Cum au disparut din cont banii depusi de mine la BRD
Domnul Mihai Vladareanu s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare, care a fost trimisa spre solutionare catre ANPC, BNR:
---------- Forwarded message ----------
From: Mikero
Date: 2009/9/3
Subject: BRD plangere
To: constanta@anpc.ro, reclamatii.constanta@opc.ro, constanta@inspectorat.anpc.ro, OFFICE@asistentapentruconsumatori.ro,
CATRE,
- OFICIUL DE PROTECTIA CONSUMATORULUI CONSTANTA - In atentia Dnei Adina
Vardol
- Comisariatul Regional Pentru Protectia Consumatorilor Constanta
- ASOCIATIA DE PROTECTIE A CONSUMATORULUI - In atentia Dlui Presedinte
Senator Iulian Urban
Stimata Doamna,
Stimate Domn,
Ma numesc Mihai Vladareanu, locuiesc in Constanta si in continuarea demersurilor mele anterioare la adresa BRD va rog sa
primiti atasat:
- copia extras de cont la 30.06.2008
- copia extras de cont la 30.09.2008
- copia mesaj email de la BRD (Departament Operatiuni Retea)
- copia mesajului meu email din 27.05.2009 transmisa catre BRD Bucuresti,
impreuna cu copia confirmarii transmiterii email.
- copia raspunsului BRD (Directia Calitate) din 22.06.2009
Avand in vedere ca imi mentin refuzul la plata si reclamatia impotriva BRD
(asa cum reiese din scrisoarea mea atasata) va rog respectuos sa imi
comunicati rezultatul verificarilor ulterioare intreprinse de catre dvs. ca
urmare a sesizarii mele de astazi 03 septembrie.2009.
In asteptarea raspunsului dvs., va asigur de intrega mea consideratie.
Va multumesc,
Cu stima,
Mihai Vladareanu
______________________________
From: Mikero [mailto
Sent: Wednesday, May 27, 2009 4:31 PM
To: vocalis@brd.ro
Subject: BRD plangere
Importance: High
Buna Seara,
De cativa ani sunt client al BRD-ului si nu am avut nici o reclamatie.
Din pacate, acum am o reclamatie si dati-mi voie sa ma indoiesc de
credibilitatea pe care v-am acordat-o in decursul anilor precedenti.
Deci ,la data de VINERI 12.09.2008 am depus la Agentia Dvs de pe Bdul Mamaia
suma de 400 RON in contul meu visa card in RON deschis la BRD .
In data de Luni, 15.09.2008 am interogat ATM-ul de pe bdul mamaia ca sa vad
cat mai am de depus in cont ptr stingerea datoriilor, sa am macar sold zero
si am constatat cu stupoare si mahnire ca cineva mi-a sustras in data de
14.09.08 din contul meu VISA printr-un Bancomat CEC BANK BUCH.(am aflat
ulterior de la o sucursala BRD), suma de 400 RON. (cred ca ar fi sustras si
mai mult dar din fericire ptr mine la aceea data/ora nu aveam o suma mai
mare de aprox 440 ron pe acel card.
Mentionez ca la acel VISA Card emis de BRD , PIN-ul trebuia introdus numai
la solicitare cash din ATM , la plata prin unele POS-uri codul PIN nefiind
necesar....(metoda de siguranta BRD ?!)
In aceeasi zi m-am prezentat la sediul Agentiei BRD Ovidius din Constanta,
de pe bdul Tomis am depus o plangere respectiv refuz la plata(nu am primit
nici o copie a refuzului la plata de la BRD Ovidius), ptr aceeasi suma
fiind interogat de catre reprezentantul Dvs. de la Ag BRD Ovidius, dna/dra
Isabela Cristina Dracinski ref circumstantele disparitiei sumei de 400 ron,
si telefonic de catre Reprezentantul dvs de la fraude din Bucuresti care m-a
interogat intr-un mod ciudat ptr mine, invocandu-mi intr-o conversatie
penibila, dupa mai multe intrebari si presupuneri ca s-ar putea ca fata
mea(16 ani anul acesta) sa-mi fi luat card-ul sau altcineva din familie si
sa-mi extraga banii de pe card (de ce nu mi-a luat acest card cand era
plin/incarcat cu 1100 ron ?, etc adika ca eu as putea fi vinovat, etc lucru
total neprofesional, in opinia mea..) si Am ANULAT si Am PREDAT acel card
VISA, intocmind formalitatile necesare ptr emiterea unui card nou.
Ulterior cand am mai trecut pe la Ag. Ovidius si mi-am ridicat noul CARD
VISA BRD ( dar fara CIP-ul acela de protectie la copiere, etc - mi s-a spus
ca ptr Visa Card persoane fizice nu se emit aceste card-uri sigure la fraude
electronice, etc) si am mai intrebat-o pe Dna sau Dsoara Dracinski situatia
reclamatiei mele, aceasta mi-a comunicat ca intreg setul de acte(delaratia
mea pe propria raspundere,copie CI, etc) au fost trimise cu posta Bancii la
Bucuresti si eu ar trebuii sa astept raspunsul de la BRD Bucuresti.
Dupa cateva luni de zile am revenit la Ag BRD Ovidius, deoarece nu am primit
nici un raspuns la reclamatia mea de la BRD , i-am solicitat Dsoarei
Dracinski situatia reclamatiei mele , aceasta i-a contactat telefonic pe
colegii de la BRD Bucuresti - Serviciul Fraude si acestia au raspuns ca NU
au primit nici o hartie ref. plangerii mele (s-au pierdut pe undeva...f.
interesant cu Posta Bancii !!!) si trebuie sa intocmesc alta Declaratie,
alte copii dupa C.I.,alt timp pierdut, etc si bineinteles iar indicatia ca
va trebui sa astept docil raspunsul de la BRD Bucuresti.
Dupa inca un timp, am mai trecut pe la Ag BRD de pe Bdul Mamaia unde am
intrebat despre cazul meu, au luat legatura cu BRD Bucuresti / serviciu
Fraude si nici un rezultat, apoi aceleasi demersuri dupa un timp la Ag. BRD
Ovidius(dna Dracinski) nu mai lucra la aceea Agentie Ovidius si din nou NU
am primit nici un raspuns in scris..alte pierderi din timpul meu..si pe
banii mei.
Dupa alte cateva zile am contactat telefonic Ag BRD Ovidius cat si pe Dna
Dracinski de la BRD(alta sucursala din Constanta). Zilele trecute m-am
prezentat la Ag BRD unde lucreaza Dna Dracinski(sincer sa fiu aceasta Doamna
este de un profesionalism desavarsit) care a luat legatura din nou cu BRD
Bucuresti / fraude solicitand in numele meu un raspuns clar si in scris ref
problema/ furtului din contul meu.Astazi am primit de la aceasta o copie
dupa mail-ul trimis de catre BRD Bucuresti .
I n c e p e
From: SEBE Camelia
Sent: Wednesday, May 20, 2009
Subject: raspuns refuz plata
Buna ziua,
Referitor la refuzul Dnului Vladareanu Mihai, va aducem la cunostiinta ca
refuzul a fost solutionat nefavorabil clientului, conform raspunsului dat
in Cardform, in 29.09.2009, de catre Serviciul Refuzuri.
Tranzactia a avut loc la un ATM CEC ; in urma disputei cu banca acceptanta
acesta ne-a confirmat ca banii au fost eliberati de ATM.
Camelia Sebe
Departamentul Operatiuni Retea
DOR/DOCB/ Risk Management
tel:301.45.58
camelia.sebe@brd.ro
T e r m i n a t.
Uitandu-am pe extrasele de cont din aceea perioada si din perioada
anterioara am mai descoperit intr-un extras de cont ca in data de 23.06.2008
au fost extrasi de la un ATM de la Banc Post Roma/901/ Centru Bucuresti ?
suma de 50 RON si mi-am adus aminte ca eu NU eu am retras aceea suma..din
pacate ptr acesata suma nu am vazut furtul de pe card/extras la timp si nu
am sezisat / anulat/refuzat plata la BRD.
Un caz asemanator i s-a intamplat colegului meu de la firma unde lucrez,
caruia i s-a substituit de pe card-ul TRANSILVANIA Bank suma de aprox 7000
RON si dupa plangerea si refuzul la plata la Banca Transilvania si la
Politia Ctza, suma i-a fost virata de catre Banca Transilvania in max 45
zile de la inregistrarea plangerii..asta da Banca Serioasa !
Cred ca exista la toate Bancile un fond de asigurare si reasiguarare a
fraudelor bancare dar se apeleaza la acest fond numai ptr anumitii clientii
cu un rulaj mare de bani in conturile respective.
Deci Stimati Domni, daca pana la sfarsitul saptamanii viitoare(dupa atatea
lunii de asteptare si timp pierdut la sucursalele BRD) nu imi voi primi in
contul meu VISA suma disparuta, subtilizata de x de pe cardul meu BRD VISA
ma fac obligat sa fac public acest caz in Presa Locala, Nationala, pe
internet la toti prietenii mei din tara si peste hotare, Groupe Societe
Generale din Franta, la POLITIA ROMANA, la Protectia Consumatorului, la o
firma de Avocatura din Romania, la posturile locale si centrale de Radio si
TV , etc.
Cele de mai sus spre buna regula,
Mihai Vladareanu
Terminat
Pana la aceasta nu am mai intreprins nimic in acest sens dar astazi am
vazut/primit pe email un articol asemanator de la Dl Urban Iulian ref
plangerea catre BRD a Dnei Monica Petre tot din Constanta si m-am decis sa
va transmit si eu plangerea de mai sus, chiar daca poate este cam tardiva,
dar macar sa afle cat mai multa lume din Constanta respectiv Romania despre
riscurile la care se pot expune daca au un Card Credit la BRD si au nesansa
mea sa ramana fara banii din cont intr-un singur minut fara drept de
recuperare.
Cu stima,
Mihai Vladareanu
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































ticut said
am September 4 2009 @ 10:27 am
folositi fratilor CASH!!!!!!!! si gata!!!! dar daca va place cu banci si alte alea…asa va trebuie!!!
iulian stefan said
am September 4 2009 @ 12:23 pm
Ticut nu ai dreptate.
1. in cazul in care depasesti o suma de bani, nu poti sa o tii sub perna
2. daca bancile ne trag noua tepe prin comisioane eu de ce nu as apela la conturile de economisire/depozite?
thraciana said
am September 4 2009 @ 1:04 pm
@ticut
varianta ideala este de cash, dar esti OBLIGAT sa incasezi salariul prin banca (de obicei incasezi mai putin decat ai in contract, -comisoane..), depinde de nationalitatea multinationalei si banca agreeata de MD.. desi eu mi-as dori foarte mult sa am salariul in plic, pot sa raman cu amintirile placute de acum multi ani.. controlul banilor munciti cinstit.
io said
am September 4 2009 @ 1:12 pm
Amice, eu zic sa te judeci cu BRD. dar pentru asa ceva, trebuie sa ai curaj!!!
Valentin said
am September 4 2009 @ 1:16 pm
Ticut, teleporteaza-te in timp acum 20 de ani si o sa-ti gasesti fericirea , iar frustrarile-ti vor disparea.
Pax said
am September 4 2009 @ 1:30 pm
BRD este una din bancile care au raportat profituri uriase in 2008. Niste escroci care acum se vaita ca dl. Urban vrea sa promoveze legea care apara restantierii la banci
Sanda said
am September 4 2009 @ 1:37 pm
Domnule Senator, atrageti atentia subalternilor dvs! Domnul care a facut reclamatia a mentionat in mod expres sa nu i se mentioneze adresa pe net. De ce nu respectati doleanta celor care vi se adreseaza??? Avem pretentii de la dvs, vorba ceea……..
Si mie mi s-a intamplat la fel, si cand am sesizat faptul ca mi-ati publicat adresa si telefonul mobil pe net, impreuna cu reclamatia, o domnisoara “amabila” mi-a raspuns ca trebuia sa fac precizarea ca nu doresc sa mi se publice datele de contact. Ei bine, acest domn v-a solicitat acest lucru, si nu v-ati conformat!!!!
politika said
am September 4 2009 @ 1:42 pm
Cand depui bani la BRD (daca din intimplare ai ceva bani si din greseala nimeresti intr-o cladire cu inscriptia BRD- SG ) … banii oricum dispar.
Povestea este una dintre sutele (sau miile) de situatii si cazuri prin care “expertii” de la BRD reusesc sa-si puna in aplicare “ingineriile financiare”
Nu comentez si nu dau sfaturi !
Hotariti singuri ceea ce aveti de facut :
– “No risk , no fun !”
Corrado said
am September 4 2009 @ 1:50 pm
Banca mea a luat dintr-o tranzac?ie de debit-o zi mai devreme decât ar fi trebuit sa care a provocat în contul meu de descoperire de cont. The debit was to come out on the 15th which was a saturday, but they took it out on friday. De debit a fost de a ie?i pe data de 15, care a fost într-o sâmb?t?, dar ei au luat-o pe vineri. I have $105.00 in overdraft fees that I want back. Am 105.00 dolari în taxele de descoperit de cont pe care vreau inapoi. Do I have any recourse? Nu am nici un recurs?
Monica Petre said
am September 4 2009 @ 1:51 pm
Domnule Mihai Vladareanu,
Ma mir ca nu v-au operat, si retinut din cont, din propria lor initiativa si intr-un mod total abuziv, si un comision bancar pt. “initierea nejustificata a unui refuz de plata”, asa cum mi s-a intamplat mie.
Deci, “onor” banca din Romania iti poate intra in contul curent personal si opera orice operatiune i se nazare (asta ca sa ma exprim “politicos”…….)
Sanda said
am September 4 2009 @ 1:58 pm
Ha, ha, ha…..de ce stergeti comentariile care nu va convin???? macar stergeti si adresa omului de pe net, ca asta v-a cerut…..
Eugen@Sanda said
am September 4 2009 @ 2:00 pm
Bai nebuno unde vezi tu adresa de mail a petentului ? esti angajata la BRD ?
osx said
am September 4 2009 @ 2:02 pm
Inclin sa cred ca la BRD se intampla ceva,un prieten la fel sa plans la mine ca i-au furat banii ,el neutilizand !!! cardul.
Este ceva ciudat in aceasta banca,i-au dat banii imediat.
loredana said
am September 4 2009 @ 2:04 pm
brd este cea mai nenorocita banca cu care am avut de-a face!!!
si eu am card de credit si imi dispar banii… iar daca am fost de buna credinta si am depus in avans mai mult decat suma minima de plata, desi mi-au luat banii si am achitat integral totul, luni de zile dupa asta mi-au venit extrase de cont si sms pe tel cu somatii de plata a unor sume pe care le achitasem integral, anticipat cu aproate un an inainte
a trebuit sa dau zeci de tel si sa fac tot felul de adrese catre tot felul de servicii din brd pt inchiderea si corectarea in baza de date….pe timpul meu…pe banii mei si mai ales pe sanatatea mea! niste nenorociti! sfatuiesc pe toata lumea sa fuga de brd ca de dracu’!
SRI-istul said
am September 4 2009 @ 2:09 pm
Sanda, te cheama Sanda sau Monica ? dar fii sincera
Dani said
am September 4 2009 @ 2:14 pm
Se pare ca furturile sunt din interior, si anume se da voie ca sa se fure, deoarece trebuie sa ne convinga cineva, cumva, ca un cip implantat sub piele e mai sigur… in loc de cardul usor de furat sau falsificat, microcipul scanat automat ne va tine banii in siguranta…
Si nimeni nu va accepta de buna voie microcipul implantat, pana nu va lua cateva tzepe, si va vedea ca si altii patzesc la fel…
Eugen said
am September 4 2009 @ 2:16 pm
Se fura din greu din conturile clientilor BRD.
mike said
am September 4 2009 @ 2:20 pm
“iulian”, “thraciana”, “io “, “valentin”, ” pax “, ” sanda ” , politika “, ” Corrado “, “monica Petre”, “osx”, “loredana” va multumesc din Suflet ptr mesaje si va doresc sa nu aveti parte de asemenea experiente pe viitor si w.end placut
mike said
am September 4 2009 @ 2:25 pm
monica petre iti multumesc ptr articolul citit ieri pe acest site ref. reclamatia facuta de tine impotriva BRD , mi-ai dat imboldul necesar sa procedez si eu la instiintarea/plangerea de mai sus, dar se pare ca fara nici un folos.
mike said
am September 4 2009 @ 2:27 pm
loredana, tks, asa o sa fac si eu soon, ca si tine…sa nu mai aud de ei…
ticut said
am September 4 2009 @ 2:33 pm
NU SUNT BA FRUSTRAT…DIN CONTRA! PREFER ORICE SUMA CASH! FARA CONTROL…FARA BATAI DE CAP…SI FARA SA MA INTORC IN TIMP(CUM ZICEA UN USER MAI SUS)!
Sanda said
am September 4 2009 @ 3:08 pm
Pt. Eugen@Sanda said: Nebun esti tu!!! Daca ai fi citit articolul pe net mai devreme ai fi putut gasi si tu adresa dlui Vladareanu (iti pot confirma toti cei care au postat comment-uri inaintea mea). Imi pare rau ca nu am retinut-o (este din Constanta, in orice caz, Str. Mangalia si ceva bloc, scara, etc). Adresa a fost stearsa numai dupa ce am postat eu al doilea comment (vazand ca pe primul prin care le atrageam atentia asupra adresei mi l-au sters, dupa o prima aparitie).
Acum reintrand pe articol cad si eu ca i-au sters omului adresa, si mi-au repostat si primul comentariu, initial retras. Asa ca nu te mai “criza” ca nu ai dreptate……
admin said
am September 4 2009 @ 3:22 pm
@ eugen si sanda : vorbiti frumos si nu va mai injurati !
mike said
am September 4 2009 @ 3:32 pm
Sanda, e ok multumesc ptr comentarii, esti o dragutza, am vazut si eu adresa mea, probabil a aparut dintr-o regretabila eroare, probabil din cauza secretarei, what so ever…i-am scris si eu Dlui Iulian si s-a rezolvat intr-un final.. w.end plakut va doresc
iulia said
am September 4 2009 @ 3:42 pm
Domnule le platim comisioane peste comisioane si ei nu au grija de banii nostri. Cred ca e prea mare banca asta pentru cei pe mana carora a incaput. Si la banca mama s-au facut fraude asa ca aici intr-o tara innapoiata de ce nu. Nici pe camera nu vor sa se uite daca te fura la buzunare in interiorul bancii lor. Asa ca, nu mai duceti banii la ei.
mike said
am September 4 2009 @ 4:17 pm
HY IULIA, tks, ai perfecta dreptate, ai incredere in ei si cand ai gaura in cont , ei iti intorc spatele, in loc sa te sprijine, daca “scurgerea “asta din cont se intampla la unul din interior, sunt sigur ca o rezolvau imediat si amiabil transferindu-i la lok banii din fondul lor de asigurare si reasigurare…wend placut
nedumeritu said
am September 4 2009 @ 5:09 pm
domnule, dar la politie ai reclamat? ca pana una-alta realitatea e ca cineva, cu complicitatea BRD sau nu, ti-a furat niste bani!
doru de la cluj said
am September 5 2009 @ 7:23 am
nu stiu ce sfaturi sa dau in acest caz, fiind si eu patit:
ma suna in martie ca sunt restant cu 30 de eur pentru neplata taxei de emitere a cardului si pot intra in CRB ! bun zic, dar cind s-a emis si unde e cardul ? zice iepurica de la telefon: anul trecut iar cardul e la noi, de ce nu l-ati ridicat ? va las pe voi sa va imaginati ce puteam sa ii spun in acel moment dar m-am abtinut pina la banca… de fapt au prelungit un card pe care il aveam si pentru care am depus cerere de renuntare…
PS: am platit acea suma…mike, eu n-am facut-o dar te incurajez sa mergi mai departe si sa te judeci cu ei ! asteptam un raspuns de la tine …
maryonut said
am November 7 2009 @ 2:43 pm
a mai patit cineva ca mine……s-au facut plati de pe card prin POS …in aceeasi zi la magazine diferite (chiar de 3 ori la acelasi magazin)
maryonut said
am November 7 2009 @ 2:44 pm
astia de la BRD sunt asi la furtul de pe carduri debit