Un bucurestean care a tras cu arma intr-o haita de maidanezi care o atacasera pe sotia lui, s-a ales cu dosar penal
Un bucureştean a găsit o metodă neobişnuită de a împrăştia o haită de câini din cartierul în care locuieşte. Acesta a tras mai multe focuri de armă cu un pistol cu aer comprimat pe un teren din sectorul 5 al Bucureştiului. Omul şi-a motivat gestul spunând că acei câini sunt agresivi şi că o atacasera si deja o muscasera pe soţia lui."Mi-am aparat sotia, ce dracu vroiati sa fac , sa-i las sa o omoare ca sa inteleaga autoritatile ca trebuie sa faca ceva " si-a motivat omul gestul. Haita de caini din zona are peste 30 de exemplare iar acestea, din cauza foamei sunt extrem de agresive si ataca trecatorii a caror viata este pusa in pericol. Nicio autoritate sau vreun ONG care protejeaza animalele nu au fost interesate vreodata sa aduca macar mancare acestor animale care au devenit de o agresivitate de necontrolat.Autorităţile l-au depistat pe bucureştean, după ce a tras mai multe focuri de armă pentru a speria câinii care i-ar fi muşcat soţia. Acesta nu deţinea autorizaţie pentru armă astfel incat i se va intocmi dosar penal si risca sa faca inchisoare. In acest timp, haita de caini ramane mai departe in strada, si pune in pericol viata locuitorilor.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Elena said
am August 5 2009 @ 3:40 pm
Deci: i se va intocmi dosar penal pentru ca detinea si a utilizat arma fara a avea autorizatie, sau pentru ca a tras in aer cateva focuri pentru a speria cainii?
edut said
am August 5 2009 @ 4:34 pm
cum au reusit autoritatile sa il depisteze?autosesizare sau reclamatie din partea cainilor?pff ce caini si astia,cu plangeri repede la organe,sa fie legea armelor si munitiilor respectata..stiau ei ca nu are omu otorizatie..
eugen@edut said
am August 5 2009 @ 5:08 pm
un vecin binevoitor sau un iubitor de animale…
aberto said
am August 5 2009 @ 5:25 pm
Am si eu bucuria de a fi vecin cu o haita de maidanezi care de cum se lasa seara sunt de o agresivitate de speriat.Tot la fel de mare este si larma de latraturi cu care insotesc orice imprudent care se aventureaza pe “teritoriul lor” dupa lasarea serii.
Nu ca pe lumina ar fi mai rusinosi, dar e cald si stau la umbra. Spatiul pe care si l-au arondat se afla in imediata apropiere a unei scoli si chiar pe un asa-zis loc de joaca pentru copii.
Unde sa reclam nebunia asta care ne scoate din minti?
Eu locuiesc in sectorul 4 si aici unde nu suntem “lume buna” , nimeni nu ia nici o masura nici fata de maidanezii cu patru picioare care latra si musca , nici fata de cei cu 2 picioare care pun manele la intensitate maxima insotite de ragete si rasete, desigur tot dupa 11-12 noaptea.
gopo said
am August 5 2009 @ 5:29 pm
O sa-i calce Piedone cu masina, ca tot are permisul suspendat.
FUNCTIONARUL said
am August 5 2009 @ 5:29 pm
PROBABIL CA, MAI BINE, TREBUIA SA ASTEPTE SA II MANANCE PE EI AMANDOI (IN CONCEPTIA IDIOTILOR DE DE POLITIA CARE TREBUIE SA-I SI SA NE APERE) SI APOI, POSTMORTEM, SA SE DUCA SI SA DEPUNA O DEPESA LA PRIMARIE … UNDEVA …
apocas said
am August 5 2009 @ 5:38 pm
dosar penal pt ce, mai exact?
apocas said
am August 5 2009 @ 5:39 pm
poate a vandut blana cainilor?
sau organele?
sau?
apocas said
am August 5 2009 @ 5:40 pm
sau si-a impuscat si sotia in invalmaseala
FUNCTIONARUL said
am August 5 2009 @ 5:44 pm
APROPO DE CAINII MAIDANEZI SI MANELISTII DE CARTIER: NU CA AR FI O PREA MARE DEOSEBIRE INTRE EI DAR, SPRE DEOSEBIRE DE CEI DIN A DOUA CATEGORIE, PRIMII SUNT CEVA MAI ADORMITI ZIUA IN AMIAZA MARE. SI UNII SI ALTII LATRA DUPA ORA 22:30 CU UN ZEL SI O ABNEGATIE DEMNE DE O … “SOARTA” MAI BUNA. IAR DACA AI “NOROCUL” SA STAI SI PE LANGA UN PARC PRIN CARE NU TE POTI PLIMBA CU BICICLETA DAR TE POTI “DA” CU MASINA SI NU TE POTI PLIMBA CU AL TAU CATEL IN LESA SI CU BOTNITA DAR ESTI NEVOIT SA TE FERESTI DE TOTI “MAIDANEZII”, DE TOATE CULORILE SI DIMENSIUNILE, CA SA NU TE MURDARESCA ATAT LA PROPRIU CAT SI LA FIGURAT, IAR SEARA SI NOAPTEA NU TE POTI ODIHNII SI NICI NU POTI MACAR SA ADORMI DIN CAUZA LATRATURILOR ATAT A CAINILOR MAIDANEZI CAT SI ALE MANELELOR CARE-TI PARVIN PE CALEA AERULUI DIN “GRADINILE” APARUTE CA CIUPERCILE DUPA PLOAIE, NU ESTE DELOC PLACUT … BA DIMPOTRIVA !!!
SI ATUNCI, TE INTREBI, CA TOT OMUL SIMPLU, DIN POPOR, CE VINA AI TU CA NISTE INFRACTORI SI ALTI PIERDE-VARA NU AU SOMN NOAPTEA SI SE IMBATA SI FAC SCANDAL SI ASCULTA MUZICA TARE IN MIEZ DE NOAPTE CA DEH, EI SUNT IN PARC LA DISTRACTIE !!! OARE CINE LE-A DAT AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE “RESTAURANTELOR” DE PRIN PARCURI CARE MAI SI ORGANIZEAZA “MESE FESTIVE” DE INNEBUNESTE TOT CARTIERUL SI SE MAI “DISTREAZA” SI CU ARTIFICII, BINEINTELES, NUMAI DUPA ORELE 23:00 ?!? CA APOI SA MAI II LATRE SI CAINII NE ADUNATI DE PRIN BASCHETI PLUS CEI DE PE MARGINEA DRUMLUI !!! PE CAND O SA AJUNGEM SA NE INAPOIEM ACASA INARMATI DE TEA MA LOR ?!? SI NU NUMAI A LOR ?!? CE VREMURI TRAIM … !!!
edut said
am August 5 2009 @ 5:49 pm
sincer nu va inteleg…..nu e greu deloc sa scapi de maidanezi….duci gunoiul pregatit acasa,la foc mic si gata,nici nu trebuie sa asisti la festin,rezultatele a doua zi….mai greu cu aia cu 2 picioare,dar sant solutii de criza.
apocas said
am August 5 2009 @ 5:54 pm
omori cainii se inmultesc hotii, dar mai ales pisicile, sobolanii…
e un echilibru in natura
americanii i-au dat in gat pe talibani (care erau impotriva cultivarii macului pt opium- deh, cretini dogmatici) si afganistanul a depasit columbia la droguri
intre timp talibanii s-au desteptat si au zis :”daca asta vreti, ok. dar ne dat 20% pt protectie . impotriva americanilor!!!
e pe bune
edut said
am August 5 2009 @ 6:00 pm
pana sa ajunga americanii,productie opiu..0,dupa CE AU VENIT..90%DIN TOTALUL PE GLOB..
apocas said
am August 5 2009 @ 6:05 pm
in ultimii 2 ani au triplat productia, demn de performantele ceausiste
politika said
am August 5 2009 @ 6:32 pm
Detinerea, portul si utilizarea armei fara permis este reglementata de lege CLAR. Cine incalca = Dosar Penal.
Nu cred ca omul a tras de nebun in ciini, iar dosarul penal se face pentru detinere si uz ilegal de arma.
Cred ca daca avea permis si era … “in legitima aparare” fata de haita de ciini , nu patea nimic.
Pe de alta parte , cred ca ar trebui ca sa se organizeze citeva grupuri de “oameni de bine” care sa prinda fiecare cite 10-15 ciini si cind se fac in total vreo citeva sute sa ii urce in masini si sa-i descarce vii si nevatamati pe linga cladirea guvernului sau in fata primariei …
Nu este nimic ilegal in asta : deschid usa la duba si dau drumul in libertate la citeva zeci … sau sute de ciini!
In felul acesta primarii sau guvernantii pot observa ca numarul ciiinilor este “destul de mare” si vor gandi si pune in practica niste masuri.
PS in cazul unora care se opun la masurile luate, sa se faca identificarea acestora si sa li se faca “baia de ciini” daica sa li se dea drumul in curtea lor sau in fata blocului la care locuiesc … sau pe acea strada la citeva sute de ciini maidanezi …. NOU NOUTI , adusi de pretutindeni. In paralel sa fie monitorizati si fortati sa nu ia masuri agresive impotriva simpaticelor patrupede …
Sorin said
am August 5 2009 @ 7:21 pm
dosarul este ptr lipsa autorizatiei, nu ptr ca a tras. in ziua de azi iti poti cumpara si cu glont de la “baieti”.
un bancher toxic said
am August 5 2009 @ 7:34 pm
cainii trebuie otraviti oameni buni, chiftele in care bagati 5-10 somnifere, ptr ca is flamanzi, le inghit cu totul…….si adorm in liniste……fara sa chelalaiasca adorm… si se trezesc morti…
CHRIS 69 said
am August 5 2009 @ 8:50 pm
mai bine bancher ..obosit le mananci tu acele ‘chiftele’; daca vreti sa fiti intradevar civilizati gasiti o solutie civilizata la problema cainilor nu sa-i omoram ca pana la urma motivul pentru care sunt acum pe strada e tot din cauza unor jigodii de oameni pe care nu i-a dus capul sa-si castreze sau sa-si tina acasa patrupedul/ele
cetatean said
am August 6 2009 @ 6:19 am
Ce denumire are somniferul? Am si eu vreo 10 candidati pe langa bloc de nu mai pot sa intarzii de la serviciu seara… deh , o berica cu baietii…
cetatean said
am August 6 2009 @ 6:27 am
Ce drk., Cris 69, daca iubesti asa cainii vagabonzi de ce nu-i iei tu acasa pe toti! Si eu am catel si pisica in casa (la bloc) , fac eforturi sa nu-i deranjez vecinii si as face “moarte de om ” daca cineva s-ar lega de ei… Dupa tine a fi civilizat inseamna sa mancam “kktul” tuturor fara sa ne plangem? Nu exista alta solutie! ONGurile care se ocupa de cainii vagabomzi nu fac decat sa spele banii pentru autoritatile locale cu sprijin parlamentar sau guvernmental. Nu se doreste luarea unor masuri concrete la nivel de judete sau tara, cum sa pierzi banii dintr-o afacere mai mult decat profitabila?
www.teparul.ro said
am August 6 2009 @ 6:49 am
Pacat ca nu avea autorizatie, din cauza asta i s-a intocmit dosar penal. Mi se parut normal gestul lui, imi plac foarte mult cainii (am 2) dar in privinta cainilor agresivi… chiar trebuie facut ceva.
Dani said
am August 6 2009 @ 7:18 am
Legea e lege… trebuie AUTORIZATIE DE PORT ARMA si pt aer comprimat…
Iar maidanezii care de 20 de ani ocupa incet dar sigur strazile, au un singur protector, BASESCU… maidanezul principal…
PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE…
Marian said
am August 6 2009 @ 8:03 am
rade Europa de noi.
avem caini care sa ne apere de dusmani tot inainte
solutia e eutanasierea, ganditi un pic la rece, multi copii mor de foame prin centre de plasament, iar astia vor sa cheltuiasca milioane pentru caini.
daca este o solutie eleganta de ucis pentru caini cred ca ar fi cel mai ieftin pentru noi (noi toti ceilalti) si astfel am scapa de rasul Europei si de noptile nedormite
dan said
am August 6 2009 @ 8:21 am
mariane cand te aud cu comparatia asta cu copii imi vine sa te pleznesc. copiiabandonati/progeniturile ciorilor si a boschetarilor s au nascut in urma unor partide de sex voite.cainii daca esti atat de idiot se reproduc tot prin contact sexuala dar……cand cateaua e la calduri.e o chestie a naturii.cainii se reproduc dupa instincte.pricepi?instincte de reproducere,viata de haita,etc.esti prea bou sa ti explic mai multe.cine a facut copii sa si creasca.daca e betiv si nu are bani s ai creasca…………..ajung ca si parintii boschetari.selectia naturii.
dan said
am August 6 2009 @ 8:26 am
nicio institutie din tzara asta nu si face treaba,toti iau salari degeaba,nu au randament.toti va uitati catre cainii maidanezi,ei sun t de vina mereu.la inmultirea ciorilor de ce nu va uitati?s au inmultit ciorile de o sa ajungem ca Romania sa se numeasca RRomania.cati tigani nu detin arme?multi f multi dar autoritatiile nu au curaj sa le faca control la palate ca o iau in freza.tiganii fac legea.
andron said
am August 6 2009 @ 8:28 am
fratilor, dar voi de otrava nu ati auzit…..de ce va complicati cu pusti…, prastii si mai stiu eu ce…carnacior cu otrava si gata. si sa vina cei de la protectia animalelor sa-i stranga.
dan said
am August 6 2009 @ 8:29 am
iar tu boschetarule toxic,un pseudonim care te caracterizeaza ce s ati zic?ma-ta curva si tac-tu puscariasul sa consume asa ceva.ca uite ce progenitura idioata a iesit din ei.dinastia ca tine aduc tzara la sapa de lemn.
Saxxa Cobur Gotha said
am August 6 2009 @ 9:43 am
@ Dani
amice esti in pom, facem pariu ?
pentru arme cu aer comprimat trebuie NOTIFICARE nu PERMIS DE PORT ARMA [autorizatie]
suna la IGPR si vezi daca te aburesc sau nu..
ai grija sa nu te prinda cainii sau alti bipezi si sa dea in tine /sotia/prietena si sa-ti zica apoi politia cand o sa fi la spital plin de sange : AI RESPECTAT LEGEA , SUNTEM MANDRII DE TINE si sa rada ca nebunii
esti un bou ma, omul si-a aparat sotia si tu ne iei cu legea
spune-i sa respecte legea si lui Adi Nastase, Mircica Geoana, Tariceanu
si nu mai da vina pe base, daca vrei sa ai pe cineva raspunzator uita-te in oglinda !
dan said
am August 6 2009 @ 10:11 am
daca tipul avea autorizatie de port arma nu putea face uz de ea la o distanta mai mica de 200m d eo asezare umana.daca avea arma cu aer comprimat cu alice metalice si a tras in plan vertical nu vad de ce sa il amendeze careva.dar si pt asta trebuie o notificare d ela politie.ANDROANE!!! si tu esti un cretin .da la copii tai sau nepoti asa ceva sa haleasca.fa mi placerea asta.cum sa dai pe mana unor pustani sa manevreze mancare otravita?de ce s i inveti cu violenta cu pietre si prastii.prastie a fost tac tu cand a regulat o pe ma ta.mai uitati va si in jur nu numai la burdihania voastra.haitele sun trezultatul lucrului superficial al tuturor institutiilor care sug bani publici si nu isi fac treaba.ar trebui sa reduca ratia in puscarii si sa dea la camine ,orfelinate si adaposturi pt animale.
0 barat said
am August 6 2009 @ 10:12 am
dane arata-ne textul de lege unde se precizeaza : daca tipul avea autorizatie de port arma nu putea face uz de ea la o distanta mai mica de 200m d eo asezare umana.daca avea arma cu aer comprimat cu alice metalice si a tras in plan vertical nu vad de ce sa il amendeze careva.
PENTRU CA ZICI NUMAI TAMPENII DUPA MINE
M-am plictisit de Urban... said
am August 6 2009 @ 11:43 am
Cei mai place lui Urban asta, sa posteze tot felul de subiecte de mahala, si niciodata, dar niciodata nu a lansant un subiect de discutie cu adevarat de interes national si de importanta grava, cum ar fi cazul fostului ministru Ridzi, sau mai nou, cazul ministrului Elena Udrea.
DAR SA NU VA ASTEPTATI LA ASA CEVA, ACEST AVOCAT, PARLAMENTAR, JUSTITIAR, SI IMPARTIAL, NU ARE CURAJUL SA FACA ACEST LUCRU…
DOAR E VORBA DE MEMBRII DIN PARTIDUL LUI, CUM SA FACA EL ASA CEVA…
EU said
am August 6 2009 @ 11:47 am
hai domnule Urban mai lasati-ne cu chestii din astea de 2 lei. Aveti un fix:… “maidanezii”… si il stoarceti pe toate partile. Ce naiba chiar nu aveti activitate in parlament de stati si comentati fiecare part al unui animal?!
Gabriel@m-am plictisit de urban said
am August 6 2009 @ 11:48 am
PSD are o singura obsesie.. Elena Udrea… nu stiu de ce nu se ocupa de Nastase si alte elemente de acest fel din propriul partid.. in loc sa vada de economia si tara asta care se duce de ripa ei se ocupa de comisii pt Elena Udrea… hala partid mai e si PSD asta
0 barat said
am August 6 2009 @ 11:56 am
pentru eu :
iti doresc sa mori ucis de cainii maidanezi idiotule !
ia cainii acasa si creste-i daca tot te dai iubitor de animale
chestii de 2 lei ??
si cu victimele cainilor ce facem ma jegule ?? sa dea Domnul sa te muste cainii , insa sigur nu vei fi afectata in turnul tau de fildes
rahatilor
Diana said
am August 6 2009 @ 12:00 pm
Buna ziua
Va rog luati URGENT masuri impotriva difuzarii reportajelor difuzate in special de catre PROTV cu privire la maltratarea animalelor.
Sunt realizate NU in scopul de a sensibiliza “telespectatorii” ci de a-i oripila, soca si traumatiza. In plus, cetatenii de rand sunt instigati sa downloadeze astfel de imagini pe site-ul PROTV pentru a deveni asa-zise persoane “cunoscute” prin simpla mentionare a numelui lor (“aceste imagini ne-au fost puse la dispozitie din bunavointa domnului/doamnei X”, sau “daca sunteti martorii unei stiri de senzatie accesati pagina noastra …..”).
Va multumesc.
Cu stima,
Diana Carburean
Adrian said
am August 6 2009 @ 12:33 pm
daca ar fi fost vorba de un hot sau un interlop nu l-ar fi gasit militia nici in gaura de sarpe!
Asa cum am mai spus: In tara asta daca esti cinstit si vrei sa te aperi ajungi la puscarie. Daca esti interlop esti liber.
Romania – Tara puscariasilor unde oamenii cinstiti trebuie sa fie scosi din circuit cu orice pret!
Cata said
am August 6 2009 @ 1:15 pm
Maidanezi trebuie eutanasaiati sunt de acord cu ‘un bancher toxic’
econinja said
am August 6 2009 @ 2:35 pm
PENTRU cei care vor moartea cainilor cititi,ganditi si pe urma dati cu parerea: va spun pe rand niste lucruri pe care trebui sa le stiti:1.animalul este Suflet cu o constiinta,ratiune elementara si sentimente la fel ca noi,si simturi mult mai dezvoltate,ASTA SUNT CATEVA MOTIVE CA ARE ACELEASI DREPTURI DE VIATA si omul nu este mai presus pentru ca:distruge Planeta,creaza razboaie,ucide fara a fie nevoit si aici ma refer si la consumul de alimente de origine animala si face multe alte rele.2.NICI UN OM NORMAL SI CU BUN SIMT NU POATE dori ca sa existe caini liberi pe strada ,ASA CA SOLUTIA ESTE:CONSTRUIREA UNOR ADAPOSTURI ,UNDE SA SE CASTRZE,STERILIZEZE SI SA SE DEA IN ADOPTIE SI ,NU ,REPET CATEGORIC :NU drumul inapoi pe strada.Cat priveste uciderea odata ca :nu este etica dar nu este nici rationala :de doazeci de ani se :ucide, si?Unde sunt rezultatele?????????????????????????????????Daca vrei sa opresti ceva trebuie sa opresti sursa dar din pacate lipseste intelegerea.
oamenii din romania sunt barbari,violenti si prosti incat le pasa de buzunarul lor,STIATI CA:sunt trei surse de unde vin cainii:1.taranii care ii neglijeaza.2.asa zisii”iubitori”de animale care ii abandoneaza ca si in cazul acesta cand, DUPA CUM SCRIE,DECI nu pot stii care e adevarul,asociatiile nu au ajutat deloc aceste animale,si sursa 3.:primarii care fac afaceri si ucid cainii si catelele cu cativa caini de “prasila”sunt eliberate ca sa aibe din noi ce prinde sa fac bani.MAI oamenilor care nu pricepeti lucrurile si vreti moartea cainilor:NU VEDETI CA UNELE conduceri va fraeresc????????????????!!!!!!!!lasa cainii inapoi pe strada sa aibe ce prinde si sa aibe de unde fura din ajutoarele si hrana cainilor!!!ASA CA:daca vrei sa opresti apa dintr un robinet :nu o faci cu paharul ci de la sursa adica opresti robinetul.TOT ASA SI aici:opresti sursa inmultirii cainilor si asa nu vor mai fi.APROPO o intrebare:DAR,hotii jefutorii,violatorii,criminalii ,de la oameni simplii de la oameni de guvern CINE II EUTANASIAZA??????????NIMENI nu are CURAJUL SA PROPUNA ASTA???usor sa te iei de un biet animal haituit…
3.Cat priveste cazul acesta:SI EU AM FOST atacat de caini si nu ii omor ma apar de ei in mod Natural fara sa fac rau.Omul nostru cel care a tras cu arma asa cum scrie a tras in aer deci sa i sperie nu vad aici cruzime CU CONDITIA CA SA FIE FACUT ACEST LUCRU DE APARARE NU din distractia bolnava a unor degenerati.
oamenii violenti sunt bolnavi si vor suferi si mai mult.Ajunge o fapta rea ,si suferinta se intoartce intreita asa cum toti care ma injura sau i mi fac rau vor suferi,si au suferit ,eu pot face si rugaciune sau alte ritualuri de genul acesta dar nu e nevoie ca Fortele Binelui sunt asupra mea.Doresc sa deschid imina si mintea oamenilor rai.
Mar said
am August 6 2009 @ 2:43 pm
Eutanasiati rautatea, sterilizati animalele abandonate! “Potrivit Poli?iei Capitalei, Alexandru M., în vârst? de 29 de ani, este cercetat pentru de?inere de arm? neletal? din categoria celor supuse autoriz?rii, f?r? drept ?i uz de arm? neletal? din categoria celor supuse autoriz?rii, f?r? drept. Bucure?teanul ?i-a motivat gestul spunând c? acei câini sunt agresivi, unul dintre ei mu?când-o pe so?ia sa, cu ceva timp în urm?.Poli?i?tii au constatat îns? c? b?rbatul nu de?inea autoriza?ie pentru arma pe care o cump?rase de la o persoan? necunoscut?, dintr-un târg din municipiul Buz?u, f?r? acte de provenien??.
Arma neletal? a fost confiscat? de poli?i?ti.”http://www.mediafax.ro/social/bucurestean-cercetat-dupa-ce-a-tras-cu-arma-pentru-a-imprastia-mai-multi-caini.html?1688;4723014 Sotia ar fi fost muscata “cu ceva timp in urma” asadar nu a aparat pe nimeni, a fost doar un act de cruzime fata de animale. Arma face parte din categoria celor supuse autorizarii si (surpriza!)individul nu avea autorizatie. Spune ca a cumparat-o dintr-un targ, fara acte. E clar cu ce tip de individ avem de-a face si iata cine il apara si promoveaza actele de cruzime asupra animalelor (prin postari incitatoare, a se vedea reactiile unor indivizi certati cu morala si legea care sugereaza otravirea).
M-am plictisit de Urban... said
am August 6 2009 @ 3:05 pm
E TERIBIL URBAN ASTA! MARE PANARAMA ESTE PERSONAJUL ACESTA, PARCA CROIT DUPA TIPARUL STANDARD AL CELOR CU MINTEA CA BRETONUL! HALAL OM CU STUDII JURIDICE, CU FIRMA DE AVOCATURA, CU FUNCTIE DE PARLAMENTAR!
ESTE DOAR UN SIMPLU AGITATOR. UN PERSONAJ LIMITAT IN GINDIRE SI ANALIZA SUBIECTELLOR CARE LE LANSEAZA PE BLOGUL ACESTA CARE DEVENI PE ZI CE TRECE UN FEL DE MAHALA UNDE EL SCUIPA CITE UN SUBIECT DE DISCUTII, PRELUAT DIN CINE STIE CE SURSA LA FEL DE CRETINA SI MEDIOCRA CA SI MENTALUL LUI, ARUNCA SCUIPATUL AICI, SI FRAIERII CA NOI IL LUAM, IL MIROSIM, IL TRAGEM CA PE UN ELASTIC, IL ARUNCAM DIN STINGA IN DREAPTA, EL MAI MULT CA SIGUR SE AMUZA, IAR NOI NE DAM CU PARERILE CA SUBIECTUL DE DISCUTIE CU FORMA DE SCUIPAT, SLOBOZIT DE EL IN INTERNET PE ACEST BLOG-MAHALA, ESTE SUBIECTUL CEL MAI INTERESANT DE LA CARE NU PUTEM SA NU NE DAM CU PAREREA.
CHIAR NU VA DATI SEAMA, CA ACEST PERSONAJ FARA NICI UN FARMEC, SE BAGA IN TOATE PROBLEME POSIBILE, CA SI CUM EL LE STIE PE TOATE.
DE FAPT, DACA ATI OBSERVAT, EL ARUNCA PISICA MOARTA PE BLOG SI DISPARE, NUMAI ZICE NIMIC…
Mar said
am August 6 2009 @ 3:21 pm
http://stirileprotv.ro/campanii/stop_torturarii_animalelorsocant-l-a-dat-cu-capul-de-pereti-apoi-i-a-baut-sangele.html
Toti indivizii care comit cruzimi asupra animalelor (sau instiga la aceste acte) trebuie pedepsiti.
Irina said
am August 6 2009 @ 3:36 pm
Pt “M-am plictisit de Urban” : Prietene, bag seama ca ai niscavai probleme hormonale si, neavand unde sa le rezolvi te bagi in seama fara sa ai habar de nimic. Te legi de Iulian, un om care la 33 de ani a reusit mai multe decat ai visat tu si intreg neamul tau sa realizezi in toata viata. Te legi de un om care-si dedica timpul si munca celor din jur. L-ai numit “limitat in gandire”, amice, nu uita ca omul pe blogul lui poate scrie ce vrea, cand vrea. Asta e democratia si cine nu intelege e limitat in gandire (adica taman tu). Asa ca te rog scuteste-ma de comentariile tale stupide, daca nu-ti place blogul nu-l mai citi. Baga un ochi pe tabloide, mai vezi care ce chiloti si-a tras, cine cu cine si-o trage si incearca sa treci peste frustrari. Poate rezolvi si problemele cu hormonii, ca vad ca esti tare afectat. Hai, te pup !
dan said
am August 6 2009 @ 4:35 pm
o barat esti prea idiot cauta tu legea nu tre sa ti o arat eu.necunoasterea legii nu te exclude le la suportarea rigorilor legii.
Hu said
am August 6 2009 @ 4:37 pm
dane esti un refulat
mars in natia matii, nici legea nu stii sa o arati
cacamas pe fata ta de cocalar cu pareri
jegule !
0 barat said
am August 6 2009 @ 4:40 pm
@ dan
tocmai mi-ai dovedit ce stiam : esti un tampit , un bou care injura si el ca nu stie ce sa raspunda
motii matii de cacat cu ochi, pun pariu ca nici numarul legii cu regimul armelor si munitiilor nu il stii. Boule cu pareri, un rahat de roman care nu stie nici macar sa vorbeasca frumos
evelina said
am August 6 2009 @ 6:00 pm
Ne dorim PROGRES???
Progresul vine din ATITUDINE.
Atitudinea vine din EDUCATIE.
Educatie inseamna CIVILIZATIE.
Numai societatile civilizate se bucura de PROGRES.
Lipsa de educatie duce la VIOLENTA, BARBARIE, PROMISCUITATE.
Este suficient sa citim doar cateva din metodele de rezolvare a problemei cainilor fara stapan, date de conationalii nostri, sa ne dam seama cat de departe suntem de CIVILIZATIE si, implicit, de PROGRES.
Domnule Urban, dvoastra ati avut acces la educatie – nu pot sa va acuz de lipsa de cunostine sau de naivitate – ce urmariti cand postati articole incitatoare despre caini fara stapan, tigani, USH,…?
Vreti sa stiti care este nivelul de educatie din Romania? Nu-l cunoasteti? Acesta este! In toata spendoarea lui.
P.S. Se mai intampla sa postati si lucruri interesante.
==========================================================
În Finlanda, cainii sunt luati de politie si dusi la ad?post
“Este vina oamenilor ca sunt caini liberi pe strazi. Autoritatile trebuie s? fac? ceva pentru rezolvarea acestei probleme, nu doar s? vorbeasc?. Sterilizarea este singura solutie pentru rezolvarea problemelor.”
………………………………………………..
“In Finlanda nu exista caini aflati în libertate pe strazi, asta si pentru ca oamenii sunt educati s? nu-si abandoneze animalele sau s? le sterilizeze atunci cand nu îsi doresc mai multe. „Atunci cand este gasit un caine pe strada este chemata politia, care îl duce la un adapost. Aici primeste îngrijirea necesara si este tinut pana cand i se gaseste un stapan. In fiecare oras exista un adapost pentru animale”
http://www.informatiagorjului.ro/observator/1885-Finlandeza-Tuuli-Matero-ocrotitoarea-cainilor-fara-stapan-din-Targu-Jiu.html
roxana said
am August 6 2009 @ 6:35 pm
Stimate domn Urban,
Ma numesc Stefanescu Roxana si sunt din Braila.Vreau doar sa mentionez faptul ca va citesc articolele referitoare la caini de cand ati ajuns la ideea de a initia aceasta campanie impotriva cainilor maidanezi.Am constatat cu stupoare ca in viziunea d-voastra cainii maidanezi sunt cele mai periculoase animale.Complet eronat.Ati urmarit astazi 6.8.2009 orele 17.00, la stirile PROTV cazul cu psihopatul care a ucis in chinuri groaznice un biet catelus dupa care i-a baut sangele si a mancat din el?Ala este pericol public.Daca era cainele mai periculos il ataca pe psihopat cand incerca sa se apere, dar el nici macar nu s-a aparat si nu a reusit sa scape din mainele acelui psihopat.Acest caz vi se pare normal?Toate aceste cazuri de ucidere a animalelor cu intentie si cu o atitudine dementiala cum vi se par?Daca mai citesc un articol impotriva animalelor voi difuza international toata aceasta activitate a d-voastra de a instiga cetatenii impotriva acestor animale fara aparare si pot sa zic ca din cauza d-voastra se intampla atatea atrocitati.
oblio said
am August 6 2009 @ 9:48 pm
Asemenea Roxanei Stefanescu, si eu sunt hotarat sa public postari si comentarii de pe blogul Dlui Urban; societatile pentru protectia animalelor din Europa precum si diverse ONGuri antidiscriminare ar avea o paine buna de mancat de aici!
Nu am vazut atatia oameni “nedusi la biserica” la un loc, cu un limbaj atat de violent si cu atata lipsa de cultura si civilizatie ca aici.
De ce s-ar face Dl Urban vinovat!? Pentru ca exploateaza slabiciunile concetatenilor sai si le canalizeaza sentimentele subUrbane.
0000 said
am August 7 2009 @ 12:04 am
sunt satul de javrele astea de pe strazi nu mai poti sa mergi linistit ca risti sa te manance de viu nopatea nu mai vorbesc ca e imposibil sa iesi din bloc
metalshrine said
am August 7 2009 @ 12:19 am
Eu tot nu vad unde si-a exprimat domnul senator vreo parere pro sau contra cainilor. Eu vad doar o stire preluata din alta parte. Voi vedeti altfel?
diana said
am August 7 2009 @ 10:44 am
metalshrine, daca nu vezi aici, te duci frumusel pe tag-ul Cainii Strazii, dar afla ca nu este suficient sa stii sa citesti, trebuie sa stii si sa intelegi.
Modul in care ne exprimam dezvaluie intentiile noastre, felul cum gandim.De ce “caini-vs-oameni-pe-cine-trebuie-sa-apere-legea” ?!
Raspuns pentru Urban Iulian: Ambele categorii, domnule, trebuie sa fie aparate de lege! Pe ce lume traim?
75% dintre romani se pronunta in favoarea euthanasierii cainilor maidanezi
11 Jun, 2009 Cainii Strazii
Recomanda acest articol
Dezbaterea publica lansata de mine aici
http://www.urbaniulian.ro/2009/06/05/caini-vs-oameni-pe-cine-trebuie-sa-apere-legea-implicati-va/
kukluxclan romania said
am August 7 2009 @ 11:53 am
hu!!!marsh zi lu ma-ta betiva care o culegeai din carciuma.uite dupa ce au poshtito toti bosketarii s-a mai nacut un idiot
kukluxclan romania said
am August 7 2009 @ 11:54 am
http://veg-tv.info/Earthlings
diana said
am August 7 2009 @ 12:14 pm
kukluxclan romania, glumesti?
Pai, cei care refuleaza, pardon, comenteaza, pe acest site, au rabdare sa priveasca un asemenea film? Imi place optimismul tau!
Daca nu ai ajuns, inca, la concluzia ca viata poate fi foarte urata, este suficient sa intri pe acest blog si sa citesti cateva ineptii.
Fratilor, noi locuim in aceeasi tara cu voi? Pai, se poate? Si amenda, si bataie?
Zolly said
am August 7 2009 @ 12:16 pm
sunteti nesimtiti ma
sa va vedem cand o sa va atace niste caini si poate o sa aveti parte de muscaturile lor, atunci sa va vad cum comentati
rusine sa va fie ! insa nu-i asa ca nu aveti pic de rusine ?
apocas said
am August 7 2009 @ 12:55 pm
deci titlul corect este :
“unui cetatean care detinea ilegal o arma i s-a intocmit dosar penal”
ce are asta cu maidanezii, putea sa isi impuste nevasta
Higheru' said
am August 8 2009 @ 1:19 pm
Problema mi se pare cat se poate de simpla: Animalele in padure/zoo/circ si oamenii in spatii urbane! Animalele fara stapan nu au ce cauta in spatiile urbane. Iar daca sunt prinse – pac! Fara mila. Nu inteleg de unde atata “omenie” (a se citi “meschinarie”) din partea asa-declaratilor iubitori de animale. Acestora le doresc ca copilul, sotia, sotul, parintii etc sa le fie sfasiat de o haita de maidanezi! Apoi sa revina aici si sa mai faca pe deontologii.
danairl said
am August 10 2009 @ 10:44 pm
in Irlanda orice caine gasit pe strada se duce la acoperisuri speciale , este tinut 5 zile ( timp in care asociatiile iubitoare de caini fac poze si incearca sa-i gaseasca stapan) iar daca dupa cele 5 zile nu i se gaseste stapanul sau un nou stapan este EUTANASIAT !!!!
si nu vezi picior de caine pe strada….
Diana said
am August 11 2009 @ 2:07 pm
Domnule Urban Iulian,lamuriti-ma si pe mine cu ceva.Ce anume v-au facut aceste animale nevinovate pe care incercati sa le exterminati in loc sa le ajutati?Sau credeti ca asta e singurul mod in care sa va aratati”superioritatea”?Toti cei care au ca ultima solutie omorarea acestor fiinte nu merita sa se numeasca oameni,iar animale nici atat.Aceste JAVRE DE MAIDANEZI sunt de mii de ori mai bune decat voi cei care nu faceti altceva decat sa gasiti solutii care mai de care mai “ingenioase”ca sa ii omorati…
Iar daca tot va “laudati”ca aveti o anumita educatie,atunci ar trebui sa stiti mai bine ca animalele au instincte de aparare f bine dezvoltate si daca sunt ranite sau amenintate,incearca sa scape cumva.Nu e vina lor ca sunt rai,nu e vina lor ca sunt pe strada,nu e vina lor ca nimeni nu face ceva sa ii ajute.
Banii care se cheltuie pentru plata hinghierilor incompetenti care sunt atat de brutali cu cainii,sau banii care se cheltuie pentru a plati degeaba unii senatori(care oricum nu fac nimic bun pentru aceasta tara),ar putea fi folositi mai bine pentru a amenaja adaposturi pentru animale.
Domnule URBAN,sincer am impresia ca aveti o mare placere sa omorati sau sa vedeti cum altii omoara fiinte fara aparare.Dormiti linistit noaptea?…Fireste ca da,pentru ca unii chiar nu stiu ce e aceea constiinta…
ANTONIO said
am August 12 2009 @ 8:10 am
Iubitorii de caini vagabonzi (pensionari milosi in majoritate) nu le pasa de excrementele de caini care umplu trotuarele. Daca iubesc atat de mult animalele, de ce nu le curata?
econinja said
am August 14 2009 @ 12:19 pm
Pentru @hingeru,@ooo,@Zolly: vad ca ai ales ca pseudonim o asa meserie”nobila”…pai da e nobila daca se procedeaza etic…Hai sa spun unde ai dreptate si unde gresesti:GRESETI:cand vorbesti de animale la :zoo sau circ.SA TE VAD INCHIS IN CUSCA INNEBUNIT DE PLICTISEALA SI LIPSA DE LIBERTATE.PUNETE IN LOCUL LOR.ASA CA:LOCUL ANIMALELOR ESTE IN:PADURE,PARCURI UNDE POT TRAI LIBER,SI REZERVATII.ANIMALELE CA SI CAINELE TREBUIE SA STEA LANGA OM ASA CUM SA INTAMPLAT ASTA ACUM TRIESPREZECE MII DE ANI CAND CAINELE A ALES OMUL.AI DREPTATE CAND SPUI CA:”cainii nu au ce cauta pe strazi”DAR iar GERSESTI CAND sustii:uciderea.INtrebare:hotii,jefuitorii,violatorii,criminalii,parlamentarii care tresc jefuindu ne?LOR NU LA ZICI:PAC!FARA MILA???????
@ooo ce sa zi…te ai semnat asa cum esti:OOO
econinja said
am August 14 2009 @ 12:28 pm
PENTRU @ZOLLY SI @OOO:CONTINUI CA SA NU A MERS PRIMUL MESAJ.IATA O SURPRIZA:BAGATI DE SEAMA CA:AM FOST ATACAT DE
ITBULLI,URAT DE TOT…DE MAIDANEZI,ASA CA NU MERGE CU CE E CE ZICETI VOI AICI.DAR STIU CA NU CAINII SUNT DE VINA CI:DEMENTII CARE II INVATA SA FIE AGRESIVI.CAUTATI VINA UNDE TREBUIE.ZOLLY:DUPA NUME ESTI MAGHIAR…RUSINE SA TI FIE CA I TI FACI DE RUSINE NATIA CA:MAGHIARII IUBESC ANIMALELE IN MARE PARTE,SI AU LOGICA DREAPTA.SI EU SUNT MAGHIAR CU SECUI DIN PARTEA MAMEI SI DORESC CA SA AM O IMPRESIE BUNA DESPRE NATIA A CAREI MAMA MA CRESCUT DAR VAD CA:MA MAI INSEL…PACAT.