Cum incearca sa se razbune pe mine, falsii protectori ai drepturilor homosexualilor

Tweet this

Va promiteam sa continui sa va explic ce se ascunde de fapt in spatele mega-colosalei investigatii demarate impotriva mea de CNCD la solicitarea ziaristului Dan Tapalaga care plang pe umarul rromilor care ar fi fost discriminati de mine asa cum am scris aici
http://www.urbaniulian.ro/2009/07/28/sunt-cercetat-de-cncd-pentru-ca-am-avut-curajul-sa-discut-despre-afacerea-tiganeasca/

Ei bine, totul este o palida incercare de a se razbuna pe senatorul Urban Iulian, pusa la cale de falsi aparatori ai drepturilor homosexualilor din Romania. Adevarul este ca, la momentul la care am sustinut amendamentele propuse de societatea civila, prin care am eliminat din Codul Civil posibilitatea pentru homosexuali sa se casatoreasca si sa adopte copii, am fost amenintat de acesti falsi aparatori ai drepturilor homosexualilor, in fapt majoritatea niste profitori care isi justifica bunastarea personala din fondurile internationale primite ca sa apere drepturile homosexualilor, ca voi fi acuzat de discriminare....amenintare pusa in aplicare.
Va spuneam aici
http://www.urbaniulian.ro/2009/06/02/scandal-la-parlament-romanii-ar-trebui-impartiti-in-dubiosi-si-nedubiosi/ , ca un ziarist de la Cotidianul, m-a acuzat ca ar fi trebuit sa dam afara de la lucrarile Comisiei de Cod Civil, ONG-uri "dubioase" precum cele care sustin familia, intrucat ele sunt cele care au nenorocit posibilitatea pentru homosexuali de a capata drepturi in aceasta tara.
Atitudinea mea in aceasta privinta a homosexualilor a fost una mereu transanta
http://www.urbaniulian.ro/2009/05/25/nu-sunt-de-acord-cu-modificarile-la-codul-penal-care-permit-casatoria-gay-ilor/ ; Este dreptul meu de cetatean al acestei tari, sa am un punct de vedere; Adica ce sa inteleg ca, falsii protectori ai homosexualilor si CNCD , ajutati de ziaristi vanatori de pedelisti, vor sa imi impuna cu forta faptul ca trebuie sa accept niste lucruri cu care nu sunt de acord ? Am spus mereu ca, este libertatea lor sa isi aleaga modul in care inteleg sa isi duca viata sexuala, au totala libertate in acest sens. Insa nu sunt de acord ca, sa le fie permisa incheierea de casatorii sau, pentru un cuplu de barbati sa adopte legal un copil.
Pai aceste persoane, care se plang ca se facea Codul Civil fara consultarea societatii civile, nu isi respecta nici propriile lor principii; discutand cu un asemenea personaj care pretinde ca apara drepturile homosexualilor acesta spunea pe tema consultarii poporului roman daca acesta doreste sa le recunoasca dreptul de a se casatori : " ce sa mai consultam romanii; astia oricum sunt anti-tot, astfel incat le bagam pe gat o lege si gata, ca altfel noi cum vom reusi sa ne justificam banii cheltuiti in Romania, tocmai ca sa militam pentru drepturile gay-lor". Deci asta este problema, faptul ca trebuie sa isi justifice activitatea.
Pozitia adoptata de mine in problema dreptului la casatorie al homosexualilor, este punctul de vedere al Partidului Popular European, iar PSD-ul este singurul partid care este fatis pentru drepturile homosexualilor, desi, senatorii PSD din Comisia de Cod Civil au votat totusi pentru amendamentele propuse de mine.
http://www.urbaniulian.ro/2009/02/25/misiunea-romaniei-la-onu-a-votat-pentru-acreditarea-unui-ong-al-homosexualilor-lesbienelor-si-travestitilor/

IN concluzie, ma declar cu atat mai indarjit sa imi continui lupta; Romanii ca enitate nationala, nu pot fi subsumati intereselor unor minoritati, mai ales cand de fapt, aceste minoritati sunt manipulate de tot felul de agarici si profitori care, toaca bani internationali prin tot felul de ONG-uri, fara sa le pese de fapt de drepturile homosexualilor sau tiganilor.
Ca exemplu, ca sa vedeti cat de mare este nesimtire si cat de gros este ciolanul de ros in acest sens, va las sa cititi la acest link, o analiza publicata de mine in octombrie 2008, cand aratam faptul ca bolnavii de HIV sunt discriminati in Romania. Ce credeti, s-a deranjat cineva de la Consiliul Pentru Combaterea Discriminarii sa se "autosesizeze" asa cum a facut-o prompt la comanda politica in cazul mega-colosalei reclamatii a ziaristului Dan Tapalaga ? Neh! Sunt aproape 10 luni de cand am scris acest material si CNCD nu a deschis nici o investigatie in acest sens!
http://www.urbaniulian.ro/2008/07/10/analiza-juridica-si-concluzie-pe-masura-bolnavii-de-hiv-sunt-lipsiti-de-drepturi-sociale-si-economice-cea-mai-mare-discriminare-din-istoria-romaniei/

PS- stati linistit ca pe mine asemenea chestiuni ma mobilizeaza si mai tare, astfel incat voi creste intensitatea muncii mele, mai ales ca am sustinerea a mii de romani adevarati din aceasta tara.


Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei
member of American Lawyers Quarter
member of International Association of Commercial Collectors
member of Aca International
member of International Bar Association
Membru de onoare al UNMR
Presedintele Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro
www.urbaniulian.ro
mobile : 0722.726.450
e-mail : iulian.urban@gmail.com




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1370

45 Comentarii pana acum»

  1. Eugen said

    am July 29 2009 @ 11:48 am

    UIte asa ajung sa ma determine jegurile astea sa pun mana pe topor ; cum mortii lor sa ma forteze sa accept ca sa vad pe strada poponari care se ling ? Numai D-zeu, credinta in tara si neam, si taria ne vor salva de nemernicii astia

  2. Bogdan said

    am July 29 2009 @ 11:52 am

    Pai va dati seama cati bani se spala anual cu marsul homosexualilor ?

    http://romanianneocon.wordpress.com/2009/05/23/si-a-fost-marsul-homosexualilor-si-travestitilor-sau-nu/

  3. Viril said

    am July 29 2009 @ 11:53 am

    Va sustin d-le Urban.
    Se vede treaba ca pe unii prea ii mananca in cur, de vreme ce cauta asa de mult sa se scarpine. Fiecare e liber in casa lui sa faca ce vrea, dar nu e nimeni obligat sa vada cum minoritatile pacatoase doresc sa fie deasupra majoritatii. Or sa vina pe urma si pedofilii, zoofilii, necrofilii cu pretentii, ca sunt si ei tot oameni, au sentimente si iubesc. Abia astept sa vad cum un necrofil va veni la tv sa se planga de faptul ca iubita lui e ,, rece” cu el, cautand cu disperare ajutorul psihologilor vip. Nu mai este nevoie sa spunem ca a creste copii intrun astfel de climat inseamna sinucidere morala. Am lasat deoparte invatatura Bisericii pentru a nu mai crea discutii inutile cu baietii ce se dau atei.Le dau un sfat celor de la ,, Accept”, sa se dea la fund o perioada, sa lase lumea sa traiasca si sa se inmulteasca asa cum a randuit DUMNEZEU.

  4. Msh said

    am July 29 2009 @ 11:53 am

    Asta e doar o chestie de rahat pe care ne-o impune Noua Ordine Mondiala, in lupta sa impotriva valorilor crestine. Nu trebuie sa cedam, iar pe aceia care vor sa se casatoreasca, sa-i rugam sa paraseasca pamantul asta crestinat, printre primele din Europa.

  5. Cristi said

    am July 29 2009 @ 11:54 am

    Port discutii frumoase cu persoane homosexuale dar personal nu sunt de acord cu casatoriile LGBT si cred ca propaganda lor face parte (fara ca multi sa isi dea seama, oameni cumsecade) din planul de distrugere al familiei si religiei (plan cunoscut ca fiind pe agenda NWO).
    Va felicit d-le senator pentru determinarea dvs.

  6. http://www.urbaniulian.ro/2009/07/29/copii-orfani-din-romania-ingrijiti-de-un-ong-care-se-declara-pro-homosexuali/ said

    am July 29 2009 @ 11:54 am

  7. Donkey said

    am July 29 2009 @ 11:55 am

    Ptu idiotii de la Accept
    Va e teama ca nu va mai subventioneaza Soros? Sau urla in voi dragostea dupa homosexualitatea lui Lenin si a iubitilor lui tovarasi de popou? Cui nu-i convine in Romania, sa plece! Daca nu -SPANZURATOAREA! NU SUNTEM TARA DE POPONARI! Huuuooooo curistilor.
    PS: apropo de ce nu deschideti voi temele astea atat de dragi stangii extremiste (poponarism, ateism, anticlericalism) in timpul campaniei electorale ca sa nu va mai dati mereu a fi de dreapta. Spuneti cinstis in fata ca sunteti niste bolsevici imputiti!
    PS2: Cer prea mult. Comunistii in special si stanga in general au fost mereu niste mincinosi congenital.

  8. Varvara said

    am July 29 2009 @ 11:55 am

    Dumnezeu a lasat barbat si femeie pt. nasterea de prunci.Daca nu recunosc acest lucru nu au decat, dar noi nu puteam sa legiferam pacatul Ne-am bate joc de noi, de natia noastra, de urmasii nostri.Ma rog la Bunul Dumnezeu sa le dea guvernantilor nostri atata minte ca sa nu-si lege numele de acceptarea legala a unor pacate strigatoare la cer.Trebuie sa pastram si sa protejam familia traditionala, ca mosii si stramosii nostri sa nu se rasuceasca in mormant.Doamne ajuta-ne sa fim limpezi.

  9. Adi said

    am July 29 2009 @ 11:56 am

    Fiecare e liber sa faca ce vrea atat timp cat nu atenteaza la libertatea si integritatea altuia, de orice natura, deci, nu vad nici o problema in a legaliza casatoriile intre cuplurile de homosexuali dar sunt total impotriva adoptiei de copii de catre aceste cupluri. Acum cateva sute de ani oamenii erau arsi pe rug doar pentru ca spuneau ca Pamantul nu este centrul Universului, nu se poate sa continuam tot asa, pe de alta parte homosexualii trebuie sa inteleaga faptul ca limitarile lor vin tocmai de la statulul lor de homosexuali. E ca sa cand un orb s-ar supara ca nu e lasat sa piloteze avioane (asta apropo de adoptia copiilor).

  10. Cava said

    am July 29 2009 @ 11:56 am

    Felicitari d-le senator
    Ia mai da-i dracului de curisti, acum vor sa infieze si copii-aici e buba. Cine raspunde de dreptul copilului? Daca acest copil, ajuns la maturitate nu vrea parinti homo? E obligat sa poarte acest blestem? Nenorocitilor, sa-l ia dracu’ si pe bosanceanu asta, curist ordinar !
    Du-te-n pizda ma-tii in Olanda sau unde vrei si ia si curistii si lesbienele dupa tine. Bine va face cine va administreaza o mama de bataie si va injura , javre ce sunteti !

  11. Daniel Buda said

    am July 29 2009 @ 11:58 am

    Anun?ul vine de la pre?edintele subcomisiei parlamentare de elaborare a codurilor din Justi?ie, deputatul PD-L Daniel Buda, care a declarat la Realitatea FM c? morala cre?tin? româneasc? a cânt?rit cel mai mult în aceast? decizie.

    “Am convenit în unanimitate, în comisia juridic?, s? adopt?m un articol care s? prevad? c? o c?s?torie poate exista doar între un b?rbat ?i o femeie. Suntem o ?ar? eminamente cre?tin? ?i România nu poate accepta o c?s?torie între homosexuali. Acest lucru a reie?it ?i din discu?iile avute cu Biserica ?i cu societatea civil?, ?i sub acest aspect am f?cut un lucru foarte bun”.

  12. Rusu said

    am July 29 2009 @ 11:58 am

    Dl. senator Urban, este pilonul si reperul nostru !

    O initiativa foarte buna!.Nu trebuie cedat presiunilor indiferent din partea cui ar venii.Mi se pare un tupeu fara margini sa existe casatorii altfel decat intre un barbat si o femeie.Imi pare rau ca am semnat in trecut o petitie prin care se cerea dezincriminarea homosexualitatii,findca iata,daca li se da un deget ei vor toata mana.

  13. Mircea said

    am July 29 2009 @ 11:59 am

    Calicii, puricii si paduchii, inapoiatii, hotii, tiganii si toti cei care au ingrozit o Europa intreaga si nu numai, au acum o grija: casatoriile intre homosexuali. Cand ingrozesc lumea cu crime, violuri, atunci nu mai sunt crestini ortodoxi? Hai sa lasam demagogia si sa ne vedem mizeriile noastre, sa nu mai avem grija altora!

  14. Cornelia said

    am July 29 2009 @ 11:59 am

    Cine ii invata pe tineri ce este bine si ce este rau? “…Omul este o fiinta sociala, traieste si isi desfasoara activitatea in cadrul unor comunitati umane.Coerenta si stabilitatea oricarei forme de colectivitate “nu este posibila fara respectarea de catre toti a unui minim de cerinte morale ale vietiii in comun” (T.Catineanu, 1982,p.121).Asemenea cerinte privitoare la viata in comun sunt sintetizate si condensate in atitudinea cooperanta a omului. Aceasta atitudine presupune intelegerea faptului ca beneficiind de ajutorul celorlalti esti in acelasi timp raspunzator de soarta colectivului din care faci parte, ca urmarind anumite interese personale nu poti trece cu vederea interesele colectivului din care faci parte, ca forma superioara de afirmare a personalitatii este cea de implicare si participare la realizarea concomitenta a unor scopuri generale si individuale. »IOAN NICOLA-Pedagogie-Ed.Didactica si Pedagogica Bucuresti 1994,p.211.

  15. Robert said

    am July 29 2009 @ 12:00 pm

    COrecta lupta d-lui Urban si in spiritul poporului roman. Mai propun si amendarea contraventionala a tuuror exhibitiilor honmosexuale, incepand cu articole, site-uri si sfarsind cu carti autobiografice si marsuri. Amenzi care sa inceapa la 100.000lei.

  16. Dediu said

    am July 29 2009 @ 12:01 pm

    Romania nu poate fi data in judecata la Haga pentru asa ceva, deoarece nu incalca drepturile unui alt stat. Romania este stat suveran si nu poate fi obligata sa recunoasca efectele unor acte juridice incheiate in alta tara in masura in care ele incalca ordinea publica de aici. In alta ordine de idei, vreau sa va asigur ca textul in cauza nu numai ca exprima pozitia majoritara in Europa asupra problemei dar este in deplina concordanta cu jurisprudenta Curtii Europene a Drepturilor Omului, curtea care sesizata fiind cu o plangere prin care se pretinde ca, homosexual fiind ti se incalca dreptul la casatorie prin imposibilitatea de a o incheia cu o persoana de acelasi sex, a statuat ca dreptul de a te casatori este de fapt “DREPTUL DE A TE CASATORI CU O PERSOANA DE ALT SEX”. Nu va mai lasati intoxicati de toti ong-istii carora le place sa se arda in ochiul maro. Nu suntem in niciun fel retrograzi daca nu acceptam sa dam valoare juridica unei anomalii care loveste in intreaga specie umana.

  17. Iata de ce Urban are dreptate said

    am July 29 2009 @ 12:03 pm

    Societatea româneasc? respinge homosexualii

    Societatea româneasc? respinge înc?, puternic, homosexualitatea. La întrebarea „Crede?i c? homosexualii trebuie accepta?i ca orice alt? persoan??”, 52% dintre români au r?spuns negativ ?i numai 34% pozitiv. Autorii studiului spun c? intoleran?a legat? de homosexualitate este ridicat? în aproape toate mediile sociale ?i, mai mult, comparativ cu rezultatele unei cercet?ri de acum patru ani f?cute de Institutul pentru Politici Publice, românii nu ?i-au schimbat aproape deloc opiniile în acest r?stimp. 77% dintre români spun c? s-ar sim?i „foarte deranja?i” sau „destul de mult deranja?i” dac? o persoan? de acela?i sex le-ar face avansuri, 56% – dac? ar afla c? un apropiat este homosexual, 51% – dac? ar afla c? medicul de familie este homosexual ?i 45% – dac? ar avea un coleg homosexual la locul de munc?. (C.N.)

    Studiu realizat de Gandul in 24 iulie http://209.85.135.132/search?q=cache:J-xbIu0DI_YJ:www.gandul.info/social/societatea-romaneasca-respinge-homosexualii.html%3F3932%3B862631+bani+ong+homosexuali&cd=12&hl=ro&ct=clnk&gl=ro

  18. io said

    am July 29 2009 @ 12:04 pm

    Asa zisi protectori ai drepturilor poponarilor si lesbienelor nu fac altceva decat rau!!! ei nu le apara nici un drept. Ce drepturi sa aibe din moment ce incalca insasi Biblia!!! Cum pot sa ceara asa ceva!!! Este problema lor ca au decazut in asemenea hal. Dar este problema mea si a tuturor sa protejam poporul de asemenea “chestii” care nici fiinte umane nu pot fi numite!!!

  19. Obiectivu said

    am July 29 2009 @ 12:11 pm

    Deci 52 % din romani NU vor sa accepte casatoriile in poponari iar 34 % sunt pentru.
    D-lor de la accept, cncd, d-le tapalaga si alti asemenea escroci : in orice democratie asta inseamna ca majoritatea se declara IMPOTRIVA,iar vointa ei trebuie respectata!
    Bravo d-le senator Urban

  20. iulia said

    am July 29 2009 @ 12:20 pm

    Ciudatii exista de cand lumea. Dar acum vor sa iasa in fata. Sa ne scarbeasca de tot. Vor sa ne faca sa credem ca noi nu suntem normali. Ca familiile traditionale sunt invechite, perimate. Ca suntem innapoiati. Ca e normal sa existe televiziuni porno, sa existe atatea crime, violuri, incesturi. Ca suntem toti niste ratati. Exista pericolul ca cei normali sa fim in curand minoritari la nivelul de cultura si educatie la care s-a ajuns. Ma crucesc, MA DUC SA VARS.

  21. Noua Dreapta said

    am July 29 2009 @ 12:24 pm

    D-le Urban, alaturati-va noua; numai adevarata dreapta romaneasca mai poate salva Neamul Romanesc de cantitatea de mizerie cu care se incearca umplerea mintii si sufletului nostru!
    Cu Dumnezeu inainte, alaturi de Neam si Tara, vom invinge.
    Va multumim ca nu ne inselati asteptarile

  22. elena said

    am July 29 2009 @ 12:49 pm

    Dl. Urban este laudabila initiativa; sa speram ca o sa vedem si o finalitate,nici eu nu sunt de acord cu casatora acestor indivizi si cu atat mai mult adoptia de copii.

  23. Eugen P said

    am July 29 2009 @ 12:51 pm

    export de homosexuali ,poate este o tara care tine curul mai bine ca ROMANIA.Problema e alta domnule senator,avem peste 500.000 de someri si deficit enorm.Nu va mai lamentati,dati-le in gura ca sunteti senator sau ma insel?

  24. Catalin HN said

    am July 29 2009 @ 12:58 pm

    Sunt de partea dvs., d-le senator. Pentru o boala care a facut cateva sute de victime in Europa (gripa porcina) se face mare tam-tam, se declara pandemie si se iau masuri de vaccinare drastice (desi sunt destule boli care fac mult mai multe victime si pe care cei de la OMS nici nu le baga in seama), in schimb pt. BOALA numita HOMOSEXUALITATE (este dovedit medical ca este o afectiune a hipotalamusului, desi in ultimul timp acest lucru a fost ascuns cu grija), nu numai ca nu ia nimeni nici o masura, dar este promovata cu insistenta ca o stare de normalitate !!! Si din cate am observat, toate astea au inceput cu Primul Homosexual al Romaniei, fostul Prim Ministru Adrian Nastase. Care nu e singur, in UE mai sunt destui ca el, drept care s-au gandit sa intre in legalitate. Drepturile homosexualilor au devenit politica a UE, sunt promovate puternic si la noi in ciuda traditiilor crestine si valorilor morale specifice romanilor. Probabil ca nu vom reusi sa-i interzicem (asa cum era odata vechiul art. 200 – cod penal), dar trebuie sa le cerem sa respecte anumite reguli morale atunci cand sunt in public. Iar casatoria intre persoane de acelasi sex, dupa parerea mea, nu numai ca nu trebuie sa fie legalizata, dar trebuie INTERZISA prin lege. N-ar strica sa propuneti dvs. d-le senator un astfel de proiect de lege.

  25. Zolly said

    am July 29 2009 @ 12:59 pm

    Bine zis CATALIN HN ! de acord

  26. X said

    am July 29 2009 @ 1:05 pm

  27. Kiska said

    am July 29 2009 @ 1:20 pm

    Kiska lauda noul Cod Civil, pe care il considera o adevarata victorie in lupta pentru pastrarea valorilor traditionale.
    “Casatoria intre persoane de acelasi sex este interzisa. De asemenea, Codul Civil, care va intra in vigoare de la 1 ianuarie 2010, interzice recunoasterea in Romania a casatoriilor sau uniunilor homosexuale incheiate in alte tari de cetateni straini sau cetateni romani. Totodata, adoptia de copii de catre cupluri de acelasi sex este interzisa expres”, puncteaza avocatul american, citat de One News Now.
    Potrivit lui Roger Kiska, “Romania, la fel ca majoritatea statelor europene, are o traditie istorica de promovare a valorilor traditionale. Codul Civil continua traditiile si valorifica elemente esentiale ale culturii juridice romanesti, aducandu-le dintr-o lume apusa, traditionalista si conservatoare – dar in care cuvantul dat valora lege -, in vremuri actuale, in care lumea este constituita din forte in miscare, in care timpul devine un reper cardinal, iar stiinta, cercetarea si tehnica ne provoaca, ne obliga sa privim cu responsabilitate spre viitor si sa tinem pasul cu realizari altadata neimaginate”.

  28. Danciulescu said

    am July 29 2009 @ 1:51 pm

    CNCD a ajuns sa fie scut pentru ciori borate si poponari, asa ca nu isi mai juustifica existenta; de ca sa consume milioane de euro din bani publici ca sa faca ce ? sa lupte impotriva alora din taxele si impozitele carora fac ei experimente ?

  29. politika said

    am July 29 2009 @ 2:06 pm

    Nu-mi place nici macar sa vorbesc de poponari, lesbiene, homosexuali … si evident ca si “toleranta” mea este scazuta cind vine vorba de ei.
    Romanii nu au fost un popor de acest fel, istoria nu arata ca ar fi existat radacini …

    Citind articolul (si comentariile) si, amestecindu-mi-se toate ac=stea in cap, ma intreb :
    - E vreo legatura intre PSD si “astia” ?
    - … sa fi avut Vadim gura aurita cind vorbea de Nastase cum ca ar fi homosexual ??? iar prin “pozitia” lui a creat un CURent de opinie, convertind “stinga” la treaba asta ?
    … dupa organizare ( ONG-uri, legaturi internationale, fonduri-pentru funduri …etc.) legislatie protectoare, fonduri si zgomot … ajung sa am o vaga banuiala …

    PS Sa fie asta un plan secret al PSD-ului ???

  30. Igor said

    am July 29 2009 @ 4:19 pm

    Constitutia se deschide in acorduri sacramentale: “Romånia este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil”. A atenta la vreuna dintre laturile acestei pentagrame de aur este ca si cum ai contesta Sfånta Treime. In principiu, nimeni nu contesta caracterul sacrosanct al articolului 1 al Legii fundamentale, cu exceptia reprezen-tantilor minoritatii

  31. DZ said

    am July 29 2009 @ 4:28 pm

  32. cioplea said

    am July 29 2009 @ 7:31 pm

    Iti doresc numai bine in Canada draga coliva_13 said, si ma bucur mult ca ai plecat din tara, pentru ca un bun roman este cert ca nu ai fost vreodata, deoarece nu stapanesti nici cele mai elementare notiuni gramaticale. Este drept ca acest aspect ar trebui sa te jeneze putin, dar sa nu iti face probleme, noi, romanii care nu am plecat in Canada, incercam sa te intelegem (din toate punctele de vedere).

  33. coliva_13 said

    am July 29 2009 @ 7:54 pm

    Cioplea,

    Crede-ma,te rog,pot sa vb si la nivel academic cu cine merita,dar si cum tocmai am facut-o,in argou,se pare ca are cea mai mare priza la audienta,exprimarea la modul asta e vehiculat peste tot in presa,viata politica,etc.
    Vezi limbajul lui Basescu care si-a castigat scaunul prin mesajul transmis folosind bagabonteli,cum a atras practic tineretul sa-l voteze prin jargoanele folosite.
    Vezi si pe Becali,si pe EBA niste agramati pe care i-ati ales la unison sa va reprezinte in fata membrilor mUE. Prin ei sunteti judecati ,nu prin carentele meele gramaticale sau de exprimare.Cel putin eu am o scuza,nu mai am tangente multe cu limba si cultura de acolo,ok ?

    Sintagma “Bun roman” ai invatat-o probabil la orele de UTC nu ?
    E depasita,tu esti depasit,prefer sa fiu un ilustru anonim care traieste implinit intr-o tara care l-a primit calduros fara sa-i ceara niumik in schimb, decat acel “bun roman” in rusinea aia care voi o numiti patrie…atat de patrunsi de patriotism sovietic incat imi vine sa borasc….

    Yuuuuuuaaaakkkkkk

    Si nu imi trebuie intelegerea ta bai loaza, ca sa ma fac inteles si de ceilalti acum,vrei tu sa insinuezi ceva insa tot un bashinos frustrat ramai..ok ?

  34. cioplea said

    am July 29 2009 @ 8:37 pm

    Stimate coliva_13, bunul simt te da afara din casa! Aberezi si ai frustrari nene. Daca recitesti ce ai scris poate reusesti sa realizezezi cat esti de stupid. Nu mai nimerit deloc. Daca iti vine sa crezi, in Romania exista foarte multi oameni! Ai cam dat-o in bara cu comunistii si alte asemenea porcarii pe care le-ai scuipat mai sus. Gunoaie sunt peste tot, inclusiv in Canada. Din pacate, Canada nu este tara ta si orice ai face, din nefericire, nu esti decat un micut venetic, neansemnat, si tu sti bine acest lucru. Fi sigur ca extrem de multi romani sunt nemultumiti de ceea ce se intampla rau in tara(si intradevar multe aspecte sunt de netolerat)si foarte multi dintre noi am fost “pe dincolo” si stim cum stau lucrurile si acolo. Stai linistit, vom supravietui, chiar daca nu suntem deocamdata capabili sa schimbam starea de fapt. Sincer, imi pare rau pentru tine, oricat de marunt esti!

  35. Othelo said

    am July 29 2009 @ 10:45 pm

    HOMOSEXUALII, TIGANII, MANELELE (ULTIMELE DOUA SPECIFICE MAI MULT TARII NOASTRE), SUNT ELEMENTE DE CARE SE FOLOSESC PENTRU A MANIPULA IN CONTINUARE (MOGULII MASS MDEAI STIU ASTA F. BINE, NU SI TOTI ANGAJATII LOR)PENTRU A DISTRAGE ATENTIA DE LA PROBLEMELE REALE SI A LOVI, IN CAZUL HOMOSEXUALILOR IN REDUTA NUMITA FAMILIE, PE CARE GLOBALISTII O URASC. DE FAPT EI (ELITA GLOBALISTA) URASC CU PRECADERE 3 LUCRURI:
    1. PROPRIETARII DE PAMANT, INDEPENDENTI DE EI DIN PERSPECTIVA SURSELOR DE HRANA
    2. OAMENII CU CREDINTA PUTERNICA (NU BIGOTII DE 2 LEI, DE ACESTIA SE FOLOSESC EI TOT PENTRU A MANIPULA)
    3. FAMILIA, CARE ESTE CU ADEVARAT CELULA SOCIETATII (CHIAR DACA PE VREMURI RADEAM DE TERMINOLOGIA ASTA). DACA VREI SA DISTRUGI UN ORGANISM, O FACI INCEPAND DE LA NIVEL CELULAR.

  36. pdm said

    am July 30 2009 @ 10:03 am

    dureros… dar Othelo are dreptate!!

  37. Viorel said

    am July 30 2009 @ 12:20 pm

    Sint extraordinar de bucuros sa citesc reactiile voastre pe care le intaresc si eu. Credinta in onoare in cinste, religia (credinta in Iisus)ne mentin verticali. Poate or fi in multe organisme europene destui cu afinitati ciudate si de aceea sint clamate drepturile strimbe ale acestor “minoritati”. Cred ca trebuie pentru noi si pentru copiii nostri sa raminem verticali in fata acestor degenerescente.

  38. Zolly said

    am July 30 2009 @ 12:23 pm

    Bravo celor care sustin familia traditionala, relatiile traditionale deci normale dintre femeie si barbat nu ciudatii promovati de toti dementii, dezaxatii si profitorii

    Bravo Romania, nu te lasa calcata in picioare !

  39. someone said

    am August 1 2009 @ 1:24 pm

    Am mai intrebat pe undeva candva, de ce homalaii au si cer drepturi, si criminalilor in serie, dezaxati si ei nu li se da nici un fel de drept decat cel de a fi inchisi sau eutanasiati ? Toti sufera de boli mintale si homalaii si criminalii in serie…de ce unii pot trai printre noi cu drepturi azi-maine mai puternice decat ale noastre ale majoritatii, iar ceilalti nu pot, ceilalti sunt inchisi si nu li se ofera nici macar asistenta psihologica.
    De ce nu militeaza nimeni pentru drepturile dezaxatilor de felul asta, nu doar pentru cele ale dezaxatilor sexual ?
    Oare nu vor si gratuitati pe transportul in comun ?
    Tot ce le doresc eu, este sa-l intalneasca pe Ciomu ! Macar sa stie o treaba !
    :) ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    P.S. A fost o rautate, imi cer scuze, adevarul e ca sunt doar niste amarati bolnavi psihic de care marii conducatori ascunsi ai lumii profita din plin si fara scrupule…pacat, sunt si ei oameni si cel mai mare drept a unuei fiinte umane, dreptul la viata si sanatate, tocmai acel drept nu le este pus la dispozitie. Nimeni nu incearca sa-i trateze, sa-i duca la psiholog…sa incerce daca nu sa-i vindece macar sa le aline zbuciumul interior…satanele lumii nu fac decat sa ii atzatze…

  40. Mos Ioan said

    am August 1 2009 @ 8:20 pm

    @Domniei Sale Iulian Urban

    Dumnezeu si Sfanta Fecioara Maria sa va binecuvanteze si sa va dea sanatate si curaj in lupta pe care o duceti impotriva dusmanilor Crucii! Romania are nevoie de senatori cinstiti cum sunteti Domnia Voastra. Felicitarile mele!

  41. Mos Ioan said

    am August 1 2009 @ 8:42 pm

    @ “Ziaristului” Dan Tapalaga

    Ce-ar fi “dle.ziarist” sa pleci pentru vreo 30-40 de ani in Siberia?
    Iti recomand sa pleci si sa ramai acolo. Acolo, in Siberia unde au fost deportati milioane de oameni (barbati, femei si copii)murind departe de familiile lor, rabdand frig, foame, tortura si asasinati de calaii comunisti satanici ( asa cum esti tu tovarase Tapalaga). Du-te si studiaza gulagurile din Siberia, aprinde o lumanare pentru toti cei care au murit pronuntand Numele cel Sfant al Domnului Hristos, si nu-ti mai bate joc de Poporul Roman, Popor care te plateste din munca lui. Ai putin respect pentru acest Popor care te suporta! Iti va veni si tie randul, intr-o zi vei plati pentru toate minciunile pe care le debitezi, nu crede ca toti sunt debili si ca inghit aberatiile tale. Toti tradatorii Romaniei vor plati, iar tu vei plati, de asemenea, tradatorule…………

  42. DZ said

    am August 4 2009 @ 4:29 pm

  43. lt. col. Theodor Thobescu said

    am August 17 2009 @ 11:06 am

    Domnule senator,

    Ave?i sus?inerea noastr? total? în lupta pentru ap?rarea valorilor crestine. Nu trebuie sa cedam, iar pe homosexuali s?-i rugam s? p?r?seasc? p?mîntul acesta cre?tin ?i s? mearg? la Vatican.

  44. DZ said

    am August 18 2009 @ 5:01 pm

  45. Razboi întru Cuvânt » AFACERI CRIMINALE. NE MAI PASA DE VIETILE NOASTRE SAU NE-A TOROPIT DE TOT CALDURA? (Noutati 28-29 iulie 2009) said

    am September 14 2009 @ 3:18 pm

    [...] Cum incearca sa se razbune pe mine falsii protectori ai drepturilor homosexualilor [...]

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean