Banner

Basinosii , imbecilii si cacatii il saluta pe Huidu

Tweet this

Sunt singurul parlamentar care pana acum a cerut abrogarea unor articole din Codul Civil care limiteaza jurnalismul de investigatie .  Sunt pentru libertatea presei si un sustinator al faptului ca aceasta trebuie sa fie lasata mai departe, sa scoata la lumina faptele de coruptie ale politicienilor, functionarilor, etc. Ei sunt ultimele ramasite care apara profesionalismul si profesia de jurnalist si vor avea mereu toata sustinerea mea pana in panzele albe.
Ehei, insa schimb placa cand vorbesc de specimene care, sub masca pamfletului, ajung sub presiunea propriilor frustrari , simtindu-se complexati pentru ca au fost abuzati in copilarie, sau in adolescenta, sa isi bata joc , sa jigneasca si sa injure pe orice si oricum in tara asta, in goana maladiva dupa un nenorocit de rating. Iar Huidu este intre cei vizati de discursul meu; Sau a uitat cand Becali i-a turnat in cap paharul ?
Asa cum se prezinta audiovizualul tabloidizat romanesc la ora actuala, nu strica deloc sa fie pusi putin la respect. Macar pe ici pe colo.
Daca nu poti sa faci o emisiune distractiva fara sa balacaresti pe toata lumea , fara sa injuri si sa jignesti, sa scuipi, sa dai cu bale, inseamna ca pur si simplu n-ai umor. Asa gandesc din adancul putului creierului de gaina , cei care vaneaza cele mai ascunse si mai tenebroase colturi ale creierului uman, de pestera.
Una e sa ironizezi pe cineva, sa pamfletezi, asa cum facea marele si inegalabilul Constantin Tanase si alta e sa-l batjocoresti public, desi tu esti un retard complet, un frustrat si un complexat de doi lei. Aici ar trebui trasate niste limite ale bunului simt.
Si pana la urma se va vedea cine are intr-adevar umor si cine e doar un biet mahalagiu , cocalar si pitiponc de cartier.
Acesti mahalagii care nu se pot numi jurnalisti, si care nu pot ajunge nici la gleznele unor jurnalisti de investigatie,  s-au atacat. Nimeni nu e impotriva satirei si a umorului de calitate, chiar si, sau mai ales, in legatura cu persoanele publice, dar de aici si pina la "comicul demential", e cale lunga. Vreti sa vedeti ce se intampla daca-l lasam fara lege si capatai pe unul din aceasta specie rara de pestera pleistocenica ?   o ia pe aratura si intr-o nefericita zi o sa ne trezim cu el in fundul gol la "minunata emisiune" in goana-i maladiva dupa rating.
Ia uitati-va ce poate spune Huidu , al carui socru a fost senator :
"Având în vedere Justiţia română, pregătirea profesională pe care imbecilii din Magistratură, din Justiţie o au, un astfel de cod este chintesenţa gândirii lor de rahat. De aia merg lucrurile aşa în ţara asta. Voi face în continuare mişto şi de băşinoşii de la Curtea Constituţională şi de Justiţia română care dă verdicte după 20 de ani şi care eliberează infractorii cu atâta uşurinţă... Nu există în Europa o astfel de cretinătate! Este inadmisibil să avem atâtea procese la Curtea Drepturilor Omului, iar ei să ne sfideze după robele lor de cacat; nici cu parlamentarii nu mie rusine, sunt toti la fel"
Atata dovada de inteligenta stransa intr-un singur loc, nu am mai vazut pana acum.Nu este posibil sa renunti la bucatica de creier care se mai zvarcoleste intr-o parte a cutiei craniene, si sa te dedai la aberatii paranoice de o asemenea maniera. Stadiul de om se degradeaza uimitor de rapid catre cel de euglena verda.
Insa, pana la urma in viata, se spune ca, toti ajungem macar odata la : popa, medic si judecator. Imbecilii, rahatii, cretinii, basinosii din Justitia romana il asteapta cu incredere pe Huidu in salile de judecata.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 7488

123 Comentarii pana acum»

  1. Mircea Badea said

    am March 20 2009 @ 5:39 pm

    Hai ca m-am ofticat; Huidu deja ma depaseste

  2. Ciutacu said

    am March 20 2009 @ 5:41 pm

    Pftiu drace, si ziceam ca eu vorbesc porcos, sa moara mama

  3. Ciutacu said

    am March 20 2009 @ 5:45 pm

    Stiu ca-s arogant ?i genial, dar îmi place s? mi-o spuna si altii. Oare o s? ma iertati vreodat? c?-s cel mai bun?

  4. Mircea Badea said

    am March 20 2009 @ 5:52 pm

    Stai sa scot pantofu’

  5. Valentin said

    am March 20 2009 @ 6:25 pm

    Atata timp cat justitia in tara noastra este asa cum este … eu ma abtin de la orice comentariu … poate ar trebui si altii sa o faca …

  6. ADMINUL LUI PESTE said

    am March 20 2009 @ 6:27 pm

    jegul de huidu atat poate face : sa arunce cu noroi si cacat

    ca de altele nu se apuca, ca nu face rating si bani + nu se coboara de la statutul de vedeta

    valentine daca te bazezi pe huidu sa fi sanatos; vezi poate o sa-ti plateasca facturile, impozitele si taxele cand o sa-ti fie greu

    adio

  7. dan said

    am March 20 2009 @ 6:42 pm

    Sincer, mie mi se pare ca Huidu a spus niste lucruri bine gandite si a fost chiar moderat in exprimare. daca nu vreti sa vedeti adevarul, asta nu inseamna ca el nu exista. Si cand il veti vedea, va fi prea tarziu.

  8. dan said

    am March 20 2009 @ 7:30 pm

    nu sunt cel de mai sus… ar fi un gest interesant sa-ti schimbi pseudonimul. daca nu, o voi face eu. in orice caz, limbajul de mahala folosit la adresa tuturor in mod public, mi se pare o prostie.

  9. Felicia Antip said

    am March 20 2009 @ 7:31 pm

    Nu-i asa ca va plac mai mult Dan Diaconescu (pe ale carui posturi puteti va incanta si emisiuni precum Mircea Micu in dialog cu Ion Coja si CV Tudor vituperand de unul singur), Madalin Ionescu si invitatii soiosi ai lui Dan Capatos? Ce sa-i faci, asa e cu televiziunea: si noi, inapoiatii mintali care-o preferam pe Carcotasi avem drepturile noastre.

  10. Georgiu Daniel said

    am March 21 2009 @ 9:24 am

    Nu ati observat ca denevim incet incet o tara de nesimtiti? pana si cei care nu erau , au devenit. Mi-e dor de vremurile de acum 10 , 15 ani cand daca aveai o problema sarea orice strain in ajutor, acum te injura si-ti arat degetul.
    Un exemplu: ti se strica masina , nu mai opreste nimeni sa te intrebe de sanatate si daca ai nevoie de ajutor, numai contracost sau pentru te-a injura. Situatia este prezenta in orice alceva din viata noastra.

  11. Radianu Mihai said

    am March 21 2009 @ 9:32 am

    in esenta cine a spus cele amintite are mare dreptate,dar limbajul folosit este unul care il descalifica pe cel care l-a folosit!

  12. io said

    am March 21 2009 @ 9:36 am

    mda, huidu e mahalagiu, dar are dreptate, daca o zicea in limbaj elevat, ce mai aveati de comentat?
    justitia romaneasca, parlamentul, presedintele romaniei, si in general institutiile statului sunt varza. Oamenii care lucreaza acolo, hai sa nu generalizez, majoritatea, merita bagati in inchisori, si domnule urban, sunteti avocat, sunt sigur ca la cate cunoasteti, jumatate din magistrati a trebui sa fie incarcerati…
    asa lasa-ne, lasa-ne

  13. adi said

    am March 21 2009 @ 9:48 am

    CORRRRRRRRRRRRECT ! CONTEAZA LIMBAJUL SAU ESENTA TEXTULUI ? ASTA-I ADEVARUL !!!!!!!!!!!!

  14. fatmind said

    am March 21 2009 @ 10:05 am

    E normal ca dnul senator sa aiba aceasta pozitie.
    Ceea ce a spus Huidu este adevarat. DAR modul in care a spus-o a fost nu dur, scarbos, probabil ca sa sublinieze sentimentul pe car i-l inspira sistemul din ro.
    Ar fi bine pana la a scoate paiul din ochii altora sa ne ocupam de barna noastra.
    Urmaresc de ceva timp aceasta miscare a dnului senator. Cam stiu unde vrea sa ajunga cu acest demers si in mare parte a reusit amestecand lucrurile cu adevarat de interes pentru poulatie cu propria imagine si, din cand in cand, poate numai de test introducand si cate un text partizan ba pentru partidul pe care il reprezinta, ba pentru bransa din care face parte.
    Usor, usor, cei ce citesc acest blog intretinut de cel putin 2 angajati (daca e unul are toata stima mea) vor lua de bun tot ce se scrie. Daca la inceput omul cerne informatia, mai apoi va categorisii blogul ca fiind de incredere si e gata pentru manipulare.
    Succesuri domnule senator. In RO se poate. De fapt cred ca oriunde. E multi da’ prosti.

  15. badea alina said

    am March 21 2009 @ 10:06 am

    de ce mai toti politicieni nostri se autosezizeaza doar cand este vorba de ei in pamfletele realizate pe la tv sa inchida anumite posturi sa acorde presei cat mai putine informatii cu vedere la primele pe care si le impart din banii nostri ai contribuabililor cu atata nerusinare sa acopere mita cu care se impauneaza apoi prin vile prin mai toate zonele turistice ale tarii asta-i bine?huidu barem munceste pentru banii lui si nu cred ca a jignit pe cineva fara sa fi avut dece persoanele jignite de el sunt persoane ca Becali,Vadim si alti ca ei care se stiu foarte bine.Sa va fie rusine domnule Urban pentru cuvintele pe care le folositi ce exemplu dati

  16. Sebastian said

    am March 21 2009 @ 10:08 am

    Supara adevarul domnule senator PDL ?

  17. director said

    am March 21 2009 @ 10:12 am

    Mare dreptate ai fatmind…
    Cine cunoaste stie :)

  18. hanuka said

    am March 21 2009 @ 10:16 am

    Ce pot sa mai zic si eu pe langa toti ceilalti?! Imi vine sa innebunesc… Sa ma ascund intr-o padure si sa uit ca am trait intr-o societate murdara si infecta….
    Televiziunea, posturile de televiziune care se vor profesioniste au devenit mahalale, haznale, etc, cum vreti sa le spuneti, intr-un cuvand gropi de gunoi.
    Dar cine este de vina?! NOI?! NUUUU?! Legile audiovizualului, cred eu. Legile pe care ei si le-au facut singurei, ca deh! sunt a doua putere in stat (desi dupa calculele mele este prima!).
    O sa va spun o mica poveste!
    Acum ceva timp am facut o sesizare la CNA vis-a-vis de mediatizarea incrancenata a creaturii Magda Ciumac…. In ziua cu pricina fiul meu vitreg (11 ani) isi facea lectiile si intr-una din pauzele de lucru la ce avea el de invatat a vazut o emisiune cu subiectul susamintit. Cel mic m-a apostrofat intr-un mod care m-a secat la suflet spunandu-mi :”…pai toata ziua stai cu gura pe mine sa vorbesc corect romaneste, toata ziua ma bati la cap sa invat si sa ma documentez, dar uita-te si tu la asta! E vedeta, castiga bani gramada, este pe toate posturile de televiziune, si nu cred ca a terminat clasele primare…” Am ramas fara replica! Eram pusa in acea situatie fara iesire in care stii ca ai dreptate dar nu ai argument, cuvinte in vocabular, sa sustii punctul tau de vedere….
    CNA nici macar nu s-a sinchisit sa imi dea macar un raspuns de bun simt, cum ar fi:”am primit sesizarea dvs., o sa luam masuri, va tinem la curent” sau orice altceva… NIMIC!
    Asa ca, ce sa spun : am devenit un popor violent, sarac si murdar, pentru ca principalul promotor al educatiei in masa respectiv mass-media, promoveaza cu ostentatie zi de zi aceasi agresiune in exprimare, aceeasi modalitate violenta de prezentare a stirilor….
    Huidu este mic copil pe langa multi ati asa zisi oameni de televiziune care nici pe departe nu sunt pamfletari. Si aici as nota:
    1. Andreea Esca -(ProTv) prezinta stirile intr-un mod in care mie imi suna cam asa :”auziti mai acestia voi sunteti gunoaie eu sunt aia tare, si ziceti merci ca va bag in seama”
    2. Dana Grecu (Antena 1,2,3) – o femeie frustrata care taie vorba interlocutorilor, tipa la toata lumea stie de toate si bate cu pumnul in masa
    3. Andreea Cretulescu, Cristina Sincai,Laura Chiriac, – (Realiatea TV) fiinte care nu au nici macar cei 7 ani de-acasa. Jignesc interlocutorii, jignesc diverse categorii de oameni prin atitudine si mod de exprimare

    … si lista ar putea continua cu multe alte exemple.
    Intamplarea face sa am la indemana numai exemple feminine, dar am si baieti o gramada (Cristian Zarescu-Realiatea, Claudiu Ionescu si Doru Iuga – OTV, etc.)
    Asa ca ce pot sa mai spun?!
    Legea le da prea multa mana libera, prea multi oameni intra in jocurile lor infecte si iata cum am ajuns…..

  19. fatmind said

    am March 21 2009 @ 10:17 am

    Si acum continuarea pentru cei ce s-au imflamat la cele de mai sus.

    Este foarte posibil ca dnul senator sa fie de buna credinta si ca orice om are dreptul sa fie partizanul unei idei sau unei bresle.
    Este de asemenea adevarat ca nu te poti lupta de unul singur cu morile da vant si atunci incerci sa mai ajustezi pe ici pe colo pe unde nu se baga de seama sau nu deranjeaza prea tare mogulii.Pe cat te tin puterile.

    DAR unde se vede diferenta? Cum o putem vedea?
    De aceea eu am fost intotdeauna adeptul sprijinirii unei idei si nu a unui om. Omul se poate schimba de la o zi la alta supus unor presiuni.

    Am toata stima pentru domnul senator avand in vedere ca a facut ceva. Spre deosebire de ceilalti care nu au facut nimic. Vrem sa faca totul? Da. Poate? Nu. Cu siguranta nu.

    Sa il sprijinim? Da.
    Neconditionat? NU.

    Pentru ceea ce face in interesul oamneilor da, va avea sprijin.

    Sper ca domnul senator sa aprecieze criticile.

  20. tripp said

    am March 21 2009 @ 10:28 am

    huidu a zis cateva chestii ok, de la asta a pornit, de la amuzament maxim prin ceea ce zicea si mai ales cum le zicea, dar deh vezi ce a ajuns si poate ce va ajunge in viitor, deja nu`si mai merita nici rahatu care`l manca zi de zi.

  21. Albu Sibiu said

    am March 21 2009 @ 10:31 am

    Sunt doar vorbe, iar in curand vorbele vor fi neputincioase. Dragi parlamentari e cazul sa treceti la fapte (impreuna cu Guvernul) pentru a limita criza. Daca n-o veti face si va veti mai ocupa de chestiuni “basinoase” ca cea de fata atunci credeti-ma ca veti fi pur si simplu maturati de populatia ajunsa la limita rabdarii. Oamenii de acum nu mai sunt docili ca cei din 1930 si nu vor suporta la fel o criza de proportiile celei de atunci. Iar aceste vorbe “pamfletare” sunt doar un alint fata de ceea ce va urma.
    Va intreb insa: cum sunt acesti termeni fata de cei folositi intre voi, parlamentarii, in cadrul dezbaterilor? Limbajul de cort e mult mai dezvoltat in “Cortul Poporului”.
    De acord, sunt si eu revoltat atunci cand se eticheteaza o categorie, atunci cand nu exista unanimitate a faptei. De exemplu ar fi bine sa se zica “85% dintre parlamentari au votat pt….” si apoi sa se toarne adjective la adresa lor. Sau, si mai bine, in cazul actelor individuale sa fie luat in colimator doar faptasul. Insa ceea ce fac Huidu si Mircea Badea, desi sunt intr-adevar exprimari peltice, de prescolari (fata de exprimarea Academiei Catavencu) sunt totusi net superioare exprimarilor pana mai ieri ale Tribunului si acolitilor sai, sau a unor parlamentari actuali: domnul Zgonea va spune ceva?

  22. Bogdan SBG said

    am March 21 2009 @ 10:38 am

    Intr-adevar limbajul colorat nu are ce cauta in acest context. Daca esti un pamfletar si mistocar de calitate folosesti metode de calitate.

    Cat despre justitia din Romania, DOAMNE FERESTE sa ajungi sa depinzi de un procuror sau judecator, ca ti-ai semnat sentinta.

    E pacat sa vezi cum procese care ar putea dura juma de ora tin 10-25 ani.

    Pacat .. la general.

  23. romeo said

    am March 21 2009 @ 10:45 am

    Domnului senator care este titularul blogului, chiar daca scrie prin interpusi: nu v-a luat mult sa va integrati in casta parlamentarilor si demnitarilor statului, deja va simtiti ca nimeni nu trebuie sa va atinga nici cu o floare, darmite cu un cuvant! Vorbiti de Tanase? Pai aflati ca si lui ii purtau de grija rusii, intrebati pe cei mai in varsta cum l-au arestat imediat dupa celebrul cuplet cu ‘davai ceas’. Probabil ca ati vrea si dvs, aidoma tuturor politicienilor si magistratilor ca ziaristul sa se conformeze versului lui Tanase: ‘.. eu tac ..’. faceti-va un bine si documentati-va despre cariera lui Tanase si apoi folositi-l ca pilda. putina lectura nu strica nimanui, chiar si senatorilor!

  24. Beculets said

    am March 21 2009 @ 10:50 am

    … nici cu parlamentarii nu mie rusine, sunt toti la fel”

    greseala de tipar?

    FUCK OFF!

  25. dan nitulescu said

    am March 21 2009 @ 11:03 am

    Astept raspuns de la tine Iuliene. Unde e greseala in fondul textului scris de Huidu?? Ca nu am gasit-o.

  26. gheorghe said

    am March 21 2009 @ 11:05 am

    daca am castigat o libertate de exprimare trebuie sa avem si libertatea de gandire, nu?!

    evident ca intre forma si continut este o contradictie: forma este gresita dar continutul este exact. in plus, cei vizati de continut nu fac mare lucru sa remedieze si astfel nici cei care se ocpua de exprimare persista in gresala.

    pe de alta parte, ministrul justitiei explica doct la tv ca noi cei din fata ’sticeli’ sau a LCD-ului nu intelegem ca articolele noi din Codul Penal despre dreptul la replica trebuiesc corelate, contextualizate, etc.

    si el este tributar gandirii curat juridice; nu e mai bine sa ai cateva articole noi, clare, fara a mai fi corelate cu alte gunoaie (un fel de axiome), FARA A MAI DA POSIBILITATEA JUDECATORILOR SAU AVOCATILOR SA FACA ‘LEGATURI’ SI TRIMITERI CARE SA DENATUREZE ADEVARUL, iar celelalte articole sau regulamente sa fie abrogate.

    desigur ca asta nu se poate pentru ca NU se vrea, si iar ajungem la Huidu, Badea, etc…

    adica circuitul justitiei in societate….

  27. gheorghe said

    am March 21 2009 @ 11:15 am

    apropo, ati observat ce lin, discret si subtil a trecut d. Urban la alte ‘perspective’ asupra acestei probleme.
    in orice meserie exista boli profesionale!
    as face un pariu cu dvs. cititorilor ca la sfarsitul mandatului d.Urban va avea un cu totul alt ‘mesaj’ despre multe din problemel mai ieri discutate aici. poate asa e viata sa te schimbi in convingeri ?!
    sper sa se patreze arhiva pentru conformitate.

    deci, cine tine pariul? eu daca pierd imi voi cere public (adica aici) scuze si ca m-am inselat si ca d. Urban este un om integru si consecvent. e prea putin? eu cred ca pentru un om adevarat de caracter este mult!

  28. gore said

    am March 21 2009 @ 11:39 am

    Mi-l amintesc pe Huidu cind i s-a facut o farsa :in loc sa rida alaturi de ceilalti,s-a isterizat si a devenit violent.Probabil ca daca era invers,ar fi ris in stilul lui de mahalagiu,ca de,numai el are voie.
    Aveti dreptate ,e un frustrat care traieste doar prin umorul ,mai fin ,al lui Gainuse.
    M-am saturat de glumele lui de liceu,nu-i mai stau bine.Am decis de mult sa nu-l mai vad.

  29. tizul said

    am March 21 2009 @ 11:43 am

    “Având în vedere Justi?ia român?, preg?tirea profesional? pe care habarnistii din Magistratur?, din Justi?ie o au, un astfel de cod este chintesen?a lipsei lor de neuroni viabili. Din cauza acestor vanduti mafiei economice ce conduce tara asta si parlamentul Romaniei merg lucrurile a?a. Voi face în continuare satira pe seama neprofesionalilor corupti si cu pretentii de la Curtea Constitu?ional? ?i de Justi?ia român? care d? verdicte dup? 20 de ani ?i care elibereaz? infractorii cu atâta u?urin??, PE BANI GREI… Nu exist? în toata Europa o astfel de justitie vanduta infractorilor! Este inadmisibil s? avem atâtea procese la Curtea Drepturilor Omului, iar ei s? ne sfideze dup? robele lor de corupti; nici cu parlamentarii nu mie rusine, sunt toti o apa si-un pamant, slugi ale infractorilor economici!”

    Asa mai poate fi contrazis Huidu?

    Sa va caut texte scrise de oamenii dvs., in numele dvs., domnule parlamentar, unde folositi expresii sub-urbane?
    Sau la parlamentari este permisa ipocrizia, facand parte din fisa postului?

  30. Petre Anghel said

    am March 21 2009 @ 12:01 pm

    Domnilor, regret ca se face confuzie intre dreptul la opinie, critica, pamflet – pe de o parte – si trivialitate – pe de alta parte. Cuvintele obscene nu au ce cauta in presa. Discursul public are reguli precise, mass-media nu se poate sustrage de la rolul ei educativ decat daca-si contesta menirea. Juranalistii cu apetit pentru asemenea vocabule nu-si merita numele. Nu cred ca si-au insusit acest limbaj verbal la universitati. Daca ar fi frunzarit, cel putin, ca nu le pot preinde sa citeasca, fiindca este mai greu: Habermas, Bernard Miege, Paul Ricoeur, Daniela Frumusani, Ion Dragan, Septimiu Chelcea, Mihai Coman ar vorbi altfel. Mai ales ca sunt carti existente in librarii…

  31. urban a trecut la putere ? said

    am March 21 2009 @ 12:06 pm

    nu inteleg supararea. huidu are dreptate !

  32. MADCAT said

    am March 21 2009 @ 12:06 pm

    Vai, domnule, cum spune Huidu pe nume si cum va atacati voi idiotii vizati!!! Parol, sa moara mama politicii romanesti daca nu sunt cei despre care vorvbeste Huidu cei mai curati, mai competenti si mai corecti oameni din romania!!!

    Hai, tovarase senator, lasati gargara ca dauneaza la imagine!

  33. Roald said

    am March 21 2009 @ 12:56 pm

    Ca limbaj, e prea obscen pentru a fi folosit in public, dar ca si idei Huidu are dreptate

  34. nelu said

    am March 21 2009 @ 1:10 pm

    Ma Iuliene, tu ai scris un articol (sau cine l-a scris)si noi ne batem capu’ acuma cu vrajeala asta; trecand peste faptul ca de multe ori au existat greseli de ortografie suparatoare in ‘articolele’ tale, si asa cum, sa zicem, ti le-am trecut cu vederea tie, asa ar trebui sa trecem cu vederea si exprimarea lui Huidu care, de fapt, spune un mare adevar. Asta daca nu te deranjeaza! Iar daca da, n-ar trebui, fiindca n-ai dreptate ( de data asta).

  35. Parmalat said

    am March 21 2009 @ 1:25 pm

    Lu Huidu era sa-i trag si yo o flegma intr-o zi cand ne-am intalnit.

  36. online said

    am March 21 2009 @ 1:42 pm

    cine e Huidu?

  37. eugen said

    am March 21 2009 @ 2:55 pm

    Fatmind ai o minte numai buna sa se stearga cu ea la gura[ cur ] Huidu

  38. Tica said

    am March 21 2009 @ 3:01 pm

    Huidu este un gunoi uman, o javra, care il copiaza pe Mircea Badea, insa nu reuseste sa se ridice dincolo de cacatul lui Mircea;
    Huidule, ai uitat de socrul tau de senatorul care a furat de a stins cat a stat in Parlament ?
    De acolo ai tu bani ba jegule, de la nevasta-ta via hotul si coruptul de socru al tau. Jigodie penala ce esti

  39. miki said

    am March 21 2009 @ 3:25 pm

    are dreptate din pacate Huidu asta. daca o zicea in limbaj elevat, ce mai aveati de comentat?
    justitia romaneasca, parlamentul, presedintele romaniei, si in general institutiile statului sunt varza. Oamenii care lucreaza acolo, hai sa nu generalizez, majoritatea, merita bagati in inchisori, si domnule urban, sunteti avocat, sunt sigur ca la cate cunoasteti, jumatate din magistrati a trebui sa fie incarcerati…

  40. Nelu said

    am March 21 2009 @ 3:29 pm

    de cand a ajuns muistu de Huidu jurnalist ? daca scuipi si injuri la Tv inseamna ca esti jurnalist ? este un mascarici ordinar aia este.
    Uite cum jurnalistii adevarati si cauta de lucru pentru ca sunt dati afara de alde Huidu, care ne ofera numai bale si muci pe ecranele noastre http://www.urbaniulian.ro/2009/03/21/in-presa-otevista-jurnalistii-de-investigatie-adevarati-nu-mai-au-loc/

    Huidule ce mai face socrumic Vintila ? nu zici nimic de cat a furat cat a fost in parlament hai ?

  41. Lucia - pseudo-jurnalisti ca Huidu arunca meseria in derizoriu said

    am March 21 2009 @ 3:35 pm

    Ura, disperarea, minciuna, dezinformarea, lasitatea, prostia, incompetenta, rãzbunarea si interesele de orice fel nu-si au locul în mas- media, fie ea scrisã, audio sau vizualã. Pot fi jurnalisti adevãrati doar acei indivizi care nu intrã în caracterizarea amintitã. Ceilalti nu pot reprezenta mas-media chiar dacã s-au strecurat miseleste în acest domeniu. Ei pot sã lucreze oriunde, la bar, la mãturat strada, la pãzit porcii, la strung, la usa cabinetului vreunui boss, dar si acolo dacã au vreo calificare sau coloana foarte flexibilã pentru plecãciuni. Sã iei de pe stradã un individ, sã-i pui condeiul în mînã si sã-i zici de aici încolo esti jurnalist, reprezintã o sfidare la toate regulile moralei si eticii profesionale. Este valabil acest lucru si în alte domenii de activitate. Nu poti sã iei un om de pe stradã si sã-l faci, de pildã, politist sau agent de vînzãri sau secretar într-o primãrie. Numai în politica româneascã se practicã astfel de aberatii. Indivizi care n-au nimic în comun cu scaunul de director sau de sef la vreo agentie sînt numiti pe astfel de functii. Pentru cã asa impune algoritmul politic. Si cînd ajung în functiile dictate, îsi dau în petic si se rãzbunã, în primul rînd, pe subalternii sau colegii inteligenti si scoliti. În presã n-ar trebui sã se întîmple asa ceva. Mai ales cã este poate singurul domeniu în care cetãtenii mai au încredere. Pseudo ziaristii fac si ei ce pot, atît cît îi duce mintea si cît le permite bunul simt. Cred cã astfel de insi trebuie compãtimiti pentru cã habar nu au ce presupune deontologia profesionalã, habar nu au de limba românã, habar nu au de atributiile de serviciu. Sînt indivizi care vor sã tinã pasul cu munca de pe urma cãreia asteaptã o leafã minimã, dar materia cenusie pe care o poartã zi de zi sub cãciulã este infimã si nu-i ajutã deloc. Ajung sã fie arãtati cu degetul de oamenii civilizati si cumpãtati din toate punctele de vedere. Atitudinea unui pseudo jurnalist se scaldã în mocirla sa proprie sau în care a fost crescut. Se simte frustat de toti si de toate, de cînd l-a nãscut vreo mamã inconsientã si bolnavã psihic sau pãrãsitã de sot pînã cînd a ajuns el la rîndui sot umilit si amenintat de aleasa lui. Un astfel de ins mai meritã milã pentru cã îsi gãseste o scãpare prin vorbele aruncate în van sau cuvintele scoase din condeiul lui subtire, murdar si rãzbunãtor. Spun rãzbunãtor pentru cã insii prosti sînt dominati de urã, disperare si rãzbunare. Multi ar spune despre astfel de indivizi, si pe bunã dreptate, cã sînt asemeni ciocoilor rãtãciti în democratie. Care vor sã redevinã ce-au fost urlînd la lunã fãrã sã-i audã însã nimeni. Copiilor mici le spui seara o poveste frumoasã care sã le aducã un somn lin si vise înconjurate de îngerasi. Le-as recomanda si acestor indivizi frustati ajunsi din eroarea unora ca ei jurnalisti de mahala, sã-si închirieze mame care sã le spunã povesti de viatã. Poate asa ajung sã afle cã nu totul se rezumã la rîsul zgomotos al prostiei ridicatã la rang de inteligentã sau la pretentia de profesionist.

  42. Alin said

    am March 21 2009 @ 3:42 pm

    Huidule
    nici macar tampit nu te pot numi ,esti prea cretin si mai si crezi ceea ce spui …pe scurt contrazici orice logica a unui individ normal la scufita …locul tau este printre prosti facuti gramada , numai acolo te poti face inteles si aplaudat …ma ia groaza numai la gandul ca exista stupizi ca tine …

  43. Un baiat destept said

    am March 21 2009 @ 4:01 pm

    Majoritatea reactiilor ii dau dreptate lui huidu desi nu accepta si limbajul lui, in consecinta dl Urban e pe contrasens:) impreuna cu cativa frustrati si complexati ca tot vad ca e la moda etichetarea complet gratuita si fara argumente.

  44. Thobescu said

    am March 21 2009 @ 4:07 pm

    Ar trebui apreciat c? http://www.urbaniulian.ro este singurul loc unde fiecare poate spune ce vrea ?i ce gînde?te,f?r? nici o cenzur?.

    Mai reflecta?i înainte s? arunca?i cu noroi.

    Dac? ?ti?i un alt loc în care comentariile apar imediat, nemoderate ?i necenzurate s?-mi spune?i.

    Sînt tare curios s? aflu.

    A?tept provincia.

  45. Petronela said

    am March 21 2009 @ 4:16 pm

    Huidu deja exagereaza..el si cu Gainusa s-au urcat pe un piedestal al cunoasterii si al stimei de sine fantastic!
    ei cunosc totul..si buni politicieni, buni juristi, buni matematicieni, buni economisti!

    Petronela

  46. Dan Ciobanu said

    am March 21 2009 @ 4:18 pm

    Uite Huidule cum arata un Pamflet adevarat al lui Constantin Tanase, poate mai inveti si altceva decat sa atunci cu bale si muci :

    Un pamflet a lui Tanase:

    Subject:Cuplet al lui Tanase de acum peste 60 de ani de o actualitate descurajanta(!!!

    “Si cu asta ce-am facut?”

    Ne-am trezit din hibernare
    Si-am strigat cit am putut:
    Sus Cutare! Jos Cutare!?
    Si cu asta ce-am facut?

    Am dorit, cu mic, cu mare,
    Si-am luptat, cum am stiut,
    S-avem noua guvernare?
    Si cu asta ce-am facut?

    Ca mai bine sa ne fie,
    Ne-a crescut salariul brut,
    Dar traim in saracie?
    Si cu asta ce-am facut?

    Ia coruptia amploare,
    Cum nicicind nu s-a vazut,
    Scoatem totul la vinzare?
    Si cu asta ce-am facut?

    Pentru-a cistiga o piine,
    Multi o iau de la-nceput,
    Ratacesc prin tari straine?
    Si cu asta ce-am facut?

    Traversam ani grei cu crize,
    Leul iar a decazut,
    Cresc intruna taxe-accize?
    Si cu asta ce-am facut?

    Totul este ca-nainte,
    De belele n-am trecut,
    Se trag sforile, se minte?
    Si cu asta ce-am facut?

    Se urzesc pe-ascuns vendete,
    Cum nicicind nu s-a vazut,
    Tara-i plina de vedete?
    Si cu asta ce-am facut?

    Pleaca-ai nostri, vin ai nostri!
    E sloganul cunoscut;
    Iarasi am votat ca prostii.
    Si cu asta ce-am facut?

  47. Othelo said

    am March 21 2009 @ 6:50 pm

    Si eu cred ca Huidu avea dreptate, desi limbajul din text lasa mult de dorit. Si Mircea Badea sau altii il folosesc chiar daca au sau nu dreptate. Dar realitatea este ca mare parte (sa nu generalizam) din justitie si clasa politica este sub orice critica. Asta-i tara si astea-s vremurile. Veti vedea ca astia ne vor vinde pe doi lei cand se vor inaspri vremurile. Si asta se va intampla de anul acesta.

  48. Zoli said

    am March 21 2009 @ 7:08 pm

    Si eu cred ca Huidu are foarte mare dreptate, ba chiar a folosit cuvinte foarte frumoase. Adevarul doare, asai? :D

  49. Un baiat destept said

    am March 21 2009 @ 7:49 pm

    Politicienii, magistratii, medicii cinstiti, corecti si care se straduiesc sa faca ceva constructiv si de calitate in tara asta, sa nu se astepte la roade pe termen scurt si nici sa nu sara de cur in sus cand sunt etichetati generic sau li se atribuie defecte pe care nu le au. Alegerea de a face ceva in slujba tarii aduce si acest minim sacrificiu, dar daca sunt convinsi de utilitatea si corectitudinea faptelor lor nu ar trebui sa se impiedice a un asemenea detaliu nesemnificativ.

  50. obiectiva said

    am March 21 2009 @ 9:19 pm

    DIN CELE 50 de dosare personale, pot sa va spun ca am avut cca 30/40 de judecatori”pe mana”. Numai 2 au trecut testul corectitudinii. Nu mai spun de Politie, Procurori, etc. Are dreptate HAIDU, desi nu stiu cine este. Dar, daca verificati CV de la CC a RO veti vedea ca, aproape nici unul nu a profesat ca JUDECATOR.Ce poti sa te astepti de la niste ramoliti, senili, decrepiti… Inca a fost politicos.

  51. Lek said

    am March 21 2009 @ 10:03 pm

    Daca tot vreti sa se interzica Mondenii, Divertis Show, Mircea Badea, Cronica Carcotasilor, domnilor politicieni nu vreti sa ne puneti si microfoane in casa, taxa pe aer si orice taxa pe care o aveti in capul ala minunat. Aceste emisiuni arata exact realitatea asa cum sunteti. Rusine. Va amintiti de noi doar cand e an electoral.

  52. Moarte politicienilor corupti said

    am March 21 2009 @ 10:32 pm

    Te supara ce zice Huidu d-le senator ????
    De ce nu am vazut aici vreun articol despre interlopul PD-L-ist dom Costel ?
    Iti apareri propria tagma de politicieni corupti si mafioti care sunt mana in mama cu interlopii, judecatori care ii elibereaza pe unii ca alde Preda sau Sile Pietroi si asa mai departe.
    Lasa, ca bine va face Huidu si Mircea Badea.

    Mai rau o sa fie cand o sa iesim in strada si o sa va dam foc in Piata Victoriei la toti judecatorii, politicienii (inclusiv senatori)si la interlopi. Cate un glont in ceafa meritati nenorocitii dracului de hotzi.

  53. Vlad said

    am March 21 2009 @ 11:21 pm

    Nu ma uit la Cronica Carcotasilor, dar daca se fac asemenea afirmatii clar nu am pierdut nimic….
    OTV-izarea canalelor de televiziune se pare ca nu mai este “o poveste”… a devenit realitate.

  54. Serban said

    am March 22 2009 @ 7:46 am

    Are dreptate Huidu , chiar este prea bland…
    DA , traim intr-o tara de cacat , si este normal ca un popor care a acceptat cinci zeci de ani cu capul plecat , fara sa faca nimic , sa fie batjocorit intr-un regim de teroare , zis comunist , sa accepte in continuare sa fie la bunul plac al unei slehte de haimanale , hoti si mitocani , iar putinii care ridica vocea impotriva , sa fie pusi la zid.

  55. Miha said

    am March 22 2009 @ 9:46 am

    Vreau sa va amintesc un proverb:”Pestele de la cap se impute!”Si chiar daca a mai ramas ceva, pe ici – pe colo, neafectat, mai devreme sau mai tarziu, putreziciunea va cotropi totul. Pentru ca pamfletele lui Tanase sa isi faca efectul, este necesar un anumit nivel intelectual si moral.Si atunci, ma intreb(retoric), care-i supararea? Pentru a te face inteles de cineva trebuie sa-i vorbesti pe limba lui. Si daca cineva reactioneaza doar la vulgaritati si obscenitati………Asta-i nivelul!! Nivel la care s-a ajuns prin efortul sustinut al”Capului”. Ca sa fii respectat trebuie mai intai sa respecti; ca sa primesti, trebuie intai sa oferi.
    Mi-e greata de toata demagogia, ipocrizia si nesimtirea cu care se incearca sa ni se acopere ochi si urechile, asa cum ucigasul ar veni sa acopere fata mortului, cu lacrimi false in ochi.

    Copilul, de cand deschide ochii pe lume, incepe sa imite:sunete, gesturi, cuvinte…
    Mai este nevoie sa spun ca imi este groaza de “Puterea Exemplului”?

    Nu ma refer la nimeni anume.
    Dar astept reactiile!

  56. Lucian said

    am March 22 2009 @ 10:44 am

    Domnule Urban, inainte de-a deveni senator, adi-ca_cand erai avocat, iti exprimai nemultumirea fata de unele institutii si persoane din tara utilizand cuvinte normale, nu trivialitati pe care acum le pui in titluri de articole…
    Idem pentru Huidu, care a spus niste adevaruri indeobste cunoscute in tara, la Strasbourg si la Bruxelles…doar ca a sarit calul cu epitetele complet deplasate.
    Folositi si voi, mai ales pe blog (citit de oameni ceva mai culti, dar nu toti civilizati) expresii mai poetice, de genul: “de ce e Dulce Romania, ca e plina de rahat?”

  57. adelin maria said

    am March 22 2009 @ 11:01 am

    Ce arma poti sa ai impotriva judecatii calauzite de interese a judecatorilor?!!!
    De cate ori nu v-a deranjat si pe dvs domnule Urban, judecata unor judecatori?! dar nu ati avut ce sa le faceti, doar ei sunt judecatori si sunt inamovibili!
    Desi nu sunt adeptul cuvintelot grotesti, inteleg modul de exprimare al celor doi realizatori pentru ca in acel mod de exprimare se afla vocea celor care chiar au avut de suferit de pe urma judecatii strambe a acelor dinozauri, care nu se mai dau la o parte de pe scaunele lor, asta ca sa ma abtin si sa nu ma exprim la fel ca Huidu.
    Succes in activitate si incercati sa fiti mai obiectiv in gandire!

  58. Mariana said

    am March 22 2009 @ 11:52 am

    Mmmm exprimare de doi bani dar ideea e reala; intr-adevar Huidu si Gainusa in ultimii 3 ani fac o emisiune foarte proasta, desi candva Cronica Carcotasilor era de o calitate superioara. Dar articolul asta e iscat dupa un discurs care va vizeaza pe voi “STIMATILOR” parlamentari/deputati/ministri/judecatori etc etc voi mai marii statului… sunteti toti niste hoti si dati legi cum vi se falfaie… NU PROFESORII UNIVERSITARI AR TREBUI SA FACA Codul Civil ca astia sunt niste oameni inteligenti dar rupti de realitate; ma rog, sunt prea multe de spus despre tara asta de kkt unde toti mafiotii scapa de puscarie pentru viroza respiratorie si ajung la parnaie niste tzarani ca si-au plantat copacul la altu’ in curte si tzara asta unde politia se autosesizeaza ca Mihaela Radulescu i-a luat geanta unui nesimtit de paparazzi dar nu reuseste sa prinda infractori reali; NU VA MAI IMBATATI CU APA RECE – ROMANIA SE SCUFUNDA si voua vi se freaca de huidu ca vorbeste spurcat… mai vedeti-va de spagile voastre si poate din cand in cand o data la 3 ani rezolvati o problema reala

  59. Un baiat destept said

    am March 22 2009 @ 12:22 pm

    Un lucru e clar, citind reactiile de mai sus se vede limpede ca focul social se incinge incet si mocneste pe nevazute iar daca cei putini care vor sa faca ceva pt romania vor esua, se vor topi si ei in acelas cazan cu cei multi si nesimtiti. Asa a fost de cande lumea, pe umeri celor drepti dar prea putini se sprijina toata sandramaua, pana cade si se face pulbere din care scapa cine poate si de obicei scapa tot nenorocitii, iar ei devin samantsa otravita pt lumea ce se reconstruieste din cenusa, pe acelas tipar stramb conducand in final la acelas sfarsit si inceput numit dezastrul mizerabilei fiinte animalice care isi zice umana si se vrea si superioara in spirit:)

  60. Dan said

    am March 22 2009 @ 3:59 pm

    Huidu este exemplul de parvenit, care traieste din banii nevestii, adica aia furati de socrasu cand era un nenorocit de parlamentar;
    Asa ca scarba de Huidu este ultimul de pe lumea asta care are dreptul sa innjure politicienii pentru ca el traieste de pe urma furtului facut de scarbosu asta de Vintila, un pesedist ordinar

  61. Catalin - pentru jigodia de Huidu said

    am March 22 2009 @ 4:13 pm

    Uite Huidule te regasesti aici :

    Profetia Sfantului Nil Atonitul, despre Antihrist si sfarsitul lumii

    Pe la anul 1900, mergand spre jumatatea mileniului al optulea de la facerea lumii, acesta se va schimba si se va face de nerecunoscut.

    Cand se va apropia vremea venirii lui Antihrist, se va intuneca mintea omului de toate patimile cele trupesti ale curviei, si foarte mult se va inmulti necredinta si faradelegea. Atunci omul va deveni de nerecunoscut, schimbandu-se fetele oamenilor, si nu se vor mai cunoaste fetele barbatilor de ale femeilor, pentru nerusinata imbracaminte si a parului din cap.

    Oamenii din vremea aceea se vor inrai ca niste fiare salbatice, fiind inselati de Antihrist. Nu vor da respect parintilor si celor mai batrani, iar dragostea va pieri. Pastorii crestinilor, arhierei si preoti vor fi oameni cu slava desarta, afara de prea putini, cu totul nerecunoscand calea din dreapta de cea din stanga.

    Atunci se vor schimba obiceiurile si traditiile crestinilor si ale Bisericii. Curatia va pieri de la oameni si va stapani faradelegea. Minciuna si iubirea de argint vor ajunge la cel mai inalt grad si va fi vai de cei care vor aduna bani. Curviile, preacurviile, sodomiile, hotiile si omorurile, in vremea aceea, vor fi pe toate drumurile. Pentru savarsirea acestor mari pacate, oamenii vor fi lipsiti de darul Sfantului Duh, pe care l-au primit la Sfantul Botez, precum si de mustrarea constiintei. Bisericile lui Dumnezeu vor fi lipsite de preoti credinciosi si evlaviosi si va fi vai de crestinii care se vor afla in lume, caci isi vor pierde cu totul credinta, nevazand la nimeni lumina cunostintei.

    Atunci se vor duce la locurile ascunse si sfinte (manastiri si schituri), ca sa gaseasca mangaiere sufletului de multele tulburari si ispite pe care le vor intampina zilnic; dar usurare nu vor gasi, caci peste tot vor fi piedici si sminteli. Si toate acestea se vor face pentru ca Antihrist va stapani peste tot, va domni in toata lumea, va face semne si minuni cu inselaciune si va insela pe oameni cu viclenie, ca sa nascoceasca si sa vorbeasca unul cu altul de la un capat al pamantului la celalalt (telefonul, radiotelefonul, televiziunea, n.n.). Atunci vor zbura prin aer ca pasarile (avioanele n.n.) si vor inota prin adancul marii ca si pestii (submarinele n.n.).

    Si toate acestea le vor face oamenii, traind in tihna, necunoscand ca acestea sunt inselaciunile lui Antihrist. Si asa de mult va inainta stiinta vicleanului, ca sa insele prin nalucire pe oameni, pentru a nu mai crede in Dumnezeu Cel in Sfanta Treime inchinat.

    Atunci, vazand Prea Bunul Dumnezeu pierzania neamului omenesc, va scurta zilele pentru cei putini care se vor mantui; ca se va sili Antihrist cu slugile sale sa insele – de va fi cu putinta -, si pe cei alesi. Atunci fara de veste va veni sabia cu doua taisuri si va omori pe inselatorul si pe cei ce-i slujesc lui.

  62. Un baiat destept said

    am March 22 2009 @ 5:13 pm

    Si vor trai fericiti pana la adanci batraneti, si am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea-asa

  63. elena said

    am March 23 2009 @ 8:26 am

    Nu aveti dreptate dl.Urban! ceea ce se intampla acum in tara nu mai tine de nici un bun simt. Au dreptate , eu asi fi fost mult mai vehementa, chiar daca va suparati……

  64. Romeo said

    am March 23 2009 @ 9:13 am

    Domnule senator, cum pot fi trasi la raspundere altfel cei la care se refera Huidu? El nu se afla printre persoanele pe care eu sa le agreez dar bine mai face cind spune adevarul.

  65. Valentin said

    am March 23 2009 @ 9:26 am

    Problema pricipala nu este exprimarea folosita de Huidu sau alti ziaristi pentru ca zilnic auzim mult mai multe obscenitati fara ca vreun senator independent -PDL adica un fel de struto camila sa se autosesizeze dar parca primesc salariu pentru altceva nu pentru atributii de CNA ? Problema este ca asta este situatia toate pornesc de la justitia ultra corupta care a degradat aceasta tara nici politia nu poate sa isi mai faca datoria de ce sa riste sa aresteze infractori si interlopi cand judecatorii pe care ii apara Dl. Urban ii elibereaza imediat. Cati magistrati au fost dati afara din magistratura pentru verdictele care ne costa asa de mult la CEDO ? Cine suporta Dl. Urban sau poporul acesta ? Daca tot sunteti jurist faceti curat in ograda si pe urma uitati-va peste gard. Si exceptia intareste regula deci chiar daca mai sunt si oameni corecti acolo sunt insignifianti si oricum asculta de ordine de sus asa cum asculta si dl. Urban pe linie de partid cand se voteaza ceva in parlament. Asta daca este prezent.

  66. Elena said

    am March 23 2009 @ 9:35 am

    Inainte de a ma uita la Huidu, Gainusa, Mircea Badea etc. ma intreb ce e cu limbajul din materialul de mai sus?

  67. MISSHU said

    am March 23 2009 @ 9:36 am

    poate exprimarea lui Huidu este nelalocul ei, dar are mare dreptate, si d-le Urban am o stima deosebita pt. dvs. dar de ce trebuie sa luati aparare celei mai corupte si lipsita de profesionalism institutie romaneasca… traim vremuri in care justitia nu isi face deloc datoria si avem oameni de 85 de ani care fac puscarie ca au scos un par din pamant, iar infractori cu condamnari grave stau liberi printre noi timp de ani de zile…nu e posibil asa ceva…..la nivelul dvs. ma astept sa condamnati justitia nu un om care isi spune parerea cei drept intr-o maniera neortodoxa…

  68. DAN said

    am March 23 2009 @ 9:51 am

    Nu sunt nici in ruptu capului pentru carcoteala…dar cuvinte ca alea mi-au venit si mie in cap la adresa “justitiarilor” nostrii.
    Oare de ce????
    Si cred ca a venit aproape la orice roman!

    CEVA PUTE ORICUM MAI TARE DECAT GURA LUI Huidu….

  69. janessu said

    am March 23 2009 @ 9:52 am

    cu siguranta Huidu are dreptate (chiar daca a folosit un limbaj de cartier) … si vorbesc in cunostinta de cauza. Dle Urban, credeti-ma … nu are niciun rost sa ma contraziceti fiindca va pot da exemple care va vor obliga sa-mi dati dreptate. Totul miroase in tara asta, incepand cu justitia si continuand cu politica. Din pacate, nu miroase a flori!!!

  70. senator Urban Iulian said

    am March 23 2009 @ 9:54 am

    Raspuns pentru Romeo

    Sunt de acord ca magistratii, parlamentarii corupti trebuie criticati de presa; Insa, nu sunt de acord sa fie numiti basinosi, cacati….Gandeste-te ca astfel nimeni nu va lua in seama sau serios critica, pentru ca aruncata in aceasta extrema nu isi va atinge decat scopul de a face rating.
    Spune-mi daca un magistrat este numit basinos, imbecil si cacat, cu ce se schimba situatia ? Cu nimic.
    De aceea, jurnalismul de investigatie si scoaterea la inveala a faptelor de coruptie, a erorilor trebuie facuta, iar institutiile statului trebuie sa le sanctioneze activitatea.
    Nu cred ca, daca tu Romeo gresesti, si imediat esti facut imbecil, cacat, etc, vei gasi sa cel in cauza are dreptate.
    Diferenta intre pamfletul si critica reala si goana maladiva dupa rating, tocmai aici se afla in aceste cuvinte

  71. Mustata said

    am March 23 2009 @ 10:30 am

    Un articol corect si adevarat,
    Tineo asa poate se trezesc!

  72. Valentin said

    am March 23 2009 @ 10:35 am

    Pentru Dl. Basescu care este sau care ar trebui sa fie primul ambasador al tarii deci al tuturor romanilor jurnalistii sunt toti niste gaozari ! Dece sa avem pretentii atunci dela gaozari sa trateze clasa politica cu altfel de adjective laudative , care clasa politica inclusiv judecatori , senatori etc sunt platiti din impozitele pe care le plateim si eu si tu . Sincer uneori cuvintele sunt prea palide pentru tot raul pe care il fac cei care ne conduc inainte romanii blestemau , acum injura vreti sa va laude asa ca pe Ceausescu ! Este extraordinar cum corupe puterea !

  73. cristian said

    am March 23 2009 @ 11:07 am

    Stimate Dl. Iulian Urban daca tot ati deschis acest subiect, haideti sa ne uitam putin la sistemul/sistemele de care vorbesc acesti frustrati (ei si alte 19 milioane), poate ca ne-am saturat sa vedem cum cainii latra si ursul merge, de dezbateri inutile, de voturi/motiuni “democratice”, de mafie care nu tine cont de culoare politica.
    Nu sunt de acord cu jignirile gratuite, dar frustrarea e acolo, iar sistemul ar trebuii sa fie multumit ca dupa tot ceea ce face este doar injurat, cred ca odata cu intetirea injuraturilor ar trebuii tras un semnal de alarma intradevar, dar pt sistem…
    Va doresc succes!!!

  74. Cristic said

    am March 23 2009 @ 11:07 am

    Domnu’ senator,

    Vreti ca oamenii sa fie respectosi cu parlamentul si justitia? Nu cumva uitati un lucru? Respectul ca si increderea se CASTIGA !!! Dar nici Justitia si nici institutile statutului nu fac nimic cum trebuie. Dati-ne exemple de lucruri care merg bine … si nu exceptii ci in 99% din cazuri. Scandalurile din presa nu sunt exceptii, sunt REGULI de nereguli.

    Daca aceste institutii sunt munti de “gunoaie” normal ca oamenii se “usureaza” pe gardul lor si isi arunca “dejectile” la groapa de gunoi.

    Unde ajunge sa lucreze incompetentii care nu au loc in sectorul privat? Si de ce? Pentru ca cei care ii conduc au interesele lor personale deci le convine sistemul. Mai conteaza ca 1% sunt competenti? Strangeti gunoaiele, faceti lucrurile sa mearga si intr-un sens bun, nu ca toate legile de rahat gandite pe buda de dimineata si atunci asteptati-va sistemul sa fie respectat.

  75. Crin said

    am March 23 2009 @ 12:11 pm

    Domnu Cristic

    Intreba-l pe Huidu cum este sa traiasca din banii furati de socru lui [ din care traieste el acum ] , fostul senator Vintila si intreaba-l daca si nea Vintila intra la imbecili, cacati si basinosi

  76. Raduleasca, acest Huidu in devenire said

    am March 23 2009 @ 12:43 pm

    Nemul?umit? de faptul c? organele de ordine s-au autosesizat, dup? incidentul în care a fost implicat? al?turi de doi jurnali?ti de la Libertatea, Mihaela R?dulescu a ?inut s? ia peste picior institu?ia Poli?iei Române, în cadrul emisiunii “Duminica în familie” de ieri.

    “Le doresc celor de la Poli?ia Român? s? pun? mâna numai pe infractori ca mine ?i s? se autosesizeze numai în situa?iile în care cei ca mine fur? de la doi b?rba?i, jurnali?ti la Libertatea.

    S? nu cumva s? se autosesizeze în cazurile cu criminali, infractori ?i s?-i lase liberi ca s?-i putem invita la emisiuni de televiziune, s?-i punem pe coper?ile în care ap?rem ?i noi ?i s? ne fie colegi”, a spus Mihaela R?dulescu.

    Diva a mai pus la zid ?i presa din România, cerându- le telespectatorilor s? nu mai cumpere ziare timp de o s?pt?mân?.

  77. faqt said

    am March 23 2009 @ 12:52 pm

    Mult zgomot…

    Carcotashii… au frustarile lor; noi, ceilaltzi avem (in general) altele…

    De grija “bebelushelor”… shi a balbelor… sa moara ei…
    Shi cei ce se simt vizatzi in satira (uneori) grobiana…

    Dreptu’i ca limbajul “public” a devenit suburban… Shi “net” ul e loc de exprimare… “murdara”…

    Vinovatzii??? Vedetele… de 2 bani, spuma rapanoasa a apelor tulburi in care ne-am scaldat ani …
    Daca “pamfletarii” vremii trecute solicitau shi inteligentza asculta/citit/privi-torilor,sugerand , “curajoshii” contemporani daca nu scoboara in scarna comunicarea, nu se simt acasa…

    Asta-i…
    N-ashtept sa fiu injurat… da’ nici nu propun “lupta ” cu shosete…(ori alte dessuuri…)

  78. rugio said

    am March 23 2009 @ 1:55 pm

    Articolul este o urecheala binemeritata de multi truditori (am folosit cuvantul ca sa subliniez lipsa de talentului la cei vizati) ai presei romanesti.
    Daca intre comentarii este intr-adevar si unul de la Mircea Badea (indiferent daca este critic sau aprobator la adresa articolului domnului I. Urban) trebuie spus totusi, ca Huidu si Gainusa sunt niste mielushei fata de grobianul angajat al Antenelor 1 si 3!

  79. Vlad Tepes said

    am March 23 2009 @ 3:21 pm

    Noroc cu Huidu si Gainuse ca altfel cu amabilitati din astea schimbate la misto de vazul lumii in timp ce pe la colturi sau pe la spate se vand procese si sentinte ca la talcioc, nu mai ajungem niciunde.
    Cred ca Huidu nu a facut altceva decat sa-si adapteze vocabularul la creierul, constinta si moralitatea a tot ce reprezinta justitia din Romania atunci cand s-a exprimat atat de colorat:
    “Având în vedere Justi?ia român?, preg?tirea profesional? pe care imbecilii din Magistratur?, din Justi?ie o au, un astfel de cod este chintesen?a gândirii lor de rahat. De aia merg lucrurile a?a în ?ara asta. Voi face în continuare mi?to ?i de b??ino?ii de la Curtea Constitu?ional? ?i de Justi?ia român? care d? verdicte dup? 20 de ani ?i care elibereaz? infractorii cu atâta u?urin??… Nu exist? în Europa o astfel de cretin?tate! Este inadmisibil s? avem atâtea procese la Curtea Drepturilor Omului, iar ei s? ne sfideze dup? robele lor de cacat; nici cu parlamentarii nu mie rusine, sunt toti la fel”

    Chiar nu vad nici un micron de exagerare sau de nepotrivire in exprimarea sa de mai sus.
    Mai pot adauga si eu ce am vazut numai saptamana trecuta la Inalta Curte de Casatie si Justitie unde intr-un total dispret fata de cetatean, intr-un total dispret fata de notiunea de dreptate si scremandu-si intestinele pe ceea ce ar trebui sa fie rolul activ al unui judecator, o judecatoare a atins un nou record al nesimtirii si mafiotismului justitiei din Romania.
    Cu explicatia ca legea-i dura dar asta-i legea, doamna judecator, semanand leit dupa vorba, dupa aratare (mutra), dupa port si dupa maniere cu Ana Pauker intr-un tribunal al poporului din anii 50, i-a la cunostinta ca este pe cale de a consfinti o aberatie dar o umfla rasul si singura explicatie pe care a gasit-o a fost cea de mai sus: asta e fraiere…
    Asa ca s-a pronuntat defintiv si irevocabil ca daca in Romania, generalul Badea Petre de la Aedificia Carpati o cere, justitia romana se va supune si va impune unui cetatean sa ACHITE DE DOUA ORI NISTE BUNURI PE CARE INSASI BADEA PETRE DECLARA CA NU LE-A LIVRAT NICIODATA.
    Nu cred ca in alta lume decat cea a Camorei sa mai existe legi, legiutori si sentinte ca acestea. Si totusi in Romania se poate, asa ca slava domnului mai exista cate un Huidu care stie si poate sa le spuna pe nume asa ca sa auda toti, ca pe noi nu ne aude nimeni iar banditii astia de la Cotroceni (pentru cine nu stie: Aedificia Carpati este gazda tuturor presedintilor care ajung la Palatul Cotroceni)ne halesc (ca sa vorbim pe limba lor) cu fulgi cu tot fara drept de apel.
    Acum cazul se va duce la CEDO evident pentru ca pe dna judecator, nu-o mai doare nici macar in portofel pentru ca s-o fi ocupat cineva de el, iar in creier sau in constinta oricum nu a avut niciodata vre-o jena caci doar n-a fost pusa acolo sa faca dreptate ci sa le arate cetatenilor ca legea-i dura…
    Cata vreme judecatorii, procurorii dar si avocatii vanduti sau cretini, imbecili, basinosi, si alte alea nu platesc personal pentru ceea ce determina o tara intreaga sa se bucure ca cineva mai poate spune lucrurilor pe nume, nu cred ca Huidu si altii ca el ar trebui macar intrebati de sanatate.
    Cand hidoasa aia de personificare a Anei Pauker s-o duce la puscarie pentru spectacolul de justitie pe care l-a dat saptamana trecuta, atunci se poate cere si lui Huidu sa-si masoare cuvintele. In rest este numai fatada, vorbe goale la misto aruncate asa de dl. Urban si altii din sistem, dintr-un sistem ticalosit, imputit, de rahat, basinos etc.

  80. ildiko said

    am March 24 2009 @ 12:56 pm

    Sunt de acord cu aceste reglementari doar daca si politicienii impreuna cu functionarii lor vor fi legati pentru fiecare minciuna, imbecilitate etc. rostita public, pentru ca reprezinta o ofensa la fel de mare ca o injuratura de manelist.

  81. just bbc said

    am March 24 2009 @ 2:12 pm

    Mare adevar, mare caracter si sublim articol! Dar, parca….nici cu “tiganca jegoasa” nu mi-ar fi rusine!!!

  82. kikyo said

    am March 27 2009 @ 8:20 pm

    nu am vazut decat o singura emisiune in toata viatza mea , de-a lui Huidu, de altfel, ii bag in acelasi WC si pe Buzdugan, Morar, Jugaru .. de care imi este scarba.
    se pare k e la moda sa faci farse, sa faci mishto, sa iti speli Chilotii in public.sau sa ii lasi pe altii sa ii spele pt tine.
    bai,stiu k prostia e motiv de ras, dar stau si ma intreb… vor
    baga ¨farsa¨ ca materie in Scoli??

    offf, imi dau seama abia acu la sf k nu merita nici macar sa ii scriu numele.

  83. justitia in Romania? ramane cum am stabilit-cartonas de la Bruxelles » SerbanHuidu.ro said

    am July 25 2009 @ 3:25 am

    [...] Reactiile nu s-au facut asteptate, ca sacalii astia se si apara intre ei, nu numai trag foloasele de pe urma unui sistem corupt pana in maduva legilor. Un malagambist cu ifose de mare jurist, la baza un recuperator de doi bani, transformat din avocat si aparator al ?drepturilor celor multi si amarati?, in ?cel mai tanar senator al Romaniei?, s-a grabit sa ma traga de urechi pentru ca sunt tupeist, si sa ma si ameninte volat cu oamenii justitiei, care or sa ma aranjeze ei cumva. Ce-a scris ipochimenul gasiti aici! [...]

  84. Vince said

    am July 25 2009 @ 5:24 am

    O injura Huidu ca la usa cortului, dar nici cu tine nu mi-e rusine.

    Si chiar daca injura atat, macar are dreptate. Iar acele cuvinte sunt rezultatul scarbei si dezgustului cu care te trezesti in fiecare dimineata.

    Si eu as urla si vas adresa numai cuvinte de sanatate. Din cauza oamenilor ca tine am plecat din cacatul ala de tara numit Romania. Acum imi e bine, nesperat de bine, dar oricand m-as intoarce in tara si v-as scuipa e toti astia de la conducere, in cretetul capului. Senatori, deputati, parlamentari, ministri, judecatori si alti cacanari care isi tarasc gaoazele in masini delux cumparate din bani publici, o adunatura de libidinosi infecti care au pupat functii pe seama nepotismului.

    M-am saturat si va acuz!!!!!!!!!!!

  85. Vince said

    am July 25 2009 @ 5:24 am

    O injura Huidu ca la usa cortului, dar nici cu tine nu mi-e rusine.

    Si chiar daca injura atat, macar are dreptate. Iar acele cuvinte sunt rezultatul scarbei si dezgustului cu care te trezesti in fiecare dimineata.

    Si eu as urla si vas adresa numai cuvinte de sanatate. Din cauza oamenilor ca tine am plecat din cacatul ala de tara numit Romania. Acum imi e bine, nesperat de bine, dar oricand m-as intoarce in tara si v-as scuipa e toti astia de la conducere, in cretetul capului. Senatori, deputati, parlamentari, ministri, judecatori si alti cacanari care isi tarasc gaoazele in masini delux cumparate din bani publici, o adunatura de libidinosi infecti care au pupat functii pe seama nepotismului.

    M-am saturat si va acuz!!!!!!!!!!!

  86. Roxana said

    am July 25 2009 @ 10:33 am

    Atata vreme cat l-am ales si reales pe Basescu care s-a numarat la oua cu toata lumea in public in plina campanie electorala si in plin mandat, hai sa-i lasam in pace pe “retardati”… E drept ca se spune sa faci ce zice popa, nu ce face popa, dar ce faci cand popa zice numai prostii?
    Asa ca, domnul senator, va rog eu, – vorba lui taica-meu: “din sufletul meu si-al lui tovarasul Shtrompitzoiu” – daca vreti decenta afisati-o dvs, astia de la cap, si noi ailalti si-asa am ajuns doar sa ne icolonam in sir indian ca la excursiile scolare. Si incercati un minim de consecventa: ori va convine, ori nu va convine libertatea presei si democratia. Iar legea despre care vorbeste Huidu nu e singura care se bate cap in cap cu alta lege. Ca voi sunteti mai ocupati sa cititi bloguri decat sa vedeti ce votati.

    Nu ma pronunt de coruptia din justitie ca pisica e deja moarta in pom. Dar poate ar fi cazul sa va ganditi ca blamati un intreg sistem in care poate sunt si oameni buni… ca tot va dati dvs drept exceptia de la regula…

    Si scuzati opinia dupa capul prost… coane Fanica…

  87. Radu said

    am July 25 2009 @ 10:44 am

    esti vai de capul tau…trebuia sa-l citezi in intregime ca sa-ti cunoasca lumea povestea nu sa manipulezi informatiile desteptu’ lui peste…las’ ca iti vine si tie randul ce naiba…

  88. Roxana said

    am July 25 2009 @ 11:14 am

    “Atata dovada de inteligenta stransa intr-un singur loc, nu am mai vazut pana acum.Nu este posibil sa renunti la bucatica de creier care se mai zvarcoleste intr-o parte a cutiei craniene, si sa te dedai la aberatii paranoice de o asemenea maniera. Stadiul de om se degradeaza uimitor de rapid catre cel de euglena verda.
    Insa, pana la urma in viata, se spune ca, toti ajungem macar odata la : popa, medic si judecator. Imbecilii, rahatii, cretinii, basinosii din Justitia romana il asteapta cu incredere pe Huidu in salile de judecata.”

    Din pacate se poate ajunge acolo atunci cand totul in jurul tau este pe dos, cand nimic nu merge bine, cand numai daca deschizi televizorul sau pui in picior in strada, te apuca frustrarea. Cand suni la protectia consumatorului sau la politie si ti se cere sa vii la sediul lor pt ca trebuie sa faci o cerere in 3 exemplare si sa aduci martori cand doar daca si-ar deplasa fundurile alea de functionari grasi de pe scaune ar putea constata cu ochii lor.
    Iar finalul dovedeste clar ca desi politicosi, si politicienii vorbesc ca o cizma. Sunt oameni care n-au ajus la judecator niciodata in viata lor. Deci poate ar fi necesar o farama de gandire. Asa cum il puteti sfatui si pe colegul dvs, dl. Geoana, care a iesit public si a declarat ca ministrul educatiei trebuia sa consulte partidul inainte sa ia decizii in cazul universitatii “Spiru Haret”. Si atunci de ce va plangeti ca presa va acuza de coruptie cand unul dintre ai vostrii iese si spune o asemenea aberatie la televiziunea publica. Si nu conteaza orientarea politica. Clasa politica e una si evident nu-si mai cenzureaza afirmatiile pentru ca nu li se intampla nimic si nu le mai pasa de electorat, de omul de rand.
    Asa ca prefer sa ma uit la Hudiu, Badea si altii ca el, ca macar suntem in consens.
    Saluti!

  89. kiss said

    am July 25 2009 @ 12:05 pm

    buna!
    in primul rand huidu e un om minunat si ce face face foarte bine si e super fain ,nu cred ca batjocoreste spune numai adevarul,siin aldoilea rand emisiunii ca ale lui sunt si la italienii si merge de foarte multa lume
    nu va mai luati de el ca face bine ceea ce face,

  90. daN said

    am July 25 2009 @ 12:55 pm

    sincer huidu a zis o pe fatza…. asta e … nu va ofticatzi

  91. miezoo...din kurtos said

    am July 25 2009 @ 1:20 pm

    Cand o sa lucrati si voi pe o retriburie de 700 ron sau chiar mai putin sau o sa stati pe o pensie de sub aceiasi 700 ron tare imi este ca o sa ii dati dreptate acelora al de Huidu cand le iau apararea acelor persoane cu un venit sub mediu sau cand oares ce oieri al de Becali va trimete inapoi la barza si va “spovedeste” cu niste cuvinte ne scrise in DEX o sa ii intelegeti,asta in cazul in care nu sunteti prea doxati de prea multa carte,ei macar nu se ascund dupa degete si dupa tentativele de legi care [b]vi le organizati[/b].
    Prin ei poate ne auziti pe noi,aceia fara de care nu ati fi asa importanti .
    Pentru acel/acei politicieni care totusi fac ceva si pentru omul de rand [b] RESPECT [/b]

  92. Idiocratul said

    am July 25 2009 @ 1:37 pm

    Huidu este un ofticos.
    Socrasu nu isi plateste datoriile. Creditorii apeleaza la Urban si Asociatii, iar Huidu gata da dracii in el si face pe marele moralizator din Romania

  93. Eugen said

    am July 25 2009 @ 1:38 pm

    PLus ca Huidu moare de ciuda ca Urban il aprecieaza pe Mircea Badea si nu pe el ratatul ratatilor. Un mascarici intretinut de nevasta asta este cretinul de Huidu

  94. Tica@kiss said

    am July 25 2009 @ 1:39 pm

    Mare idiot esti; daca Huidu este atat de minunat de ce nu cauti prin straturile de grasime de sub burta lui si poate sugi ce gasesti acolo.

  95. marian said

    am July 25 2009 @ 1:54 pm

    Esti un retard ca toti ceilalti din politica romaneasca, plin de ifose si de inganfare , un fatarnic si un imbecil .
    Crezi ca esti mai cu mot decat analfabetul de Becali sau de nebunul de Vadim, nu cred si nici nu o sa cred niciodata. Cat despre basinosiii de la Curtea Constitutionala aia nu sunt basinosi sunt zombii, mortaciuni care nu mai pleaca, securisti imputiti ca si Voiculescu , ca si tine, ca toti cei din politica romaneasca .
    Poate scapam intr-o zi de voi , sa va cantam ceva de ultimul drum hoti nenorociti ca nu stiti altceva decat sa furati.

  96. Doru@marian said

    am July 25 2009 @ 1:57 pm

    HUidu este un ratat, care si-a ratat viata, care moare de oftica cand se uita la emisiunule lui Badea, si care isi acopera neamurile care-i sustin bunastarea materiala.
    Iat tu retardule care iti spui Marian, de fapt fiind un marean, crede-ma ca pupincurismul afisat de tine, retardic si muistic, denota faptul ca esti fascinat de propriul narcisism de doi lei. Huidu este un etern critic care in viata lui nu a facut nu a construit absolut nimic. Un idiot care acum, cand nimeni nu se mai uita la jegurile lui de emisiuni, se agata de gatul unui senator, ca poate asa mai ia si el niste mui pe net, ca sa isi aduca lumea aminte de buboiul de grasime care se cheama Serban Huidu. Sa ma pis si pe tine si pe el

  97. http://www.urbaniulian.ro/2009/07/25/frustarea-lui-huidu-pe-motiv-de-badea-si-neplata-a-datoriilor-da-in-clocotsuburban/ said

    am July 25 2009 @ 1:58 pm

  98. Zolly said

    am July 25 2009 @ 2:00 pm

    mariane dar tu ce ai facut pentru Romania ? ce face Huidu pentru Romania, in afara faptului ca critica si rudele lui nu-si platesc datoriile ?

    prostul nu-i prost destul pana nu face si in drum

    p.s. du-te la huidu sa te ajute cand ai probleme amice, poate asa vei fi impreuna cu el si veti trai fericiti ignorantilor si prostilor ! nu faceti nimic insa comentati , aruncati cu cacat si va dati mari oameni

  99. Iulia said

    am July 25 2009 @ 2:00 pm

    Cu triste?e am ajuns la concluzia c? în România legile sunt f?cute doar pentru fraieri. ?mecherii trec prin ele ca-n brânz? ?i te privesc de sus, cu tupeu, dac? le atragi aten?ia c? au înc?lcat litera ?i spiritul legii. ?mecheri sunt mul?i în ?ara noastr?, de la politicieni, la afaceri?ti ?i func?ionari publici.

  100. X said

    am July 25 2009 @ 2:02 pm

    cati infecti , asa ma injurati-l pe Urban , altceva ce mortii vostri stiti ? sunteti niste prosti, masa de manevra a unui pacalici precum acest realizator care traieste din ratingul facut de emisiunile sale de cacat

    imputitilor

  101. Dobtin said

    am July 25 2009 @ 2:05 pm

    Huduiala lui Huidu imi suna a strigat de panica

  102. ioana said

    am July 25 2009 @ 2:05 pm

    Acest post al dumneavoastra domnule senator sau avocat sau ma rog ca nu stau sa-mi incarc memoria cu toti fraierestenii si ratatii de pe scena atat politica cat si mediatica din tarisoara noastra draga demonstreaza ceea ce sunteti.Nu sunteti capabil sa-i spuneti omului in fata ceea ce ganditi despre el si il atacati in cel mai rusinos mod posibil dar si cel mai relativ sigur:postand pe internet diferite chestii care il critica.Am spus “sigur” referindu-ma la siguranta de a nu va lua un pumn in fata de la respectivul pe care il vorbiti ca sa nu folosesc termenul popular si mai putin academic “barfiti”.Huidu in comentariile lui are perfecta draptate!Tare asta prin tot ce inseamna ea E DE CACAO RAU!!!!!!Si dv impreuna cu ea pt ca faceti parte dinte cei platiti cu bani foarte multi din buzunarul nostru, al contribuabililor romani!RUSINE SA VA FIE CA NU ACCEPTATI ADEVARUL!!!!Va rog sa postati acest comm care va critica nu doar pe cele care va pupa-n cur, ma scuzati de expresie dar asa e.Va doresc sa aveti parete de justitie, dar nu asta din Romania, corupta si in familie.Nu!Una dintr-o tara civilizata.Sa va judece macar o data o instanta cinstita care sa respecte pe cat posibilu legile tarii respective!In rest….numai “Succesuri”!

  103. Elena - ptr.Ioana said

    am July 25 2009 @ 2:11 pm

    Nu inteleg cum poti fi atat de naiva incat sa nu vezi ca Huidu nu vrea decat ca socrasu sa nu plateasca niste datorii si il ataca pe dl. Urban.
    Uita-te sa vezi ca pe acest blog sunt zeci de posturi in care dl. senator atrage atentia asupra starii din Justitie, si arata faptul ca, acest dezastru trebuie stopat si trebuie sa i se puna capat.,Nu mai crede toti retarzii sifilitici precum Huidu care va spala creierele . Nu toti idiotii care critica tot ce misca de dimineata pana seara, sunt si cei al caror exemplu trebuie urmat

  104. shaka zulu said

    am July 25 2009 @ 2:13 pm

    Serbanica spune-i rudei tale smechere SA PUNA MANA SA-SI PLATEASCA DATORIILE SI SA NU MAI PROSTEASCA OAMENII !

  105. Elena said

    am July 25 2009 @ 2:24 pm

    Cred ca dl. Huidu a dat-o in bara vizand interese personale. Daca tot dorea sa se lege de un parlamentar, atunci, cred ca dl. senator Urban era ultimul de pe lumea asta de care trebuia sa se ia; este de departe cel mai apreciat parlamentar, iar Huidu a demonstrat ca nu merita sa ne mai uitam la emisiunile lui, intrucat critica si pamfletul lui nu au decat scopul atingerii bunastarii lui personale

  106. Huidu propus pentru Romania tara de cacat said

    am July 25 2009 @ 2:32 pm

    http://romaniataredecacat.ning.com/

    Merita sa il votati in acest proiect, intrucat este un manelist cu aere de intelectual

  107. berbecali said

    am July 25 2009 @ 9:49 pm

    Dl Urban va doare adevarul spus pe fata de Serban?Si Parazitii o spun”judecatori dasand nasol la fundu gol”.In loc sA curatam tara de imbecilii astia ca isi bat joc de justitie,stam ca comentam si miile de angajatii din justitie stau si o freaca,iar judecatorii dau sentinte aiurea pe banii statului,adica banii pe care ii dam toti prin taxe si impozite.daca nemultumiti de sentintele judecatorilor merg pe afara si castiga in alte instante,statul roman plateste,adica noi fraierii stam si platim,ca voi parlamentarii stati si dormiti in scaune si din cand in cand va trezeste sunetul banilor multi intrati pe card sau odata la 4 ani va aminti ca mai existam in tara asta cativa tineri si o gramada de bosorogi(pe care tot noi ii tinem in spate)si vreti sa va votam.Sunt curios cine va stinge lumina in romania

  108. danu88 said

    am July 26 2009 @ 5:14 am

    Da de unde atata critica la adresa lui Serban domnule Urban?Va simtiti vizat cu ceva?Nu cumva faceti parte din aceasta clasa politica,care e ahtiata numai de putere,si o data ajunsi la putere uita tot ce a aberat in campania electorala?Nu voi trebuie sa schimbati justitia romana pt a nu mai primi mustrari?
    Aaaaa…va deranjeaza ca mai sunt unii care nu vor sa fie orbi la tot ceea ce se intampla
    Si in legatura cu Huidu,faceti si voi ceea ce a facut el,sau macar jumate

  109. kiss said

    am July 26 2009 @ 9:00 am

    draga Tica fiecare cu parerea lui probabil ,e pacat ca apropae pe toate blogurile lumea care se crede experta in tot si da raspuns cu privire la un anumit subiect ajunge sa vb urat,de te uiti cam peste tot se vb foarte urat,si aici am vazut lume,si pe pagina de la antena3,sau relaitatea,unde la un anumit articol lumea care dadea raspuns vb intr-un hal fara de hal,e jalnic,ca din pacate s-a ajuns sa se vb foarte urat,eu citesc blogurile si raspunsurile ce le dau toti destepti cate odata ma enerveaza dar cred ca nu are nici un rost sa mai postez vrun raspuns al meu,mai bine il tin pentru mine ca cu asemenea persoane.

  110. marian said

    am July 26 2009 @ 9:17 am

    Alo retarilor o sa ajungeti muritori de foame pupand in cur acesti securito-comunistei de doi lei
    Nu il apar pe huidu si nici nu ma intereseaza dar faptul ca acesti hoti de parlamentari pe care niste fraieri ii voteaza conduc tara se dau baieti cuminti ma irita
    Sunteti mai disperati pentru ciolan decat orige jagardea de caine , sunteti in stare sa lingeti toate dosurile doar doar primiti si voi ceva
    Ce am facut pentru romania multe, dar bune; habar nu aveti cat de manipulati sunteti frustratilor, voi va zbateti ca pestele pe uscat muncind pentru o bucata de paine si traind de pe o zi pe alta pentru ca acesti hoti si gainari sa traiasca pe picior mare .

  111. Vasile said

    am July 26 2009 @ 12:39 pm

    Piei satana din tara. Senator de mahala ce esti. Hotule si incompetentule. Stai pe banii nostrii.

  112. DZ said

    am July 26 2009 @ 12:42 pm

    @ Vasile

    daca ai studia mai atent si nu ai fi pus doar sa injuri , arunci cu noroi si sa te dai mare ai afla ca Iulian a renuntat la toti banii publici care i se cuveneau din parlament amice

    multumim pentru injuraturi, atata stie publicul lui huidu

  113. admin said

    am July 26 2009 @ 12:45 pm

    kiss vrei sa vezi cine injura cel mai rau ? uita-te la oamenii care au postat pentru huidu si deci Ii formeaza publicul : 90% pana nu au injurat in mod mizerabil nu s-au lasat ! bine zice DZ ca asta e probabil nivelul publicului acestui individ

    din momentul asta NU voi mai tolera pe niciun individ care injura si isi varsa aici frustrarile astfel ! daca vor sa faca asa sa transforme blogul lui huidu in hazna, probabil se vor simti bine intre ei

  114. George said

    am July 26 2009 @ 7:29 pm

    Salut!Domnule senator se pare ca sunte-ti total aerian.Serban are dreptate in tot ce spune si daca nu o recunoaste-ti este pentru ca v-ati integrat perfect in grupul celor care duc tara de rapa!Justitia este stramba,invatamantul inexistent,politia corupta,legile se dau pentru a consolida si mari averile demnitarilor dintre care unii pana mai ieri erau modesti dar au stiut de unde bate vantul imbogatirii si au schimbat barca.De ce toti cei care promit binele tuturor dupa ce ajung la putere urmaresc doar interesul personal?Pentru ca l-e permite sistemul.Deci haide-ti sa facem ceva daca nu cumva va place starea actuala de lucruri!Poate dupa ce va atinge-ti toate interesele!!???Dar cred ca nu o sa ave-ti timp!Vine urmatoarea legislatura si totul o ia de la capat cu alti pratagonisti care,tot ca cei de acum,o sa rezolve interese stringente dar…..personale!Cerc vicios care srica imaginea parlamentului Romaniei si erodeaza increderea poporului in alesii lui.Pacat!Puteam fi departe acum.Deci nu va mai mira-ti ca exista subiecte de pamflet.Cat despre epitetele din titlul articolului dumneavoastra…..Nu crede-ti ca a-ti jignit pe cine nu trebuia?Niste scuze nu strica.Cei care va”urmaresc”pe unul sau pe altul..sau pe altul,au si ei dreptul la opinie dar nu trebuie catalogati ca…Ce spune-ti!

  115. Gabi said

    am July 26 2009 @ 11:53 pm

    Se pare ca cel mai frustrat aici sunteti dumneavoastra domnule Urban Iulian ! Nu stiu ce legatura avea Becali care i-a turanat paharul de vin in cap lui Huidu ? Discutia era despre justitia romana , nu facea referire la anumite persoane , nu au fost date nume sau aduse jigniri direct la adresa unor persoane ! Mesajul lui Huidu era adresat celor din justitie care se simt cu musca pe caciula iar dumneavostra v-ati simtit ! Nu mai faceti pe avocatul poporului pe aici ca lumea stie deja cine sunteti ! Eu v-am solicitat intr-un proces pentru taxa auto si nu mi-ati dat nici un raspuns , v-am trimis si e-mail v-am lasat si mesaj pe telefon si in 5 luni de zile nu am primit nici un raspuns ! Mi-ar fi rusine in locul dumneavoastra !!!

  116. Dobre said

    am July 27 2009 @ 1:58 pm

    Domnule Urban nu ascultati tot ce spun acesti oameni..sunt niste “serpi veninosi” care habar nu au despre ce este vorba..

    Va respect,Dobre Eugen

  117. Cristi said

    am July 27 2009 @ 2:24 pm

    @ Gabi

    Domnule Gabi, dupa spusele lui Huidu toti parlamentari sunt basinosi, imbecilii si cacati dar acest lucru este cat se poate de fals.Unii dintre ei pot fi corupti dar nu si Domnul Iulian Urbam, eu sustin cu tarie spusele Domnului Urban Iulian pentru ca dupa opinia mea Huidu este doar un mahalagiu care nu stie sa glumeasca fara a folosii insulte si jigniri la adresa altor oameni.Huidu este un nimic…mananca cacat prin toate spusele sale si dupa afirmatiile domnului Iulian imi dau seama ca daca ar fi lasat in pace si incurajat, probabil ca situatia ar degenera si ar incepe sa arunce cu vorbe si insulte la adresa multor altor persoane!Huidu vrea doar audienta……este un porc!!!

    Tot ce pot sa spun este ca Domnul Iulian face o treaba foarte buna pentru ca ne arata lucrurile pe care multi dintre noi le trecem cu vederea dar care ar avea un impact mult mai mare daca nu sunt bagate inseama!

  118. iulia said

    am July 29 2009 @ 3:38 pm

    ce ai patit domnu’ senator de esti asa intepat? te deranjeaza adevarul sau ce? las’ ca huidu intotdeauna a spus numai adevarul si a punctat toate greselile voastre de mari ‘parlamentari’. are dreptate. si nu numai eu cred asta, ci vreo 80% din populatie, adica noi, astia micii si saraci.

  119. Curelea@irina said

    am July 29 2009 @ 3:39 pm

    Da tu desi lucrezi la RZB vad ca nu ai ce face la serviciu decat sa pupi fundul gras al infectului de Huidu care este ultima carpa a jurnalismului de rahat penibil care se face in Romania

  120. Irinel - pentru cei care nu sunt inca convinsi de caracterul infect al lui Huidu said

    am July 29 2009 @ 4:09 pm

  121. Adrian din Arad said

    am August 2 2009 @ 12:16 am

    @Urban Iulian: faptul ca te superi nu face decat sa intareasca spusele lui Huidu … de ce nu ii dai dreptate? Aaa … poate pt. ca faci parte din “trupa de soc” a politicii … poate esti si tu ajuns acolo unde esti pe baza unui PCR (a se citii Pile Cunostinte si Relatii) … Acum sincer … daca nu ai fi cu musca pe caciula nu ai sari ca ars … uite si eu m-am bagat putin in politica … da’ pt. ca vreau sa fiu corect si sa am constiinta impacata am lasat-o balta … de doua ori am incercat … am zis clar ca daca ajung macar intr-un consiliu local o sa fac treaba si o sa le arat oamenilor cum tre’ sa fie un politician dedicat alegatorilor … da’ uite ca de doua ori m-am lasat pagubas … pot sa spun ca sunt niste magarii in politica si justitie de mori in aer. Un scurt exemplu: tanar lovit pe trecerea de pietoni, a stat in coma 3 sapt. parintii au dat tot ce au avut la doctori (spaga) pt. a avea parte de cea mai buna ingrijire, a iesit din coma da’ are sechele, justitia a spus ca este vinovat soferul (soferita, profesoara da’ cu pile la inspectorat si alte locuri) si a acordat despagubiri “morale” de 3.000 lei … tanarul ramas cu sechele nu poate sa se angajeze, justitia nu recunoaste ca ar avea probleme si nu-i ofera nici un beneficiu dat fiind ca are probleme rezultate in urma accidentului si a perioadei de coma, tanarul traieste cu familia si nu cred ca va avea vreodata sansa sa fie pe propriile picioare … cu ce a gresit ca a trecut pe trecerea de pietoni? Uite justitia cum a facut dreptate … 3 sapt. in coma = 3.000 lei … halal justitie … si atunci sa nu te plangi … PS: cunosc o multime de avocati si toti mi-au recunoscut (in particular) ca daca cunosti un judecator sau rezolvi sa “cunosti” unu’ esti asigurat in orice proces … fain nu?

  122. http://www.urbaniulian.ro/2009/08/04/eu-unul-refuz-sa-mananc-acest-cacat-din-romania-si-sa-zic-ca-e-miere/ said

    am August 4 2009 @ 1:42 pm

  123. Alina said

    am August 10 2009 @ 10:13 pm

    Eu zic ca politicienii sunt toti hoti, judecatorii si magistratii la fel iar Romania este si va fi de rahat cu astfel de oameni.Huidu are dreptate. Nu mai traim noi sa vedem ca e mai bine, poate doar nepotii sau stranepotii, daca le vine mintea la cap, deci urmaoarele generatii de policieni, poate scoliti dincolo, unde exista respect pentru oameni si nu pentru a acumula cat mai multa avere.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean