Banner

De ce oamenii de afaceri si patronatele tac din gura in fata grevelor anuntate?

Tweet this

Cata reprezentativitate au sefii de sindicat care au anunta greva generala ?
Intrucat provin din mediul de afaceri si nu vreau ca munca mea si a familiei , asociatilor, colaboratorilor mei din 1993 incoace, sa se termine in faliment, doar pentru ca sefii rosii de sindicate manipulati politic din strada Atena, adica aia care sunt platiti din taxele si impozitele mediului privat de afaceri, au decis sa anunte apocalipsa dupa bugetari, am incercat sa aflu cata reprezentativitate au acesti oameni ?
Primul pas l-am facut si am aflat de la vreo 40-50 de persoane din colegiul meu de senator din Ilfov, ca membrii de sindicat, nu au fost consultati, nu au fost intrebati si multi nu sunt de acord cu greva, constienti ca nu sunt bani si punct. Interesant este si faptul ca, nu exista nici un fel semnaturi stranse pentru aceste forme de protest anunte de sefii rosii de sindicat astfel incat, stau sa ma intreb ce asteapta ceilalti oameni de afaceri , sefii asociatiilor patronale ? De ce nu au nici o reactie, desi in mod indirect prin greva conjugata a bugetarilor si a Justitiei asista in direct, live, la propriul prohod ?
II invit sa citeasca si aici ca poate astfel ies din amortire si inteleg sa aiba si ei reactia fireasca pe care mediul de afaceri romanesc, sa ma rog, ce a mai ramas din el, ar trebui sa o adopte :
http://www.urbaniulian.ro/2009/09/10/bugetarii-au-decis-sa-ingroape-romania/




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 629

17 Comentarii pana acum»

  1. Impotriva cui s-au aliat bugetarii ? said

    am September 10 2009 @ 4:58 pm

    Iata ca ceea ce asteptam de mai multe luni sa se intample, s-a intamplat. Aproape 800.000 de bugetari si-au unit fortele pentru a lupta importiva guvernului, cerand salarii mai mari, stoparea disponibilizarilor din sectorul de stat si renuntarea la cele 10 zile fara plata pe care toti bugetarii ar trebui sa le ia pana la sfarsitul acestui an, scrie Cristian Orgonas, pe blogul lui.

  2. Victor said

    am September 10 2009 @ 6:12 pm

    Cred ca inainte de toate lumea, bugetari, privati, tarani, tot norodul ar trebui sa vada masuri logice, explicate, decizii competente si luate cu simt de raspundere.

    Din pacate vedem contrariul.
    Vedem un program prima casa in care o multime de oameni pierd banii dati avans, si nu din vina lor, ci a unor institutii cu care nu se pot lupta.
    Vedem bani irositi prin toate ministerele guvernului Boc, si doar un singur ministru demis din aceasta cauza.
    Vedem risipa banului public oriunde iesim pe strada.
    Vedem impozite si taxe …de nu le mai putem nici cuporta nici tine minte.
    Vedem o lege votata de parlament in unanimitate – stupida, e adevarat, dar e LEGE – neaplicata, calcata in picioare de cei ce au votat-o.

    Nu vi se par toate astea motive suficiente pt revolta?

    E adevarat ca romanul prin structura si lipsa lui de educatie la nivel general, nu e deosebit de harnic. Si ca si cei de jos sunt si cei din Parlament care sforaie pe rupte, daca ajung pe acolo.

    Dar hai sa recunoastem ca actuala coalitie e un circ bazat pe sete de putere!!! Atat. Ii suportati pe PSD-isti pt ca nu puteti face nimic fara un aliat. Si daca nu iese Base in decembrie…s-a ales prafu de PDL.
    Reper, niciunul nu-i mai breaz.
    Bancile au vina lor in obstructionarea circulatiei banilor, BNR-ul si Isarescu, membru al clubului de la Roma, francmasonii din toate partidele au vina lor, lenea si hotia generalizate, politia corupta, justitia la fel…. Probleme sunt multe.

    Iar daca o putere nu are nici competenta, nici autoritate, nici pricepere se intampla ceea ce vedem acum.
    Urmeaza anarhia?

  3. a whistle blower said

    am September 10 2009 @ 7:41 pm

    Aici s-a dorit sa se ajunga. Lipsurile induse de ,,criza”, abuzurile fara numar, incalcarile repetate ale libertatilor fundamentale (vezi ascultarea LEGALIZATA dar ilegala a convorbirilor etc, amenintarea cipurilor, vaccinurile mortii care stau la panda, etc, etc) au copt la foc mic si iute actuala stare. Oamenii sunt ametiti, dezorientati, lehametiti, abrutizati, furiosi pentru ca aici s-a vrut sa se ajunga. Se urmareste atingerea punctului culminant al haosului: greva, protest, revolta, adica epuizarea ultimelor energii. Este, daca vreti, motivatia pentru a da o resetare a sistemului (voit ineficientizat) pentru a se pune altceva in loc, ceva demult copt si pus la pastrare. De ce ma tem? De diversionistii amestecati intre protestatarii pasnici pentru a legitima interventia trupelor de ,,ordine”. Apoi descursuri sforaitoare despre nevoia de liniste, ordine, pace sociala, bla-bla (suna a Piata Universitatii, nu v-ati prins?). Deznodamantul (fereasca Dumnezeu!): anularea oricarei libertati (caci pana acum au fost sapate toate la radacina in mod temeinic) si dictatura, pardon , Noua Ordine Mondiala unde tot ce a lasat Dumnezeu pe pamantul plamadit de dreapta Sa este consfintit cu susul in jos, rasturnat, demistificat complet. Adica cosmarul orwellian in plina zi: razboiul-noua pace, sclavia aurita- noua libertate, delictul de gandire aspru pedepsit, s.a.m.d. Nimic nu e lasat la voia intamplarii! ESTE AL 12-LEA CEAS! SFINTII PARINTI SPUN CA NUMAI SMERENIA (opusul orgoliului desantat si al egoismului exacerbat) si POCAINTA ne mai pot salva! Are cineva urechi de auzit sau ne ducem buluc spre prapastie??!!…

  4. edinfo said

    am September 11 2009 @ 3:28 am

    Cand vezi ca guvernul NU isi respecta promisiunile cum trebuie sa procedezi.Sefii dumneavoastra au semnat ca profesorii se vor afla in partea superioara a grilei de salarizare. Unde sunt ei acum?

  5. Tiberiu said

    am September 11 2009 @ 9:30 am

    Iar vad ca parazitii din sistemul bugetar se inghesuie sa comenteze, pentru ca vor sa traiasca pana la moarte pe banii mediului de afaceri privat.
    Oamenii de afaceri gresesc ca asista pasivi la propria executie , si se lasa jertfiti pe altarul intereselor psd de pastrare in functii, doar pana la alegeri, a sute de mii de bugetari care le vor aduce voturi.

  6. io said

    am September 11 2009 @ 11:05 am

    De ce oamenii de afaceri si patronatele tac din gura in fata grevelor anuntate?

    Intrebare interesanta din moment ce raspunsul se stie. Si oamenii de afaceri si patronatele manipuleaza oamenii in interesul lor. Ambele categorii nu inteleg ca este criza. le este teama ca isi pierd sporurile castigate!!! intr-adevar este o solutie buna ca sporul de vechime sa fie inclus in salariul de baza. Foarte mult insa nu accepta ca sporurile sa le fie reduse sau injumatite!!! SPUNETI-MI UN STAT DIN UE UNDE SA MAI EXISTE SPOR DE CASCA SAU SPOR DE NOROC!!!

    Este adevarat ca in ministere precum MAI, MAN, si in institutiile specifice sa existe sporuri si sa fie acordate angajatilor, nu si sefilor care stau pe scaun si dau ordine!!!!

    Legea salarizarii unice trebuia sa fie redactata si adoptata inca de dinainte de inceperea crizei. Chiar daca era adoptata de atunci, existau greve.

    Nu sunt de acord cu disponibilizarile facute, dar daca va ganditi bine, veti vedea ca existau foarte multe institutii care practic se calcau in picioare fiindca aveau aceleasi atributii.

    Asa ca oameni buni, in loc sa ne ocupam timpul cu greve, mai bine punem mana sa muncim – chiar si pe bani putini – sa trecem criza!!!

  7. dino said

    am September 11 2009 @ 11:18 am

    Salariile profesorilor nu mai sunt PROMISIUNI, sunt LEGE.
    LEGE votata in UNANIMITATE.

    Calculele astea trebuiau facute INAINTE sa se voteze LEGEA.

    Discutia cu “NU SUNT BANI” nu mai are nici un rost, nu trebuie (nu poti) sa te astepti sa intelega nimeni nimic.

    Cine voteaza o LEGE, dupa care zice “NU SUNT BANI” nu are ce cauta la conducerea tarii.

    Iar despre afirmatii gen … “Bugetarii traiesc pe spinarea mediului privat” … cum am vazut prin comentarii … sunt atat de stupide ca nici nu stiu ce sa mai comentez.

    Menztionez ca lucrez im mediul privat.

  8. Schizoila said

    am September 11 2009 @ 11:27 am

    Tac fiindca nu l-au uitat pe Pogea cu forfetarul si combustibilii si abia asteapta si ei sa cada guvernul.

  9. Eugen@schizoila said

    am September 11 2009 @ 12:09 pm

    Lasa-ma bai nene cu forfetarul tau.
    Daca tinem in functii 1,4 milioane de bugetari, atunci mediul privat va fi falimentat in intregime.
    Nu intelegi ca 3 milioane de privati nu au cum sa tina in spate restul de 18 milioane de romani ?

  10. Tzeapa Voda said

    am September 11 2009 @ 12:59 pm

    “Eugen” Ba omul are dreptate, asa cum ai si tu, ambele sunt niste probleme grave create de guvernanti, actuali, respectiv fosti. Prima este o ilegalitate flagranta, care ar trebui anulata imediat (pana atunci, nici eu nu mai vreau sa aud de acest guvern), a doua e intradevar o problema EXTREM de grava de proasta structurare a economiei, la care au contribuit mai ales guvernarile anterioare. Oricum, nu cred ca vroia nici el sa zica ca 1,4 mil de bugetari pot fi dusi in spate de sistemul privat din Romania, numai daca nu-i normal.

  11. Laur said

    am September 11 2009 @ 1:40 pm

    cuv de ordine: fermitate* smecherii de sindicalisti,numai la bisnita le e gindul.vor ca salariul maxim de referinta sa fie cit mai mare,ca sa le creasca lor coeficientii(sa urce in grila).nu-i interseaza pe ei ca bugetul s-ar prabusi prin aceasta smecherie, a lor.trebuie pus odata punct pretentiilor sindicaliste nesimtite.trebuie date niste exemple de fermitate si disciplina.cel mai clar,asa zisa dilema, se rezolva pornind de la salariu minim 600xc,cind c=12 =>sal.max=7200 ron .nu este fezabil ca depasirile de venituri fata de max. sa ramana asa pina cind “dupa 100 ani”,grilele, se regleaza de la sine.odata cu legea noua,nu dupa cutuma “bunului cistigat,e bun cistigat.”,printr-o lege conf art 53 din constitutie,toata lumea(salariati bugetari si pensionari din sectorul public) se va aduce la grilele noii legi de salarizare si a noii legi a pensiilor.aceasta este o reforma a salarizarii de stat si a pensiilor(aici ,tebuie sa se limiteze,cum a fost forma originala(nu cea modificata anul trecu,de catre vozganian)legea 19/2000, punctajul max/an,la 5 puncte) din sectorul public,astfel ca bugetul de salarii sa fie cel impus de bugetul general de stat.ordinul se executa,nu se discuta!astfel de reforme ale salarizarii,la noi,s-au mai facut in 1974(legea 57,raport salariu minim/max=12) si a fost mult mai echitabila decit se preconizeaza prin noua lege si atunci economia nationala chiar duduia-faceam de toate:petrol,gaze,vapoare, petrochimie,agricultura,constructii de masini,constructii,baraje,poduri, autostrazi,canale,metrou,etc., fata de acum cind nu merge aproape nimic,dar unele caste vor numai salarii si privilegii cit mai mari.se observa ca nu se poate, ei tot insista, sa duca tara in datorii tot mai mari si in scurt timp,daca nu se aplica aceste legi plus legea cumulului,sa in incapacitate de plata,sa fim de rasul intregii lumi.ati vazut ce castiguri au unii: dup n-spe vacante, pot sa nu ridice banii aia care sunt de pe card.alti salariti,n-ar putea saa nu-si pot permite sa nu ridice banii,

  12. Mihai Neamtu said

    am September 11 2009 @ 2:35 pm

    Sindicatul risipei nationale
    Spectacolul public din ultimele zile a atins cote de absurd. La douazeci de ani dupa revolutia anticomunista din decembrie 1989, descoperim un numar spectaculos de nostalgici dupa privilegiile garantate clasei muncitoare de Republica Socialista Romania. Milioane de oameni cer sa fie intretinuti sau chiar rasfatati din bugetul public. Politicieni perfizi, sindicalisti otarati, judecatori grevisti, politisti recalcitranti, comentarii jurnalistice masluite – iata reteta care ne-ar putea aduce in colaps economic si criza statala.
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6138208-sindicatul-risipei-nationale.htm

  13. Andutza said

    am September 11 2009 @ 4:31 pm

    De ce oamenii de afaceri si patronatele tac din gura in fata grevelor anuntate?
    La aceasta intrebare pot sa raspund astfel : lucrez in mediul privat si nu am timp sa pierd nici o zi cu greva sau cu alte manifestatii, deoarece stiu ca peste citeva zile primesc somatie de la institutiile statului sa-mi platesc impozitele , de la furnizori sa le achit datoriile iar angajatii asteapta inca salariile pentru luna IULIE !!
    Apoi ma gandesc cum sa anunt oamenii ca dupa reducerea la program de 4 ore/zo trebuie sa mai stea acasa vreo 10 zile fara plata ( deci pt. a doua oara !!) si pe linga asta … nu stim ce ne asteapta!!
    Cred ca oamenii de afaceri sunt deja coplesiti cu probleme lor sa mai poata riposta la aceste “piese de teatru” puse in scena de politicieni . Dar , credeti-ma , m-am saturat sa fiu privat, haituit de tot ce inseamna stat ! Asa ca , tare bine mi-ar prinde o iesire in strada, alaturi de voi, cei care nu mai suportati aceste lucruri !

  14. Schizoila said

    am September 12 2009 @ 2:18 pm

    “Tzeapa Voda” “Eugen” In ciuda nick-ului :) va asigur ca pana acum, cel putin, sunt in intregime normal, si sunt de acord, de altfel, cu toate afirmatiile voastre. Si “Andutza” le zice bine !

  15. Victor said

    am September 14 2009 @ 9:57 am

    O economie si o tara are nevoie si de mediu privat si de bugetari.
    Nu e normala invrajbirea acestor 2 categorii.

    Problema e ca in mediu de stat e risipa de bani. Ei nu gandesc ca un proprietar de firma cu un buget limitat.
    Ei administreaza miliardele provenite din sutele de taxe si impozite.
    Si culmea…nu exista nici rezultate. In 20 ani de la revolutie s-au facut 150 km de autostrada, cainii vagabonzi sunt tot mai multi, mizeria e la ea acasa oriunde a ajus picior de om, nu evoluam in nici un domeniu.
    Agricultura e distrusa. Invatamantul in permanenta medificare si schimbare simodificare si schimbare…
    Politia e corupta, Justitia…acum nu mai e deloc.
    Caut ceva ce merge impecabil si nu gasesc. Deci ce face statul cu banii?

  16. asistentapentruconsumatori.ro said

    am September 14 2009 @ 12:54 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  17. un patron mic said

    am September 14 2009 @ 1:43 pm

    pentru ca tocmai ne-am desfiintat…sau asteptam lovitura finala.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean