Ati vazut dvs. caine sa plece de la macelarie ?

Tweet this

Au ajuns de-a dreptul jenanti. Unii lideri PSD se ingroapa deja in derizoriu si nu inteleg ca romanii nu mai vor pur si simplu sa li se serveasca de catre cei care ar trebui sa-i slujeasca, doar scenete anoste. Nu se lauda cu realizari, pentru ca nu au cu ce, insa cauta mereu si ajung in prim-planul mass-mediei, care le soarbe fiecare scandal, declaratie de presa razboinica, sau orice alta furtuna de apa pe care o nasc. Si sunt maestri la asa ceva pentru ca, astea sunt invatamintele aduse ca bagaj know-how de tatuka Iliescu via NKVD.
Iata ce declara un lider PSD pe tema operei teatrum mundi legata de iesirea de la guvernare, ca sa ne dam seama ca cetateni, de ce NU trebuie sa votam acest partid, ale carui radacini sunt comune cu cel care este acum invins fara drept de apel de inimoasa opozitie democratica de la Chisinau :

Un alt membru PSD, care recunoaste ca beneficiaza de pe urma guvernarii, are alta teorie: cei care se plang o fac pentru ca vor si ei sa se bucure de aceste avantaje, dar ca de fapt nu se gandesc serios la ruperea coalitiei, ci doar sa puna presiune pe cei de la centru de la PSD si cei din PDL sa le indeplineasca niste cereri. "Astea sunt niste jocuri ale unora din teritoriu care vor sa isi puna si ei niste oameni pe acolo. E greu, dupa ce s-au certat cu PD, acum sa fie frati. Dar nu sunt probleme prea mari. Cum sa iesim de la guvernare? Ati vazut dumneavoastra caine sa plece de la macelarie? Ce, PDL ar fi plecat de la putere de buna voie daca nu era dat afara de liberali?", declara acesta.
Vedeti aici pe larg : http://www.romanialibera.ro/a155884/surse-psd-declaratiile-despre-iesirea-de-la-guvernare-strategie-de-atac-la-pdl.html




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 672

6 Comentarii pana acum»

  1. Codrut said

    am June 3 2009 @ 5:14 pm

    Raspuns la intrebarea din titlu : NU

  2. Sorin said

    am June 4 2009 @ 12:41 am

    cu un sut in gura, DA. Dar macar dispare un timp daca nu de tot. Ca de inchis macelaria nu putem, nu ?
    Acu’ intrebarea e: cine ii trage sutu’ in gura ?

  3. politika said

    am June 4 2009 @ 8:25 am

    Asemenea reactii (ruperea coalitiei de guvernare) nu se face niciodata brusc. Intordeauna exista O MIZA , iar atunci cind “echilibrul instabil” nu mai poate fi pastrat, se trece la “echilibrul stabil” …
    Este greu sa faci din doi, unul. Este dificil sa realizezi o echipa formata din forte de stanga si de dreapta, mai ales intr-un an de criza economica, deoarece nu exista miza …
    Si-atunci singura miza devine cea politica, singurele actiuni sunt scandalurile politice , care sunt ca un drum … catre nimic.
    Dupa ce (la presiunile UE) au fost privatizate fabricile si uzinele (partidele politice implicindu-se major in migrarea averilor catre oameni din cadrul partidului) acum singura miza ramane executia bugetara , adica PIB-ul. Cum valorile bugetare sunt cu mult sum cele necesare (neacoperind nici costurile operationale ale administratiei, fapt datorat atit crizei cit si nivelului redus de colectare) si aceasta miza devine foarte diluata.
    Suntem in luna iunie iar bugetul a fost executat in proportie de nici 15%, iar ceea ce s-a executat sunt costuri operationale legate de salarizarea personalului si foarte strictul necesar privind consumabilele … Sistemul Electronic de Achizitii Publice -SEAP este in somaj deoarece nu s-au facut licitatii (comparativ cu anul trecut suntem sub 6% ca nivel , deci de aproape 20 de ori mai putin !)
    Ruperea coalitiei este o chestiune de zile …
    Ceea ce conteaza este modul in care se va sparge PSD-ul , cine va fi -in si cine va fi -out of coalitie …
    Exista interese de partid, interese de grup, interese politice … si INTERESE PERSONALE. In aceasta situatie de criza, foarte multi PSD-isti (obisnuiti cu un anumit style-life , cu credite in banci … etc.) nu prea pot opta pentru trecerea in opozitie. Aceste decizii pleaca de la stomac, de la “siguranta familiei” context in care disciplina de partid poate fi schimbata … Si lumea s-a schimbat, si relatiile si directivele la nivel european s-au schimbat , asa ca “o noua optiune” devine chiar necesara. Globalizarea, schimbarea centrilor de putere, directiei in care se indreapta economia, politica UE … s.a.m.d. necesita “o reactie” care poate asigura stabilitatea pe termen mediu si scurt atit a individului cit si a gruparii din care face parte. Deciziile de miine nu mai exista. Exista numai deciziile noastre de azi, care pot sa ne asigure ca avem si sansa de a decide miine. Asteptarea nu mai este acum o optiune …
    Adevaratii lideri conteaza acum mai mult decit oricind. Acestiea nu sunt persoane care doar aduna in jurul lor cea mai buna colectie posibila de experti pentru rezolvarea problemelor ci conduc cu adevarat. Nu conteaza ca cineva are la dispozitie cele mai bune tehnologii, cei mai buni oameni, cele mai bune practici daca lipsesc abilitatile de leadership si intuitia pentru luarea celor mai bune decizii sau deciziile sunt focalizate in asigurarea unor avantaje si privilegii proprii. Se pare ca PSD este intr-o asemenea situatie deranjanta : segmente importante din partid au polarizat catre diferiti lideri ceea ce creaza premisele unei segmentari, liderii care conduc nu sunt si liderii de opinie (adica cei ascultati de membrii grupului) si mai mult decit atit ideile propagate de liderii formali (care “conduc”) nu sunt acceptate de membrii grupurilor deoarece acestia nu mai cred in acei lideri, considera ca nu ii mai reprezinta sau nu sunt de acord cu directia in care este condus partidul. Acestia se regasesc intr-un alt context, asigurat de PDL …
    Cred ca asta este problema cheie a momentului …

    De aici apare panica, surescitarea si disperarea liderilor PSD, asta ii face sa faca declaratii politice sterile, sabloniste , cu “limba de lemn” emanate din putul gandirii care are la baza doar cunostinte de economie politica neo-comunista, care nu-si mai gaseste locul in economiile actuale pentru ca nu mai pot oferi solutii viabile, nu mai pot reprezenta “un model” ca pe vremea lui Marx-Engels-Lenin …
    Lumea s-a schimbat, societatea s-a schimbat iar directia trebuie sa fie indreptata catre economii viitoare, nu catre trecut !

  4. politika said

    am June 4 2009 @ 8:54 am

    Planificarea strategica este nesemnificativa, atat timp cat nu exista mai intai o viziune strategica.
    Asa as rezuma eu ceea ce face PSD-ul acum … doar interesul personal, este prea putin pentru a “hrani spiritual” discipolii care te urmeaza. Acestia trebuie sa simta permanent ca dorintele lor sunt aliniate pe acelasi vector cu viziunea liderului, asta alimenteaza de fapt legaturile nevazute din cadrul unui grup focalizat in jurul unui lider. Oamenii pot fi facuti sa actioneze intr-un anumit mod, insa nu pot fi facuti sa il inteleaga … dar simt daca merg in directia dorita insotind liderul !

  5. Sorin said

    am June 4 2009 @ 10:22 am

    Constat 2 lucruri:
    1 in multe articole, dvs, senator PDL criticati prestatia ministrilor PSD (Androneasca, Bazac). PSD-ul critica PDL-ul si vrea sa rupa casatoria. Deci nemultumirea e reciproca. Iar noi cetatenii suntem nemultumiti de amandoi, amandoi aveti dreptate ca “celalalt nu e bun”.

    2.Ati preluat in titlu cuvantul “macelarie”. Iar seful macelariei e Boc. El face macel in tara asta cu decizii ca impozitul pe pierdere. Si tot el are osul cel mai mare. Foamea pentru banul public apartine tuturor alesilor.

  6. Cristoiu said

    am June 4 2009 @ 3:15 pm

    Nu întâmpl?tor am zis asumarea riscului, ?i nu ruperea Coali?iei. Pentru c? PD-L, sub îndrumarea lui Traian B?sescu, joac? deosebit de abil. Partidul a ajuns la concluzia c? poate guverna ?i f?r? PSD. Mai e pu?in ?i se intr? în vacan?a parlamentar?. În timpul verii, un guvern minoritar ar putea emite Ordonan?e de Urgen??.

    La reluarea sesiunii parlamentare mai sunt pu?ine luni pân? la preziden?iale. În plus, în PSD exist? mul?i lideri centrali ?i locali dispu?i s? joace pe mâna lui Traian B?sescu. Dac? PD-L r?mâne la guvernare, PSD-ul, trecut în Opozi?ie, va fi sl?bit de fr?mânt?ri interne, dac? nu chiar de o sciziune. Se ?tie deja c? alierea cu PD-L a fost opera unui grup din cadrul PSD care l-a pus pe Mircea Geoan? în fa?a faptului împlinit.

    Nu numai acest grup, dar ?i al?i lideri locali ?i centrali ai PSD nu vor fi dispu?i s? fie alunga?i de la Putere de dragul victoriei lui Mircea Geoan? la preziden?iale. Mai ales c? victoria liderului PSD nu e sigur? ?i, în plus, anul acesta vor avea loc doar preziden?iale. Structura Parlamentului r?mâne neschimbat?. De ce n-ar spera unii mini?tri PSD-i?ti ?i unii ?tabi PSD din administra?ie într-o guvernare al?turi de PD-L ?i dup? preziden?ialele câ?tigate de Traian B?sescu?

    În aceste condi?ii, strategia PD-L s-ar concentra pe constrângerea PSD s? plece de la guvernare. Un astfel de moment poate fi creat prin permanenta bumb?cire a PSD: de la atacuri publice pân? la chemarea unor lideri PSD la DNA.

    Exist? ?i posibilitatea ca Mircea Geoan?, con?tient de revolta din partid împotriva sa, dac? va p?r?si guvernarea, s? ?in? cu din?ii de Alian??. ?i în acest caz,PD-L-ui îi va conveni situa?ia. Imaginea unui partid care ia pumni în cap cu ghiotura ?i, cu toate acestea, r?mâne aliat cu cel care-i administreaz? lovituri, sl?be?te grav ?ansele lui Mircea Geoan? ?i capitalul electoral al PSD.

    Care dintre cele dou? explica?ii e valabil?? Personal, înclin c?tre ultima. Indiferent îns? de op?iunea pentru una sau alta, scrutinul de la 7 iunie 2009 se va dovedi examenul la care Coali?ia a c?zut. Campaniei violente anti-PSD duse de PD-L i se va ad?uga rezultatul scrutinului. Dac? PSD va câ?tiga, partidul lui Mircea Geoan? va deveni preten?ios cu PDL. Mult mai important, PD-L va pune asta pe seama Coali?iei cu PSD. Dac? PD-L va câ?tiga, PSD-ul va înghi?i cu greu umilin?a. În plus, ?i PSD va pune e?ecul pe seama alierii cu PDL.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean