Smecherul de parlament tinut in brate de PNL, PSD si marea parte a mass-mediei
Toata vara asta, am fost otraviti pe toate canalele de stiri cu analize, linsaje, acuze legate de :
- deconturile uriase si nesimtite ale unor parlamentari
- somnul adanc si incompetenta crasa a unor parlamentari
- faptul ca prin cele doua camere a trecut cap-coada un singur proiect de lege
Acum, cand se propune trecerea la un Parlament unicameral, cu numar redus de parlamentari, cu cheltuieli mai putine, cu interese financiare, coruptie mai mica
http://www.urbaniulian.ro/2009/09/24/referendum-national-pentru-trecerea-la-parlament-unicameral/
Dintr-o data, cei care criticau lenea, incompetenta si uriasa risipisa, se trezesc in tabara celor care, militeaza pentru .....mentinerea lor. Incoltiti si pusi in fata oportunitatii de punere in practica a unei masuri ce va reduce climatul de neincredere al natiunii in puterea legislativa, opozantii ideii, si-au infipt dintr-o data coltii si unghiile in fotoliile si privilegiile pe care le au [ masina, laptop, cazare la hotel de fite, telefon, decontari nesimtite , plimbari nesfarsite in strainatate si fara rost ] si urla , tipa, ca nu se lasa dusi . "Verticalii" jurnalisti care acum cateva saptamani analizau si infierau acest jaf, se zbat acum pentru ca el, sa ramana.
Exista acum o singura tabara : Basescu si PDL contra restul lumii politice si a celor care se opun reformarii tarii.
Si eu sunt senator si parlamentar.
Doar ca, vazand din interior ce inseamna Parlamentul, imi dau seama ca trecerea la solutia unicamerala este singura optiune pe care o avem. Nu avem nevoie de aproape 500 de taietori de frunze la caini, de persoane care abia balbaie doua-trei cuvinte, sau de altii care se dau in spectacol mai ceva ca la teatrul Masca.
Iar eu propun in plus, ca odata adoptata aceasta initiativa prin referendum, sa nu mai asteptam pana in 2012. Adica ar trebui sa se convoace alegeri anticipate in 2010, astfel incat sa se treaca cat mai rapid la Parlamentul Unicameral. De ce ? Pentru ca nu are rost sa mai facem experimente pe banii romanilor, astfel incat inca trei ani de zile sa asiste la spectacolul de multe ori grotesc si lipsit de continut din Parlament.
Fiind puternic ancorat in viata reala, personal nu ma consider ca apartinator "clasei politice". Sunt si voi ramane jurist, om de afaceri, nesantajabil, nelegat de functii publice, astfel incat, sustin puternic aceasta solutie si punerea ei in aplicare in mod rapid. Am senzatia ca va apare un nou 322 urmand ca in joc sa intre si multi colegi de partid ai mei din Parlament, insa stiu ca vointa de schimbare din PDL va fi cea puternica. Atunci cand spuneam in toamna lui 2008, cand candidam, ca odata ajuns in politica, voi milita si lupta pentru reformarea clasei politice, se adevereste si devine realitate. Cel mai tanar senator din istoria Romaniei, sprijina cea mai mare reforma institutionala din istoria tarii, pentru ca trebuie urgent redata credibilitatea Parlamentului national .
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Recastigarea credibilitatii | Urban Iulian said
am September 25 2009 @ 11:54 am
[...] de clienti Alpha BankSingurul Senator care nu numai asculta problemele oamenilor ci le si rezolvaSmecherul de parlament tinut in brate de PNL, PSD si marea parte a mass-medieiBancher admite c? toate creditele sunt create din nimic cu o miscare dibace de stilou in registrele [...]
Daniel said
am September 25 2009 @ 11:58 am
Fotografii amuzante cu Corneliu Vadim Tudor: http://www.super-umor.com/index.php?link=politic&id=8
Dan said
am September 25 2009 @ 12:30 pm
Cel mai bun agent electoral: Parlamentul
PSD, flancat de PC si UDMR, si-au utilizat puterea din Parlament pentru a obtine avantaje din partea unui Guvern slab, ceea ce a sporit constant aversiunea presedintelui fata de Legislativ.
Asa cum am mentionat, conflictul a atins apogeul in mai 2007. In aprilie, Parlamentul votase cererea de suspendare presedintelui, cu 322 de voturi pentru, 108 impotriva si 10 abtineri. Rezultatul referendumului organizat o luna mai tarziu, pe 18 mai 2007, este un puternic vot de blam dat Parlamentului: 6.059.315 (74, 48%) voteaza impotriva suspendarii si doar 2.013.099 (24,75%) pentru. Acesta este momentul in care Traian Basescu vede, constata clar ca aversiunea publica impotriva Parlamentului poate fi convertita in voturi. Ca rafuiala cu Parlamentul aduce ii poate aduce mari profituri electorale.
Demonizat pe buna dreptate, pentru ca intre vointa sa si vointa populara s-a cascat in fiecare zi o prapastie tot mai larga, Parlamentul are azi o imagine dezastruosa. Calitatea slaba a senatorilor si deputatilor, ineficienta legislativa, pensiile speciale pe care si le-au votat, blocarea marilor dosare de coruptie au scazut increderea populatiei. Azi, nimeni nu mai crede ca avem de-a face cu institutia de baza a democratiei. Parlamentul Romaniei a facut tot ce i-a stat in putere sa umileasca democratia, fiind criticat inclusiv in rapoartele Comisiei Europene. La asta se adauga si imaginea de anexa a Executivului, de masinarie greoaie de votat ordonante.
Cu doua luni inainte de alegerile parlamentare din 2008, PDL cauta sa capitalizeze voturi dezgropand securea razboiului. PDL propunea revizuirea Constitutiei pentru instituirea unui Parlament unicameral si reducerea numarului de parlamentari la 300, adica exact ce sustine acum seful statului.
Bravo Base said
am September 25 2009 @ 12:31 pm
Sah mat si reactii stupide
De acum, toti politicienii care ii vor contesta decizia ii vor face campanie electorala gratuita lui Traian Basescu. Ostilitatea fata de Parlament, perceptia ca e o institutie corupta si ineficienta e prea inradacinata ca sa poata fi combatuta.
In mod previzibil, toti parlamentarii care au investit sume uriase de bani in campania din noiembrie 2008 se vor repezi la seful statului. Si ei vor lucra insa tot in beneficiul sau.
Practic, nu are nici cea mai mica importanta daca referendumul va fi validat sau nu (e nevoie totusi de prezenta a peste 9 milioane de alegatori). Traian Basescu a gasit cheia mobilizarii la vot: jos Parlamentul corupt. Un mesaj simplu. Poporul nu va rata ocazia sa se racoreasca, mai ales in vremuri de criza.
Energiile mobilizate in 2007 ar putea lucra peste doua luni din nou in favoarea lui.
Mirela said
am September 25 2009 @ 12:32 pm
Din tot ce a spus sau a facut actualul presedinte, sunt de acord doar cu aceasta masura – unirea celor doua camere si diminuarea numarului parlamentarilor. E un lucru ca trebuia facut de mult timp. Sunt multe tari in care functioneaza acest lucru: Danemarca, Portugalia, Lituania, Bulgaria si altele.
Cat despre garantia ca aia 300 vor fi buni…. ei bine…. aici e mai complicat. Eu as avea mai multa incredere in campanii autofinantate, in persoane care nu au mai fost in parlament in ultimii 20 de ani, in persoane care sa fi demonstrat capacitatile lor, oameni care sa nu se bucure la un logan, la o chirie in Bucuresti sau la un laptop primit gratuit pe spinarea mea, platitoarea de taxe si impozite.
Cetateanul said
am September 25 2009 @ 12:32 pm
Sa propuna si Iliescu camera cu 200 de membrii si ii aplaudam prpunerea. Fiecare senator sau deputat pe langa salariu si multiplele facilitati, cazare, transport in tara si exterior, se mai adauga si coruptia, el fiind un carlig unde vin cunoscutii sa apeleze pt. tot felul de acte de coruptie si interventii.
Free Face said
am September 25 2009 @ 12:33 pm
Sa concediem si noi din parlamentari! Sunt prea multi si nu fac nimic bun pentru tara. Doar interesul lor il urmaresc. Se vor manca intre ei acum, numai-numai sa intre prin usa care va deveni mai stramta! Nici nu mai are relevanta de cat de bun este sau nu Basescu!
Filip said
am September 25 2009 @ 12:33 pm
Sunt perfect de acord cu un parlament unicameral. Argumentele in favoarea acestei optiuni sunt suficient de multe si convingatoare. Pe cateva dintre acestea le-a enumerat si TB. Dar mai sunt si altele…
Gabi said
am September 25 2009 @ 12:34 pm
Nimeni nu i-a oprit pe ceilalti sa propuna ei aces lucru! Dar nu aveau timp pentru ca il injurau pe Base inclusiv cand si-au lansat candidaturile.
Dan said
am September 25 2009 @ 12:34 pm
este intr-adevar o lovitura de maestru din partea lui Basescu….astea sunt armele politicienilor adevarati – subiectele de interes national – chiar daca sunt populiste atat timp cat sunt de interes national sunt bine venite (cosmonauti romani in spatiu inca nu e o tema de interes national urgenta)….
si cum poti da mai multa satisfactie unui popor scarbit de clasa politica decat printr-un referendum unde insusi cetateanul frustrat poate sa-si puna stampila apasat pe optiunea lui…
reactia adversarilor politici arata clar ca asul scos din maneca de Basescu i-a luat prin surprindere si s-au panicat groaznic , dand declaratii disperate fara a face analiza ideei in sine
Cioaca said
am September 25 2009 @ 12:35 pm
un comentariu foarte bun. nu avem oameni politici in parlament, doar hoti, lenesi si chiulangii. din punctul meu de vedere parlamentul nu face mai nimic in Romania. legile care sunt trecute pe-acolo nu sunt mediatizate si nu sunt in interesul cetateanului care i-a trimis acolo prin votul sau de incredere.
200 de parlamentari ar fi destul pt noi, cand o sa abunde tara de oameni destepti si onesti care vor sa faca politica, atunci putem sa facem alt referendum si sa crestem numarul lor.
bv Base.. le-ai aratat cum se face politica. cine crede ca politica e o poveste frumoasa plina de politeturi se insala. vrei sa stai la presedintie? trebuie sa-mi arati ca ai taria sa ii joci pe degete si sa iei decizii, nu ca TZAPU. oricum toti sunt corupti! obisnuiti-va cu ideea ca nu o sa avem niciodata o conducere imaculata. sau visati in continuare, in loc sa puneti mana pe treaba!
Pentru said
am September 25 2009 @ 12:36 pm
Clar unicameral…cu cat vor fi mai putini hoti si profitori in parlament , cu atat mai bine…
sa treaca la afacerile facute cu bani obtinuti usor si fara munca…sa faca naibii si mai multi bani decat sa piarda vremea pe holurile casei poporului…sa vedem niste afaceristi grasi si frumosi capabili sa scoata niste locuri de munca pe piata…nu parlamentari care habar nu au pe ce lume traiesc si -si ling degetele dupa fiecare leafa umflata de umilinta poporului pe care il detesta
Tonic said
am September 25 2009 @ 12:36 pm
Intregul popor este convis, in urma unei experiente de douazeci de ani, ca cea mai mare parte dintre cei pe care i-a ales sa alcatuiasca parlamentul s-au dovedit a fi niste profitori care isi urmaresc numai interesele personale ( sa isi creasca rapid averea, sa intre in reteaua transpartinica a “baietilor destepti”). La serviciu (in parlament) acestia sunt doar niste gargaragii organizati in grupuri de interese. Unii au ajuns sa nici nu mai treaca pe la “serviciu” decat atunci cand ii cheama goarna sa se adune solidar, pentru aprobarea, instantaneu, a cresterii salariilor si a pensiilor lor.
Ca sa fie alesi, mint populatia din colegiul fiecaruia ca, daca vor fi alesi, ii vor rezolva toate problemele, desi stiu perfect ca angajamentele lor electorale nu au nici o acoperire.
Poporul a ajuns nu numai sa nu aiba respect fata de parlamentari, ci sa ii fie sila cand ii vede si ii aude.
Parlamentul a ajuns o tribuna a imoralitatii. Ei, parlamentarii, afirma, cu cinism : “in politica nu exista morala”. Au ajuns sa ii laude si sa le fie modele marii performari ai imoralitatii, cum sunt Hrebenciuc si Andon, etc., pentru arta lor de a face “combinatii” de succes. Este ca si cum i-am venera si i-am da ca exemple de urmat copiiilor nostri, pe cei ce ticluesc planuri “de succes” pentru furturile de tablori celebre din muzee prevazute cu instalatii de protectie ce pareau de netrecut.
Unii, mi-e greu sa-i numesc “parlamentari”, au ajuns campioni ai traseismului, de la un partid la altul. Chiar ei, parlamentarii ataca institutiile statului, organizati in grupuri de interese. Se balacaresc intre ei ca niste tate, ca la usa cortului.
Se protejeaza intre ei ca sa nu ajunga in justitie.
Experienta ne invata ca, pentru a reduce pagubele pe care le provoaca parlamentarii, este bine sa le reducem drastic numarul, inclusiv prin unificarea intr-o singura camera lesislativa, cel putin ca experienta, pentru urmatoarele doua legislaturi. Acesta este un compromis rezonabil, acum.
Cetateanul said
am September 25 2009 @ 12:36 pm
In principiu sunt de acord cu un parlament unicameral chiar si cu doar 200-250 de parlamentari , s-ar putea sa fie mai eficient.
In acelasi timp propun candidatiilor la presedentie o “supraoferta”: referendum pentru o republica parlamentara cu atributii prezidentiale simbolice si cu o administratie prezidentiala redusa la cca o treime , tot din motive de economii si functionalitate mai buna.
Credeti ca ar fi vreunul de acord? Niciunul!
Tic-Tac said
am September 25 2009 @ 12:37 pm
Acum se vede clar ca BASESCU e cel mai bun ca presedinte.Contracandidatii lui la presedintie si mai ales adversarii din parlament sunt innebuniti de lovitura naucitoare pe care le-a dat-o ca un maestru si se agita diperati si in front comun cum sa-l combata, fiindca stiu ca zboara din parlament. Dar pe cine mai pot ei convinge?
Parlamentul se va opune iar Base il va dizolva in 2010 said
am September 25 2009 @ 12:39 pm
Cred ca toata lumea e constienta, in frunte cu Traian Basescu, de faptul ca un referendum cu aceasta tema, chiar cu o prezenta de peste 50% si cu un rezultat pozitiv nu va avea nici un rezultat concret. Revizuirea Constitutiei trebuie aprobata de doua treimi din Parlament, consultarea populara propusa de Basescu nu este altceva decat ceea ce ii spune numele: o consultare. Un fel de sondaj de opinie si atat.
Si atunci, se va intampla ce a previzionat aici dl. senator Urban, adica in 2010 Base va dizolva Parlamentul pentru ca, se opune vointei populare. Asadar, dl. senator Urban , desi tinerel, are fler si intuitie : vom avea parlament unicameral inca din 2010.
Adevarata putere a referendumului propus este de a clarifica in ochii populatiei pozitiile antagonice ale presedentiei si parlamentului (“un om” versus clasa politica, intr-o prezentare hiperbolica).
Oricum donmul Tapalaga a prezentat cu mai mult talent efectul pe care Basescu isi bazeaza actiunile. Si, judecand dupa reactia furibunda a trustului Realitatea-Catavencu, cred ca acest efect se vede deja.
Am auzit la Realitatea FM un domn jurnalist care, cu spume la gura care se simteau chiar si prin microfon/unde radio/difuzor, sustinea ca poporul nu ar trebui sa aiba _DREPTUL_ sa isi dea cu parerea in legatura cu o asemenea tema. Bravo Realitatea, in sfarsit ati inceput sa sustineti candidatul Basescu pentru alegerile prezidentiale
Multmumim mult…
katy said
am September 25 2009 @ 12:39 pm
daca eram un contra candidat a dl Basescu ieseam si declaram senina ca ideea este excelenta, ca nefiind presedinte in functie nu puteam sa o propun eu dar sunt intru totul de acord cu reforma parlamentului si o voi sustine ca viitor presedinte.Sunt convinsa ca aveam numai de castigat!
Io said
am September 25 2009 @ 12:40 pm
Practic Basescu ar avea sansa sa smulga victoria din primul tur.
senator Urban Iulian - ptr.io said
am September 25 2009 @ 12:40 pm
Pun pariu inca de pe acum ca totul se va transa din primul tur !
metalshrine said
am September 25 2009 @ 12:50 pm
Deci v-am dat o idee buna cu alegerile anticipate in 2010
Ar fi cazul sa se intample asa!
Minea said
am September 25 2009 @ 1:07 pm
Traian BASESCU a castigat alegerile prezidentiale
Nu e un titlu de ziar, dar va fi la inceput de decembrie. Puteti considera ca suntem primii care au anuntat acest lucru. Nu e o predictie. Nici nu citim viitorul. E, pur si simplu, consecinta unei miscari ce a avut loc ieri. Clasa politica s-a dovedit, pentru a cata oara, infantila. Seful ei a fost Crin Antonescu cu ale sale referiri la Marea Adunare Nationala, e de parere Claudiu Minea pe blogul lui Emil Stoica.
bmc said
am September 25 2009 @ 1:23 pm
Este o lovitura maiastra a lui Basescu. O adevarata smecherie intr-adevar. Multi romani bun botul la astfel de smecherii pt ca Basescu a lansat si multi romani au inghitit teoria ca in tara asta numai prin smecherii poti sa reusesti. Ce nu inteleg romanii ca presedintele Romaniei este o persoana cu mult mai multe responsabilitati decat sa faca smecherii. Presedintele este persoana care ne reprezinta afara. Acum suntem total izolati. Nu ne baga nimeni in seama. Va convine asta? Presedintele nu trebuie sa fie implicat in scandaluri de coruptie. Basescu este implicat in multe nazbatii. Va convine asta? Ziceti ca vreti parlamentari mai putini ca sa nu se mai cheltuie asa multi bani, dar de banii furati de Ridzi, Udrea si ceilalti din clanul Basescu nu ziceti nimic? Presedinte trebuie sa fie exemplu de moralitate. Basescu isi asociaza imaginea cu Bercea Mondialul si cu alti interlopi si infractori din considerente pur electorale? Va convine asta? Faceti parte din acest tip de electorat? Inainte de a tipa “Ah! Ce le-a facut-o Base!!”, ganditi-va ce vreti si voi de la tara asta si unde ati vrea tara asta sa fie peste 5 ani.
metalshrine said
am September 25 2009 @ 1:27 pm
Pesedistii de subsol au inceput sa iasa la vanatoare
http://www.urbaniulian.ro/2009/09/25/reduceri-de-30-milioane-euro-anual-efectele-unui-parlament-unicameral/ said
am September 25 2009 @ 1:32 pm
http://www.urbaniulian.ro/2009/09/25/reduceri-de-30-milioane-euro-anual-efectele-unui-parlament-unicameral/
bmc said
am September 25 2009 @ 1:34 pm
Iar chestia cu Basescu care castiga din primul tur, este un vis frumos al celor din PDL. Basescu are maxim 35%, iar ceilalti 3 contracandidati importanti au deja impreuna peste 50%. Nu mai vorbim de ceilalti candidati cu procente sub 10%, dar care in turul doi nu-si vor orienta voturile catre Basescu (decat daca apeleaza la o alta smecherie, numai ca stiti vorba aia: prima data esti pacalit ca n-ai stiut, dar a doua oara daca te pacaleste aceeasi persoana inseamna ca esti prost.). Mutarea asta sigur ii va aduce lui Basescu noi voturi, dar in nici un caz 15%. Asa ca tot in turul doi se va decide. Ceilalti contracandidati e cazul sa se trezeasca la realitate pt ca pana acum au crezut ca-l au la mana pe Basescu. Nu este asa, iar reactia lor impotriva propunerii lui Basescu cu parlamentul mi se pare iar gresita. Nu poti sa negi necesitatea reducerii numarului de parlamentari atata timp cat stii ca vointa poporului este alta. O miscare aiurea din partea lui Antonescu si lui Geoana.
http://www.urbaniulian.ro/2009/09/25/un-aviz-negativ-al-parlamentului-pe-tema-referedumului-va-demonstra-prapastia-dintre-politicieni-si-alegatori/ said
am September 25 2009 @ 1:38 pm
http://www.urbaniulian.ro/2009/09/25/un-aviz-negativ-al-parlamentului-pe-tema-referedumului-va-demonstra-prapastia-dintre-politicieni-si-alegatori/
http://www.urbaniulian.ro/2009/09/25/40-50-din-camerele-de-hotel-ale-parlamentarilor-subinchiriate-sunt-pentru-parlament-unicameral/ said
am September 25 2009 @ 2:01 pm
http://www.urbaniulian.ro/2009/09/25/40-50-din-camerele-de-hotel-ale-parlamentarilor-subinchiriate-sunt-pentru-parlament-unicameral/
http://www.urbaniulian.ro/2009/09/25/soc-si-groaza-la-psd-si-pnl-alegerile-anticipate-in-2010/ said
am September 25 2009 @ 2:27 pm
http://www.urbaniulian.ro/2009/09/25/soc-si-groaza-la-psd-si-pnl-alegerile-anticipate-in-2010/
asistentapentruconsumatori.ro said
am September 25 2009 @ 2:53 pm
Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
KKK said
am September 25 2009 @ 2:55 pm
bmc e securist
haha duhneste de la o posta
Am spus ca o sa ii votez pe toti odata, Base are sanse intradevar sa castige din primu tur si sa se stearga cu ceilalti la fund
))) hahahaha daca acum ii vad pe la tv ce se stroflocesc sai vad atunci cand va castiga din primul tur(este posibil)
o sa rad de o sa ma prapadesc… cat priveste comentariile acide de gen “asa o Romanie vreti?” sau “e vai de noi daca gandim asa” ….. SUNTEM LA FUNDUL SACULUI, MAI RAU DE ATATA NU POATE FI DECAT FALIMENTUL PENTRU CA IMPRUMUTAM BANI DE LA FMI SA PLATIM SALARIILE, PRESEDENTIA,EXECUTIVUL SI PARLAMENTUL SUNT SANTAJATI DE JUDECATORI (CE SURPRIZA), ORGANELE STATULUI SUNT CA NISTE LUPI FLAMANZI SI ADULMECA MIROSUL DE BANI DE LA ORICE SOCIETATE PRIN CONTROALE LA LIMITA LEGII SI ABUZURI, CHIAR DACA ASTA INSEAMNA FALIMENTUL SOCIETATII NU CONTEAZA AM LUAT BANII SI NE DOARE IN CUR; (AM AUZIT DE ZECI DE CAZURI DIN ASTEA) CONTROALE SI RAZII ALE POLITIEI CU TOATE CA INFRACTORII CONTINUA SA UMBLE LIBERI SI SA ISI VADA NESTINGHERITI DE “BIZNISS”. ASA CA DA AS VREA SA CASTIGE BASE DIN PRIMU TUR SA DIZOLVE PARLAMENTU SI SA LE RADA IN NAS, ASA MACAR NUMA UNU O SA FURE SI NU 100 POATE O SA RAMANA MAI MULTE RESURSE SI PENTRU ALTE QUESTII DECAT FURTUL, PREFER SA FURE NUMA EL DECAT 400 SI CEVA DE PARLAMENTARI SI MAI STIU EU CATE MII DIN TERITORIU.
ASA CA ZBATETIVA SI DATIVA ODATA DUHU SECURISTILOR SI MAI LASATI-NE SA NE TRAIM SI NOI VIATA ASTA LINISTITI CA NU VA DATOREAZA NIMENI NIMIC PANA LA URMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oltean said
am September 25 2009 @ 3:02 pm
num?rul mediu de parlamentari la nivel european este de 170, iar la nivelul UE este de 185 ?i niciunul dintre cele 26 de state membre ale UE nu are peste 400 de parlamentari, România fiind singurul stat care are 471 – 334 de deputa?i ?i 137 de senatori. În schimb, Germania are 69 de senatori, Polonia – 100 de senatori, SUA, la 302 de milioane de locuitori, are o sut? de senatori, în timp ce România are 137 de senatori la 22 de milioane de locuitori.
“Toate statele lumii sunt preocupate de diminuarea cheltuielilor publice. Prin aceast? m?sur?, România se înscrie ?i ea într-o asemenea direc?ie. Sunt costuri în plus pentru între?inerea a 171 de parlamentari, a func?ionarilor care îi deservesc, costurile cu între?inerea cl?dirilor ?i multe alte costuri care presupun existen?a a 171 de parlamentari în plus. Sumele adunate înseamn? o economie de sute de milioane de euro
Socrate said
am September 25 2009 @ 3:24 pm
Daca Basescu obtine inca un mandat de 5 ani, o sa se aleaga praful si pulberea de Romania.
De ce? Pt ca Basescu nu e potrivit pentru functia de presedinte. Pentru ca e cel mai duplicitar om politic. Pt ca Basescu e omul care spune un lucru si face exact contrariu. Basescu e omul care a imbogatit haita de regi ai asfaltului, pe Udrea, pe Videanu Marmureanu si pe ceilalti membri ai camarilei portocalii in timp ce pacalea poporul prost cu gargara anticoruptiei. Pt ca Basescu e cel care in mandatul de ministru al transporturior a sustinut ca Romania nu are nevoie de autostrazi ca acum sa fie lovit de amnezie si sa acuze ca nu s-au facut. Pt ca Basescu e cel care denunta in campania electorala “gruparea infractionala” Petrache-Bitner, ca dupa alegeri sa devina prietenul lor prin filiera Udrea-Cocos. Pt ca Basescu e cel care primea dosare de la dl. Paszkany si interveanea prin autoritatea functiei prezidentiale pentru el. Tot Basescu punea o vorba buna si pentru dl. Popoviciu care era anchetat de DNA pentru manevra cu terenul din Baneasa pe care fata lui Basescu avea o vila de 1 mil. de euro. Tot Basescu e cel care o tine in carca pe Udrea cu ministerul ei inutil cu tot. Nu mai zic de casa din Mihaileanu si de modul prin care a obtinut-o, nu mai zic de flota si de evaporarea ei sub mandatul lui de ministru. Asta e omul care ne arunca acum diversiunea cu parlamentul unicameral. Cine-l mai crede ca e manat de bune intentii? Eu nu-l cred.
Iulian Urban vorbeste de smecherul de parlament ….ca PD-L-ul e plin | MATACHE.NET said
am September 25 2009 @ 3:31 pm
[...] Smecherul de parlament tinut in brate de PNL, PSD si marea parte a mass-mediei [...]
real iulia said
am September 25 2009 @ 3:34 pm
Smecherul de parlament e tinut in brate de PNL, PSD, PDL. De fapt cred ca odata ajuns la putere voinicul parlamentar se transforma in: smecherul, obositul, jucausul, turistul, arogantul de parlament.
bmc said
am September 25 2009 @ 4:12 pm
pt @KKK
Daca eram securist, ar fi trebuit sa fiu in slujba lui Basescu si sa-l laud. Nu crezi?
KKK said
am September 25 2009 @ 7:50 pm
imi pare rau dar basescu poate fi acuzat de multe lucruri numa de securism nu prea.
Ma uit si rad acum pe realitatea tv si pe antena 3 cum nu prea mai au argumente la iepuroiul din joben a lui basescu
Securismu e la el acasa la iliescu si la nastase si la guzganul rozaliu si asa mai departe
Buduru said
am September 26 2009 @ 7:36 am
Pentru ca cineva sa castige din primul tur, ar trebui sa intruneasca majoritatea voturilor alegatorilor INSCRISI PE LISTELE ELECTORALE! E ceva neclar? Adica, ar trebui sa obtina circa 9 milioane de voturi! Daca participarea la vot va fi de 50%+1, atunci ar trebui sa fie votat de absolut toti participantii la scrutin! Adica, sa obtina 100%, in primul tur! Adica, Traian Basescu ar trebui sa primeasca si voturile lui Ion Iliescu, Crin Antonescu, Mircea Geoana, etc.!
Suntem oameni mari, domnilor! Se va ajunge in turul 2, nu in proportie de 99.99%, ci in proportie de 100%!
apocas said
am September 26 2009 @ 8:39 am
unicameral, si anume senatul pentru reprezentare mai buna (in mediile politice internationale)
pt ca de de legislatie se poate ocupa GUVERNUL;(dovedit prin fapte)
Octavian Branzei said
am September 26 2009 @ 5:10 pm
“Nu avem nevoie de aproape 500 de taietori de frunze la caini, de persoane care abia balbaie doua-trei cuvinte, sau de altii care se dau in spectacol mai ceva ca la teatrul Masca.”
Acum, ce mi-e 500, ce mi-e 300 “taietori de frunze la caini…”?
Pai o diferenta e! Mai usor e sa faci sa joace cum vrei tu 300 decit 500. Mai usor instaurezi o dictatura mascata cu un parlament unicameral decit cu un parlament bicameral. Doar o spune clar presedintele, mai usor se vor pune in aplicare ordinele primite de la Bruxelles (ce sa-i faci, s-au dus vremurile de aur cind oridinele de la Moscova se executau instantaneu si ne e dor dupa eficienta de atunci, este?).
Degeaba te bati cu pumnii in piept, Iuliane. Sistemul, cum stim toti, e ticalosit. Nu pot ajunge in virf decit cei minjiti. Ca asta e sistemul. Locurile in parlament se cumpara, e stiut de toata lumea. Asa ca mai usor cu lauda de sine cind faci parte din acest sistem ticalosit si cind dai dovada de o impecabila disciplina de partid, strins unit in jurul conducatorului iubit care sustine prostitutia si consumul de droguri “usoare”!
Toti astia din “bordelul” aflat in Dealul Spirii sinteti o apa si-un pamint! Diferentele specifice sint neglijabile.
Din cite am inteles esti avocat. Hai sa-ti spun un banc:
La poarta raiului se prezinta papa si un avocat. Sfintul Petru ii primieste si ii repartizeaza. Avocatului ii ofera o vila cu piscina in centrul raiului, cu vedere la gradina raiului iar papei ii ofera o garsoniera confort 3 in periferia raiului.
Papa ii spune Sfintului Petru:
- Sfinte, nu ma deranjeaza sa stau intr-o garsoniera confort 3 din periferia raiului dar sint curios, de ce eu acolo si el in centrul raiului.
Sfintul Petru ii raspunde:
- Vezi tu, mai Wojty?a, ca tine, aici, mai avem. El insa e primul!
Vezi, tu, Iuliane, asta e doar un banc! Eu nu cred ca a reusit sa ajunga vreodata un avocat in rai!
Octavian Branzei said
am September 26 2009 @ 5:17 pm
P.S.
Parlamentul nu isi va cistiga credibilitatea devenind unicameral si miscsorindu-si numarul de membrii la 300, sa fim seriosi! Asta-i “bla-bla”!!!
Isi va cistiga credibilitatea atunci cind nu i se va mai putea aplica versurile lui Eminescu:
“Cind vedem ca toti aceia care vorbe mari arunca
Numai banul il vineaza si cistigul fara munca”…
Din 1881, de cind a scris asta Eminescu, si pina astazi, versurile lui au fost permanent valabile! Si tu spui ca prin schimbari de forma se va schimba continutul???
Chiar atit de prosti ne crezi?!?!?!?!
petrovici said
am September 27 2009 @ 10:52 am
Stimate domn Urban imi place de dvs.,dar uneori nu procedati corect acuzind parlamentarii altor partide daca va uitati in ogradaP.D.L. ,VETI VEDEA SI ACOLO DESTUI OPORTUNISTI si care se opun parlamentului unicameral.Propunerea este buna momentul ales nu este cel potrivit.Dl. Presedinte a avut destule ocazii pt. aceasta propunere si nu le,a folosit.Nu este corect ca inaintea alegerilor prezidentiale sa vii cu o astfel de propunere.Eu cind aud un politician vorbind de grija fata de popor ma gindesc la urmari rele pt noi POPORUL,el de fapt se gindeste la EL POLITICIANUL.Realitatea este una singura intii trebuie refomata clasa politica si dupa aceea putem discuta de parlament unicameral si de grija fata de POPOR si de felul cum se cheltuie banul public.
Muhttp://www.urbaniulian.ro/2009/10/01/in-loc-de-170-de-parlamentari-am-putea-plati-142700-de-salarii-minime/ said
am October 1 2009 @ 1:08 pm
http://www.urbaniulian.ro/2009/10/01/in-loc-de-170-de-parlamentari-am-putea-plati-142700-de-salarii-minime/
alina said
am October 1 2009 @ 2:24 pm
Trebuie sa se faca alegeri anticipate
) Desigur exista si posibilitatea ca parlamentarii sa nu precupeteasca nici un efort in sustinerea guvernului Boc.
Si interesul este sa se faca DUPA referendum, cand declansarea anticipatelor determina caderea de capete in parlament.