De la 1 ianuarie 2011 romanii vor fi dotati cu carti electronice de identitate cu microcipuri RFID

De la 1 ianuarie 2011 romanii vor fi dotati cu carti electronice de identitate cu microcipuri RFIDMulti romani si mai ales jurnalisti , au facut bascalie atunci cand eu, am sustinut in Senat ca nu trebuie sa ne grabim prea tare cu pasapoartele electronice care stocheaza pe microcipuri RFID date personale si biometrice ale romanilor; ei bine, iata ca un nou proiect de lege care se refera la "dotarea obligatorie" a tuturor romanilor cu carti de identitate electronice cu medii de stocare RFID vor fi impuse romanilor incepand cu 1 ianuarie 2011. In buna traditie romaneasca, aceiasi jurnalisti care m-au luat in deradere, vor considera si acum ca este "necesara" o asemenea carte de identitate.
Cine ne-a adus insa aceasta carte de identitate electronica ? PSD-ul !
Doar trei tari europene au aceste tipuri de smart card, Finlanda, Italia si Olanda. Se fac intense eforturi pentru introducerea lor in SUA si Anglia. In Est, se pare, suntem primii (datorita Guvernului Adrian Nastase) ; fostul ministru al Administratiei Publice din 2005, pesedistul Octav Cozmanca, declara: "Preschimbarea acestor documente este o necesitate absoluta" si el prevedea ca va fi incheiata pana la finalul anului 2005, deci mai repede decat scrie ordonanta. Asta pentru ca inca de atunci afacerea se incadra in sfera " e foame de bani baieti" ! Singura ratiune pentru care ne grabim, exact ca si in cazul pasapoartelor electronice a fost...banul ! Pentru ca este o afacere facuta pe seama celui mai sarac popor membru al UE ! Romanii


Proiect de lege pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, pentru modificarea Ordonanţei Guvernului nr.84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr.41/2003 privind dobândirea şi schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice

Comisia pentru drepturilor omului din Senat, a dat aviz FAVORABIL [ ?!] acestui proiect de lege, iar marti 24 martie 2009, proiectul de lege intra in avizarea Comisiei Juridice din Senatul Romaniei.
COMISIA EUROPEANA pune in practica un proiect de 3 ani pentru a introduce cartile electronice de identitate in Europa si sa le faca pe cele existente recunoscute in toate tarile Uniunii. Cartile electronice de identitate au un microcip incorporat RFID, care permite detectarea posesorului unui asemenea card de la distanta, fara ca acesta sa fie constient ca e urmarit! Drumul spre o societate de tip Big Brother este astfel larg deschis. Fara sa pretind ca as fi un profet, sunt convins ca urmatorul pas - dupa introducerea cardului de identitate electronic - va fi implantarea oamenilor cu cip-uri de identificare!Proiectul inital de 20 de milioane de euro va porni in 13 tari urmand a fi extins dupa ce se va confirma functionabilitatea lui. Pretextul oficial este de a face ca persoane din diferite tari sa aiba acces la “facilitati” din statele pe care le viziteaza pe baza acestui card. In realitate, se doreste instituirea unui control totalitar asupra cetatenilor! Comisia consideră că există 30 de milioane de carduri electronice de identitate în uz în întreaga Europă. De fapt, se doreste eliminarea formelor clasice de identificare si inlocuirea completa a acestora cu carduri electronice.

Viviane Reding, Comisarul pentru Societatea Informaţională şi Media, a declarat: “Putem profita de dezvoltare în sistemele naţionale de carti electornice de identitate şi putem promova recunoaşterea reciproca a identităţi electronice între statele membre. Acest proiect ne mută cu un pas mai aproape de o circulaţie fara bariere între ţările membre ale UE pentru că europenii aştepta Piaţa Unică Europeană fara margini“. Ţările implicate sunt: Austria, Belgia, Estonia, Franţa, Germania, Italia, Luxemburg, Olanda, Portugalia, Slovenia, Spania, Suedia şi Regatul Unit. Islanda, cu toate ca nu este membru al UE ia parte la acest proiect.Suprinzator insa Romania nu se regaseste aici, asa ca , de ce ne grabim ? Ca sa mai facem niste afaceri pe spatele romanilor ?

In Bulgaria, cardurile electronice de identitate sunt deja o realitate din 2007 (stiu asta de la un bulgar). In Romania, cartea electronica de identitate se va introduce si se va elibera incepand cu 1 ianuarie 2009, conform unei Ordonante de Urgenta a Guvernului din 2005! In preambul, se afirma ca “prin introducerea cartii electronice de identitate, Romania va raspunde recomandarilor Uniunii Europene privind emiterea centralizata a documentelor securizate si va urma modelul unor state membre ale comunitatii europene.”“Firma castigatoare va trebui sa acopere costurile pentru emiterea cartilor electronice de identitate, urmand sa recupereze banii de la beneficiari“, a precizat purtatorul de cuvant al Guvernului, Oana Marinescu. Care o fi firma care va castiga licitatia ? http://www.eurosceptic.ro/index.php/2008/06/06/carti-de-identitate-electronice-un-pas-spre-controlul-absolut-al-statului/Autoritatile si institutiile publice vor fi dotate cu echipamente si programe informatice necesare pentru ca cetatenii sa poata folosi fara restrictii cartea electronica de identitate, astfel.

- In municipii resedinta de judet - pana la data de 31 iulie 2010;

- In celelalte municipii si orase - pana la data de 31 decembrie 2011;
- In comune - pana la data de 31 decembrie 2012.
Fişa proiectului de lege

Proiect de lege pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, pentru modificarea Ordonanţei Guvernului nr.84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr.41/2003 privind dobândirea şi schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice

>Număr înregistrare:
- Senat:
L27/2009
- Guvern: E11/2009
Prima Cameră: Senat
Tip iniţiativă: Proiect de lege
Iniţiatori: Guvernul României
Număr de articole: 5
Avizul Consiliului Legislativ: 77/11.02.2009
Procedură de urgenţă: NU
Stadiu: în lucru, la comisiile permanente ale Senatului
Caracterul Legii:
Derularea procedurii legislative:
17/02/2009 Înregistrat la Senat pentru dezbatere cu nr.b35 (adresa nr.E11/16/02/2009)
24/02/2009 Cu nr.L27 prezentare în Biroul permanent; Senatul e prima Cameră sesizată
24/02/2009 Trimis pentru raport la Comisia pentru administraţie publică, organizarea teritoriului şi protecţia mediului (TERMEN: 17/03/2009)
24/02/2009 Trimis pentru raport la Comisia pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională (TERMEN: 17/03/2009)
24/02/2009 Trimis pentru aviz la Comisia juridică, de numiri, disciplină, imunităţi şi validări (TERMEN: 10/03/2009)
24/02/2009 Trimis pentru aviz la Comisia pentru drepturile omului, culte şi minorităţi (TERMEN: 10/03/2009)

Documente asociate proiectului de lege:


PDF format - Expunerea de motive la proiectul de lege
PDF format - Avizul Consiliului Legislativ
PDF format - Avizul comisiei


Te-ar mai putea interesa:


Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2725

54 Comentarii pana acum»

  1. Bogdan said

    am March 20 2009 @ 12:46 pm

    Cartea de identitate electronic? nu este sigur?

    Autor: Valentin Vioreanu
    Publicat: 13 Iunie 2008
    Vizionari: 4626;

    Cercetatorii estimeaza ca trebuie oprita utilizarea cartilor electronice de identitate, iar programul software al acestora trebuie refacut.

    Cartea de identitate electronica nu este foarte sigura. Exista pe internet o serie de filmulete care arata ca programul cu care functioneaza aceste carti de identitate poate fi piratat.

    Aceste concluzii figureaza si intr-un raport realizat de KU Leuven si Katholieke Hogeschool St. Lieven. Aceste concluzii au fost prezentate in cadrul Conferintei europene e-Identity din La Haye, Belgia.

    Astfel, specialiastii avertizeaza ca exista riscul ca informatiile privind identitatea personala sa faca obiectul fraudelor informatice.

    “Mecanismul de securitate al acestor carti de identitate, nu este eficient”, a declarat unul dintre participantii la Conferinta de la La Haye, aratand ca “masurile de securitate integrate pot fi deturnate intr-un mod foarte usor, iar cartea de identitate electronica poate fi folosita fara instalarea unui program software autorizat.”

    Data: 13 iunie 2008

  2. Concediaza-ti seful! said

    am March 20 2009 @ 12:54 pm

    ce legatura are poza cu textul?!?!

    asta se numeste manipulare, domnule iulian

  3. Adrian said

    am March 20 2009 @ 12:58 pm

    “Cine ne-a adus insa aceasta carte de identitate electronica ?
    PSD-ul !”
    Nu iau apararea PSD-ului dar am vazut cum ati votat.
    http://apologeticum.wordpress.com/2009/03/19/senatul-mai-ortodox-decat-sinodul-bor/
    PD-L-ul a fost promotorul legii.
    Iar dvs. dupa atata tam-tam nu ati putut dacat sa va abtineti.
    Ca de obicei, politica e curva.

  4. senator Urban Iulian said

    am March 20 2009 @ 1:23 pm

    d-le Adrian
    Va redumiresc eu in problema votului la pasapoartele biometrice- abtinerea la vot este justificata prin faptul ca 98 % din lege se refera la dreptul romanilor de a calatori in strainatate, si doar 2 % la pasapoartele biometrice care sunt una din cele 5 acte cu care se poate calatori in strainatate.
    Intrucat nu sunt impotriva celorlalte 98% din textele acestei legi, iar “abtinerea” se contabilizeaza la vot ca vot contra [ legea daca nu intruneste numarul necesar de voturi pentru legea organica, nu trece ] atunci m-am abtinut.
    Acum v-ati lamurit ? ca nu am remarcat ca dvs. sa fi luptat cumva contra pasapoartelor biometrice, dar vad ca va dati cu dumerirea nereperata pe acest site

  5. Tica said

    am March 20 2009 @ 1:37 pm

    Ce-i Adriene, care este problema ta ? Romania este plina de cretini care atunci cand unul face ceva bun, sar 100 sa il critice; Nu ti-e rusine asa de tine, pentru ca esti si prost si cretin ?

  6. spin said

    am March 20 2009 @ 1:42 pm

    adriene vezi ba ca oricum vor oamenii sa va ajute tot sunt dastia ca tine care arunca cu nooroi si cacat doar asa ca sa aibe pe cine da vina !

    tu ce ai facut pentru a lupta impotriva ciparii ? pun pariu ca nimic, din spatele tastaturii insa esti smecher, e lumea ta

  7. Razboi întru Cuvânt » PREGATIRI PENTRU AL TREILEA TEMPLU (Noutati 20 martie 2009) said

    am March 20 2009 @ 1:52 pm

    [...] Iulian Urban: De la 1 ianuarie 2011 romanii vor fi dotati cu carti electronice de identitate cu microcipuri RFID [...]

  8. senator Urban Iulian said

    am March 20 2009 @ 2:08 pm

    Cei care spun ca legea pasapoartelor biometrice a fost adoptata tacit de Senat, se inseala.

    Dar eu le fac eu favoarea sa le aduc aminte faptul ca , in acord cu dispozitiile Constitutiei [ adica art. 72 din Constitutie ]
    Legile organice
    Constituie acea categorie de legi cu caracter intermediar -între legile constitu?ionale ?i cele ordinare, în sensul c? ele reglementeaz? organizarea, func?ionarea ?i structura organelor statului sau domenii majore ale vie?ii sociale. Procedura de elaborare a acestora este stipulat? în art.74 al Constitu?iei: legile organice se adopt? cu votul majorit??ii membrilor din fiecare camer? – deci o procedur? special?.

    Daca Senatul are 137 de membri, inseamna ca o lege ORGANICA asa cum a fost si legea pasapoartelor biometrice, trebuie sa intruneasca 69 de voturi PENTRU.
    Ori legea pasapoartelor biometrice, NU a intrunit acest numar de voturi, astfel incat A FOST RESPINSA; era adoptat TACIT daca Senatul nu o lua in discutie si se depasea termenul de adoptare tacita FARA SA SE SUPUNA VOTULUI PLENULUI SENATULUI.

    Insa deh, este greu sa pune, mana sa citim macar banala Constitutie, insa ne vaitam de dimineata pana seara ca ni se fac nedreptati……ignoranta, scrie pe multi romani !

  9. Claudiu said

    am March 20 2009 @ 2:19 pm

    Asa este, are dreptate dl. Urban, suntem niste ignoranti si niste lasi; guitam si latram dar foarte putini sunt cei care lupta si fac ceva concret.

  10. Eugen said

    am March 20 2009 @ 2:29 pm

    De aia ne incaleca astia pentru ca suntem niste slugoi.
    Cinste alora care au murit in ‘89 ca nu o sa mai vedem curand asa curaj ..

  11. Adrian said

    am March 20 2009 @ 3:23 pm

    Eu imi cer scuze pentru ultima propozitie.
    Voi (tica, spin)?

  12. gabi said

    am March 20 2009 @ 3:23 pm

    Astia din PSD sunt prosti. prin acest proiect de ordonanta, astia ne incalca drepturile si libertatile fundamentale garantate de constitutie si de Declaratia Universala a Drepturilor Omului.

    Voi stiti cat este de usor sa localizezi un invidiv prin GPS? este foarte usor. Voi vreti ca tampitii astia sa stie ce faceti in viata voastra privata? asta vreti?

  13. MADCAT said

    am March 20 2009 @ 3:30 pm

    Nu sunt pasapoarte, sunt CI-uri!!! Hai, ca i tare faza!!!

    Din LAC IN PUTZA!!!!

  14. Eugen said

    am March 20 2009 @ 3:36 pm

    Madcat, dl. Urban i-a raspuns lui Adrian care intreba cum si de ce s-a abtinut la votul pentru pasapoartele biometrice.
    Putza….

  15. Serban said

    am March 20 2009 @ 3:38 pm

    “era adoptat TACIT daca Senatul nu o lua in discutie si se depasea termenul de adoptare tacita FARA SA SE SUPUNA VOTULUI PLENULUI SENATULUI” – asta este o prevedere foarte periculoasa ce permite celor ce fac programarea discutiilor in senat sa treaca o lege fara acordul plenului prin simpla amanare sau “uitare intr-un fichet” pana la trecerea termenului respectiv; ce minte diabolica a conceput acest sistem???

  16. MariusM said

    am March 20 2009 @ 3:38 pm

    Subiectul este ingrijorator in special datorita nivelului foarte scazut de securitate al actelor.
    Daca este vre-un numar gen 666, sa fie eliminat. No problem. Dar asta este doar parte a problemei.
    Cel mai diabolic este ca NU SUNT DE LOC SIGURE!!!
    Din ceea ce am citit pe web, cipurile RFID pot fi citite de la 3 sau 5 m distanta.
    Daca vreau sa fur date personale, instalez un cititor intr-un loc aglomerat, si pot colecta date la greu. Apoi cumpar pe net, fac un credit mic la banca sau intru pe cine mai stie pe unde!
    Oameni buni, astea au fost deja falsificate!

  17. wafa said

    am March 20 2009 @ 3:45 pm

    Ha Ha Ha… De cand asteptam sa clonam niste cipuri :) )… doar doar prindem si vreun slugoi de prin guvern sa ii facem maturator la RATB sa nu mai poata intra nici la buda ca nu ii accepta cipul :) )

    De cand asteptam clipa asta….

    Hai cu cipurile… si va modificam noi… de nu va mai puteti F*** nici nevestele ca nu se mai s***** din cauza incompatibilitatii cipului :) )

    In sfarsit incep sa aiba si ” baietii ” din subteran un cuvant de spus…

    O sa va arda buzunarele si o sa va schimbam identitatile cum o sa doreasca p*** noastra … si atunci sa ii vedem pe cei destepti care aplica legi de genul asta…

    Hai cu cipu neamule… ce vrei sa te fac? si cati bani vrei sa ai ???

  18. Georgian said

    am March 20 2009 @ 3:47 pm

    Si ca de obicei, nu mai exista notiunea de referendum.

  19. Tudor said

    am March 20 2009 @ 3:49 pm

    O sa ne puna cipuri si in kur

  20. Altermedia - oamenii vor fi obligati sa accepte cipuri said

    am March 20 2009 @ 3:50 pm

    OAMENII AR PUTEA FI fortati sa accepte implanturi cu microcipuri, precum cainii, avertizeaza un raport oficial socant, dat publicitatii in Marea Britanie.

    Microcipul – implantat sub piele – permite urmarirea miscarilor celui care il poarta si stocarea unor informatii personale despre acesta. Dispozitivele ar putea fi folosite de companii care vor sa verifice activitatea angajatilor sau de guvernele care doresc sa-si supravegheze cetatenii, si sa pastreze informatii despre acestia.

    Perspectiva “cip-cetatenilor” – cu terifiantele ecouri despre statul politienesc din cartea “1984? a lui George Orwell – a fost ridicata intr-un raport oficial intitulat Report on the Surveillance Society, realizat pentru Comisariatul britanic al Informatiilor, condus de Richard Thomas. Raportul, realizat de o echipa de cercetatori de prestigiu, afirma ca Marea Britanie este lider mondial in folosirea tehnologiei de supraveghere si ca cetatenii sai sunt cei mai spionati din asa-numita “lume libera”.

    Raportul prezinta un peisaj infricosator asupra a ceea ce Marea Britanie ar putea deveni in 10 ani, daca nu sunt luate masuri pentru reglementarea folosirii CCTV-ului si altor tehnologii de spionare.

    Realizatorii, dr. David Murakami Wood, director editorial al publicatiei Surveillance and Society si dr. Kirstie Ball, lector in studii organizationale la Open University, avertizeaza ca pana in 2016 aproape fiecare miscare, tranzactie comerciala si comunicatie ar putea fi monitorizata de o retea complexa de tehnologii de supraveghere interconectate.

    Cea mai des intalnita predictie este cea referitoare la utilizarea tehnologiei Identificarii prin Radio Frecventa (RFID). Cipurile RFID – care pot fi detectate si citite prin unde radio – sunt deja folosite in noile pasapoarte britanice precum si pentru cardurile care permit accesul in reteaua de transport londoneza.

    In ultimii 6 ani, mai multe tari europene au folosit cipuri RFID pentru a-si identifica animalele de companie.

    Deja utilizate in America

    Totusi, folosirea lor pe oameni a fost deja subiect de proces in SUA, unde un lot de cipuri a fost implantat in 70 de persoane varstnice suferind de senilitate, pentru a le proteja.

    In chiar acest an, o companie de securitate din Ohio a implantat cipuri in 2 dintre angajatii sai pentru a usura accesul intr-o zona de securitate speciala. Micoprocesorul, invelit intr-o capsula de sticla, a fost plantat in mana dreapta a persoanelor in cauza, urmand sa fie citit de un dispozitiv similar unui POS (cititor de carduri de credit).

    In documentul Report on the Surveillance Society, autorii avertizeaza: “Indemnul facut tuturor de a primi implantul este dezbatut in mod serios.”

    Autorii subliniaza si uriasul entuziasm al guvernului britanic pentru sistemel CCTV (camere video cu circuit inchis), aratand ca in timpul anilor ‘90 ai secolului trecut, Home Office (ministerul de interne britanic) a cheltuit 78% din bigetul destinat prevenirii infractionalitatii – in total 500 milioane de lire sterline – pentru instalarea de asemenea camere. Azi exista 4,2 milioane de camere cu circuit inchis in Marea Britanie, iar cetateanul de rand este “capturat” in inregistrari de 300 de ori in fiecare zi! Acest urias entuziasm guvernamental vine in ciuda statisticilor oficiale chiar ale Home Office, care demonstreaza ca instalatiile CCTV “au un efect redus asupra nivelului criminalitatii”.

    Tot in raport se arata: “O parte din supraveghere este esentiala pentru furnizarea serviciilor de care avem nevoie: sanatate, beneficii, educatii. Alta parte este discutabila. Iar o alta parte poate fi nejustificata, invaziva si opresiva.”

    Ieri, Comisarul pentru Informatii Richard Thomas, al carui birou investigheaza plangeri in legatura cu dezvaluirea de catre Post Office, HSBC, NatWest si Royal Bank of Scotland a unor date personale sensibile ale unor clienti, a declarat: “Multe din aceste uneltiri provin din sectorul public, iar individul nu poate alege daca sa fie sau nu parte la ele. Oamenii sunt scrutati si vietile lor urmarite, si nici macar nu sunt contienti de asta.”

    De asemenea oficialul britanic a facut cunoscuta ingrijorarea sa in legatura cu consecintele stocarii, de catre guvern sau firme private, a unor informatii in exces despre persoane particulare. “Aceasta pooate stigmatiza persoane. Sunt preocupat de tehnologiile utilizate pentru a identifica grupuri de persoane care prezinta riscuri pentru societate. Si cred ca anxietatile [mele] sunt reale.”

    Tot ieri, un purtator de cuvant al organizatiei pentru libertati civile Liberty a precizat: “NU avem nimic in sine impotriva acestor tehnici de supraveghere, ci impotriva unor potentiale utilizari care legitimeaza temerile. Daca acestea nu sunt reglementate corect, oamenii s-ar putea gasi intr-o societate a supravegherii. Exista un sentiment subinteles ca oamenii sunt ingrijorati ca microcipurile te fac mai degraba sa pari un produs marcat cu un cod de bare, decat o fiinta umana.” (trad. Altermedia, dupa editia electronica din 30.10.2006 a This is London)

  21. Lorelei said

    am March 20 2009 @ 3:50 pm

    RFID in niciun fel de document (carte de identitate, pasaport, s.a.).
    Desteapta-te, romane!

  22. Este avantajos sa ne puna cipuri said

    am March 20 2009 @ 3:52 pm

    Cipurile RFID[2] sunt o crea?ie tehnologic? recent?, menit? ini?ial s? înlocuiasc? codul de bare de pe produsele din magazine. În general, ele sînt compuse dintr-un cip electronic (care permite stocarea datelor ?i alte opera?iuni electronice) conectat la o anten? miniatural?, putînd fi aplicate pe diferite obiecte.

    Se pare c? încet încet ne apropiem ?i de pasul acesta, cipuri în oameni. Desigur ce exist? o multitudine de avantaje: nu mai trebuie s? avem buletin, vom fi mai u?or ?i mai rapir identifica?i, persoanelel r?pite vor fi deasemenea localizate imediat, chiar ?i cump?r?turile se vor face pe baza acestui cip.

    Dar situa?ia nu este atât de roz cum pare, exist? ?i o sumedenie de dezavantaje: dreptul la intimitate se duce, este probabil ca cei ce nu accept? acest cip s? nu aib? acces la diverse facilit??i. Cum v-a?i sim?i s? ?ti?i c? sunte?i urm?ri?i în permanen??? În situa?ia acesta cum putem vorbi de dreptul la libertate, dac? suntem precum de?inu?i, dar f?r? posibilitatea de evadare !

  23. Serban said

    am March 20 2009 @ 3:52 pm

    am fost neutru in privinta cipurilor simple (nu RFID), ba chiar m-am amuzat pe seama unor parlamentari nedocumentati ce cautau de mama focului unde apare cifra 666 tiparita pe noul model de pasapoarte … :) )
    Dar RFID este absolut inacceptabil; acel RF (radio frequency) permite localizarea purtatorului in orice moment (la inceput pe raza mica, dar pe masura progresului tehnologic se va ajunge ca practic fiecare sa purtam un fel de gps in buzunar) – adios viata privata, un spargator hakuieste sistemul de urmarire, afla ca va aflati la 2000 km de casa si profita de ocazie sa v-o goleasca …
    Exista totusi si solutii de anihilare a acestor cipuri, daca chiar vor fi impuse (de ex. le lasati acasa, sau le purtati intr-o cutie metalica, gen cusca Faraday, care vaecrana comunicatia radio…)

  24. Georgian said

    am March 20 2009 @ 3:53 pm

    Si chiar daca Romania refuza implementarea acestui tip de documente, credeti ca PAPUSARII ne vor lasa asa ? Vor avea grija ca la urmatorul inprumut sa ne conditioneze daca noi refuzam.

  25. adrian said

    am March 20 2009 @ 3:58 pm

    in ultima vreme vad o gramada de legi noi dar nu-mi vine in minte nici macar una care sa fie in avantajul oamenilor ci doar impotriva lor. singurele care sunt in avantajul oamenilor sunt promisiunile care nu ajung la nici o finalizare. Ex:
    neimpozitarea profitului reinvestit
    anularea taxei de prima inmatriculare
    constructia de sute de km de autostrada
    etc.
    Toate au cazut.
    Domnule Urban, stiu ca singur nu puteti lupta impotriva tuturor dar totusi chiar nu exista solutii ca sa se indrepte lucrurile? cred ca nu sunt singurul care simt asta deci va rog sa ne spuneti concret ce trebuie sa facem pentru a va sprijini in lupta dvs!
    Nu cred ca discutia pe aceste teme este suficienta. Trebuie cumva sa trecem la fapte

  26. Georgian said

    am March 20 2009 @ 4:01 pm

    Bine ai spus Adrian. Poate ca noi si prietenii nostrii vom semna in numarul prevazut de lege a initiativelor legislative.

  27. radu gheorghe said

    am March 20 2009 @ 4:01 pm

    Mai avem slabe sperante in amendamente sau voturi ale unor alesi care mai au Dumnezeu. In ierarhii BOR nu mai credem. Suntem tristi si singuri… parca Dumnezeu si-a intors fata de la Romania….

  28. capra cu trei iezi said

    am March 20 2009 @ 4:14 pm

    de ce nu ne impusca direct in cap ? ieftin si simplu.

  29. Eu said

    am March 20 2009 @ 4:20 pm

    Mai bine mor cu ei de gat;
    Oricum, vreau sa remarc ca afara de dl. Urban, nici un alt parlamentar nu zice sau face nimic pe tema asta.
    De ce oare ? au deja cipuri in creier?

  30. Serban said

    am March 20 2009 @ 4:22 pm

    @capra cu trei iezi: nu ne imusca pt. simplul motiv ca suntem valorosi platitori de taxe si impozite …

  31. Eu said

    am March 20 2009 @ 4:27 pm

    Adica estem buni ca turmele ; muncim, consumam cat si ce vor ei sa ne dea; pai daca ne omoara pe toti cine le mai spala lor ?
    Plus ca se distreaza pe seama turmelor

  32. LastChance said

    am March 20 2009 @ 5:15 pm

    criza a fost provocata deorece se inmultea clasa medie, asa ca trebuia sa fim sclavi din nou, dar daca sclavii sunt marcati si usor de urmarit care este problema

  33. Othelo said

    am March 20 2009 @ 5:29 pm

    Ceea ce este scris in art. trimis de Dl senator Urban este adevarat. Cea mai ingrijoratoare este partea legata de faptul ca va fi doar o etapa pana la trecerea la cipuri implantate. Vor argumenta introducerea cipurilor implant prin justificarea eliminarii posibilitatii furturilor fizice ale cipulor sau furtul electronic (hackereala) (ceea ce ar insemna in ambele cazuri si furtul de identitate cu consecinte foarte grave pentru victima potentiala victima). Cipurile implantate (deja exista multe fabricate) sunt, in varianta cea mai moderna concepute dupa o tehnologie ultramoderna ce le face accesibile doar de catre posesor (deoarece acesta nu le poate accesa decat in prezenta ADN-ului acestuia).Asa ca hackerii nu vor putea trece de faza 1, adica de cea la care se refera acum legea, cu cardul universal.
    Ce ramane de facut? Sa ne impotrivim legii introducerii legii cat de mult putem, si daca nu vom reusi, sa nu le acceptam chiar daca vor deveni obligatorii. Desi m-am nascut in credinta crestin ortodox, nu am fost la viata mea un tip prea bisericos, dar am propria mea credinta parere cu privire la aceasta si la relatia personala sau colectiva cu divinitatea, ca poate multi dintre participanti de pe acest blog, dar nu pot ignora ceea ce scrie in Apocalipsa 13. Multe dintre cele scrise in Biblie sunt simbolice, si poate intelese mai greu, trebuie decriptate. Dar in cazul ciparii, pur si simplu informatia este transmisa direct si simplu. Nu exista nici un dubiu care sa lase loc de interpretari si ghinionul face ca generatia noastra a prins zilele din urma. Dar este poate si o oportunitate poate spre o evolutie spirituala pe care poate pana acum multi dintre noi nu am inteles-o suficient.
    Eu cred ca atacul asupra Iranului (care va avea loc curand, foarte probabil anul acesta) va preceda inceputul ultimului mare conflict global din istoria (cunoscuta) a omenirii.
    Tot ce spun se bazeaza pe informatii din mai multe surse independente unele de altele, dar credibile, si nu de acum ci de, in cazul meu, vreo 17 ani.
    Sper sa avem suficient discernamant (nu numai noi romanii, ci intreaga umanitate) sa reusim sa limitam pierderile uriase care vor fi, sa fim solidari si sa nu renuntam la omenescul din noi pentru vreo ciozvarta pe care nu o poti ingurgita decat folosind cipul.
    In speranta de mai bine!

  34. Othelo said

    am March 20 2009 @ 5:31 pm

    Scuzati unele greseli, se datoreaza doar grabei cu care le-am scris.

  35. dz said

    am March 20 2009 @ 5:32 pm

    conteaza esenta othelo
    bine zis

  36. Mircea said

    am March 20 2009 @ 6:06 pm

    Sunt semnale ca multe ziare au primit de la redactii interdictia de a scrie pe tema cartilor de identitate electronice

  37. Othelo said

    am March 20 2009 @ 6:18 pm

    Ma repet, dar cu consecventa recomand vorbitorilor de engleza, postul alternativ Radio-TV al lui Alex Jones, autorul “9/11″, “Endgame”, “The Obama deception” la http://www.infowars.com
    Website-ul jurnalistului roman Paul Dorneanu are traduceri in romaneste de pe site-ul lui Jones, dar nu are Radio-TV, insa este in limba romana la: http://www.infocon.ro
    Sunt stiri adevarate, nemanipulante si care deranjeaza grozav administratia americana dar in special pe cei care trag sforile la nivel global.
    De asemenea, orice carte a lui David Icke, Jan van Helsing sau Frank Hatem (am ales special trei nationalitati diferite, un englez, un german si un francez) reprezentativi pentru natiunile lor. Oamenii acestia se bat cu cenzura si cu sistemul din tarile lor, si au si solutii pentru situatia ce va sa vie.
    Cu prietenie,

  38. Othelo said

    am March 20 2009 @ 6:21 pm

    Atat Georgian, Radu Gheorghe, Serban sau Last Chance au dupa parerea mea dreptate in problemele pe care le-au sesizat. Nu sunt adeptul consensului, dar cred ca situatia actuala nu prea ne da de ales, nu ar trebui sa ne permita sa fim dezbinati

  39. dz said

    am March 20 2009 @ 6:23 pm

    othelo sunt de acord cu promovarea acelor site-uri insa sa nu intram la jan van, frank si multe chestii de al david icke , multe sunt informatii neverificate si chiar cred ca bat campii extrem de des

    daca o sa ne irosim energia pe informatii soc mai bine nu mai facem nimic [gen reptilieni, ozn-uri uriase, big foot] hai sa ne concentram pe rifd chip, exterminarea oamenilor prin chemtrails, E-uri, explozia de oameni bolnavi de cancer, diabet, extraponderali si altele LUCRURI REALE

    sa-i lasam pe aia cu informatii socante si care de multe ori put de la o posta a abatere a atentiei si alte tampenii de acest gen

    sa ne concentram pe ce conteaza ok?

  40. Stiri de criza - surse interne « Zona de criza said

    am March 20 2009 @ 7:05 pm

    [...] Petitie impotriva imprumutului FMI (!) Anunt (!) – 29 martie – miting impotriva implementarii cipurilor biometrice Anunt (!) – 2 aprilie – Dezbatere Publica pe tema introducerii pasapoartelor electronice De la 1 ianuarie 2011 romanii vor avea carti electronice de identitate cu cipuri RFID [...]

  41. Othelo said

    am March 20 2009 @ 7:17 pm

    Poate ca in etapa asta asa trebuie spre a nu ne pierde credibilitatea, dar te asigur ca nu sunt aberatii, doar pentru ca noua ni se pot parea fantastice. Trebuie eliminata cauza, nu efectul, dar de chestiile astea se ocupa altii, nu este nevoie de noi. Nu am nimic impotriva propunerii tale, chiar daca nu sunt de acord cu partea a doua a mesajului tau, si ai fi uimit daca ti s-ar aduce dovezi in sprijinul celor afirmate de respectivii, care sunt si ele cat se poate de reale. Mi-a trebuit mult timp sa inteleg asta, si te asigur ca nu am fost manipulat de nimeni in acest sens Oricum, tinem legatura, tema este prea importanta ca sa incepem sa intram in discutii contradictorii! Acum e care pe care.

  42. guardia said

    am March 20 2009 @ 7:18 pm

    bravo urban iulian! eu de mult sunt dezgustat, resemnat de tot ceea ce inseamna politica, m-am lamurit de toti politicenii, ce si cum!
    nu pot sa nu remarc ca dvs. atingeti insa niste subiecte foarte sensibile si delicate, incepand cu Codex Alimentarius, si continuand cu societatea de tip fascist, Big Brother spre care se indreapta intreaga planeta in frunte cu USA; chiar este o mirare sa vad ca un parlamentar roman sau de aiurea e preocupat de astfel de subiecte care chiar vizeaza viata de zi cu zi a oamenilor; sincer, sunt sceptic ca veti sta prea mult prin Parlament, pt ca veti deranja multe interese, dar macar cat stati in mandatul asta, luptati alaturi de noi si fiti mandru ca ati luat-o pe aceasta cale; sper sa nu schimbati macazul.
    In final, inca o data precizez, ca si in postul meu trecut, nu stiu care este legatura dvs de rudenie cu cei ce detin Urban&Asociatii, dar nu mi se pare ca aceasta companie are un obiect de acitvitate onorabil, recuperarea debitelor, cel putin este in contradictie cu cauza pentru care luptati.
    In final, va urez succes in continuare si nu va abateti de la cauza luptei pentru libertate.

  43. alin said

    am March 21 2009 @ 9:09 am

    Mai mai .. Numai PSD-ul e de vina, PD-L e o fecioara virgina si nepatata. haha. Hai ca ne-am lamurit la vot cum sta treaba Iuliane. PD-L a votat pentru pasapoarte RFID iar jumatate din PSD a votat impotriva. Chiar si tu te-ai abtinut la vot in loc sa votezi contra. De ce? Te-a fortat cineva? PD-L e o gasca de mincinosi, una zic si alta fac. Daca tu continui sa-i sustii esti si tu la fel de vinovat ca si ei.

  44. Ionel Iorga said

    am March 21 2009 @ 9:22 am

    Fiind o chestie negativa am si eu o mica observatie: “din cauza guvernului Adrian Nastase” si nu “datorita guvernului Adrian Nastase”. In rest, sa ne rugam sa ne ajute si sa ne lumineze Bunul Dumnezeu sa rezistam la prigoana.

  45. Othelo said

    am March 21 2009 @ 10:50 am

    Dl. Urban,
    Eu am inteles foarte bine argumentele in favoarea votului de abtinere pe care l-ati dat. Ca principiu totusi, este chiar o rugaminte: Sa votati numai ce va dicteaza constiinta, pentru ca sunteti unul dintre putinii care (date fiind lipsurile sale, ma refer la Legea Votului Uninominal) cred ca a fost votat ca persoana si nu ca apartenta politica. Daca lumea simte implicarea dvs sincera in problemele care ii vizeaza direct, si sunteti pe un trend ascendent fara discutie in acest moment, veti fi votat lejer legislatura viitoare si ca independent.
    Repet, puteti deveni un Ron Paul al Romaniei (nu stiu daca v-ati dori asta neaparat, dar asta se poate intampla), pentru ca va fi nevoie de astfel de oameni, de repere, pentru a trece de vremurile negre care ne asteapta. Si pe care sa ii putem aprecia cum se cuvine dupa ce acestea vor trece.

  46. Roald said

    am March 22 2009 @ 11:23 am

    De acord cu Othelo, cu mentiunea ca nici macar cipurile ce ar functiona doar in prezenta posesorului nu ar fi infailibile, ci din contra, mai periculoase pentru posesor, e suficient sa iei cipul si o mostra din tesutul lui, ceea ce in general presupune agresiune(desi se pot gasi si alte mijloace). Oricum, nu asta conteaza pentru cei ce vor sa le introduca, ideea este de control si supraveghere pe scara larga.

  47. adrians said

    am March 22 2009 @ 12:32 pm

    Dl.Urban,poate ca in momentul de fata mai important este sa ne gindim ce trebuie facut pt.ca aceste mizerii legate de identificarea individului prin intermediul cipurilor sa fie sistata.Dvs.si PDL impreuna cu – macar – populatia care v-a votat,poate sa faca ceva ? Va rog sa ne transmitei un raspuns concert in acest sens.

  48. tavi1234 said

    am March 22 2009 @ 7:18 pm

    Othelo tu esti cu Misa? Atunci acest site e plin de sectari de cei care vor sa invaluie adevarul in filosofii si discutii fara sens. Imi pare rau dar ceea ce discutati aici nu are nici o legatura cu ADEVARUL…Sunteti impotriva ortodoxiei si ceea ce se discuta este de natura eretica. Doamne miluieste-ne si ne iarta greselile noastre!(chiar daca sunteti sectari, nu veti gasi adevarul care este numai in ortodoxie)

  49. s_arpi said

    am March 23 2009 @ 7:39 pm

    Nu stiu de ce implicati aici religia. D-lor si d-nelor incercati sa interpretati religia in mod filosofic, si spun asta mai ales celor care trimit mailuri cu “daca nu trimiti mai departe” … ti se va amputa creierul. Deci, nu conteaza religia daca o interpretam in asa fel cat sa nu fie daunator partilor participante …

  50. Roald said

    am March 23 2009 @ 11:22 pm

    “tavi”, eu sunt catolic, dar ma rog si in bisericile ortodoxe si nu fac parte din nici o secta. Daca spui ca cei de pe acest site invaluie adevarul, te rog sa ne spui cum il vezi tu.

  51. Ionutz-hamalu Comalimentului said

    am March 24 2009 @ 1:47 am

    Chelului tichie de margaritar ii mai trebuia!!!Sau tara arde ?i baba se piaptan?.Nu+i o noutate de cate ori e ceva urgent de facut imediat ceva pt noi se trezesc astia mari ca n-au ce face cu banii decat sa-i investeasca in ceva ca sa se dea mari ca ei is primii in Europa.De ce n-ar hrani polulatia flamanda sa faca ceva nu pt campanie ceva pt Sfintele Sarbatori de Paste.Numai de astea auzim ne-am saturatttttt de prostii.Asa dak n-am avut pe cine alege nu ne ramande decat sa ne punem funia-n gat…Tara de rahat ce-am fost si ce-am ajunsssss:(((((((((((

  52. Semnul electronic « Antonios Hjørne said

    am January 5 2010 @ 12:09 pm

    [...] dar intr-o zi o sa dispara si astea asa cum au disparut vechile buletine. Apropo de buletine, de la 1 ianuarie 2011 apar cartile de identitate electronice – miza cea mare a obsedatilor de control -, din care dispar parintii dupa cum a disparut [...]

  53. ping -t -l 65000 193.231.100.130 said

    am January 12 2010 @ 10:41 pm

    AUTORITATILE IADULUI SA ARDA N FOC ,HAI LA REVOLUTIE DACA NE SILESC!

  54. sile bese said

    am March 10 2010 @ 5:07 pm

    pff…ce mai comentam noi…santem precum niste caini care au nevoie de stapan….noi santem stapaniti,nu condusi..sclavi…sa puna cip la banii contribuabililor…atunci sa vedeti lege respinsa din start…pai cum sa se puna cip pe spaga si pe casele ordinarilor din conducerea romaniei???pe flota romana…pe ouale lui nastase…acolo ar trebui puse cipuri sa vedeti on line ce directii necunoscute ar avea banutii nostrii…baieti,de anul asta impozit pe nimic…clar..80% din romani ar trebui sa plateasca…Mda pace voua,traiasca romania sclavagista

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean