Se destrama USA ? Dupa Texas si Tennessee introduce rezolutia cu privire la suveranitate

Dupa Texas, despre care am scris aici http://www.urbaniulian.ro/2009/02/20/reprezentantii-statului-texas-introduc-o-rezolutie-prin-care-declara-suveranitatea-fata-de-usa/ , legiuitorii din Tennessee au depus o rezolutie  pe 18 Februarie prin care declararea suveranitatii conform articolului 10 din Constitutia USA. Iata partea introductiva a  acesteia:


“O rezolutie prin care se afirma suveranitatea statului Tennessee, conform celui de-al 10-lea Amendament al Constitutiei Statelor Unite si pentru a cere guvernului federal sa-si stopeze practicile de asumare a intregii puteri si de mandatare fortata a unor state cu privire la indatoriri neconstitutionale.



Stoparea practicii de asumare a unei puteri neatribuite este un pas mare. Renuntarea la toata legislatia neconstitutionala federaladin trecut este, de asemenea, un imperativ pentru viitor.Nu ni se poate impune o lege federala care nu este dorita si nu aduce plus-valoare cetatenilor Statului nostru " se arata in document [ PS - ce parare aveti de aceasta pozitie, vis-a-vis de modul in care UE impune Romaniei tot felul de directive impopulare, gen pasapoartele biometrice sau stocarea datelor convorbirilor telefonice ori e-mail ? Raman la ideea ca americanii s-au nascut liberi ca natiune si de aceea au coloana vertebrala - senator Urban Iulian ]


Iata restul documentului:


Rezolutia nr.18



Avand in vedere ca, al 10-lea Amendament al Constitutiei Statelor Unite mentioneaza, dupa cum urmeaza: “Puterile nedelegate Statelor Unite prin Constitutie, nici interzise Statelor, sunt rezervate Statelor, respectiv poporului”; si


Avand in vedere ca, al 10-lea Amendament defineste scopul total al puterii federale ca fiind acordat in mod specific de Constitutie Statelor Unite si nimic mai mult; si


Avand in vedere ca, scopul puterii definite de al 10-lea Amendament  inseamna ca guvernul federal a fost creat de state in mod specific pentru a fi agent al acestor state; si


Avand in vedere ca, multe puteri asumate de guvernul federal si mandatele federale sunt o incalcare clar a celui de-al 10-lea Amendament al Constitutiei Statelor Unite; si


Avand in vedere ca, Curtea Suprema de justitie a Statelor Unite a decis in dosarul New York vs Statele Unite (1992) ca Congresul nu are dreptul sa comande legislativul si nici procesele reglatorii ale statelor; si


Avand in vedere ca, un numar de propuneri de la administratori anteriori, catt si unele propuneri noi, inca in asteptare, venind de la pezenta administratie si de la Congres, pot incalca in continuare Constitutia Statelor Unite; acum, prin urmare,


Se decide prin prezenta, de catre Camera reprezentantilor celei de-a 106-a Adunare a statului Tennessee, Senatul statului Tennessee


Prin urmare, declaram suveranitatea statului Tennessee conform celui de-al 10-lea Amendament al Constitutiei Statelor Unite fata de toate puterile neenumerate astfel si acordate guvernului federal de Constitutia Statelor Unite. De asemenea, solicitam guvernului federal sa stopeze si sa adopte revesul practicilor de pana acum de asumare a unor puteri si de mandatare fortata a statelor cu scopuri nementionate de Constitutia Statelor Unite.


Se stabileste in continuare, ca un comitet de conferinta si corespondenta sa fie numit de purtatorul de cuvant al Camerei si al Senatului, care de asemenea va avea indatorirea de a comunica prezenta rezolutie catre legislatura diverselor state, pentru a le asigura de faptul ca acest Stat continua in spiritual aceleiasi prietenii si pentru a chema la ininitierea unui grup de conlucrare intre state, pentru a enumera abuzurile autoritatii guvernului federal si pentru a cauta eliminarea asumarii unor puteri si  a mandatarii fortate.


Se stabileste in continuare, ca o copie semnata si stampilata a acestei rezolutii sa fie transmisa Presedintelui Statelor Unite, Purtatorului de cuvant si oficialului Camerei Reprezentantilor  Statelor Unite, si fiecarui membru al delegatiei congresionale a statului Tennessee.


Ce parare aveti dragi romani fata de aceasta atitudine, in contextul impunerii Romaniei a unor masuri legislative impopulare de catre UE ? Vom fi in stare vreodata sa abandonam mentalitatea de supusi ?


Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2875

35 Comentarii pana acum»

  1. dan said

    am February 26 2009 @ 7:09 pm

    de abia am intrat in mUE. si cat ne-am agitat… ca vrem, ca ne place, ca-i pupam si-n c… (pardon de expresie), numai sa ne lase si pe noi un pic sa ne jucam in curtea lor. acum nu ne mai place. SI CHIAR NU E NIMIC DE PLACUT. ne folosesc doar ca pe o mizerabila piata de consum si desfacere a produselor lor de kkt pline de E-uri, dobanzi, taxe. si cand te gandesti ca au fost cativa care au zis ca o sa regretam amarnic ca vrem in mUE. am zis ca sunt nebuni, ca ne vor raul. de ce mama dracului nu ne-a zis nimeni in mod clar ce inseamna aceasta mUE? de aia ca sa putem gusta si noi un pic. doar ca acum ne ajunge – am gustat si nu ne place, noua ca popor. guvernantilor inca le place de nu se opun clar. le place ca asta e natura politicianului – inca nu ma pronunt asupra actualului guvern ca-s tineri in atributii :D sa vedem cum se opun ei. sa speram ca nu cu dosul. stiu ca am folosit un limbaj indecent (imi asum) dar cred ca trebuie uneori sa spunem lucrurilor pe nume – casta patim noi acum – am vrut mUE, mUE primim din belsug.

  2. Liviu said

    am February 26 2009 @ 7:11 pm

    In viziunea cui “legile impuse de UE” sunt impopulare … poate in vizuiunea arhaicilor religiosi si a infractorilor acele legi sunt nepopulare. America sigur nu se va destrama si Romania va introduce la sigur noile pasapoarte.

  3. dan said

    am February 26 2009 @ 7:15 pm

    Liviu, iti doresc un cip in… cap, ca sa ai si u ceva acolo in loc de creieras. nu sunt sigur ca-ti incape dar sunt sigur ca odata cu avansarea tehnologica vor face unul potrivit ptr capul tau micut.

  4. Lorelei said

    am February 26 2009 @ 7:20 pm

    In contextul impunerii Romaniei a unor masuri legislative impopulare de catre UE putem sa ne sustinem opinia, punctul de vedere cu argumente pertinente.
    Putem fi in stare sa abandonam mentalitatea de supusi daca suntem reprezentati de profesionisti, de oameni care sa-si cunoasca istoria, sa-si respecte trecutul, sa iubeasca aceasta glie, acest popor si sa-si doreasca un viitor in demnitate, nu de obedienti (yesman).

  5. Eugen said

    am February 26 2009 @ 7:21 pm

    Liviule, esti tipul perfect de sclav.Din cauza unora ca tine, am avut 45 de ani de comunism; sigur tu erai in casa si frecai ciucurelul la Revolutie in vreme ce altii mureau ca tu sa ajungi sa ai libertate si sa te caci pe ea acum.
    Ramai tu in hazna, noi vrem sa fim liberi si sa ni se respecte dreptul la AUTODETERMINARE.
    Cauta cuvantul in dictionar sa intelegi ce inseamna

    PS – Vezi ca te asteapta Iliescu la Clubul asta nou al socialistilor

  6. Liviu said

    am February 26 2009 @ 7:36 pm

    Ce ratati sau gasit sa ma comenteze imediat. Pt ca eu sunt impotriva ideii ca cele 2 legi citate aici sunt considerate impopulare, imediat apar doi fatalai. Cred ca daca sunteti bucuresteni sigur ati fost la manifestatile alea de la patriarhie. Ce retardati … sa creada ca introducerea unor pasapoarte ii trimite in iad … Si treaba cu inregistrarea convorbirilor. Sunt convins ca Dan si Eugen au treburi extrem de importante si private care nu trebuiesc verificate de STS. Aceasta lege nu are nici o imnportanta pentru niste niste muci din tara care nu au nici cea mai mica valoare.

    PS – Am 20 ani … nu am nici o treba cu Iliescu. Sunt doar putin mai realist ca unii arhaici religiosi.

  7. dan said

    am February 26 2009 @ 8:10 pm

    Liviule…
    1. chiar sunt nepopulare (nu impopulare – dar ma rog esti tanar si mai poti recupera). un sondaj de opinie neoficial derulat aseara pe B1 tv cu peste 4000 de votanti (mai mult mesajele erau platite) a aratat ca 94% dintre cei care au votat se opun si doar 6% erau de acord.
    2. nu sunt bucurestean, sunt ardelean
    3. n-am nici in clin nici in maneca vizavi de biserica. las-o incolo cu biserica. a zis careva ceva de iad, de 666, de kkt-uri din astea? eu ma opun ca cetatean nu ca bigot (bigot = fanatic religios – scuze dar ca sa nu mai deschizi dex-ul)
    4. treburi importante am si ma privesc. pana la o hotarare definitiva si irevocabila sunt nevinovat – nu vreau sa ma urmareasca nimeni si nimic pana cand nu fac ceva ilegal.

  8. Liviu said

    am February 26 2009 @ 8:50 pm

    Daca te uiti bine in articolul original scrie “impune Romaniei tot felul de directive impopulare”. Eu in primul comment chiar am folosit sintaxa corecta si ma refeream chiar la fanaticii religiosi … astia sunt aia disperati cu religia. Nimeni nu a zis ca esti vinovat de ceva, dar tu crezi ca exista cineva la STS sau procuratura care este interesat de conversatiile tale cu prietena, mama, tata. Legea este pentru infractorii si doar pentru ei. Daca o sa ai si tu probleme dastea masive atunci poate o sa fi cautat. Si nu te chinui sammi zici mie de DEX ca am si eu niste studii bine puse acolo, stai linistit. Te agiti ca prostalau cand daca stai putin si te gandesti poate realizezi si tu ca nu poate sa fie absolut nimik grav in legatura cu pasapoartele alea.

  9. Catalin HN said

    am February 26 2009 @ 9:40 pm

    Poporul american are “coloana vertebrala”. Se pare ca cei care “trag sforile din umbra” au fost atat de preocupati sa-si asigure presedinti si senatori loiali la Casa Alba si Congres incat au uitat de guvernatorii locali ai statelor care compun mozaicul numit SUA. A fost greseala lor, sper ca americanii care doresc independenta la nivel local (statal) sa profite si sa iasa de sub tutela guvernului de la Washington.

    PS: fratilor (Liviu, dan Eugen), asta nu e un articol despre cip-uri biometrice, ci despre SUA; nu va mai injurati intre voi pe tema asta, va rog !

  10. online said

    am February 26 2009 @ 11:23 pm

    da iar ne doare de sua? nu le avem noi pe ale noastre?

  11. aleluia said

    am February 26 2009 @ 11:29 pm

    dezaderarea Romaniei de la UE : -) HIP HIP HAREEEEI

  12. John Nickson said

    am February 27 2009 @ 1:55 am

    patima la romani… e din belsug…
    domnilor, scriu din Buenos Aires. am fost acum cateva zile din in SUA. se vede din avion faptul ca totul a fost calculat. biometricele sunt pasi catre controlul preconizat. cumva, cred ca s-au gramit “elitele” sa declanseze acest progrom impotriva menilor. la 20 de ani, Dumnezeul, ce frumoasa si idilica e viata. nu cred, Liviule, ca te-a intrebat cineva de studii. cred ca problema la tine este de anaiza, de perceptie asupra intregului ce are loc chiar in acest moment in lume. ingustimea unor epresii de genul “ce ne doare de america” denota faptul ca suntem orbiti uneori de egocentrism. ce se intampla in lume inevitabil, ne va afecta…
    1. este extraordinar ca s-a amanat macar legea biometricelor. stiati ca prn simpla folosite a cartii de credit, vi se inregistreaza locatia respectiva si inevitabil traseul urmat? acesta a fost sa zicem primul pas
    2. pasapoartele biometrice sunt adevaratele instrumente, premergatoare cipurilor. dushmanul nr unu al complotistilor este INTERNETUL. in negura istoriei, unde au clocit aceste planuri, nu au prevazut imensul potential de educare a maselor, oferit de internet; astfel, s-au grabit sa gaseas solutii sa il controleze. dar cum sa controlezi… incontrolabilul?
    3. romanii au o sensibilitate la controlul asupra vietii private, si nu numai. ma bucura mult acest lucru si poate ca este, astazi, un avantaj ca am suferit in trecut… naivii din occident nu stiu cu ce se mananca.. shoparlica.
    4. in ce priveste SUA: oamenii sunt disperati. seasteapta la orice catastrofa posibila. practic, nimic nu ii mai mira. nu, americanii nu mai au demult coloana vertebrala, aceasta a fost anihilata de media si McDonalds. insa cei care au mai ramas cu ea, vezi nationalistii din Texas, au gasit acest moment sa treaca la facpte. intotdeauna Texasul a avut ceva de comentat la adresa Washingtonului. si pe buna dreptate. se vede clar tendinta de concentrare a puterii incate maini. iar faza cu “presedintele este cel mai puternic om din lume” nu mai tine:s-au prins ca in umbra sunt baietii destepti, gen JP Morgan, Rckeffeller family, Warburg, etc… uitati-va cine preia pe cine, in lumea bancilor, si veti intelege ce se intampla. cautati actionarii Federal Reserve si veti realiza ce monstruozitati se intampla…

    PS: ne mai intalnim pe aici ;)

  13. Marcel said

    am February 27 2009 @ 4:28 am

    Si pana la urma subiectul propus tot nu se discuta. Incep eu cu o intrebare, chiar daca este putin ironica imi cer scuze dar trebuie cumva sa discutam acest subiect daca tot a fost propus. Sa presupunem ca vor obtine toate statele suveranitate sau autonomie teritoriala.(sau cel putin marea majoritate) Ce se va intampla in acest caz cu SUA ? Un lucru este cert nu va mai fi cea mai mare putere din lume, nu ? Atunci cine va fi ? Cea de pe locul II ? Imi este si groaza sa ma gandesc sau sa-i pronunt numele de pe acuma. Nu am fost multumiti cu cea ce a facut SUA pentru omenire cu toate ca pe de alta parte recunoastem ca este o tara intradevar democratica sau poate chiar singura. Cum vom fi de multumiti cand va prelua conducerea tara despre care vorbeam ? (care nu a fost, nu este si nu va fi niciodata democratica) Oare o sa ne placa sa ne intoarcem inapoi unde am fost? Sau credeti cumva ca nu va profita de aceasta ocazie sa puna piciorul in prag ? Daca se dezmembreaza teritorial SUA, renumita UE va mai avea vreo valoare? De ce este in stare am vazut in aceasta iarna cu gazul, trebuie exemple mai bune ?(problema cu gazul pentru cei care stiu exact despre ce a fost vorba nu ma refer la cea ce s-a spus la Tv.

  14. claud said

    am February 27 2009 @ 8:20 am

    Dupa mine problema se pune in felul urmator ; crearea unor poluri de putere si influenta pt urmatoarele decenii. In conditiile in care informatia este tot mai acesibilila , si diferentele tehnologice dintre tari scad – rezulta ca va fi din nou importanta cantitatea adica numarul. Si doar impreuna tarile din europa pot devenii o forta , nu va ganditi pt 10 -20 de ani mai degraba peste 100 – 200. Ce se intampla in UE acum este de fapt crearea unui stat federal ( adica ce au incercat sa faca si Napoleon si Hitler – ma rog ei nu au incercat tocmai federal ).
    In privinta SUA nu cred ca se vor destrama.
    A spus cineva ca nu mai au coloana vertebrala – e posibil dar e o problema a omenirii care se trage din faptul ca lume nu mai are idealuri . Pur shi simplu oamenii ( sau mai degrapa europenii si americanii ) nu mai cred cu putere in nimic , nu lupta pentru nimic. Nu religie , nu lpta pt reintregire nationala , nu lupta impotriva comunismului. 99% din atentie este dedicata satisfacerii nevoilor materiale personale imediate sau nu .

  15. gore said

    am February 27 2009 @ 8:27 am

    Domnule senator cred ca faceti o confuzie de situatii : acolo e una la noi e alta.Cind esti rupt in fund,nu ai bani si vrei sa intri cit mai repede in familia europeana nu mai pui si conditii.Taci si incerci sa nu faci greseli pe care le vor plati si nepotii dvs.
    In rest e doar fanfaronada patriotarda.

  16. Mihnea said

    am February 27 2009 @ 8:57 am

    Am vazut emisiuni peste emisiuni cu pasapoartele, e penibil sa vezi ca sunt doar niste… pasapoarte, nimic mai deosebit. Au un cip, o da! mare chestie, am 5 carduri bancare cu cip, care e problema? In acel cip sunt stocate exact aceleasi informatii ca pe pasaport, cipul e pentru o mai rapida citire a datelor si pentru a nu putea fi cu usurinta falsificat. Iar chestie cu US e simpatica, e un stat liber si acolo multe idei se nasc si traiesc liber. Sa na amintim de lideri sectanti ce proclamau apocalipsa si isi omorau discipolii? De sinuciderile in masa ati auzit? Asta inseamna ca tot US este la fel? Nu. Un ONG sau o asociatie a avut o idee, a spus-o si desteptii din Romania se caca pe ei sa ii de-a valoare. Daca cei ce au scris tampenia, domnule Senator, sunt liberi si destepti inseamna ca dvs. desi sunteti senator Roman agreati secesiunea maghiarilor. Doara si ei sunt liberi si destepti nu doar americani! Iar pentru cacaciosul care se semneaza Dan tu nu esti ardelean asa cum eu nu sunt chinez! Un ardelean gandeste inainte de a scrie, un ardelean si-ar da seama ca a aproba secesiunea e un lucru destul de periculos!

  17. Cristi said

    am February 27 2009 @ 8:58 am

    O ruda care lociueste de 12 ani in SUA- Massachusets, si care calatoreste mult in diverse state, este de parere ca texanii sunt oamenii care au pastrat spiritul american, care sunt inca americani. In restul statelor, datorita amestecului cu diverse natiuni, americanii au preluat de la acestea si parti rele. Texanii sunt insa neschimbati de zeci de ani, cu legile lor considerate proaste de catre unii: pedeapsa cu moartea, vinzarea armelor la liber, protejarea proprietatii, etc. Este firesc sa nu le convina anumite lucruri impuse de la Washington si pot iesi din federatie statelor, daca vor. Personal nu cred ca vor face asta pt. ca pierd niste bani buni de la bugetul federal.
    S-auzim de bine!

  18. Vlad Tepes said

    am February 27 2009 @ 9:23 am

    Cine crede bazaconiile astea, o sa-i creasca bazaconii pe creier.
    SUA nu se va destrama cum spera unii ca sa-si mai estompeze propria-i neputinta si imbecilitate.
    Ceea ce se mai intampla din cand in cand nu este altceva decat o luare de pozitie pentru a intari, confirma si reaminti ca cetateanul este rege in America. Daca studiati putin problema o sa vedeti ca nici nu s-au facut amenintari la adresa celor care au deschis astfel de teme, nici nu vorbeste nimeni in SUA de secesionism si nici nu este nimeni facut tradator cum se intampla la noi de cum se ridica vre-un ungur pe doua picioare.
    In SUA astfel de fenomene nu au scopuri demagogice electorale ca la noi, de prostire a neamului, de invrajbire a oamenilor impotriva oamenilor (gen Vadim, Toekes, Becali, Voiculescu sau mai subtil gen Basescu) ci au pur si simplu rolul de a reiterea adevarata putere a cetateanului, a libertatii sale recunoscute si respectate, a demnitatii. America va ramane, in dispretul tuturor celor carora le sta ca un dorn in creier, simbolul drepturilor cetateanului (propriului cetatean caci multi din ceilalti ca de exemplu Romania nu cunosc termenul)simbolul respectului fata de puterea creatoare a fiintei umane libere. Pentru cei ce nu impartasesc aceste valori, America va ramane (din fericire) o putere si o forta coplesitoare care va supravietui oricarui microb si oricaror infectii gen democratia damboviteana.

  19. OKYe said

    am February 27 2009 @ 9:25 am

    habar nu ai despre ce vorbesti tepes

    esti in pom amice

  20. Concediaza-ti seful! said

    am February 27 2009 @ 10:11 am

    eu va doresc mai multa intelepciune si sa nu tot injurati UE si SUA, care cat de cat au fost pana acum fortele democratice care au tinut un echilibru pe pamant (si, va rog, nu ma luati cu razboaiele din vietnam si irak, stiu si eu istorie)

    imaginati-va numai cum era daca URSS si China ar fi dominat azi lumea (daca nu puteti, cautati stiri despre cum se traieste si se moare de foame in Coreea de Nord)

    fiti mai cumpatati si nu injurati atata democratia, capitalismul si globalizarea, caci ele, asa imperfecte (da, imperfecte!) cum sunt, reprezinta deocamdata cea mai buna alternativa, cea mai buna forma de organizare si guvernare posibila – toate celelalte bat spre utopie

    succes :)

  21. claudiu said

    am February 27 2009 @ 10:41 am

    Hai mai lasati-o balta cu democratia…
    BUCURATI-VA ca au inceput sa vina si vesti bune din america.Amin!

  22. dan said

    am February 27 2009 @ 10:49 am

    Mihnea, esti ingramadit rau ma baiatule. zici ca ai carduri si ca sunt sigure. unde p… mea sunt sigure ba latraule? ce dracu, vrei sa-ti explic cum se cloneaza cardul tau si cum ramai in curul gol? si mai prostule chiar sunt ardelean… nascut in covasna si traiesc in brasov, cu parinti ardeleni ipocritule. si de unde kkt ai tras tu concluzia cu secesiunea ta de cacat? eu ziceam altceva – ceea ce se intampla momentan in lume ne va afecta pe toti (de la criza din america, terorism inchipuit, cipuri etc.) ala ii da cu religia, asta cu secesiunea… si mi le puneti mie in gura pe baza logicii dupa care ganditi voi. sa ne intelegem… nu sunt un om religios, nu sunt de acord cu secesiunea, dar mai mult nu sunt de acord cu incalcarea prezumtiei de nevinovatie. atat. in rest respect pentru cei care se informeaza si au pareri si pentru cei care lupta pentru oprirea unor eventuale abuzuri.

  23. dan said

    am February 27 2009 @ 10:54 am

    @John Nickson – uite un om care gandeste. chiar daca nu e obligatoriu sa aiba dreptate in ceea ce zice, are curajul sa gandeasca. asta trebuie sa facem toti. sa gandim, sa ascultam pareri si sa decidem noi insine ce e corect si ce nu. pentru ca este clar ca lumina zilei ca adevarul de la televizor nu e adevar – e manipulare

  24. VIOREL URBAN said

    am February 27 2009 @ 10:58 am

  25. io said

    am February 27 2009 @ 10:59 am

    si stati mai linistiti, ca poate n-ati inteles bine din prima propozitie a articolului, lipsita de predicat: aceasta rezolutie cu privire la suveranitate A FOST DEPUSA PENTRU A FI DISCUTATA in legislativul statului. sa ma anuntati cand o sa fie si adoptata, in Texas sau Tennessee, daca o fi in secolul asta. stirea asta e ca si cum, daca zice Marko ceva in parlament despre autonomia teritoriala, in ziarele din strainatate s-ar scrie imediat ca Romania se transforma in stat federal.

  26. Stai treeaz! said

    am February 27 2009 @ 11:04 am

    Daca pierdem detalii simple din imaginea de ansamblu sa nu ne miram ca finalul nostru poate fi unul haotic….cand o sa fim in situatia fara alternativa, sau din cauza unor evenimente diverse, meteo, sociale, politice etc, vom cere sa primim cip-uri in maini ca sa avem acces la un minim de civilizatie, iar noul lider al planetei se va declara pe sine dumnezeu, sa va aduceti aminte ca niste arhaici religiosi au comentat deja subiectul, si la urma urmei si restul Bibilei poate fi autentic….si fiecare isi va pleca genuchiul in fata Creatorului.

  27. Mihnea M?ru?? » Blog Archive » Mi?carea de proclamare a suveranit??ii din mai multe state americane, un subiect inexistent în presa noastr? said

    am February 27 2009 @ 1:34 pm

    [...] constat c?, în România, nu a scris despre acest subiect decât senatorul Iulian Urban, pe blogul s?u. A?a c? îi rog pe aceia dintre dumneavoastr? care se pricep s? ne ofere detalii. Aten?ie, [...]

  28. mihai said

    am February 27 2009 @ 2:02 pm

    stiti ca e primul pas in viziunea lui Nostradamus pt sfarsitul lumii.
    mai e putin pana in 2012.

    go to church all of you sinners !!! :) )

  29. John Nickson said

    am February 28 2009 @ 11:45 pm

    @dan…
    oare ai habar de cand nu m-am mai uitat la televizor nesuportand grimasele Andreei Esca?

    Oare ai tu habar de cand falsitatea lui Oprah Winfrey (da ,cea care e in spatele celebrei retete de slabire, suspect de apropiata unei anumie companii farmaceutice…) ma lasa rece?

    oare ai tu habar de cand eu GANDESC prin natura profesiei?

    oare ai tu habar ce se ascunde in postul anterior?

    oare ai tu habar de cand (4 ani) propovaduiesc sfarsitul sistemului financiar mondial (sa imi fie scuzata lipsa de modestie, dar ce Nouriel a spus, eu sustineam demult…)

    oare ai tu habar de cati oameni GANDESC asupra a ce se intampla in lume?

    PS: azi am fost la o sindrofie (zi de nastere) aici in Argentina si am intalnit oameni normali (intelegand prin asta bautul unui pahar de vin bun, cantatul pe melodii argentiniene, imprietenirea cu oameni pe care nu i-am vazut inainte in viata mea…)… da, mi s-a facut dor de Romania, asa cum prefer sa o tin minte, cea a anilor `80, cand toti eram prieteni cu toata lumea, fara sa ne intereseze “dosarul” personal.

    mi-e dor de umanimsul pur, cel dedicat fiintei umane..

    aruncand verdicte, nu faci decat sa iti consolidezi turnul de fildesh… viata e afara, pe strada, printre oameni… e atat de frumos sa RESPIRI…

    prin natura profesiei, mi se cere sa fiu gigi duru’… insa nu pot sa nu admit ca iubesc oamenii si tocmai de aceea imi doresc cat pot de mult sa fiu aproape de ei, cu asa zisele lipsuri ale lor…

    Texas… Tennessee… sunt simple forme de revenire la viatza… Cu sigurantza vor urma si altele. orice ar crede elitistii, omul NICIODATA nu va putea fi controlat 100%.

    Asa ca, dle Dan, nu te mira ca mai sunt oameni care gandesc, sau care indraznesc sa emita teorii cu care matale nu esti de acord… Lasa-i sa traiasca si sa respire. Viitorul imi va da dreptate..

    Succes in ce faci si ai grija de albul care are multe nuante de cel putin gri…

  30. Lanton said

    am March 2 2009 @ 1:28 pm

    Depinde ce isi doreste acest popor sa manance o prajitura cu prietenii sau un raht singur.

  31. Mihnea said

    am March 2 2009 @ 2:32 pm

    @dan – mai, nu esti ardelean degeaba tot zici ca esti. Nu esti si pace! Se vede din vorba ta, din apucaturile tale etc. Iar daca si zici ca esti din Covasna m-ai lamurit, faci parte din cei colonizati acolo dupa unire. Esti dus rau omule rau de tot. Asa cum ti-am spus si repet, un Ardelean adevarat nu se bucura cand aude de secesiuni, de ruperi de tari sau de declaratii de idependenta pe criterii etnice sau aiuristice. Asa ca, latra in alta parte ca eu sunt imun. Cat despre carduri, ce zic eu, ce intelegi tu! Sper totusi ca nu esti ceva clovn care face circarii doar ca sa se faleasca in fata altora. Ha ha ha, nu ca m-as mira de la unul care sa da ardelean fara a fi! LOL si inca o data LOL!

  32. Ionita Mihai(17ani) said

    am April 15 2009 @ 11:07 pm

    salut pt toata lumea , eu cred ca SUA se va destrama , al 3 razboi mondial va destrama UE in 2 parti (1 cea cu cele 7-8 tari mai importante -fiind de partea la SUA ,2 cea cu restul de state mici si mai slabe – fiind re partea RUSIEI) acest razboi va avea pe final folosiri de arme chimece si nucleae ,din pacate . faza cu CIPURILE SI UE sunt planuri bine puse la punct in urma cu cateva generatii , al unei organizatii care conduce lumea(masoneria-satanista … ceva de genu asta) iar OBAMA e ultimul presedinte al SUA.

    PS: sper ca nu o sa ma injurati, asta e parerea nu spun ca e adevatrata ,dar fiecare are dreptul la opinie.Fiti aproape de DUMNEZEU.

  33. Ionita Mihai(17ani) said

    am April 15 2009 @ 11:09 pm

    O prezicatoare din bulgaria a spus : OMUL NEGRU E ULTIMUL PRESEDINTE AL SUA .

  34. Ionita Mihai(17ani) said

    am April 15 2009 @ 11:14 pm

    SUA A DEVENIT UN JANDARM MONDIAL . SA BAGAT PESTE TOT . . DAR IN VIITOR O SA ISI GASEASCA NASUL .

  35. Ionita Mihai(17ani) said

    am April 15 2009 @ 11:51 pm

    BAI BAIETI ORICUM DACA E LASATA GERMANIA DEVINE PRIMA SUPERPUTERE A LUMII … DOVADA … PRIMELE 2 RAZBOAIE MONDIALE PE CARE LE AU DUS PE AL 2 ERAU LA FFF PUTIN SA IL CASTIGE … SAU IMPIEDICAT DE RUSI . IAR IN 30-40 DE ANI GERMANIA IAR A DEVENIT O PUTERE, ECONOMICA DEOCAMDATA.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean