In sfarsit PDL se afla fata in fata cu adevarul crunt

Tweet this

In sedinta speciala de azi de la Parlament, PDL s-a aflat in fata adevarului crunt.
PDL intelege cat este de expus, intelege sper, cat de periculoase sunt de fapt, infiltrarile facute in ultimii 19 ani de garda veche, necomunista din PSD, in structurile Justitiei romane.
Va spuneam ca in egala masura, lupta este acuta in partidele politice, intrucat cei care vor schimbarea se trezesc cu opozitia puternica a celor care doresc conservarea actualului sistem politic corupt si pus pe jaf public.
Aici vorbeam despre lupta din interiorul PSD.
http://www.urbaniulian.ro/2009/07/27/grei-din-interiorul-psd-fac-eforturi-pentru-anchetarea-lui-mazare/

Astazi insa , PDL sau cel putin marea majoritate a acestui partid, a ramas perplexa cand a auzit ca, DNA a pus microfoane in birourile MTS. Aceia din PDL care viseaza frumos ca lupta din toamna acestui an la prezidentiale va fi una usoara, inteleg acum ca la DNA sau la ICCJ care a dat avizul de amplasare a microfoanelor, presedintele Basescu nu are nici pe departe influenta despre care vorbeste mass-media. Inteleg acum ca, PSD este mult mai puternic prin structurile sale infiltrate in ultimii 19 ani in intreg sistemul administrativ romanesc, desi isi inchipuiau. Iar PDL, corect manat de dorinta de a face un act de guvernare cat mai bun pentru Romania, preocupat de programe guvernamentale, nu a inteles ca PSD nu a urmarit in aceste ultime 7 luni decat sa pregateasca sabotarea PDL, partidul creat de Basescu ca sa opreasca hegemonia social-democrata din Romania ultimilor 15 ani.

Cum este posibil ca lideri ai PDL sa nu aiba habar si acces la informatii pe care ziaristul Tolontan le detinea si le publica la el pe blog ? Uitati-va aici sa vedeti informatii luate direct din raportul procurorilor, raport care, va spun eu in premiera ca nici nu a fost vazut de pedelistii din Comisia Juridica din Camera Deputatilor http://www.tolo.ro/2009/07/27/ultima-ora-itele-murdare-ale-afacerii-ridzi/
Colegi ai nostri din PDL care au facut parte din Comisia de ancheta in cazul Ridzi sunt bulversati. Pentru ca spune ei, si pe buna dreptate, intreaba " cum este posibil ca noi sa ne dam de ceasul mortii sa aparam acest partid si imaginea lui, in vreme ce procurorii DNA adunau probe zdrobitoare ? alaturi de Monica ne-am compromis si noi". Nu este vina lor. Nu este vina liderilor PDL ca nu au avut aceste informatii. Suferim insa toti de naivitate. In vreme ce noi vrem sa facem treaba in aceasta tara, PSD a sabotat, a infiltrat, a creat scenarii, si-a activat contactele si oamenii amplasati in puncte cheie ale institutiilor, si sper sa realizam cat de importanta va fi batalia din toamna acestui an.

O prima lovitura a fost inregistrata de PSD astazi in Comisia Juridica din Camera Deputatilor, unde, PDL a procedat corect. ora 4:35 Comisia juridica s-a intrunit.Grupurile parlamentare PD-L, PSD si PNLvor inceperea urmririi  penale. O nota aparte face deputatul PSD Nicolicea, care sustine ca “inregistrarile sint neconstitutionale”.Si va spun ca Nicolicea are dreptate, iar aceste probe obtinute de DNA, vor fi anulate de ICCJ intrucat nu se pot obtine probe impotriva unui ministru-parlamentar atata timp cat nu i s-a ridicat imunitatea; de unde stiu ? pai acelasi gen de probe au fost anulate in cazul lui Serban Mihailescu. Atunci PSD a invatat o lectie, si ca atare si-a infiltrat oameni in DNA, care acum, stiau ca obtin probe ilegale, insa mizau pe efectul public. Daca PDL nu actiona corect azi in Comisia Juridica, Tolontan iesea cu materialele inregistrate [ care vor ajunge in presa zilele urmatoare..... ] si efectele vi le inchipuiti. Vazand ca pedelistii din Comisia Juridica sustin inceperea urmaririi penale [ colegii nostri ai actionat mai mult instinctiv si corect pentru ca nu stiau de aceste inregistrari nici ei, adica putem spune ca ne-a salvat corectitudinea unui Buda sau Andronache ] , PNL a inceput, CULMEA sa spuna ca ar vrea amanari.ora 4:50 Ciprian Dobre de la PNL spune si el ca existau probleme mai serioase decit cazul Ridzi. Cineva de la PSD ii aduce aminte ca “PNL a initiat plingerea penala”. PDL a mai punctat apoi la capitolul corectitudine, cerand sa se voteze in Comisia Juridica prin vot deschis, astfel incat PNL si PSD sa nu se poata ascunde in spatele votului secret.Culmea, un pesedist s-a abtinut . Imediat la PSD au inceput sa zbarnaiele telefoanele : " ce ati facut ma in Comisia Juridica, pai trebuia sa intarziati raportul; asa i-ati lasat pe pedelisti sa mearga rapid, si sa arate ca atunci cand se vrea, imunitatea unui ministru se ridica intr-o ora ...ce ne facem acum cu cazul lui Nastase pe care il plimbam de 2 ani in parlament?' s-au lamentat regizorii din PSD.

Revin si spun. Sper sa se inteleaga in PDL ca suntem de departe cel mai corect partid; am pus suflet in programul de guvernare a tarii, am raspuns si raspundem pentru anumite masuri impopulare luate de ministrii nostri, insa suntem total vulnerabili in fata greilor din PSD si PNL care au infiltrat si si-au subordonat structurile din Justitie, Politie, etc. Nu este o lamentare ci un semnal de alarma, un apel la unitate in jurul lui Traian Basescu, pentru ca exista scenarii similare in curs si impotriva altor ministri ai nostri. Este bine ca dam un semnam romanilor ca in acest caz al lui Monica Ridzi, nu admitem incalcarea legii , insa Monica este dovada faptului ca la acest moment, PDL este vanatul. Vanatorii sunt in PSD si PNL. Cum isi inchipuia Monica ca un consilier personal al unui ministru PSD nu este decat un cal troian ? De ce nu a fost avertizata, sfatuita de nimeni din PDL ? Pentru ca ori nu s-a vrut acest lucru, ori, atat de putini stiau de fapt ce se intampla incat un intreg partid s-a lasat dus de val. PDL este cantitate neglijabila in jocurile care se fac in Justitia romana. Nu avem decat o sansa : sa ne implicam in aceste jocuri , sa demascam pe cei care agita apele, care creeaza haos , care incalca legea. Sunt pe cale sa aflu numele judecatorului care a dat aviz DNA sa obtina probe ilegale. Ridzi trebuie sa raspunsa, insa nimeni nu da voie unui judecator sa inchida ochii la obtinerea de probe ilegale. Dar in haosul general care s-a declansat in Justitie, cu greve, scandaluri, cine mai avea timp sa vada ca un judecator si un procuror incalcau legea ? Trebuie sa curatim Justitia romana de aceste elemente , care tin de vremuri trecute, daca vrem ca aceasta tara sa mai aiba vreo sansa.



Cititi mai jos un mic desfasurator al afacerii Ridzi


1. Ioana Varsta se intilneste in martie cu Bogdan Iacobescu, de la firma Artisan si ii spune ca in aprilie MTS va achizitiona un eveniment. Varsta era, la acel moment, consilier de imagine al ministrului PSD Cristi Diaconescu, MAE.

2. In aprilie, dupa ce Varsta devine si consilierul personal de imagine al lui Ridzi, se intilneste iar cu Iacobescu.  ”Ii promite ca-i faciliteaza incheierea contractului cu MTS”,  scriu procurorii catre Parlament.

3. Varsta comanda, tot la inceputul lui aprilie, sepci, tricouri, baloane, pentru 2 Mai in numele firmei sale Red Apple Communication. Varsta le garanteaza celor de la Artisan, lui Iacobescu,  ca vor primi contractul cu MTS.

4. Varstai  il pune pe Iacobescu in legatura cu Paul Diaconu si Marius Marcuta, directori la MTS, punind la cale, in avans, contractele. Numai ca ei uita sa stearga mailurile prin care aranjasera atribuirea contractelor.

5. Monica Ridzi a stiut de toate aceste falsuri, pentru ca exista mailurile prin care Varsta a informat-o, sustin procurorii.  Ridzi si Varsta le-au spus angajatilor ca totul e legal “pentru a preintimpina eventualele opozitii”.

6. Timp de 5 zile, Ridzi si angajatii MTS au cooperat pentru falsificarea inscrisurilor oficiale: nota cde oportunitate, nota de fundamentare, trei caiete de sarcini si raportul proceduurii interne. “In realitate, nici una dintre societati nu au primit caietele de  sarcini pentru ca nu fusesera intocmite”, scrie DNA. Asta confirma ceea ce  gsp a scris chiar din prima zi, ca a treia firma, System Managament Solution, nu primise invitatie. Nu ei au mintit, ci Monica Ridzi!

7. MTS a utilizat pentru actiunile din judete sume din bugetul propriu, desi aceste actiuni erau cuprinse in contracte ca urmind sa revina firmelor.

8. Ridzi, sotul ei si alti inalti functionari ai MTS au chemat-o in birou pe Lelia Preoteasa, care avea, dupa cum se intelege din referat, aparatura de ascultare asupra sa, pusa de procurori. Era chiar cu o zi inainte de ziua demisiei Monicai Ridzi. Au intrebat-o daca DNA a descoperit mailurile pe care si le-au transmis reciproc cind au falsificat documentele. Speriati, in frunte cu Ridzi, l-au chemat pe specialistul IT din MTS, Mesina Paul, si i-au cerut sa stearga definitiv din calculatoare aceste mailuri pentru a nu mai putea fi folosite ca probe de DNA. Calculatoristul a recunoscut in fata DNA toate acuzatiile!

8.  Mai mult, el a declarat ca a fost asteptat la MTS de Monica Ridzi, Ileana Cazan, sefa de cabinet, si Marius Marcuta “care i-au sugerat sa nu recunoasca faptul ca a accesat fara drept sistemele informatice si ca a sters date care constituiau probe”.

9. A doua zi dupa demisia Monicai Ridzi, angajata MTS Lelia Preoteasa a denuntat felul in care a fost implicata de Ridzi si de sefii ei in contracte. Dupa inca doua zile, pe 16 iulie, Razvan Iacobescu si Nica Udangiu, reprezentantii Mark si Artisan, au recunoscut si ei in fata procurorilor.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2089

113 Comentarii pana acum»

  1. alex said

    am July 27 2009 @ 5:33 pm

    Efectiv Ridzi a fost executata; bun, nu a pus-o nimeni sa dea curs greilor din PDL care-in cereau favoruri, asa ca acum va raspunde.
    Insa executia a fost clar regizata de PSD
    Aveti dreptate d-le Iulian.
    Voi faceti legi, programe iar PSD va rup, fac scenarii, ce mai, intreg arsenalul de lupta securist din vremea lui ceasca.
    Scapati de cancerul asta de la guvernare.
    Iar noi va vom vota, daca veti redeveni PDL-ul in care ne-am pus sperantele in 2004.

  2. Eugen said

    am July 27 2009 @ 5:35 pm

    Monica Ridzi vrea sa mearga repede sa fie judecata . Se considera nevinovata , dar in afara de ceva mismanagement cu manuirea banilor , nu are alta vina . Iar invinuirea ca Dna Ridzi a cerut cuiva sa stearga din computer niste informatii , este falsa , nu Dna Ridzi a cerut asa ceva , ci acel subaltern al dansei a sters aceste informatii dela sine putere , mai mult ca sa se protejeze pe dansul . In final . cu siguranta DNA-ul nu va gasi vinovata pe Dna Ridzi , si atunci PNL-ul si PSD-ul vor ramane in ochii lumii niste blestemati

  3. Gaby said

    am July 27 2009 @ 5:36 pm

    SI PE NASTASE CIND?!?!?! Ce repede au semnat acum iar in cazul lui Nastase trag mitza de coada de ani de zile! Misoginilor

  4. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 5:38 pm

    ce sa spun? si eu am fost executata de dvs. dle Urban, ca E BLOG PRIVAT. Va scriu acum, ca nu am ce face. in rest…mi/e sila. nu aveti decat sa va prabusiti. asta …ca sa nu mai dau idei…

  5. Nelu said

    am July 27 2009 @ 5:38 pm

    In mod evident analiza d-lui Urban este de exceptie.
    In mod evident sunt cativa din conducerea PDL care vor sa il vada terminat pe Base ca sa poata fura cot la cot cu Hrebe, Nastase, etc.
    Intrebarea este : tabara reformistilor din PDL, Boc, etc, o sa aiba curajul sa inteleaga ca situatia este neagra?
    Ca vad la TV ca Ada Mezesan de la PDL trimite numai idioti la talk-show-urile politice. Fuge de dl. Urban ca dracu de tamaie pentru ca dansul, are o clarviziune iesita din comun si spune lucrurilor pe nume.

  6. Maria@obiectiva said

    am July 27 2009 @ 5:40 pm

    Cine te-a executat ? pai si atunci cum de mai traiesti ?
    Tot felul de expirati si de comunisti apar imediat sa combata. Lasa ca scapam noi de voi din toamna si va aruncam in praful istoriei, securisti imputiti de sunteti

  7. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 5:42 pm

    ULTIMA IDEE PENTRU DVS. DACA CHIAR VRETI CA BASE SA CASTIGE PREZIDENTIALELE… CA EL NU M/A ASCULTAT. RENUNTA LA ELENA UDREA SI LA ELENA BASESCU. eu l/am sfatuit de mult….eu sunt VOCEA. de ce nu ma ascultati? de ce vreti sa pierdeti? sa fiti surd si prost?

  8. Voi gresiti said

    am July 27 2009 @ 5:44 pm

    De ce nu scoate PDL PSD de la guvernare? Tocmai pentru ca noi am semnat o coalitie gandindu-ne ca trecem printr-o perioada grea din punct de vedere economic, asa se intampla acum. Avem nevoie de majoritate in Parlament. Din pacate, nu mai exista majoritate PDL-PSD. Exista in Parlament majoritatea PSD-PNL, care era si inainte de alegerile din noiembrie anul trecut. Din punctul meu de vedere, Coalitia nu mai functioneaza si nu ne mai ajuta cu nimic. Solutia ar fi sa reusim totusi sa guvernam impreuna pana la momentul alegerilor, urmand sa se clarifice dupa aceea pozitia fiecaruia dintre partide”

  9. Relu said

    am July 27 2009 @ 5:45 pm

    Nu trebuie sa le mai dam ultimatumuri la PSD. Trebuie executati direct. Boc greseste ca le da ragaz sa isi puna planurile de distrugere a tarii in aplicare.S-a dat un ultimatum sambata, cand domnul presedinte al partidului si premier Emil Boc a spus clar: PSD sa se pozitioneze pentru totdeauna, in opozitie sau la putere. Daca nu, o sa luam o decizie in PDL si o sa anuntam si noi prin presa, pentru ca asta este modalitatea prin care PSD comunica in ultima vreme cu noi. Ne anunta prin presa diverse lucruri

  10. Trist said

    am July 27 2009 @ 5:47 pm

    se pare ca au majoritatea parlamentara (PSD + PNL)
    Baiul e ca inca nu au guvernul si nu prea dau semne ca il schimba pana la alegeri

    sa vedeti ce o sa faca la alegerile din Moldova de duminica! O sa tina spatele prietenilor lor , comunistii lui Voronin!

    Cred ca Basescu ar trebui sa iasa sambata la TV si sa vorbeasca basarabenilor sa-i indemne sa scape de comunisti; ar conta pentru basarabeni si ar castiga voturi multe aici in Romania

  11. Zolly said

    am July 27 2009 @ 5:47 pm

    avem o singura cale : executia psd , fara regrete sau compasiuni ! altfel vom regreta si veti regreta si voi ca partid ! ASCULTATI CE VA ZIC : NU MAI E TIMP DE PIERDUT !

    FACETI CE TREBUIE SI FACETI REPEDE CA ALTFEL COMUNISTII INVATATI DE TATUKA ILICI O SA VA ARATE CUM SE FACE …

  12. http://www.urbaniulian.ro/2009/07/27/ba-nu-fiti-fraieri/ said

    am July 27 2009 @ 5:48 pm

  13. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 5:48 pm

    BOC un tembel. parca il aud spunand Guvernul nu va da nici un pas inapoi privind pensionarea si angajarea in acelasi timp la stat. CHIAR NU VEDETI CE CRETINI SUSTINETI?

  14. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 5:50 pm

    de gafa cu impozitul forfetar, NU MAI SPUN, ca iar imi interziceti accesul pe blogul dvs. privat. VETI PIERDE ALEGERILE, DOMNULE URBAN….HIHIHIHIHIHIHI!

  15. VIOREL URBAN said

    am July 27 2009 @ 5:50 pm

  16. Leo said

    am July 27 2009 @ 5:52 pm

    Da, in sfarsit vad iar clarviziune la un pedelist. Nici nu ma asteptam sa fie altfel la dl. URBAN.

    Da, Ioana Varsta este cea care a vandut-o pe Ridzi. A fost bagata de PSD sa o termine pe tanti ministru
    Activitatea infractionala descrisa a fost cunoscuta in integralitatea sa si de ministrul Iacob Ridzi Monica Maria, Radu Claudia si Preoteasa Lelia Andreea, una din dovezile in acest sens fiind si e-mail-urile ce le-au fost trimise de Varsta Ioana Elena anterior incheierii contractelor, continand documentele false la care am facut trimitere”, se arata in referatul procurorilor DNA, trimis in Parlament impreuna cu scrisoarea procurorului general prin care se cere aviz pentru urmarirea penala in cazul fostului ministru al tineretului si sportului in afacerea 2 mai.

  17. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 5:54 pm

    DE CE NU M/ATI ASCULTAT LA REVOLTA DIN MOLDOVA? VEDETI CA E PREA TARZIU…ACUM? eu stiu ceea ce trebuie sa fie si nimeni nu imi da crezare. daca impuneati embargoul ATUNCI? dar nu, voi va inchinati dusmanilor IN LOC SA FITI CU CAPUL SUS. NA!

  18. edut said

    am July 27 2009 @ 5:55 pm

    imi place ca ies toate murdariile la suprafata,continuati va rog,razbunati,investigati,pregatiti capcane,poate asa reusim sa scapam de hoti,sau macar sa ii speriem…continuati va rog,nu conteaza partidele…

  19. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 5:56 pm

    nu mai spun de poponarul de ADRIAN NASTASE CARE A COMIS O CRIMA DE LEZMAJESTATE! sunt sigura domnule SENATOR ca nu stiti ce e AIA!

  20. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 5:57 pm

    DE CE NU IMI INTERZICETI ACCESUL PE BLOGGUL DVS PRIVAT? NU AM DAT PREA MULTE IDEI?????????????//

  21. Pesedistul Nicolicea scuturat de Hrebe said

    am July 27 2009 @ 5:57 pm

    Pesedistul Nicolicea a intrat in vizorul lui Hrebengiuc dupa ce a spus in Comisia Juridica ca probele impotriva lui Ridzi sunt obtinute ilegal si Parlamentul se va face de ras.

    “Parerea mea este ca tocmai dam din nou rasol din lipsa de seriozitate. Nu poti sa dai un vot pe un dosar de 1.200 pagini pe care nu l-a vazut nimeni. (…) Sunt de acord cu domnul Chiuariu ca nu se respecta procedurile parlamentare in ceea ce priveste termenele. (…) Nu vreau sa fiu malitios, dar cred ca sunt foarte putini care au intrat putin in amanunt in ceea ce au scris cei de la Parchet si nu ar trebui sa luam chiar pe nemestecate ceea ce vine de acolo. Veti vedea denunturi, sau auto-denunturi, olografe pe care noi nu le-am vazut, sunt la dispozitie, dar nimeni nu a putut sa le vada pentru ca nu a avut timp, veti vedea interceptari audio sau video, neconstitutionale dupa parerea mea”, a afirmat Nicolicea. In aceste conditii, deputatul PSD s-a abtinut de la vot.

  22. senator Urban Iulian - legat de Nicolicea said

    am July 27 2009 @ 5:59 pm

    Am avut asadar dreptate cand v-am spus ca, nici un membru al Comisiei Juridice din Camera Deputatilor nu a citit dosarul in cazul Ridzi care, are 1200 de pagini!!!

  23. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:00 pm

    sa va spun EU, DE CE! 1. am spus sa permiteti accesul unui comentator dupa ce a spus ca sunteti MASON! mi/ati interzis accesul. 2. MOLDOVA NU VA MAI FI MASONA, CA VA Fi KGBISTA. 3. MOLDOVA NU VA FACE PARTE DIN UE IN VECII VECILOR. AMEN.

  24. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:02 pm

    IMI STITI NUMELE REAL, ADRESA, NUMARUL DE TELEFON, ASTEPT SA MA EXTERMINATI…FIZIC!

  25. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:03 pm

    aveti grija cum procedati, ca ma apar si eu. daca ma ucideti in propria casa…altii au incercat in alte moduri, sunt in legitima aparare…

  26. Corect said

    am July 27 2009 @ 6:05 pm

    Capcana intinsa lui Ridzi de o fosta consiliera a ministrului PSD Diaconescu

    La inceputul lunii aprilie, dupa ce Varsta a fost incadrata in functia de consilier personal al ministrului Tineretului si Sportului a initiat, la sediul societatii Red Apple Communication din Bucuresti, o intalnire cu Iacobescu in cursul careia i-ar fi promis ca ii va facilita inceheierea unui contract cu MTS avand ca obiect organizare de manifestari dedicate Zilei Nationale a Tineretului, in data de 2 mai.

    In cursul aceleeasi discutii, consiliera ministrului, Ioana Varsta, i-a comunicat lui Iacobescu ca valoarea maxima alocata din bugetul MTS, pentru evenimentele ce urmau a avea loc de ziua tineretului, este de un milion de euro, si i-a dat toate detaliile cu privire la activitatile pe care institutia dorea sa le desfasoare, se mai arata in referatul procurorilor DNA.

    Potrivit documentului citat, Varsta i-a cerut lui Iacobescu sa faca propuneri privind denumirea evenimentului si sa intocmeasca trei variante cu activitati si valori estimate pentru bugete cu valoare de 300.000, 400.000 si 500.000 de euro.

  27. Radu said

    am July 27 2009 @ 6:11 pm

    Toti pedeleii fug acum de Ridzi ca de o ciumata. Tarziu insa eficient pentru ca multi alegatori este posibil sa reinceapa sa creada in acest partid, daca demonstreaza ca este etalonul luptei pentru a scapa de hrebengiuci, nastasi, iliesci, tariceni, etc

  28. Anglea said

    am July 27 2009 @ 6:12 pm

    Asadar, Tolontan avea informatiile iar deputatii PDL au aflat de ele de..pe blogul jurnalistului ? pai ce partid sunteti nene ? de mamaligi , de fraieri ?

  29. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:12 pm

    BRAVO, URBANE, LA IMPRIMARE, NICUL MEU NU SE VEDE… BRAVO! ti/ai pregatiti deja asasinatul?

  30. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:13 pm

    BA, sa stii ca eu sunt HARD TO KILL.DACA MA OMORI TU, CAD JIDDANII LA MIJLOC.

  31. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:14 pm

    deja prevad un proces cu MOSSADUL si URBAN. care a asasinat/o pe obiectiva?

  32. Darius said

    am July 27 2009 @ 6:15 pm

    Daca candidati la prezidentiale eu va aleg….sunteti anti urmarirea persoanei, adica sunteti pt. libertatea persoanei, ati votat anti chip, sunteti profamilie…Basescu daca ar fi destept ar propune un inlocuitor tanar si energic si care chiar se pare ca intelege problemele cu care se confrunta omul de rand (care reprezinta masa votantilor, nu cu mici si sprituri)…daca puneti in campanie electorala pe tapet toate aceste mici probleme pe care le prezentati ati castiga suta in mie..este ceea ce va doresc dar cand o sa ajungeti acolo sa nu uitati de unde ati pornit…

  33. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:17 pm

    aveti sange in vine? de ce NU AVETI CURAJ SA SCRIETI DIRECT, CA LA CEL DE MAI SUS? sau sunteti un fatalau?

  34. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:18 pm

    DOMNULE DARIUS, cui scrieti? eu credeam ca ma alegeti pe mine!!!!!

  35. Ralu said

    am July 27 2009 @ 6:24 pm

    Domnii din PDL trebuiau sa o faca sa isi dea demisia fara prea multe discutii. Inca un caz Ridzi-Pidzi si lumea va incepe sa asocieze PDL-ul cu PSD-ul. Sper sa nu se ajunga acolo.

  36. Petre said

    am July 27 2009 @ 6:24 pm

    Pana nu se rezolva problemele din sistemul judecatoresc , pana nu se resprecta constitutia “Nimeni nu e mai presus de lege” DNA-ul lucreaza aproape degeaba. Zic aproape , Becali sau Penescu, oricum o sa scape dar macar au stat si ei la racoare cateva zile :) .

  37. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:27 pm

    @Petre! esti sugar! pai, sistemul judecatoresc este politizat si serelizat mai ceva ca un universitatea spiru haret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  38. Eugen said

    am July 27 2009 @ 6:28 pm

    @obiectiva – da nu ai toate pasarelele la mansarda; iti fileaza rau lampile nene.
    Concret, tu esti de acord sa scapam de scursurile astea comuniste sau nu ? ca nu inteleg de muschii mei vrei

  39. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:29 pm

    sau ca , virgula, clinica SAB(D)IK. pai, aia de 10 ani tot fac ceea ce fac. si unii si altii. cad asa, ca la telecomnda TV?

  40. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:31 pm

    @Eugen. 1. vreau ca Ro sa fie RO si gata! cu asta am spus TOT. romani, tigani, jidani,etc. RO sa FIE STAT DE DREPT!CLAR? cu coloana vertebrala, DACIA.

  41. Busoi said

    am July 27 2009 @ 6:31 pm

    geoana este in delta la sorin ovidiu vantu pt a primi instructiunile ce sa faca in saptamina urmatoare si sa si incaseze ciubucul.
    de aia tace si nu latra nimic in plin scandal. doar ca azi si-au furat-o pentru ca PD-ul a actionat rapid si a dat-o pe rizti pitzi pe mana Justitiei;

  42. Eugen said

    am July 27 2009 @ 6:31 pm

    @obiectiva – nu ai raspuns la intrebare; Ro a fost Ro si in comunism. Lasa aiurelile, deci, asadar si prin urmare, esti comunista, vrei PSD sau PD ?

  43. Tiberiu said

    am July 27 2009 @ 6:34 pm

    Corecta pozitia pd-l, deja Amicii psd + pnl imping disperati lucrurile mult prea departe, riscand sa se acopere de un Ridicol fara precedent. DE CE se infiinteaza comisia, stim cu totii foarte bine. Cei care au avut acesta idee, care de fapt dateaza de multe luni de zile, nu au luat in consideratie cateva amanunte ce tin de perceptia opiniei publice. Sunt sigur, ca si de aceasta data, acesti Inteligenti Artisti ai manipularilor din Romania vor pati ca si la Referendum.

  44. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:36 pm

    CE VREAU EU, DE FAPT? vreau sa urmariti chart la CEDO si sa vedeti CE E ALA STAT DE DREPT. ala cu cele mai putine sau deloc condamnari. ROMANIA NU MAI ESTE STAT….E JUNGLA. base se cearta cu nastase, nastase se cearta cu vadim, il urmarreste pe becali ( Doamne/ Iarta/ma, ca asta a fost o gafa uriasa), becali pe base, EBA pe UDREA si uite/asa traieste CARAGIALE….

  45. Eugen said

    am July 27 2009 @ 6:38 pm

    @obiectiva – pai jungla asta au creat-o comunistii si sekuristo-kaghebistii din PSD. Hai las-o balta ca esti clar cu PSD-ul. M-am lamurit si cu tine….

  46. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:38 pm

    EU NU SUNT CU NIMENI. EU VREAU STAT DE DREPT. VREAU SA TRAIESC FARA SCANDALURI POLITICE, NU TIN CU NIMENI, DECAT CU MINE, VREAU ORDINE SI ORGANIZARE LEGISLATIVA SI SOCIALA.E PREA MULT CEEA CE CER?

  47. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:51 pm

    cine vrea sa afle unde RO AZI, si cam cum se simte obiectiva, ii recomand filmul Changeling cu Angelina Jolie. dureaza cam mult, cu intreruperi, DAR merita!!!!

  48. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 6:53 pm

    e prima data cand am urmarit executia prin spanzurare a unui condamnat la moarte, CU CEA MAI ADANCA PLACERE!

  49. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 7:01 pm

    DOMNULE URBAN, INCA ASTEPT SA MA INTERPELATI. va spun eu ce se intampla. va kakati pe voi ca veti pierde alegerile…cand v/a spus obiectiva, nu ati crezut. din pacate…. mi se cam fuck… de voi

  50. doamna maresal said

    am July 27 2009 @ 7:20 pm

    ADEVARUL ESTE, SUNT DE ACORD. PD-L-UL ESTE IN FATA UNUI ADEVAR CRUNT. VA PIERDE.

  51. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 7:43 pm

    DE CE NU AVETI CURAJ, DOMNULE SENATOR AL MELCILOR? hai, curaj, am scris mai devreme, EU VOI MURI ODATA CU ISTORIA NEAMULUI ROMANESC. chiar ma amuza, daca ne-am bate parte in parte, noi doi, face to face, domnule senator, ce ati zice?

  52. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 7:47 pm

    a murit toata lumea?

  53. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 7:57 pm

    OK. DOMNULE SENATOR URBAN, VA PROVOC LA DUEL. ALEGETI ARMELE SI LOCUL. nu prea stiu daca sunt admise diferentele intre sexe. PANA MAINE, POATE VA HOTARATI!

  54. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 7:58 pm

    vedeti dvs. otv,… etc, pentru un barbat adevarat toate locurile sunt permise

  55. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 8:00 pm

    AVETI GRIJA, DACA NU RIDICATI MANUSA…SUNTETI LAS.ADICA, LASH.

  56. Geo said

    am July 27 2009 @ 8:01 pm

    @obiectiva – Lasa-te, ca esti prea frustrata.
    Spune ceva obiectiv daca ai de spus nu balarii.

  57. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 8:02 pm

    da, am inteles, sunteti consiliat sa nu ridicati MANUSHA. mare greseala. pentru PDL. HAI SA FACEM UN SCENARIU. un senator PDL a fost provocat de o comentatoare de pe bloggul sau la duel.

  58. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 8:03 pm

    intrebare> bloggerul. care a interzis anterior accesul acestei comentoare pe blogg, ca, deh, e democratie, si faci pipi pe bloggul tau daca vrei, ridica manusa?

  59. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 8:04 pm

    daca e SENATOR, MAI E BLOG PRIVAT?

  60. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 8:06 pm

    daca esti blogger SENATOR, mai esti PRIVAT?

  61. iulian stefan said

    am July 27 2009 @ 8:08 pm

    Urban, roaga si tu pe desteptul de iti admnistreaza site-ul sa puna un iptables/ipf pentru cineva.
    Eu inteleg ca o fi site in care se tolereaza libera opinie, dar sa lasi pe cineva sa se abereze intr-una si sa nu zica nimic e prea mult.

  62. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 8:16 pm

    daca ridicati MANUSHA, DOMNULE SENATOR, VOM STABILI, IN DIRECT, CINE ARE DREPTATE IN ROMANIA. SI PDL VA CASTIGA ALEGERILE. va asumati riscul?

  63. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 8:17 pm

    @iulian stefan. nu te baga, ca aici sunt in JOC INTERESELE ROMANIEI.

  64. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 8:23 pm

    va convine sa fiti monitorizati pentru Justitie pana in anul APOCALIPSEI?

  65. SimiCostel said

    am July 27 2009 @ 8:56 pm

    Hei, obiectiva,
    Cucu!
    Du-te bre la culcare, ca esti mai agitata ca berea cu spume.

  66. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 9:16 pm

    boilor, sunteti fara cap. nici nu ma mir ca natia romana a ajuns aici. vi se datoreaza. da nevasta divort de voi, dupa ce o bateti 20 de ani, si va puneti streangu de gat.

  67. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 9:18 pm

    asta e un caz recent. altul a fost anul trecut. Romania se duce de rapa si voi va masturbati la meciuri de football.

  68. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 9:19 pm

    copiii va mor de foame si voi spunei ca v/ati saturat de viata. asta e viata, Urbane, la tara, intr/un mic catun. cate 3 spanzurati pe sejur.

  69. obiectiva said

    am July 27 2009 @ 9:20 pm

    si tu ne stresezi ca pierde PDLul alegerile….

  70. Dan DC said

    am July 27 2009 @ 10:17 pm

    Ca e ilegal cu microfoane sau nu, asta nu conteaza. Oricum s-a demonstrat ca Ridzi a facut lucruri penale pentru care in mod normal ar trebui sa faca puscarie.
    FITI CORECTI si pot sa va puna si camere video ca nu au ce va face.
    E ok analiza din punct de vedere al unui PDL-list. Dar din ce am citit eu, din comentariu reiese ca Iulian vrea ca sa nu mai transpire in afara afacerile necurate ale PDL-ului, asa cum nu transpira la PSD sau PNL.

  71. timisorean1 said

    am July 27 2009 @ 10:59 pm

    AM URMARIT TOATE COMENTARILE. DESI PARE SARITA DE PE FIX LA PRIMA VEDERE/CITIRE, CRED CA @OBIECTIVA E/A FOST DIN SISTEM. ARATA CA STIE MULTE DAR DE ZIS ZICE F PUTIN(BINE, SI NOI CEI CARE CITIM BLOGURI ANTISISTEM CUNOASTEM “THE BIG PICTURE” DAR EA PARE CA STIE AMANUNTE. TOTUSI, ACESTEA NU SCHIMBA ESENTA IMAGINII DE ANSAMBLU DAR POT FI INTERESANTE). FAPTUL CA URBAN NU-I RASPUNDE IMI INTARESTE BANUIALA

  72. constantin said

    am July 28 2009 @ 12:11 am

    Citez:”Nu este o lamentare ci un semnal de alarma, un apella unitate in jurul lui Traian Basescu, pentru ca exista scenarii similare in curs si impotriva altor ministri ai nostri.”
    Doamne, dle senator, ati fost cumva membru al partidului comunist?Propagandist cumva? Nu cred ca erati prea tanar atunci…dar suna ca dracul asta cu unitatea si cu scenariile antiministri…..Este tipic comunista, asa se uneau si in jurul lui Lenin, al lui Stalin, al lui Ceausescu,….de fapt erau doar niste lozinci searbede….lepadati-va urgent de Satana…..

  73. Pasadia said

    am July 28 2009 @ 2:52 am

    Sa fie deci problema cu infiltratii, clar e o conspiratie! Dar sa fie vorba doar de Tolo, hrebe si al?i domni “stimabili”? Nuuuu! E vorba de agenturili str?ine care au for?at-o pe Coana Ridzi sa ciordeasca pe timp de criza vreo 700000 euro! Claaar! Si tot agenturili dusmanoase v-au si trepanat ca sa vorbiti to?i ca ni?te activisti de Apaca si sa va inchinati zeului, ciorditor peste ciorditori, securist cu stea in frunte (si mai multe pe umeri), Base! Clar, trebuie sa fie o lucratura bine mestesugita ca un individ cu un sfert de neuron sa aib? tupeul sa strige “hotii” doar la al?ii atunci când el si ai lui sunt prin?i cu mana in sac pana la gât!
    Mi-e sila!
    PS Insa dac? Base al vostru va mai fi odat? ales înseamn? doar ca atitudinea ciobanului din Miorita era singura corecta: atunci când e?ti înconjurat de prosti si de misei nu ?i mai ramane decât sa speri ca soarele si luna sa ?in? cununa! Sau ar mai fi o solu?ie: sa va las pe voi trepanatii in tara voastra si sa fug in Congo!

  74. SAM said

    am July 28 2009 @ 7:41 am

    Nu va mai ajunge. Cum ajungeti la putere direct la FURAT. SA TRAITI BINEEEEEEE…….Sa va fie rusine politicieni de ca…..t.

  75. Victor said

    am July 28 2009 @ 8:00 am

    Gata, ajunge. Lasati gargara. Ritzi a fost gasita vinovata de delapidare si de stergerea unor date. E o mica excroaca. Urmeaza Nemirschi, Udrea si uite ce guvern minunat avem, de excroci delapidatori, administratori de bani publici.
    Nu va mai suparati pe Tolontan ca a scris ceea ce voi nu stiati. A scris un mare adevar: ministru PDL vinovat!

  76. Victor said

    am July 28 2009 @ 8:03 am

    Ne vine greata vazand politicienii in campania electorala cum mint cu nerusinare (n-au facut nimic din ce au promis asta toamna) ca vor bietii de ei sa devina umili bugetari. Aiurea. Vor sa aibe pe mana miliardele din contributiile noastre. De asta se baga in politica imbuibati mizerabili.

  77. Victor said

    am July 28 2009 @ 8:09 am

    Titlul corect era :In sfarsit PDL-ul trebuie sa scoata gunoaiele tinute sub pres.

  78. Dani Mois said

    am July 28 2009 @ 8:23 am

    Domnule Urban, ce faceti? Acuzati politia ca prinde hotzul?

    In cel mult 5-10 ani vom avea o lume big-brother, in care totul va fi monitorizat (si acum este, dar nu se iau masuri, ci se strang informatii compromitatoare), si cei care comit infractiuni vor ajunge acolo unde le e locul….

    Trebuie sa se termine odata cu mafia asta, cu hotziile fara limite, cu justitia care nu functioneaza, cu judecatori corupti etc.

    Chiar daca pretul platit pentru asta va fi pierderea anumitor libertati si a intimitatii, se pare ca nu avem de ales… si chiar daca am avea, lumea e satula de sistemul actual, si ar alege ORICE ALTCEVA… chiar si un big-brothercare controleaza totul e preferabil acestui sistem autolitic, in care ministri in loc sa lupte cu criza, isi umplu doar propriile buzunare, crezand in mod eronat ca asta e solutia…

    Nu e! Degeaba ai bani la ciorap pentru tine, daca distrugi totul in jur, si creezi o societate de animale, care mananca din gunoaie si jefuiesc pentru un telefon mobil…

  79. misshu said

    am July 28 2009 @ 8:32 am

    lauda de sine nu miroase a bine…e greu acum sa veniti sa ziceti ca “sunteti cel mai curat partid” dupa ce monica a fost expusa, urmeaza si udrea si nu stiu ce veti mai putea spune, si nu mai inteleg un lucru de ce puneti in carca PSD greselile pe care le-a facut un membru al partidului vostru, adica Ridzi?

  80. politika said

    am July 28 2009 @ 8:34 am

    Am citit relaxat “filmul” tranzactiei.
    In Romania, acest “film” se repeta anual de un numar de ori aproape egal cu numarul licitatiilor pe care le fac firmele de stat. Sigur, scenariul difera, de multe ori se prefera varianta fabricarii caietelor de sarcini dupa profilul firmei care va castiga (detasat) licitatia deoarece ceilalti competitori nu vor indeplini conditiile de eligibilitate din Caietul de Sarcini.
    De fapt, in Romania OUG 34 si celelalte norme de aplicare sunt folosite pentru spalarea banului public.
    Este o modalitate prin care contracte din diferite arii sunt incredintate prin metode similare unor firme clientelare de catre autoritatile contractante , sub ochii ingaduitori ai ANRMAP , DNA, SRI, SIE … si a altor institutii ale statului care actioneaza la comanda politica, jucind rolul de protectori ai firmelor prin intermediul carora se spala banii publici.
    Nu este dificil ( este de zece ori mai simplu sa faci aceeasi ancheta ca la MTS la Autoritati COntractante care adjudeca contract dupa contract firmelor clientelare.
    Si un orb poate face o analiza a faptului ca numarul firmelor castigatoare regulat la licitatiile publice facute de autoritatile contractante in ultimii 4-5 ani este aproape acelasi pentru fiecare autoritate contractanta in parte (sau 80% din bani se aloca acestor firme si 20% catre altele … ca “fum in ochii asa-ziselor controale).
    DNA si procurorii care au anchetat cazul Ridzi au reusit in sfarsit sa descopere roata.

    Daca tot s-a creat un precedent, eu propun ca sa se faca anchete similare in intreaga tara, la toate autoritatile contractante si sa se stabileasca exact numele firmelor care au castigat constant contracte pe bani publici, sa se analizeze documentele din Caietele de Sarcini si Documentatiile de Atribuire … astfel incit sa se scoata adevarul la lumina.

  81. Asociatia Clientilor Bancilor din Romania said

    am July 28 2009 @ 10:06 am

    nu mai raspundeti la OBIECTIVA. problemele ei, de acolo din SE tarii, cu viata personala (a vrut sot strain) cu copilul ei (probleme medicale), cu veniturile ei de sub-sub-existenta, si multe altele au afectat modul de gandire, luciditatea si starea psihica. Traieste si se hraneste din conflicte create tot de ea. Stiu ca o deranjeaza ignoranta si o afecteaza sa fie ignorata, insa este o solutie ptr a nu iriga mesaje “urate” nedemne ptr o mama si un potential exemplu de educatie ptr urmasul ei.

  82. Buduru said

    am July 28 2009 @ 10:09 am

    @politika

    Eu cred ca estimarea aia, de 20%, e foarte optimista, raportandu-ne la valoare! Daca ne raportam la numarul licitatiilor/selectiilor de oferte, s-ar putea sa fie reala! “Firmiturile” se dau pe bune!

    Altfel, poate reuseste DNA-ul sa si subtitreze “filmele” astea, ca sa-nteleaga toata lumea cat e de simplu ca “20000 de firme sa contribuie cu 80% la buget”!
    Halal “contributie”!

    P.S.: In loc sa-si angajeze consilieri de imagine, mai bine si-ar angaja consilieri de munca!
    Exista in Romania consilieri de munca?! Dac’ar exista, ar fi someri pe viata!

  83. angy said said

    am July 28 2009 @ 10:41 am

    Stiti ce ne-am saturat de toti !!!mai ales de PDL,PSD,……,vrem sa dispara toti si sa gasim un independent cu tehnocrati care sa salveze tara asta sarmana pe care toti au muls-o si o mulg si acum .Culmea astia mai sunt si revoltati ca cineva le scoate la suprafata si cate or mai va dati seama ce se intimpla in tara noastra de ce nu sunt bani pt. pensii salarii. Si acum in al 12-lea ceas cand vad ca nu mai me de unde mai fura ca in codru!!! Eu zic sa plece toti de voie buna, si sa nu ne mai jigneasca cu nu8miri ca Riti-Piti;Lenuta Cocos(Udrea).Ce mai e si cu ea ca nu are numele sotului sa nu se faca legatura cu afacerile pe care le au in familie. Nu le mai luati apararea ca nu suntem chiar fraieri sa nu vedem (ce tupeu au, te uimesc zau))

  84. Radianu Mihai said

    am July 28 2009 @ 10:49 am

    imi pare rau pentru dvs. dl. senator!
    credeti ca in pdl sunt numai fete mari?
    haida de!
    cand s-a spart fsn-ul,securistii si vechii bolsevici au fost reparti
    zati in mod egal in noile formatiuni politice,care fie intre noi,au
    facut un pact de neagresiune secret si ce se injura acum este o mascarada demna de caragiale!
    nici un partid politic nu este curat,in absolut toate sunt membri
    fondatori si de baza,si fosti securisti si fosti nomenclaturisti si
    bolsevici cu state vechi in pcr si rusia!

  85. cbabeanu said

    am July 28 2009 @ 12:04 pm

    “Adevarul crunt” este ca PDL are trei TOAPE dezgustatoare in rindurile sale : Ridzi, Udrea, Anastase.

  86. Zolly said

    am July 28 2009 @ 12:06 pm

    va rog cititi :

    VIOREL URBAN said
    am July 15 2009 @ 5:30 pm · Edit

    http://urbanviorel.ro/category/vaccinuri/

    http://urbanviorel.ro/index.php?s=gardasil

    http://urbanviorel.ro/category/eugenism-eugenics/

    http://urbanviorel.ro/index.php?s=bazac

    http://urbanviorel.ro/category/ministerul-sanatatii/

    http://urbanviorel.ro/category/ciuma-rosie/

    http://urbanviorel.ro/category/silgard/

    http://urbanviorel.ro/category/autismulautism/

    http://urbanviorel.ro/2009/07/15/ce-nu-vedeti-in-mass-media-atentie-maxima-bayer-exposed-hiv-contaminated-vaccine/

    Oameni buni nu sunt impotriva medicinei moderne, iau pastile, am facut vaccinuri insa e timpul sa ne informam si sa realizam ca lucrurile acestea sunt reale , periculoase si suntem lasati in bezna ! Ca de obicei exista factori care posteaza si pe acest blog , care ar vrea toti sa ne vaccinam precum vitele si sa inchidem ochii la informatiile care sunt covarsitoare si privesc niste lucruri extrem de periculoase pentru sanatate !

    Deschideti ochii, cititi, documentati-va si nu mai inghititi gogosi !

  87. DZ said

    am July 28 2009 @ 12:07 pm

  88. robert said

    am July 28 2009 @ 12:37 pm

    un mic fragment “Nu este vina lor….” buuun. deci este vina altuia ca doamna a delapidat fonduri si asta a iesit la iveala. desigur este vina psd care l-a pus sa semneze, sa stearga fisiere, etc. nicidecum ea. dl. urban credeti ca numai restul sunt de vina? psd, pnl, udmr. este un urias complot impotriva pdl. aloooooo! tovarasi. cred ca din comentarii se poate vedea cam unde se situeaza pd-l acum. intr-o cadere libera. eu am asteptat alegerile cu gandul ca voi vota un partid care merita (pdl), dar acum m-am razgandit. nu merita votul.

  89. mosu said

    am July 28 2009 @ 1:19 pm

    aia de-a fost linsa de vaca (si paparuda de barba-su care i-a luat numele) s-a dovedit o proasta care a facut tot ce-a putut pentru prietena ei sau prietenii sai. si in plus mai are prostia sa sustina ca merge-n justitie sa-si dovedeasca nevinovatia. orice om stie ca vinovatia trebuie dovedita nu nevinovatia. dar deh ce sa-i faci asa e ea.
    apoi in toata perioada de scandal avea iarasi un discurs tipic PDL (repeta ca o placa stricata acelasi text). fara sa dea vreun amanunt relevant in plus decat ca legea o obliga sa cheltuiasca banii, acum in perioada de criza, de recesiune, de greu. era desteapta daca facea totul cu banii altora si arata ca a economisit banii (dar probabil ca nu mai putea plati banii pe materialele promotionale ale altora.
    de fapr reperta ca moara stricata, la fel cum in perioada alegerilor parlamentare facea si poloBOC (orice il intrebai o lua de la capat cu discursul lui si spunea acelasi lucru, fara ca nimeni sa-i atraga atenti ca vorbea ca proasta-n .ula). traiesc cu senzatia ca tuturor PDL istilor li se cere acest lucru sa repete acelasi lucru fara oprire pt. ca sunt prea prosti sa poata spune ceva bun cu de la ei putere (am fost coleg de facultate cu un lider PDL de la Ilfov si era prostul companiei in facultate).
    la fel e si iacob (il onorez pe sotul sotiei sale) la fel si cocoasa (il onorez si pe cocos, sotul lui udrea), desi cred ca asta simte coarnele lui basitu (pardon ala chelios, cu dintii rari si care se uita sasiu – citat din ziare americane, cum a sustinut Stan la Antena 3).
    Nu va mai strangeti ciorchine in jurul aluia de la cotroceni, caruia ii place sa bea si sa transpire in multime (va rog sa-i mai taiati banii de plimbari ca se plimba ca vode prin loboda pe banii nostri) ci puneti mana si raspundeti planului PSD-PC de redresare a economie, taiati impozitul forfetar, reduceti lefurile alora de la nea bordura din parohie (care au de 2-3 ori mai mult ca poloBoc) si apoi veniti in fata noastra. Ca sunteti singuri o fi adevarat dar e vina voastra ca aveti oameni ca IACOB (riti, cui ai dat para-n daratul), Cocos (udrea), care vb aluia de la 5 nu are oua si le cere parlamentarilor sa-i numere perdelele (bine ca nu tampoanelor ca la cat e de vulgara ma asteptam) si care sustine ca PSD-ul dimineata e la putere iar seara isi imbraca salopeta si e in opozitie (fara sa spuna ca in campania electorala isi lasa Porsche-ul in parcare si venea la intalnirile electorale cu o masina mai ieftina, asta se poate dovedi usor ca si presa are poze si care isi etaleaza posetele de mii de euroi si sfideaza in vremea asta de criza). oricum iti multumesc ca-mi trimiti materialele astea dar sunt satul de prostiile si greselile voastre. voi chiar nu aveti pe nimeni care sa va spuna ce vrea poporul asta, ce-si doreste si credeti ca daca il voteaza lumea pe basitu va voteaza si pe voi?

  90. Eugen P said

    am July 28 2009 @ 2:28 pm

    suspecta desfasurarea asta rapida de forte ca s-o dea jos pe Ridzi dar au avut cu cine.Daca se iau si de Udrea se deschide cutia Pandorei si o sa le para rau ca au inceput.Senatorul Nicolicea a mirosit ceva.O sa fie interesant de urmarit cum o sa va dati in cap

  91. Calin said

    am July 28 2009 @ 2:51 pm

    Urbane, iar ai luat-o pe aratura. Imi amintesc ca inainte de a candida iti pasa de banul public, adica banul platit de catre noi toti, dar de cum ai intrat in PDL, ai alta viziune. Mai lasati-le dracu’ de hoate, fufe si idioate, faceti-va treaba, scoateti tara din criza ca de-asta v-a votat lumea.
    Nu conteaza ca e mana PSD a PNL sau PRM sau nu stiu cine, conteaza sa nu se mai fure atata in tara asta! Cine e prins, afara si in puscarie (asta totusi m-ar mira, atat timp cat e base la timona).
    Nu mai sprijini infractorii(infractoarele in cazul de fata), solidaritatea de partid nu trebuie inteleasa asa. Sunt de acord ca Nastase a furat mult mai mult, dar ce acum trebuie sa-l ajungeti si voi PDL-ul din urma? Oare nu s-a furat destul? Mai bine sa stopam hotia cat mai repede. Ce importanta ca rizi a fost ascultata legal sau ilegal, a iesit la iveala si hotia si prostia, in puscarie cu ea. Iar ed cealalta panarama, ce sa mai zic? Am ramas masca de cat tupeu si obraznicie a avut curvistina de udrea in parlament, se gasise ea sa faca morala acolo, cand toata lumea stie ca i s-a dat un minister in schimbul serviciilor prestate pe sub birou. Ce legatura aveau Nastase, Vanghelie, Tariceanu cu risipa/hotia facuta de ea in minister?
    Boc, baiatule, desfiinteaza ministerele astea, cat mai multe, ca va duceti de rapa! Nu mai furati si voi, ca destul au furat ceilalti pan acum!
    Iar tu Urbane, daca mai iei apararea hotilor, din PDL sau nu, nu conteaza, iti priezi toti alegatorii. Be-am saturat de hotie si putin ne pasa din ce partid e hotul, NU ASTA CONTEAZA, CI SA-L OPRIM CAT MAI REPEDE!

  92. Calin said

    am July 28 2009 @ 3:01 pm

    Din pacate, dupa atatia ani, lumea si-a dat seama, ca politicienii au un singur gand, imbogatirea. Toate actiunile lor sunt pentru acest lucru. Nu o sa vedem in Romania nici un mare politician arestat, condamnat etc. pt. ca se ajuta sau se santajeaza reciproc indiferent de partid.
    Cand va fi condamnat cu executare unul dintre Ridzi, Udrea, Nastase, Tariceanu, Basescu, Iliescu se va misca ceva. Pana atunci numai vorbe….

  93. Calin said

    am July 28 2009 @ 3:05 pm

    Care-i adevarul crunt in fata caruia se afla PDL? Ca trebuie sa fie atent de acum incolo cand fura? Ca s-ar putea ca DNA-ul sa fie infiltrat si chiar sa-si faca datoria, chiar asa sporadic si din geseala?
    Asta e, de acum incolo furati mai putin ca nu se stie!

  94. senator Urban Iulian - ptr. Calin said

    am July 28 2009 @ 3:23 pm

    Nu ai inteles nimic.
    Eu am subliniat in acest material faptul ca, PSD a infiltrat toate structurile administrative ale statului, utilizand masa larga de nomenclaturisti si securisti, adica bagajul cu care au venit din comunism.
    Stii care este efectul ? Sau reversul medaliei ?
    Ei bine, in mod evident, Monica Ridzi a gresit si trebuie sa raspunda in acest caz.
    Culmea, si o sa va rog sa urmariti procesul in instanta ca sa vedeti ca voi avea dreptate, de fapt, PROBELE obtinute pana la 27 iulie 2009 [ sedinta de plen de la Camera Deputatilor unde s-a dezbatut ridicarea imunitatii ] , SUNT NULE DE DREPT.
    Adica, strategia pesedista a fost una gandita astfel :
    1. facem o executie politica la TV, insa trebuie sa obtinem probe in mod ilegal [ pentru ca, conform legii privind raspunderea ministeriala si cf. art. 115 din Constitutie, nu se pot face nici un fel de acte de urmarire penala impotriva unui ministru protejat de imunitate, acesta fiind motivul pentru care eu am depus un proiect de lege pentru revocarea acestei prerogative legale ] sau,
    2. parcurgem calea legala, cerem prin Parchetul General ridicarea imunitatii, si apoi legal obtinem probele. Caz in care executia politica nu se mai putea face

    Ei bine, s-a mers pe prima varianta. Astfel DNA a obtinut probe, a facut inregistrari cu microfoane insa totul ILEGAL. Vreau sa intelegeti acest joc juridico-politic. Pentru ca, in primele 48 de ore de la demararea anchetei DNA, care conform legii raspunderii ministeriale este in afara legii, inregistrarile cu Ridzi s-au facut fara autorizatie de la judecator.
    Dupa primele 48 de ore, procurorii au cerut unui judecator de la ICCJ autorizatia de interceptare. NU conteaza numele acestui judecator. Conteaza faptul ca a cedat unui santaj. Ca si-a incalcat principiile care spun ca trebuie sa respecte legea.
    Concrent, acestui judecator, i s-a spus ca trebuie sa dea autorizatia de interceptare. Conform legii raspunderii ministeriale si art. 115 din Constitutie, neexistand avizul Parlamentului si nefiind ridicata imunitatea, el trebuia sa respinga cererea; I s-a spus insa ca , daca respecta legea, adica repinge cererea procurorilor, va fi a doua zi pus la colt in ziare, acuzat ca este subordonat Cotroceniului. Astfel incat, judecatorul de la ICCJ a preferat sa incalce legea si a dat autorizatia.

    Ei bine, deja ICCJ s-a pronuntat in cazul lui Serban Mihailescu, unde au ANULAT toate probele obtinute de procurori, inainte sa existe avizul de ridicare a imunitatii, prin votul Parlamentului. Este un precedent, iar ICCJ va anula si acum toate probele obtinute pana la 27 iulie 2009 impotriva lui Monica Ridzi. Cum inregistrarile ambientale nu se vor mai putea reface, probele fiind nule, este de anticipat faptul ca solutia instantei va merge catre achitarea ei!

    Concluzia este socanta : s-a preferat executia politica, constituirii de probe solide ce se puteau folosi in instanta de judecata. Adica incalcam legea ca sa …..anchetam incalcarea legii. Justitia va fi din nou compromisa, iar adversarii lui Traian Basescu vor spune ca probele au fost anulate la comandata presedintelui, cand de fapt, totul a fost gandit de la inceput doar ca finalitate a unei executii politice, si nu ca finalitate, normala, a unui act de Justitie.
    Pacat de procurorii buni din DNA si de judecatorii corecti din Romania, care vor suferi din cauza unor colegi, vanduti politic sau prea slabi ca sa reziste tentatiei sau presiunilor. Pacat ca Justitia desi avea de ales intre respectarea legii si aflarea adevarului + condamnarea unei persoane acuzata de incalcarea legii, a ales drumul stramb, al subordonarii intereselor politice pesedisto-peneliste.

  95. Calin said

    am July 28 2009 @ 3:58 pm

    Multumesc pt. explicatie, e o varianta. De ce sa aiba totusi PSD-ul interesul sa obtina inregistrarile, daca acestea nu putea fi folosite in instanta? Ridzi era oricum compromisa, deci mare castig nu mai aveau.
    De fapt, imunitatea asta nici nu ar trebui sa existe, poate poti sa mai insisti aici, pentru ca altfel, nu se mai pot obtine probe de tipul inregistrarilor avand in vedere ca infractiunile s-au produs pe perioada imunitatii.
    Aceste tertipuri si razbunari/santaje politice insa nu schimba prea mult datele problemei, trebuie descurajata cheltuirea fara cap a banului public prin orice mijloace.
    Nu ma deranjeaza daca judecatorii si procurorii santajati de PSD demasca infractorii PDL si nici invers, atat timp cat se obtin rezultate si minsitrii vor fura mai putin. Bineinteles ca nu asta e idealul, dar in Romania mai mult nu se poate, cel putin acum. Oricum, mai bine dacat sa nu fie nimeni pedepsit!

  96. Calin said

    am July 28 2009 @ 4:19 pm

    Parerea mea este ca ar trebui sa te concentrezi mai putin la ce face PSD-ul si mai mult la ce ai putea face tu sau mai bine zis voi pentru a trece criza mai repede si primul pas ar fi reducerea furturilor si a cheltuielilor nejustificate, INDIFERENT daca sunt facute de PSD sau PDL.
    Optica a la Udrea “daca au furat ei, de ce ne mai intreaba pe noi” nu are ce cauta, la fel ca cea a lui Ridzi “nu ma intereseaza cat a costat, atat timp cat efectul a fost obtinut”. Numai pentru aceasta nesimtire si sfiidare si ar fi trebuit sa-si dea demisia…
    In alta ordine de idei poate ar trebui facut ceva si cu legaea achizitiilor publice, pentru ca ce s-a intampalt e de-a dreptul socant. Cum bine zicea cineva, asa cum exista notiunea de pret “pret aparent nejustificat de mic” ar trebui introdusa (mai ales!) si aceea de “nejustificat de mare” in art.202 din OUG 34/2006.
    Eu am participat la zeci de licitatii in domeniul industrial si al educatiei unde se fac licitatii si pentru sume de 1000-2000 Euro la care participa si 20 de firme odata. Se pare insa ca banii adevarati sunt in alta parte si cu cat e suma mai mare, e cu atat mai usor. Este ilegal sa participe 2 firme afiliate si vad ca nimeni nu s-a sesizat, la fel si de faptul ca firmele nu aveau depus bilantul, sau cifra de afaceri era prea mica etc.

  97. senator Urban Iulian - ptr. Calin said

    am July 28 2009 @ 4:39 pm

    optica asta ca , daca au furat ei de ce ne mai intreaba pe noi, este o prostie; orice furt, fiecare leut nejustificat trebuie sa aiba consecinte juridice pentru cel care a abuzat de functie.

  98. aici puteti citi referatul de urmarire penala in cazul Ridzi said

    am July 28 2009 @ 5:23 pm

  99. http://www.urbaniulian.ro/2009/07/28/sunt-cercetat-de-cncd-pentru-ca-am-avut-curajul-sa-discut-despre-afacerea-tiganeasca/ said

    am July 28 2009 @ 6:38 pm

  100. Victor said

    am July 28 2009 @ 10:03 pm

    IMPORTANTA E FAPTA, VINA. Nu felul in care a fost descoperita. Femeia aia e o excroaca! Va supara adevarul….crunt. E un adevar, nu e crunt decat pt cine se lauda ca e curat!

  101. Victor said

    am July 28 2009 @ 10:41 pm

    Nu mai spui nimic de fantasticul program Prima casa_?
    E 28 iulie si e BLOCAT!!!! dupa ce PocBoc il anunta gata acum o luna.
    prima casa primul bluf?

  102. Bondocel said

    am July 28 2009 @ 10:46 pm

    Domnule Urban, ma bucur ca ati scris cele de mai sus, dar eu as dori sa va intreb altceva. Daca va aduceti aminte eu am fost primul de pe blog-ul dvs care am pomenit despre aceasta frauda legata de doamna ministru in articolul legat de cei 4.000 de euro alocati cainilor maidanezi. Acum imi pun alta problema tot la fel de simpatica ca si aceasta la vremea respectiva. La momentul acela cand s-au cheltuit aceei bani tara era deja in criza si sunt ferm comvins ca nu doamna Ridzi a bagat direct mana in cufarul cu banii statului. Acestia au fost si aprobati de cineva sau alocati pentru asa ceva. De ce nu se pomeneste nimic si de persoanele care au aprobat cheltuirea acestei sume de bani(in aceasta perioada de criza). Daca acele persoane nu aprobau nu se puteau cheltui, este normal nu ? Deci vinovati sunt mai multi si tot mai multi au si benefiat de aceste sume, dar dupa cum se vede cade beleaua ca intotdeauna numai pe o singura persoana.
    In legatura cu sistemul in care s-au colectat probele nu stiu de ce va mirati, asa se face intotdeauna cand vinovatul trebuie sa scape sau cum ziceti dvs in justitie sa fie “achitat”. Asa s-a intamplat cu toti mari hoti din tara asta. Se culeg probele nelegal(sau incomplet) ca sa vedem noi prostimea ca se stie acolo sus cum s-a furat dar defapt cu acele probe nu se poate face nimic decat sa se stearga cineva cu ele la ….. sau pentru ca sunt luate ilegal in cazul de fata sau ca nu sunt suficiente la deschiderea procesului. Si uite asa scapa legal hoti care au furat destul de mult ca sa poata cumpara “acest pachet de legi” care in Romania a devenit deja oficial. Nu cred ca este cazul sa amintesc care sunt aceste cazuri si care au fost televizate si anchetate la DNA dar pana la urma verdictul a fost “ACHITAT” prin lipsa de probe. Sunt de aocord cu dvs ca datorita unui grup mic vor suferii si procurorii buni din DNA. Intrebarea care se cere aici este cine i-a angajat pe acestia din acel grup care face de ras acuma tot colectivul ? Oare nu au fost angajati tot cu pile ? Sau nu a garantat cineva pentru ei cand au fost angajati cu referinte bune? Dumneavoastra ati putea afla aceste lucruri nu noi care nu putem face decat o analiza din cea ce vedem si auzim despre aceste lucruri. Nu ma astept sa-mi raspundeti pentru ca stiu ca nu va place nick name-ul meu, dar eu va citesc cu nesat toate articolele de pe acest blog si nu fac decat o analiza a celor spuse. Raspund doar cand consider ca am ceva de spus.

  103. larry said

    am July 29 2009 @ 8:11 am

    LOcuiesc intr-un oras din Romania condus de multi ani de “curatii” lideri PD-L.
    Avem pavaje la greu, avem semafoare si unde nu e nevoie, avem flori sa zburdam toata ziulica, fantani arteziene, si inca multe altele. In schimb nu mai avem locuri de munca, firme private, doar o clica in jurul partidului care face si desface totul in oras. Cred ca si in alte orase conduse de PD-L e la fel.

  104. Kiska said

    am July 29 2009 @ 1:24 pm

    Setea de putere si de foloase nemeritate ii determina pe fostii comunisti sa tina cu incrancenare de rolurile cheie in stat.Credeti ca vechii comunisti in frunte cu ILICDI KGB-elu au invatat ceva din lectia data de electoratul roman cu ocazia manevrelor de supendare din functie a Presedintelui.Daca ar fi invatat ceva acum nu ar mai lupta din rasputeri sa refaca Coalitia toxica 322 impreuna cu PeNaLii supusi lui Dino Benzinarul.Sa fiu eu sanatosi si sa am bani in buzunar cat numaruidiotilor care vorbeau de alianta de la guvernare ca despre refacerea vechiului FSN.Uite ca acum se dovedeste ca se voteaza in veselie pentru cercetarea ministrilor PD-L si pentru scaparea lui Bombonel dar si a lui Nemirschi de catre leprele PSD si cele PNL
    Sau astia sunt de fapt vechiul FSN?!

  105. Impartialul Tolontan said

    am July 29 2009 @ 4:11 pm

  106. PD scoate PSD de la Guvernare said

    am July 29 2009 @ 4:57 pm

    Surse: PD-L se pregateste sa scoata PSD de la guvernare
    de Luminita Parvu HotNews.ro
    Miercuri, 29 iulie 2009, 17:43 Actualitate | Politic

    Democrat liberalii sunt hotarati sa scoata PSD de la guvernare pana in toamna. Sursele Hotnews.ro sustin ca, in prezent, PD-L nu ia in calcul o remaniere guvernamentala, ci intentioneaza ca, pana in septembrie, sa scoata toti ministrii PSD din Guvern. Desi, oficial, PD-L a dat semnalul unei remanieri prin vocea lui Vasile Blaga, in interiorul partidului se analizeaza un pretext solid pentru a elimina PSD de la guvernare.

    Surse din interiorul PD-L au declarat pentru Hotnews.ro ca in sedinta Biroului Politic de luni, liderii democrat liberali au discutat despre scoaterea ministrilor PSD de la guvernare, nu despre o restructurare a Guvernului. Democrat-liberalii sunt extrem de suparati pe partenerii de Coalitie si de atacurile acestora la adresa impotriva ministrilor PD-L, Monica Iacob Ridzi si Elena Udrea, precum si pe faptul ca PSD i-a sfidat la ultima sedinta a Coalitiei.

    “La sedinta de luni nu s-a discutat despre remaniere, ci s-a pus problema pe masa: scoaterea PSD de la guvernare. Ne-am saturat de atacurile PSD. Suntem extrem de deranjati de razboiul politic pornit de PSD si suntem hotarati sa nu mai toleram atacurile si declaratiile liderilor PSD care sterg pe jos cu imaginiea partidului. Asa nu se mai poate. In acest moment se analizeaza variantele de eliminare a PSD de la guvernare”, au declarat pentru HotNews.ro surse din PDL.

    Aceleasi surse sustin ca variantele de eliminare a social-democratilor se discuta si analizeaza in cercuri restranse pentru a a se evita scurgerea de informatii in presa. Hotnews.ro a reusit sa afle una din variantele analizate de democrat liberali.

    Primul scenariu: legile educatiei

    Liderii PD-L ar fi gasit un pretext bun pentru eliminarea PSD din Guvern si anume, pachetul de legi pe invatamant. Premierul Emil Boc intentioneaza sa solicite o sesiune extraordinara a Parlamentului pentru asumarea raspunderii Guvernului pe pachetul de legi privind educatia. Legiile pe educatie au fost elaborate de catre o comisie de la Cotroceni iar social-democratii nu vor adoptarea acestora.

    Democrat liberalii ar intentiona sa ceara sesiune extraordinara in a doua jumatate a lui august pentru adoptarea pachetului de legi sub pretextul ca acestea trebuie validatate pana la inceperea anului scolar. In cazul in care social-democratii refuza sa-si dea acceptul pentru adoptarea acestora, PD-L are motivul prefect pentru a-i scoate de la guvernarea si sa rupa Coalitia.

    Mai departe, scenariul PD-L prevede un guvern minoritar cu sprijinul parlamentarilor UDMR si ai minoritatilor. Pentru o majoritate in Parlament, democrat liberalii mai au nevoie de inca 20 de voturi pe care ar putea sa le ia de la nemultumitii din PSD si PNL.

    Udrea a dat primul semnal public

    “Daca social-democratii ar refuza sa voteze legile educatiei este pretextul cel mai bun pentru scoaterea de la guvernare. O eliminare a social-democratilor din Guvern atrage dupa sine si eliminarea acestora din functiile de conducere din institutile deconcentrate, fapt care ar rupe mecanismul de mobilizare pentru alegerile prezidentiale . O astfel de lovitura ar fi foarte greu de suportat si ar duce la prabusirea PSD”, au explicat sursele Hotnews.ro

    Ministrul Turismului Elena Udrea a declarat luni, intr-un interviu pentru Hotnews.ro, ca legiile educatiei vor fi un test pentru PSD: “De ce nu scoate PDL PSD de la guvernare? Tocmai pentru ca noi am semnat o coalitie gandindu-ne ca trecem printr-o perioada grea din punct de vedere economic, asa se intampla acum. Avem nevoie de majoritate in Parlament. Din pacate, nu mai exista majoritate PDL-PSD. Exista in Parlament majoritatea PSD-PNL, care era si inainte de alegerile din noiembrie anul trecut. Din punctul meu de vedere, Coalitia nu mai functioneaza si nu ne mai ajuta cu nimic.

    Eu cred ca un prim moment va fi acela in care trebuie sa ne asumam impreuna raspunderea pe pachetul de legi privind educatia. Atunci vom vedea daca PSD este la guvernare si isi asuma acest proiect de legi sau este in opozitie alaturi de PNL si incearca sa-l blocheze. (…) Legile educatiei vor fi un test evident daca PSD mai are vreun gand sa se poarte ca un partid care guverneaza sau vrea sa se poarte ca un partid in opozitie, profitand totusi de avantajele guvernarii”.

    Lazaroiu: Coalitia se poate rupe si maine

    Consilierul prezidentiual Sebastian Lazaroiu a declarat intr-un interviu pentru Gandul ca este posibil ca actuala Coalitie “sa se rupa si maine” si ca sunt “multe formule de guvernare catre trebuie cautate”.

    “Situatia din tara nu este deloc roza. Unii isi asuma responsabilitatea si spera ca prin asta sa castige capital electoral, altii fug de responsabilitate. Sunt strategii diferite, una va avea succes, alta nu.

    Sunt amandoua legitime, dar depinde de cat de departe duci acest joc politic, pentru ca, daca mecanismele incep sa nu mai functioneze si administratia se afla intr-un continuu blocaj si din cauza acestor dispute politice, probabil ca va fi nevoie de o regandire a actualei coalitii.(…) Daca maine e acest moment, maine trebuie facut. Suntem intr-o situatie in care nu putem sa mai avem intarzieri.

    In Parlament nu sunt doar PSD si PD-L, exista si alte partide, formule, si ele trebuie explorate. Dar explorarea in sine implica intarzieri si alte costuri, de timp in primul rand. Daca aceasta coalitie nu mai e posibila, ambele partide trebuie sa gaseasca formule.”

    Secretarul general al PD-L, Vasile Blaga a declarat la inceputul saptamanii ca se impune o remaniere guvernamentala pana in toamana pentru ca exista anumite ministere care nu fac nimic.

    “E momentul unei restructurari guvernamentale pana la alegerile prezidentiale. Personal mi-am exprimat in interiorul coalitiei un astfel de punct de vedere, dar sigur ca premierul va aprecia la un moment dat cand va trebui facuta. (…) Eu nu fac speculatii de dragul de a aparea in ziare sau de a produce stiri. Tot ceea ce am avut de spus am spus si am si nominalizat ministere in care nu se intampla nimic, ca sa fiu si mai direct, dar ma opresc aici”

    Gusa: Iesirea PSD de la guvernare ar fi un dezastru

    De partea celalalta social-democratii incep sa dea inapoi. Consilierul lui Mircea Geoana, Cosmin Gusa a declarat la Realitatea FM ca o eventuala iesire de la guvernare a PSD ar fi un dezastru: “In toate discutiile pe care le-am avut cu Mircea Geoana l-am sfatuit sa ramana la guvernare pentru ca cel mai mare dezastru, din punctul meu de vedere, ar fi lasarea PD-L la guvernare.”

    Vicepresedintele PSD, Liviu Dragnea a declarat marti intr-un interviu la radio RFI, ca nici PSD nu exclude o eventuala restructurare, dar asta nu ar rezolva problemele Romaniei.

    “Relatia dintre PSD si PDL este destul de rece. Poate ar trebui sa ne gandim serios cum trecem vara si toamna asta. Cu cat se apropie termenul alegerilor prezidentiale , probabil ca relatiile pot deveni mai incordate. Nu se pune problema sa plece unii sau altii. Indiferent care pleaca, pica Guvernul.

    Nu stiu cine ne poate trimite pe noi la plimbare. Daca PSD iese din Guvern, pica Guvernul, pentru ca noi discutam aici despre jumatate din Guvern si nu cred ca poate sa mai stea un Guvern cu sustinere parlamentara de 30 si ceva la suta. Nu stiu cine pe cine trimite la plimbare. Cred ca sunt declaratii destul de razboinice, sunt cam nervosi colegii din PDL. Nici noi nu excludem o eventuala restructurare, dar eu cred ca nu asta rezolva problemele cu care se confrunta Romania acum.”

  107. Realitatea TV linseaza mediatic pedelisti...pe datorie said

    am July 29 2009 @ 5:39 pm

  108. andras said

    am July 29 2009 @ 5:55 pm

    PDL NU Trebuia sa nu se incurce cu PSD-ul de la bun inceput, a fost o greseala ca i-au lasat pe comunisti sa intre in administratie

  109. bush said

    am July 29 2009 @ 5:57 pm

    Daca PSD n-ar mai fura la greu in (orice fel de) alegeri, nu si-ar mai respecta traditia si ar lasa prea usor la vedere adevarata valoare. Oricum e campion la furat in alegeri, dar ca organizator mai are cateva atu-uri.
    Ar merita sa primeasca retur exact ce a oferit in ultimii doi ani ai guvernarii precedente: debarcarea. Nu vor pleca de buna voie. Daca vor tranti guvernul si vor miza pe imposibilitatea dizolvarii parlamentului, nu vor rezolva nimic in favoarea aliantei de facto PSD+PNL, deoarece Traian Basescu nu va face greseala sa propuna un alt candidat de premier, decat din PDL.
    PDL nu poate si nu trebuie sa piarda functia de premier, s-ar intelege mult mai bine cu UDMR. La formarea actualului cabinet, PDL nu trebuia sa cedeze presiunilor PSD de a se debarasa de maghiari. Acum, diferenta de vreo 20 de parlamentari necesari ar fi asigurata tocmai pe motivul ca prea multa instabilitate strica, deci PSD+PNL nu mai pupa guvernare pana in 2012, cel putin.

  110. midutza said

    am July 29 2009 @ 5:58 pm

    PSD nu poate fi PARTENER de guvernare cu nimeni.
    cel mai potrivit rol al gruparii Geoana este cel in care s-au complacut in timpul lui Tariceanu II.
    adica conducem din opozitie, fara sa ne asumam vreo raspundere in privinta efectelor guvernarii.
    la fel, au aratat ca sint partid cameleon, incapabil de vreo reforma interna macar minimala.
    cred ca cel mai bine pentru tara e sa fie scosi de la guvernare si sa-si mestece in opozitie ura viscerala pe care o au fata de Basescu.

  111. vip said

    am July 30 2009 @ 2:07 pm

    Da,este adevarat tot ce spuneti despre implicarea PSD-ului,a oamenilor lor de la DNA,dar totul este pus sub o lumina falsa si nu trebuie sa-i acuzam fiindca asta e jocul politic.Daca PDL ar fi pus in fruntea ministerelor oameni competenti si seriosi care sa nu fure ce oare ar fi putut face Tolontan si DNA.Noi simpli alegatori ne fac em datoria si reusim sa va punem la guvernare iar dumneavoastra odata ajunsi la guvernare creati ministere numai pentru furaciuni (nu exista absolut nici un rationament pentru crearea pe vremuri de criza a ministerelor turismului si tineretului) si mai grav puneti in fruntea lor niste hoti care sunt si prosti pe deasupra.Credeti ca guvernele PSD si PNL nu au furat? Au furat chiar mai mult ,dar nu au fost prinsi.Lumea ia simtit ca au furat desi nu au fost dovediti si sa indreptat catre un partid justitiar care parea PDL-ul.Desi ura in general a oamenilor informati este mare impotriva PSD-ului ,lipsa de coerenta in aplicarea masurilor impotriva coruptiei si a jafului de la buget va duce acesti votanti ai PDL-ului spre alte partide sau spre absenteism din lehamite fata de clasa politica.In concluzie sa ne uitam in gradina proprie sa alegem reprezentanti onesti si corecti in gestionarea banului public si nu vor avea ce sa ne faca.Eu nu cred ca nu avem asemenea oameni.

  112. senator Urban Iulian - ptr. vip said

    am July 30 2009 @ 4:11 pm

    In mare iti dau dreptate, insa sunt unii care incearca sa demonstreze ca este totul si altfel si ca sunt manati de intentii bune. Eu unul ma consider incadrat intr-o asemenea categorie, care incearca

  113. Radulescu said

    am July 31 2009 @ 4:59 pm

    de ce credeti ca tariceanu nu a raspuns la telefon dupa alegeri? stia prea bine ce lasa in urma si care e situatia…

    pdl a facut o eroare enorma si s-ar putea sa ii coste inca vreo 8 ani de opozitie, iar pe base al doilea mandat…

    daca pedeleii ar fi zis… noi vom intra la guvernare cand vom avea peste 50 % si vom putea face singuri guvernul…fara compromisuri… acum s-ar fi apropiat de 50-55%….iar pnl si psd ar fi scazut dramatic in sondaje…

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean