Reclamatie impotriva orange
Domnul Daniel Musat s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu urmatoarea sesizare, care a fost trimisa spre solutionare catre ANPC / ANCOM:
---------- Forwarded message ----------
From: Daniel Musat
Date: 2009/7/2
\"Buna ziua.
Ma numesc Daniel Musat, domiciliez in Bucuresti sectorul 3. Am avut pana pe data de 30 iunie 2009 un contract de telefnie mobila cu firma Orange SA. Pe data de 5 iunie 2009 am cerut trecerea numarului de telefon pe cartela pre-pay dupa terminarea abonamentului. Astazi, 1 iulie ar fi trebuit sa fiu abonat pre-pay insa nu mai am acces in reteaua Orange. Am sunat la serviciul clienti al operatorului, am explicat situatia si mi s-a spus ca nu au ce face. Asa este procedura lor interna pana la intocmirea facturii pe luna curenta, adica, un eventual consum in plus fata de abonament.
Precizez ca de fiecare data am fost corect fata de ei si am platit la timp toate facturile. Asta de 3 ani cel putin de cand sunt abonat la ei.
Nu mi se pare normal sa imi opreasca telefonul de tot avand in vedere ca pe acest numar astept telefoane foarte importante legate de angajare, acest numar de telefon fiind singurul cunoscut de prieteni si de persoanele cu care am treaba. Si nu mi se pare normal sa nu fiu instiintat in nici un fel despre acest lucru.
Nu stiu cum as putea proba aceste lucruri. Nu exista nici o notificare din partea lor privind aceasta intrerupere a serviciului. Pur si simplu l-au oprit si eu ar trebui sa accept asta asa cum e. Si asta va ramane asa pana cand vor scoate factura. Teoretic pe 2 iulie dar nu se stie.
Va rog sa faceti ceva in acest sens. Nu sunt obligat sa ma las afectat de procedurile interne ale companiilor si mai ales nu am de ce sa fiu considerat un eventual rau-platnic pana cand acest lucru nu se intampla. Ar fi putut opri accesul meu la dat telefoane dar nu la primit. Sper ca sunteti de acord cu mine.
Va multumesc si va astept cu un raspuns.\"
Acesta este un mail trimis catre ANRCTI si OPC Bucuresti. Mai cunoasteti cumva astfel de cazuri de abuz din partea operatorilor? Si mai ales ce as putea face ca ei sa isi schimbe aceasta politica interna de a dispune de clienti cum vor ei?
Ideea este ca am acest numar dat in CVuri pentru angajare. Si daca cineva ma suna iar numarul apare ca nealocat voi fi considerat ori neserios ori distrat la maxim. Ceea ce nu este in regula.
Va multumesc de ascultare si va astept cu un raspuns!
---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: Irina Statie <irina.statie@asistentapentruconsumatori.ro>
Data: 2 iulie 2009, 05:41
Subiect: Asistenta pentru consumatori (pt site)
Către: metalshrine@gmail.com
Numar iesire: 559/ 02.07.2009
Stimate domn,
Cu privire la problema cu care va confruntati va aducem la cunostinta faptul ca puteti formula o notificare scrisa adresata companiei Orange in care sa solicitati explicatii cu privire la aceasta situatie precum si remedierea problemei.
In conditiile in care situatia nu se clarifica urmare a demersului sus mentionat puteti formula reclamatii adresate inspectorilor ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor)si ANCOM (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii) prin care sa aduceti la cunostinta abuzurile comise de compania Orange, solicitand ca in urma verificarilor efectuate sa se constate incalcarea prevederilor legale.
Cu stima,
IRINA STATIE
AVOCAT
Tel: 031.805.34.71
Fax: 031.805.34.71
Mobil: 0731.610.068
E-mail: irina.statie@asistentapentruconsumatori.ro
Adresa: Bdul Preciziei, nr. 1, sector 6, Bucuresti, Romania, PRECIZIEI BUSINESS CENTER, etaj 4
---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Interpelare ref. servicii Orange
From: "Urban Iulian" <iulian.urban@senat.ro>
Date: Thu, July 2, 2009 3:20 pm
To: ancom@ancom.org.ro
bucuresti@ancom.org.ro
Cc: office@anpc.ro
metalshrine@gmail.com
--------------------------------------------------------------------------
Catre: ANCOM, ANPC
Buna ziua,
Stimati Domni,
Plecand de la reclamatia dlui Daniel Musat pe care o regasiti mai jos,va
solicitam ca avand in vedere dispozitiile legale ,sa demarati o
investigatie vizand aceste grave nereguli si abuzuri la care a fost supus
consumatorul.
Va rog sa ne comunicati in scris atat demararea investigatiei cat si
rezultatul anchetei desfasurate si sanctiunile aplicate.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































asistentapentruconsumatori.ro said
am July 2 2009 @ 5:43 pm
Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
SC BEAUTYCARE SRL said
am January 30 2010 @ 2:35 pm
Si daca nici de la ANCOM (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii) nu raspund la emailuri? :
ANCOM reglementeaza Conditii Generale atasate langa contracte de catre firmele prestator serviciile telecomunicatii mobile?
ANCOM cum asigura concurenta pe piata serviciilor de comunicatii, protejand astfel indirect interesele utilizatorilor, care au de ales intre ofertele mai multor furnizori? Daca sunt prevazute in Conditii Generale plata de despagubiri la renuntarea contractului inaintea de expirare, chiar daca nici nu a cumparat de ex. un telefon mobil la pret avantajos. Nu este in interesul utilizatorului sa plateasca pentru nimic, mai bine foloseste mai departe, astfel in realitate nu este asigurat concurenta pe piata serviciilor de comunicatii. Este “legat” de prestatorul cu care este in contract. Chiar daca clientul a cumparat de ex. un telefon mobil la pret avantajos, de ce nu poate sa plateasca diferenta pretul telefonului la valoarea normala (necodat) si nu abonamentul ramas, asfel beneficiand si decodarea gratuita a telefonului, astfel putand folosii si la concurenta.
Dupa prelungirea tacit a contractului nu este prevazut ca clientul poate denunta unilateral contractul oricand fara plata unor despagubiri.
Nu am primit informatii “prin intermediul facturii sau printr-un SMS despre data la care expira contractul si data-limita pana la care poti cere sa nu ti se prelungeasca respectivul contract.” “Vei primi aceasta informare cu minim 15 zile si cu maxim 45 de zile inainte data-limita a notificarii.” (Doua contracte expira la 22.11.2009. (ultima zi), dar deja sunt facturate pana la 25.11.2009.)
Este legala sa ceara prin contract (Conditii Generale) ca orice litigiu va fi “numai” de competen?a instan?elor de judecat? din Bucure?ti? Nu are rost sa dau in judecata cu orice litigiu de ex. la Miercurea Ciuc?
Furnizorul Orange România nu m-a a
La Orange România in Conditii Generale este prevazuta ca “prezentul contract poate înceta: … b) prin denun?are unilateral? din partea Orange România, f?r? preaviz ?i drept de compensare sau desp?gubiri, în urm?toarele situa?ii: … (ii) dac? descoper? c? Clientul a oferit o informa?ie fals?, incorect? sau dac? acesta nu a informat despre modific?rile survenite ulterior;…”
De ex. si aceasta conditie de ce nu este prevazuta si din partea clientului daca descopera ca furnizorul a oferit o informatie falsa?
Acest lucru sa intamplat in cazul nostru:
———- Forwarded message ———-
From: BeautyCare
Date: 2009/7/21
Subject: Re: Raspuns Orange
To: Customer
Vad ca sunteti in stare sa ma dati informatii nereale in legatura cu valabilitatea bonusurilor alocate pentru numerele Prepay in perioada mentionata (05. si 07.07.2009). Cel putin asa reiese din fraza “In urma verificarilor, va confirm alocarea bonusului pentru numerele PrePay in perioada mentionata, precum si valabilitatea acestora de 30 de zile.”
Cel putin stiu pentru numarul prepay xxxxxxxxxx a fost alocat bonus pentru valoarea reîncãrcatã si bonus pentru reîncãrcare la 30 de zile 2.55 EURO in total la data de 05.07.2009. Si acest bonus a expirat la 15.07.2009. Deci a fost valabil numai 10 zile.
Si la numarul 0743193157 cum am inteles eu nu a fost valabil nici o zi. Alocat la data 07.07.2009. a fost valabil pana la 07.07.2009.
La al treilea numar inca nu am aflat ce s-a intamplat.
Daca sunteti in stare sa ma dati informati nereale si toate neplacerile primit de catre firma Orange, am decis sa cer rezilierea toate contractele intre firmele Orange Romania si Beautycare fara plata penalitati din partea firmei SC BEAUTYCARE SRL.
Cu stima
—– Original Message —–
From: Customer
To:
Sent: Tuesday, July 21, 2009 2:30 PM
Subject: Raspuns Orange
Stimate domnule ,
Referitor la sesizarea primita, va informez ca in momentul in care faceti o reincarcare PrePay cu cel putin 4 EUR, se primeste un bonus pentru valoarea reincarcata, indiferent de metoda de reincarcare aleasa: cartela de reincarcare, reincarcare electronica, de pe un abonament sau reincarcare automata lunara. Mentionez ca bonusul este alocat automat la reincarcare.
In urma verificarilor, va confirm alocarea bonusului pentru numerele PrePay in perioada mentionata, precum si valabilitatea acestora de 30 de zile. Acest bonus se consuma inaintea creditului platit de utilizatorul PrePay.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa contactati telefonic Serviciul Clienti – 444 (apel gratuit), 021 203 30 33 (apel taxabil) sau sa va adresati unui Orange Shop / partener Orange pentru asistenta.
Ramanem la dispozitia dumneavoastra si prin intermediul Serviciului Clienti sau la adresa customer@orange.ro.
Cu stima,
Gabriela Marin
Asistent Serviciul Clienti
SC BEAUTYCARE SRL said
am January 30 2010 @ 2:48 pm
relatii_cu_publicul@ancom.org.ro
este adresa de email ANCOM ?
SC BEAUTYCARE SRL said
am February 1 2010 @ 6:33 pm
Am retrimis email-ul la ANCOM si am primit raspunsul :
”
C?tre,
Domnul X Y
E-mail: …
Subiect: r?spuns adres? nr.SC-33096/29.10.2009
Stimate domn,
Ca urmare a adresei Dvs., înregistrat? la ANCOM cu num?rul de mai sus, v? comunic?m urm?toarele:
Întrucât modul în care este formulat? sesizarea Dvs. face dificil? identificarea problemelor concrete cu care v? confrunta?i, vom face câteva preciz?ri de ordin general.
1. În exercitarea competen?elor sale specifice, ANCOM urm?re?te, în principal, protejarea intereselor utilizatorilor prin adoptarea unor m?suri generale sau individuale privind furnizorii de pe pia?a comunica?iilor electronice, având drept scop imediat asigurarea unui cadru concuren?ial pe pia??. Aceste m?suri asigur? în mod indirect protec?ia utilizatorilor finali ?i vizeaz? activitatea global? a unui furnizor de servicii de comunica?ii electronice, iar nu rela?ia sa direct? cu anumi?i utilizatori.
În ceea ce prive?te rela?ia contractual? dintre furnizorii de servicii de comunica?ii electronice ?i utilizatorii finali, ANCOM are atribu?ii limitate la prevederile art.19 din Legea nr.304/2003 pentru serviciul universal ?i drepturile utilizatorilor cu privire la re?elele ?i serviciile de comunica?ii electronice, republicat?. Astfel, furnizorii de servicii de comunica?ii electronice au obliga?ia de a include în contractele încheiate cu utilizatorii clauzele minime prev?zute la art.19 din actul normativ sus-men?ionat. Modul concret de redactare a acestor clauze contractuale (de exemplu, durata contractului, nivelurile de calitate a serviciilor oferite, condi?iile de suspendare sau încetare a contractului) r?mâne în sarcina p?r?ilor, ANCOM neavând competen?a de a stabili drepturile ?i obliga?iile concrete ale p?r?ilor.
Men?ion?m c?, în cazul serviciilor de telefonie furnizate prin intermediul cartelelor prepl?tite, drepturile ?i obliga?iile p?r?ilor, în lipsa unui contract bilateral, sunt stabilite prin „Termenii ?i Condi?iile generale pentru utilizarea serviciilor PrePay”, ce reprezint? în fapt contractul încheiat între un furnizor ?i utilizatorii acestui tip de servicii.
În general, contractele pe care utilizatorii le încheie cu furnizorii de servicii de comunica?ii electronice sunt contracte de adeziune, fiind redactate în întregime de furnizorul de servicii. Astfel, utilizatorul final ader? la contractul preredactat de c?tre furnizor, acceptând condi?iile contractuale pentru a beneficia de serviciile oferite de acesta. Desigur, de?i furnizorul de servicii de comunica?ii electronice are o pozi?ie economic? privilegiat?, în func?ie de politica comercial? a acestuia, utilizatorul are totu?i posibilitatea de a solicita negocierea clauzelor contractuale.
A?adar, în ceea ce prive?te con?inutul clauzelor contractelor încheiate între furnizori ?i utilizatori, p?r?ile stabilesc drepturile ?i obliga?iile ce le incumb?, contractul urmând a fi încheiat cu respectarea dispozi?iilor legale aplicabile.
2. În principiu, încetarea unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de telefonie se poate realiza numai în condi?iile prev?zute expres în acest document. Astfel, încetarea contractului în alte condi?ii decât cele prev?zute în contractul pe care l-a?i încheiat este posibil? doar prin realizarea unui acord de voin?? în acest sens (ca urmare a negocierii directe) între Dvs. ?i furnizorul de servicii de telefonie. Pe linia acestui ra?ionament, în lipsa unui acord între p?r?i cu privire la modificarea clauzelor contractuale, ambele p?r?i sunt ?inute s? respecte prevederile contractului semnat.
3. Potrivit prevederilor art. 10 din Decizia nr.77/2009 privind obliga?iile de informare a utilizatorilor finali de c?tre furnizorii de servicii de comunica?ii electronice destinate publicului, „(1) În cazul în care contractul pentru furnizarea de servicii de telefonie destinate publicului este prelungit automat, iar denun?area unilateral? ulterioar? presupune plata de c?tre abonat a unor penalit??i, cu cel pu?in 15 zile înainte de data-limit? stabilit? în contract pentru transmiterea de c?tre abonat a notific?rii în vederea încet?rii efectelor contractului, dar nu cu mai mult de 45 de zile înainte de aceast? dat?, furnizorii de servicii de telefonie destinate publicului au obliga?ia de a tip?ri pe factura emis? abonatului sau de a transmite odat? cu aceasta un mesaj de informare cu privire la data la care expir? contractul, data-limit? pentru transmiterea notific?rii, precum ?i prelungirea automat? a contractului în caz contrar.
(2) Furnizorii de servicii de telefonie mobil? au obliga?ia s? comunice mesajul prev?zut la alin. (1) ?i prin intermediul unui SMS transmis fiec?rui abonat, în termenul stabilit la alin. (1)”.
În lipsa unor date concrete, nu ne putem pronun?a asupra cazului Dvs. punctual. Prin urmare, în situa?ia în care considera?i c? furnizorul Dvs. de servicii de telefonie nu ?i-a respectat obliga?iile sus-men?ionate, v? rug?m s? reveni?i cu preciz?ri suplimentare, transmi?ându-ne, totodat?, ?i copii ale contractelor în cauz?.
4. În ceea ce prive?te posibilitatea furnizorului <>, preciz?m c? acest aspect este nu intr? în sfera de competen?? a ANCOM, fiind reglementat prin Codul de procedur? civil?: ”Cererea împotriva unei persoane juridice de drept privat se face la instan?a sediului ei principal” [art.7 alin.(1)].
Cu stim?,
Pre?edinte,
(…)
”
… eu nu am devenit mai intelept … daca cineva intelege sa-mi traduca va-rog …
Spanu David said
am April 14 2010 @ 8:41 am
Ma numesc Spanu David am un contract cu firma ORANGE pentru internet pe modem. Intru cat de ceva timp, reteaua de internet merge foarte greu, si sant din ce in ce mai nemultumit,sunt hotarat sa ami schimb reteaua,deoarece consider ca internetul de la firma ORANGE nu este buna, nedorindu-si ca sa-si pastreze clientii,nerezolvand problemele aparute in reteaua de internet. Daca nu se rezolva an cel mai scurt timp cu putinta, problemele retelei, sunt hotarat sa am-i schimb reteaua de internet,reziliand contractul cu firma ORANGE.
stavarache m. said
am May 11 2010 @ 9:05 am
Sint fff nemultumita de serviciile prestate de aceasta firma.Se fac fff mult abuzuri.Acum 2 zile mai aveam 200 de centi neutilizati cu termen de expirare peste 2 zile si fara a utiliza telefonul sub nici o forma *nici apelare nici primire de apel) ma trezesc cu cateva ore inaitea termenului de expirarare ca nai am 49 centi si asta de fff multe ori . Eu folosesc cartele de Orange si imi este destul de greu(motive de sanatate) sa ma deplasez la punctele de lucru ale firmei sa le tot arat de fiecare data aceste mizerii.Ma deranjeaza si aceste furturi si faptul ca mizezi pe telefon si te trezesti ca nu-l poti flosi la nevoie. Sint hotarata si eu si familia mea( toti avem Orange) sa cautam un alt partener SERIOS de telefonie mobila.
ioana corciova said
am May 16 2010 @ 11:13 am
la fel ca toti sarlatanii care se substitue voua si la orange sunt oamenii de nimic,respectiv cei ce manageriaza 123/concurs fara a face specificatiile de rigoare.Ma retrag din compania dvs,cu orice pret,trec la alta companie si in final sa va fie rusine Nu voi plati nici o factura si daca este cazul va chem in judecata
Ioana
marian said
am May 31 2010 @ 7:28 pm
Doresc sa aduc la cunostiinta urmatoarele:
In data de 26.04.2010, sotia mea, si-a dat acordul privind prelungirea perioadei contraactuale la orange, cu inca un an.
Prelungirea periodei prevede ca sotia mea va plati lunar 5E+tva, si va primi 1000 minute oricand in reteaua orange + 70 minute in alte retele nationale.
In data de 14.04.2010, a fost emisa prima factura, pe care apare un “Abonament Internet pe mobil 3″, cu valoarea de 2.50E, precizez ca, aceasta optiune a fost activa de catre un angajat orange fara ca cineva sa-i de acordul.
Am luat legatura cu Serv Relatii cu Clientii, al Orange, iar persona cu care am discutat ne-a recomandat sa trimitem o sesizare catre Orange.
Pe data de 21.05.2010, am mers la un sediu Orange shop, si am scris o sesizare catre Orange, pe care am lasat-o unui angajat sa o trimita.
Azi 31.05.2010, vazand ca nu am primit nr de inregistrare, am intrebat la relatii cu clientii daca au primit acea sesizare, au raspuns ca nu au primit-o, am mers din nou la sediul orange, am luat legtura cu acel salariat, iar acesta ne-a comunicat ca “nu merge fax-ul”, adica de pe data de 21.05.2010 pina pe 31.05.2010, fax-ul NU A FUNCTIONAT.
In sfarsit, am trimis noi sesizarea si acum asteptam raspunsul.
Iata ce angajati are orange, si in ce mod au ei chef sa lucreze pentru clienti si angajator.
P.S
Orange shop-ul la care am facut referire, este in Targu-Jiu.
cojocaru petru said
am June 9 2010 @ 8:07 am
Sunt din Botosani, am abonament la Orange, primesc o groaza de SMS de la ei dar atentionarea ca imi inchid contul, NU (din cauza de neplata a facturii), apoi o groaza de apeluri intrerupte, o lipsa de comunicare si impertinenta din contract pare a fi politica de firma. Ma mut cu telefonia la alti – nu ca ar fi mai profesionisti, dar sper sa fie mai ingaduitori.
DRAGAN COSMIN SANDEL said
am June 16 2010 @ 2:23 pm
BUNA ZIUA ,PE DATA DE 14.04.10 ,AM CESIONAT UN ABONAMENT DE PE FIRMA PE PERSOANA FIZICA ,ABONAMENTUL INTRAND IN VIGOARE PE DATA DE 26.04.10.
LA MOMENTUL CESIUNII AM SOLICITAT TRECEREA ABONAMENTULUI DE GRUP EXISTENT PE FIRMA ,CARE ERA FORMAT DIN 5 NUMERE DE VOCE SI UN NUMAR DE DATE (ACESTA DIN URMA FIIND UN BONUS LA ABONAMENT )PE PERSOANA FIZICA.
AM FOST REFUZAT , DEOARECE ABONAMENTUL RESPECTIV ERA DESTINAT PERSOANELOR JURIDICE, SOLICITAND IN SCHIMB UN ABONAMENT SIMILAR ,IN CAZ CONTRAR NEFIIND DE ACORD CU CESIUNEA PENTRU TOATE ACELE NUMERE DE VOCE SI PENTRU NUMARUL DE DATE.
AM FOST MINTIT DE CATRE ANGAJATA ORANGE CA MI S-A ACORDAT UN ABONAMENT SIMILAR (ANGAJATA CARE SE AFLA PENTRU PRIMA DATA IN FATA UNUI CONTRACT EA VENIND DIN CASIERIE), DUPA CARE S-AU PERFECTAT ACTELE ,FACANDU-MI 6 ABONAMENTE DIFERITE .
AM CONSIDERAT CA ACEASTA E PROCEDURA PENTRU PERSOANELE FIZICE ,NEFIIND IN TEMA CU DOCUMENTATIA SI OFERTELE ORANGE.
LA DATA ACTIVARII ABONAMENTELOR ,26.04.10 ,DUPA PRIMUL APEL TELEFONIC EFECTUAT , AM REMARCAT CA AM COSTURI SUPLIMENTARE .
AM CONTACTAT SERVICIUL 411 , RECLAMAND SITUATIA (CONVORBIRE CARE SE AFLA INREGISTRATA DE CATRE ORANGE ) IAR OPERATOAREA M-A TRIMIS CATRE ORANGE SHOP-UL UNDE AM FACUT CESIUNEA , SPUNANDU-MI CA ABONAMENTELE POT FI SCHIMBATE .
AM INFORMAT-O CA NU SUNT IN LOCALITATE DAR IN ACEA SAPTAMANA AJUNG LA CEI CARE MI-AI INCHEIAT CESIUNEA .
PE DATA DE 30.04.10 M-AM PREZENTAT LA SEDIUL ORANGE UNDE S-A INCHEIAT CESIUNEA , SOLICITAND MODIFICAREA ABONAMENTELOR DEOARECE ANGAJATA ORANGE A FACUT O MARE GRESEALA CESIONANDU-MI ABONAMENTE OPUSE CELUI DE GRUP AVUT PE FIRMA SI CARE ERA DE FAPT OBIECTUL CESIUNII .AM FOST PLIMBAT ASA CATEVA ZILE , DUPA CARE LA INSISTENTELE MELE AM FACUT O PLANGERE CATRE SUPERIORII DUMNEAEI DE LA ORANGE . MI-A SPUS CA VOI PRIMI UN RAPUNS DUPA MAXIM 10 ZILE . NEPRIMIND NICI UN RASPUNS M-AM PREZENTAT DIN NOU LA SEDIUL ORANGE , DE DATA ACESTA FIIND AMANAT 30 DE ZILE .
IN TIMPUL CELOR 30 DE ZILE AM FOST CONTACTAT DE ORANGE , PROPUNANDUMI-SE NISTE ABONAMENTE SEPARATE DATE SI VOCE , CU , CARE NU AM FOST DE ACORD DEOARECE NU REPREZENTAU UN PACHET SIMILAR CU CE AM SOLICITAT SA CESIONEZ SI CARE DE FAPT VA INTRA IN VIGOARE INCEPAND CU DATA DE 26.06.10.
PROBLEMA CARE SE PUNE ESTE URMATOAREA : PENTRU CE SA PLATESC EU APROXIMATIV 1200 RON PENTRU ACESTE DOUA LUNI IN LOC DE 600 RON (CAT ERA NORMAL DACA SE RESPECTA CEEA CE AM CERUT EU PRIN CESIUNE SI ASTA IN CONDITIILE IN CARE VORBEAM INFINIT MAI MULT )ATATA TIMP CAT GRESEALA APARTINE ANGAJATEI ORANGE ?
AICI MA CONSIDER PRIMA DATA INSELAT
DE CE NU MI S-A CALCULAT RETROACTIV COSTUL ABONAMENTELOR , CEL PUTIN CU DATA LA CARE AM FACUT RECLAMATIA ?
AICI MA CONSIDER A DOUA OARA INSELAT
OARE FIRMA ORANGE ASA INCEARCA SA DEPASEASCA CRIZA , INSELAND ABONATII ?
POPI ELENA MIHAELA said
am June 28 2010 @ 10:06 pm
AM 4ABONAMENTE LA ORANGE AM ACHIZITIONAT ANUL TRECUT UN TEL PE UNU DIN ABONAMENTE IAR ANUL ACESTA MI SA SPUS CA FIGUREZ CU 3 SI CEL MAI DEVREME POT LUA UN ALT TEL ANUL VIITOR IN IANUARIE ,AM SI INTERNET TOT DE LA ORANGIE CARE MERGE FOARTE GREU NU POT ASCULTA NICI MUZICA IAR CAND AM LUAT MODEMU MI SA SPUS CA DC AM CUMPARAT UN LAPTOP NOU AM INTERNET 2 LUNI GRATUIT DC TRIMIT FAX LA ORANGE CU COPIA FECTURI AM TRIMIS FAX DAR NU AM PRIMIT NICI UN RASP AM SUNAT MI SA SPUS SA RETRIMIT COPIA DAR NU SA REZ NIMIC AS DORI SA REZILIEZ CELE 4 CONTRACTE PT CA ORANGE A DEVENIT O FIRMA NESERIOASA NU MAI RESPECTA CLIENTI DESI EU NU FIGUREZ CU DEBITE LA EI TOT TIMPUPROMIT SOLUTIONAREA PROB SI ATAT MULTUMESC ANTICIPAT
George Ghisoiu said
am July 21 2010 @ 11:30 am
Am redactat o reclamatie pentru un abonament facturat gresit de catre Orange Romania S.A., si care desi acum este achitat la zi, este suspendat de mai mult de 10 zile. Le-am atasat facturile in cauza. Aceste facturi au fost emise dupa ce am modificat acum 2 luni serviciile, conform unei oferte mai avantajoase, cu care am fost convinsi sa nu reziliem.
In momentul in care le-am dus reclamatia, cei de la Orange au recunoscut ca este o greseala de software/baza de date. Dar a treia zi, si apoi in a patra din nou, au inceput sa trimita din nou mesaje sms pentru a ne aminti de factura. Astfel, in loc sa primim mesaje sau informari despre rezolvarea problemei, sau chiar factura de storno/stornare, asa cum au promis, am primit aceste mesaje care ne grabeau sa achitam factura gresita.
Le-am atasat celor de la OPC si detalierile din care se vede ca tarifele stipulate de Orange in mod eronat “on net” (numere favorite) sunt apeluri in retea si ar trebui sa fie gratuite, ca si celelalte apeluri in retea (corect tarifate).
Ulterior am platit suma convenita ca fiind cea corecta cu unul dintre reprezentantii din magazinul Orange, Calea Victoriei, Bucuresti.
Cu toate acestea inca nu am fost inca reconectati.
La ultima vizita in magazinul Orange din Constanta, Str. Stefan cel Mare, ne-a fost schimbat SIMul, care spuneau ei ar fi problema. Dar nu era nici aceasta problema nefunctionarii serviciului.
Cu toate aceste solicitari telefonice, prin e-mail si in magazin, din ultima luna, de mai mult de 10 zile serviciul nu este functional, desi am platit factura storno, chiar si fara a primi storno, asa cum ni s-a promis.
Datorita lipsei acestui serviciu, nu am putut tine legatura cu familia in toate aceste zile. Nu am putut contacta o echipa de service, atunci cand am avut probleme cu autovehiculul in calatoriile mele. Mai mult, nu pot nici sa contactez de pe telefonul meu departamentul de relatii clienti al Orange, lucru care ma face sa pierd foarte mult timp in magazinele lor, care sunt oricum foarte pline.
As dori sa fiu despagubit pentru toate aceste lucruri : suspendarea incorecta a serviciului; imposibilitatea de a comunica telefonic cu familia si prietenii sau cu diferiti furnizori; costul apelurilor de pe alte telefoane efectuate in aceasta perioada datorita situatiei create; timpul foarte mare pierdut in magazine datorita situatiei create; amenintarile de suspendare a unui serviciu facturat gresit si, mai apoi, achitat; ingradirea dreptului de a comunica departamentului de relatii cu clientii de pe propriul telefonul etc.).
In loc sa constate incalcarea prevederilor legale, cei de la OPC mi-au spus ca am uitat sa mentionez adresa mea, ca petent. Si mi-au clasat reclamatia. (Ciudat, caci adresa mea apare in toate documentele pe care eu le-am atasat la reclamatie.)
EU CRED CA ASTIA SUNT TOTI MANA IN MANA SI TRAIESC DE 2 ORI DE PE SPINAREA NOASTRA.
Intrebarea mea este daca pot sa cer despagubiri pentru ceea ce mi se intampla ?
G.
dan said
am August 5 2010 @ 7:18 pm
va rog foarte mult ajutati-ma ,am fost pacalit recent de un asa zis functionar orange si am reincarcat alt nr. de tel. si nu ia nimeni nici o masura,pentru a sti cui sa ma adresez va rog contactatima la nr 0746190578
dan said
am August 5 2010 @ 8:01 pm
buna ziua ma numesc toma danut si pe data de 31 07 2010 am fost sunat de o persoana care sa recomandat functionar orange facandu-ma sa ii reincarc un numar fara a cere datela mele personale dar el stiind totul despre mine cea ce nu mia pus la indoiala cele spuse de el.am sunat la orange dar ei nu iau nici o masura de frauda va rog frumos ajutatima nr. meu de telefon este 0746190578
ADELA said
am August 18 2010 @ 2:05 pm
timp de 2 ani am avut o cartela orange in ultimile 11 luni am incarcat-o aproape in ficare luna in urma cu 2 saptamani am inarcat 4 euro iar dupa o saptamana de13 aug mi s-a anulat cartela ,am mers la orange shop in centru iar acolo mi s-a spus ca daca vreau inlocuirea cartelei ,,(cica s-a stricat cartela)trebuia sa dau 7 euro deoarece in media ultmilor 2 ani de cand am cartela trebuia sa am 40 de euro incarcati pe an nu stiu ca parintior mei nu li s-a spus nimic la achizitionarea cartelei ,ramasa in urma abonamentului si nici nu au vazut scris nimic(eu am primit cartela de la parintii mei )
NU trebuia sa fie anuntati de asa ceva? la achizitionarea cartelei?
orange nu si-a indeplinit ofertele facute pe piata deoarece la o saptamana dupa incarcarea cartelei ,nu mai pot vb MINUTELE cu ea
EU MI-AM ACTIVAT cartela cu 3 numere favorite nelimitate de multe ori mi s-a spus ca nu mai am minute
sunt din timisoara
milosteanu said
am September 15 2010 @ 12:22 pm
Am fost dus in eroare de o operatoare Orange.
Probabil la orange, bataia de joc la adresa clientilor este la ordinea zilei.
Mi-a plelungit un contract prin telefon fara acordul meu pe 24 de luni si fafa sa-mi citeasca clauzele impovaratoare la adresa mea ca client din 1999.
Sunt niste nenorociti care incalca flagrant legea.
Ma voi adresa instantei de judecata .
Nu cred ca voi avea parte de o intelegere amiaabila, nefiind acest lucru in caracterul celor de la orange.
sa le facem cu totiii o popularitate negativa.
O merita din plin si sa nu ne lasam inselati.
EMESE MOREH said
am September 17 2010 @ 12:22 pm
Este la ordinea zilei,bataia de joc la adresa clientilor,din partea angajatiilor Orange.Tare curiosa asi fii,ce contine fisa postului angajatiilor respectiv,care la incheierea contractului de abonament,spune ca este inclus in oferta si internetul in abonament,pe cand vine factura de abonament +factura de internet,sunt niste genii,sau cel mai probabil dupa asa angajati,se poate face multe contracte de abonament/incasari la ORANGE.
In data de 21 iulie 2010 am depus telefonul pentru schimbare,platind si asigurare/casco/pentru telefon,si santem in 17 septembrie,nici un raspuns.Plecand de la reclamatia depusa am solicitat de la ANPC siANCOM o demarare de investigatie,vizand grave nereguli si abuzuri la persoana consumatorului,cerandu-mi drepturile,Surpriza!!!!la telefon am fost intrebat cu niste acorduri.Refuzind,pentru ca daca trebuie sa fiu de acord cu ceva faptic ,eu trebuie sa am ceva scriptic.Ca urmare din julie am efectuat plata facturii abonamentului,dupa care acum refuzi plata facturii pina nu-l am factura de storno scriptic,sub semnatura mea de acord comun,si cu revizuirea contractului,analizand CONDITIILE GENERALE a contractului.
DECI ,MARE ATENTIE!!!!!LA INCHEIEREA UNUI CONTRACT DE ABONAMENT CU ORANGE.
Ramona Constantin said
am October 2 2010 @ 4:46 pm
Am incercat si eu sa reziliez contractul cu Orange , dar conditiile contractuale sunt abuzive (as putea spune , obraznice) :
- in cazul persoanelor fizice,in timpul perioadei contractuale, contractul inceteaza numai ca urmare a decesului clientului;
- suspendarea contractului , pentru cel mult 3 luni , implica plata in continuare a abonamentului , desi nu primesti in schimb nimic pentru acesti bani, in plus trebuie sa achiti si o taxa de reconectare.
Vrei , nu vrei ,esti obligat sa le platesti…
Si intr-adevar, angajatii lor au , in general, o atitudine impertinenta.
Din cele citite pana acum, observ ca ANPC si ANCOM nu au nici o putere in a corecta asemenea situatii. Singurii in masura sa-i faca sa-si modifice atitudinea, sau sa dispara de pe piata , sunt clientii. Nu le mai cumparam produsele si le facem reclama negativa.
pavel said
am October 12 2010 @ 9:12 pm
sunt abonat, in data de 06.07.2010 mi s-a prelungit abonamentul dar a schimbat si valoarea la un abonament de 14 euro ce ma face sa nu fiu deacort, sunt obligat prin contract sa mentin un abonament cu valoarea lunara cel putin egala cu cea a abonamentului actual, in momentul incheerii contractului. Nu sunt deacort cu noul abonament, nu am fost instiintat ca va mari valoarea la 14 euro.ce pot face?
Drugaci Ramona-Ioana said
am November 16 2010 @ 2:57 pm
Daca unii te fura prin dos ,vreau sa va spun ca ceea ce m-i s-a aintamplat la abonamentul de acum 2- 3 luni a fost hotie pe fata : La abonamentul care il am ,abonament care este la fetita mea de 8 ani,niciodata nu am avut factura mai mare de 75-80 lei,abonamentul fiind de 8 euro. Factura cu convorbirile nu imi ajunge la destinatie cand suma depaseste pretul abonamentului,pentru a o putea verifica ce s-a intamplat defapt. Acum 2-3 luni mi-a venit o factura de 217 lei.Factura care nu am vrut sa o achit sub nici o forma pentruca abia vorbisem de minutele care erau incluse in abonament.Dupa ce am sunat la 411,n-i s-a vorbit destul de urat si amenintator “sa platiti factura altfel intrati la penalitati”.Am platit factura cerand factura detaliata si chiar aveam dreptate.Astfel trebuia sa n-i se faca stornare luna urmatoare ceea ce nu s-a intamplat! La abonament m-i s-a spus ca nu pot renunta.Ce spuneti oare nu ar fi bine sa fac o sesizare in acest sens la protectia consumatorului?
Rusu Alexandru said
am December 24 2010 @ 11:51 pm
Asa e,e mica perioada de gratie si nu se da la cartele mai mici de 7 euro gratie si asta e enervant ca esti obligat o data la 8 luni sa-ti incarci cartela orange cu 7 euro nu cu 4 euro pe cand la vodafone si cosmote se da gratie si la 4 euro insa mai mare 300 zile la vodafone si 11 luni la cosmote!Sunt mai hoti decat alte retele.Insa in alte tari sunt cartele prepay care nu expira numarul niciodata si nici creditul de pe ea:(
voicu costel said
am December 29 2010 @ 5:15 pm
am si eu o mare problema cu internetul de la ORANGE. am modem tot de la ORANGE. viteza la internet este de 10 ori mai mica decat cea specificata in contract. am crezut ca este de la pc. l-am schimbat . mi-am luat pc performant si windows licentiat m-a costat o gramada de bani. dupa care am crezut ca este de la semnal. am pus unitatea calculatorului pe pervaz iar modemul l-am bagat direct in unitate fara cablu acela sa nu se mai piarda banda etc. antena de la orange este la 100metri. semnalul este full dar cu toate astea viteza de download este tot de 10 ori mai mica. de exemplu de obicei viteza este de 10-12kbps uneori scade sub 10kbps.dabia merge. in contract se specifica o viteza nu mai mica de 128kbps. am crezut ca este o problema de la ei si ca se va rezolva. insa au trecut 2 ani iar viteza la internet de la ORANGE. ESTE LA FEL DE PROASTA. am platit de fiecare data la termen. si am platit de fiecare data exact atat cat scrie in contract si pe factura. este bataie de joc. sunt niste nesimtiti . probabil au oameni infiltrati de la alti furnizori…si de aceea se intampla toate astea. nu sunt singurul care pateste asta.
le doresc tuturor celor care imi fac zilele amare precum cei de la orange. sa arda in iad!
becske mirela said
am January 15 2011 @ 11:53 am
in data de 14 01 2011 am activat optiunea de 600 de minute in retea si 20 de minute nationale pe nr. 0742311979.Din cont mi-au fost retrasi cei 4 euro dar nu am primit nici un minut.VA rog sa verificati deoarece am primit mesajul de confirmare cum ca mi s-a activat optiunea de la 333.Acum nu am nici credit ,nici minute. Daca nu se solutioneaza ma duc la OPC cu mesajele de confirmare ca mi-au fost retrasi banii.
Groza Alexandru said
am January 15 2011 @ 12:40 pm
Ma numesc Groza Alexandru si detin o cartela orange PrePay.In cursul zilei e ieri (15.01.2011) mi-am incarcat cartela cu 4 euro si miam activat o optiune orange,cu 600 d min in retea si 20 min nationale in fine nu conteaza…problema e ca am primit mesajul scris de confirmare a activarii optiunii si nu pot sa sun mi se spune ca nu am suficient credit asa ceva nu se poate…incerc sa sun la orange si mi se spune ca serviciul nu este disponibill desii serviciul este disponibil de la ora 7.00 pana la 22.00…astept raspuns VA MULTUMESC ANTICIPAT
ionut tudorel said
am March 4 2011 @ 6:33 pm
imi bag pula in morti lor cu abonametele lor si cu ofertele lor sfatu meu pentru toata lume sa renute toti la abonamente
ionut tudorel said
am March 4 2011 @ 6:37 pm
sa suga pula toata compani orage si sai fut pe toti in gat cu orange lor sa renute toti la abonamete
luminita rodica said
am April 29 2011 @ 5:32 pm
in urma cu cateva luni am cumparat un telefon de la orange sa defectat softul la el de vreo 5 ori,am cerut sa imi inlocueasca telefonul dar firma orange ineu lasa de dorit la fel si personalul,nu stiu ce sa mai fac cu acest telefon,mi-l repara si dupa o luna se defecteaza iar,l-am cumparat ca sa il folosesc si nu il pot folosi.
ioana said
am May 19 2011 @ 8:59 pm
Azi am cumparat o cartela de reincarcare de 5 euro iar nehalitii de la ORANGE au converit cei 5 euro in 1000 de mesaje scrise disponibile fara sa intrebe daca doresc sau nu acest lucru. Cand am apelat Relatii cu Clientii,o ametita incerca sa-mi spuna ca problema ar fi la magazinul de unde am cumparat cartela, ca ei mi-au oferit o cartela cu minute nu o cartela cu credit. Ati auzit aberatie mai mare ? A mai patit cineva ?
Concluzia e amara : FUGITI de cel mai mare hot de pe piata de telefonie mobila : ORANGE !!!!
Mihai Costin said
am August 8 2011 @ 3:13 pm
Buna ziua!Am vrut sa fac un abonament la Orange si am intrebat la mai multe sedii Orange,unde mi s-a spus un pret pana am ajuns la sediul din Kaufland Focsani unde o domnisoara pe nume Alina parca mi-a zis un pret cu 100 de ron mai mult spre surprinderea mea.Din curiozitate am mai intrebat si alte persoane de serviciile oferite de persoana respectiva,si astfel am aflat ca nu sunt prima persoana pacalita astfel.
iftimie mihaela said
am August 17 2011 @ 10:45 am
buna ziua
iftimie mihaela said
am August 17 2011 @ 10:48 am
am de facut o plangere precum k am fost sunata ca am intrat in posesia unui castig si ma sunat acel nr cerandumi niste cartele de reincarcare.sa dovedit a fi flsa treab asta cum se poate sa fim pacaliti asa de usor?am cheltui 100 de euro cui ma pot plange va rog sami rasp urgentttttttttttttttttt va multumesc
iftimie mihaela said
am August 23 2011 @ 4:06 pm
multumim k ne bagati in seama,,,,,,,,banu sa va iasa k va doare in pl de clientii vostri
pantea ionel said
am September 2 2011 @ 1:51 pm
nu-mi plac serviciile dvs. am facut un abonament la un reprezentant al dvs. in moinesti bacau si am fost pacalit in legatura cu tariful de abonament el spunindumi ca este de 5euro si in final este de 9 euro pot fi contactat la tel.0753132471
VA MULTUMESC.
Dragos said
am September 21 2011 @ 11:58 am
Inca odata inselat de Orange Romania. Abonat fidel fiind din 2001 dar ca multi romani care trec prin perioada de criza am prelungit cu un nou abonament delfin8 pt perioada de numai 6 luni. Ca si oferta mi s-au promis la momentul acceptului verbal:
convorbiri nelimitate cu 5 clienti Orange si [u]cele 30 de minute de fidelizare SUNT REPORTABILE LUNAR[/u].
Nicidecum nu au vrut sa recunoasca aceasta clauza spunandu-le ca le furnizez convorbirea de pe reportofon(Mentionez aici ca nu am mai putut comuta telefonul pe speaker datorita interventiei lor pe durata convorbirii, totusi am stiut sa pun microfonul unui reportofon extern la casca telefonului). Ei continua sa revina cu scuze, noua ne ramane deasemeni plata in continuare a serviciilor lor cu semnal prost, convorbiri intrerupte din cauza semnalului slab.Acum ei spun ca la prima sesizare ar fi trebuit sa cer rezilierea si din acest moment nu mai e posibil.
EROARE, clauzele contractuale se respecta pe toata durata contractual fiind posibil incetarea contractului din cauza nerespectarii acestora!
EU NU VOI MAI PRELUNGI CONTRACT DE ABONAMENT, VOI NU AVETI RABDARE CU EI.
SUNT OPTIUNI DE CARTELA CU 5EURO, DACA NU DATI-LE FLIT, MAI SUNT SI ALTI FURNIZORI. PE ASTIA PANA NU II ARDE LA CASTIG, NU SE INVATA MINTE !
RUSINE ORANGE INTERNATIONAL !
Florin said
am October 28 2011 @ 9:40 pm
Am activat optiunea net friends, mi’au luat banii din cont si nu mi s’a activat nicio optiune…hotie domne hotie…direct la opc ma duc daca pana maine nu pot sa intru pe net de pe telefon!!!
Stan Nicoleta said
am November 24 2011 @ 12:36 pm
Sunt abonat Orange S.A. de la data de 26.06.2009,abonamentul a exp je trouve genial que tu face du droit en tout casirat la data de 28.06.2011 nefiind insa instiintata de acest lucru ceea ce mi se pare nedrept neaducand la cunostiinta expirarea termenilor contracuali.La data de 25.10.2011 am sunat la operatorii servicii clienti ai acestei firme pentru a afla detalii despre ce pot face pentru a imi inchide abonamentul iar lasand toate datele mi s-a spus ca voi fi sunata de catre un operator Orange in termen de 10 zile pentru a continua cu inchiderea acestuia insa nefiind sunata in acest termen am contactat din nou serviciul clienti la data de 9.11.2011 operatorul spunand ca imi va fi din nou inregistrata aceasta cerere de inchidere a abonamentului,lucru pe care eu l-am facut deja in urma cu 10 zile fiindu-mi promis faptul ca cererea mea va avea prioritate si voi fi contactata din nou in termenul de 10 zile lucratoare acest fapt insa nu s-a intamplat eu revenind cu mai multe apeluri catre operatorii Orange spunandu-mi sa astept caci voi fi contactata.In urma insistentelor mele am fost contactata la data de 23.11.2011,la aproximativ o luna de zile de la prima cerere de inchidere a abonamentului.
Fiind sunata la data de 23.11.2011 la ora 18.20 de minute de catre un operator Orange am fost fost luata la intrebari despre minutele nationale pe care le vorbesc despre ofertele Orange care sunt pe piata si daca sunt interesata de acestea raspunzand ca singurul lucru care il doresc de o luna de zile este de a imi fi inchis abonamentul si solicitand ca aceasta cerere sa imi fie respectata fara a fi nevoita de a da alte explicatii am inchis telefonul,operatorul revenind cu un mesaj in care sunt instiintata ca trebuie sa trimit o cerere prin fax,asta dupa ce am asteptat aproximativ o luna de zile pentru a fi sunata de catre operatorii Orange.
A doua zi am revenit cu un telefon la serviciul clienti de unde mi s-a comunicat ca trebuie sa fac aceasta cerere prin fax din cauza faptului ca am refuzat sa dau datele de contact operatului de catre care am fost sunata,acest lucru nefiindu-mi insa solicitat de la bun inceput ci doar intrebata de ce vreau sa imi inchid abonamentul si daca cunosc ofertele Orang.Mentionez ca mi sa spus ca voi fi nevoita sa astept alte 30 de zile pentru a imi fi inchis abonamentul in cele din urma dupa solicitarea trimisa prin fax.
Mi se pare o totala lipsa de profesionalism a operatorilor Orange catre consumatori si catre abonati si as dori sa stiu ce trebuie sa fac pentru a notifica intr-un fel sau altul nemultumirea mea cu privire la prestatia acestor servicii de inchidere a abonamentelor!Fiind sunata la data de 23.11.2011 la ora 18.20 de minute de catre un operator Orange am fost fost luata la intrebari despre minutele nationale pe care le vorbesc despre ofertele Orange care sunt pe piata si daca sunt interesata de acestea raspunzand ca singurul lucru care il doresc de o luna de zile este de a imi fi inchis abonamentul si solicitand ca aceasta cerere sa imi fie respectata fara a fi nevoita de a da alte explicatii am inchis telefonul,operatorul revenind cu un mesaj in care sunt instiintata ca trebuie sa trimit o cerere prin fax,asta dupa ce am asteptat aproximativ o luna de zile pentru a fi sunata de catre operatorii Orange.
A doua zi am revenit cu un telefon la serviciul clienti de unde mi s-a comunicat ca trebuie sa fac aceasta cerere prin fax din cauza faptului ca am refuzat sa dau datele de contact operatului de catre care am fost sunata,acest lucru nefiindu-mi insa solicitat de la bun inceput ci doar intrebata de ce vreau sa imi inchid abonamentul si daca cunosc ofertele Orang.Mentionez ca mi sa spus ca voi fi nevoita sa astept alte 30 de zile pentru a imi fi inchis abonamentul in cele din urma dupa solicitarea trimisa prin fax.
Mi se pare o totala lipsa de profesionalism a operatorilor Orange catre consumatori si catre abonati si as dori sa stiu ce trebuie sa fac pentru a notifica intr-un fel sau altul nemultumirea mea cu privire la prestatia acestor servicii de inchidere a abonamentelor!
Stan Nicoleta said
am November 24 2011 @ 12:45 pm
Sunt abonat Orange S.A. de la data de 26.06.2009,abonamentul a expirat la data de 28.06.2011 nefiind insa instiintata de acest lucru ceea ce mi se pare nedrept neaducand la cunostiinta expirarea termenilor contracuali.La data de 25.10.2011 am sunat la operatorii servicii clienti ai acestei firme pentru a afla detalii despre ce pot face pentru a imi inchide abonamentul iar lasand toate datele mi s-a spus ca voi fi sunata de catre un operator Orange in termen de 10 zile pentru a continua cu inchiderea acestuia insa nefiind sunata in acest termen am contactat din nou serviciul clienti la data de 9.11.2011 operatorul spunand ca imi va fi din nou inregistrata aceasta cerere de inchidere a abonamentului,lucru pe care eu l-am facut deja in urma cu 10 zile fiindu-mi promis faptul ca cererea mea va avea prioritate si voi fi contactata din nou in termenul de 10 zile lucratoare acest fapt insa nu s-a intamplat eu revenind cu mai multe apeluri catre operatorii Orange spunandu-mi sa astept caci voi fi contactata.In urma insistentelor mele am fost contactata la data de 23.11.2011,la aproximativ o luna de zile de la prima cerere de inchidere a abonamentului.
Fiind sunata la data de 23.11.2011 la ora 18.20 de minute de catre un operator Orange am fost fost luata la intrebari despre minutele nationale pe care le vorbesc despre ofertele Orange care sunt pe piata si daca sunt interesata de acestea raspunzand ca singurul lucru care il doresc de o luna de zile este de a imi fi inchis abonamentul si solicitand ca aceasta cerere sa imi fie respectata fara a fi nevoita de a da alte explicatii am inchis telefonul,operatorul revenind cu un mesaj in care sunt instiintata ca trebuie sa trimit o cerere prin fax,asta dupa ce am asteptat aproximativ o luna de zile pentru a fi sunata de catre operatorii Orange.
A doua zi am revenit cu un telefon la serviciul clienti de unde mi s-a comunicat ca trebuie sa fac aceasta cerere prin fax din cauza faptului ca am refuzat sa dau datele de contact operatului de catre care am fost sunata,acest lucru nefiindu-mi insa solicitat de la bun inceput ci doar intrebata de ce vreau sa imi inchid abonamentul si daca cunosc ofertele Orang.Mentionez ca mi sa spus ca voi fi nevoita sa astept alte 30 de zile pentru a imi fi inchis abonamentul in cele din urma dupa solicitarea trimisa prin fax.
Mi se pare o totala lipsa de profesionalism a operatorilor Orange catre consumatori si catre abonati si as dori sa stiu ce trebuie sa fac pentru a notifica intr-un fel sau altul nemultumirea mea cu privire la prestatia acestor servicii de inchidere a abonamentelor!Fiind sunata la data de 23.11.2011 la ora 18.20 de minute de catre un operator Orange am fost fost luata la intrebari despre minutele nationale pe care le vorbesc despre ofertele Orange care sunt pe piata si daca sunt interesata de acestea raspunzand ca singurul lucru care il doresc de o luna de zile este de a imi fi inchis abonamentul si solicitand ca aceasta cerere sa imi fie respectata fara a fi nevoita de a da alte explicatii am inchis telefonul,operatorul revenind cu un mesaj in care sunt instiintata ca trebuie sa trimit o cerere prin fax,asta dupa ce am asteptat aproximativ o luna de zile pentru a fi sunata de catre operatorii Orange.
A doua zi am revenit cu un telefon la serviciul clienti de unde mi s-a comunicat ca trebuie sa fac aceasta cerere prin fax din cauza faptului ca am refuzat sa dau datele de contact operatului de catre care am fost sunata,acest lucru nefiindu-mi insa solicitat de la bun inceput ci doar intrebata de ce vreau sa imi inchid abonamentul si daca cunosc ofertele Orang.Mentionez ca mi sa spus ca voi fi nevoita sa astept alte 30 de zile pentru a imi fi inchis abonamentul in cele din urma dupa solicitarea trimisa prin fax.
Mi se pare o totala lipsa de profesionalism a operatorilor Orange catre consumatori si catre abonati si as dori sa stiu ce trebuie sa fac pentru a notifica intr-un fel sau altul nemultumirea mea cu privire la prestatia acestor servicii de inchidere a abonamentelor!
GRADINARU said
am November 29 2011 @ 10:20 am
Pe data de 12-11-2011 am telefonat la serviciul clienti ai orange pentru a rezilia contractul si a trece pe prepay, dupa ce am primit un sms de la ei cu faptul ca au luat la cunostinta precum ca doresc inchiderea abonamentului mi s-a spus sa astept 10 zile si voi fi contactat de un operator, astazi e 29-11-2011 si nu am primit nici un telefon, cum procedez in acest caz? Pe langa faptul ca sunt hotarat sa nu mai fac nici un abonament la ei niciodata o sa-i pun in garda si pe toti cunoscutii mei despre acest lucru. E penibil pentru ei companie asa mare care se bucura de cateva zile de plata a unui abonament, pentru ca mie asta imi fac impresia ca vor sa mai castige cateva zile, RUSINE! Din ce in ce imi pare rau de faptul ca am fost abonatul lor timp de 11 ani, aceeiasi ignoranta fata de consumator o avea si romtelecomul inainte de a fi preluati… si stim ce s-a intamplat pana au venit Grecii.
Astept un raspuns de la dumneavoastra, Multumesc
marinela said
am December 7 2011 @ 4:38 pm
Sunt niste infatuati angajatii de la Orange, nu au niciun pic de respect pt clienti.
Oare sefii” ai mai mari” cunosc compartamentul angajatilor sai?
Am incercat sa micsorez abonamentul, fiind clientul lor din 98, alegerea mea este incorecta, este musai sa o accept pe a lor, spunea o angajata……….
Daca imi va plati ea factura , voi accepta bineinteles si varianta ei!!!!!!!!!!
Am facut reclamatie, astept un raspuns in 3 zile lucratoare.
LIPSA TOTALA DE PROFESIONALISM!!!!!
Marryus said
am December 14 2011 @ 3:21 pm
Vad ca sirul comentariilor contra celor de la Orange nu se sfarseste, ei…ma alatur si eu lor, sunt cu totii de o “nesimtire crasa” si nu ma refer la acel mod de a vorbi, ci la modul cum acesti angajati solutioneaza problemele consumatorilor (a abonatilor), lipsa totala de profesionalism, dispret…tot ce este “mai frumos”. Rusine, Orange!!!
teodor popa said
am December 25 2011 @ 3:34 pm
buna ziua asaeste cu aceasta companie ,da o dovada de neseriozitate fata de clientii sai fideli mai ales de peste 10 ani abonat la companiia orange un caz pot sa vi-ldau si eu la sms am fost taxat peste masura si nu va mint este in SFINTA ZII DE NASTERE A DOMNULI ISUS HRISTOS de sfiimtele sarbatori de pasti am fost taxat de 4 , 8 , SI 16 ori un sms fiind vorba de acelas sms iar beneficiarul care trebuia sa-l primeasca nu a reusit sa-l citeasca si MENTIONEZ ACEL SMS A FOST TAXAT DE 16 ORI asa c AVETI DE GRIJE CU SMS SUNT OFERITE FFFF, USOR DAR TOTODATA FFFF MULT TAXATE MAI ALES DE SARBATORI le trimiteti sunteti supra taxati si poate beneficiarul nici nu le primeste VA MULTUMESC PENTRU TIMPUL ACORDAT
Dan Marin said
am December 29 2011 @ 1:00 pm
Sunt abonat Orange de 11 ani,cu f.multe puncte de fidelizare si chiar cu plata facturilor in avans.Dar ce se intampla cu suprataxarea de la serv.jocuri1229,este revoltator.Nu am activat nici- o data acest serviciu si la intrarea mes. in tel. sunt taxat cu 3euro/per mes.Serv. clienti nu stie nimic,orange nu stie nimic si factura mi-a fost incarcata cu 15 euro.Stie cineva mai multe.
Secu R Emilia said
am January 6 2012 @ 5:17 pm
Am primit mesaje de participare la consursuri de la 376 si 1540 fara sa ma fi inscris prin telefon sau utilizand un calculator.
Pentru aceste mesaje am fost taxata cu 2,5 euro. Am cerut explicatii la firma Orange si nu mi s-a spus cum am putut fi inscris la un concurs fara voia mea. Nu stiu despre ce concurs este vorba, care este regulamentul etc. Pentru a nu mai primi mesaje trebuie sa dau 3 sau 4 telefoane, inclusiv un telefon pe un numar de fix. Cred ca este o mare teapa trasa romanilor prin care se fura sume mici de bani la un numar foarte mare de utilizatori. Institutiile abilitarea sa faca controale ar putea descoperi mari nereguli vis-a-vis de aceste jocuri.
Secu E.
puscau m said
am January 20 2012 @ 8:15 pm
Sant client orange de cca zece ani,in dec am primit o fact cu cost suplimentar de aprox noua zeci lei,i-am sunat de n ori pentru ca nu am depasit niciodata val abonamentului,mi-au trimis fact detaliata mi-au bagat cost supl pe cele cinci nr favorite nelimitat si spun ca nu am dreptate.Am facut tot felul de reclamatii scrise si i-am rugat sa ma contacteze telefonic.Serv cronos nu mi-a aratat nici odata consum suplimentar. Sant niste HOTI la drumul mare.M-au fortat sa platesc fact ca imi inchide telef si ca o sa compenseze dupa acceia.Invatati-ma cum sa procedez,in tara asta mori cu dreptatea in mana.Am pierdut zile in sir vorbind la serv clienti, vorbesc frumos dar nu rezolva nimic.
BAESCU AFRODITA-CARLA said
am February 20 2012 @ 3:11 pm
MA NUMESC BAESCU AFRODITA-CARLA CU DOMICILIUL IN BOCSA CARAS-SEVERIN SI DORESC SA RECLAM ABUZUL FACUT DE ORANGE ANUL TRECUT MI SA BLOCAT SIMUL SI AM FOST LA RESITA LA UN SHOP ORANGE UNDE MI SA SPUS CA MI SE POATE SCHIMBA SIMUL DACA IMI FAC UN ABONAMENT PE 3LUNI;ANUL TRECUT FIND PLECATA DIN TARA AM SUNAT LA EI SI AM CERUT INCHIDEREA ABONAMENTULUI DEOARECE NU IL FOLOSESC,AU SPUS CA DE LUNA URMATOARE NU MAI TREBUIE SA IMI FAC GRIJI CA ABONAMENTUL SE VA INCHIDE CA DREPT DOVADA IMI VINE SI IN ZI DE ASTAZI DE PLATA 90 LEI DECI DIN AUGUST SI PANA ACUMA AM PLATIT ABONAMENTUL LA CEVA CE NU FOLOSESC,ASTAZI AM SUNAT DIN NOU LA EI SA INTREB DE CE IMI VIN FACTURI IN CONTINUARE SI DE CE NU MI SA INCHIS ASA CUM AM CERUT IN AUGUST;IAR RASPUNSUL A FOST CA NU POT FACE NIMICA PANA NU PLATESC FACTURA ASTA ;DACA NU VOR LUA MASURIII MA VOI JUDECA PERSONAL CU EI NU POT FI OBLIGATA SA FAC ASA CUM VOR EI DECI ESTE FURT PE FATA HOTII LA DRUMUL MARE SE NUMESC CEI DE LA ORANGE
Andrei said
am February 28 2012 @ 12:08 pm
cei de la oringe sunt niste
HOTIIIIIIIII
nelu said
am April 13 2012 @ 10:13 pm
Buna ma numesc nelu Am cumparat un telefon nokia c5 pe data de 9.04.2012 de la orange Arad. Telefonul avand probleme cu incarcarea am fost la magazin si mi s-a spus pana se formateaza bateria. Il tineam 12 h la incarcat si nu tinea bateria mai mult de 5-6 ore. Am fost in data de 13.04.2012 la magazinul de unde l-am achizitionat si mi s-a spus ca trebuia sa vin in 48 h pentru a fi schimbat. Am fost in perioada de 48 h si am fost amanat pentru a pierde perioada de schimbare a telefonului spunandu-mi ca trebuie dus la service ne-acceptand varianta propusa de firma orange m-am simtit nevoit sa il sparg in fata lor si sa jur ca povestea asta o spun la toate cunostintele pe care le am sa nu mai achizitioneze nici un telefon de la orange. Ca este o firma de cacat… Si sunt niste gunoaie.
Paul B said
am April 18 2012 @ 5:08 pm
Bravo Nelu ! Pacat de telefon, totusi. Era bun daca il spărgeai de capul unui dobitoc de la Orange. Eu am fost CLIENT FIDEL nu mai putin de 10 ZECE !!!!! ani !!! Si le-am spus ca ma duc de la ei cu 6 luni inainte din cauza serviciilor de rahat. După ce mi-a expirat contractul le-am mai facut o cerere de reziliere a abonamentului, m-a contactat unul, mi-a propus sa imi prelungesc abonamentul, ca imi da telefon, etc. Imi oferea ca sa stau legat doi ani niste telefoane de cacat la preturi pe care le gasesti la liber!!!!! După ce ca au niste contracte tâmpite, încearca sa te fraierească ca pe un gugustiuc. Vă recomand sa renuntati la firma asta de rahat şi sa va luati telefoane la liber, la aceleasi preturi de pe siteuri de incredere si sa merget pe cartelă la orice firmă vreti voi ca aveti bonusuri mai mari. Acum plec eu, dar după mine o sa plece si cei din familia mea si cunoscutii mei ca si ei s-au convins ca daca stai la poarta lor esti fraier.
Paul B said
am April 18 2012 @ 5:10 pm
ORANGE – FIRMA DE CACAT
ORANGE – RAHAT