Ori actionam radical ori vom fi partasi la prohodul national !
In timpul intilnirii cu partidele politice si Guvern, Jeffrey Franks reprezentantul FMI, a accentuat importanta reducerii cheltuielilor salariale in domeniul public, care au ajuns la un nivel nesustenabil, de 9% din PIB. Alte masuri cerute de FMI sunt adoptarea legii salarizarii unice si responsabilizarea autoritatilor locale fata de cheltuirea banului public.
Practic dupa necesitatea eliminarii din sectorul administratiei centrale a bugetarilor care nu isi acopera in competenta postul ocupat si platit cu bani din taxele si impozitele romanilor, FMI spune foarte clar ca trebuie eliminata urgent risipa de la nivelul autoritatilor locale [ alte zeci de mii de functionari angajati la primarii doar pe considerente de cumetrie sau politice ] precum si interdictia cheltuirii banilor in mod haotic pe fantani muzicale, carnati-record sau alte destinatii cu iz electoral .
In atare conditiuni consider ca este momentul ca, PDL sa manifeste radicalism si hotarare, astfel incat indiferent de costurile politice si de imagine pe termen scurt, sa isi asume aplicarea acestor masuri , cu toata opozitia interesata financiar a PSD si PNL.
PDL are in fata doua optiuni :
a] sa faca reduceri bugetare masive, sa ia masurile anticriza ,fapt exploatat media de pnl+psd in detrimentul pdl; pe termen scurt se va inregistra o pierdere de imagine, insa electoratul PDL si mare parte din cel de dreapta ca si toata zona ocupata de mediul privat va sustine aceste masuri, iar pe termen lung PDL se va demonstra ca partidul care a avut curajul sa mearga prin furtuna crizei si sa scoata Romania la liman, sau
b]sa amane aceste masuri vizand reducerea jafului din sectoarele bugetare centrale si locale , cu consecinte dezastruoase pentru Romania;
Daca la prima vedere , cele doua variante sunt fatale pentru PDL ,insa in prima varianta se evita intrarea Romaniei in colaps economic. Este insa un sacrificiu pe care ar trebui sa ni-l asumam pentru Romania si va asigur ca pe termen mediu si lung, prin aceasta strategie radicala, PDL va ajunge pana in 2012 la peste 50 % din intentia directa de vot, pentru ca va atrage la vot pe cei 80% care acum sunt scarbiti de politica romaneasca . Cu toate ca nu este sigur ca o data cu revenirea eventuala a pnl+psd la guvernare aparatul bugetar nu v-a capata iar proportii monstruoase,clentela politica trebuie recompensata cu 'borcanul cu miere'.
Romania trebuie insa salvata, iar eu cred ca acesta este lozul castigator pentru PDL si Romania : atitudine ferma, transanta, care va implica o lupta a noastra a membrilor PDL cu mass-media aservita PSD-PNL care ne va toca; daca vor lua insa masurile corecte, si vom sprijini mediul privat, nu avem cum sa nu iesim castigatori, alaturi de Romania si romani. Iar in 2012, vom regasi PSD si PNL la un maxim 15 %, ...cumulat. Insa sunt convins ca, in conditile in care PDL demonstreaza fermitate, atunci imediat dupa alegerile prezidentiale sau chiar pana atunci, PNL ni se va alatura neconditionat. Sprijinul UDMR exista deja in acest sens.
foto:storage0.dms.mpinteractiv.ro
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Tazy said
am August 6 2009 @ 10:12 pm
Dupa cum vad eu din emblema din partea stanga sus cred ca esti mason, sau poate mi se pare dar daca esti senator tot aia e, adica esti vandut diavolului.
Tiara said
am August 7 2009 @ 6:34 am
Un (alt) articol de bun-simt si realist. De-aceea voi continua va sustin/votez. Astept sa se si concretizeze aceasta “atitudine ferma si transanta [...] luind masurile corecte” si apreciez “lupta cu mass-media aservita PSD-PNL” care nu au facut pina acum decit sa va puna bete-n roate, ca sa poata minti/jefui in liniste si pace…si-n consens, btw
…
Victor said
am August 7 2009 @ 8:04 am
Greul recesiunii este suportat in proportie de 99% de sectorul privat, in timp ce statul se imprumuta sa plateasca salarii.
Companiile private au dat afara 200.000 de oameni din septembrie anul trecut pana acum din cauza crizei, dar statul nu a concediat decat 2.300 de bugetari, adica de aproape 100 ori mai putin, arata statisticile Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) obtinute de catre Ziarul Financiar.
Astfel, greul crizei este suportat in proportie de aproape 99% de sectorul privat, in timp ce sectorul bugetar, care consuma acum din resursele financiare, ramane neatins.
Buduru said
am August 7 2009 @ 8:31 am
Astea sunt deziderate! Ne racim gura de pomana! Sunt lucruri care-ar fi trebuit facute acum 8 luni! Am asteptat sa ajungem la fundul sacului si nici macar acum nu suntem in stare sa facem ce trebuie!
Dar, oare, ce trebuie facut?!
Nu mai sunt bani, deci trebuie reduse cheltuielile bugetare.
Daca dam afara bugetari, consumul intern scade.
Daca scade consumul, economia se contracta si mai mult.
Daca se contracta economia si mai mult, vor fi, din nou, concedieri, in sectorul privat si ciclul se reia.
Concluzie: daca aceste concedieri se fac fara cap (nu sunt corelate cu masuri stimulative REALE, pentru sectorul privat), nu rezolvam nimic!
Sincer, nu cred ca acest guvern (PDL+PSD) este capabil de masuri coerente de redresare economica! Au dovedit-o, pe deplin, in 8 luni!
Sa vina nemtii !!
cbabeanu said
am August 7 2009 @ 8:51 am
Nu am vazut pina acum nici o masura economica inteligenta luata de reconstituitul FSN. Dar natiunea are ce a votat…
vip said
am August 7 2009 @ 8:59 am
e fondul agravarii crizei financiare care va afecta populatia in mod dramatic daca nu se vor lua masuri de echilibru social,de eliminare a castigurilor fabuloase din sistemul bugetar va urma o explozie socila cu urmari ce nu vor putea fi controlate. Trebuie luate urgent masuri pentru ajustarea veniturilor de la buget iar una dintre cele mai sigure si de necontestat solutii este impozitarea progresiva a SUMEI tuturor veniturilor de la buget,incluzandu-se aici: salarii,pensii,prime de orice tip ,sporuri de orice tip,bonificatii,venituri din participari la consilii de administratii si in general toti banii primiti de la bugetul statului. Impozitarea trebuie sa tina cont de venitul minim pe economie si de limita maxima spre care tindem si care este de 15 salarii minime.O grila de impozitare realista ar fi urmatoarea:
SUMA TUTUROR VENITURILOR IMPOZIT
intre sal.min. 600 lei
5xsal.min. 5×600=3000 lei 16%
———————————————————————————————————————-
ce depaseste 5×600=3000 lei
pana la 10×600=6000 lei &nb sp; 30%
———————————————————————————————————————-
ce depaseste 10×600=6000 lei
pana la 15×600=9000 lei 60%
———————————————————————————————————————-
tot ce depaseste 15×600=9000 lei ; 90%
———————————————————————————————————————–
Acest sistem ar rezolva fara complicatii si cumularea pensiilor si salariilor mari,si problema sporurilor nejustificate si cred ca si din punct de vedere juridic o asemenea lege nu ar putea fi contestata,guvernul avind dreptul sa impoziteze veniturile de la buget asa cum doreste. O asemenea masura ar face ca efectele crizei sa fie suportate cu solidaritate de majoritatea populatiei.
vip said
am August 7 2009 @ 9:24 am
Masura impozitarii progresive propusa in postarea de 8h59 poate parea prea dura dar cred ca e singura solutie pentru oprirea jafului in aceasta perioada de criza.Masura poate fi temporara pana la revenirea economiei dar sigur ca va afecta clientela politica si cred ca de acea nu are sanse sa se aplice.De asemenea cred ca si dupa adoptarea legii unice a salarizarii vor fi privilegiati care vor primii sporuri ,prime si bonificatii care incit salariile lor nu vor fi afectate poate chiar vor creste.Sa nu uitam ca in Germania raportul intre sal.min. si cel maxim e de 1:5.Trebuie sa analizam si ce inseamna pentru bugetul tarii un salariu mic,un salariu mare si un salariu decent.In propunera mea am considerat un venit decent 3000 de lei,propunind impozitarea progresiva numai la ce depaseste aceasta suma,iar impozitarea majora ar veni numai la venituri de peste 9000 lei.Masura cred ca e mai buna decit cea propusa de FMI de a se lucra fara salariu 10 zile masura care ar reduce la toti bugetarii fie ca castiga 1000 lei sau 50000lei salariul cu 30%, adica primul ar primi 7 milioane iar cel de al doilea 350 milioane.
Othelo said
am August 7 2009 @ 9:26 am
Nu exista nici un exemplu pozitiv in ceea ce priveste rezultatele finantarilor de la FMI. Din contra, ele au fost intotdeauna negative, de multe ori s-a ajuns si la varsare de sange. Chiar daca acum nu ne dam seama, s-ar putea ca tocmai acest imprumut nefericit de consistent sa duca la framantari interne fara precendent. Penrtru ca, prin conditiile impuse, asta se si urmareste.
In ceea ce priveste cele doua optiuni, este evident ca daca nu taiem coada pisicii dintr-o lovitura, deci daca nu marsam pe prima varianta, prohodul national este inevitabil. Cu sau fara calcule electorale,asta trebuie facut, iar electoratul s-a mai maturizat, si a inceput sa inteleaga acest lucru. Dar aceasta va trebui explicata clar populatiei.
Valentin said
am August 7 2009 @ 9:29 am
@Buduru:
ciclul nu se reia daca in timp ce se dau afara bugetari se relaxeaza fiscalitatea de pe spatele privatilor. Consumul generat de bugetari va scadea, dar va creste cel generat de privati. Ma astept chiar la o crestere.
Gopo said
am August 7 2009 @ 9:32 am
@ Buduru
D-le Buduru, va urmaresc comentarii pe acest blog si de fiecare data sustineti lucruri de bun simt.
Dar, stiti de ce nu se aplica aceste lucruri si ne afundam din ce in ce mai mult? Pentru ca suntem condusi de niste NESIMTITI !!!
wasabi said
am August 7 2009 @ 9:38 am
O mie de vorbe nu fac cat o ceapa degerata …
Un stiudiu arata ca bogatii lumii 20% detin 80% din resurse restul de 80% sunt clasa medie si cea saraca care supravetuiesc cu 20% din resurse .Cred ca proportia se contureaza si in tara noastra .
SI de unde au sa reduca cheltuilile la noi din acea care sunt multi si isi castiga existenta luna de luna cu un salariu minim sau de supravetuire, care nu au masini scumpe proprietati vile ci merg cu tramvaiul, autobuzul ,stau in aceeasi “cutie de chibrit”.
Domnule senator, trebuiesc reduse cheluielile …acum in tara asta sunt cheltuieli cu :
– parlamentarii (cheltuieli cu pensiile cheltuieli gen schimbari de mobilier, constructia unei piscine sau a unei sali de forta ,schimbarea parcului de masini,cheltuieli mari cu deplasarile peste hotare ,etc…)
– unele personaje din aparatul judecatoresc (sporuri cam mari )
–reducerea persoanelor angajate pe criterii de nepotisme (gen nepoata ruda de gradul 5 ,care intamplator a fost angajata si la primaria cluj)
– directorii unor firme de stat cu datorii mari dar care paradoxal au un salariu cat 10 angajati la un loc
– sa fie promovati persoane competente la licitatiile publice sa nu se arunce banul “fara numar, fara numar” de ex gaura neagra Bechtel care mai cere bani sa finalizeze 50 km din 500 km(mai degraba faceam un drum cu pietre de acela ca in vremea romana cu cei care sunt in puscarii)
Mai sunt multe dar nu imi vin acum in minte …Rog cei care citesc sa mai adauge si dansii .
Multumesc!
Parmalat said
am August 7 2009 @ 9:57 am
Domnule Senator, analiza Dvs. ar fi cat se poate de corecta daca nu ati uita un lucru: de trait se traieste cu bani, iar pentru majoritatea cetatenilor acestei tari traiul zilnic este o problema.
Asa ca dati-i afara, scadeti-le salariile ca sa vedem cine va mai voteaza.
Electorat de dreapta vor mai ramane patronii de firme si cei 100.000 de salariati din mediul privat care isi vor pastra nivelul de trai. Restul vor crucifica PDL asa cum au crucificat PNTCD.
Politicile partidului Dvs. ar fi corecte daca traiam intr-o tara ca America unde oamenii au 4-5000 de $ pe luna cel putin si in 10 ani de serviciu pot sa stranga destui bani incat sa traiasca inca 10 ani fara serviciu. Aici nu se poate, romanii nu au bani pusi deoparte, ei depind de salariul pe care il primesc de la o luna la alta si din care nu prea le mai ramane nimic.
Ori ati ajuns prea sus si nu mai vedeti cum e sub Dvs. ori va lipsesc niste analisti inteligenti la partid. Romania nu e America!
Parmalat said
am August 7 2009 @ 10:00 am
In Romania nu se poate actiona radical fiindca situatia nu permite. In Romania se poate actiona numai in sensul protectiei sociale. Cine n-a inteles asta pana acum a fost aruncat la groapa de gunoi a istoriei. Cine inca nu a inteles asta nici acum risca sa aiba aceeasi soarta.
Parmalat said
am August 7 2009 @ 10:04 am
Oricum, stati linistiti, nu ne lasa PSD-ul, nu vor accepta niciodata sa dea oameni afara.
FMI-ul se va intoarce la negocieri si lucrurile vor iesi cum trebuie, PSD-ul are multa experienta si va negocia pentru romani, fara sa le taie capetele cu sabia asa cum vrea Basescu si PDL-ul!
Gabriela said
am August 7 2009 @ 10:05 am
Domnule Senator aveti mare dreptate ! dar colegii Dvs.care se afla la putere ce parere au ?
Cu stima
Buduru said
am August 7 2009 @ 10:21 am
@Valentin
De acord! De altfel, reciproca am spus-o si eu:
“Concluzie: daca aceste concedieri se fac fara cap (nu sunt corelate cu masuri stimulative REALE, pentru sectorul privat), nu rezolvam nimic!”
Sunt multe masuri stimulative! La relaxarea fiscala (aici nu vad decat eliminarea forfetarului – diminuarea TVA ar fi o masura pro-criza, ca si forfetarul, cred eu), as adauga, cel putin, repornirea creditarii pentru firme! E o lipsa acuta de lichiditate pe piata, in ciuda celor afirmate de reprezentantii BNR!
@Gopo
Subscriu, intru-totul, caracterizarii!
E ceva de genul (citez din memorie – daca gresesc, imi cer scuze):
“Si-au batut o saptamana lesii-n zid
Dar zidul prost
Sta pe loc, precum a fost!”
www.danimois.com said
am August 7 2009 @ 10:25 am
TEORETIC, SAU CONTABIL VORBIND, AVETI PERFECTA DREPTATE…
La o analiza mai atenta, adaugand COSTURILE SOCIALE la calculul economic, iese alt rezultat.
Adica: reduci 300.000 de mute-fushte din birou, incapabili sa se adapteze la economia de piata, cu diplome obtinute pe bani, fara competente sau aptitudini, si plini de credite bancare… care au cotizat deja serios (indirect) la bugetul electoral al PDL… ce faci cu ei? Ii califici ca proxeneti si tarfe? Sau ca spargatori de case? Sau ii trimiti la furat in UE??? Sau ii trimiti pe litoral sa fure de la turistii care inca mai vin la noi????
Si asta in cazul fericit, in care cei redusi sunt ciurucurile, dar cunoscand sistemul PDL-ist e SIGUR ca vor fi dati afara TOCMAI OAMENII COMPETENTI SI UTILI, tineri, sub prtextul ca astia mai pot gasi altceva… si vor fi pastrate pe posturi lichelele inraite, ca si asa mai au 3-5-10 ani pana la pensie… cu costuri URIASE colaterale…
Adaugand pierderile SOCIALE, (furturi, talharii, spargeri, sinucideri, imbolnaviri grave, imagine ansamblu tzara in exterior, pierderea turistilor, a investitorilor straini speriati de infractionalitate/criminalitate etc…) pe termen lung tragem linie si reies, aritmetic si contabil, urmatoarele cifre:
Economii de 2 miliarde pe an, pentru un an doi, ca dupa aia iar angajam pilele
Pagube colaterale de peste 20 miliarde pe an… in crestere CONTINUA… bolnavii sau victimele nu se mai refac…
politika said
am August 7 2009 @ 11:06 am
Sunt 100% de acord cu directia impusa atit de FMI cit si de Urban. Masurile sunt atit necesare cit si suficiente pentru a ne asigura ca ne indepartam de un colaps economic.
Multi discuta de criza precum de chewing-gum. Vad in continuare in fiecare week-end cite 150.000 romani mergind la mare sa praduiasca bani, vad parcarile hypermarketurilor pline de masini, vad oameni cu cosurile pline de cumparaturi, iar casierele de la casele de marcat se intreaba daca asa este in criza …
Vorbim de recesiune economica , vorbim de colaps economic fara ca multi sa inteleaga semnificatia exacta. Majoritatea bugetarilor considera ca “daca vor face greva” situatia se va rezolva … ca si pana acum : salariile vor fi porcoase, ei vor continua sa traga la aghioase prin birouri cautind legi si metode sa-si mai adjudece citeva sporuri sau ingrosindu-si veniturile cu spagi …
ADEVARUL GOL GOLUT este ca nu mai exista bani in visteria statului, ca lichiditatea se apropie vertiginos catre zero (cind nu vor mai fi bani nici de salarii … acum se discuta ca sunt probleme cu plata utilitatilor … iar investitiile sunt ZERO). Fiecare individ pe care-l vad la TV sau care-si expune punctul de vedere ref. la veniturile salariale prin ziare discuta de BANI, fara sa ia in considerare ca acesti bani nu mai exista !. Procentele despre care se discuta, sumele de bani, sporutile … etc. sunt deja notiuni SF pentru cei care cunosc realitatea iar in curind vor afecta MAJOR tot personalul bugetar.
Guvernul discuta de “reducerea cu 20%” a veniturilor bugetare (fie ca se reduce personalul sau veniturile tuturor celor care sunt acum) … dar realitatea este ca nu exista nici acei 80% bani …
Grevele, iesirea in strada, remanierea guvernului, demisia guvernului … sau orice eveniment de aceasta velocitate NU REZOLVA PROBLEMA. Ceea ce este clar va deveni REALITATE in mai putin de o luna cind :
- Spitalele (si intreg sistemul de sanatate) vor intra in faliment
- CFR-ul i-si va inchide portile
- Bugetarii nu-si vor mai lua salariile … nici macar acelea reduse … si nu cu 20% ci cu 50%
- Parchetele i-si vor inchide portile …
… mai adaugati la toate acestea cresterea infractionalitatii si veti descoperi ETERNA SI FASCINANTA ROMANIE din toamna anului 2009.
In continuare vom discuta saca cel de-al 37 spor ar trebui inlocuit cu altele 3 sporuri si daca reducerea cu 1.72459874563258% din salariul bugetarilor ar fi potrivita
REALITATEA E ALTA … iar daca Romania va accepta ca urmatoarea transa din imprimut sa “echilibreze” cheltuielile din sectorul bugetar, atunci sa stim ca anul viitor deficitul bugetar va depasi 20% iar Romania va avea alt relief socio-economic.
Parmalat said
am August 7 2009 @ 11:13 am
Evident ca a doua transa va intra in salarii si pensii, culmea ar fi sa nu fie asa!
vip said
am August 7 2009 @ 11:17 am
D-le Urban,pledoaria d-voastra este corecta si asteptata de majoritatea populatiei dar sunteti putini chiar in PDL care aveti acest rationament sanatos si rational.De ce guvernul Boc nu isi asuma legi in aceasta directie ,de reducere a salariilor nesimtite si a pensiilor de lux.Lumea priveste consternata ca din toate masurile propuse in ianuarie,de interzicere a cumularii pensiilor cu salarii de la buget,de taiere a sporurilor indecente,de anulare a primelor de tot felul,de reducere a salariilor mari sa ales praful.Vorba lui Boc:”pusca si cureaua lata ce salarii aveam odata si ce le marim noi,pentru ai nostrii”.Chiar crearea pentru PDL aunor ministere bugetofage ca turismul si tineretul a fost impotriva idei de austeritate clamata de PDL in an de criza.Masurile de austeritate trebuie urgent luate astfel PDL-ul va ramane cu votanti numai bugetarii clientelari,iar marea masa de nemultumiti se va indrepta spre cei care vor clama justitiarismul social nerezolvat de PDL,PSD si PNL adica spre PRM siPNG.
Parmalat said
am August 7 2009 @ 11:30 am
@vip: fiindca nu e legal, drepturile oamenilor sunt intangibile. Multa lume nu intelege ca in Romania trebuie respectata legea.
senator Urban Iulian - ptr. Vip said
am August 7 2009 @ 11:31 am
Sunt convins ca la nivelul decizional al PDL incepe sa se inteleaga ca nu exista alta cale decat aceea a reformelor radicale cu orice costuri; sunt convins de asemenea ca in acel moment PDL va realiza ca , indiferent ca ia aceste masuri sau nu, PSD si PNL plus mass-media aservita, vor continua sa ne atace, astfel incat macar sa profitam si sa fim cei care demonstram ca mergem ferm hotarati pe acest drum al reformelor
Radu said
am August 7 2009 @ 11:36 am
bai uitati-va ce zice ——--Parmalat said
am August 7 2009 @ 11:30 am · Edit
@vip: fiindca nu e legal, drepturile oamenilor sunt intangibile. Multa lume nu intelege ca in Romania trebuie respectata legea.
Amice tu chiar ne crezi prosti ma comunistule ! Ia spune cum e cu legea pentru Adi Nastase [bombonel] matusa tamara, zambaccian, Mircica Geaoana cu fundatia renastarea alimentata din bani publici [al carei presedinta e MIhaela Geoana] , Mineriada si crimele lui Iliescu pentru care a fost albit si altele ! Nun ti-e rusine deloc ma nemernicule
vrei cazuri noi : nemirschi si banii scursi de la ministerul mediului
dracu de nemernici comunisti ce sunteti, auzi sa se respecte legea
baga capul in wc si trage apa paduche si spune-le alora mari din psd sa respecte macar acum, in al 14-lea ceas LEGEA ! Nesimtitilor, pic de rusine nu aveti
Parmalat said
am August 7 2009 @ 11:53 am
@Senator Iulian Urban: daca nu intelege situatia, partidul Dvs. risca sa devina o pata neagra in istoria Romaniei.
Oricum nu vi se va permite prea mult, veti fi blocati in coalitie, in Parlament sau in justitie, problema e cat de multe ilegalitati va mai trec prin cap. Deocamdata Emil Boc a frizat in cateva randuri penalul cu niste declaratii ca sa nu mai spunem de Basescu care a fost si suspendat pe tema asta.
Nu sunteti singuri, slava Domnului!
Tia said
am August 7 2009 @ 11:58 am
Dup? întâlnirea cu FMI, premierul Boc a anun?at din nou reducerea agen?iilor de la 226 la107 ?i faptul c? legea salariz?rii unice ?i cea a pensiilor r?mân „în calendar“ pe acest an urmând ca guvernul s?-?i asume r?spunderea pentru ele întrucât „vor cutremura sistemul public“. Care oricum are bulin? ro?ie ?i risc? s? cad? f?r? ploaie, f?r? vânt.
Primul care nu l-a crezut a fost chiar pre?edintele B?sescu: „am mai auzit asemenea anun?uri dup? care totul se blocheaz? în coali?ie“ unde „se discut? despre comisia Elenei Udrea“ (sâc!) dar se amân? deciziile pentru evitarea unui derapaj care ar duce alegerile în pustiu: „pe ce vor s? aleag? un pre?edinte, pe o ?ar? pe care au îngropat-o?“. Acesta ar fi motivul pentru care dl B?sescu ?i-a amânat ?i dânsul decizia de a candida: „am sperat în reformarea statului, a educa?iei, a administra?iei locale ?i iat? c? nu se întâmpl? chiar dac? e un premier din partidul meu. Ce ?anse sunt s? se realizeze în alt mandat?“. Niciuna. Dar la ce se a?tepta? Chiar credea c? suma a dou? interese este decen?a? Chestiunea este c? dezam?girea sincer? sau jucat? (cu dânsul nu ?tii niciodat?) a dlui B?sescu fa?? de PD-L ?i PSD – la a c?ror împerechere declara orbe?te c? „?i-a v?zut visul cu ochii“ – n-are alternativ?. E limpede c? ??ri?oara asta nu se mai face bine curând: sistemul e prea corupt ?i prea bine fixat ca s? poat? fi schimbat. Dimpotriv?, sistemul schimb?: contamineaz?, cump?r? ?i elimin? ce vrea. Dl B?sescu ?tie prea bine acest lucru. A fost ?i e un juc?tor redutabil în acest sistem n?r?va? care vrea s?-l arunce din ?a când încearc? s?-l încalece în loc s?-l ?esale. Nimic nou: „a fost un pre?edinte care a declarat c? l-au învins for?ele subterane“ a zis dl B?sescu citându-l gre?it pe dl Constantinescu – pentru a face diferen?a: „mie nu mi se întâmpl? a?a ceva, la mine for?ele subterane au ie?it la suprafa??, uita?i-v? la moguli cum s-au înfuriat c? nu pot continua ca pe timpul lui Iliescu“. P??ania corect? a dlui Constantinescu era: „m-au învins securi?tii, la capitolul comunicare“ – adic? tot prin media. Ce se în?elege din dezam?girea declarat? a pre?edintelui fa?? de partide? C? dl B?sescu va candida mai degrab? ca independent. Decizia de a nu candida ar fi un cadou nemeritat pentru dl Geoan?. Or, e greu de crezut c? dl B?sescu are de gând s? fac? din dna Costea prima soacr? a ??rii. Nu-l las? onoarea sa de familist. A?a c? probabil va candida reprezentând dezam?girea. Versus dezastru.
Parmalat said
am August 7 2009 @ 11:58 am
De fapt problema noastra nu e cu voi, problema noastra e cu Basescu, el va impinge sa vorbiti prostii si sa faceti prostii.
Dupa cum spunea si Mircea Geoana: daca pica Basescu, Emil Boc poate sa ramana linistit la guvernare cu partidul lui fiindca nu mai are cine sa-i impuna sa faca prostii.
Pe ala trebuie sa-l aranjam noi in noiembrie si sa vedeti cum s-au linistit lucrurile!
Tia@Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:06 pm
Esti un monument de prostie dragule. Si de idiotism. SI de comunism.
Adica daca de maine dispare Basescu, PSD o sa sustina masurile adevarate de iesire din criza ? Iti spun eu, PSD trebuie sa dispara, cu tine si cu toti securistii , comunistii si nomenclaturistii care au distrus aceasta tara.
Oricum esti distrus rau de tau, ai creierul spalat, esti exemplul de homo sovieticus. Miroase-ti dosul sa vezi ca aceiasi duhoare iti iese si din creier via gura
Zolly said
am August 7 2009 @ 12:08 pm
pentru comunistul parmalat
iata ce faca nea Vaca , alt pui al lui tatuka ilici :
Ilegalistii de la Curtea Regelui Vacaroiu
>>>>>>
– ANI a sesizat ca patru din consilierii Curtii de Conturi incalca legea deruland afaceri, desi le este strict interzis * Seful ANI, Catalin Macovei, i-a cerut presedintelui CC, Nicolae Vacaroiu, sa-i puna la punct pe Gheorghe Oana, Sandu Capra, Petre Popeanga si Cristian Nicolae Stoina
Anchetatorii Agentiei Nationale de Integritate considera ca cel putin sapte consilieri ai Curtii de Conturi din Romania sunt incompatibili cu functiile pe care le detin. Informatia i-a fost devoalata presedintelui Curtii de Conturi, Nicolae Vacaroiu, de seful Agentiei Nationale de Integritate, Catalin Alexandru Macovei.In cadrul unei intalniri fulger, Macovei i-a cerut lui Vacaroiu sa-si determine consilierii sa intre in legalitate. Conform unor surse avizate, presedintele Curtii de Conturi i-a spus lui Macovei ca va incerca sa rezolve favorabil situatia consilierilor sai.Cei sapte care au probleme la Curtea Regelui Vacaroiu, sunt Gheorghe Oana, Sandu Capra, Petre Popeanga, Cristian Nicolae Stoina, Mihai Hura, Ioan Anton si Verginia Verdinas. Primii patru au calitatea irefutabila de actionari in diverse companii private, Hura si Anton sunt suspectati ca au primit doua salarii concomitent, iar in cazul Verginiei, Verdinas inspectorii ANI cerceteaza daca aceasta are si o functie administrativa in universitatile la care preda.
Consilierul Curtii de Conturi, Gheorghe Oana este actionar la MECONER SA POPESTI-LEORDENI, CONFINA TRADE SRL, ASOCIATIA CEREVITA BUCURESTI. Din motive care nu ne-au fost elucidate, Oana nu a declarat ca este actionar si in compania SOCIETATEA COMERCIALA DE INVESTITII SI MANAGEMENT FINECO SA, care, conform datelor de la Registrul Comertului, are activitatea temporar suspendata.Astfel, consilierul Oana este actionar la patru companii, desi articolul 107 din Legea numarul 217/2008, privind organizarea Curtii de Conturi prevede ca: “Membrii Curtii de Conturi sunt demnitari de stat si sunt supusi incompatibilitatilor prevazute de legea pentru judecatori”. Conform Legii 303/2004, privind statutul judecatorilor, acestora li se interzice sa: “Desfasoare activitati comerciale, direct sau prin persoane interpuse, sa desfasoare activitati de arbitraj in litigii civile, comerciale sau de alta natura, sa aiba calitatea de asociat sau de membru in organele de conducere, administrare sau control la societati civile, societati comerciale, inclusiv banci sau alte insititutii (…) sa aiba calitatea de membru al unui grup de interes economic”.Contactat de reporterii ZIUA, Gheorghe Oana a declarat sec: “Sunt actionar intr-o firma care s-a privatizat prin metoda aia de masa, apoi mai sunt intr-o firma care n-are scop lucrativ si mai sunt intr-o firma… unde am o stampila de contabil. Eu am fost o luna in concediu. Nu stiu de aceasta intalnire intre domnul presedinte Vacaroiu si domnul Macovei. Am aflat si eu din ziar. Nu stiu ce sa zic.”!!! Nici noi nu stim ce sa mai zicem, dar va putem da un sfat domnule consilier Oana: demisionati de la Curtea de Conturi si angajati-va un avocat bun ca sa nu ajungeti in puscarie. De fapt, acest sfat este pentru toti demnitarii care au incalcat legea si au fost sau vor fi deconspirati de ANI.Capra face ce vreaConform declaratiei sale de interese, consilierul Sandu Capra este actionar cu 90% in compania “IFN GAMALEASING SA”. Capra a ignorant astfel prevederile aceleiasi legi de organizare a Curtii de Conturi, care spun ca: “Membrilor Curtii de Conturi le este interzisa exercitarea, direct sau prin persoane interpuse, a activitatilor de comert, participarea la administrarea ori conducerea unor societati comerciale sau civile. Ei nu pot fi experti sau arbitri desemnati de parte intr-un arbitraj”.Contactat de ZIUA, consilierul Sandu Capra ne-a declarat, pe un ton categoric: “Eu nu sunt in stare de incompatibilitate. Pot fi actionar la ce firma vreau eu. Le-am declarat si asta e.”No comment!Stoina si-a bagat si sotia in mocirlaUltimul consilier al carui nume a fost rostit in discutia dintre Vacaroiu si Macovei, pentru implicare directa in afaceri, a fost cel al lui Cristian Nicolae Stoina.Acesta are calitatea de actionar cu 49% in compania SUPER OIL ACTIV SRL, unde figureaza, conform datelor de la Registrul Comertului, alaturi de un asociat majoritar si administrator, Cristina Istrati. Societatea, care are ca principal obiect de activitate “alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi” este in stare de functionare si a avut, in 2007, un profit de 17.007 RON. Surprinzator este ca, in declaratia de avere, sotia sa apare ca incasand dividendele de la aceasta companie, desi in declaratia de interese, Stoina recunoaste ca este actionar al SUPER OIL ACTIV SRL. In ciuda insistentelor reporterilor ZIUA, Stoina nu a putut fi contactat.Popeanga nu vede barna din ochiul sauVicepresedintele Autoritatii de Audit, Petre Popeanga, este un alt membru al Curtii de Conturi care se afla in vizorul ANI si al carui nume a fost pomenit in conversatia dintre Macovei si Vacaroiu. Acesta este, conform declaratiei sale de interese, actionar la Finans Bank. Contactat de reporterii ZIUA, Popeanga a spus: “Dom’le, eu la Finans Bank, acum 15 ani, am investit parca 500 de euro, sau 100 de euro, da nu mai tin minte. Am incercat sa scap de ele, da nu pot. Dar am dreptul constitutional sa investesc, ca orice cetatean roman, unde vreau. Cand am candidat la functia de viceguvernator al Bancii Nationale a Romaniei, am realizat ca eram intr-o stare de incompatibilitate, dar acum nu”. Din nefericire pentru Popeanga legea de functionare a Curtii de Conturi este cat se poate de clara: consilierii nu fac afaceri de orice natura ar fi acestea, ei pot sa fie numai simpli profesori!Agentia de Integritate mai si gresesteDaca la primii patru consilieri, incompatibilitatea este flagranta, la Mihai Hura si Ioan Anton suspiciunea de incompatibilitate a survenit ca urmare a faptului ca cei doi si-au declarat veniturile avute in anul 2008, de la doua institutii de stat, dar nu au precizat clar ca acestea nu au fost simultane.Din informatiile detinute de noi, ANI s-a pripit cand i-a acuzat pe Mihai Hura si Ioan Anton ca ar fi primit salarii simultan de la doua companii de stat. Atat Hura cat si Anton ne-au declarat ca nu au primit simultan salarii de la doua societati de stat si ca “bulibaseala” ANI putea fi evitata daca s-ar fi verificat cartile de munca ale celor doi consilieri. De asemena, in ceea ce o priveste pe Verginia Verdinas, inspectorii ANI inca cerceteaza daca doamna consilier detine vreo functie administrativa la vreuna din universitatile la care preda, adica Universitatea Bucuresti, Universitatea Vasile Goldis, Universitatea Dunarea de Jos din Galati, Universitatea Spiru Haret si Universitatea Atheneum. Verginia Verdinas ne-a precizat ca: “Nu am nicio functie in nicio unitate de invatamant superior din Romania”. “Regele” Nicolae Vacaroiu si seful ANI, Cristian Macovei, au intrat brusc in concedii si nu au putut fi contactati nici macar prin intermediul purtatorilor de cuvant.
Pagina realizata de Petre NITEANU
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:10 pm
@Tia: si eu aveam in vedere scenariul ca Basescu sa candideze independent. Din partea mea n-are decat sa o faca, pentru noi e tot aia. Sau poate spera ca iese in turul 2 impreuna cu Emil Boc
)
Placa lui Basescu e ruginita, el nu se mai poate reinventa fiindca in 5 ani a dat afara din el tot ce putea sa dea, adica fiere si venin.
EXISTA POSIBILITATEA CA PDL-UL SA NU MAI DOREASCA SA-L SUSTINA PE BASESCU PENTRU O NOUA CANDIDATURA!
Sunt convins ca se negociaza un pact cu PSD-ul pentru o guvernare comuna si dupa alegerile din noiembrie, DAR CU ALT PRESEDINTE!
PDL-ul nu doreste sa ramana singur intr-un guvern minoritar, dar ar putea sa-l sacrifice pe Basescu pentru a ramane si in urmatorii 3 ani la conducerea tarii impreuna cu PSD-ul.
Din punctul meu de vedere ar fi o miscare cat se poate de inteleapta a PDL-ului. Cat despre Basescu, acesta incepe sa se distanteze de propriul partid conform ultimelor declaratii. Acesta simte curentul negativ existent in PDL impotriva sa (generat de mentalitatea de despot si de impunerea rudelor si a camarilei personale Udrea – Ridzi in posturi cheie) si isi pregateste terenul pentru o candidatura independenta.
Dupa cum se poate vedea, comisiile parlamentare de ancheta nu sunt indreptate impotriva “greilor” PDL ci impotriva camarilei personale a lui Basescu!
vip said
am August 7 2009 @ 12:16 pm
Nea Parmalat,cum adica daca mata cu loby si spaga politica ai obtinut o pensie de 100 milioane si mai lucrezi si consilier la senatorul Geoana cu 200 milioane legea nu permite sa iti reduca salariul(principiul un lucra obtinut legal nu poate fi diminuat) dar eu in propunerea mea am cerut impozitarea progresiva(propunere PSD,sicc…)a salariilor mari cea ce e un atribut al guvernului,mai ales pe perioada de criza.Astfel pensia matale de 100 milione va deveni de 59.2 milioane iar salariul de 20 milioane. In total 79,2 milioane.Ce parere ai nu e destul? Din restul 220,8 milioane pot fi platite citeva ajutoare de somaj.Si asta inmultite cu citeva sute de mii de fosti securisti,judecatori,activisti pcr,militari care jefuiesc bugetul s-ar face ceva economii. Ce zici?
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:18 pm
Apropo de ce spunea Dl. Senator mai sus: CONSIDERATI INCETAREA ATACURILOR DIN PRESA ASUPRA PDL-ULUI CA UN SEMN CA S-A AJUNS LA O INTELEGERE PENTRU GUVERNARE DUPA ALEGERI SI CA BASESCU NU VA MAI FI SUSTINUT DE PDL PENTRU INCA O CANDIDATURA!
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:20 pm
@vip: impozitare progresiva DA (propunerea PSD), incalcarea legii (propunerea lui Basescu) NU!
Zolly said
am August 7 2009 @ 12:25 pm
Iata ce stabilitate si coloana vertebrala are si PSD-ul lui parmalat :
PSD vandut pe degeaba
——
Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Constantin Simirad (foto), l-a acuzat ieri pe presedintele filialei PSD, Gheorghe Nichita, ca s-a vandut PDL, deoarece va sari in barca pedelistilor daca Mircea Geoana pierde competitia prezidentiala.Nemultumirea lui Simirad a fost determinata de incheierea “Parteneriatului pentru Iasi” intre PSD si PDL, in urma caruia majoritatea in CJ a fost formata de cele doua partide, iar pedelistii au primit si un post de vicepresedinte. “Nichita nu e preocupat de rezultatele partidului in judetul Iasi, pentru ca el cocheteaza cu PDL. El are relatii excelente cu Dan Carlan (n.r. – liderul PDL Iasi) pentru ca va sari in barca PDL dupa alegeri daca Mircea Geoana pierde prezidentialele. Este un impostor, un oportunist si un tradator”, a declarat Simirad, citat de NewsIn. Seful CJ a spus ca i-a trimis o scrisoare deschisa presedintelui partidului in care descrie relatiile tensionate existente in sanul organizatiei. El a precizat ca isi doreste sa preia conducerea filialei si sa-l detroneze pe Nichita. “In campania electorala din 2008 am umblat cu el de manuta si l-am sustinut in fata iesenilor. Regret foarte mult ca am facut asta. Imi cer scuze de la ieseni ca l-am sustinut pe Nichita si ca el a ajuns la Primarie”, a mai spus Simirad.
Cristian ANDREI
ziua
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:27 pm
Si ca sa-ti spun si de unde vine diferenta:
Basescu vrea ca oamenii care cumuleaza pensie si salariu sa opteze pentru una dintre ele ceea ce nu e legal fiindca e pus sa aleaga intre doua drepturi care i se cuvin.
Basescu vrea ca toate pensiile speciale sa fie recalculate si puse in plata conform contributiilor sociale ceea ce nu e legal fiindca inseamna ca noi trebuie sa le dam din nou acelor oameni 35 de ani de cariera ca sa poata contribui mai mult si sa ia pensii decente la final de cariera (se incalca principiul neretroactivitatii legii, oamenii aia au stiut ce pensii vor avea si au ales sa ramana in sistem din acest motiv; nu am voie sa vin sa le iau dreptul decat daca le dau inapoi 35 de ani de viata ca sa munceasca in alta parte si sa plateasca alte contributii).
DZ said
am August 7 2009 @ 12:31 pm
Parmalat bati campii , rau de tot
stim ca psd-ul e disperat dupa bani, functii si putere..nici macar nu ati avut tupeu sa spargeti coalitia cu toate surlele si trambitele – L Dragnea, Vanghelie, etc. pentru ca sunteti prea lacomi, prea ahtiati dupa putere si bani publici
Cu asemenea paraziti ca voi exista o singura solutie : eliminarea lor imediata pana nu ucid “Gazda= tara, oamenii, ideile, visele”
Apropos nu uita ca oamenii nu sunt prosti pe aici , sunt foarte multi extrem de lucizi si suparati
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:32 pm
@Zolly:
) Nichita e trup si suflet al nostru, legaturile dintre el si PSD sunt construite pe baze foarte puternice, trec pe la serviciile secrete etc…
Nichita nu e un simplu membru de partid, el are un trecut care nu-i permite sa fie in alta parte decat la noi.
Nu stiu daca ai observat, la noi toti leaderii au o anumita tinuta, un anumit fel de a vorbi, nimeni nu face excese, toti sunt disciplinati, poate mai putin Radu Mazare.
Iti spun eu ca disciplina asta vine de undeva nu e intamplatoare.
antisemitul said
am August 7 2009 @ 12:33 pm
promit ca vin la vot daca dati afara macar 10% din bugetariadica 140000 sa-i vad cum lucra in mediul privat…. si ca sa nu fie cu suparare ar trebui sa impuneti angajatilor din institutii sa hotarasca pe cine sa dea afara prin biletele scrise totul pe fata ar dura 10 min dintr-o zi de munca. promit ca merg din usa in usa sa-i trimit la vot pe oameni, fac filmulete pe youtube pentru mersul la vot daca-i dati afara pe aia ce pun piedici…
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:34 pm
@DZ: pe aia prosti i-am convins deja, miza este sa convingem cat mai multi dintre aia destepti lucizi ca politicile noastre sunt mai bune.
Zolly said
am August 7 2009 @ 12:34 pm
Esti o rusine ma ca poti sa debitezi cu asemenea tupeu porcariile tale parmalat
NU vom uita ca ati distrus si distrugeti in continuare tara asta !
Voi ati furat si furati cel mai mult insa nu sunteti in stare nici macar sa va opriti un moment si sa ajutati oamenii
pur si simplu trebuie sa fiti eliminati si veti vi, tara asta se va schimba in bine
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:46 pm
@Zolly: este foarte bine ca nu uitati, problema e ca voi sa mai ramaneti doar 5%
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:47 pm
Restul, adica cei care uita, sa ne voteze pe noi fiindca avem politici mai bune pentru tara.
Zolly said
am August 7 2009 @ 12:47 pm
Nu va fi asa amice
Stiu ca razi din turnul tau de fildes insa o sa vezi cand o sa ajunga cutitul la os pentru oamenii aia [ 5%]
Cum am spus : nu va e rusine si nu aveti pic de bun simt
acum stim
MARRY said
am August 7 2009 @ 12:48 pm
DACA OMUL DE RIND E DAT IN SOMAJ SI NU ARE DIN CE TRAI,DE CE MA ROG FRUMOS BUGETARUL NU POATE FI DAT AFARA DIN SERVICI DACA NU MAI ARE LOC SAU E IN PLUS SI TOACA BANII PROSTILOR ??NU AVEM ACELEASI OBLIGATII
SI DREPTURI ????
Radu said
am August 7 2009 @ 12:49 pm
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:47 pm · Edit
Restul, adica cei care uita, sa ne voteze pe noi fiindca avem politici mai bune pentru tara.
ADICA SA MAI FURATI CAT MAI PUTETI, SA NE MAI MINTITI, SA VA MAI BATETI JOC DE NATIA ASTA SI PATRIE !
NU VA FI ASA ! DUMNEZEU LE VEDE SI STIE PE TOATE !
BINE ZIS ZOLLY, ASTIA NU AU NICIUN DUMNEZEU ! SI-AR VINDE SI PE MASA PENTRU PUTERE SI BANI PUBLICI
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:51 pm
@MARRY: bugetarul e tot un om de rand.
“Omul de rand” la care te referi tu a fost dat in somaj din cauza lacomiei patronilor dornici de imbogatire rapida care nu ar da nici o bucata de paine la oameni.
Statul nu are voie sa procedeze asa!
Parmalat said
am August 7 2009 @ 12:52 pm
@Radu: echilibru si protectie sociala, astea sunt politicile noastre pentru oameni. Noi nu abandonam pe nimeni, nu aruncam oamenii afara din serviciu asa cum face Basescu.
0 barat said
am August 7 2009 @ 12:59 pm
hai termina cu gogosile astea parmalat
sunteti niste nesimtiti , mai sunt si oameni buni insa in psd care vor schimbare si care o vor realiza pana la urma scapand tara si partidul de dinozaurii adi nastase, vacaroiu, ilici, geoana, etc.
stiam de mult ca nu iti este rusine sa debitezi asemenea ineptii si enormitati, acum insa chiar mi-e sila de tine si ceea ce reprezinta psd-ul si “solutiile voastre sociale”
apropos : mircica geoana cand da aia 20.000 euro pentru prostii care l-au crezut ? si mincinosi sunteti, peste toate alea negative cu duiumul !
apocas said
am August 7 2009 @ 1:04 pm
aveti prieteni prin ministere, la guvernare adica, stiti ce fac?
muta oamenii din agentii in centrala ministerului si o sa dea afara femeile de servici si portarii,
la numar presupun ca iese 20%
Parmalat said
am August 7 2009 @ 1:08 pm
@apocas: =)) pai ce sa faca saracii oameni trebuie sa se descurce intr-un fel sa nu ramana pe drumuri.
De bine de rau intre salariul femeii de servici si ajutorul de somaj nu e mare diferenta.
Parmalat said
am August 7 2009 @ 1:10 pm
E formidabil ce exemplu de solidaritate sociala ai dat, cum sefii au grija de angajatii lor si lupta toti impotriva lui Basescu pe toate caile!
Eugen said
am August 7 2009 @ 3:40 pm
D-le senator
Uite aici un idiot de coleg al dvs. de care trebuie sa scapati http://sutu.ro/2009/08/07/no-more-hoara/.
PS – idem pentru toti idiotii din PSD
Tiara said
am August 7 2009 @ 5:29 pm
Domnul Hoara este un gentleman: spune clar ce are de spus, este echilibrat, este informat pe specialitatea domniei sale si nu face pe a-toate-stiutorul, ca altii. Are mult bun-simt, este decent, nu este obraznic si nici nu abuzeaza. Cinste lui!
Radianu Mihai said
am August 8 2009 @ 8:18 am
ca sa actionam radical ar trebui(vorbesc de Romania) sa iesim din nou in strada si sa schimba guvernul,parlamentul si presedintele,ale
gand in locul lor oameni onesti,responsabili,profesionisti si cu
dragoste de oamenii si de tara!
gasim asa ceva in Romania?
eu inca sper ca DA!
Tiara said
am August 13 2009 @ 9:18 am
Nu e cazul a se instiga lumea sa iasa in strada, nu mai suntem in ‘89. Nu sunt de acord cu politica de tzatza-n strada, si nici cu un razboi de gherila! Votati oameni capabili – precum acest senator de Ilfov, Urban Iulian- si atunci nu veti mai avea toate scursorile societatii in frunte.
Othelo said
am August 13 2009 @ 4:15 pm
Parmalat,
PSD nu o sa faca nimic niciodata pentru populatie, de altfel nici un alt partid nu o va face, nu se gandesc decat sa aiba cat mai multa influenta si puterea, cu unele exceptii nominale de la cateva partide (inclusiv dl. Urban, care raman la ideea ca ii va sta mult mai bine independent, la pariu ca ar castiga la Senat dfdaramite la Camera Deputatilor daca ar candida independent peste 3 ani).
Singurul care are o imagine pozitiva din prima linie a PSD este Cristian Diaconescu, in rest numai lepre. Sigur ca sunt si la PDL, PNL sau UDMR, dar PSD atat in valoarea absoluta cat si procentual ii bate la fund pe toti la capitolul coruptie.
Noi, toata populatia globului si implicit a Romaniei ne confruntam cu probleme mult mai mari incat sa mai punem botu’ la doctrine de restaurant.
Asa ca ar fi bine sa te concentrezi pe cum vei supravietui la ce a detaliat Politika in messajul de mai sus, penru ca asa se va intampla mosule, pun pariu pe coeficientul de inteligenta al lui Vanghelie si pe onestitatea lui Adrian Nastase.
Numai de bine !