Batjocura la Altex si Pecef Tehnica
CB s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu aceasta sesizare :
---------- Forwarded message ----------
From: CB
Date: 2009/3/23
Subject: BATJOCURA LA ALTEX SI LA PECEF TEHNICA
To: iulian.urban@gmail.com, office@asistentapentruconsumatori.ro, dan.vlaicu@anpc.ro
Buna ziua!
Imi cer scuze si va rog frumos sa faceti abstractie de unele expresii mai 'deosebite' ce vor fi regasite in randurile urmatoare. Sunt doar ramasitele exercitarii dreptului la libera exprimare sub imperiul supararii si furiei rezultate in urma peripetiilor cu ALTEX .
Textele au fost publicate si pe blogul patriahotilor.blogspot.com .
20.03.2009
Zilele acestea am ramas uimit de tupeul si nesimtirea celor de la ALTEX .
Mama mea a cumparat de la Altex Calarasi un blender. Ajunsa acasa, in Ploiesti, a constatat ca vasul de sticla al blenderului dezvoltase o mare fisura in interiorul sticlei (nu era cauzata de lovitura, ciobitura sau alt soc mecanic - cauza era o bula de aer din fabricatie) . Atat pe suprafata interioara, cat si pe cea exterioara a vasului nu exista urme de lovire mecanica sau denivelari. Blenderul , conform contractului de vanzare-cumparare, are o garantie de 2 ani.
~~ Tin sa precizez ca banii cu care a fost platit respectivul blender erau bani munciti din greu si nicidecum bani furati sau picati din cer. Deasemenea tin sa precizez ca eu , cat si parintii mei, am fost clienti fideli ai firmei ALTEX si peste 50% din electronicele si electrocasnicele pe care le avem fiecare prin casa sunt achizitonate de la Altex.(ma gandesc cu groaza la ce se va intampla cand vor incepe si celelalte produse sa ne faca probleme) ~~
Respectand termenul legal de 2 luni si in functie de timpul avut la dispozitie, la cateva zile dupa constatarea defectului , mama s-a prezentat cu blenderul impricinat la ALTEX Ploiesti (zona Gara de Vest) - 19.03.2009 , ora 11:00 AM .
Individul de la Relatii cu Clientii a spus ca nu este de competenta lor si pe un ton iritat-scarbos a trimis-o pe mama mea la service-ul PECEF TEHNICA(aflat in celalalt capat al orasului, pe strada Toma Caragiu, nr.10, Ploiesti) .
Ajunsa acolo , a trebuit sa astepte peste 30 de minute(cu toate ca nu era afisat la loc vizibil nimic) pentru ca ... conform cu zbieretele unei acrituri de angajat tarnacopist ... a reiesit ca ei se aflau in pauza de masa. Dupa trecerea a 40 de minute din cele 30 alocate pauzei de masa (cafea, tigari si flirturi porcoase intre angajati si angajate) , intr-un final a fost intrebata ce anume doreste...
Un angajat a luat blenderul, s-a uitat la el in scarba si s-a retras intr-o camera(probabil pentru a-l studia mai in detaliu?!?!) din spatele tejghelei. Dupa cateva minute a iesit spunand ca intradevar vasul de sticla al blenderului aventurier prezenta o fisura tipica unui defect de fabricatie si ca il va inlocui conform certificatului de garantie. A spus ca mai dureaza putin deoarece trebuie sa sune la fabricant sa vada daca gaseste vas de schimb... Dupa alte 20 de minute petrecute de angajat in spatele unei usi inchise, a revenit spunand ca a luat legatura cu fabricantul si ca nu a gasit vas de schimb.. daaaarrrr ca poate face rost de unul contra-cost, in schimbul sumei de 49 RON!!!! HUH?!?! CONTRA-COST?!? Pai cum vine asta(poate va intrebati)... Adicatalea nu are gratis (conform cu certificatul de garantie) , dar daca ii da bani gaseste el unul... Hummmmm.
Normal ca omul o lua pe mama drept gasca fraiera (eu tot timpul am tinut legatura cu dansa prin telefon) si incerca sa o faca la buzunar. I-am spus sa refuze categoric propunerea si sa insiste pe drepturile conferite de lege si pe cele precizate in certificatul de garantie al produsului electrocasnic. Vazand imbecilul de la PECEF TEHNICA ca nu ii merge imbrobodeala, a spus ca mai trebuie sa astepte (mama) putin ca sa poata lua legatura cu ALTEX Bucuresti .Apoi a plecat in spatele aceleiasi usi ...
Dupa aproximativ 50 de minute a revenit , si evident deranjat de faptul ca mama mea se afla tot acolo, a spus pe un ton rastit ca a vorbit cu ALTEX Bucuresti si ca de fapt vasul de sticla al blenderului nu face obiectul garantiei deoarece este accesoriu( conform DEX, accesoriu= un element secundar , anex, incidental, complementar) . Mama l-a contrazis (argument confirmat deasemenea de catre OPC Ploiesti), socata fiind de ipocrizia si tupeul fara margini al cretinului, argumentand ca stie clar ca acel vas de sticla este un obiect subansamblu fara de care blenderul nu ar functiona(subansamblu = parte componenta dintr-un ansamblu tehnic fara de care respectivul ansamblu nu poate functiona / DEX). Respectivul a continuat sa vocifereze de parca se afla pe mosia lu' tasu' (cand mi-a spus mama la telefon am vrut sa ma urc in masina, sa las toate treburile deoparte si sa il strang putin de gat pe 'directorul' de la saiba).
In urma unei consultari telefonice cu mine, mama i-a cerut sobolanului jegos sa ii intocmeasca un proces verbal de negatie in care sa precizeze exact ceea ce ii spusese dumneaei pentru ca sa poata depune reclamatie catre OPC .
Bombanind in continuare , talharul de la PECEF TEHNICA, a inceput sa scrie ceva. Nu a apucat sa scrie doua randuri ca un alt coleg a venit si i-a luat procesul verbal din mana rupandu-l in timp ce urla : " Doamna, noi am vrut doar sa va ajutam , ce nu este clar ...Puteti sa va duceti unde doriti , dar pe mine nu ma intereseaza. Rezolvati-va problema cu cei de la ALTEX ."
Mama a plecat cu lacrimi in ochi si socata de atitudinea si comportamentul taranului cretin de la PECEF TEHNICA .
Neavand posibilitatea sa ma deplasez imediat, am indrumat-o sa mearga la OPC sa depuna o plangere . Asa a si facut. Cei de la OPC i-au dat dreptate in totalitate, dar i-au spus ca pentru a putea lua pe deplin masurile impuse de lege trebuie sa se reintoarca la ALTEX Ploiesti (zona Vest) si sa depuna acolo o plangere in doua exemplare. I-au dat toate indrumarile necesare si au spus ca o asteapta inapoi cu copie a plangerii.
De la OPC s-a indreptat catre ALTEX Ploiesti-Vest(in jurul orei 16:00 PM) . Acolo un angajat aproape la fel de arogant precum cel de la PECEF TEHNICA a inceput cu urmatoarea replica: " Doamna, dar de ce va mai agitati atata, ca doar nu costa o avere. Nu sunt multi bani in joc si .... " . Adica parca mama mea avea o pensie de vreo 4000 RON si se zgarcea la niste maruntis . Oare el ar fi aruncat pe geam echivalentul sumei cu care mama achizitionase blenderul , din salariul pe care il lua de la ALTEX ?!?
Generosul angajat al ALTEX Ploiesti a chemat totusi sefa de tura si i-a spus situatia. Mama i-a spus respectivei ca a venit sa lase o plangere la indrumarea OPC Ploiesti. Cand respectiva sefa de magazin a auzit de OPC a pus o fata de parca era Aghiuta stropit cu aghiasma din Vinerea Mare. A schimbat brusc tonul si atitudinea si i-a promis mamei ca in 7 zile ori ii va face rost de un vas din sticla pentru a il inlocui pe cel defect, ori ii va da alt produs la alegere in contul sumei cu care fusese achizitionat blenderul buclucas, ori ii va returna integral suma de bani. In sprijinul acestei promisiuni a facut si un bon de mana cu stampila magazinului. In sfarsit mama mea putea pleca acasa linistita...
A doua zi , mama, a fost sunata de catre reprezentantul firmei ALTEX Ploiesti. Situatia luase din nou o intorsatura suspecta. Reprezentantul a incercat aceeasi placa cu a cretinului de la PECEF TEHNICA. A inceput prin a sustine ca acea piesa de sticla este un accesoriu si nu un subansamblu (precum au certificat si cei de la OPC) si ca nu mai poate fi inlocuita nici piesa, nici suma de bani nu va putea fi returnata, dar ca poate aduce contra-cost un nou vas de sticla. Cand a primit aceleasi contra-argumente a inchis telefonul spunand : "Faceti cum doriti!" Dupa aproximativ 20 de minute telefonul a sunat din nou. Acelasi reprezentant(era probabil sefa de magazin) al ALTEX Ploiesti , de aceasta data pe un ton mai linistit , spunand ca se poate duce in aceeasi zi la magazin sa i se returneze contra-valoarea produsului electrocasnic.
Mama, in naivitatea ei, s-a dus din nou la ALTEX Ploiesti(in jurul orei 18:00 PM) . Acolo o angajata de la garantii a inceput sa intocmeasca actele aferente returnarii contravalorii produsului. Si apoi a incercat sa ii bage pe sub nas (mamei mele) foile sa le semneze repede. Mama, sfatuita de catre mine, a intrebat daca i se returneaza integral suma (conform legilor ce reglementeaza aceste situatii, conform cu certificatul de garantie si conform bonului fiscal atasat) ... Atunci angajata a inceput sa se cam balbaie spunand intr-un final ca trebuie mai intai sa se uite in Atlantis, baza de date in care erau trecute toate preturile produselor aflate in vanzare. Dupa ce s-a facut ca se uita acolo a pronuntat o suma de 2 ori mai mica decat suma pe care o achitase mama mea initial in schimbul produsului electrocasnic(suma inscrisa si pe bonul fiscal) .
Mama a spus ca refuza si ca prefera sa lase plangerea (pe care o avea la ea deja scrisa) si sa mearga din nou la OPC Ploiesti asa cum ii fusese recomandat initial.
Tipa s-a cam schimbat la fata in acel moment si a chemat directorul de magazin. Acesta pe un glas mieros a spus ca stie despre ce este vorba si ca o roaga sa mai astepte pana luni deoarece trebuie facuta o modificare in acte pentru a-i putea returna exact suma inscrisa pe bonul fiscal ... O modificare in acte?!?! Hummmm. Mama, rabdatoare din fire, a acceptat tacit si a plecat constienta de faptul ca traim in Romania , o tara plina de hoti, sarlatani si imbecili.
Astept cu nerabdare ziua de maine... Este ultima sansa pe care le-o dau , dupa care ma voi implica personal urmand toate caile legale ce imi sunt la indemana si facand uz de toate drepturile pe care inca le mai avem in aceasta tara mizerabila.
MAMEI MELE CINE II PLATESTE STRESUL SI BATJOCURA (mama sufera de afectiuni grave ale inimii si de diabet zaharat) ?
BENZINA CONSUMATA PE DUTE-VINO-ul intre PECEF si ALTEX cine o plateste ?
Oare cati alti batrani si oameni care nu isi cunosc drepturile au mai fost fraieriti de catre ALTEX si de catre PECEF TEHNICA ?
______________________________
| ______________________________________ ________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ 23.03.2009 Buuuunnnn.... Din pacate astazi nu m-am putut duce personal cu mama mea (fiind retinut de unele obligatii profesionale), insa am trimis pe altcineva . Eu am tinut legatura telefonic cu dumneaei. Dupa cum deja ma asteptam , nu s-a solutionat problema blenderului buclucas. Sa va povestesc... Chiar daca D.C., directorasul clipicios (clipea des din ochi) de la magazinul ALTEX Ploiesti-Vest, a promis vineri (20.03.2009) ca astazi(23.03.2009) va returna integral contravaloarea produsului electrocasnic, conform sumei inscrise in bonul fiscal ... iar a dat-o pe dupa plop. Cum asa?Pai uite asa...! Mama s-a prezentat la magazinul Altex Ploiesti-Vest asa cum i se spusese. Acolo mocofanul purtator de ecuson in chiept(ecuson pe care scria director de magazin) a intampinat-o cu o paine si cu o conserva in mana (cum pustiilor se face ca mereu ii gasesc clientii pe astia in exercitiul satisfacerii flamanzeniei stomacale) spunandu-i ca trebuie sa astepte pana primeste el un e-mail de la ALTEX Bucuresti . Dupa vreo 15 minute de asteptare, apare si directorasul mocofan , manjit la gura de zacusca(sau ce pacatelor halise el acolo din conserva aia), spunand ca nu este vina lui dar cei de la Bucuresti i-au spus sa nu returneze nicio contra-valoare ... Pai bine mai omule, una spui , una scrieti pe hartiutele cu stampila (obligandu-va in acest fel) si apoi va bateti joc de consumatori? ... Nu este bataie de joc?!?! Pai atunci cum se numeste toata aceasta poveste plina de imbecili si shutzi de buzunare, angajati la ALTEX? A incercat sa o convinga pe a mea mama sa le lase blenderul acolo pentru service?!? Huh? Pai care service? Cel al cretinilor de la PECEF TEHNICA care deja imi umilisera mama si ii rupsesera procesul verbal in fata?!? Drept urmare mi-am sfatuit mama sa treaca la urmatoarea etapa legala(cu sprijinul persoanei care o insotea). Asadar, a depus la ALTEX o plangere cu numar de inregistrare si o sesizare catre OPC Ploiesti. Acum se asteapta raspunsul OPC Ploiesti, dupa care, conform legilor romanesti, daca va fi cazul, vom efectua o expertiza tehnica (din banii proprii) dupa care vom cere daune-interese + plata expertizei efectuate + alte cheltuieli de judecata. Poate va intrebati de ce atata tevatura pentru un blender? Pai nu blenderul este problema. Problema sunt porcii tupeisti si smenarii cioflingari de la ALTEX si de la PECEF TEHNICA !!! Asa ca fapt divers, directorasul clipicios purta ecusonul intors invers si a fost nevoie ca mama mea sa ii solicite verbal numele si functia .(...) Lumea trebuie sa cunoasca adevarata fata a lantului de magazine ALTEX, pentru ca din ce in ce mai putini consumatori sa cada prada hotiilor si smenuielilor voastre . P.S. : Un amic , care a lucrat la ALTEX, imi povestea deunazi cum avea el intelegere/blat cu seful de magazin si ce smenuieli faceau... Cumparau marfa contrafacuta/falsificata (aparatura electro-casnica facuta pe vapor) si o bagau pe raft la vanzare ca fiind oferte speciale, imbrobodindu-i pe clienti ... Si uite asa facea el parte-parte cu seful de magazin (seful de magazin era o ea) . ____________________________________________________ _____________________________________________________ ____________________________________________________________ Va multumesc pentru timpul acordat si sper ca astfel de intamplari sa devina din ce in ce mai rare . Altfel nu vom reusii niciodata sa transformam Romania intr-o tara cu standarde europene si nu vom iesi niciodata din mocirla etichetelor pe care alte tari ni le pun . Semnat, un consumator . foto:monitorulexpres.ro |
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Parmalat said
am March 23 2009 @ 10:25 pm
Ce jigodii! Se vede ca e firma romaneasca!
Cristian said
am March 23 2009 @ 10:26 pm
Vezi tu prietene, de aia nu au voie romanii sa aiba arme… Astia meritau impuscati fara somatie si la asta s-ar ajunge daca am avea arme, desigur pe buna dreptate. Oricum toti ratatii astia se aseamana cu sefii lor care sunt niste jegosi si cu patronul pentru ca cine se aseamana se aduna. Si, apropos, un mare economist spunea ca o firma isi trateaza angajatii ca si clientii si desigur reversul e valabil. Deci, viata de caine comportament de caine. Dureros este ca Statul Roman prin lipsa de protectie a angajatului genereaza acest comportament in fata consumatorului pentru ca daca Statul Roman ar amenda drastic toate abaterile patronilor in relatie cu angajatii atunci si angajatii s-ar simti mai bine la munca si si-ar face treaba cum trebuie. Eu consider ca nu angajatii sunt de vina ci pur si simplu politica firmei. Daca statul nu face nimic sa protejeze mai bine angajatii in fata abuzurilor angajatorilor si patronilor nici calitatea serviciilor nu se va imbunatatii… e un lant al slabiciunilor…
victima said
am March 23 2009 @ 11:24 pm
Si eu trec printr-o situatie asemanatoare, ma refer la ticalosenii, comportament animalic, abuz. Doresc sa va povestesc mai multe si sper sa imi lasati o adresa de mail. Poate daca ne unim noi, cei care inca mai credem in valori morale, vom trage in acest fel un semnal de alarma care poate va avea rasunet si va avea loc o schimbare. Trebuie sa luptam impotriva acestei carcatite care isi intinde tentaculele si care din pacate a facut deja prea multe victime.
Astept raspunsul dumneavoastra.
Va multumesc.
arik weinberger said
am March 24 2009 @ 12:43 am
nu numai cei de la Altex sunt niste hoti si banditi, si cei de la Domo sunt la fel!!! Am avut si eu o aventura cu ei inainte de craciun, dar reclamatia depusa la Domo, si sesizarea la senatorul Orban Iulian, a ramas fara raspuns pana astazi!!! Deh, tare ocupat mai e excelenta sa, dom senator asta de Ilfov!!!!
Mihai said
am March 24 2009 @ 7:25 am
se profita de faptul ca sunt mari retaileri si deh, isi bat joc de consumatorul de rand, care nu isi cunoaste drepturile… sunt niste imbecili! sper sa mature cu ei pe jos opc-ul!!!
online said
am March 24 2009 @ 8:30 am
sa-i pape falimentul… si sa-si cumpere boabe de banii nostrii… asta le doresc…
Gelu said
am March 24 2009 @ 8:49 am
Am avut o problema identica cu cei de la PECEF TEHNICA Ploiesti !!!Tot tarnacopist-ul ala care se dadea sef mi-a vorbit urat(pe mine m-a luat cu: iar ai venit ma ?), tot la el m-am ratoit si eu, tot pe el era sa-l bat si eu…dar au aparut din celelalte camere colegii lui si i-au luat apararea….Vai ce iures a fost, insa tot mi-am propus sa-i rup dintii.Si cu prima ocazie o voi face
).Poate ne strangem mai multi si ii mutam din apartamentul ala care se numeste service…
dani said
am March 24 2009 @ 8:57 am
Am fost angajat la Altex da cate porcarii am vazut acolo, nu imi venea sa cred. Voi nu stiti ca directorii de magazin iau un spor pe treaba asta adica cate produse defecte reuseste sa refuze adica sa nu fie inlocuite cu altele din magazin. Si credetima nui chiar asa mic acel spor!
aXs said
am March 24 2009 @ 9:34 am
si eu am patit acelasi lucru la Constanta..dar abia dupa 10(zece) luni am reusit sa recuperez contravaloarea unui storcator de fructe defect(din fabrica) si dupa zeci de drumuri, reclamatii,s.a.m.d. (si m-am ocupat eu nu sotia sau mama)numai ca la Constanta service-ul se numeste DIMOS SRL..si au cam aceleasi calitati/obiceiuri ca oamenii descrisi de dvs..niste “neica nimeni”, care stiu sa desfaca cateva suruburi si sa schimbe 2 fire la un aparat ..dar sunt mari specialisti! si au idei ingenioase( hai dom-le te-au facut 50 lei noi)dar timpul meu, nervii si drumurile facute ptr a-mi rezolva problema?? aste nu costa…dar faptul ca am creditat o firma cu o suma de bani ptr 10 luni , iar eu nu am beneficiat decat de daune(nu de un produs functional)..asta nu mai conteaza..
traim intr-o societate mizerabila!!iar atitudinea nu se va schimba curand.
PACAT
C3ST3R said
am March 24 2009 @ 11:16 am
-Sa inteleg ca voi toti sunteti mai sfinti decat papa., mai intai uitati-va la voi si dupa aia judecati.cam toti de aici reactionati precum primatele , doar din instinct , fara sa mai ganditi si pe deasupra mai vorbiti si urat(app internetul mai e folosit si de copii), sunteti o haita de inculti.mai am o singura intrebare pentru voi: – voi unde lucrati si cum va comportati la munca?
ardiles said
am March 24 2009 @ 11:23 am
Am un frate care a fost”ANGAJAT” la Pecef dar in Bucuresti linga podul Grand,l-au ametit 6 luni ca il angajeaza cu carte de munca el avand studii superioare de electrotehnica.Ce credeti?L-au dat afara!!!!in momentul in care a devenit mai insistent cu angajarea…iar acolo angajatii (unii)parca erau neam cu TARANUSUL ala de “PATRON”????(VREUN COMUNIST SAU CEAPIST)ca multi altii.TI SE FACE SCARBA.
C3ST3R said
am March 24 2009 @ 11:36 am
ardiles , deviezi de la subiect.ai furat sau ai mintit vreodata doar sa-ti atingi vre-un scop fie el si material? adevarul e undeva la mijloc , acum am vazut doar parerea ta , dar ar fi fost bine sa ascultam si parerea celor de la Pecef Tehnica ,noi nu avem de unde sa stim daca nu cumva fratele tau era vre-un mare ’sef de saiba’ care habar nu avea de viata lui si mai ales de reparati electronice, sunt multi iesiti din facultate si habar nu au de ce se tina aparatul de masura in mana.corect? poate obtinem o parere si de la Pecef Tehnica!stim cu toti ca romani sunt bunii sa se vaite, si sa se vaicareasca, stiu asata pentru ca si eu fac la fel, cateodata, dar nu intensiv.
Cotropitor said
am March 24 2009 @ 12:06 pm
Exista in tara asta dobitoci care evita cacofoniile prin folosirea punctelor de suspensie si care impart lumea in oameni si batrani(nu stiu daca am mai vazut vreodata atat de multa prostie intr-un singur cap).Taranul cretin si sobolanul jegos cred ca au mai multa minte decat tine,papagalule!”O bula de aer din fabricatie”…de unde le scoti mai frate?Cred ca singula bula de aer(si inca una mare) se afla in capul tau.Mama ta e stresata in fiecare zi de faptul ca are un fiu ca tine.Gravele afectiuni ale inimii de care ea sufera cred ca ti se datoreaza in mare parte.Ai intrebat cine iti plateste benzina consumata?Ti-o platesc eu cu mare placere dar cu o singura conditie:sa ti-o torni in cap si sa-ti dai foc,dejectie umana.Iar pentru Gelu Tivda am un mesaj:o sa-ti rup eu tie dintii,jegosule!Si nu cu pumnul…
C3ST3R said
am March 24 2009 @ 12:57 pm
evident.. ma plictisesc!dar stau si ma gandesc femeia ‘diabetica’cand a luat produsul nu a observat la bancul de proba defectul, sau cumva l-a scapat pe undeva si mai vroia sa beneficieze de garantie. oare oaia s-a transformat in lup…? eu cel putin, cand cumpar un produs merg la bancul de probe, chiar sambata s-a intamplat ultima oara, iar la bancul de probe dvd-ul nu citea cd-urile si am procedat in consecinta(ADICA, NU L-AM MAI LUAT)
INTAMPLAREA A AVUT LOC LA CARREFOUR.ASTEPT PARERILE VOASTRE…AM SAU NU DREPTATE?
pepsi said
am March 24 2009 @ 1:00 pm
Salut ,
Referitor la cele postate anterior , am si eu unele puncte de vedere pe care doresc sa le impartasesc cu dumneavoastra.
In primul rand ,ma adresez persoanei care a postat primul comentariu, pentru ca de aici au decurs si celelalte notari pe acest blog.
Am citit postarea dansului si doresc sa il felicit pentru imaginatia bogata de care da dovada(imi aduce aminte de anii de scoala,cand citeam operele lui Ion Creanga).
Trecand strict la subiect,tot acest preambul creat, s-a datorat faptului ca, mama dansului nu a verificat aparatul in momentul in care l-a achizitionat.Odata ce a semnat pe certificatul de garantie,a luat la cunostinta modul de functionare a aparatului,precum a faptului ca aparatul nu are nicio (asa se scrie corect) inadvertenta.
Daca suntem cu capul in nori,atunci cand cumparam un produs,trebuie sa fim responsabili pentru acest lucru.Nu altcineva!
Pentru cine cunoaste fenomenul , e o problema nefondata.
Pentru cei care au baut apa de la robinet,iar in anul 2009 vor sa bea Santal la domiciliu , se pare ca este totusi o reclamatie fondata.Ne hazardam prea repede ,in a posta comentarii…inutile.
Ne cunoastem intre noi, suntem romani, asa ca stim sa vorbim,sa scriem , sa apelam la epitete,metafore,hiperbole, interjectii , dezacorduri,greseli de exprimare…
E adevarat ca e o prima experienta de acest gen , si probabil de aceea nu cunoastem exact ce trebuie facut.Pentru proxima problema va va fi mult mai usor sa intelegeti aceste lucruri.
Referitor la cele postate de Cristian, intr-o oarecare masura sunt adevaruri …dar nu generalizam !
Ceea ce spune victima…cred ca nu are legatura cu postarile anterioare…”abuz” “comportament animalic” acesti termeni se folosesc in alte auspicii…apropos ca sa invingi caracatita trebuie sa stii sa inoti pe la fund…La naiba in puii mei !!!
Ne e greu sa percepem unele lucruri care sunt normale. De ce?
Nu putem? Nu vrem ?
Toate cele bune va doresc si sper ca astfel de comentarii inutile sa nu mai existe ,doar daca ele vor fi constructive ,pentru a arata si celorlalti cum trebuie procedat
voi sprijini astfel de proiecte,dar nu ca cel de la inceput ,postat in mod eronat de baiatul si mama lui…
roman said
am March 24 2009 @ 1:09 pm
S-au gasit aparatorii dreptatii… Ca voi tare corecti mai sunteti… Ce vreti sa schimbati?!? Aveti acelasi comportament ca porcii tupeisti, smenarii cioflingari, talhari, mocofani, jegosi si nu mai stiu cum… Voi sunteti cei care cred in valori morale, cei care vreti sa schimbati ceva in tara asta? Dl. Gelu deja vrea sa stranga gasca sa rupa niste dinti.
) Dl. Cristian nu mai sta pe ganduri, vrea sa-i impuste.
)
FRATILOR!!! Daca raspundeti cu aceeasi moneda unde se va ajunge?
Angie said
am March 24 2009 @ 3:19 pm
Sper sa rezolvati cat de curand problema. Este de inteles de ce mama dvs nu a observat defectul blenderului in supermarket. Daca ai probleme de sanatate, nu poti fi atent la orice detaliu. Cu siguranta dansa mai avea si multe altele pe cap si din acest motiv nu a observat faptul ca aparatul era defect. Sper sa primiti un obiect functional cat de curand. Poate de acum incolo nu-si vor mai permite sa-si bata joc de consumatori. Este de apreciat curajul de care ati dat dovada. Nu blenderul este problema…
Toate cele bune!
Rey said
am March 24 2009 @ 4:40 pm
Angie,te rugam frumos lasa-ne…Adica “sarmana” femeie nu putea fi atenta la detalii din cauza ca e bolnavioara,dar a putut sa fie atenta ca cel de la magazin clipeste des,mananca zacusca si are legitimatia intoarsa.Sau ca aia de la service fumeaza si flirteaza…Asta a putut sa vada biata diabetica.In opinia mea si ea si magarul ala de fiu,care nu stie decat sa jigneasca pe toata lumea sunt victimele nebuniei profunde care li s-a instaurat in capsor.Oamenii sunt dusi,e clar.Cred ca e trasatura de familie.Vreau sa-l intreb pe dobitoc daca el nu mananca la servici?Ce i se pare anormal ca aia de la magazin si service mai si mananca.Nu au voie sau ce?Trebuie sa-i ceara lui permisiunea?Si OPC-ul in loc sa se ocupe de lucruri serioase,e nevoit sa raspunda la tot felul de petitii inaintate de frustrati si diabetice.
Ama said
am March 24 2009 @ 5:50 pm
Stati linistit ca s-a inteles ca nu mama dvs ci dvs ati observat detaliile din interiorul supermarketului. Am o sugestie pentru dumneavoastra pentru a va scuti in viitor de pierdere de timp, bani, sanatate… Va sfatuiesc sa va orientati inafara acestei…care se numeste “tara”. Sunteti o persoana de calitate iar asa ceva nu se mai gaseste pe aici. Daca doriti, ma puteti la contacta accesand link-ul urmator: http://tinymail.me/kh0xtc. Nu va mai pierdeti vremea pe aici! Valorati mult mai mult!
Rey said
am March 24 2009 @ 6:51 pm
Spune-mi si mie Ama,de unde iti reiese din povestirea frustratului,ca el a observat detaliile din magazin?El recunoaste ca nu a fost nici in magazin,nici in service si a pastrat legatura cu maica-sa prin telefon.Eu asa am inteles si cred ca asa a inteles toata lumea.Mai putin tu…Sunt de acord cu tine intr-o privinta.Sa plece din tara asta.Nu avem nevoie de asemenea persoane de “calitate”.Sa plece intr-o tara unde persoane cu problemele lui,primesc ajutor in centre specializate si nu sunt lasate in libertate.Cam cata minte trebuie sa ai ca sa-i spui aluia de la Altex “directoras clipicios”?Numai pentru ca mama ta a avut impresia ca omul clipea des.Sau insotitorul ei?Si chiar daca e asa,eu cred ca trebuie sa fi tare josnic sa te legi de asa ceva.Atata poate omul…Ala are fata de tarnacopist,celalalt e sobolan jegos,altul e clipicios.Tu ce fata ai si la ce animal te incadrezi?
giovanni said
am March 24 2009 @ 7:13 pm
coinac….dar si tu..cam ocupat pt a iti ajuta mama (in contextul in care esti revoltat de cele intamplate)
sarmanu' said
am March 24 2009 @ 7:28 pm
credeti k afara o sa gaseasca blender la 30 lei bucata? ma insel…
Popescu said
am March 26 2009 @ 10:21 am
In atentia lui C3ST3R , sa stii ca ce se povesteste aici despre PECEF este chiar real , eu am avut o problema , contra cost am solicitat , cu un furtun , si nu ai idee cat am fost plimbat si cum vorbesc cei de akolo daca incerci sa iti impui punctul de vedere DACA ai dreptate , si aveam , am solicitat un furtun contra cost , am asteptat aproape o luna , si am revenit de vreo 3 ori dar nimic , iar atunci cand i-am intrebat de ce astept atat , dupa o luna , mi-au spus ca nu au cod pentru acel furtun . Eu am cerut sa verifica in catalog si atunci am aflat ca nu au catalog si de fapt nu ceruse nimeni nimic , doar vorbe . Eu nu sunt pentru pusti si pistoale ci doar pentru o LEGE care in urma mai multor sesizari la adresa anumitor societati , sa le inchida sau sa le suspende activitatea pana la rezolvarea acelor probleme care au facut subiectul acelor sesizari , ce ziceti facem un memorandum pe aceasta tema?
faqt said
am March 26 2009 @ 11:29 am
Interesanta postarea…
Shi interesate opinii au unii…
“cum ridica unu’ capu’ , shi vrea sa iasa din cazan… ai sai, il trag de picioare in jos”… zicea paznicu’ odihnit…
Ashadar…nu-i vinovat comersantu’ ori furnizorul de servicii preplatit (garantzia… e in costuri…); vinovat e platitorul…
Nefericita… nu vrea sa scoata altzi bani; nu vrea sa piarda vreme shi nervi; vrea sa fie tratata ca un “client” ori, absurd, ca un om …
Shi evident… cineva o sa-i faca reproshuri, tzinand partea …
Iar “ocupatu’ ” de fecior… nu vrea sa-shi lase trebile ashternandu-se covor la picioarele competentzilor… infulecatori…
Tendintza omului de dincolo de ghisheu de a trata “de sus” pe “fraierii” care au dat banii (din care o parte le intra in leafa…) e boala cu specific natzional, oare???
Am ajuns sa ne uimim cand un angajat te pofteshte/intreaba/…
In general sunt deranjatzi… Cu atata osardie contempla nimicul…
BOICOT…
Urban Iulian » Batjocura la Altex si Pecef Tehnica | ANGAJARI.INFO - OFERTE DE MUNCA PE CATEGORII / LOCALITATI said
am March 26 2009 @ 3:16 pm
[...] See original here: Urban Iulian » Batjocura la Altex si Pecef Tehnica [...]
Mihai said
am March 27 2009 @ 9:13 am
Este greu de demonstrat ca acel vas de sticla nu l-a fisurat d-na care l-a cumparat sau ca nu a fost fisurat cand l-a cumparat.
Oricum, atitudinea celor de la Altex si Pecef este revoltatoare.
Cu astfel de angajati, cu problemele financiare pe care le are, plus scaderea vanzarilor cu 40% (asta a declarat Ostahie), intr-un viitor foarte apropiat vad Altex in FALIMENT.
Nemesis said
am April 2 2009 @ 11:17 pm
“dani said
am March 24 2009 @ 8:57 am
Am fost angajat la Altex da cate porcarii am vazut acolo, nu imi venea sa cred. Voi nu stiti ca directorii de magazin iau un spor pe treaba asta adica cate produse defecte reuseste sa refuze adica sa nu fie inlocuite cu altele din magazin. Si credetima nui chiar asa mic acel spor!”
…tu nu ai lucrat in Altex…vorbesti aiurea…
Din curiozitate am vorbit si eu cu un prieten care lucreaza in Altex…nu este un asemenea spor…de fapt nu a fost niciodata nici un fel de spor…doar premii de la furnizori si plata orelor suplimentare + bonificatiile de target in vanzari, mielul de Pasti si porcul de Craciun in tichete cadou….atat si nimic mai mult.
Cat despre problema doamnei…
1.Cand cumparati ceva, verificati bine marfa sa fie conforma. Este curios ca acest lucru il facem majoritatea dintre noi cand cumparam o camasa, un tricou, o pereche de slapi chiar..intoarcem aceste produse pe toate partile…dar cand trebuie sa facem acelasi lucru in cazul achizitionarii produselor cu utilizare indelungata, in cazul nostru un produs electrocasnic, omitem acesta verificare…daca acest defect era constatat la achizitionarea produsului, nu se mai pierdea nici timp, nu mai cheltuia nimeni bani de benzina, nu se mai enerva nimeni si nici nu mai crestea nimanui glicemia…
2. Cana blenderului se considera accesoriu…cum este si cana unei cafetiere, peria sau furtunul unui aspirator, sita unui storcator de fructe, lama unui aparat de tuns sau a unui aparat de ras…ar fi bine sa va puneti la curent cu limbajul tehnic…este diferit de ce gasim in DEX, care este un dictionar explicativ, nu un dictionar tehnic…garantia a fost data pe corpul care contine motorul electric…nu. pt accesoriu…
2.De ce OPC-ul v-a indrumat catre magazin sa depuneti acea cerere?…pt. ca OJPC Prahova trebuie sa aiba un raspuns oficial din partea magazinului la plangerea depusa de D-voastra la ei…
Sa spunem ca acest raspuns oficial venea din partea magazinului in forma:
“Deoarece defectul “vas blender crapat” este reclamat de clienta dupa o perioada de….de la data achizitiei, consideram ca reclamatia clientei este nefondata.
Acest defect poate aparea doar datorita unui soc mecanic provocat asupra vasului, conditie ce nu intra in contractul de garantie.”
Daca magazinul ar fi dat acest raspuns in mod oficial catre cei de la OJPC Prahova, atunci magazinul nu ar fi patit nimic…si nici PECEF Tehnica…doar D-voatra ramaneati cu nervii si benzina consumata…
4.Cand cineva nu ne rezolva o problema, brusc devine “clipicios” si nu mai stiu cum…sa va spun un secret, doar service-ul va poate rezolva o problema de functionalitate a unui aparat electrocasnic…cei din magazin sunt vanzatori…atat…si app, nici nu va pot da banii inapoi sau sa va dea alt produs nou fara un raport de service care sa confirme ca produsul defect “este ireparabil”…dar in cazul D-voastra nici nu se pune problema negatiei de service…:)
5. Condamn atitudinea celor de la PECEF cat si a celor din magazin…pana la urma ati lasat niste bani la ei si macar ar fi putut sa fie politicosi…dar ma intreb, daca nu cumva, din cauza ca erati irascibila din cauza situatiei, ati vorbit pe un anumit ton care i-a starnit si pe ei..!?!?…este foarte important sa ne adaptam UE ca si clienti, nu numai ca si vanzatori…zicala “clientul nostru, stapanul nostru” este expirata…nu suntem in sclavagism…nimeni nu mai este stapanul nimanui…daca noi vom invata sa ne adresam vanzatorilor, probabil ca vom fi tratati ca si clienti…
6. Recomand tuturor sa studieze cu atentie legea 449 si toate revizuirile acestei legi…pt. cultura noastra generala…:)
andrei said
am September 17 2009 @ 5:49 pm
acest magazin, sau cel pu?in cei care îl conduc,mie personal au spus c? pentru doi c?rbuni de la un motor de ma?in? de sp?lat care întradev?r nu mai este în garan?ie trebuie s? cump?r motorul cu totul.
vetra said
am September 21 2009 @ 4:30 pm
Flanco ii intrece in prostie pe astia de la Altex si Domo , nu mai am chef sa povestesc ca ma doare capu cand imi aduc aminte
cristi said
am October 26 2009 @ 5:59 pm
in primul rand, le dau dreptate celor care critica comereciantii, gen altex, domo, toti, bolovanii care i-au criticat pe reclamanti nu stiu niste lucruri: conform unui studiu,respectarea garantiile oferite obiectelor electrocasnice este de doar…atentie, 2%, va puteti interesa. asa ca, vedeti voi, ei se comporta asa din cauza celor care ii critica pe reclamanti, pentru ca ei nu au fost in stare sa-si rezolve o anumita problema aparuta vreodata, iar acum n-or zice ca sunt prosti.
cristi said
am October 26 2009 @ 6:07 pm
i-ti dai seama 98% din populatie, conform studiului, i-si baga coada intre picioare si pleaca, si il face prost pe altul care i-si cauta dreptatea.
Adica prost sa fi si sa nu profiti de consumator, nu?
Daca ar fi mai multi oameni care stiu ce drepturi au(mai citesc si ei o lege)(Lege nr. 449/2003, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, publicata in M. Of. partea I nr. 812 din 18.11.2003) am fi ca occidentul. Asa ca nu mai tipati la aia care i-si cauta dreptatea, altfel asta va fi tara in care vor creste si traii copiii nostri.
Sper sa nu ramana un post aiurea, sper sa mai trezeasca ceva in oameni, si anume respectul de sine, de care toti ducem lipsa, din pacate.
Ishmael said
am November 13 2009 @ 10:54 am
Stii ce nu inteleg io ? de ce romanu e in continuare PROST si NU SE UITA INAINTE SA PLATEASCA. cel putin PORCARII de astea se pot rezolva cu pasu asta PRELIMINAR SIMPLU !
maeunu said
am May 18 2010 @ 10:57 am
Sa va saturati sa mai cumparati de la supermarketuri !
Alecs said
am August 21 2010 @ 4:12 pm
WTF? :O am ramas paf
Deci tocmai ma uitam pe net la un blender pe site=ul Altex…asa am dat de articolul asta
Sunt mut…DRACU SE MAI DUCE LA ALTEX SA CUMPERE
Chiar de la ei vruiam sa imi cumpar un blender,caci stau lg Altex in vest,lg gara de vest…
Pfoai…sa traiesti prietene 1000 de ani,prefer sa stau fara :-j
George said
am February 9 2011 @ 3:25 pm
Si eu recomand sa nu cumparati un produs fara sa-i faceti proba cat mai in detaliu se poate.
mai jos este un comentariu mai lung, imi pare rau daca incurca pe cineva
—————————————————————–
Am cumparat doua produse electrocasnice din Cora Sun Plaza(Bucuresti).
Pentru primul (o cafetiera) mi s-a spus ca proba consta doar in verificarea faptului ca se aprinde un bec si ca ii pot face proba si acasa si sa ma intorc in 24 de ore daca nu functioneaza.
Al doilea produs (aparat de gatit cu aburi) l-am cumparat tot fara proba. Nu mi s-a mai spus de data asta in ce ar fi constat proba. L-am probat acasa si avea doua mici defecte. Unul ca picioarele de sustinere nu erau aliniate si aparatul se misca putin. Altul consta in faptul ca butonul de la care se regla timpul de functionare ramanea blocat (in mod normal trebuia sa se intoarca in sens invers pana ajungea la 0) si astfel aparatul isi pierdea aceasta functie de oprire automata. Pentru primul defect care nici nu se putea repara si nici nu afecta cu nimic, decat putin estetic, chiar ar fi fost o risipa sa fie inlocuit,. Pentru al doilea ar fi putut fi inlocuit si sa-l trimita la service alaturi de alte aparate cu defectiuni. Cand am fost inapoi la magazin aparatul a fost verificat, dar nu a fost inlocuit pentru ca fusese cumparat cu 48 de ore in urma si nu cu 24. Acest timp ar trebui sa se aplice foarte strict numai daca si la service aparatele ar fi reparate in timpul scris in contract.
Si in cazul acesta cred ca problema seminficativa este felul in care se rezolva problema. Nu a fost vorba ca nu a fost cineva politicos, dar problema tot nu s-a rezolvat in modul cel mai simplu. Nu era o rigoare peste care nu se putea trece (48 de ore in loc de 24). Pentru ca aparatul este totusi functional ma gandesc sa nu mai merg cu el la service. Daca recomandarile pentru Pecef Tehnica ar fi fost bune as fi mers la service.
La cafetiera nu am facut inca o proba (in afara de faptul ca se aprinde becul). Sper sa functioneze. Recomand testarea riguroasa a produselor cumparate si criticile constructive.
Pentru cazul initial prezentat ar fi avut un efect bun daca nu se foloseau insulte. Situatia putea fi prezentata si inteleasa fara aceste insulte. Acest lucru chiar a permis atacuri foarte rautacioase. In orice caz angajatii de la service ar trebui in mod normal sa aiba o instruire pentru a rezolva cat mai bine problemele oamenilor(inculsiv ale celor care ar fi suparati ca li s-a stricat produsul si ar vorbi nepoliticos). De data aceasta insa cred ca vina se rasfrange intr-o mare masura chiar aspura clientilor. In general un amic destainuie lucrurile necinstite pe care le face doar cuiva despre care stie ca nu-l va judeca prea aspru pentru ca cel mai porbabil si el face multe astfel de lucruri. Si nu e neaparat nevoie sa faci lucruri foarte rele pentru ca ceva sa nu mearga bine. Fiecare are contributia lui mai mare sau mai mica la toate lucrurile care merg rau, deci nu se justifica o nemultumire asa de mare atunci cand patim astfel de lucruri.
Madalin Dorobantu said
am January 24 2012 @ 10:12 am
Mare dreptate! Cei de la Pecef Tehnica sunt niste JEGOSI, si eu am probleme cu ei in legatura cu un fier de calcat, culmea cumparat tot de la Altex.