Banner

Nazismul lui Mazare, zace doar in mintea un jurnalisti incompetenti

Tweet this

Hai ca multi o sa imi spuna : a ajuns un PDL-si sa apere un PSD-ist .
Pai, nu am cum sa nu ma revolt cand vad in ziare sau la TV, asociata imaginea si gestul lui Mazare de a purta uniforma militara germana, cu o infantila prostie " Nazismul lui Mazare". Vad o gramada de ziaristi cum cer sa se intervina sa fie judecat ca afront la adresa evreilor.
Ce face insa Mazare cu adevarat ? dincolo de teribilismul care l-a caracterizat mereu, a purtat la o prezentare de moda, uniforma armatei germane, imitandu-l pe von Stauffenberg care, este un erou german care a luptat impotriva lui Hitler.
Asadar, o mica lectie de istorie pentru cei isterizati prosteste din presa romana pe subiectul Mazare, al carui gest nu are nimic de a face cu Holocaustul sau cu nazismul.

Claus von Stauffenberg nu era ofiter SS, era membru al Wehrmacht-ului. In  Berlin [ pentru ignoranti ] exista un monument in memoria lui, iar la 20 iulie 2009 [ coincidenta ] se implinesc 65 de ani de cand a fost executat de catre...nazisti.
A trait intre 15 November 1907 – 20 July 1944. Viata lui este redata de filmul Valkyrie care il elogiaza pe Claus von Stauffenberg, carismaticul aristocrat care avea in cele din urma sa riste totul pentru a transporta o bomba in sala privata de conferinta a lui Hitler. Dar cine era Stauffenberg?
Descendentul unei vite nobile germane veche 700 de ani, Stauffenberg a crescut in Bavaria intr-o familie de elita. Cu inclinatii artistice, iubea arhitectura, muzica si poezia, dar in anii 1920 a devenit ofiter de armata, fiind repede remarcat pentru individualismul irascibil si eroismul de necontestat. Se spune ca a fost selectat de superiorii lui pentru ca poseda un geniu militar pentru organizare si logistica si a promovat rapid in rang. S-a opus mereu nazismului si a refuzat inrolarea lui in SS.
La inceputul lui 1943, in timp ce lupta in Africa in Divizia Panzer 10, Stauffenberg a suferit leziuni grave, a pierdut un ochi, bratul drept si cateva degete de la mana stanga. in ciuda acestor rani teribile, a fost numit sef de Stat Major in Oficiul Armatei Generale in toamna lui 1943. Pana atunci, intrase deja in Rezistenta indreptata impotriva nazismului lui Hitler. Pe data de 1 iulie 1944, Stauffenberg a devenit sef de Stat Major in Armata de Rezerva - un post ce avea sa-i permita intalniri personale cu Hitler.

Uniforma purtata de Radu Mazare este uniforma Armatei Germane, nu a SS-ului. Iar uniforma Wehrmacht – pentru cei care vor sa afle mai multe – este aproape identic cu uniforma Reichswehr, adica precursoarea Wehrmacht.
In consecinta, in loc sa spuna, sa se faca caz si sa se faca de ras afirmand ingnorant ca, Radu Mazare a defilat intr-o uniforma nazista, era mult mai corect sa se afirme “Mazare a defilat imbracat in  uniforma Wehrmacht”. Este ca si cum ai spune ca Mazare a defilat imbracat in uniforma Securitatii Comuniste  cand el de fapt defila imbracat in uniforma Armatei Romane.
Daca Mazare defila in uniforma SS, atunci si numai atunci se putea spune ca 100%  a defilat intr-o uniforma nazista ! In nici o lucrare serioasa referitoare la Germania nazista nu veti intalni semnul egalitatii intre nazism si Wehrmacht ! Lucrurile trebuie nuantate ! Dar este mai seducator sa facem pe prostii sau, mai grav, sa demonstram care este real nivelul de cultura ai unora din jurnalistii romani. Deh, daca toata ziua te raportezi doar la pitipoance si manelisti, chestia asta cu nazism, Wermacht, este deja atat de abstracta...




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2168

79 Comentarii pana acum»

  1. John said

    am July 20 2009 @ 9:59 pm

    Wehrmacht (German: “defence force” or more literally “defence-power”) was the name of the unified armed forces of Germany from 1935 to 1945. It consisted of the Heer (army), the Kriegsmarine (navy) and the Luftwaffe (air force).

    The Waffen-SS, which developed from the SS-Verfügungstruppe into a total of 38 divisions during World War II, was the de facto fourth branch of the Wehrmacht, under operational and field command of OKW and OKH.

    After the death of President Paul von Hindenburg on 2 August 1934, Hitler assumed the office of Reichspräsident, and thus became commander in chief. All officers and soldiers of the German armed forces had to swear a personal oath of loyalty to the Führer, as Adolf Hitler now was called.

    By 1935, Germany was openly flouting the military restrictions set forth in the Versailles Treaty, and conscription was reintroduced on 16 March 1935. While the size of the standing army was to remain at about the 100,000-man mark decreed by the treaty, a new group of conscripts equal to this size would receive training each year.

    The conscription law introduced the name Wehrmacht, so not only can this be regarded as its founding date, but the organization and authority of the Wehrmacht can be viewed AS NAZI CREATIONS regardless of the political affiliations of its high command (who nevertheless all swore the same personal oath of loyalty to Hitler). The insignia was a simpler version of the IRON CROSS (the straight-armed so-called Balkenkreuz or beamed cross) that had been used as an aircraft and tank marking in late World War I. The existence of the Wehrmacht was officially announced on 15 October 1935!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Read your history please !

  2. metalshrine said

    am July 20 2009 @ 10:07 pm

    Bine zis! Mai ales ultima fraza.

  3. Victor said

    am July 20 2009 @ 10:22 pm

    Aici ai dreptate. Nu+l inghit pe Mazare, dar gestul lui a fost haios, nicidecum fascist. Chiar ii statea bine.

  4. John said

    am July 20 2009 @ 10:52 pm

    Wehrmacht = nazism

  5. John said

    am July 20 2009 @ 11:09 pm

    Lege privind interzicerea organizatiilor si simbolurilor cu caracter fascist, rasist, sau xenofob si a promovarii cultului unor persoane vinovate de savarsirea unor infractiuni contra pacii si omenirii prevede ca utilizarea in public a simbolurilor fasciste, rasiste sau xenofobe se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 5 ani si interzicerea unor drepturi.

  6. McGogoo said

    am July 20 2009 @ 11:25 pm

    excelent postul. Nu am stat sa citesc ce scriu ziarele despre mazare – nu sunt fanul lui – dar il stiu teribilist. O lecie de istorie binevenita. indiferent cine a scris postul merita felicitari :)

  7. John said

    am July 20 2009 @ 11:30 pm

    who is posting all these positive comments??????????????

  8. Victor B said

    am July 20 2009 @ 11:50 pm

    Bine punctat. ?i excelent documentat.

  9. Marius said

    am July 20 2009 @ 11:54 pm

    @McGogoo: Ziarele spun numai bazaconii si prostii, ca sa nu devin mai vulgar.

    Cat despre articolul de mai sus: “Cine stie, cunoaste!”

  10. VIOREL URBAN said

    am July 21 2009 @ 12:10 am

    @ McGogoo said

    Multumim. Iulian l-a scris.

  11. MirceaA said

    am July 21 2009 @ 12:51 am

    Mr. John,
    All the positive comments are posted de oameni care mai si understand ceva-ceva, and are not cu capul in traista and can post their opinie, indiferent de orientare. I have written asa, tocmai ca sa show you how arata your post. Get a life, adica fa-ti rost de-o viata.

  12. iulian stefan said

    am July 21 2009 @ 12:55 am

  13. Bogdan SBG said

    am July 21 2009 @ 1:40 am

    Lipsa de subiecte.

    Mazare este un om respectuos si niciodata nu ar ofensa o natie, rasa sau chiar extraterestru. E un om prea inteligent si integru sa se preteze la magarii de genul asta.

    Ma intreb de ce nu l-au condamnat si pe Tom Cruise ca a jucat rol de nazist si multi alti actori.

    Bai, e presa de rahat avem !

  14. Dan said

    am July 21 2009 @ 6:43 am

    Mazare a vrut sa ne transmita ceva,dar asa cum este el rr-it si balbait,bineanteles ca nu prea a reusit.
    Mesajul era ca,asa cum respectivul ofiter a incercat sa scape tara de un tiran,asa va face si el,dar impreuna cu familia (vezi alaturarea fiului),familie care poate fi privita si ca famiglia.
    Imi pare rau d-le Urban ca ati reusit sa-l vedeti asa de sfant pe Mazare si ca l-ati crezut in stare sa ne ofere o lectie de istorie la o prezentare de moda…. El era acolo din postura unui primar care se lupta cu Basescu si probabil ca se crede deja un salvator al nostru. Oricum,nu poti preda istorie la o prezentare de moda,pt ca nu exista publicul tinta.

  15. Dani said

    am July 21 2009 @ 6:47 am

    Mazare,un mascarici care isi permite sa-si bata joc de noi toti,multi din presa il promoveaza,,cei din PSD il tolereaza si il cultiva.Nu m-ar mira daca s-ar inscrie in cursa pentru presedintie si culmea,sunt convins ca ar si colecta voturi mai ales din partea Constantenilor.Oameni buni,nu vedeti ca acest ipohimen ne sfideaza si isi bate joc de noi toti?

  16. Martin Luta said

    am July 21 2009 @ 7:06 am

    Se intampla destul de multe peste tot, dar nu destule ca sa alimenteze o presa/media supradimensionata si subeducata (sub aspectul decentei).
    E foarte raspandita specia de ucigas sau intinator platit, exista exemplare de tot dispretul pe care le vedem zilnic la TV- sa spun care TV? Sa spun care nu?- asta ar fi mai greu.
    Partea istorica- atentatul realizat de Stauffenberg a fost prost pregatit si neprofesionist, acum orice terorist incepator din cea mai indepartata zona a Terrei ar face o treaba mult mai eficienta.
    Tot istoric- nu e cazul sa ne inchipuim ca Wehrmachtul a fost un fel de adunare a unor surori de caritate care a incercat sa indrepte relele facute de SS. Razboiul are legile si, mai ales, faradelegile lui- si cel mondial, nr. 2 s-a conformat cu sadism, acestor cerinte.

  17. politicianul said

    am July 21 2009 @ 7:23 am

    Comentariul excelent din partea d-lui Orban!”Jurnalisti”fara cultura generala fac afirmatii prostesti sau rautacioase privind aceasta uniforma a armatei germane din perioada celui de-al doilea razboi mondial.Concluzia: daca prostia ar durea…Total aiurea amalgamul de politica PSD si PDL cu gestul unui “teribilist”ca si trasnaia cu afrontul asupra evreilor!!!

  18. Daniela said

    am July 21 2009 @ 7:36 am

    Bine ca sare toata presa la jugulara lui Mazare, dar cand a fost vorba de fiica presedintelui au tacut malc. Presa obiectiva! =))

  19. dan said

    am July 21 2009 @ 7:57 am

    mazare este un mafiot local sustinut de psd.are sustinerea celor din psd asa ca isi face de cap,el taie si spanzura.la acea parada fiis u era c aun robot teleghidat care avea pe cap o casca nato nicidecum o casca germana din al2lea razboi mondial.

  20. Elena said

    am July 21 2009 @ 8:09 am

    Nu stiu cum sa interpretez tratarea acestui subiect – in apararea lui Mazare, sau a Elenei Basescu (pentru gestul copilaresc facut acum catva timp in urma)?
    Oricum, e interesant si am aflat lucruri pe care nu le stiam.

  21. Eugen @John said

    am July 21 2009 @ 8:20 am

    Amice citesti istorie si nu intelegi nimic.

    Wehrmacht este precursoarea Reichwahr care era Armata Republicii de la Weimar. Ea doar a fost rebotezata de Hitler in 1945. Asa ca dl. Urban are dreptate

    La sfâr?itul primului r?zboi mondial, for?ele militare ale Imperiului german fuseser? aproape dezintegrate, majoritatea fo?tilor solda?i ?i ofi?eri întorcându-se acas? individual sau în grupuri mici. Mul?i dintre ei s-au al?turat entit??ii militare denumit? Freikorps, o colec?ie de unit??i paramilitare de voluntari care au devenit ulterior implicate în revolu?ia german?, respectiv în ciocnirile de frontier? care au urmat între 1918 ?i 1923.

    Noua format? Republic? de la Weimar avea nevoie de o for?? militar?. La 6 martie 1919, guvernul Republicii a decretat existen?a entit??ii militare, Vorläufige Reichswehr (“Ap?rarea na?ional? provizorie”), care consta din Vorläufige Reichsheer (“Armata na?ional? provizorie”) ?i Vorläufige Reichsmarine (“Marina na?ional? provizorie”). Circa 400,000 de oameni fuseser? înrola?i în Reichsheer.

    [modific?] Organizare

    La 30 septembrie 1919, armata german? a fost reorganizat? ca Übergangsheer (“Armata de tranzi?ie”). Aceast? organizare provizorie a durat pân? la 1 ianuarie 1921, când titulatura Reichswehr a fost atribuit? oficial, iar organizarea acesteia a fost determinat? de limitele impuse de c?tre Tratatul de la Versailles.

    Conform limit?rilor impuse de Tratatul de la Versailles, care stipula o armat? de 100.000 de oameni, compozi?ia Reichswehr era urm?toarea

    * The Reichsheer, an army consisting of two group commands,
    o seven infantry divisions, and
    o three cavalry divisions.

    Tanks, heavy artillery and aircraft were forbidden.

    * The Reichsmarine, a navy limited to a handful of ships. Submarines and aircraft were forbidden.

    Despite the limitations on its size, their analysis of the loss of World War I, research and development, secret testing abroad (in cooperation with the Red Army) and planning for “better times” went on. As well, although forbidden to have a general staff, the army continued to conduct the typical functions of a general staff under the disguised name of Truppenamt, or “Troop Office”. During this time, many of the future leaders of the Wehrmacht, for instance, Heinz Guderian, first formulated the ideas that they were to use so effectively a few years later.

  22. paul.a said

    am July 21 2009 @ 8:29 am

    Nu sunt sigur dar daca stie cineva rog sa confirme sau sa infirme. Mazare este cumva una si aceeasi persoana caruia Ion Iliescu i-a adresat, prin anii 90 intrebarea consacrata “de ce urli ma animalule?”.Daca este asa, banuia nea Nelu ceva in legatura cu originea lui Mazare. Apropos, personajul mereu arata si se imbraca precum un papagal dar se crede mare politician. Nu e vina lui, constantenii nu se supara, stiu ei de ce.

  23. io said

    am July 21 2009 @ 8:34 am

    Pentru incultii care tot critica cate ceva, Wehrmacht-ul – armata germana din al 2 lea razboi mondial – nu a fost acuzata de crimele savarsite impotriva populatiei evreiesti. Numai SS si faimoasele batalioane ale mortii a fost acuzat. Culpa Wehrmacht-ului priveste numai exclusiv ce s-a intamplat pe Frontul de Est, care front era instabil. Si rusii au facut la fel. DAR MAI MULT DECAT ATAT, RUSIA SI ALIATII AR TRREBUI ACUZATI OFICIAL DE DISTRUGEREA ARMATEI POLONEZE IN AL DOILEA RAZBOI MONDIAL, MAI PRECIS PENTRU GENOCID.

    Romania prin incultii sai conducatori au recunoscut total fals ca pe teritoriul Romaniei a avut loc pogromuri impotriva populatiei evreiesti, tiganesti, etc. – total fals din moment ce Transilvania a facut parte in urma Pactului Ribbentrop-Molotov din Ungaria lui Horthy iar Basarabia din Rusia lui Stalin.

    De ce nu se spune ca armata romana a protejat populatia evreiasca de razbunarea germana pe frontul de est?

    De ce nu se publica anchetele din Basarabia din al 2 lea razboi mondial cand populatia evreiasca impusca pe la spate soldati din armata romana in urma retragerii din 1944 ca drept raspuns pentru protejarea acestei populatii!!! De ce nu se publica???

    Intrebati-va bunicii care au luat parte la razboiul estic si ce faceau evreii?!?

  24. muietariceanu said

    am July 21 2009 @ 8:51 am

    Wehrmacht nu este o organizatie nazista . Nazismul e un corent politic care s`a aflat la un moment dat la putere in Germania

  25. Sile said

    am July 21 2009 @ 9:49 am

    E adevarat ca Whrmacht nu e NSDAP, dar totusi, avea si svastica…

  26. Sile said

    am July 21 2009 @ 9:52 am

    ma refer la Mazare cu svastica

  27. ticut said

    am July 21 2009 @ 10:27 am

    asa..si daca unu se imbraca in haine militare germane sau se infasoara in zvastici ce??? se simt amenintati jidanii??? se ad prea mare importanta unor minoritati sau etnii care cica au suferit in timpul razboiului iar acum incearca sa se razbune cum pot si sa subjuge prin orice mijloace urmasii celor pe care ii cred ei responsabili! o sa ma imbrac si eu in zvastici si ma duc la prezentrari de moda! mai da-i in mortii lor de jidani nenorociti !!!

  28. ticut said

    am July 21 2009 @ 10:28 am

    apropo…da, sunt rasist, xenofob si antisemit! ca sa nu se interpreteze altfel!!!

  29. Eugen @sile said

    am July 21 2009 @ 10:29 am

    Unde ai vazut tu zvastica pe uniforma purtata de Mazare ?

  30. andreea said

    am July 21 2009 @ 11:26 am

    ceea ce voi spune nu are legatura cu subiectul articolului. este ceva general valabil.

    cu parere de rau am constatat ca cei care publica articolele pe acest site nu au cunostinte elementare de gramatica limbii romane. intre subiect si predicat nu se pune virgula !!

    din pacate, aceasta e doar una dintre greselile des intalnite aici. nu prea “da bine” pentru imaginea si seriozitatea site-ului.

  31. edut said

    am July 21 2009 @ 12:39 pm

    @eugen…si eu am vazut zvastica la pieptul tembelului de mazarica…

  32. chiar EL said

    am July 21 2009 @ 12:41 pm

    nu era zvastica

    era crucea malteza ! diferenta intre zvastica si crucea malteza e ca diferenta intre o balta si oceanul atlantic !

    verificati !

  33. Daniela said

    am July 21 2009 @ 1:57 pm

    @ Sile ‘dar totusi’ e pleonasm.

    Aia nu e svastica ci e cruce malteza – sa detii asa ceva e o onoare acordata de ordinul cavalerilor ioaniti.

    si nu inteleg care-i smecheria? E problema lui pe unde se afiseaza si cu ce se afiseaza? Din punctul meu de vedere e un smecher, care se da in spectacol de cate ori simte nevoia. Cine pune botul il voteaza.

    Mi-e imi este mai indiferent decar iarba de pe trotuarul de vizavi…

  34. Vasile said

    am July 21 2009 @ 2:21 pm

    Cred ca dl Mazare si-a atins scopul:sa atraga atentia asupra sa.Iar ziaristii fac ca si curcile infierbantae de o toala rosie.Idiotul ne pune evreii in cap care cum ziceati conduc lumea ptr ca au castigat ww2.Un copil mare care a ajuns primar.Ce sa-i ceri?Si Michael Jackson avea mai multa minte.

  35. Neamtu said

    am July 21 2009 @ 2:21 pm

    Yep, Crucea de Fier e simbolul Bundeswehr.

  36. Liviu said

    am July 21 2009 @ 2:22 pm

    VA DATI SEAMA CA AKU CNN NBC SI TOATE POSTURILE DE STIRI DIN LUME NU MAI PREZINTA ALTCEVA DECAT LEGUMA ASTA STRICATA DIN CONSTANTA(mazare) SI PE CEL LOVIT IN ,,,OROLOGIU,, NATY MEYR,,,, CA DACA II BAGI IN MASINA DE TOCAT IESE UN GULAS CU MIROS GREU (UNGURESC). MAAAAA!!!!! LASATI TARA ASTA SA RESPIRE CA NE-AM SATURAT DE AERELE VOASTRE…….

  37. Florian said

    am July 21 2009 @ 2:22 pm

    Adevarul e ca ca arata foarte bine uniformele Germaniei din timpul rasboiului,nu vad nici un lucru rau in a le expune , ce daca au pierdut rasboiul, e ca si cum am blama imbracamintea Dacilor doar pt ca au pierdut rasboiul cu Romanii

  38. Dan said

    am July 21 2009 @ 2:22 pm

    Nu are zvastica afisata si nu a defilat pe o scena evreiasca sau pentru evrei, Herr gen. Mazare trebuie sa ne scape de mafia comunista care controleaza PD-L si PSD…

  39. Pentru ziaristi ignoranti said

    am July 21 2009 @ 2:23 pm

    zvastica -simbol religios hindus, cele 4 colturi reprezentand lumea animala si spirituala, iadul si pamantul

  40. Taur said

    am July 21 2009 @ 2:23 pm

    Extraordinar!!! Ce mare branza a facut ?Era o parada de moda si ca atare totul este un”show”!Si printul Harry,a facut ceva asemanator si n-a murit nimeni!Indiscutabila condamnarea tuturor ororilor nazismului,dar gata cu atata infatuare din partea evreilor ! Bai ,frate, tare sensibili sunt astia! Tot timpul se simt victimizati de parca de-a lungul istoriei n-au fost exterminate si alte popoare[armenii],dar nu fac asa tam tam!

  41. Vali din C-ta said

    am July 21 2009 @ 2:23 pm

    Noi constantenii il vom vota in continuare pe Mazare. de aia nu mai pot eu de POPOrul evreu. Secera si ciocanu e interzis? Ca noua romanilor comunistii ne-au fct mai multe necazuri!

  42. Bogdan said

    am July 21 2009 @ 2:24 pm

    nu le mai plangeti voi de mila la evrei, ca ei conduc lumea iar holocaust-ul a fost provocat tot de ei, printre sfatuitorii lui hitler se aflau o gramada de evrei, nu au facut decat sa scape de uscaturi si astfel au ramas doar cei puternici

  43. Antonescu said

    am July 21 2009 @ 2:24 pm

    Secera si ciocanul, avem voie sa purtam? Ca majoritatea politrucilor fac parte din vechea structura. Comunistii au omorat compatrioti, disidenti, si privesc cu uimire cum sunt adulati, astazi, de unii dintre voi. Pe maresalul Antonescu l-ati invocat de nenumarate ori , ba chiar il aplaudati pentru crimele sale. Vai, cata vina are Mazare:)) este teribilist si atat, nicidecum neo-hitlerist.

  44. Costy said

    am July 21 2009 @ 2:25 pm

    evrei ne tin lectii de moralitate? pe hitler l-au sprijinit industriasii evrei sa ajunga la putere, chiar bunica lui hitler era evreica! avioanele naziste nu se puteau ridica de la sol fara aditivul pentru benzina usoara livrat din america, culmea tot de industriasii evrei! comunismul a fost inventat tot de evrei, marx si engels, iar evreul lenin a adus ciuma rosie in lume. masoneria este tot o inventie a evreilor, cate dovezi mai vreti popor de criminali? si nu in ultimul rand, cine la dat pe mana romanilor pe Mantuitorul nostru IISUS HRISTOS? nu tot voi, neam de tradatori?

  45. Nu ne pasa de Fasia Gaza - Puia said

    am July 21 2009 @ 2:26 pm

    Astia care emiteti pe unda alb-albastra, ar trebui sa va fie rusine de ce au facut in Gaza si Liban prietenii si stapanii vostri, cand au aruncat cu fosfor alb peste civili, plus in taberele Sabra si Shatila, plus ca omoara palestinieni in casele lor si le iau pamanturile. Abia dupa aia sa veniti cu sensibilitati de domnisoara inocenta de genul vai, s-a imbracat maimutoiul ala in uniforma “nazista” si i-a jignit pe evrei. Aveti comportament de slugi, cum oare pot trai unii asa nu pot sa pricep. Apoi, oare evreii fac turism in India si afaceri cu indienii, ca svastika e simbol sacru in tara aia. Nu e ura, sunt fapte, dar orbiti cum sunteti de sensibilitatea voastra cu un singur sens si de ochelarii de cal, indoctrinati asa cum sunteti, nu puteti vedea si partea cealalta a ceea ce sunteti. In other news, too: hai sictir.

  46. stefan said

    am July 21 2009 @ 2:26 pm

    Mazare radu este membru PSD SI-N ACEASTA CALITATE A PURTAT UNIFORMA NAZISTA.Fapta sa se suprapune amenintarilor pe care seful PSD-lui nazisto-comunisto-stalinist, geoana mirce le aduce CoMISIEI EUROPENE PENTRU CA MENTINE MONITORIZAREA PE JUSTITIE PENTRU ROMANIA.In acelasi timp geoana mircea anunta in urma cu cateva luni ca acest partid nazisto-comunist va face campanie electorala cu dintii la gatul; contracandidatilor.De aceea gestul membrului PSD mazare radu este o incercare de amenintare la adresa romanilor dar si a Uniunii Europene.Mazare radu arata prin uniforma purtata ca practicile nazist-comunist-iliiste prin care PSD-ul a luat dupa 1989 puterea in Romania se pot extinde si asupra intregii Europe.In acelasi timp gestul PSD-lui mazare radu, de a purta uniforma nazista vine la scurt timp dupa ce la Vilnius OSCE a pus semnul egal intre stalinism si nazism,iar PSD-ul romanesc este un partid de sorginte stalinist-kgb-ta

  47. DZ said

    am July 21 2009 @ 2:28 pm

  48. Pa said

    am July 21 2009 @ 2:45 pm

    sa lase asemenea evenimente marunte in pace. si-au creat un scut protector din ‘holocaust’ asa incat acum au supradrepturi in toata lumea. la adapostul ‘antisemitismului’ jidanii masoni pot face toate nenorocirile din lume. incercati de exemplu sa spuneti ceva despre familia de masoni Lauder, cea care conduce protv-ul. incercati sa spuneti ca au un program de indobitocire a populatiei romane. sa vedeti cum mai tipa toate organizatiile evreieisti: ‘antisemitism, antisemitism’. dar, ganditi-va, in acel razboi au murit romani, tigani, rusi, francezi si oameni de alte nationalitati. mai exista vreunii care sa faca atat scandal? mai exista la vreunii plata de daune(cititi foarte bine) dupa 60 de ani? stiati ca in contul unui razboi de acum 60 de ani statele europene platesc o cota considerabila de bani Israelului? de ce nu exista astfel de legi impotriva comunismului, care a facut atatea victime? stiati ca daca spui ceva de holocaust in anumite tari UE, esti pasibil de puscarie? nu contest atrocitatile, ci modul abject de manipulare a opiniei publice. nu exista nicaieri o caracatita mai mare decat cea infiintata de jidani pt. a-si proteja interesele MURDARE. asa e coser mai, sa faci bani pe spinarea goimilor. hai pa.

  49. HIM said

    am July 21 2009 @ 2:53 pm

    Doamne ce de mai posturi aici… e relaxant la un moment dat sa recitesc citeva pagini de istorie, deci ii multumesc domnului Mazare pentru istorioara lui.

    cit despre evrei/jidani, pai sa nu uitam ca, istoric vorbind, ei sunt si poporul ales si totodata si poporul tradator/vinzator de Isus.

    si la drept vorbind, sunt cei mai rai – de la 1948 de cind cineva cu interese inalte le-a dat oficial stat – pamint luat pe nedrept de la alta natiune !!! – pai de atunci acolo e tot razboi – si cica in numele credintei – deci sunt ei cei mai rai/razboinici sau nu?

    asa ca, ori de cite ori cineva imbraca o uniforma sau poarta un simbol, jidanii sar ca arsi de cur in sus si latra… lasa-i dracului sa latre si atit…

    nu sunt nici xenofob, nici rasist, nici antisemit…

    doar ca sunt de acord cu napalmul aruncat de americani in Vietnam… problema este ca au gresit targetul – ar fi trebuit sa il arunce si pe tiganii de la noi… sau pe regele Mihai care l-a vindut pe Maresalul Antonescu la sovietici… altfel Maresalul si Legiunea terminau de curatat tiganii din tara asta…

    dar asta e alt subiect, nu-i asa?…

    o zi buna.

  50. Dan Tanasa said

    am July 21 2009 @ 3:22 pm

    Dan Tanasa – Contribuabilul tupeist: Toata lumea sare la gatul lui Radu Mazare si tace in cazul “Tamas Sandor – slogan nazist in campania electorala”

    http://tanasadan.blogspot.com/2009/07/toata-lumea-sare-la-gatul-lui-radu.html

  51. Stan said

    am July 21 2009 @ 4:29 pm

    Uniforma militara pe care o prezinta d-l Mazare este uniforma Germaniei din timpul celui de al doilea razboi mondial.Uniforma Germaniei naziste era de culoare NEAGRA.VA ROG ,nu insultati uniforma militara a unei tari straine !,se pot declansa conflicte diplomatice serioase si nejustificate.Este o idee geniala de a prezenta o haina militara din al doilea razboi mondial.De ce nu s-ar alatura si alte uniforme militare,atat a Romaniei cat si a celorlalte tari europene ? Si de ce nu si uniformelor militare actuale.E CEVA INEDIT !Persoana care a imbracat aceasta uniforma militara a dat dovada de multa INGENUOZITATE si mult curaj.FELICITARI ! Asteptam in viitorul cat mai apropiat o expozitie pe tema uniformelor militare din trecut si din prezent.

  52. Deniz said

    am July 21 2009 @ 4:29 pm

    Nu sunt un simpatizant a lui Radu Mazare, omul care din dorinta de a epata gafeaza de multe ori dar chestia cu sesizarea f?cuta de Centrul pentru Monitorizarea ?i Combaterea Antisemitismului ma cam calca pe nervi. Nu neg drama milionelor de evrei torturati si ucisi regimul hitlerist si nici cei ucisi de regimul Antonescu. Si alte popoare au suferit de-a lungul timpului astfel de drame. Dupa cel de-al doilea razboi mondial proaspat infiintatul stat Israel a ucis la randul sau sute de mii de arabi. Se pare ca cei care conduc destinele evreilor lucreaza cu doua masuri diferite una pentru ei si alta pentru restul omenirii.

  53. Gandul recunoaste ca Mazare nu a gresit said

    am July 21 2009 @ 5:30 pm

  54. Mazare trebuie demis said

    am July 21 2009 @ 5:41 pm

    Centrul Simon Wiesenthal ii cere lui Radu Mazare sa demisioneze de la conducerea Primariei din Constanta si sa isi ceara scuze dupa ce a defilat intr-o uniforma nazista la o prezentare de moda, potrivit AFP, care citeaza un comunicat al Centrului.

    * “Prin purtarea uniformei Wehrmacht-ului, va exprimati sustinerea si nostalgia pentru o armata care a comis cele mai groaznice crime de razboi si acte de genocid”, a afirmat Efraim Zuroff, directorul Centrului Wiesenthal, cu sediul la Ierusalim.

    * “In aceste circumstante, cel mai bun lucru ar fi sa va recunoasteti eroarea, sa va cereti scuze si sa va prezentati demisia”, subliniaza Efraim Zuroff.

  55. Po4rcu said

    am July 21 2009 @ 5:41 pm

    …scuze, ca a jucat asa de bine in Dictatorul… in uniforma de neamtz… Cam pana unde duce nebunia asta de azi cu razboiul ala minunat? Ce mai avem voie sa facem stimatilor? sa muncim mult si bine si sa facem behehe?

  56. scarba4you said

    am July 21 2009 @ 5:42 pm

    corect… sa le fie rusine evreilor pentru tot ce fac in prezent. holocaustul nu il neaga nimeni… cand insa vezi calitatea evreilor din ziua de azi, parca iti pare rau ca nu sunt ei in locul palestinienilor. ce-ar mai fi acum sa se vaite si tibetanii cu orice ocazie ca voi, tiganii, tigri tamili, victimele lu pol pot etc etc. mai lasat-o fratilor balta cu rahaturile astea, istotria e istorie da acum traim in trecut. macar negrii din state au avut mai multa decenta.

  57. xyz said

    am July 21 2009 @ 5:42 pm

    Eu, xyz, din proprie initiativa si in numele poporului roman, cer presedintelui Chinei sa isi prezinte scuzele si sa isi prezinte demisia din fruntea tarii pentru ca poarta uniforma comunista si a insultat trecutul Romaniei in acest mod si pe toti romanii care au suferit ca urmare a acestei doctrine politice. Am zis!

  58. Dragos said

    am July 21 2009 @ 5:42 pm

    Wiesenthal asta nu era unu de are 3 autobiografii, si nu seamana nici una cu cealalta ? Si despre care cativa cercetatori englezi (care n-aveau prea multe de iubit la nazisti la cate v2-uri si bombe au papat de la hitler) spuneau ca minte de ingheata apele, si ca e un monstru, nu un om ?

    Nu vor domnii de le institultul Wiesenthal sa se puna mai intai de acord asupra biografiei, apoi sa isi ceara scuze pentru mincinile sfruntate, si dup-aia sa se ingrijoreze de viata lui Mazare, primar intr-un oras unde practic nu exista evrei ? Deci ala si daca vrea sa persecute prin absurd pe careva, n-are pe cine.

  59. Mario said

    am July 21 2009 @ 5:43 pm

    Shalom!

    Asa cum negrii americani sunt mai rasisti decat albii.
    Sau in Transvaal.

    Si uite asa ma fac pe mine evreii sa devin antisemit.

    Shalom again!

  60. Heil Mazare said

    am July 21 2009 @ 5:43 pm

    Maine-poimaine or sa ne ceara si sa evacuam Romania, c-acum 70 de ani au fost unii pe-aici care aveau ce-aveau cu niste evrei!

  61. Panoseala said

    am July 21 2009 @ 5:45 pm

    In urma cu un an, in Romania izbucnea asa-numitul scandal al „poneiului roz”, obiect pe care fusese imprimata o zvastica de dimensiuni reduse, prezentat in cadrul unei expozitii desfasurate sub sigla Institutului Cultural Roman. Vreme de saptamani bune, conducerea Institutului Cultural Roman a fost supusa unei adevarate vivisectii pe ecranele trustului media Intact si in alte ziare bucurestene. Ecourile acestui scandal in mass-media occidentale au fost izolate.

  62. Adi@parnoseala said

    am July 21 2009 @ 5:47 pm

    Ca in cazul ICR o anumita parte a presei a facut valva si in cazul Mazare nu? Ca in cazul ICR simbolul nazist a fost considerat “arta” si nu a fost sanctionat? Ca opinia publica din Romania nu simte “interiorizat” tragedia evreilor din cel de-al doilea razboi mondial?
    Si legat de acest subiect – secolul 20 a fost unul al tragediilor in general – nenumarate genocide, nenumarate atrocitati, sute de milioane de oameni cu vietile distruse. De ce ar trebui sa “interiorizam” doar tragedia evreilor? De ce nu si-a armenilor, a victimelor comunismului mondial, al foametei si razboaielor civile africane?
    Pai daca trebuie sa ne indignam ca un politician poarta uniforma nazista, trebuie sa ne indignam si cand poarta uniforma comunista (indiferent de tara), uniforma a imperiului otoman, uniforma militara africana, costum de taliban…..si de ce nu, chiar uniforma a USA sau a armatei israeliene (recent acuzata de crime umanitare in Fasia Gaza si folosirea civililor ca scut uman…..)

  63. McChicken said

    am July 21 2009 @ 5:47 pm

    De ce sa-i fie rusine daca si armata israeliana face acelasi lucru (omoara oameni nevinovati)? Doar pentru ca nazistii au omorat ceva mai multi ? E vorba de un principiu aici, viata oricui ar trebui sa fie la fel de importanta. Si aia care omoara 10 milioane de evrei si aia care omoara 1000 de palestinieni sunt la fel de vinovati.

  64. Uniforma evreiaSCA said

    am July 21 2009 @ 5:48 pm

    SA NU IMBRACE nici uniformele soldatilor evrei care au casapit palestinieni caci va fi strigator la cer si insultator ptr orice om cu integritate morala

  65. LOCO said

    am July 21 2009 @ 5:49 pm

    De unde tupeul asta “stupid si dezgustator’ sa stabilesti tu( evreu, arab, austriac sau klingonian) cum sa te imbraci sau sa nu te imbraci, despre ce sa vorbesti sau sa nu vorbesti sau ce opinii sa ai referitor la un eveniment istoric?
    Acesti anti anti semiti incep sa castige o putere din ce in ce mai mare si culmea, se comporta la fel ca nazistii pe care pe buna dreptate ii infiereaza, insa nu folosesc violenta ci influenta.

    Nu sunt un admirator al lui mazare, nici al psd-ului si cu atat mai putin al fascismului, dar tin libertatea mea de gandire, exprimare si manifestare iar in acelasi timp o respect pe a celorlalti.

  66. Damian said

    am July 21 2009 @ 6:00 pm

    mari ofticatzi is evreii astia dom’le! cred ca le-ar place sa conduca lumea (de fapt o si conduc-vezi: Elvetia, SUA,etc), astia is mai rai ca nazistii. is in stare sa extermine o tzara intreaga! oare, asa ar trebui sa reactionam si noi, la faptul ca romanii, turcii, tatarii, ungurii si rusii ne-au cotropit, ars satele, violat femeile, omorat copiii, timp de sute de ani?? daca vreunu se imbraca in haine militare romane, turcesti, hune, hai sa-l blamam, ca ne jigneste. Vezi doamne, ca din toate natziile astea de pe pamant, cei mai afectati de orice sunt evreii, imediat reactioneaza la orice e sensibil din Istorie. asta e, istoria, a fost, si trebuie sa veghem sa nu se mai repete. dar nu ai cum sa stergi o pagina din istorie, doar pentru ca asa vreau evreii de pe pamant!

  67. Constantin SLAVE said

    am July 21 2009 @ 7:28 pm

    Buna ziua,
    Despre cei care dau replici fara sa isi spuna intreg numele am mai avut o interventie. De aceea despre dl. John de mai sus … numai de bine.
    Acum as vrea sa ma refer la ziaristii (cel putin asa sunt numiti sau se autonumesc), culmea, unii chiar cu pretentii. Sa te prezinti in fata unui numar destul de mare de oameni (cititori sau telespectatori) fara sa ai lectia foarte bine invatata mi se pare de un tupeism iesit din comun. Am uitat, traim in Romania iar ziaristii sunt si ei oameni. Ca orice om nu poti cunoaste toate cele de pe lumea aceasta. Dar, cum profesia te obliga sa iti spui parerea, trebuie sa te documentezi. Aici, insa, superficialitatea unora iese serios in evidenta. Prind cate o idee din zbor si atunci devin, brusc, mari specialisti in domeniu sau, si mai grav, au impresia ca detin adevarul absolut. Ei bine domnisoarelor, doamnelor sau domnilor … ziariste, ziaristi, poate mai meditati.

  68. Constantin SLAVE said

    am July 21 2009 @ 7:30 pm

    Am uitat de domnul NATHI MEYR sau cum s-o fi scriind (nu merita sa ma ostenesc sa aflu), dansul nu este ziarist, nu-i asa? Atunci, ce este?
    Tro….it.

  69. Csaba said

    am July 21 2009 @ 7:48 pm

    Si pana la urma, indiferent de uniforma purtata, nu trebuia asa scandal. Se simt ei jigniti? Si atunci cum ne simtim noi, cei carora ni se spune cum sa ne imbracam, ce sa spunem, ce sa simtim cand vine vorba de un neam de frustrati? Ei pot zice si face orice? Le zicem noi cum sa simta? Cum sa se imbrace? NU! Asa ca GURA!!!

  70. vasile ion said

    am July 21 2009 @ 8:03 pm

    A? vrea s? aduc câteva ad?ugiri, dac?-mi este permis!
    Trupele SS, Schutzstaffel, tradus cuvânt cu cuvânt, trupele de protec?ie, au fost create de c?tre Adolf Hitler, ca for?? paramilitar? de protejare a partidului nazist.
    Aceste trupe au ajuns s? numere 38 divizii în al doilea r?zboi mondial ?i (în afar? de folosirea unora dintre aceste trupe la paza unor lag?re) s-au remarcat peste tot pe unde au luptat în Europa, Asia ?i Africa prin curaj ?i vitejie, fapte care, oricât ar vrea unii, nu se pot omite!

  71. romanasul said

    am July 21 2009 @ 10:17 pm

    Cititi mai multa istorie sau macar urmariti unele filme pe Discovery – Cele Care Merita – daca NU aveti rabdare sa cititi -asta pt cei ignoranti!
    Intre WERMACHT si SS NU SE POATE PUNE UN SEMN DE EGALITATE, DECAT DACA ESTI PROST, SAU MACAR PROST INFORMAT.

    Sunt curios cate pagini – NU VOLUME – despre Al Doilea Razboi Mondial au citit ziaristii care au facut acele AFIRMATII ABERANTE !
    NU SUNT DE ACORD CU CRIMELE NAZISMULUI, DAR SE EXAGEREAZA MULT CU HOLOCAUSTUL EVREIESC, ASA CUM AU SCRIS MULTI AICI.

    EVREII, COMERCIANTII DESAVARSITI AI PLANETEI, AU STIUT SA SCOATA PROFITUL MAXIM SI DIN ACEST SUBIECT !!!

  72. Eugen said

    am July 22 2009 @ 5:55 am

    Saracii evreiasi, cum se simt ei ofensati la orice semn de posibila legatura cu Germania anilor 40.

    Haideti sa le facem o donatie consistenta, ca poate se imbuneaza si ne iarta.

    Jurnalistii romani care promoveaza asemenea imbecilitati ar trebui spanzurati in piete publice.

  73. Othelo said

    am July 23 2009 @ 8:20 am

    John, vezi ca te contrazici. Chiar in primul comentariu scrie in engleza ca SS era parte a Wermachtului, mai precis, cea politizata. Wermachtul reprezenta armata regulata, SS erau toti cel putin membrii ai partidului national-socialist (nazist pentru Vanghelie), unii ofiteri superiori, pe langa faptul ca erau ,membrii, aveau si functii mai mici sau mai mari in acest partid.
    In concluzie: Wermacht, la modul general reprezenta armata regulata, pifanul de rand, oameni care nu erau angajati politic.
    Este deci o diferenta intre a purta uniforma Wermacht si cea SS (erau diferente atat la culoare cat si la insemne). Crucea malteza este un simbol pozitiv, si nu este interzisa, iar zvastica asociata uniformei germane din al doilea razboi mondial, spre deosebire de cea originala indo-persana, reprezinta o simbolistica inversa.
    Oricum, mai multe despre zvastica (sau svastica mai precis)la http://ro.wikipedia.org/wiki/Svastic%C4%83
    Ideea este ca privita singular, prin simbolistica sa, reprezinta unul dintre cele mai benefice semne care au aparut vreodata pe pamant, si se intalneste nu doar la civilizatiile asiatice antice, indiene, persane, dar aparent independent si la cele amerindiene.
    Nu sunt fan Mazare, din contra, consider ca este un hot ordinar inca nepedepsit, dar in acest caz nu are nici un fel de vina. Vina este a jurnalistilor de doi lei care fac din rahat bici in lipsa de subiecte.

  74. Othelo said

    am July 23 2009 @ 12:18 pm

    PENTRU PAUL: ALA ESTE MAZARE “BAI ANIMALULE!”. INTERESANTA EVOLUTIE, NU?

  75. Roman said

    am July 26 2009 @ 11:55 am

    Ca cei platiti sa scrie “de bine” sa “de rau” …sunt niste slugoi jalnici…stiam…
    Dar observ aici ca au aparut si la noi ofiterii de net ai armatei Israeliene…
    Mai nenea JOHN…daca esti complet idiot sau habar nu ai de istorie…stai dracu acasa…Marea voastra problema este ca in tara asta chiar s-a facut istorie…in afara de ceva minciuni legate de comunism…si astea tot din cauza voastra…
    Sa va aduc aminte jeguri umane cine a adus comunismul in lume?…si mai ales in romania?…ANA P…ca mi-e sila sa-i scriu numele…era cumva Romanca?…si continui cu exemplele pina miine daca vreti…Ca pe ai nostri…vezi Patrascanu…i-ati omorit pentru ca nu va iubeau ideile…nu vroiau COLHOZ=CHIBUT…
    Voi indrazniti sa deschideti gura?…Pacat ca idiotul ala de Hitler va ascultat si va omorit…EU va puneam la munca…ca asta nu sunteti voi in stare sa faceti…Asa scapa de voi mai usor si fara sa va gazeze…Dar mai e un amanunt…Nu stiu exact daca in componenta conducerii de la IG Farben, erau avrei…Ca daca da…V-ati facuto cu mina voastra…
    Cit despre evreii vostri, care au finantat ambele parti…nu aud nici un sunet…Traiesc inca, unii…In rest familiile de bogatasi care au finantat, sunt in viata…de aia nu ziceti nimic…latrailor…
    Si daca tot sunteti latrai….mars la voi in israel si faceti acolo afaceri murdare…daca va da mina…
    Lasatine pe noi asa antisemiti cum suntem…voi ati venit in casa noastra…nu noi la voi….
    Va purtati pe peste tot ca la voi in curte…cum ar fi sa primesti pe cineva la tine in casa…si idiotul sa se apuce sa-ti dicteze ce poti si ce nu poti face…NICE…nu?
    Fundatiile astea de doi lei, care in romania doar fura…ar fi mai bine sa faca ce scrie in statutul de infiintare si sa lase comentariile de doi bani…
    Stiu ca Mazare e un idiot pentru multi…personal nu stiu destul despre el, ca sa ma pot pronunta…dar nu el e problema…
    Problema e ca nu mai poti spune ce gindesti in tara strabunilor tai…

  76. Roman said

    am July 26 2009 @ 11:59 am

    AUZI MAI MARIAN…daca un idiot ca tine se foloseste de cea mai mare pacaleala a istoriei….in care Evreii au fost implicati pina in git…e grav…
    Retardatule…citeste ce s-a scris dupa acel proces de rahat…dictat politic si de interese evreiesti…
    Polonezii ar trebui sa faca mai rau decit evreii…si nu se pling pe nicaeri….sau poate ca ei isi meritau soarta….si rusii…si altii…poate si palestinienii si-o merita…
    Dar nici tu, nici evreii pe care ii pupi in dos…nu aveti dreptul sa hotariti asta…

  77. admin said

    am July 26 2009 @ 12:30 pm

    Roman si altii, va rog sa nu mai injurati
    pe acel marian l-am sters deoarece nu am chef sa transform blog-ul asta in haznaua unde niste indivizi isi varsa toate injuraturile si frustrarile

  78. kyb3lion said

    am July 27 2009 @ 9:20 pm

    “A trait intre 15 November 1907 – 20 July 1944.”

    Obvious plagiarism is obvious.

  79. Othelo said

    am July 27 2009 @ 9:22 pm

    Io este foarte bine documentat. Bravo!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean