Senatorul Urban : Berceanu este indreptatit sa atace mafia avocatilor care au facut profit din bani publici in guvernarile anterioare

Tweet this

Dupa ce ministrul transporturilor Radu Berceanu a declarat ca intentioneaza sa ceara unei avocate care a castigat 6 milioane de euro de pe urma afacerii exproprierii terenurilor de pe traseul autostrazii Transilvania, senatorul PDL Urban Iulian, declara in sustinerea pozitiei ministrului democrat-liberal :
" Ministrul Berceanu are tot dreptul sa ceara o ancheta in acest sens, pentru ca in guvernarile anterioare sunt mai multe cazuri de avocati sau firme de avocatura care au tocat bani publici, primind in mod preferential contracte fara sa existe o justificare economica.
Exista de exemplu o anumita firma de avocatura, din primele cinci dupa cifra de afaceri, care in ultimii ani de zile, a fost abonata la banii publici, si care a cotizat la toate guvernele din ultimii 6-8 ani de zile, si care va fi supusa unei anchete pentru a se determina masura in care, chiar erau necesare asa-zisele servicii prestate, in conditiile in care institutiile beneficiare avea departamente juridice puternice care se puteau ocupa de rezolvarea problemelor pentru care, s-au platit zeci de milioane de euro din bani publici, fara nici un fel de justificare economica sau juridica.
In cazul in care din ancheta care va fi demarata asupra acestei firme de avocatura se vor constata si aspecte penale, mai multi parlamentari PDL vor cere inclusiv DNA si organelor de urmarire penala sa se sesizeze, intrucat toti banii platiti fara nici o justificare de la bugetul de stat vor trebui returnati . Nu putem admite si asista pasivi la jefuirea statului roman, pentru ca romanii nu platesc taxe si impozite ca sa se ajunga la imbogatirea unor firme de avocatura care afiseaza an de an, in mod ostentativ, profituri de zeci de milioane de euro, iar grosul banilor sunt facuti de pe urma unor contracte nejustificate incheiate cu institutii ale statului care platesc in acelasi timp, salarii la zeci sau chiar sute de juristi, care sunt la randul lor niste profesionisti excelenti.
Banul public nu este sursa de profit ilegal a unor grupuri de interese care au roit in ultimii ani in jurul Palatului Victoria. Nu putem plafona salariile bugetarilor, nu le putem cere romanilor sa stranga cureaua, fara sa cerem celor care au capusat bugetul sa restituie banii incasati ilegal. Este momentul ca politicienii sa redevina garantii onestitatii cheltuirii banului public, si nu cureaua de transmisie a unor interese financiare de culise .
Vom face public cat de curand numele acestei prime firme de avocatura asupra careia vom cere demararea unei investigatii" a conchis senatorul PDL Urban Iulian.


Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 814

18 Comentarii pana acum»

  1. Marius GAITAN said

    am April 24 2009 @ 8:38 am

    Aici sunt 100% de acord cu D-l. ministru Berceanu. Ceea ce s-a intimplat pana acum poate da o imagine negativa asupra poporului roman.
    Sunt o multitudine de proiecte guvernamentale prin care s-au spalat bani negri, care au capusat bugetul statului roman.
    I-mi exprim deschis intreaga consideratie pentru astfel de actiuni si i-mi exprim deschiderea de a da o mana de ajutor in investigarea cazurilor in care sunt implicate proiecte de constructii. Pot asigura sprijin logistic de cel mai inalt nivel in analiza pas-cu-pas pe intreg ciclul de viata a unui proiect modalitatile de initiere, planificare, contractare, executie , monitorizare si control. Utilizind tehnici specifice de Project Management pot demonstra punct cu punct daca s-a gresit, unde s-a gresit si evident (pe baza analizei grupurilor de interese implicate in proiect) ajuta in stabilirea unui cerc de suspecti care a produs “devierea” cerintelor sau obiectivelor unor proiecte.
    Am vazut si emisiunea TV in care D-l. Berceanu incerca sa faca o analiza retrospectiva a contractului Bechtel startat cu 2,4 miliarde euro si ajuns acum la 7 miliarde. Sunt multe lucruri in neregula si acolo in modul de organizare a contractului …

    Daca se vrea ! … se pot face multe !

    Ing. Marius GAITAN
    PM Consultant & Civil Engineer
    EUROPROIECT ESTATE

  2. Doru said

    am April 24 2009 @ 8:51 am

    Fara comentarii.

  3. Pericle II said

    am April 24 2009 @ 8:59 am

    Domnule inginer Marius Gaitan

    Dupa cum scrieti de corect romaneste ,imi dau seama ce analiza sunteti in stare sa faceti.Puteti sa fiti licentiat sau autorizat ca PM Consultant & Civil Engineer (uau!!!) ca eu stiu cate parale faceti.
    I-mi exprim se scrie corect IMI EXPRIM !!!
    Despre Bechtel , sa nu va faceti probleme.Nu vor face nimic in tara asta, dar nici nu pot fi indepartati de autoritatile romane. Mai interesati-va de cercul de interes in care e inclus Bechtel la nivel mondial.

  4. Gabriel said

    am April 24 2009 @ 9:23 am

    Oricum este lupta cu moara de vant. Firma de avocatura are deja fundatie stabila. Nu va raspunde niciodata, va primi partea ei din banii publici si in continuare, si a mai primit si pe uram a mai multor contracte, nu numai de Bechtel. Iar contractul Bechtel ……………. no comment
    Si daca Berceanu scapa de aceasta firma de avocatura, mai sunt inca cu zecile peacolo.

  5. ARTECTU' said

    am April 24 2009 @ 9:31 am

    @ Pericle II : Just !
    Daca dl.inginer evita sa-si faca reclama era un demers absolut corect si moral. Asa, fara sa-i contest eventualele capacitati profesionale, comentariul domniei sale ramane de neluat in considerare.

  6. Elena said

    am April 24 2009 @ 10:08 am

    MUSAT SI BOSTINA ar trebui vizate imediat de aceste investigatii; Uitati-va sa vedeti cum au supt de la toate Guvernele PSD si PNL, in vreme ce juristii institutiilor erau platiti sa le care hartiile. Acest lucru trebuie sa inceteze

  7. Cristian said

    am April 24 2009 @ 10:25 am

    In prima faza sunt tentat sa laud acest efort dar nu cred ca va intra cineva la puscarie pentru acesti bani dati pe cadou. Mai degraba cred ca cineva vrea sa arate cine e seful pe parcela respectiva si ii ia la bani marunti pe aia care nu inteleg asta. Nu neg ca se fura in draci si ca se platesc bani pe lucrari ce nu sunt necesare dar pana nu vad pe cineva in puscarie nu cred ca de fapt se doreste asanarea acestui sistem. Momentan cred ca se aranjeaza conturile in directia dorita. Imi pare rau ca sunt atat de negativist vis-a-vis de un efort ce pare atat de corect.

  8. faqt said

    am April 24 2009 @ 10:44 am

    Cristian… pare. Din pacate, ne multzumim cu aparentzele.

    Guvernul actual clama la inceputuri ca va face o preluare transparenta a “afacerii” zisa guvernare.

    O fi facut-o…. da’ io nu shtiu.
    Dl Berceanu ishi “arata mushchii”. Nu shtiu daca vre-unul din shefutzii demishi (asha vor fi ramas????) a fost incriminat pentru tampeniile pentru care a semnat…

    Banii…s-or dus; nu-i mai “pupa” domnul Pogea… napoi.
    Da’ nici altzii nu s-or “omorat” sa reprezinte “vaca de muls”… eficient. Shi… maeshtrii sunt liber-profesionishti.
    Cei ce i-au angajat , shi au dat banu’ (public…) de ce nu raspund administrativ (shi patrimonial…)????

  9. ildiko said

    am April 24 2009 @ 10:53 am

    Sa nu uitam ca in guvernele anterioare a participat si PDL, unde au fost, de ce nu a luat masuri atunci, poate mai salvau niste bani. Eu cred ca toti sunt la fel, iar in preajma campaniilor se acuza reciproc.

  10. contribuabil said

    am April 24 2009 @ 11:06 am

    Povesti! Cand Berceanu era ministru in 2005 de ce nu a cerut anchetarea firmei? Cand madam Cocos Udrea lua bani de la PSD de pomana ca mare avocat, unde era PDLul? Ce vrea Berceanu este doar aratatul pisicii catre unele firme de avocatura care nu se grabesc sa inceapa contributiile pentru PDL. Vine campania, asa este motivul!

  11. Marius GAITAN said

    am April 24 2009 @ 11:15 am

    @ Pericle ,

    Multumesc pentru sfaturi.
    Aveti dreptate in “analiza gramaticala” a textului, deoarece si (ca si toti ceilalti care totusi comenteaza stirile) fac asta printre alte treburi, in graba …
    Cit despre reclama … fiti siguri ca nu tin sa-mi fac AICI reclama deoarece pot spune cu mandrie ca nu ma plang de solicitari (incercati sa cautati in google “Marius Gaitan” si veti putea intelege …. )
    E mai usor sa stai pe margine sa chibitezi, sa nu te implici si nici macat sa nu te oferi sa dai O MANA DE AJUTOR ! … asta in cazul in care ai totusi de dat ceva ! :-) (no offense )
    Ref la contractul Bechtel, aveti dreptate, stiu si eu “factorii implicati” muuuuult mai bine decit credeti. Si inteleg situatia, in modul meu, dupa cum se spune “vezi ce stii” :-)
    Nu trecutul unui contract este periculos CI VIITORUL ACESTUIA ( este ca-n aviatie : “zborul nu este periculos ; aterizarea este periculoasa”

    Multumesc tuturor pentru comentarii si remarci : intotdeauna este de invatat cite ceva !

  12. Nelu said

    am April 24 2009 @ 2:41 pm

    Foarte bine ca se fac aceste anchete; o sa prinda bine sa se aduca inapoi banii la buget si Musat sa dea cu subsemnatul la DNA. Are multi dusmani in actualul Guvern

  13. Cristian said

    am April 24 2009 @ 10:53 pm

    Repet, eu chiar sper sa vad la puscarie pe aia care fura de la Statul Roman dar din pacate nu cred ca asta o sa se intample prea curand. Deasemenea sper sa fiu contrazis si sa vad la puscarie cativa “oameni de afaceri” si “politicieni” indiferent de culoarea lor politica.In concluzie orice efort in aceasta directie care nu se incheie cu arestarea cuiva mie imi miroase a reglare de conturi si aratarea pisicii… E evident ca aia nu au facut nimic pentru banii in cauza atata timp cat realitatea e clara: NU AVEM AUTOSTRAZI.

  14. Buduru said

    am April 25 2009 @ 7:16 am

    Nu ma multumeste faptul ca “Berceanu este indreptatit…”! Vreau sa vad miscare! De fapt, nu numai firmele de avocatura, ci toate firmele, care realizeaza mai mult de 50% din cifra de afaceri, din contracte cu statul, ar trebui luate la puricat! Facem pariu ca preturile, pentru stat, sunt cel putin duble, fata de cele de pe piata libera?

  15. Marius said

    am April 25 2009 @ 11:47 am

    @ Buduru

    DA, sunt cu >50% mai mari decit pe piata libera, dar aceste firme formeaza (dupa spusele d-lui ministru POGEA) baza celor care-si platesc (si) impozitele catre stat! … restul sunt (probabil) infractori ! … care trebuiesc “amendati” cu Impozitul Forfetar !
    In Romania legea+dreptatea este de partea celor care au banii ! indiferent de sursa de provenienta si daca au fost obtinuti licit.
    Daca firmele platesc cit trebuie si unde trebuie … asta incluzind si impozitele (un fel de impozite :-) ) catre stat … restul e CANCAN :-)

  16. constantin said

    am April 26 2009 @ 10:37 am

    Sa fie investigata si firma de avocatura a Elenei Udrea care a supt din banul public daca tot se cere investigarea.In plus, Berceanu vorbeste de funie in casa spanzuratului, el este seful interlopilor PDL din Dolj asa ca sa nu mai faca pe fecioara neprihanita…el cat a supt de la buget cu firma lui de compozite prin contractul cu Bombardiere?

  17. securistu de scarbici said

    am April 26 2009 @ 9:24 pm

    CORECT ! PT CA EL ESTE UN IMACULAT SI IMPREUNA CU TOV BASESCU AU VRUT AUTOSTRAZI INCA DIN 1997…DA NU LA NOI CI IN AMERICA SAU UNDE MAI AU EI CATE O CASUTA!?APROPO CINE STIE UNDE AU CA IO AM UITAT P MOMENT?ASTEPT PROVINCIA

  18. L Aura said

    am April 27 2009 @ 9:58 pm

    As vrea s-o vad si pe-asta!
    Sunt avocat de 13 ani si NU AM AVUT SANSA (sic!) sa particip, la vreo licitatie organizata de vreo institutie de stat in care sa imi ofer – concurential cu alti colegi – serviciile profesionale. Nici nu cred c-o s-o am vreodata.
    Nu ca as fi avut nevoie de clientela, dar de ce sa nu concuram, legal, oferind servicii juridice, la nevoie institutiilor statului?!? Asa s-ar fi putut – daca era cazul – selecta oferte de servicii de calitate la preturi (onorarii) reale, nu … gogonate.
    Ma rog, nu cred c-o sa se intample in aceasta guvernare sau intr-alta sa se recupereze sumele platite. Nu cred ca se va demara macar ceva in sensul asta.
    Toate (sau 99%) contractele de asistenta juridica se acorda preferential, nu concurential.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean