Solutia haiduceasca este cea prin care Romania trebuie sa se impuna in fata lacomiei bancilor

Tweet this

Astazi, miliardarul Ion Tiriac s-a alaturat mesajului transmis bancilor de premierul Boc si de parlamentarii Urban Iulian si Daniel Buda, care avertizau sistemul bancar romanesc sa isi repozitioneze respectul fata de clientul roman, la fel ca in cazul clientului francez, german sau italian, sustinand ca bancile actioneaza la acest moment impotriva intereselor romanilor si ale Romaniei.
In schimb, surprinde pozitia adoptata de Mircea Geoana, care demonstrand abandonarea pozitiilor sociale, critica pozitia adoptata de politicienii PDL, sugerand ca bancile ar trebui lasate in continuare sa isi bata joc de consumatorii romani si de firmele romanesti carora le refuza creditarea sau le-o ofera in conditii umilitoare.
Geoană critică ameninţările lui „Robin Hood” Boc: Nu cred în soluţii haiduceşti, nu suntem într-o stare de război cu sistemul bancar„Am făcut un împrumut masiv pentru a putea să încurajăm repornirea creditării şi să descurajăm repatrierea de profit. Varianta haiducească este ultima soluţie şi nici nu prea dă rezultate”, a declarat, miercuri, preşedintele PSD, Mircea Geoană.
Solutia haiduceasca inseamna sa iei de la bogati sa dai la saraci; Impunerea respectarii legii inseamna haiducie ? atunci haiducie sa facem ca romanii asteapta si merita sa primeasca acest lucru : bancile sa respecte legile acestei tari !
Vreau sa va spun ca am participat astazi la o conferinta a ziarului Ziua, la care au participat reprezentantii principalelor firme de transport de persoane din Romania. In mod cvasiunanim, absolut toti acesti investitori romani, s-au plans de conditiile umilitoare in care sunt strangulati economic de banci sau firmele de leasing, carora nu le pasa de problemele lor, de criza, ci doar de conservarea unui profit care este mai mult decat jignitor si jecmanitor. Nu este posibil ca in perioada de criza partenerii de afaceri sa nu se ajute, si sa fie obtuzi, aruncand astfel micii investitori romani in ghearele falimentului care are la baza o criza financiara declansata de aceleasi banci la nivel mondial.
PDL este de neclintit in decizia de a impune bancilor sa respecte consumatorul roman de servicii bancare, iar cei care trebuie sa cedeze sunt bancile. Nu este posibil si nu vom accepta ca Romania sa ramana tara-campioana europeana la :
- numarul de comisioane bancare percepute solicitantilor de credit
- valoarea comisioanelor bancare percepute solicitantilor de credit
- valoarea taxelor de acordare si administrare a creditelor
- valoarea dobanzilor percepute la creditele acordate
- conditiile de creditare impuse.

PDL refuza sa mai lase Romania sa fie colonia bananiera si paradisul fiscal al bancilor. Banca si clientul sunt doua parti ale contractului de creditare, care trebuie sa se respecte una pe alta; daca banca refuza sa inteleaga acest lucru, iar clientul roman este prea sarac ca sa isi permita sa se lupte cu banca pentru apararea drepturilor sale, este datoria politicienilor sa o faca. Si o vom face.


Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei


CABINET SENATOR : Preciziei Business Center
Bucharest, Blvd. Preciziei,
no.1, 6 district
BIROU SENATORIAL OTOPENI
Otopeni, Calea Bucurestilor, Nr. 16, Bloc B24, Et. 1, Ap. 14
Telefon 0314253465; 0314253466
Fax: 0314253467; 0314253468

BIROU SENATORIAL BALOTESTI
Soseaua Unirii, nr. 152, Balotesti, Ilfov
Telefon : 021 317 40 90
FAX : 021 317 40 90

BIROU SENATORIAL BUFTEA
tel: 0310222486
Adresa:    Blvd. Mihai Eminescu, nr.11,Buftea, judet Ilfov




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1354

32 Comentarii pana acum»

  1. Dora said

    am May 20 2009 @ 3:35 pm

    Gluma, doar atat!

    Cei 10 pasi ai crizei financiare, pe intelesul tuturor:

    1. Ion are o crasma. Pentru a-si spori vanzarile, el decide sa le ofere clientilor (majoritatea – betivani neispraviti) bautura pe datorie. Isi noteaza cu grija datoria fiecarui client, tinand astfel un bilant al creditelor acordate. Pe masura ce se raspandeste vorba ca Ion te serveste acum in schimbul promisiunii de a plati in viitor, numarul clientilor creste, iar vanzarile de bautura asisderea.
    Pe faza, Ion profita de ocazie si scumpeste tuica si berea.

    2. Un consilier bancar abil isi da seama ca afacerea lui Ion este de viitor si ii acorda acestuia un credit pentru dezvoltarea carciumii. Creditul este garantat cu creantele acumulate de Ion – promisiunile de plata ale betivanilor care ii trec pragul.

    3. Superiorii consilierului bancar – baieti destepti, cu indelungata expertiza in mobilizarea resurselor financiare – refinanteaza creditul acordat lui Ion prin emisiunea a trei tipuri de obligatiuni, garantate desigur cu datoriile alcoolicilor: BEAUBOND, BEATBOND si VOMITBOND.

    4. Aceste titluri financiare sunt cumparate si tranzactionate apoi pe piata internationala. Multi investitori nu inteleg ce inseamna aceste obligatiuni si cu ce sunt garantate. Cu toate acestea, cererea pentru ele creste, alimentata de cresterea continua a cotatiilor.

    5. Intr-o buna zi, cu toate ca preturile continua sa urce, managerul de risc al unei banci (concediat ulterior, fiindu-i reprosata atitudinea pesimista) decide ca este timpul sa ceara plata datoriilor acumulate de betivii care frecventeaza crasma lui Ion.

    6. Datornicii nu au cum sa plateasca. Ion nu isi poate rambursa creditul contractat de la banca si intra in faliment.

    7. Obligatiunile BEAUBOND si BEATBOND isi pierd 95% din valoare. VOMITBOND sta ceva mai bine, valoarea ei stabilizandu-se dupa o prabusire de 80%.

    8. Furnizorii carciumii lui Ion intampina serioase dificultati financiare, dupa ce clientul lor a inchis portile si dupa ce obligatiunile in care investisera masiv si-au pierdut valoarea. Furnizorul de tuica este preluat de o firma concurenta, iar fabrica de bere intra in faliment.

    9. Banca este salvata de la faliment de catre guvern, in urma unor consultari dramatice intre partidele politice.

    10. Fondurile necesare acoperirii pierderilor sunt obtinute prin impozitele platite de catre persoanele care NU consuma alcool.

    In sfarsit o explicatie inteligibila…

  2. ilie said

    am May 20 2009 @ 3:46 pm

    Guvernul decide astazi masuri pentru IMM-uri care ar urma sa relanseze creditarea
    de Carla Dinu HotNews.ro
    8:19 Economie | Companii
    Guvernul urmeaza sa adopte in sedinta de miercuri masuri de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in scopul relansarii procesului de creditare, dupa cum a anuntat ieri premierul Emil Boc. Primul-ministru a spus ca sunt diferente mari in ceea ce priveste absorbtia fondurilor comunitare intre diferitele regiuni ale tarii.

  3. Dora said

    am May 20 2009 @ 3:47 pm

    Si acum, lasind gluma la o parte, cum vedeti o posibila “fortare legala” a bancilor sa dea romanilor imprumuturi? Nu exista nici o lege care sa le oblige la asa ceva si nici propunerea d-lui Boc de supertaxare a bancilor nu e viabila. Stiti de ce? pentru ca vor pleca din tara cu economiile noastre cu tot. Exista inca romani care au bani in banci, fondul de garantare a depozitelor va trebui sa le restituie acestora banii daca bancile isi vor lua talpasita speriati de supertaxele pe beneficii dorite de dl. Boc.
    Mai bine am vedea de ce e secret acordul cu FMI. Nu cumva acolo e buba?
    Nu imi drag deloc de Geoana dar, culmea, de data asta nu a vorbit prostii. A precizat doar ca legal e o piata libera, inclusiv pentru banci (desigur a spus-o cu alte cuvinte!).

  4. VIOREL URBAN said

    am May 20 2009 @ 3:50 pm

  5. URBANNEWS - DEBITE CREDITE said

    am May 20 2009 @ 3:51 pm

  6. Zorro said

    am May 20 2009 @ 4:00 pm

    DA, nu mai putem rabda!!!!
    Ajunge cu atata nerusinare. S-au privatizat bancile si acum ne jupoaie de vii! Cine a castigat din privatizari? Romanii in niciun caz! Noi platim dobanzi si comisioane, iar profiturile se duc in Austria, Italia si alte state din UE.

    Sa se treaca toate bancile in proprietatea statului!

  7. Eugen said

    am May 20 2009 @ 4:03 pm

    Geoana este un cretin; el ia credite preferentiale, vegeteaza pe banii contribuabililor, fara sa aiba habar cat de greu este sa ajungi sa muncesti doar ca sa platesti dobanzile uriase percepute de banci

  8. spitzbergen said

    am May 20 2009 @ 4:05 pm

    Cred ca geoana nu realizeaza adevarata realitate altfel nu ar putea sa spuna asemenea aberatii abominabile ! Mai are putin si o sa ne spuna ca se bucura ca sunt atatia clienti de la banci abuzati si umiliti + furati la greu!

  9. Buduru said

    am May 20 2009 @ 4:08 pm

    @Dora

    Atat pentru meritul tehnic, cat si pentru cel artistic, 10 pe linie!

    Nu se putea o istorioara mai buna din care sa rezulte ca, de fapt, producatorii de bunuri, prestatorii de servicii si contribuabilii onesti sunt singurii care pierd! Bancile “se scot” cu banii de la guvern, iar betivii “se scot” mutandu-se la crasma lu’ Gheorghe, care va fi, de asemenea, finantata de banca salvata de guvern, cu banii contribuabililor si ….citim, din nou, primul comentariu!

    Do while

    World’s end!

  10. T. VIorel said

    am May 20 2009 @ 4:37 pm

    Buna ziua dle Urban. Ma numesc T. Viorel, sunt din Iasi si as dori sa va intreb daca imi puteti oferi un sfat sau niste informatii referitoare la procedurile pe care as putea sa le folosesc pentru a ma indrepta impotriva impotriva unei banci pentru practici abuzive in relatia comerciant – client. Apelez la dvs deorare am avut in vedere asistenta judiciara oferita unui domn din Buzau despre care am citit in presa ca ar fi obtinut o hotarare definitiva si irevocabila in ceea ce priveste anularea clauzei contractuale prin care banca putea oricand sa majoreze dobanda fara acceptul clientului.

    problema mea e in esenta asemanatoare. Am contractat un credit pentru achizitionarea de produse electronice de la Media Galaxy in urma cu 4 ani. O data cu acel credit mi s-a pus la dispozitie si o linie de creditare in valoare de 1600 lei, suma nu foarte mare avand in vedere vremurile actuale. Am terminat de platit creditul in urma cu aproximativ 1 an de zile, ramanand sa achit limita de creditare. Din aceasta limita de creditare s-a consumat 1300 lei . In fiecare luna imi vine acasa un extras de cont, in baza caruia achit o dobanda aferenta sumei utilizate. Tot ce am de platit se compune din dobanda datorata si comisionul lunar de administtrare cont,care mi se pare exagerat de mare si abuziv,fiind de 4,5 lei. Dobanda la retragere de numerar este de 33,5 % asa cum apare indicat in extras,insa consider ca este mult mai mare deoarece nu se face nici o referire daca este DAE (dobanda anuala efectiva care cuprinde toate costurile).

    neachitarea sumei minime de plata ( ce reprezinta conform extrasului 2,5 % din soldul final ) pana la data care este indicata in extras are consecinta aplicarea unui comision de intarziere de 45 de lei,care sincer vorbind, ESTE INFIORATOR DE MARE raportat la suma datorata. Mentionez ca acest comision a fost initial de 30 de lei ,fiind majorat unilateral de catre banca la 45 lei in mod abuziv ( nu am semnat nimic, nu mi s-a adus la cunostinta nimic, nu a venit nici o informare scrisa comunicata de ctare banca,etc).

    Vreau sa fac o sesizare la ANPC in legatura cu practicile uzitate de BANCPOST, avand in vedere ca aceasta banca a mai fost amendata pana acum de 2 ori pe aceleasi considerente. As dori , daca se poate ,sa ma indrumati ,sau cel putin sa-mi aratati ce model de plangere sa folosesc impotriva bancii, pt ca nu doresc actionarea in judecata a acesteia, pt ca in acest caz, creditul ar deveni scadent imediat,chiar daca as obtine o hotarare favorabila mie.

    Cu consideratie.

  11. Dora said

    am May 20 2009 @ 5:02 pm

    Buduru, multumesc dar nu-i meritul meu, am primit-o si eu pe mail si am postat-o la locul potrivit…

  12. nelu said

    am May 20 2009 @ 5:28 pm

    dora, conteaza ca ai spus-o chiar daca nu-i productie proprie..gluma, gluma, dar cam suna a realitate.. asa cum bnr intervine in stabilirea cursului valutar, nu poate interveni si in sistemul de creditare sa puna niste limite in sus si in jos?

  13. cbabeanu said

    am May 20 2009 @ 6:03 pm

    “Solutia haiduceasca” este doar in mintea proasta a lui Boc !!!

  14. edut said

    am May 20 2009 @ 6:05 pm

    daca vrea BNR,poate…nu poate sa oblige bancile existente sa mai acorde credite,in schimb poate da o lege ca in Italia de ex.pt creditele actulale,sa poata fi transferate dupa cum vrea clientul fara taxe de reziliere,doar banii dati inapoi si preia alta banca riscul…asta inseamna concurenta loiala..cine e banca serioasa si stabila…va prelua actulalele credite,cu dobanda justa si vor avea clienti,cine practica japca,sa dea din buze si sa plece mai la est de noi,cum deja fac…sa vezi atunci reclame fumoase la televizor….nu ce vedem acum.AVANTAJ CLIENT…asa avantajati am fost ca ne ustura…..

  15. Radianu Mihai said

    am May 20 2009 @ 6:09 pm

    stimatilor!
    va rog foarte mult sa nu il mai citati pe PROSTANACUL de geoana in
    nici o imprejurare!
    un politician mai tampit ca asta nu cred ca exista si desi nu-l simpatizez pe iliescu,ba din contra,acesta a vut dreptate cand l-a
    caracterizat scurt pe politicianul geoanaca fiind un prostanac!
    marginalizati-l si nu ii mai dati credit in nici o privinta!
    este prost,prost,chiar inadmisibil de prost!

  16. edut said

    am May 20 2009 @ 6:47 pm

    pt Dora…am reusit sa zambesc la explicatia data,dar parca lipseste ceva din evolutia crizei…ce se intampla cu fabrica de bere cand declara falimentul?si fabrica de distilare ?au fost sterse datoriile sau au fost cumparate la pret de nimic?oricum produc mai departe ca fara alcool cum mai rezista lumea nu reusesc sa imi explic

  17. timisorean2 said

    am May 20 2009 @ 7:16 pm

    edut draga, eu am fost doar mesagerul…
    sigur, povestea poate continua, ai dreptate ca fara alcool nu mai rezista lumea si probabil ca fabricile de bere si distilare sint preluate de niste smecheri care este… imagineaza-ti tu mai departe ce poate urma…

  18. politika said

    am May 20 2009 @ 7:31 pm

    Nu este necesara nici o HAIDUCIE !
    Este necesara STAREA DE NORMALITATE !!!
    Este necesar sa fie pedepsiti toti aceea care au permis (aprobat) accesul in Romania a bancilor care se ocupa cu excrocherii (in limbaj mai academic se numesc “suprataxare”, “dobanzi active mult mai mari decit dobanzile pasive”, “inginerii financiare” – in perioadele de variatie a cursului de schimb , “spalarea de bani” …etc.
    Ciudat este ca lipseste CADRUL GENERAL de reglementare a operatiunilor dubioase, cadru ce trebuia reglementat chiar de BNR … adica de Dom’ Mugur ISARESCU …
    Dar pe el il platesc (si) altii asa ca “mielul care suge de la doua oi e … ” … dar daca suge de la mai multe ??

  19. cristimar said

    am May 20 2009 @ 9:33 pm

    Cred ca era necesara o interventie ,nu cred ca vor pleca bancile cu economiile ,mai cred ca statul ar trebui sa revigoreze CEC-ul in asa fel incat sa devina adevarata concurenta a bancilor lacome ,abia atunci vom avea satisfactie.

  20. Sorin said

    am May 20 2009 @ 9:43 pm

    Sa recapitulam! Boc a dat cu bata-n balta ca sare ca Tarzan sau Robin Hood pe banci ca sa nu mai circule banu! Asociatia bancilor ii spune sa stea cuminte ca vor pleca investitorii daca nu-i lasa sa foloseasca banu investit si muncit! Boc se linisteste, dar presa il intreaba pe Geana si altii ametiti ai crizei ce zic ei, ce-ar face ei ca banu sa nu mai circule! Si dom’ Urban vrea sa opreasca circulatia banilor in economia mondiala! Sau sa ia romanu credit cu 18-20% dobanda+ comisioane. In conditii in care EURIBOR-ul a scazut de la 5 la 1%, noi platim 8% dobanda la Euro! Dom’senator avem un guvern de aerieni. Sau de masoni cretini!

  21. Sorin said

    am May 20 2009 @ 9:47 pm

    MAI BINE ATI VORBI DE UTILIZAREA DEZASTRUOASA A FONDURILOR EUROPENE PENTRU CARE ROMANIA VA FI PENALIZATA SI DE MILIOANELE DE EURO PE CARE ROMANIA (ADICA NOI CONTRIBUABILII) II PLATESTE IN URMA PROCESELOR PIERDUTE LA CEDO!!! Despre asta nimic domnule Senator?

  22. Sorin said

    am May 20 2009 @ 10:33 pm

    CAPITALISM TRADITIONAL
    > > Ai doua vaci. Vinzi una si cumperi un taur.
    Cireada se inmulteste iar
    economia prospera. Le vinzi si iesi la pensie cu
    castigul.

    CAPITALISM CORPORATIST (TIP ENRON)
    > > Ai doua vaci. Vinzi trei dintre ele companiei tale
    listate public,folosind scrisori de credit deschise de cumnatul tau la banca, apoi executi un schimb datorie/creanta cu o oferta
    generala asociata,astfel incat recapeti cele patru vaci, cu o scutire de taxe pentru cinci vaci. Drepturile asupra celor sase vaci sunt transferate,printr-un intermediar catre o companie din Insulele Cayman, detinuta
    in secret de actionarul majoritar, care revinde
    companiei tale drepturile pentru toate cele sapte vaci. Conform raportului anual, compania detine opt vaci, cu o optiune pentru inca una. Vinzi o vaca pentru a cumpara un presedinte al SUA, ceea ce te lasa cu noua vaci. Nu se furnizeaza nici o foaie de bilant impreuna cu comunicatul.
    Publicul inghite.

    COMPANIE AMERICANA
    > > Ai doua vaci. Vinzi una si fortezi pe cealalta sa
    produca lapte pentru patru. Esti surprins cand vaca moare.

    COMPANIE FRANCEZA
    > > Ai doua vaci. Faci greva pentru ca doresti sa ai
    trei vaci.

    COMPANIE JAPONEZA
    > > Ai doua vaci. Le reproiectezi astfel incat sa fie de zece ori mai mici decat o vaca obisnuita si sa produca de douazeci de ori mai mult lapte. Apoi creezi imagini animate ale vacii, numite Cowkemon si le promovezi la scara globala.

    COMPANIE GERMANA
    > > Ai doua vaci. Le reproiectezi astfel incat sa
    traiasca 100 de ani, sa manance o data pe luna si sa se mulga singure.

    COMPANIE BRITANICA
    > > Ai doua vaci. Amandoua sunt nebune.

    COMPANIE ITALIANA
    > > Ai doua vaci, dar nu stii unde sunt. Pleci in pauza de pranz.

    COMPANIE RUSEASCA
    > > Ai doua vaci. Le numeri si afli ca ai 5 vaci. Le
    numeri din nou si afli ca ai 42 de vaci. Le numeri din nou si afli ca ai 12 vaci. Te opresti din numarat vaci si deschizi alta sticla de vodca.

    COMPANIE ELVETIANA
    > > Ai 5000 de vaci, dintre care nici una nu-ti apartine. Facturezi celorlalti cheltuieli de depozitare.

    COMPANIE INDIANA
    > > Ai doua vaci. Te inchini la ele.

    COMPANIE CHINEZA
    > > Ai doua vaci. Ai 300 de oameni care le mulg.
    Declari somaj zero, productivitate bovina inalta si arestezi reporterul care a publicat cifrele.

    COMPANIE ROMANEASCA
    > > Ai 6 vaci, costuri cat de 10, mulgi doar 3, alergi
    bezmetic printre ele, mai aduci personal pentru alte 5, dai faliment dai vina pe bou.

  23. Aer Cond said

    am May 20 2009 @ 10:49 pm

    Nu urmareste nimeni sa ne apere interesele.

  24. Ilie said

    am May 20 2009 @ 11:18 pm

    Bai fratioare al lu Dumnezeu opriti-va ca distrugeti tara!!!!!!!!!
    Voi va puneti cu bancile???? Ne omoara pe toti nu ne mai ramane nici praful de pe drum!!!!!! Nici habar n-aveti in ce va bagati, o singura banca din aia face cat 3 Romanii, nici voi nici PSD care au inebunit de cand sunt la putere!!!!
    Nici Obama n-are putere sa se puna cu bancile, nu va dati seama ce faceti!!
    Trebuie negociat, trebuie luate alte masuri progresiste nu comuniste!!! Si v-am spus ca asa se va intampla, v-am spus ca 20 de miliarde nu va ajung pentru prostia pe care vreti sa o faceti, v-am spus ca o sa ramaneti fara bani!!!
    Bai nene ascultati oamenii care lucreaza in sistem, nu va luati dupa Pogea ca Pogea n-a riscat un leu in piata interbancara in viata lui, habar n-are cum merg lucrurile!!!
    Doamne, Doamne, dar-ar Dumnezeu sa-si revina America fiindca se alege praful altfel…

  25. Ilie said

    am May 20 2009 @ 11:20 pm

    @Sorin: =))=))

  26. loreta said

    am May 21 2009 @ 1:48 pm

    aveti dreptate d-le urban.v-am trimis un mail acum cateva zile prin care reclamam un abuz al unei banci .as dori un raspuns…

  27. catalos said

    am May 21 2009 @ 5:52 pm

    Mesaj pentru “handicapatul partidului” GEOANA….:

    Nu vrei sa-mi platesti si mie ratele la apartament, pt un credit obtinut cu greu pe 30 ani, in care rata lunara e de 13 EURO si dobanda de 211 EURO???????????????? Si asta in conditiile in care nu fur, nu talharesc ci muncesc cinstit (cu salariile reduse din cauza crizei) intr-o societate de acoliti si “imbacsiti” de parlamentari, care nu stiu altceva decat sa-si rotunjeasca conturile. DAR TINETI MINTE ….. VA VENI SI VREMEA VOASTRA SA PLATITI…

  28. HAIDUCUL Afgan said

    am May 21 2009 @ 6:53 pm

    Citesc ce scrie Dora si va recomand sa cautati doua filme care umbla de ceva timp pe internet…
    Se numesc ZEITGEIST SI ZEITGEIST ADENDUM…sunt facute pe intelesul americanului timpit, care nu stie nici care e satul urmator, dupa al lui…
    E tradus si pe intelesul tuturor…Chiar daca expune problema americana, e valabil oriunde in lumea asta…
    ILIE…roagate sa moara mai repede Imperiul American…ca altfel chiar ca am dat de Dracu…
    Sau poate te intereseaza modelul Afganistan…Irak…
    Vin cu tancuri, avioane …etc…demoleaza tot…Collateral damage, cit cuprinde(oameni morti)…dupa care companiile americane vin si RECONSTRUESC…Trezestete omule…sau ai sa devii, PARVENITUL PERFECT….
    Apropo…nu o sa-ti multumeasca pentru ca le-ai aparat cauza…nu stiu ce e aia…sa multumesti…

  29. HAIDUCUL Afgan said

    am May 21 2009 @ 7:08 pm

    Catalos…am vrea noi sa vina vremea…DAR…
    Cind dai bani cu dobinda si dobinda la dobinda…si dobinda la dobinda dobinzii… Sa va fac teoria BATULUI DE CHIBRIT?
    NU e cazul…CRED…SPER…
    Datoria CETATEANULUI catre banca si STAT …nu se va termina niciodata, pentru ca el va plati INTOTDEAUNA…doar DOBINZILE adunate …si nici o data…valoarea reala a imprumutului…Deci…
    La omul sarac…nici boii nu trag…
    DACA nu schimbam…la nivel mondial…nu doar la Rominica…ca nu se poate…sistemul asta bazat pe bani…NU SE VA TERMINA NICIODATA…indiferent citi haiduci ne vom trezi…
    Mai rau e ca o data cu noul imprumut….Romania s-a afundat si mai tare…Sunt curios ce regie de stat sau resursa naturala a mai ramas de privatizat…
    Mai e vreuna?…
    PRIVITI FILMELE si o sa intelegeti tot…
    Inclusiv ce inseamna 11 septembrie…sau cum spun americanii…septembrie 11…911…
    Numarul de urgenta la Americani…
    A naibi nimereala cu zilele si numerele astea …domnule…
    CURAT…MURDAR…Coane Fanica…

  30. Asociatia Clientilor Bancilor din Romania said

    am May 22 2009 @ 1:55 pm

    Din pacate nu prea e poate, cea ce le permite bancherilor sa faca ce vor in Romania, sa procedeze la un sabotaj ordinar numindul lobby:
    http://acbdr.wordpress.com/2009/05/22/jurnal-de-front-i/

  31. DZ said

    am May 25 2009 @ 3:14 pm

  32. DZ said

    am August 15 2009 @ 12:46 pm

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean