Banner

Actionarii marunti de la Dacia nu prezinta nici un interes pentru conducere

Tweet this

Doamna Hurduc Elena s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu urmatoarea sesizare:


From: Hurduc Elena
Date: 2009/8/22
Subject: nemultumire


Cc:


Ma numesc Hurduc Elena ,locuiesc in Barlad ,judetul Vaslui si sunt detinatoarea unui numar de aprox.980 actiuni la automobile Dacia Pitesti, pentru care nu am primit de ani de zile nici bani nici nu mi s-au adaugat in cont alte actiuni cu toate ca firma are profit ,cel putin din ce vedem pe sosele si din ce mai spun ziarele.Dumneavoastra ce spuneti,trebuie sa primim si noi actionarii ,,marunti\\\\\\\"ceva sau de noi nu mai are nimeni habar?Multumesc,sper sa ne lamuriti si pe noi, fraierii din tara asta, care mai spera ca ii pasa cuiva de noi! Probabil se asteapta un motiv(ex, criza ...de orice, greva, contextul mondial sau european,etc.)pentru a ne anunta ca nu au ce imparti ,,actionarilor\\\\\\\".Si asta sub protectia dumneavoastra ,cei ce trebuie sa aparati drepturile cetatenilor din tara asta!O fabrica de...camasi, chiloti,sosete,etc,cu o cifra de afaceri incomparabila cu cea de la Dacia,isi permite sa distribuie an de an dividende,in timp ce francezii nu au distribuit un leu in ultimii 10 ani! Cum e posibil?

data semnatura,
21august 2009 Hurduc Elena



---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: Irina Statie <irina.statie@asistentapentruconsumatori.ro>
Data: 24 august 2009, 16:21
Subiect: Asistenta pentru consumatori (pt site)
Către:
Numar iesire: 1627/24.08.2009


Buna ziua!

Stimata doamna,

In stransa legatura cu solicitarea dumneavoastra va expunem alaturat un comunicat prezentat pe site-ul oficial al SC Automobile Dacia SA in data de 23.03.2009 in care se precizeaza:

Modalitatile de vanzare a actiunilor Dacia
23 martie 2009

Va informam ca actiunile SC Automobile Dacia SA nu mai sunt tranzactionate pe piata bursiera. Actionarii Dacia pot sa-si cesioneze actiunile doar prin tranzactii directe catre alti actionari sau terti.
Pentru a opera in Registrul Actionarilor Dacia cesionarea actiunilor, sunt necesare urmatoarele acte, in original:
- certificatul de actionar sau extrasul din registrul actionarilor ori, in cazul in care certificatul de actionar sau extrasul din Registrul Actionarilor a fost pierdut, dovada faptului ca acesta a fost declarat nul
- actele de identitate ale partilor (buletin sau carte de identitate, care trebuie sa aiba inscris codul numeric personal)
- contractul de cesiune
- procura notariala in cazul in care nu va puteti prezenta personal si sunteti reprezentat de o alta persoana
Valoarea nominala a unei actiuni detinute de S.C. Automobile DACIA S.A este de 0.1 RON.
La acest moment, S.C. Automobile DACIA S.A nu intentioneaza sa rascumpere propriile actiuni. O eventuala rascumparare va fi anuntata.
Pentru programare, este necesar sa ne transmiteti cererea dvs, insotita de o copie a B.I./C.I., de o copie a certificatului de actionar sau extrasului din Registrul Actionarilor al actionarului cedent si de o copie a contractului de cesine, pe adresa SC AUTOMOBILE DACIA SA, Str Uzinei Nr 1, Mioveni, Judetul Arges.
Numai pe baza acestor acte vi se va comunica in scris ziua si ora programarii.
Va informam ca reglementarea acestei probleme se poate face numai in prezenta celor doua parti la sediul secundar al SC Automobile Dacia SA, Direcţia Juridică, Cartier Militari, Bld Preciziei, nr 24, West Gate Business Center - corp H1, sector 6, Bucuresti avand actele mai sus mentionate.\\\"




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 5080

39 Comentarii pana acum»

  1. Mihai said

    am August 25 2009 @ 12:06 pm

    deci stimata doamna , aveti 98 de lei in actiuni la minunata fabrica Dacia si mai mult de atat “nu mai sunt tranzactionate pe piata bursiera”.Nu mai puneti intrebari , pentru ca “traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”

  2. Catalin HN said

    am August 25 2009 @ 3:10 pm

    Este normal cum procedeaza Dacia si asa este peste tot in lume, nu doar in Romania. La 98 RON valoare totala a actiunilor, care reprezinta 0,000000000000000000000000000000…………x % din valoarea totala a actiunilor Dacia, nu puteti avea (prea multe) pretentii. Si daca ati lua dividende, la cat credeti ca s-ar putea ridica? Daca ar fi 2% din valoarea actiunilor detinute, atunci ar fi vorba de 2% din 98 RON adica sub 2 RON (aprox. o bere ieftina). Mai mult de cateva procente (2…3%) oricum nu se distribuie in industria auto; aici banii se castiga din volum, nu din marja. Asa incat, uitati de actiunile Dacia si vindeti-le la prima ocazie care se va ivi.

  3. Maldin Dorian said

    am August 25 2009 @ 4:39 pm

    1.Si eu am avut actiuni la dacia cumparate in 97 pe cand lucram la bursa CA AGENT – la vremea aceea 11000 actiuni valorau 2000 marci
    2.Cand renault a achizitionat pachetul majoritar , nu am fost anuntat
    3.Cand renault a facut majorari de capital (diluand astfel valoarea actiunilor detinute de noi ) deasemenea nu am fost anuntat – chestia aia cu dreptul de preemtiune.
    4.V-au “exfoliat” timp de 10 ani doamna…. dar de ROMANIA THE LAND OF CHOICE !
    5.Data viitoare va sugerez sa investiti in armament – cine stie poate ii veti gasi o intrebuintare mult mai utila – (parlamentari, avocati – tot unii din bransa dvs. domnule Urban au “gasit” portita legala pentru “fenomenul”SC Automobile Dacia SA, – alte “caste sociale”.
    OBS. Mii de ani hotia a fost pedepsita extrem de dur ; acum este “legala” .

  4. io said

    am August 26 2009 @ 2:33 pm

    numai comentarii unul mai destept ca altul, incepand cu raspunsul Asistenta pentru consumatori: femeia intreaba de dividende si i se spune ca actiunile nu se mai tranzactioneaza!… nu mai vorbesc de titlul folosit – ce treaba are conducerea administrativa cu dividendele?
    treaba sta asa: in orice firma din orice tara si din orice domeniu de activitate actionarii marunti nu prezinta nici un interes pentru actionarii majoritari, daca ponderea actiunilor celor marunti e nesemnificativa. si in orice firma din orice tara si din orice domeniu de activitate Adunarea Generala a Actionarilor (AGA) decide prin vot (fiecare actionar are un nr. de voturi proprtional cu nr. de actiuni) ce se face cu profitul. daca AGA decide ca profitul se reinvesteste integral, nici un actionar, fie el marunt sau f. mare nu vede nici un dividend. conducerea administrativa nu poate decat sa execute ce decide AGA. nu e vorba daca “isi permite sa distribuie dividende”, este vorba de o strategie economica a firmei decisa de actionarii majoritari.
    cand ai devenit actionar te-ai bagat in afaceri, iar afacerile nu sunt asistenta sociala sa asigure un venit garantat; poti sa nu castigi si poti sa si pierzi

  5. Viorel said

    am September 20 2009 @ 7:06 am

    ,,2.Cand renault a achizitionat pachetul majoritar , nu am fost anuntat
    3.Cand renault a facut majorari de capital (diluand astfel valoarea actiunilor detinute de noi ) deasemenea nu am fost anuntat – chestia aia cu dreptul de preemtiune.”
    In baza acestor afirmatii putem sa-i actionam in judecata? Daca da va rog sa ne indrumati eventual sa ne asistati, bineinteles contra cost, din cate vad suntem mai multi in situatia aceasta ne unim si ii facem bucati.

  6. hurduc elena said

    am December 3 2009 @ 4:49 pm

    Acum, dupa ce a trecut ceva timp de la trimiterea acestui mesaj,am recitit raspunsul primit si comentariile si am concluzionat :in tara asta platim cu bani multi sa ne apere interesele ori incompetenti ori niste lichele care profita de bunul – simt al romanului!Oare cei din varful ierarhiei sociale,care si – au umplut buzunarele doar dintr – o trasatura de condei,nu le este teama?Au mai fost si altii care au incercat rabdarea romanilor si nu au sfarsit deloc bine…Si aveau mai putini bani in conturi in strainatate si mai putine proprietati pe…aiurea prin lumea asta!Pentru linistea copiilor nostri,sper sa se opreasca jaful si hotia in tara asta!

  7. hurduc elena said

    am December 29 2009 @ 12:44 pm

    Da,cand ne simtim neputinciosi in fata jafului pe fata…mai facem si greseli(de exprimare).Mea culpa,data viitoare voi fi mai ingaduitoare cu cei care vor pati la fel. Sau poate ca ar trebui sa resetez calculatorul, sa aplic reteta de succes in Romania,sa fii agramat, incult,etc.Si,cine stie…

  8. Mladin Dorian said

    am January 21 2010 @ 7:05 pm

    Ford obligat sa rascumpere actiunile micilor actionari la Craiova la aprox 700 ron per pachet de 40
    Pe cand se “indreapta” si nedreptatea fcuta micilor actionari de la Dacia Pitesti?
    Sa speram la mai bine….

  9. SAFTOIU-MOSORESCU ADRIAN said

    am February 3 2010 @ 4:53 pm

    daca aveti teama de Dumnezeu si credinta in Dumnezeu nu va mai bateti joc de oameni. Stiu ca aceste cuvinte raman scrise degeaba, dar ganditi-va ca aveti si dumneavoastra copii si ganditi-va daca si lor li s-ar intampla acestea. Va multumesc de intelegere! DOAMNE AJUTA.

  10. ByREV said

    am March 11 2010 @ 10:12 pm

    eu am avut inspiratia sa le vand cu multi ani in urma si din banii aia + ceva lei adunati din decodoare de hbo facute manual am luat primul meu calculator, un 486 DX marca Bull la 120Mhz :) … ce mai vremuri.

    Si parintii si bunicii inca mai au actiunile la dacia, mare greseala au facut ca s-au luat dupa mine si au ales dacia, acum le vor manca soarecii in vre-un sertar uitat.

    Romania nu se va vindeca niciodata, decat daca suntem loviti de un asteroid ratacit, de 10 km in diametru si sa curete totul pe o raza de cateva sute de km, asa vom scapa si lumea asta de o tara plina de hoti.

  11. Tanase Elena said

    am April 2 2010 @ 2:17 pm

    Si eu , la fel ca si doamna Hurduc , ma numar printre micii actionari la Automobile Dacia . Imi luasem de foarte mult timp gandul de la dividente . Ultima oara cand am reusit sa contactez pe cineva care sa-mi dea un raspuns competent din partea societatii , mi s-a raspuns ca profitul , atat cat este , s-a hotarat in AGA , sa fie reinvestit . Astazi , la un post de national de televiziune , s-a anuntat ca Automobile Dacia are profit pe 2009 si ca s-a hotarat , dupa foarte multi ani sa se acorde dividente ! Din pacate , nu am apucat sa vad stirea in intregime si de aceea am incercat sa gasesc ceva pe net . Asa am ajuns sa citesc aceste comentarii . Nu am gasit nicaieri , inca , nimic despre ceea ce s-a spus astazi . Eu inca mai incerc . Nu neaparat pentru banii pe care ii voi primi (ultima data , prin 96 , daca nu ma insel , am primit 8ooo lei vechi , in conditiile in care salariul era de aproximativ 80000 de lei vechi )cat mai ales pentru curiozitatea de a afla daca e adevarata stirea .

  12. NICOLETA said

    am May 18 2010 @ 3:59 pm

    care ar fi valoarea dividentelor si cui trebuie sa ma adresez

  13. modoran cecilia targoviste said

    am July 29 2010 @ 3:28 pm

    SANTETI NISTE HOTI SI TRADATORI8. STIAM EU CA HAITA ESTE MARE SI CA NU VA AJUNGE INCA VOUA. SANT 20 DE ANI DE ATUNCI SI AM PRIMIT 18.OOOLEI VECHI DIN CARE AM REUSIT CUMPAR 3 KG ZAHAR. RUSINE, RUSINE, RUSINE SA VA FI SI SA DEA DUMNEZEU SA LUATI FOC, CA VA BATETI JOC DE BIETII ROMAN.

  14. mrian said

    am October 21 2010 @ 8:29 pm

    Nimeni nu o sa ne bage in seama pe noi cei mici,iar cu acea hirtie nu ne ramane decat sa impaturim frunza de promovare a RO iar dupa ce se usuca frunza vom continua sa taiem frunza ptr cei de la Dacia versus STROIE.

  15. CONSTANTINESCU ALEXANDRU said

    am November 27 2010 @ 7:45 pm

    Am depus două certificate de acţionar la Dacia Piteşti ,certificatele au fost depuse la CEC Bârlad însă,însă din anul 1991 şi până în prezent nu am primit nici un document.

    am poziţia din registrul acţionarilor

  16. CONSTANTINESCU ALEXANDRU said

    am November 27 2010 @ 7:50 pm

    Am depus două certificate de acţionar la Dacia Piteşti certificatele fiind depuse la CEC Bârlad însă,de atunci şi până în prezent nu am primit nici un document care să confirme acestr lucru.
    Am telefonat să văd ce se întâmplă ,însă responsabila de la dacia pitesti mi-a comunicat că trebuie să mă prezint cu procură de la fraţii mei personal întrucât mama mea posesoarea certificatului a decedat în anul 1993 ,am numărul din registrul acţionarilor a acţiunilor ce o priveşte pe mama mea ce aş pute face -vă mulţumesc

  17. said salam da nam said

    am January 10 2011 @ 4:38 pm

    nu sunt romanii din Franta , ci francezii din Romania !
    asta da tun , nu asa…mici gainarii

  18. said salam da nam said

    am January 10 2011 @ 4:41 pm

    Cei mai mari hoti nu sunt romanii din Franta ,ci francezii din Romania !
    Asta da tun , nu asa … mici gainarii .

  19. mariuas emil said

    am January 26 2011 @ 9:19 am

    trebie sa le creasca valoarea intr-un fel sau altul,nu se poate asa ceva, macar un logan sa putem lua cu 1000 actiuni……

  20. mariuas emil said

    am January 26 2011 @ 9:20 am

    o atentie macar 10 000 lei

  21. B.Ionel said

    am January 26 2011 @ 10:07 am

    aveti dreptate cu actele care n-i se cer pentru actiunile pe care le detinem(98).Dar 98 de actiunii aveam la vremea cand statul a distribuit acele cupoane, de atunci si pana in prezent fabrica Dacia a avut o evolutie ascendenta, la care trebuia la fiecare sfarsit de an (cand se numara bobocii ) sa n-i se mareasca numarul de actiunii sau valoarea celor pe care le avem! Dar totul este inghetat!>:P

  22. nicoleta VL said

    am January 29 2011 @ 1:35 pm

    si eu detin 1000 de actiuni la Dacia, din cite am mai citit pe net se pare ca societetea nu este interesata sa rascumpere aceste actiuni. poate daca toti detinatorii de actiuni ne vom constitui intr-o organizatie vom avea mai mult succes in primirea unor dividende macar.

  23. Tanasa C. Dumitru said

    am January 31 2011 @ 6:47 pm

    In momentu cand am fost nevoit sa aleg o societate pentru a deveni actionar speranta cea mai mare la momentu respectiv mi-am atribuit-o societatii automobile dacia Pitesti. Odata cu scurgerea timpului societatea fiind profitabila si cu activitate destul de laborioasa nu am beneficiat de devidente anuale in raport cu profitul unitatii, nici nu e interesat nimeni de cumpararea certificatelor de proprietate. In situatia mea e intreaga familie mama, sotia si sora. Nu stiu cui sa ma adresez in acest sens nici cine sa imi dea o propunere de elucidare a situatiei. In caz de ma puteti ajuta in acest sens. va rog sa ma contactati la nr de tel: 0752/287555. VA MULTUMESC

  24. ilie said

    am February 3 2011 @ 10:45 am

    Cred ca se impune un nou miting la Mioveni.Prea multe magarii! Or fi francezii vinovati dar unde sunt romanii? Suntem in Romania si legile ne apartin. Problema e ca noi respectam legea insa nu si cei umflati din banii nostri.Inclusiv guvernantii. Cine poate sa ne organizeze?

  25. victor said

    am February 4 2011 @ 9:21 pm

    Sunt detinator de actiuni la Dacia prin Marea Pacaleala doresc sa ne asociem si sa depunem sesizari la curtea de conturi si alte instituti abilitate a ne proteja de escrocherii.

  26. Angi said

    am February 17 2011 @ 9:26 am

    Are dreptate Victor! Trebuie sesizat un organ de control! Si sa speram ca aceste institutii abilitate mai au si …verticalitate.

  27. Diaconu Ilie Iulian said

    am March 17 2011 @ 2:15 pm

    Din 1996 de cand detin certificatul de actionar cu 912 actiuni la automobile dacia nu am primit dividente si nici alte informatii daca mai figurez in evidentele lor.Cum as putea sa aflu si ce trebuie sa fac? 0723132394

  28. Nicoleta F said

    am March 25 2011 @ 11:46 am

    Si eu detin actiuni la Dacia Pitesti si am auzit la inceputul anului 2010, la TV, ca Dacia a inregistrat profit in 2009 si s-a hotarat sa dea dividende. Cand? Cum? Unde? Nu am reusit sa aflu. Deci ce a fost cu stirea aceea????? Nu ca m-am trezit si eu cu cascavalul in fata si nu ajung la el…dar asta era ideea, daca nu ma insel…sa fim actionari ca apoi daca societatea este profitabila sa primim dividende. Nu am inventat noi asta. Ce teapa, ce pacaleala!

  29. PETRU said

    am March 31 2011 @ 1:31 pm

    si eu sant actionar la automobile dacia si cred ca in romania daca nu te lupti mori cu dreptatea in mana, cred ca trebuie sa ne organizam si sa sesizam , forurile competente de situatia noastra, nu se poate ca in aproape 20 de ani sa ramanem chiar fara nimic profit, chiar daca a fost reinvestit tot profitul ,ar trebui sa se revada si in majorarea capitalului nostru chiar atat cat sant ca procent acele actiuni..

  30. claudia said

    am April 12 2011 @ 3:36 pm

    Am si eu 3 cupoane de actiuni. Unul al meu si doua ale parintilor decedati. Dupa lungi cautari, intrebari si multe telefoane am reusit sa aflu ce sa facem sa luam ceva. Va luati fiecare in parte, care aveti actiuni, buletinele si va duceti la cel mai apropiat BRD. Dupa ce o sa reuseasca sa va gaseasca casiera in baza de date a Dacia SA o sa va spuna ca aveti de luat “fabuloasa suma” de vreo 2lei si cativa banuti, pt un cupon intreg de cateva sute de actiuni. Deci mult succes si nervi de otel ca poate in acest ritm in cativa ani putem cumpara si noi o roata de rezerva de la Dacia.

  31. Stanculescu said

    am April 25 2011 @ 7:23 am

    Ma numesc Stanculescu,locuiesc in judetul Giurgiu si sunt detinatoarea unui numar de aprox.900 actiuni la automobile Dacia Pitesti si doresc sa aflu valoarea actiunii si cum pot scoate dividentele.Multumesc!

  32. gabi said

    am May 3 2011 @ 10:58 am

    Si eu am actiuni la Dacia si sunt de acord sa ne organizam si sa sesizam forurile competente si institutiile abilitate si… etc. Dar care sunt acestea? Si mai ales cand? Cand in viata de zi cu zi nu stim cum sa ne mai impartim timpul de grijile care ne apasa, de dorinta de a mai face un ban. Doar asta era si ideea: sa fim ocupati. “Noi muncim, noi nu gandim.”

  33. hurduc elena said

    am June 6 2011 @ 9:37 am

    Da, poate ar trebui sa ne asociem ,sa platim un avocat bun care sa ne reprezinte si poate francezii vor dubla suma cuvenita pentru actionarii nesemnificativi.Facem si noi haz de necaz!O solutie cred ca exista.

  34. Gabi S said

    am September 1 2011 @ 10:35 pm

    Detin actiuni din 1996,timp in care nu stiu absolut nimic de dividente si sunt cu totul de acord cu asocierea tuturor celor care detin actiuni si nu au primit nici o informatie de 15 ani.Intamplarea face ca lucrez in exterior si pe toate soselele se vad o multime de masini cu inscriptia “Dacia” Solenza,Logan,Sandero,Duster etc. iar valoarea acestor masini nu se vede in profitul actionarilor.Ii ia Tariceanu pe toti?Va rog sa ma contactati daca aveti ceva de obiectat impotriva mea.

  35. Geo said

    am November 5 2011 @ 12:27 am

    Sunt hoţi trebuiesc distrusi gunoaile astea.SĂ NE UNIM ŞI SĂ-I MĂCELARIM PE TOTI şi să vadă că totuşi contăm şi noi.LA LUPTA…

  36. nuti said

    am November 8 2011 @ 10:44 am

    Iliescule,mai traiesti,batu-te-ar Dzeu,cu actiunile tale cu tot,am 52 de ani si nu mai am nici o forma de venit;aveam ca proasta un carnet de actiuni la Dacia Pitesti,care vezi doamne,a reinvestit de atatia ani(de la eliberarea acestor certificate de actionar)incat nu are dividende!?si nu este listata societatea la bursa?poate numai in Romania,ca in Franta banuiesc ca este ;Fiv-ar fsn-psd-ul de ras.V-ati batut joc de poporul raman!

  37. nicolas said

    am November 22 2011 @ 3:41 pm

    Faceti cu totii sesizari la toate organismele statului
    Nicolas

  38. alin said

    am January 2 2012 @ 11:35 pm

    eu as avea vreo 10000,plus sau minus ,este careva care doreste sa le cumpere?

  39. Iacob Ioan said

    am January 27 2012 @ 2:41 pm

    Sunt iacob ioan , actionar din 1995 cu 912 actiuni , ce putem face pentru a afla de ce nu am primit nimic in anii trecuti pana acum pe baza acestor actiuni , nu am fost informat in nici un fel de nimic in legatura cu actiunile . Va rog sa ma lamureasca cineva , nr. de contact 0756403034 v

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean