Banner

Ministerul Muncii blocheaza initiativa senatorului PDL Urban Iulian de majorare a alocatiilor pentru copii de la 42 la 200 ron/lunar

Tweet this

Sunt revoltat de faptul ca ministerul pesedist al muncii, care isi spune ca ar fi si al "familiei" blocheaza nejustificat emiterea punctului de vedere vizand proiectul meu de lege pentru majorarea alocatiei pentru copii de la 42 la 200 ron lunar in conditiile in care copii romani primesc cele mai mici alocatii din toata Uniunea Europeana.
Daca am acceptat sa strangem cureaua, sa reducem salariile, nu putem accepta sa nu inlaturam aceasta nedreptate fata de copiii din aceasta tara.
IN octombrie 2008 am promovat o propunere de majorare a alocatiei pentru copii la 200 ron, la care au aderat sute de romani asa cum puteti vedea aici http://www.urbaniulian.ro/2008/10/27/petitie-publica-pentru-majorarea-alocatiilor-copiilor-la-200-ron-luna-initiata-de-urban-iulian/.
Tariceanu si-a batut joc de copiii romanilor in 2008 cand a majorat alocatia de la 40 la 42 de ron asa cum scriam aici http://www.urbaniulian.ro/2008/11/17/asta-da-sfidare-guvernul-a-decis-majorarea-alocatiei-pentru-copiicu-2-lei-pe-luna/

In 12 mai 2009 am promovat aceasta initiativa legislativa
http://www.urbaniulian.ro/2009/05/12/initiativa-legislativa-de-majorare-a-alocatiei-pentru-copii-la-200-ron-lunar/
Care a fost avizata favorabil la 12 iunie 2009 de catre Consiliul Legislativ insa care nu primeste un punct de vedere favorabil de la Ministerul Muncii , fata de care am inaintat nota de protest de mai jos

---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Interpelare catre Ministerul Muncii
From:    "Urban Iulian" <iulian.urban@senat.ro>
Date:    Thu, June 25, 2009 11:15 am
To:      relatiicupublicul@mmuncii.ro
------------------------------

--------------------------------------------

Catre: Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
In atentia dlui Ministru Ilie Sarbu

Buna ziua,

Stimate Domn,


Va adresez prezenta interpelare pentru a solicita sa nu blocati initiativa mea legislativa privind modificarea Legii nr.63/1993 privind alocaţia de stat pentru copii, initiativa care a primit avizul favorabil al Consiliului Legislatoiv,  in conditiile in care eu am solicitat un punct de vedere de la Ministerul Muncii inca din 20 mai 2009 cu privire la propunerea mea legislativa la care nu am primit nici un raspuns desi au trecut mai mult de 35 de zile de la trimiterea acesteia catre Ministerul pe care il conduceti.
Este un act normativ important pentru romani, ai caror copii primesc cele mai mici alocatii din Europa, si va cer sa nu incercati sa tergiversati aceasta initiativa parlamentara, doar pentru considerente egoiste sau interese politice partnice. Nu este normal sa asteptam 35 de zile pentru ca Ministerul Muncii sa dea un punct de vedere, blocand procesul legislativ.

Astept raspunsul dvs.

Ca urmare a adresei pe care am trimis-o catre Ministerul Muncii privind deblocarea initiativei mele legislative privind cresterea alocatiei pentru copii de la 42 de lei la 200 de lei despre care am scris aici: http://www.urbaniulian.ro/2009/06/25/ministerul-muncii-blocheaza-initiativa-senatorului-pdl-urban-iulian-de-majorare-a-alocatiilor-pentru-copii-de-la-42-la-200-ronlunar/, am primit urmatorul raspuns de la Ministerul Muncii prin care sunt asigurat ca voi primi un raspuns oficial .
---------- Forwarded message ----------
From: Elena Dobre <elenadobre@mmuncii.ro>
Date: 2009/6/29
Subject: raspunsul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale cu privire la modificarea Legii nr. 61/1993
To: iulian.urban@senat.ro



Stimate domnule senator,

Avem placerea de a va transmite raspunsul la solicitarea dumneavoastra cu privire la modificarea si completarea Legii nr. 61/1993 privind alocatia de stat pentru copii.

Cu consideratie,



Elena DOBRE

Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale

Directia generala de asistenta sociala

senator-urban






Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei
Grupul Parlamentar al PDL din Senat




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1140

22 Comentarii pana acum»

  1. Una said

    am June 25 2009 @ 12:06 pm

    Sunt perfect de acord cu initiativa legislativa (sunt si eu mamica), dar NUMAI in conditiile in care diferenta de la 42 lei la 200 lei va fi transferata intr-un cont bancar, deschis pe numele copilului, la care parintii sa NU aiba acces si pe care copilul sa-l acceseze (cf. legii) la varsta la care o sa aiba mintea pe umeri.
    Altfel, o sa avem o crestere demografica… Mama-mama!

  2. Dorel said

    am June 25 2009 @ 12:08 pm

    Initiativa domnului Urban poate parea pentru cei care nu au copii, sau au doar unul nejustificata. Familia mea are in componenta 6 copii.Suntem foarte strangatori, fara vacante la munte sau la mare sau alte asemenea cheltuieli caci nu ne permitem. Cheltuiala lunara cu alimentatia este de 800,900 lei, alimentele de baza avandu-le din gradina, din gospodaria proprie.Daca mai pui si rechzitele,plata caminului cu program prelungit, haine,tratamente ,medicamente din afara listei celor gratuite…. etc, salariile noastre sunt insuficiente. Nu ma plang noi ne descurcam, dar sunt familii si stiu un caz concret ,familie cu 6 copii mai mici de 10 ani ,in care pachetul de biscuiti primit de mama de la un vecin a fost oprit doar pentru hrana bebelusului pentru a fi pus in lapte, ceilalti copii uitandu-se la el si dorindu-si macar un biscuite . Este dureros!
    Am fost la o cununie civila ,recent la primarie si nu am mai auzit in frazele oficiale rostite de ofiterul starii civile acea propozitie pe care am auzit-o la casatoria mea ca :( statul ocroteste familia) …oare de ce?

  3. Vlad said

    am June 25 2009 @ 12:29 pm

    este o lege care ar demonstra, odata votata, ca le mai pasa inca, de noi, vitele manate la urne odata la patru ani, si celor care ne conduc.
    Daca am umple parlamentul de Urban-i atunci am putea avea incredere in parlamentari; Sper ca dl. senator sa castige batalia cu comunistii astia imputiti

  4. edut said

    am June 25 2009 @ 1:01 pm

    @una…alocatia reprezinta un ajutor de la stat pt cresterea copiilor,daca aceasta alocatie o primesc parintii de cand e lumea,cum sa nu aiba acces?ce rost are ajutorul asta?e un ajutor pentru cresterea copilului nu un depozit pt copil cand va fi mare…auzi..cand o sa aiba mintea pe umeri sa il acceseze….cine hotarase cand un copil e mare?ori e copil ori e mare,cand va fi mare se va descurca singur sau tot cu ajutorul parintilor nu cu alocatia stransa pana atunci,aia ii ajunge pt aniversarea majoratului si atat.Daca esti mamica mergi la banca sa vezi daca e posibil in cont pe numele la un minor pana sa afirmi…si daca avem crestere demografica e de rau?mai bine in scadere ca acum?in 70 de ani nu mai existam ca romani daca mergem in ritmul asta…Dorel..trist dar adevarat si tragic…

  5. si eu said

    am June 25 2009 @ 1:05 pm

    Nu va lasati d-le senator; venim sa facem miting daca trebuie.
    Oricum cine dracu mai voiteaza PSD cand astia numai socialisti nu sunt ? Blocheaza proiectul de lege ca este al dvs. adica al unui PDL-ist; adica da-i dracu de boi de romani, politica este politica.
    Comunisti spurcati veti primi ce meritati la alegerile din toamna

  6. Una said

    am June 25 2009 @ 1:08 pm

    Deci, nu se numeste “ajutor pentru cresterea copilului”, ci ALOCATIE. Si este a copilului, nu a parintilor. Alocatia o primesc parintii, in calitatea lor de IMPUTERNICITI (cam la fel ca la retetele compensate, daca ai auzit de ele). edut, informeaza-te.
    Se poate deschide cont pe numele minorului, iar avantajul este ca unul dintre parinti (fie el curvar, betiv sau mana-sparta) nu poate face nici un fel de tranzactie in el fara acordul celuilalt parinte. Eu am propus ca nici parintii (impreuna) sa nu acceseze banii copilului (pentru votca, etc, etc…)
    Ideea era sa nu “inregistram” o crestere demografica asa ca atunci cand ajutorul pentru mame s-a facut 8 milioane, pentru ca acum sa vedem copii abandonati/vanduti. Nu uitati ca guvernele trec…
    PS: Legea hotaraste cand e mare: la 18 ani.

  7. edut said

    am June 25 2009 @ 1:17 pm

    @una te contrazici…alocatia,dupa tine e a copilului dar o primeste cand e mare?la 18 ani?nu mai e alocatie atunci,e un bonus ca a crescut mare daca ar fi cum zici tu.Statul il ajuta pe copil cu alocatia asta?sa ii dea alimente atunci de banii respectivi,biscuiti si mere ce stiu eu.Daca aloca bani,parintii sant cei care pun mancare pe masa,deci ei administreaza banii.Se pot da in bonuri,fara alcool,sau tigari,dar ce zici tu nu e alocatie in nici un caz.Si crede ca e de preferat o crestere demografica nu o scadere ca in momentul de fata.sau crezi ca toata lumea face copii pt 2 milioane?…

  8. edut said

    am June 25 2009 @ 1:18 pm

    P.S. nu poti deschide un cont pentru minor,pe numele lui…eu am incercat …..

  9. Una said

    am June 25 2009 @ 1:23 pm

    Exista, in Romania, oameni care fac copii pentru bani. Si pe vremea lui Ceasca existau, pe unii ii striga mama sa vina sa ia oala cu ciorba ca n-aveau ce turna la matz, iar mamica lor se … cu soferul de pe masina de paine, sa-i dea 10 paini si facea un sos cu bulion si apa si-si chema copiii pe rand la masa, ca n-aveau decat 4 scaune si ei erau 7. Vrei sa-ti dau adresa?
    Revenind la zilele noastre, sa le dea alocatia in biscuiti mucegaiti si lapte expirat! Ar fi o extensie la programul cornulet cu lapte!
    Da’ de ce sa nu i-l dea sub forma de pixuri, caiete, carti (lectura suplimentara)? Plastilina si acuarele? Bonuri pentru ghetute, izmene si pasta de dinti? Atunci as fi de acord: sa-i ia taticu’ bonul ca sa-si cumpere sapun… Da! Sa se voteze asa! Uraaa!

  10. Una said

    am June 25 2009 @ 1:24 pm

    Si hai, pa!

  11. Buduru said

    am June 25 2009 @ 1:33 pm

    La nivelul actual de cheltuieli, cum discutam si zilele trecute, sigur vom intra in incetare de plati! De unde sa mai majoram cheltuielile, indiferent cat de firesti/omenesti ar fi acestea?! Pastrati banii pentru a-i dirija catre cazurile sociale, acolo unde sunt imperios necesari! Daca majorati alocatia, vor primi 200 de lei si copiii miliardarilor! Nu e cazul acum! Subliniez ACUM, pentru ca, intr-o perioada normala, e firesc sa primeasca toti copiii alocatii egale! Bruma de bani care mai exista, dac-o mai exista, dirijati-o catre cei saraci, cu multi copii, care n-au ce pune pe masa, sub forma de ajutoare de criza (chiar asa puteti sa le spuneti, pe-o lege speciala/temporara)!
    Modificati initiativa si faceti treaba buna! Aveti grija si la normele de aplicare, sa nu ne trezim cu toti “puradeii”, beneficiari de alocatii marite, din parinti care n-au muncit in viata lor si n-au contribuit cu nimic la BS si BAS!

  12. edut said

    am June 25 2009 @ 1:42 pm

    @Buduru.in Italia de anul trecut au dat familiilor cu venit minim pe economie un card de cumparaturi cu 120 de euro pe el,pe care statul in incarca in fiecare luna cu 60 de euro,in felul asta au incurajat consumul si au ajutat si familiile care aveau nevoie…am ramas surprins,nu au vorbit 2 saptamani,1 luna…au anuntat seara si dimineata erau cardurile la oficiile postale.La noi trambiteaza 3 luni masuri anticriza,si nu se mai intampla,in schimb apare forfetarul,scumpirea benzinei,tigarilor samd…..

  13. Buduru said

    am June 25 2009 @ 3:10 pm

    @edut

    Ai perfecta dreptate! La noi, guvernul vorbeste de 6 luni si nu face nimic! Pardon: face prostii!
    Cu referire directa la solutia italiana: la noi vor negocia trei luni, doar ca sa stabileasca cine ia spaga din producerea cardurilor! Parol! Asta daca nu cumva le-nchiriaza, fiind vorba de o chestie temporara!

  14. ANDRE said

    am June 25 2009 @ 3:36 pm

    ok , le donez domnilor de la Ministerul Muncii 42 lei, sa cumpere minimul necesar pentru un copil, sa vedem daca reusesc. Probabil ca habar nu au cat costa o cutie de lapte praf sau 1kg de banane.

  15. popescul said

    am June 25 2009 @ 5:09 pm

    Chestia asta se pare ca este cusuta cu atza alba!Ca sa mareasca de la 42 la 200roni alocatia ,cand sunt atatea probleme cu sanatatea ,educatia,somajul etc este exagerat!Asta sporeste natalitatea precum rosiile turcesti “umflate” cu azotati.Toti amaratii care nu au din ce bea apa vor “umple”si mai abitir bordeiele de chirpici, cu copii care “se vor creste unul pe altul”,iar indemnizatiile vor deconta “activitatea” parintilor vesnic in cautare de “solutii” la birturile unde se “lucreaza” pe datorie!In final concluzia ar fi : nu datzi banii in mana “imputernicitzilor”.Gasiti solutii de a ajuta in mod direct copiii, prin preturi reduse la haine,alimente,servicii,etc pentru copii si pentru familiile cu copii!!!

  16. edut said

    am June 25 2009 @ 5:25 pm

    @popescul…nu zic ca nu ai dreptate cu preturile reduse la haine,dar sa afirmi ca e o greseala sa dai 200 lei pt copii?acei bani ajung si la cei amarati care plang seara ca nu a ramas mancare pentru a satura copii.Sau daca sant cativa care beau banutii la copii nu mai dam la nimeni?acei bani ajung si la cei care lasa copii singuri acasa in fiecare zi,merg la munca si castiga abia ca sa plateasca utilitatie,mancare si haine nu isi mai permit..te rog sa ma crezi ca sant multi in situatia asa…sau poate ai o idee mai buna,din imprumut sa finanteze mai bine campaniile partidelor,mici,bere,spectacole,licitatii inexistente sau masluite?

  17. Ilie Marian said

    am June 25 2009 @ 5:53 pm

    Du-te nene si te plimba cu alocatiile tale. Tara moare si baba se piaptana.
    Ce masuri ati luat voi impotriva crizei???????? Voi nu sunteti in stare nici sa platiti pensiile si salariile, domnu Urban ai grija la ce initiative mai promovezi ca pici in derizoriu, te ia lumea de mascarici ca pe Prigoana.
    Auzi, ei nu sunt in stare sa dea salarii si pensii si vor sa dea alocatii de 4 ori mai mari! Nu sunteti sanatosi!
    Nene habar n-ai ce faci, bine ca Sarbu ala nu e prost ca altfel ne lua dracu pe toti, da-le din banii tai fratele meu ca ai destui sau da-le din banii lu Casuneanu da nu mai baga petarde din astea la buget ca pe tine te doare in spaclu da lumea moare de foame!!!

  18. lt. col. Theodor Thobescu said

    am June 25 2009 @ 6:27 pm

    Eu cred c? ar fi util s? ini?iem o peti?ie pe net, pe care s? o semneze cine vrea ca aloca?ia s? fie 200 lei ?i domnul Urban s? o prezinte în Parlament.

  19. Floarea Soarelui said

    am June 26 2009 @ 11:46 am

    Cred ca dl Colonel Thobescu are dreptate , o petitie semnata de cat mai multe persoane l-ar putea ajuta pe dl Urban.

    Felicitari, dle Urban pt initiativa.

    Trebuie sa ne gandim la fiii nostri , sa-i protejam cat putem, ca riscam sa disparem ca natie dupa cum merg treburile de la o vreme.

    Daca s-ar putea face ceva si impotriva Codex Alimentarius, daca s-ar lua masuri impotriva celor care otravesc cu buna-stiinta populatia etc…

    Vad ca pe zi ce trece prin masurile luate de conducatorii nostri se urmareste decimarea populatiei Romaniei .

    Domnule Urban , va rog din suflet sa analizati si sa meditati asupra ultimelor randuri scrise , luptati pt acest popor amarat, noi vom fi alaturi de dv neconditionat ( cel putin eu )

  20. danny said

    am June 26 2009 @ 12:26 pm

    Futu-i norocul in cur nenorocitului de ministru al muncii; sa mata cumperi unui copil de 42 de lei boule ?

  21. DP said

    am July 1 2009 @ 7:16 am

    Ati urmarit aseara pe Antena 3 emisiunea cu cele 13 mil eur pentru prime de vacanta ale anaf-ului si 33 mil eur pentru reparatii la MF? L-ati auzit pe Pogea- Nastratin Hogea cum dadea din colt in colt la intrebarea ziaristilor: sunteti de acord cu suma de 13 mil. ca fonduri pentru prime de vacante? Pana la urma, a zis ca nu e de acord, dar culmea (!!!) deja semnase hartia!!! Si voi toti vreti alocatii mai mari pentru copii? De unde BANI??! Am ajuns de rasul curcilor, romani dragi! Astia nu se mai satura de furturile din banii nostri! Adica noi toti, care mai avem un loc de munca, ne diminuam salariile, ne strangem curelele mai tare ca pe vremea lu’ ceasca … de ce? Ca astia sa aiba bani de vacante… ca astia sa-si mareasca salariile si cand sunt prinsi si pusi pe sticla, sa nege cu vehementa… ca rizti-pitzi sa dea dea mii de eur pentru o scena din 3 scanduri si un linoleu, si aia cu “rezervorul plin de succesuri” sa-si faca publicitate si campanie din alocatia copiilor nostri, si altele si altele, pe care noi “pulimea” nu le stim! Vreti alocatii mai mari? De unde?! Ca astia au dat banii nostri pe vilane si jipane, pe trandafirii lu’ ceferistu’, etc… si noua ne-au mai bagat pe nas un impozit de platit: impozitul pe… nimic! Da’ aerul, cand n-il impozitati fratilor in costume de mii de eur? Poate atunci se va trezi din somnul de 20 de ani si romanul si va iesi pe strada, de data asta pe bune, nu ca-n ‘89… cand era dracului sa ma impuste in fata la h. lido…si n-am cerut certificat de revolutionar… Mai bine m-ar fi impuscat, decat sa va vad ce s-a ales de noi si nimeni nu face nimic sa fie oprite furturile si jecmaneala noastra!!! Noi platim si tot noi suntem numiti “economia neagra” sau “cenusie”, ca astia ne baga pe toti in aceeasi oala si nu sunt in stare sa-i gaseasca pe hoti, ca deh! le pica si lor ceva. Si tot aia care au restanta si nu au platit, acum pot cere sa fie amanati 6 luni, in conformitate cu cele aparute pe stirile de azi, aici: http://www.euractiv.ro/index.html/articles|displayArticle?articleID=17620
    Si nu e neaparat nevoie sa iesim din nou in strada! Putem face si alte chestii, de ex. o mica greva fiscala… doar o luna sa nu platim impozitele! Atunci probabil vor renunta la fandoselile cumparate be banii publici! Daca nu, mai facem o luna de greva fiscala! Dragi romani, oare cat mai putem rabda!?!

  22. DP said

    am July 1 2009 @ 7:21 am

    Si inca ceva! Si petitia este o idee foarte bine venita, dar ar fi a doua, sau ma insel? Insa un singur Urban Iulian nu este suficient!
    Am avut ocazia sa-l vad pe ecran, nu de mult tuimp, pe dl. Urban! Si stiti ce am vazut? Domnle’ asta nu s-a ingrasat, n-a facut gusa si burta de bere, ci a slabit, de parca au tras de el, ca eu daca as fi unul din parintii lui, mi-as face griji la modul serios! Domnule Urban, va rog schimbati-va poza de pe acest site, ca nu mai corespunde! Sa vada tot romanul, in comparatie cu aceasta poza, ce inseamna sa muncesti pe branci!
    In rest, numai sanatate sa aveti!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean