In Romania toata lumea tace, din lasitate, din frica, din prostie, din obisnuinta, din indiferenta
Marius Vasileanu scrie un comentariu interesant :
Daca ar fi sa fim onesti cu noi insine, unul din brandurile de tara care ni s-ar potrivi ca o manusa este acesta: tara obraznicului care mananca praznicul. Cum vine asta? – o sa te-ntrebe un strain. Pai in Romania poti sa faci nenumarate chestii pe care nu le poti face in alte parti, totul este sa ai tupeu, sa fii obraznic. si nimeni nu-ti atrage atentia daca esti intr-o comunitate, in spatiul public. si, daca o face vreun nebun, obraznicul trebuie sa aiba gura mare mai departe, caci ceilalti tac.Reactia colectiva lipseste in Romania.
Iar in Romania toata lumea tace, ii vei explica unuia care nu stie firea noastra pasnica. De ce tace? Din lasitate, din frica, din prostie, din obisnuinta, din indiferenta – habar n-am. Se mai gaseste din cand in cand cate-un ticnit care nu stie a se preface ca nu-i pasa. Uneori ticnitul moare - precum s-a petrecut la Brasov in cazul furtului de la casa de schimb. Numai si numai pentru un astfel de Om ar fi nedrept sa avem indiferenta ca brand de tara.
Pe larg aici:
http://www.romanialibera.ro/a161718/pamantul-indiferentei.html
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































anonim said
am August 7 2009 @ 12:38 pm
Dragi prieteni, atentie mare si cititi cu rabdare epistola unei romance/unui roman. Cred ca are dreptate si ar trebui sa facem ceva in directia indicata de ea/el
De azi refuz sa mai platesc impozite, refuz sa mai am carte de munca in acest stat guvernat de oameni incapabili, corupti, ne-educati, care nu au in vedere decat propriul interes. Refuz sa mai finantez politicieni imbecili si amante care sfideaza o tara intreaga. Nu as avea nimic impotriva doamnelor apropiate presedintelui tarii, dar cand ele beneficiaza de bugete de milioane de euro printre care sunt si banii mei, banii parintilor mei, banii angajatilor mei,am o mare problema. E un blowjob mult prea scump! Refuz sa mai platesc taxe la stat – de ani de zile platesc sute de milioane de lei impozite pentru un stat care nu ma sprijina in nici un fel…platesc zeci de milioane pentru Sanatate, desi sunt constienta ca daca voi ajunge vreodata intr-un spital din Romania, voi fi tratata mizerabil. De ani de zile refuz sa ma mai uit la televizor, mi-e greata de politicienii romani, nu ma duc la vot pentru ca nu am pe cine sa votez, imi vine sa vomit cand vad panourile publicitare din campanii electorale gen –“noua ne pasa de Dumneavoastra”, refuz chiar si sa ma plang, pentru ca sunt mult prea ocupata sa imi castig existenta – cu toate acestea, cand se apropie data de 25 a lunii, in mod mecanic ma impacientez sa fac rost de banii care trebuie platiti la stat, pentru ca, nu-i asa? – “cu statul nu te joci”. Dar iata ca suntem in plina criza, iata ca pentru prima data nu am reusit sa platesc taxele la stat si mi-au fost blocate conturile! Si asta m-a ajutat sa ma trezesc, am deschis ochii, m-am uitat in jurul meu cu atentie, am pus intrebari, am deschis televizorul pentru prima oara in ani de zile…si ce am vazut? EBA si Becali ma reprezinta in Parlamentul european, Elena Udrea beneficiaza de bugete de milioane de Euro de care dispune cum o taie capul, doamna Ridzi arunca 86 milioane de Euro pe o telecabina cand exista orase in Romania care nu au nici macar un spital de Doamne Ajuta, domnul Patriciu vinde Petromidia pentru cateva miliarde din care sunt curioasa daca plateste vreo taxa la stat… jocuri politice murdare, politicieni corupti si curve, haos total, o tara vanduta pe nimic de niste agramati care nu si-au vazut decat propriul interes– macar daca ar fi vandut-o scump!, investitori straini care efectiv nu au cu cine discuta in Romania si se lupta cu morile de vant… si toti oamenii de calitate pe care ii cunosc stau cu capul bagat in nisip…l-am avut si eu, pana astazi – dar am realizat ca oricat de multi bani as face, oricate tari as vizita, oricate carti as citi, oricat as incerca sa nu ma las afectata, at the end of the day, traiesc tot aici si tactica strutului imi va face mai mult rau pe termen lung decat dac am-as implica acum.Nu se mai poate asa! Enough is enough! Romania nu este doar o tara de hoti, de agramati, de curve, de parveniti, de oameni fara balls si fara coloana vertebrala. Sa protestez prin a nu imi plati taxele nu este suficient, desi daca ar mai face-o si altii, s-ar putea declansa ceva. Fac apel catre toate persoanele integre, capabile, educate, care au cladit ceva prin munca lor, fara sa fure, sa ia atitudine pentru a stopa prostia ce ne afecteaza pe toti. Sunt milioane de tineri destepti, multi dintre ei muncesc peste 12 ore pe zi pentru multinationale sau pentru businessul lor propriu, oameni educati, in Romania si peste hotare, oameni care au gestionat milioane de euro, oameni cu viziune, talent, pro-activi, integri, care stiu sa comunice eficient si stiu ce inseamna sa livrezi, stiu ce inseamna un deadline,stiu ce inseamna reresponsabilitatea….sunt sute de mii de romani de calitate, plecati din Romania pentru a produce si a consuma in alte tari, cladind economia altor state – s-ar intoarce maine in Romania daca nu ar fi circul care este acum aici. Trebuie sa luam atitudine, trebuie sa facem o schimbare, este nevoie de o Miscare a romanilor cu balls si cu coloana vertebrala! O Miscare de Intoarcere Acasa, atat a romanilor plecati slugi in alte tari, cat si a celor care, desi am ales sa ramanem aici, suntem absenti, pasivi, indiferenti si suportam ce ni se intampla doar visand la urmatoarea iesire din tara. E nevoie de o miscare in care leaderii sa fie testati si para-testati, asa cum se intampla cand esti angajat intr-o companie multinationala, fara sa fie acceptati daca nu li se dovedeste integritatea si eficienta.O miscare a oamenilor care nu au mai fost implicati in viata politica, neintinati, ne-spalati pe creier, ne-jigoditi. O miscare fara traseisti politici sau scursuri de la alte partide. Este nevoie de o miscare a oamenilor destepti, tineri, cu atitudine, experti in domeniul lor. Si tu si eu cunoastem cel putin 5 oameni inteligenti care ne-ar putea reprezenta mai bine in Parlamentul European decat EBA sau Becali. Oare de ce nimeni nu actioneaza? Daca acum cinci ani ne-am fi implicat cu totii macar o ora pe saptamana, in mod sigur nu s-ar fi ajuns aici. Cati bani furati, cate proiecte blocate, cate fonduri nefolosite in cinci ani de zile…Daca am dialoga constructiv, daca ne-am intalni o ora pe saptamana, daca am actiona, daca am putea aduna si monta toti oamenii destepti, corecti, conectati, creativi, eficienti pe care ii cunosc eu si pe care ii cunosti tu s-ar vedea si simti diferenta in cinci ani de acum incolo. Avem un plan de organizare, avem un plan de finantare, avem usi deschise catre marile centre politice si financiare care cauta in Romania un interlocutor nou. Nu credeti ca si marilor puteri le-ar face mai multa placere sa discute cu oameni educati decat cu agramatii parveniti ce reprezinta interesele Romaniei in momentul de fata? Propun infiintarea unei Miscari a Corporatilor – oameni din banci, industrie, finante, firme de avocati, experti PR, intreprinzatori privati care au calitatile necesare sa scoata tara din criza. Este singura solutie viabila pentru Romania de acum – tara asta se poate pune pe picioare numai daca s-ar uni toti oamenii capabili pe care ii avem in toate domeniile – creiere vanate de toate companiile multinationale, corporati educati, care gestioneaza bugete de miliarde, conduc sute de mii de angajati, sunt cosmopoliti, stiu sa negocieze / sa munceasca / sa comunice intr-un mediu international, intr-o piata globala – nu au doar viziune limitata de speculant din Pipera Tunari. E nevoie de oalternativa in Romania. E nevoie de o Miscare in valorile careia sa ma regasesc si eu, sa se regaseasca si toti oamenii destepti, corecti, conectati, creativi, eficienti care (inca!) au mai ramas in Romania sau care asteapta doar un semn pentru a se intoarce.
Asta e Romania mea! Nu Vanghelie, EBA sau Becali!! Sunt atatea milioane de oameni destepti si muncitori, corecti si educati, capabili si integri… Ma intreb, atatia oameni destepti nu se rusineaza ca sunt reprezentati de Gigi Becali si de EBA? (Ma ingrozesc la gandul ca EBA va negocia pentru Romania fonduri de zeci de milarde de Euro!) Nu va este rusine ca sunteti condusi de un om politic care nici macar nu poate sa pronunte Google? Nu va este rusine sa va dati la o parte cand in masinile cu girofar trece un agramat, un hot sau o papusa blonda cu tupeu si cu un singur talent, platit mult prea scump? Din banii vostri? Am innebunit eu sau am innebunit noi cu totii sa stam pasivi in timp ce suntem calcati in picioare pe banii nostri? Ei bine, mie mi-a ajuns. Imi este rusine ca am stat cu mainile in san si s-a ajuns ca astazi sa fiu reprezentata de o domnisoara din Bamboo si de un cioban. Asa ca voi lua atitudine. Si va rog si pe voi, toti cei ce credeti ca nu va reprezinta cei din scena politica de acum, sa luati atitudine. Sa gasim si sa sustinem oameni de care sa fim mandri ca ne reprezinta. Sa identificam valorile si sa le convingem sa se implice. Daca avem echipa, tot restul vine de la sine. Stiu ca ei exista, trebuie doar treziti. Trebuie sa facem ceva. Nu e suficient sa ne plangem, sau sa bagam capul in nisip. Trebuie actionat. Eu nu mai astept o minune, ma apuc de treaba. Voi lupta. Pentru un grup de oameni capabili, care pot revolutiona un sistem de care toata lumea este satula. Pentru o Romanie condusa de oameni destepti si integri. Pentru o Romanie care sa fie un player international, nu curva de centura a Europei. Pentru o Romanie bogata, cu batrani bine ingrijiti, cu tineri carora sa li se ofere perspective, cu strazi fara gropi, cu hoti bagati dupa gratii, cu milionari pe merit, nu din furat. Pentru un viitor mai bun pentru mine si pentru copiii mei, in tara mea, nu printre straini. Pentru o Romanie de vulturi, nu de struti (am ajuns niste struti, cu capul in nisip si posteriorul la dispozitia tuturor analfabetilor – sper sa nu va simtiti jigniti de exprimarea plastica, este doar realitatea!…suntem vulturi doar in businessul nostru, in zona noastra de comfort sau cand iesim din tara, asta daca nu ne trateaza vreun strain de sus ca avem pasaportul pe care il avem!).
Ajunge! Haideti sa ne trezim!
antisemitul said
am August 7 2009 @ 1:09 pm
ok. sunt pentru, infintam un partid sa luptam cinstit sau facem o revolutie?? din care nu stie nimeni ce castiga?
edut said
am August 7 2009 @ 1:12 pm
asa este,toata lumea tace,motivele sant destule…unul din ele e si acela ca nu isi cunosc drepturile….imi aduc aminte de o intamplare petrecuta acum 15 ani cred…la o posta in strainatate,aveam 2 persoane in fata mea la rand cand a aparut un batran cu baston.Ghisee erau pana la numarul 12,din care deschise erau doar 2,unul la care eram eu si inca 2 persoane,celalat ghiseu cu 2 persoane.Ei bine,acest batran a inceput sa urle efectiv in aceea sala mare de posta,tipand cat putea saracul..Motivul?pt ce plateste el statul,sa tina 12 ghisee fara personal,el fiind nevoit sa astepte…Am plecat de la posta bombanind singur…pe atunci am condamnat atitudinea batranului…un impertinent,murea daca astepta 2 minute,ete la astia democratie,tot omu vrea sa faca ordine,vrea sa stie el de ce sant 12 ghisee si deschise doar 2.Acum ma trezesc eu urland pe la institutiile statului,cu lume care se uita la mine ca la nebuni,cate unul ma mai apostrofeaza,altii binevoitori imi explica de ce si cum….adevarat spune Marius…reactia publica e sublima,dar lipseste cu desavarsire.
VIOREL URBAN said
am August 7 2009 @ 1:12 pm
http://www.urbanviorel.ro/2009/08/05/nu-i-intereseaza-de-noi/
http://www.urbanviorel.ro/category/bodhisattva/
senator Urban Iulian - ptr. edut said
am August 7 2009 @ 1:23 pm
Acest site, echipa mea si Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro exact la asta invita pe toata lumea : sa nu taca, sa refuze abuzurile, sa le reclame , sa ne tinem de capul celor care trebuie sa apare drepturile romanilor, sa le rezolve. Insa trebuie sa ne mobilizam cat mai multi in acest sens, nu sa asteptam mereu de la Urban sa le faca; numai impreuna putem reusi
http://www.urbaniulian.ro/2009/08/07/nu-se-poate-asa-ceva-ne-imprumutam-ca-sa-platim-balena-prea-grasa-si-prea-lenesa-numita-aparat-guvernamental-pentru-ca-asa-vrea-psd/ said
am August 7 2009 @ 1:26 pm
http://www.urbaniulian.ro/2009/08/07/nu-se-poate-asa-ceva-ne-imprumutam-ca-sa-platim-balena-prea-grasa-si-prea-lenesa-numita-aparat-guvernamental-pentru-ca-asa-vrea-psd/
Mihai said
am August 7 2009 @ 1:46 pm
Multa dreptate.Problema este ca cei cu experienta chiar daca sunt si tineri prefera sa taca decat sa se arunce singuri in gura acestor lupi ai democratiei pe care tindem sa credem ca o avem.Nu aceasta democratie am dorit-o in 89.Pentru altceva am luptat, dar cum padurea nu este lipsita de uscaciuni dovada cea mai palpabila este ceea ce se intampla acum in Romania , tara in care tie frica sa traiesti ,in care nimic nu e sigur…DA.HAideti sa ne trezim!!!Haideti sa ne unim sisa facem ceva.Ma intreb pana unde se va ajunge cu aceste nedreptati si furturi.Abia acum dupa atatia ani au fost luate la control averile unor manelisti(99% rromi) , si oare pe cand vor fii altii controlati sise va face ceva?Poate peste 2 generatii se va vedea ceva in aceasta tara minunata.Pana atunci ramanem cu speranta ca VA FI BINE.O zi colorata in aceasta tara minunata.
entrepreneur said
am August 7 2009 @ 1:50 pm
in primii ani de dupa revolutie se infiintase o miscare in care multi ne-am pus sperante:Alianta Civica. Si-o mai aminteste cineva? A fost si un mars impresionant prin Bucuresti la care au participat vreo 500.000 de oamneni care sperau ca pot face ceva. Credeti ca o mai putem reinvia, de data asta cu mai mult succes?
Mihai said
am August 7 2009 @ 1:55 pm
Atunci haideti sa facem ceva , dar acest lucru se face numai impreuna si prin multa munca de echipa.Cu stima din nordul tarii acelasi Mihai
senator Urban Iulian - ptr, entreprenuer said
am August 7 2009 @ 1:58 pm
Stiu, am fost si eu la acel mars, cu mari sperante….era prima manifestatie de amploare a opozantilor neocomunismului propovaduit de ILiescu
Marius Danila said
am August 7 2009 @ 2:13 pm
Apropo de o noua miscare a celor preocupati de viitorul tarii si Alianta Civica … chiar crede cineva ca cei din conducerea Aliantei erau preocupati de tara??? vedeti traseul ulterior … de aceea nici nu a prea aderat lumea la ea … era o asociatie de nehaliti…. cel putin cei de la vedere!!!
Problema cea mare va fi sa se gaseasca oameni capabili, cel putin in prima faza dezinteresati, care sa coaguleze in jurul lor o miscare … cat timp va exista posibilitatea ca cineva sa spuna … “ia uite ce cistiga asta din trebusoara asta” … nu o sa se intimple nimic … ar fi doar inca cineva care vrea un ciolan … asa ca problema este, dintre cei cu posibilitati financiare si organizatorice este cineva care sa poata sa depuna efortul acesta dezinteresat??? cred ca nu … asa ca … adio miscare!!!!
cosmin said
am August 7 2009 @ 2:14 pm
Presupunand ca vad pe strada un scandal si intervin si eu si se ajunge la bataie, as ajunge si eu la puscarie pentru “tulburarea linistii publice” si pentru ca “nimeni nu poate sa se substituie organelor de ordine”. Mai lasati fanteziile eroice ca nu dau bine.
Ioan Nistea said
am August 7 2009 @ 2:17 pm
Daca multi oameni cinstiti din aceasta tara
s-ar manifesta la fel de cinstit si constient , poate am reusi sa facem ceva ! Altfel , aceasta tara
va fi a marilor excroci ( desigur , pe mari pozitii ) a celor fara carte si cultura dar cu marile averi furate in ultimii 20 de ani , si ce-i
mai important , a TIGANILOR ( nu rromilor , batel-ar
Dumnezeu pe primul presedinte de dupa 1989 ! )
Zolly said
am August 7 2009 @ 2:18 pm
Auzi cosmine pai si atunci de ce dati in parlamanetari, politicieni si altii ..daca tu recunosti ca nu te-ai baga sa ajuti pe altul la nevoie ? De ce suntem ipocriti si nu realizam in ce hal a ajuns societatea, din cauza noastra..a maselor de oameni inumani, nesimtiti, ignoranti si lasi ?
vezi ca si tu esti ca astia pe care dai vina ca iti merge rau ?
adio
senator Urban Iulian - ptr. Cosmin said
am August 7 2009 @ 2:36 pm
Bravo, esti exact tipul de om strivit de sistem si de propria lasitate. Eu unul prefer sa fac puscarie sau sa fiu vatamat insa sa ajut un semen
Lolita Pop said
am August 7 2009 @ 2:39 pm
Anonim – mi-a placut ff mult epistola si marturisesc ca si eu sunt animata de sentimente similare – dezgust total fata de tot ce inseamna actualitatea politica, social si economica a acestei tari in care m-am nascut si am ales sa traiesc, iar pe de alta parte dorinta de a face ceva. Nu pot insa sa uit ca toate aceste informatii sunt postate pe pagina unui membru al actualei clase politice, de la care e inutil sa mai asteptam ceva bun….din punctul meu de vedere orice actiune constructiva in privinta acestei tari ar trebui inceputa cu o ffff stricta “epurare”. Actuala “vanatoare de securisti” mi se pare desueta…cei care trebuie vanati si eliminati total sunt TOTI cei care se complac pe langa actualii guvernanti de dragul puterii…
Asociatia Clientilor Bancilor din Romania said
am August 7 2009 @ 3:31 pm
Constat, nu stiu daca sa ma bucur sau nu, ca din ce in ce mai multi ajung la limita tolerantei, si au intentii de a schimba ceva. Mai sunt si altii care cred ca oricat de mult bine ar face o sa se gaseasca o terta persoana sa profite de pe urma acestui lucru.
Criticam suportul, blog al unui om politic, insa mesajele apar si beneficiem si de ratingul blogului, asta cand avem ce spune. Ce folos ca arunci mesaje pe un blog nepolitic si nu le citeste nimeni. Hai sa luam si minusurile la pachet cu plusurile.
Cat despre unitate, ne unim doar daca pe plan pesonal castigam ceva, in rest “nu e treaba mea”. Nu vreua sa jignesc, astia suntem. Puternici si razboinici doar ca anonimi!
Yzzy said
am August 7 2009 @ 4:37 pm
Ma uit la stiri si ma sperii. Da, inca ma mai minunez. Stiu ca multi au incetat sa faca asta, ca s-au obisnuit cu ideea ca romanii se omoara intre ei sau pe sine insisi, in moduri foarte interesante si din motive la fel de interesante. Eu nu am incetat sa ma minunez.
…rar imi este dat sa vad roman care sa nu fie intrigat de ceea ce se intampla in prezent in tara noastra. Clasa politica, justitia, cadrul afacerilor, s.a.m.d., toate sunt percepute ca fiind rani care nu se mai inchid, nici macar dupa 20 de ani de democratie “autentica”. Spun democratie autentica pentru ca desi un regim democratic are unele carateristici de neclintit, cazul roman este unul cu totul special.
De remarcat ar fi drumurile care arata ca dupa: – bombardament; – razboi; – potop; – curemur; – inundatii; – sapaturi arheologice; – santier; intr-un cuvant, made in romania!
http://img8.imageshack.us/img8/2553/1447o.jpg
Vrem schimbari ….. in cat timp se vor realiza? Un exemplu concret e pasajul de la Unirea, unde se depun eforturi deosebite pentru finalizarea lucrarilor
http://img193.imageshack.us/img193/5610/1568vwp.jpg
In Romania orice e posibil … si nu glumesc
Iata cum se calatoreste intr-un compartiment de tren al C.F.R. in 2009 ! Noroc cu bolovanul…
http://img41.imageshack.us/img41/9417/1476r.jpg
Frumoasa trecerea de pietoni, NU?
http://img5.imageshack.us/img5/4494/1368j.jpg
P?strarea cur??eniei în locul în care tr?im r?mâne, înc?, o provocare.
De?i s-au f?cut nenum?rate campanii care s? îi determine pe oameni s? arunce gunoaiele la co? ?i nu pe unde apuc?, str?zile României sunt pline de chi?toace de ?ig?ri ?i ambalaje de toate felurile.
Aruncarea gunoaielor în locuri nepremise e sanc?ionat? prin lege, ca în toate ??rile civilizate. Diferen?a e c? la ei se aplic?, la noi – NU.
http://img9.imageshack.us/img9/7206/1522w.jpg
Ce este intrigant este faptul ca desi nemultumit fiind, romanul, nu are initiativa necesara sa schimbe ceva.
Oare de ce? Poate din simplul motiv ca este in zadar …. Cine ne asculta si pe noi?
Si cand vom putea spune STOP discriminarii?
http://img5.imageshack.us/img5/428/1532z.jpg
Yzzy said
am August 7 2009 @ 4:41 pm
Ma uit la stiri si ma sperii. Da, inca ma mai minunez. Stiu ca multi au incetat sa faca asta, ca s-au obisnuit cu ideea ca romanii se omoara intre ei sau pe sine insisi, in moduri foarte interesante si din motive la fel de interesante. Eu nu am incetat sa ma minunez.
…rar imi este dat sa vad roman care sa nu fie intrigat de ceea ce se intampla in prezent in tara noastra. Clasa politica, justitia, cadrul afacerilor, s.a.m.d., toate sunt percepute ca fiind rani care nu se mai inchid, nici macar dupa 20 de ani de democratie “autentica”. Spun democratie autentica pentru ca desi un regim democratic are unele carateristici de neclintit, cazul roman este unul cu totul special.
De remarcat ar fi drumurile care arata ca dupa: – bombardament; – razboi; – potop; – curemur; – inundatii; – sapaturi arheologice; – santier; intr-un cuvant, made in romania!
http://img8.imageshack.us/img8/2553/1447o.jpg
Vrem schimbari ….. in cat timp se vor realiza? Un exemplu concret e pasajul de la Unirea, unde se depun eforturi deosebite pentru finalizarea lucrarilor
http://img193.imageshack.us/img193/5610/1568vwp.jpg
In Romania orice e posibil … si nu glumesc
Iata cum se calatoreste intr-un compartiment de tren al C.F.R. in 2009 ! Noroc cu bolovanul…
http://img41.imageshack.us/img41/9417/1476r.jpg
Frumoasa trecerea de pietoni, NU?
http://img5.imageshack.us/img5/4494/1368j.jpg
Pastrarea curteniei in locul in care traim ramane, inca, o provocare.
Desi s-au facut nenumarate campanii care sa ii determine pe oameni sa arunce gunoaiele la cos si nu pe unde apuca, strazile Romaniei sunt pline de chistoace de tigari si ambalaje de toate felurile.
Aruncarea gunoaielor in locuri nepremise e sanctionata prin lege, ca in toate tarile civilizate. Diferenta e ca la ei se aplica, la noi – NU.
http://img9.imageshack.us/img9/7206/1522w.jpg
Dar care cos de gunoi?
http://img26.imageshack.us/img26/8365/12339490851.jpg
Ce este intrigant este faptul ca desi nemultumit fiind, romanul, nu are initiativa necesara sa schimbe ceva.
Oare de ce? Poate din simplul motiv ca este in zadar …. Cine ne asculta si pe noi?
Si cand vom putea spune STOP discriminarii?
http://img5.imageshack.us/img5/428/1532z.jpg
Othelo said
am August 7 2009 @ 5:08 pm
Nu se va putea face nimic daca noi nu ne vom schimba in primul rand in interior. Ori asta trebuie sa se intample repede si cei mai multi nu o vor face din motive cunoscute, multe expuse mai sus.
Noi inca nu suntem in stare sa aruncam o hartie sau un pet la gunoi, sau sa ne tratam cu respect unul pe celalalt fiind la volan in trafic. Adica mai este mult pana departe. Din pacate nu prea mai este timp. La evenimentele care stau sa vina, singura noastra sansa si speranta ca tara este ca suntem neinsemnati in actualul context international. Mi-as dori foarte mult, dar sunt sceptic cu privire la o revigorare a constiintei la nivel national, daramite la mai mult. La orice forma de organizare vor adera si oportunisti care la ordin sau nu, o vor duce mai devreme sau mai tarziu in derizoriu.
Bondocel said
am August 7 2009 @ 5:49 pm
Domnule Urban, ma adresez din nou dvs deoarece tot dvs sunteti cel care ne uniti pe acest blog. Aveti perfecta dreptate cand spuneti:
“Insa trebuie sa ne mobilizam cat mai multi in acest sens, nu sa asteptam mereu de la Urban sa le faca; numai impreuna putem reusi”.
Aici vreau sa va spun ceva, niciodata poporul roman nu s-a mobilizat singur si asta pentru ca nu a stiut sa o faca. Stiind si dvs acest lucru faceti dvs primul pas pentru ca aveti posibilitatea si uniti-ne intr-o forma sau alta.(asociatie, societate, partid) Promiteti-ne ca veti fi singurul care va si face ce promite si daca va fi fi asa noi o sa ne inscriem, o sa va sustinem in tot ce faceti inclusiv pana la functia de presedinte al acestei tari. Dar incercati macar sa fie primul partid care sa nu accepte nici un membru venit din alt partid(cu exceptia dvs care veti fi presedintele). Sa fie un partid nou, nu neaparat sa fie doar tineri dar membri inscrisi sa fie la prima inscriere si sa nu fi facut parte niciodata din vreun alt partid de care acum nu suntem multumiti. Aceasta sa fie conditia de baza la inscriere si atunci am putea avea incredere ca acest partid nu va copia ce au facut celelalte de pana acum si ca nu va veni nimeni din alt partid scolit cu sistemele de care vorbim acum si de care ne plangem si vom ajunge in scurt timp tot aici inapoi. Daca dvs puteti face treaba asta si noi ne putem inscrie si sa va sustinem cu adevarat. Aici va sustinem doar verbal si fara valoare practica. Ce ziceti ? Vreti intradevar sa faceti ceva ? Acum ar fi momentul si ar fi legal, altfel in curand veti gasi pe cineva care o sa zica ca ne instigati pe acest blog si atunci nu va fi deloc bine. Daca considerati ca este posibil si ca nu ar fi o idee rea mai putem discuta si despre detalii.
R G said
am August 7 2009 @ 6:59 pm
Da, D le Urban si eu consider ca ar fi bine sa ne unim sub forma unui partid sau al altui gen de organizatie. Dar ar fi bine sa facem cum a zis Bondocel, sa nu primim pe cei care vin de la alte partide, ca suntem satui de traseisti politici…
Radianu Mihai said
am August 8 2009 @ 8:06 am
si daca nu taci rezolvi ceva?
aiurea,nimeni nu te ia in seama si ramai cu spusul!
R G said
am August 8 2009 @ 8:46 am
Si ce sa facem? Sa stam ca prostii si sa nu facem nimic?
Sa ii lasam sa faca ce vor in continuare?
Macar incercam…Pana la urma tre sa iasa ceva!!!
gheorghe said
am August 8 2009 @ 10:46 am
Citind comentariile voastre, cred ca putem deja sa avem o actiune comuna; sa promovam ca brand de tara:
“Romania o tara de cacat!”
si economisim banii pentru agentiile internationale in materie.
Restul, referitor la respect, cinste, traditie, etc. sunt vorbe goale. Totul vine la de la jaful si furtul generalizat; parlament, guvern, primarii, prefecturi, toatte ministerele, agentii guvernamentale, NGO-uri, etc.
Chiar ieri, Berceanu zicea ca cine vrea sa mearga pe autostrada sa plateasca. Adica s-au furat cam 10 autostrazi (evaluare facuta de experti internationali) in 20 de ani si acum cand pretinde ca s-a pus el pe lucru vrea sa le platim iar?! Si el are jaful prins in sinapsa!
Actiunea? Ce revolutie, asociatii, bloguri?
Taiatile mana la primii 100 care au furat, confiscatile averea totala lor si familiilor lor si avem rezultate concrete imediat, fara DNA, parlament si alte forme de tocat banii.
Daca procesul comunismului a fost ratat, cred ca la cel al capitalismului o sa fie ‘hai’ mare…
jerry said
am August 8 2009 @ 12:32 pm
eu sunt total de acord cu “schimbarea”.
dar discutati totul la un nivel prea inalt. Trebuie facut un pas inapoi la radacina ! Oricare ar fi politcienii intr-un stat democratic, ei nu sunt decit oglinda societatii. Ma uit din cind in cind la Oglinda TV si vad foarte clar cum este societatea. Mi se scoala paru-n cap dupa 30 minute! Daca Sigmund Freud si consortii ar fi avut OTV ca obiect de studii,le-ar fi usurat munca lor si ar fi scris mult mai mult
Deci, in prumul rind trebuie constientizat cetateanul. Trebuie finantata o brosura ( ca. 4-8 pagini) care sa constientizeze cetateanul in mod neutru : BIBLIA CETATEANULUI. AIci trebuie sa afle ce drepturi, dar si ce sarcini are intr-un stat democratic. Aceasta brosura trebuie sa ajunga la fiecare cetatean . Ca sa fii sigur de acest lucru si ca brosura va fi citita se impune un sistem de rasplata al cetatenilor care se implica activ si a celor care citesc brosura si sunt dornici sa duca un trai conform drepturilor si sarcinilor lor. ( Pentru aceasta am un plan bine elaborat si este posibil fara mari resurse financiare).
De abia dupa aceea putem discuta de alte partide, alte forme de alegere sau organizatii civice.
Intreg mapamondul este intr-o schimbare radicala- spre bine sau spre rau – aici depinde de forta de mobilizare a puterilor. Putem ajunge sclavii sistemelor monetare, ale concernelor si acitorva maipulatori , sau putem trece la faza in care privim adevarul in fata ( va fi foarte dureros) si decidem in comun cum sa fie soarte noastra si a generatiilor urmatoare ( mai ales !).
Prin constientizarea cetateanului si implicarea lui la decizii locale si nationale se pot schimba multe. Implicarea lui poate avea o forma simpla, important este ca el sa delege exact persoana dorita pentru a reprezenta drepturile lui , sa fie informat continuu de catre aceasta persoana sau colaboratori a acesteia si sa poata penaliza aceasta persoana si pe perioada mandatului pe care o detine aceasta.
ste mult de lucru, dar intr-adevar este posibil ca in 5 ani aceasta tara frumoasa sa aive si o forma de conducere si control MODEL.
Important este sa fie destui care cred intr-o astfel de sansa si care pun activ la dispozitie o parte din potentialul lor pentru a ajunge la aceasta tinta.
Important ar fi ca si politicienii de azi sa se identifice mult mai mult cu adevaratul scop pentru care au fost alesi, cel de a reprezenta interesele cetateanului. Pentru aceasta , politicianul viitorului ar trebui sa fie in stare ORICIND sa voteze si sa ia atitudine chiar si impotriva partidului de care apartine.
Domnule Urban, va urmaresc de citva timp aparitile la TV si constat cu regret un lucru – in afara unor idei bune (pentru care va acord tot respectul, irositi prezenta la TV pentru a apara persoane, partidul, interese. V-am votat ca sa fiti acolo in interesul nostru, al celor care am crezut ( si mai si credem) intr-un om integru. Ne asteptam sa fiti acel reprezentant, care atit in parlament cit si la TV nu face abateri de la crezul sau, nici macar daca e impotriva partidului, chiar si cu riscul sa va dea afara din partid. In acest caz a-ti avea si mai sugure voturile noastre si ar indrazni toti cei integri sa vi se alature, fiind siguri ca vor fi alesi ei si nu partidul. Dar poate s-ar schimba si ceva in structura partidelor.