Banner

Uitati cum se ridica masinile in sectorul 6!

Tweet this

Dna Ficiu Florentina s-a adresat Senatorului Urban Iulian tragand urmatorul semnal de alarma in ceea ce priveste ridicarea masinilor din sectorul 6:






---------- Forwarded message ----------
From: FICIU FLORENTINA <florificiu@yahoo.com>
Date: 2009/7/2
Subject: ridicare masini sector 6
To: iulian.urban@gmail.com





Buna seara
Sunt socata de ce am vazut.Am pozat si va anexez pozele sa vedeti cum se ridica masinile cu japca in sectorul 6.Am citit pe net ca firma ILCOR AUTO CO SRL e o firma fantoma.
Imi pare rau de proprietarul masinii din poza,nu am apucat decat sa pozez deoarece erau vrei 5 trailere care ridicau masini si trebuia sa ne ocupam si de masina noastra personala.Am vrut sa raman la fata locului sa transmit pozele proprietarului,dar se ridica tot si a trebuit sa o luam cu masina din loc.
Ideea este ca aceasta masina era parcata legal (vedeti semnul), iar cei care ridicau masina au pozat-o din lateral si nu din spate pentru a se vedea si semnnul.
Nu am reusit sa gasesc posesorul masinii si imi pare rau.
Este dezastru in tara asta,este bataie de joc.
Daca va sunt utile pozele este super,cineva trebuie sa le puna capac la acesti jepcari.
Imi e rusine ca traiesc in aceasta tara.
Va multumesc pentru intelegere si bafta in lupta cu mafia tarii.
Florentina Ficiu
Bucuresti






Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 3280

45 Comentarii pana acum»

  1. eu said

    am July 3 2009 @ 10:26 am

    si totusi.. care a fost motivul ridicarii?? nu ati intrebat? nu cred ca o firma fantoma ricica sau “fura” asa pur si simplu masini din bucuresti… poate e ceva la misloc..

  2. Iulian said

    am July 3 2009 @ 10:36 am

    Haideti ca va spun eu cum sta treaba cu aceasta masina.
    Nu am nici o tangenta cu firma de ridicari din sectorul 6, dimpotriva … ma enerveaza si pe mine ca ocupa de multe ori carosabilul atunci cand ridica masini si blocheaza astfel ciculatia, sunt de acord ca unele masini sunt ridicate degeaba … dar: semnul de parcare indica foarte clar ca din acel loc, dupa indicator se poate parca. Masina cu pricina mi se pare ca era un pic inainte de indicator! si supriza e …. daca va uitati cu atentie …. masina e parcata pe trecerea de pietoni, sigur, deoarece cunosc foarte bine zona. Daca ma insel, imi cer scuze, daca nu – foarte bine au facut ca au ridicat-o de pe trecere!
    O zi buna!

  3. Luc said

    am July 3 2009 @ 10:41 am

    Ridicarea masinilor parcate legal, este cu adevarat un abuz.
    Jenant este insa, ca echipa de la ridicari este insotita de un politist… care ar trebui sa apere cetateanul, nu interesele financiare ale patronului firmei de ridicari.
    O alta problema, ar fi aceea ca datorita pozitiilor acestor patroni – fosti primari si alti (de noi) sus-pusi – s-a aprobat ca indicatoarele de oprire interzisa sa fie aplicate si pe artere unde oprirea autoturismelor nu incurca traficul.
    Un exemplu: Bd. Vasile Milea, in zona UEB. In sesiune, ridica nemernicii masini in tampenie, caci ei aplica legea… stabilita dupa bunul plac de catre cei din primarie si acceptata de politie. Daca nu politia, atunci cine sa analizeze locurile in care ar trebui instalate indicatoare de interdictie?!
    Fara nicio exagerare, traim intr-o tara de hoti, guvernata de hoti. De sus in jos, fiecare inchide ochii la gainariile colegilor, pentru ca si le stie pe cele personale.
    Sper ca macar pentru copiii nostri sa se gaseasca o solutie sa traim civilizat, fara a fi jecmaniti la orice pas.
    Trebuie sa vedem si partea buna a lucrurilor, pentru a trai pozitiv: cum altfel as fi aflat unde este strada Manastirea Varatec din sectorul 6, sau cum m-as fi plimbat pana in Afumati, pt sectorul 2, fara ajutorul “saltaretilor”?!
    Cat despre tarife… stationarea unei masini in curtea smecherilor, te costa mai mult decat o camera la un hotel bunicel. Nu ar trebui sa existe un organism, ceva sau cineva care sa poate limita japca actuala, sa determine cuantumul acestor tarife?!
    In Austria am primt o amenda de 22 euro, pusa la stergator intr-o punguta de plastic, pentru a nu fi deteriorata de ploaie, dar am putut sa-mi folosesc masina, nu am fost lipsit de un drept al meu. Probabil ca daca as fi parcat in mijlocul unei intersectii ar fi ridicat-o si austriecii, este de inteles.
    Stiu cretinii astia ai nostri ca pot ridica masina unui om care are un handicap locomotor?!
    Cred ca s-a aprobat cu prea mare usurinta functionarea firmelor care ridica masini. Cel putin pentru masinile care nu incurca traficul, nu este corect sa se aplice mai mult decat o amenda.

  4. mihai said

    am July 3 2009 @ 10:47 am

    se vede clar in poza ca fundul masinii era dincoace de stalp… sunt ATATEA locuri de parcare si posesorul opelului s-a gasit sa isi puna fundul dincoace de stalp… intolerabil! poate or sa il si aresteze… nu? :) )) Pt un ban in plus se face orice in tara asta… se sterg toate urmele de omenie…

    e super naspa ce se intampla… dar e tara noastra draga.

    Eu sunt din Piatra Neamt si aici e si mai aiurea ce se intampla. Toate locurile de parcare au fost vandute, pardon – “inchiriate” de primarie. Daca nu ai apucat sa iti iei un loc, sau altii cu bani mai multi te-au depasit la licitatie atunci e vai de steaua ta…
    E bataie pe acele putine locuri neamenajate ramase… iar daca vrei sa pleci seara cu masina… te gandesti mai bine, pt ca sigur nu vei avea unde parca la intoarcere!

    Sa nu mai vorbim de cazul cand iti vin 1-2 prieteni cu masini in vizita…

    Solutii? desigur, strangi bani de spaga si vezi ce poti face cu ei…

  5. gilika said

    am July 3 2009 @ 10:47 am

    sub panoul de parcare … nu cumva pe cel alb scrie cu negru … “trecere pietoni desfiintata” ???

  6. Dan said

    am July 3 2009 @ 10:48 am

    Care trecere, Iulian? Se vede din poza din mijloc (dintre cele 3 de jos), ca nu e nici o trecere de pietoni acolo unde e masina, mai mult, nu are cum sa fie trecere de pietori si exact in dreptul ei (sau langa ea) sa fie semn de parcare, cel putin nu conform Codului Rutier.

    Zi faina.

  7. MPS said

    am July 3 2009 @ 10:51 am

    Din ce se vede in poza nu pare a fi pe trecere. Si daca va uitati atent la poza a 3-a cea mai din dreapta se vede ca era parcata intre alte 2 masini, exact pe locul unde e umezeala aceea pe carosabil. Nici urma de trecere de pietoni sau alte marcaje.
    Nu cunosc nici masina si nici firma de ridicari, deci sa nu ma acuzati ca sunt partinitor.

    In alta ordine de idei, eu as fi perfect de acord cu ridicarile (din locurile nepermise) DACA ar exista alternative… chiar si la 3 strazi mai incolo, chiar si cu plata… oricum, numai sa existe.

  8. Radianu Mihai said

    am July 3 2009 @ 10:54 am

    stimati romani!
    conform legii fundamentale a Romaniei-CONSTITUTIA,proprietatea este aparata si ocrotita prin lege!
    masina,proprietate personala,sau proprietate a unei firme,este un
    bun mobil care intra sub incidenta legii proprietatii si ca atare,
    simpla atingere,fara consimtamantul proprietarului,ii confera acestuia dreptul de asi apara proprietatea,prin orice mijloc,inclu
    siv folosind forta!
    ca atare,blocarea rotilor,sau ridicarea unei masini este ilegala si va sfatuiesc sa folositi forta bruta,bataia,impuscarea,lovirea si orice alt mijloc impotriva celor care se ating de proprieta- tea dvs., chiar daca sunt insotiti de un MILITIAN!
    trebuie sa ne facem singuri dreptate in tara asta de tot rahatul,ca sa inteleaga si conducatorii nostrii incapabili ca nu
    sunt de capul lor!
    o masina parcata neregulamentar poate fi fotografiata,iar proprie-
    tarul amendat ca in vest,cu o suma care sa-l disciplineze pe viitor,dar nu are nimeni dreptul sa ii atinga proprietatea fara
    acordul sau!
    daca exista prezumtia ca o masina a fost implicata intr-o afacere
    necurata,sau intr-un accident si proprietarul nu se prezinta cu ea
    la autoiritati,atunci da,sa fie ridicata si sechestrata,pana la e-
    lucidarea cauzei!

  9. Mihai said

    am July 3 2009 @ 11:32 am

    Iulian,
    are dreptate Radianu Mihai: “masina,proprietate personala,sau proprietate a unei firme,este un bun mobil care intra sub incidenta legii proprietatii si ca atare, simpla atingere,fara consimtamantul proprietarului,ii confera acestuia dreptul de asi apara proprietatea,prin orice mijloc,inclusiv folosind forta!”?

  10. BGC said

    am July 3 2009 @ 11:34 am

    FOARTE bine zice RADIANU MIHAI
    DACA TOTI AM AVEA ATITUDINEA LUI S-AR FACE O NOUA REVOLUTIE IN TARA ASTA (CEEA CE IMI SI DORESC), care s-ar incheia in mod fericit cu lichidarea fostilor nomenclaturisti (a actualei clasei politice cu mici exceptii), confiscarea averilor obtinute ilegal pentru a fi date pensionarilor si somerilor.

    SI mie mi-au ridicat MASINA, am fost pe strada aia MANASTIREA VARATEC, BINEINTELES CA TOTI POLITISTII ERAU NISTE TIGANI (sau cel putin cel cu care am discutat eu), voiam sa ii zic dute ma baiete si vinde seminte in piata nu vezi ca nu ai fata de intelectual…
    Sunt mai atent la parcare acum, oricum am fost in BULGARIA si m-am inarmat bine, iar in cazuri de fortza majora va fi o placere sa testez pe pielea lor ce am cumparat.

    Am si eu o intrebare de bun simt : in Japonia cand ti se ridica masina se scrie pe asfalt in locul in care a fost parcata datele de contact pentru a o putea recupera ulterior; de ce la noi nu se face asta pentru a scuti stresul de moment cum ca ti-ar fi fost furata masina?

  11. alex said

    am July 3 2009 @ 11:36 am

    Sunt de acord ca e un abuz ridicarea masinii. Reglementarea care permite asa ceva trebuie urgent abrogata! Se incalca (asa cum spunea Mihai) CONSTITUTIA!

  12. izabela said

    am July 3 2009 @ 11:59 am

    este un abuz ridicarea unei proprietati personale. cum am mai spus cand a fost vorba de cazuri similare pe acest site, in constanta ti se blocheaza roata, pt deblocare suni la ei si vin imediat cu tot cu politie locala. nu ai ce sa mai faci, esti prins ca ai parcat ilegal. platesti amenda si ti se deblocheaza.

  13. Dan said

    am July 3 2009 @ 12:05 pm

    Niste nemernici ! Astia nu scapa nebatuti de careva ! O merita !

  14. gabi said

    am July 3 2009 @ 12:06 pm

    Nu este nici un abuz. Se vede clar ca masina depaseste semnul de parcare. Este parcare ilegala. Au aplicat strict legea.

    Iar pentru cei care comenteaza de zor, va propun sa veniti intr-o scurta vizita in sectorul 6, in zona parcului Moghioros spre Valea Argesului, unde cu toate ca s-au facut parcari si sunt suficiente, nesimtitii si ipocritii de carton si astia cu nasu’ pe sus, isi lasa masinile pe carosabil. Si au si neobrazarea de a pune pe parbriz un ecuson fals!!!

  15. Bogdan said

    am July 3 2009 @ 12:22 pm

    Probabil, cei care ridicau masina nu stiau sa citeasca indicatorul. Cred ca este posibil acest lucru in Romania.
    Eu am intalnit politist care nu stia sa citeasca si sa scrie . In momentul in care am fost oprit in intersectia de la Universitate si acuzat pentru o infractiune ce nu o facusem ,politistul analfabet a oprit o dacie papuc si sub amenintare a obligat soferul daciei sa scrie procesul verbal pentru mine. Am si acum seria de pe insigna politistului analfabet.

  16. politika said

    am July 3 2009 @ 12:26 pm

    In masura in care NIMENI nu a dat in judecata PRIMARIA pentru ca nu asigura numarul de locuri de parcare suficiente pentru toate autoturismele (pentru care incaseaza taxe locale – ex. impozitul auto, o parte din taxa de drum … etc) degeaba discutam daca este sau nu legala ridicarea masinilor. Acesta este doar efectul neglijentei primariei de a asigura numarul de locuri de parcare suficient de mare …
    Daca ar fi suficiente locuri de parcare iar unii soferi (neglijenti, needucati … etc. ) ar parca in locuri nepermise … as fi de acord cu ridicarea.
    Pana atunci PRIMARIA face un ABUZ GROSOLAN atunci cind ridica masinile. Ar trebui ca toti cetatenii (posesori de masini) sa se organizeze si sa protesteze impotriva acestor abuzuri si evident , sa actioneze primaria in judecata pentru lipsa spatiilor de parcare !

  17. Carmen said

    am July 3 2009 @ 12:26 pm

    “…voiam sa ii zic dute ma baiete si vinde seminte in piata nu vezi ca nu ai fata de intelectual…” – te rog!!! politist = INTELECTUAL? :-) )) Mor de ras!!!
    “…in Japonia cand ti se ridica masina se scrie pe asfalt in locul in care a fost parcata datele de contact pentru a o putea recupera ulterior;…” – si daca in Romania s-ar face la fel, dar peste locul acela ar parca alta masina (ca doar suntem in Romania), sa vezi atunci ce impingi la masina aluia ca sa citesti ce au scris aia de la firma de ridicari. Si nu mare ti-o fi mirarea cand vei lua si o mama de bataie ca ” “masina,proprietate personala,sau proprietate a unei firme,este un bun mobil care intra sub incidenta legii proprietatii si ca atare, simpla atingere,fara consimtamantul proprietarului,ii confera acestuia dreptul de asi apara proprietatea,prin orice mijloc,inclusiv folosind forta!”

  18. Adi Cluj said

    am July 3 2009 @ 12:29 pm

    Se intampla si la Cluj-Napoca abuzuri.Mi-a fost ridicata masina de pe o alee din fata blocului in care locuiam.Nu exista indicator ca ar fi parcarea interzisa dar sa mai existe si indicator cu atentionarea ca iti ridica masina daca parchezi in zona.Masina a fost ridicata pe motiv ca ingreuna traficul.(care trafic ca era intre blocuri pe alee nu stiu)dar daca o masina parcata acolo ingreuneaza traficul de ce nu s-a montat un indicator cu oprirea interzisa???oare din cauza ca nu-si pot parca oamenii masinile in balcon si nu exista alte locuri unde poti parca???oare cum au dedus ei din vreo 30 de masini ca a mea ar ingreuna traficul si celelalte nu???? dilema!!! oricum procedura de recuperare a masinii daca nu vrei sa platesti amenda este imposibila chiar daca faci contestatie masina ramane la ei pana la elucidarea cazului.un alt abuz avand in vedere faptul ca pana la proba contara sunt nevinovat.

  19. mi_E_rau said

    am July 3 2009 @ 12:30 pm

    Si cand te gandesti ca toate astea se intampla cu acordul politiei rutiere (cu ocazia asta mai incaseaza si ei ceva amenzi). Sa nu mai mentionez de politia comunitara care are rolul de a-i pazi pe cei de la astfel de firme. Macar daca s-ar duce banii la bugetul statului si nu in buzunarul hotilor din tara asta!

  20. vali said

    am July 3 2009 @ 12:42 pm

    sunt de acord 50 la suta cu ridicarea dar numai in locurile unde se ingruneaza intradevar, dar din acea taxa macar jumatate sa se duca la primarie dar se duce la mui., asa ca sa parcam nergulamentar sa-i ingrasam pe hoti.halal si salutare.SA AIBE PARTE MARII SEFI DE ATATEA REPARATII LA CASA (ca la masina au casco) DE ATATIA BANI CAT IAU EI DIN RIDICARI.

  21. ionut said

    am July 3 2009 @ 12:49 pm

    Daca vreti hotie vedeti asta.se cunoaste ca pprintre patronii firmei se afla un viceprimar si alti sefi de institurii din botosani.
    http://www.telembt.ro/masina_ridicata_cu_scandal-a7049.html

  22. Bucur said

    am July 3 2009 @ 12:50 pm

    Cat poate sa fie de rahat tara asta ?! Imi vine sa vomit permanent, mi-e sila, ma doare sufletul …

  23. Doru said

    am July 3 2009 @ 1:13 pm

    Adevarat ca in tara asta numai prostii platesc. Baietii destepti ridica masini, in mod incorect, total ilegal, cu o firma care nici nu are ca obiect de activitate aceasta activitate. Dar le trebuiesc bani la Primarie, mai exact unora din primarie. Cata hotie si mai ales in sectorul 6!

  24. liviu said

    am July 3 2009 @ 1:26 pm

    daca toti care au avut masinile parcate regulamentar conform codului rutier, ar actiona in judecata firma care ridica masinile cerin daune pentru timpul pierdut atunci lucrurile ar intra in normal.
    trebuie sa invete si ei ca legile sunt pentru toti iar o decizie a consiliului local nu este mai presus de lege.
    deschiderea actiunii este gratuita iar pentru asemenea actiune nu trebuie nici avocat.
    plingerea in justitie ar trebui legata de o reclamatie facuta la procuratura impotriva politistului care nu aplica legea. cel care insoteste masina de ridicare si care ar trebui sa stie legea.
    ca masinile parcate regulamentar nu se supun nici unei decizii.

  25. Mihai said

    am July 3 2009 @ 2:32 pm

    sper ca ideea de a da in judecata primaria e doar o idee glumeata: soferii platesc din banii lor (si probabil din banii membrilor familiilor din care fac parte) masinile, taxele la stat pentru mainile alea, reparatiile pentru avarierea pe drumurile pentru care platesc taxe de drum, gazul pe car il consuma si din care 80% sunt taxe incasate de statul roman (din care, din nou apreciez, sunt platiti angajatii aceluiasi stat), platesc amenzile si pe politistii care le elibereaza acele amenzi, respectiv ii platesc pe paznicii celor care ridica masinile, aflati ca in cazul in care dati ‘primaria’ in judecata veti primii bani tot de la alti soferi, ca tot din taxe veti fi despagubiti.
    poate ca ar fi un pic mai bine (si muuult mai satisfacator) daca glumetii care fac astfel de ‘afaceri’ pe banii nostri sa raspunda solidar cu primaria prin semnatura si stampila pe care o le aplica veseli pe astfel de contracte, bineinteles de mana cu primarul (nu stiu daca el semneaza sau nu astfel de contracte, dar sigur ’stie’ despre ele).

  26. Gigi said

    am July 3 2009 @ 7:46 pm

    Eu am asistat la ridicarea acelei masini care era parcata nu regulamentar ci foarte regulamentar.A fost o trecere de pietoni dar care a fost desfiintata in urma cu un an si pe un panou scrie foarte clar” Trecere de pietoni desfiintata”.
    Cand primarul are nevoie de bani trimite haita sa stranga ce gasesc mai aproape de locul depozitarii nu conteaza ca este sau nu parcata regulamentar.S-a intamplat de foarte multe ori. Cred ca trebuie sa iesim in starda si sa le dam foc cand mai vin sa ridice masinile.

  27. cristi said

    am July 3 2009 @ 7:55 pm

    trecand azi 03.07.2009 orele 20.15 pe acerlasi BD IULIU MANIU sector 6, erau baietii de la ridicari care incercau sa ridice un LOGAN. Un tip cu ochelari de soare incerca sa se opuna( probabil era proprietarul)-INTREBARE CATRE PRIMARIA SECTOR 6 SI A DLUI PRIMAR POTERAS-”ridicarea auto parcata neregulamentar si transportata intr-o parcare oarecare este o pedeapsa ??… sau este o incercare de a elibera zona respectiva?? Daca proprietaru se prezinta la fata locului si elibereraza zona nu este normal ca tovarasii de la ridicari sa-i aplice doar amenda si punctele de penalizare(pe care le merita)si sa-l lase sa elibereze zona?? NU CUMVA DL POTERAS ESTE UN ABUZ DACA SE INSISTA PENTRU RIDICAREA MASINII??? ”

    PE ZI CE TRECE IN ABUZURILE SE INMULTESC IN ROMANIA. DNII DE LA GARDIENII PUBLICI SAU MA ROG, CEI CE II INSOTESC PE OAMENII DE LA RICARI( apropos cine sunt actionarii firmei de ridicari si au oare legeturi cu reprezentantii Primariei sau Politiei?)TREBUIE SA JUSTIFICE SALARIILE PE CARE LE PRIMESC DE LA BUGETUL STATULUI

  28. bursuc said

    am July 3 2009 @ 9:22 pm

    d le Urban ,cum poti proba ca ai parcat legal si ti s a ridicat masina ilegal de la locul unde ai parcat?cum?

  29. Bogdan SBG said

    am July 4 2009 @ 9:18 pm

    Semnul de P de la Parcare permite stationarea. Nu este specificat daca era dupa ora 18, cand parcarea poate deveni de resedinta.

  30. HIM said

    am July 4 2009 @ 11:08 pm

    e simplu: e un dublu abuz.

    proprietarul/proprietara acelui opel sper ca nu e prost/proasta!!!

    1. chestia cu trecerea de pietoni nu se vede din nici o poza…

    2. masina e dupa semn – ok, curu masinii e putin prin dreptul semnului – acilea vine chestia de avocati iscusiti;

    3. e proprietate a cuiva, si asta e aparat prin constitutie.

    deci, bagati avocatii pe teava si dati in gura la porcotaniile care va iau masinile dupa bunul plac.

    pe bune, faceti bani de pe spinarea lor – sa munceasca ca gibii pt salar de acum incolo, ca asta merita…

  31. Scoci said

    am July 5 2009 @ 11:48 am

    Numai nesimtitii si cei patiti cred ca este un abuz ridicarea masinilor parcate neregulamentar. Chiar daca firmele ce ridica sunt fantoma sau nu mai stiu eu ce, sunt un bun necesar. Sa ridice si taxiurile care stau pe doua randuri in intersectii

  32. constantin said

    am July 5 2009 @ 12:20 pm

    Nu va mai lamentati atata, ridicarea masinilor in sectorul 6 este o afacere grasa a nesimtitului si becalianului Poteras, a urlat presa suficient despre afacerile acestui analfabet si ale sotiei sale…a miscat vreun deget DNA-ul sau oricare institutie abilitata a statului…face parte doar din mafia portocalie si trebuie sa cotizeze la randul lui……

  33. Marian D. said

    am July 5 2009 @ 12:33 pm

    La arme, fratilor, ca nu se mai poate ! Singura solutie e o revolutie ! Dar nu precum porcaria aia din 89, ci una ca la 48 !

  34. BigBoss said

    am July 5 2009 @ 5:57 pm

    Curios este ca nu vad nici o parere a domnului Orban !?!?
    Stimate domn , nu ne mai lasati sa ,,ne lamentam si sa presupunem” tot felul de tampeni si dati-va o parere de profesionist !

    O asteptam cu interes !

  35. Flori said

    am July 5 2009 @ 8:36 pm

    Eu sunt ce care a incepu aceasta poveste care are si un final.
    Referitor la parcarea FOARTE LEGALA,pozitia din care am pozat probabil a facut ca acel semn sa se vada foarte aproape de masina.Trecere de pietoni nu mai exista in acea zona.Daca nu eram de fata si nu vedeam actiunea cu japca a acestor oameni nu expuneam aceasta poveste.
    Vreau sa va zic ca un simplu mesaj trimis la un post de radio a facut sa apara tot adevarul.A doua zi dimineata, s-a gasit proprietara masinii cu ajutorul radioului, dar s-a dezvoltat si o legatura intre oameni si au aparut mai multe poze care au aratat chiar si ceva la care nu va asteptati – cum firma aduce masina inapoi – nu in acelasi loc ci cu cateva masini mai in fata – si un pic lovita la o portiera.Ce ziceti de asta? Parca am fii intr-un film,dar nu stim cine sunt personajele reale.
    Deci ar trebui sa intelegem ca noi , cei mici,trebuie sa avem grija de noi , sa ne protejam singuri,deoarece ei , cei mari,isi au gruja de buzunarele lor tot cu ajutorul nostru.Dar pana la bataie de joc vad ca este un pas foarte mic.Conteaza sa comunicam si sa nu ii lasam sa isi dezvolte mrasaviile pe spinarea noastra.
    Astept si raspunsul marilor specialisti in ale judecatii deoarece posesoara masinii a facut reclamatie si va merge mai departe.
    Va salut

  36. Ionut said

    am July 5 2009 @ 9:31 pm

    Sunt posesorul acestui opel care a fosr ridicat ilegal de aceasta firma de nesimtiti … Vreau sa va spun ca masina a fost parcata cat se poate de regulamentar si in argumentarea celor spuse am sa mai postez poze din care se vede clar ca semnul de unde incepe zona de parcare se afla la circa 2 m in spatele masinii , iar sub el se afla o placuta pe care scrie “TRECERE DE PIETONI DESFINTATA” .. in sustinerea celor spuse de mine este si faptul ca masina a fost adusa inapoi dupa ce a fost ridicata , la 5 locuri mai in fata de locul din care a fost ridicata …acest lucru s-a intamplat din cauza scandalului pe care trecatorii l-au facut pentru ca masina sa nu fie ridicata ( multumesc D-nei Ficiu Florentina si D-nei Alina care mi-au trimis poze).

    http://i44.tinypic.com/2py5ldj.jpg – locul in care masina era parcata

    http://i42.tinypic.com/15r1mbo.jpg – locul unde a fost lasata de firma de ridicari

    Din pozele postate sper ca se vede clar ca masina nu era in afara zonei de parcare ….

  37. Romeo said

    am July 6 2009 @ 1:18 pm

    ce se intimpla daca atunci cind masina mea, sa zicem ca, e pe platforma si eu ma urc la volan? E bunul meu, e proprietatea mea. Daca cel cu platforma porneste, incalca legea pt ca nu are voie sa aiba persoane in masina pe platforma. Concluzie: inainte de a va ridica masina, daca sunteti in preajma, urcati la volan.

  38. ema said

    am July 8 2009 @ 7:24 am

    Ceea ce se intampla in oras legat de ridicarea masinilor este deja o afacere care nu mai tine cont de nimic ci doar de veniturile care intra in conturile firmelor create special pentru asa ceva. Daca vreti sa auziti pana unde au ajuns va povestesc un episod de la sfarsitul saptamanii trecute. Am fost prea prinsa pentru a posta imediat cele intamplate.
    Saptamana trecuta, de joi pana duminica a avut loc Campionatul National de Natatie, juniori la Stadiunul Lia Manoliu, de pa Maior Coravu. Asta presupune participanti din toata tara si multi desigur veniti cu masini. Pentru cine cunoaste zona, strada este destul de ingusta pentru un astfel de eveniment. Firma de ridicat masini nu a gasit un loc si un moment mai bun de ridicat masini decat sambata seara cand se desfasura reuniunea a doua a concursului. Cineva care a observat ce se petrecea pe strada a facut un “bine” si a anuntat la microfon, inaintea unei probe a copiilor ca se ridica masinile. Va imaginati ca toti cei care erau cu masini au alergat afara, parinti si antrenori, concursul ramanand pe planul doi. Erau 10 masini de ridicat care deja sigilasera tot atatea din cele parcate “neregulamentar”, iar unele erau deja pe platforme pentru a fi luate. Este rusinos, deja nu mai au altceva de facut decat sa culeaga informatii despre evenimente care sunt in desfasurare si unde desigur nu sunt locuri de parcere suficiente pentru cei prezenti. Macar de ar face ceva util cu taxele pe care le percep pentru racuperarea autoturismelor. Apropo, stie cineva ce fac cu banii? Nu ar trebui sa contribuie cu o parte macar la amenajarea de parcari? Am asteptat toti cei prezenti ziua urmatoare pentru ca eram curiosi daca nesimtirea ii impinge sa vina si in zilele urmatoare ale concursului dar ceva le-a schimbat planurile, sau multimea totusi ii intimideaza…
    In speranta de mai bine, o zi buna tuturor.

  39. ionel said

    am July 19 2009 @ 3:29 pm

    nu inteleg de ce trebuiesc ridicate toate masinile parcate neregulamentar .ei cand le ridica blocheaza circulatia cel putin 20 min mai rau decat masina pe care o ridica
    daca faceau politie pt parcari dadeau amenda la toate masinile parcate neregulamentar de ex daca sunt 5 masini ei ridica una ,la 5 amenda este de cel putin 500 ron care intra in bugetul de stat dar la una ridicata intra in bugetul unei firme care sigur cotizeaza pt anumite persoane platite si alese de noi si aberant mi se pare si taxa de parcare de cel putin 100 ron pe zi
    sunt de acord cu cele care intradevar incurca circulatia dar cele mai multe nu incurca si pina la urma sa ne faca locuri de parcare ca noi platim atatea taxe si impozite si nu-mi parea rau daca bani acestia se duceau la primarii dar se duc in conturile unor smecheri cum a fost si cu dally in buzunarul lui cocos si celor din spatele lui

  40. ionel said

    am July 19 2009 @ 3:30 pm

    scuze cei 500 ron intra in cont smecherilor

  41. ionel said

    am July 19 2009 @ 3:33 pm

    daca vrei sa-ti duci masina pe platforma te costa in bucuresti max 200 ron de unde au scos ei taxa de 600-800 ron pt ridicare si taxa depoziatre 100-150 ron pe zi ce ii face masaj la masina

  42. victima said

    am August 8 2009 @ 12:24 pm

    La sectorul 6, firma hingherilor de masini este a primarului Poteras (prin sotia sa), colegul de PDL al dlui Urban. Mai votati PDL si alta data, stimati alegatori soferi!

  43. cristian said

    am March 23 2010 @ 8:00 pm

    Cred ca baiatul asta IULIAN SAID e cretin…face numai comentarii de c…t . Mai du-te mai baiatule si vede-ti draq de treaba ta , nu-ti mai da cu parerea ca esti varza…

  44. cristian said

    am March 23 2010 @ 8:03 pm

    unde draq vezi tu trecere de pietoni…???

  45. cristian said

    am March 23 2010 @ 8:06 pm

    draga gilika, ai mare dreptate frate ! pe panou scrie trecere de pietoni desfiintata !

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean