Scuzati-ma ca m-am nascut roman !
Raportul Departamentului de Stat al USA spune ca Romania s-a afla in topul tarilor la nivel mondial implicate in spalarea de bani. Activitatile de spalare de bani sunt comise in special de organizatii de crima organizata internationale care actioneaza in Romania sub acoperirea unor companii. [ vezi lista celor mai mari tranzactii in care au fost implicate companii romanesti in 2007-2008 - sic !]
Eu nu sunt total de acord cu acest raport.
Nu am cum sa nu fiu nationalist si spun asta , pentru ca, dupa ce romanii ca natiune au fost linsati mediatic in lumea intreaga, ajungand sa fim numiti violatorii si criminalii Europei, ei bine, nu pot sa asist pasiv cum Romania este transformata intr-una din tarile cu risc ridicat din lume,alaturi de natiuni precum Siria, Irak sau Iran, unde se comit fraude, se spala bani, in vreme ce "fete mari" precum Elvetia, Franta sau chiar US sunt plasate intre cele mai putin corupte tari din lume. Adica, scuzati-ma ca m-am nascut roman; Nu vreau sa bag sub pres problemele pe care le avem aici la noi acasa, insa nici sa mi se spuna ca Romania a devenit placa turnanta a traficului de droguri, spalarii de bani, finantarii terorismului si coruptiei la nivel mondial.
Contrabanda transfrontaliera cu bunuri contrafacute, evaziunile fiscale, si fraudele cu credite de consum sunt alte tipuri de infractiuni financiare raspandite in Romania, arata raportul Departamentului de Stat cu privire la traficul de droguri, care contine un capitol consacrat spalarii de bani si infractiunilor financiare. Adica suntem intr-o situatie mai rea decat Venezuela sau Columbia, adica Cartelul de la Bogota este un fel de mic copil fata de temutii infractori internationali care terorizeaza in sistem Rambo mall-urile din tara noastra. Sigur, o bataie la mall la Bucuresti, este considerata mult mai ingrijoratoare, decat americanul care a tras cu mitraliera intr-un mall din US si a trimis pe lumea cealalta 6 conationali.
Va spun eu, totul depinde de cum iti vinzi imaginea. Daca Romania si-a creat notorietate in anii '90 cand , contra unor sume modice, era groapa de gunoi si reziduri chimice a bogatilor din vestul UE, daca tot am permis sa devenim criminalii Europei, fiind linsati mediatic in Italia, Franta , Anglia sau Elvetia, acum vad ca permitem sa se spuna despre noi, ca suntem suma tuturor rautatilor care se petrec in lume la nivel mondial.
Bai ma lasati ?! Stalin zicea ca nimeni nu se naste nevinovat. Asa ca repet, daca tot m-am nascut cu acest stigmat ca sunt roman, atunci macar aleg sa ma impotrivesc aberatiilor care vor sa ne transforme pe noi romanii, intr-un fel de Bula , de pacalici universal. Si aici este de vina, nu numai clasa politica dar si marea masa a jurnalistilor care, cu rare exceptii, mai ridica vocea sa apere demnitatea natiunii romane. Sedusi de povara ratingului, ce mai conteaza sa dam cu poporul roman de pamant ? Cat de curand o sa ne para rau ca am permis sa ajungem aici si sa ne lasam calcati in picioare.
Demnitatea unei natiuni se castiga, nu se cumpara la piata.
De ce nu apara jurnalistii romanii , demnitatea natiunii noastre ? De ce pun pe prima pagina a ziarelor neajunsurile, si nu vorbesc nimic de romanii care fac cinste acestei tari, care au realizari ? Daca iesi pe strada si intrebi tinerii cate chestii negative stiu despre Romania , o sa iti vorbeasca fara sa se repete 1 ora; Daca-i intrebi de romani celebri, de inventatorul insulinei, de artisti celebri, matematicieni, o sa clatine tamp din cap si o sa spuna ca ei nu cunosc sa fi existat vreodata asemenea romani.
Ne ingropam prea usor sub un munte de rahat, tot ce a fost, si este bun in aceasta tara, si distrugem astfel orice sansa sa mai apara in viitor asemenea romani ! Chiar nu realizam acest lucru ?
Gavril Secuianu spune - Elvetia este spalatoria de bani a lumii si nu Romania.
Romania e absolut ridicol de neinsemnata in traficul international de spalare a banilor, investitiile straine sunt in mare majoritate ale unor firme mari, nu ale unor persoane particulare.
Locul 1 in Europa la spalat si ascuns banii "negri" e ocupat de Elvetia, fapt ce a starnit de multe ori furia UE si USA. Recent, amenintata cu retragerea licentei, banca semi-falimentara UBS a acceptat sa plateasca o amenda de circa 400 milioane $ si sa livreze identiatea si conturile a circa 54.000 de clienti americani banuiti de frauda si spalare de bani in Elvetia.
Dupa anunt, in doar cateva zile, peste 1.000 de miliarde de $ au iesit din Elvetia prin transferuri spre alte paradise fiscale.
La criminalitatea financiara, Elvetia ocupa de departe primul loc in Europa, bancile elvetiene ocupandu-se activ de asta, sub pretext de "secret bancar".
La crima organizata, locul 1 in Europa e ocupat de mafiile din Italia, cea siciliana Cosa Nostra, si cele calabreza si napolitana, Camorra si N'Draghetta. In top urmeaza mafia rusa, extrem de violenta si care nu ezita sa ucida oameni de afaceri, magistrati sau politicieni din Rusia, Bulgaria, Ucraina.
La contrabanda si trafic de fiinte vii, fake-uri, arme, etc. primul loc in Europa, potrivit Interpol, e ocupat de retele mafiote albaneze. Albanezii, in special cei din nord, sunt organizati social ca tiganii de la noi, pe clanuri familiale. Iar contrabanda e o ocupatie traditionala de familie inca de pe vremea otomanilor.
Criminalitatea in Romania e una dintre cele mai mici din Europa si una dintre cele mai putin violente. Presa face multa gargara, pt. ca nu e ca aia din Franta care evita sa publice statistica politiei franceze, cu 33 de spargeri si talharii de banci in numai o luna, doar in Paris ! Peste 2 milioane de infractiuni comise in Franta in 2008! Ati auzit in presa de asta? In Italia romanii comit sub 2 % din totalul numarului de violuri din aceasta tara, in vreme ce italienii, se specializeaza in ultima vreme in infractiuni de pedofilie impotriva copiilor romanio. Nu, ei stiu sa isi apere imaginea, oricat de ipocrit ar fi necesar, in vreme ce noi romanii, ne lasam scuipati fara sa avem nici cea mai mica reactie.
Noi ne spalam rufele in public, alte tari isi protejeaza cu maxima discretie neajunsurile de sistem.
S-ar putea in ritmul acesta, si cu aceasta lipsa de reactie a politicienilor romani, sa ne trezim in curand ca suntem statul terorist numarul 1 al lumii ! Si poate ne vor servi si o bomba nucleara, ca sa scape de noi !
Aceasta este declaratia mea politica, pe care o sustin si semnez.
Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei
foto:avitravel.ro
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































mateea said
am March 1 2009 @ 11:37 am
Cat de important e sa verifici tema copilului tau:
Romania incotro
s45 said
am March 1 2009 @ 11:54 am
http://www.adevarul.ro/articole/unui-italian-acuzat-de-viol-asupra-fiicei-de-trei-ani-i-se-permite-sa-o-supravegheze-in-weekend.html
s45 said
am March 1 2009 @ 11:59 am
http://www.realitatea.net/un-copil-roman-a-fost-agresat-sexual-de-un-italian-la-napoli_467671.html
Cristian Balaciu said
am March 1 2009 @ 12:17 pm
JOs palaria, domnule senator! Bine zis…
ciuly said
am March 1 2009 @ 12:22 pm
sua fac un raport. si voi vreti ca acel raport sa scoata sua intr-o lumina negativa? hai sa fim seriosi.
Radianu Mihai said
am March 1 2009 @ 12:40 pm
sa le fie rusine nesimtitilor de americani!
sunt cei mai mari mafioti si criminali din istoria omenirii!
ei isi permit sa ne jigneasca cand cele mai mari rele din lume se petrec la ei acasa si oriunde apar ei!
niste javre ordinare!
cineva said
am March 1 2009 @ 12:51 pm
cineva avea o vorba: BRAVO LOR!!! poate ca asta ne si trebuie o bomba nucleara sa ne curete pe toti, sa se aleaga neghina de graul bun. Poate numai in felul asta vom ajunge si noi o natie normala.
Mihai Volintiru said
am March 1 2009 @ 1:11 pm
habar n-ai tuuuu…..
RELU said
am March 1 2009 @ 1:12 pm
“cineva”, esti sanatos??
alip said
am March 1 2009 @ 1:41 pm
nu uitati: Viitorul nu-i Aici! (starduiti-va sa faceti bine in tot ceea ce faceti sau ganditi, si nimeni si nimic nu va poate atinge)
dinu said
am March 1 2009 @ 1:46 pm
E trist dar, din pacate e forte adevarat ceea ce se intampla. Toata problema porneste de la educatie.
Cine ne reprezinta pe noi in afara? Cine se ocupa de imaginea noastra afara?
Cineva care a platit bine unde trebuie, ca sa aiba un post bine platit si caldut si pe care il doare undeva de restul.
Vlad Tepes said
am March 1 2009 @ 1:56 pm
Ca sunteti roman sunteti scuzat.
Dar asta nu schimba nimic in faptul ca in Romania se spala bani.
In Romania se spala orice murdarie pentru ca de la putere nici nu a plecat vre-odata real, ba chiar s-a intors la putere FSN-ul cuibul celor mai mari specialisti in spalare de bani.
In timp ce Elvetia, SUA si alte tari pe care le numiti sunt pastratoare de bani, inclusiv a celor ce conduc astazi Romania, tara noastra a fost transformata de aceasi in copaia de spalat banii care trebuie sa ajunga curati la ei.
Ca raportul mai putea sa includa si alte tari sunt de acord dar asta nu o deranjeaza pe musca de pe caciula noastra si se pare ca o simtim din plin. Din pacate singurul lucru pe care putem sa-l facem intradevar este sa ne scuzam ca suntem romani. Celelalte argumente sunt pur si simplu proba acozatiilor ce ni se aduc si a faptului ca nu suntem in stare sa ne recunoastem bolile si sa ne asumam raspunderea tratamentului.
Cum sa nu se spele bani in Romania si cum sa nu stie SUA asta cata vreme la noi toti politicienii sunt curati ca lacrima, putred de bogati iar un Km de autostrada Bechtel costa de 10 ori mai mult decat in America sau oriunde in lume. Unde dracu se duc toti banii astia daca nu in buzunarele sparte ale celor de la putere?
Astia ce sunt daca nu bani spalati, cata vreme cei de la putere sunt tot mai bogati si tot la putere de 20 de ani incoace?
Iulian said
am March 1 2009 @ 2:08 pm
relu>
)
rori said
am March 1 2009 @ 2:58 pm
VLAD TEPES daca est? atat de convins de toate, hai la putere sa faci ordine!
Othelo said
am March 1 2009 @ 2:58 pm
Alip, ai dreptate, dar putina lume din pacate este pregatita pentru asta. Totusi, speranta moare ultima.
Blogulu Zamfir » Blog Archive » Ziua M?r?i?orului said
am March 1 2009 @ 3:08 pm
[...] http://www.urbaniulian.ro/2009/03/01/scuzati-ma-ca-m-am-nascut-roman [...]
Alib said
am March 1 2009 @ 3:19 pm
ai mare dreptate dle Urban, dar ce folos….nimeni nu ne apara(nici macar noi). Politicienii din Romania -marea majoritate, au alte treburi-nu imaginea tarii si a natiei romane…Iar strainii au prins acest aspect si murdaresc(arunca cu toata altirelia mediatica peste noi-confundandu-ne cu ciorile si marii corupti), pentru a distrage atentia opiniei publice din UE / SUA si nu numai, asupra magariilor care le fac ei…poate incepe un nou razboi in coasta Rusilor..de data asta concertat de UE cu ajutorul SUA..iar teatrul poate sa fie Romania..ei oricum nu conteaza ca natie…
Nori said
am March 1 2009 @ 3:47 pm
Da dar ca firmele americane isi angajeza ca directori tot pe ex securistii neamului sau pe progeniturle lor asta nu e nici o problema !! Ei se mediatizeaza totusi in continuare ca fiind corecti si impecabili si sustin ca isi aleg angajatii pe competenta!! Si la gaina ii vine sa rada!!
Roald said
am March 1 2009 @ 4:15 pm
Legislatia e tampita in toata lumea, mai ales de la al doilea razboi mondial incoace, se urmareste distrugerea fundamentelor sociale, morale, economice, biologice, genetice, nationale si cam de orice natura a popoarelor europene. Interesant ar fi de stiut grupurile de presiune ascunse care au schimbat-o in directia asta, mai putin intereseaza marionetele care au iesit in fata cu schimbarile respective. Eu am o banuiala, dar cica n-ar fi “politically correct” Poate ce spun pare ca nu are legatura cu subiectul, dar are!
virtus.pro said
am March 1 2009 @ 4:55 pm
n1 relu =))
Flory's said
am March 1 2009 @ 5:17 pm
suntem un experiment al USA,gripa aviara a fost unul dintre ele si acum urmeaza “crizza” si celelalte,case de schimb,banci atacate,avioane,panica,stare de spirit,psihozza,teste,analize,rezultate,concluzii,finalitate = cum poate fi colonizata aceasta tara.
Sclavia nu sa desfintat dar a luat alte forme.
Conducatorii tarii sunt imaginea stapanilor acestor sclavi, pe care trebuie sa-i amageasca si sa-i prosteasca,ceea ce se si intampla cu succes.Ei stiu foarte bine ce fac dar popultiei trebuie sa-i vanda iluzia ca gresesc si se chinuie sa gaseasca solutii si nu gasesc si nu le permite UE si e foarte greu dar ei vor si nu stiu cum sa faca “sa fie bine”.AIUREALA.
spagalion said
am March 1 2009 @ 5:25 pm
de la DECEBAL pana in momentul de fata(cu mici exceptii) nu mai suntem o natiune,nu mai avem demnitate,suntem niste oameni ai banului
eu said
am March 1 2009 @ 5:54 pm
Aveti dreptate d-le Urban.Ar trebui ca parlamentul si ministerul de externe sa protesteze fata de raportul departamentului de stat al USA,care priveste Romania.Mai este intrebarea de ce USA isi aroga dreptul sa judece intregul mapamond?
Pericle II said
am March 1 2009 @ 8:55 pm
Excelent articol,domnule Urban !
Cati dintre colegii dvs. din Parlament au curajul sa impuna o lege prin care rromii sa se renumeasca tigani?
De ce se emit pasapoarte fara cazierul atat de necesar ,dupa cum se vede?
Ce fel de programe de divertisment vede romanul la tv? Stiti ce vreau sa spun,sunt pline de coloratura…
Sunt multe lucruri de indreptat in tara asta.Multe le stiti,le vedeti,altele le semnalam noi,dar ,din pacate,fara ajutorul dvs., nu putem face ceea ce dorim sa facem.Nici dvs. nu puteti face prea mult daca n-aveti sprijinul colegilor din Parlament.
Sunt dispus sa fac tot ce credeti ca trebuie pentru a indrepta actuala stare de lucruri care apasa asupra noastra,in mod nemeritat…
Buduru said
am March 1 2009 @ 9:45 pm
Am si eu o intrebare: e Top 10, 20, sau 100? Noi pe ce loc suntem? E foarte important, pentru ca, evident, in Romania se spala bani! Habar n-am cati, de-asta nu ma pot pronunta! La banca X, cu care eu lucrez, zilnic se prezinta 3-4 echipe de tigani, formate din 3 persoane (unul cu semnatura, unul cu valiza, unul mare sef) care ridica, numerar, 30-40000 RON, pe baza unor borderouri de predare-primire fier vechi. Acum vreo 3-4 ani, cand am inceput sa acord atentie acestor tranzactii, tiganii veneau cu Dacii 1300 (sau 1310) break, de pe care curgeau tablele. Acum o echipa are Tuareg (probabil le-au mers mai prost afacerile), alte doua echipe au ML-uri, din ce-am remarcat. Daca n-ar fi vorba despre spalare de bani, pana astazi n-ar mai fi existat nimic metalic, in Romania!
Robert Turcescu said
am March 1 2009 @ 9:49 pm
Prietene, scuteste-mi, te rog casuta postala de aberatiile acestui personaj nimerit aiurea prin politica!
Sent from my BlackBerry® wireless device
eugen said
am March 1 2009 @ 9:55 pm
Robert Turcescu esti un cacat cu ochi un slugoi al lui Vantu
senator Urban Iulian said
am March 1 2009 @ 9:56 pm
Biroul de presa al Senatorului Urban Iulian a trimis presei o declaratie politica care se poate citi aici http://www.urbaniulian.ro/2009/03/01/scuzati-ma-ca-m-am-nascut-roman/#comment-68884.
Nu imi dau seama exact ce anume a trezit reactia de mai jos, a lui Robert Turcescu de la Realitatea FM, insa cu siguranta ca jurnalistul in cauza, are o mare problema cu politicienii tineri.
Nu inteleg de asemenea ce trebuie inteles prin “personal nimerit aiurea prin politica”, incat tind sa inteleg ca marea frustrare a lui Robert Turcescu, vine din faptul ca, nu a gasit nimic compromitator in trecutul lui Urban Iulian, care sa demonstreze apartenenta la gasti infractionale, care in opinia lui, ar fi conditia sine qva non pentru a accede in politica romaneasca.
Sau poate ca l-a deranjat faptul ca mai vorbeste cineva si despre romani ?
asta da presa manelizata
From: robert.turcescu@realitatea.net
Date: Sun, 1 Mar 2009 11:03:50 +0000
To: Biroul de presa al Senatorului Urban Iulian
Subject: Re: Scuzati-ma ca m-am nascut roman !
Prietene, scuteste-mi, te rog casuta postala de aberatiile acestui personaj nimerit aiurea prin politica!
Sent from my BlackBerry® wireless device
From: Senator Urban Iulian
Date: Sun, 1 Mar 2009 12:12:04 +0200
To:
Subject: Scuzati-ma ca m-am nascut roman !
Scuzati-ma ca m-am nascut roman !
Goldman said
am March 1 2009 @ 10:12 pm
Mult stimate d-le Senator,
Eu unul NU stiu cum se impaca atacurile la adresa romanilor din Elvetia, cum ca romanii din Elvetia sant considerati tigani, cu faptul ca
prin REFERENDUM NATIONAL, deci nu prin Parlament, elvetienii au aprobat dreptul la libera circulatie, studiu si munca pt. romani si bulgari.
Sa nu fii stiut oare elvetienii ce au aprobat, in majoritate, acest lucru prin referendum national, ca de fapt ei ponegresc
pe romani drept tigani, hoti, etc? Sarmanii elvetieni, cred ca uita de la mana pana la gura!!!
Guvernul Romaniei ar putea protesta dand aceste drepturi inapoi.
Sa arate elvetienilor ce inseamna mandria nationala, in ciuda referendumului national!
Nu putem accepta astfel de drepturi de la aceia ce pe de alta parte ne ponegresc!
Unde este mandria noastra nationala, fata de o presa elvetiana ce ne face tigani?
Dar poate…. ca mai exista si alte pareri,d-le Senator.
Vedeti de ex. o parere f. intemeiata exprimata pe LINK-ul
http://www.observatorcultural.ro/Romanii-cumsecade-au-obtinut-o-victorie-in-referendumul-din-Elvetia*articleID_21238-articles_details.html
Sa fiu cinstit, ma simt roman, in ciuda numelui si cred ca…daca din cauza numelui pe care il port nu ma credeti pe mine, a-ti
putea sa va anuntati cu opinia Dvs. despre romanii din Elvetia pe portalul nostru
1)
http://www.casa-romanilor.ch/ din Elvetia
2)
http://www.casa-romanilor.ch/opinii
S-ar putea in felul acesta sa contactati si sa aflati direct parerea romanilor ce traiesc in Elvetia.
Sa auzim numai de bine, d-le Senator!
Cu deosebita stima,
G. Goldmann
Urban Iulian » Sunt un personaj nimerit aiurea prin politica ?! said
am March 1 2009 @ 11:13 pm
[...] Scuzati-ma ca m-am nascut roman ! (784) [...]
constantin said
am March 2 2009 @ 12:02 am
Cred ca Robert Turcescu este nimerit aiurea prin media, daca avea un pic de coloana vertebrala nu accepta sa fie platit din banii a mii de romani tepuiti de Vantu care, dupa justitia romana, nici usturoi nu a mancat si nici gura nu ii pute……
SEXXO said
am March 2 2009 @ 12:14 am
robert turcescu este un scrib al unui mare nenorocit care a distrus vietile multor persoane cu acea jucarie numita FNI ! un slugoi impotent care isi manifesta frustrarile vietii prin astfel de atacuri
esti un vierme amice turcescu ! si eu strivesc viermii si ma departez de ei..pentru ca puti !
VIOREL URBAN said
am March 2 2009 @ 12:18 am
Probabil ca pe acest jurnalist il deranjeaza informatiile de pe acest blog si actiunile noastre insa il asigur ca nu ne vom lasa si vom continua in continuare sa luptam !
P.S. – romanii nu sunt asa de prosti pe cat Ii credeti voi, mana de jurnalisti care se vrea formatoare de opinie ! Si inca ceva : tu ce merite ai in tara asta ? Cu ce ai ajutat tu ca lucrurile sa fie mai bune ?
Sa arunci cu noroi si sa denigrezi e usor , insa il asigur pe robert ca habar nu are ce spune ! NU SUNTEM PROSTII UNORA CARE MANIPULEAZA SI INDOCTRINEAZA OPINIA PUBLICA DUPA CUM VOR INTERESELE UNOR INDIVIZI !
Ion said
am March 2 2009 @ 12:20 am
ce penibil roberte…am crezut demult ca esti un “jurnalist” de duzina cu aere de superioritate , insa acum chiar mi-ai demonstrat ca esti un latrator care isi duce existenta conform cu planul stapanului sau ! apropos tovarase turcescu : REMEMBER FNI ? si acea reclama ” DORMI LINISTIT, FNI VEGHEAZA PENTRU TINE?” ….
esti un prostalau patetic, nu am uitat de unde s-a nascut realitatea tv ! nesimtitule !
———
Ion din Ilfov
Decebal STANESCU said
am March 2 2009 @ 7:56 am
Nu cred ca e Robert TURCESCU!… Cred ca se foloseste altcineva de numele lui…
Sau… cum e TURCU si pistolul? Chiar trebuie sa lingi mana care iti da bani? Asta inseamna deja ca nu ii castigi cinstit daca trebuie sa faci asa ceva…
Nelamuritul said
am March 2 2009 @ 8:07 am
DA !!! ASA TE VREM. ASA TE-AM CUNOSCUT. ACESTA ESTE OMUL PE CARE L-AU VOTAT CEI INDREPT.
FELICITARI SI CONTEAZA PE NOI, PANA LA CAPAT.
SUSTINE-TI PUNCTUL DE VEDERE SI IN FATA COLEGILOR DE PARTID.
NU CRED CA VOR FI DE ACORD SA TE SUSTINA.
DAR NU CONTEAZA. NOI SUNTEM MAI MULTI SI MAI TARI.
Mihai Traian said
am March 2 2009 @ 9:06 am
Tanar,tanar,dar combate bine!!!!!!!!!!!!
Lanton said
am March 2 2009 @ 9:35 am
“Scuzati-ma ca m-am nascut Roman” raspunsul ar fi :
“Te scuzam dar nu te iertam”
Concediaza-ti seful! said
am March 2 2009 @ 9:39 am
nu-i nimic, va scuzam, se mai intampla
eu, personal, va felicit pentru toata activitatea de politician si nu numai si pentru toate demersurile facute in favoarea sferei civile
in ceea ce priveste improscarea permanenta cu noroi a imaginii romaniei in strainataturi, adevarul e undeva la mijloc: avem uscaturile noastre, dar nu suntem chiar asa de rai ca tara si natiune, precum vor unii sa ne creioneze
succes
LastChance said
am March 2 2009 @ 9:53 am
domnule Urban nu a-ti observat la Realitatea o usara schimbare a “vantului”, nu vedeti ca au ceva impotriva PD-L sa ca …., si nici nu sunt un post asa deosebit doar ca sunt foarte vocali precum gastele (ma rog unele au salvat capitoliul dar de atunci nimic) au niste papagali sinistri cu greseli de vorbire enorme, pleida de pipitze cu care au feminizat postul este ingrozitoare, deja nu ma mai uit la ei, sunt penibili. Asa ca nu va necajiti domnule Urban
Anca said
am March 2 2009 @ 10:23 am
De ce oare ajungem sa ne fie rusine de noi???
Iar eu am o alta problema… Ce ne facem cu oamenii care-si vad de treaba, care au o slujba si muncesc de dimineata pana seara, care nu dau in cap si nu violeaza si nici nu spala bani? Asta este intrebarea mea! Pe ei cine-i apara de imaginea asta?
Dle Urban stiti vorba aia “cu o floare nu se face primavara?
Numai bine!
anca said
am March 2 2009 @ 10:36 am
Pai cine e de vina , dragilor ? La tv , daca vrei sa vezi o emisiune inteligenta trebuie sa te asezi foarte calm in fotoliu si sa iei banda tv de la cap la coada .Daca ai norocul sa o gasesti esti un fericit . In schimb daca vrei sa vezi toata ” prostia ” omeneasca , nici nu trebuie sa te obosesti prea tare . Cand deschizi tv-ul vezi exemple precum ” Sexy Braileanca , Nikkita , etc., si multe astfel de caricaturi sociale .Cine e de vina , producatorii sau cei care stau cu ” limba scoasa” la asemenea ” emisiuni” ! Natiunea romana pune accent pe poliala ambalajului si nu pe continut.Regretabil!
prada said
am March 2 2009 @ 11:10 am
este normal sa ne discrediteze , suntem una dintre putinele tari care am mai ramas cu Banca de stat si vor ca sa ne privatizeze si pe asta ca sa intram in rahat si noi mai mult decat suntem si o sa se faca o discreditare in masa de toate tarile in care Bancile care ar trebui sa fie de stat sunt private (vezi Federal Rezerve) . trebuie sa facem front comun sa ne aparam interesele noaste caci ei au interese mari sa ne discrediteze in fata tuturor popoarelor ca sa ne izoleze de ceilalti .
claudiu said
am March 2 2009 @ 11:42 am
Cand se afirma ca Romania e in topul tarilor unde se spala bani nu e o fronda la adresa poporului roman.Poporul nu are nimic de-a face cu jobul asta.S-apoi nu cred ca Romania mai apartine romanilor.Poate doar catorva dintre ei.Banii nu se spala la rau ca sa fie invinuit badea Gheorghe sau tata Leana.
Stim toti cui apartin si cine controleaza bancile asa ca sa ne lase in pace departamentul ala de stat.Sa fac aordine in ograda lor si dupa aia sa mai emita rapaorte despre altii.
MIE nu-mi e rusine ca sunt roman.Nemernicilor care au ruinat tara asta sa le fie.
ODOACRU said
am March 2 2009 @ 12:14 pm
un articol de care aveati nevoie pentru a va repara imaginea sifonata de cei care nu va fac deloc cinste si care posteaza aici intr0un limbaj nedemn pentru un sustinator al unui om cult si educat cum sunteti.
eu sunt roman si ma mandresc cu asta! cu ce au facut atati romani nu cu ce au facut atati infractori unii nedemascati si aflati in prezent in parlamentul romaniei.
felicitari inca o data pentru articol!
nedumeritu said
am March 2 2009 @ 1:16 pm
domnule Urban, mandria patriotica este ceva ce ar trebui sa nu lipseasca nici unui cetatean roman, cu atat mai mult unui politician. dar exagerarile patetice, cred ca sunt daunatoare, pentru ca nu ne lasa sa apreciem situatia obiectiv ca sa putem actiona incercan s-o indreptam.
nu ne spuneti unde putem citi cu ochii nostri acel raport ca sa tragem singuri o concluzie cu mintea noastra. daca Romania figureaza intr-un top la nivel mondial al tarilor implicate in spalarea de bani, nu ne spuneti pe ce loc a fost pozitionata si eventual pozitia relativa fata de Elvetia, la care va referiti. pentru ca oricat de mult nu v-ar placea (si nu-mi place nici mie si cred ca majoritatii cetatenilor onesti ai tarii), in Romania se spala bani, exact asa cum se spune in raport, sub acoperirea unor companii! sa pornim de la exemplul recent mediatizat: concesionarea resurselor unei parti a platoului continental al Marii Negre unei “mari” companii: Sterling Resources. a mai auzit cineva pana acum de aceasta firma care iata ca dispune de importante zacaminte de petrol si gaze, desi nu are cine stie ce activitate pe piata de profil? e o firma canadiana, dar ia cautati-i actionarii, ca precis o sa dati peste niste firme sau fonduri de investitii de prin Cipru, Antilele Olandeze sau alte paradisuri fiscale. sa continuam cu industria aluminiului si cu toata industria metalugica neferoasa care a fost privatizata catre alte “mari” firme canadiene sau americane cu actionariatul reprezentat de firme din Cipru si cu sefi cu limba materna si nume cat se poate de rusesti. poate mai e accesibila o serie f. interesanta de articole din EvZ de acum 2-3 ani, in care se aratau legaturile dintre acesti sefi si controversati magnati rusi ca Deripaska sau Machitski – iata si mafia rusa pe fir! prin industria chimica sunt o gramada de privatizari similare: de ex. Policolor tocmai a fost retrasa de la tranzactionare pe bursa, devenind societate inchisa cu actionari, cine credeti, 3 fonduri de investitii din Cipru. autostrada Bechtel, unde 1 km costa de 2-5 ori mai mult decat in alte tari civilizate a mai dat-o cineva exemplu.
inainte sa-i infierati cu manie proletara pe imperialistii americani ati citit acel raport? ati vazut daca si cum este argumentata includerea Romaniei la categoria respectiva? cum ati tras concluzia ca suntem intr-o situatie mai rea decat Venezuela sau Columbia? este prima Romania in topul infractionalitatii si la trafic de droguri? (apropos, daca la anul vom figura si in capitolul droguri, sper sa va amintiti ca recent a fost interceptat la Constanta un transport de 1 TONA COCAINA PURA, iar in Brazilia INCA CATEVA TONE care trebuia sa urmeze acelasi traseu). scrie pe acolo ca am fi ajuns pe primele locuri in lume la criminalitate organizata sau la trafic de persoane? daca nu, ce rost au acuzatiile astea fara nici o legatura cu fapte concrete?
sunt de acord ca autoritatile nu sprijina destul romanii din afara si ca presa e f. tabloidizata si nu scoate deloc in evidenta stiri pozitive. dar de aici pana la “Noi ne spalam rufele in public, alte tari isi protejeaza cu maxima discretie neajunsurile de sistem” e o mare diferenta. care tari? China, Coreea de Nord unde nu exista presa libera? poate Rusia, unde ziaristii sunt impuscati? daca presa din Franta evita sa publice statistica politiei franceze, cu 33 de spargeri si talharii de banci in numai o luna, doar in Paris, puteti sa ne spuneti de unde ati aflat totusi informatia? sa inteleg ca militati pt. ca presa sa nu mai critice neajunsurile de sistem? probabil considerati ca ziaristii Bob Woodward si Carl Bernstein ar fi trebuit condamnati ca au indraznit sa intineze imaginea SUA aducand acuzatii extrem de grave chiar ocupantului celei mai inalte demnitati in stat, in scandalul Watergate. imi pare rau, dar o presa cu lacat la gura e primul pas spre totalitarism! oricat de tare ma dezgusta o mare parte a peisajului media romanesc de azi, il prefer de o mie de ori celui de dinainte de 1990, cand totul era aratat roz bombon. imi amintesc niste vorbe ale lui I. Ratiu in 1990, care spunea (citez aproximativ) ca “sa fii cu adevarat democrat inseamna sa fii la putere si sa faci tot ce poti ca altii sa poata spune tuturor ca nu sunt de acord cu tine.”
multumesc anticipat pt. toate injuraturile celor care sunt convinsi de existenta conspiratiei mondiale impotriva Romaniei sau sunt gata sa nege orice fapt care ne-ar putea afecta cat de putin orgoliul de rromani verzi.
VIOREL URBAN said
am March 2 2009 @ 1:21 pm
http://urbanviorel.ro/2009/03/02/atentie-nestle-condamnata-in-italia-pentru-contaminarea-laptelui-pentru-copii/
http://urbanviorel.ro/2009/02/14/ce-ni-se-intampla/
http://urbanviorel.ro/2009/02/11/care-romania/
http://urbanviorel.ro/2009/02/05/terorismul-avertizarile-si-manipularea-diabolica/
http://urbanviorel.ro/2009/02/04/rolul-televiziunii-si-a-filmelor-in-crearea-societatii-infractionale/
prada said
am March 2 2009 @ 1:54 pm
nedumeritu, daca nu te-ai dumirit ca exista o Conspiratie Mondiala la adresa tuturor (celor care au banci nationalizate) m-ai informeaza-te , mai citeste si tu putin , ca doar internetul vuieste de documente , dar oricum te inteleg pt. ca este f. greu sa accepti ca ti se intampla tie asa ceva si ca este adevarat.
faqt said
am March 2 2009 @ 2:48 pm
Nu-i tot una “s-a intamplat in Romania” cu au facut “ai mei”.
Nu-mi e rushine ca sunt roman; dimpotriva…
Mi-e rushine insa de rushinea voastra, a ajunshilor…
V-atzi vandut…
Pe voi, shi neamul…
Tot ce noi (shi parintzii, shi bunicii etc…) am facut, (nu Ceaushescu..) atzi instrainat pe comisioane shi parandarat…
“subminarea econoiei natzionale”… o scoatetzi din Cod???
Va da fiori???
Din ‘90… latraii, or ieshit in fatza shi-or prostit poporu…cu televizoru… ; frustatzii, neajunshii in domeniul pe care viatza (ori “competentzele” anterior dovedite )li l-a harazit, au vazut in “POLITICA” MODUL DE A PARVENI…
Nu suntem “PROSHTI”…decat de buni…
Oamenii “cu scaun la cap” au preferat sa nu se murdareasca…
Shmecherii… sus…
Nu-i rushinos sa fii roman…
E rushinos sa taci…; sa te simtzi in minoritate , shi sa pleci capu’ in fatza coalitziei intereselor…
Lorelei said
am March 2 2009 @ 5:38 pm
“Emanatii” care fac “lobby” Romaniei nu au iubit niciodata aceasta tara. Se vand pentru un pun de arginti.
Nu-mi este rusine ca apartin acestui popor, imi este rusine de unii “alesi=emanati”.
apocas said
am March 2 2009 @ 5:51 pm
frumos spunea claudiu, nu poporul roman spala bani,
ar trebui sa ne invatam sa nu ne mai rusinam de faptele altora, si nici sa nu ni le mai asumam,
unii spala bani si e de presupus ca raportul ala nu e (integral) de rahat
este evident ca cei remunerati pt prevenirea, sanctionarea etc nu fac fata.
sa pornim de la prezumtia de nevinovatie si sa zicem ca, sunt doar natangi sau neghiobi!
apocas said
am March 2 2009 @ 5:52 pm
mai toti o trag cu imaginea, da o naibi de imagine ca sigur e gaunoasa, problema e problem in sine.
apocas said
am March 2 2009 @ 6:00 pm
si acum am si eu 2 stiri care nu (prea) le am intalnit . (poate nu citesc sau audiez destul):
1. sttiati ca doua submarine de cate 150 m fiecare s-au ciocnit in atlantic?
unu francez cel mai al lor si unu britanic, cel mai al lor , impreuna aveau 1200 bombe hirosima.
dotate cu cele mai scule de detectare (150 m sa nu ii vezi de la nu stiu, 100m?)
2. ca se investigheaza o frauda (ca la ei nu se spala) de 105 miliarde de dolari din reconstructia iracului?respectiv ca “hotii de la bagdad” autohtonii, fura cu suta de mii!
cca 52 miliarde sun deja clare , restul e esimare.
si la televizor e cu unu urmarit pt 22 de jafuri cu un total de 400.000
si nimeni nu vorbeste de reconstructia yugoslaviei care e mai veche ca autostrada noastra.
Csaba said
am March 2 2009 @ 10:58 pm
Aveti dreptate Domnule Senator! Am ramas paf acum un pic mai bine de 4 ani cand, proaspat casatorit fiind cu o panameza, am mers la autoritatile locale ale provinciei unde traim, ca orice om, sa cer acte care sa-mi permita sederea si, spre mare mea uimire mi s-a zis ca roman fiind, trebuie sa merg in capitala ca Romania e o tara cu probleme si ei nu pot face nimic in provincie. Caraghios e faptul ca in acelasi birou pot obtine acte persoane care au intrat ilegal in tara, au locuit ani buni ilegal si aveau nevoie de acele acte sa-si trimita copiii la scoala sau alte motive decat dorinta sincera de a se stabili in mod legal acolo.
Am intrebat de ce Romania e asa de speciala pentru ei, dat fiind ca aici vin romani cam cati negri merg sa se stabileasca la Sapinta in Maramures. Mi-a raspuns ca, atentie!, Romania e pe o lista a tarilor cu probleme la nivel mondial si ca nu ea a decis acest lucru. Corect, punctul ei de vedere,insa nu pot nici acum, dupa atatia ani, sa inteleg cine si de ce a pus Romania pe o asemenea lista.
Acum, in la ce ati afirmat DV.: imaginea ce o vindem: -am avut sansa sa calatoresc la New York si in Manhattan, pe 6th Ave cu 48th Street ( adica la un pas de faimosul Times Square) am vazut batrani mancand din cosul de gunoi. Am vazut, tot la NY, oameni dormind sprijiniti de Flat Iron Building (un alt simbol al orasului), am vazut, masina de politie blindata (cunoscuta ca ¨rinocer¨ in Romania) in fata unei scoli pentru elevi de 14,15 ani, dupa cum aratau, si de cate ori cineva se oprea la gard, chiar si numai sa ridice ce le-a cazut din mana, ii strigau prin portavoce sa se miste de acolo, ca nu are voie sa se opreasca. Si asta tot in Manhattan, la o strada catre sud de Central Park, deci nu in Bronx. Si ce imagine ne vand ei? Super zgarie nori, land of free – stim cu totii ca nu ai dreptul sa-ti exprimi liber opinia, imediat fiind catalogat ca rasist, antisemit sau dusman al natiunii.
Am fost in Nassau, Bahamas………. norocul celor care mi-au vandut vacanta acolo cu pliante super-minunate a fost ca am ajuns in Romania mult timp dupa acea vacanta si ma calmasem. Aveam de gand sa dau foc agentiei cu angajatii inauntru. Si ce imagine avem despre Bahamas?
Asa ca, nu ramane decat sa boicotam ziarele unde singura stire e Becali in jos, Becali in sus, Manele in dreapta si manele in stanga. Eu iubesc sportul, insa vad rezultatele din Liga 1 pe uefa.com tocmai de lehamitea provocata de ziarele din Romania. Nu ma uit la TV decat la comedii sau sport. Sper sa nu cumpere acele ziare si sa nu vada acele emisiuni jenante pe zi ce trece tot mai multi romani, sa ramana acei periodisti (nulitati in periodism) fara public.
Felicia Antip said
am March 3 2009 @ 3:49 pm
mnul de stat al României este alc?tuit din unsprezece strofe. La ocazii festive se interpreteaz? strofele 1, 2, 4 ?i 11.
De?teapt?-te, române, din somnul cel de moarte,
În care te-adâncir? barbarii de tirani!
Acum ori niciodat? croie?te-?i alt? soarte,
La care s? se-nchine ?i cruzii t?i du?mani!
Acum ori niciodat? s? d?m dovezi la lume
C?-n aste mâni mai curge un sânge de roman,
?i c?-n a noastre piepturi p?str?m cu fal?-un nume
Triumf?tor în lupte, un nume de Traian!
Înal??-?i lata frunte ?i caut?-n giur de tine,
Cum stau ca brazi în munte voinici sute de mii;
Un glas ei mai a?teapt? ?i sar ca lupi în stâne,
B?trâni, b?rba?i, juni, tineri, din mun?i ?i din câmpii!
Privi?i, m?re?e umbre, Mihai, ?tefan, Corvine,
Româna na?iune, ai vo?tri str?nepo?i,
Cu bra?ele armate, cu focul vostru-n vine,
„Via??-n libertate ori moarte!” strig? to?i.
Pre voi v? nimicir? a pizmei r?utate
?i oarba neunire la Milcov ?i Carpa?i!
Dar noi, p?trun?i la suflet de sfânta libertate,
Jur?m c? vom da mâna, s? fim pururea fra?i!
O mam? v?duvit? de la Mihai cel Mare
Pretinde de la fii-?i azi mân? d-ajutori,
?i blast?m? cu lacrimi în ochi pe ori?icare,
În astfel de pericol s-ar face vânz?tori!
De fulgere s? piar?, de tr?snet ?i pucioas?,
Oricare s-ar retrage din gloriosul loc,
Când patria sau mama, cu inim? duioas?,
Va cere ca s? trecem prin sabie ?i foc!
N-ajunse iataganul barbarei semilune,
A c?rui pl?gi fatale ?i azi le mai sim?im;
Acum se vâr? cnuta în vetrele str?bune,
Dar martor ne e Domnul c? vii nu o primim!
N-ajunse despotismul cu-ntreaga lui orbie,
Al c?rui jug din seculi ca vitele-l purt?m ;
Acum se-ncearc? cruzii, în oarba lor trufie,
S? ne r?peasc? limba, dar mor?i numai o d?m!
Români din patru unghiuri, acum ori niciodat?
Uni?i-v? în cuget, uni?i-v?-n sim?iri!
Striga?i în lumea larg? c? Dun?rea-i furat?
Prin intrig? ?i sil?, viclene uneltiri!
Preo?i, cu cruce-n frunte! c?ci oastea e cre?tin?,
Deviza-i libertate ?i scopul ei preasfânt.
Murim mai bine-n lupt?, cu glorie deplin?,
Decât s? fim sclavi iar??i în vechiul nost’p?mânt!
Felicia Antip said
am March 3 2009 @ 3:50 pm
Tatal nostru
Tatal nostru
Care esti in ceruri
Sfinteasca-se numele Tau
Vie imparatia Ta
Faca-se voia Ta
Precum in cer asa si pre Pamant
Painea noastra cea de toate zilele
Da-ne-o noua astazi
Si ne iarta noua gresalele noastre
Precum si noi iertam gresitilor nostri
Si nu ne duce pre noi in ispita
Ci ne izbaveste de cel rau
Ca a Ta este imparatia
Puterea si Slava
In numele Tatalui
Al Fiului
Al Sfantului Duh
Amin.
kem said
am March 3 2009 @ 8:36 pm
In sfarsit vad o persoana publica aparand natia romana si tarisoara noastra draga de tot negativismul asta.
Sunt cu totul de acord cu Dl.Urban, si ma bucur ca exista cineva care isi pune aceasta intrebarea: ” de ce nu apara ziaristii romani tara?”. Daca ziaristii romani si multe alte personalitati din mass-media romaneasca ar sta prin afara tarii mai mult timp, ca oricum o fac din banii publici, nu numai ca sa isi cheltuie banii la Paris pe tzoale, posete si parfumuri, poate ca ar vedea IMENSA diferenta dinre o presa bine facuta si o presa de scandalagii cum e cea romaneasca la ora de fata.
Parerea mea este, ca intr-adevar imaginea Romaniei transmisa inafara tarii este gresita. Chiar foarte gresita. Statul ar trebui sa intervina si sa creeze legi si mijloace de aplicare si de respectare a legilor.
In strainatate nu vezi senatori batjocoriti prin ziare, mai putin presedinti. Oare chiar asa de fraieri suntem noi romanii ca nu putem sa ne ridicam in ochii lumii? In loc sa fim o tarisoara de unde sa se auda si vestile bune, propagam doar vestile proaste??
E adevarat ca vestile proasta circula mai repede decat cele bune, dar totusi…
P.S. Si Romania nu este asa cum cred unii … doar noroi si hotie, asa e romanul, vrea sa fie bagat in seama tot timpul, si daca nu poate cu bune, atunci o da inainte cu rele… dar, oricum exista foarte foarte multa lume care nici macar nu a auzit de Romania, nici macar nu stiu daca este in Europa sau in Africa. Asa ca, nu va “ambalati” prea tare dpdv teroristi, sau alte chestii, ca poate ca pe metru partat sunt foarte multe probleme in Romania, dar raportat la lumea intreaga, tarisoara noastra este foarte foarte mica si nu are cum sa ia locul unu nici macar pe faza asta. Ceea ce este foarte bine.
Eugen Cojocaru said
am March 3 2009 @ 8:59 pm
Eugen Cojocaru
Journalist-Writer
Hornbergstr. 60
70188 Stuttgart
Germany
Tel. 0049-711-310 22 53
Mult stimate Domnule Senator Urban Iulian,
Am primit prin internet reactia Dvs. la lista americana cu tarile ce spala bani si ma bucur sa vad ca sunt parlamentari romani cu asemenea tinuta morala si patriotica – adevarul erste cel descris de dvs.!
Si eu fac tot posibilul sa contracarez campaniile antiromanesti internationale si explic de fiecare data adevarul despre marea noastra cultura si istorie romana in intalnirile mele cu publicul roman si german.
Un succes deosebit are un volum cu o selectie de articole de-ale mele, aparute in cele mai importante ziare si reviste romanesti, cu titlul (Romania) Socul viitorului – Ed. Ideea Europeana, 2006, Bucuresti. Titlul original este cu Romania – Socul…, dar editurii i-a fost frica… De ce!? Si eu spun exact aceleasi lucruri, aducand numeroase argumente si dovezi.
Mi-ar face mare placere sa va ofer aceasta carte, ce a facut si face furori si imi aduce multe ecouri entuziaste atat la marele public, cat si la politicieni, confrati jurnalisti, chiar si in randurile inaltului cler.
Eventual si o colaborare – un CV este anexat spre a ma cunoaste – pe aceasta linie, cu scopul imbunatatirii imaginii patriei noastre. Eu am bune relatii cu personalitati si asociatii in toata lumea – dinAustralia, Canada si SUA pana in tot Vestul Europei si in tara.
Cu aleasa consideratie,
Eugen Cojocaru
Vicepresedinte al Asociatiei Scriitorilor Romani din Germania
Co-Fondator al Parohiei Ortodoxe-Romane Nasterea lui Isus Cristos – Stuttgart
Co-Fondator al Asociatiei Germano-Romane – Stuttgart/AGERO