Asociatie de proprietari care nu respecta legea

Tweet this

Doamna Anca C. s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu urmatoarea sesizare:


From: Anca C
Date: 2009/8/21
Subject: Intrebare


Buna ziua,

Sunt presedinta comisiei de cenzori la o asociatie de proprietari. In 2006 am fost demisa de comitetul executiv al asociatie, dar am contestat in instanta demiterea mea pt ca acest lucru il poate face doar adunarea generala a proprietarilor. In instanta am castigat procesul, hotararea comitetului a fost anulata si am fost repusa in functie. Totusi, din martie 2009, presedintele si administratorul asociatiei refuza sa imi dea actele la control, ca sa pot viza listele de plata. Pana acum au fost afisate liste de plata care nu au semnatura vreunuia din cenzori.

Doresc sa fac plangere penala presedintelui si administratorului pentru nerespectarea hotararii judecatoresti prin care am fost repusa in functie si pentru faptul ca au incasat bani de la proprietari fara ca listele sa fie verificate si semnate de cenzor, asa cum prevede legea. La ce articol din codul penal pot sa fac referire in aceasta plangere penala?

Va multumesc .

Astept raspunsul dvs.



---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: Irina Statie <irina.statie@asistentapentruconsumatori.ro>
Data: 24 august 2009, 12:00
Subiect: Asistenta pentru consumatori (pt site)
Către:
Cc: moldoveanu.alina@gmail.com, viorel.urban@gmail.com
Numar iesire: 1614/24.08.2009


Buna ziua!

Stimata doamna,

Ca raspuns la intrebarea dumneavoastra va aducem la cunostinta faptul ca aveti posibilitatea:

- de a notifica presedintele si administratorul asociatiei de proprietari in speta, solicitandu-le actele la control in temeiul atributiilor ce va revin in calitate de presedinta a comisiei de cenzori;
- in conditiile in care nu primiti aceste acte spre verificare urmare a acestei notificari puteti inainta actiune in instanta impotriva presedintelui si administratorului asociatiei de proprietari pentru neindeplinirea sau indeplinirea vicioasa a atributiilor ce le revin conform legii nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, actualizata.
Potrivit legii sus mentionate, pentru neindeplinirea atributiilor ce le revin, membrii comitetului executiv, inclusiv presedintele asociatiei de proprietari, raspund personal sau in solidar, dupa caz, in fata legii si a proprietarilor pentru daunele si prejudiciile cauzate proprietarilor in mod deliberat.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 15255

58 Comentarii pana acum»

  1. Adriana R said

    am January 5 2010 @ 4:56 pm

    Buna ziua !
    Sunt proprietara unei locuinte apartinand unei asociatii de proprietari formata din 18 proprietari. In vara acestui an am incheiat contracte individuale cu furnizorii de utilitati : apa rece, gaz metan, canalizare, salubritate, debransandu-ma de la reteaua comuna a asociatiei. Contractul de energie electrica aferent asociatiei de proprietari s-a incheiat pe numele unui proprietar.In prezent mai platesc doar salariile aferente administratorului si persoanei care face curatenie.
    La fel ca mine au procedat inca 12 proprietari.
    Pana in acest an am contribuit la constituirea fondului de rulment, adunandu-se o suma considerabila.In conformitate cu noua legislatie, constituirea acestui fond este benevola .
    Noi dorim ca in Adunarea Generala sa se opteze pentru o varianta de genul: proprietari cu fond de rulment si proprietari fara fond de rulment prin restituire la cerere .
    Intrebarea este : Ce putem face daca presedintele si administratorul refuza sa ne restituie fondul de rulment?( Mentionez ca am avut mai multe discutii verbale pe aceasta tema si ni s-a spus ca numai in cazul instrainarii imobilului putem sa ne recuperam banii.)
    Va multumesc !
    Astept raspunsul dumneavoastra.

  2. LUNGU ION said

    am April 7 2010 @ 3:00 pm

    Am si eu o problema cu Asociatia de proprietari nr.28 TULCEA.Am depus in doua randuri cate o cerere prin care solicitam eliberarea in copie xerox conform cu originalul a unor devize de lucrari la subsolulu blocului in care eu locuiesc,iar administratorul IFRIM RODICA,respectiv presedintele BRANZA VICTOR al respectivei asociatii de proprietari nr.28 refuza ostentativ eliberarea acelor documente solicitate de mine,ba mai mult refuza sa de-a un raspuns in scris motivul acelui refuz.Si mai am o problema.Doamna administrator IFRIM RODICA,respectiv BRANZA VICTOR al asociatiei de proprietari nr.28 Tulcea au dat acordul unor firme de cabluri(UPC,Romtelecom,NextGen)sa-si instaleze reteaua de cabluri pe peretele exterior al celor doua balcoane(sufragerie-dormitor)plus pe peretele exterior al bucatariei.In prima faza vreau sa stiu ce pot face ca,sa intru in posesia acelor documente solicitate de mine si in ceea de-a doua parte ,daca aceste doua persoane(administrator,respectiv presedinte)aveau dreptul sa de-a acel acord de instalare a retelelor de cabluri a respectivelor firme de cabluri fara acordul meu(proprietar)si daca peretii exteriori la care eu fac referire fac parte din proprietatea mea si nu sunt bun comun cum afirma unii?
    Asta as dorii sa aflu.Pot primii raspunsul si pe adresa mea de e-mail:italianul_3000@yahoo.com.
    Va multumesc anticipat
    Cu deosebit respect.
    Doresc un raspuns in cel mai scurt timp

  3. coroi viorel said

    am April 15 2010 @ 10:38 pm

    este necesara obtinerea a 3 oferte pentru achizitionarea unui bun cu folosinta indelungata in cadrul uneu asociatii de proprietari

  4. ileana t said

    am April 20 2010 @ 12:44 pm

    Buna ziua,
    In momentul de fata sunt presedinta asociatiei de proprietari a blocului N7,str. Henry Coanda ,nr.14 din Ramnicu Valcea. Am aceasta functie de la data de 15.04.2010 cand s’a constituit marea adunare generala a locatarilor din acest bloc si cand ne’am ales comitetul. Va aduc la cunostiinta ca din anul 1997 asociatia de locatari a blocului N7, a fost preluata de catre dna Radu Gheorghita (locatara a ap. 15 din acelasi bloc) si,aceasta a functionat fara comitet pana la data de 15.04.2010. La ora actuala dupa ce am efectuat formalitatea de a avea un comitet ,noi locatarii blocului N7 am vrea sa preluam actele asociatiei pentru a inlocui administratorul. Nu cunoastem procedurile legale prin care putem face schimbarea ,si nici modalitatea de a prelua actele la zi cu tot ceeea ce inseamna aceasta. Mentionam ca nimeni nu a avut vreodata acces la actele din asociatie, desi au fost solicitate de catre proprietari si mai este inca o problema… acum 4 ani s’au efectuat lucrari de reparatie la unul din tronsoanele de caldura din bloc. Dupa 4 ani suntem avertizati (abia acum) ca trebuie sa platim suma de 16.400 RON,dar nu se explica din ce provine suma si nici facturi nu ni se arata. Precizez ca in perioada cat numita Radu Gheorghita a fost administrator, nu s’a facut niciodata nici un fel de sedinta cu proprietarii,nu ni s’a cerut parerea in nici un fel. Va rog,dle avocat, sa ma imformati ce ar trebui facut in continuare pentru a intra in legalitate. Astept un raspuns cat mai rapid..
    Va multumesc anticipat!

  5. Costache Elena said

    am April 22 2010 @ 12:24 am

    In asociatia de proprietari unde locuiesc sunt nenumarate nereguli,consumul de apa se tripleaza in fiecare luna la unii locatari care nu sunt agreati de doamna presedinta ,listele de plata nu sunt acelea-si in calculator cu ce se afiseaza ,doamna pre3sedinta care nu srim cine a numit-o i-a si atributiile doamnei administrator,vorbeste foarte vulgar cand se cer lamuriri,chiar ameninta cu atac persoanele de pe urma carora i-si primeste salariu.Refuza sa faca adunarea generala aferenta sfarsitului de an de cenzori nici nu incape vorba.Am facut nenumarate plangeri pe plan local dar nimeni nu ia atitudine.Nici primaria ,procuratura,politie.Va rugam respectos sa ne lamuriti ce putem face in acest caz.

  6. ionescu mihaela said

    am May 24 2010 @ 12:09 am

    Doresc un sfat.In asociatia blocului in care locuiesc nu exista administrator, comisie de censori, nu exista decat un presedinte si un contabil acesta din urma probabil angajat si totul este condus, calculat , incasat, semnat, parafat de acest unic si atotputernic presedinte.Am sesizat acest aspect primariei care in urma controlului efectuat a cerut actele asociatiei la control .Acestea nu au fost aratate iar domnul presedinte s-a ales cu o simpla amenda. In continuare datorita tensiunilor acumulate in bloc nimeni nu mai doreste sa achite datoriile la asociatie deoarece acestea nu au nici o legatura cu realitatea. Dupa doar o luna de la acest incident cam 1/3 din locatarii blocului suntem dati in judecata pentru neachitarea mai mult de 3 luni a datoriilor.Aceste datorii s-au marit datorita semnarii de catre presedinte a unui contract de 5000 lei fara acordul si cunostinta nimanui din bloc .El singur a semnat si incheiat acest contract .Ce putem face? Este legal ca acest singur om care conduce asociatia noastra sa ne dea in judecata cand el insusi refuza un control al organelor in drept si mai mult el se afla in totala ilegalitate conducand o asociatie de unul singur. Ce este de facut in continuare.

  7. Aurica Viscu said

    am July 12 2010 @ 4:06 pm

    Buna Ziua
    Numele meu e Aurica Viscu, presedintele unei asociatii de proprietari din sectorul 6, cart. Militari, si as dori sa stiu mai multe detalii referitoare la Proiectul de lege adoptat de Camera Deputatilor in sedinta din 23 iunie 2010 cu privire la modificarea Legii 230/2007,deoarece am primit o solicitare de anulare a penalizarilor acumulate din partea unui chirias al primariei din cadrul asociatiei noastre de proprietari(avem un asemenea cal troian de 14 apartamente unde proprietar e Primaria Mun. Bucuresti) si care mentioneaza legea de mai sus conform art. II alin.(1) si (2). Ce este aceasta si cine va plati penalizarile in locul celor restanti?
    Va multumesc anticipat.

  8. rominu cristina said

    am July 13 2010 @ 7:15 am

    buna ziua Ma numesc Rominu cristina sunt propietarul unei asociati de propietari din sect 4 , as dori sa aflu ce pot face in legatura cu administratora de la acesta asociatie care detine toate functiile asociatiei.Am facut nenumarate sesizari scrise catre ps4 si prefectura , dar nu s-a luat nici o masura in urma celor sesizate de mine ca de ex.verificarea actelor contabile,carti imobiliare cu nr de persoane care locuiesc in acest imobil,ce s-a facut cu o suma de bani incasata de la un restantier din 2008 .Mentionez faptul ca nu am achitat intretinerea din momentul cand am inceput sa fac sesizarile catre primarie ,in speranta ca se va rezolva ceva.A trecut un an si ceva si nu s-a rezolvat nimicde catre autoritatile abilitate in drepturi.Ce ma sfatuiti sa fac?Astept raspuns de la dumneavoastra pe eMail.Va multumesc anticipat.

  9. lesan maria said

    am July 27 2010 @ 3:51 pm

    buna ziua!
    sunt disperata nu stiu ce sa mai fac…as dori sa ma sfatuiti si pe mine…stau intr-un bloc de garsoniere unde tatal meu este proprietar…administratora este o femeie cu care nu te poti intelege..multi ani la rand am platit intretinere ptr o persoana acolo chiar dc nu a locuit nimeni..si mi se parea normal sa nu platim…oriucm problemele noastre cu dansa sunt vechi..insa de fiecarea data am vrut sa fim oameni si nu am comentat tocmai sa nu facem scandal pe acolo…am lasat de la noi..si rau am facut.
    aceasta administratora face legea cum vrea ea…de exemplu ii dau consumul de apa si ea imi trece altceva,imi trece persoane in plus dc vine cineva in vizita,nu stiu sincer cum calc apa..ptr ca de fiecare data cand am intrebat-o imi dadea repede o explicatie si nu intelegeam nimic…
    sa va spun defapt despre ce este vorba..noi locatarii blocului nostru nu mai putem plati intretinerea la asociatia veche ptr ca cei din blocul respectiv nu ne mai vor acolo…nu stiu care sunt motivele..insa dansa a decis sa e=venim la ea aacasa sa platim…fara sa afiseze un program..fara nimic…si de cate ori ma duc sa platesc nu imi deschide…ce pot face eu in cazul asta..sincer as vrea sa nu mai platesc la ea…oare nu pot plati direct la primarie??…problema e ca ieri am fost sa platesc la vechiul sediu ptr ca de o saptamana nu reusesc sa ii platesc intretinerea ca nu imi deschide…acolo mare scandal..cand m-a vazut m-a dat afara in bataie si cu fiica ei care nu stiu ce cauta acolo…s-a finalizat cu politie si probabil se v-a incheia cu dosar penal..sa vad cate zile de ingrij medicale o sa am…am o entorsa la genunchi…si vanatai…ce ma sfatuiti sa fac….cum ar trebui sa sune sesizarea de la primarie ca sa fiu sigura ca se rezolva ceva…ma credeti ca nici nu stiu cum sa formulez…sunt disperata…am fetita de 7 luni…sotul nu este in tara…eu trebuie sa ma descurc singura…va multumesc din suflet!

  10. camelia stoian said

    am August 11 2010 @ 11:21 pm

    buna seara !!

    am o problema cu privire la asociatia de proprietari din care face parte mama mea si in care am sesizat urmatoarea problema:
    in luna iunie 2010 s-a incasat suma de 40 lei pt instalarea interfonului , tot in luna iunie 2010 a aparut o discutie cu privire la o datorie a asiciatiei catre ANAF in valoare de 2916 lei.
    ulterior acestui anunt s-a constituit o sedita de comitet sau asa ceva ??? in care citez: ” administratora(… in ce calitate???) a propus hotararea de a se retine aceasta suma de la proprietari in doua transe de 25 lei”(asociatia are 60 de apartamente).nu cunosc amanunte despre aceasta sedinata participanti…etc pt ca procesul verbal nu are cap si coada (cine participa , motivul retinerii atat de urgente ??? data …).in data de 23 iulie 2010 are loc o alta sedinta “extraordinara” in care se hotaraste ca banii de la interfon sa fie gestionati catre plata datoriei ANAF asta doar pt sc b a blocului si amanarea instalarii acestuia… pana cand nu se stie ??(deoarece doar ei au solicitat instalarea interfonului).mama mea nu a fost de acord cu acest lucru tocmai din cauza ca nu a primit prea multe precizari ba chiar a fost respinsa de la semnarea asazisului proces verbal pe motiv ca nu este de acord .am facut o sesizare in scris si am solicitat precizari cu privre la :
    - calitatea de ” exraordinar “a acestei adunari
    - hotararea prin care este dovedita urgenta aceastei plati catre ANAF
    - obligativitatea de a fi platita de proprietari
    - modul in care poate fi gestionata o plata pt interfon catre datoria ANAF
    - modul in care s-a intrunit aceasta adunare nerespectand procentul de 20% de participanti asta si datorita faptului ca un locatar a votat pt 2 apartamente fara a avea imputernicirea necesara
    - am solicitat achitarea intretinerii pt luna iunie prin diferenta cu plata interfonului.
    RASPUNSUL a fost ca:
    - proprietarii au obligatia de a respecta hotararea majoritatii dar… un locatar a votat pt 2 apartamente fara a avea imputernicirea necesara
    - nu se poate achita asa cum a solicitat deoarece s-a inchis luna si s-a depus centralizatorul, dar… va intreb daca firma care a fost contactata sa instaleze interfonul ar fi dat faliment si banii ar fi fost adunati iar asociatia nu ar fi avut datoirii ce s-ar fi intamplat cu acesti bani????
    - ca am depasit termenul de contestatie … cu toate ca am ales in prima faza o intelegerea amiabila cu dna administrator care se pare ca taie si spanzura acolo si nu mi-a comunicat acest lucru intentionat asta si prin prisma faptului ca eu nu am dorit un confligt
    - mi s-a prezentat o chitanta cu care a fost depusa suma catre ANAF in data de 26-06-2010 , iar adunarea extra a avut loc in 23-07-2010
    - in procesul verbal nu a fost mentionata parerea mamei mele, cine participa etc… nu respecta nici cel mai elementar mod de intocmire a unui proces verbal , dar mentioneaza faptul ca i-am cerut o ilegalitate prin modul in care am dorit recuperarea banilor
    - deasemenea la remarca mea vis-a-vis de modul de lucru cu hotararile si pv intocmite motivatia a fost ca registrul de pv nu are regim special si..” daca vreau sa stiu nici chitantierele nu mai sunt cu regim special”-citat din dna administrator
    dati-mi un sfat pt ca nu stiu cum sa gestionez acest confligt fara a genera consecinte mai grave pt ca din cate am realizat aici e vorba de orgoliu si nestiintasi mai grav.
    imi cer scuze pt adresa de email este a fiului meu eu am o adresa de la serviciu la care nu pot apela multumesc!!!

  11. Jemnoschi Mihaela said

    am August 23 2010 @ 12:50 pm

    Buna ziua,

    Am probleme cu administratora si presedinata asociatei de locatari al bl C3 Ion Creanga din Iasi.
    Pe numele fetitei mele am cumparat o garsoniera in acel bloc.
    fiind intr-o stare deplorabila a trebuit sa il renenovez fiind necesara si schmbarea instaltiilor si tevilor de apa.
    Pentru acest fapt am apelat la muncitori.
    Din acest motiv s-au trecut pe listlele de plata 2 persoane de si nu locuia nimeni doare se facea curatenie mentionez ca pot dovedi cu acte ca fata NU a locuit in aceea garsoniera ci bunica ei.
    Am fost la acea administratora dar nu am cu cine discuta ea face . Legea in acel bloc.
    As vrea sa aflu ce trebuie sa fac pt ca in acest caz ma pot astepta la multe surprize si nu stiu unde sa fac sesizarile necesare.

  12. ducu 6 said

    am October 19 2010 @ 6:32 pm

    nu locuiesc in apartament deci nu folosesc nimic nici nu trec pe spatiu scarilor propietate comuna apa separat gaz caldura lift nu .deci nu beneficiez absolut de nici un serviciu si totusi trebuie sa platesc .sa platesc ce? salariu domnului de la asociatie nu nu cumva suntem mai comunisti decit am fost.consider ca daca nu beneficiez de nimic aceasta taxa este doar o taxa de protectie legiferata de stat.

  13. Maria Bezsan said

    am October 24 2010 @ 1:15 pm

    suntem in situatia de a ne supune unei conduceri
    abuzive inradacinata din vremuri apuse: comitetul,
    presedintele si administratorul nu admit nici o cracnire si asta din cauza absenteismului si inertiei
    multor colocatari. Dar drumul spre abuz l-a deschis
    statul prin legile sale care stipuleaza ca la a doua
    sedinte reprogramata se pot lua hotarari doar cu cei
    prezenti!
    Se puteau gasi si alte solutii prin care macar printr-o discutie in pragul usii sau prin prezentarea la avizier a unui buget ce include si cheltuieli legate
    de reparatii si imbunatatiri aduse condominiului cheltuieli care de multe ori sunt la limita sau in afara legalitatii reuseam sa construim o majoritate
    adevarata! ce facen cu tara aceasta inca legata de un
    trecut tenebros?

  14. chichirau mariea said

    am December 1 2010 @ 10:32 pm

    as dori sa stiu si eu unde ma pot informa despre toate sumele exagerate care asociatia mea ma face sa le plates ,chiar daca eu nu sunt acasa .platesc o persoana ,dar pun cate 10m3 sau chiar mai mult de apa calda pe luna si apa calda nici nu dau pt ca sunt restante.dar nu numai ,o multime de probleme si nejustificari……toti avem familie,copii si nu putem sa platim asemenea persoane necompetente de asa responsabilitati……..va multumesc

  15. chichirau mariea said

    am December 1 2010 @ 10:32 pm

    as dori sa stiu si eu unde ma pot informa despre toate sumele exagerate care asociatia mea ma face sa le plates ,chiar daca eu nu sunt acasa .platesc o persoana ,dar pun cate 10m3 sau chiar mai mult de apa calda pe luna si apa calda nici nu dau pt ca sunt restante.dar nu numai ,o multime de probleme si nejustificari……toti avem familie,copii si nu putem sa platim asemenea persoane necompetente de asa responsabilitati……..va multumesc

  16. chichirau mariea said

    am December 1 2010 @ 10:35 pm

    asociatia din alexandrul cel bun din iasi

  17. elena said

    am December 16 2010 @ 6:59 am

    buna ziua, am si eu o mare nedumerire, ca tot citesc legea asta a asociatilor de propietari, si nu inteleg mare lucru. mai precis, eu am un apartament in bucuresti, dar nu stau acolo, sint cu servciul pentru o perioada mai mare afara din tara, dar eu platesc femeia de serviciu, ascensorul, caldura din hol,vitanja, gunoiul. va rog frumos aveti o explicatie logica, ca nu am citit nimic din asa ceva in lege. inteleg partile comune de intretinere, lift, scari reparatii la exterior, dar restul nu-l inteleg. multumesc anticipat.

  18. Burlacu Elena said

    am December 28 2010 @ 9:35 pm

    As dori sa ma ajutiati , nu mai stiu ce sa fac. In anul 2008 sa schimbat presedintele de asociatie si presedintele care a fost schimbat ma lasat datoare cu 9 milioane lei vechi, datorii nejustificate, le-au fost prezentate si chitantele in original , insa acestia au spus ca nu detin documentele presedintelui dinainte prin care sa arate ca am platit. Am facut si plangere penala si nu s-a rezolvat nimic. Iar Suma a ajuns acum la 27 milioane lei vechi. Detin toate chitantele unele achitate lunar altele achitate la 2 -3 luni dar cu suma completa. Ati putea sa-mi spuneti ce as putea face. In aceeasi situatie sunt si alte persoane care apartin de aceasta asociatie. Va rog frumos sa-mi spuneti ce pot face.

    Va Multumesc.

  19. calitu daniela said

    am January 15 2011 @ 2:27 pm

    de peste un an ,eu ,impreuna cu alti proprietari ai unor vile dintr-un complex rezidential din ilfov ,ne chinuim sa facem o asociatie de proprietari . la judecatorie tot ne amana dosarul cerandu-ne de fiecre data cate o hartie . termenele sant uneori de cateva luni . chiar nu poate sa existe o lista cu toate actele pe care trebuie sa le depui si sa nu-ti primeasca dosarul pana nu le aduci pe toate ??? chiar nu poate sa existe o persoana care sa citeasca un dosar inainte de depunere si apoi cand este acceptat sa primesti ceea ce ai solicitat ???
    in Germania acest sistem functioneaza f. bine . te duci la primarie, primesti o hartie cu actele necesare ,pe care o poti analiza cu cel de la ghiseu . apoi revii cu documentele ,iti primeste dosarul ,il trimite la judecatorie ,apoi te anunta cand este gata si revii sa-l iei cu documentul cerut !!!!
    chiar este atat de greu sa facem ordine in birocratie ????

  20. Dragomir Tiberiu said

    am January 15 2011 @ 8:40 pm

    Legea 230/2007 ete abuziva si incalca in multe privinte Constitutia Romaniei in privinta dreptului de asociere LIBERA, dreptul de proprietate,si libertatile omului.
    Multi “proprietari” debransati complet de la toate utilitatile, platesc acelasi cuntum pentru plata “serviciilor”imaginare ale asociatiei, ca si cei nedebaransati.
    Contorizarea incercata la apa rece/calda,termoficare, gaze etc este sortita escului .Nu corespunde niciodata cifra consumului de la contoarul general si suma consumurilor individule si acestia trebuie sa plateasca in plus fata de indicatiile consumurilor individuale.Instalatiile au fost proectate pentru proprietar unic-statul iar energia,ieftina se platea de catre chiriasi in pausal.Contorizarea pentru apa,gaze,termoficare nu se poate face decit pe un nou concept al instalatiilor, care trebuie sa ajunga pina la intrarea in ap.personal, cu contoar si robinet de inchidere in caz de neplata.Asociatiile trebuiesc inlocuite de societati private de prestari servicii pe perioade limitate, cu contracte directe cu proprietarul cu conditii si servicii platite de catre cel care le-a solicitat.Ne cramponam de comunism, de principii perimate, ineficiente care creeaza mii de nemultumiri(vezi mai sus),incalcidu-se constitutia, proprietatea, drepturile si libertatea omului de a trai linistit in casa pe care si-a cumparat-o, chiar daca asta este situata intr-un bloc.Multumesc

  21. enasoaie gica said

    am May 15 2011 @ 8:30 pm

    in asociatiile de proprietari asa cum teai inscris la cerere tot asa ar trebui sa te poti retrage,mai ales daca esti debransat de la utilitati comune.nu trece luna si apar noi cheltuieli pe care vrei nu vrei trebuie sa le platim.numai ca toate acestea sint sprijinite de legi impuse de cei interesati sa ne jumuleasca .un exemplu ar fi plata incalzirii subsolului,desi toate tevile sint izolate.ce-i de facut?.

  22. Doina said

    am May 22 2011 @ 11:01 pm

    buna seara,

    apelez la ajutorul dvs, cand nu se respecta o hotarare judecatoreasca de catre administrator cui trebuie sa ma adresez avand in vedere ca politia sect 5 Piata Rahova a zis ca nu se ocupa cu asa ceva?!!!!?

    In fiecare luna la avizier afiseaza debitul meu care creste in fiecare luna adica chletueli pt reparatii parti coumne care nu au fost distribuite pe apartamente, in schimb mi-au fost mie puse la plata integral, Eu am platit la zi intretinerea in fiecare luna, am hotarare judecatoreasca care spune clar ca nu tb sa platesc

    Cu stima,

    D.Boros

  23. Mircea Viorica said

    am June 19 2011 @ 10:07 am

    Buna ziua!
    Sunt proprietara unui apartament situat la parterul unui bloc din Bucuresti, nemultumirea mea este faptul ca de 8 ani de cand m-am mutat aici platesc iluminatul si intretinerea liftului, chiar daca legea 230/2007 art 25 alin 5 prevede clar neplata acestora de catre persoanele care locuiesc la parter si etajul 1. Totusi d-na Presedinta refuza scutirea mea pe motiv ca in bloc exista la etejele superioare uscatorie si spalatorie, ceea ce ma deranjeaza, deoarece eu nu folosesc aceste spatii, din contra sunt ocupate abuziv de alti proprietari.Nu ca as dori eu sa le folosesc dar este o ilegalitate sa fiu obligata la plata acestor servicii atata timp cat eu si familia mea, in 8 ani de zile, nu am folosit liftul nici macar de 2 ori.
    Rugamintea mea este sa ma lamuriti daca ceea ce solicit eu este legal(dupa cum prevede legea) sau poate fac eu o ilegalitate cerand acest lucru (ma rog poate ca nu stiu eu sa interpretez legea?)
    Astept raspunsul dumneavoastra si totodata va multumesc anticipat!
    Cu respect Viorica Mircea

  24. Emil Popescu said

    am July 25 2011 @ 11:35 pm

    Conform Legii 230 din 2007 și a normelor metodologice de aplicare a acesteia se prevede că Asociația de proprietari se organizează pe o singură clădire/condominiu, asociația în care sunt și-a schimbat doar numele din asociație de locatari în asociație de proprietari, vă rog să mă lămuriți ce se mai poate face pentru a ne putea constitui o asociație conform legii pe un singur bloc de locuințe. Menționez că nu am fost informați de președintele de asociație și contabilă de modificare legii în acest sens doar ni s-au dat formulare noi de adeziune să le completăm și atât. Asociația s-a înființat în 1998 și are peste 20 de blocuri.
    Vă mulțumesc.

  25. Emil Popescu said

    am July 27 2011 @ 10:22 am

    Vă mulţumesc pentru răspuns și dacă nu supăr prea tare aşi mai vrea o lămurire, în Art. 3. se precizează că: “In sensul prezentei legi, termenii si expresiile de mai jos au următoarea semnificație:g) asociatie de proprietari – forma de asociere autonoma si nonprofit a majoritatii proprietarilor dintr-un condominiu;” Aici sunt nelămurit de ce se poate înființa o asociație de proprietari pe mai multe blocuri când legea precizează clar sensul expresiei de asociație de proprietari pe condominiu și nu pe o grupare de blocuri.
    Vă mulţumesc

  26. Emil Popescu said

    am July 30 2011 @ 1:18 pm

    Stimate moderator adriantot, şi tăcerea e un răspuns. Vă mulţumesc.

  27. rapaila stelian said

    am October 22 2011 @ 1:09 pm

    daca majoritatea proprietariilor peste 80% doresc sa se dea drumul la caldura la 01 noiembrie si nu cand da radet este legal.Sa facut tabel nominal cu toti locatarii si au semnatf fiecare cum au dorit.

  28. rapaila stelian said

    am October 22 2011 @ 1:12 pm

    daca majoritatea proprietariilor peste 80% doresc sa se dea drumul la caldura la 01 noiembrie si nu cand da radet este legal.Sa facut t
    abel nominal cu toti locatarii si au semnatf fiecare cum au dorit.

    Va multumesc.

  29. Doina said

    am December 8 2011 @ 11:32 am

    Buna ziua!
    Apelez la ajutorul dumneavoastra daca mi se poate spune ce ar trebuii sa fac in conditiile in care administratora mi-a trecut sotul le plata intretineri,desi el nu este nici macar in tara,avem documente prin care pot certifica acest lucru,desi am facut cerere de scazamant pe termen nedeterminat,dar dumneai l-a trecut la intretinere pt. ca uni vecin au sustinut ca l-au vazut acasa.Cand am fost sa vorbesc cu dumneai a inceput sa tipe si sa faca istericale nici nu a vrut sa se uite pe documentele care certifica ca sotul meu nu este acasa si nici nu a fost cand acei vecini sustin ca l-au vazut,tin sa mentionez ca sotul este sofer de tir pe C.E. si avem toate diagramele si foile de parcurs cu care se poate dovedi .Este corect ca in baza unor vorbe spune poate de nicte oameni care sa faca rau intentionat doamna administrator fara ca sa faca vreun fel de verificare sa poata trece o persoana la plata intretineri?Nu este coeerenta in ceea ce vrea sa spuna,nu poate da nici o explicatie plauzibila.Ce ar trebuii sa fac in aceste conditii?

  30. calin mihaela alina said

    am January 19 2012 @ 5:50 pm

    sunt locatara blocului 39 din Tulcea si sunt nemultumita de presedintele asociatiei cat si de administrator,am uitat sa va spun ca sunt sot si sotie(nu stiu daca e admis asa ceva prin lege)dar la noi totul e posibil.am cerut regisrul de casa si mi s-a parut dubios ca era insemnat cu creionul”suma depusa la bana transilvania”,asociatia noastra are foarte multe datorii la furnizori,suntem 39 de apartamente si 3 furnizori,am avut caldura oprita in plin ger,ca locatar am umblat la furnizor si i-am implorat sa ne dea caldura,dar am aflat ce datorii avem la ei in jur de 30000lei.cum putem sa-l dam jos sau sa vina cineva sa verifice actele
    va multumesc,

  31. Trutoiu Elisabeta said

    am February 11 2012 @ 11:11 am

    Buna ziua,
    Puteti sa imi spuneti daca copii pana la 1 an pot fi scutiti de plata asociatiei? Exista vreun act in acest sens ? Multumesc

  32. Gabriela said

    am March 21 2012 @ 3:38 pm

    La ce varsta trebuie trecuti copii la intretinere conform legii 230 Multumesc

  33. Gabriela said

    am March 21 2012 @ 3:48 pm

    Problema mea este de alta natura.Am probleme cu chiriasii ap de deasupra mea. m-au inundat de 3 ori in 2011 nu repara nicodata si uneori nici nu recunosc ca de la ei este avaria.Fac si galagie dupa 23.30 si in urma unor biletele care le-am scris unele foarte politicoase si disperate, tot ei sunt sicanati si hartuiti si nu sunt lasati sa-si foloseasca locuinta cum doresc.
    La avizier a aparut in Martie 3.03.2012 un Anunt Important in care sunt amenintata de Proprietar ca daca nu-i las chiriasii in pace ma va da in judecata pentru hartuire..este culmea din victima sa devii inculpat, dar cel mai rau mi se pare ca Administratorul a permis ca acest anunt sa fie afisat la Avizier
    in schimb ceea ce ar trebui sa fie la avizier ,citirea repartitoarelor..este pus anuntul la hidrant,locuri mai putin accesibil.Nu sunt in relatii foarte grozave cu dministratorul un domn care doarme pe sine..cred ca asta e motivul pentru care a permis sa fie expus ca sa ma compromita..desi cine intelege bine situatia stie ca penibil este si cel care a scris si cel care a permis afisarea.Ce se poate face..am reclamat la Politie dar nu e niciodata de compententa lor..atata timp cat nu imi creaza teama..

  34. Nastase said

    am March 26 2012 @ 4:27 pm

    Buna ziua,

    Sunt locatarul in cadrul unui condominiu al carui cosiliu de administratie ia hotarari arbitrare fara acodul asociatilor. De fapt, de la infiintare si pana in prezet (2006) nu s-a tinut decat o singura adunare generala. Nici anul acesta nu au de gand sa tina aceasta adunare. Inteleg ca locatarii sunt ignoranti, nu cunosc legea dar cum ramane cu respectarea legii de catre CA-ul acestei asociatii care s-a infiintat in baza legii 230/2007 (nu stim cand si cum?) dar care se conduce dupa reguli proprii.
    Am facut o sesizare Primariei dar am primit raspuns ca totul functioneaza conform legii. Sunt peste 200 de familii care se supun regulilor arbitrare a acestui CA. Cine ne poate ajuta in a pune stop fraudei si inselarii cu legea in mana a acestor familii?

  35. bob daniela said

    am June 13 2012 @ 4:51 pm

    asi dori si eu un numar de telefon sa fac o reclamatie presedintelui si administratorului de bloc cat mai urgent eu locuiesc in sectoru 4 bucuresti ajutati-ma vreau numaru cat mai urgent

  36. Stefi said

    am August 10 2012 @ 9:19 pm

    Buna seara,
    Va rog frumos ne puteti spune care sunt demersurile pentru a depune Reclamatie pt. control la asociatia de locatari din sectorul 3, Bucuresti penstru sesizarea multor nereguli, a penalitatilor mari aparute la facturile de Radet …multe….
    unde trebuie mers, daca controlul sesizeaza nereguli cum vom stii si noi locatarii, ce se va intampla, catre ce institutie isi vor urma cursul semnalarea neregulilor …va rugam daca ne puteti ajuta.

  37. culea stanica said

    am October 14 2012 @ 6:30 pm

    Buna seara ,
    as dori si eu sa stiu cui ma pot adresa pentru sesizarea unor nereguli privind asociatia de proprieteri , in Pantelimon ,-ILFOV
    Multumesc.

  38. Simion Ion said

    am November 8 2012 @ 7:43 pm

    Am fost administrator de bloc 15 ani si 8 luni. Am avut 2 expertize solicitate de catre restantieri in instanta de judecata, expertize care au fost in favoarea asociatiei. In 2010 mi-am dat demisia (decizia a fost personala). S-a instlat ca presedinta a asociatiei de proprietari cu concursul celor de la primaria sect. 4, numita ,,ceri irina” care a ,,comandat” personal o expertiza extrajudiciara pe 3 ani (2007-2010)pentru sus numitul si pentru care a ,,OFERIT” suma de 74.000.000 lei vechi. Actele din dosarele asociatiei au fost ,,TUT”, citez din vorbele expertului contabil, care s-a deplasat la sediul asociatiei unde a explicat in detaliu verificarea actelor. Mai marea presedinta in prezent refuza in mod categoric si dictatorial sa-mi predea o copie xerox de pe raportul de expertiza contabila extrajudiciara mintind la modul cel mai ordinar posibil, ca nu ii da voie comitetul, ca nu i-am platit cota parte de expertiza, etc. Am facut demersuri in scris la asociatie, la primaria sect. 4, la sectia 16 politie. Din partea asociatiei nu am primit nici un raspuns, de la primarie au zis ca ar fi trimis la asociatie depesa prin care aceasta sa le trimita raspuns cu raspunsul la petitiile mele, dar care nu exista, iar de la politie inca nu am primit raspuns.M-AM HOTARIT s-o actionez in instanta personal pe mister prezidenta (caci ea sufera de SEFIE)atit pentru masurile abuzive si dictatoriale pe care le ia impotriva persoanei mele dar, ATENTIE DAR SI PENTRU MAGARIILE PE CARE LE-A FACUT IN CADRUL ASOCIATIEI DE PROPRIETARI PE PERIOADA SEPTEMBRIE 2010 – IUNIE 2012 PRIVIND ACTELE CONTABILE>

    DORESC DIN PARTEA CELOR CARE DORESC SA CORESPONDAM CU INFORMATII SI SFATURI DE TOT CE TINE DE LEGISLATIA LOCATIVA.

    P.S. Ceeace v-am relatat mai sus nu sun vorbe de radio sant sau microbisti de fotbal, ci pe BAZA DA DOCUMENTE.

    Va astept la telefon 0726779704. Va multumesc. Sunt multe de povestit. CU BINE.

  39. Anca T. said

    am November 19 2012 @ 2:47 pm

    Buna ziua! Locuiesc in Bucuresti in sectorul 2 si am si eu o intrebare.
    De la suma te poate da in judecata asociatia blocului ca nu ai platit? Ma intereseaza pentru ca fiecare isi face legea lui mai ceva ca’n codru!!!!
    Din Legea 230/2007 si reactualizata in 2009, nu se specifica nici o suma, doar obligatiile pe care le au proprietarii si dupa cate zile setrimite citatia, precum si cat la % se pun penalizarile.
    Mi se pare absurd ca la suma de 200 RON pana la suma de 100 RON sa se trimita citatie, mai ales cand intretinerea vine in jurul sumei de 300-400 RON, pentru un apartament cu 3 camere, 3 persoane- intretinere pe perioada verii!!
    Va multumesc anticipat si astept raspunsul dumneavoastra pe adresa mea de E-mail: tsaviana@yahoo.com , in cel mai scurt timp!

    Cu consideratie, multumesc!

  40. Anca T. said

    am November 19 2012 @ 2:49 pm

    Buna ziua! Locuiesc in Bucuresti in sectorul 2 si am si eu o intrebare.
    De la ce suma te poate da in judecata asociatia blocului, ca nu ai platit intretinerea? Ma intereseaza pentru ca fiecare isi face legea lui mai ceva ca’n codru!!!!
    Din Legea 230/2007 si reactualizata in 2009, nu se specifica nici o suma, doar obligatiile pe care le au proprietarii si dupa cate zile se trimite citatia, precum si cat la % se pun penalizarile.
    Mi se pare absurd ca la suma de 200 RON pana la suma de 100 RON sa se trimita citatie, mai ales cand intretinerea vine in jurul sumei de 300-400 RON, pentru un apartament cu 3 camere, 3 persoane- intretinere pe perioada verii!!
    Va multumesc anticipat si astept raspunsul dumneavoastra pe adresa mea de E-mail: tsaviana@yahoo.com , in cel mai scurt timp!

    Cu consideratie, multumesc!

  41. Simio Ion said

    am December 7 2012 @ 8:52 pm

    Am fost administrator de bloc 15 ani si 8 luni. Am avut 2 expertize solicitate de catre restantieri in instanta de judecata, expertize care au fost in favoarea asociatiei. In 2010 mi-am dat demisia (decizia a fost personala). Anterior acelei date s-a autoinstalat ca presedinta a asociatiei de proprietari cu concursul celor de la primaria sect. 4, numita ,,ceri irina” care a ,,comandat” personal o expertiza extrajudiciara pe 3 ani (2007-2010)pentru sus numitul si pentru care a ,,OFERIT” suma de 74.000.000 lei vechi. Actele din dosarele asociatiei au fost ,,TUT”, citez din vorbele expertului contabil, care s-a deplasat la sediul asociatiei unde a explicat in detaliu verificarea actelor. Mai marea presedinta in prezent refuza in mod categoric si dictatorial sa-mi predea o copie xerox de pe raportul de expertiza contabila extrajudiciara mintind la modul cel mai ordinar posibil, ca nu ii da voie comitetul, ca nu i-am platit cota parte de expertiza, etc. Am facut demersuri in scris la asociatie, la primaria sect. 4, la sectia 16 politie. Din partea asociatiei nu am primit nici un raspuns, de la primarie au zis ca ar fi trimis la asociatie depesa prin care aceasta sa le trimita raspuns cu raspunsul la petitiile mele(am fost in audienta la compartimentul relatii cu asociatiile de proprietari, ceva de risul cur…..cilor), iar de la politie am primit un raspuns care ma indruma sa ma adresez instantei.M-AM HOTARIT s-o actionez in instanta personal pe mister prezidenta (caci ea sufera de SEFIE)atit pentru masurile abuzive si dictatoriale pe care le ia impotriva persoanei mele dar, ATENTIE DAR SI PENTRU MAGARIILE PE CARE LE-A FACUT IN CADRUL ASOCIATIEI DE PROPRIETARI PE PERIOADA SEPTEMBRIE 2010 – IUNIE 2012 PRIVIND ACTELE CONTABILE.
    SUNT INTERESAT DE ANGAJAREA UNUI AVOCAT CARE SA MA REPREZINTE IN INSTANTA, AM DOVEZI CU DOCUMENTE.

    DORESC DIN PARTEA CELOR CARE SUNT INTERESATI SA CORESPONDAM CU INFORMATII SI SFATURI DE TOT CE TINE DE LEGISLATIA LOCATIVA.

    P.S. Ceeace v-am relatat mai sus nu sun vorbe de radio sant sau microbisti de fotbal, ci pe BAZA DA DOCUMENTE.

    Va astept la telefon 0726779704. Va multumesc. Sunt multe de povestit. CU BINE.

  42. Geanina said

    am January 4 2013 @ 3:33 pm

    As dori sa stiu cat de obligatoriu este constituirea fondului de rulment si mai ales a fondului de reparatii, in conditiile in care din fondul de reparatii nu se platesc reparatii, acestea platindu-le tot din banii nostri, fiind prinse aceste cheltuieli pe listele de plati cu utilitatile si aplicandu-se si penalitati pentru aceste sume? Va rog sa-mi spuneti care sunt ultimile noutiati legislative in acest sens si unde le pot gasi, este sau este benevola constituirea acestor fonduri si cum pot sa ma apar?
    Va multumesc!

  43. bancila alexandru said

    am February 8 2013 @ 3:53 pm

    buna ziua!am facut petitii scrise la serv. c asociatiile de propietari cat si la asociatia blocului ca in virtutea legii 230/2007 art.10 sa-mi permita accesul la documentele asociatiei.am fost refuzat pe motiv ca sa imi platesc expertiza cu un autorizat,consider astfel ca nu se respecta articolul 10 din legea 230/2007.Va rog sa-mi spune-ti ce trebuie sa fac Va multumesc anticipat Bancila Alexandru Bd.Basarabia 192-198 bl.A SC. D et. 3 ap 136 sect. 2 apartin de Primaria Sect.2

  44. Bandrabur said

    am February 23 2013 @ 10:53 am

    Buna ziua, stimati domni !
    In conditiile in care Asociatia din str. DOINA NR.13-17, bl.2 si 3 din sectorul 5, Bucuresti, nu doreste sa continuie actiunea de a deveni Asociatie de Proprietari, ramanand cu actele de infiintare undeva intre Asociatie de locatari si…nimic, de sase ani, dar uzand de fals in acte, stampile, etc., ce ar trebui sa fac eu pentru a intra in legalitate si a rezolva aceasta problema?
    Pentru detalii, care ar rapi mult spatiu in acest loc, va rog sa ma sunati la 0731.707.259. Va rog respectuos sa ma ajutati.
    Cu deosebit respect,
    dipl.ing.prof.
    Bandrabur Gheorghe-Dan

  45. Sara said

    am July 7 2013 @ 5:22 pm

    Buna ziua,
    Voi icerca sa explic cat de scurt posibil.
    Am fost restanta in jur de 9800 lei. intre timp am ajuns la 7680. platesc ipe luna intre 600 si 1000 lei doua persoane. Anul trecut (2012), undeva in vara, s-a modernizat liftul. cand venea sa imi ceara sa platesc mai mult din restanta, imi motiva ca intra si liftul. De 3 luni, intretinerea mea nu mai vrea sa scada mai mult de 100 si ceva de lei, desi platesc intre 600 si 1000 pe luna. mai nou, tot de 3 luni, observ ca imi apare pe lista, suma de 450 lei modernizare lift. Am cerut fisa apartamentului si aceasta suma nu apare decat incepand din luna martie anul acesta (2013). Plus ca am vazut niste neconcordate intre listele afisate (pe care le-am fotografiat) si fisele apartamentului primite. Am intrebat administratora care mi-a raspuns ca nu ea face listele si nu stie sa imi explice si ca sa sun la contabilitate. Am sunat la contabilitate: “…noi facem listele in functie de ce date primim de la administratora” (cred ca au dreptate, CRED..). S-au cam crucit cand le-am spus ce suma imi pune administratora la modernizare asa…dintr-o data.Tot de la contabilitate m-au sfatuit sa fac o cerere prin care sa spun ce le-am spus si lor, sa cer copie dupa documentele care ma intereseaza si ” va rog sa nu uitati sa ne anuntati si pe noi, imediat ce ati depus cererea”. Acum:
    1- nu stiu ce documente sa cer si cum sa fac cererea pe care am de gand sa o fac in doua exemplare si sa o pun pe administratora sa semneze de primire. Cu siguranta ca nu va refuza, 100%.
    2- ma gandeam sa cer asa si va rog sa imi spuneti daca am acest drept; costul total al modernizarii si impartirea acesteia (mentionez ca la momentul respectiv nu s-a afisat nimic; copie dupa listele de intretinere pe perioada care ma intereseaza (dar nu stiu care este aceea si va rog sa ma ajutati, daca se poate); platile care au fost facute pana acum la modernizare.
    3- Va rog frumos sa imi spuneti ce sa mai cer.

    Mentionez urmatoarele: aceasta suma de 450 lei, apare doar la mine si la inca un restantier la fel de mare ca mine. Mai apare o suma de 250 lei la un alt restantier dar acela are doar 300 lei restanta. In rest, nu mai apare la nimeni; administratora are ceva probleme cu sora ei care sta cu chirie 2 etaje mai sus si care aqre si un baiat cam nabadaios din fire (cam bea, cam ii place sa distruga prin casa, care sta aici dar nu este trecut la intretinere…). Tot sora doamnei adm,. tocmai are probleme cu proprietarul pe motiv ca este restanta cu chiria. Doamnele sunt din provincie, adm. este casatorita aici iar pe sora dansei a adus-o cam acum 2 ani.

    Eu inteleg ca sunt restanta si incerc sa platesc cat pot de mult pe luna, mai ales ca am reusit sa pun apometre in februarie iaqr in ianuarie am pus repartitoare. pe cine am intrbat, mi-a spus ca nu este normal ce se intampla si nici sa imi scada suma doar cu 100 si ceva de lei.

    De ex.: in martie am avut de plata 776si ceva, sa zicem 7765 lei, am platit 700 lei iar la urmatoarea afisare (aprilie) aveam de plata 7680- 76si ceva. Diferenta foarte mica. Bineinteles ca aici intra si suma de 450 lei.
    ESTE NORMAL?

    Eu inteleg ca sunt restantiera si ma zbat sa platesc dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma incarece.

    Va rog sa imi spuneti daca gresesc si daca nu gresesc, ce pot face.
    Va multumesc mult anticipat pentru ajutor.

  46. simion Ion said

    am August 12 2013 @ 5:41 pm

    imio Ion said

    am December 7 2012 @ 8:52 pm

    Am fost administrator de bloc 15 ani si 8 luni. Am avut 2 expertize solicitate de catre restantieri in instanta de judecata, expertize care au fost in favoarea asociatiei. In 2010 mi-am dat demisia (decizia a fost personala). Anterior acelei date s-a autoinstalat ca presedinta a asociatiei de proprietari cu concursul celor de la primaria sect. 4, numita ,,ceri irina” care a ,,comandat” personal o expertiza extrajudiciara pe 3 ani (2007-2010)pentru sus numitul si pentru care a ,,OFERIT” suma de 74.000.000 lei vechi. Actele din dosarele asociatiei au fost ,,BRICI”, citez din vorbele expertului contabil, care s-a deplasat la sediul asociatiei unde a explicat in detaliu verificarea actelor. Mai marea presedinta in prezent refuza in mod categoric si dictatorial sa-mi predea o copie xerox de pe raportul de expertiza contabila extrajudiciara mintind la modul cel mai ordinar posibil, ca nu ii da voie comitetul, ca nu i-am platit cota parte de expertiza, etc. Am facut demersuri in scris la asociatie, la primaria sect. 4, la sectia 16 politie. Din partea asociatiei nu am primit nici un raspuns, de la primarie au zis ca ar fi trimis la asociatie depesa prin care aceasta sa le trimita raspuns cu raspunsul la petitiile mele(am fost in audienta la compartimentul relatii cu asociatiile de proprietari, ceva de risul cur…..cilor), iar de la politie am primit un raspuns care ma indruma sa ma adresez instantei.M-AM HOTARIT s-o actionez in instanta personal pe mister prezidenta (caci ea sufera de SEFIE,CRED CA IN VIATA EI NU ACONDUS O FORMATIUNE DE PERSOANE, II PLACE LUMEA SO AIBA LA PICIOARE, SA FIE SARUMINITA, E BELEA )atit pentru INCOMPETENTA, masurile abuzive si dictatoriale pe care le ia impotriva persoanei mele dar, ATENTIE DAR SI PENTRU MAGARIILE PE CARE LE-A FACUT IN CADRUL ASOCIATIEI DE PROPRIETARI PE PERIOADA SEPTEMBRIE 2010 – IUNIE 2012 PRIVIND ACTELE CONTABILE.
    SUNT INTERESAT DE ANGAJAREA UNUI AVOCAT CARE SA MA REPREZINTE IN INSTANTA, AM DOVEZI CU DOCUMENTE.

    DORESC DIN PARTEA CELOR CARE SUNT INTERESATI SA CORESPONDAM CU INFORMATII SI SFATURI DE TOT CE TINE DE LEGISLATIA LOCATIVA.

    P.S. Ceeace v-am relatat mai sus nu sun vorbe de radio sant sau microbisti de fotbal, ci pe BAZA DA DOCUMENTE.

    Va astept la telefon 0726779704. Va multumesc. Sunt multe de povestit. CU BINE. Va astept in continuare nu am primit decet 2 telefoane.

  47. MARIANA said

    am October 4 2013 @ 8:28 pm

    Buna seara,
    va rog sa ma ajutati sa rezolv problema caldurii cu asociatia de proprietari.
    In fiecare an administratorul se plimba cu o lista prin bloc si aduna semnaturi de la propriatrii care vor sau nu caldura, si de fiecare data rezultatul este acelasi…nu se vrea a se da drumul la caldura.
    Exista un text de lege care sa oblige asociatia sa dea drumul la caldura in cazul in care mai putin de jumatate din propritari vor caldura?
    Va multumesc!

  48. obligat said

    am December 12 2013 @ 10:41 pm

    Asociatia de proprietari m33 al baraj bicaz 11a sunt nenumarate nereguli, cum ar fi: consumul de apa se dubleaza la locatarii care nu sunt agreati de presedinte ,listele de plata arata ca dupa razboi ,probabil nu sunt aceleasi in calculator cu ce se afiseaza , preshedinta care s-a numit mai mult singura acum 7-8 ani face legea !!! uneori i-a si atributiile doamnei administrator, vorbeste vulgar cand se cer lamuriri chiar ameninta persoanele de pe urma carora i-si primeste remuneratia lunara .Refuza sa faca adunarea generala , refuza sa instiinteze proprietarii de anumite decizii legate de achizitii sau investitii. Am facut nenumarate plangeri pe plan local dar nimeni nu ia atitudine.la politie si primarie deschide usile ca la ea acasa. rugam public ca autoritatea competenta a rezolva acest caz sa se sesizeze.

  49. Iuliana said

    am July 2 2014 @ 4:34 pm

    Unde se poate face o sesizare,plangere,reclamatie,cum s-o numi ea,cu niste vecini (locuiesc la curte ),care propietarul a murit si au ramas mostenitorii(fica)care nu locuieste la acest domiciliu (la curte),si a închiriat fara acte legale asa zisa casa care sta sa cada,la niste tigani (pietari,care nu stim cine le-a dat certificat de producator,cand ei pacaleste taranii si le ia produsele pe nimic ,si le vinde în piata),care aceasta casa nu are conditii ,mai ales wc,unde tiganii au facut o groapa în curte, unde îsi fac necesitatile,si nu sant 1,2 tigani ci o tarla,si este un focar de infectie,sobolani etc,si pe langa toate astea mai fac si galagie,s-a facut sesizare la primaria capitalei,la politie,(anul trecut)si nu s-a luat nici o masura.Si mai avem un vecin care are o frizerie (nu stim daca are acte în regula,si un service auto )care dupa ce ca strada esta putin îngusta ,o,ocupa cu parcarile de masini care vin la frizerie si srvice,indreptul fiecarei porti,strigand în gura mare si înjurand ca este strada celor care platesc taxe la masini.Nu stim carei institutii sa ne adresam,si sa fim siguri ca ne rezolva situatia ,mai ales ca pe aceasta strada locuiesc si oameni în varsta, bonlavi si au nevoie de o salvare ,si nu are unde s-o parcheze.Vrem si noi sa traim în liniste în tara noastra , si sa ne ducem batranetile pana cand vrea Dumnezeu,Va rugam ,sa ne spuneti cui sa ne adresam,ptr. ca lucrurile sa nu ia amploare. Va multumim.

  50. Cazacu Mihaela said

    am July 9 2014 @ 8:42 am

    Buna ziua,unde se poate face o reclamatie pt asociatia de locatari care refuza sa-mi semneze o instiintare in care se aduce la cunostinta faptul ca in urma ploilor avem infiltratii , fiind necesara instiintarea pt asigurarea la casa. Va multumesc !!!

  51. ANDREI IOANA said

    am July 15 2014 @ 7:55 am

    asc de proprietari al bl 29 bis in care locuiesc a retinut sume pe abuz de putere in functiile ce le detin 181,9,ajutor de deces.
    aceasta suma a fost retinuta pe ambele scari ale blocului,facand un calcul pe scara 1 ,sunt 55 de ap x 181,9 =14500 de lei .
    Scara 2 55 de ap x 181,9=14500 de lei=29500 lei.
    Aceasta suma a incasat asociatia de proprietari fara acordul proprietarilor pe o singura luna.
    in fiecare luna se retin sume ajutoare de deces introduse in cota de intretinere,cheltuieli judecatoresti fara just de cauza,dubluri de terase fara just de cauza,sume eronate,santaj si amenintari la adresa mea .
    Nu am posibilitatea pentru a imi angaza un aparator ,am o pensie 350 lei,va rog a ma indruma,ce pot sa fac pentru a rezolva situatia mea.Astept raspuns urgent.

  52. Bogdan Garga said

    am July 16 2014 @ 4:28 pm

    Va rog sa ma cosiliati in ceea ce priveste neinformarea, discriminarea dar si folosirea numelui meu fara acord personal. In 2008 am luat un credit ipotecar care inca se afla in derulare si este pe firma iar firma este a sotiei si creditul de asemenea. In 2013 in urma decesului mamei am ramas restanta la intretinere 890 ron si restanti si la credit. ASOCIATIA DE LOCATARI fara sa ne informeze,notifice,someze ne-a dat catre o firma de recuperare creante.in urma notificarii in scris in plic datat postal de catre firma de recuperare a aparut la avizier si o notificare din partea firmei de recuperare alaturi de alte doua persoane(fara acordul de ami folosi in vreun fel numele) cu valori de gen 3800-4300ron dintr-un nr de 8 restantieri mai problematici gen 6700 -7000.

  53. Ilinca said

    am September 9 2014 @ 12:05 am

    Vă rog să-mi spuneţi dacă cererea de demisie din functia de Presedinte al asociatiei de proprietari se supune la vot in Adunarea Generală Extraordinară sau este o decizie unulaterală. În acelaşi timp vă mai rog să-mi spuneţi unde se contabilizează abţinerile de la vot: la pro, la contra sau nu se contabilizează?

    Vă mulţumesc

  54. mariana petriu said

    am September 24 2014 @ 9:22 pm

    ce cantitate de apa maxima pot sa pun la intretinere unui locatar care nu are apometru de apartament, in conditiile in care acesta este singurul (locatar)din bloc ce nu detine apometre. Cine hotaraste care este aceasta cantitate?
    multumesc

  55. Emilia said

    am October 5 2014 @ 2:21 am

    Locuiesc in C-ta .bloc cu 10 nivele. am o nelamurire cu unele sume ce sunt achitate si fac parte din plata lunara a intretinerii, reparatii ce sunt nejustificate . incheiate cu diversi amatori. Unde se poate face o reclamatie pt verficarea acestor pb . Multumesc

  56. Daniela said

    am October 28 2014 @ 6:54 pm

    Buna ziua,
    In luna aprilie am uitat sa depun la asociatie fluturasul aferent lunii cu consumul apei calde si a celei reci.Cum este si normal, am platit pausal, adica 10 mc apa rece si 5 mc apa calda, crezand ca in luna urmatoare se va face regularizarea. In luna urmatoare, nu s-a tinut cont de ceea ce am platit pausal, iar calcului intretinerii pe o luna s-a facut la ce au inregistrat contoarele in 2 luni. Mi se parea logic sa se procedeze ca la Enel de exemplu, din ce s-a inregistrat in 2 luni sa se scada ce am platit pausal. Mi s-a spus ca dei 10 mc apa rece si cei 5 mc apa calda platiti in plus (adica 140 lei), este o pedeapsa ca nu am depus fluturasul cu consumul inregistrat de apometre.
    As vrea sa stiu daca este normal acest calcul si cine beneficiaza de banii platiti in plus, pentru ceva ce nu am consumat.
    Ma gandesc ca daca mama mea ar fi fost in aceasta situatie, ceea ce am platit eu ca “pedeapsa” ar reprezenta consumul pe 7 luni.

    Va multumesc

  57. valcu traian said

    am November 3 2014 @ 1:29 am

    buna seara…am o problema in cadrul asociatiei de propietari unde locuiesc….nu imi raspunde la nici o cerere de un an de zile,,,sunt nou in bloc de 2 ani si imi zic ca nu am nici un drept sa aflu daca angajatii asociatiei au contracte cine ocupa functile de adm de contabil de casier fochist …nu am dreptu la spatile comune ca sunt inchiriate si nu imi vor sa imi prezinte nici un contrac de inchiriere si nici cum a fost facuta inchirierea sub ce forma,,si acte,,,, ce pot face?

    va multumesc

  58. Mott Ioana said

    am November 29 2014 @ 5:47 pm

    Asociatia de proprietari (10 proprietari)din care fac parte este de aproape un an de zile nefunctionala. Presedintele a dat afara administratorul in iunie 2013, dansul si-a dat apoi demisia dupa stiinta mea, verbal, documentele asociatiei si fondul de reparatii au fost predati de fostul administrator in iune 2013 cenzorei, o proprieara din condominiu. Administratorul a mai intocmit listele de cheltuieli pana in luna decembrie 2013 fara remuneratie. Utilitatile sunt platite din sumele care au fost stranse pentru reparatii de catre cenzor sau alti proprietari. Am avut posibilitatea sa consult inregistrarile contabile pentru anul 2013 si am observat inregistrarea la cheltuieli – 7000 lei dat lui V. (cenzora), fara alta justificare. De la 1 dec. 2013 nu s-a mai platit intretinerea. La primaria sector 5 nu am primit sprijin (audienta)As dori sa reclam situatia la Primaria Municipiului Bucuresti deoarece condominiul se afla in zona protejata si s-a degradat foarte mult, banii stransi pentru reparatii ne mai existand, As dori si un control contabil pentru ultimii 3 ani.
    Ce ma sfatuiiti? Cu multumiri anticipate pentru raspuns,

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: