fac ei noua! Poate asa se vor trezi la realitate, cred ca in strainatate nu isi permit sa isi bata joc de pacienti, mai ales ca sunt platiti mult mai bine decat in Romania..

  14. MARIA said

    am October 13 2009 @ 9:01 am

    Colegiul Medicilor din Romania este o organizatie profesionala care apara exclusiv membrii sai, medicii. Ii scoate basma curata pe medici, prin minciuna.
    CMR ar trebui desfiintat, nu-si are rostul in “judecarea” cazurilor de malpraxis.
    Interesant ar fi ca dupa fiecare caz rezolvat de ei, sa se publice DECIZIA pe site-ul CMR. Ar fi de interes public ! Ce parere aveti ?

  15. AsistentaPentruConsumatori.ro said

    am October 13 2009 @ 10:40 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  16. vrajitorul.eu/ said

    am October 13 2009 @ 10:40 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: