Nuntile intre blocuri si manelele date la maxim in miez de noapte, in discutia Comisiei Juridice din Senat

Tweet this

O initiativa legislativa a PDL care doreste sanctionarea curselor ilegale nocturne de masini, precum si nuntile intre blocuri ori manelele date la maxim in miez de noapte, au nascut ample dezbateri in Comisia Juridica din Senat.
Plecand de la amendamentele facute de senatorul PDL Petru Filip, care propun :
- inchisoare de la 2 la 5 ani pentru cei care comit asemenea fapte
- amenda de la 10000 la 30000 ron in caz de recidiva
Au existat discutii incinse.
Senatorul Urban Iulian a cerut eliminarea conditiile de distanta mai mica de 300 metri in locul in care se produc asemenea fapte si locuintele romanilor, insa senatorul PSD Toni Grebla a replicat ca este periculos sa se elimine distanta minima, pentru ca orice reclamagiu va sta sa isi reclame vecinii care asculta muzica.
" Nu putem sa lasam ca restaurantele care dau muzica la maxim, vecinii pasionati de manele sau persoanele care fac nunta la cort intre blocuri , sa continue sa terorizeze romanii care vor sa se odihneasca; trebuie sa taiem pisica in doua si sa adoptam o lege dura si ferma in acest sens" a spus senatorul Urban Iulian.
Reprezentantii Ministerului de Interne spun ca ar vrea sa fie dotati cu echipamente de masurare a decibelilor ca sa stie ca trebuie sa aplice amenda cand se incalca limitele prevazute de lege.
Admitand ca la acest moment Politia nu are un instrument legal cu care sa opereze impotriva acestor tipuri de contraventii, dezbaterea proiectului de lege s-a amanat pentru saptamana viitoare, cand MAI este asteptat sa vina cu propuneri de completare a initiativei legislative a PDL.

Puteti urmari evolutia acestui act normativ aici :

http://webapp.senat.ro/sergiusenat.proiect.asp?cod=14107&pos=0&NR=L276&AN=2009



Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1480

22 Comentarii pana acum»

  1. ady said

    am September 8 2009 @ 4:19 pm

    eu cred ca se poate rezolva usor,doar romanilor le este greu sa gasesca solutii,le este greu si sa vada cum procedeaza altii!
    nimeni nu se intreaba de ce in Germania nu face nimeni nunta intre blocuri sau de ce acolo nimeni nu da muzica la maxim. simplu pt ca acolo pentru asa ceva stai vreo 2-3 zile in arestul politiei plus ca ai vreo cateva sute sau dupa caz mii de euro de plata ca amenda. dupa o faza de asta nu mai indrazneste nimeni!
    M-am ocupat de instalatii electrice si de sunet pentru discoteci si restaurante unde se tineu petreceri( in Anglia),acolo fara izolatie fonica perfecta nu primesti avizul de functionare,sa nu mai vorbim ca in zonele de locuinte nici nu se pune problema autorizarii discotecilor chiar si pentru simplu motiv ca oamenii care vin cu masini ar produce un zgomot prea mare noaptea.
    Ca sa va faceti o idee ce inseamna legea in alte tari,undeva in sudul Angliei,pentru a primi autorizatie patronul unui club a investit in aparatura 30000 de lire iar in izolarea fonica aproape 45000 de lire!!!

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am September 8 2009 @ 4:26 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. urbaNNews - UTILE said

    am September 8 2009 @ 4:44 pm

  4. Parmalat said

    am September 9 2009 @ 1:14 am

    Hai domne fugi de-aici ca rade lumea de noi!
    De unde stii mata ca am pus eu muzica?! Scrie undeva ca e muzica deschisa la mine?! Eu dau muzica la maxim si la 3 dimineata daca vreau, politistul daca vine nu are cum sa demonstreze ca e muzica de la mine din apartament.
    Daca vine vreun vecin reclamagiu si deschide el muzica special ca sa ma reclame pe mine?!
    Fugiti domne de aici cu absurditatile astea, pe proprietatea mea fac ce vreau si cui nu-i convine n-are decat sa-si puna doape in urechi sau sa-si mai bage un rand de izolatie fonica la apartament.
    Aia cu nunta intre blocuri sunt de acord, n-ai aprobare nu faci nunta acolo, dar cu ce drept intrati voi pe proprietatea mea sa-mi spuneti ce sa fac?!
    Incalcati dreptul la proprietate cu propunerea asta.
    Vedeti, de-asta nu mai suportam PDL-ul fiindca faceti tiranie si dictatura!

  5. curca said

    am September 9 2009 @ 6:48 am

    @parmalat (palma lata ) Daca nu iti convine sa traiesti intr-o societate, o societate are reguli de toate neamurile, atunci cumparati o insula ori du-te si naufragiaza pe una ca sunt destule si fa ce iti doreste sufletelul tau de protestatar si manelist acolo, caci eu te reclam pentru ca eu lucrez si nu fac din zi-noapte si din noapte-zi cum faci tu. Fii si tu om nu altceva, lasa si pe altii sa traiasca ca nu numai tu traiesti pe pamantul asta, nu confirma dictonul devenit regula ca Vasile tot Gheorghe ramane.

  6. ildiko said

    am September 9 2009 @ 7:21 am

    Legi avem berechet, doar trebuie aplicate.

  7. thraciana said

    am September 9 2009 @ 7:32 am

    Daca Politia isi facea treaba, senatul ar fi avut timp si de chestiuni cu adevarat urgente si importante. Unii sunt platiti degeaba in tara asta.. Daca este nunta de romani, politia intervine imediat, dar daca este nunta de tigani..

  8. iulia said

    am September 9 2009 @ 10:35 am

    Politia incearca sa medieze cand e vorba de astfel de reclamatii.Il reclami si-i da avertisment sau te roaga sa-l ierti si sa-ti retragi plangerea. Asa rezolva ei dosarele.

  9. Parmalat said

    am September 9 2009 @ 11:52 am

    @iulia: mie mi-a dat amenda intr-o seara si vecina respectiva care m-a reclamat n-a mai avut viata cu mine pe scara vreo 2 ani de zile, o injuram ca la usa cortului cand o prindeam.
    @curca: aia e altceva, problema este cum facem pentru a nu se consuma un abuz. Daca vine politistul si-mi da mie amenda fiindca i se pare lui ca se aude muzica de la mine (si poate chiar se aude dar el nu poate demonstra) pai il tarasc si pe el si pe vecinul care a reclamat in toate procesele posibile pana le sta reclamatia in gat cum ii sta broasca lui Ioan Olteanu.
    Aici e problema – cum impiedicam abuzurile!

  10. iulia said

    am September 9 2009 @ 12:22 pm

    @parmalat
    Era prima data? Inseamna ca vecina a fost foarte convingatoare.
    Sau poate i-ati enervat pe politisti. Ceva e putred in Danemarca.

  11. Parmalat said

    am September 9 2009 @ 2:01 pm

    Nu stiu daca era prima data, or mai fi venit si in alte randuri dar nu i-am auzit eu. Prost am fost ca am deschis usa, trebuia sa le trimit bezele din spatele usii si plecau acasa :) )

  12. Harry said

    am September 9 2009 @ 2:26 pm

    @ Parmalat, daca erai in SUA iti spargheu usa si te luau cu fulgi cu tot si te ma si bagau la racoare. Cred ca cel mai simplu ar fi ca politistii sa-si faca datoria si sa aplice legea simplu si corect, iar justitia sa faca ceea ce trebuie, adica dreptate.
    Pana atunci …. mereu legea se va aplica uneori stramb si politia va face abuzuri, iar unii smecheri , vezi parmalat, sau care se cred smecheri vor incalca legea sau o vor nesocoti pentru simplul fapt ca: “ASA VREA MUSCHII MEI”

  13. Zatzu said

    am September 9 2009 @ 2:28 pm

    bine zis Harry ! Sunt si politisti care abia asteapta baieti ca parmalat cu gura mare si tupeu…

    :) ) eu stiu un caz cand au dat de niste asemenea badarani si …

    nu a fost ceva frumos pentru smecherasi.. :) ) asa ca parmalat da inainte, poate o sa dai de niste baieti care sa-ti bage mintile in cap ! nu-ti convine ? da politia in judecata daca te tine…

    muhahaha

  14. lucifer said

    am September 9 2009 @ 3:40 pm

    Mai oameni buni, atitudinea lui Parmalat(marca de lactate-vezi cornul si laptele-de unde apartenenta la psd)este normala ptr. un om care a intrat in politica, ca sa-si arate muschii, in fata celorlalti.Sa nu credeti ca a intrat in politica din convingere sau ptr. ca-i place doctrina, ci ptr. ca spera sa se pricopseasca, sau sa capete putere.Nu vedeti ce atitudine are-profund individualista si fara sa-i pese de ceilalti.Din pacate astia sunt oamenii care ne conduc,ne dau lectii de democratie, si cu astfel de atitudini, clar vom ajunge la o civilizatie de tip columbian, sau chiar mai rau.punct.

  15. Socrate said

    am September 9 2009 @ 3:44 pm

    Parmalat, tu nu cumva eti un tigan umflat si manelist (stiu, e pleonasm), cu privire urata, cu lant din aur la gat, voce dogita si cu ceafa lata?
    Pentru ca tupeul tau te cam da de gol. Bun simt nu ai si nici cu logica nu stai prea bine. Se vede ca nu ai iesit inca din pestera, pentru ca tu crezi ca in lumea civilizata e la fel ca la tine in mahala.
    Daca ieseai din pestera ta din Ferentari, invatai si tu ca in tarile civilizate dreptul tau se termina unde incepe dreptul celorlalti. Deci nu poti sa invoci tampenia aia cu proprietatea inviolabila decat atunci cand respecti proprietatea celuilalt. Ori tu nu dai 2 bani pe ceilalti. Te crezi om dar nu-ti respecti semenii, faci scandal si cand esti pedepsit, injuri sau recurgi la violenta. Tu nu ai cum sa intelegi ca manelele tale urlate nu se opresc unde se termina apartamentul tau, asa ca tu incalci proprietatea vecinilor cu galagia ta. Nu esti inzestrat cu empatie (explicatie pentru tine: empatie = capacitatea de a percepe lumea si prin ochii celorlalti) pentru ca nu esti decat un pitecantrop cu creier foarte mic dar cu obrazul gros. Din pacate, in ultimii ani in Romania se nasc din ce in ce mai multi primitivi ca tine.
    P.S. Tragicomic este ca atunci cand in vecini se muta un pitecantrop mai muschiulos ca tine si te deranjeaza, tu tipi cat te tin plamanii sa vina politia ca sa aplice legea.
    Exact ca tiganii aia interlopi aia care se lupta intre ei cu sabii si bate pentru sfera de influenta. Daca ies invingatori, tipa ca politia face abuz si ei sunt niste victime hartuite, daca mananca bataie, tipa ca politia e corupta si nu se implica in aplanarea conflictului.

  16. lucifer said

    am September 9 2009 @ 3:53 pm

    Apropo de aprobare de facut nunta intre blocuri,”ce-i aia aprobare”, ce, sta primarul sa suporte tigania.El ia spaga ptr. aprobare si pleaca linistit acasa, iar eu sa stau sa suport tigania-mai pardon.Nu sunt de acord cu nici un fel de aprobare ptr. nici o nunta intre blocuri.Mi-aduc aminte acum catva timp in urma,au blocat o strada intreaga sa faca nunta, cu politie cu logistica-cine credeti ca a platit tot deranjul—fraierul de contribuabil roman.
    Apropo- se face multa tevatura cu parcul Izvor, ca s-a stricat iarba, etc.Cine credeti ca o sa plateasca toate cheltuielile legate de revigorarea gazonului, a copaceilor,etc.Vanghelie cumva ? Organizatorii, cumva ?Nu- tot fraierul de contribuabil, ca, asta e in tara asta de rahat.

  17. Mihai Nicolau said

    am September 9 2009 @ 4:32 pm

    @parmalat: de ce nu-ti dai numele adevarat? sau ti-e frica? in al doilea rand – pe proprietatea ta nu faci chiar ce vrei. consumul de droguri iti spune ceva? prostitutia?… la fel si nivelul sonor poate fi incriminat. ce zici?…

  18. unguru said

    am September 9 2009 @ 8:08 pm

    Nu vor mai fi nunti inre blocuri? Asta doar daca tiganii ajung la un nivel de educatie si bun simt ca restul Europei. Sa fie impiedicati de lege, asta nu cred. O parte dintre parlamentari ajung in Parlament cu ajutorul mafiei tiganesti, deci au o influenta importanta asupra legislativului si chiar asupra executivului (normal, asupra unei parti, controlata de ei). Intrebarea este, daca acesti parlamentari (indiferent de culoarea politica) sunt majoritari sau minoritari.

  19. marco said

    am September 10 2009 @ 5:56 am

    PARMALAT ! Ai vrea sa fii pe masa mea de operatii a doua zi dupa ce nu am putut sa dorm din cauza unuia care a pus manele ?

  20. iulia said

    am September 10 2009 @ 12:15 pm

    Legile deja exista dar cineva trebuie sa le si aplice. Ce diferenta este intre tulburarea linistii publice si nunta intre blocuri sau manele in miez de noapte? Dar in parlament trebuie sa existe putina caterinca asa sa mai luam ochii lumii.

  21. cadastruintabulare said

    am September 10 2009 @ 12:53 pm

    Noua ne lipseste bunl simt cu desavarsire,roman,tigan si ce mai vreti voi in tara asta care e a noastra,DAR…daca s-ar termina cu spaga si cu nerusinarea si cu tupeul(cel de la nivel inalt-ce daca e parlamentar,ce atata imunitate, a gresit trebuie sa plateasca) si atunci am stii sa conducem mai frumos, sa ne respectam pe noi si pe cei de langa noi, am stii sa respectam legea si nu am mai face contestatii pentru ca ea ne permite…si asa mai departe.Totul tine de noi, dar mai intai o sa ne trebuieasca o perioada in care cam trebuie sa stim de frica, sa stea cineva cu bata langa noi.

  22. Daniela said

    am September 10 2009 @ 7:59 pm

    Nu prea inteleg de ce sa faci nunta in spatele blocului?! Mi se pare lipsa de respect fata de tine mai ales acum cand se organizeaza in tot felul de locatii care mai de care (gen pe malul lacului la Snagov)… Mie nu-mi pare o nunta de vis. Cand m-am casatorit am fost la cununia civila dimineata, m-am dus la salon pentru coafura si machiaj si apoi m-am dus acasa pt a-mi pune rochia fara muzica, fara dans in strada, fara lautari. Apoi fuga la biserica, apoi la poze si apoi la restaurant unde am petrecut pana dimineata cu multi lautari si dans si mancare pana ne-au cazut picioarele.

    De ce trebuie sa stie tot cartierul ca ma casatoresc si ce mananca nuntasii si daca a fost bine facuta carnea si cati bani sunt dati la lautari?! De ce sa stea toti vecinii cu capul scos pe geam si sa baleasca la mine in timp ce scuipa seminte si isi dau coate?! N-ar mai fi cea mai frumoasa zi…

    Si nu inteleg care e ideea cu muzica la maxim. De unde senzatia ca ne place tuturor aceeasi melodie? Am o vecina care in fiecare duminica dimineata pune aceeasi melodie, da la maxim iar cand se termina melodia gata nu mai pune altceva. In fiecare duminica de trei ani incoace. Aproape ca am invatat versurile fara sa vreau….si e o idiotenie de cantec gen manea sau ceva dar oricum destul de mare zdranganeala…

    Oricum legile astea nu vor avea nici un efect… atat timp cat politia doarme. Ia sa puna unu muzica la maxim in spania ca vine imediat guardia civil si il ia pe sus. La noi politia baga bani la manelisti de frica musculosilor cu cefe late…

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean