Vaccinarea – alegere personala sau obligatie impusa de stat?

Tweet this

Se insista ca vaccinarea MMR (pentru oreion, pojar si rubelola) sa devina obligatorie, dar ar trebui sa ramana imunizarea o problema de alegere personala?


3 Iunie 2009-06-04


Un fost cancelar al Asociatiei Medicale Britanice [AMB] solicita ca vaccinul MMR sa devina obligatoriu. Sir Sandy Macara-care a depus o motiune spre dezbatere la conferinta anuala a AMB – argumenteaza ca nu ar trebui sa li se permita copiilor sa mearga la scoala, daca nu au vaccinul MMR facut.


Macara este de parere ca Marea Britanie ar trebui sa urmeze exemplul Australiei si al Germaniei, care solicita, ca si conditie obligatorie de acceptare la scoala,  respectivul vaccin. Ideea, raporteaza BBC Today, a gasit sustinere in Autoritatea Londoneza pentru sanatate, care a cerut guvernului, daca poate, sa introduca obligativitatea acestor vaccinari. Guvernul a decis ca vaccinarea sa ramana la libera alegere.


Dezbaterea cu privire la MMR a ramas in aer, de cand unele cercetari contestate au legat vaccinul de cresterea riscului de autism. Cei ce refuza ideea argumenteaza ca imunizarea ar trebui sa ramana o alegere personala, dar unii parinti cred ca a nu face vaccinul reprezinta riscarea vietilor copiilor prea bolnavi sau prea mici sa poata fi imunizati.


Ar trebui, oare, statul sa ii poata obliga pe parinti sa-si vaccineze copii?




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1642

24 Comentarii pana acum»

  1. Cristi said

    am June 4 2009 @ 3:23 pm

    Ii astept sa ma vaccineze. Ascut deja toporul

  2. tovarasi said

    am June 4 2009 @ 3:31 pm

    Autoritatile vegheaza … sa le fie lor bine. Totul este doar un spectacol pentru a mai scoate ceva bani de la noi.
    Nu neg ca se poate muri dar asa de bine se poate muri si din gripa normala si nu se agita nimeni.
    In loc sa dea sfaturi competente cum sa ne prtejam ne plimba prin spitale se fac ca ne controleaza …
    Ce scrie mai departe nu se poate considera un sfat medical – este doar ce am descoperit si cred personal.
    Dormiti suficient, aveti grija sa aveti un suficient aport de vitamina D3 (soare 30 min/zi si nu va spalati decat a doua zi cu sapun pe zonele expuse la soare pentru ca altfel o dati jos si nu se mai absoarbe). Antibioticele sunt pentru bacterii, nu pentru virusi deci luati numai cand stiti sigur ca v-au invadat si bacteriile. Aici trebuie facuta o mentiune interesanta – sunt voci in luma medicala care spun ca marea majoritate a deceselor gripei spaniole din 1918 (H1N1) au fost cauzate de suprainfectia cu bacteria pneumococica -> oamenii murind de pneumonie. Acum dupa ce se identifica bacteria se poate rezolva cu antibiotice ca vorba aia avem destule :)
    Pe wikipedia am gasit insa ca virusul gripei spaniole (1918) omoara prin suprareactia sistemului imunitar (cytokine storm). De ajutor in acest caz este quercitin – un bioflavonoid ce se gaseste in suplimente dar si in mere, ceapa, cirese. Are rol benefic in alergii si astme reducand inflamatia. Link – http://www.nutritional-supplement-guides.com/Quercitin.html
    In rest aveti grija de voi informandu-va ca e mult de spus si aflat!

  3. mary said

    am June 4 2009 @ 3:32 pm

    in urma cu vreo luna de zile, adica atunci cand a inceput isteria cu gripa porcina, am avut inceput sa ma intreb daca nu cumva alarmele false sunt specialitatea noastra, a romanilor. Astazi am avut confirmarea. Marele Institut “Matei Bals” se da de ceasul mortii sa dea….comunicate. Sa isterizeze lumea si sa nu faca …nimic. N-au nici o grija, nici o jena. Nici directiile de sanatate nu fac mai mult. Au trimis prin scoli …hartii prin care informau populatia scolara despre virusul acestei gripe sperietoare. Si…ce credeti? numele virusului era scris gresit. In aceste conditii eu, cetatean roman responsabil, refuz sa cred ca aceasta gripa e o amenintare reala. Este doar ….un fas. Distragerea atentiei merge de minune. Probabil ca dupa alegerile pentru parlamentul european si dupa cele prezidentiale aceasta gripa va dispare ca un …fum sau in fum.

  4. eurobalariosu' said

    am June 4 2009 @ 3:33 pm

    de “pandemia” de gripa aviara, de acum ceva timp? De isteria si starea de angoasa generala creata si intretinuta de autoritati. INdustria farmaceutica este printre cele mai bine organizate, mai influente is mai profitabile mafii, cu tentacule intinse la scara planetara.
    Sa nu credeti ca sunt vreun ignorant, am un doctorat in biochimie si am lucrat pentru acesti banditi. Slava domnului ca am scapat. Cine se documenteaza o s mai afle si despre cum AIDS nu este produsa numai de HIV1 si HIV2 si cum unora, printre care laureati Nobel li s-a inchis gura pe aceasta problema, dupa ce institute ca NIH si Pasteur au cheltuit sute de miliarde pe cerecetari in acest sens, numai pentru a scoate de la naftalina o otrava reciclata precum AZT… Si povestea continua! Apropo, Eneas are dreptate in ce priveste Tamiflu si epidemiile comandate media in scop de marketing pentru acest produs (pe care de exemplu, eu ca parinte, nu as admite sa fie administrat in ruptul capului copiilor mei).
    Cam atat despre hotia asta, cu nimic diferita de alte hotii globale.

  5. Porcul romanesc said

    am June 4 2009 @ 3:35 pm

    Este o bataie de joc cu aceasta gripa porcina.Cine a murit de aceasta gripa?nimeni.Toti avem in decursul unui an siptome de raceli si gripa.Unii care sunt slabiti pot muri de alte complicatii.In orice caz nu mor cati mor de cancer datorita alimentelor existente in comert.In Romania bolnavii de cancer sunt supusi unor tratamente care inseamna moarte sigura si grabirea mortii.Tehnicile folosite nu se mai folosesc de mult in alte tari,cunosc cazuri concrete.

  6. ionela said

    am June 4 2009 @ 8:56 pm

    Activi?tii antivaccin numesc viol organic efectul pe care un vaccin il are în interiorul corpului uman. Acesta ar fi chipurile îndrept??it de binele pe care l-ar produce administrarea lui si presupune introducerea in corpul biologic al unei persoane a unui complex de substan?e, dintre care unele în mod evident ucig?toare chiar si in doze mici, substan?e care ar putea produce o serie de efecte extrem de grave, pe considerentul c? e posibil ca acestea s? fac? totu?i ?i ni?te lucruri bune. Ceea ce lipse?te într-un mod esen?ial este dimensiunea raportului beneficiu previzibil/efect secundar negativ ?i a garan?iilor c? nu se vor produce persoanei c?reia i-a fost administrat vaccinul, evenimente negative semnificative iremediabile.

  7. Marcel said

    am June 5 2009 @ 2:05 am

    Stati linistiti, tot asa o sa fie si cand o sa ne implanteze “CIPURILE”, o sa ne spuna ca este un vaccin obligatoriu si de fapt o sa ne capatuim cu un cip. Oricum nu va fi cum vrem noi degeaba ne agitam, sunt chestii de fatada doar ca sa ne obisnuim cu sistemul. Va doresc sa aveti o zi buna !

  8. MADCAT said

    am June 5 2009 @ 7:03 am

    mary, (domnule senator) daca ceea ce spui tu cu numele scris gresit pe acei fluturasi este adevarat, eu o consider o bataie de joc si o insulta la adresa noastra! Iar daca acei fluturasi/pliante au fost editati/editate din bani publici, v-as ruga sa demarati o ancheta pentru a-i trage la raspundere pe nerusinatii astia care isi bat joc de banii luati din taxele pe care le platim!!!!

  9. MADCAT said

    am June 5 2009 @ 7:06 am

    E atat de grava pandemia asta, incat incepe sa puta de la o posta a stoarcere de bani de la guverne de catre marile trusturi farmaceutice!!!

    Indiferent ca alegem sau ni se impune vaccinarea, tot vom da bani aiurea pe vaccinuri (nu uitati, banii sunt luati din bugetul statului, adica, din taxele si impozitele platite de fraierestenii corecti si muncitori).

    Eu unul vreau sa imi pastrez dreptul de a alege ce e bine pentru mine! Asadar, ALEGERE PERSONALA!!!

    Asa cum spunea KiarEL, intr-unul din commenturile legate de un alt post ce facea referire la acest subiect, ce pericol mai prezint eu, nevaccinatul, pentru cei ce deja s-or vaccinat?!?!?!

  10. pdm said

    am June 5 2009 @ 9:30 am

    consider ca un vaccin nu este un criteriu de selectie pentru ca o persoana sa faca sau nu parte din societatea pe care statul o `protejaza`. nu sunt de acord cu impunerea unor astfel de legi prin care populatia sa fie obligata sa se conformeze `normelor de siguranta si securitate`, ca sa citez un refren placut inaltilor alesi. multi dintre noi urmeaza si alte tratamente decat cel alopat, clasic. consider ca alegerea remediului trebuie sa fie una individuala.

  11. IRMA said

    am June 5 2009 @ 9:43 am

    @ Cristi = sunt perfect de acord, desi nu am topor.

    dar pe mine/copilul meu, NU ma va vaccina nimeni, niciodata, fara acordul meu. chiar de platesc amenda sau fac puscarie!

  12. MADCAT said

    am June 5 2009 @ 9:49 am

    IRMA, never say never… poate deja ai fost vaccinata fara acordul/stirea ta. Nu i nevoie de o seringa!!!

  13. VIOREL URBAN said

    am June 5 2009 @ 9:51 am

  14. dz said

    am June 5 2009 @ 9:52 am

  15. Martin Luta said

    am June 5 2009 @ 10:03 am

    Cititi va rog acestea:

    http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=104523437

    http://www.childalert.co.uk/absolutenm/templates/newstemplate.asp?articleid=291&zoneid=2

    si altele similare si ganditi-va la responsabilitatea morala pe care si-o asuma actvistii anti-vaccin. In multe cazuri e o forma pasiva (?) de crima impotriva copilului tau, dar si a altora. Boli care au disparut practic se vor intoarce.
    Lumea ar fi mai buna daca fiecare si-ar vedea de treaba lui si nu s-ar amesteca in chestiuni la care nu se pricepe, in numele libertatii de expresie si al unei democratii rau intelese.

  16. timisorean1 said

    am June 5 2009 @ 2:20 pm

    NU SUNT DE ACORD CU VACCINAREA OBLIGATORIE(SI IN GENERAL)

  17. popescul said

    am June 5 2009 @ 3:53 pm

    Sunt situatii in care un virus deosebit de periculos poate afecta o natiune ,atunci vaccinarea trebuie sa fie obligatorie!In alte cazuri fiecare decide asupra sanatatii si viitorului sau si al celor apropiati! Nu?

  18. roman adevarat said

    am June 5 2009 @ 4:10 pm

    nu voi permite vaccinarea obligatorie ! sper sa nu creada ca suntem atat de dementi si lasi incat sa nu ne aparam

    daca vor faca obligatoriu va iesi cu sange, iar eu cel putin nu glumesc

    sa-si vada de treaba lor

    mai bine impuscat si omorat decat vaccinat ! si nu ma luati cu paranoi de genul ca daca nu vaccinam pe aia care nu vor ….. vor muri toti de pe glob

    asa au zis si de aviara din 2006 si s-a dovedit un mare fas prin care le-a omorat astora orataniile din curte + substantele alea cu care dadeau cica erau apa de ploaie

    NU ! NICIODATA NU VOI ACCEPTA SA MA VACCINEZE ! MARE ATENTIE CA INGHIT MULTE INSA SA NU DEA DRACU SA SE CREADA DUMNEZEU

  19. Razboi întru Cuvânt » NE MAI ASTEAPTA SI DICTATURA “EPIDEMIOLOGICA”? (Noutati de presa - 5 iunie 2009) said

    am June 5 2009 @ 6:43 pm

    [...] Vaccinarea – alegere personala sau obligatie impusa de stat? [...]

  20. Dante said

    am June 6 2009 @ 8:10 pm

    O sa vina vremea cind vor da lege sa nu respiram decit cu bilet de voie si daca e lege, nu e tocmeala. Oricum vom avea de dat o mare batalie pentru sufletele noastre si cine intelege asta poate sa mai faca ce se mai poate face, adica sa protesteze. Si peste toate credinta in Dumnezeu

  21. NITU said

    am June 12 2009 @ 11:17 am

    VA ROG FACETI SONDAJE DESPRE INTRODUCEREA ACESTOR OTRAVURI CU FORTA SI CU BANII ACESTORA IN POPULATIE!!!! DE CE SANTAJEAZA POPORUL CU INCHISOAREA SI NE CRITICA PRIN TOATA MASS MEDIA DE FAPTUL CA TOT NOI SUNTEM -CRIMINALI- DACA NU NE LASAM OTRAVITI CA ASA DORESTE UE SI SUA…E O TEROARE ASUPRA POPULATIEI CE N-A VAZUT ISTORIA PAMANTULUI..CINE OARE SUNT TERORISTII ADEVARATI? DE CE INTIMITATEA OMULUI SI LIBERTATILE SALE ÎI SUNT DISTRUSE DE LEGILE UNIUNII PREA COMERCIALE? CRED C-O SA FIE INCA O REVOLTA MASIVA A POPULATIEI CA LUMEA NU MAI POATE SA INGHITA ATATEA NENOROCIRI DICTATE DE STRAINII CARE NE VOR TARA FARA ROMANI…Unde sa traiesti linistit pe pamantul acesta ca bogatasii nu te lasa sa traiesti ?..Toata planeta aceasta aproape au cucerit-o abuziv si au dominat natiuni intregi,acum vin cu cea mai grea bomba pentru populatie VACCINURILE VIRUSATE-.DAR sa salveze numai specia lor SUPERIOARA FORMATA NUMAI DIN LIDERI SI CONDUCATORI BANCARI…UNDE SUNT TERORISTII PE CARE ÎI CAUTAM NEINCETAT SI AIUREA?Si totusi oamenii voteaza oamenii deja selectati de sistemul acesta dominant si putred de bogat…

  22. MITUS said

    am June 12 2009 @ 11:25 am

    VA ROG FRUMOS SA IMI SPUNA CINEVA CE INSEAMNA cuvantul BIOTERORISM,CA AM CITIT IN MAI MULTE SITE-URI SI AM INTALNIT acest CUVANT? In vocabularul nostru nu l-am intalnit,la ce se refera concret inainte sa fac greseala sa gandesc altfel decat sensul corect al acestuia…Ma puteti ajuta D-le SENATOR,as vrea sa cred ca puteti…

  23. cristina said

    am September 5 2009 @ 9:07 pm

    in Romania, vaccinurile din “schema de vaccinare” sunt obligatorii sau ba? sunt legi care permit refuzul lor (Legea pacientului 46/ 2003, Nota din Ordinul MS 1612/2008), dar, totusi, din colectivitate (cresa) am fost respinsa tocmai pt ca am copilul nevaccinat!
    Nu se respecta legea in Romania sau este atat de interpretabila ca fiecare face cum il duce capul?

  24. remus said

    am October 4 2009 @ 12:33 pm

    N-o sa ma vaccineze nimeni pe mine cu nimic, imi las serviciul, tot daca trebuie, pot sa bage in ei 100 de vaccinuri, si daca cu forta vor sa imi impuna, vreo 2-3 tot iau cu mine…

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean