Deviatiile sexuale ale “normalilor’

Tweet this

Un gay, a postat acest comentariu la materialul

http://www.urbaniulian.ro/2009/05/24/romanii-sunt-gay-de-la-traian-si-decebal/

Author : ro_vik

Comment:
Va salut pe toti. Ce sa zic ... sunt un tip din bucuresti si sunt atras de baieti, barbati. Va dezgusta, scuze. Sunt un tip cat se poate de normal, daca te uiti la mine pe strada nu iti dai seama de preferintele mele sexuale. Am vazut si eu link-ul respectiv (Gizas , deci e scarbos de nu mai pot sa stau lungit pe pat ... oribil). Nu se intampla asa ceva la nici o parada LGBT la care am participat. ex: Dublin, Barcelona, Londra ... Ce apare in link-ul ala, din punctul meu de vedere, sunt sa zicem perversiuni ale homosexualilor, fetish ... etc. Aceleasi perversiuni apar si la heterosexuali , banuiesc ca toti a-ti vazut ce filme sunt pe internet ... (daca a-ti gasit acest link, banuiesc ca a-ti gasit si altele in care apar heterosexuali). Ce apare acolo nu este o parada gay. Acolo e foarte simplu: toti incalca o lege - act sexual in public. In Romania legea e clara in aceasta privinta: indiferent de orientarea sexuala, este condamnata de lege expunerea organelor genitale in public. Link-ul e dat exemplu aici pentru a dezgusta opinia publica si un motiv in plus pentru a creste ura romanilor (si asha cu capul varza) impotriva comunitatii LGBT (lesbi, gay, bisexuali, transexuali). Dupa cum se vede LGBT cuprinde mai multe categorii de minoritati, printre care si bisexuali. Sincer ar fi mai indicat sa se discute pe tema bisexualilor, de exemplu barbati casatoriti si cu mai multi copii care se duc si se agata cu alti barbati pentru sex. Oricum media romaneasca a prezentat prost minoritatea homosexuala de cele mai multe ori dand exemple gen naomi sau mai shtiu eu ce rupta (rupt) care vrea sa devina artist(a). De fapt ce face media roamaneasca ? Vrea sa vanda si sa faca bani si in Romania sa faci bani repede si mult e sa prezinti numai aberatii si scandaluri. Ce e rau e ca omul inghite si se dezgusta, dar cel mai grav e ca starneshte si ura, ura care va avea repercursiuni grave asupra tuturor in tara asta.
Sexul acela in strada din cate am avut are loc in America, sa-mi spuneti si mie cati dintre romani, indiferent de orientarea sexuala, nu ar vrea sa se mute cu totul peste ocean si sa duca o viata decenta??? Credeti ca daca 200 de burtosi fac sex in public pe o strada dintr-un sta ii opreshte sa mai plece in statele unite? Acum ma apuc sa caut si eu link cu ceva dezgustator in care apar cei "normali" si heterosexuali si il public aici; dar nu ma intereseaza sa prezint deviatiile sexuale ale "normalilor". Urat din partea voastra sa stati sa cautati pe internet un link cu asemenea porcarii care-ti intorc splina pe dos si sa o prezentati de genu': " uite ce se va intampla daca lasati sa se desfasoare parada gay" . Aveti un suflet urat! D-aia sunt colegi de banca cu sora noastra Bulgaria. Si deja am repetat clasa I de nenumarate ori, din cauza oamenilor ce cauta linkuri dezgustatoare pe internet cu burtosi ce fac sex in public.
De gluma cu Decebal si Traian ii las pe mai marii noshtii istorici contemporani sa discute liber. E doar un banc ...
D-aia pleaca lumea din tara asta, de prea mult bine. Fug de biserica, viata buna, oameni cinstiti, siguranta pe strada, copii educati, sistem de sanatate foarte capabil, etc. Suntem o tara plina de filosofi dusi cu capul care habar nu au ce e aia viata, decat o mana de oameni care neconduc si ne tin aici ca sclavi.


SUNTETI DE ACORD CU ACEASTA EXPLICATIE ? astept comentariile "normalilor"




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2229

21 Comentarii pana acum»

  1. Ilie Marian said

    am June 20 2009 @ 9:53 pm

    E misto cu doua tipe.
    Dar sa nu amestecam borcanele, intre 2 barbati e naspa rau :) )

  2. R-Volt said

    am June 20 2009 @ 11:06 pm

    “Ilie Marian” pai la doua pisicute care se joaca nu are ce sa te dezguste, dar doi pirati barbosi care si-o trag in fund… bleax!

  3. Ion said

    am June 21 2009 @ 6:08 am

    Un crestin ar zice asa:
    - Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lasat in voia unor patimi scarboase, caci femeile lor au schimbat intrebuintarea lor fireasca intr-una impotriva firii; tot astfel si barbatii, au parasit intrebuintarea fireasca a femeii, s-au aprins in poftele lor unii pentru altii, au savarsit parte barbateasca cu parte barbateasca, lucruri scarboase. Si macar ca stiu hotararea lui Dumnezeu, ca cei ce fac asemenea lucruri sunt vrednici de moarte, ei nu numai ca le fac dar si socotesc de buni pe cei ce le fac.
    Romani 1:26,27,32
    No comment!!!

  4. Ion said

    am June 21 2009 @ 6:12 am

    Iar pe de alta parte:
    - Casatoria sa fie tinuta in toata cinstea, si patul sa fie nespurcat, caci Dumnezeu va judeca pe curvari si pe preacurvari.
    Evrei 13:4

    Faceti ce vreti cu viata voastra… chiar daca nu va apartine!!!

  5. Ion said

    am June 21 2009 @ 6:57 am

    “Suntem o tara plina de filosofi dusi cu capul care habar nu au ce e aia viata,…”
    CE-I AIA VIATA???
    Habar n-ai baiete, cu prietenii(le) tale cu tot!
    “Aveti un suflet urat!”

    Ia uite ce-i aia viata cu adevarat, pe lumea asta infecta unde voi nu aveti loc… de intors cu spatele!!!!!!!

    Countless people will hate the new world order and will die protesting against it.

    Nenumarati oameni vor uri Noua Ordine Mondiala si vor muri protestand impotriva ei. (Herbert George Wells 1939, scriitor englez)

    The greatest enemy of knowledge is not ignorance… it is the illusion of knowledge.
    Cel mai mare inamic al cunoasterii nu este ignoranta… ci iluzia cunoasterii. (Stephen Hawking, fizician englez)

    Mai vrea cineva ceva???????

  6. MADCAT said

    am June 21 2009 @ 9:20 am

    Poponare, pari normal… bine ai zis! Dar de la normalitate pana la homosexualitate este o distanta insurmontabila. Macar ascundeti-va rusinea si nu mai defilati cu ea!!!!

    Mi si scarba de pidosnici, ma si cutremura nerusinarea cu care se expun in public de parca ar fi normal. NU, NU E NORMAL, E NENATURAL, E RUSINOR, E ORIBIL!!!

    Sunteti niste monstri ai naturii, niste creaturi defecte, niste handicapati psihic.

  7. Cris said

    am June 21 2009 @ 11:19 am

    “Sunteti niste monstri ai naturii, niste creaturi defecte, niste handicapati psihic.”
    Curios este ca natura e plina de asemena monstrii… Daca este o deviatie de la “normalitate” de ce exista comportamente homosexuale printre animale?!…

    Si, cu ce sunt de vina acesti “monstrii” daca au atractie sexuala fata de acelasi sex?!… Credeti ca este o placere sa traiesti ascuns, condamnat de o majoritate?! Credeti ca ei aleg voluntar o asemenea viata?! (vorbesc de majoritatea dintre ei… Caci sunt uscaturi si acolo ca in orice padure)…

    Cred ca trebui sa fim mai TOLERANTI cu alti semeni care sunt diferiti de noi. Chiar asa, ca buni crestini…

  8. timisorean1 said

    am June 21 2009 @ 11:55 am

    “sa-mi spuneti si mie cati dintre romani, indiferent de orientarea sexuala, nu ar vrea sa se mute cu totul peste ocean si sa duca o viata decenta???”

    orice om normal la cap nu ar mai trebui sa se mute in sua si uk(cel putin) indiferent de acele imagini. in schimb poti sa pleci tu impreuna cu toti cei ca tine si atunci totul e ok

    “…mana de oameni care neconduc si ne tin aici ca sclavi…”

    dupa cum am mai spus, nu te tine nimeni aici. pleaca impreuna cu toti ai tai sa te bucuri de america&comp

    @Cris
    pleaca si tu ca sa nu mai traiesti ascuns

    referitor la ce a scris @ion completez versetul 27 din rom 1:
    “tot astfel ?i b?rba?ii, au p?r?sit întrebuin?area fireasc? a femeii, s-au aprins în poftele lor unii pentru al?ii, au s?vâr?it parte b?rb?teasc? cu parte b?rb?teasc? lucruri scârboase, SI AU PRIMIT IN EI INSISI PLATA CUVENITA PENTRU RATACIREA LOR”

    ACEST LUCRU ESTE ASCUNS DE PEDERASTI. exista cartea “bolile homosexualilor” precum si o gramada de statistici despre cat de des se imbolnavesc si mor precum si in ce procent

  9. Marcel said

    am June 21 2009 @ 1:30 pm

    Ce tot faceti atata caz.Eu nu cred ca cineva din Romania sau din alta tara ar protesta impotriva voastra{LGBT-istilor)daca v-ati vedea de treburile voastre si nu v-ati da in spectacol.Ca nu suntem de acord cu voi este una,dar ca nu suntem de acord cu paradele voastre si cu manifestarile din strada si de la televiziuni e alta.Acum voi cei deviati ce propuneri aveti?Pana acum cum a-ti trait unii cu altii si fara sa va legalizati situatia?Cunosc niste cazuri inca de acum 25-30 de ani cand doua sau doi traiau sub acelasi acoperis,isi imparteau bucuriile si greutatile vietii si vecinii de pe strada ii stiau si nimeni nu le interzicea ceva.Daca a-ti incerca si voi (LGBT-isti) sa faceti la fel,ce ziceti?
    Daca tot sustineti ca sunteti normali pentru ce va mai trebuie publicitate?

    Pt.Cris.

    “Daca este o deviatie de la “normalitate” de ce exista comportamente homosexuale printre animale?!”

    De padure fara uscaturi AI AUZIT?
    Si poate ca ar fi bine sa faci descrieri mai amanuntite referitor la ceea ce ai spus.
    Daca comparati animalele cu voi atunci ca ele sa traiti.

  10. naty said

    am June 21 2009 @ 6:25 pm

    da de unde stiti voi ce e aia normalitatea? unde ati vazut scris ca a fi normal inseamna a face “dragostea” cu o persoana de sex opus? si de ce e scarbos da vezi 2 barbati care se saruta sau fac sex? de ce nu ar fi scarbos atunci sa vezi atitea persoane care se uita toata ziua la filme porno? de ce ar trebui cei ce pt voi nu sint normali sa se rusineze? doar pt ca nu sint ca voi? mi se pare ca cei ce ar trebui sa se rusineze sinteti chiar voi ca nu aveti pic de respect pt ce ce sint diversi..nu sint o lesbica, sint o persoana “noramala” dar nu mi-as permite niciodata sa critic pe cineva doar pt preferintele sale sexuale..daca sinteti asa de credinciosi..zicetimi si mie atunci de ce in Biblie scrie ca Adam si Eva au avut 2 baeti si dupa aia nu mai scrie nimic despre cum sa inmultit lumea? inseamna ca Eva fiind unica femeia sa culcat cu fii ei nu? cam asa ar rezulta daca cineva ar incerca sa gindeasca un pic mai profund..si asta dupa voi nu e rusinos? nu e scarbos? priviti si acceptati lumea asa cum este ea..aveti grija de viata voastra “care nu va apartine”…

  11. timisorean1 said

    am June 22 2009 @ 1:11 am

    @naty

    in Biblie am vazut scris. pt unii e suficient

  12. soo said

    am June 22 2009 @ 7:29 am

    termina ca mi-e greata si abia m-am trezit..ce draq vezi normal intre 2 barbati care se saruta ..a dracu imagine imi intoarce stomacul pe dos..bleac..

  13. dmc said

    am June 22 2009 @ 7:40 am

    Faptul ca cineva are o problema (fie ea si ereditara cum e la moda acum sa se spuna despre homosexualitate) nu ma convinge pe mine ca asta e normalitate. Faptul ca si animalele fac asa ceva, este un argument impotriva homosexualitatii – asta daca nu vrem sa ajungem ca si regnul animal.
    In plus de asta – daca ai o problema, mergi la doctor, incerci sa te tratezi. Ar fi culmea sa zicem ca toti care au gripa porcina sunt normali dpdv fizic si sa nu meraga sa se trateze si in plus sa nu-si ia masurile de preventie.
    Cred ca la fel este si cu homosexualitatea: daca e ceva innascut (cel mai bun argument pentru gay) – asta nu insemna ca e normal – nu exista perfectiune in natura. Daca ai o problema – incerci sa o tratezi, incerci sa lupti impotriva ei, incerci sa fii normal.
    Ce incearca ei sa ne convinga:1) ca e normal sa fii homosexual – ei uite ca nu e, si cred ca e o discutie de nivelul clasei 1-a sa aducem argumente ca nu e. Exceptiile intaresc regula!
    2) Ca saracii au o problema si fiindu-ne mila de ei ar trebui sa-i lasam in pace. Mi-e mila de un homosexual la fel cum mi-e mila de cineva care s-a nascut cu alta problema ereditara. Dar la fel cum ajutam pe cineva bolnav, la fel nu cred ca homosexualii trebuie lasati in pace.
    3) Ca nu e nevoie sa lupte impotriva problemei si ca e bine asa cum sunt. Ca asa s-au nascut si daca s-au nascut asa sunt normali. Ca in ziua de azi n mai avem reguli; ca nimeni nu mai poate decide azi ce este normal si nu; ca totul e de un relativ absolut.
    Personal, cred ca o civilizatie fara reguli se va duce de rapa; cel putin din storie – asta inteleg. Parca se vad si semnele de inceput a unei asemenea crize. Nu e vina homosexualilor – e vina noastra!

  14. rotto said

    am June 22 2009 @ 7:47 am

    @natty – in Biblie nu e consemnat ca Iisus ar fi mancat ciorba – asta nu inseamna in mod neaparat necesar ca nu ar fi facut-o. Poate a avut surori – la inceput, femeile nu erau consemnate in liniile genealogice. O line genealogica mergea pe linia barbatilor din acea genealogie. Si astazi mai sunt in Orient popoare care alcatuiesc genealogiile strict pe linia barbatilor.

  15. Dana said

    am June 22 2009 @ 8:59 am

    [quoate]in Biblie am vazut scris. pt unii e suficient[/quote]

    Pentru unii nu este suficient. Nu va justificati ura fata de acesti oameni(pentru ca sunt si ei oameni la fel ca noi)prin citate din Biblie! Sa va revolte pedofilii, violatorii nu burtosii care fac sex

  16. daniela said

    am June 22 2009 @ 12:31 pm

    Mai lasati-ma, copilul meu stie ca esxista un el si o ea ( mama -tata, sot-sotie) cum as putea sa ii explicdaca vedem 2 barbatii pupandu-se pe strada.Faceti ce vreti in casa dar nu va dati in spectacol pe strada.Si mai vorbim de educatia copiilor, cum sa ii educam bine si cand ies pe strada se duce naibi toata educatia.

  17. Othelo said

    am June 22 2009 @ 1:16 pm

    Homosexualitatea este o boala psihica, uneori determinata deo educatie precara sau de lipsa ei, si in unele cazuri se poate vindeca, greu intr-adevar, si doar daca pacientul este 100% determinat sa o faca.
    Probabil ca la lesbiene sansele sunt mai mari decat la popo.

  18. mocleanu said

    am June 22 2009 @ 3:31 pm

    Am impresia ca pe aici citesc numai oameni de-o anumita factura. Deh, nu am nici un comentariu.

  19. KiareL said

    am June 22 2009 @ 3:58 pm

    dup? alt? teorie (“descoperire” destul de recent? parc?) homosexualitatea poate fi indus? si de la poluare. Adica poluarea in toate formele ei, inclusiv poluarea alimentelor cu binecunoscutele E-uri si restul chimicalelelor netrecute pe lista.
    Tot aici se mai adaug? îndoparea animalelor a c?ror carne o consum?m cu diversi hormoni care ajung tot in organismul uman. Idem si pt legumele/fructele acelea frumoase ar?toase si f?r? nici un gust apropiat de origini.
    Deci, un rol important il are alimentatia mamei in timpul sarcinii, de fapt e un rol decisiv pt via?a viitorului copil.

    Sexual, animalele reactioneaz? pur chimic, ele nu au un mental propriu asa dezvoltat ca noi, nu se cunoaste sa aibe discernamant propriu pt a putea gândi: “nu e anormal sa “m? iubesc” cu alt animal de acelasi sex cu mine!” Ori si animalele astea tr?iesc in acelasi mediu otr?vit de noi.
    Nu e nici o supriza faptul c? si omul în sinea lui este tot un animal doar c? mai evoluat, deci la baz? avem aceleasi sensibilitati chimice, îns? peste ele urmeaza un strat de discernamant, care din cate se observa se diminueaza tot mai mult la oamenii de azi.
    Mai grav, dac? este s? plec?m urechea la anumite, teorii conspira?ioniste, prin aceast? chimicizare a alimenta?iei, aerului, hainelor, si a tot ce intr? in contact cu noi se incearca pur ?i simplu readucerea omului inapoi la stadiul de mamifer f?r? discern?mant propriu, transformarea in robo?ei obedien?i, distrugerea “celulei de baza a societ??ii” (familia, pt cei care nu stiu definitia asta). Spray+urile, parfumurile, lotiunile de oricare vreti voi contin “chimie” la greu, si care cu ajutorul mediului alcoolic patrund direct in sânge care poarta subtatele respective c?tre toate organele corpului.

    Tot ce am aberat mai sus, se rezum? in câteva cuvinte: programarea comportamentului organismelor vii cu ajutorul chimiei!!!

    PS1:
    pt cei ce vreti s? m? lovi?i cu istoria homosexualita?ii de la Sodoma si Gomora încoace ?i încolo, ok, pe ei poate nu ii “programa” nimeni ca pe noi azi. La ei problema se reduce pur si simplu la, labilitatea psihic? a b?rbatului în particular (?i a oamenilor în general)… si asta e un domeniu mult prea vast ca s? intr?m in el acum.

    PS2:
    aveti grij? cu ce v? mai îndopa?i copii ca s? nu îi detest?m ?i pe ei curând :)

  20. florin said

    am June 23 2009 @ 3:37 am

    Imi pare rau sa itit spun, dar articolul tau este lipsit de logica.Nu cunosc personal niciun homosexual, insa pot sa spun ca cei care au participat la paradele gay sunt niste exibitionisti vulgari, care cu greu pot fi numitit oameni.Spectacolul creat de ei nu are nimic de a face cu normalitatea pe care ei o pretind, iar asta este evident.Sunt pur si simplu oribili, ca gesturi, imbracaminte etc., dar ei proclama normalitatea.Arata cu degetul spre cei care care nu ii recunosc ca atare, dar ce
    _ ar fi sa ma enervez si eu ca imi ofera un spectacol atat de dezgustator?De ce trebuie sa inghit eu porcariile lor? Nu ii uram inainte, mi-erau pur si simplu indiferenti, dar de cand incerca sa se impuna cu agresivitate si prin astfel de metode, cel putin aupra mea efectul a fost invers.In al doliea rand, faza cu America nu demonstreaza nimic, nu isi imagineaza nimeni ca undeva ar fi raiul pe Pamnat, sa nu te deranjeze nimic, sexul pe strada sa zicem ca este unul dentre inconveniente.Singurul lucru la care sunt de acord cu tine, este ca si heterosexualii au perversiunile lor , foarte larg raspandite, adica pornografia ieftina, care reprezinta tot o deviatie (dar suntem subiectivi si o toleram , ca e a noastra:)), iar de aici este mai greu sa arunci piatra.

  21. aspida said

    am June 24 2009 @ 6:38 pm

    Înclinatiile sexuale deviante de tip homo (evident de ambe sexe) sunt cauzate de un dereglaj genetic… si nu-s ereditare.
    Însa, din pacate, în comunitatea homo se gasesc nu numai cei real bolnavi sau, poate, sunt mai multi amatori de «senzatii tari» si snobi (un snobism prost canalizat) si… si…
    …Si, sunt de acord cu ce a scris florin, asa ca nu mai insist.
    Sa-si vada de ale lor, fara sa încerce sa faca prozelitism precum diversele secte «crestine» si nimeni nu-i va blama… Câta vreme vor face parade de tot k-k, se vor alege cu reactiile stiute… desi, asa permisivi, îngaduitori cum sunt românii, s-ar putea ca peste un an, doi… «normalii» sa-i trateze cu indiferenta si nebagare în seama pentru ca, daca un homosexual poate fi stimat pentru activitatea lui profesionala, când participa la o asemenea parada nu merita decât un scuipat!
    Bleah

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean