Romanii sunt gay de la Traian si Decebal !
Daca nu stiati, gay-i din Romania si Fundatia Accept ne spun ca poporul roman ar fi unul de gay inca de la Traian si Decebal; este prea mult si o mult prea mare ofensa pentru istoria noastra. Am fost orice : lasi, tradatori, corupti, mincinosi, insa stiu cu siguranta ca natiunea romana nu este una de gay.
In plus, desi ambasadorii din Olanda si Anglia s-au umplut de ridicol participand la aceasta parada, eu vreau sa le aduc aminte in calitate de senator faptul ca, gay-ii se bucura de toate drepturile si libertatile care le presupune relatia lor, afara de faptul ca nu am admis posibilitatea de a se putea casatori, si asta din cauza opozitiei majoritatii natiunii romane si a Bisericii, pozitii pe care eu le sprijin.
Mi se pare revoltator ca, acesti domni ambasadori sa ne arunce in fata faptul ca nu am fi un popor tolerant. Daca maine o sa apara pe strada un individ care o sa traga dupa el un cal, si o sa ceara pe langa libertatea de a practica zoofilia, sa il lasam sa isi duca calul la altar si sa se insoare cu acesta, ce sa facem ? sa ne rusinam ca vor veni ambasadori din tari straine care sa ne spuna ca nu suntem toleranti ?
Familia este cea mai important lucru pentru civilizatia romaneasca si asa va ramane in veci.
Ambasadorii Marii Britanii şi Olandei la Bucureşti s-au aflat printre susţinătorii manifestanţilor gay, aceştia declarându-le, în timpul paradei de sâmbătă, că sunt solidari cu ei.
Pe larg aici http://urbanviorel.ro/2009/05/24/iata-cum-ne-civilizeaza-unii-ambasadorii-marii-britanii-si-olandei-la-bucuresti-printre-sustinatorii-manifestantilor-gay/
Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei
foto:http://ro.wikipedia.org/wiki/Traian
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































A voice in the dark said
am May 24 2009 @ 4:22 pm
LUMEA A INNEBUNIT SI SE MIRA – CA TOT NEBUNU’- DE NORMALIATE, DE FIRESC, DE BUNA-CUVIINTA. ASCULTA DE SATANA SI REFRENUL LUI ,,FA DOAR CEEA CE-TI PLACE” SI IATA-I PE NEBUNI HULINDU-I PE INTELEPTI. NU VA PIERDETI CU FIREA IN CLOACA ASTA! CU NOI ESTE DUMNEZEU!
Dan said
am May 24 2009 @ 10:15 pm
prea mare tevatura pt nimic. fiecare cu placerile lui, eu nu bag in seama, nu ii agreez pe gay, dar nici nu ma deranjeaza. ce va pasa daca se casatoresc intre ei? treaba lor
pfff ... plictisit said
am May 24 2009 @ 10:39 pm
hai ma …
ce Dumnezeu …
alte probleme n-avem ?
ce pretentii sa avem daca ne bazam istoria pe povestea unui sinucigas (Decebal) ? Spartanii au tinut 300 piept hoardelor , de gladiatori stie toata lumea cum luptau pentru libertatea lor (unii) . Noi ? Noi il avem pe Decebal …
Ne bagam singuri sabia’n gat .
postati va rugam situatia sutelor de procese in care mahari scapa basma curata inseland , omorand , batandu-si joc de semenii lor !
postati cum romanii trebuie sa supravietuiasca in tara lor iubita cu un salariu in valoarea alocatiei unui copil dintr-o tara mai “rasarita” si cum de au pretentia ca o tara aflata la 150 de ani diferenta trebuie sa-si asume aceleasi legi si costurile acestora .
da-ti va rog un exemplu la cum ar trebui sa arate cosul zilnic al unui pensionar , somer etc care trebuie sa supravietuiasca o luna cu salariul minim , platind serviciile existente in tara noastra scumpa !
da-ti va rog exemplu de o posibilitate prin care un cuplu tanar cu salarii “de criza” poate sa-si achizitioneze in 3 vieti (nu una) o garsoniera .
da-ti cezarului ce e al cezarului .
restul sa ne gandim cum sa facem ziua de maine o zi reusita .
cosmin said
am May 24 2009 @ 10:50 pm
lasandu-i la o parte pe fanaticii religiosi, faza cu homosexualii ramane in continuare de o nesimtire crasa. Dar romanii sunt gay de la traian basescu. Tovarasul a zis ca 20% din romani sunt homosexuali, atunci cand a candidat pentru presedintie, si culmea, a si castigat!
Floarea Soarelui said
am May 24 2009 @ 11:23 pm
@ Iulian Urban
” ( … )
In plus, desi ambasadorii din Olanda si Anglia s-au umplut de ridicol participand la aceasta parada, eu vreau sa le aduc aminte in calitate de senator faptul ca, gay-ii se bucura de toate drepturile si libertatile care le presupune relatia lor, afara de faptul ca nu am admis posibilitatea de a se putea casatori, si asta din cauza opozitiei majoritatii natiunii romane si a Bisericii, pozitii pe care eu le sprijin.”
Draga domnule senator, cum doriti dv ” sa le aduceti aminte ” ambasadorilor participanti la ac parada ??
Prin intermediul acestui blog ???
Credeti ca vor intra pe el ??
Si , sa inteleg ca le-ati precizat vreodata celor 2 personaje numite “ambasadori ” ca romanii le acorda drepturi acelor bolnavi mentali …
Poate totusi le “amintiti ” si oficial … ar fi mai plauzibil , nu credeti ?? : )))
Floarea Soarelui said
am May 24 2009 @ 11:28 pm
@ cosmin ,
daca eu cred in Dumnezeu din toata inima , si bineinteles sunt impotriva gay-lor ( nu doar pt a ma conforma legilor dumnezeiesti , dar si datorita repulsiei vis- a- vis de gaysi tot ce fa cei , ce reprezinta etc ) ,
inseamna ca sunt fanatica ??
Sincer , eu pe la noi nu prea am vazut fanatici , ci doar oameni care-l iubesc pe Dumnezeu …
Iubirea = fanatism ???
nicu said
am May 24 2009 @ 11:44 pm
De la Traian se poate…dar mi-mi place sa mi se spuna ca ma trag din daci….!!!!…Deci Burebista si Decebal…!!!…Traian a adus civilizatia….se vede si in ziua de azi ,,multipla cale a te numi civilizat”….!!!
John Nickson said
am May 24 2009 @ 11:49 pm
uitati-va in lume… homosexualii au luat un avanrt teribil. in anumite cercuri, asta se prezinta ca o solutie ptr a “controla” inmultirea omului. am fost in buneos aires, intr-un club dedicat homosexualilor, numai ca sa vad cu ochii mei ce auzisem (se numeste “Amerika”, sugestiv, nu?). am vazut copii de 16-18 ani, baieti, sarutandu-se fara nici o jena (erau totusi, “acasa” la ei…). stiu cazuri de oameni insurati care frecventeaza travestitii… fenomenul este mult mai amplu decat se vorbeste. printre membrii guvernelor sunt f multi homosexuali.
ce putem face noi, aici, in tara noastra mica? sa mentinem biserica VIE, sa pastram traditiile, sa nu ne pierdem identitatea. probabil ca datorita presiunilor din extern, vom ceda intr-un fel sau altul. insa e dureros ce se intampla. se ajunge la situatii absolut jenante cu aceste minoritati. vor vrea din ce in ce mai mult. si sa infiez , si sa aibe copii in diferite forme.
incotro ne indreptam, Dumnezeule?
tizul said
am May 25 2009 @ 12:13 am
La manualul de psihologeala scrie ca homofobia devine de la nesiguranta pe propria sexualitate.
)))
Ce bine se-nteleg si completeaza cele doo categorii sociale capushe- popii & politicienii!
aerconditionatclimatizare ro said
am May 25 2009 @ 12:22 am
Stiti bancu cu Sanii ?
tizul said
am May 25 2009 @ 1:15 am
@ aerconditionatclimatizare ro- cine s-o mance pe paula?
))
MADCAT said
am May 25 2009 @ 6:51 am
Hai, tizul, ma lesi?!?!?!
Ca psihologeala i ca pulitica romaneasca: ce-i alb azi, maine-i negru, ca o venit unul sau altul cu o idee mai buna!
Azi-maine o sa ne zici ca tot in manulalul de psihologeala scrie ca “marimea nu conteaza”, nu?!
Sa nu-mi spui ca homosexulaitatea este normala!!! Sa nu-mi spui ca psihologii tolereaza chestia asta!!! Ca din cat is io de inginer, iti fac in casa toate prizele sa nu mai aibe gauri, ci pini, si sa vad atunci cum iti mai folosesti echipamentele electrice si electronice.
Natura zice asa: mascul + femela = perpetuarea speciei (deci, normalitate). Asa ca, mai slabiti-ne cu “toReLarea” anormalitatii!!! Vreti libertate si drepturi, duce-ti-va in p…-tro insula si locuiti acolo si va inmultiti si muriti in liniste! Dar, terminati cu circul asta mediatic, cu marsurile astea de gaini colorate si fardate si incaltate cu pneuri de tractor, ca SUNTETI PENIBILI SI VA MERITATI SOARTA!!! Daca esti prost, macar taci din gura!!!
Era o vorba celebra: MAI BINE TACI SI PARI PROST, DECAT SA DESCHIZI GURA SI SA INLATURI ORICE DUBIU!!!
eamariashe said
am May 25 2009 @ 7:03 am
Dintr-o gluma tembela s-a ajuns la o lema! Se pare ca intr-adevar nu suntem urmasii lui Decebal si ai lui Traian, caci nu meritam acesti stramosi!
Pentru cine nu stie o târ? de istorie, a? vrea s? subliniez faptul ca Imperiul Roman a avut cea mai mare extindere în vremea lui Traian, singurul care a cucerit Dacia, de altfel. Si imparatul care, desi persecutor moderat al crestinilor, a avut o fiica MUCENICA!
Deci, dragii mei romani, modele avem, dar de ce s? le urm?m: mai bine ne uit?m peste “gard” ?i împrumut?m devia?iile celor din jur!
Daca românii sunt perver?i, ho?i, tr?d?tori etc.etc… am o întrebare: tu, cel ce scrii “laudativ” la adresa românilor de ce neam e?ti?! Sau tu e?ti unica excep?ie! A, geniule, iart?-m?!
Eu sunt mândr? c? sunt românc? ?i c? sunt cre?tin-ortodox, iar dac? am p?cate, încerc s? le descop?r, s? le con?tintizez ?i s? mi le îndrept. Cât despre p?catele celorlal?i.-.. treaba lor!
Asta nu înseamn? c? simpatizez cu homosexuallii!
Nicidecum nu pot accepta sodomia! Nu, asta, nu!
S? fac? fiecare ce-o vrea, dar la el acas?, f?r? s? m? oblige pe mine s? fiu martorul devia?iei sale!
Hai s? accept?m ?i pedofilia ?i yoofilia ?i ce o mai fi c? de: a?a simt fiecare!
Câh!
Ce+ar fi s? ne concentr?m pe aspectele pozitive ale acestui neam, pe bunul sim? de care d?dea dovad? cândva ?i în felul acesta s? .. cre?tem! (vezi Geneza, cap.I)
Cristian said
am May 25 2009 @ 8:05 am
Domnule senator, e simplu de ce fac atata scandal poponarii in Romania… Pur si simplu ei primesc bani de la alte organizatii similare de peste hotare si trebuie sa justifice cumva cheltuirea acestor bani. In conditiile in care in Romania poponarii au toate drepturile posibile garantate prin constitutie si nu ii deranjeaza nimeni cu nimic in mod normal nu ar fi justificat nici un ajutor… Totusi, ptr a obtine banii in cauza baietii in cauza organizeaza cate o manifestatie de genul acelor Gayfest in care jignesc populatia si provoaca la atitudini negative din partea ei si in felul asta justifica necesitatea acelor bani…
In toata povestea asta cu poponarii in Romania e vorba doar de bani pentru ca oricum nimeni nu le ingradeste nimic si au parte de toata libertatea din lume aici sau oricum Romania nu este unul dintre statele restrictive la adresa lor…
Victor said
am May 25 2009 @ 8:08 am
La parada gay-lor au fost ceva peste o suta de oameni. Mi se pare cei care dezbat subiectul pe bloguri sau in mass media sunt mai multi decat participantii. Sa trecem la subiecte mai importante.
Cristian said
am May 25 2009 @ 8:12 am
@eamariashe- te inseli amarnic cand te referi la Romania si la perioada Traiana… In primul rand ca Romania si poporul Roman s-a format dupa acel moment si corect ar fi ca in acea perioada sa te referi la poporul Dac. Si daca vorbim de Daci cea mai mare extindere a poporului Dac a fost in perioada lui Burebista… Ca sa-ti dai seama de intindere gandeste-te ca granita vestica era prin Moravia si Campia Panonica facea parte din acel regat. Vezi aici detalii: http://en.wikipedia.org/wiki/Burebista
In rest as spune ca suntem victima manevrelor de dezinformare in masa folosite de toti baietii din Romania sau din alte parti care vor ceva de la noi… Azi, de exemplu, vor sa ne prosteasca in fata cu tampenia asta cu poponarii… Maine, Dumnezeu stie ce mai vor…
Cristian said
am May 25 2009 @ 8:18 am
Offtopic- cred ca prostitutia este o problema mult mai grava in Romania si nu o discuta nimeni… Personal sunt pentru legalizarea ei chiar si numai pentru ideea de a aduce mai multe venituri la bugetul de Stat… Ar fi o cale buna de a rezolva o problema mult mai cotoioasa decat babardeala la poponeata a unor baietasi… In fiecare zi, chiar si dimineata la 8-9 poti vedea chiar in zona padurii Baneasa fete iesite “la produs” la 2 pasi de politai… E jenant ca nu se face ceva sa se rezolve asta cu atat mai mult cu cat e nevoie de bani la buget zilele astea…
Maria Vasile said
am May 25 2009 @ 8:26 am
Cred ca le dam prea multa importanta la acesti degenerati!
Ion Cristoiu said
am May 25 2009 @ 8:38 am
Hai sa facem o asociatie care sa lupte pentru dreptul zoofililor din UK si Olanda. Sa militam ca acesti zoofili din Olanda si UK sa se poata casatori cu ce animale doresc, sa le duca la biserica lor etc.Sa le aratam ca suntem toleranti cu zoofili lor.
cosmin said
am May 25 2009 @ 9:37 am
Iubirea = fanatism ???
iti sugerez in locul iubirii de dumnezeu, sa incerci cu o persoana.
Sa nu folosim cuvinte mari… povestea asta evreiasca cu dumnezeu ar trebui sa ramana acolo unde-i e locul (in antichitate), si mie sincer mi-e teama de oamenii care cred, pentru ca sunt periculosi. Sufera invariabil de complexul mesianic, daca sunt cinstiti, sau daca nu sunt de o ipocrizie de zile mari. Nimic nu e mai periculos decat politicianul ipocrit care prosteste masele declarandu-se credincios, in timp ce fura si minte cu nerusinare.
Elena said
am May 25 2009 @ 9:39 am
@aerconditionatclimatizare ro
DA! SI SUNT DE ACORD!
edica said
am May 25 2009 @ 10:13 am
Nu ma gindeam ca senatorul Urban este homofob.
Poate o sa ai copii, Urbane … si o sa fie gay.
Sa vedem atunci pe cine mai lovesti.
edica
edica said
am May 25 2009 @ 10:16 am
Asa e.
HOMOFOBIA provinde din insecuritatea privind propria sexualitate.
edica,
lesbiana vesela.
apocas said
am May 25 2009 @ 10:42 am
ce propune ion cristoiu (reducerea la absurd este preferata mea), este cea mai constructiva ideie
eu asi pune si ceva pentru pedofilii britanici, belgieni si olandezi
ca si ei sunt altfel, si ei au drepturi, si ei sunt multi;
daca iei cu copy-paste discursurile in favoarea homosexualitatii ele se potrivesc perfect in argumentarea zoo sau pedo filiei
Sanda said
am May 25 2009 @ 10:46 am
Care sunt obiectiile impotriva LGBT?
Drepturile pe care si le cer si de care se tem ‘ceilalti’ ca vor abuza? Principiile bisericii?
Aristocratia se temea sa dea drumul la alfabetizare ca si-o lua in cap plebea. Biserica nu se bazeaza pe normalitatea practicilor sexuale, ci pe iubire (cautati sa va aduceti aminte de ‘agape’)si invatatura. Una fara cealalta duce la promiscuitate sau badaranie si ipocrizie.
Cei impotriva acestei demonstratii sunt echivalentul unor babute care arata cu degetul. Mai aruncati si cu cite o piatra, ca sa aratati ce buni crestini mai sunteti.
Edica, de acord cu urarea ta, pina nu cunosc subiectul personal, unii sunt gata sa taie si sa spinzure. Atit ii duce capul ’senatorial’…
R-Volt said
am May 25 2009 @ 11:28 am
Daca suntem urmasii lui Decebal si Traian noi de unde am fost adoptati?
andreea said
am May 25 2009 @ 11:33 am
va multumesc! sunteti o frana in fata fenomenului asta scapat de sub control. va dau un link de la parada gay din san francisco- e ingrozitor, dar trebuie sa vedem cu cine avem de-a face.
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php
va rog din suflet, nu lasati sa se intample asta si in romania! va rog!
tizul said
am May 25 2009 @ 12:08 pm
Bre, cati stiti voi care se fut in cur ca asa ie cool?
)))
Nici io nu sunt pentru parade, nunti, adoptii, etc da’ nici prin cap nu-mi trece asa o aberatie ca daca vad multi gay o sa mi se scoale cand vaz cururi paroase nu tzate voioase!
Asa ca are dreptate pisicologii- sunt homofobi cei ce se tem de propriile vise absconse!
tizul said
am May 25 2009 @ 12:57 pm
Bre, cati stiti voi care si-o trag la bucsi ca asa ie cool?
)))
Nici io nu sunt pentru parade, nunti, adoptii, etc da’ nici prin cap nu-mi trece asa o aberatie ca daca vad multi gay o sa mi se scoale cand vaz cururi paroase, nu tzate voioase!
Asa ca are dreptate pisicologii- sunt homofobi cei ce se tem de propriile vise absconse!
tizul said
am May 25 2009 @ 12:58 pm
sorry de dubla!
Maria said
am May 25 2009 @ 12:58 pm
Mda…ar iesi un film de succes de aici: Era odata in Dacia un tip misto si foarte sexy, Decebal. De altfel, toti dacii erau tipi misto, inalti, blonzi, pletosi mai ales… Afland acestea, Traian si-a adunat ostirea si au demarat ca disperatii spre aceste meleaguri, ca doar ei, in armata, si-asa tot de-astea faceau, dar iata se oferea posibilitatea unor parteneri frumusei rau. Ajunsi aici, toti s-au casatorit intre ei, cu exceptia lui Decebal, care cand l-a vazut pe Traian si-a zis “mai bine mor nef…, decat cu unu ca asta”, si si-a luat viata. Dupa un timp au descoperit insa ca, desi casatoriti legal, ei nu puteau face copii unii cu altii, asa ca ne-au adoptat pe noi, romanii, de pe la cine nu ne mai voia – maghiari, tigani, tatari… ce-au gasit si ei mai ieftin.
In alta ordine de idei, vad ca majoritatea barbatilor de aici sunt revoltati de homosexuali- dar de lesbiene ce ziceti, domnilor? Pe astea le-ati mai tolera un pic, nu?
Floarea Soarelui said
am May 25 2009 @ 1:23 pm
@ cosmin
” ( … )
iti sugerez in locul iubirii de dumnezeu, sa incerci cu o persoana.
Sa nu folosim cuvinte mari… povestea asta evreiasca cu dumnezeu ar trebui sa ramana acolo unde-i e locul (in antichitate), si mie sincer mi-e teama de oamenii care cred, pentru ca sunt periculosi. Sufera invariabil de complexul mesianic, daca sunt cinstiti, sau daca nu sunt de o ipocrizie de zile mari. Nimic nu e mai periculos decat politicianul ipocrit care prosteste masele declarandu-se credincios, in timp ce fura si minte cu nerusinare.
”
De unde stii tu, draga cosmin , ca nu “incerc ” cum spui tu si cu o persoana sau mai multe, nu ??? ?
Cat despre adj “PERICULOASA ” ,”ipocrita ” …ce sa spun inca nu mi le-a atribuit nimeni.
Stai linistit ,nu sufar de nic un complex , nicieusinici altii asemeni mie.
Si nu sunt nici politician , sunt o persoana simpla.
Floarea Soarelui said
am May 25 2009 @ 1:25 pm
@ Cristian are dreptate .Banii “investiti ” in poponarii de pe la noi ascund niste scopuri precise …
apocas said
am May 25 2009 @ 2:50 pm
pt maria
pe lesbiene le iubim putin si , de fapt sunt mai putin disgratioase, daca nu sunt agresive
apocas said
am May 25 2009 @ 2:55 pm
dar cred ca problema nu e a tolera saunu, asta a fost legiferat si reglementat.
o problema e argumentatia care a servit la acceptarea legala si,
o a doua e ca trebuie sa ii si iubim.
(pe vremea celor 2 germanii, un rus veteran din razboiul anti german intreaba la radio erevan: care e deosebirea dintre nemtii din est si cei din vest?
r erevan raspunde : niciuna dar pe cei din est trebuie sa ii iubim)
MARIUS said
am May 25 2009 @ 3:25 pm
Ce naiba oameni, ce aveti ce toleranta va trebuie??? de gay avem noi nevoie, de imputzitzii si gretzosii aia??? sa stiu ca imi fac probleme da sa dea naiba sa vad doi pe strada k incep cu iubiri si tot felu ca , cu ce apuc dau dupa ei!!! file-ar neamu prost sa le fie de gretzosi si de animale.
eamariashe said
am May 25 2009 @ 4:14 pm
Brr! Dupa ce vezi ceea ce este de (ne)vazut pe saitul recomandat de Andreea… pierzi orice dorinta de a-i proteja pe gay!
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php
Ei vor sa fie accep0tati ca si gay sau ca expo-gay! Brr! tare urat!
Le dau dreptate, oarecum, barbatilor, fara sa fiu misogina (n-as putea) sau misandra: femeile lezbiene sunt mai putin disgratioase, dar nu mai putin dezgustatoare atunci cand isi etaleaza trairile erotice. Face ca vor la ei / la ele acasa, dar sa ne lase pe noi, in verticalitatea pe care ne straduim sa ne-o pastram! Ca avem rult mai multe lucruri de facut decat sa-i admiram pe ei!
@Cristian@ Nu inteleg la ce “moment” te referi… Sunt momente si aspecte diferite mentionate de catre mine…
Pe scurt: expansiunea Imperiului Roman din vremea lui Traian; mucenicia fiicei sale; cucerirea Daciei … Nu cred ca am scris ceva despre extinderea Daciei, desi nu te contrazic in cea ce zici…
Maria
Albu Sibiu said
am May 25 2009 @ 6:08 pm
Asta da justificatiune, mosher!
“Daca maine o sa apara pe strada un individ care o sa traga dupa el un cal, si o sa ceara pe langa libertatea de a practica zoofilia, sa il lasam sa isi duca calul la altar si sa se insoare cu acesta, ce sa facem ? sa ne rusinam ca vor veni ambasadori din tari straine care sa ne spuna ca nu suntem toleranti ?”
Nu pot sa va spun, dl. Biroul de Presa al Dl-ului senator ca raspunsul la intrebarea dvs retorica e foarte simplu: “Depinde daca si calul vrea….”.
Diferenta dintre Occident si noi este ca ei si-au trait Evul Mediu, au trait Inchizitia si toate spasmele evolutiei sociale (toleranta fiind cel mai greu de indeplinit) insa la noi Evul Mediu e in plina desfasurare. Imi repugna homosexualii si mai ales ceea ce savarsesc ei dar trebuie sa ne punem intrebarea: cu ce drept hotaram noi pentru altii, cu ce drept intram in viata lor privata? Vedeti asadar unde este Inchizitia?
apocas said
am May 25 2009 @ 6:34 pm
e o intrebare dar (sa nu ne ascundem dupa deget) tot timpul hotaram pentru altii :
pai sistemele juridic si cel legislativ nu hotarasc pt altii (ca altfel ar fi inutile)
dar scoala nu hotaraste ce se invata si ce nu
dar “politic corect” nu inseamna sa stabilim ce e bine de spus si ce nu
sa continui cu inca sute de exemple in care hotaram pentru altii
Albu Sibiu said
am May 25 2009 @ 11:14 pm
Tocmai asta e inapoierea noasta. Ca hotaram pentru altii. Exact exemplele enuntate de tine, apocas, sunt cele care stau la baza dezorientarii noastre sociale: Scoala hotaraste ceea ce face din noi, nu ne modeleaza mai mult sau mai putin conform cu profilul nostru, asa cum educatia occidentala se straduieste.. Justitia acum o dati ca exemplu?! Stim foarte bine cat de ponegrita este in restul zilelor. Tind sa am convingerea ca justitia romaneasca e la stadiul de stabor fata de cea occidentala… Sistemul legislativ….Care sistem? Cel prin “ordonante” si cel schimbat radical din 4 in 4 ani, functie de preferintele guvernantilor? Toleranta si politic corect implica in primul rand neintruziune in vietile altora. Nu cred ca homosexualii intra cu ceva in “ciorbele noastre”, la fel cum nici noi n-ar trebui sa ne amestecam in treburile lor, de cuplu – fie ca ne place sau nu, asta e cuvantul… Si cel mai important, s-a dovedit ca aceasta inclinatie anormala sexuala nu este o boala, asa cum se credea. Asadar, cu ce drept ii condamnam? Lasati-i sa traiasca in pace fiindca, tocmai prin mediatizare si prin evidentierea tuturor aspectelor ii faceti sa fie mereu in centrul atentiei…Stiti ce se intampla cu cei aflati mereu pe agenda presei (fie ca e bine sau e rau)? Devin modele sociale! Restrictiile sunt cele care starnesc cel mai mult interesul! Inca nu suntem foarte departe de mentalitatea din vremea comunismului cand homosexualitatea se pedepsea cu inchisoarea. Fiecare e liber sa-si poarte crucea asa cum crede de cuviinta si, nu uitati ce zicea “taica Base” despre homosexuali in ultima campanie electorala prezidentiala…
Maria said
am May 26 2009 @ 7:41 am
@apocas
; misto bancul
)
bine, stiu ca era vorba de casatoria lor nu de toleranta,intrebam si eu, sa vad din toti “revoltatii” astia ai nostri cati recunosc ca se uita la filme porno cu lesbiene si nu o fac cu arma la tampla…
Ma gandesc pe de alta parte daca la ei/ele faptul ca stau impreuna se considera concubinaj sau nu, pentru ca atunci, daca ar putea fi probat cu martori, ar avea cam aceeasi valoare cu casatoria, cu exceptia faptului ca nu ar putea adopta copii…
cristimar said
am May 26 2009 @ 5:39 pm
Cred ca suntem asaltati de mai multe organizatii de acest gen zice-se de binefacere ,ba propovaduiesc homosexualitatea ( in acest timp in care ei ne explica binefacerile homosexualitatii cineva le plateste hotelul ,nota de plata la restaurant ,haine , etc. ) tot in acelasi timp alte echipe de “buni ” crestini , martori ai lui Iehova spilcuiti si bine imbracati bantuiesc tota ziulica sa ne explice religia lor si ca ar fi bine sa ne dam in religia lor , ma intreb cine va mai aparea ?
Cine si ce interes are ?Nu cred ca e vreun bun samaritean!
Victor Ghitescu said
am May 26 2009 @ 5:39 pm
Chestia asta cu Traian si Decebal era un banc ce circula prin anii 80, ca o ironie la cat tam-tam se facea pe vremea comunismului despre originea poporului roman. Dar e o idiotenie sa sa transforme o gluma in istorie…
Othelo said
am May 27 2009 @ 6:02 am
Sa nu uitam ca virgula casele regale britanice si olandeze sunt unele dintre cele mai puternice sustinatoare ale Noii Ordini Mondiale si participa direct sau prin reprezentanti intotdeauna la intalnire Bildenbergilor. Chestia asta cu incurajarea paradelor gay si mai grav, a casatoriilor intre acestia, este doar o alta manipulare care doreste de fapt sa loveasca in familie, iar acesti oameni se lasa in mod inconstient manipulati foarte usor.
Edica, chestia asta cu homofob este doar o eticheta in plus si atat. Vorbe goale.
Cred ca gay ar trebui compatimiti in sensul ca asta este o boala. Si orice boala poate fi tratata la un anunit nivel al evolutiei ei. Desigur ca au fost mari artisti si oameni de cultura in istoria omenirii de valoare deosebita, dar sufereau de aceasta boala asa cum unii sufera de diabet de exemplu (comparatia este putin fortata dar tocmai pentru a incerca sa fac lucrurile mai usor de inteles). A FI GAY este o boala psihica care poate sa isi aiba in unele cazuri cauza intr-o educatie precara, lipsa acesteia, abuzuri in copilarie, influente nefaste cu fazele ei, si care in anumite stadii mai poate fi recuperata catre o orientare sexuala normala (mai usor pentru lesbiene se pare decat pentru barbatii homosexuali).Nu trebuie blamati atata timp cat nu sunt agresivi sau nu vin cu cerinte aberante gen legalizarea casatoriilor, etc. Daca se poate si doresc si ei, trebuie ajutati. Multi sunt persoane inteligente, intelectuali, ar putea intelege si poate incerca macar sa schimbe ceva.
In rest, cei care au ocazia, sa se bucure de viata intima si frumoasa pe care o poate oferi o relatie heterosexuala (normala) sa o faca, daca pot sa faca dragoste si nu doar sex cu atat mai bine, si n-au decat sa experimenteze orice.(pe mine spre exemplu nu m-a atras niciodata sexul anal cu o femeie, dar in rest e OK, darcred ca pentru anumite chestii este nevoie si de sentimente puternice, nu poti face orice cu oricine).
Edica, incearca sa nu te ascunzi dupa dictonuri false, daca esti cu adevarat ceea ce vrei sa pari ca esti, iti recomand sa cauti un barbat priceput si ai sa ai norocul sa gasesti unul, s-ar putea sa te “vindeci” mai usor decat crezi, cu atat mai mult cu cat sustii ca esti si vesela, asta insemnand ca structura ta este mai putin lipsita de rigiditate.
Noname :) said
am May 27 2009 @ 11:22 am
Am citit cu mare interes (si cu MULT mai mare dezgust) acest articol. Daca ambasadorii din Anglia si Olanda (tari cunoscute pentru numarul mare de homosexuali din ele) sunt incantati de ideea de a se imbraca in fustite si de a avea rozeta cat gura de canal este strict problema lor personala.
Nu am nimic cu persoanele de orientare homosexuala cat timp nu isi iau lumea in cap. Relatia normala este intre barbat si femeie. Homosezualismul, pedofilia, lesbianismul, zoofilia si alte practici “neortodoxe” nu sunt in conformitate cu o societate normala. Asta nu inseamna ca nu pot fi practicate (homosexualismul si lesbianismul doar) de catre persoane care sunt de acord cu asta (ambii parteneri / ambele partenere). Se poate tolera acest lucru atita timp cat nu iti este afisat in mod ostentativ si nu este dat ca un exemplu de viata normala.
De aici insa si pina la a ajunge sa te mindresti cu parada homosexualilor (sau “parada poponarilor” cum mai este numita – domnul Nastase sigur este in tema pe acest subiect) sau sa spui ca un intreg popor este de homosexuali inseamna:
1. un afront la adresa unei natiuni
2. o dovada de imbecilitate demna de Cartea Recordurilor
3. o aluzie foarte serioasa la preferintele sexuale ale celui sau celor care afirma un astfel de lucru.
Repet, nu am nimic impotriva homosexualilor sau a lesbienelor insa nu consider ca fiind in regula sa afisezi drept normale relatii care contravin in primul rand ordinii naturale a lucrurilor.
Iubirea se manifesta sub multe forme. Dezechilibrul de asemenea. Cat timp le avem sub control este in regula. Cat timp ne controleaza vom ajunge pe panta (foarte lunecoasa) pe care sunt “domnii” ambasadori precum si cei care le urmeaza exemplul iar in acest caz e greu sa te opresti, cu atat mai mult sa urci inapoi de unde ai plecat.
In incheiere doresc sa urez domnilor ambasadori doar iubiti cu organe de procreere de dimensiunile celor de elefant. Poate ca la o penetrare mai adanca li se va urca creierul din fund inapoi in cap.
Albu - Sibiu said
am May 27 2009 @ 3:21 pm
Othelo, cum s-a descoperit ca homosexualitatea e o boala? (apropo, o boala poate fi provocata de o educatie precara? – aoleu atunci cati absolventi de studii superioare ar trebui sa fie bolnavi-copti in Romania!). Tie si mie de ce ne plac femeile? Fiindca e o boala si asta? Nu e cumva ceva cu care ne nastem? Revino in secolul XXI sau macar in XX si ai sa afli ca homosexualitatea e ceva ce sta in codul genetic, e o farsa ce natura o joaca unora. A-i declara nebuni si a incerca sa-i vindecam (CU FORTA, nu?) nu e nimic altceva decat o discriminare revoltatoare fata de ideea de civilizatie la care ne raportam mai mereu.
Defaimati-i voi pe vestici, considerati acele tari ca teritorii ale desfraului si pierzaniei dar atunci incetati sa mai cereti vreodata sa gasim in Romania alte comportamente decat cele balcanice, de dispret total fata de cei din jur.
Oare cu ce te afecteaza pe tine, individule, sa stii ca undeva, in alt colt al tarii, un cuplu de homosexuali (care oricum ar exista si fara a fi legalizat) si-ar legifera unirea? Nu poti sa intorci privirea de la ceva ce nu iti place dar care pe tine nu te priveste absolut deloc?!
Aparam familia, nu? Cum de se pot scrie despre homosexuali si revendicarile lor mii de editoriale dar despre adevaratele probleme ale familiilor din Romania, mai ales problema violentei conjugale, nu se spune absolut nimic. Diferenta este ca un cuplu este impotriva naturii iar celalalt, cel in care sotul isi snopeste femeia de cate 2 ori pe saptamana e legitimat de biserica. Si chiar, mergand mai departe cu discutia, oare unde ar fi mai traumatizat copilul? In cazul in care e infiat de homosexuali (nici eu nu sunt de acord cu asta – fiindca acolo ii luam dreptul la alegere copilului) sau cand asista zilnic la scenele de violenta dintre parintii sai naturali? S-au facut cateva campanii mai mult apa de ploaie dar inca n-am auzit vreodata ca Politia sa se autosesizeze in situatia batailor in familie. Dar nu-i nimic, asta e modul nostru natural de a fi, nu? Macar homosexualii, oricat de dezgustatori ar fi prin inclinatiile lor, nu sunt catusi de putin periculosi noua, celor “sanatosi”.
Dati-i baieti inainte de invataturile biblice, duceti ortodoxismul pana pe Marte daca se poate, dar intai de toate invatati sa va iubiti (sau macar respectati) semenii.
aristotela said
am May 27 2009 @ 11:20 pm
“Am fost orice : lasi, tradatori, corupti, mincinosi, insa stiu cu siguranta ca natiunea romana nu este una de gay.”
Aceasta fraza m-a lasat “sidefata”, vorba unui personaj tv. Coruptia si tradarea (cel putin cea militara si de tara) sunt fapte penale, lasitatea si caracterul mincinos sunt niste grave defecte morale ale unui individ si ale unui grup social sau natiuni. Dar, potrivit dlui senator, ele nici nu se pot compara ca gravitate cu faptul de a avea o alta orientare sexuala decat cea hetero!!!!!! Mi se pare jenant ca o persoana cu oarecare pretentii ca ar fi educata sa aiba asemenea luari de pozitie.
Inteleg ca sunteti avocat de meserie, presupun ca la baza studiilor dv. se afla si o solida cunoastere teoretica si practica in teoria argumentarii si retorica. Este un procedeu ieftin si lipsit de inteligenta folosirea partii drept intreg, intretinand o confuzie sau mai corect spus o lipsa de rigoare in gandire, in scopul atragerii simpatiei unor persoane cu capacitate critica mai redusa. Exista persoane homosexuale in Romania, asta este un fapt pur si simplu, natiunea romana nu este mai “homosexuala” datorita acestora, nici mai “heterosexuala” datorita celor care se opun manifestarilor publice ale persoanelor LGBT. Nu mai luati natiunea in brate de cate ori va convine, “natiunea romana” ma cuprinde si pe mine si pe dvs, iar eu am o alta opinie decat a dvs. Iar adevarata intrebare nu este ce se intampla cu natiunea romana daca recunoaste drepturi egale pentru persoane homosexuale, ci cum putem construi o natiune care sa cuprinda aceasta diversitate de opinii si comportamente. Ar trebui sa stiti mai bine, se presupune ca asta e misiunea Parlamentului Romaniei si nu verdictele morale la adresa cetatenilor tarii.
timisorean1 said
am May 29 2009 @ 2:01 am
pt toti care sunteti de acord cu pederastii uitativa la link-ul postat mai sus si spuneti daca vreti sa vedeti pe strada in ro asa ceva. oricum au mult prea multe drepturi. ar trebui interzisi cu desavarsire. nu inteleg de ce nu pleaca in sua
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/
Albu - Sibiu said
am May 29 2009 @ 11:26 am
Hehe, timisoreanule, ia spune, cu cate imagini de astea te-ai delectat pana ai gasit cazul asta?
Daca erau femei (femei vs. barbati) in locul barbatilor in anumite ipostaze era ok asa, in public?! Din cate stiu exista anumite reguli si pedepse privitoare la obscenitate, mai ales in public. In plus, din imaginile prezentate de tine, nu prea apar in poze trecatorii (sau macar curiosii). Se prea poate sa fie o manifestare intr-un cerc totusi restrans.
Asadar raspunsul e unul foarte simplu: nu vreau sa vad asa ceva in Romania, e gretos desigur, dar nu as avea de ce sa protestez daca astfel de scene se intampla ferit de ochii mei si ai altor neimplicati. Iar la final o mica intrebare: ti se pare habotnicia o virtute?
timisorean1 said
am May 29 2009 @ 2:35 pm
@Albu – Sibiu
mai bolovanule, link-ul a fost postat de andreea la comentariul
“andreea said
am May 25 2009 @ 11:33 am”
deci nu m-am delectat cautand. nu vezi sa citesti?
p.s. daca e ferit de ochii tai nu-i nici o problema cu astfel de oameni printre noi?
timisorean1 said
am May 29 2009 @ 2:39 pm
@Albu – Sibiu
a fost repostat si de
“eamariashe said
am May 25 2009 @ 4:14 pm
Brr! Dupa ce vezi ceea ce este de (ne)vazut pe saitul recomandat de Andreea… pierzi orice dorinta de a-i proteja pe gay!
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php”
pt avedea toata lumea ca “ei nu sunt o problema”
illmindead said
am June 2 2009 @ 9:33 pm
LOL…inca o ineptie marca PDL. Bai omule, sincer, aveam sperante atunci cand l-am votat pe Popeye. Acum imi bag p*** in tot ceea ce inseamna aceasta tara de c*c*t! Sunteti toti o apa si-un pamant. Niste amibe (cu toate ca daca ar avea inteligenta s-a simiti jignite) libidinoase care mint cu nerusinare si incearca prin orice mijloace sa mai ramana sa mai muste nitel din ciolan (popor). Candva aveam vise, idealuri acum ma c*c pe ele. Am fost naiv sa cred ca aceasta adunatura (in mare parte, pentru ca mai sunt si oameni de treaba) numita de voi natiunea romana (in conditiile in care ~20% nu sunt de descendenta romana, si mai mult si crestin ortodoxa, unde la fel din sondajele voastre masluite iesim 97% cre(s)tini dar in fapt sunteti mai putini. Ateismul prinde la tineri, pentru ca ne-am saturat de panarame ca voi care se folosesc de biserica pentru a-i controla pe creduli/fraieri. Poate ca va trece mult pana se va schimba in bine aceasta tara dar eu nu voi fi aici sa vad. M-am decis sa parasesc “scumpa mea” tarisoara. Eu si inca vreo cateva mii de tineri care ne-am sictirit de voi.
Gangsteri nu aduceti in fata justitiei, de pensionari nu va pasa, copii sunt tratati ca niste gunoaie si educatia e de tot c*c*tul in schimb pe voi va f*te grija de gay. Cunosc persoane (un el si o ea, din State, logic) care au fost crescuti in familii gay. Ambii sunt hetero si au si doi copii. Ideile voastre de care Torquemada ar fi fost mandru imi repugna.
F*cking die!!
ro_vik said
am June 20 2009 @ 1:14 pm
Va salut pe toti. Ce sa zic … sunt un tip din bucuresti si sunt atras de baieti, barbati. Va dezgusta, scuze. Sunt un tip cat se poate de normal, daca te uiti la mine pe strada nu iti dai seama de preferintele mele sexuale. Am vazut si eu link-ul respectiv (Gizas , deci e scarbos de nu mai pot sa stau lungit pe pat … oribil). Nu se intampla asa ceva la nici o parada LGBT la care am participat. ex: Dublin, Barcelona, Londra … Ce apare in link-ul ala, din punctul meu de vedere, sunt sa zicem perversiuni ale homosexualilor, fetish … etc. Aceleasi perversiuni apar si la heterosexuali , banuiesc ca toti a-ti vazut ce filme sunt pe internet … (daca a-ti gasit acest link, banuiesc ca a-ti gasit si altele in care apar heterosexuali). Ce apare acolo nu este o parada gay. Acolo e foarte simplu: toti incalca o lege – act sexual in public. In Romania legea e clara in aceasta privinta: indiferent de orientarea sexuala, este condamnata de lege expunerea organelor genitale in public. Link-ul e dat exemplu aici pentru a dezgusta opinia publica si un motiv in plus pentru a creste ura romanilor (si asha cu capul varza) impotriva comunitatii LGBT (lesbi, gay, bisexuali, transexuali). Dupa cum se vede LGBT cuprinde mai multe categorii de minoritati, printre care si bisexuali. Sincer ar fi mai indicat sa se discute pe tema bisexualilor, de exemplu barbati casatoriti si cu mai multi copii care se duc si se agata cu alti barbati pentru sex. Oricum media romaneasca a prezentat prost minoritatea homosexuala de cele mai multe ori dand exemple gen naomi sau mai shtiu eu ce rupta (rupt) care vrea sa devina artist(a). De fapt ce face media roamaneasca ? Vrea sa vanda si sa faca bani si in Romania sa faci bani repede si mult e sa prezinti numai aberatii si scandaluri. Ce e rau e ca omul inghite si se dezgusta, dar cel mai grav e ca starneshte si ura, ura care va avea repercursiuni grave asupra tuturor in tara asta.
Sexul acela in strada din cate am avut are loc in America, sa-mi spuneti si mie cati dintre romani, indiferent de orientarea sexuala, nu ar vrea sa se mute cu totul peste ocean si sa duca o viata decenta??? Credeti ca daca 200 de burtosi fac sex in public pe o strada dintr-un sta ii opreshte sa mai plece in statele unite? Acum ma apuc sa caut si eu link cu ceva dezgustator in care apar cei “normali” si heterosexuali si il public aici; dar nu ma intereseaza sa prezint deviatiile sexuale ale “normalilor”. Urat din partea voastra sa stati sa cautati pe internet un link cu asemenea porcarii care-ti intorc splina pe dos si sa o prezentati de genu’: ” uite ce se va intampla daca lasati sa se desfasoare parada gay” . Aveti un suflet urat! D-aia sunt colegi de banca cu sora noastra Bulgaria. Si deja am repetat clasa I de nenumarate ori, din cauza oamenilor ce cauta linkuri dezgustatoare pe internet cu burtosi ce fac sex in public.
De gluma cu Decebal si Traian ii las pe mai marii noshtii istorici contemporani sa discute liber. E doar un banc …
D-aia pleaca lumea din tara asta, de prea mult bine. Fug de biserica, viata buna, oameni cinstiti, siguranta pe strada, copii educati, sistem de sanatate foarte capabil, etc. Suntem o tara plina de filosofi dusi cu capul care habar nu au ce e aia viata, decat o mana de oameni care neconduc si ne tin aici ca sclavi.
ro_vik said
am June 20 2009 @ 1:17 pm
… am uitat sa specific ca nu am participat la nici o parada gay in Bucuresti. Si asta shtiti si voi de ce. Si pe mine ma dezgusta. La noi inca e vazuta ca pe o iesire in public de genul “ura sunt homosexual ,,, ). In celelalte orase europene am fost pentru ca este o mare distractie, muzica, multa lume si concerte pe cinste. La noi? E o bataie de joc, ca de altfel tot ce se organizeaza in tara asta.
Multumesc. si sper ca o feliuta de lamaie gasiti prin casa.
ro_vik said
am June 20 2009 @ 1:23 pm
am recitit textul si am vazut ca am facut unele greseli … doar nu o sa stati acum sa analizati gramatical textul … ash prefera sa se analizeze ideea in sine, ce am vrut sa comunic… doar nu o sa ma faceti acum analfabet … ca nu are rost, suntem in Romania, si tot Vanghelie e primar … merci
ianny said
am July 5 2009 @ 4:36 pm
mai lasati i in pace ce avetii cu eii gay i???? de ce nu va plac???
ianny said
am July 5 2009 @ 4:38 pm
sau mai bine zis cui fac eii rau daca nu o fac in public si nu deranjeaza pe nimenii
Lucika said
am August 10 2010 @ 11:47 am
Oare e pacat sa ne iubim intre noi?Oare e pacat ce facem?OARE OARE OARE.TOTI STIM SA JUDECAM…!!DAR JUDECATA CE-A DREAPTA NU SE AFLA AICI…IN LUME….FACETI CEIA CE VA DICTEAZA INIMA…CE SIMTIT CA E BN PT VOI…RESTU MAI PUTIN CONTEAZA..!!VA SPUN DIN PROPIA EXP…SI ANUMITE LUCRURI CARE MISAU INTAMPLAT IN VIATA PANA ACUM..NU AM PREA MULTE MULTA SC.STUDI..ETC.DAR CHIAR NU CONDAMN PE NIMENI PT CEIA CE FACE…VIATA TI-O DA PARINTI TAI…CU AJUTORUL DE SUS FORTAZA SUPREMA ETC..D-ZEU..AP RETINETI UN ASPECT AM FOST LA AP TOTI CEI CARE REPREZINTA BISERICA…CALUG..PREOTI…SI STITI CE IMI SPUNEAU MAJ..FIULE SA IUBESHTI NU EE UN PACAT…DAR AI GRIJA PE CINE IUBESTI..IUBIREA E DE MAI MULTE FELURI ETC…CE SA INTELEGEM?ADIKA HOMOSEXUALITATE ETC….E CEVA RUSHINOS..DA?DAR CEIA CE FAC ASTIA CARE NE CONDUC CE MAI EEE?CA NEAU TRASFORAMT IN SCLAVI EUROPEI SI C BATRANI NAU MEDI…ETC ETC..ASTA NU E RUSHINE..?E MULT MAI GRAV..AVEM CHIAR O PRB GRAVA…SI CUM VA SPUNEAM N-AM SUDI SUP..DAR AM AJUNS LA O CONCLUZIE..FARA SA FIM UNITI..CU TOTI..NU O VOM AJUNGE AB NICAIERI…!!CAM ATAT AM AVUT DE SPUS…CHIAR SUFAR..PT CEIA CE SE INTAMPLA..DAR CRED CA VIZ…PE CARE L-EAM AVUT…MIAU DAT-O PUTERE CARE MA TINE VIU..MA ADAPTEAZA ORICAREI SITUATI..AP STITI CINE ESTE CE-L MAI MARE SCRITOR..?NU EX..SI NICI NU VA EXIST NICIODAT..POOOP RO..!!FORTA SUPREAM SA FIE ALATURI DE CEI UNITI..!!!