Cine imi suporta mie banii pierduti, timpul pierdut si daune pentru bataia lor de joc fata de noi?
---------- Forwarded message ----------From: Paula Stan
Date: 2009/7/21
Subject:
To: iulian.urban@gmail.com
BUNA ZIUAMa numesc Stan Paula, am absolvit Universitatea Spiru Haret, Facult Admin Publica frecventa redusa, promotia iulie 2009.Am dat acelasi examen cu cei de la zi si invat la distanta, fara nici o diferenta.Nu mi se pare normal si legal ca cei de la zi sa nu mai dea examen si noi ceilalti ,,da’’.Am facut facultatea la varsta de 41 ani, pt a-mi fi necesara diploma la locul de munca, pt un salariu mai bun.Am platit ac ani, am invatat si am pierdut zile de la serviciu pt a merge la facultate, a invata si a da ac examen de licenta in ac vara, adica pe 5 iulie 2009De ce dna Min nu s-a autosesizat inainte de luna iulie a ac an, adica in luna iunie, deoarece stia ca promotia 2009 sustine examen de licenta la inceput de iulie?Cine imi suporta mie banii pierduti, timpul pierdut si daune pt bataia lor de joc fata de noi.?Multumesc pt intelegere si daca imi puteti raspunde, daca ma pot adresa deja instantei de judecata ca ac persoane ,,incompetent’’ sa fie trase la raspundere si sa suporte daune pt ceea ce se intampla cu noi studentii de buna credinta si constiinciosi. Am ales ac facult fiind aproape de locul de munca.MultumescPaula Stan
Raspuns
---------- Forwarded message ----------
From: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
Date: 2009/7/21
Subject: Fwd:
To: Paula.Stan
D-na Stan Paula
In mod evident, statul roman este principalul vinovat in aceasta situatie. Pentru ca studentii, sunt pana la urma consumatori de servicii de invatamant si , pentru ca ei, sau parintii lor, platesc taxe si impozite, TREBUIAU SA FIE PROTEJATI DE STATUL ROMAN, care a inchis ochii la nereguli si a favorizat aceasta situatie actuala.
Nu cred ca isi va asuma nimeni decizia de a anula diplomele sau sa blocheze examenele pentru cei din situatia dvs. . Sunt oameni care au facut eforturi financiare si sistemul trebuie pedepsit, functionarii, politicienii care au fost partasi la o bataie de joc, si nu victimele colaterale adica studentii.
Totusi este acum momentul decisiv sa se rezolve problema insa atat in mediul universitar privat cat si in cel de stat unde neregulile sunt la fel de mari precum cele din sistemul privat. Sa nu avem impresia ca de la stat ies super-absolventi iar de la privat uscaturi. Din pacate tot invatamantul romanesc s-a prabusit sub interesele financiare si politice ale celor care au inchis ochii la aceste stari de involutie crunta.
Cu stima
senator PDL de Ilfov Urban Iulian
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Dana said
am July 21 2009 @ 3:09 pm
“Am facut facultatea la varsta de 41 ani, pt a-mi fi necesara diploma…” Cu asa licentiati…
FC said
am July 21 2009 @ 3:15 pm
Ce absolventi, nici nu stiu sa scrie idiotii astia
Eugen said
am July 21 2009 @ 3:36 pm
Auziti , dar daca tanti asta a terminat de exemplu Medicina ? Va dati seama ca este sinucidere curata sa te duci la un asemenea medic ?
http://www.urbaniulian.ro/2009/07/21/facultate-la-kil/ said
am July 21 2009 @ 3:36 pm
http://www.urbaniulian.ro/2009/07/21/facultate-la-kil/
Alina Stan said
am July 21 2009 @ 3:47 pm
Eu am facut Facultatea de Marketing si Afaceri Economice Internationale din cadrul Univ. Spiru Haret si vreau sa va zic ca cine vrea invata ci nu,nu. Nu inteleg de ce toata lumea se ia de cei de la Spiru cum ca ar fi analfabeti.
Cand am terminat liceul si am vrut sa ma inscriu la o facultate de stat nu am avut nici o sansa. La Universitatea din Bucuresti au venit oameni cu medii de 9.90 din Iasi, Bacau, Craiova si alte orase din tara, iar eu cu o medie de 8.53, efectiv eram respinsa din start. Si sa nu mai punem in discutie ASE-ul unde au fost doare cateva locuri la buget, iar la stat cu plata nu m-as fi dus nici daca imi platea cineva studiile.
Sunt foarte multi cei de la facultatile de stat care-si cumpara lucrarile de licenta si le prezinta ca si cum ar fi fost lucrate de ei. In comparatie cu ei, eu mi-am facut si lucrare si am mai si invatat pentru examenul final. Asa ca hai sa nu-i bagam pe toti cei de la facultatile private intr-o oala.
senator Urban Iulian - ptr. Alina Stan said
am July 21 2009 @ 3:56 pm
Corect; oriunde in lume, cine vrea sa invete invata.
Problema este legata de faptul ca, universitatile trebuie sa fie obligate sa instituie filtre care sa NU permita celor care din start vor sa treaca ca pestele prin apa, sa nu isi realizeze acest plan
dan said
am July 21 2009 @ 4:13 pm
a vrea nu este suficient. Toti “ar vrea sa invete”(asta ascunde de fapt ca unii,majoritatea de fapt “vor o diploma”,dar asta e alta discutie).
Problema in a scoate sute de mii de absolventi doar pt.”au vrut si ei sa invete”/”au vrut si ei o diploma” este ca societatea trebuie sa se protejeze impotriva riscului destul de crescut ca acesti “specialisti”sa profeseze pe ce au invatat. E drept ca probabil exista si unii(putini)absolventi care chiar ies cu ceva din scoala aia dar majoritatea au facut la distanta(de scoala si de carte) in scopul de a obtine mai facil si mai ieftin mult dorita diploma fara care,intr-adevar,azi nu te mai angajeaza nimeni.
Da,o groaza de romani ar fi lucrat inainte la APACA sau la dat cu sapa dar acum tot prostu(cu bani sau fara)are o diploma(de facultate,post liceala,distanta si alte asemenea hartii obscure).
Deci problema e a societatii in care vor activa o groaza de “specialisti”cu o calificare dubioasa cel putin.
In ritmul asta nu mai e mult si toti ciobanii de la sapa si de la oi vor vrea o diploma si,pt.a le satisface visul, USH va gasi o modalitate in care sa faca niste “studii pe ogor”platite cu 100 eur/an si gata,in 5 ani tot ciobanu va avea diploma in horticultura si zootehnie.
Nu,vina e si a voastra,ipocriti lenesi si multi dintre voi semidocti absolventi de asemenea “facultati”. Stim bine ca v-ati dus acolo ca”tarifu era ieftin” si hartia se obtinea usor. Nu fiti ipocriti si recunoasteti!(o mica minoritate din absolventii de la facultatile astea de garaj chiar stiu meserie). In plus, ignoranta care ucide pe romani sper sa va manance si banii si anii de viata si de data asta: e vorba de un CONTRACT DE SCOLARIZARE pe care il semnezi cand te apuci de scoala aia. Ca la orice contract,trbuie sa verifici cu cine semnezi,sa iti arate aia in original acreditarile lor nu sa te duci sa dai banu ca prostu pe vorbele lor.Asta seamana cu CARITAS: se duce tot prostu sa bage bani sedus de promisiunea ca in 6 luni ii va vedea inzecit dar nu isi pune problema sa verifice ce firma e,ce bonitate,ce acte are si cand aia dau faliment si ramane mofluz cere ajutorul statului adica are pretentia ca toti cetatenii romani sa plateasca prostia,ignoranta si credulitatea lor.
Din pacate interesele politice si financiare sunt mari si probabil ca semidoctii vor ramane cu diplomele
florin said
am July 21 2009 @ 4:25 pm
CINE VORBESTE DE RESPECTAREA LIGII?! MADAME ANDRONESCU ERA PANA ACUM 2 LUNI IN AFARA LEGII PRIN CUMUL DE FUNCTII PUBLICE -RECTOR SI MINISTRU- SI NU VROIA SA RENUNTE IN RUPTUL CAPULUI NUMAI PROTESTELE STUDENTILOR AU DISLOCAT-O DE LA POLITEHNICA
Buduru said
am July 21 2009 @ 4:27 pm
Am sa repet chestia asta, pan-o sa fac basici la degete: atacul asupra USH n-are nicio treaba cu calitatea invatamantului! Nimic! Zero! E vorba, exclusiv, de bani! Universitatile de stat sunt la pamant! Tre’ sa disponibilizeze vreo 20% din profesori, pentru a plati salariile pana la sfarsitul anului! Daca se vor inscrie, in toamna, multi studenti la stat, pe locurile cu plata, nu vor mai disponibiliza profesori! D’aia e bataia pestelui acum, repede, repede! Aspectul politic al “cestiunii” e secundar, in acest caz!
Pentru absolventii USH:
Ati invatat carte?
Daca da, atunci duceti-va’n fata angajatorului si demonstrati-i ca-n spatele diplomei se afla un om de valoare! Nu va mai conta cine-a semnat, sau emis, diploma (asta e valabila si-n cazul in care aveti o valoare dubitabila!)!
Aveti zeci de mii de “dusmani”! Ei sunt absolventii celorlalte facultati, de stat, sau particulare, pe care-i concurati pe piata muncii, o piata grav afectata de proasta gestionare a crizei, de catre actualul guvern.
Bonne chance! Sa castige cel mai bun!
Deniz@Buduru said
am July 21 2009 @ 4:39 pm
Achiesez la treaba cu , daca esti pregatit du-te si demonstreaza acest lucru in practica
mery said
am July 21 2009 @ 4:44 pm
“Ati invatat carte?
Daca da, atunci duceti-va’n fata angajatorului si demonstrati-i ca-n spatele diplomei se afla un om de valoare!”
Usor de spus, greu de obtinut.Pai cine ma angajeaza pe mine daca vede ce facultate am absolvit????
Catalin HN said
am July 21 2009 @ 4:44 pm
Nu uitati ca si Vanghelie are diploma (probabil si-a ales specialitatea “Almanahe”), si Gigi Becali …
Nu cred ca problema se poate pune in felul asta: “cine vrea sa invete, invata oriunde” – cred eu ca asta e un mod superficial de a trata acest subiect. Respectivii studenti poate vor sa invete, poate sunt si capabili sa o faca, dar trebuie sa aibe CE si DE LA CINE sa invete. Nu doar vointa si capacitatea fiecaruia e importanta, ci la fel de importante sunt PROGRAMA dupa care invata si PROFESORII (si implicit CURSURILE) de la care invata. Daca veti analiza programele diferitelor facultati din Romania la aceeasi specializare (marketing sau finante de exemplu) veti gasi diferente mari intre acestea, desi specialitatea este aceeasi ! Cat despre unii “profesori” care au umplut anumite facultati … ce sa mai vorbim ! Ii las mai bine pe cei care i-au avut la curs sa-i aprecieze, dar dupa cativa ani in care vor incerca sa profeseze in meseria in care au fost licentiati.
Acum cativa ani purtam interviuri de angajare pt. un post de “Specialist marketing – specializarea: Cercetare de piata” . In cadrul interviului, intr-o problema aparent banala, i-am spus unui candidat ca nu are dreptate si mi-a raspuns ca la el in curs asa scrie! Terminase ASE-ul si era pregatit de (o parte de) profesori incompetenti, rupti de realitate. Nici nu stiu daca ar trebui sa rad sau “sa plang” de afirmatia lui fiindca practic acel individ nu avea nici o vina; lui i se inoculasera in facultate niste prostii pe care el le lua ca fiind adevaruri. Prin urmare, reforma invatamantului, cred eu, ar trebui sa inceapa cu:
1. Programa de studiu pe fiecare specialitate (aceeasi specialitate sa aiba aceeasi programa indiferent de facultatea in care se studiaza in Romania);
2. Continutul cursurilor – dar aici e aproape imposibil, fiindca precis vom alege varianta cea mai defavorabila (doar suntem romani), adica vom elimina cursurile bune si le vom generaliza pe cele proaste. Situatia ideala si de dorit ar fi sa aliniem cursurile predate in facultatile noastre cu cele de la universitatile de prestigiu din domeniile respective (si ar trebui sa gasim intai persoanele competente care sa faca asta).
3. O selectie mai buna a candidatilor, atat la admitere (cu examen de admitere obligatoriu, indiferent de nota obtinuta la bac si barem minim la fiecare specializare), cat si o triere pe parcursul studentiei (sa nu termine facultatea decat cei care merita cu adevarat).
4. O limitare a locurilor pe specialitati, la nivel national, altfel riscam sa acoatem “pe banda rulanta” licentiati someri, pe care piata muncii nu ii va putea absorbi (nu are nimeni ce sa faca, de ex. , cu 20.000 de absolventi intr-un an, intr-o singura specializare-oricare ar fi aceea, din Romania).
Toate aceste aspecte ar trebui impuse si monitorizate de Ministerul Invatamantului unde, in ultimii 20 de ani, s-a simtit absenta competentei si a continuitatii.
Eugen said
am July 21 2009 @ 4:47 pm
Voi va dati seama ca Vanghelie, o sa fie in curand absolvent de Facultate de Drept ? Ba, voi va dati seama ca idiotul asta poate sa ajunga judecator si el nici nu leaga bine doua vorbe in limba nationala ?
larisa said
am July 21 2009 @ 4:56 pm
Sunt total de acord cu parerea Danei referitor la o parte din licentiatii de la S.H. Spun, o parte, deoarece, intr-adevar, dna din articolul de mai sus a recunoscut ca a facut facultatea doar pentru diploma si pentru a promova pe un post mai bun, dar asta nu inseamna ca dansa reprezinta totalitatea studentilor licentiati din cadrul S.H.
Stiti ce nu inteleg eu?
Universitatea S.H. a “devenit celebra” (ca sa spun asa) prin cursurile la I.D. inca de prin anul 2005. Totodata, in 2004 stiu ca s-a luat o hotarare prin care studiile universitare isi micsorau durata cu un an si de la 4 ani ajungeau la 3 ani.
Prin 2007, s-a facut scandal din cauza ca durata studiilor de la S.H., mai exact din cadrul Facultatii de Drept nu poate fi de 3 ani; astfel, studentii care intrasera la S.H. in anul 2005, au fost nevoiti ca in anul 2007 – 2008, sa faca 2 ani de studiu (3+4), intr-un singur an universitar, pentru a intra in legalitate.
De ce in 2007 cand a fost valul cu durata studiilor la I.D. nu s-a constat ca acestea sunt “ilegale”?
De ce, abia in 2009, dupa 4 ani, s-a trezit la realitate dna Ministru, si se vrea eliminarea tuturor diplomelor S.H.
Si eu am terminat la S.H., anul trecut Facultatea de Drept. Cand am sustinut primul examen la Teoria Dreptului, am avut un soc, deoarece eu invatasem ditamai cartea, si am avut marea surpriza ca la examen sa fiu asezata in fata unui monitor, sa mi se dea 10 intrebari cu raspunsuri grila si sa iau nota 5. Contest formele de evaluare a cunostiintelor din cadrul universitatii, dar, trebuie sa recunoastem ca sunt studenti si studenti si nu-i putem baga pe toti in aceeasi oala.
Ma consider o victima a sistemului de invatamant, deoarece in ultimii ani, nu s-a facut nimic altceva decat experimente.
ME said
am July 21 2009 @ 5:06 pm
Multumesc Buduru,
Eu sunt pe post la job-ul meu de 4 ani, am inceput aceasta facultate in 2006 si acum am terminat-o.Daca era sa fiu asa incompetenta cum se tot vehiculeaza pe aici despre studentii de la USH eram de mult afara.Lucrez la firma privata nu la STAT, deci nu ma tine nimeni in brate.Inainte sa fac aceasta facultate am facut 3 cursuri de specializare in domeniul calculatoarelor si in domeniul contabilitatii.Sunt diplome care sunt recunocute si de Min.Muncii si de MEC.Poate cineva sa-mi spuna de ce nu ar trebui sa-mi fie eliberata diploma de licenta?Pentru ca am fost studenta la USH( in momentul in care m-am inscris la facultate habar nu aveam cum se sustin examenele acolo, stiam doar ca vreau sa fac o facultate pentru a-mi dovedi ca sunt capabila ).Nu pot sa spun ca a fost usor pentru ca nu a fost, pentru ca a trebuit sa invat, pentru ca a trebuit sa nu stau cu copilul meu sa ma joc, pentru ca a trebuit sa-mi iau concedii pentru studii.Nu toti care trec prin facultate au bani sa impinga ca sa-si ia o diploma ci multi invata ca sa o merite.
Imi pare rau ca aici arunca cu vorbe fara sa gandeasca ca poate rani.
Nu ma afecteaza foarte rau cuvintele dure care se folosesc aici pentru ca eu ma simt bazata.Mai rau este de studentii care nu au un loc de munca, care au invatat si acum la inceput de drum se izbesc de niste ziduri grose.Ce incredere sa mai aibe acesti oameni pe care vrem sa-i promovam pentru ca sunt tineri si la inceput de cariera.
Sper sa se faca dreptate pentru studenti.
Buduru said
am July 21 2009 @ 5:30 pm
@mery
Singura problema ar fi aceea de a nu te chema la interviu, datorita diplomei! In opinia mea, e discriminare!
Daca ajungi in fata angajatorului si nu obtii postul, atunci nu diploma este de vina! Ori a fost cineva mai bun ca tine (si angajatorul l-a ales pe el), ori nu ai fost destul de bine pregatita (presupunand ca nu a angajat pe nimeni, angajatorul va relua procesul de selectie), ori a venit unu’ cu pile!
Buduru said
am July 21 2009 @ 5:47 pm
@ME
Cu placere!
Sunt complet neutru, in legatura cu USH, in sensul ca n-am absolvit aceasta facultate, n-am afaceri cu ea, etc., dar sustin cauza absolventilor acestei universitati, tocmai datorita unor oameni ca tine! Oameni care-au vrut sa-nvete si au ales varianta mai accesibila ca pret!
Masurile luate de guvern sunt absurde! Intr-un magazin de portelanuri, nu lucrezi cu manusi de sudor! Asta a facut guvernul in cazul USH, iar acum nu stie cum sa dreaga busuiocul (cel politic, ca economic n-are ce-i mai face!).
Nu trebuia sa se puna in discutie anularea diplomelor, inchiderea universitatii, etc., ci instituirea unui program de monitorizare (de catre angajati ai ministerului, sau ARACIS-ului-sau cum s-o numi), pentru o perioada de 2-3 ani, timp in care USH trebuia intre in legalitate cu toate formele de invatamant! Costul programului de monitorizare ar fi urmat sa fie suportat de USH (mai lua si ministerul niste bani la buget!). Exact cum procedeaza UE, cu noi, pe justitie! Exagerez! In cazul nostru, trebuia sa ne-nchida de multa vreme!
Asa, ce-a facut guvernul? Paguba! In loc sa inscrie 100000 de studenti, USH va mai inscrie 20000! Gaura la bugetul de stat!
LastChance said
am July 21 2009 @ 6:00 pm
ipocrizia afunda romania
hotul neprins este negustor cinstit
atat pot sa mai zic in tara asta
oricum nu intrati in jocul comunist, ei vor sa pastreze privilegiul de a controla totul, in loc sa lase veniturile la oameni pun biruri si impart sub forma de subventii atunci cand le este frica. Viitorul este al capitalismului, libera concurenta trebuie sa primeze, trebuie sa scapam de oblojiti din bugetare, cunosc informaticieni, juristi, economisti cu diplome de la stat sunt la pamant cu pregatirea, sunt infricosat nu de ceea ce produc universitatile ci de modul in care se fac angajarile.
Csaba said
am July 21 2009 @ 6:56 pm
Daca asa scrie romaneste o absolventa de facultate, atunci merita sa mai dea vreo 50 de examene, nu unul. Doamna draga, daca un ungur isi da seama ca nu stii sa scrii romaneste, atunci lasa dracului frustrari de 2 bani si invata macar sa scrii, sau sa taci.
lanton said
am July 21 2009 @ 10:55 pm
“Nu,vina e si a voastra,ipocriti lenesi si multi dintre voi semidocti absolventi de asemenea “facultati”. Stim bine ca v-ati dus acolo ca”tarifu era ieftin” si hartia se obtinea usor. Nu fiti ipocriti si recunoasteti!”
Bravo Dane corect si foarte adevarat .
MADCAT said
am July 22 2009 @ 6:54 am
Cine vrea sa invete, invata! Acum, sa fim seriosi: cati se duc la particulare “sa invete”?! Ca vad ca ne place sa ne mintim! La particulare se duc, in marea majoritate a cazurilor, doar lichele care nu mai au timp si chef sa invete, dar merg “pt a-mi fi necesara diploma la locul de munca“. Sa vedeti ce pseudo-psihologi de scoate spiru haret in Brasov… BATAIE DE JOC!!!
Dar acum, sa fim seriosi: profii isi iau spaga, smecherasii de studenti isi iau diplomele si noi, tara, in general, luam o mare teapa, pardon: muie din toata afacerea asta. Si statul sta si se uita ca curca-n lemne si ca proasta-n targ fara sa faca nimic… nu ca n-ar intelege, da’ nu vrea. Ca suge si statul ceva bani din toata afacerea asta mizerabila. RUSINE!
Elena said
am July 22 2009 @ 7:04 am
Ia nu va mnai opariti atat, mai “desteptilor” cu scoli inalte. Daca voi credeti ca ne prostiti , va inselati, stim si stiti si voi cum se invata in facultatile de azi, fie ele de stat sau private. De voi ce sa zic, va dati toti mareti si in fapt doar platiti o hartie si pe urma AROGANTA pe voi cat caru’. Stiti cine e cel mai tare si va ajuta pe voi toti sa treceti cu usurinta
( de, aveti bani in plus, si da bine sa ai studii superioare)prin scoala?…..CALCULATORUL…pardon…COMPUTERUL… sa traiasca el mai …. desteptilor , fara el erati niste nulitati si atat. Fara acest minunat obiect nu s-ar fi ajuns aici. Tot ce ai nevoie scoti de pe computer si gata, ce detepti sunteti voi. Asa ca mai lasati-ma si voi cei care va dati mareti ca ati facut scoala si munciti la privat. Si la privat s-au aciuit tot felul de trantori si pilosi , iar patronii trebuie sa traga tot cu cei muncitori. Sunt lenesi si profitori in toate firmele private. Nu va mai laudati ca munciti si faceti si scoala. Facultatile sunt la fel ca si scolile de calificare de 3 luni, unde dai banul si iei diploma. Asa e si cu facultatea asta nemaipomenita de ID. NU INVATATI NIMIC , NU STITI NIMIC, NU AVETI CULTURA GENERALA SI NICI MACAR NU SUNTETI PREGATITI PENTRU UN POST.
R G said
am July 22 2009 @ 7:15 am
Chiar daca este recunoscuta sau nu diploma d- nei Stan, tot nu are ce face cu ea.
Daca vorbeste la fel de corect precum scrie…oricum va fi respinsa cand isi va cauta un loc de munca conform pregatirii sale…obtinute la USH.
Chiar este ilar sa te prezinti la un interviu, cu diploma in mana si sa debitezi asemenea incoerente. Sa nu mai vorbim de topica, semne de punctuatie si lipsa gramaticii in general…
R G said
am July 22 2009 @ 7:23 am
Si pot sa jur ca D- na Paula Stan este unul din functionarii publici ( banuiesc ca de asta a facut Adm Publica) care doreste sa si ridice salariul cu o treapta. Bun, nimic rau in asta, doreste o promovare si s- a straduit. Dar de la a te stradui si a nu reusi nimic, nici macar lucruri elementare, cum este exprimarea in scris… e mai mare rasul Dar tocmai acestia sunt oamenii promovati de la stat, plini de ei, cu pretentii care mai de care mai nejustificate, monumente de prostie si care nici macar nu stiu sa scrie. Credeti- ma stiu ce spun…ii cunosc prea bine.
politicianul said
am July 22 2009 @ 7:36 am
Dobitoc nu e Vanghelie reprezentant tipic al mahalalelor capitalei(unde cica se da ora “ezacta”)ci acei politicieni care au facilitat ascensiunea acestui prostavan shmecher si incult!!!
politicianul said
am July 22 2009 @ 7:37 am
Pe cand oare va ajunge Vanghelie ,ministru invatzamantului???
MMady said
am July 22 2009 @ 8:48 am
Stimate Domnule Dan,inainte sa ne sariti la gat, noua “ipocritilor lenesi si semidoctiolor”, care nu v-am gresit dvs personal cu nimic, mai studiati gramatica limbii romane, astfel incat sa nu mai faceti afirmatii de genul “o mica minoritate”. Va rog, nu ne mai amestecati pe toti in aceeasi oala. Sunt convinsa, ca fiecare dintre cei care au ales USH, a avut motivele lui/ei personale bine intemeiate. Si nu mi se pare normal ca, atata timp cat eu mi-am platit toate taxele, am petrecut timpul invatand, sa nu-mi primesc diploma.
Oare este singura facultate unde exista nereguli? Dar cei care platesc sa treaca clasa (indiferent care ar fi aceea)?
Ce vina avem, (mare parte dintre cei care am optat sa facem aceasta facultate), ca atunci cand am terminat liceul, parintii nostri nu dispuneau de bani sa ne tina in facultate si am fost nevoiti sa lucram?! Ce vina avem, ca s-au desfiintat fabricile si uzinele si ca se cauta doar diplomele?! Haideti sa nu mai dam cu pietre in oamenii de rand, care au fost corecti si care au fost fortati de imprejurari (amenintati cu pierderea slujbei, in lipsa unei diplome) sa recurga la studii superioare la USH.
Din pacate, invatamantul de dupa 1989 este la pamant si probabil ca numai atunci cand nu vor mai exista interese politice (meschine) se vor rezolva si aceste probleme.
vasile ombun said
am July 22 2009 @ 10:35 pm
Dragii mei sudenti haretisti!
Lasati gargara cu invatamantul de calitate de la USH… poate la zi o fi, dar la FR sau ID e varza! culmea cei de la FR si de la ID piscuie despre cat de mult invata!
Pe vremuri nu auzeai de studenti la 2 facultati i acelasi timp…sau student care sa faca 2 ani intr-unul … doamne ce s-or desteptat copiii astia …
cred ca e din cauza radiatiilor de la Cernobal!
mai copii, voi sunteti niste mutanti… asa de inteligenti sunteti! maine-poimaine o sa vreti ca nici macar la scoala pentru ca va veti considera destepti si invatati din nastere!
Serban said
am July 23 2009 @ 5:57 am
Dragii mei internauti! Am observat ca s-a iscat o adevarata lupta pe viata si pe moarte intre cei pro si cei contra facultatilor private,si ca un adevarat internaut ce sunt ma simt obligat sa imi zic si eu parerea! Treaba sta asa…. Cine vrea sa invete, invata..cine nu ,nu! Cand eram in tara am facut ASE-ul si aveam mai multi prieteni care faceau in acelasi timp facultatea la “privat”! Ce pot sa spun este ca singura diferenta intre ASE si Spiru Haret era ca la ASE profesorii iti cereau 100$ pe examen ca sa-l iei cu brio si la Spiru Haret 100 euro! In rest, totul la fel! Ganditi-va numai un pic cine preda la facultatile private, indiferent care sunt alea! Exact….aceeasi profesori ca si la ASE in proportia covarsitoare de 90%! Cu alte cuvinte, toate facultatile sunt la fel, ca sunt de stat sau nu, adica dau pe banda rulanta absolventi de o calitate profesionala mai proasta decat cei care fac profesionala! Chiar in acest moment am optat sa fac facultatea din nou( pe alta specializare- mai exact programare-IT) la universitatea Concordia din Montreal! Credeti-ma ,diferenta e enorma si NIMENI nu termina facultatea fara sa fie macar peste mediocru! Ca sa intelegeti mai bine o sa va explic un pic cum sta treaba! Daca media generala pe toata facultatea nu este de minim 2.5 GPA (echivalentul notei 7.50-8.00)nu absolvi si punct! Plus ca daca in timpul facultatii media generala scade sub 2.5 esti OUT..direct,fara discutii si parlamentari! Totusi ti se mai da o singura sansa…si asta inseamana ca poti repeta niste cursuri sub “supraveghere academica”, adica esti urmarit indeaproape, si daca nici atunci nu reusesti sa te “redresezi”, chiar esti out…cu singura posibilitate de a lua facultatea de la zero! Mai sunt si alte reguli destul de stricte in privinta notelor si mediei anuale..bla..bla…dar ideea principala este ca in alte tari facultatea nu e privita ca fiind “ceva ce trebuie facut”, ci “ceva ce poate fi facut daca POTI si te duce capul”.Nu mai zic ca in timpul anului nu ai “liniste” deloc ; ai de facut proiecte,prezentari,teme astfel incat la sfarsitul semestrului nu mai ai nevoie decat sa faci o recapitulare la ceea ce ai invatat ca sa iei cu succes examenele! In Romania, stiti si voi cum era( chiar si pentru cei ca mine care au terminat mai demult putin).Stateai prin baruri, la mare,la munte, petreceri peste petreceri in Regie etc. tot semestrul si in sesiune invatai in cel mai bun caz 2 saptamani si luai examenele.Ca o concluzie: Trebuie facut ceva cu sistemul de invatamant din Romania, pentru ca altfel vom ajunge o natiune de “licentiati” mai inculti si mai ignoranti decat Becali (sau alt personaj de aceeasi teapa) la moda din tara!
MMady said
am July 23 2009 @ 9:57 am
Perfect de acord, domnilor, care ne sunteti superiori noua “haretistilor”! Haideti sa desfiintam invatamantul particular, dar ce ne facem cu cei care ne conduc (intr-un fel sau altul), cu cei care ne reprezinta peste hotare – si care sunt praf! Haideti sa incheiem odata pentru totdeauna cu nepotismul asta, care deocamdata primeaza peste tot! Haideti sa dam ocazia celor care sunt cu adevarat destepti si care se pricep cu adevarat sa-si exercite meseriile si sa poata sa-si puna in practica cunostintele. Haideti sa nu mai tinem in brate nulitatile!!!
Calina said
am July 23 2009 @ 5:01 pm
@ MMady: subscriu…; @ vasile ombun: se vede ca tu esti foarte scolit, “o mutanta”
in emisiunea de aseara a lui Victor Ciutacu, un distins domn cu multe titluri de la Universitatea Bucuresti se exprima asa:”sa trimeata”
m- said
am July 24 2009 @ 12:50 pm
Universitatea Spiru Haret este inscrisa in programul de evaluare EUA, aceeasi institutie care a acreditat ARACIS-ul. De asemenea, este membru asociat din anul 2005.
Crede cineva ca EUA ar fi acceptat USH ca membru asociat fara ca aceasta sa detina toate aprobarile legale?????
m- said
am July 24 2009 @ 12:51 pm
Institutional Evaluation Programme
…3 …
Before the first visit
Self evaluation report
&
Draft programme: 4
weeks in advance
Logistical arrangements: travel schedules, hotel, pick up from the airport, etc.
Selection of the dates for the first visit
Composition of the team
Institution
EUA
Evaluation Team
…4 …
Dates already selected
University of Mostar: 22 – 24 February 2009
University of Zenica: 19 – 20 February 2009
University of Verona: 11 – 13 March 2009
University of Latvia: 8 – 10 February 2009
Spiru Haret University: 25 – 27 January 2009
Bahçe?ehir University: 25 – 27 February 2009
Izmir University of Economics: 10 – 12 March 2009
Pamukkale University: 25 – 27 March 2009
Ternopil National Economic University: 4 – 6 March 2009
…5 …
During the first visit
Institution
Evaluation Team
Date for the second visit
Draft programme
for the second visit
Additional documents
…6 …
Before the second visit
University
EUA
Evaluation Team
Additional material: 3
weeks in advance
Logistical arrangements: similar to the first visit
Finalise programme
…7 …
During the second visit
Institution
Evaluation Team
Rector comments on
oral report
Delivers oral report to
Rector
Delivers oral report to wider
audience at the university
…8 …
After the main visit – Report writing stage
Institution
EUA
Evaluation Team
Written draft report:
6 weeks + 2 weeks
Editing: 2 weeks
Comments on editing:
2 weeks
Sends final draft report
to institution: ASAP
Comments on draft:
2 weeks
Sends final report
to institution
…9 …
Distribution of costs
EUA
Institution
International travel
of
team member
Local costs:
accommodation&meals,
local travel, etc.
…10 …
Further information
The IEP team at the EUA secretariat
Violeta Atanassova: violeta.atanassova@eua.be
Tia Loukkola: tia.loukkola@eua.be
Andrée Sursock: andree.sursock@eua.be
VIOREL URBAN said
am July 24 2009 @ 2:26 pm
Cititi romani >>> http://www.urbanviorel.ro/2009/07/23/profiturile-unora-in-tara-noastra-servicii-mizere-sfidare-fara-limite-fata-de-clienti/