Banner

Cetelem isi hartuieste pana la extrem clientii

Tweet this

Doamana Filip Daniela s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu urmatoarea solicitare:

From: Filip Daniela
Date: 2009/7/21
Subject: Dana cere ajutor!
To: viorel.urban@gmail.com


Am si eu si sotul meu carduri de credit de la Cetelem. Din februarie 2009 patronul chinez la care lucram ne-a diminuat substantial veniturile. Din aceasta cauza si pt. faptul ca mai avem si alte credite nu am mai putut achita integral sumele minime de plata inscrise in extrasele de cont ale Cetelem. Din martie 2009 pana in prezent am primit zeci de telefoane care mai amiabile care mai tipate, zeci de mesaje pe telefon de amenintare ca daca nu vom plati vor veni recuperatorii sa ne ia bunuri mobile si imobile, au sunat la vecini la serviciu. Cand sotul meu i-a explicat unei persoane de la cetelem ca daca mai suna la serviciu s-ar putea sa ne peirdem joburile si sa nu mai avem de unde plati, au spus ca nu-i intereseaza, banca trebuie sa-si recupereze datoria pe orice fel de cai. Eu lucrez in firma ca inspector resurse umane si contabil.Primesc aproape in fiecare zi telfoane de la Cetelem, in care sunt rugata sa atentionez anumiti salariati pentru ca nu si-au platit datoriile la Cetelem. De asemenea imi cer nr. de telefon al persoanei in cauza sau a rudelor, cunostintelor,vecinilor acestor salariati. Le reamintesc de fiecare data ca nu am dreptul sa dau un nr. de telefon privat fara consimptamantul persoanei in cauza. Imi cer insistent sa le comunic nr. de telofoane de la Cetelem, sa sune urgent pentru ca altfel vor trebui sa ramburseze tot creditul. Am avut un caz in care debitorul Cetelemului s-a sinucis.Au sunat in repetate randuri,le-am explicat de fiecare data ca nu mai este salariatul nostru, ca este decedat, dar aceste persoane care suna, probabil nu comunica intre ei si suna iar si iar. Cred, fara echivoc, ca politica de recuperare a datorillor de catre Cetelem se numeste hartuire si incercarea de a indoatora creditorul pe viata..
Eu personal, mai am si alte credite, din cauza acestei crize am fost la banci, precum BRD, am rugat sa-mi fie reesalonat creditul pe o perioada mai lunga de timp, astfel sa scada rata lunara, dar vor sa-mi refinanteze creditul cu o dobanda mai mare decat cea intiala, in asa fel incat perioada de rambursare creste iar creditul ar scadea doar cu 30-40 ron. Asa ceva nu cred ca mai intalnesti nicaieri in lume.Este jaf la drumul mare. Sunt disperata nu stiu cum voi iesi din aceasta situatie, dar le-am spus si dansilor ca daca ma sinucid tot nu se rezolva nimic, asa ca trebuie sa gasim o solutie pana cand se vor aseza lucrurile pe fagasul lor normal. Sotul meu le-a spus sa consideram creditul ca pe un imprumut sa facem un scadentar cu o rata lunara sa achitam creditul. Nu vor nici aceasta varianta. Chiar azi, 21.07.2009 a primit seful meu, instiintarea ca eu nu mi-am achitat rata lunara, si in consecinta in maximum 3 zile trebuie sa achit intreaga suma. Va rog sa ma ajutati,daca puteti. Va multumesc anticipat!
Cu stima, Daniela FILIP, ONESTI-BACAU



---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: MARIANA BOTOGAN <mariana.botogan@asistentapentruconsumatori.ro>
Data: 21 iulie 2009, 12:28
Subiect: Asistenta Pentru Consumatori (pt.site)
Către: luana_davinci2007@yahoo.com
Numar iesire: 10470/  21.07.2009


Stimata Doamna Daniela Filip,


Referitor la problema cu care va confruntati va aducem la cunostinta ca puteti formula o notificare scrisa catre Cetelem prin care sa solicitati reesalonarea ratelor.Va informam ca puteti formula o reclamatie adresata ANPC prin care sa le aduceti la cunostinta abuzurile comise de Cetelem si sa solicitati ca in urma verificarilor efectuate sa se constate incalcarea prevederilor Legii nr.193 din 6 noiembrie 2000 privind clauzele abuzive din contractele īncheiate īntre comercianti si consumatori.Tinānd seama de caracterul general al reglementării (art. 409 C. proc. civ.) se pot urmări, practic, orice fel de venituri cu caracter periodic destinate asigurării mijloacelor de existenţă.
Veniturile pot fi urmărite de creditorii bancari īn limita a 1/3 din venitul lunar net.
Dacă sunt mai multe urmăriri asupra aceluiasi venit, urmărirea nu poate depăsi 1/2 din venitul lunar net al debitorului, indiferent de natura creanţelor, cu excepţia cazului īn care legea prevede altfel.
Īn cazul veniturilor din muncă sau orice alte sume ce se plătesc periodic debitorului si sunt destinate asigurării mijloacelor de existenţă a acestuia, legea instituie si o limită īn raport cu salariul minim pe economie: dacă veniturile amintite sunt mai mici decāt cuantumul salariului minim net pe economie, pot fi urmărite numai asupra părţii ce depăseste jumătate din acest cuantum.
Ajutoarele pentru incapacitate de muncă, compensaţia acordată salariaţilor īn caz de desfacere a contractului individual de muncă, precum si sumele cuvenite somerilor nu pot fi urmărite de creditorii bancari (ele pot fi urmărite doar pentru sume datorate cu titlu de obligaţie de īntreţinere si despăgubiri pentru repararea daunelor cauzate prin moarte sau prin vătămări corporale).
Alocaţiile de stat si indemnizaţiile pentru copii, ajutoarele pentru īngrijirea copilului bolnav, ajutoarele de maternitate, cele acordate īn caz de deces, bursele de studii acordate de stat, diurnele, precum si orice alte indemnizaţii cu destinaţie specială, stabilite potrivit legii, nu pot fi urmărite pentru niciun fel de datorii.
Īn cazul īn care debitorul nu mai are nici bunuri si nici alte venituri din categoria celor enunţate anterior, practic el nu mai poate fi executat īn acel moment, īnsă creditorii iniţiază acte de executare silită periodic, de obicei de 6 luni, si monitorizează debitorul dacă obţine sau nu un venit care să poată fi supus executării silite. Dacă contractul īncheiat prevede că alături de debitorul principal si-au mai asumat obligaţia de plată si alţi debitori (garanţi), se pot face aceleasi demersuri īmpotriva oricărora dintre acestia, cu respectarea acelorasi dispoziţii legale. Este de semnalat, īn acest caz, si faptul că īn anumite circumstanţe expres prevăzute de lege, se poate constata săvārsirea infracţiunii de īnselăciune cu prilejul īncheierii sau executării unui contract.


Multumesc!
Cu stima,
MARIANA BOTOGAN
CONSILIER ASISTENTA
Tel: 031.805.34.71
Fax: 031.805.34.70
Mobil: 0728.728.814
E-mail: mariana.botogan@asistentapentruconsumatori.ro
Adresa: Bdul Preciziei, nr. 1, sector 6, Bucuresti, Romania, PRECIZIEI BUSINESS CENTER, etaj 4




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 7828

138 Comentarii pana acum»

  1. Zacretchi Sergiu-Dan said

    am December 10 2009 @ 6:45 am

    Sunt si eu posesorul unui card de credit Cetelem si doresc sa va spun ca dupa parerea mea consider afacerea o mare escrocherie din urmatoarele motive:
    -am platit ratele in locurile indicate de Cetelem dar de multe ori primesc telefoane cum ca nu au “intrat” banii, cerandu-mi sa trimit pe fax chitanta, uneori chiar de 3 (trei) ori pe luna. Bineinteles ca eu suport costurile de intarziere.
    -acum platesc la Flanco unde percep un comision de 1,2 RON;
    -cardul nu poate fi interogat la bancomat in privinta soldului;
    -am solicitat telefonic contractul dar acesta exista doar ca un numar intr-un mesaj SMS;
    -nu primesc extrasele de cont decat 1-2 pe an din care mi-am dat seama ca sunt pacalit;
    -peste dobanda de 3% lunara,majorarile sunt in general de 30% din rata lunara,plus asigurarea de viata care a aparut in plus in valoare de aproape 25 RON;
    -am imprumutat in jur de 4500 RON,din extrasul de cont care l-am primit acum 2 luni, singurul de anul acesta,am inteles ca debitul meu a ajuns la 6100 RON cu toate ca lunar am platit in medie 250 RON in contul Cetelem;
    -am cerut explicatii; mi-au spus sec ca ei nu sunt unitate bancara;
    -asa este, nu sunt unitate bancara, sunt niste camatari cu gulere albe si reclama mincinoasa. Din cate vad pe internet afacerea se extinde pe scara nationala si nimeni nu-i opreste.

  2. Cristian Mihai said

    am December 17 2009 @ 11:50 am

    Pe scurt am avut doua incidente majore cu aceasta “distinsa companie”

    1. In anul 2008 magazinul Flanco din cadrul Carrefour Orhideea a fost renovat pe o perioada de cateva luni. Conform contractului ratele nu puteau fi platite decat la magazinul de unde ai contractat rata. Fiind in renovare am asteptat plata ratelor…. bineinteles ca am fost penalizat pentru intarzierea ratelor desi nu am fost anuntat iar la fata locului nu exista nici un anunt. Impresia pe care mi-a lasat-o a fost ca au un tupeu fantastic bazat pe lipsa de reactie a autoritatilor si legilor acestei tari….

    2. Acum 2 luni m-am prezentat in acelasi magazin sa platesc ratele.SURPRIZA taxa de 1 leu pentru fiecare contract… taxa netrecuta in contract, neanuntata si nenotificata…. am refuzat sa platesc taxa dar am vrut sa imi platesc ratele…MI-AU REFUZAT PLATA lucru pe care il consider abuziv…..
    Pana la urma am fost la ei la sediu sa cer lamuriri unde putin a lipsit in a nu ma lua la bataie cu paznicii firmei care au directive clare despre clientii nemultumiti…..
    Am fost indrumat sa platesc ratele la oficiu postal insa oficiu postal refuza de asemenea incasarea ratelor fara acele carduri verzi pe care eu nu le-am primit….practic te obliga sa platesti la birourile Cetelem unde trebuie sa fi generos cu 1 leu per contract lucru pe care nu il voi face….
    Le voi face o notificare prin care voi anunta suspendarea oricarei plati pana la primirea acestor carduri cartonase…. lucru ce sunt sigur va dura foarte mult…..
    Autoritatile romane sa ia atitudine fata de aceste abuzuri si furturi de valori mici pe care oamenii nu se deranjeaza sa le mai reclame….

  3. octavian stan said

    am January 2 2010 @ 7:32 pm

    Este adevarat, catelem este un fel de camatar cu acte in regula.A fost cea mai mare prostie pe care am putut sa o fac, de a face credite cu ei si chiar sa accept cardul lor. Sunt niste criminali. Cum e posibil sa-ti dea un card, fara sa iti puna la dispoyitie si contractul de creditare? Au majorat dobanyi dupa bunul plac. Cand o sa scap de carduri, o sa fac un mare “revelion” de bucurie ca am scapat de ei. Dar pana atunci, ori de cate ori am ocazia, macar pe cei apropiati ii indemn sa nu ami faca imprumuturi prin cetelem si sa nu mai accepte nenorocitele lor de carduri de creditare.

  4. munteanu said

    am January 14 2010 @ 2:11 pm

    BUNA ZIUA . SI EU AM UN CARD LA EI SI CAND SOLICITI CEVA SE UMFLA IN PENE DE CE? ESTE DREPTUL NOSTRU SA STIM CE PLATIM. DE CE ABIA ACUM ITI VARA UN CONTRACT SUB NAS SI TI SE SPUNE SA SEMNEZI.CAND TE APUCI DE CITIT VEZI DE FAPT CE ORDINARI SANT . ACUM SE PERCEPE TAXA DE 2 LEI, SI PLUS SEMNEZI SI ASIGURARE DE VIATA CUM E POSIBIL? PE EI NU II INTREABA NIMENI DE SANATATE? PE CE BAZA PLATIM NOI RATELE DACA NU EXISTA UN CONTRACT SEMNAT DE AMBELE PARTI? EU UNUL NU VOI MAI PLATI O SA AJUNG IN PROCES CU EI SI O SA LE CER SI DESPAGUBIRE.SA VAD CE VOR FACE

  5. liviu butnaru said

    am January 14 2010 @ 5:29 pm

    Realitatea este un pic diferita fata de ceea ce reclama cei de mai sus.. in momentul in care semneaza un contract intr-unul din magazinele partenere, clientii semneaza si pentru posibilitatea primirii ulterioare a unui asemenea card de credit. Astfel ca acuzatiile conform carora aceasta firma emite carduri fara acordul clientilor este nefondat. Morala: trebuie sa invatam sa citim contractul inainte de a semna.

  6. albinutza said

    am January 21 2010 @ 4:50 pm

    Cetelem este un fel de camatar care iti da bani cu imprumut si apoi vine si iti pune cutitul la gat sa-i platesti in conditiile stabilite de ei. Am lucrat la ei, iar cardul de credit il primesc clientii acasa dupa ce au incheiat un contract de credit de consum, cica acel card este atasat la contract. NU FOLOSITI BANII DE PE ACEST CARD DE CREDIT CETELEM , DEOARCE O SA VORBITI SINGURI PE STRADA.

  7. albinutza said

    am January 21 2010 @ 4:57 pm

    MAI OAMENI BUNI, NU MAI FOLOSITI BANII DE PE CARDUL CETELEM SI NU MAI FACETI CREDITE LA EI. NU AU RESPECT NICI FATA DE ANGAJATI, NICI FATA DE CLIENTI. NU VA LASATI INTIMIDATI DE TELEFOANELE LOR, SCHIMBATI-VA NUMARUL DE TELEFON, MUTATI-VA IN ALTA PARTE, SCHIMBATI-VA SI LOCUL DE MUNCA DACA PUTETI SI NU LE MAI DATI BANI CAMATARILOR. POATE ASA VOR MERGE LA SIGUR SPRE FALIMENT…

  8. Bondarel said

    am January 27 2010 @ 3:06 pm

    Bun? ziua,

    Cei de la CETELEM sunt niste scarbe ordinare. Nu stiu cum putem permite functionarea unor astfel de firme la noi în ?ar?. S? v? povestesc ?i eu p??ania mea cu ei.
    Tat?l meu, decedat în septembrie – anul trecut, acum doi ani a f?cut prostia s? fac? cump?r?turi cu acest card primit prin po?t?. Dobânda a ajuns undeva la 50%, extrase de cont nu am primit decât vreo dou?-trei. În fine, înainte de moartea tat?lui meu ratele erau pl?tite la zi, acoperind practic suma împrumutat?, f?r? dobând?. Mama a fost la ei, s? treac? contractul pe numele dânsei dar i s-a r?spuns pe un ton inflamat c? nu se poate, c? trebuie buletinul decedatului (asta-i culmea). En fin, dup? insisten?e ?i insisten?e din partea mamei mele, nu s-a putut rezolva. Extras de cont nu am primit, a?a c? i-am cerut contractul s? v?d termenii de contractare ?i scrie a?a:
    11. Încetarea contractului
    11.1.Contractul înceteaz?:
    [..]
    d) Înainte de termen, în cazul decesului împrumutatului.
    [..]

    Am fost sunat pe telefonul meu mobil (nu ?tiu de unde au facut ei rost de num?rul meu, în contextul în care era relativ nou ?i nenominal – cartel?) ?i mi-a spus s? iau leg?tura cu tata, c? mai are de plat? vreo 3200 de lei. I-am spus de deces ?i mi-a zis c? tat?l meu nu a avut asigura ?i c? trebuie s? pl?teasc? mama restul sumei. În fine, suma este fascinant? în contextul în care au fost achita?i înc? pe atât la un credit de 3400 de lei. Mama are un venit de aprox 550 de RON/lun? ?i nu mi se pare normal ca ea s? pl?teasc? aceasta sum?. Înainte de a ac?iona ei acea silire judec?toreasc?, o s? întentez eu un proces împotriva lor. Cum este posibil ca un contract s? devin? valid, f?r? semn?tura ambelor p?r?i? E b?taie de joc, ??tia sunt c?m?tari cu acte în regul?. V? recomand s? nu face?i împrumut la ace?ti nemernici, e cea mai mare gre?eal? pe care o pute?i face.

  9. E-lila said

    am February 25 2010 @ 9:04 pm

    Intrerupe-ti orice plata catre acesti kamatari cu acte in regula, asa vor da mai repede faliment si se vor duce de unde au venit,am card de credit la ei si nu vor nici in sub nici o forma sa-mi reesaloneze sau sa-mi transforme cardul in credit clasic, oare de ce nu vor?. Eu le-am zis ca daca nu reesalneaza sau sa-l transforme in credit clasic voi intrerupe orice plata catre ei.

    Oameni buni feriti-va de aceasta firma.

  10. petronet said

    am March 18 2010 @ 4:16 am

    Oameni buni!!! Am inteles deja destul de clar ca CETELEM a disparut de pe piata si a predat contractele la firme de recuperare ex. EOS KSI care incearca recuperarea creditelor restante de orice fel cu dobanzi majorate si comisioane considerabile prin presiuni mult mai mari decat CETELEM!
    Mie personal mi-au spus ca ratele achitate pana in prezent (17 rate cate 71,4ron) sunt neglijabile din moment ce am intrat in imnpas financiar si din 2700ron a devenit 4100ron de achitat in 2 zile catre cetelem! In fiecare zi primesc telefoane, plicuri de amenintare, telefoane la rude si vecini; menite sa ma sperie sa platesc catre EOS KSI sau EOS ROMANIA (firma de recuperare) pe care nu o recunosc sub nici o forma legala abilitata sa detina datele mele personale chiar daca contractul cu CETELEM poate fi cesionat catre terte firme!
    SFAT! NU DATI DATELE PERSONALE PRIN TELEFON DACA VI SE CER (inregistrarea constituie proba in instanta) NU LE CONFIRMATI NIMANUI CHIAR DACA VI SE CITESC DINTR-UN CONTRACT (de obicei ei nu risca asta)
    INCERCATI SA INREGISTRATI CONVORBIREA SI FOLOSITI-O DAND IN JUDECATA CETELEM-UL SAU EOS PENTRU FURNIZAREA DATELOR PERSONALE SAU DETINEREA LOR DE CATRE EOS-KSI (dupa caz)
    Cesionarea contractului nu prevede si datele personale ci doar un contract tiparit cu numar de ordine si nume de identificare posesor dar fara (CNP; SERIE SI NR.CI; ADRESA; INFORMATII LOC DE MUNCA; ETC.) vedeti in contract confidentialitatea datelor personale (se pot folosi doar in scop publicitar sau de fidelizare doar cu acordul scris al clientului si in afara prevederilor contractului de baza)
    Sfatul meu este valabil pentru oricare client CETELEM in afara de contracte incheiate cu garantii reale (leasing, garantate cu imobil, etc…) Sper ca v-am putut ajuta macar putin ca fost agent de creditare CETELEM.

  11. Crina said

    am March 18 2010 @ 3:13 pm

    eu am vorbit astazi cu cei de la cetelem facandu-le o promisiune de plata si dupa ce a tipat la mine un domn Huiu am primit si masaj pe telefon cu somatie de plata pana la ora 17 sa platesc suma integrala. Ce parere aveti?

  12. Crina said

    am March 18 2010 @ 3:16 pm

    As dori sa ii dau in judecata .Au sunat la toate numerele de telefon posibile si pentru 800 ron ma ameninta ca declanseaza scadenta anticipata

  13. irimia ioan said

    am March 29 2010 @ 1:25 pm

    Va salut,si eu am un card cu valoare de 2000 ron,platesc de 2 ani si constat ca in loc sa-mi scada datoria a mai crescut cu 3oo ron.Dupa capul astora sint dator pe viata.Din luna iunie din cauza unor probleme de sanatate am fost intr-o imposibilitate temporara de plata[sint pensionar],onorabilii bisnitari ma-u sunat chir si noptea amenintindu-ma cu executarea silita si rizindu-mi in nas cu expresia;Pai domnule dumneta ai fost orb cind ai semnt,o sa ne pomenesti toata viata!…mai este loc de comentariu!…..

  14. florina said

    am April 1 2010 @ 9:21 pm

    Cardurile Cetelem sunt cea mai mare inselatorie bancara!!!Incalca
    normele de creditare BNR,asa ca….nu le mai platiti si nu va mai lasati intimidati de amenintarile lor pentru ca nu au ce sa va faca!

  15. Alexandru P said

    am April 26 2010 @ 10:27 pm

    Domnilor si doamnelor,

    Am cazut in aceeasi capcana,a contractului de credit,consum,cu card atasat,in ianuarie 2008,la care in timp,a trebuit sa platesc din ce in ce mai mult,in asa fel,incat sa nu mai pot acoperi sumele pretinse,integral.

    Eu am propunerea ca sa ne unim totzi,cei nemultzumitzi,sa contribuim la un avocat,la o casa de prestigiu din Bucuresti,care sa ne preia documentele si reclamatiile,in asa fel incat sa se deschida o actiune ce cercetare si dovedire a inselaciunii,facute de Cetelem,si astfel sa se anuleze toate sumele pretinse de acestia.

    Rog si sfatul vostru,unde si la cine sa apelam sau daca se ofera cineva,sa ne reprezinte citind aceste randuri.
    Eu cred ca daca se onoreaza,cu numai 100ron de persoana,un avocat..se vor strange milioane,de la clientzii nemultzumitzi.

    Cu sperantza

    Alexandru

  16. florina said

    am April 27 2010 @ 3:26 pm

    Sunt de acord sa ne unim mai multi impotriva Cetelem…

  17. BENEDEK PATRICIA said

    am May 15 2010 @ 10:20 pm

    SUNT POSESOAREA UNUI CARD DE CREDIT CETELEM DIN 2007. LA ORA ACTUALA NU PRIMESC NICI UN EXTRAS DE CONT, NU STIU CE SUMA MAI AM DE PLATA(COTIZAND IN FIECARE LUNA). AM CUMPARAT IN RATE IN 2006 PRODUSE DE LA FLANCO. LA ACHITAREA CREDITULUI AM PRIMIT ACEST CARD DE CREDIT CARE S-A ACTIVAT IN URMA UNUI TELEFON. NU AM SEMNAT NICI UN CONTRACT PENTRU CARD. AM SOLICITAT COPIE DUPA CONTRACT SI UN EXTRAS DE CONT. MI-AU RASPUNS PRINTR-O ADRESA IN CARE IMI COMUNICA SUMA DATORATA FARA EXPLICATII, FARA EXTRAS SI BINEINTELES FARA CONTRACT. SUMA DATORATA DUPA EI CRESTE DE LA O LUNA LA ALTA. PRIMESC TELEFOANE DE AMENINTARE, AU ANGAJATI OBRAZNICI. SINGURA SOLUTIE CHEMAREA IN INSTANTA. HAIDE-TI TOTI POSESORII DE CARDURI CETELEM SA NE UNIM. NU VREM SA FIM CALCATI IN PICIOARE.

  18. irynuk said

    am May 19 2010 @ 7:57 pm

    Si eu ca si voi….aceeasi problema…de doi ani platesc cate 100 de ron lunar pentru 2000 lei de pe acel card….si, saptamana trecuta rog telefonic un operator sa-mi spuna cat mai am de plata si raman tablou 2250 lei. Le-am promis ca le voi mai achita …la pastele cailor…..sa vad imi ia casa ? ce-mi ia? sunt foarte hotarata nu mai dau nici un leut si daca va fi nevoie o sa trec casa pe un alt nume….desi mi-am schimbat adresa de vreo 2 ori de cand am luat cardul si…nu mai stie nici dracu de mine….Nu se mai poate oameni buni…..consider ca le-am dat banii inapoi. Intamplator de curand am discutat cu un procuror si a inceput sa zambeasca……ce sa le mai dai doamna? Orice credit are o asigurare…stai linistita acasa…caci nu ai ipotecat cu nimic si nu are ce sa-ti faca! In urma cu doua luni am achitat ultima _rata_ si va ramane intr-adevar ultima!

  19. irynuk said

    am May 19 2010 @ 8:02 pm

    AAaaaa si cand le0am spus cu tupeu ca nu mai dau nimic…ca o sa plec in America ….m-au sunat in acea zi de vreo 3 ori….de data asta vorbeau dragalas si f amabil incercand sa se negocieza…..nimic nu mai dau!

  20. Monica said

    am May 29 2010 @ 3:24 pm

    Petronet as vrea sa iau cumva legatura cu tine daca se poate! Am inteles ca ai fost agent la Cetelem si ma gandesc ca ai stii sa-mi raspunzi la cateva intrebari….sunt si eu intr-o situatie nasoala de tot si m-ar linisti mult daca ar stii sa-mi raspunda la cateva intrebari!Sper sa mai intri sa vezi mesaju meu ca sa putem lua cumva legatura.

  21. Seby said

    am July 13 2010 @ 10:40 am

    La fel ca multe persoane, si eu am facut prostia de a contracta un credit de la cetelem si vreau sa scap definitiv de ei.
    As dori sa stiu si eu daca acea ordonanta de urgenta prin care se elimina comisionul de rambursare anticipata este valabila si pentru hotii astia de la cetelem.
    Va multumesc.

  22. Seby said

    am July 15 2010 @ 12:11 pm

    Deocamdata nu am primti niciun raspuns. Nimeni nu stie daca comisionul de rambursare anticipata se elimina si in cazul cetelem?

  23. flipeer said

    am July 20 2010 @ 8:53 pm

    pt 2100 de ron daca platesc doar minimul de plata de 73 ron pe luna o sa ajung sa platesc peste 100 mil numai dobanda. pt ce ? pt 2100 de ron

  24. Seby said

    am July 21 2010 @ 12:25 pm

    Se pare ca nimeni nu stie cum stau lucrurile cu acest comision de rambursare anticipata la cetelem. Inca odata rog, e cineva care ma poate lamuri si pe mine in aceasta problema? Multumesc anticipat.

  25. anonim said

    am July 23 2010 @ 2:14 pm

    Daca achit exact suma pe care am scos-o de pe card si dupa aceea sistez plata ce se poate intampla?Dupa capul lor mai am inca 150 de ani de platit(evident nu mi-a suflat nimeni o vorbulita de taxele si comisioanele care le implica folosirea acestui card).Mersi.

  26. Seby said

    am July 27 2010 @ 3:09 pm

    Cine doreste sa stie. Comisionul de rambursare anticipata se diminueaza de la 5% la 1%. Multumesc pentru ajutor

  27. alex barbu said

    am August 1 2010 @ 5:36 am

    As vrea sa clarific cateva lucruri pentru cei revoltati.
    1 Nerespectarea platilor lunare conform contractului bancar declanseaza clauza prin care creditul se declara scadent anticipat, asta insemnand achitarea integrala a valorii ramase + dobanda penalizatoare + dobanda legala (acolo unde se impune) in functie de vechimea datoriei
    2 Acolo unde se poate demonstra ca nu este vorba de rea credinta din partea ta cititorule, debitele se pot reesalona in baza documentelor care atesta modificari ale veniturilor tale si-ti spun asta pentru ca fac asta :) .
    3 Hartuire nu inseamna sa fi sunat pe telefon. Tu esti doar stresat de situatie. Contactarea ta s-a facut in prealabil in scris iar tu ai ignorat-o. Nu-ti aduci aminte? Multumeste postei romane!
    4 Daca tot te simti stresat cauta in sertarasul fericirii din viata ta…cum cand? cand ti-ai luat fier de calcat, masina de spalat, frigider, aragaz si ce ti-ai mai luat tu…si-apoi ai uitat sa le platesti Daca ti-ai renovat si apartamentul sau ti-ai luat audi ..atunci cauta la sertarul “mari realizari ale vietii mele”
    5. Cand te culci – multumeste ca cineva ti-a dat bani ca tu sa ai ceva in sertarele mai sus amintite.

  28. cetelemescu said

    am August 1 2010 @ 8:31 pm

    Ai vrut cumva sa fii ironic?Du-te la pascut, nene.”…sa FI sunat pe tel…”.Mai vezi cum e cu scrierea in limba romana.

  29. cibanu said

    am August 19 2010 @ 1:28 am

    si eu am o problema de rezolvat cu cetelem.in urma cu 4si jumatate soacrca mea a facut o mare greseala sa faca imprumut pt acizitionare geamuri termopane prin banca cetelem recomandata de vinzatoare acelui mag
    creditul a fost acceptat termopanele puse ratele achitate la zi dar dupa un an si jumatate de palti constante soacra mea a decedat in contractul semnat cu cetelem aveam o clauza de asigurare pe viata asa ca dupa inmormintare ca niste cetateni corecti indurerati cum eram am dat o fuga pina la sediul bancii sa platim rata na surpriza nu mare ne e era mirare cind la ghisau au refuzat sa ne incaseze banii pe motiv ca fara buletin nu sa poate ok liam explicat motivul si au zis ok atunci sa ne aduceti copie dupa certificat de deces zis si facut!dar stupoare peste citeva luni au inceput tel sa ii transmitemi persoanei respective sa isi achite ratele noi ..domnule este decedata ..ei ok trimiteti fax cu copie deces..zis si facut.dar la chiteva luni un nou tel tot citre decedata…si din nou fax din nou copie pina am renuntat sa le mai trimitem copii dar ei au devenit mai insistenti cu tel mai nesimtiti cu tupeu mai mare decit a unui camatar caci zic ei lege e de partea lor…noi insa nu stam in rominia suntem cetateni israilieni si nu am mostenit de la mamica nimic nu avem nici un fel de succesiune nimic.am si uitat cit de groaznic este sa fii un simplu om de rind in rominia cit de putine drepturi ai noroc cu recuperatori care periodic ne aduc aminte.acum intentionezi sa angajezi un avocat si sa ii dau in judecata sa le cer daune morale…o sa fiu corecta si o sa accept plata in rate egale si corecte.in israel nu este permis asa ceva si nici ei nu sunt atit de …ma scuzati de expresie ca sa faca asemenia imprumuturi.poate ca nu numai cetelem e de vina dar si noi ca acceptam bataile lor de joc si ne facem supusi la orice amenintari nefondate.

  30. cibanu said

    am August 19 2010 @ 1:41 am

    si pt alex barbu in mod special.da poate ca avem sertare de fericire cu tot felul de obiecte care isi pierd total valoarea atunci cind esti furat!poate ti sa pare normal sa ei o suma de 2000roni si sa ai de plata 10000roni si daca sa poate toti odata!credema iti trece orice chef sa fii corect!si uiti de cinste!dar probabil faci parte din sistem si traiesti bine mersi din acele dobinzi uriase si inexistente!sa iti fie rusine sa iti bati joc de niste nevinovati!ecsrocule!

  31. irina said

    am August 20 2010 @ 5:37 pm

    in situatia de mai sus ma aflu si eu dar ce este de facut ca am sunat la ei pt o restructurare de credit pt faptul ca sunt bugetar si mi sa raspus foarte simplu ca ei nu fac restructurari de credit nu au nici o solutie de acest gen.Ce este de facut oare nu citeste aceste mesaje niciun domn doamna avocat sa ne spuna si noua ce avem de facut?

  32. mihai said

    am August 24 2010 @ 6:18 pm

    pt toti cei care vor sa stie cum sta treaba cu eos ksi si restanta ratelor va rog sa ma contactati mihai_trifan86@yahoo.com adresa de mail

  33. Alex P said

    am September 3 2010 @ 6:13 am

    Situatzia devine mai grava pt ca CETELEM nu mai contacteaza clientii,ca sa le dea actul aditional,la contract,cerut de OUG 50/2010,in care se modifica de catre ei, datele financiare, si expira termenul limita 21 sept 2010,dupa care,prin nesemnare de catre client,sau refuz oficial in scris,se considera ACCEPTARE TACITA!! Adica CETELEM itzi va baga dobanzi si penalitatzi groaznice fara ca tu sa stii!!Rog pe aceasta cale sa se bombardeze cu cereri de aplicare a OUG 50 si in paralel,sa ne strangem totzi,la un avocat,spre a da in judecata CETELEM,pt jaful si nenorocirea noastra!! Cine cunoaste un birou de avocatura dispus sa ne primeasca,rog mail: alehandro6969@yahoo.com

  34. Monica said

    am September 3 2010 @ 6:15 am

    Caut si eu un birou de avocatura ca sa scap de hotii din cetelem

  35. ioan irimia said

    am October 29 2010 @ 4:26 pm

    Cetelemul este o hotie frantuzeasca peste tara romaneasca.

  36. Stefan Doinita said

    am November 3 2010 @ 11:45 am

    Am facut si eu o rata la Cetelem pentru a cumpara cate cava prin casa . Rata era in valoare de 71 de milioane. Ulterior am primit si cardul Cetelem. Intr-adevar era specificat in contract ca voi primi asa ceva dar nu am primit nici un grafic de rambursare. Tarziu dupa ce am folosit de pe card o anumita suma mi-am dat seama ca sunt datoare la ei pe viata. Ce e de facut acum?

  37. simonella said

    am November 14 2010 @ 10:08 pm

    Buna seara!am si eu o problema majora cu cei de la cetelem si anume ca in martie 2009 socrul meu a contractat un credit de la ei de 2300 lei si platea o rata de 100 lei /luna pe o perioada de 4 ani.Pe 20 octombrie 2010, socrul meu a decedat, am sunat la ei si le-am spus lucrul acesta, insa sustin ei ca nu exista asigurare in caz de deces si ca urmare trebuie sa plateasca soacra mea sau mostenitorii.Eu nu am contractul de credit si ca urmare nu stiu ce conditii sunt stipulate acolo. Intrebarea mea este ce putem face pentru ca nu ne permitem sa mai platim acesta rata??
    Multumesc frumos!

  38. marian said

    am November 18 2010 @ 1:32 pm

    Va salut, la vel ca si voi am patit si eu… de 4 ani platesc si nu se mai termina, in aceasta perioada a lui Boc unde cu totii traim mai greu, recunosc ca nu am mai avut cu ce sa platesc ratele la cetelem, in valoare de 250 lei/ luna, am fost sunat de ei si mi-sa propus un contract de reesalonare pe 60 de luni cu rata fixa:
    valoare reesalonata 3783,16
    valoare platibila 6501
    dobanda anuala fixa 10.8%
    comision administrare0,7 %
    DAE 26,55%

  39. anonim said

    am November 19 2010 @ 12:57 pm

    Marian,ai acceptat targul propus de ei?Si daca da ce rata ti-au facut?Si eu sunt in mare KK cu banii si nu stiu ce sa fac…

  40. maria said

    am November 27 2010 @ 2:30 pm

    in urma unui imprumut la cetelem respectiv 50000[500milioane]adunati cu penalitati dob.etc…am primit exec silita definitiva si irevocabila de la judecatorie fara sa ma citeze,iar executorul a venit sa-mi faca proces de urmarire pe imobil ,daca nu le dau toata suma in 3saptamani vor scoate apartamentul la licitatie.mentionez ca nu am girat nici un imobil dar ei au luat copie dupa contract si cartea funciara de la primarie.ce ma fac ca oprire pe salariu nu vor?au puterea asta? va rog sa ma invatati ce sa fac .mai am si alta solutie decat sa-mi ia casa? sunt disperata .

  41. Michelle said

    am November 29 2010 @ 3:03 pm

    OAMENI BUNI..INTR-ADEVAR A FOST GRESEALA NOASTRA CA AM APELAT LA CETELEM..DAR CUM FACEM SA FIM TRATATI TOTUSI CUM TREBUIE ? NU SE POATE SA FIU CONTACTATA SI PRIN VECINI…ETC…OARE DATELE NU TREBUIE S AFIE CONFIDENTIALE? BATAIE DE JOC…EI NU MA CRED CA AM RAMAS FARA LOC DE MUNCA SI NU REUSESC SA MA ANGAJEZ…SI MA TOT SUNA SI SOMATII ..CARE CRESC IN CUANTUM…CAM CU VREO 200 LEI DE LA O LUNA LA ALTA…
    DACA SUNT LUATA IN SPATIU DE CATRE O PERSOANA SI NU AM NICIUN BUN PE NUMELE MEU CUM POT SA FIU EXECUTATA SILIT..?
    ASTEPT NEAPARAT UN RASPUNS SAU VA ROG SA NE UNIM SA CONTACTAM UN AVOCAT SA NE REPREZINTE SI PE NOI IN INSTANTA…
    ALTFEL CUM PUTEM FACE…CA O LEGE NU E NICIUN RESPONSABIL CAPABIL SA FACA…SA NE AVANTAJEZE SI PE NOI CUMVA ,NU?

  42. Cristina said

    am November 29 2010 @ 11:36 pm

    In loc sa ne plangem pe situri,mai bine ne-am uni,am plati un avocat ,si am lupta impotriva acestor camatari !!!!!!

  43. Michelle said

    am November 30 2010 @ 4:18 pm

    Si eu la fel zic..haideti sa ne unim ..sa vedem cum facem sa ne consilieze cineva..un avocat ..sa razbatem cumva..pentru ca ”hotii” au pus bir si pe viata noastra..nu ne mai apartine noua..ci este condusa de ei..in vremurile astea parca e din ce in ce mai greu sa mai razbati…sa iesim cumva la capat…

  44. Alex said

    am December 9 2010 @ 2:17 pm

    Nu va trebuie nici un avocat.

    Daca va uitati pe extrasul de cont vedeti ca scrie ceva tare dubios:
    Dobanzile si penalizarile sun conform pliantelor si brosurilor :D :D

    Cine a mai pomenit asa ceva? Nu au nici o baza legala.
    Pe vremea cetelemului, da, aveau. Dar acum, firma de recuperari care a preluat creditele is da cu stangul in dreptul.

    Un arici de la ei mi-a explicat la telefon cum se poate ajunge ca dupa 4 ani de plati sa ajungi sa datorezi mai mult decat ai luat.
    In prima zi de intarziere a ratei astia iti adauga la credit suma pe care o datorezi. Deci daca scadenta e in 30, si tu platesti in 31 e degeaba.

    Si mai au si tupeul sa zica ca fac asa pentru a evita inaintarea dosarului la executare silita. I-am ras in nas, i-am spus sa inainteze dosarul linistiti ca eu nu le mai platesc nimic. Asta a fost in urma cu 3 luni si de atunci nu s-a intamplat nimic. Ma mai suna dar nu le raspund. Le-am blocat toate numerele.

    Nu or sa inainteze nici un dosar pentru ca sunt constienti ca nu au nici o baza legala.

    Pentru un credit de 80 mil in curs de 4 ani am platit aprox 150 si ma trezesc ca le mai datorez inca 93.

    Inca astept sa vad daca ma cheama cineva in instanta, desi ma indoiesc ca se va intampla ceva.

  45. un datornic said

    am December 10 2010 @ 9:58 am

    Cei care au probleme mari si nu mai pot achita ratele la cardul de credit pot obtine o reesalonare a creditului.Pe mine m-au lasat chiar sa-mi aleg suma lunara de plata.

  46. robert said

    am December 21 2010 @ 11:21 pm

    Buna seara,
    mama mea a avut un credit la Flanco Celetim,am dus actele de deces si mi-au aratat un mail de la firma Mama in care scria urmasii trebuie sa plateasca. Am platit 47 din 60 de milionane dintr-o data si m-am imbolnavit am facut pneomonie si nu am mai platit ratele care de la 60 de lei au crescut brusc la 80.m-au sunat acesti recuperatori si mi-au spus daca mama care a decedeat trebuie sa plateasca ratele daca nu ise va face dosar de rauplatnica.aceasta doamna care m-a sunat mi-a spus ca toate cardurile au asigurare de viata.am sunat la firma de asigurare si inca de 2 de saptamani nu am primit nici un rasp. daca are sau nu asigurare.va rog ma poate ajuta cineva cu un raspuns concret nu cele citite mai sus ce as putea face cu escrocii astia sa sacap macar sa mai platesc restul de rate nici sa nu ma gandesc sa recuperez ratele care le-am platit pana acuma.va multumesc

  47. Alex said

    am December 24 2010 @ 9:00 am

    Draga Robert,

    Tu nu ai nici un contract semnat cu ei. Mama Dvs nu a girat cu nimic. Banuiesc ca succesiunea bunurilor mamei dumneavoastra s-a facut deja, deci chiar daca ar avea cum,, nu ar mai avea ce sa execute. Parerea mea este ca poti sa nu le mai platesti absolut nimic, dar pentru linistea ta mergi la un avocat pentru o mica consultanta sa iti confirme ca fara un contract semnat cu tine, fara garantii reale girate de mama dvs nu au nici o baza reala. Nu au ce executa, nu mai au pe cine urmari ;)

    Sa punem problema altfel… daca eu iti arat un mail care spune ca tu imi datorezi 4000 lei ma crezi? Imi platesti?

    In Romania nu este ilegal sa facturezi si sa ceri bani. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa le si platesti :D

  48. criss said

    am December 27 2010 @ 2:11 pm

    pai sigur, numai bancile si ifn-urile sunt de vina ca sunt romanii datori….. cred ca vinovat e cel care semneaza ca primarul,…. nu zic ca ei sunt usa de biserica, dar daca exista ctre semnate in care clientii isi dau acordul sa se mareasca rata ei maresc rata. au voie sa lase mesaje oriunde vor, dar nu sa dea date confidentiale despre ctr, si sunt convinsa ca nimeni nu se apuca sa povesteasca vecinilor despre x ca si-a luat aragaz in rate si nu plateste…. sfatul meu: cititi ce semnati si respectati ce semnati ca sa nu va mai caute bancile si sa va mai streseze….

  49. LUCIAN. C. said

    am January 4 2011 @ 3:40 pm

    Am antarziat cu factura 2 luni. 70 ron. Ma sunat o sparta de la ei, si na antreaba cand platesc, la care, eu ai spun ,cand o sa am bani, ea ma antreaba, si cand o sa aveti? EUUUUUU; FUTU-TI NATIA MATI DE JEGOASA,AN VIATA TA SA NU MAI SUNI. SA-TI FAC SA-TI DREG. A anchis imediat cand a vazut ca sunt recalcitrant. AI ASTEPT SA VINA CU RECUPERATORI, AM NISTE SABII AGATATE AN CUIER SA VEZI CE IESE.

  50. zuzu said

    am January 9 2011 @ 8:12 pm

    Alex, cum poti fi atat de sigur ca Cetelem nu ne poate executa silit? Poti sa-mi dai mai multe detalii pe kmyrlu@yahoo.com. Multumesc.
    Si da, sunt de acord sa ne unim impotriva camatarului numit Cetelem. Am cerut si eu copie dupa contractul de credit si dupa actele aditionale in baza carora mi-au majorat suma creditata si au inceput sa urle la mine si sa ma ameninte cu executarea silita a tuturor bunurilor mele. Cred ca ar trebui sa luam atitudine fata de comportamentul lor abuziv. In fond, ei traiesc bine-mersi de pe urma “naivitatii” noastre.

  51. Alex said

    am January 24 2011 @ 8:12 pm

    @zuzu

    Vorbeam de cazul lui robert, care fost obligat sa preia datoriile mamei lui.

    In orice credit este inclusa o asigurare de viata pe suma respectiva. Daca nu este, ghinion pentru IFN.

    Robert nu are absolut nici o legatura cu cetelem. El saracul a platit o mare parte a datoriei pentru ca cineva i-a aratat un mail care spunea ca urmasii trebuie sa plateasca.
    In cazul lui sunt absolut sigur ca nu au nici o baza legala.

  52. gogu said

    am February 9 2011 @ 1:04 am

    Mie mi-au spus ca daca nu platesc, ma executa silit, nu am nimic pe numele meu si mi-a spus o cucoana de-a lor ca o sa le execute proprietatile copiilor mei cand vor avea ceva pe numele lor.
    Chiar ar fi posibil?

  53. erika said

    am February 11 2011 @ 11:25 am

    dar am o nedumerire cu acest cetelem….cand am luat produse din magazin sa facut o adeverinta pe kre am completato plus copie de buletin, apoi miau trimis un card de fidelitate kre lam confirmat la telefon si iau dat drumu…deci ce contract am cu ei? de semnat…nimik nu vad clauze nu nimik…pentru k nu pot plati suma minima de plata a cardului respectiv zic k ma dau in judekta dar eu am intentie de plata mereu , ma suna incontinuu de 2 ani k ma dau in judekta. In baza a ce? au zis de reesalonare a ratelor atunci au trimis un contract pe kre ar fi trebuit sal semnez si sal trimit inapoi normal k nu am facut-o pentru ca atunci ma puteau prinde. Astept sa vad ce pot ei sami faca atata timp kt exista intentie de plata in fiekre luna. Va multumesc

  54. erika said

    am February 11 2011 @ 11:30 am

    zuzu ai semnat vreun contract cu ei in afara de banala adeverinta kre se gaseste la magazin si ei o aproba sau nu? dak nu ai semnat atunci in baza a carui contract se face executarea silita? deci na….de doi ani ma ameninta si pe mine, chipurile cai amiabile..si tot le zic sa ma dea in judekta dar vad k nimik

  55. erika said

    am February 11 2011 @ 11:34 am

    bine ai zis alex si eu cand iam spus unuia dintre ei kre ma sunat k sa ma deie in judekta dak poate neavand contract si plus k am intentie de plata ca astept citatia, iam spuso razand, si mia spus doamna sunteti cam bine informata, la care eu GHINION ce sai faci dak traim in romania nu inseamna ca suntem analfabeti si inculti.

  56. stamate oana said

    am February 26 2011 @ 9:16 am

    ASTA AM PRIMIT DIMINEATA! POATE E SALVAREA

    Buna seara!
    Ma numescu Ana Maria Pascu, lucrez la Stirile B1tv. Noi realizam un material despre persoanele care raman fara locuinte dupa ce sunt executate silit. Incercam sa gasim solutii la aceasta problema. Vad ca dumneavoastra sunteti intr-o situatie extrema si poate ne ajutam reciproc. Am cateva propuneri prin care puteti iesii din aceasta situatie. De aceea va rog sa ma contactati la numarul 0726794484 sau pe adresa anamaria.pascu@b1tv.ro.
    Va multumesc.

  57. stamate oana said

    am February 26 2011 @ 9:17 am

    Buna seara!
    Ma numescu Ana Maria Pascu, lucrez la Stirile B1tv. Noi realizam un material despre persoanele care raman fara locuinte dupa ce sunt executate silit. Incercam sa gasim solutii la aceasta problema. Vad ca dumneavoastra sunteti intr-o situatie extrema si poate ne ajutam reciproc. Am cateva propuneri prin care puteti iesii din aceasta situatie. De aceea va rog sa ma contactati la numarul 0726794484 sau pe adresa anamaria.pascu@b1tv.ro.
    Va multumesc.

  58. mari said

    am April 4 2011 @ 9:04 am

    operatorii de la cetelem sunt niste scarbe ordinare iti inchid telefonul in nas am sunat sa lamuresc cu ei un angajament de plata dar nu vor nam sa le mai platesc nimik va rog sami spuna si mie cineva unde pot gasi o sucursala cetelem in jud hunedoara?ca ,cu astea la telefon nu ma inteleg de loc

  59. laurentiu said

    am April 12 2011 @ 4:04 pm

    Si eu am avut de a face cu celebra deja firma CETELEM , dar in contestul actual,ramanand far de serviciu am ramas si in inposibilitatea de a plati ratele .Sa te tii bine:amenintari , creante cesionate catre eos ksi, care mai nou, imi trimite somatie de executare silita, dar insotita de “cerere”catre executor jud.Fara nici un proces.Eu proprietati nu am ,am o masina da aia nu e pe numele meu,in evidentele fiscale .ce ar putea sa-mi ia ?Poate boii de la bicicleta sau vreo doua leatzuri de prin casa.Poate cainii(am doi pitbuli).Cum sa scap de astia?

  60. CAROLINA said

    am April 15 2011 @ 5:42 pm

    si pe mine ma ameninta oameni buni ce trebuie sa fac mam saturat suna vecini acasa ce sa le dau ca nu am nimik sa vina ei la usa ca le rup capu nu am platit de un an rata la CETELEM cemi poate face datimi un raspuns va rog

  61. daniela said

    am April 19 2011 @ 9:16 am

    in aceeasi situatie sint si eu ca multi altii dealtfel .haideti sa le venim de hac .sint deacord cu tot ce se spune despre ei .. insa care poate fii defapt solutia pt noi ..sa scapam de ei ? astept raspuns .multumesc pt intelegere .

  62. CRINA said

    am April 20 2011 @ 2:33 pm

    MIA VENIT ACASA HARTIE CA DACA NU PLATESC IN 24 DE ORE MA DA IN JUDECATA
    DOBANDA MIA PUSO FOARTE MARE SI PENALIZARILE
    NU DAU NIMIK SA LE FIE CLAR

  63. Doina said

    am April 27 2011 @ 1:21 pm

    Sa stiti ca toate firmele fac asa. Chiar si bancile au aceeasi placa. Cel mai bine ar fi sa nu ne imprumutam si mai ales sa nu acceptam carduri. Cardurile sunt cea mai mare prostie, mai ales cele de credit
    La imprumut stii una si buna ai rata, dobanda, desfasurator este totul in regula. Dar la carduri ai tot felul de comisioane, platesti suma minima de plata si te trezesti ca de fapt cu acea suma achiti dobanzile si foarte putin din suma datorata pe card. Asa am patit si cu cardurile de la Raiffeisen. Si acolo te dau imediat la o firma de recuperari care urla la tine si te ameninta. Si la Citi este la fel.

  64. ioana said

    am April 27 2011 @ 7:41 pm

    am luat un tv de la flanco mia venit un card verde cu numele meu si suma care trebuie sa o dau pe luna atat e un card simplu verde sa imi fac griji ca mi se intampla si mie ceva? e diferit de un card normal are doar un cod de bare si nr de la dosar ast raspuns care stie ceva,multumesc

  65. ciprian said

    am April 27 2011 @ 9:58 pm

    ce se intampal daca posesorul cardului sau imprumutului de la cetelem a decedat si am fost sunat ca eu pt ca sunt mostenitor sa platesc,si cand am vorbit cu diversi operatori nici nu stiau sigur daca exista un contract,in urma cereri astept o copie a contrctului,ce ma sfatuiti?

  66. ioana said

    am April 28 2011 @ 10:31 am

    va rog spunetimi este un card de platit doar rata sau e card care atre bani pe el si poti sai scoti ast raspuns multumesc

  67. MIKIIELLA said

    am May 4 2011 @ 8:27 am

    IN SFARSIT..MI-A SOSIT ..O HARTIE CU STAMPILA EXECUTORULUI SILIT…ASTEPT CE SE VA INTAMPLA…CA V-AM ZIS CA NU AM NIMIK PE NUMELE MEU .SI SUNT LUATA IN EVIDENTA LA O PERSOANA..CARE NU ESTE RUDA ..CU MINE..
    O SA VA ANUNT ..CA TREBUIA SA PLATESC PANA PE 3 MAI” FABULOASA SUMA ” DE 5700 LEI ..ADIK SUMA PE CARE AM IMPRUMTAT-O ..
    VA ROG SA MA CREDETI CA NICI ACUM NU AM REUSIT SA MA ANGAJEZ..UNII ANGAJATORI MA CONSIDERA BATRANA( LA 31 ANI )..SI STAU SI ASTEPT…VORBA CEEA ” CA PROSTU ‘…
    NUMAI BINE ..

  68. florina said

    am May 10 2011 @ 9:38 am

    V-a venit executare silita pt cardul cetelem?Ati avut contract semnat pentru acel card?

  69. Mihai ioana said

    am May 13 2011 @ 12:47 pm

    Buna ziua !!!
    sunt unul dintre cei care este hartuit de cei de la Cetelem ,va rog daca cineva poate sa-mi spuna daca a fost cineva executat silit de acesti camatari cu acte in regula .
    Acesti angajati ai Cetelemului sunt instriti in baze speciale ca cei de la marina militara nu stiu de Dumnezeu nu au frica dac vor face si domniile lor ceva in viata cu atitea blesteme care le sunt adreasate lor si familiei lor de la cei cu tita in gura pina la cei cu barba sura.Sa le dea dumnezeu toate cosmarurile posibile de pe acest pamint.Am sa le dau in fiecare luna cite 0,5 ron ca sa vada ca nu sunt rau voitor.Sa aiba parte de paie ude si cu mult jar pe linga domniile lor si jar sa manince la masa.

  70. Laura said

    am June 11 2011 @ 7:46 pm

    Stau, citesc si ma mir. Mare e gradina Domnului, si nu ma refer la toti analfabetii de aici! Eu, ca sa nu ma ascund dupa deget, sunt recuperator la Cetelem. Exista o groaza de minciuni (sau sa le spunem inadvertente) in ceea ce spune multa lume aici.
    1. Contracte se fac, dar de citit cine sa le citeasca? “Cand ii dai, ii fata vaca. Cand ii ceri, ii moare vitelul.”
    2. Daca nu stii principiul de baza al folosirii cardului de credit, NU TE ATINGE DE EL! Ia-ti un credit normal. Daca stii sa folosesti cardul, te salveaza din situatii grele. Daca nu stii, te ingroapa pentru ani intregi.
    3. Cetelem te suna pe toate numerele pe care le-ai trecut in aplicatia de imprumut, in ordinea 1. nr. tau mobil; 2. nr. fix (daca l-ai dat pe al vecinului, nasol moment); 3. nr. de la munca; 4. alte numere pe care le-au dat cei apelati inainte, in incercarea de a scapa de recuperatori
    4. Atata timp cat la moartea unei persoane ii mostenesti avutul (oricare ar fi el), ii mostenesti si datoriile. Adica succesiunea o faci ca sa primesti de la el, dar datoria nu iti convine sa o platesti (asta e peste tot, nu numai la Cete. Si la telefonie, internet, rate bancare……)

  71. florina said

    am June 27 2011 @ 9:57 pm

    E foarte bine ca ,intre atatia “analfabeti”cum ii numesti,tu,Laura,
    s-a gasit un mare geniu ca tine…
    Faptul ca nu exista transparenta la Cetelem nu amintesti?

  72. carmen said

    am July 10 2011 @ 7:13 pm

    Am citit comentariile despre CETELEM. Sunt si eu hartuita pentru ca nu resusesc sa platesc toata rata lunara. Platesc in fiecare luna cam jumatate. Acum spun ca fac executare silita pe apartament. A fost cineva executat silit de ei? De ce nu fac proprire pe salar?

  73. carmen said

    am July 11 2011 @ 7:09 am

    A fost executat cineva silit de catre CETELEM. Eu platesc lunar o parte din rata, cam jumatate. Poate sa faca executare pe apartament?
    Multuemsc

  74. oprea marcela said

    am July 19 2011 @ 3:14 pm

    eu nu am platit ratele de 3 ani la banci,a o rate de 200 labcr si unde 360 la brd.cind miau dat creditul si scadentarul rata de la brd era de 240,cind mam dus in prima luna sa platesc au zis ca trebuie sa platesc nu stiu ce comision sirata ajindea la 360 total,am platit un an mau apucat dracii si nu mai platesc nimic,nu am nimic pe numele meu,eos sa sune pe la vecini pina inebuneste.de la mine nu mai vad nici un leu.daca nu aveti nimic pe numele vostru nu platiti.nu patiti nimic

  75. DANA MANU said

    am July 27 2011 @ 4:14 pm

    pentru d-na Laura REEEEEEEECUPERATOR CETELM !? Mare branza ca te mandresti cu meseria acesta umila…., dar ti-ai pus vreodata intrebarea de se sunteti atat de manjiti se de netransparenti fata de consumatori????? Daca vi se cere un act infim (desfasurator rate si extrase de cont lunare) v-a faceti ca nu auziti, insa nu va este greu sa amenintati… Si totusi sa nu uitati ca AMENINTAREA CATRE ORICE PERSOANA SE NUMESTE INFRACTIUNE!!!!, iar in acel “contract” nu specifica si nu sunt instiintata ca acesta firma isi rezerva dreptul de a ma amentinta. Dupa parerea mea cred ca un control mai temeinic si eficient in firma d-vs va v-a aduce sigur la faliment, pentru ca aplicati dobanzi si penalitati dupa bunul plac, iar un credit de 2000 ron ajunge la final de 15000 ron… Si totusi acea OUG 50/2010 in care trebuie sa anuntati clientii despre modificarea dobanzilor si penalitatilor ati facut-o uitata prin sertare, iar tot voi considerati un ACCEPT TACIT!!!! Oare, acele institutii nu vor sa stie de MAGARIILE VOASTRE, oare statul roman nu ar incasa niste amenzi de la voi stimata doamna, preocupata de ANALFABETI, DECI INCA O DATA SUNTEM JIGNITI DE O INSTITUTIE NON-BANCARA si implicit de o RECUPERATOARE… A, si inca ceva, mai slabiti-ne cu “telefonul este ascultat” ca ne doare fix undeva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  76. valentina said

    am August 16 2011 @ 4:04 pm

    daca am casa ipotecata la banca rom ce imi mai poate face cetelemul astept raspuns

  77. pirvu constantin said

    am August 23 2011 @ 12:17 pm

    eu am facut marea greseala, sa apelez la aceasta institutie,am cerut telefonic si in scris de ne numarate ori ,sa mi se trimita un desfasurator de rate lunare, asa cum este stipulat in contract,dece, sa astept in fiecare luna si am inpresia ca si contra cost ,extrasul de cont,VREAU SA STIU CIT MAI AM DE PLATA SI CE SUMA,si cind dumnezeu se termina?

  78. Ana said

    am August 29 2011 @ 4:11 pm

    Am luat in 2008 o masina de spalat prin Cetelem, dobanda zero plus o rata cadou. Era promotie cu ocazia deschiderii Dedeman in Constanta. Am achitat ratele fara probleme cf contractului. Imediat cum am terminat ratele mi-a sosit acasa un card cu 4000 disponibil pe el. Am sunat, l-am activat stiind ca voi plati o dobanda de 200 ron pe luna! Dar aveam nevoie de bani in acel moment si mi-am asumat riscul sperand ca il voi acoperi in intregime in cel mai scurt timp. Evident ca nu a fost asa. Fiind un bun platitor ei mi-au marit treptat disponibilul si eu i-am folosit…in acelasi timp crescand si dobanda proportional. Si asa m-am “trezit” ca le datorez 7500 de ron pentru care platesc ATENTIE 370 lei lunar. Ce este mai grav este faptul ca am fost constienta tot timpul de aceasta camatarie si m-am adancit cu buna stiinta. La fiecare 500 de ron pe care mi-i bagau in plus la disponibil ma gandeam..a, ok, inca vreo 20-30 de lei in plus lunar, nu-i bai!
    Atentie, aceste carduri nu sunt credite! Ceea ce avem de plata lunar este dobanda, nu este rata! Un procent f mic din aceasta “rata” se scade din datoria totala. Nu acuz pe nimeni, am stiut, m-am adancit, platesc. Acum am sunat la ei si mi-au zis ca daca-l achit pana pe 31.aug platesc 7100 ron. Din fericire am banii si platesc sa scap ca m-am imolnavit de nervi, inima etc cu ei. Nu mai zic cat de scarbos este individul care ma suna cand am intarzieri, ultima oara mai ca nu m-a tras de urechi! Imi pare rau ca nu i-am zis cateva, acum n-o sa mai am ocazia. Doamne-ajuta!

  79. dan said

    am September 2 2011 @ 3:30 pm

    Trebuie sa le facem o “reclama” intensa pe net. Postati oriunde si oricat de des cine este de fapt CETELEM . Cine are niste relatii in mass-media ge ziare , tv ..sa se posteze mare si lat cazuri CETELEM . Ar fi foarte bine daca s-ar dezvalui in stirile PRO TV si Antena 1 cine este si ce face de fapt CETELEM in Romania .
    DACA AI FACUT GRESEALA SA IEI 1 LEU DE LA EI PLATESTI TOATA VIATA !!

    Asa ceva e inadmisibil !!!

  80. dan said

    am September 2 2011 @ 3:34 pm

    Cine poate si stie : va rog creati un site anume pe tema asta ANTICETELEM : de fapt prezentarea cazurilor reale este suficient…avem nevoie de un site la care sa aiba acces toata lumea si sa citeasca sa se “minuneze” de “prostia” altora…poate se va sesiza cineva din partea autoritatilor si v-a demasca toata mascarada numita CETELEM .

  81. florina said

    am September 23 2011 @ 7:59 am

    Autoritatile nu fac nimic….sunt aparati de protectia consumatorului!

  82. Deontologul de serviciu said

    am September 25 2011 @ 1:57 pm

    Am gasit un comentariu in Financiera Banco-Spania aceasta pecingine s-a extins in toata Europa…. hola a todos !!! este banco se puede considerar como el banco de los simberguenzas hace cinco años compre una motocicleta

  83. Deontologul de serviciu said

    am September 25 2011 @ 2:17 pm

    CETELEM una empresa que debería cerrar el estado!! estafadores
    Traduce
    CETELEM o companie care statul ar trebui să o închidă! escrocii

    Financiera Banco Spania

  84. sorin said

    am September 25 2011 @ 8:50 pm

    Am citit comentariile de mai sus cu foarte mare atentie deoarece ma aflu in aceeasi situatie cu multi dintre voi,asa zisa CETELEM,este o adevarata pacaleala,nu am primit nici un contract care sa-mi arate ca sunt platitor catre ei,nu am un desfasurator cu ratele si colac peste pupaza aia de acolo nu stiu cati bani trebui sa le dai daca intarzii,te suna disperati:unul iti zice o suma peste o ora te suna altul si ai alta suma,consultantii de acolo cand trebuie sa dea vorbesc cu glas de miere iar cand trebuie sa i-a iti urla in urechi,mai ca te injura,am avut de-a face cred ca,cu toti consultantii de acolo si de cate 3-4 ori pe zi,asa ca mare atentie celor pe care ii bate gandul sa i-a de la CETELEM bani,m-ai bine dati-va doua palme ca sunte-ti mai sanatosi si nu va cauta nimeni la telefon,iar penru d-na RECUPERATOR ii doresc sa o sune si pe ea asa cum ne suna ea pe noi.NU APELATI LA CETELEM NICI CAND SUNTE-TI NEVOITI,O SA PLATITI SI CE NU FOLOSITI ADICA TRIPLU SI CHIAR MAI MULT,

  85. ioan bianca said

    am October 1 2011 @ 12:31 pm

    AM LUAT UN CREDIT DE LA CETELEM,ORI DE 3 LUNI NU AM PUTUT SA-MI ACHIT RATELE . CE POT FACE IN SITUATIA ASTA? SUNT HARTUITA ZILNIC CU TELEFOANE SI AMENINTARI.

  86. Laura said

    am October 3 2011 @ 1:13 am

    1. Dana Manu: “v-a faceti” se scrie “va faceti”, “va v-a aduce” se scrie “va va aduce”, iar in “Oare, acele institutii” nu trebuia virgula. Ce spuneati? Ca nu sunteti analfabeta? De amenintat cine va ameninta? Faptul ca sunteti sunata pentru a inapoia ceva ce ati acceptat prin semnarea contractului si vi se reamintesc consecintele incalcarii contractului vi se pare amenintare? Imi pare sincer rau pt dvs, ca sunteti asa putina la minte. In plus, faptul ca acea conversatie este inregistrata ar trebui sa va puna pe ganduri. O stiti pe aia cu “tot ce spui poate fi folosit impotriva ta”? Inregistrarile sunt dovada in instanta.

    2. Faptul ca platiti cand va aduceti aminte nu e in regula. La fel daca platiti jumatati de rata (ca doar noi nu v-am platit jumatate de frigider sau de calculator sau de geam termopan).

    3. Daca nu puteti plati in timp util, SUNATI SI ANUNTATI! Asa scrie in contract si asa e de bun-simt, ca daca nu ajungi la intalnirea programata cu cineva, suni si il anunti, nu il lasi sa astepte degeaba, nu?

    4. Pentru cei ce nu si-au citit contractul, contractul constituie titlu executoriu. Asadar, prin semnarea contractului, debitorul este de acord ca in schimbul sumei stipulate in contract, el sa achite la data de 1/16 ale lunii rata lunara stabilita/suma minima de plata. Altfel, ii da mana libera institutiei creditoare in a-si recupera prejudiciul prin proprirea bunurilor mobile si/sau imobile.

    5. Daca aveti probleme in a crede ca aceste extrase de cont se trimit, puteti face reclamatie la Posta. Sau puteti face o cerere oficiala, scrisa catre Cetelem prin care sa vi se demonstreze ca extrasele s-au trimis.

    6. Problema principala este perceptia “voastra” fata de “noi”. Voi nu pricepeti inca faptul ca noi suntem consultantii vostri si va sunam ca sa va ajutam. Intreaba reprezentantul de ce nu ai platit si tu spui “platesc maine” in loc sa spui DE CE NU AI PLATIT! Daca reprezentantul insista, te enervezi si inchizi telefonul, ba chiar te apuci sa si injuri. Asa ca si reprezentantul se rasteste la tine, ba chiar te ironizeaza. Asa cum tratezi, asa esti tratat. Ce pretentii sa ai cand tu nu te poti controla?

  87. dana manu said

    am October 3 2011 @ 10:14 pm

    DOAMNELOR SI DOMNILOR, poate nu stiati ca aceasta doamna numita LAURA RECUPERATOAREA CETELEM este noua noastra profesoara de limba si literatura romana, doamna ce se crede mai presus de toti, doamna care inca nu stie pe cine jigneste, pe cine face analfabet, dar este cert ca eu stiu de pe acum ceea ce am de facut!!!!!!!!!!!! O alta problema: nu inteleg ce cauti d-ta in toata chestiunea aceasta??? Se pare ca este deranjant pentru d-ta ceea ce se scrie, dar asta e…. suporta CU STOICISM!!!!!!!!!! Faptul ca platesc rata lunar, faptul ca nu am vorbit cu d-ta niciodata la telefon si faptul ca imi spuneti ca “sunt putina la minte”, consider ca aceasta pagina trebuie trasa la imprimanta, ceea ce am si facut, iar directorul acestei institutii sa faca putina CURATENIE printre REPREZENTANTI. 0 sa am o deosebita placere sa discut cu dansul aceste preocupari ale d-ale. Faptul ca jigniti dati dovada inca o data ca nu aveti cei 7 ani de acasa!!!! atat fata de mine cat si de alte persoane care va sunt superioare si ca varsta, dar si functie. Inca o data, nu stiti pe cine jigniti, deci ATENTIE!!!!! Si inca ceva: SCRIU CUM VREAU EU, nu m-a corectat nimeni! Cine a vrut sa citeasca a citit, pentru ca nu ne intereseaza cum scriem, ci ceea ce scriem, adica PASUL NOSTRU,iar d-ta daca vroiai puteai doar sa ne ajuti cu un sfat bun pentru ca portite exista, insa d-ta ai ales sa ne jignesti si continui sa o faci. Exista o vorba: DACA DAI O PALMA PRIMESTI MAI TARZIU DOUA, deci inca o data ATENTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inca ceva… am uitat sa va spun ca meseria mea este AVOCAT, iar “tot ce spui poate fi folosit impotriva ta” cum spui d-ta, cu aceasta fraza am inceput in ACADEMIA DE POLITIE ROMANA, iar ca ofiter am si functie de procuror de investigatii. Deci, si eu lucrez ca si d-ta, dar nu imi permit sa JIGNESC, iar in meseria mea cine greseste PLATESTE!!!!! Si inca ceva….NU AM RATE LA CETELEM, iar ceea ce am facut nu a fost decat sa imi dovedesc mie insumi ca nu ma insel in privinta reprezentantilor CETELEM, mai concret comportamentul ironic si deplorabil al unora dintre voi…..

  88. anamaria said

    am October 5 2011 @ 1:17 pm

    FELICITARI DANA MANU! ca si dumneavostra ar trebui sa dam multi dintre noi ,,de pamant,, cu persoanele care se cred super ,,inteligente,,. Normal ca au timp sa stea si sa citeasca ceea ce scriu niste persoane suparate si care de multe ori in astfel de situatii gresesc involuntar, pana si ,,doamna recuperator CETELEM,, poate gresi ,…… daca ii iei putin mai tare se pierd cu firea, oare nu traiesc tot in romania acesti angajati ?? oare nu se confrunta si ei cu probleme financiare??? AAAA dar nu! nu ar avea cum sa inteleaga ptr. ca traiesc din ,,comisioane de hartuire,,.
    Cred ca nu au fost inca dati in judecata de nimeni pentru daune morale, dar nu este departe ziua aceea cand vor trebui sa raspunda in fata instantei pentru faptul ca telefoanele lor, mesajele lor, discutiile lor au inbolnavit multe persoane.

    POTOLITI VA TOVARASII DE LA CETELEM VA VETI TREZI INTR UN MARE FALIMENT CU ATITUDINEA DUMNEAVOASTRA!

  89. Laura said

    am October 5 2011 @ 9:19 pm

    @ Dana Manu
    Deci singura chestie pe care ati retinut-o in tot ceea ce v-am scris a fost ca v-am corectat romana. Avocat nu cred ca sunteti, pentru ca se da gramatica la admitere. Sau poate ati absolvit Spiru, iar asta e alta poveste. Incerc sa va sfatuiesc pe toti ceea ce aveti de facut, dupa cum se vede, dar se pare ca nu aveti ce spune… Nu ma mai bag, descurcati-va dupa cum doriti.

  90. dana manu said

    am October 6 2011 @ 11:10 am

    Ar trebui sa intelegeti ceea ce eu am scris!!! Mai exact: chiar daca sunt avocat si procuror de investigatii nu am spus in sensul in a va speria, ci doar sa intelegeti ca si in aceste doua meserii nu ne permitem sa jignim oamenii indiferent de fapta comisa. Faptul ca “incercati sa sfatuiti” este un lucru bun, dar va rog sa o faceti pe un limbaj mai uman si nu atat de dur… Acesti oameni nu ar fi apelat la aceasta institutie daca ar fi avut bani, iar daca intarzie cu ratele sunt sigura ca nu o fac voit. Mai exista si acel aspect destul de “nemilos” in aceste vremuri si anume: PIERDEREA LOCULUI DE MUNCA”!!! Trebuie sa invatam sa nu mai fim atat de rai unii cu altii chiar daca numele tarii noastre ne arata ce fire avem: roMANIA!!!!!

  91. Laura said

    am October 7 2011 @ 11:46 am

    Problema principala in aceasta discutie este ca oamenii nu isi citesc contractele. Exista o clauza in contract prin care sunt obligati sa anunte daca exista schimbari in situatia financiara, de genul unui somaj (pentru care asiguratorul, Cardif, plateste majoritatea contractelor timp de 6 luni), micsorari salariale sau pierderea locurilor de munca. Oamenii nu isi citesc foile, semneaza ca primarii si apoi nu stiu ca ii putem ajuta.

  92. Datornic pe viata la Cetelem! said

    am October 7 2011 @ 2:32 pm

    Cu tot respectul d-na Laura ,dar cred ca ati luat-o prea personal. Nu sunteti decat o rotita intrun angrenaj din care puteti fi (ejaculata) vorba lu… Marean Vnghelie oricand. Va dati seama de aceste probleme ,doar atunci cand iesiti din acest sistem , scuzati-mi limbajul dar il merita-ti dupa aroganta dvs de mai sus in comunicarea cu ceilalti !Nimeni nu si-a facut creditul doar de dragul de a trage o teapa Cetelem-ului .Daca imi aduc aminte scrisul pe contract era asa de mic ca nu am putut citi contractul acolo si graba angajatului Cetelem de a face cat mai multe contracte !
    Problema pleaca tot de la dumneavoastra .Romanul in general este cinstit si demn , plateste cu sarg datoriile fata de oricine chiar si dusmanilor asa cum va erijati dvs .Prin telefoanele amenintatoare pe care le dati zi de zi nu face-ti decat sa-l inraiti si sa devina dintrun prieten ,un dusman indarjit fata de firma Cetelem .Gasiti solutii la aceste probleme ,nu va pune-ti in piele unei profesoare de limba romana si gasiti greseli gramaticale in ceea ce a scris oamenii .Aici romanii isi varsa naduful , nu fac o lucrare de control la limba romana pentru a nu gasi dvs greseli gramaticale .Gasiti solutii in fata acestei crize nu fiti camatari cu acte in regula!
    Cu stima si respect -Datornicul pe viata

  93. florina said

    am October 10 2011 @ 10:21 pm

    @Laura
    Care contract sa-l citim stimata doamna Laura?Pt acele carduri faimoase nu exista contracte cu suma imprumutata si nu puteti face nimic din punct de vedere juridic,in afara de a intimida bietii oameni!!!
    Sfat:NU MAI PLATITI RATELE LA CARDUL CETELEM!Nu au nici un temei legal,si nu va pot executa silit!

  94. mychelle said

    am October 11 2011 @ 10:49 am

    EII .D-NA LAURA,
    PACAT CA DVS.CREDETI CA NE AJUTATI ..DAR DIN PACATE NU SE VEDE..CE SA CITIM ? ABERATIILE DVS ? VRETI SA VA SPUN CA AM ANUNTAT CA NU POT PLATI CA NU MAI AM LOC DE MUNCA ? A ZIS CA NU-I INTERESEAZA SA MA IMPRUMUT ..EII.. SI DUPA CE LE-AM ZIS SA MA ANAGJEZE EI ,DACA VOR BANII ..MI-A ZIS CA SUNT IMPERTINENTA ..ADICA?
    DOAMNELOR SI DOMNILOR..NU AM DE CE SA MINT..NU AM REUSIT SA MA ANGAJEZ NICI ACUM ..UNDE? IN PLOIESTI ..DACA STIE CINEVA UN LOC DE MUNCA ROG SA MA ANUNTE .AM STUDII DE FILOLOGIE-LB .STRAINE SI AM LUCRAT CA SI CASIER .
    DOAMNA LAURA ..VA ROG CHIAR DACA LUCRATI – UNDE LUCRATI , NU VA MAI PERMITETI SA JUDECATI OAMENII DUPA CUM SCRIU ..SUNT DESTUL DE AMARATI ..FINACIAR VORBIND CA SI MINE..
    APROPO ..IERI AM PRIMIT O NOTIFICARE PRIN CARE AM FOST ANUNTATA CA ..CREDITUL MEU A FOST CESIONAT CATRE FIRMA EOS..D-ZEU SA-I PIEPTENE..!!
    ORICUM NU VOI SEMNA NIMIC CU ACEASTA FIRMA !! PUNCT !!

  95. Acum datornic la EOS KSI! said

    am October 13 2011 @ 7:11 pm

    Hei d-na Laura ,unde sunteti!V-ati dat demisia, s-au ati plecat la capsuni in Spania!Veniti…. avem nevoie de dvs!Sunteti unica sansa sa ne scoate-ti din cacat ,cu inteligenta si perspicacitatea dvs .Sunteti un erou internaut la care a avut aportul si Cetelem-ul care v-a borat la INFANTERIE ,saraca fata PROFA DE ROMANA!

  96. gigi said

    am October 17 2011 @ 12:55 pm

    Nu sunt specialist in legi dar cred ca pot folosi urmatoarele:
    Partea cu apelatul vecinilor, prietenilor etc ca sa dea de voi se rezolva repede prin incalcarea prevederilor Legii 93/2009, respectiv a Art. 9
    (1) Institutia financiara nebancara este obligata sa pastreze confidentialitatea asupra tuturor informatiilor aflate la dispozitia sa, care privesc persoana, patrimoniul, activitatea, relatiile personale sau de afaceri ale clientilor, contractele incheiate cu clientii sau serviciile prestate pentru acestia.
    (2) In intelesul prezentei sectiuni, se considera client al institutiei financiare nebancare orice persoana cu care, in desfasurarea activitatilor prevazute la art. 14, institutia financiara nebancara a negociat o tranzactie, chiar daca respectiva tranzactie nu s-a finalizat, precum si orice persoana care beneficiaza sau a beneficiat de serviciile institutiei financiare nebancare.

    Chestia cu posta si scrisorile nu tine in fata instantei. Exista scrisori recomandate. Cum poate societatea sa demonstreze ca a trimis scrisorile? Asa se poate afirma ca si cei care datoreaza bani i-au platit.

    Revenind la partea cu telefonul catre vecini cred ca se pot aplica si prevederile
    Art. 20. din Legea 677/2001
    (1) Operatorul este obligat sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, in special daca prelucrarea respectiva comporta transmisii de date in cadrul unei retele, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.

    Asa ca nu furnizati nici un fel de date cu caracter personal (CNP, data nastere, serie buletin etc.)prin telefon catre NIMENI!

  97. Laura said

    am October 18 2011 @ 10:09 pm

    @ Gigi: Nimeni nu cere si nu divulga date personale. Nici nu comunica scopul apelului catre terte parti. Doar spune ca “X are o colaborare la compania Y”.

  98. Carcotas said

    am October 22 2011 @ 7:20 am

    @Laura:Prin aceasta metoda incercati discreditarea clientului printre vecini, pe plan local. Fortati (fostul) client pentru a achita intreaga valoare din restul de credit ramas , prin metoda EOS KSI ,un fel de (Racheti) cu gulere albe .

  99. mychelle said

    am October 25 2011 @ 9:20 am

    D-na recuperator Laura ,
    As avea o intrebare ptr dvs.Eu nu am dat ca nr.de telefon pe cel al vecinului.Cand ati sunat la vecinul x sa-mi transmiteti prin el sa-mi platesc rata , nu ati incalcat niste prevederi legale ? DE unde ati stiut dvs. nr.de telefon al vecinului meu , cand nici eu nu aveam habar de el .P robabil cautati numerele din cartea de telefon romtelecom ? Aveti voie sa faceti asa ceva ?Eu va intreb sincer daca nu lucrez ..ce vreti sa va platesc ? Si nu am pe numele meu decat datoriile, pe care vi le-as da cu mare placere ..NUMAI BINE..

  100. Om bun! said

    am October 25 2011 @ 4:06 pm

    Dupa cateva luni in care nu am platit nimic din lipsa de bani ,acum am primit si eu salariul de la noul loc de munca si am fugit intrun suflet sa-mi achit macar o parte din datoria la Cetelem .Ajung la FLANCO si ce sa vezi! O duduie imi spune ca nu mai pot plati sunt blocat si dat spre adoptie la EOS KSI .Voi credeti ca asa va vedeti banii mai rapid !????

  101. SciFi said

    am October 31 2011 @ 1:04 pm

    Ciudati sunt angajatii CETELEM,ciudata este si camataria asta,unde s-a mai auzit sa primesti un CARD fara sa-l ceri,fara sa vezi-citesti si sa semnezi un contract?De fapt,da la CETELEM!
    Imi vine lunar(aproape)desfasuratorul,intr-o luna am la sold disponibil 500 de lei iar urmatoarea luna am trecuti 300 de lei la disponibil,cand i-am sunat si cerut aceasta informatie mi s-a spus ca am cardul blocat(la cerere) si in acest caz eu nu am cum sa primesc acasa desfasuratorul(mari dobitoci)dar pana la urma am primit aceasta informatie si mi s-a spus ca am disponibil 400 de lei,in aceeasi zi am mai sunat odata si de data asta era o doamna care mi-a spus ca am sold disponibil 700 de lei.
    NU MAI INTELEG NIMIC
    Stau cu desfasuratorul in fata,ma uit si le dau datele de pe aceasta hartie,iar ei imi spun si mai ca ma iau la misto ca la ei nu apar astfel de date.
    ESTE DUREROS
    Ba,pentru cei de la CETELEM,ma inervati si nu va mai dau nici un ban sa vad ce-mi faceti………..ma tineti de p..a si ma treceti strada.

  102. Om bun.... deschide-ne poarta ! said

    am November 2 2011 @ 7:08 pm

    SciFi@ Informatia din cont de card despre sold de ce credeti ca nu se da ca la alte carduri !

  103. Carcoteli ! said

    am November 13 2011 @ 3:50 pm

    Ca sa traiesti bine, banca te vrea prost! In felul asta banca te tine in viata si nu trebuie sa te mai gandesti ca totul e din ce in ce mai scump si ca pentru a plati ceea ce imprumuti ar trebui ca tu sa traiesti din ce in ce mai mult. Intro zi bancile vor construi spitale si fabrici de medicamente pentru a te tine cat mai mult in viata pentru a apuca sa platesti toate ratele.

  104. nicoleta said

    am November 15 2011 @ 11:45 am

    am si eu un card de la cetelem si sunt cu ratele in urma,iar contract cu ei nu am semnat pt ca eu am primit cardul prin posta

  105. SciFi said

    am November 17 2011 @ 7:05 pm

    Pentru o restanta de 70-72 lei ce scrisoare de amenintare primesc din partea CETELEM si este o restanta de luna trecuta,deci nu-i inca o luna de restanta(azi 17-11-2011)
    Desi anterior prezentei,v-am oferit o serie de solutii(as vrea sa le vad acele solutii pe care nu le-am vazut in viata mea)(de fapt ceva mi-a venit,cam asa ceva,timp de 20 de ani sa platesc cca.80\luna fara sa mai pot umbla la CARD,dar pana la urma tot ei au zis ca nu ma-n cadrez……asa a fost am si uitat cca. 1 an)menite sa conduca la recuperarea pe cale ameabila a sumelor datorate in baza contractului de credit,nu ati efectuat platile conform celor convenite(nu am convenit nimica cu ei,toti care avem CARD-uri CETELEM si pe cine am auzit,le-am primit acasa fara a le solicita iar pe langa o scrisoare care ne sune asa:deoarece sunteti un client fidel ….bla,bla,bla…ati primit acest CARD)(cum am fost client fidel?…am cumparat prin ei TERMOPANE care sunt achitate),fapt pentru care s-a dispus inscrierea dvs. la biroul de credit cu GRAD RIDICAT DE RISC,conform atentionarii transmise
    In conformitate cu dispozitiile contractuale(nu am facut nici un fel de contract cu ei,nici n-am vazut la fata vreun angajat al CETELEM,nici nu avem in oras sediu CETELEM,iar eu nu am fost vreodata la vreun sediu CETELEM,nici nu stiu unde sunt,probabil Bucuresti ca de acolo sunt expediate scrisorile acestea),in caz de nerespectare a obligatiilor de plata de catre imprumutat,CETELEM poate declara toate obligatiile,care din contractul de credit,scadente anticipat si platibile imediat cu toate costurile aferente.In acest caz,imprumutatul pierde dreptulde plata in rate a creditului.(ca sa pot plati la zi,i-am rugat,telefonic,sa-mi mute data scadenta pe data de 5 sau 6 a lunii.Miau spus ca nu se poate)
    Aceasta este ultima posibilitate de solutionare amiabila.Achitati sumele datorate in termen maxim de 48 de ore de la primirea prezentei notificari.

    Cu toata sima si respectul cuvenit va transmit…MUIE CETELEMISTILOR!!!!!!!!!!!!!

    Un asemenea act(scisoare) trebuie inmanat(a) personal sau sa fie trimis(a) recomandat……….de ce sunteti asa de siguri ca noi primim aceste scrisori de amenintare…….vreau o dovada clara(negru pe alb)ca mie mi s-a trimis asa o scrisoare.

    O zi minunata,oricand o fi………..ALUPIGUS!!!!!!!!!!!!!!!

  106. SciFi said

    am November 17 2011 @ 7:58 pm

    PS.
    Mai voiam sa spun ca,de doi ani si vreo 5-6 luni platesc lunar sau cu mici sau mai marisoare intarzieri reata fara sa mai scot bani de pe CARD si am la ora actuala (ultimul desfasurator)cca. 750 lei disponibili………vreau sa inteleg la o rata lunara de cca.170 lei si la oara actuala cu restanta de cca.70-72 lei cum este posibil sa am disponibil doar cca.750 lei cand eu am depus suma de(ia sa socotim) 170(lei)x29(de luni)=4930 lei….cat dumnezeu este dobanda si ce mai opresc ei de mai am disponibil cca,750 lei?

    Acum cca.un an am depus plangere la OPC(ANPC) o perioada nu am mai fost amenintat si nu am fost nici mai fidel,nici mai infidel decat sunt acum.

    Cu toata sima si respectul cuvenit va transmit…….VA TRANSMIT ACELAS SALUT

  107. SciFi said

    am November 17 2011 @ 8:08 pm

    PSS.

    Salutul este valabil conducerii si unor angajti CETELEM la care le fata mintea pui(ba!!… daca va mai fata mintea pui trimitetimi si mie,ca daca imi fata mie CURUL pui va trimit si eu)…(dar eu pers. cred ca gandesc cu CURUL)sa trimita astfel de amenintari(poate as intelege amenintarile daca restanta ar fi de ordinul sutelor de lei)

    Salutul…..cititi mai sus!!!!!!!!!!!!!

  108. casasatmar said

    am November 20 2011 @ 7:31 pm

    nu mai platesc pana nu imi trimit un extras de cont pentru acel card, eu consider ca am platit suma imprumutata, restul sa-l plateasca ei!

  109. abeg neculai said

    am November 23 2011 @ 7:33 am

    Din anul 2008, atat eu cat si sotia mea,pensionari, ne-am bucurat cand am obtinut 2 carduri de credit cu 3000,respectiv 5000 roni, nestiind prin ce cosmar vom trece! La inceput am reusit sa acoperim sumele ce le retrageam pentru achizitii avand dobanda solvabila, dar ulterior, mai precis din 2009, platim lunar rate de 150 si 240 roni stabilite aleator de cetelem si spre stupefactia noastra, nici un leu nu intra in limita de credit! Sa inteleg ca platim doar dobanzile si care sunt stabilite CUM??? Subscriu la cei ce indeamna sa NU aleaga calea cetelem caci e adevarat,platesc si urmasii…..

  110. Aparator al dreptatii ! said

    am November 23 2011 @ 3:47 pm

    Celetem-isti sunt disperati , au dat credite in perioada de glorie iar acum se confrunta cu un val imens de oameni care nu-si mai pot plati ratele pe buna dreptate. Acum incearca prin orice mijloc de amenintare la limita legalitatii crezand ca asa mai pot recupera ceva ! Doar saracii bugetari si pensionari nu au incotro deoarece le vine propriri direct pe pensie sau salariu !

  111. gina said

    am December 7 2011 @ 5:55 pm

    cand o sa am bani o sa platesc doar suma luata de la ei daca nu o vor nici pe aia o sa le dau un cacat eu dobanda la ei nu o sa le dau cat vor ei sa suga pula toti astea de la CETELEM

  112. viorel cutieru DOLJ said

    am December 8 2011 @ 3:00 pm

    ce se-ntinpla CETELEM ? mai pot avea eu incredere in tine? chiar am vrut alaltaieri sa imprumut 7000 ron . cind comentariile vor fi scrise frumos despre tine CETELEM atunci voi veni sa imprumut BANI. pina atunci o sa ma descurc cum oi putea. PA, PA…

  113. olga said

    am December 8 2011 @ 4:36 pm

    Cetelem=snapani,am sunat luni(5.12.2011) sa intreb cat mai am de achitat ca sa-mi lichidez cardul,mi-au spus suma,am achitat-o si mi-au zis sa sun azi(8.12.2011)sa-mi dea fisa de lichidare.Am sunat si mi-au raspuns ca nu pot sa mi-o dea pt ca trb sa mai astept urmatarul extras de cont si sa platesc dobanda si pt luna decembrie,chiar daca eu am achitat integral cat mi s-a spus in data de 6.12.2011,mentionez ca luni nu mi s-a explicat ca trb sa platesc dobanda si pt celelalte zile ramase din decembrie,sunt niste snapani mai rau decat camatarii

  114. vali said

    am December 10 2011 @ 2:27 pm

    am si eu un card la CETELEm din 2004. Cand am primit cardul le zicea altfel. In 2010 am avut niste dificultati financiare si am inyarziat cu ratele si au inceputtelefoanele. foarte obraznici. asa ca am hotarat sa sistez platile. ultima data am platit in ianuarie 2011. de atunci am renuntat la telefonul pe care il aveau ei asa ca au mai trimis ceva scrisori. cred ca ultima a fost acum vreo trei luni de la un executor din ala de al lor(escutor IFN). problema e ca eu acum 7 ani cand am luat cardul aveam pe el cam 1000 lei(10 mil). intre timp am folosit din bani si mereu i-am pus la loc. dar ei au tot marit suma disponibila pe card pana la 7000 lei fara sa semnez eu ceva. am folosit banii si am si oplatit multe rate. clar le-am dat mai multi bani decat am luat de la ei. asa ca STOP
    Astept sa vad ce se ma intampla. oricum luna viitoare se face un an de la ultima plata…

  115. Client dezamagit! said

    am December 11 2011 @ 10:42 am

    Am fost corect si am platit la timp si chiar peste valoarea transmisa ratele la card . La inceput am primit 3000 ron , dar vad ca banca (celetelem-ul )ma vrea prost.Mi-am propus de aprox 4 ani sa platesc luna de luna cate 100 ron pe card si la aceasta ora nu am nimic in cont de card,mentionez ca nu am mai scos un leu din card de 4 ani .In valoarea de 100 ron pe care o dadeam luna de luna intra :asigurare de deces 85 ron ,12 ron administrare cont,3 ron nu stiu mai ce ,si in acest ritm eu pana la aceasta data nu am platit nimic din card conform impartirii lor celetemistilor! M-am hotarat nu mai platesc un leu la card si astept sa ma dea in judecata,eu voi fi cu toate hartiile la tribunal .M-am saturat de telefoanele date cu amenintari si sunat prin vecini sa-mi dea nr de telefon s.a .Pa Cetelem nu sunteti corecti fata de clienti voi pierdeti ! P.S Apropo d-na Laura care era asa de hotarata in apararea Cetelem-istilor si-a dat demisia!

  116. Ciolan Emil said

    am December 13 2011 @ 7:09 pm

    Ce este de fapt acest CETELEM???? Este un fel de CAPCAUN cu 7 ( sapte ) capete???? Adica iti da ceva ( o suma oarecare ) si iti ia de 2 sau 3 sau 4 sau 5 sau 6 ori valoarea creditului inapoi????

    P.S. Voi reveni imediat cu a=fapte concludente

  117. Ciolan Emil said

    am December 13 2011 @ 7:09 pm

    Ce este de fapt acest CETELEM???? Este un fel de CAPCAUN cu 7 ( sapte ) capete???? Adica iti da ceva ( o suma oarecare ) si iti ia de 2 sau 3 sau 4 sau 5 sau 6 ori valoarea creditului inapoi????

    P.S. Voi reveni imediat cu fapte concludente

  118. Ciolan Emil said

    am December 13 2011 @ 7:13 pm

    Voi publica aici si peste tot toate faptele pe care le am pentru ca nimeni,nici un roman sa nu mai fie inselat sau escrocat de acest Capcaun cu 7 capete!!!!!!

  119. Ciolan Emil said

    am December 13 2011 @ 8:22 pm

    117. Ciolan Emil said
    am December 13 2011 @ 7:09 pm
    Ce este de fapt acest CETELEM???? Este un fel de CAPCAUN cu 7 ( sapte ) capete???? Adica iti da ceva ( o suma oarecare ) si iti ia de 2 sau 3 sau 4 sau 5 sau 6 ori valoarea creditului inapoi????
    P.S. Voi reveni imediat cu fapte concludente
    118. Ciolan Emil said
    am December 13 2011 @ 7:13 pm
    Voi publica aici si peste tot toate faptele pe care le am pentru ca nimeni,nici un roman sa nu mai fie inselat sau escrocat de acest Capcaun cu 7 capete!!!!!!

  120. Ciolan Emil said

    am December 13 2011 @ 9:06 pm

    117. Ciolan Emil said
    am December 13 2011 @ 7:09 pm
    Ce este de fapt acest CETELEM???? Este un fel de CAPCAUN cu 7 ( sapte ) capete???? Adica iti da ceva ( o suma oarecare ) si iti ia de 2 sau 3 sau 4 sau 5 sau 6 ori valoarea creditului inapoi????
    P.S. Voi reveni imediat cu fapte concludente
    118. Ciolan Emil said
    am December 13 2011 @ 7:13 pm
    Voi publica aici si peste tot toate faptele pe care le am pentru ca nimeni,nici un roman sa nu mai fie inselat sau escrocat de acest Capcaun cu 7 capete!!!!!!

    117. Ciolan Emil said
    am December 13 2011 @ 7:09 pm
    Ce este de fapt acest CETELEM???? Este un fel de CAPCAUN cu 7 ( sapte ) capete???? Adica iti da ceva ( o suma oarecare ) si iti ia de 2 sau 3 sau 4 sau 5 sau 6 ori valoarea creditului inapoi????
    P.S. Voi reveni imediat cu fapte concludente

    118. Ciolan Emil said
    am December 13 2011 @ 7:13 pm
    Voi publica aici si peste tot toate faptele pe care le am pentru ca nimeni,nici un roman sa nu mai fie inselat sau escrocat de acest Capcaun cu 7 capete!!!!!!

  121. Ciolan Emil said

    am December 13 2011 @ 9:08 pm

    Aceste prime comentarii ale mele le tot republic pentru ca vad ca cineva le sterge sau le tine ascunse, si ca apar doar cand le readaug eu!

    P.S. Le voi readauga in continuu!

  122. No Omerta! said

    am December 15 2011 @ 11:16 am

    Emile! Te-au dezamagit fostii colegi !

  123. Ciolan Emil said

    am December 16 2011 @ 4:04 am

    No Omerta!

    Inteleg din nick-ul tau ca vrei ca Legea tacerii (Omerta )sa nu mai fie Legea Tacerii, ci a Strigatului Durerii!!!!! Dar nu inteleg la care colegi te referi! Fii mai explicit!

  124. No Omerta! said

    am December 16 2011 @ 8:38 am

    @Emil Ciolan

    Despre nick-ul meu ai inteles perfect mesajul !Despre am aruncat-o intro doara asa!!!!!Dar sunt alaturi de toti cei care au patimit in legatura cu Cetelem-ul!!!!!!!!!!!!!

  125. Emil Ciolan said

    am December 16 2011 @ 9:57 pm

    No Omerta

    Si mai mult decat atat! Nick-ul tau face aluzie si la Mafia! Mafia Siciliana! Si la faptul ca Mafia Siciliana se transformase din Mafia Haiducista in Mafia Terorista! De aia trebuia No Omerta! Probabil ca la noi in Romania trebuie sa aiba loc procesul invers! Mafia Terorista Cetelemista trebuie haituita de Mafia Haiducista Anti-Cetelemista!! Haituirea trebuie sa aiba loc doar prin Unirea Anti-Cetelemistilor!!!!! Jos Mafia Terorista Cetelemista!!!!!!

  126. Ciolan Emil said

    am December 16 2011 @ 11:57 pm

    Nu prea sunt sigur daca aceasta pagina de site este buna sau … nebuna! Nu sunt sigur daca tot ce se scrie aici este cu adevarat folositor celor care au urgenta nevoie de ajutor anti-cetelemist!!!!!!!

  127. Ciolan Emil said

    am December 17 2011 @ 12:00 am

    Comentariul penultim ( cel dinaintea acestuia care incepe cu “Nu prea sunt sigur daca …” ) a fost sters de aici!!! Oare de ce??? Era destul de bine conturat! Poate de aceea????

  128. No Omerta! said

    am December 18 2011 @ 9:46 am

    Morala:
    Ca sa traiesti bine, banca te vrea prost. In felul asta banca te tine in viata si nu trebuie sa te mai gandesti ca totul e din ce in ce mai scump si ca pentru a plati ceea ce imprumuti ar trebui ca tu sa traiesti din ce in ce mai mult. Intr-o zi bancile vor construi spitale si fabrici de medicamente pentru a te tine cat mai mult in viata pentru a apuca sa platesti toate ratele in stilul camataresc pe care-l abordeaza !!!!!

  129. Ciolan Emil said

    am December 23 2011 @ 5:27 pm

    No Omerta

    Ceea ce scrii tu ultima data implica faptul ca Cetelem este o banca! Eu nu cred ca Cetelem este o banca, pentru ca inca nu am auzit de Banca Escrocilor Nerusinati! Am mai avut rate si la alte banci si stiu cum lucreaza celelalte banci! Cetelem nu este o banca! Asa ca revizuieste comentariul daca vrei sa demasti Capcaunul!

  130. No Omerta! said

    am December 23 2011 @ 7:20 pm

    Oamenii (cel putin teoretic) muncesc pentru a primi bani si pentu a-i cheltui in scopul asigurarii traiului. Cu mult timp in urma, acestia nu munceau ci pentru aceeasi chestie legata de trai, vanau, plantau, etc. Societatea a evoluat asa ca acum se munceste in diferite moduri pentru a-i obtine. Daca societatea a evoluat, atunci au evoluat si dorintele oamenilor si care au observat la un moment dat ca pot avea ceea ce isi doresc daca fac rost de bani pentru care ei vor munci in viitor. Asa ca au inceput sa ia bani de la nemernici,camatari si Cetelem. Aceste entitati primeau mai mult decat dadeau, asa ca au trebuit sa se scumpeasca si chestiile pe care oamenii le cumparau si intrucat cel mai important pentru un om este locuinta si tot ce este in ea. Tocmai acestea s-au scumpit cel mai mult.
    Pentru ca oamenii au inceput sa se imprumute din ce in ce mai mult pentru a plati aceleasi chestii care alta data erau mult mai ieftine
    De aceea a aparut Credisonul dupa care s-au numit Cetelem si in viitorul apropiat isi vor schimba numele!

  131. Mircea said

    am February 2 2012 @ 10:23 pm

    CETELEM – cel mai mare escoc financiar din Romania.
    Sfat: sistati orice rata pe care o avetri la ei. Nu au ce sa va faca cu cat sunteti mai multi cu atat vor da bir cu fugitii. Deja se aude ca isi vor face bagajele in urma zecilor de mii de reclamatii.
    av. Mircea Muresan

  132. crenguta said

    am February 3 2012 @ 5:03 pm

    concret,e cineva care a fost dat in judecata de cetelm? astept raspuns

  133. elena said

    am February 3 2012 @ 5:10 pm

    Si eu sunt hartuita la greu pt o rata intarziere, m-au cautat si pe la spitalul din orasul meu, imi trimit si la serviciu tot felul de hartii si sefilor mei.Stie cineva din proprie experienta ce se poate intampla daca nu platim? Nu am intarziat decat cateva zile si dobanda a crescut de la 150 roni la 350 .Nu am de gand sa platesc aceasta suma nejustificata, mentionez si ca creditul meu a crescut de la 2000 roni la 3800.in fiecare luna se mai adauga cate 2 -3 sute de roni.As dori de la cineva un raspuns concret, ce patim daca nu le mai platim? Va multumesc!

  134. drupy said

    am February 6 2012 @ 5:23 pm

    nu are cum sa-ti creasca dobanda de la 150 la 350 ron niciodata in viata asta

  135. Ionut said

    am February 7 2012 @ 7:32 pm

    Am si eu un contract nou la cetelem. Dupa doua saptamani de la semnare, m-au sunat si mi-au spus ca a fost reziliat contractu, pe motivul ca nu m-a incadrez, mi-au propus sa mut contractul pe numele mamei cu acte false!!

  136. Genoveva said

    am February 8 2012 @ 7:51 pm

    Ce sa fac eu cu creditul de la CETELEM?N-AM NEVOIE DE IMPRUMUTURI.cine sunt? banca sau CAR,sau ce?Nu poti citi ceva pe net fara sa nu-ti rezolve problema cu creditul CETELEM.Asta nu inseamna ca sunt agresata?

  137. alina said

    am February 15 2012 @ 6:05 pm

    ce se intampla cu banii retinuti pentru asigurare in caz de deces?

  138. aura said

    am February 20 2012 @ 6:46 pm

    Am si eu un card de credit de la Cetelem din luna noiembrie 2006 activat in decembrie 2006 , limita cadrului de credit era de 2.312 lei , pe parcursul perioadei suma pe card a crescut la 3.697 lei, mentionez faptul ca prima tranzactie pentru retragere de numerar s-a efectuat in data de 19.09. 2007 si ultima retragere s-a efectuat in data de 30.03.2009, prima plata s-a efectuat in data de 04.10.2007. Urmare depunerilor de numerar in perioada 19.09.2007 – 30.03.2009 a fost retrasa prin ATM suma de 3.850 lei. In perioada 04.10.2007- 11.11.2011 a fost depusa in contul cardului de credit suma de 6.337 lei, iar in data de 13.01.2012 primesc un extras de cont prin care eu mai datorez suma de 3.425,17 lei. Cum este posibil ca dupa ce platesc dublul sumei folosite sa mai am de plata tot cat am avut la inceput, vreau sa fiu mai inteleasa, respectiv: am folosit de pe card suma de 3.850 lei, am platit suma de 6.337 lei si mai am de plata suma de 3.425,17 lei.. Din ianuarie 2010 pana in prezent am primit zeci de telefoane unele mai amiabile altele mai tipate, zeci de mesaje pe telefon de amenintare ca daca nu voi plati vor veni recuperatorii sa ia bunuri mobile si imobile, ( nu sunt posesoare de bunuri mobile si immobile ) au sunat la vecini la serviciu. Eu lucrez intr-o institutie publica ( BUGETAR) inspector. ( colectare venituri si executari silite). Cred, fara echivoc, ca politica de recuperare a datorillor de catre Cetelem se numeste hartuire si incercarea de a indoatora creditorul pe viata.Eu personal, mai am si alte credite, din cauza acestei crize si datorita faptului ca veniturile mele au fost diminuate cu 25% si sporurile au fost anulate , nu mai am posibilitate de a plati sume catre Cetelem ca sa poata ei sa se imbogateasca si sa inventeze tot feleul de dobanzi, comisioane , cheltuieli si alte regularizari de dobanzi fara ca, clientul sa fie instiintat . Asa ceva nu cred ca mai intalnesti nicaieri in lume.Este jaf la drumul mare. Sunt disperata nu stiu cum voi iesi din aceasta situatie . Am solicitat ca suma sa se transforme in credit de consum si sa consideram creditul ca pe un imprumut sa facem un scadentar cu o rata lunara , se pare ca nici asa nu se poate. Imi pare nespus de rau ca nu am reusit sa ajung cu Cetelemul la o intelegere, Cu multumiri AURA S. – CLUJ.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean