Banner

Aparatul bugetar si fabrica de impachetat fum

Tweet this

Solomon mi-a trimis acest punct de vedere cerand sa il public si supun dezbaterii voastre :

Asa nene, firmele private lupta impotriva crizei taind din cheltuieli (adica dand oameni afara, daca nu ai inteles asta), dar statul, of, of, marele si prietenosul stat, trebuie sa ofere siguranta pe timp de criza (adica sa nu dea pe nimeni afara, daca am inteles eu bine). Si asta dupa ce s-a ajuns cu 1,5 milioane de angajati la stat fata de doar 3 milioane in privat, dupa ce salariul mediu in mediul bugetar e cu 20% peste mediul privat si cand 9% din PIB e ocupat numai cu cheltuiala salariala bugetara, adica dublu procentual fata de Germania de exemplu
Si care e alternativa? Ca daca nu scad aceste cheltuieli trebuie crescute taxele. Asa o sa iesim din criza? Crescand taxele? O sa isi dea duhul si bruma de economie romaneasca care mai misca si o sa vezi atunci caderi economice cu 2 cifre. Sa vezi cati bani o sa mai ajunga atunci la bugetul statului "care trebuie sa ofere siguranta"
Fratilor, cand o sa intelegeti ca daca nu sunteti productivi, nu va meritati banii? Eu m-am saturat sa vi se tot explice ca asta este situatia. E criza, majoritatea patronilor au redus salariile, voi credeti ca daca nu-ti convine ceva la firmele particulare...stai sa negociezi cu sindicatul? NU, ti-ai luat bocceluta si-ti cauti in alta parte de munca. In concluzie dragi bugetari, cei carora nu va convine situatia actuala, dati-va demisia ca intr-o firma privata si si angajati-va acolo unde vi se da ceea ce cereti. Sunt convins ca nici nu stiti ce-i ala un interviu, un CV facut corect si nu mai zic de o scrisoare de intentie. Ma mir chiar ca unii dintre voi stiu sa foloseasca internetul si sa posteze pe aici...la cum va miscati pe la ghisee. Inca o data, nu va tine nimeni pe posturile alea pe care le aveti!!! Demisionati.
Sunt satul de voi pana in gat, nu stiti decat sa cereti, dar de facut...nu faceti nimic.
Şi cum mă rog crezi că reduc cheltuielile firmele private? Să-ţi spun eu?
1. Dau oameni afară,
2. Trimit oamenii în concediu fără plată o zi pe săptămână. Asta cu ziua liberă e un fel de gentlemen's agreement, pentru că practic dacă unu' nu vrea să plece în concediu fără plată firma nu are ce-i face. Oricum nu mă aştept să se întâmple aşa la bugetari, că majoritatea nu prea ştiu ce e ăla bun-simţ şi nu realizează că dacă merg în felul ăsta mâine nu vor mai primi salariul pentru că nu mai sunt bani.
Şi cam ce ai vrea tu să facă statul? Să-i angajeze pe toţi care sunt daţi afară din privat? Să creeze cumva intreprinderi de stat care mănâncă bani de la buget... doar pentru că nimănui nu-i pasă ce performanţe are acea firmă? De fapt, hai să ne întoarcem în comunism, unde statul controla totul, că deh... era cel mai bine după părerea ta. Nu?
Aştept injuraturi, că doar sunt o grămadă de bugetari care nu au ce face şi se dau pe net!


PS- va rog sa nu ma injurati pe mine; eu am supus dezbaterii acest punct de vedere al lui Solomon




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 610

29 Comentarii pana acum»

  1. Mihnea said

    am August 12 2009 @ 6:23 pm

    Romania are prea multi bugetari. Nu in mod absolut, ci dupa alte 2 criterii, ca pondere in populatia activa si ca pondere a impozitelor si taxelor in PIB.

    Punctul de plecare al discutiei ar fi ce fel de stat vrem sa construim. Daca vrem sa construim unul mai degraba liberal (cu pondere a impozitelor si taxelor sub 30% din PIB), trebuie redus rolul statului si ajustat numarul de bugetari in consecinta.

    Daca vrem sa construim un stat social (spre socialist), cu pondere a impozitelor si taxelor spre 40% sau mai mult din PIB, atunci trebuie crescute taxele. In primul rand, cele pe proprietate si pe poluare.

    Daca plecam de la nivelul actual al taxelor, suntem mai degraba un stat liberal. Mai mult, declaratiile premierului si ministrului de finante, care nu au in vedere o modificare a cotei unice sau a TVA (cu toate zambetele pe care au inceput sa le starneasca declaratiile celor 2 personaje) indica necesitatea reducerii cheltuielilor sectorului bugetar. Este si varianta pe care guvernul zice ca actioneaza.

  2. Danescu said

    am August 12 2009 @ 6:24 pm

    PSD e un partid care traieste din bugetari – nu o sa fie niciodata de acord cu asta. Cum sa isi mai adune ei voturile altfel?

  3. abia astept sa vina bugetarii in privat said

    am August 12 2009 @ 6:24 pm

    sa concurez cu ei in mediul privat unde multi veaneau in control cu niste aere ……..oricum majoritatea nu sunt in stare sa treaca strada fara semafor. sa vezi ce de medicale se vor acorda si pensionari anticipate. e romania . mamaliga nu explodeaza niciodata. macar se vor desumfla si ei putin si o sa ii doara curu cand vor plati ratele pt ca multi dintre ei au luat credite urmand ca ratele sa fie platite de altii asa nu pot fi acuzati de spaga

  4. ion said

    am August 12 2009 @ 6:25 pm

    Am trecut prin epurarea din 1972. Mi-a schimbat definitiv viata. Uitindu-ma in urma nu-mi pare rau.Am avut parte de experiente noi, oameni noi, noi locuri de munca mai putin plictisitoare si mai interesante. Am plecat in aventura vietii. Si atunci tot asa s-a spus ca ,aparatul birocratic este obez. S-au dat exemple din anii interbelici, ca tot asa se faceau epurari, adica reduceri de personal. Admimnistratia are mereu tendinta de a se mari cu neamuri, cunostinte, obligatii, acum obligatii de partid.. Asa a fost, asa v-a fi. Au mai trait si alte generatii situatia asta, dar parca nu asa de dura. Curaj gaina, ca te tai !!! papapa

  5. mariana said

    am August 12 2009 @ 6:25 pm

    Chiar astept sa vad daca se vor opera reduceri in acest sector care este supradimensionat. Mi-e sila de lamentarile lor acum cand li se mai taie din privilegii, as dori sa-i vad lucrand in sectorul privat, sa nu beneficieze decat de un slariu fix, fara prime, bonus-uri, fara prime de vacanta, fara plata orelor suplimentare, fara alte “atentii”; fara bani de chirie, fara bani de tinuta fara tot felul de sporuri, unele din ele care iti aduc zambetul pe buze, ce mai .. FARA TOATE beneficiile de care s-au bucurat ani de zile fara a presta o munca eficienta, fara o munca in folosul nostru, celor care platim taxe si impozite, MULTE, ca ei sa o duca bine, si noi sa vedem un zambet sau sa primim o indicatie in momentul in care avem ceva de rezolvat in nenumaratele institutii de stat., fara sa dam spaga ca sa primi ceva ce ni se cuvine, sa nu mai fim umiliti.

    Haideti sa mai invatam si ceva de pe dincolo, studiati putin cum este si prin alte parti, cum arata acolo bugetarul si apoi sa mai discutam.

  6. Ioan@mariana said

    am August 12 2009 @ 6:26 pm

    Foarte adevarat ce spuneti! Din pacate,chiar daca s-ar lua masurile care se impun (si nu sunt deloc sigur ca se va intimpla acest lucru, in contextul alegerilor care se apropie si a fragilitatii ” coalitiei”!), aceasta nu va face decat sa alimenteze populismul crescand,fanatismul si extremismele de tot felul. Mi-e teama ca, in curand, socialismul cu fata umana al lui Iliescu va parea foarte atractiv pentru prostime (multi!!) si pentru cei afectati de criza (destui!).Doamne fereste!

  7. Cosmin said

    am August 12 2009 @ 6:26 pm

    Mama lor de bugetari! Dati-i afara pe toti!!!….Am senzatia ca unii se lauda in privinta numarului de disponibilizati. Pare un fel de..competitie…FIE CA CEL MAI BUN SA CASTIGE!
    Sunt de acord ca in sistemul bugetar se gasesc destule uscaturi, dar treaba asta cu disponibilizarile incepe sa devina “sport national”. Nu-i intereseaza ca oamenii respectivi au familii, nu cauta solutii pentru ei, vor doar sa-i dea afara. Intre timp, cheltuielile multor institutii cresc, in loc sa scada. Eu as propune, mai degraba, sa dam afara “sugativele” alea de sus….

  8. CALIN said

    am August 12 2009 @ 6:26 pm

    Hm… Propun sa lasam la o parte numarul de bugetari si sa calculam ce salarii au ei. EI au salar pe an echivalent la 9% din PIB. 9% din 150 miliarde EUR = 13.5 miliarde RON salar pe un an pentru 1.4 milioae bugetare ceea ce inseamna 9600 EUR pe un an de zile pentru un bugetar deci un salar mediu de 800 EUR lunar pe cap de bugetar. Cam mult nu credeti?

  9. Calin said

    am August 12 2009 @ 6:47 pm

    Multi bugetari, dar competenti, nu?! daca merita 800 Eur/luna.
    Cred ca nu ar fi o mare problema ca cei dati afara sa treaca la privati, sa si produca, nu doar sa consume. Oare cat o fi salariul in mediul privat? Cred ca mai putin.
    Iata ca suntem o tara in care cei slab platiti (privatii) muncesc sa-i intretina pe cei bine platiti (bugetarii). Oare de ce in Europa o fi invers?

  10. Dani Mois said

    am August 12 2009 @ 8:32 pm

    Nu te injura nimeni, nene Solomoane…

    Numai ca: daca in mediul privat nu exista alta alternativa de reducere a cheltuielilor, pentru ca deja s-a redus TOT CE SE PUTEA, la stat inca exista O IMENSA RISIPA.

    Voi exemplifica doar Loganul de 70.000 euro, al liberalilor, pentru care guvernul PDL-ist inca nu a pedepsit pe nimeni…

    Daca s-ar controla cat de cat (nu la sange, ca la privat) cheltuielile bugetare si firmele-capusa (care strang bani pentru partid), atunci statul si-ar permite sa angajeze un milion de someri, cu salarii imense, e post de impachetatori de fum…

    Reducerea cu 20% a numarului de salariati, neinsotita de STOPAREA CAPUSARII, FUURTULUI SI RISIPEI, crede-ti-ma, oameni buni, ca NU ARE ABSOLUT NICI UN EFECT POZITIV.

    Cat despre cheltuielile generate de SOMAJUL in crestere, si falimentul firmelor private la care le scad vanzarile, si crsterea infractionalitatii, sinucideri, jafuri, talharii, scaderea turismului din cauze de imagine etc… aceste cheltuieli depasesc, pe termen mediu si lung, de PESTE ZECE ORI economiile pe termen scurt realizate din concedieri.

  11. VIOREL URBAN said

    am August 12 2009 @ 10:11 pm

  12. DZ said

    am August 12 2009 @ 10:42 pm

  13. Tiara said

    am August 13 2009 @ 8:39 am

    Perfect de acord cu Solomon!

  14. mihai said

    am August 13 2009 @ 9:43 am

    Referitor la acest aspect…un prieten de-al meu a a comentat subiectul…

    Tomita:
    Joi 13 august 2009, 09:27

    Domnilor, de la revolutie si pana in zilele noastre, Romania a luat de la statele capitaliste ceea ce acestea aveau mai prost, mai de proasta calitate si nu in ultimul rand, mai ieftin. Ma refer aici atat la produse si servicii cat si la alte valori. In primul rand trebuie sa spun ca sunt salariat pe “banii dvs.” asa cum va place tuturor celor ce lucrati in sistemul privat sa spuneti si observ cata placere si ura va produce, in acelasi timp. Ei bine, domnilor si doamnelor (ca sa nu se simta cineva marginalizat) haideti sa facem o paralela, o comparatie, o…ce doriti dvs. si sa vedem daca nu cumva expresia dvs. referitoare la “noi va platim” (imprumutata, asa cum spuneam, de la altii…)nu este cumva o actiune fascista, extremista, denigratoare la adresa unei mase consistente de oameni care nu au gresit decat prin faptul ca nu mai au loc de dvs. in sistemul privat si ca de fapt lucreaza aici la “stat” pe “banii dvs.” pana cand se elibereaza un loc printre dvs. Dar mai este ceva ce scapati din vedere, ce? Pai platiti dvs. impozite? Da. dar si noi platim, si inca conform legislatiei in vigoare, sunt retinute impozite exact la salariul brut, nu ca in cazul a multi dintre dvs. si subliniez, MULTI dintre dvs. care platesc impozit la salariul minim pe economie in timp ce de fapt netul salariului depaseste cu mult acest prag (sunt si societati care respecta legislatia). Buun, platiti dvs. contributii de asigurari sociale sau de sanatate? Platiti. Pai si noi platim. Platiti dvs. impozite pe proprietate? Platiti. Pai si noi platim. PAI ATUNCI DE UNDE ACEASTA EXPRESIE? NU CUMVA AR TREBUI SA VA REVIZUITI ATITUDINEA FATA DE CEI CARE PENTRU UN SALARIU DE “CERSETOR IN INRERSECTIE” SI PENTRU UN JOB DE “DOI LEI” STAU LA DISPOZITIA DVS.? Domnilor, noi nu cersim, muncim cu varf si indesat pentru salariile pe care le primim. Un stat de drept nu poate functiona fara institutiile statului, dvs. nu puteti trai fara institutiile statului. Daca nu ar fi statul ar fi anarhie, daca nu ar fi Politia, toate drepturile dvs. nu ar exista, daca nu ar fi spitale publice, dvs. cei cu cardul doldura de bani, nu ati avea posibilitatea sa aratati cu degetul sistemul public. Daca nu ar fi invatamantul de stat odraslele dvs. nu ar mai face studiile la Paris sau Oxford. Si asi putea continua, dar ma opres aici. Referitor la concedieri, vreau sa spun ca acestui guvern nu i-am dat mai mult de 6 luni inca de la investire. Se pare ca m-am inselat, deocamdata. Domnilor, aceasta societate se conduce in interesul dvs. cei din sistemul privat. De ce spun asta? Pai sa ma exprim mai pe inteles. Tot politicul are in spate magnati, moguli sau cum doriti dvs. sa-i numiti, care sustin oameni politici la alegeri iar dupa aceea asteapta de la acestia sa faca in asa fel incat interesele “bine intentionate” sa fie indeplinite. Printre acestea pot fi spre exemplu angajarea intr-o institutie a statului a rudelor, pe functii si lefuri mult superioare celor pe care dvs. ii huliti in fiecare zi. Infiintarea spre exemplu a Corpului managerilor publici, scoliti cu burse prin tari ca Franta, Spania, Portugalia si care au un salariu de 4-5 ori mai mare decat al unui functionar public cu studii superioare cu o cariera de 20 de ani in administratia publica ( a se studia http://www.managerpublic.ro/despre_noi.php). Domnilor, aceste concedieri vor fi facute nu de la varf ci de la coada. Cei care sug cu putere bugetul statului raman in sistem si vor suge si mai cu spor la intrarea in vigoare a legii unice ce salarizare. Daca, spre exemplu s-ar face restructurare pe principii de cpmpetenta nu cred ca ar fi ceva probleme, adica domnilor haideti sa dam examen toti, dam proba de lucru toti si vedem in functie de rezultate cine ramane. Dar inainte de a restructura acest sistem cred ca ar trebui ca Ministerul Finantelor Publice sa gaseasca o solutie, in primul rand modificand legislatia, sa determine toti angajatorii sa plateasca contributii la salariul real sa gaseasca si masuri coercitive pentru evazionisti care sa descurajeze acest sport. In momentul in care s-ar produce aceasta intamplare, vor fi bani si de pensii si pentru sanatate si pentru salarii. A, era sa uit, poate reuseste cineva sa filmeze un cabinet de ministru sau sa inventarieze luxul de care dispune, “pe banii dvs.”….!O zi buna va doresc.

  15. ARTECTU' said

    am August 13 2009 @ 9:52 am

    PINA CIND ROMANIA NU VA HOTARI IN CE DIRECTIE MERGE, CE VOM PRODUCE, CE VOM EXPORTA SAU IMPORTA LUCRURILE VOR RAMANE IN CONTINUARE NECLARE.
    UNDE SA MEARGA BUGETARUL CONCEDIAT ? IN SECTORUL PRIVAT SUNT 2 POSIBILITATI : SA SE ANGAJEZE LA “PATRON” SAU SA INCEAPA O “AFACERE”. CA SA ISI DESFASOARE ACTIVITATEA, PRIVATUL ISI DIMENSIONEAZA PERSONALUL CU MARE PRECIZIE, FARA RISIPA. CA SA MAI ANGAJEZE OAMENI, EL TREBUIE SA AIBE OPORTUNITATEA DE DEZVOLTARE, DE EXTINDERE, DE DIVERSIFICARE A AFACERII. CA SA INCEPI O AFACERE, PE DE ALTA PARTE, TREBUIE SA FII GENETIC PREDISPUS LA ASTA (SA IEI DECIZII, SA FII ACTIV, IMAGINATIV, SA AI RESPONSABILITATE, SA AI CUVINT, DETEREMINARE SI MULTE MULTE ALTELE).
    ASA CA, “STIMATI CONDUCATORI”, AJUTATI ROMANIA SA CREASCA SI NU PROPRIILE VOASTRE AVERI.

  16. Calin said

    am August 13 2009 @ 10:00 am

    @Mihai & Tomita
    Nimeni nu contesta faptul ca avem nevoie de bugetari, acest lucru e evident, nici macar nu mai trebuie argumentat.
    Problema este alta, sistemul bugetar nu se autoregleaza asa cum se intampla cu cel privat, de ex. la stat: vrei un salariu mai mare, faci o greva si-l obtii, sau la scara mai mica, gasesti o pila, nimeni nu verifica daca munca depusa este eficienta, adica rezultat maxim cu cheltuieli minime. La fel si numarul de posturi se mareste permanent, in loc sa se umble la o mai buna organizare. Sa ne intelegem, oriunde in lume, sistemul de stat este mai ineficient decat cel privat, dar la noi sunt depasite orice limite, nu se mai poate asa. Bineinteles, cel mai bine ar fi sa se faca o restructurare pe baza de competente si sa se faca o mai buna organizare, dar nici un guvern nu a facut asta pana acum, acest lucru ia mult timp si determinare, iar acum nu mai este timp, trebuie urgent micsorate cheltuielile altfel sistemul falimenteaza.
    In domeniul privat, functioneza falimentul, daca nu te organizezi foarte bine, daca nu depui o munca eficienta, dispari pur si simplu, la stat nu e asa.

  17. nico said

    am August 13 2009 @ 11:11 am

    Buna ziua tuturora!
    Eu cred ca parerile sunt impartite. Noi cei care ne spunem parerea aici nu poate schimba realitatea. Noi toti ne certam, ne jugnim, aruncam cu vorbe, unele chiar grele si nu rezolvam nimic. CRIZA EXISTA!!!!
    Unii sunt contra bugetarilor altii pro. Nu trebuie condamnati nici unii nici altii, dar trebuie sa privim putin lucrurile altfel decat pana acum.
    Eu unul sunt dispus sa va dau cateva ideii domnule senator, si chiar as fii onorat sa pot sa colaborez cu dv, dar exista acea patura sociala care nu vrea sa cedeze la drepturi.
    Exista o vorba veche, “Este usor sa transformi un sarac in boier, dar invers nu!”
    Oare va ganditi cum vor putea acsti oamnei care traiesc la un nivel de lux inimaginabil pentru muritorul de rand dintr-un salariu de cateva sute de euro? Va ganditi oare cum isi vor mai incalzi ei vilele superluxoase cu un sal de cateva sute de lei?
    Un doctor si-a facut vila, nimic iesit din comun pana aici dar a venit iarna a dat peste 1000 de euro pe consumul de gaze,salariul de bugerat, oare i-a ajuns? Nu, a luat spaga. Deci…
    A fost un ex dar sunt multe altele.
    Nu de mult discutam cu un amic in legatura cu sistemul bugetar si am observat, ca si la dv, inversunarea cu care se discrediteaza bugetarul roman. Gresit domnilor, bugetrari au fost, sunt si vor fii. Avem nevoie de ei chiar daca unii m-a injura. Acelora nu le doresc decat sa li se sparga proprietatile, sa se imbolnaveasca si sa nu aiba cui sa se adreseze. Lor le doresc sa-si duca odraslele la scoala si sa nu aiba cui sa ii incredinteze pentru educatie.
    Si atunci sa vedem daca sunt sau nu bugetarii!!!
    Dar trebuie intradevar sa restructuram acest sistem, acest mastodont, dar nu asa dupa ureche si mai nou cum ne manipuleaza presa.
    Domnilor in asa zisele state evoluate nu exista bugetari?
    Domnilor in USA, asa cum ne place noua sa ne uitam, stiti ce inseamna sa fraudezi fiscul?
    Atunci domnilor de ce si nu in Romania noastra? De ce sa nu rentabilizam si noi institutiile statului?
    Dar e mai bine asa, dam afara 20% din ei si apoi ne vom da cu capul de pereti de greseala facuta, de ce nu vrem sa gandim si noi macar in al 12-lea ceas?
    Domnilor solutii exista pentru toate dar trebuie sa le vedem, sunt langa noi, trebuie doar sa deschidem ochii si sa dorim sa facem dreptate.
    Domnilor avem o tara foarte bogata dar nu vrem sa vedem. Mai bine aruncam cu noroi unii in altii e mai la indemana.
    Una din solutii ar fii DESCENTRALIZAREA INSTITUTIILOR STATULUI.
    Sa se dea posturile pe concurs nu pe criterii PCR(Pile, Relatii, Cunostiinte).
    Institutiile sa se autofinanteze, sa existe manageri, etc.
    As pute da multe ex dar inca odata va spun, NU VA MAI LUATI DUPA TURMA. Incercati sa ganditi si voi cu capul dintre urechi.

    Astept comentari (injuraturi).

    PS. Cine injura ori nu-l duce capul ori e bagat cu mana pana in gat in ….

  18. Zolly said

    am August 13 2009 @ 11:17 am

    Nico tu lucrezi la stat , insa esti cam nesimtit si uiti sa mentionezi ceva : la privat daca sfidezi un client , tipi la el sau racnesti din toti rarunchii [tot fiindca tu nu dai informatiile necesare ca sa mearga treaba repede la ghiseu] esti dat afara in secunda 2, fiindca nu iti permiti sa gafezi

    la STAT insa s-a ajuns acolo ca nimeni nu-i da afara si mai mult comportamentul asta sa umilesti pe cetateanul venit sa rezolve o treaba cu STATUL se generalizeaza

    este incredibil cum poti sa uiti aceasta esenta cruda si sa astepti apoi sa nu dam afara din acesti nesimtiti, tupeisti, pilisti si trantori

    eu as da afara pe toti cei care paraziteaza statul ! sa vezi atunci relansare economica, pana atunci ne bagam ca strutii capul in pamant

  19. Zolly said

    am August 13 2009 @ 11:22 am

    Si inca ceva Nico : am fost plecat in USA, Austria si Germania , am avut niste “intalniri” cu bugetari si functionarii de la stat

    NICIODATA, DAR NICIODATA nu au tipat la mine, sa se comporte mizer, sa-mi vorbeasca pe un ton rastit in timp ce-si sorb cafeaua sau sa stam ca dobitoacele in caldura , etc. etc.

    e o diferenta uriasa intre calitatea serviciilor publice din Romania si calitatea celor din tarile astea [verificate de mine direct]

    si mai e un aspect : cui nu-i place la stat sa-si dea demisia ! insa cati renunta la cascaval, la putere publica ?? mai bine fac o greva, blocheaza niste artere, ne umplu iar de nervi si..mai cersesc alti bani

    Dasta s-a ajuns unde s-a ajuns cu tara asta ; nesimtitul este rasplatit si muncitorul+inimosul sfidat si scuipat

  20. nico said

    am August 13 2009 @ 11:37 am

    “Una din solutii ar fii DESCENTRALIZAREA INSTITUTIILOR STATULUI.
    Sa se dea posturile pe concurs nu pe criterii PCR(Pile, Relatii, Cunostiinte).
    Institutiile sa se autofinanteze, sa existe manageri, etc.
    As pute da multe ex dar inca odata va spun, NU VA MAI LUATI DUPA TURMA. Incercati sa ganditi si voi cu capul dintre urechi.”

    Draga Zolly, pot spune ca la tine efectul de turma se manifesta din plin.
    Ti-am atasat un fragment din ceea ce am scris. Se pare ca nu ai avut rabdare sa citesti tot si sa mai si filtrezi ceva.

    Gresesti cand spui ca lucrez la Stat. Nu, dragul meu, lucrez in mediul privat de cand am terminat si eu cele cateva scoli pe care le mai stiu si eu, cum zice amicul nostru Marlanul.

    DAr am o intrebare la tine, asa ca de la barbat la barbat.
    Ai fost tu la un director dintr-o mare institutie si a ras de tine in fata?

    Ma tem ca nu. Si asta spun pt ca acesti oameni sunt de negasit, si daca totusi ai ajuns cred ca ai discutat de spaga sau de fotbal. Pt ca tot prostul ala de la ghiseu iti va rezolva problema.

    Da prostul ala are un sal de maxim 800 RON, nu ala trebuie dat afara, trebuie data conducerea, ea trebuie sa rentabilizeze munca subordonatilor. Daca ala care ajunge cu curul pe un scaun datorita faptului ca stie si el pe cine pe la partid , nu este capabil sa gandeasca de ce ar gandi si subordonatul?

    Daca patronul tau nu stie sa isi rentabilizeze firma, tu crezi ca ai mai avea loc de muna?

    Inca odata spun atat tie cat si celor care vor mai continua sa critice pe cei multi, NU EI SUNT VINOVATII, ei sunt doar ultima veriga a launtului, ei sunt defapt manipulati sa se poarte asa.

    Pestele se impute de la cap, asa ca ei trebuie rentabilizati si apoi sa imi spui tu ca treaba nu va merge.

  21. Zolly said

    am August 13 2009 @ 11:44 am

    Bati campii nico , ok eu sunt cu turma aia care le asigura salariile

    nu ai spus nimic referitor la ce am scris eu concret, stiu metoda asta de abatere a atentiei si sa duci discutia unde vrei tu

    insa grija mare ca nu mai merg porcariile astea ! sunt satul sa aud scuze, vreau sa fie dati afara parazitii [nu am zis sa nu fie dati inclusiv directori insa vad ca te grabesti precum fata mare ] si sa se ajunga macar la 50% fata de cum sunt serviciile publice din tarile unde am fost ! Acolo simti ca esti tratat ca om si apoi ca cetatean cu probleme, aici simti ca esti un cacat si functionarii publici sunt DUMNEZEU ! Unii chiar sunt atat de suparati ca oamenii vin la ei cu probleme incat cred ca ne-ar bate si ne-ar spune sa nu mai venim la ei , daca nu ar fi ocupati cu spagile, cafelele si mistourile !

    Reflecteaza la ce ti-am zis si intelege ca este nevoie de o curatenie la nivel bugetar, altfel va fi rau

  22. nico said

    am August 13 2009 @ 12:25 pm

    Nu bat campii deloc, numai ca te vad a tot stiutor si asta nu e bine. Vii cu solitii ieftine, cu faptul ca ai fost si ai vazut.
    Nu ai fost numai tu sa stii pe unde te mai lauzi ca ai fost, dar frate sa vii cu o solutie, nu cu aberatii de acest gen. Macar eu am incercat sa arat cu degetul acolo unde cred eu ca trebuie inceputa reforma, adica de sus in jos, nu de jos in sus.
    Ce crezi ca se va rezolva daca se va adopta aceasta solutie?
    Iti spun eu, pe tanti aia pe care o tot dengrezi tu ca nu te-a primit cu flori, o va trimite in somaj.
    Cine sa suporta costurile somajului?
    Nu tot noi cei din mediul privat?

    Ce au facut capii de care iti este teama sa vorbesti pentru mediul privat?
    Da in cap in loc sa ajute sa se dezvolte. sa aduca bani la buget pe o parte si apoi sa absoarba oamenii din medul bugetar?

    De asta nu vorbesti. Vii si bati tui campii aruncand cu mizerie in oamenii de rand. GAndeste ca si parintii tai sau bunicii iti sunt tot bugetari. Primesc o pensie de la stat, nu uita.
    SA ii dam afara si pe astia asa mai resudem din cheltuieli, nu?

    HAi du-te pe alte meleaguri, tu nu vrei sa faci nimi in tara asta , vii decat si arati cu degetul.

    APEL LA TOTI CEI CARE MAI CITESC SI AU CEVA INTRE URECHI, HAI SA NE UNIM FORTELE, SA NE PUNEM LA O MASA SI SA GASIM NOI SOLTUII DACA ASTIA NU VOR.

    NU mai aruncati cu vorbe in vant.

  23. nico said

    am August 13 2009 @ 12:31 pm

    Imi cer scuze Zolly, chiar nu am nimic personal cu tine. Dar vreau sa apara aici solutii nu aberatii, de astea vezi in fiecare zii la televizor.
    NU vezi cum reusesc sa ne invrajbeasca?
    “DEZBINA SI SUBJUGA!” – asta este lozinca lor.
    Daca toti cei care am dori sa facem ceva ne-am uni am fii un adversar prea puternic si ei nu doresc. Se joaca cu mintile noastre.

    De ce nu comenteaza nimic in acest topic si domnul senator?
    de ce nu vine si el cu o parere?

    Imi cer si scuze de faptul ca am mai scris si intr-o romana pasareasca, nu sunt dactilograf si am prostul obicei si nu recitesc ce am scris inainte de a da enter.

  24. Radu said

    am August 13 2009 @ 12:33 pm

    @ nico

    1/ Nu spui tu altuia unde sa se duca si ce sa faca ! Eu cred ca exagerarile astea penibile iti distug din credibilitate

    2/ NU numai el s-a lovit de nesimtirea , sfidarea, prostia, tupeul, sentimentul de sclav si altele care emana din relatia cetatean-functionar public ! Daca nu stii sa intelegi asta , nu ai decat, insa nu mai pune etichete ! M-am saturat sa tot astept si sa filozofam , eu daca nu-mi platesc darile la stat sunt ras, astia orice ar face sunt tinuti la caldurica si cu banii asigurati ; eu daca nu produc la privat mi se spune adio , astia sunt tot acolo si ne sfideaza pe fata cu greve si blocarea strazilor , creeaza aglomeratie, imi rup parul din cap cand vad cum a ajuns Bucurestiul si astia vin cu prosteste LEGALE ..or fi LEGALE insa sunt inumane, imorale ! Asta asa, ca sa vedem cat se gandesc ei la restul populatiei

    3/ 90% dintre astia sunt tinuti in puf si ne-au distrus tara

    4/ Corect zice Zolly, pe afara nu am prins asemenea purtari ale functionarimii publice ! Aici te sfideaza si umilesc pe fata fiindca stiu ca nu patesc nimic ! E timpul sa facem curat sau sa stingem lumina

    5/ Nu arunca nimeni amice cu vorbe in vant, eu zic ca tu esti greu de cap ori ai un interes sa-i aperi

    Hai gata ca oricum m-am enervat cand vad spalati pe creier si ignoranti ca tine

    BRAVO ZOLLY ! SUNTEM CU TINE OMULE, MAJORITATEA GANDIM ASA!!!!!!!!!!!!!!

  25. nico said

    am August 13 2009 @ 1:08 pm

    Nu am nimic cu ei si nici nu-i apar.

    Dar prea nu vreti decat sa o stiti pe a voastra.
    De azi m-a dezabonez la acest formul, am crezut cu tarie ca aici intra oameni care au ceva de spus.
    Dar voi veniti numai sa aratati cu degetul. Nu am vazut nici o solutie din partea voastra. Imi pierd timpul degeaba cu voi, si m-a mai si penalizeaza sefu.
    Asa ca hai sictir ma marlanilor, sa va vad la coada la ghiesu.
    Pt ca ii vedi da afara pe astia si vor veni altii.
    Imi vine sa va zic ceva mai pe romaneste, dar in ideea ca mai citesc si alti oamneni pe aici pun doar …..

  26. 0 barat said

    am August 13 2009 @ 1:31 pm

    nico esti un dobitoc

    pleaca mai repede, cu cat scapam de un cretin cu atat mai bine
    jegule

  27. Saxxon said

    am August 13 2009 @ 1:33 pm

    Marlan esti tu cu mata care a nascut un asemenea specimen
    Besi mai repede de aici ratatule, du-te pe site-urile bugetarilor, pupati-va in cur unii pe altii si asteptati sa vedeti cand o sa cedeze sectorul privat romanesc, infectilor

    esti un dobitoc

  28. ARTECTU' said

    am August 13 2009 @ 4:29 pm

    Generalizarile sunt extrem de periculoase si in general denota lipsa de rabdare pentru analiza lucida a fenomenului respectiv. Si la bugetari si la privati sunt oameni si oameni,caractere si caractere. Ca sa fiu avocatul diavolului, a avut cineva treaba la privatii ENEL , DISTRIGAZ sau APA NOVA ? E ?
    In alta ordine de idei, fiecare are dreptul sa spuna ceea ce crede. Putem fi de acord sau nu cu asertiunea respectiva. Asta e dreptul nostru. Schimbul de argumente si contraargumente – chiar mult prea lung citeodata – trebuieste facut in limitele bunului simt. Chiar daca cauza sustinuta este corecta, aparitia vulgaritatior in argumentare trimite toata munca in derizoriu.

  29. R G said

    am March 22 2010 @ 5:54 pm

    Bine, bine, dar eu nu pricep ceva…
    De ce bugetarii se vaita ca muncesc (saracii…) pe un salariu de mizerie? Daca nu sunt multumiti de ce mai lucreaza acolo? Si eu am lucrat la stat, dar acum sunt in mediul privat. Nu zic ca nu e o perioada grea, este pentru ambele tabere. Dar prefer sa muncesc si sa fiu apreciata pt ceea ce fac decat sa ma dau pe net (ca asta am facut 9 luni cat am lucrat la stat). Si sa stiti ca spun adevarul, e groaznic sa nu ai ce face toata ziua, iar in privinta respectului de sine, atunci cand vezi ca esti ca o capusa…nu e prea bine.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean