Luxten se ingrijeste de reteaua electrica doar pe strazile edililor

Tweet this

Dl. Adrian Ciltan s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.AsistentapentruConsumatori.ro cu urmatoarea sesizare, care a fost trimisa spre solutionare catre Primaria Municipiului Bucuresti:

---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Interpelare PMB - ref. iluminat public
From:    "Urban Iulian" <iulian.urban@senat.ro>
Date:    Fri, August 14, 2009 12:00 pm
To:
------------------------------

--------------------------------------------

Buna ziua,

Stimati Domni,

Plecand de la reclamatia de mai jos, va solicit avand in vedere
dispozitiile legale, sa demarati o investigatie vizand aceste abuzuri la
care a fost supus cetateanul.

Va solicitam sa ne comunicati in scris atat demararea investigatiei
cat si rezultatul anchetei desfasurate si sanctiunile aplicate.

Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
member of American Lawyers Quarter
member of International Association of Commercial Collectors
member of Aca International
member of International Bar Association
Presedintele Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro

mobile : 0722.726.450
e-mail : iulian.urban@gmail.com
web    : www.urbaniulian.ro

Birou senatorial Bucuresti:
Preciziei Business Center, Blvd. Preciziei, nr.1, sector 6;
Tel/fax: 0318056504/0318053470

Birou senatorial Otopeni:
Calea Bucurestilor, Nr. 16, Bloc B24, Et. 1, Ap. 14
Telefon: 0314253465; 0314253466
Fax: 0314253467; 0314253468

Birou senatorial Balotesti
Soseaua Unirii, nr. 152;Tel/fax : 021 317 40 90

Birou senatorial Buftea:
Blvd. Mihai Eminescu, nr.11;Telefon: 0310222486

---------- Forwarded message ----------
From: Adrian Ciltan <
Date: 2009/8/14
Subject: solictare de presa -raspuns avarie luxten
To: "office@asistentapentruconsumatori.ro" <office@asistentapentruconsumatori.ro>




Buna ziua,





Imi cer scuze pentru deranjul produs de acest mail insa as avea rugamintea de a ma ajuta in rezolvarea unei probleme pe care am comunicat-o deja de ceva vreme serviciilor de profil ale companiei Luxten Lighting si la care nu am primit inca nici un raspuns concretizat in eliminarea problemei, comunicarea directa cu una dintre persoanele cu delegare de competenta decizionala pentru rezolvarea problemelor cetatenilor, cu unul dintre supervizorii sau managerii tehnici sau cu cineva din board-ul companiei fiind cvasiimposibila.



Doresc pe această cale să vă comunic nejunsurile cu care PMB se confrunta ca parte benficiara a contractului semnat cu Luxten (şi pe care poate că nu le cunoaşteţi) în privinţa modului în care Luxten intelege sa soluţioneze problemele semnalate de către cetaţeni considerand inadmisibil ca o companie partenera a administratiei locale să îşi permită în România tactici dispretuitoare în relaţia cu cetatenii platitori.



Este vorba de o avarie a retelei stadale de iluminat public de pe intrega strada Fat Frumos (notati va rog ca este vorba de strada FAT FRUMOS, nu de strada paralela: DUMBRAVA NOUA unde dimiciliaza doi dintre onor consilierii Primariei si care are asigurat iluminatul public non stop) avarie care dureaza de opt zile si expune, tot de opt zile, toti trecatorii, (printre care multi copii, femei si batrani, care circula pana dupa lasarea intunericului catre si dinspre Parcul Sebastian), oricaror violente stradale furturilor si altor evenimente neplacute favorizate de bezna deplina de pe strada si accidentelor de circulatie (care pot fi usoare, grave sau mortale) provocate de participantii inscrisi la pasionantele intreceri ale campionatului de curse ilegale de masini si motociclete programate de luni pana vineri intre orele 22.30 si 3.00 (sambata si duminica pana la orele 4.00) pe strada respectiva.



Este adevarat ca intrecerile se desfasoara sub supravegherea echipajelor de politie parcate discret in fata chioscului non stop al domnului Nicu si ale celor de gardieni publici din parc, dar as atrage atentia ca intunericul deplin favorizat de nesimtirea celor de la Luxten nu doar ingreuneaza urmarirea intrecerilor ci face greu de identificat numarul de inmatriculare al celor care, Doamne fereste, ar putea accidenta vreun trecator care ar incomoda cursa.



Consider abuziv si dispretuitor faptul ca o defectiune reclamata de cateva ori la rand sa se repete periodic, absolut identic si sa fie tratata mereu cu ridicari din umeri, la modul ?asta este, ce sa facem, ziceti mersi ca merge atunci cand merge?, cu explicatii rizibile invelite intr-un limbaj pretentios tehnic, doar cu scopul de a sufoca in fasa orice protest al cetateanului reclamant, care este tratat permanent ca fiind total incompetent tehnic iar intrebarile sale ca fiind ridcole si insignifiante in fata superioritatatii tehnicianului respectiv.



Va rog deci sa aveti amabilitate de a directiona acest mail catre cineva din cadrul PMB sau Luxten Lighting care are delegare de competenta pentru a imi putea imi comunica un raspuns al companiei Luxten privitor la data estimativa la care se va incerca remedierea avariei din reteaua stradala de iluminat public, (chiar si dupa intoarcerea consiliului director, actionarilor si responsabilului de relatii publice a companiei din Rusia),



precum si un raspuns official, publicabil in presa, (pe care intentionez sa il folosesc intr-un articol privind serviciile publice din Capitala), privitor la motivele ignorarii reclamatiiilor vreme de atatea zile, a modalitatilor de anuntare si rezolvare a avariilor, a timpului maxim de rezolvare si a modului de inregistrare a reclamatiilor si de anuntare a cetatenilor privind situatia rezolvarii,



precum si sa imi indice datele de identificare legala pentru autoritatea responsabila impotriva careia sa se constituie parte civila si care sa fie numita in plangerile penale ale cetatenilor talhariti sau loviti de masini, atunci cand avariile cauzatoare nu s-au rezolvat si exista numar de inregistare a avariilor reclamate.

sesizare-str-fat-frumos





Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 927

2 Comentarii pana acum»

  1. edut said

    am August 14 2009 @ 6:59 pm

    in ultimii ani in tarile vestice au inceput sa curga cu procese pt daune morale si materiale in cauza fiind citate companii de servicii publice.Concret cate unul,pentru a face rost de despagubiri substantiale se accidenteaza,scoate certificat medical,si cheama in judecata companiile raspunzatoare.ex vede o groapa nesemnalizata da in judecata firma respectiva,vede o schela necorespunzatoare la fel,vede o intrare la hotel fara mana curenta pe ambele parti,da hotelul in judecata…vezi o strada neiluminata….o luxatie,eu stiu…

  2. Victor said

    am August 16 2009 @ 12:46 pm

    Luxtenn este o companie admirabila la care a lucrat insasi fiica presedintelui Romaniei, nu-i asa? Si avea 70 mil salariu pt 4 ore de efort. Conform declaratiilor dumneaiei
    Hai sa nu spargem becuri…

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: