Banner

Sclavagismul de la EFG BancPost denuntat de angajati

Tweet this

Dl. G. s-a adresat Senatorului Urban Iulian cu aceasta sesizare, solicitand sa ramana anonim, insa promitand ca va reveni cu detalii asupra reclamatiei formulate :

---------- Forwarded message ----------
From: g
Date: 2009/6/4
Subject: DESPRE SCLAVII DE LA BANC POST
To: iulian.urban@gmail.com

BUNA ZIUA


Citesc zilnic sesizarile diferitelor categorii sociale catre dv.si ma bucur ca exista oameni ca dv. care abordeaza aceste subiecte in acest mod,aducandule in atentia tuturor.M-am hotarat sa va sesizez si eu cateva aspecte dintr-un sector destul de fierbinte in aceste zile de criza financiara,si anume sectorul bancar.Mai exact de la EFG Eurombank BANC POST.

Va solicit de asemeni sa nu-mi divulgati identitatea,din motive lesne de anteles,sant inca...angajat Banc Post.

Pentru a va trimite acest mailnu am folosit reteaua IT a bancii tocmai pentru a evita consecintele.

Ami asum cu toata responsabilitatea afirmatiile de mai jos si sant convins ca voi aduce multa bucurie si satisfactie multor angajati din Banc Post.

De asemeni sper sa fiu un deschizator de drum si sa ancurajez si alte persoane sa vorbeasca,pentruca sant multe nereguli de spus si pentruca avem toti dreptul mai ales la noi in tara de demnitate si respect.


Va multumesc



Va supun atentiei cateva cazuri incredibile ce se petrec antro institutie bancara ,respectiv , Banc Post ,banca cumparata de grupul EFG Eurobank.


Din cadrul grupului EFG Eurobank din Romania mai fac parte EFG Euroline , EFG Leasing,EFG Property ,EFG Asigurari….etc.


Desi fiecare entitate are propiul birou personal pentru salariati ,contracte de munca negociate si aprobate separate,cu organigrama si program de munca diferite , cu diferente firesti in functie de particularitatile fiecareia ,totusi salariatii din fostul Banc Post in jurul careia s-a dezvoltat grupul EFG ,sant folositi de toate aceste fractiuni pentru asi rezolva problemele de IT si pentru recuperarea creditelor acordate populatiei prin cardul Euroline. Din simplu motiv ca unele au acelasi sediu cu EFG Eurobank Banc Post ,salariatii pot fi luati si pusi sa presteze tot felul de activitati ,an folosul celorlalte.


Ca niste sclavi zilieri , dimineata sant luati de la locul de munca si distribuiti unde se cosidera ca este nevoie .


Un exemplu concludent ….Salariati din diferite servicii din Banc Post sant numiti dimineata ,prin rotatie (dintr-un colectiv de aproximativ 10 salariati sant luati 2 s-au trei pentru toata ziua s-au unii pentru 4sau 5 ore,la serviciul de recuperare credite din cadrul EFG EUROLINE.Binenteles restul colectivului ramas trebuie sa acopere volumul de munca si pentru cei care au fost trimisi sa faca altceva,la altcineva.


.Numarul persoanelor numite asfel zilnic ,care sant platiti  de Banc Post dar presteza munci zilnice la EFG Euroline este de aproximativ 30 si chiar si 40 de personae.


Unele din motivele pentru care se antimpla acest lucru este lipsa de personal la EFG Euroline (nu mai fac angajari pentruca e criza si oricum are cu cine sa-si rezolve treburile)...dar si faptul ca foarte multi tineri care lucrau aici au preferat sa plece,( salarii forte mici ,program de munca dupa plan si nu dupa program,organizarea activitatii foarte defectuoasa).


Activitatea la EFG Euroline presupune in primul rand recuperarea creditelor de la persoanele fizice...iar salariatii au an plan un numar de apeluri telefonice pe care trebuie sa le efectueze zilnic.Nu le efectuezi in 8 ore ...stai la servici pana le termini.


Organizarea activitatii este de asemeni defectuoasa ...de multe ori 4 sau 5 salariati apeleaza aceiasi persoana ,pentru recuperarea creditului  (evident spre disperarea acestuia).


Daca nu sant acasa ....esti obligat sa suni la vecini(cautare an cartea de telefon ,(Romtelecom , RDS) dupa care an functie de adresa ,cauti vecinii,...deranjind binenteles) Reactiile acestora este usor de anticipat si-si da seama oricine ce trebuie sa andure urechile salariatilor care trebuie sa asculte si sa raspunda politicos.


Pe langa faptul ca programul de lucru negociat in contractul colectiv de munca este de la ora 9 la ora 17 an Banc Post si de la ora 9 la ora 17 30 in EFG Euroline salariatii mai sant si penalizati daca nu fac o anumita norma de apeluri telefonice la EFG Euroline.


Cum este posibil ramane un mister.Ca sa dea o anumita legimitate acestor lucruri au fost anstiintati ca sefii lor cu anumite grade de conducere (greci binenteles)sant defapt angajati ai EFG Euroline.Cum se poate ca cineva de la o institutie sa fie condusi de cineva de la alta institutie ??? ,iarasi mister.


Binenteles ca toate aceste lucruri se antampla si cu complicitatea celor de la Banc Post .


Voi mai reveni an funtie de reactiile pe care le va genera aceste randuri si cu alte multe exemple si cu nume concrete raspunzatoare de ancalcarea Codului Muncii, a legilor acestei tari a  respectului fata de angajati si chiar si a respectului fata de OM.


Este inuman sa fii pus sa muncesti cu ziua  s-au ora la un alt stapan.Ai sentimentul sclavului .



Va multumesc







Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 3354

30 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am June 4 2009 @ 3:50 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. Adrian said

    am June 4 2009 @ 3:54 pm

    foarte adeverat …

  3. Nelu said

    am June 4 2009 @ 4:35 pm

    Extrem de adevarat. bine ca au unii curaj sa inceapa sa dea in gat sclavagismul din banci

  4. need2trip said

    am June 4 2009 @ 4:57 pm

    este f adevarat.
    la fel se practica si in banca unde lucrez; bancile sunt niste institutii de rahat, pe langa ca sunt camatari legali.

  5. krish said

    am June 4 2009 @ 5:26 pm

    Situatia este aceeiasi in toate bancile. Multumesc senatorului Urban, singurul care are coloana verticala sa scrie despre aceste lucruri.
    Am trimis un mesaj si eu la Ghiseul Bancar, insa ce credeti ca l-au publicat ? nuh, la cata reclama iau de la banci, aia sunt total vanduti bancilor.
    Acest site este cu adevarat al nostru si pentru noi, o tribuna reala a problemelor noastre

  6. Dan Calin said

    am June 4 2009 @ 10:15 pm

    Website-ul profitimobiliar.ro pe care il conduc, face de un an si jumatate ceea ce le-ati cerut celor de la Ghiseul Bancar. Noi ne facem meseria de jurnalisti si scriem despre mizeriile care se fac in imobiliare, banci, constructii s.a.m.d. De aceea, avem si probleme cu ei, dar ne pasa mai mult de cititori decat de ei. Cineva trebuie sa spuna adevarul in tara asta. Asteptam mailurile voastre la adresa redactie@profitimobiliar.ro si va asiguram ca ele vor fi publicate intr-un articol de analiza a bancilor din tara noastra la care lucram de ceva vreme. Dar avem nevoie de ajutorul vostru ca sa dam greutate articolului si ca el sa fie luat in seama. Va multumim.

  7. www.magazinterapeutic.ro said

    am June 4 2009 @ 10:45 pm

    BANC post e cea mai mizerabila institutie bancara din cite exista. Amenintari peste amenintari, telefoane date aiurea de zeci d eori la or etimpite de la 8 dimineata si pina l 21 00. Uneori si duminca, iar cind ai astfel de gesturi automat ii injuri si tot nu se lasa mirlanii si nesimtititi ! Dau telfoane in ciontinuare , le-or fi placut sa fie injuurati, cine stie ! Da asta e sa sughita mamele lor pina nu or mai putea !

  8. Valeriu said

    am June 5 2009 @ 12:29 am

    eu zic sa fi multumit ca ai un loc de munca.
    pe praful asta……

  9. MADCAT said

    am June 5 2009 @ 6:57 am

    Voi incepe prin a fi carcotas: M-au durut ochii de la pseudo-gramatica si pseudo-ortografia folosite de reclamant! Ce draq se angajeaza in banci, domnule, numai oameni cu 4 clase?!?!?! Io credeam ca exista facultatea de Finante-Banci, sau macar Economie, de unde ies sclavi in banci, dar nu credeam ca este adevarat ce se zice despre ele: ODIHNA SI TRATAMENT… si vad ca dpdv al exprimarii, reclamantul are mintea destul de odihnita! Sau poate i paznicul… ca la aia nu se cer studii superioare. Ba, frate, pune-ti, in Dumnezeu, un spell-checker ptr limba romana la wordu’ ala crackuit (ca si ala scrie mai corect decat tine) si fa-ti compunerile acolo, ca te faci de sfantul cacat daca ajungi pulamentar sau pulitician sau manager sau mai-stiu-io-ce agarici cu pretentii!

    In fine, trecand peste vanghelismele de care incepem sa ne lovim tot mai des (din nefericire), problema sclavagiei e arhi-cunoscuta. Dar, asa se intampla cand iti vinzi tara (ma rog, nu noi, pulamentarii si idilii nostri). VAE VICTIS!

    De notat, totusi, si de laudat initiativa domnului respectiv de a face (relativ) publice aceste practici. Nu le consider fapte extrem de grave, dar, pestele de la cap se-mpute. Daca vreti sa cititi despre bataie de joc fata de angajati la o multinationala din Brasov, Pentalog i zice, parca, cititi aici:
    * http://unrahatpebat.blogspot.com/2007/11/echipa-de-cacat_21.html
    sau aici:
    * http://unrahatpebat.blogspot.com/2007/11/reguli-in-firma.html

    Io mi-am retras banii de la Bancpost!

  10. vasile the great said

    am June 5 2009 @ 7:12 am

    WTF, cine te tine in iobageala? toate astea pt niste bani (nu cred ca f.multi)?!
    revino la pozitia verticala. vrei o schimbare rapida? da-ti demisia si ai terminat cu kkt-urile. f*ck’em.

  11. Valentin said

    am June 5 2009 @ 7:21 am

    Dupa cate greseli de ortografie ai, cred ca mai mult de 8 clase nu ai facut. Daca si vorbesti precum scrii, multumeste-te ca ai un loc de munca …. chiar daca se intampla ceea ce spui.

  12. MADCAT said

    am June 5 2009 @ 7:24 am

    vasile, sa stii ca ai dreptate doar daca NU este cazul descris de valentin.

    Adica, daca omu’ kiar i batut in cap, sa zica “merci” ca are loc de munca.

    Altfel, dqau si io cu indemnu’: cauta altceva de munca, daca nu ai facut-o deja. Este greu sa gasesti altceva de lucru, mai bun si mai bine platit, dar nu si imposibil!

  13. MADCAT said

    am June 5 2009 @ 7:48 am

    Oricum, legat de demisie + reangajare, i usor sa vorbesti… despre altul! ;)

  14. edut said

    am June 5 2009 @ 8:38 am

    e usor sa iti dai demisia…de ce nu va organizati toti cei siliti sa faceti lucruri imorale in numele bancii,sa ii faceti sa inteleaga pe sefi ca nu santeti atat de josnici,ca trebuie sa tratati clientii cu respect,sau sa dea telefoane doar seful,daca el e cumparat pe bani mai buni.Mereu aceeasi scuza POLITICA BANCII.. adica politica bancii a sters din voi tot ce inseamna educatie,respect si bunsimt?de fiecare data cand fac albie de porci un functionar public gasesc acelasi raspuns inevitabil NU E VINA MEA,ASA AM PRIMIT DISPOZITII…tocmai de accea il fac albie de porci pentru ca dupa ce va fii bombardat in fiecare zi va trebui sa se planga sefului ca e o politica gresita..

  15. DZ said

    am June 5 2009 @ 8:41 am

    bravo edut ! bine zis

  16. pdm said

    am June 5 2009 @ 9:57 am

    @edut: a-ti da demisia dintr-o corporatie ca cea de mai sus este la fel ca si cu demisia din societatea in care traim. fugi de un lup si dai de altul. atata timp cat interesul corporatiilor este unul financiar, pentru ca succesul nu se masoara altfel decat in bani, nu se pune problema canalizarii atentiei pe necesitatile anajatului. pentru cei care au fost curiosi sa mearga sau sa se intereseze de continutul unui curs de management resurse umane sau de antreprenoriat, se stie f bine ca totul se reduce la clasarea maselor si la sporirea randamentului individului in productie. partea proasta este ca aceasta structura piramidala este ravnita pana si de micile intreprinderi deoarece este una robusta si profitabila, managementul muncii fiind unul absolut.

    @G. aceasta politica este practicata de majoritatea firmelor. problema este ca nu avem o autoritate competenta (care sa aiba intr-adevar putere de decizie/executie) la care sa anuntam aceste abuzuri. iar daca ea exista, atunci avem o mare problema.

  17. gheorghe said

    am June 5 2009 @ 10:16 am

    cum au sesizat si altii, sintaxa, semantica si aspectul grafic al materialului sunt deplorabile, mai ales pentru un text care vrei sa fie facut public.
    ramane totusi problema continutului….

  18. Dan said

    am June 5 2009 @ 12:31 pm

    Nu stiu pe ce post este angajat acest om, dar halul in care scrie denota un nivel de educatie submediocru.

  19. George said

    am June 5 2009 @ 1:37 pm

    Despre “calitatea” textului – no comment – desi si aceasta este o “oglinda” a celui care scrie
    @gheorghe Din pacate nici din continut n-am retinut mare lucru, in afara faptului ca este este nevoit sa munceasca…

    Sclavii munceau indiferent daca isi doreau acest lucru sau nu. Vestea buna pentru domnul G. este ca pentru el, ca si pentru mine, ca si pentru noi toti – munca este optionala in zilele noastre.

    Personal eu aleg sa muncesc, peste 12 ore zilnic, pentru a invata ceva, pentru a intra in contact cu cat mai multe persoane, pentru a castiga 2-3 lei, pentru a avea o ocupatie si asa mai departe. Daca maine n-as mai gasi nicio bucurie in toate acestea si n-as mai avea chef de munca, atunci as lua decizia de a sta. Si as fi la un 1 pas distanta de ce mi-as dori: o hartie intitulata demisie… Dar daca mi se face foame cred ca as avea de cautat totusi destul de mult pe cineva sa-mi dea bani pe degeaba… Sau sa-mi dea bani sa stau… :)

  20. www.magazinterapeutic.ro said

    am June 5 2009 @ 8:21 pm

    indiferent de calitatea scriiturii subscriu la faptul ca Banc Post e o institutie financiara de toata jena si mizeri umana din ea sper sa o indrepte spre faliment !

  21. lighioana said

    am June 5 2009 @ 9:23 pm

    Asta e ca-n proverbul ala: un prost arunca o piatra in lac si zece destepti se chinuie s-o scoata.

    Draga anonimule angajat la Bancpost, se pare ca si-au dat seama ca nu poti sa scrii si ti-au mai dat o sansa: sa vorbesti la telefon! Concentreaza-te pe treaba asta si nu pe a intelege cum e organizata banca pentru ca asta e treaba complicata…

    Ah, n-am inteles nici care e dibacia cu sunatul vecinilor, dar te rog, nu-mi explica!

  22. eu said

    am June 15 2009 @ 1:41 pm

    cine l-a angajat p-asta, frateeeeeeeeeeeee???? Rusine bai agramatule.

  23. in zona said

    am June 15 2009 @ 11:22 pm

    mai mare rasul cu astfel de text…macar de te-ai fi consultat cu un coleg inainte de a posta asa ceva aici. nu-i de mirare ca esti luat drept scalv pe acolo, la cata gramtica stii…nu stiu ce naiba cauti tu in banca, indiferent de companie.
    in concluzie
    1. pune dracu’ mana pe ABCDar un pic sa-ti revi…
    2. habar nu ai unde lucrezi si nu esti capabil sa intelegi ideea de GRUP
    3. spre satisfactia multora, mai mult sau mai putin, este destul de adevarat ceea ce spui tu mai sus, ca se munceste “vrei nu vrei” acolo unde esti indicat. ca banii pe care muncesti sunt aceisi, adica putini. ca sefii care te conduc sunt niste papitzoi ajungi pe culmile managerieratului peste noapte, faca cultura abncara sau socio-culturala…etc.
    4. probabil situatia nu se regaseste doar in BPT, este o situatie jenanta si da se intampla si prin alte parti.

  24. Just me said

    am June 15 2009 @ 11:24 pm

    An* primul rand domnule G., sa stiti ca nu sunteti nici primul si nici ultimul angajat Bancpost.
    In al doilea rand, sa stiti ca nu toti angajatii sunt mutati dintr-o parte in alta zilnic. Unii stiu unde vor lucra a doua zi, ceea ce probabil nu se mai poate spune despre dvs datorita semnaturii inconfundabile care probabil se gaseste si in mailurile pe care le trimiteti zilnic prin reteaua firmei la care lucrati. :)
    In al treilea rand, la locul de munca actual mi se pare ca aveti o oportunitate buna sa invatati sa va purtati frumos cu oamenii, sa va exersati rabdarea si sa aflati noi metode de a fi injurat in numele institutiei pe care o reprezentati. Probabil ca nu va dati seama dar persoanele care sunt injurate atunci, sunt sefii dvs ca persoane fizice, respectiv EFG Eurobank Ergasias cunoscuta in Romania sub numele de Bancpost ca persoana juridica.
    Conform organizarii firmei, dumneavoastra va aflati pe treapta cea mai de jos. Ierarhia este urmatoarea in orice firma:
    - sefi, sefuleti, sefuti, fututi, pulimea.
    Cum sefii dvs directi sunt cei de pe rangul 2 din coada, acceptati faptul ca macar nu sunteti sodomizat (cel putin nu fara voie).

    In speranta ca ati inteles limba romana pe care am scris-o aici va invit sa va uitati la urmatorul film si sa intelegeti ce vreti din el:
    http://www.viddler.com/explore/mariussescu/videos/10/

    * – In

  25. proces colectiv said

    am September 23 2009 @ 1:09 pm

    va legati de felul in care scrie si greselile gramaticale….buey!? voi sunteti sanatosi???omul spune ca este satul sa lucreze pentru niste camatari,de ce nu isi da demisia????pai el incearca sa schimbe ceva,se baza pe acest site si posturi care sa-l sustina,pe voi va intereseaza ce scoala are????cate greseli gramaticale a facut????spuneti-mi ca voi nu sunteti sefi prin ifn-uri ca nu va cred!!! pe voi de fapt va deranjeaza ca a avut curaj sa iasa din cutie,(macar cu gandul) si sa spune ce-l doare si sa demaste nesimtirea dintr-o institutie ce ar trebui sa inspire incredere care de fapt este un cuib al excrocilor si al camatarilor!!!
    Eu astept sa se termine greva si sa deschid proces impotriva lor,am luat un produs in valoare de 1200ron in rate si am platit pana acum 3500ron si se mai pretind alti 5800ron!!!! Si ma suna unii ca el in fiecare zi si vorbesc de parca as fii ultimul om,ameninta si intimideaza prin false invitatii la judecatorie,si intr-adevar suna si vecinii in caz ca aveati indoieli la ce a spus omu’.Am angajat un birou de avocatura si astept sa dau cu ei de pamant cum isi reiau instantele activitate.
    Cu toate ca sunt constient de ceea ce face si ca e posibil sa fie printre cei ce m-au stresat telefonic si mi-au creeat atatea probleme,ii multumesc ca are curajul ‘’sa dea totul pe fata”!!
    Sa recunoasca ceea ce e si sa spuna ca ii este rusine de ceea ce face!!! Pentru asta ii multumesc!
    Iar voi cei care nu ati inteles sau nu ati vrut sa intelegeti ce a vrut omul sa faca ”SUNTETI DE CACAT!!!”
    Din cauza unor scursuri ca voi nu fac oamenii schimbari si ajung sa se complaca intr-un loc de munca de cacat sau raman inchisi la minte,ii trageti voi in spate!

  26. apel catre toti cretinii said

    am July 10 2010 @ 9:02 am

    Dumnezeule , esti cumva vreunul din baietii care vin si aduc facturi? Vorbind serios, oamenii sunt luati dintr-un departament care poate ca are surplus de personal si ,in loc sa fie dati afara, sunt mutati pe alte divizii(poate chiar definitiv). Oricum acest lucru nu s-a mai intamplat in BancPost de 9465496584738349304 ani. Si sincer vorbind …crezi ca esti la o firma de constructii …azi faci ciment maine dai cu glet? Iar agentii nu mai au un sistem defectuos de apelare de mai bine de 3 ani, si nimeni nu mai sta peste program ca sa isi faca norma…multe lucruri s-au schimbat , nu imi dau seama cum “scrisoarea” e din 2009 cand nimic din ceea ce descrie micul vanghelie nu s-a mai intamplat din cel putin 2007.
    Am destuli amici care lucreaza ca agenti si niciodata nu s-au plans de asa ceva.

    Va recomand sa nu mai puneti botul la astfel de pseudo-scrisori.

  27. nu zau said

    am July 10 2010 @ 9:08 am

    btw….nenea sustine ca divizia se numeste EFG Euroline. Pot sa bag mana in foc si sa imi tai un picior daca se numestea ea asa. Clar omul asta nu e angajat acolo si nici nu a fost vreodata.

  28. Dragos said

    am September 9 2010 @ 11:09 am

    Piata muncii e deschisa, nu cred ca te obliga nimeni sa ramai akolo… spre deosebire de tine, eu nu am de ales dupa ce am semnat un contract de credit cu aceata minunata banca…daca ai ales sa stai in jocul lor, e strict problema ta.

  29. Sebi said

    am January 22 2011 @ 11:18 am

    In atentia angajatului BPOST:sunteti de departe banca cu personalu’cel mai handicapat,de departe….asa de tare m-as bucura sa va vad la fortele de munca,incercand pe la buticuri sa vedeti cum e….sunteti niste cretini….ma mir cum de nu va duc sa le bateti covoarele,sa le spalati rufele,ca voi puteti….n-aveti creiere.o sa revin….as face un serial cu problemele create de angajatii romani la cea mai distrusa banca sin Romania….

  30. VALENTINA said

    am January 14 2012 @ 9:16 am

    Buna
    Nu-mi vine sa cred cit de indiferenti sunteti la anumite lucruri!!!!
    Acel om(angajat)spune un mare adevar!!!Am un prieten care este in dificultate cu plata afurisitului aluia de card si in mai putin de o saptamina a primit peste 100 de apeluri de la diferite numere de telefon (fiind recuperatorii)vorbind-ui urit amenitind-ul l-au jignit gen(ce ma e banca lu mata sa pui bani cind vrei tu tre sa-i pui pina maine daca nu te scot afara din casa te dau in judecata etc etc)tind sa cred ca ei sunt “obligati”sa sune acesti oameni sa-i ameninte in fel si chip pt ce tot pt punga celor de sus mi-e rusine sa relatez ce zicea acea fata la tel!!!Unii oameni chiar nu mai au resurse materiale pt a-si acoperi ratele cunosc oameni care au ajuns la disperare din cauza presiunilor facute de…….!!!!!!
    URIT!!!!!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean