“Rendorseg” şi “Poliţia”

Tweet this

Unic in Europa. Politie in ungureste se spune RENDORSEG, e departe de cuvantul romanesc, dar problema e alta, pana la urma : obsesia ungurilor pentru separatism.
Primarul din Sfantu Gheorghe, Antal Arpad, vrea ca viitoarele uniforme ale agentilor de politie din localitate sa fie 'inscriptionate bilingv', dupa ce, miercuri, ministrul de interne Dan Nica a anuntat ca vestimentatia politiei locale se va schimba, incepand cu 1 iunie, relateaza Agerpres. 'Vom solicita ca in Sfantu Gheorghe sa fie uniforme bilingve', a declarat Antal Arpad.

Primarul municipiului Sfantu Gheorge a declarat pentru Agerpres ca, potrivit legii, cetatenii apartinand minoritatilor nationale isi pot folosi public limba materna in localitatile in care ponderea lor depaseste 20% din totalul populatiei, prin urmare considera firesc ca in Sfantu Gheorghe, unde peste 70% sunt maghiari, uniformele politistilor sa fie inscriptionate bilingv cu denumirea institutiei la care lucreaza.

Potrivit ministrului de interne Dan Nica, noul model de uniforma al Politiei va fi adoptat incepand cu data de 1 iunie, viitoarea vestimentatie urmand sa fie aproape similara cu cea a nemtilor. Hainele vor fi confectionate dintr-un material bleumarin pentru angajatii Politiei Nationale si albastru deschis pentru cei din Politia Locala. Insemnele unitatii si gradele celor din urma vor fi atasate pe piept, in partea stanga a hainei, in timp ce Politia Nationala va purta insemnele distinctive pe brat.

SUNTETI DE ACORD CU ACEASTA INITIATIVA A PRIMARULUI DIN SFANTU GHEORGHE ?




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2596

42 Comentarii pana acum»

  1. edut said

    am May 14 2009 @ 5:41 pm

    daca se poate si o vama ar fi momentul sa puna,daca tot sant peste 20%…adica daca ungurul nu citeste rendorseg nu il mai recunoaste de politist?

  2. Xm said

    am May 14 2009 @ 6:08 pm

    NU SUNT DE ACORD
    E O ABERATIE

  3. valentin said

    am May 14 2009 @ 7:01 pm

    Uniforme vorbitoare?
    Udemeristii astia sunt de-a dreptul tembeli. Cum naiba
    vor sa fie uniformele bilingve? Eu stiu ca uniformele
    sunt haine, nevorbitoare.

  4. valentin said

    am May 14 2009 @ 7:02 pm

    Categoric nu sunt de acord cu asemenea aberatie

  5. Latelu said

    am May 14 2009 @ 7:24 pm

    Sunt contra; ce dracu chiar cedam la toate prostiile bozgorilor astia ?

  6. eugen said

    am May 14 2009 @ 7:25 pm

    Hai ca asta mai lipszeste sa vina o scarba de ungur sa spuna ca el nu da actele la control decat daca scrie pe spatele politistului, prostia aia imposibil de pronuntat in maghiara.
    Sa ma pis pe drepturile lor, ca avem noi mai putine ca ei

  7. Tica said

    am May 14 2009 @ 8:04 pm

    Ce sa zambesc cu tine bah ? esti bozgor ? netfunny….cum se zice in bozgoreasca ?

  8. gabriel popa said

    am May 15 2009 @ 1:25 am

    va invit pe dvs si pe cititorii dvs sa sustineti http://www.ad-lot.com , un proiect “de criza” al unui tanar student roman. va multumesc

  9. Cristi said

    am May 15 2009 @ 10:07 am

    La prima vedere pare ceva haios, dar ungurii astia nu glumesc deloc. Astia sunt cazuti in cap si nu au ce face cu banii publici.Ar trebui sa-i ia la intrebari Curtea de Conturi si se vor calma rapid.

  10. Elena said

    am May 15 2009 @ 10:11 am

    NU.
    Am un coleg, Soni (cu care, dealtfel, ma inteleg absolut minunat, el fiind un om minunat). Totusi, ma duc sa-l bat.

  11. rindo said

    am May 15 2009 @ 10:25 am

    daca si in ungaria in localitatile cu multi romani politistii lor au scris in romaneste “agent”si tricolorul romaniei pe piept atunci la sf.gheorghe sa poarte politia acel cuvint dar daca nu vin cu dovezi in acest sens sa taca dracului din gura acesti nimeni in drum care pot sa plece unde pot vorbi numai ungure.ste

  12. dani said

    am May 15 2009 @ 10:51 am

    Timiteti acest text si pe la Vadim, sa vezi ce bilingv va fi la gura!
    Daca treaba cu uniformele iese cu rendorseg atunci eu propun la fiecare ungur cu domiciliu in RO sa scri Bozgor la el pe frunte.

  13. gabi said

    am May 15 2009 @ 10:56 am

    Ungurul este tot ungur!!! Ar trebui pusi cu botul pe labe si trimisi la nastere si la imperiul lor spurcat!!! AR trebui sa le-o tragem in cel mai pur stil romanesc.

  14. politika said

    am May 15 2009 @ 11:02 am

    Daca sustin ca sunt de 2000 de ani aici si inca n-au invatat limba romana inseamna ca au ceva la scufita (fapt ce rezulta si din solicitarile de acest fel)
    Eu as opta pentru o versiune mai larga : uniforma sa fie inscriptionata in 12 limbi de circulatie deoarece suntem in UE.
    Treaba asta sa se faca etapizat : prima data sa se inscriptioneze in 12 limbi hainele primarului (ca sa fie usor de recunoscut de orice cetatean UE) …. si apoi, in functie de rezultate sa se disemineze rezultatul

  15. florin mateescu said

    am May 15 2009 @ 11:11 am

    Revin cu aceeasi plictisitoare intrebare:Fratilor ce atata discutii cu BOZGORII.
    Izolati si impuscati indiferent de varsta si sex. Nu va dati seama ca nu merge altfel cu jegurile astea? Cu astia numai masurile radicale functioneaza. Nem tudom romanul!( nu stiu romaneste!) Glontul si groapa.

  16. Piciu said

    am May 15 2009 @ 11:28 am

    Saracul primar . Ce o fi in mintea lui ?
    Cred ca si supa o face 20% cu taitei romanesti si 70% cu taitei unguresti .

    Daca ar fost capabil sa se ocupe de probleme serioase si sa-si asume responsabilitatea pentru rezovarea lor in mod sigur nu ar mai fi avut timp sa vina cu ineptii legate de uniforma politistilor din Sfantu Gheorghe .

    Sunt surprins cit de multi se lasa antrenati de nationalismul asta desantat si sprijina asfel de actiuni care in esenta nu ne fac viata mai usoara si mai frumoasa , din contra o fac mai agitata si mai nesigura.

  17. Dragos said

    am May 15 2009 @ 11:30 am

    Nu sunt xenofob insa in mod evident, pretentiile maghiarilor din Romania au devenit deja penibile si sfidatoare la adresa noastra.
    De altfel ei asta si urmaresc, sa ne provoace ca sa apoi sa se dea loviti si sa se planga ca nu au drepturi, cand de fapt au mult mai multe decat au romanii care traiesc aici.

  18. edut said

    am May 15 2009 @ 11:48 am

    frumos la Sf.Gheroghe….daca e alimentara sau bar e scris doar in ungureste,daca e fabrica sau distributie scrie in romaneste…

  19. bozgoru iara said

    am May 15 2009 @ 11:54 am

    Vad ca cometariul meu de mai-nainte a fost eliminat, si ati mai blocat si IP-ul. Va propun sa stergeti si toate celelalte comentarii xenofobe care mentioneaza “bozgori” si impuscari, si sa blocati si IP-urile lor, asa ar fi fair nu????
    Mai jos commentul original:


    Bravo, asa articole sa mai publicati multe. Ca sa fie plin site-ul de comentarii xenofobe. Apropo, din cate stiu publicarea a asemenea comentarii constituie mai nou infractiune, asa ca, la mai mare!
    Propunerea de la Sf Gheorghe mi se pare si mie o aberatie, insa e de remarcat ca intotdeauna la o asemenea stire, sectiunea de comentarii e plina de “bozgori”, “impuscati toti”. Bravo mai romanilor, sunteti europeni adevarati.

    Si spor la treaba, ca am IP-uri cate vreau.

  20. senator Urban Iulian said

    am May 15 2009 @ 12:04 pm

    Pentru…Bozgoru iara

    Sincer, ma uimesti; adica tu ceri ca eu sa nu imi pot exprima public o opinie, intrucat pot sa apara comentarii xenofobe ? adica vrei ca sa nu mai luam in discutie libera nici un subiect care vizeaza cererile formulate de etnia maghiara din Romania ?
    Adica ceri sa se limiteze posibilitatea noastra de a comenta asemenea situatii ? Pai atunci cine este xenofob , iredentist si nedemocratic ? Eu , sau tu care ceri acest lucru ?
    Imi pare rau, insa dreptul omului de a discuta nu il poate lua nimeni; si daca sunt romani care sunt xenofobi, poate ar trebui sa te intrebi de ce sunt alimentate aceste chestiuni chiar in Har-Cov acolo unde , romanii sunt frecvent victime ale unor situatii xenofobe, unde sunt provocati ?
    Eu sunt pentru drepturile etniei maghiare, insa sa ni se ceara sa nu mai vorbim macar despre aceste probleme, este deja prea mult .
    Gandeste-te ca poate chiar etnia maghiara provoaca uneori aceste lucruri.
    Iar apropos de etnii : cum se face ca in Ungaria, rromii de exemplu au cele mai putine drepturi dintre toate etniile din tarile UE ? asa exemplu de democratie dati voi , aici in Romania, unde etnia maghiara, are cele mai mari libertati din toata UE ?

  21. Eugen said

    am May 15 2009 @ 12:05 pm

    Bai bozgore, dar nenorocit mai esti. Voi ne discriminati pe noi, si daca tot te dai lovit, platiti din buzunarul vostru, costul inscriptionarii prostiei aia in maghiara pe uniformele politiei; de ce sa platesc eu toate mofturile voastre ? Nu vreau ba

  22. VIOREL URBAN said

    am May 15 2009 @ 12:08 pm

    bozgore e un blog privat

    daca nu-ti convine, du-te unde vrei

  23. radu said

    am May 15 2009 @ 12:11 pm

    vedeti domnule senator daca le acordati atentie unora si altora ce aberatii incep sa scrie ? deja au bagat cu xenofobe, discriminari si altele

    in regiunile maghiare sa vezi cum nu te serveste nimeni daca ceri in romana, ei stiu romana insa de ai dracu ce sunt se fac ca ploua ! am fost nevoit sa vorbesc in engleza cu ei la un restaurant si cand am auzit apoi vorbind cu un ospatar ceva in ROMANA mi-a venit o scarba fara limite !@!!!!!

    rusine maghiarilor care se dedau la astfel de porcarii ! nesimtitilor asta e tara noastra, a ROMANILOR !

  24. bozgoru iara said

    am May 15 2009 @ 12:24 pm

    Stimate domnule senator (daca sunteti cu adevarat dvs.),
    nu cu articolul original era problema ci reactiile de genul “glontul si groapa” care l-au urmat. Cum am zis, exista propuneri aberante de genul acesta, dar asta nu inseamna ca noi toti “bozgorii” suntem de acord cu ele. Insa ura si reactiile de genul celor de mai sus sunt de netolerat intr-o democratie, indiferent de cate drepturi au sau cer minoritatile. Si ca sa aduc si eu un exemplu din UE, Finlanda are o populatie suedeza de aprox 5%, iar limba suedeza este limba oficiala *pe tot teritoriul* Finlandei. Interesant, nu?

  25. CORNEL said

    am May 15 2009 @ 12:26 pm

    asa e radu, unii dintre ei sunt asa de rai ca nu-ti vine sa crezi in ce hal se poarta cu romanii chair daca sunt turisti /consumatori si le aduc bani …

    mi-e lehamite de cateva zone in care am fost si m-am simtit strain in propria tara ! nu se poate asa ceva !

  26. florin mateescu said

    am May 15 2009 @ 12:50 pm

    Catre Bozgoru. In ceea ce ma priveste scarba fata de voi o am tocmai de voi alimentata, si nu oriunde ci in sinul vostru acolo unde traiesc si unde zilnic nu pierdeti ocazia sa jigniti romanii. Dar. Si aici apare caracteristica voastra de haita.
    Numai singuri fiind, nu aveti curajul la manifestari concrete fata de un roman, doar cand sunteti in grup prindeti curaj, spre deosebire de mine, care de cate ori am prilejul ma reped la voi si fugiti ca potarnichile. Halal popor mai sunteti! Niste fiinte jalnice, imprastiate prin lume, supuse unei continue scaderi de populatie, si cu un mare randament, sa vi-l tina Doamne-Doamne, la suicid. Iar tie personaj sinistru, ai de ales, in 24 de ore, respecti legile Tarii, unde esti in delegatie, sau VALEA la voi in pusta.Valabil pentu toti cacaciosii dupa Trianon.

  27. pentru florin said

    am May 15 2009 @ 1:15 pm

    esti un adevarat exemplu florine. cred ca esti mandru de tine. meriti pe deplin tara asta de tot rahatul. sper sa ajungi cat mai repede sub pamantul ei, sa te poti bucura de ea. valabil si pt toti prietenii tai care vorbesc la fel.

  28. Romanii terorizeaza ungurii said

    am May 15 2009 @ 1:24 pm

    Sogor Csaba

    “Secuii v?d în români numai oameni în uniform?”. Din aceast? cauz? nu poate exista o rela?ie normal? între minoritari ?i majoritari în zona secuimii, a afirmat europarlamentarul UDMR Sogor Csaba. El a criticat ?i atitudinea ?i comportamentul unor colegi eurparlamentari la Bruxelles fa?? de România, apreciind c? sindromul cortinei de fier “i-a tâmpit pe unii”.

    Sogor a sus?inut c? pu?inii românii din Miercurea Ciuc ar fi angaja?i cu predilec?ie în “Armat?, Poli?ie, Securitate, Jandarmerie, Pompieri”.

  29. mihai-ticu said

    am May 15 2009 @ 2:19 pm

    daca sunteti in romania trebuie sa respectati legile din tara noastra,va convine sau nu! eu am stat la greci 6 ani si de cate ori incercam sa invat pe un grec romaneste mise spunea:esti in grecia trebuie sa vorbesti greceste si sa respecti legile de aici,nu am vazut nicaieri in europa placute bilingve decat ale tarii in care esti si engleza sa poata citi tot omul unde se afla,deja aveti foarte multe drepturi din moment ce locuiti si aveti cetatenie romana,aveti buletin de ROMANIA???????,sunteti romani,respectati legile de aici!sunt curios daca in germania sau oriunde in europa cereti tot atat de multe drepturi?

  30. ovidiu said

    am May 15 2009 @ 3:16 pm

    Nu etnia ungara este de vina ci primarul care vrea sa se evidentieze. Sta ca boul in birou si cloceste idei.
    Maghiari din Romania sunt oameni gospodari. Nu ca romani de la sate care asteapta statul sa le dea ajutor pe cind barbatii ( si femeile ) stau si beau de dimineata. De cind se stie romanul a convietuit bine cu maghiarii , svabi, sasi , serbi si alte etni.

  31. Ovidiu said

    am May 15 2009 @ 3:44 pm

    Si ce daca a cerut?
    Omul incearca… si nu e prost ala care cere ci ala care da!
    Daca am avea barbati adevarati in Guvern, ar conduce asa cum cer interesele tarii si nu s-ar mai irita atat de elucubratiile unora care nu au ce face.
    Problema este ca procedeaza ca niste tate din piata si “spala toata ziua la varza” in loc sa faca treaba!

  32. Russu Cristian said

    am May 16 2009 @ 8:44 am

    Eu cred ca ar fi archisuficient sa scrie pe uniforma politistilor simplu doar “bou”, ori “corupt”, sau cel mai simplu MILITIA. Ca nimic nu s-a schimbat. Si ca mentalitate, domnule Urban, iarasi gresit. DE ce incercati sa atatati? chiar vi se pare atat de normal?

  33. Un Roman said

    am May 16 2009 @ 8:19 pm

    Peste ani ne amintim ca indiferent de provenienta, crezuri, ideologii suntem mai presus de toate oameni.
    Articolul de mai jos a fost creat intocmai de a dejuca vrajba inoculata in mod demagogic de catre unii politicieni pentru a servi intereselor personale si nu pentru a servi intelegerior din imediata proximitate a vecinatatii.
    Dupa cum definea Hans Morgentau relatiile de alianta din prisma intereselor definite in raporturile de putere dintre subiecti, diferitele în interiorul aliantelor dintre statele secolului XXI confirma neschimbata optica principiului enuntat.

    A fost liniste de Ziua maghiarilor 2005

    Peste 10 mii de persoane, la manifestarile de la Targu Secuiesc
     

    Marko Bela a mai cerut ca toti cei care lucreaza in administratia locala sa invete limba maghiara, sustinand ca acestia sunt platiti din taxele si impozitele colectate in Tinutul Secuiesc.

    “Functionarii de la ghisee stiu din nou ungureste, iar pe ce care nu cunosc limba maghiara trebuie sa-i punem sa invete. Si politistul si toti cei care mananca painea noastra. Fiindca de acum asa trebuie sa vedem lucruile: cel care este functionar aici, in Tinutul Secuiesc, mananca painea noastra.

    La urma urmei isi ia salariul din impozitul nostru, al secuilor, nu din alte surse…apoi atunci sa pofteasca sa vorbeasca in limba maghiara, iar daca nu stie si e functionar, sa invete!” a mai afirmat Marko Bela citat de RGN Press (  Hotnews ).
     
    In lungul drum al civilizatiilor catre timpurile actuale, comunitatiile umane, au suportat  modificari de ordin structural cat si de ordin demografic ca urmare a adaptarii la situatiile aparute. Aceste fluctuatii nu au fost comandate sau create de natiuni ci de anumite forme de conducere, guvernari, dominari. Anumite fluctuatii demografice au adus pe teritoriile statelor, cetateni din statele vecine, carora li s-a oferit adapost ferindu-i din calea napastelor din tara de origine.
    Se pare ca domnul Marko Bela s-a repezit sa faca  declaratii ce nu se reflecta in politica internationala sau in relatiile sociale actuale. Aceasta sarbatoare a fost o sarbatoare a tuturor Maghiarilor din toate colturile lumii. Diferenta sarbatoririi consta ca in alte  state nu s-a cerut celorlalte guverne in aceasta zi nici autonomie si nici independenta. Si nici nu s-a cerut cetatenilor Slovaciei, Sloveniei, Austriei … etc sa invete sa se adreseze sau sa-si castige existenta in alta limba decat cea oficiala a statului.   Si aceste state au functionari publici cetateni de alte etnii, grupuri etnice maghiare, romane, albaneze, bulgare, ….somaleze la fel ca si in intreaga lume.  Functionarii publici sunt reprezentanti ai organelor statului de drept si nu au culoare politica, etnica sau alta, si nici nu mananca alta “paine “ decat aceea data de pamantul romanesc, in cazul de fata.   
    Vor putea romanii sa se arate toleranti si de aceasta data cum s-au aratat din totdeauna?
     Da, la acest examen al provocarilor, romanii vor arata lumii si implicit domnului Marko Bela ca sunt toleranti si cu aceasta ideie ce instiga la acte xenofobe, si vor impune  conditia respectarii prevederilor din Constitutia Romaniei.
    Asadar, domnul cu pricina ar fi indicat sa incerce sa priveasca pamantul de sub picioarele domniei sale care este romanesc si dimineata si seara si oricand. Iar obligatia oricarui cetatean de rezidenta in orice stat este de a vorbi in limba oficiala a statului. In cazul de fata Limba Romana.
    S-au mai vazut cazuri in care o “scufita rosie “ observator in parlamentul European s-a ratacit si nu mai avea cunostinta pe cine reprezinta. Chiar daca toata lumea prezenta se oferise sa-i citeasca, ceea ce scria pe piept, unde atarna un ecuson ce specifica in mod clar tara pe care o reprezentata in calitate de observator si anume “Country Romania”, respectiva “euro-scufita”  striga cat putea de tare ca el trebuie sa se fi ratacit si ca nu este reprezentant al Romaniei.
    In rest, a fost liniste de ziua Maghiarilor……
    ARTICOLUL 2
        Suveranitatea
     
       (1) Suveranitatea nationala apartine poporului român, care o exercita prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice si corecte, precum si prin referendum.
       (2) Nici un grup si nici o persoana nu pot exercita suveranitatea în nume propriu.
     
     
       ARTICOLUL 3
        Teritoriul
     
       (1) Teritoriul României este inalienabil.
       (2) Frontierele tarii sunt consfintite prin lege organica, cu respectarea principiilor si a celorlalte norme general admise ale dreptului international.
       (3) Teritoriul este organizat, sub aspect administrativ, în comune, orase si judete. În conditiile legii, unele orase sunt declarate municipii.
       (4) Pe teritoriul statului român nu pot fi stramutate sau colonizate populatii straine.
    ARTICOLUL 13
        Limba oficiala
     
        În România, limba oficiala este limba româna.
    Constitutia Romaniei din 31/10/2003
    Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 767 din 31/10/2003
     
    Un Roman
    Darius Stan

  34. titanul2008 said

    am May 17 2009 @ 1:51 pm

    Mai rau ne trebuie……se pare ca u ngurii “au rupt mata”

  35. Ion Cristoiu said

    am May 17 2009 @ 3:43 pm

    Ungurii sunt bolnavi. Cel mai bun lucru este sa plece de aici.
    Sa se duca in SUA si acolo sa ceara tot ce vor.

  36. Dan M said

    am May 18 2009 @ 8:33 am

    @politika
    corect, dar aceasta inscriptionare in 12 limbi sa se faca doar in localitatile unde populatia cere inscriptionare bilingva, asa poate mai pun si ei mana pe o carte!

  37. Xaba said

    am May 18 2009 @ 1:24 pm

    Domnule Senator Urban, unde este separatismul in solicitarea inscriptiei Rendorseg pe noua uniforma a politistilor din Sfantu Gheorghe? In ce mod afecteaza unitatea nationala a Romaniei faptul ca, in localitatile cu populatie majoritar maghiara, politia poarta uniforme cu inscriptii bilingve? Asta in conditiile in care exista baza legala pentru acest lucru?

    Din cate am citit, Politia va fi finantata din bugetele locale, deci salariile si cheltuielile (iclusiv cu imbracamintea) politistilor din Sfantu Gheorghe vor fi achitate din taxele si impozitele colectate de la locuitorii acestui oras. Iar daca majoritatea acestor cetateni (platitori de taxe si impozite) doresc ca uniforma politistilor din urbea lor sa aiba o inscriptie in plus, care este problema?

    Cat poate sa coste in plus o asemenea inscriptie? – cam 50 de bani, zic eu. Asta e cea mai mare problema a noastra? Platim cea mai scumpa autostrada din lume (80 mil. eur / km, pe tronsonul Brasov-Comarnic) si devenim isterici pentru panglici de 50 de bani?

    Am citit comentariile precedente si nu am gasit niciun argument logic pentru intrebarea: DE CE NU?

    Domnule Senator Urban Iulian, poate constient sau nu, dar tocmai ti-ai asociat numele cu “bozgoriatorii” de serviciu ai Romaniei. Sper sa-ti faca placere compania lor, adica a celor care in loc sa argumenteze, repeta lozinci fara sa inteleaga ce vorbesc. Pe mine unul m-ai dezamagit. Te credeam mai inteligent.

  38. bozgoru iara (ala cu IPul blocat) said

    am May 18 2009 @ 4:17 pm

    Asa e Xaba, sunt de acord. Mai ales cu ultima fraza. Eu unul am dat unsubscribe de la feedul rss al domnului Urban.

  39. edut said

    am May 19 2009 @ 8:10 am

    pt xaba.Asa e ,va fi finantata din bugetul local??adica din amenzile pe care le platim cei care trecem pe acolo?asta e sursa de finantare?ok…ii puteti cheltui cum vreti atunci pe scobitori,pe flori,ma rog,absolut tot ce va trece prin cap,dar unde e motivul?explica tu daca tot noi nu intelegem la ce ajuta RENDORSEG asta…e in folosul comunitatii vs de vorbitori de limba maghiara?In ce fel va ajuta pe voi daca scrie RENDORSEG?E mai dihai decat POLITIE?respectati mai mult rendorsegul decat politaiul???daca nu gasiti argumente la intrebarea DE CE NU?,va ajut eu…ce ar fi si in cartierele de romi sa scrie in limba lor?sau la machedoni?sau hai mai bine sa desfiintam Politia,ca tot nu place la nimeni cum suna..sa scrie fiecare primarie ce vor sa scrie pe ea cetatenii platitori de taxe…acum daca santeti si amabil sa explicati si dv fara insinuari si acuzatii motivele DE CE DA,va sant recunoscator…

  40. PURIU said

    am May 19 2009 @ 8:55 pm

    RENDORSEG ???

    NU SE POATE.
    PENTRU SIMPLU MOTIV CA LA MILITIENI LE ZICE ASA DOAR DE LA NAGYLAK SPRE SZEGED SI MAI INCOLO. SI PACE … DACA VRETI… DOAR DACA VRETI LA VOI, BOANGHINE PAPISTASE

  41. Goa Uld said

    am May 20 2009 @ 8:20 pm

    Un roman si un ungur pescuiai pe malul unui lac. La un moment dat ungurul prinde pestisorul de aur. Pestirosul de aur ii spune ungurului:
    - Da-mi te rog drumul ca iti indeplinesc orice dorinta.
    Sta ungurul pe ganduri si ii zice pestelui de aur:
    - Vreau sa incercuiesti judetele Harghita si Covasna cu nu zid chinezesc.
    Zis si facut. Cum ii da drumul pestelui acesta ii si indeplineste dorinta.
    Cele doua judete au fost inconjurate cu un zid chinezesc.
    Insa nici nu termina treaba bine pestisorul ca-l inhata si romanul nostru. pestele ii propune acelasi lucru si lui iar romanul il intreaba:
    -Pestisorule, zidul ala are porti si ferestre?
    -NU, ii raspunde pestirorul.
    -Atunci umple zona cu apa.

    Acest banc mi l-a spus azi, un prieten foarte bune, de etnie maghiara.

    Nu stiu ce va tot legati de chestiuni care nu au nici o legatura cu viata reala. Ceea ce lipseste acestei tari este traiul bun si siguranta zilei de maine, pentru care ar trebui sa se ingrijeasca politicienii.
    Dar grija lor principala este sa bage zazanie in oamenii de rand, asa reusind sa abata atentia de la afacerile Politico-Mafiote.

  42. Radu said

    am May 21 2009 @ 4:53 pm

    in romaneste se spune “politia”
    suntem in romania, chiar si la sf. gheorghe

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean