Sunt cercetat de CNCD pentru ca am avut curajul sa discut despre afacerea tiganeasca
Da sunt un personaj de dreapta, care refuza sa inchida ochii la problemele din jurul lui ! Care refuza sa se alinieze grupului de pradatori, care fura in gasca, indiferent de la cine si cum fura. Iar asta deranjeaza!
In mod absolut incredibil, in vreme ce un dosar de furt, sau o infractiune reclamata de un cetatean,[ a se citi fraier platitor de taxe si impozite ] , se solutioneaza in circa 4-5 ani de zile, iata ca o institutie a statului roman, Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii, reuseste recordul de a se sesiza in cateva ore de la momentul la care, un ziarist vanator de pedelisti, ma acuza pe mine ca am tupeul sa vorbesc despre problemele ridicate in societatea romaneasca de rromi.
Precizez faptul ca, voi folosi alternativ termenul tigan sau rrom, pentru ca, majoritatea etnicilor cu care vorbesc prefera sa li se spuna tigani, intrucat ei spun ca se regasesc mai bine in acest domeniu de referire terminologica.
Revenind la problema, va voi lasa sa cititi raspunsul meu catre anchetatorii de la CNCD si am postat si asa-zisa citatie, insa sunt revoltat. Intrucat eu unul nu am nimic cu nimeni, i-am spus acest lucru si lui Dan Tapalaga, care ar vrea sa ne prefacem ca problema infractionalitatii la etnicii rromi nu exista, dar nu este posibil sa vezi viteza uluitoare cu care, atunci cand se vaneaza politicieni, CNCD se mobilizeaza cu o viteza de ore. Sa spuna ce ? ca nu mai ai voie in tara ta, sa discuti deschis despre problemele generate in societatea romaneasca de neinregimentarea sociala a rromilor. Iata cum, in cateva zile, se face ancheta, sentinta, esti impuscat si mesajul este unul singur : inchideti ochii la aceste chestiuni pentru ca nu aveti voie sa vorbiti de ele. Culmea, secretarul de stat Haller Istvan de la CNCD, ma cerceteaza pentru ca le-am dat dreptate etnicilor maghiari de la Sancraieni, in problema conflictului cu rromii !!!!
Dupa ce am publicat acest material http://www.urbaniulian.ro/2009/07/14/afacerea-tiganilor-din-romania-cea-mai-realista-analiza-despre-o-mare-frauda-nationala/ , apare insa adevarata agitatie la CNCD; Intrucat exista multi politicieni, sefi din Politie, sau ONG-uri care fac profituri de milioane de euro exploatand problema tiganeasca, dintr-o data CNCD se decide sa ma ancheteze.
Ce mai conteaza mizilicuri gen romani care se mobilizeaza sa-i ajute pe rromi
http://www.urbaniulian.ro/2009/07/14/romanii-se-mobilizeaza-in-afacerea-tiganilor-am-improprietarit-un-numar-de-17-familii-de-rromi-care-au-obtinut-proiecte-din-partea-guvernului-francez/.
Mesajul CNCD este unul clar : nimeni nu are voie sa vorbeasca de asemenea gen de subiecte. Dan Tapalaga este cel la care trebuie ca atunci cand veti fi victima unei infractiuni sa va adresati; sigur va avea solutia pentru voi, si va alerga la Politie sau instantele de judecata, asa cum am facut eu in Balotesti, sa va explice de ce, dosarele de furt stau nesolutionate de 2-3 ani de zile, iar CNCD reactioneaza ca o masinuta si, luand cu copy-paste de pe Hotnews.ro un material cu interpretari frustrante, deschide marele dosar care vizeaza anchetarea unui senator care ar avea ceva cu tiganii.
VA ANUNT PE ACEASTA CALE CA , VOI REFUZA CATEGORIC SA INCHID OCHII LA PROBLEMELE CARE NE MANANCA VIATA, NERVII, BANII SI SANATATEA LA TOTI CEI CARE LOCUIM IN ACEASTA TARA ; ROMANI, MAGHIARI SAU TIGANI. NU MA VOI ALINIA NICI UNEI OMERTA SI NU VOI INCHIDE OCHII LA SIFONAREA PE SPINAREA PROBLEMEI TIGANESTI, A MILIOANE DE EURO, CARE SE TRANSFORMA IN VILE, MASINI DE FITE, PENTRU SMECHERI DIN POLITICA SAU POLITIE, IN VREME CE TIGANII RAMAN MAI DEPARTE NESCOLARIZATI, NEINTREGRATI SOCIAL.
D-le Tapalaga Dan, daca tot muriti de grija mea, poate veniti sa vedeti ca in Balotesti, urmare a mirsavului si dicriminatorului Protocol semnat cu reprezentantii romilor http://www.urbaniulian.ro/2009/07/15/succes-nesperat-pacea-de-la-balotesti-toti-liderii-rromilor-au-semnat-protocolul-de-convietuire-sociala/, vor fi sustinuti financiar ca mearga la scoala. Dumneata concret ce ai facut in aceasta privinta ? Nimic, doar te ocupi de vanatoarea de pedelisti.
IATA ADRESA MEA DE RASPUNS CATRE CNCD
---------- Forwarded message ----------
From: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
Date: 2009/7/28
Subject: Raspunsul senatorului Urban Iulian catre CNCD
To: contact@cncd.org.ro
Catre Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii
Raspunsul senatorului Urban Iulian catre CNCD
CNCD este autoritatea de stat autonoma, sub control parlamentar, care isi desfasoara activitatea in domeniul discriminarii.
Bun.
Astazi 28 iulie 2009 am fost la Senat unde am ridicat adresa dvs. 6868 din 14 iulie 2009 prin care ma citati in calitate de "reclamat" sa dau explicatii urmare a unei sesizari pe care spuneti ca ati primit-o de la ziaristul Dan Tapalaga, eu fiind acuzat ca am discriminat etnia rroma.
In mod interesant, remarc urmatoarele :
- la citatie imi atasati un copy-paste de pe site-ul Hotnews.ro unde Dan Tapalaga, ziarist specializat in atacuri impotriva membrilor PDL [ subsemnatul atacat aici http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-5956389-senator-discurs-anti-tiganesc-pdl.htm , ministrul Tineretului d-na Placinta Sorina atacata aici http://www.hotnews.ro/stiri-5964688-dezvaluiri-despre-afacerile-ministrului-sorina-placinta-nu-declarat-firma-unde-angajat-fiul-unui-inspector-anaf-fiica-adjunctului-garzii-financiare-fiul-sefului-administratiei-financiare-fiul-unui-sef.htm. ] ; in ambele cazuri, atacurile sunt facute fara nici un fel de documentare, in mod evident la comandat politica. Daca in cazul Sorina Placinta, exista reactii asa cum apare aici http://emilthor.wordpress.com/2009/07/16/tapalaga-facut-placinta-exclusiv/, subsemnatul a ales sa-i raspunda ziaristului chiar in data de 13 iulie 2009 cand am fost atacat.
Raspuns meu este postat aici, unde-i explic ziaristului ca este bine sa intelegi semantica frazei conform gramaticii limbii romane
http://www.urbaniulian.ro/2009/07/13/daca-esti-tigan-nu-esti-automat-suspect-d-le-tapalaga/ ; acesta a fost raspunsul meu dat reclamantului-ziarist care vanzeaza pedelisti si aici gasiti sediul materiei!
- vand insa ca, CNCD a demonstrat o uluitoare mobilizare, si se sesizeaza in 14 iulie 2009, la mai putin de 18 ore !! de la data publicarii materialului de catre ziaristul Dan Tapalaga; asta da mobilizare mai ales ca este interesant sa acuzi un senator ca are discurs anti-tiganesc, cand el de fapt creioneaza o realitate si comenteaza aceasta realitate.
- spuneti ca exista o sesizare a lui Dan Tapalaga, insa eu nu o vad, intrucat ati atasat doar un copy-paste de pe site-ul Hotnews, demonstrandu-se faptul ca mobilizarea aceasta a CNCD este cel putin suspecta, mai ales ca "citatia" dvs. a ajuns la Senat tot in 14 iulie 2009, adica in aceiasi zi. Sigur, ca cetateni , este frustrant sa vedem ca atunci cand un ziarist spune ca un senator are discurs anti-tiganesc, fara sa aiba vreo proba, iar CNCD se sesizeaza in decurs de cateva ore, din oficiu, iar ei asteapta cu anii ca infractorii care le fac viata un calvar sa fie condamnati in Justitie http://www.urbaniulian.ro/2008/09/15/chioru-si-napoleon-minorii-infractori-care-terorizeaza-ilfovul-din-cauza-politiei-acestia-nu-au-fost-arestati-desi-au-peste-100-de-dosare-de-furt/.
- nu am inteles care sunt asa-zisele "probe" furnizate de Dan Tapalaga pentru ca el pur si simplu a rastalmacit ce am scris eu la mine pe blog; sa inteleg ca, daca maine o sa scrie cineva pe un site de stiri, ca au auzit o persoana ca a sustinut faptul ca ursii carpatini sunt rosii si nu bruni, va veti sesiza din oficiu cu aceiasi viteza uimitoare ?
- eu nu va voi trimite in scris in DUBLU EXEMPLAR nici un fel de probe sau note scrise asa cum imi cereti, ci vi le voi pune in acest e-mail. Este oricum inadmisibil sa va sesizati din oficiu si sa cereti celui reclamat sa isi probeze nevinovatia. Este facuta praf prezumtia de nevinovatie cand cereti reclamatului sa probeze ca este nevinovat. Probabil ca trebuie justificat bugetul CNCD astfel incat actionati cu...maxima operativitate.
Revenind la fondul problemei.
Vad ca adresa trimisa mie de CNCD este semnata de secretarul de stat Haller Istvan. Ok. Eu am comentat in acest material http://www.urbaniulian.ro/2009/07/10/sancraieni-scanteia-de-unde-poate-izbucni-un-razboi-la-nivel-national-impotriva-tiganilor/, faptul ca la Sancraieni maghiarii au demonstrat ca problema rromilor este un butoi cu pulbere. Adica acelasi lucru pe care il spune fix in aceiasi zi de 10 iulie si CNCD in acest comunicat de presa.
http://cncd.org.ro/presa/Evenimentele-din-Sancraieni-28/ - din 10 iulie 2009
La 14 iulie am publicat acest material unde am aratat care este de fapt miza tinerii tiganilor din Romania in saracie, in subcultura, pentru ca sunt politicieni si un intreg sistem administrativ corupt care traieste pe seama lor.
http://www.urbaniulian.ro/2009/07/14/afacerea-tiganilor-din-romania-cea-mai-realista-analiza-despre-o-mare-frauda-nationala/
Probabil ca aici , cei vizati de articolul meu, s-au sesizat si in mod ciudat, in 14 iulie CNCD decide sa ma ancheteze. De ce ? ca sa tinem sub tacere faptul ca tiganii sau rromii sunt de fapt victime colaterale ale unor mafioti pusi pe inavutire ? Asta inteleg ca urmareste CNCD cand declanseaza asemenea anchete cu o asemenea rapiditate ?
Tot la 14 iulie 2009, am scris d-le secretar de stat Haller Istvan, despre modul in care etnicii MAGHIARI din Sancraieni au impus rromilor din localitate un Pact de convietuire sociala asa cum am postat aici http://www.urbaniulian.ro/2009/07/14/maghiarii-au-impus-tiganilor-conditiile-sa-faca-pace-la-sancraieni-nu-furati-va-spalati-va-luati-de-munca/.
Inteleg ca dvs. la CNCD considerati ca sunt discriminatorii conditiile impuse de etnicii MAGHIARI etnicilor rromi ?
Intrucat si in Balotesti, judetul Ilfov, situatia legata de faptul ca, locuitorii [ rromi si romani ] sunt exasperati de infractiunile carora le cad prada si care in marea majoritate sunt savarsite de rromi, am urmat ceea ce si CNCD spunea la 10 iulie 2009, si am propus si incheiat acest pact de convietuire sociala si in Balotesti asa cum am scris aici http://www.urbaniulian.ro/2009/07/15/succes-nesperat-pacea-de-la-balotesti-toti-liderii-rromilor-au-semnat-protocolul-de-convietuire-sociala/. Inteleg ca nu sunteti de acord ! Inteleg ca vreti sa inchidem ochii , sa ne prefacem ca nu este asa, ca nu se profita politic si financiar pe spinarea lor cu consecinte directe la nivelul intregii populatii a Romaniei ? Vreti sa ne cenzurati dreptul de a discuta liber aceste lucruri ? Unde am discriminat cand am spus ca rromii sunt victime colaterale si unelte pentru smecherii din politica ?
Iata si alte "dovezi" pentru care puteti sa ma anchetati cat vreti si sa imi spuneti ca discriminez :
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/08/suntem-pierduti-judecatorul-spune-ca-un-infractor-trebuie-lasat-in-libertate-sa-fure-ca-sa-aiba-si-el-ce-manca-ilfovul-predat-infractorilor/
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/09/ilfovenii-invitati-sa-semneze-petitia-publica-intiata-de-urban-iulian-in-problema-infractionalitatii/
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/17/incompetenta-crasa-a-politiei-au-uitat-sa-i-aduca-pe-infractorii-ilfoveni-chioru-si-ciungu-la-tribunal-ca-sa-fie-arestati/
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/21/infractorii-din-balotesti-facuti-vedete-de-judecatoria-buftea/
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/21/doi-adolescenti-din-balotesti-campionii-furturilor/
Nu pot sa imi abandonez concetatenii d-le Haller Istvan. Nu pot sa inchid ochii la asemenea probleme.Sa ne prefacem ca nu exista ? sa ne lasam jefuiti in propria casa, desi platim taxe si impozite ? Ne cereti imposibilul d-le Haller Istvan. Avem familii, avrem drepturi, trebuie sa ni le aparam . Copilul meu se joaca cu copii tiganilor din Balotesti si sunt prieteni; Asa cum i-am spus si marelui vanator de pedelisti Dan Tapalaga : a fi tigan nu inseamna sa fii automat infractor. Nu mai rastalmaciti si intoarceti cum vreti dvs. problemele din societatea romaneasca. Nu este posibil sa ne cereti sa nu spunem nimic, sa nu ne revoltam !
Vedeti insa ca trebuie sa ne sanctionati pe cei care noi, pe multi ziaristi, realizatori TV, in general cam intreaga tara, inclusiv romani, maghiari sau tigani
http://www.urbaniulian.ro/2009/07/03/balotesti-rai-de-hoti/
http://www.urbaniulian.ro/2009/06/30/emisiunea-strada-scoala-si-spital-de-la-realitatea-tv-din-5-iulie-2009-se-va-tine-in-comuna-balotesti-judet-ilfov/
Va astept cu incredere d-le secretar de stat Haller Istvan sa veniti in Balotesti sa discutati cu romanii sau tiganii din localitate, cu politia, sa rasfoiti cele circa 500 de dosare de furt, si apoi sa ne spuneti ca noi discriminam! Nu veti putea vreodata sa ne faceti sa pretindem ca problemele din viata noastra nu exista
Urban I. Iulian
Senator de Ilfov

Te-ar mai putea interesa:
- Secretarul de stat Istvan Haller de la CNCD este omul-cheie al Accept
- Impartialitatea presei : Hotnews nu a aprobat un comentariu postat de senatorul PDL Urban Iulian
- Consiliul pentru Combaterea Discriminarii functioneaza in afara legii
- Tiganii din Timisoara ameninta ca trec orasul prin foc si sabie daca studentii nu sunt pedepsiti pe placul lor
- “Curentul” vs Politia Gandirii: O posibila solutie la problema tiganeasca
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro






























Eugen said
am July 28 2009 @ 2:15 pm
Adica ungurul asta Haller, va ancheteaza pentru ca ati spus ca coetnicii lui au facut bine ce au facut cu tiganii la Sancraieni ?????? pai hai sa ne lasam pradati de buna voie ca asa vor idiotii de jurnalistii si capusele astea care sug bani publici la consiliul asta unde suntem de fapt noi discriminati
TIberiu said
am July 28 2009 @ 2:16 pm
Va dati seama d-le senator cati politai, cati smecheri cu ONG care apara drepturile tiganilor, s-au simtit amenintati ca vor ramane fara afacerea lor prospera…
Lasati ca va sustinem noi; Atata timp cat sunteti transant in aceasta problema, aveti voturile noastre. Altfel, talpableaga asta nu este decat un alt tonomat
Tibi said
am July 28 2009 @ 2:17 pm
INtreb si eu ca prostu : UNDE ESTE DISCRIMINAREA ?
Claudiu said
am July 28 2009 @ 2:18 pm
Asadar, de fiecare data cand vom vorbi de fraude sau de infractori neprinsi, care ne fura, omoara, violeaza , o sa fim acuzati ca discriminam ?
HAIDETI SA SEMNAM O PETITIE SA DESFIINTAT NENE CACA-MACA ASTA DE CNCD ca mi se par aberanti
Neagu said
am July 28 2009 @ 2:21 pm
Uite asa m-a facut CNCD sa votez iar cu PD-ul. Atata timp cat un singur om din acest partid, moare de gat cu jegurile de tigani, eu il votez. De ce ? pentru ca mi s-a spart casa in 2 ani de 8 ori si mereu erau tigani, care se plimba liberi pe strada.
VIOREL URBAN said
am July 28 2009 @ 2:22 pm
Inca o dovada a faptului ca aceasta afacere cu tigani intereseaza pe foarte multi oportunisti si speculatori. Nu l-a vazut nimeni in Balotesti [nici in Ilfov nu cred ] pe Tapalaga sa puna mana si sa faca ceva pentru locuitori , sa se intereseze de grava problema infractionala a rromilor si asa mai departe insa din spatele calculatorului el ataca pe Iulian ! Pai el nu ajuta cu nimic Balotestiul sau Ilfovul insa uitati ce determina si alaturi ce acest consiliu nu intelege ca PROBLEMA INFRACTIONALITATII RROMILOR DIN ROMANIA ESTE UN REALA SI GRAVA ! NU putem si nu vom inchide ochii la aceste mizerii ! Ajung 20 si ceva de ani in care Romania s-a scunfundat si a ajuns ce este !
p.s. INTELEG CA S-AU TERMINAT TOATE PROBLEMELE ROMANIEI SI NE-AM APUCAT DE POVESTI DE GENUL ASTA, PE BANI PUBLICI ? INTELEG CA E TOTUL OK, AGRICULTURA E INFLORITOARE, INFRASTRUCTURA OK SI TOATE CELE BUNE SI NE DISTRAM CU ASTFEL DE CAZURI DOMNILOR DE LA COMBATEREA DISCRIMINARII SI DOMNULE TAPALAGA ??
O mare mizerie.
Zolly said
am July 28 2009 @ 2:23 pm
INtreb si eu ca prostu : UNDE ESTE DISCRIMINAREA ?
in capul lui tapalaga si astora cu autoritatea asta publica care traieste din bani publici !
Iuliane nu te lasa ! suntem alaturi de tine
Alberth Ainshtain said
am July 28 2009 @ 2:25 pm
Am fost si eu pe l-a discriminare, e pierdere de timp.
Chiar daca nu-l agreez pe Urban Iulian, ii aduc aminte ca sintem intr-o tara in care prezumtia de nevinovatie face prte din statul de drept, cu o singura exceptie CNCDC, unde drebuie sa te dezvinovatesti.
O abureala de institutie care da de mincare la citiva ciumpalaci, evident din banii vostrii, ca eu m-am declarat mort la fisc sa nu ma mai deranjeze astia cu impozitele.
0 barat said
am July 28 2009 @ 2:25 pm
aia e dovada lor >??? materialul de pe hotnews????
bai voi sunteti intregi la minte ?
lasa domnule Urban, vedeti si dvs. cum isi bat astia joc de nervii, banii si timpul oamenilor !!
Barbu said
am July 28 2009 @ 2:26 pm
D-le senator
Cine este CNCD ? Niste neica nimeni domne niste lipitori care sug din banul public, si in loc sa ajute cu ceva cetatenii, nu fac decat sa semene rautate si prostie .
Este clar ca Tapalaga este pe mana cu hotii astia de la CNCD si astept cu interes ziua in care, in ziua in care mi se va fura din casa, hotul va fi citat in aceiasi zi ! si impuscat a doua zi !
senator Urban Iulian - ptr. Albert said
am July 28 2009 @ 2:28 pm
tare faza cu fiscul
oricum, este inadmibil modul gestapovist in care esti reclamat si tu trebuie sa demonstrezi ca nu esti vinovat; nici in Epoca de Aur lucrurile nu stateau asa
Daniela said
am July 28 2009 @ 2:29 pm
Unde e discriminarea? Buna intebare.
Nu consider ca domnul Urban a discriminar tiganii. Orice om cu capul pe umeri stie cat de periculosi sunt si cat ne-au terfelit numele peste tot pe unde au calcat.
Din discursul domnului Urban si din mesajele de pe blog eu nu am inteles ca trebuie sa ii luam la sabie pe tigani, si ca trebuie sa ii uram si sa ii consideram inferiori. Eu am inteles ca trebuie adusi in legalitate: invatamant, acte in regula, sa plateasca impozite si taxe ca restul oamenilor, sa nu fure, sa nu dea in cap etc.
Unde e discriminarea?
DZ said
am July 28 2009 @ 2:33 pm
sa cautam pe google despre acesti indivizi care papa BANI PUBLICI [nici macar nu stim cati, insa sa spunem multi...] :
http://www.google.ro/search?hl=ro&q=Consiliul+National+pentru+Combaterea+Discriminarii&btnG=C%C4%83utare&meta=
http://cncd.org.ro/contact/
http://www.adevarul.ro/articole/site-antimaghiar-reclamat-la-consiliul-national-pentru-combaterea-discriminarii.html
http://www.mediafax.ro/cultura-media/presedintele-cncd-e-nevoie-de-o-reglementare-a-articolelor-discriminatorii-de-pe-internet.html?1706;4407632
http://www.ipp.ro/pagini/consiliul-na355ional-pentru-combatere.php
http://www.ziare.com/articole/Consiliul+National+pentru+Combaterea+Discriminarii
http://romaniatotalitara.wordpress.com/2007/10/01/o-institutie-totalitara-cncd/
Laur said
am July 28 2009 @ 2:34 pm
Komisarii de la CNCD habar nu au ce vorbesc. in toata europa apar zeci de articole discriminatroii sau cu tenta discriminatorie in orice zi. tot felul de afirmatii sau aluzii stravezi ca romanii, bulgarii, albanezii etc fac si dreg….. ca africanii din italia nu stiu ce fac iar ******* de peste tot sunt nu stiu cum….sa rezolve cu presa scrisa si cu materialele tv si apoi sa trecala net, ca net-ul nu ar eputerea ziarelor si tv. probabil ca vor foncduri suplimentare pe care le vor cheltui in “luptele cu internetul discriinatoriu”
fRANCISC said
am July 28 2009 @ 2:34 pm
D-le senator, va sustin in demersurile dvs.
am inaintat in noiembrie 2008 cncd un voluminos material privind comentariile antisemite sub articole care au stationat chiar pe acest site al mediafax luni de zile. data primei dezbateri a dosarului a fost 15 ianuarie 2009. nici pana in data de astazi nu am primit un raspuns. cu cncd nu se poate comunica decat prin telefon. raspund numai secretarele, cu persoanele mai inalte in functii – in cazul meu cu d-na monica vasile – nu am reusit sa vorbesc niciodata. mi s-a spus ca deciziile nu pot fi luate “mai repede” pentru ca din functionarii cncd nu se realizeaza quorum-ul necesar. cei 65 de angajati ai cncd primesc din banul public suma totala de 226.200 ron pe luna, adica 2.714.400 ron pe an! am cerut sa vorbesc cu dl. presedinte asztalos, care face mai sus declaratii pompieristice si mi s-a spus ca “asta nu e posibil”, fara sa se precizeze cauza acestei imposibilitati. cred ca aceasta institutie careia ii platim din impozitele noastre o suma astronomica comparativ cu saracia generalizata din tara,nu-si face deloc datoria pentru care a fost creata si pentru care exista. dl. asztalos asteapta o legislatie noua pentru a actiona, dar nu o foloseste asa cum trebuie nici pe aceea existenta. inca mai astept un raspuns la sesizarea mea si, mai ales, masurile care se impun.
Alberth Ainshtain said
am July 28 2009 @ 2:36 pm
Iuliane, eu am fost acolo, nu vorbesc timpenii.
Apropos, chiar daca nu esti in gratiile mele iti aduc aminte de prezumtia de nevinovatie, care nu se respecta la CNCDC.
Am cistigat in unanimitate de voturi, dar am fost putin jmecher, am punctat decisiv la unele intrebari cu raspunsuri ocolitoare.
Hehehe
nici eu nu m-am nascut in balcon
Phelicius said
am July 28 2009 @ 2:38 pm
Se pare ca s-a inventat un nou nume pentru CENZURA: DISCRIMINARE.
Cu asta am spus totul.
Traim intr-o societate aflata intr-un trend extrem de periculos, care incalca dreptul fundamental al omului la libera exprimare:
- nu mai avem voie sa spunem ce gandim, pentru a nu discrimina. Actiunea de a gandi si de a-ti exprima gandurile este in sine discriminatoare. Mi se pare o hotie a libertatii, de zile mari.
Ne punem singuri catusele de mana sub pretexte democratice.
Oracolul said
am July 28 2009 @ 2:39 pm
Prevestesc ca Iulian Urban mai culege cateva mii de voturi si simpatie cacalau in acest scandal !
Oricum, eu votez PDL atata timp cat sunt dornici sa ne scape de problema ciorilor infractoare
Eugen@Phelicius said
am July 28 2009 @ 2:40 pm
Exact;
Am ajuns noi o majoritate, sa fim discriminati in propria tara de catre minoritati.
Deci, un ungur este sef la CNCD si ce face ? daca apare un senator care vorbeste deschis de aceste probleme, sare sa impuna cenzura si sa zica ca nu ai voie sa vorbesti de tigani ca este discriminare.
Murim cu voi de gat nemernicilor
Zorro said
am July 28 2009 @ 2:41 pm
Concluzia : daca un tigan omoara un roman, toti zic : ASTA ESTE ROMANIA. Romanul la cimitir, tiganul in libertate
Daca un roman injura un tigan, este dicriminare si romanul face puscarie.
Parmalat said
am July 28 2009 @ 2:41 pm
=))
Irina said
am July 28 2009 @ 2:42 pm
Bine ai facut, Iulian, ca ai pus totul pe site ! Aceste institutii platite din bani publici care de fapt nu fac nimic contructiv trebuie curatate. E democratie, pot sa-mi spun opinia indiferent de subiectul despre care vorbesc. Dar nu, in Romanica sa te fereasca Cel de Sus sa aduci vorba de tigani/rromi ca dracu (a se citi CNDC) te-a luat. In secunda doi gata, esti anchetat de discriminare. Pfuu…
Petr said
am July 28 2009 @ 2:45 pm
Iulian.
Napoleon spunea ca garda moare dar nu se preda!
daca nu exista in societatea asta de doi lei si oameni ca voi..chiar ca nu exista sansa pentru Romania!
in ceea ce ii priveste pe tigani…eu afirm cu toata taria si consecintele care implica.ca sunt rasista!
Cristian said
am July 28 2009 @ 2:49 pm
Domnule Urban, felicitari pentru aceasta anchetare
Inseamna ca ceea ce spuneti este auzit si chiar cred ca ar trebui sa spuneti mai tare ce aveti de spus… Ceea ce spuneti dumneavoastra poate fi demonstrat cu date statistice clare, plecand de la nivelul de scolarizare al acestei minoritati, refuzul ei de a se integra in societate, si terminand cu datele referitoare la criminalitatea si infractionalitatea in randul minoritatii tiganesti… Deci, cum ar fi daca am publica in mod oficial datele referitoare la aceasta populatie conlocuitoare si noi, ca popor roman, ne-am disocia de acestea pentru ca nu noi suntem tiganii Europei ci tiganii in sine sunt tiganii Europei…
czc said
am July 28 2009 @ 2:50 pm
Domnule Urban, nu v-ati gandit sa introduceti un proiect de lege pentru desfiintarea CNCD ?
Este un organism de justitie care functioneaza in paralel cu justitia normala, deci cheltuie bani inutil. Atata timp cat avem legi anti-discriminare, oricine se simte discriminat se poate adresa tribunalului, nu este cazul sa infiintam un organism de justitie dedicat numai pentru acest subiect.
X said
am July 28 2009 @ 2:53 pm
Pute a limitare drastica a libertatii de exprimare ! Un alt organism public folosit de interese ca sa sara la gatul incomozilor + care te poate umili si sfida
nu mai pot ei de drepturile tiganilor care stau cate 10-15 intr-o casa sau garsoniera, HAI MA TERMINATI CU ABERATIILE SI MANIPULARILE ASTEA DE KAKAO
Domnule senator Urban vedeti cu ce se ocupa CNCD ?? Va place ?
Dupa mine e alta gaura neagra unde se baga bani ….si e fun, ca tot e criza si cica nu o sa avem ce manca insa ne pierdem in discriminari
bye , cacat de tara
Valeriu said
am July 28 2009 @ 2:56 pm
Ia uitati cum sunt aparati de CNCD criminalii astia
„In situatii de criza, precum cazurile Romulus Mailat sau Marian Cozma, dezbaterile in public cunosc o accentuare in ceea ce priveste violenta limbajului, precum etnicizarea infractorului, culpabilizarea generala, iar victime sint, de obicei, persoanele de etnie roma”, a declarat presedintele CNCD, Csaba Ferenc Asztalos.
Valeriu - II said
am July 28 2009 @ 2:57 pm
CNCD a tocat 1,2 milioane de euro in 2008 !
In 2008, CNCD a primit 100 de plangeri legate de demnitatea personala, 213 legate de accesul la servicii publice, 16 legate de accesul in locurile publice, 18 legate de accesul la educatie si 409 privind accesul la angajare si profesie.
Dintre plingerile respinse, 350 nu constituiau acte de discriminare, iar 49 au fost sesizate prea tirziu.
Bugetul CNCD pentru anul 2008 a fost de 6,3 milioane lei, din care institutia a cheltuit aproape 5,9 milioane lei. Institutia a avut, anul trecut, 91 de posturi finantate de la stat, dinte care 65 au fost efectiv ocupate, potrivit aceluiasi raport. Consiliul a cheltuit pentru plata salariilor aproape 3,6 milioane lei, iar pentru bunuri si servicii, aproape un milion de lei.
Boboc said
am July 28 2009 @ 2:58 pm
CNCD este o capusa la buget. O spun cu toata certitudinea si cu sinceritate, detanand dovada ca “baietii smecheri” din locul respectiv nu cunosc propria lege de functionare – ca si institutia Avocatul Poporului. Cine nu-i convins, sa incerce un demers: motive sunt peste tot, oriunde ne aflam.
Marcel said
am July 28 2009 @ 2:58 pm
Felicitari d-le senator Urban.
Din start aceasta aberatie numita CNCD trebuia sa nu apara, dar pentru ca cei care trebuiau nu au luat atitudine, acum raul pe care nu l-au oprit se intoarce impotriva lor. Aviz amatorilor.
CNCD este Politia Gandirii said
am July 28 2009 @ 2:59 pm
Consiliul pentru Combaterea Discriminarii este vehement contestat si de societatea civila. Civic Media, la care s-au alaturat si alte organizatii, va “milita pentru desfiintarea CNCD, o noua Politie a Gandirii si un organism care discrimineaza romanii la maximum, deoarece din componenta Colegiului Director, din 9 membri 3 sunt de etnie maghiara, deci 33%, cu toate ca procentajul de unguri in Romania este de 6,6%, conform Recensamantului din 2001. Ca atare, ne simtim insultati si discriminati ca cetateni contribuabili la bugetul statului.” CNCD este vinovat printre altele de solicitarea eliminarii icoanelor din Scoli, in complicitate cu persoane si grupari ce apartin unor organizatii de tip neo-bolsevic.
Dorde said
am July 28 2009 @ 3:00 pm
Dle Iulian le-ati dovedit frauda.
Conform CNCD plangerea trebuia semnata de Dan Tapalaga, acest escroc care plange pe umarul tiganilor discriminati
În ceea ce prive?te plîngerile depuse la CNCD, Cornelia Pan? reprezentata a institutiei arata in 2008 intr-un interviu acordat EVZ ca acestea trebuie s? fie semnate de c?tre peten?i ?i s? con?in? numerele de telefon la care pot fi contacta?i. Totodat?, este indicat s? sus?in?, dac? este posibil, prin probe ceea ce reclam?.
Scarbit said
am July 28 2009 @ 3:06 pm
Adica, pe de o parte, ziaristii fac rating, aratand de dimineata pana seara infractiunile comise de tigani. Se vaita ca nimic nu merge in tara asta,
Cand primesc comanda politica, fac reclamatii, le tin partea tiganilor infractori, iar CNCD =UL se sesizeaza cu viteza-fulger. Nu au mai avut o asemenea viteza la la cazul Tiganca Imputita care il viza pe Basescu ! Este clar ce teama le este de discursul corect al d-lui Urban!
Sa ia acasa ciorile daca tot tin la ele atat de mult
Elena said
am July 28 2009 @ 3:09 pm
1. Cine-s astia (CNCD)? ca eu pana acum nu am stiut de existenta lor?
2. Unde au fost si de ce nu au intervenit in probleme spinoase, arzatoare, cand “ai lor, ca brazii” furau, taiau, ucideau etc.?
3. Chiar au astia competenta sa va cerceteze?
4. Noi, cei care v-am sustinut – cel putin pe problema tiganeasca – nu putem face nimic?
Radianu Mihai said
am July 28 2009 @ 3:15 pm
stimabililor!
problema tiganeasca,ca vrem sau nu sa recunoastem,este una nationala
si in acelasi timp multinationala,pentru ca aceasta natie blestema-
ta,fara casa,fara masa,indiferent unde traieste creaza mari probleme
si framantari sociale!
problema hungurilor este numai nationala si a fost perpetuata si incurajat de toate guvernarile postdecembrie 1989!
ca vrem sau nu sa recunoastem aceste lucruri conteaza mai putin,im-
portant este sa vorbim despre ele si impreuna cu toti factorii de
conducere si decizie din aceasta tara,sa se actioneze pentru rezol-
varea lor,macar partiala!
Eugen said
am July 28 2009 @ 3:18 pm
Problema tiganilor din Romania este poate cel mai mare tabu contemporan. Automat, oricine atinge, chiar si tangential, acest subiect, devine “sovin”, “extremist” etc., indiferent de natura discutiei sau ideile prezentate.
Dl. Senator a avut curajul de a o face.
Oricum, acesta este intr-adevar un “butoi cu pulbere”. Mai devreme sau mai tarziu tot va exploda. Ideal ar fi sa nu se ajunga la situatii cu mult mai dezastruoase.
Politicienii corupti care se infrupta hrapareti din fondurile destinate problemei tiganilor din Romania evident ca isi simt ciolanul luat de la gura si incearca furibunzi sa inchida gura societatii civile si a celor care protesteaza impotriva acestor fraude uriase.
Felicitari, Domnule Senator, pentru verticalitatea Dvs. si pentru curajul avut in lupta contra infractionalitatii, indiferent de coloratura politica sau a pielii!
Calin said
am July 28 2009 @ 3:31 pm
Asadar, am 3 dosare de furt la Chiajna. de trei sparta casa mea, la care am muncit ca un rob, de vecinii mei, pe care nu am voie inteleg nici sa-i mai reclam la politie ca vezi doamne ii discriminez.
D-le Urban si toti cei care sunt convinsi ca este o bataie de joc ce ni se intampla, hai sa trimitem la adresa asta de mail a smenarilor de la CNCD
contact@cncd.org.ro
Problemele care ne sunt sau au fost cauzate de concetatenii nostri, ingerasii romi ! Si sa le cerem sa ne ajute; o vor face ? nuu, vor spune ca nu se ocupa ei de asta. Ei doar sunt atenti ca, atunci cand nu mai rezistam si ne revoltam , sa ne bage la puscarie ca avem curajul sa discutam despre tigani.
EU NU VREAU SA DEVIN PRIZONIER IN TARA MEA.
Ziaristi ca Tapalaga imi creaza greata profunda; in loc sa il sustina si pupe in fund pe senator ca are curaj sa vorbeasca despre chestii care altii le tin sub tacere, ca sa mai cumpere un vot, ceva, il reclama iar scarbavnicii astia sar ca arsi.
Il voi vota pe omul asta 1000 de ani de aici inainte. Oameni ca el ne trebuie daca vrem sa scapam de scursurile care ne-au degradat moral in ultimii 80 de ani
Attila said
am July 28 2009 @ 3:40 pm
Este inadmisibil stilul inchizitorial adoptat de CNCD; in Ungaria nu avea curaj acest Haller sa atace un senator care a subliniat o problema importanta si anume faptul ca, daca legea nu se va aplica ungurii isi vor face singuri dreptate.
ma mir ca in Romania tolerati sa fiti striviti de propriile institutii platite din taxele si impozitele voastre
Mihai Tociu said
am July 28 2009 @ 3:41 pm
Stimate d-le senator,
Ati trebui sa fiti mandru pentru ca vi se ofera ocazia sa sustineti aceasta cauza in fata celui mai reprezentativ for din Romania: CNCD. Aceasta institutie a statului roman exista si cu voia dvs, deoarece functia de senator va ofera parghiile pentru a pune in discutie legalitatea acesteia. Trebuia s-o fi facut demult, dar inca nu e tarziu!
Vorbesc in cunostinta de cauza, fiind primul roman care a reclamat la CNCD un tigan pentru descriminarea etnica a unui roman, iar in prezent am un al doilea caz pe rol, de tentativa de linsaj cu motivatie rasiala, bineinteles ca impotriva unor tigani.
Spre deosebire de dvs, eu nu sunt avocat, nu sunt senator, nu am notorietatea dvs, nu sunt membru al niciunui partid si nu am nici resursele dvs. financiare. Si totusi nu ma lamentez, ba dimpotriva!
In ciuda apartenentei dvs la pdl, va apreciez foarte mult opiniile si doresc sa va ajut in toate formele posibile, si incep cu semnalarea urmatoarelor inadvertente in citatia CNCD:
1. termenul de 7 zile este foarte scurt fata de termenele obisnuite pe care le acorda CNCD, ceea ce v–ar fi indreptatit sa solicitati o explicatie (inca o mai puteti face) si sa solicitati o amanare.
2. Puteti contesta validitatea reclamatiei lui Tapalaga: gipsy-lover-ul va trebui sa dovedeasca ce calitate are in aceasta reclamatie (nu ati prezentat anexa pe care o invoca CNCD). Sfatul meu este ca in cazul in care panarama-hotnews nu are calitate procesuala, sa solicitati CNCD ca reclamatia sa fie totusi acceptata, pentru a dovedi ca nu va ascundeti dupa vicii procedurale si doriti sa va expuneti punctul de vedere in mod oficial, nu doar pe un site personal.
3. In ceea ce priveste masura inversarii sarcinii probei: intai, art. 20 art. (6) nu se regaseste in OG 137/2000! Poate in alta lege, dar este obligatia CNCD sa o mentioneze. Doi, masura se acorda in anumite conditii, despre care trebuie sa va interesati. Sfatul meu este sa dovediti ca acestea nu se aplica in cazul dvs, pentru a-i face de ras de “multi-culturalisti”, dupa care sa acceptati dovedirea nevinovatiei dvs, adica faptul ca problema ridicata de dvs este strict sociala.
In incheiere, va rog sa-mi permiteti sa-i adresez domnului Haller Istvan o SALUTARE, in limba care se vorbea in aceste locuri cu 1,300 de ani inainte de vizita strabunilor domniei sale (dumnealui se pare ca este secui) si sa-i amintesc un proverb al bastinasilor: “Oaspetele vine, dar mai si pleaca”.
Toate cele bune.
senator Urban Iulian - ptr. Mihai Tociu said
am July 28 2009 @ 3:49 pm
MIhai, nu am ce anexa sa prezint pentru ca efectiv am primit citatia si acel print de pe site-ul Hotnews.ro ! Nimic , absolut nimic altceva.
Cu siguranta ca nu voi admite nu neaparat derularea unor anchete de intimidare, dar voi arata ca nu este cazul sa se incerce macar impunerea romanilor, a unei forme de cenzura in care sa nu aiba voie sa discute despre problemele cu care se confrunta.
STELIAN said
am July 28 2009 @ 3:54 pm
Frate nu ma pricep in amanunt la probleme dintr-astea si nici nu am urmarit disputa ta cu nevroticul ala de Tapalaga dar eu pe aia de la CNCD ii vad ca pe niste mici contabili ai lucrurilor tabu – cum ai deschis guritza cum iti dua peste manutze.
Or sa te ancheteze si parerea mea ca or sa-ti ia boii de la bicicleta dar presupun ca fie s-au autosesizat fie au primit vreo sesizare.
Pe mine tziganii ma deranjeaza, printre multe altele, pentru ca transfera instantaneu avutie dintr-un buzunar intr-altul.
Dar vad ca esti comentat nu gluma si majoritatea in favoarea ta!!! E un subiect care oricata indignare academica cam filistina ar produce tot pe stil vechi va fi tratat ptr ca nimeni nu isi face curaj sa recunoasca adevaruri simple.
Noua Dreapta said
am July 28 2009 @ 3:56 pm
D-le senator
Toti romanii adevarati, va vor sustine pana in panzele albe in acest razboi; Tapalaga si cei de la CNCD [ unde nu degeaba majoritatea sefilor sunt de la minoritati ] doresc distrugerea spiritului neamului romanesc.
Sa ne spuneti cand vreti sa facem un miting in fata la CNCD
eu said
am July 28 2009 @ 3:59 pm
Daca la dvs. CONSILIUL NATIONAL PENTRU COMBATEREA DISCRIMINARII a “percutat”, in cazul meu, o reclamatie la acelasi for, care este sub tutela parlamentului, nu s-a rezolvat de…4 luni. Cand am inteles ca totul este o MANAREALA, am solicitat acestui for sa-mi transmita copia dupa inregistrarea audio video. STUPOARE!!! Din motive tehnice, inregistrarea nu a fost facuta. Cu toate ca la solicitarea mea de a inscrie toate capetele de cerere, m-i s-a rapuns ca nu este nevoie, ca se inregistreaza….
Domnule senator, chiar nu stiti in ce tara traiti? Romanii sunt buni numai pentru a munci si a vota. ATAT.
senator Urban Iulian - ptr. eu said
am July 28 2009 @ 4:02 pm
Aha, deci la tine, timp de patru luni nici nu te-au bagat in seama, iar in cazul meu, pentru ca s-a actionat butonasul rosu , dosarul s-a facut in cateva ore ? Inseamna ca trebuie anchetata serios intreaga activitate a acestui Consiliu
BGS said
am July 28 2009 @ 4:05 pm
4 luni ?! e pe fata domnule senator, na uite cum puteti face comparatii
la fel daca am o problema si sun la politie, ma lasa sa astept mult si bine insa daca sunt impinsi sau altele VIN IMEDIAT + FORTE SPECIALE + SRI, SPP
ha ha
ce cacat
SRI-istu said
am July 28 2009 @ 4:06 pm
Pai nu stiti cine este Haller Istvan ?
Este singurul secretar de stat care a facut vreodata greva foamei pe motiv de…fonduri europene alocate dupa conflictul interetnic de la Hadareni ….asa ca va dati seama ca teama ca va dispare cascavalul cules de pe urma afacerii cu banii europeni pentru tigani, l-au determinat sa reactioneze.
El cerea condamnarea Romaniei si a romanilor la CEDO pentru ca-i discrimineaza pe tigani
http://www.mediafax.ro/social/borbely-il-indeamna-pe-haller-istvan-sa-nu-mai-faca-greva-foamei.html?1688%3B3265639
SRI-istu - vol. II said
am July 28 2009 @ 4:09 pm
Haller Istvan este de altfel un anti-basescian si anti-pdl.
Practic, el sustinea ca femeia condamnata pe nedrept de catre Justitie si gratiata de Presedintele Basescu, ar fi trebuit sa infunde puscaria, fara sa ne explice de ce isi da cu pararea intr-o asemenea situatie.
Haller Istvan a spus ca parerea sa personala este ca astfel se incurajeaza ideea ca oamenii sa isi faca singuri dreptate si sa nu respecte deciziile instantei, ceea ce poate fi extrem de periculos, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Acesta a sustinut ca femeia in cauza, practic, a incalcat dreptul de proprietate, intrand pe terenul altuia, si ca acesta este un echivalent al furtului.
In opinia secretarului de stat, prin gratierea femeii se transmite un semnal extrem de periculos, legat de posibilitatea de a scapa nepedepsit, chiar daca nu se respecta legea.
Mai mult, Haller a afirmat ca autoritatile ar fi trebuit sa explice opiniei publice de ce fapta femeii este de netolerat intr-un stat de drept.
Presedintele Traian Basescu a semnat, in 24 februarie, gratierea “din motive umanitare” a Mariscai Chis, pentru restul ramas neexecutat din pedeapsa de sapte luni de inchisoare pentru nerespectarea hotararilor judecatoresti, informa Presedintia. Marisca Chis, in varsta de 55 de ani, are cinci copii, dintre care doi au handicap.
http://www.stiriazi.ro/ziare/articol/articol/secretarul-de-stat-haller-istvan-dezaproba-gratierea-femeii-din-maramures/sumar-articol/717645/
Liviu said
am July 28 2009 @ 4:17 pm
Adica ne pune noua la zid, un roman al nostru, care cat de cat se zbate sa mai faca ceva pentru romanii abuzati si furati in tara asta, si cine o face : un ziarist de doi lei, tiganii si un ungur ?
Pai cum sa nu fiu rasist cand vad ca este vanzare pe fata in acest caz ? Spatele drept d-le Urban ca suntem alaturi de dvs.
Manna said
am July 28 2009 @ 4:51 pm
CNCD este facut sa apere hotia , sa tina partea maghiarilor.
Ale?ii locali ?i jude?eni au reclamat un articol publicat pe 13 iulie pe portalul în limba maghiar? http://www.manna.ro. Potrivit traducerii asigurate de Consiliul Jude?ean, în articolul respectiv, publicat dup? conflictele care au avut loc în localit??ile Sânmartin ?i Sâncr?ieni, locuitorii maghiari din zona Ciuc sunt numi?i mizerabili, nenoroci?i ?i animale.
Ciudat este ca acest site reclamat este scris in intregime in maghiara, ceea ce denota faptul in realitate, se doreste sa se arate ca CNCD lucreaza, si are activitate.
Lucia said
am July 28 2009 @ 5:07 pm
Eu cred cà atita timp cit v-a exista màcar un singur om care se impotriveste nedreptàtii in Romània, incà mai avem o sperantà…
codin said
am July 28 2009 @ 5:13 pm
Nu-i nimic,sa se initieze o actiune prin care toti romanii sa refuze platirea de taxe si impozite in urma carora tiganii primesc subventii de crestere a puradeilor.Multe familii de romani nu isi permit sa creasca un copil insa tiganii ii toarna pe banda rulanta iar noi,din buzunarul nostru, ii si subventionam pentru asta.Asta ce mai e???Nu muncesc, stau in carca noastra, nu platesc absolut nimic la stat iar eu, ca si cetatean roman, ma simt discriminat in propria mea tara.Cum adica???!!!Ce datorie am eu, ca si cetatean, sa intretin familii de tigani care nu au vrut si nici nu vor sa munceasca cinstit??Am eu vreo datorie fata de aceasta etnie?Sa se autosesizeze CNCD! Domnule Urban, ia sa faceti si dvs o sesizare in numele nostru pe aceasta tema, sa vedem in lumina probelor cum stau lucrurile de fapt.Ia sa vedem noi cine este discriminat in realitate in tara asta?!
need2trip said
am July 28 2009 @ 5:18 pm
te sustin, domnule Urban!
daca e nevoie , semnam o petitie, iesim in strada, nu ne lasam calcati in picioare de politrucii astia oportunisti.
admin said
am July 28 2009 @ 5:19 pm
Multumim tuturor pentru sustinere !
DZ said
am July 28 2009 @ 5:33 pm
na >>> http://www.libertatea.ro/stire/iganii-romani-s-au-mutat-in-curtea-spitalului-249390.html
apocas said
am July 28 2009 @ 5:37 pm
intreb si eu:
imunitatea parlamentara nu extinde drep[tul la libera exprimare si asupra acestor subiecte (subiecti)?
2.spuneti-mi pe ce site vreti sa scriu si semnez “urban iulian”, fara nici o problema (!!!) si reducem la absurd orice incriminare, astea nu sunt probe nici pt copii de la prescolari
Viorel Urban said
am July 28 2009 @ 5:39 pm
bine zis apocas ! multumim pentru sustinere !
apocas said
am July 28 2009 @ 5:41 pm
apropos de ce zicea “codin”, nasc 7 dar declara 14 , ca duc si copilul vecinului spre “validare”,
a cercetat cineva ca exista real copii aia!
au facut asta in franta , la marsilia , dar aia i-au prins, ce-i drept dupa multi ani si multi euro incasati.
constantin said
am July 28 2009 @ 5:48 pm
Dle senator sunt de partea dvs. si cer, ca un contribuabil roman din care se hraneste si acest organism CNCD, ca toate actiunile acestuia sa fie de maxima transparenta si fara partinire, si eu ma simt discriminat ca roman in zone in care preponderent nu se vorbeste limba romana, ma simt discriminat cand sunt tratat strain in tara in care m-am nascut. Se autosesizeaza acest CNCD? Problema tiganilor este stringenta si daca acest organism intelege sa transpuna infractionalitatea sub masca discriminarii atunci trebuie urgent desfiintat pentru ca practica cea mai josnica manipulare. Daca aveti nevoie de sustinere dati un semnal, ma voi posta in fata CNCD, pasnic, cu o lozinca semnificativa.
Alice said
am July 28 2009 @ 5:56 pm
Uitati-va cum devine CNCD o institutie unde romanii sunt condamnati pe banda rulanta la cererea rromilor care se simt discriminati, candf fura, bat violeaza sau ucid !
Primarul Slatinei, reclamat de romi la Consiliul National pentru Combaterea Discrimin?rii
Pre?edintele Centrului Cre?tin Jude?ean al Rromilor din Olt, Ilie Neac?u, l-a acuzat, mar?i, la Slatina, pe primarul municipiului, Darius Vâlcov, de atitudine xenofob? ?i a anun?at c? l-a reclamat pe acesta la Consiliul Na?ional pentru Combaterea Discrimin?rii, transmite corespondentul NewsIn.
Ilie Neac?u a dat exemple de atitudini xenofobe ale edilului, în cadrul unei conferin?e de pres?, la care a participat ?i regele romilor Florin Cioab?. El a exemplificat atitudinea xenofob? a edilului sl?tinean povestind dou? situa?ii la care a asistat. Una dintre ele a avut loc la alegerile locale când, a sus?inut Neac?u, primarul le-ar fi cerut romilor s? ias? din sec?ie, într-un mod discriminatoriu: ,,Ie?i?i, m?,?iganilor, afar?, c? altminteri v? tai aripile”. Cea de a doua atitudine discriminatorie a lui Darius Vâ?cov la adresa romilor, expus? de pre?edintele Consiliului Cre?tin Jude?ean al Romilor, a avut-o edilul cu ocazia efectu?rii unei vizite într-un imobil în care locuiesc mul?i etnici. Atunci, sus?ine Neac?u, Vâlcova afirmat:,,Hai,m?, d?-i încolo de ?igani”.
Pre?edintele Centrului Cre?tin Jude?ean al Romilor din Olt a afirmat c? prin repetarea unei atitudini neadecvate fa?? de etnia rom? de c?tre primarul Slatinei, Darius Vâlcov, a depus împotriva acestuia o plângere la Consiliul Na?ional pentru Combaterea Discrimin?rii (CNCD).
,,Am depus anul trecut o plângere la Consiliul Na?ional pentru Combaterea Discrimin?rii împotriva primarului Valcov, dar nu am ?inut de ea. Nu am întrebat ce s-a întâmplat cu ea în speran?a de a nu agrava lucrurile”, a declarat Neac?u.
Pre?edintele romilor din România, Sandu Anghel, învestit mar?i în cadrul unei ceremonii în sala de ?edin?e a Consiliului Jude?ean Olt, a declarat c? nu va admite ca reprezentan?ii acestei minorit??i s? fie discrimina?i de autorit??ile locale. El apromis c? va ,,taxa” prin depunerea de sesiz?ri la Consiliul Na?ional pentru Combaterea Discrimin?rii pentru orice atitudine xenofob? a vreunui ales.
Dac? s-au plâns cu privire la atitudinea primarului Slatinei fa?? de membrii minorit??ii din re?edin?a Oltului, nu la fel au f?cut reprezentan?ii romilor din jude? atunci când a venit vorba de al?i edili sau depre?edintele CJ Olt, Paul St?nescu. ,,Sunt primari care s-au implicat în ac?iunile de integrare în comunitate a romilor din localitate. La Streje?ti s-au f?cut drumuri pentru romi, s-au construit pode?e, ?i, în general s-au purtat foarte bine cu membrii comunit??ii cei din prim?rie. La fel au stat lucrurile la Gr?dinari. Acum avem promisiuni din partea pre?edintelui Consiliului Jude?ean Olt c? vom fi sprijini?i pe viitor ca s?finaliz?m ac?iuneade întocmire adocumentelor deidentitate pentru to?i romii din jude?”, a afirmat Neac?u.
Primarul municipiului Slatina, Darius Vâlcov, a negat acuza?iile aduse de pre?edintele Consiliului Cre?tin Jude?ean al Romilor din Olt, sus?inând c? acesta trebuie s? ?i dovedeasc? cele sus?inute. Potrivit acestuia, atât el personal, cât ?i angaja?ii institu?iei pe cae o conduce au avut întotdeaauna o atitudine corect? fa?? de reprezentan?ii comunit??ii rome care au respectat legisla?ia ?i nu au creat probleme de niciun fel.
Darius Vâlcov a pus acuza?iile f?cute de Neac?u pe seama faptului c? municipalitatea se afl? în proces cu mai multe firme ale noului pre?edine al romilor Anghel Sandu, pentru demolarea unor imobile construite f?r? autoriza?ie.
28 iulie 2009 18:35
reporter Mihaela Bobaru
editor Bogdan Cristescu
Ilie said
am July 28 2009 @ 6:09 pm
…tapaloaga”..
Oare nu are nimeni curiozitatea sa verifice conturile acestui individ care gresit o face pe ziaristul?
Nu pot crede ca frustarea de care da dovada fiind refuzat in alegeri de PDL, sa-l duca la un asemenea sentiment de ura si razbunare personala fara sa fie “alimentat” baneste de argintii celor care-si apara prin orce metode agoniseala necinstita obtinuta prin santaj, mita, hotie, etc si care sunt ajutati de o parte a justitiei mai corupta decat ei.
Te dezgusta astfel de indivizi avari si profitori, dar si noi avem o parte de vina ca nu ii punem la punct prin toate mijloacele constitutionale pe care le avem la indemana si mai ales sa aplicam blamarea publica a acestor indivizi ce ne fac de ras si ne ne strica imaginea.
rodo said
am July 28 2009 @ 6:13 pm
Uite pentru cine este anchetat dl. Urban, pentru jigodiile astea care ne fac de ras in toata lumea
http://www.libertatea.ro/stire/iganii-romani-s-au-mutat-in-curtea-spitalului-249390.html
Janos said
am July 28 2009 @ 6:14 pm
M-am saturat sa fim tot timpul umiliti de acesti * nespalati,care merg peste tot in lume si fac Romania si cetatenii onesti si cinstiti de ras.!!!!!! LA FABRICA DE SAPUN ,,CHEIA” CU TOTI TIGANII ! Daca as fi intrebat daca sunt rasist,as raspunde categoric DA ! M-AM SATURAT DE TIGANI !
D-le Urban va sustinem
Precup said
am July 28 2009 @ 6:14 pm
Mai nou,am inceput sa intalnesc tigani care si-au schimbat buletinele; nu mai ausigla rrom pe ele, au direct roman…si sa vedeti ce se mai mandresc cu asta,nici nu mai vor sa recunoasca ca sunt tigani,singurele lucruri care i-i tradeaza insa sunt pigmentul si sangele de tigan care le circula prin vene…FERITI-VA DE TIGANI. Odata intrati in contact cu ei,n-o sa mai puteti scapa ,pentru ca acum,un singur lucru mai au in minte: sa se ,,corceasca” cu romanii 100% pentru a devenii romanizati.Asa ca: BARBATI ROMANI stati departe de tiganci ;oricat de focoase ar fi ele,vor numai samanta voastra.FEMEI ROMANCE, stati departe de tiganii mafioti,criminali,sechestratori si proxeneti; vedeti mai intai temperamentul de animale salbatice pe care-l au…Ei va distrug vietile de la inceput…Cand o sa va treziti osa fie prea tirziu…
Avocatul said
am July 28 2009 @ 6:16 pm
d-le senator
art. 20 invocat de CNCD este neconstitutional pentru ca infrange prezumtia de nevinovatie atunci cand se impune reclamatului sa demonstreze ca este nevinovat
Martorul said
am July 28 2009 @ 6:19 pm
Cautati in conturile lui Tapalaga; o sa va faceti cruce !
Catalin HN said
am July 28 2009 @ 6:23 pm
Tot ce as fi dorit sa spun eu, au spus deja Daniela si Cristian.
Felicitari pt. initiativa, curaj si consecventa in aceasta problema, d-le senator Urban ! Eu unul va sustin !
Olguta said
am July 28 2009 @ 6:30 pm
Pai normal ca dl. Urban deranjeaza; de vreo 6 luni se ia de jurnalisti manelizati in presa, imi aduc aminte de materialul ala AVE BAHTALO, super-fain.
Omul asta incearca sa tina spiritul de dreptate sus, si asta dincolo de apartanente lui politica.
Este mizer ce face acest tapalaga si consiliul asta platit din banii nostri sa apere infractorii din tara asta
Pro-Vita Bucuresti said
am July 28 2009 @ 6:31 pm
D-le Senator Urban,
Organizatia noastra a castigat de doua ori in instanta, definitiv si irevocabil, impotriva unei decizii a C.N.C.D. – faimoasa recomandare de eliminare a simbolurilor religioase din scoli (nr. 323/2006). O data in proces impreuna cu Ministerul Educatiei, a doua oara – singuri. Avem insa un regret: cel de-al doilea proces s-a incheiat inainte ca o exceptie de neconstitutionalitate introdusa de noi sa poata ajunge la Curtea Constitutionala. Tinta noastra era desfiintarea acestei institutii parazitare prin declararea ca neconstitutional a unuia din cele mai importante articole din legea de functionare.
Va rugam sa va lasati sanctionat si apoi sa contestati in instanta decizia. Ne vom alatura si trag nadejdea sa scapam Romania de acest abces purulent numit CNCD.
Iata, pentru conformitate si pentru mai buna intelegere a situatiei, un fragment din comunicatul de presa emis cu ocazia anularii deciziei 323/2006 de catre ICCJ:
“Acuz?m Consiliul Na?ional pentru Combaterea Discrimin?rii c? s-a constituit într-o instan?? paralel?, ac?ionând abuziv, în partizanat cu grup?ri agitatorii care se auto-denumesc “reprezentante ale societ??ii civile” dar care sunt de fapt tributare unor interese financiare ?i ideologice total str?ine de poporul român. Printre acestea se num?r? ?i organiza?iile care au sus?inut activ ac?iunea anti-simboluri religioase, cum ar fi: Asocia?ia “Solidaritatea Pentru Libertatea de Con?tiin??”, Asocia?ia a?a-ziselor minorit??i sexuale “Accept”, Asocia?ia Pro-democra?ia, Centrul de Resurse Juridice, Agen?ia de Monitorizare a Presei, Asocia?ia HydePark, Centrul Educa?ia 2000+, Liga ProEuropa, dar ?i politicieni ca Renate Weber, care acum cer?e?te, pe listele PNL, votul românilor pentru un mandat în Parlamentul European.”
Vezi la http://provitabucuresti.ro/Advocacy/decizie-icoane-scoli.html
Cu aceeasi consideratie,
B.I.S.
codin said
am July 28 2009 @ 6:32 pm
Domnule Urban, puteti sa il intrebati pe domnul Boc in legatura cu datele reale ale recensamantului din 2002? E vorba de niste hartii ascunse prin sertare de teama sa nu se afle si sa lesine lumea.El stie despre ce e vorba.Asa, pe sestache, sa va sufle cam cati carioca figurau in scripte.Luati o cafea impreuna, discutati cu calm,si sa nu cadeti de pe scaun.
senator Urban Iulian - ptr. PRO VITA said
am July 28 2009 @ 6:33 pm
Va multumesc pentru sustinere si cred ca faceti o treaba foarte buna
Jirinovski mai roman ca romanii said
am July 28 2009 @ 6:34 pm
In vreme ce in propria noastra tara tot felul de comitete si comitii incearca sa puna pumnul in gura, uite ca ajung altii sa ne ia apararea
In timp ce in Romania, cu putine exceptii, politicienii au tacut chitic in privinta situatiei din Basarabia, iata ca in apararea romanilor prigoniti de peste Prut a sarit cine te-ai fi asteptat mai putin sa o faca: un “faimos” politician nationalist rus, Vladimir Jirinovski (cel care ne-a apostrofat mai demult cu termenul de “tigani italieni”)!
Iacob said
am July 28 2009 @ 6:43 pm
Idiotii astia de la CNCD stiu cum este sa iti fie fata violata la 12 ani de trei nemernici de ciori borate pe care ei vor sa-i apere ?
De demnitatea unor nenorociti stam noi in loc?
De 7 ani fata mea nu mai este om. a crescut acum are 19 ani, dar nu va uita toata viata ce i-au facut aceste jigodii, pe care jurnalistul asta nemernic si comitetul curului vor sa-i ajute sa isi repereze onoarea. Sa vezi ca mailuri o sa le dau eu astora, sa-i satur.
lare said
am July 28 2009 @ 6:44 pm
Daca tiganii sunt “iubiti” asa de mult de anumite asociatii, politicieni, acestea ar trebui sa investeasca banii primiti din donatii in scolarizarea lor, case, locuri de munca, etc. nu in jeep-uri si case.
senator Urban Iulian - PRECIZARI said
am July 28 2009 @ 6:57 pm
O sa revin cu documente ca sa vedeti care este de fapt adevaratul dedesupt al acestei asa-zise anchete.
Este de fapt o polita de razbunare care vine pe traseul Tapalaga Dan- CNDC pentru niste amendamente aduse de mine la o lege, care a vizat un anumit ONG care la randul lui este lider in Coalitia Anti-Discriminare
politika said
am July 28 2009 @ 7:21 pm
Iuliane ,
Am citit atent toate comentariile …
Problema ta nu este discriminarea si nici tiganii :
- Problema ta se numeste PSD (punct).
Ce crezi tu ca scriind si ridicind mingea la fileu, creind un puternic curent de opinie (care face valuri si turbulente secundare … ) PSD-ul va sta indiferent ?
) cind si cum vei primi propunerea de a migra in PSD … cu privilegiile de rigoare …:-) . Cer cam mult nu-i asa ? … dar (poate) meritam si noi cititorii (si uneori comentatorii) acestui blog si cite o informatie de-asta …
) la ceea te-ti spune si recomanda … Eu recomand sa te “uiti” mai atent cine este in spatele celor care te ancheteaza (ei sunt doar efectul) deoarece acolo este sursa (cauza) anchetei tale. Daca reusesti sa identifici (dezlegi misterul !) persoana si … nu s-o anihilezi, deoarece PSD-ul este mare si va numi o alta … ci s-o racolezi, s-o capacitezi, s-o faci sa-si schimbe azimutul … inseamna ca la varsta ta ai reusit sa treci primul tau examen de maturitate politica. Asta inseamna politica : sa reusesti sa dejoci planurile adverse, reusind sa capacitezi persoanele care au sarcina de a te tine la mantinela , sa le faci sa lucreze pentru tine si … evident sa intoxice propriul partid …
Acum te poti mindri : ai devenit si tu O PROBLEMA a PSD-ului. Exista acolo (cel putin) un om care vegheaza asupra activitatii tale, asupra greselilor tale si incearca sa pe loveasca de 10 … 100 de ori mai tare …
Asta este lupta politica. Insipida, inodora si incolora … dar foarte dureroasa (deoarece loviturile se dau numai pe sub centura). Vei fi lovit si pedepsit de institutiile statului carora li se plateste cu privilegii de catre PSD. Sunt oameni care au ce manca (… cozonak si sampanie nu alta !si unde dormi ( five star home *****) datorita “respiratiei PSD, context in care sar fara sa gindeasca la beregata oricui li se da comanda …
Aproo … abia astept sa ne spui (daca ai sa ne spui
Albert are dreptate ( fin baiatu’
e doar un sfat … e o mana intinsa !
politik nu ???
CRISTI said
am July 28 2009 @ 9:02 pm
Pune-ti mina pe topoare si hai sa facem tzepe pt jigodiile astea !!!!!!!!
iluminare in cazul cfr:))) said
am July 28 2009 @ 9:14 pm
Acum ma luminez, in sfarsit, de ce nu se doreste elucidarea cazului de la CFR, pt ca cel care a incasat toti banii, Chiriac Tonea, tigan sadea din mafia tiganeasca, ar da statul in judecata pentru discriminare.
http://www.gardianul.ro/Retea-de-licitatori-fantoma-trimisa-in-judecata-pentru-prejudicierea-CNCFR-cu-130-miliarde-de-lei-vechi-s123719.html
Poate are dl Tapalaga mai multe raspunsuri in acest caz:)))
iluminare in cazul cfr:))) said
am July 28 2009 @ 10:02 pm
Stiti cine este avocatul acestui mafiot tigan, Chiriac Tonea? Fostul director economic de la Politia Capitalei. Nu-i asa ca este dragut? Prin urmare, tiganul care a incasat banii de la CFR este liber ca pasarea cerului si face alte jafuri nationale, prin care sa finanteze inclusiv urmatoarea campanie electorala. Cum, nu va vine sa credeti ca toate campaniile electorale sunt finantate de mafia tiganeasca? Mai studiati, mai studiati:)))Incepand cu arborele genealogic al lui Ion Iliescu, de exemplu…care pretinde ca a fost crescut de o doica tiganca, cand de fapt, mama d-lui naturala este tiganca.
Pretindeti ca sunteti liberi intr-o tara democratica? Hahaha
De ce nu se autosesizeaza DNA in cazul mafiei tiganesti? Sau seful DNA zice in fata bulibasei: “sa traiti, sefu’”.
Acum sa vad comentarii, ca pana acum doar ati speculat, acum sa vad cum ies mizeriile legate de mafia tiganeasca la suprafata, cine are acest curaj? S-a mai auzit de afacerile cu pensionarii escrocati de mafia tiganeasca imobiliara? Eu, nu; voi?
Dani said
am July 28 2009 @ 10:07 pm
Adica un organism oarecare cerceteaza un senator? Cum zicea mai sus cineva, csunt niste CIUMPALACI care paraziteaza banul public… Niste clienti politici care iau salarii uriase, nemeritate, frecand menta toata ziua…
Iesiti la lupta, si desfiintati acest organism inutil… Consiliu national cica…
Va asiguram de sustinerea noastra neconditionata, deoarece sunteti un om realist, care refuza sa inchida ochii sau sa minta…
Victor said
am July 28 2009 @ 10:47 pm
Iulian, esti avocat de meserie si mai ai 100 de avocati prin preajma. Nu ti-e teama de niste acuze daca sunt neadevarate.
Ceea ce ma mira e teama de ancheta. Toti politicienii se tem de anchete. De ce, daca sunt nevinovati?
sa intelegem ca de fapt sunt vinovati?
Nastase fuge de anchete de ani de zile, acualii ministrii la fel.
Normal ar fi sa se bucure ca sunt anchetati, pt ca astfel isi dovedesc nevinovatia.
tizul said
am July 28 2009 @ 10:49 pm
Aveam o discutie in contradictoriu cu un secui, pe tema infractionalitatii romanilor (si omul spunea asa- tiganii sunt hoti din nastere, dar nici romanii nu-s departe). Dupa parerea mea, cand emiti idei din care rezulta ca cineva este infractor pentru ca apartine unei natii, asta pute rau! Cand o mai faci la modul public si mai esti si senator… Problema este ca domnul Urban n-a avut atitudine impotriva infractorilor, ci a tiganilor care ne…
Dati cautare pe site-ul asta cu cuvantul “tigani” si vedeti ce titluri gasiti:
Cum au trecut tiganii de la “mici furtisaguri” la inselaciuni pe Bursa
Omoara , fura si ameninta. Un roman ucis cu lovituri de cutit in inima si cap de tigani la Comanesti
Tigani inregistrati in timp ce fura
Ce este Romania ? tara tiganilor, corbilor si handicapatilor
ETC
Ca strategie electorala, jos palaria, am o groaza de amici care pretind c-o duc rau din cauza tiganilor, evreilor, americanilor, ocultei mondiale, niciodata din cauza lor…
Csaba said
am July 28 2009 @ 11:55 pm
Am 2 comentarii pe acest subiect:
1). Dreptul la libera exprimare e garantat de Constitutia tarii, care, modificata de niste smecheri, sau incompetenti (depinde de zona de interes al fiecaruia) se contrazice. Si atunci, ma intreb, si intreb legiuitorii tarii: exista sau nu dreptul la libera exprimare in Romania? O intrebare de DA sau NU, fara vorbe multe, sa umple spatiul.
2). Exista si dreptul la autoaparare, garantat de Constiutia Romaniei, si atunci, nu e mai bine sa incepem cu o incercare de a rezolva pe cale amiabila ce se poate, inainte de a macelari pe oricine imi intra in curte sau casa? Caci, in viziunea CNCD, pot omora un roman ce-mi fura din casa insa sunt automat vinovat daca in aceleasi conditii omor un tigan.
si acum ma intreb: de ce dracu platesc impozite statului care nu vrea sa ma apere? De ce dracu statul apara pe ala care nu plateste impozite si implicit nu participa la progresul natiunii? Si aici cred ca vine deranjul: pentru aceleasi motive pt. care Senatoru Urban este rugat (incercare de FORTAT) sa taca – banii UE pentru tigani, in buzunarul celor care ¨le apara drepturile¨. Tare as vrea sa-i pradeze tiganii, sa le violeze fiicele sau sotiile, sa vedem reactia acestor bravi aparatori ai unei etnii de puturosi, hoti, mincinosi – adica tigani.
Bondocel said
am July 29 2009 @ 3:51 am
Domnilor, cred ca solutia cea mai buna ar fi sa se nasca si pentru noi o institutie care sa apere romanii din Romania de discriminare. Ce se poate intelege din aceste discutii este clar, cei mai discriminati in Romania sunt romanii. Pe noi cine ne apara pana la urma ? Sau pe noi ne va apara vrodata cineva ? Sau poate asteptam sa vina americanii sa o faca !
Fantomas said
am July 29 2009 @ 8:40 am
Daca nu se iau masuri urgent impotriva tiganilor va aparea o miscare de dreapta anti-tiganeasca. Aceasta miscare are mari sanse de reusita in Romania pentru ca toti suntem exasperati de nerusinarea acestora.
dan said
am July 29 2009 @ 9:15 am
sub pretextul discriminarii,tiganii imputiti si paduchiosi au tupeu sa faca orice.nimeni nu s epoate atinge de ei deoarece se plang imediat pt discriminare.e generalizat ca tiganii sun thoti,talhari,criminali,nu exista exceptii.asa e geana lor sa fie violenti si puturosi.nunta de tigani a fiecei lui stanescu a fost in ciuda tuturor celor care castiga din greu banii.tiganii astia ignora orice apartine civiliztiei.tot ca ei fac.pe langa ca isi casatoresc copii de mici pt interes,ei nu si platewc curent,gaz,apa.totul e furat iar autoritatiile nu au curaj sa verifice ca o iau in freza.nu au proiect aprobat pt palatele lor ridicole,nu platesc impozit.au venit peste 200% deaceea ne sfideaza pe noi contribuabilii.judecatorii se kk pe ei de frica sa dea sentinte corecte.craiova e condusa de cioara zisa mondial bercea.o cioar ainculta,un infractor violent.politia doljeana e la picioarele acestui tigan.dar pana cand?pana cand mai acceptam?daca te exprimi liber de ceea ce se petrece in tara asta te amendeaza,aresteaza dar infractorii periculosi ne scuipa .avem nevoie de un KUCLUXCLAN ROMANIA care sa faca cum au facut maghiarii din Sancraieni.FOC!FOC!FOC
daniela said
am July 29 2009 @ 10:53 am
Va felicit Domnule Senator Urban, pentru verticalitatea principiala si pentru combativitatea de care ati dat dovada in numeroase cazuri! Problema etniei tiganesti a fost si a ramas nesolutionata. Ciudat este ca “alesii” nostri au alte “prioritati”, mai ales cele ce tin de managementul problemelor personale, ca si al vendetelor politice. Si in acest timp creste infractionalitatea, odata cu neputinta Politiei de a urmari si combate aceasta plaga. In curand, vor trebui feriti cetatenii onesti in spatele gratiilor, pentru ca pauperizarea in masa va determina imputinarea acestei categorii de populatie, in favoarea celei infractionale.
admin said
am July 29 2009 @ 10:55 am
Inca o data multumim tuturor pentru sustinere si comentarii !
mihai said
am July 29 2009 @ 11:10 am
Tot inainte domnule senator….
Consiliul discriminarii…!!!!!!!!
Ce-i asta?…eu ma pot adresa ca sunt discriminat de tigani cand ma duc sa cumpar flori, cand vreau sa parchez in parcarile libere si tiganii cer taxa de protectie, cand merg cu autobuzul si tiganii se comporta ca “scapati din cusca”…cand …si exemplele pot continua la infinit.
Nu sunt rasist dar stimate domn pana cand mai putem suporta sa fim umiliti de o etnie formata in proportie de peste 80% din hoti, criminali, analfabeti..nespalati..etc care sunt in stare sa te calce pe trecerea de pietoni din masinile luxoase cu preturi de case, care te sfideaza din curtile paletelor…etc..
SI CEL MAI IMPORTANT CA NU AU REUSIT SA BIFEZE MACAR 1 ZI PE O CARTE DE MUNCA!
Ce face statul in ipostaza asta?…
Raspunsul e simplu…LE BAGA PE GAT AJUTOARE SOCIALE, INDEMNIZATII SI ALTE “POMENI ELECTORALE”..
Cel mai grav e ca le dau de toate…DIN BANII NOSTRII…ei n-au cotizat cu un banut la buget…
asa ca…
OARE CINE E DISCRIMINATUL?
Zolly said
am July 29 2009 @ 11:12 am
bine zis Mihai !
Cum incearca sa se razbune pe mine, falsii protectori ai drepturilor homosexualilor | Urban Iulian said
am July 29 2009 @ 11:41 am
[...] Sunt cercetat de CNCD pentru ca am avut curajul sa discut despre afacerea tiganeasca (1768) [...]
Obiectivu said
am July 29 2009 @ 12:16 pm
Daca vom lasa ca aceste manevre ale lui Tapalaga, pesedeului si CNCD-ului via homosexuali sa duca la transformarea romanilor in prizonieri in propria tara, atunci mai bine iesim toti in strada si murim cu ei de gat; facem varsare de sange
dan said
am July 29 2009 @ 1:10 pm
FIRE UP!
Rasismul de la Radioul Public nu este important pentru CNCD | Urban Iulian said
am July 29 2009 @ 1:21 pm
[...] Sunt cercetat de CNCD pentru ca am avut curajul sa discut despre afacerea tiganeasca (1809) [...]
Sesizare pentru CNCD said
am July 29 2009 @ 3:11 pm
Ia sa vedem daca cavalerii dreptatii tiganesti de la cncd se vor sesiza in cazul acestui material de aici http://brizu.catavencu.ro/2009/07/rromii-au-presedinte-mondial.html
Henry Wotton said
am July 29 2009 @ 3:38 pm
Domnule urBan,
ma mira ca inca nu v-ati achitat la CNCD. Sau ati uitat unde va e portofelul de spagi?
PS: cat mai costa un post de senator?
VIOREL URBAN said
am July 29 2009 @ 3:41 pm
pentru pentru Henry Wotton si altii ca el [care se fac sau nu ca inteleg] : http://www.urbaniulian.ro/2009/05/28/nu-mai-sunt-o-povara-financiara-pentru-romani/
DECI IULIAN A REFUZAT TOATE SUMELE CARE I SE CUVENAU DIN PARTEA PARLAMENTULUI !
Tolo@Wotton said
am July 29 2009 @ 4:17 pm
Cred ca este ceva gresit in numele tau; dupa cum gandesti esti o taratura comunista care trebuia sa se cheme AwoRtton
Igor said
am July 29 2009 @ 4:19 pm
Constitutia se deschide in acorduri sacramentale: “Romånia este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil”. A atenta la vreuna dintre laturile acestei pentagrame de aur este ca si cum ai contesta Sfånta Treime. In principiu, nimeni nu contesta caracterul sacrosanct al articolului 1 al Legii fundamentale, cu exceptia reprezen-tantilor minoritatii
Bradut said
am July 29 2009 @ 5:43 pm
Draga Iuliane,
Nimic din ce intimpla acum, nu este fara motiv.Consider ca lupta deschisa si dreapta pentru cauza Romaniei si romanilor este tot ce avem mai important de facut.Nimicurile vietii sunt cele care “trebuie” sa copleseasca romanul obisnuit si sa nu mai aiba timp de probleme esentiale ale tarii.Din pacate clasa noastra politica este in marea ei majoritate o “adunatura” de “mojici” si nimic mai mult.
Te sustin cu toata puterea in drumul tau pentru dreptate si credinta!
balassy andras said
am July 29 2009 @ 5:47 pm
D-le senator, dati-mi voie sa va intreb, nu glumiti? Chiar sunteti cercetat pt. ca ati luat pozitie fata de cancerul care este furtul si talharia facuta de tigani sau rromi, cum s-or numi ei? Incredibil!!
TFC-isti astia de la CNCD chiar nu au ce face?
Pai ce ar trebui sa faceti, sa-i mangaiati pe frunte si sa-i felicitati pt. starea creeata in Sancraieni?
Ce tara suntem, of Doamne!
Apropo, ce parghii legale am la dispozitie, in situatia cand intalnesc mana de rom intinsa la cersit de bani, din care, apoi se construiesc dezgustatoare, caraghioase palate?
Datul peste bot este f. tentant si, cu greu ma abtin, dat fiind ca nu poti merge linistit pe starda, fara sa dai de cersetori tigani!
senator Urban Iulian - ptr. Bradut said
am July 29 2009 @ 5:52 pm
Multumesc pentru sustinere. Cu siguranta nu ma voi lasa intimidat
senator Urban Iulian - ptr. balassy andras said
am July 29 2009 @ 5:53 pm
Da, si ca sa te miri si mai mult, o face un etnic maghiar, adica secretarul de stat Haller Istvan…..
Henry Wotton pt Tolo said
am July 29 2009 @ 9:35 pm
Pai da, ca eu mai gandesc.
Nu serios tu chiar crezi ca musiu UrBan nu si-a platit rangul?
Atunci numele tau e gresit: nu te cheama Tolo, ci Tonto!:)
Parmalat said
am July 29 2009 @ 9:42 pm
Domne aveti grija sa le sustineti interesele in strainate sa nu cumva sa ni-i trimita aia inapoi ca e nenorocire!
Bine ca s-au dus dracu si am scapat de ei, acuma tre sa facem gura ca sa-i tinem acolo!
Un infractor analfabet, numit “Presedintele tiganilor”… in sediul Consiliului Judetean Slatina | AlterMedia România said
am July 30 2009 @ 9:00 am
[...] semnat de Silviu Brizu de la Catavencu – cel putin la fel de operativ cum ati facut-o in cazul senatorului Iulian Urban. (Nici un vot încă) Loading [...]
Infractorii rromi din Balotesti au atacat Politia; un ordin prostesc al MAI va lasa tara prada infractorilor | Urban Iulian said
am July 30 2009 @ 4:26 pm
[...] Sunt cercetat de CNCD pentru ca am avut curajul sa discut despre afacerea tiganeasca (2036) [...]
TV said
am July 30 2009 @ 5:55 pm
Te sustinem 2000% d-le Iulian Urban; pentru ca vedem ca va pasa, pentru ca vedem ca vreti sa schimbati impreuna si pentru noi toti ceva.
cristian said
am July 30 2009 @ 10:12 pm
Drag? Iulian,
?elul unic ar tb s? fie desfiin?area CNCD-ului, care practic este Poli?ia gândirii din 1984. Nici nu-i pas? de ?igani, evrei, maghiari, români, etc. Problema cea mare este îns? c? este finan?at/ suprafinan?at de c?tre unii care finan?eaz? ?i mul?i parlamentari (?i ONG-uri). Iar urechea membrilor CNCD este total aplecat? asupra acestor finan?atori, nicidecum asupra Parlamentului. Deci practic Parlamentul NU are influen?? asupra lor ?i ace?tia fac ce le trece prin cap, sau mai degrab? ceea ce li se dicteaz? (dovad? ?i reac?ia rapid? ?i precipitat? în propriul t?u caz, f?r? vreo preg?tire cât de cât profesional?). Cred c? taurul de aici tb luat de coarne, adic? de la sursa veniturilor membrilor individuali CNCD.
Ceea ce a f?cut Provita este absolut admirabil, f?r? discu?ie, dar pân? acum presupun c? mentorii CNCD au înv??at lec?ia ?i în cazul unui nou proces asem?n?tor vor fi mult mai pruden?i. Nu zic c? nu merit? încercat ?i astfel. Dar totu?i, dac? ai reu?i aducerea în lumina reflectoarelor (din Parlament, din pres?) a veniturilor colosale ?i surselor acestora pe de o parte ?i “realiz?rilor” minuscule (?i în fapt ?i în importan?? social?) a CNCD-ului pe de alt? parte, poate ar fi un pas puternic ?i efectiv în eliminarea acestui cancer. M? gândesc, c? ar deveni mul?i parlamentari invidio?i pe ce fonduri imense se duc la unii care în majoritatea timpului taie iarb? la câini, iar din când în când mai pun de câte o m?g?rie, în cârd??ie cu ONG-uri suprafinan?ate sau cu unii membri ai acestora. Mult succes ?i Doamne ajut?!
Bondocel said
am July 31 2009 @ 1:27 am
Cred ca este cel mai lung subiect sau cu cele mai multe mesaje, asta ar trebui sa se vada de la distanta ca este cea mai mare problema din Romania si din pacate inca dupa cate se vede nimeni nu a gasit solutia pentru rezolvarea acestei probleme. Am reusit sa dam jos de pretutindeni statuile lui Antonescu si sa schimbam toate strazile cu numele lui. Dar daca ne gandim bine probabil inainte de a lua hotararea pe care a luat-o au avut si ei pe vremea aceea o discutie asemanatoare cu a noastra de aici !
iulia said
am July 31 2009 @ 12:15 pm
Va sustinem. Trebuie ca cineva sa se faca auzit in tara asta de surzi.
admin said
am July 31 2009 @ 12:26 pm
Multumim Iulia !
Grasu said
am July 31 2009 @ 5:39 pm
Sa le dam multe mui la ciorile borate din Balotesti
unguru said
am August 1 2009 @ 4:41 pm
Va sustinem. De fapt ce au facut locuitorii din Sancraieni si Sanmartin, si-au aparat bunurile, iar dreptul la proprietate este garantat de Constitutie. Ca autoritatile nu sunt in stare sa le asigure acest drept pe bani publici, este foarte trist. In toata povestea asta de discriminare singurul discriminat este omul cinstit. Daca faci un sopron fara autorizatie in curtea ta, te amendeaza, si vine cu demolatul. In Miercurea Ciuc tiganii costruiesc, primesc apa si curent gratis, primesc ajutoare sociale, masa gratis, de ce, poate ar spune primarul tigan Raduly Robert (fost deputat UDMR). Daca va uitati la moaca lui Haller, nici el nu s-a bronzat in vara asta.
www.teparul.ro said
am August 2 2009 @ 8:22 am
Va apreciez enorm Domnule Urban pentru ca aveti curajul sa abordati multe din subiecte ca si acesta cu afacerea tiganeasca. Va sustinem in continuare.
DZ said
am August 2 2009 @ 7:30 pm
http://www.mediafax.ro/externe/un-grup-de-romi-romani-isi-muta-tabara-in-praga-de-mai-mult-de-o-saptamana-galerie-foto.html?3614;4715363
Ioana said
am August 2 2009 @ 9:28 pm
Politia gandirii a amendat revista “Romania Mare”!
In Romania, functioneaza o institutie numita CNCD, care are rolul unei adevarate politii a gandirii! CNCD este o institutie demna de un stat totalitar, al carei rol este acela de a implementa ideologia oficiala si a sanctiona pe cei care deviaza de la linia dictata “de partid si de stat”.
CNCD a amendat revista Romania Mare, fiindca in numarul din 3 octombrie 2008, a aparut un titlu intitulat “Tiganiada 2008?. Cerberii gandirii corecte politic de la CNCD au considerat ca acest cuvant, “tiganianda”, i-ar “discrimina” pe tigani! Ma mir ca nu au interzis cartea cu acelasi nume scrisa de Ion Budai Deleanu! Se va ajunge insa si la asa ceva! In orice caz, precedentul creat este extrem de periculos! Practic, se va ajunge in situatia in care orice ziar sau publicatie scrisa va putea fi suprimata de autoritatile de stat!
Aici, trebuie sa fim corecti si sa privim fenomenul in ansamblul sau. Corectitudinea politica, nu e o inventie romaneasca – ci o marca made in USA – pe care noi am copiat-o cu slugarnicia ce ne e caracteristica! De multe ori, suntem “mai catolici decat Papa”, cand e vorba sa adoptam tampeniile la moda din Occident! Ca sa va faceti o mica idee la ce nivel s-a ajuns cu cenzura, in SUA, au ajuns sa cenzureze secvente din Tom si Jerry! Alte desene animate, din anii ‘40,’50 au fost interzise cu desavarsire! (Bineinteles, desenele animate ultraviolente, cu sange, impuscaturi, mutilari, decapitari etc. sunt corecte politic
M4 said
am August 3 2009 @ 2:00 pm
Mai ales acum trebuie facut clar distinctie intre tiganii ce respecta legea si tiganii infractori. Primii trebuie mult incurajati, ajutati, sustinuti (facem cheta daca trebuie) si ceilalti trebuie aspru pedepsiti, sa ia aminte si sa se indrepte.
Pedeapsa se aplica in mod normal tuturor cetatenilor, deci, unde e discriminarea?
Marian said
am August 4 2009 @ 8:44 am
AM spus si o sa spun – o mare inchisoare in Baragan – in camp – unse sa se faca educatie. Nu iese unul pana nu stie sa scrie, sa vorbeasca si sa respecte legea.
Ce tot atata, cand toata lumea stie ca tiganii sau rromii fura, nu toti dar multi dintre ei.
De unde au ei Palate si vile ??? de unde ??? si nici macar nu stiu sa citeasca. Cate impozite a colectat statul de la ei ???
Ne fute statul pe noi, astia care muncim, sunt sigur ca maine poimane vom plati impozit de cel putin 25%, nu mai este mult
http://www.urbaniulian.ro/2009/08/04/eu-unul-refuz-sa-mananc-acest-cacat-din-romania-si-sa-zic-ca-e-miere/ said
am August 4 2009 @ 1:41 pm
http://www.urbaniulian.ro/2009/08/04/eu-unul-refuz-sa-mananc-acest-cacat-din-romania-si-sa-zic-ca-e-miere/
unguru said
am August 4 2009 @ 3:13 pm
D-le Urban, ar trebui elaborata o lege sau o OG, care sa oblige primariile, ca ajutorul social sa fie data in bonuri valorice (de masa, cadou, social etc) si pe acestea sa fie interzisa vanzarea bauturilor alcoolice si a tigarilor. Din pacate, tiganii fac mare scandal in ziua platilor, deci banii contribuabilului se duc pe bautura, alfel spus, ne cumparam scandalul.
unguru said
am August 4 2009 @ 3:19 pm
Rezolvareaa cersitului: http://www.youtube.com/watch?v=whhN4yZ7×7c
Tiganii din Timisoara ameninta ca trec orasul prin foc si sabie daca studentii nu sunt pedepsiti pe placul lor | Urban Iulian said
am August 4 2009 @ 4:42 pm
[...] Sunt cercetat de CNCD pentru ca am avut curajul sa discut despre afacerea tiganeasca (121)Nimeni sa nu intre in hipermarketuri sau in banci, timp de 15 zile (66)Falimentul Justitiei naste deja monstri : un hot a fost ucis in bataie de proprietarii de la care furau (47)Vai tie, Natiune Romana! (45)Rudele rromului ucis la Timisoara ameninta : vinovatii sa faca inchisoare pe viata sau mergem la Haga (43)Cum incearca sa se razbune pe mine, falsii protectori ai drepturilor homosexualilor (42)Politistii nevrotici impusca manelisti fara permis (42)Cine or fi astia care toarna sondaje, asa, zi de zi ? (41)Deja se intampla: planul de sterilizare a populatiei prin intermediul alimentarii cu apa (35)Infractorii rromi din Balotesti au atacat Politia; un ordin prostesc al MAI va lasa tara prada infractorilor (33) var so = new SWFObject(“http://www.urbannews.ro/libz/flash/600.swf”, “mymovie”, “160″, “600″, “8″, “#ffffff”); so.write(“flashcontent”); [...]
http://www.urbaniulian.ro/2009/08/04/tiganii-din-timisoara-ameninta-ca-trec-orasul-prin-foc-si-sabie-daca-studentii-nu-sunt-pedepsiti-pe-placul-lor/ said
am August 4 2009 @ 4:44 pm
http://www.urbaniulian.ro/2009/08/04/tiganii-din-timisoara-ameninta-ca-trec-orasul-prin-foc-si-sabie-daca-studentii-nu-sunt-pedepsiti-pe-placul-lor/
Finul Bercea Mondialu' si nasul Stolojan Mondialu' | Curentul International said
am August 5 2009 @ 4:24 am
[...] cu ei „uzufructul“ activit??ii infrac?ionale ?ig?ne?ti, dup? cum a relevat, recent, ?i senatorul Iulian Urban, anchetat de C.N.C.D., pentru c? i-ar fi „discriminat“ pe ?igani! În articolul [...]
Just Me said
am August 5 2009 @ 7:59 am
http://anti-tigani.org/
Brigada se intoarce fratilor !
DZ said
am August 14 2009 @ 5:11 pm
http://romaniatotalitara.wordpress.com/2008/09/13/out-of-topic-despre-tigani/
DZ said
am August 16 2009 @ 2:47 pm
http://romaniatotalitara.wordpress.com/2008/06/26/ue-felicita-romania-pentru-implementarea-%e2%80%9ccorectitudinii-politice%e2%80%9d/
http://romaniatotalitara.wordpress.com/2007/10/01/o-institutie-totalitara-cncd/
Ion Marin Almajan said
am October 6 2009 @ 12:35 pm
De zece ani ma lupt cu mafia imobliliara tiganeasca.Mi-am cumparat in a1996 apartamentul in care stau.Urmasul unuia din proprietari a facut la comisia de aplicare a Legii 112 cerere de despagubire pentru 5/24 parti cat avea drept dupa tatal sau.Dar in anul urmator, in septembrie am aflat intamplator ca judecatoria Timisoara a acordat, la prima sedinta, prin sentinta definitiva si irevocabila intreg imobilul celui ce ceruse doar 5/24 parti.Am facut actiune de revizuire notificand in Cartea Funciara procesul. Intr-o zi notificarea a fost radiata pe baza unei cereri facute in numele nostru al locatarilor, cerere nesemnata, cu o stampila copiata.La trei zile dupa radiere imobilul a fost vandut unor interpusi ai mafiei tiganesti.M-am adresat Procuraturii cu rugamintea de a descoperi si recunoaste falsul si raspunsurile pe care le-am primit pana acum acum au fost formale.Am fost vizitat acasa de doi repr ezentanti marcanti ai mafiei tiganesti timisorene. Mi-au povestit cum au cumparat judecatori si avocati si mi-au oferit o suma in bataie de joc ca sa le vand apartamentul. Bineinteles ca am refuzat. M-am judecat in continuarie. Am dat peste niste judecatori cinstiti care au recunoscut actul meu de vanzare cumparare si mi-au dat sentinta favorabila. Dar degeaba , nu ma pot inscrie in CF intrucat prima sentinta in care i s-a atribuit imobilul intreg celui cu 5/24 parti a ramas in picioare.Demersurile Primariei si ale mele ca intervenient au primit din partea judecatorilor sentinta defavorabila. Urmeaza o ultima incercare la Curtea de Apel Timisoara. Intre timp , tiganii au gasit un siretlic.Afland ca intr-unul din apartamente unde locuiau in comun o familie si o batrana, a murit batrana, au apleta la executorul judecatoresc Doru Munteanu care a venit cu tiganii si cu un politai si a facut proces de constatare, invocand demersul sau in temeiul Legii 10, Art. 41, al( 3) care prevede ca executorul poate sa faca la cerere acest proces constatand starea imobilului. Numai ca Doru Munteanu nu a scris nimic despre starea apartamentului sau a imobilului ,ci a descris ce mobila a ramas de pe urma raposatei. Sub acoperirea reprezentantului legii, tiganii au pus yala pe apartament si se considera deja cu sacii in caruta amenintand in dreapta si-n stanga locatarii. Nu voi ceda, ma voi adresa Curtii de la Bruzelles, daca pana la urma banii mafiei tiganesti biruie ideea de Justitie la Timisoara. Nu va indemn sa procedati ca ei, chiar daca piere Romania, cum scrie cineva.Religia lor este furtul, credinta lor inselatoria. Se afla in eroare cine spune ca ei cred in Dumnezeu. Cand in Romania va fi Ordine si Lege romicelii( marele B.P. Hajdeu scrie ca asa ii cheama in realitate pe acesti fii ai femeii) nu vor mai avea incotro si se vor supune . Dar pana atunci mai e mult si-mi pare rau pentru mine si pentru toti cei care sufera din pricina obrazniciei si nesimtirii tiganilor bastani. Frumoasa Timisoara, candva civilizata Timisoara este acum la mana lor.cu concursul celor care si-au vandut onoarea si omenia pe euroii catigati prin mijloacele stiute.
toma barbu natalia said
am October 12 2009 @ 8:21 am
DL SENATOR DACA PUTETI AS DORI UN RASPUNS CE CONDITII NU INDEPLINESTE FIUL MEU SI DE CE NU MI SA APROBAT NICI A DOUA CERERE DE GRATIERE DE GUVERN VIATA LUI ESTE IN PERICOL FARA TRATAMENT SI REGIM ALIMENTAR STRICT IN JILAVA ARE PARTE DE SANGALE SAU CUM SE CHIAMA NU POT SA-I DUC NIMIC REGIM CUM AR FI PIEPT DE PUI LA GRATAR FACUT DE MINE NIMIC GATIT DE ACASA DOAR DIN COMERT MEZELURI FELIATE SI CONSERVE CU OPERATIE DE BY PASS SI HEPATITA VIRALA C CRONICA FICATUL AFECTAT O SPUN SI ANALIZELE DIN PENITENCIAR CU PLOSNITELE CARE IL MANINCA E PLIN DE BUBE SCUZE CE MOTIVE AR MAI TREBUI PENTRU A OBTINE O MILA DE LA DL PRESEDINTE IMI MOARE COPILUL IN PUSCARIE SAU IL SCOT DIRECT PE MASA DE OPERATIE DIN NOU UNDE ESTE DREPTUL LA VIATA IN TARA NOASTRA SINT GRATIATI TRAFICANTI DE DROGURI SI CRIMINALI SI CEI BOLNAVI CU ADEVARAT POT MURII
toma barbu natalia said
am December 22 2009 @ 9:14 pm
DL SENATOR nu pot sa cred ca in romania cu acte medicale cu viata in pericol doar la 5 luni de la operatia de by pass facuta sub paza copilul meu din cauza conditiilor din penitenciar i s-au infundat din nou arterele inlocuite este in pericol de a-si pierde viata il tin medicamentele in viata si nu beneficiaza de gratiere personala AM 2 refuzuri de la guvern dar pe 28 noiembrie am reusit sa dau actele medicale direct dl presedinte in persoana si tot nu am primit gratierea copilului meu si trebuie operat din nou CE SA CRED CA NU EXISTA MILA UMANITATE PENTRU UN TINAR CU 2 COPII CA NU VREA SA AIBA DREPTUL LA VIATA SA SE TRATEZE POATE SE MAI FACE CEVA PENTRU EL PENTRU A-SI CRESTE COPIII DV CE CREDETI?