Firmele de service gasesc toate motivele sa nu iti repare PC-ul
Doamna Ramona Popescu s-a adresat Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro si Senatorului Urban Iulian cu urmatoarea problema care a fost transmisa spre rezolvare care ANPC:
---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Reclamatie ANPC
From: "Urban Iulian" <iulian.urban@senat.ro>
Date: Wed, June 10, 2009 11:48 am
To: bucurestiilfov@inspectorat.anpc.ro
office@anpc.ro
Cc: popescu_mn@yahoo.com
------------------------------
Buna ziua,
Stimati Domni,
Plecand de la reclamatia de mai jos ,va solicitam avand in vedere
dispozitiile legale ,sa demarati o investigatie vizand aceste grave
nereguli si abuzuri la care a fost supus consumatorul.
Va solicitam sa ne comunicati in scris atat demararea investigatiei
cat si rezultatul anchetei desfasurate si sanctiunile aplicate.
Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
member of American Lawyers Quarter
member of International Association of Commercial Collectors
member of Aca International
member of International Bar Association
Presedintele Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro
mobile : 0722.726.450
e-mail : iulian.urban@gmail.com
web : www.urbaniulian.ro
Birou senatorial Bucuresti:
Preciziei Business Center, Blvd. Preciziei, nr.1, sector 6;
Tel/fax: 0318056504/0318053470
Birou senatorial Otopeni:
Calea Bucurestilor, Nr. 16, Bloc B24, Et. 1, Ap. 14
Telefon: 0314253465; 0314253466
Fax: 0314253467; 0314253468
Birou senatorial Balotesti
Soseaua Unirii, nr. 152;Tel/fax : 021 317 40 90
Birou senatorial Buftea:
Blvd. Mihai Eminescu, nr.11;Telefon: 0310222486
---------- Forwarded message ----------
From: Popescu Mona <popescu_mn@yahoo.com>
Date: 2009/6/9
Subject: garantie calculator
To: iulian.urban@gmail.com
Buna seara!
Ma numesc Ramona Popescu si locuiesc in Ploiesti. In august 2008 am
cumparat un pachet PC din Carrefour Ploiesti. Fiind in garantie, am putut
sa-i schimb tastatura si mouse-ul - nefunctionale. Acum o luna nu am mai
putut sa ma conectez la internet; dupa ce am contactat operatorul
cablu/internet UPC, mi s-a spus ca e o problema cu placa de retea. Drept
urmare, am mers la sediul firmei service PROCA din Ploiesti, unde fusesem
anterior, dar, de acolo mi s-a dat un alt certificat de garantie si mi s-a
spus sa contactez firma EURO SERVICE CENTER cu sediul in Bucuresti, str.
Plugarilor 10-14, pentru ca ei au preluat garantiile PC. Am sunat, mi s-a
spus ce trebuie sa trimit impreuna cu calculatorul, si m-am conformat.
Dupa 10 zile acesta mi-a fost returnat, dar nu pornea, adica, la pornire
imi aparea mesaj de eroare si mi se cerea reinstalarea sistemului de
operare. Am incercat, dar, cand trebuia sa inceapa instalarea, imi aparea
un alt mesaj prin care mi se cerea sa verific daca este conectat HDD-ul.
Cum nu puteam face acest lucru fara a rupe sigiliul - produsul fiind in
garantie - am sunat iar la firma service din Bucuresti; de aici am primit
raspunsuri naucitoare: ca e ciudat, ca poate din cauza transportului, ca
am avut 100 de virusi pentru ca nu as fi avut, chipurile, instalat un
antivirus, etc. ( Ciudat este ca am sunat din greseala la alt nr de
telefon, apartinand aceleiasi firme, dar la sectorul laptopuri, unde mi
s-a dat exact acelasi raspuns, cuvant cu cuvant.)
Am retrimis calculatorul, si le-am cerut sa mi se returneze fara depasirea
celor 15 zile prevazute in certificat, deoarece nu e vina mea ca nu au
conectat hard-disk-ul. Dupa cateva zile m-au sunat si mi-au comunicat
faptul ca defectul semnalat nu exista, ei instaland un windows de 30 de
zile, iar eu trebuind sa platesc 100 de lei cheltuieli - " ca deja am
platit 60 de lei transportul". Mi s-a trimis si un e-mail prin care aflam
acelasi lucru, si, in plus, faptul ca in decurs de 2 zile va fi trimis
calculatorul ( dar au trecut deja 6).
Ce pot face in situatia data, avand in vedere faptul ca cei din service
mi-au instalat alt sistem de operare, eu nemaiputand dovedi faptul ca
aveam instalat antivirus, de asemenea, deoarece nu am avut inspiratia sa
filmez incercarea de reinstalare de sistem, nu pot dovedi ca nu era HDD-ul
instalat? Este normal ca cei de la care astepti sa respecte un contract de
garantie ( preluat de la alta firma) sa-si bata joc doar pentru ca nu pot
fi verificati de noi, consumatorii obligati sa le folosim " serviciile"?
Multumesc!
Cu stima,
Ramona Popescu
Referitor la problema dumneavoastra va comunicam urmatoarele aspecte:
Legea 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata 2008 (Monitorul Oficial, Partea I nr. 347 din 06/05/2008) prevede:
Art. 9
Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 11
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.
(2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanta lipsei de conformitate;
c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu are un produs identic pentru inlocuire.
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Art. 12
Termenul fara plata, prevazut la art. 10 si 11, se refera la costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, manopera si materialele.
Art. 13
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14
Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.
....
Art. 16
Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
Art. 17
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.
Art. 18
Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. \"
Va comunicam ca puteti face si o sesizare scrisa adresata ANPC, Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului in care sa expuneti situatia de fapt dar si abuzurile si tergiversarile la care ati fost supusa in tot acest timp.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro



































gabi said
am June 10 2009 @ 11:55 am
Si-au batut joc de ea. au pacalit-o in cel mai penibil mod posibil. Un sfat catre posesoarea PC: du-l la un service din bucuresti. si da-o incolo de garantie.
Vly said
am June 10 2009 @ 12:03 pm
Hard-Disk-ul este SATA, un kit normal de XP nu il recunoaste, trebuia sa apelati la un baiat care se pricepe. Cu parere de rau, situatia dumneavoastra s-a creat din cauza lipsei de informatii, nu din cauza unei defectiuni hard (exceptand problema cu placa de retea).
Laci aka Vasile aka Ladislau said
am June 10 2009 @ 12:11 pm
Sunt din domeniu, fara vreo legatura cu firmele susmentionate. Nu incerc sa-i apar pe cei de acolo dar daca HDD-ul din sistemul Dvs. este S-ATA atunci instalarea sistemului de operare Windows XP nu se putea realiza decat cu o discheta care trebuia in mod obligatoriu sa contina si driverele S-ATA ale placii de baza. Probabil nu ati avut acea discheta si probabil nu ati intrebat pe nimeni ce poate sa insemne mesajul “verificati daca e conectat hdd-ul”, ci ati hotarat din propria putere sa dati vina pe sistem.
Daca calculatorul a fost cumparat fara sistem de operare si Dvs. ati trimis inapoi sistemul pentru reparare (ma refer la trimiterea pentru a doua oara), atunci, din pacate pentru Dvs. taxa de service (intradevar exorbitanta) este in limite legale. Ei nu v-au vandut decat aparatul, nu si softul si suportul aferent softului.
In ceea ce priveste transportul bunului de la si inspre Service achitat de Dvs., este ilegal sa va taxeze pentru respectivul serviciu conform O.G. 21/1992 care specifica clar ca toate taxele cad in sarcina vanzatorului pentru readucerea la conformitate a produsului.
Pentru viitor este indicat sa cumparati produse specializate de la firme specializate in domeniu nu din hypermarket-uri, impreuna cu o paine si un suc.
Once again, service-ul externalizat da lovitura!
Georgiu Alexandru said
am June 10 2009 @ 12:27 pm
Am lucrat intr-un magazin gen Carrefour, care vindea si aparatura electronica si IT. Sfatul meu pentru toti cetatenii care vor sa ia computere, sa se duca mai bine la magazinele de specialitate si sa evite “alimentarele”. Magazinele gen Plus, Carrefour, Sellgros etc. sunt specializate pe alt tip de bunuri, gen alimente, iar cu garantiile la PC te trimit la alte firme.
E decizia fiecaruia ce face cu banii sai
Buduru said
am June 10 2009 @ 12:27 pm
“Pentru viitor este indicat sa cumparati produse specializate de la firme specializate in domeniu nu din hypermarket-uri, impreuna cu o paine si un suc.” – un premiu Nobel – asta e chintesenta economiei, intr-o fraza!
Adrian said
am June 10 2009 @ 12:35 pm
faceti si o reclamatie scrisa catre Carrefour deoarece ei v-au vandut sistemul. E posibil ca daca gasiti intelegere la ei si va acorda sprijinul sa rezolvati totul mult mai repede si convenabil!
Ionut said
am June 10 2009 @ 1:39 pm
Problema dvs. se poate rezolva cand CINEVA, va obliga pe vanzator sa ofere garantia produsului vandut.
Printr-un artificiu, vanzatorul te poarta ca de la ,,Ana la Caiafa”.
Acest fapt este o înc?lcare a Legii nr. 449 (r1) din 12/11/2003 care define?te garan?ia ca fiind orice angajament asumat de vânz?tor sau produc?tor fa?? de consumator, f?r? solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pre?ului pl?tit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cump?rat, dac? acesta nu corespunde condi?iilor enun?ate în declara?iile referitoare la garan?ie sau în publicitatea aferent? .
PS. Atentie la ce semnati!
Virgil said
am June 10 2009 @ 2:09 pm
morala: nu mai cumparati calculatoare de la aprozar, supermarket sau cum s-o mai fi numind….
costel said
am June 10 2009 @ 2:36 pm
Sincer ma mira unele comentarii de mai sus, calculatoarele chiar si asa luate de la aprozar, si aici subscriu parerilor ca mai bine iei de la magazine specializate, ori iei legatura cu o persoana care cat de cat se pricepe, si anume ca instalarea xp pe desktop e musai si neaparat sa se faca cu o discheta sistem. Da recunosc inainte cand au aparut placile de baza cu norma SATA1 ele nu recunosteau by-default hardul cu conectarea respectiva insa placile de tip mai nou recunosc hardul pe SATA de regula cu tehnologia SATA2, asa ca nu este neceasara unitatea de discheta pt instalarea xp-ului. Una peste alta insa clientul ramane cu paguba si cu nervii. Ce concluzie se desprinde insa de aici este ca pt a evita asemenea situatii evitati sa cumparati, desi pare f atragatoare oferta, calculatoare de la hiper/super-market, studiati bine piata, intrebati chiar daca nu va pricepeti, nu mergeti pe ideea am bani imi place si acum cumpar ca asa vor muschii mei, intrebati si cereti parerea prietenilor, cunostiintelor, nu va zgarciti f mult la bani, deoarece componentele bune costa, mai bine mai asteptati sa mai faceti rost de ceva banuti in plus, mergeti pe ideea constituirii sistemului din piese cumparate separat si montate apoi de fie de angajatii firmei respective, unele firme asigura montajul gratuit ori contracost a pieselor achizitionate de la ei, fie de un prieten, cunostiinta care stie ce si cum sa faca.
politika said
am June 10 2009 @ 3:20 pm
Subscriu la cele ce spunea Virgil si Costel : NU MAI CUMPARATI COMPUTERE DE LA APROZAR si apoi sa va asteptati sa fiti tratat ca la electrocasnice sau IT.
Am citit mai sus o gramada de aberatii, facute de “inovatori” .
In primul rind firma PROCA nu mai exista de peste 12 luni, fiind preluata de o alta firma, care la rindul ei a fost preluata de alta … loooong story !
Garantiile in general nu le preia nimeni asa incit clientul i-si ispaseste pedeapsa trebuind sa cumpere alt PC.
In al doilea rind firma de service de la Bucuresti procedeaza total neprofesionist si in relatia cu clientul, dar mai ales cu modul in care opereaza cu produsele software Microsoft, neavind cunostinte in privinta Legislatiei privind Drepturile de Autor. Nu exista nici un produs Microsoft ce poate fi instalat “trial 30 zile” la clienti. Acele versiuni sunt numai pentru firmele partenere Microsoft. Daca firma a instalat asa ceva, se poate face apel la Politie (este acolo un Departament Specializat pt. piraterie software, care poate constata “evenimentul” si raporta la BSA, cerind deschiderea unui dosar penal. … alta looong story
In rest “frectii” sesizate de MINITEHNICUS privind tehnologii, modalitati de instalare … etc. Fara a sti exact contextul hardware (configuratie placa de baza + procesor + video + memorii + HDD) si software (toate produsele software instalate) nu se pot emite verdicte profesioniste !
Am ceva cunostinte in acest domeniu si de aceea mi-am permis sa scriu citeva aspecte … mai importante.
In rest “no offense” …
Foarte IMPORTANT : NU UITATI :
CUMPARATI TEHNICA DE CALCUL NUMAI DIN MAGAZINELE SPECIALIZATE IT&C unde exista personal specializat (consultanti) la vanzare si Laborator (sau cel putin un mic Centru) de Service.
online said
am June 10 2009 @ 3:24 pm
cine va pune sa cumparati de la supermarket?
Ionut said
am June 10 2009 @ 3:51 pm
Fratilor,
Nu o mai invinuiti pe doamna pagubita !
Ganditi cum sa invingem odata sistemul acesta ticalosit.
Daca muschii mei vor sa imi cumpar PC de la aprozar, de ce aprozarul nu respecta legea, ca si firma de IT ?
Dora said
am June 10 2009 @ 3:54 pm
Ionut are dreptate. CINEVA trebuie sa oblige pe vanzator sa ofere garantia produsului vandut. Adica daca se defecteaza in garantie, il duc de unde l-am cumparat si mai departe e treaba celui care mi l-a vindut sa mi-l restituie in buna functionare.
Asta ar trebui legiferat cumva, d-le Urban!
politika said
am June 10 2009 @ 4:33 pm
Cred ca nu ati inteles :
VANZATORUL = CAREFOUR asigura Garantia prin intermediul unui Certificat de Garantie al produsului printr-o firma specializata. Exista un Contract in acest sens intre PROCA si o retea de firme de Service.
Daca Proca nu mai exista, fiind preluata de una dintre firmele lui Radu Octavian, care ulterior a vandut catre RHS firma …
Cine raspunde ???
Eu daca as fi in locul firmei de service nici nu as discuta cu clientul … cui ?
Carefour este doar vanzatorul catre end-user. In spate exista “ceva necurat” o increngatura de firme de distributie cu contracte de service-garantie … care nu mai au nici o valabilitate … Asa spune di CC (Codul Comercial – cel vechi, ca cel nou nu cred ca re sanse
) In caz de faliment,… bla-bla-bla, drepturile si obligatiile …
Oale si ulcele se spune pe romaneste !
adrian said
am June 10 2009 @ 4:43 pm
catre politika
Imi pare rau sa te contrazic dar Microsoft permite instalarea pentru 30 zile fara cheie de licenta a sistemelor de operare Vista, Windows 7 RC1 si versiunile de Windows Server 2008.
Cat despre frectiile tehnice acelea sunt perfect adevarate si probabil cauza “defectului”.
In nici un caz nu o invinuiesc pe d-na si sustin si eu ca firmele care vand trebuie sa asigure garantia.
(de ex. iei un PC de la metro si vezi ca ai garatie la Oradea)
in rest vorba dvs.
Foarte IMPORTANT : NU UITATI :
CUMPARATI TEHNICA DE CALCUL NUMAI DIN MAGAZINELE SPECIALIZATE IT&C unde exista personal specializat (consultanti) la vanzare si Laborator (sau cel putin un mic Centru) de Service.
doina said
am June 10 2009 @ 7:41 pm
pe mine nu ma mai mira nimic.am patit si eu cu un laptop care era in garantie si cand l-am trimis la reparat cei de la faimoasa firma au invocat motivul ca acesta ar fi suferit socuri mecanice si nu se mai poate repara in garantie.Acum ma intreb eu si va intreb si pe voi :Ce om normal ar distruge cu buna stiinta bunul lui pe care a dat o caruta de bani?Am fost si la OPC TR.SEVERIN.si nu au vrut sa primeasca reclamatia.Au zis ca sa dau firma in judecata.RUSINE! OPC,VOI AR TREBUI SA FITI ALATURI DE CETATENI NU SA VA ALIATI CU HOTII!
Care fura said
am June 11 2009 @ 7:49 am
Cum facurati de-ati pus poza cu factura cu susul in jos? Asa cititi voi stand in cap sau cu picioarele?
Mladin Dorian said
am June 11 2009 @ 6:04 pm
1.PC-urile nu se cumpara de la supermarket
2.Pretul cateodata reflecta calitatea
3.Dupa un an de zile, este posibil sa apara defecte hard (vezi punctul 2)
4.Daca dai un ban in plus si apelezi la sfatul platit al unui specialist, nu patiti asa ceva, su, cel putin, probabilitatea este ff redusa.
Concluzie-My Motto:Pay peanuts get monkeys!!!
Ionescu Gabriel said
am June 12 2009 @ 9:54 am
Putem discuta mult pe baza acestei intimplari nefericite dar de fapt problema este una singura.
Am la activ circa 12 ani de service IT si vorbesc in cunostinta de cauza.
Vina in acesta situatie este a firmei care asigura service-ul. Nu are importanta faptul ca clientul are sau nu are o licenta de Windows, ca a cumparat aparatul de la coltul strazii etc. Problema consta in faptul ca cei de la service nu si-au facut treaba atunci cind clientul a apelat telefonic dupa receptia aparatului. Era o chestiune simpla ce se putea rezolva in 20 de secunde. I se explica clar ca trebuie sa apeleze la o persoana specializata pt. a instala OS-ul si ca conform legii trebuie sa achizitioneze legal o licenta. Nu te apuci sa pui omul din nou pe drumuri cu calcul in brate pt. ca esti incapabil sa-i explici ca pe acea structura hardware instalarea XP-ului necesita o discheta cu driverele controlerului SATA si o persoana specializata care sa execute aceasta operatiune.
Totul trebuia sa se desfasoare cam asa:
– suna clientul
– se verifica in baza de date cine este ce def. a avut, ce operatiuni s-au executat si ce structura harware are sistemul
– vezi care este problema (daca tine de service sau nu) si-i spui clientului despre ce este vorba.
In situatia de fata si cel mai idiot tehnician isi dadea seama ca nu tine de service ci de suportul soft pe care clientul al are sau nu.
Dar daca firmele de IT din Romania vor continua sa angajeze pusti care nu cunoasc meserie si care executa procedurile de service cu documentatia tehnica in fata… ca sa nu mai vorbim de remediat componete de calculator, ca dam in alte alea…
)
Este adevarat, ca acesti copii “tehnicieni” sunt mai ieftini, au gura mai mica, fac si sluj daca le spune sefu’…
DAR CE VINA ARE CLIENTUL CARE VA BAGA BANII IN BUZUNARE DOMNILOR PATRONI AVIZI DUPA BANI?
tot pagubit said
am June 17 2009 @ 5:11 pm
sunt intr-o situatie identica cu a doamnei . am avut probleme u memoria si am stat fara pc 47 zile . firma initiala de service era din braila. am acum o alta problema repectiv pc-ul nu mai porneste iar cei dela primul service m-au pasat tot la euro service center. imi este teama sa trimit pc-ul sa nu patesc acelasi lucru si in schimb am pe hard date confidentiale si mi-e frica sa nu le vad prin mass-media.
cris said
am November 5 2009 @ 1:03 pm
Mie personal, nu mi se pare un lucru rau daca iti cumperi laptopul din magazine gen: Carfour, eu personal mi-am cumparat un Laptop de la ei, la un an diferenta mi s-a stricat ..cica defect tehnic din fabricatie. Solutia: Mi sa returnat suma platita in totalitate.
Acum ceva timp insa, am cumparat cica ”online”un laptop la 60 de milioane -la fix un an aceeasi problema: merg in service, mai departe incerc sa-i contactez pe cei de la firma ”online” de unde l-am cumparat si cica: ”ar fi dat faliment” Solutia: Drumuri inutile sa rezolv problema!
Concluzie: Magazinele gen Carfour NU vor da never ever faliment asa ca ca de ce asi avea ceva contra? Cum spunea cineva mai sus citez: “nu cumparati pcuri din alimentari”
Sa inchei totusi: Ma trezesc la realitate :p TRAIM IN ROMANIA IAR ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL :p cum bine spune citatul
cris said
am November 5 2009 @ 1:08 pm
Acum daca tot am ajuns si aici am totusi si o intrebare:
potrivit Legii 499, pc max. legal poate sta in service 15 zile perioada tehnica …dar cum sa solutionez problema cand cei din service imi tot spun: ca nu e vina lor ,si ca asteapta piesele si cica dureaza.. ca vin din depozit….acum na din care depozit cel din china sau cel din romania…
Whatever..ce e de facut ?
Merci frumos
rastoaca olivia said
am February 23 2010 @ 3:05 am
daca aveti sansa sa plecati din tara ,cumparati va computere din afara nu din romania unde sunt toate contrafacute si de proasta calitate.
bafta !
rastoaca olivia said
am February 23 2010 @ 3:05 am
nu suport eu poporul dar nici nimicirea lui nu o doresc!!!
am si eu inima chiar daca sunt severa!
Harsa Mircea Dan said
am April 1 2010 @ 11:49 am
http://www.ftr.ro/seful-inspectorilor-muncii-si-carrefour-urmariti-de-o-plingere-penala-38177.php
Anonim said
am May 13 2010 @ 9:04 pm
De acum ..cei care vreti sa va cumparati PC NOU duceti-va la un depozit de PC-Uri si v-a luati PC din piese ,adica fiecare component sa aiba garantia lui separata.