Banner

Criza nu trebuie sa impinga romanii catre extremism

Tweet this

După ce liderul PRM şi-a anunţat candidatura la prezidenţiale, patronul Stelei nu o exclude definitiv nici el pe a sa. Analiştii cred că doar dezastrul economic l-ar putea duce pe unul dintre ei în turul doi. Eu cred ca de fapt, acest "analisti" doresc sa iasa in evidenta intr-un mod diletantistic, intrucat romanii nu mai sunt in anul 2000, atunci cand nu au uitat ca au trebuit sa voteze un tortionar comunist, pe Iliescu, doar pentru ca ajunsese in turul II cu Vadim.

Pîrvulescu: Criza votează cu PRM

Candidatul PRM la prezidenţiale are şanse să intre în bătălia pentru locul 3 la prezidenţiale, afirmă sociologul Sebastian Lăzăroiu, într-un interviu publicat de cotidianul.ro. „Domnii Antonescu şi Geoană au un nou competitor - candidatul PRM, indiferent cine va fi“, a declarat acesta. Lăzăroiu susţine totodată că revenirea PRM trebuie pusă în principal pe seama efectelor sociale ale crizei economice: „PRM rămâne un partid care adună frustrările sociale în perioade dificile. Prezenţa lui Becali alături de Vadim Tudor a ajutat partidul. Dar cred că, cu slabele structuri pe care acest partid le are în teritoriu, la un scrutin în care mobilizarea a fost esenţială trebuie să fi fost o emoţie mai puternică decât simpatia faţă de Becali, care a adus aproape 9% din alegători la urne în favoarea PRM. Şi această emoţie nu poate fi decât frustrarea generată de efectele crizei“.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 431

13 Comentarii pana acum»

  1. Buduru said

    am June 11 2009 @ 2:34 pm

    Aici am o intrebare, simpla, la care as dori un raspuns argumentat!
    Ce-ar putea face un guvern extremist, mai rau decat au facut guvernele PSD (pe care nu l-am votat niciodata), DA (pe care l-am votat), PNL (pe care l-am votat, in cadrul DA si-n ‘92), PDL (pe care l-am votat)?!
    As dori ca raspunsul sa se refere la urmatoarele aspecte: politic, social, economic.

  2. senator Urban Iulian - ptr. Buduru said

    am June 11 2009 @ 2:56 pm

    Ideea este ca, extremistii romani nu propun nimic concret. Executii ale mafiotilor…suna frumos, insa tara nu se conduce prin executii.
    Planuri concrete nu au.
    Becali a demonstrat cat de abil manager este falimentand Arcom SA cea mai mare firma de constructii a statului roman in strainatate. Extremismul nu a oferit mereu decat solutii populiste, insa niciodata nu a venit cu un plan concret, cu masuri credibile si predictibile .
    Social, extremismul si mesajul lui este tentant. Politic are un ambalaj frumos. Economic, extremismul nu ofera insa nici o solutie.

  3. Elena said

    am June 11 2009 @ 3:21 pm

    Chiar isi imagineaza cineva ca vreunul din acestia va ajunge vreodata presedinte? Cu toata criza prin care trecem….

  4. Victor said

    am June 11 2009 @ 9:16 pm

    Cand incepe sa-ti fie frica de Becali inseamna ca ai o problema. Chiar isi imagineaza cineva ca Becali sau Vadim ajung la presedintie? Dar de UDMR de ce nu spui nimic?
    Un partid care a fost permanent ani la guvernare!!!

  5. politika said

    am June 11 2009 @ 9:36 pm

    @ Buduru

    Nici eu nu sunt de acord cu executiile …
    Trebuie sa invatam putin si din istorie … sa luam de exemplu comunistii ! Ce ei si-au omorit “rivalii” liberali sau taranisti ?
    Nuuuuuu …
    S-au apucat gospodareste de treaba si au inceput Canalul Dunare-Marea Neagra. Pai nu-i pacat sa-l lasam in stadiul asta tocmai acum ? Cine poate sa stie CEL MAI BINE cum ar trebui sa arate lucrarea :la final” ??? … Ai ghicit… comunistii, deoarece ei l-au conceput, si sigur ca in mintea lor trebuie sa fie intre-g proiectul ! Ce-ar putea face PRM ?
    Pai sa-i puna sa munceasca ORGANIZAT (asa cum numai ei stiu – dupa zisele lor) sa termine Draq Canalu’ , Transfagarasanul, Cele vreo 14 baraje, sa mai faca vreo 8 (sau 16) tunele – depinde daca se intilnesc :-) , apoi tot o freaca ei (ma refer punctual la Nastase care i-a dat moku Insula mare a Brailei lui Culita Tarita … si tarita si terci s-a facut de-atunci … ) cu Insula Mare a Brailei , marele grinar al tarii si al europei (acolo unde comunistii au facut tabelere de munca fortata cu domiciliu obligatoriu ) … sa-i punem putin la treaba , ca tot sunt cei mai multi si cei mai tari … sa obtina rezultate adevarate .. sa vada UE-ul rezultate adevarate .
    Nu trebuie sa mai pomenesc de faptul ca odata pusi la treaba sigur ca vor folosi si banii de la salteaua lui Offshore si deci productia ar putea fi de-a dreptul uimitoare.

    Pe de alta parte , eu am mai comentat despre procentele obtinute de PRM pe la toate sectoarele din Bucuresti si alte orase mari … voturi date de INTELECTUALI. Pai, dom’le (cum ar zice Becali) astia daca-s intelectuali , sunt se destepti ! Inseamna ca au ceva viziune, au o motivatie (care-i mina in aceasta lupta) si chiar au si un ideal : sa scape tara asta de baroni, neo-chiaburi, politicieni-idioti, justitiari-corupti … etc. De absolut toti aceia la care va ganditi acum …

    Zau ca-r merita incercata o experienta cu Vadim la Cotroceni, indiferent de perioada … Numai la gandul ca Romania ar incepe un proces de umanizare … fie ea si de dreapta … chiar ca incep sa cred ca ar merita.

    Pai nu-i pacat dom’le de obiectivele alea grandioase incepute si neterminate ? Canalul Dunare-Marea Neagra ( inclusiv Dunare-Bucuresti ! ) , tunele , sosele … Bechtel ar avea de invatat cit sa spuna si la nepoti cind i-o aduna Iliescu dupa metodele invatate la Moscova pe toti PSD-istii si i-o pune la munca , la marsuri ci cintec si la concursuri tip “Cincinalu-n trei ani !!!”

    De 20 de ani s-au pendulat la putere absolut toate partidele fara sa “spuna” aproape nimic. VADIM ARE CEVA DE SPUS … pina nu devine prea batrin ca sa nu-si mai aminteasca ce :-)

    Sa-l lasam si pe el sa vorbeasca de la Microfonul Nr. 1 ???
    Sa asculte clinketul telefonului legat de firul rosu ??? (sau poate de firul VERDE ??? – EL ESTE F. PASIONAT DE FIRUL VERDE :-)

    @ Urban Iulian

    Este dificil de stiut daca chiar nu propun nimic concret, deoarece niciodata nu au avut ocazia ( nu li s-a dat ocazia) Strategia Iliesciana de a ramane in turul II cu Vadim si apoi sa-i sperie cu bau-bau pe romani a tinut … dar numai 4 ani in care romanii l-au vazut pe dracu nu pe bau-bau … Domnia PSD 2000-2004 in formatie completa (presedinte – independent :-) , prim ministru , TOTI ministrii, TOTI secretarii de stat, TOTI directorii de deconcentrate, TOTI directorii si presedintii institutiilor (independente) ale statului …) .
    Cred ca fata criza economica din 2006-2007 soldata cu injumatatirea cursului leului fata de valute si ingenunchierea economiei, perioada 2000-2004 a fost de 10 ori mai paguboasa pentru economia romaneasca. In 4 ani s-a savirsit un jaf la scara nationala, au fost vandute pe 1$ fabrici si uzine, au fost date aproape gratis sute de mii de hectare de pamint (incl. Insula Mare a Brailei – cu 132 ferme … grinarul tarii) fabricindu-se baronii locali, zonali si nationali.
    Daca ASTA inseamna sa faca CEVA … mai bine Vadim … fara nici un program politic, nu poate distruge cum au facut PSD-istii pe baza unui plan bine stabilit (evident altul decit cel din campanie !) in care TOATE INSTITUTIILE STATULUI : Finante, Justitie, Industrie, Agricultura … etc. au participat ACTIV la furturi, jafuri, distrugerea economiei nationale, transformarea Romaniei intr-o piata de consum … etc.
    Ar trebui cumva sa fim mindri ca PSD-ul a avut un plan ? si ca au stiut sa actioneze coordonat la nivel institutional pe plan national ???

    Ca sa inchei pe scurt :
    Nu sunt de acord cu politica PRM, dar asta nu inseamna ca unele idei si concepte nu le agreez. PRM are si elemente foarte bune amestecate cu conceptele nationaliste si ultra-nationaliste. Dar nu trebuiesc zugraviti dupa trecut (nefiind la guvernare nici nu prea au un trecut … ) .
    Ne judecam pe noi insine dupa ceea ce suntem capabili sa realizam, in timp ce altii ne judeca dupa ceea ce am realizat deja … iar asta este de multe ori “toxic”

  6. Eugen said

    am June 12 2009 @ 1:28 am

    Tin sa va contrazic in cateva aspecte privind extremismul de dreapta.

    “Extremismul nu a oferit mereu decat solutii populiste, insa niciodata nu a venit cu un plan concret, cu masuri credibile si predictibile .”

    In perioada interbelica, in Germania si Italia, tari grav afectate economic, politic si social dupa primul razboi mondial, au ajuns la putere doua partide de extrema dreapta. Fiecare a fost diferit de celalalt in modul in care a pus problema si cum a socotit de cuviinta sa procedeze pentru refacere. Ambele insa au propus un plan concret de solutii reale si valide de redresare. In mai putin de 10 ani, ambele tari aveau o economie puternica, somaj extrem de scazut si un nivel de trai ridicat. Germania avea cel mai bun sistem medical din lume, cea mai bine organizata armata, cea mai buna sosea (Autobahn) etc.

    “Social, extremismul si mesajul lui este tentant. Politic are un ambalaj frumos. Economic, extremismul nu ofera insa nici o solutie.

    Intr-o lume in care asa zisa “democratie” este la putere, in fapt un sistem de tip totalitar, de gen SUA, evident ca va fi greu sa dai roade atat vreme cat ai un sistem economic diferit de al majoritatii. Dar nu imposibil.

    Ca exemple istorice, Italia fascista a propus un sistem corporatist bine pus la punct, desi prea puternic centralizat. In Germania insa a functionat un sistem extrem de eficient, proprietatea privata nefiind incalcata, ba dimpotriva, fiind esentiala. Singurele parti ale economiei care apartin exclusiv statului sunt cele de genul industriei armamentului, gazului natural, electricitatii samd.

    Mi se pare o solutie viabila si astazi.

  7. Buduru said

    am June 12 2009 @ 7:04 am

    Apreciez raspunsul dvs., domnule senator, precum si raspunsurile colegilor de “breasla”!
    Din aceste raspunsuri, putem intelege ce n-ar putea face, sau ce-ar putea face mai bine (cu exemple din istorie).
    Eu, fiind ca mos Ion Roata, n-am inteles ce-ar putea face mai rau?!
    Din punct de vedere politic, de 20 de ani, urmarim partide de dreapta, care initiaza masuri sociale, si partide de stanga, care initiaza masuri de dreapta. S-ar putea spune, ca aceste masuri au fost impuse de conjunctura europeana! Eu nu sunt de acord! Au fost impuse de interesele pecuniare ale unora si altora! In concluzie, din punct de vedere politic, orice alta varianta n-ar putea fi mai prejos! In cel mai rau caz, un partid de extrema-dreapta, ar putea lua masuri de extrema-stanga! Ei, si?! “Another town, same story!” – cum ar spune Patrick Swayze.
    Din punct de vedere social, de 20 de ani, indiferent de culoarea politica a partidului (dupa cum am aratat mai sus), s-a “lucrat” la crearea unei falii adanci intre cei putini, si bogati, si restul lumii! Cum? Prin legislatia fiscala, legislatia achizitiilor publice, etc. Cei putini isi tin banii prin firme offshore (asa cum spunea si “Politika”) si nu platesc nimic, cei multi dau jumatate din munca lor statului! Evident ca unii se vor imbogati, din ce in ce mai mult, si, asa cum spuneam intr-o postare anterioara, prin compensatie, ceilalti vor saraci, din ce in ce mai mult! Ca o paranteza: daca PDL-ul dorea sa forfeteze ceva, trebuia sa-i forfeteze p’astia cu offshore, nu p’aia fara! Daca intri in baza de date a vamilor, afli, intr-o singura zi, toate importurile care vin de la societati offshore. Dar nu asta se vrea! Se vrea ce-am spus mai sus – segregare sociala!
    Si-atunci, ce-ar putea face, mai rau decat atat (segregare sociala), un partid extremist?
    Nota: nu vreau sa fiu gresit inteles! Sunt un tip de centru-dreapta, nu militez pentru egalitarism (o utopie)! Dar, diferentele sociale trebuie sa apara in urma unei competitii cu sanse relativ egale, nu distorsionate prin legi cu dedicatie!
    Avand in vedere cele spuse mai sus, este clar ca, din punct de vedere economic, ajungem la aceeasi concluzie: este putin probabil, ca orice alta solutie politica sa fie mai rea decat ce-a fost pana acum!

    Propuneri: Domnule senator, luati conducerea de partid si duceti-o la locu’ de dat cu capu’! Fara socuri mecanice, astia nu-si revin!

  8. politicianul said

    am June 12 2009 @ 7:24 am

    Si totusi este sau nu patriotismul ,extremism? Daca da, unde-i similitudinea?Aceasta-i intrebarea.Ne-am indobitocit , fiindu-ne frica sa arboram tricolorul,sa ne iubim tara si istoria “jenati” de replica unui cretin care considera aceasta extremism,( fara sa observe cum “fratii” din HRCV nu scapa ocazia sa “defileze”cu drapelul unguresc!)Vadimus, asa sclerozat cum este ,are ceva “lipici” nu numai cu patriotismul, ci si cu demascarea unor abuzuri “strigatoare la cer”, chiar daca aceasta este un stil de a-si face propaganda (neavand ecou la cei care trebuie sa se sezizeze!)Becali, un om simplu si inteligent (nu un incult)care “deranjeaza” mafia politicienilor) pentru ca spune si face lucruri incomode.Chiar daca acesti “fanfaroni” nu sunt “profesori universitari” si nici “capitani de cursa lunga” se pare ca “simt pulsul” majoritatii nemultumitilor din aceasta tara care se pare ca nu sunt cei putini!

  9. deedeedae said

    am June 12 2009 @ 7:34 am

    Dar Becali, daca a fost “privat de libertate” pentru 30 zile, mai are dreptul sa candideze la presedentie? Conform cosntitutiei eu nu cred…, sau daca este Becali nu conteaza……….

  10. Buduru said

    am June 12 2009 @ 9:41 am

    @deedeedae

    Doar daca ai o condamnare definitiva, prin care ti se restrang libertatile cetatenesti, nu ai voie sa candidezi (printre altele)!

  11. georgian said

    am June 12 2009 @ 3:18 pm

    pentru @Buduru
    - Vor putea sa iti arate ca mai exista si lege.
    *

    pentru @senator Urban Iulian care a spus :”Economic, extremismul nu ofera insa nici o solutie.”
    - Aveti dreptate domnule senator. Dumneavoastra vindeti tot ce se poate, si este normal ca atunci cand nu mai avem nimic, nici nu avem pentru ce sa ne facem probleme.
    *
    pentru @Elena care a spus “Chiar isi imagineaza cineva ca vreunul din acestia va ajunge vreodata presedinte? Cu toata criza prin care trecem….”
    - DA, si foarte multi.
    *
    pentru @Victor care a spus “Chiar isi imagineaza cineva ca Becali sau Vadim ajung la presedintie?”
    - Da, si daca nu va fi el, poate va veni si un ROMAN la presedentie.
    *
    pentru Politika care a spus : “eu am mai comentat despre procentele obtinute de PRM pe la toate sectoarele din Bucuresti si alte orase mari … voturi date de INTELECTUALI.”
    - Ai foarte mare DREPTATE.

  12. P'o gea-na de haos, miroase a dezastru said

    am June 14 2009 @ 3:12 pm

    GATA CU TEATRUL!
    Presedintele a laudat activitatea guvernului pe care dumneata il susti: SUNTEM IN RECESIUNE!!!
    Bravo PDL!!!
    Un guvern de dobotoci (pardon, elegant se spune incompetenti). Avem buget mai mare si investitii mai mici! Ce pana mea face Videanu ala? Dar Berceanu? Dar pipita aia “blonda de la drept”?
    Androneasca e sefa peste dezastrul din invatamant. Pogea a ucis IMM-urile!!!
    Videanu ne-a adus Rosia Montana
    Berceanu face autostrazi cu degetul pe harta, nu in realitate.Si la preturi astronomice!
    HALAL GUVERN DE TAMPITI!
    V-a zis-o Base! Cine il contrazice?

  13. Kaa said

    am June 15 2009 @ 8:32 am

    Uite, hai sa nu ne mai ascundem dupa deget: eu o sa votez cu C.V. Tudor la prezidentiale, pt ca de PSD m-am saturat, de PNL m-a saturat, iar de voi…DEJA m-am saturat!
    Cat despre ARCOM SA, nu Becali a falimentat-o, era deja falimentara cand el a cumaparat-o, ia mai cautati-i pe directorii de acolo, vedeti ce vile si-au mai tras in ultimii 10 ani! Becali a luat o mare teapa cu Arcomul, pentru ca a cumparat actiunile la o valoare mult mai mare decat cea reala. Dar desigur, asa e moda la PDL, ce daca nu stii despre ce e vorba, da-i sa mearga!
    Vreau “extremisti” la putere (si nu mi-e frica de executii pe stadioane, ca daca si pe asta ati luat-o in serios, atunci va meritati soarta!), pentru ca ma distreaza la culme sa vad cum va tremura chilotii cand auziti de PRM si Becali; vreau “extremisti” la putere pentru ca sunt cei mai apropiati de patriotismul care urla-n mine, si totusi, ceva nu inteleg:
    DE CE VA E TEAMA DE EXECUTII PE STADIOANE? ATI FACUT CEVA CARE VA POATE FACE SA PARETI MAFIOTI?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean