Orice vaccin facut copiilor fara acordul parintilor, este o INFRACTIUNE!

Tweet this

Vad ca cei de la Ministerul Sanatatii isi continua actiunile ilegale si de ordin penal, afirmand faptul ca vor incepe vaccinarea obligatorie a populatiei.Revin la ce am spus la 11 septembrie http://www.urbaniulian.ro/2009/09/11/bazac-vrea-vaccinarea-obligatorie-a-copiilor-urban-spuna-ca-aceasta-reprezinta-o-incalcare-a-drepturilor-si-libertatilor-civile-garantate-de-constitutia-romaniei/, si atrag atentia celor din MS ca se vor alege cu plangeri penale daca vor incerca macar sa vaccineze vreun copil fara acordul parintilor lui !

Campania de vaccinare impotriva virusului gripei porcine H1N1 urmeaza sa inceapa, in Romania, in luna decembrie si va viza in primul rand sectoarele 'vitale', a declarat vineri, pentru AFP, purtatorul de cuvant al Ministerului Sanatatii, Mihai Ursa.
"Vaccinurile vor fi gata spre sfarsitul lunii noiembrie. Vom incepe vaccinarea in decembrie cu personalul din sectoarele vitale: sanatate, angajatii din sectorul apei, curatenia publica...", a precizat sursa citata.
La sfarsitul lui noiembrie, in Romania vor fi disponibile circa cinci milioane de doze de vaccin produse de Institutul Cantacuzino.
In etapa urmatoare, vor fi vaccinati copiii, cel mai probabil in ianuarie, potrivit planificarii facute de minister.

Iata si alte opinii ale romanilor :

Xin spune
"Si acum, ca am panicat pe toata lumea cu acest virus, sa colectam roadele muncii noastre! si sa ne imbogatim pe spinarea fraierilor"

Supika spune :
Asa..asa, la cat mai multe vaccinuri preferabil obligatorii.
Discutam cu colegii de birou. Eu si cu seful meu am fost in Mexic prin februarie si tinem legatura cu un tip Oscar si l-am intrebat de gripa porcina avand in vedere ca din Mexic a plecat. Stiti ce a zis? Nu a cunoscut si nu cunoaste pe nimeni bolnav de gripa porcina, nici rude, nici prieteni, nici colegi. Au fost doar actiunile alea de le-a luat guvernul si atat: inchis scoli..si toate cele, in rest nici semn de gripa porcina. Parerea mea e ca sunt foarte multi bani in joc si totul e "pur marketing", cine plateste reclamele la tv? am primit pana si pliante color pe hartie lucioasa in cutia postala..cine plateste toate astea? Oricum sunt revoltat pentru am un bebe si atatea vaccinuri obligatorii..6 tulpini de virusi intr-un singur vaccin...cine e statul sa ma oblige pe mine sa-i fac vaccinurile?? Am ajuns niste sclavi..inghitim si facem tot ce ni se spune..pentru ca nu suntem in stare sa alegem ce e bine pentru noi si pentru copii nostrii..aleg altii pentru noi..altii pe care nu-i intereseaza soarta si viata noastra. E trist.


Petre spune :
Ministrul sanatatii ar trebui urmarit penal pentru tentativa de genocid! E absurd ca pentru 300 de cazuri usoare de gripa sa pericliteazi viata a milione de copii si adulti doar pentru a rotunji bugetul unei companii producatoare de medicamente. Ca la noi la nimeni! De 20 de ani isi bat joc de noi si tot nu ne-am invatat minte si ii votam in continuare.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 4486

36 Comentarii pana acum»

  1. Robert said

    am September 18 2009 @ 3:43 pm

    Totul este o cacealma. Acest “virus” nu este decat una dintre strategiile “administratorilor” Noii Ordini Mondiale de a ne face o populatie de legume. Gasiti aici un pamflet misto despre chestia cu virusul porcin: “Tusea Wall Street sau Gripa porcina in varianta americana” – http://www.super-umor.com/index.php?link=pamflete&id=3

  2. adonis said

    am September 18 2009 @ 3:45 pm

    Am zis! Overall mortalitatea acestui virus este MULT mai mica decat gripa normala, sida, malaria, ebola etc… Dar se face asa de mare tam tam doar doar, Rockefellerii vor putea sa ne controleze mai usor…

  3. Zolly said

    am September 18 2009 @ 4:47 pm

    VIOREL URBAN said
    am July 15 2009 @ 5:30 pm · Edit

    http://urbanviorel.ro/category/vaccinuri/

    http://urbanviorel.ro/index.php?s=gardasil

    http://urbanviorel.ro/category/eugenism-eugenics/

    http://urbanviorel.ro/index.php?s=bazac

    http://urbanviorel.ro/category/ministerul-sanatatii/

    http://urbanviorel.ro/category/ciuma-rosie/

    http://urbanviorel.ro/category/silgard/

    http://urbanviorel.ro/category/autismulautism/

    http://urbanviorel.ro/2009/07/15/ce-nu-vedeti-in-mass-media-atentie-maxima-bayer-exposed-hiv-contaminated-vaccine/

    Oameni buni nu sunt impotriva medicinei moderne, iau pastile, am facut vaccinuri insa e timpul sa ne informam si sa realizam ca lucrurile acestea sunt reale , periculoase si suntem lasati in bezna ! Ca de obicei exista factori care posteaza si pe acest blog , care ar vrea toti sa ne vaccinam precum vitele si sa inchidem ochii la informatiile care sunt covarsitoare si privesc niste lucruri extrem de periculoase pentru sanatate !

    Deschideti ochii, cititi, documentati-va si nu mai inghititi gogosi !

  4. a whistle blower said

    am September 18 2009 @ 4:53 pm

    Pai se stie adevarul, vad. CE FACEM pentru a ne apara de calaii in alb ai eminentelor cenusii din umbra?… Ne luptam individual si dam ocazia jurnalelor de stiri sa rastalmaceasca conform ordinelor de sus fiecare caz in parte sau initiem darea in judecata sub acuze de: genocid, afaceri oneroase cu carteluri pe spinarea celor multi, etc? D-nul senator Urban ar putea colecta semnaturile noastre pentru punerea pe rol, acum pana nu incepe debandada. Ce asteptam: nebunia generalizata?…Vanarea ca pe infractori a celor care mai au creier si nu se lasa lobotomizati prin dejectia numita media??!!…

  5. Ionita said

    am September 18 2009 @ 5:02 pm

    Hai sa incepem sa semnam o petitie;
    Oricum ne punem sperantele in dl. Urban sa ne apere dreptul de a decide singuri daca ne vaccinam sau nu copii

  6. Mihai said

    am September 18 2009 @ 5:02 pm

    Parerea mea este ca lucrurile stau mult mai grav.In primul rand nu-i inteleg pe conducatorii nostri.Vor sa ramana tara asta pentru alti locuitori?Virusul este artificial si nu are puterea mortala prevazuta asa ca s-au hotarat sa-l ajute prin vaccin.Dupa ce-am citit pe diverse surse se doreste sa moara peste doua miliarde de locuitori pe aceasta cale.Eu recomand sa nu va vaccinati!!!!!!!!!Tentativa de genocid,subscriu!

  7. Noua Dreapta said

    am September 18 2009 @ 5:02 pm

    atentie mare , aceste vaccinuri sunt create pentru a ne eradica , a ne da boli , virusul este creat in laborator

    va rog sa cautati pe google alex jones h1n1
    daca nu vreti sa muriti sau sa vi se distruga sanatatea nu luati acest vacin
    este inclus in planul eugenics

    nu vorbesc tampenii , cautati pe net sa va lamuriti eu unul i-as impusca pe toti cei care planuiesc acest lucru (masoni/iluminati) oricum vaccinurile nu vor fi luate de catre ei (in loc sa inceapa ei sa dovedeasca ca is viabile impotriva unui virus care a omorat 3 % din cat omoara gripa normala anuala)
    e foarte trist :( ( s-a dus romania , vin vaccinurile , grevele protestele si inclusiv chipurile

  8. Legionarul said

    am September 18 2009 @ 5:04 pm

    Sa le dau M**e la pesedisti, lui Bazac, si lui Geoana; pai vreti sa faceti bani experimentand pe copilul meu, ma jegurilor ordinare ? pani nu iesim in strada si va taiem gaturile, voi ce ziceti /

  9. Tanase said

    am September 18 2009 @ 5:24 pm

    Subscriu la acest protest anti-vaccinare si anti=psd

  10. Victor said

    am September 18 2009 @ 6:59 pm

    Iulian, Boc poate sa-l oblige pe Bazac sa stopeze actiunea asta cretina. Asa cum o bliga pe abramburika sa retraga un ordin privind cativa directori de scoli.
    De ce nu o face????

    Sunteti la putere sau nu domnilor?

  11. Dani said

    am September 18 2009 @ 8:37 pm

    Bravo, Victor!

    Boc e la putere, si E COMPLICE….

    Iar Urban ce face? Le strica bisnisul colegilor de partid si de guvern… in curand in dau astia afara din PDL…

  12. cbabeanu said

    am September 19 2009 @ 6:39 am

    Si ce facem miine daca unparinte “inteligent si educat” refuza sa-si vaccineze copilul contra, sa zicem, tetanosului, poliomielitei sau tusei convulsive ?

  13. M4 said

    am September 19 2009 @ 7:23 am

    Subscriu la protestul impotriva vaccinarii fortate.

  14. ricu said

    am September 19 2009 @ 9:27 am

    Domnule Urban si ceilalti.
    Cred ca priviti lucrurile cu foarte multa suprficialitate si, mai ales, in necunostinta de cauza.
    Daca foarte multe boli foarte grave (poliomielita sau paralizia infantila, variola sau varsatul negru, difteria, scarlatina, tetanosul si multe altele care faceau ravagii in toata lumea, inclusiv la noi) au disparut sau au devenit sporadice, se datoreaza numai si numai vaccinurilor.
    O vaccinare eficienta la scara unei populatii intregi nu poate fi facuta pe principiul “cine vrea face, cine nu, nu”. Pentru ca cel de langa mine, care nu s-a vaccinat si se imbolnaveste, ma poate imbolnavi si pe mine cel care m-am vaccinat, chiar daca intr-o forma mai atenuata de boala. Ceea ce nu ma poate lasa indiferent.
    Problema se pune altfel : vaccinarile sunt si trebuie sa fie o problema de stat. PUNCT ! Si daca statul (bineinteles, prin specialistii sai, de care nu duce lipsa) hotaraste o vaccinare obligatorie, atunci ea trebuie sa devina obligatorie si indiscutabila. Numai incap alte discutii.
    Vaccinurile (spre deosebire de orice medicament, care este artificial, produs chimic) sunt produse ale mamei natura, inegalabila in ceea ce face.
    Refuzul de vaccinare impotriva cancerului de col la fetite este o mare prostie, fiind singura forma de cancer cu cauya cunoscuta, virala, care poate fi prevenit 100% prin vaccinare.
    Incercati sa judecati cu mai multa responsabilitate sau lasati profesionistii sa-si spuna cuvantul. Problemele de acest gen nu pot fi discutate pe principii politice sau juridice, pentru genereaza confuzii si grave erori pe timp indelungat.
    Am apucat sutele de copii deformati de poliomielita si oameni cu fata “ciupit” de varast, am apucat mortile de difterie si scarlatina sau saloane intregi de bolnavi cu tetanos. Sa nu ne mai intoarcem la acele vremuri.

  15. MADCAT said

    am September 19 2009 @ 9:32 am

    NU picati in plasa asta!!!!

    Spuneti NU vaccinului!!!!

  16. energein said

    am September 19 2009 @ 6:36 pm

    Domnule Ricu, sunteti medic, si totusi va ve-ti introduce cu buna stiinta virusi vii in circuitul sangvin, pentru ca sunteti de acord cu vaccinarea, care este dupa parerea mea o metoda limitata ca eficienta, si mai mult, ea este folosita in sec.XX pentru a face profit pe sanatatea, viata si moartea oamenilor; cei ca dvs. au grija sa nu vorbeasca de metodea alternative de imunizare, de solutii naturale de bun simt, care au propulsat umnaitatea pana azi, plecand de la igiena, la nutritie, si pana la combaterea bolii prin metoda simptomatica, in urma caruia imunitatea creste, la unele boli chiar obtinandu-se imunizare; stiti cu siguranta, ca vaccinurile nu pot fi sterilizate 100%, in ele raman bacterii sau virusuri periculoase, si se mai adauga adjuvanti-conservanti, mai simplu spus otrava care ar trebui sa nimiceasca, bacteriile nepoftite din vaccin; nu se poate fabrica azi un vaccin sigur azi; asta nu se spune clar populatiei, nu-i asa? acei virusi vii, care sunt in vacin, si la care sistemul nostru imunitar ar trebui sa fabrice anticorpi, ajung sa modifice ADN persoanei, si in timp apar probleme de sanatate; medici dau vina pe fondul noastru genetic, si al parintilor; dar tot ei l-au compromis cand ne-au dat vaccinul; aceasta metoda de vaccinare, sa recunoastem nu este suficient de urmarita in timp; cine vrea sa fie cobai cu buna stiinta, sa fie…dar macar sa aflte inainte la ce se supune, nu?

  17. http://www.urbaniulian.ro/2009/09/18/optsprezece-motive-pentru-care-sa-nu-va-vaccinati-copiii-impotriva-gripei-in-acest-sezon/ said

    am September 20 2009 @ 1:38 pm

  18. mosu said

    am September 21 2009 @ 10:12 am

    V-am mai spus, mai baieti, de mai multe ori ca daca n-ar fi fost vaccinurile omenirea era cu creo 1000 de ani in urma. Tiopenthal se pune in toate vaccinurile. O comunicare a unuia (biolog, doctor, chimist, biochimist), intr-o revista obscura, de provincie, cu tenta alarmista, nu trebuie sa ne sperie. Daca F(ood) and D(rug) A(dministration)=autoritatea suprema in materie de hrana si medicamente in America (cea mai exigenta autoritate in domeniu) nu se sperie e OK.
    Nu stiu de ce mama dracului de prosti ce sunteti si panicati lumea cu prostiile din capul vostru, nu pomeniti nimik de epidemia de gripa de la inceputul secolului trecut sau de altele mai vechi, sau despre cum scapa lumea de gripa vaccinindu-se in fiecare an. Fratilor de gripa se moare (indiferent de care (umana, porcina, aviara ca sa nu-i spunem ca poloBoc/aviara gripa), virozele usoare pe care le facem iarna nu reprezinta gripa si numeni nu pomeneste nimik de faptul ca firusul gripal in timpul unei epidemii sau pandemii devine din ce in ce mai agresiv si mai puternic.
    Nu mai dati din gura ca prostii ca eu ma vaccinez de vreo 12-15 ani (chiar cu vaccin cu thiopental) si n-am murit doar ca n-am facut gripa in toti acesti ani. Vaccinarea nu-i obligatorie cine-i prost sa nu se vaccineze sa stea acasa sa nu-si trimita copilul la scoala sau la derdelus.

  19. admin said

    am September 21 2009 @ 10:16 am

    @ mosu

    e prima si ultima atentionare cu privire la limbajul tau folosit in comentarii ! daca nu te vei conforma sa te exprimi civilizat iti voi sterge automat toate postarile de acum !

    p.s. – acest mesaj este destinat si lui “Legionarul” si altora care se exprima prin injuraturi !

  20. http://www.urbaniulian.ro/2009/09/21/studiu-stiintific-vizand-periculozitatea-vaccinurilor-contra-gripei-porcine/ said

    am September 21 2009 @ 11:24 am

  21. asistentapentruconsumatori.ro said

    am September 21 2009 @ 1:09 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  22. catalina said

    am September 21 2009 @ 3:16 pm

    Domnule Urban, va rog sa-mi spuneti cum as putea sa procedez practic si legal in cazul refuzului acestui vaccin(sunt mamica a unei fetite de 3 ani care merge la gradinita) si NU DORESC SA I SE FACA ACEST VACCIN NETESTAT.

    Cu multumiri,
    Catalina Sachelarie

  23. Florin said

    am September 23 2009 @ 2:09 pm

    Pentru mosu

    Stimate domn,

    Ceea ce spuneti dumneavoastra este o mare aberatie si lipsa de informare din parte dumneavoastra.FDA este controlata de elitele lumii si alte instituti asemenea ei.Chiar aveti impresia ca ei sunt fraieri sa spuna ca un vaccin sau medicament nu este bun?cand ei vor sa ne lichideze cat mai rapid prin asa zisa gripa porcina unde sa ne injecteze alti virusi plus alte metode de eradicare a populatiei.Eu nu mi-am facut nici un vaccin antigripal sau de alta natura si nu am nimic.De unde stiti ca ei au dreptate?cand este sigur ca mai bandit ca STATUL nu este nimeni.De cand un vaccin este obligatoriu sau medicament fara ca el sa fie testat mai mult timp.Nu trebuie sa inghitim toate minciunile celor de la guvernare(STATUL) si plus de asta se stie ca sunt niste INCAPABILI si IRESPONSABILI.Daca tin asa mult sa se vaccineze sa o faca pe familiile lor nu pe ale nostre.Noi decidem daca trebuie sa facem sau nu un vaccin(asta dupa ce ne-am documentat foarte bine)Se stie ca sunt multi medici care se vand pentru cativa arginti si spun ca e ok un anumit vaccin sau medicament si le fac jocul asa ziselor “elite”.Totul se rezuma la bani si la a asimila cat mai multa bogatie de pe urma nostra.
    NU TREBUIE SA FIM DE ACORD CU EI IN ORICE PROBLEMA LEGATA DE SANATATE etc
    Nu trebuie sa-mi spuna ei mie ce este bine si ce este rau,asta o pot face si eu ca de aceea mi-a dat Dumnezeu minte sa gandesc.

    Nu faceti nimic fara sa va informati si din alte surse decat cele GUVERNAMENTALE(care stiti bine ca minte de ingheata apele).

  24. Materiale Informative – Gripa Porcina si HPV-Gardasil ! « manolescubd said

    am November 10 2009 @ 9:41 pm

    [...] Aten?ie – Vaccinarea For?at? în România! [...]

  25. Albert said

    am November 18 2009 @ 4:53 pm

  26. Diana said

    am November 20 2009 @ 1:30 am

    Buna tuturor. Locuiesc in Statele Unite de ceva timp si am crezut ca numai aici Guvernul vrea sa distruga populatia insa ce se intampla in Romania e mai multi decat ilegal. Este vorba de foarte multi bani la mijloc iar cei care conduc lumea afirma in secret “ca suntem prea multi, ca planeta e suprapopulata”. Toate vaccinurile facute si mai ales cele aparute in ultimii ani nu fac decat sa distruga imunitatea copiilor si sa-i faca dependenti de pastile. Companiile farmaceutice din intreaga lume au profituri care se termina cu multi 0 la urma. Vaccinul pt cancerul de col uterin omoara femei si nimeni nu indrazneste sa spuna nimic. Fetitele sunt vaccinate in scoli iar parintii sunt pusi sa semneze, in caz de tragedie sunt responsabili de moartea propriului copil.
    Let’s wake up people! Toate relele pornesc de la americani. Statele sarace precum Romania sunt obligate sa le joace jocul.
    S-au facut multe teste in care s-a dovedit ca vaccinul nu a ajutat niciodata la nimic si nici nu va ajuta. Documentati-va bine inainte sa luati decizia aceasta.
    Copiii in sua dupa vaccin ajung la spital toti. Dozele sunt mult prea mari. Legal se poate refuza un vaccin pe motive religioase.

  27. Florin said

    am November 20 2009 @ 9:27 pm

    Deci eu am o surioara de apoape 13 ani, iar mama nu a fost de acord sa ii faca vaccinul dar doamna doctora le-a zis urmatoarele….:
    “Daca nu le faceti vaccinul inseamna ca sunteti niste parinti incopetenri, o sa sun la protectia copilului sa vina sa vi ia daca nu le faceti vaccinul”…mama a spus urmatoarele:
    “doamna doctora dar daca noi nu suntem deacord doar 40% din accest vaccin a functionat daca fata mea nu face parte din acest numar de 40% ce se va intampla?…va muri shi eu sa fiu responsabil de asta pentru o semnatura sa fim seriosi…toata gripa asta a fost la fel ca gripa aviara pt a castiga politicieni”

    Doctora ce credeti ca zice:
    “oricum o sa ii vaccinam :) )”

  28. gioni said

    am November 30 2009 @ 11:24 pm

    Bai boule de doctor criminal care esti ,stau in CANADA de 30 de ani si stiu mai multe decit tine despre tot ce intimpla in lume ,nu de acum cind tu abia te-ai trezit IDIOTULE SI CRIMINALULE.in vaccinul asta BOULE CARE ESTI doza de mercur este de 25 000 ori mai mare decit doza normala pe care organismul uman o poate suporta. aici la MONTREAL au murit deja 38 de persoane care erau in perfecta sanatate inainte de vaccinare si aveau intre 35 si 42 de ani , dar asta nu da la stiri in ROMINIA cind am fost acasa anul trecut am vazut cum isi bat aia joc de voi ,iar tu ca doctor ar tebui sa stii BOULE CARE ESTI ca microbiologistii care au luat premiul NOBEL (nu ca tine un BOU INCALTAT)NU SINT DE ACORD CU VACCINAREA DIN CAUZA EFECTELOR SECUNDARE GRAVE VOIR MORTELE AVEC LE TEMP.bai BOULE CARE ESTI informeazate si vezi in cit timp doza de mercur din vaccin iti distrug neuronii de facon ireversible. mai bine vaccineazate daca nu mori (ce pacat)in curind ai beehaiesti ca oaia proasta nu ai sa mai stapin pe propriile tale ginduri nu ai sa ma-i poti nici sa -ti dai cu parerea despre ceva care ROSU dar ILUMIATII o sa-ti spuna ca e VERDE.tu cred ca esti unul BOII ASTEA MARI care si-ar pune si un RFID in corp.bai BOULE CARE ESTI uitate la asta CATHERINE ALBRECHT pe you tube TOT DOCTOR CA SI TINE DAR CU CONSTIINTA UMANA CEEA CE TIE ITI LIPSESTE.bine cu studii mult mai inalte ca ale tale doctorul de la coada vacii,acest doctor a participat la CONCEPEREA RFID…..BOULE CARE ESTI.iti doresc pe viitor multa BEEHAIALA SI SCLAVAGISM IN NWO. ESTE TIMPUL LA REVOLUTIE MONDIALA FRATILOR.

  29. gioni said

    am November 30 2009 @ 11:30 pm

    ASTEPT RASPUNS DUPA CE TE INFORMEZI DACA NU SINTETI CENZURATI CU INFORMATIA ACOLO,ORICUM AI E-MAIL MEU DACA VREI SCRIEMI SI DAU MAI MULTE INFORMATII DOMNULE ”DOCTOR BOU CARE ESTI”SPER CA NU ESTI ATIT DE CRIMINAL SA-TI VACCINEZI COPPII

  30. CalinRAPID said

    am December 11 2009 @ 4:44 pm

    EU AM FACUT VACCINUL IMPOTRIVA AH1N1 ACUM 2 SAPTAMANI SI NU AM NIMIC, NICI UN FEL DE EFECT SECUNDAR :) TOTUL E O CACEALMA :) )))SI NU AM FOST CONSTRANS IN NICI UN FEL SA MA VACCINEZ, CINE VREA SA FACA FACE, CINE NU, NU ! TERMINATI ODATA CU PROSTIILE SI VEDE-TI-VA DE TREABA !

  31. Gigel said

    am December 22 2009 @ 2:25 pm

    Sunt sigur c? totul este propagand? pentru a face “fraierii” s? cumpere vaccinul.
    M-ar interesa cine anume are beneficii din aceast? mascarad?,în care sunt implica?i,cu siguran??,medicii care confirm? a?a zisa grip? porcin?,decese,etc. etc. etc.
    ?tie cineva cine are acest interes ?
    ?tie cineva ce con?ine acest vaccin ?
    Cum se face c? autorit??ile stau cu mâinile în sân ???
    Sau sunt ?i ele implicate ?
    DAC? ?TIE CINEVA,S?-MI SPUN? ?I MIE.(gigelas@yahoo.com)
    Mul?umesc anticipat.

  32. Gigel said

    am December 22 2009 @ 2:26 pm

    Sunt sigur c? totul este propagand? pentru a face “fraierii” s? cumpere vaccinul.
    M-ar interesa cine anume are beneficii din aceast? mascarad?,în care sunt implica?i,cu siguran??,medicii care confirm? a?a zisa grip? porcin?,decese,etc. etc. etc.
    ?tie cineva cine are acest interes ?
    ?tie cineva ce con?ine acest vaccin ?
    Cum se face c? autorit??ile stau cu mâinile în sân ???
    Sau sunt ?i ele implicate ?
    DAC? ?TIE CINEVA,S?-MI SPUN? ?I MIE.(gigelas@yahoo.com)
    Mul?umesc anticipat.

  33. Carlos said

    am December 26 2009 @ 3:51 pm

    poti ajunge handicapat pe viata de la un asemenea vaccin… eu nu sunt dispus sa-mi asum un asemenea risc!

  34. civis rumanum sum said

    am January 12 2010 @ 10:16 pm

    Alex Jones se dovedeste a fi un maimutoi mincinos si cu gura prea mare. El distorsioneaza subiectele dezabaterilor, ajungand sa faca monolage de mai mult de-o ora, atunci cand are un interlocutor. Cum va explicati asta ? De unde are atata saliva ? Si de unde are atatea “informatii” ? Oare de la prietenii lui masoni ? Tipul e un vandut, introduce panica, si va face sa va pierdeti vremea. dar chestia cu vaccinarile in masa e si asta destul de neclara. Doar ca e deranjant peste masura faptul ca Alex Jones (daca asa il cheama cu adevarat) a ajuns deja un Messiah pentru multe creiere spalate. Si oricum, fie ca vaccinul e bun fie ca nu, fie ca exista gripa porcina au ba, tot se moare intr-o zi, fie ca esti “la curent cu conspiratia” fie ca nu. Asa ca sa se ingrijeasca fiestecare mai mult de suflet, de emotii, de perceperea lumii inconjuratoare, si nu de balivernele unui “jurnalist anti-conspiratie”. Daca era intr-adevar asa cum se defineste el insusi, de mult ar fi fost asasinat. Singura explicatie e aceea ca face parte din randurile alora rai.

  35. gheorghe said

    am January 27 2010 @ 11:55 pm

    Rockfeller-e:vei ramine fara jugulara curand!

  36. MACOVEI LAURA MARIA said

    am May 18 2011 @ 8:13 am

    BINE CA EXISTA SI OAMENI CU GANDIRE POZITIVA!!!
    INTERZICEREA VACCINURILOR AR FI CEA MAI BUNA INTAMPLARE A MAPAMONDULUI. ASTA DA “CATASTROFA” PENTRU CEI CE VOR SA DISTRUGA OMENIREA.
    Scriu aceste randuri on cunostinta de cauza: mi-au OMORAT un copil, imbolnavindu-l de SIDA, la nastere(cand nu mi s-a cerut nici o aprobare), iar nepotul de 2 ani are dantura afectata, sigur tot din cauza unui vaccin, din cat m-am putut informa pana acum.
    DORESC O CAMPANIE CONTRA VACCINURILOR SI MEDICII PEDIATRI SAU DE FAMILIE SA FIE CORECTI CU PARINTII SI SA LE SPUNA CAT DE “OBLIGATORIU” ESTE UN VACCIN.
    MULTUMESC

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean