Frustrarea lui Huidu, pe motiv de Badea si neplata a datoriilor, da in clocot…subUrban
La 20 martie am scris acest material.
http://www.urbaniulian.ro/2009/03/20/basinosii-imbecilii-si-cacatii-il-saluta-pe-huidu/
Unul din epistofagii, eternului spirit critic romanesc, a eternei bascalii de debara, care racoreste mintea si constiinta , insa nu rezolva nimic din problemele acestei tari, evident frustrat de faptul ca nu este bagat de nimeni in seama, frustrat de faptul ca eternul lui rival, Mircea Badea, pe care personal il apreciez, l-a eclipsat total, un frustrat din cauza kilogramelor acumulate in ultimii ani, si un frustrat din cauza faptului ca RadioZu a demonstrat ca face audienta mai mare, s-a gasit acum sa se considere un fel de Indiana Jones care ma descopera pe mine, recuperatorul.
In lipsa de preocupare, insa sub apasarea unei veri toride pe care chiar el o invoca, Serbanasul, a clocit o compunere libera, ratata ca si continut ori mesaj, pe care a postat-o pe blogul lui personal, sperand ca astfel sa faca macar un sfert din audienta blogului lui Mircea Badea, si care, pentru nevrotici , ori cei obsedati de dramele kamarazoviene, se poate citi aici
http://www.serbanhuidu.ro/2009/justitia-in-romania-ramane-cum-am-stabilit-cartonas-de-la-bruxelles/Am stat sa ma gandesc daca trebuie sa raspund unor frustrari, insa evident , fiind o prapastie uriasa intre Serbanel si Gainusa, acesta din urma un tip mai echilibrat, m-am gandit ca este bine sa-i spun cum este cu ...recuperarile.
Frustrarea lui Serbanel, care spune ca il trece o stare de sila, care se trateaza cu o banala lamaie, vine din faptul ca, una din firmele unui afin al lui [ daca tot este atat de doct pe cat vrea sa para, o sa explice el care este afinul in cauza ] , nu isi plateste datoriile. Si de azi, cand Romania este in criza ci de multa vreme, pentru ca averile importante in Romania s-au cladit, atunci cand tot felul de oportunisti au ajuns pe liste de partid [ vezi PSD ] in Senatul acestei tari acum ceva vreme. Intrucat afinul in cauza nu si-a platit datoriile, iar eu si ceilalti 1400 de avocati, consilieri juridici si specialisti in colectarea debitelor cu asta ne ocupam, l-am dat in judecata pe dl. in cauza si firma care o conduce. Intrucat deranjul a fost unul major, o sa il explicitez .
Asadar, acest afin al lui Serbanel, datora vreo 3 mld. lei vechi unui client al meu. Vreau sa va spun ca la eforturile noastre de a cere plata amiabila a debitului, afinul in cauza [ repet nu-i dau numele pentru ca nu are sens, insa SH stie clar despre cine este vorba, si este jenanta atitudinea lui ] a refuzat orice dialog. Creditorul a actionat, a facut cerere de faliment, iar afinul a platit datoria insa, DUPA ce Tribunalul deschise dosarul de faliment impotriva firmei afinului lui SH. Va dati seama, deranj, lamentari, insa cine este vinovat ca afinul lui SH nu si-a platit datoria sau macar nu a incercat sa fie conciliant ? nimeni. Acum trei zile, joi, cu doua zile inainte sa scrie SH materialul de la el de pe blog, firma afinului a intrat iar in vizorul colegilor mei, pentru o datorie de inca 2 mld. lei vechi. Pai asa isi face el meseria de jurnalist ? Folosind blogul sa scrie sa recuperatorul care are ceva cu cei care nu isi platesc datoriile ? Jenant .
Altfel, SH se victimizeaza intrucat nu a fost amenintat de nimeni. Deranjat ca Justitia, in cazul afinului lui, a dat dovada ca nu tine cont de fala acestuia, si a dispus intrarea lui in faliment, probabil ca l-a determinat sa vorbeasca de cartonase galbene, rosii, aratate de la Bruxelles, despre care pana la urma el habar nu are. Un lucru ramane cert : nu te poti ascunde in spatele unui trecut de om politic ca sa nu iti platesti datoriile. Nu iti poti folosi rubedeniile din presa ca sa incerci sa speri ca vei influenta pe cineva sa nu isi faca datoria, adica sa inchida ochii la faptul ca ai datorii de plata. Nu poti sa ignori faptul ca Mircea Badea este mai bun decat SH. Nu poti sa ignori faptul ca RadioZu face audienta mai mare decat tine. Punct.
Daca tot are energii moralizatoare, mai bine ar ajuta efectiv pe cineva in tara asta. Doar sa critici este extrem de usor.
Oricum, daca SH vrea voi publica toate detaliile legate de afinul in cauza. Ca sa vada cititorii ca pana la urma, unii jurnalisti, nu sunt cu nimic mai prejos de cat basinosii din politica sau Justitie, Doar blana lor de lupi moralizatori este mai inchisa la culoare. Atat.
Iar eu unul nu admit sa se gandeasca cineva sa incerce sa faca presiuni asupra colegilor mei care isi fac meseria in mod profesionist.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Iulia said
am July 25 2009 @ 2:00 pm
Cu triste?e am ajuns la concluzia c? în România legile sunt f?cute doar pentru fraieri. ?mecherii trec prin ele ca-n brânz? ?i te privesc de sus, cu tupeu, dac? le atragi aten?ia c? au înc?lcat litera ?i spiritul legii. ?mecheri sunt mul?i în ?ara noastr?, de la politicieni, la afaceri?ti ?i ….jurnalisti de mucava gen Huidu
Dobtin said
am July 25 2009 @ 2:06 pm
Huduiala lui Huidu imi suna a strigat de panica
Mircea Badea said
am July 25 2009 @ 2:06 pm
Ramane cum am stabilit cu Huidu : este un manelist cu aere de intelectual
Elena said
am July 25 2009 @ 2:23 pm
Cred ca dl. Huidu a dat-o in bara vizand interese personale. Daca tot dorea sa se lege de un parlamentar, atunci, cred ca dl. senator Urban era ultimul de pe lumea asta de care trebuia sa se ia; este de departe cel mai apreciat parlamentar, iar Huidu a demonstrat ca nu merita sa ne mai uitam la emisiunile lui, intrucat critica si pamfletul lui nu au decat scopul atingerii bunastarii lui personale.
Huidu propus pentru Romania tara de cacat said
am July 25 2009 @ 2:31 pm
http://romaniataredecacat.ning.com/
timisorean1 said
am July 25 2009 @ 3:17 pm
LEGAT DE JUSTITIE, HUIDU ARE DREPTATE(IN PRINCIPIU)
LEGAT DE PROBLEMA LUI CU URBAN, ADEVARUL ADEVARAT NU-I LA NICI UNUL
Pui Mic said
am July 25 2009 @ 4:34 pm
Nu se zice “frustRare”..?
io said
am July 25 2009 @ 4:35 pm
in primu rand trminat in plm cu diacriticele in comentarii!! in al doilea, s-o gasit sa rada ciob (iulean) de oala sparta (huidu). ..aticol de kkt pe un site de kkt.. nici nu ma asteptam la mai mult
admin said
am July 25 2009 @ 4:39 pm
@ io
amice daca vrei sa injuri du-te pe alt site ! la cine vrei tu, ca sa nu fie totul de ..cacat , ok?
adio
victima said
am July 25 2009 @ 4:42 pm
serbanica nu uita sa-i zici rudei tale preamarite si perfecte [vad ca nu zici nimic de el , esti tare obiectiv ] sa puna mana sa-si plateasca DATORIILE si sa nu-si mai bata joc de munca si nervii oamenilor nesimtitule !
Zolly said
am July 25 2009 @ 4:43 pm
Asadar, acest afin al lui Serbanel, datora vreo 3 mld. lei vechi unui client al meu. Vreau sa va spun ca la eforturile noastre de a cere plata amiabila a debitului, afinul in cauza [ repet nu-i dau numele pentru ca nu are sens, insa SH stie clar despre cine este vorba, si este jenanta atitudinea lui ] a refuzat orice dialog
3 miliarde lei vechi Serbane ?
urat amice, esti un impostor iar afinul ala un nemernic
sa-ti fie rusine !
mihai said
am July 25 2009 @ 6:11 pm
huidu e de kkt
VIOREL URBAN said
am July 25 2009 @ 6:19 pm
Chiar in halul asta se exprima Serbanel insa este uimitor sa vezi cum poate ascunde si nega realitatea . Daca este asa de obiectiv si inimos de ce nu spune si despre acest afin al sau ? Stiu , intrebarea e retorica si realitatea adevarata doare !
Se gaseste el lupul moralizator, impecabil, perfect care ataca pe altii, vorbeste urat si mai-mai ca il si injura pe Iulian . O mizerie propagata si propovaduita de indivizi de acest fel .
clement said
am July 25 2009 @ 6:20 pm
as paria da’ n-am cu cine, pana nu se inscrie cineva pe lista, ca peste cinci luni cat dureaza daravela in – cum ii zice acuma… ah, justitie – papa razzi sau cum il cheama pe fotografu’ ala celebru o sa publice poze de la chefu’ de “sfantu hai ca i-am prostit din nou” cu serban, iulian, afinel si f’o dama-doua. ei cu ale lor, noi cu ale noastre. necazurile, nu damele. hai, bonjur.
dan said
am July 25 2009 @ 7:00 pm
huidu?ohooo .huidu e mare smeker care i merge toata ziua papagalul.isi cauta prosti care s al asculte pt ai merge lui salariul.doar pensiunea din delta,salupa si depozitul de materiale de constr din sect4 trebuie intretinute.se vede pe mecla lui ca e parsiv.iar badea?badea este o unealta de a lui felix impotriva lui base.
Conimpex said
am July 25 2009 @ 7:34 pm
Nu-mi spune ca afinul e escrocul de socru-su ca nimeni nu mai face afaceri cu el ca e cunoscut drept tepar!
Dani said
am July 25 2009 @ 8:02 pm
Interesul poarta fesul… Huidu e impartial doar cand e vorba de altii, dar partinitor cu tzeparii din cercul propriu…
Rusine, Huidu, ca te cobori pana acolo. Urat din partea unui lup moralist….
Parmalat said
am July 25 2009 @ 11:31 pm
Huidu e un idiot si are si are si moaca aia nasoala de cere palme. Bine i-a facut Becali ca i-a turnat vin in cap yo daca eram ii puneam si farfuria cu mancare tot in cap.
lanton said
am July 26 2009 @ 1:02 am
Una mica din istorie acum cam doi sau trei ani cand huidu si gainusa fusera pe cai mari, la acuza ca tatal lui gainusa primarel pe functie, ar fi fost cercetat pentru oarece matrapazlacuri dand iama prin terenuri de interes au tinut acestia doi o emisiune intreaga doar pentru tatucul amenintat daca tot se da impartial de ce nu a tinut o emisiune nominal pentru fiecare roman acuzat sau neandreptatit oricum de atunci am incetat sa mai urmaresc emisiunile celor doi vanzatori de vorbe.
urban-si tragi apa dupa! » SerbanHuidu.ro said
am July 26 2009 @ 4:27 am
[...] V-am explicat pe indelete cum e treaba cu justitia, nu as fi vrut sa intru in polemica, dar domnul pute de te indoaie urban, de la inaltimea statutului de politician si ciocoil nou s- a ingramadit sa plezneasca urduros din fleanca pe blogul personal cam asa! [...]
andy said
am July 26 2009 @ 7:35 am
Domnu’ Urban..nu mai dezinformati oamenii..
Normal ca omul s-a aparat daca l-ati atacat direct, dupa ce a zis ca Justitia la noi e de c*c*t. Si are dreptate. Nu inseamna ca toti avocatii de la noi sunt asa si nici nu a zis nimic de dvs sau asociatii.. dar eu ma intreb, de ce v-ati simtit cu musca pe caciula, dator sa-i dati replica?
Aveam o parere buna despre dvs.. Dar vad ca inventati povestioare ca sa justificati chestii care nu va convin, nu-i frumos….
kiss said
am July 26 2009 @ 8:33 am
1.nu cred ca domnul senator urban e cel mai aprecita parlamentar sau pentru mine in nici un caz
2.eu voi continua sa ma uit in conctinuare la emisiunea lui huidu si nu cred ca e un manelist cu aere de intelectual,manelist cu aere de intelectual e badea el face o emisiune jalnica,uitati-va la emisiunile lui vedeti cum vb e jalnic ce emisiuni face nu-l puteti compara cu huidu
Conimpex said
am July 26 2009 @ 10:56 am
Mai nea Iuliane de ce nu faci dumneata un proiect de lege sa se simplifice procedura de recuperare a datoriilor .Sau e mai profitabil sa ai de munca cu recuperarile?DAC? i-ar baga pe datornici direct in faliment si la executare sa vezi cum ar merge economia.DAR cine are interes sa mearg? bine?PARLAMENTARII NU!
Anda said
am July 26 2009 @ 11:06 am
Sunt convinsa ca din ziua in care vei intra in gura lui Mircea Badea nu o sa mai ai aceeasi parere. Folosesti comparatia doar pe perioada de timpc cat iti convine si e aplicabila.
Bogdan SBG said
am July 26 2009 @ 11:23 am
FELICITARI pt articol Dle Urban. Ati muncit sa ajungeti unde ati ajuns, ati invatat, v-ati antrenat si acum practicati. Nu vad de ce un nesimtit ca Huidu s-ar lua de o firma de recuperari creante. La urma urmei firma este platita sa recupereze, nu se sesizeaza singure din senin.
Succes si nu mai dati raspunsuri acestor oameni, nu merita nici timp nici efort.
Roxana said
am July 26 2009 @ 11:56 am
Copiii de gradinita! Daca n-aruncati siu cu chiftele n-avti haz. Sincer, eu am asa o impresie ca dreptatea e fix in mijlocul drumului si tot plonjeaza din groapa in groapa pe sub rotile masinilor. Iar daca asteptati un meciu arbitrat de public asteptati degeaba. La Huidu daca vreau ma uit, daca nu nu. La fel si la Badea, dar spanii din parlament mi se baga in suflet non-stop cu legile si prostiile lor. Asa ca nenik, ia mataluta o piatra in gura si exerseaza precum Demostene pentru perfectiune.
CENTURIONUL said
am July 26 2009 @ 12:25 pm
@ kiss
esti de la kiss fm?
este parerea ta si sa ti-o mentii , insa pe multi i-a ajutat si eu sunt unul dintre ei
pe mine nu ma ajuta huidu cu frustrarile lui si nici caterincile de scoala generala , nu el imi poate da o mana ajutor cand banca imi mareste abuziv comisionul/comisioanele si in niciun caz el nu imi va fi aproape daca voi avea niste probleme cu autoritatile despre care spune atatea
p.s. ratingul si banii facuti sper sa-i stea in gat , ca este un profitor , un pacalici intr-o lume preponderent a lupilor moralisti
Vasile said
am July 26 2009 @ 12:37 pm
Senator de mahala si un jegos uman. CUm iti permiti sa te iei de Huidu bai jegosule. Esti un hot ordinar care nu face deca sa fure banii statului. Traiesti bine mersi pe banii nostrii, ai cetatenilor onesti si cinstiti care muncesc.
Nesimtitule si recuperatorule… Hotule… Piei satana din tara asta. JIGODIEE UMANA
DZ said
am July 26 2009 @ 12:40 pm
@ Vasile
daca ai studia mai atent si nu ai fi pus doar sa injuri , arunci cu noroi si sa te dai mare ai afla ca Iulian a renuntat la toti banii publici care i se cuveneau din parlament amice
multumim pentru injuraturi, atata stie publicul lui huidu
Vasile said
am July 26 2009 @ 12:40 pm
Ia-l pe Badea si mereti si futeti-va in cur. Cretinilor si dobitocilor.
admin said
am July 26 2009 @ 12:41 pm
vasile gata va spun direct : toti cei care din momentul asta injura vor fi stersi si blocati automat ! vreti sa tranformati in hazna un blog , folositi-l pe al acestui huidu
0 barat said
am July 26 2009 @ 12:49 pm
punem pariu ca multi dintre astia care injura sunt pusi de huidu sau chiar posteaza huidu direct ? o sa radeti, nu va imaginati in ce hal pot actiona lupii asria moralisti !
bravo admin, nu lasa blog-ul asta sa fie invadat de acesti fani huidu care una-doua te injura , ca atat pot face
se vede de ce are insucces emisiunea lui : prinde numai la oligofrenii si indivizii care repede scot pe gura numai mizerii [in acest caz tasteaza
]
jenant amice huidu insa ca nu prezinti cum afinul tau nu isi plateste datoriile, las ca poate ti-a facut bine Becali
Simona Stana said
am July 26 2009 @ 1:46 pm
Urat,prea urat atacul….Si Huidu mai sare calul dar si dl Urban.Poate sa ne zica dl Urban cateva din datoriile pe care le-a recuperat(cunosc firma care inca mai asteapta ca Urban si asociatii sa-i recupereze din bani) si ce comisioane are pt acestea?
Impartialitate d-le Urban!Si aici si in alte cazuri!!!!!!!!
Viorel Urban said
am July 26 2009 @ 2:34 pm
urat ? simona daca te-ar injura cineva in halul asta atat ai putea spune ? punem pariu ca daca Iulian se comporta macar pe jumatate precum acest individ era apostrofat de 90% dintre comentatori ! Asa atacul lui serbanel e doar…urat, prea urat
dasta si suntem unde suntem ca tara
sper sa le fie de bine celor care au injurat de mama focului impotriva noastra
edy said
am July 26 2009 @ 2:49 pm
Decat sa te legi de Huidu si altii,mai bine n-ai mai consuma degeaba banii contribuabililor in parlamentul ala de doi lei,ca stati si dormiti toata ziua,ne costati milioane de euro si de produs nu produceti nimic,trantorilor!
VIOREL URBAN said
am July 26 2009 @ 2:57 pm
pentru edy si altii ca el [care se fac sau nu ca inteleg] : http://www.urbaniulian.ro/2009/05/28/nu-mai-sunt-o-povara-financiara-pentru-romani/
DECI IULIAN A REFUZAT TOATE SUMELE CARE I SE CUVENAU DIN PARTEA PARLAMENTULUI !
Geo said
am July 26 2009 @ 3:03 pm
ce nivel au sustinatorii lui serbanica…
voi pana nu injurati nu sunteti normali ma ! bravo admin, daia apreciez acest blog pentru ca nu lasati sa posteze toate injuraturile din lume niste frustrati si apucati !!!!
Bravo domnule Urban si nu va lasati intimidati de aceste operatiuni prin care sunteti atacati de niste neica-nimeni
p.s. pe mine si familia mea nu m-a ajutat niciodata acest huidu, ma m-am uitat la el deoarece dadea in toata lumea si poate aveau haz insa mi=am dat seama ca sunteti niste profitori si nu realizati nimic pentru oameni huidule si gainusa ! sa fac caterinca si sa ma dea la tv pot sa fac si eu
apropos nu te da lup moralist daca stii ca o ruda a ta nu isi plateste datoriile, nu de alta insa adevarul uite ca te ajunge din urma
Geo , Giulesti
Eu said
am July 26 2009 @ 3:42 pm
Mi-e scarba cand vad ce nivel de idiotenie au fanii lui Huidu; de fapt, cine se aseamana se aduna.
Leo said
am July 26 2009 @ 3:43 pm
In mod evident, Huidu este suficient de paranoic ca sa posteze el majoritatea comentariilor in favoarea lui
Basinosi, imbecili, cacati, jegosi, putori, rahati care plutesc dupa ce se trage apa - Vocabularul marelui jurnalist Huidu | Urban Iulian said
am July 26 2009 @ 4:57 pm
[...] Frustrarea lui Huidu, pe motiv de Badea si neplata a datoriilor, da in clocot…subUrban (157) [...]
anonymus said
am July 26 2009 @ 8:10 pm
Ce sa mai ,concluzia este ca fiecare persoana publica isi foloseste blogul pentru a aduce argumente in favoarea sa insa adevarul este departe de ceea ce citim noi.Cine poate sa ma contrazica, rog sa o faca!
gbrgeorge said
am July 26 2009 @ 9:25 pm
si totusi, tind sa cred ca desi ai exemplificat destul de clar cazu, adevarul este undeva la mijloc. Totusi, cand e vorba de bani, prefer sa stau in banca mea ptr ca nimeni nu o sa imi dea nimic daca ii dau dreptate. Stii ceva ? si cu justitia asta…chiar crezi ca e totul asa curat ? sa fim seriosi…am exemplu..dar, din nou nu are rost.
adina said
am July 26 2009 @ 10:20 pm
anonymus, e firesc subiectivismul aici . important e ca se atrage atentia asupra unui mod de exprimare murdar, ce nu trebuie lasat sa-si faca de cap, nu cred ca dl. huidu trebuie sa-si permita asemenea expresii….
adevarul este departe de ce citim aici sau oriunde, conflictul nu tine de afinul dl-ui. Huidu, in nici un caz, a fost adus in discutie de dl. Urban intr-un mod nu tocmai elegant, chiar daca dl. huidu l-a numit “recuperator” …poate ca daca dl. Iulian doar explica mai clar cu ce se ocupa, era suficient…
de asemenea, adevarul nu are de-a face cu comparatia dintre dl. Huidu si dl. Badea….alegerea dintre acestia doi tine doar de gusturi sau de dispozitie, ma rog…fiecare e liber sa aleaga ce doreste, dar sa te exprimi decent tine de altceva….eu una il prefer pe Mircea…tocmai pentru ca stie sa injure exact cat, cum, unde si pe cine trebuie!
Gabi said
am July 26 2009 @ 11:55 pm
Se pare ca cel mai frustrat aici sunteti dumneavoastra domnule Urban Iulian ! Nu stiu ce legatura avea Becali care i-a turanat paharul de vin in cap lui Huidu ? Discutia era despre justitia romana , nu facea referire la anumite persoane , nu au fost date nume sau aduse jigniri direct la adresa unor persoane ! Mesajul lui Huidu era adresat celor din justitie care se simt cu musca pe caciula iar dumneavostra v-ati simtit ! Nu mai faceti pe avocatul poporului pe aici ca lumea stie deja cine sunteti ! Eu v-am solicitat intr-un proces pentru taxa auto si nu mi-ati dat nici un raspuns , v-am trimis si e-mail v-am lasat si mesaj pe telefon si in 5 luni de zile nu am primit nici un raspuns ! Mi-ar fi rusine in locul dumneavoastra !!!
senator Urban Iulian - ptr.Gabi said
am July 27 2009 @ 10:55 am
Mi-ar fi rusine in locul tau.
Mi-ai cerut mie proces pentru taxa auto ? in ce sens “mi-ai cerut” ? Mi-ai trimis e-mail? Mi-ai lasat mesaj pe telefon ? cred ca ai gresit adrisantul domnule.
Alina said
am July 27 2009 @ 2:39 pm
Nu te mai lua de Huidu si vezi-ti de treaba ta!!!!!!!!!!
Te deranjeaza adevarul?
Tatal Vostru said
am July 27 2009 @ 2:41 pm
I-am placut pe baietii astia (vezi Huidu si Gainusa), dar (la dracu’ intotdeauna exista un dar) in urma cu 2-3 ani (nu imi amintesc exact, dar ce conteaza o sa va amintiti si voi) cand Huidu&Gainusa au incercat pe post intr-o emisiune de divertisment cateva episoade la rand (n.a. “Carcotasii”) sa-si scoata bazma curata tatal intr-un scandal cu terenuri de prin ograda unde era primar pe atunci, mi s-a LUAT de acesti baietei razgaiati si de duhoarea lor deontologica. Din acel moment nu am mai putut sa urmaresc emisiunea “Carcotasii” inca simpatica la acea vreme (am inteles ca a devenit jenanta).
) de catre conducerea postului.
Insa ce este mai trist, mi se pare faptul ca li se permit astfel de vendete (in direct si inregistrat
Cat despre Mircea Badea, nu ma dau in vant dupa el dar trebuie sa recunosc in atitudinea lui frustrarea care zace si in mine, de a nu putea sa-i sugrum pe toti “carnatii” astia care se numesc “alesii” si care ne VANDALIZEAZA tara. Asa ca daca e un umar de pus pentru a rasturna rahatul asta care se vrea a fi “stat de drept” si care deja la suprafata a prins o coaja impenetrabila…astept un strigat.
Pentru toti romanii care mai au o farama de bun simt si demnitate.
Tatal Vostru
alt io said
am July 27 2009 @ 2:50 pm
nu stiu care e mai breaz intre un pacalici cu exprimare de Ferentari (nu orice injuratura e pamflet!) si un dita-i senatorul cu o gramatica de Vanghelie (deci tot de p-acolo)!
o singura observatie: Huidu e tot atat de jurnalist ca si Urban, amandoi au cate un blog – poate asta o fi jurnalism… nu oricine are o emisiune la TV e jurnalist, acolo mai exista o multime de emisiuni care n-au nici o legatura cu jurnalismul. de exemplu, ce face huiduma cred ca se incdreaza la divertisment…
PS: “dramele kamarazoviene”????
Alina said
am July 27 2009 @ 9:51 pm
Domnule draga, se vede de la o posta invidia dvs. Ce legatura are radio Zu si Mircea Badea cu ceea ce spuneti despre Huidu? Nu va mai dati asa de important ca tot ce inseamna justitie in Romania este egal cu spaga. Cand va culcati seara, aveti constiinta impacata? Faceti-va treaba dvs. si lasati-l pe Huidu in pace ca nu exista termen de comparatie intre dvs. si Serban !
Dan DC said
am July 27 2009 @ 11:30 pm
Nu sunt de acord cu vocabularul folosit de nici una dintre parti. Totusi o bila alba pt Urban Iulian, ca il stimeaza pe Mircea Badea cu toate ca acesta ii injura la greu pe Basescu si PDL-ul.
Victor said
am July 28 2009 @ 8:34 am
Nu-mi place Huidu, nu-mi plac emisiunile lui. Nu-mi place atitudinea lui ca ginere de parlamentar PSD. Dar tot ce a spus despre tara asta mizerabila e corect. Mai bine plecam naibi ca ne omoara astia.
http://www.urbaniulian.ro/2009/07/28/sunt-cercetat-de-cncd-pentru-ca-am-avut-curajul-sa-discut-despre-afacerea-tiganeasca/ said
am July 28 2009 @ 6:39 pm
http://www.urbaniulian.ro/2009/07/28/sunt-cercetat-de-cncd-pentru-ca-am-avut-curajul-sa-discut-despre-afacerea-tiganeasca/
aradean said
am July 29 2009 @ 2:29 pm
dragu’ meu politician…nu intru in subiect pt ca ma lasa rece.o singura obiectie insa…ia si te uita la acoperirea nationala radio zu si fa comparatie cu kiss fm si ai sa vezi ca vorbesti aiurea.de fapt om politic…ce sa te astepti…dai copy paste de la ce abereaza altii.aia macar au interes,dar tu?
Henry Wotton said
am July 29 2009 @ 3:34 pm
Domnule Urban,
pana acum n-am auzit de dvs, dar nici de Popoviciu n-auzisem pana la scandalul cu casele.
Am o singura intrebare: la cate firme( banoase) aveti, de ce trebui sa va platesc eu din impozitul meu, ca parlamentar? De ce unor oameni ca dvs nu le mai ajunge? Credeti ca in mormant duceti vreun ban? Nici macar n-o sa lasati nimic memorabil in urma. Poate de aceea va si asociati numele cu persoane mult mai cunoscute. Ca sa va bagati in seama, domnule bugetar.
Apropo: numele va defineste perfect: urBAN!
VIOREL URBAN said
am July 29 2009 @ 3:39 pm
pentru pentru Henry Wotton si altii ca el [care se fac sau nu ca inteleg] : http://www.urbaniulian.ro/2009/05/28/nu-mai-sunt-o-povara-financiara-pentru-romani/
DECI IULIAN A REFUZAT TOATE SUMELE CARE I SE CUVENAU DIN PARTEA PARLAMENTULUI !
Irinel - pentru cei care nu sunt inca convinsi de caracterul infect al lui Huidu said
am July 29 2009 @ 4:08 pm
Cititi aici
http://www.cotidianul.ro/teo_mi_a_facut_o_huidu_de_nu_m_am_vazut-64098.html
Henry Wotton said
am July 29 2009 @ 9:30 pm
Domnule UrBan,
cu regret trebuie sa va spun ca , in ciuda gestului dvs supermanic-ostentativ( salariul oricum era mai mic decat unul din costumele dvs scumpe) ne costati o gramada de bani. Din impozitele noastre va platim curentul ca sa stati degeaba in Parlament( nu va apucati sa platiti factura, ca deveniti si mai penibil), din banii nostri primiti( ca partid) halca grasa in campanii electorale, din banii nostri ajungeti sa furati ca madam parlamentar-ministru Ritzi( dvs inca nu. Cred.).
De ce sunteti ipocrit si nu recunosteti ca sunteti acolo( cat mai costa mandatul?) doar ca sa va faceti relatii pt business-uri.
Nu va mai dati haiduc, sunteti doar unul dintre sutele de zapcii fara scrupule.
Si, apropo de meserie, cum e cand il executati pe unul cu datorii? Va simtzitzi un pic racket? E grandios sentimentul ca traiesti din firimiturile( recte procente) altora?
Leo@Wotton said
am July 30 2009 @ 10:19 am
Esti o scursura tipica a societatii bai cretinule. Cu gandirea ta plina-ochi cu kakatul care ti se revarsa pe gura, arati fix a pesedist obisnuit sa fure si apoi sa strige din ranunchi ca este atacat, ca se simte jefuit, cand te fapt isi pui in farfurie ce iti iese pe gura. Esti un nemernic si o jogodie ordinara
Mircea said
am July 30 2009 @ 10:31 am
Huidu este cea mai abjecta si duplicitara papusa manelista care, are impresia ca este un intelectual rafinat ca fel cum se rafineaza votca din rahatul de hazna puturoasa.
Traieste pe seama lui socrasu, a nevestei adica este un parazit, un limbric, un apendice care invenineaza romanii.
Lasa ca i se apropie sfarsitul carierei de mascarici
suparat pe ipocriti said
am July 30 2009 @ 11:33 am
Huidu – jurnalistul cu piscina si casa de 300000 de euro
Identificator inscriere: 2007-00008544801618-MAG Detalii Romarhiva
Utilizator autorizat: Doru Crin Trifoi
Data si ora inscrierii: 16.aug.2007 17:24:20.030
Tipul inscrierii: Aviz Initial
Destinatia inscrierii: creditor garantat/debitor
Data expirare: 16.aug.2012 23:59:59.000
Creditori persoane juridice
Numar ordine: 1
Denumire: BANCA COMERCIALA CARPATICA, SUCURSALA BUCURESTI
Tipul: societate comerciala pe actiuni
Sediul: CALEA PLEVNEI, NR. 98
Tara: Romania
Localitate: Bucuresti
Numar identificare: J40/3761/2000
Cod unic de identificare: 12924692
Judet Sector: SECTOR 1
Debitori persoane fizice
Numar ordine: 1
Nume: HUIDU
Prenume: CRISTINA MARIA
Adresa: STR. CALEA 13 SEPTEMBRIE NR. 129, BL. T3A, ET. 1, AP. 6
Tara: Romania
Localitatea: Bucuresti
Judet Sector: SECTOR 5
CNP: 2770724431523
Alte date: IDENTIFICATA PRIN CI SERIA DP NR. 088832/18.09.2002, ELIBERATA DE D.G.E.I.P – DEP, CASATORITA
Numar ordine: 2
Nume: HUIDU
Prenume: SERBAN-SEBASTIAN
Adresa: BLD. CAMIL RESSU NR.53, BLOC H14, SC.6, ET.4, AP.118
Tara: Romania
Localitatea: Bucuresti
CNP: 1760716434537
Alte date: IDENTIFICAT PRIN CI SERIA DP NR. 053863, ELIBERATA DE I.G.P.-D.E.P. LA DATA DE 10.01.2001
Numar ordine: 3
Nume: MATEI
Prenume: ANCA ELENA
Adresa: STR. ELEFTERIE NR. 25, ETJ. 2, AP. 4
Tara: Romania
Localitatea: Bucuresti
Judet Sector: SECTOR 5
CNP: 2810223430026
Alte date: IDENTIFICATA PRIN CI SERIA DP NR. 094664/11.02.2003, ELIBERATA DE D.G.I.P. – D.E.P.
Alte bunuri
Numar ordine: 1
Descriere: GARANTII IPOTECARI CONSIMT LA INTABULAREA IN FAVOAREA BANCII COMERCIALE CARPATICA SA SUCURSALA BUCURESTI PLEVNEI A IPOTECII DE RANG I IN SUMA DE 300.000 EUR PLUS DOBANZILE AFERENTE – LA DATA ACORDARII, DOBANDA ESTE DE 6,9% PE AN, FIXA PE TOATA PERIOADA DE CREDITARE, TOATE COSTURILE AFERENTE CREDITULUI (INCLUSIV DOBANZI PENALIZATOARE, PENALITATI, COMISIOANE) CALCULATE CONFORM CLAUZELOR CONTRACTUALE, PRECUM SI CHELTUIELILE DE ORICE FEL LEGATE DE RECUPERAREA TUTUROR SUMELOR DATORATE (CHELTUIELI DE JUDECATA, CHELTUIELI LEGATE DE EXECUTAREA SILITA ETC) ASUPRA IMOBILULUI SITUAT IN COMUNA SNAGOV, JUDETUL ILFOV CONSTAND IN TEREN INTRAVILAN SI CONSTRUCTIE – CU DESTINATIE LOCUINTA – S+P+M, GARAJ, GRUP SANITAR, PISCINA – INSCRIS IN CF A COMUNEI SNAGOV, NR. 1237, CU NUMAR CADASTRAL 318, CONFORM INCHEIERILOR NR. 5503/09.06.2003 SI NR. 103995/30.07.2007 EMISE DE ANCPI – OCPI ILFOV, PROPRIETATEA LUI HUIDU CRISTINA MARIA, HUIDU SERBAN-SEBASTIAN SI MATEI ANCA ELENA. TERENUL A FOST DOBANDIT IN BAZA CONTRACTULUI DE DONATIE AUTENTIFICAT SUB NR. 825/05.05.2003 EMIS DE BNP – ARON FLORENTINA, INTABULAT IN CF A LOCALITATI OTOPENI, NR. 1237, CU NUMAR CADASTRAL 318, CONFORM INCHEIERII NR. 5503/09.06.2003 EMISA DE ANCPI – OCPI ILFOV. CONSTRUCTIA A FOST RIDICATA IN BAZA AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE NR. 125/24.09.2003 EMISA DE PRIMARIA COMUNEI SNAGOV, AUTORIZATIE INSCRISA ALATURI DE PROCESUL VERBAL DE RECEPTIE FINALA NR. 5082/07.03.2007 IN CF A LOCALITATI OTOPENI, NR. 1237, CU NUMAR CADASTRAL 318, CONFORM INCHEIERII NR. 103995/30.07.2007 EMISA DE ANCPI – OCPI ILFOV. BUNUL A FOST EVALUAT DE D-NA ANTON MARIANA, EVALUATOR ANEVAR, LA VALOAREA DE 481.515 EUR, CONFORM RAPORTULUI DE EVALUARE, ANEXA LA CONTRACTUL DE CREDIT. IPOTECA SE EXTINDE: ASUPRA TUTUROR IMBUNATATIRILOR, ADAUGIRILOR, RESTRUCTURARILOR, MODIFICARILOR SAU EXTINDERILOR PREZENTE SI VIITOARE (IN MASURA IN CARE ELE POT FI CONSIDERATE AMELIORATIUNI CONFORM ART. 1777 COD CIVIL) ADUSE IMOBILULUI DE LA DATA INCHEIERII PREZENTULUI CONTRACT PANA LA DATA RAMBURSARII INTEGRALE A SUMEI GARANTATE DEFINITA LA PUNCTUL III; ASUPRA TUTUROR BUNURILE CARE SUNT SAU VOR DEVENI ACCESORII IMOBILULUI, INTELEGANDU-SE CA RESPECTIVELE BUNURI POT FI IMOBILE PRIN NATURA LOR, IMOBILE PRIN DESTINATIE SAU IMOBILE PRIN NATURA IMOBILA A BUNULUI CU CARE ACESTEA AU LEGATURA; ASUPRA ORICAREI DESPAGUBIRI PE CARE UN TERT AR PUTEA SA O DATOREZE GARANTULUI IPOTECAR IN LEGATURA CU PIERDEREA SAU DETERIORAREA IMOBILULUI IPOTECAT; IN CAZURILE IN CARE NU ESTE INTERZIS IN MOD EXPRES PRIN LEGE, ASUPRA TUTUROR SI ORICAROR SUME PLATITE SAU CE VOR TREBUI PLATITE GARANTULUI IPOTECAR DE CATRE ORICE AUTORITATE GUVERNAMENTALA SAU LOCALA SAU ALTA PERSOANA, CU TITLU DE DESPAGUBIRE PENTRU NATIONALIZAREA, SECHESTRAREA, EXPROPRIEREA, SAU RESTITUIREA CATRE FOSTII PROPRIETARI A BUNULUI IPOTECAT SAU PIERDEREA DE CATRE GARANTUL IPOTECAR A IMOBILULUI IPOTECAT SAU A ORICARUI DREPT IN LEGATURA CU ACESTA, INDIFERENT DE MOTIVUL ACESTEI PIERDERI.
Numar ordine: 2
Descriere: IPOTECA SE CONSTITUIE CA ACCESORIU SI IN GARANTAREA CREDITULUI ACORDAT DE BANCA DEBITORULUI MATEI VINTILA, CETATEAN ROMAN, DOMICILIAT IN BUCURESTI, STR. ELEFTERIE NR. 25, AP. 1, SECTOR 5, CNP 1520504400323, IDENTIFICAT PRIN CI SERIA DP NR. 094662/11.02.2003, ELIBERATA DE D.G.E.I.P. – D.E.P.CONFORM CONTRACTULUI DE CREDIT NR.332/13.08.2007, (CU COMPLETARILE SI MODIFICARILE ULTERIOARE ADUSE PRIN ACTE ADITIONALE) CREDIT IN VALOARE DE 300.000 EUR, A DOBANZILOR- LA DATA ACORDARII, DOBANDA ESTE DE 6,9% PE AN, FIXA PE TOATA PERIOADA DE CREDITARE, SI A TUTUROR COSTURILOR AFERENTE CREDITULUI (INCLUSIV DOBANZI PENALIZATOARE, PENALITATI, COMISIOANE) CALCULATE CONFORM PREVEDERILOR CONTRACTUALE, PRECUM CHELTUIELILE DE ORICE FEL LEGATE DE RECUPERAREA TUTUROR SUMELOR DATORATE (CHELTUIELI DE JUDECATA, CHELTUIELI LEGATE DE EXECUTAREA SILITA ETC). IPOTECA GARANTEAZA TOATE SUMELE CARE VOR LUA LOCUL PROPRIETATII IN BAZA SUBROGATIEI REALE. GARANTII IPOTECARI DECLARA CA AU LUAT LA CUNOSTINTA DE PREVEDERILE CONTRACTULUI DE CREDIT NR. 332/13.08.2007. CONTRACT DE GARANTIE IMOBILIARA NR.332/01 DIN 13.08.2007.
edy said
am July 30 2009 @ 3:53 pm
Felicitari pentru gestul facut de renuntare la salariu si restul…si pentru faptul ca ne-ai dat prilejul sa vedem cit de groaznic de mult ne costa blestematii de parlamentari…daca macar jumatate din ei ti-ar urma gestul,ar fi ceva,dar asta nu o sa se intimple niciodata…Eu nu am nimic personal cu dumneata,d-le Urban,chiar imi esti simpatic cu moaca ta de tocilar(no offense…),ci cu institutia parlamentului in general,care,din punctul meu de vedere,nu merita nici un respect…Oricum,felicitari inca o data!…
TV said
am July 30 2009 @ 5:56 pm
Te sustinem 2000% d-le Iulian Urban; pentru ca vedem ca va pasa, pentru ca vedem ca vreti sa schimbati impreuna si pentru noi toti ceva.
www.teparul.ro said
am August 2 2009 @ 7:39 am
Catre Huidu: 99% din critica este invidie.
Felicitari domnule Urban !
TE vad inca !! said
am March 2 2010 @ 9:05 pm
Cu cat citesc mai mult imi dau seama de evidenta frustrari in persoana lui Urban ! dar ce este publicat aici pe acest sit ca date personale este o incalcare a legii datelor personale !!
Ei si o sa zica Urban, eu sunt legea….ma doare undeva de ea !! Eu sunt cel ce face EXACT CE VREA ! din partea mea pe zi ce trece imi dau seama ca esti un nimeni , as zice magar nesimtit, obraznic. Dar nu zic, nimik !
TE vad inca !! Si te vad prost ! said
am March 2 2010 @ 9:40 pm
Senatorul Urban Iulian nu doreste altceva decat sa comunice liber si sa stabileasca o relatie cat mai apropiata cu alegatorii sai si nu numai.
HAI CA ESTE INTERESANT CE SPUNE..: MAI ALES CA ARE UN LIMBAJ ! DE TE DOARE CAPUL : citeste mai jos titlu de articol de pe blogul pesonal !
http://www.urbaniulian.ro/2009/03/20/basinosii-imbecilii-si-cacatii-il-saluta-pe-huidu/
PAZEA VINE INGERUL SALVATOR AL NEAMULUI, CU GIROFARUL LA PURTATOR !
Eu singur ! said
am March 2 2010 @ 11:01 pm
da, ai dreptate ati gresit numele …cel corect SUBURBAN !
Acesta este cel corect !!
Laura said
am June 27 2010 @ 1:29 pm
Hello!
Te-ai gasit sa-l critici pe Huidu ,dar esti un parvenit nenorocit!