Ilfovenii deranjati de pasapoartele biometrice
---------- Forwarded message ----------
From: Vasile Stoica
Date: 2009/2/21
Subject: pasapoarte biometrice
To: iulian.urban@gmail.com
Domnule senator Iulian Urban,
Noi, romanii, am aflat cu surprindere si cu mare ingrijorare vestea potrivit careia ca, incepand cu data de 1 ianuarie 2009, autoritatile au dispus eliberarea, in Jud. Ilfov, a pasapoartelor biometrice prevazute cu dispozitive de identificare pe baza de microcipuri RFID fara a informa populatia despre implicatiile sociale ale acestei hotarari.
Desi sunteti membru al partidului aflat la guvernare, avand insa in vedere ca sunteti si senator ales de catre cetatenii Jud. Ilfov, ne permitem sa va adresam rugamintea ca, in virtutea prerogativelor cu care sunteti investit, sa faceti interventiile legale in Parlamentul Romaniei mai intai in vederea informarii corecte a populatie in legatura cu specificul acestor pasapoarte iar, in al doilea rand, in vederea acordarii dreptului persoanelor care solicita eliberarea unui pasaport sa opteze fie pentru un pasaport obisnuit, fie pentru unul cu elemente electronice de identificare.
Va asiguram ca demersul Dvs. va fi perceput cat se poate de favorabil nu doar de alegatorii din Jud. Ilfov, ci in general de populatia Romaniei care este nelinistita de aceasta hotarare a Guvernului.
Cu stima
Vasile S.
Te-ar mai putea interesa:
- Pasaportul biometric romanesc : intre afacere , speculatia 666 si romanul cu antena
- Cum se impaca pasaportul biometric de ultima generatie cu natiunea care se deplaseaza cu caruta ?
- Senatul NU a votat legea privind pasapoartele biometrice
- Buget de 17.396.167 ron la Primaria Clinceni ?
- Senatorul Urban Iulian propune alaturi de BOR amendarea legii pasapoartelor biometrice
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro






























Cornelia said
am February 21 2009 @ 7:00 pm
Cetatenii romani, persoanele care solicita eliberarea unui pasaport trebuie sa aiba posibilitatea de a alege, sa opteze fie pentru un pasaport obisnuit, fie pentru unul cu elemente electronice de identificare.
Elena said
am February 21 2009 @ 8:25 pm
@ Cornelia
Absolut de acord!
eugenil said
am February 21 2009 @ 9:24 pm
NE PASTE SCLAVAGISMUL UNIVERSAL DACA NU REACTIONAM LA TIMP IMPOTRIVA ACESTOR MASURI! NU TREBUIE ACCEPTAT ACEST SISTEM CARE SE FOLOSESTE LA NUMARATUL SI CONTROLUL ANIMALELOR!
Virgiil said
am February 21 2009 @ 9:26 pm
Cred ca suny mofturi de domnisoara, care nu-si au rostul. Un om cinstit si corect nu se poate teme de un asemenea pasaport. Daca acceptam ideea alegerii atunci tocmai cei care stiu ca pot fi identificati mai usor, vor refuza asemenea pasapoarte.
Sunt probleme mult mai mari care trebuie sa ne framante ca se ne oprim asupra unor treburi aproape fara insemnatate. Mai bine ne-am interesa mai in amanunt ce inseamna asemenea pasapoarte si cum pot afecta demnitatea detinatorilor.
Asa doar sa preluam ideile de la altii si sa ne manifestam ca Gica contra e foarte usor.
Felicia Antip said
am February 21 2009 @ 9:51 pm
Ce fel de ilfoveni onesti sunt aceia care se tem de pasapoarte pe baza careia verificarea identitatii posesorului sa aiba un grad mai mare de certitudine? Nu este vorba cumva de cinstitii amatori de calatorii de placere asezonate cu vanatoarea de posete, partide de viol si, pentru cei mai rafinati, folosirea metodei chinezesti de indesare a proprietarului in valiza? Sau este vorba de angrosisti cu case de export-import specializate in carne vie atat pentru bordelurile europene, asiatice si sud-americane cat si pentru profesionistii cersetoriei care au nevoie de prunci pentru a-si induiosa clientela?
S-ar putea sa fie insa doar niste bieti oameni infricosati de diavolul ascuns sub insemnele cabalistice ale pasapoartelor impuse de oculta iudeo-masonica plutocratica si criptocomunista care vrea sa subjuge omenirea globalizand-o si furandu-i sufletul,
asa cum bine stiu toti cei care s-au inteletit citind Protocoalele inteleptilor Sionului, Mein Kampf si Visul Maicii Domnului.
De ce nu va rezumati, domnule senator, la colectarea de plangeri impotriva RCS-RDS, impotriva vanzarii de alimente stricate sau cu prea multe E-uri si impotriva bancilor abuzive? De ce va erijati in promotorul tuturor cauzelor si miscarilor resentimentare si aberatiilor paranoice ale bigotilot, neofascistilor si antidemocratilor? Nu va dati seama ca, prin toate aceste luari de atitudine, va situati departe, foarte departe de ideologia partidului pe care-l reprezentati in Senat si chiar in opozitie directa atat cu aceasta ideologie cat si cu politica guvernukui condus de presedintele acestui partid?
Catalin HN said
am February 21 2009 @ 10:46 pm
Catre Virgil si Felicia Antip : sunt sigur de bunele voastre intentii dar problema e mult mai complexa. Lipsa de informare a populatiei despre aceste noi acte (caci dupa pasapoarte vor urma in curand permisele de conducere si din 2010 cartile de identitate) face ca multi oameni de buna credinta (din randul carora cred ca faceti parte si dvs.) sa nu vada pericolul care se ascunde in spatele lor. Iata si argumentele:
1. Furtul de identitate se va putea realiza foarte usor si tocmai infractorii ar fi cei mai avantajati de aceste acte biometrice; demonstratia o puteti vedea aici (filmul e subtitrat in romana):
http://www.youtube.com/watch?v=PhALTL39vXQ
2. Este stiut ca, avand amprentele unei persoane, exista tehnici specializate prin care acestea pot fi clonate si “plantate” (un fel de “copy-paste” dar cu un procedeu mult mai complex)la locul unei infractiuni; asa ca orice persoana careia i s-au sustras datele din cip-ul de identificare, printre care si amprentele, poate fi “dovedita” ca a savarsit un furt sau o crima pe care de fapt nu le-a comis.
3. Toate aceste date, detinute in diferite baze de date, pot fi sustrase de hack-eri si vandute apoi unor grupari mafiote care, folosindu-se de ele, ne pot vinde casa / masina / etc. fara ca noi sa banuim macar acest lucru.
4. Chiar daca cele descrise la pct. 2 si 3 nu s-ar realiza, tot ar fi vorba de un control fara precedent al populatiei, fara nici un sens pt. omul de rand. Cat timp toate aceste lucruri se intampla fara informarea populatiei, scopurile nu pot fi decat unele ascunse. Care sunt aceste scopuri? Sunt sute de surse de informare pe internet (desigur ca astfel de informatii nu vor ajunge niciodata pe posturile publice de televiziune, toate controlate de cei care au tot interesul ca aceste informatii sa nu fie cunoscute de multime). Va transmit un singur link pt. informarea dvs., dar daca veti cauta veti gasi cu usurinta pe internet foarte multe alte confirmari ale celor prezentate in acest scut interviu :
http://www.youtube.com/watch?v=0Tgk7YH5PyM
5. CIP-urile tip RFID, care incep sa fie incluse acum in diferite acte, preced o alta etapa mult mai importanta, aceea a includerii lor in corpul omenesc; pt. aceasta se fac de cativa ani teste pe animale (de cativa ani pe vaci, cai si oi si mai recent pe cainii si pisicile din apartamente – cele “maidaneze” sunt nu sunt cuprinse in acest program!). In momentul in care fiecare va avea un CIP implantat in corp, in care se vor afla toate datele lui de identificare, situatia conturilor lui bancare si multe alte informatii, omul de rand va deveni un SCLAV al celor care conduc lumea si va trebui sa execute fara abatere tot ce i se va comanda. Daca nu o va face, banii din cont ii vor fi anulati printr-un simplu click si toate datele lui stocate in acel cip, conectat la computerul central, vor fi modificate dupa bunul plac al celor care vor controla sistemul.
Poate vi se pare un scenariu SF, va asigur ca nu este asa. Cautati pe internet si veti gasi multe dovezi / surse de informare in acest sens.
Iar in final, am si eu o intrebare: cand s-a pus problema amprentarii tiganilor din Italia, toata lumea a protestat si s-a spus atunci ca o astfel de actiune inseamna discriminare / drepturile omului sunt incalcate etc. Acum nu mai este vorba de discriminare si incalcarea drepturilor omului ?
gica said
am February 21 2009 @ 11:19 pm
Virgil, eu sunt contra (gica). Si fara insemnatate esti tu. OK?
Omul Nimeni said
am February 22 2009 @ 1:20 am
NU SUNT DE ACORD. Ne apropiem de disparitia banilor de hartie. Scenariile SF prin care totul se poate cumpara prin CREDITE (explic imediat) de catre persoanele aflate in baza de date, nu mai sunt demult plasmuiri ale imaginatiei:
1. Plata cu cardul…….vede cineva banii efectiv ? NU ! sunt doar cifre care se scad dintr-o valoare elecronica (chiar daca se poat scoate cash de la bancomat; aici e de fapt toata minciuna). Nu vi se pare ciudat ca vi se retine o suma cand extrageti cash de pe card? Nu vi se pare ciudat ca vi retine o suma cand alimentati cardul? NU E INTAMPLATOR. CINEVA vrea sa ne convinga de “avantajul” folosirii unor bani electronici.
2. Platile electronice (online banking)….nu e comod? Foarte comod ! este doar o alta etapa in implementarea in mentalul populatiei a ideii ca nu e nevoie sa vezi banii ca sa poti cumpara.
3. Concentrarea serviciilor de comunicatie si financiare la un loc: TELEFONUL MOBIL !! poti face transferuri bancare, sa platesti facturile…..orice.
IA GHICI CE URMEAZA……(sau poate vor mai fi inventate etape)
4. Nu ar fi interesant sa ai un cip implantat unde sa ai toate datele incorporate, inclusiv conturile? De ce sa faci basici la degete tastand codul PIN (sau orice alt cod) ca sa faci o plata electronica? Nu e mai comod sa intri in supermarket, sa iei de pe raft ce ai nevoie si sa iesi direct afara fara sa mai stai la coada? ESTE POSIBIL. panourile de la case pentru a semnala eventuale furturi daca fvor fi folosite ca sa scaneze produsele luate de tine de pe raft si in acelasi timp sa retraga suma aferenta din cont (pentru ca se scaneaza si cip-ul)?
MAI PERICULOS DECAT MONDIALIZAREA ESTE DEZUMANIZAREA ! Daca nu ai certificat de nastere…NU EXISTI ! LA fel cu cipul….daca nu ai nu existi; DIFERENTA ESTE CA NICI NU VEI MAI PUTEA TRAI.
Omul Nimeni said
am February 22 2009 @ 1:22 am
BRRR !
ionela said
am February 22 2009 @ 1:24 am
Este si o problema etica. Statul nu este proprietarul trupurilor noastre. Nu putem accepta sa fim convertiti in numere. Sistemul de scanare digitala si oculara codifica geometria fetei si a mainii alfa-numeric. Cei care accepta si care nu au nici o problema in legatura cu aceasta ori au in spate o mentalitate pornografica promovata si indusa de mass-media, ori chiar nu inteleg despre ce este vorba si nici nu se sinchisesc sa afle.
Maria said
am February 22 2009 @ 10:05 am
Apocalipsa este aporape.
http://www.youtube.com/watch?v=l4dcFmlmcJE&hl=ro
mai cautati si dvs .cuvantul magic este MONDEX
MODERAT said
am February 22 2009 @ 10:34 am
Exista variante de alegere a pasoportului, ca sa fim corecti pana la capat.
Poti opta ptr a avea sau nu pasaport.
Si uite asa creste turismul romanesc!
Si o parere personala despre aceste micricipuri si implicatiile lui. Imi este paralel.
Sustin religia in tot ce face pe linia ei, sustin stiinta pana-n momentul in care vor incerca sa studieze existenta lui Dumnezeu. Si nu sunt de acord cu interferenta celor doua, dintr-un motiv simplu ptr ca au la baza dictoane diferite:
1. Crede si nu cerceta
vs
2. Cerceteaza ptr a crede.
Asociatia Clientilor Bancilor din Romania
http://acbdr.wordpress.com/
ionela said
am February 22 2009 @ 12:59 pm
D-le MODERAT, se vede ca nu ati “CERCETAT” problema, pentru ca, altfel, nu ati fi “CORECT” pana la capat, pentru ca altfel nu v-ar fi “PARALEL”. Paralelismul dumneavoastra provine din ignoranta. Variantele de alegere ale pasaportului nu au cum sa fie cele enuntate de dumneavoastrea, adica “a avea” sau “a nu avea” pasaport. A alege inseamna posibilitatea de a selecta intre 2 sau mai multe variante, adica a-ti exprima preferi
nta pentru pasaportul de tip vechi sau cel de tip nou, iar aceasta posibilitate nu exista. “A avea” sau “a nu avea” nu inseamna a alege.
obiectiva said
am February 22 2009 @ 4:10 pm
MADAM FELICIA ANTIP. AM CITIT NISTE LUCRURI INGROZITOARE DESPRE O RETEA DE EVREI ISRAELITI CARE FACEAU TRAFIC DE CARNE VIE PENTRU BORDELURILE DIN ISRAEL!!!!!
body00 said
am February 22 2009 @ 5:31 pm
http://pdnr.ro/2009/02/pasapoartele-biometrice-si-numarul-diavolului/
Mai multe despre pasapoartele biometrice !
CD said
am February 24 2009 @ 11:02 am
“Sugerez doamnelor, domnilor care sunt in favoarea pasapoartelor biometrice, sa ceara autoritatilor sa fie tatuate permanent pe bratul stang, in apropiere de articulatia pumnului cu un numar care sa reprezinte:
-data si locul nasterii
-data si locul domiciliului actual (domiciliu care nu mai poate fi schimbat odata ce ai primit tatuajul respectiv!!)
-cetatenia
-sexul
-nivelul de cunostinte actual
-nr.de copii(asa statul va avea o evidenta clara a celor care nu vor sa faca copii pentru a spori populatia tarii, iar astfel de femei si barbati vor putea fi localizati in orice moment si ridicati de o politie federala si inseminati artificial atat femeile cat si barbatii ( poate se gaseste totusi o solutie in acest sens!))
-numarul tatuat pe bratul stang trebuie sa reprezinte si numarul de km permis de stat pentru fiecare persoana, sa-l faca pe zi. Astfel daca o persoana depaseste acest numar, sa poata fi usor descoperita de o politie federala, incarceruita direct – fara sa mai pierdem timpul prin judecatorii si tribunala, si astfel sa mancam banii statului.In cazul in care aceasta persoana este unic intretinator de familie si are copii, acestia sa fie luati imediat de autoritatea federala si deportati astfel incat parintele care nu a respectat limita de km de mers/zi sa nu mai aiba nici un contact niciodata cu proprii copii pentru a nu-i influenta negativ si a nu respecta autoritatea federala, precum si alte autoritati pe care trebuie sa le respecte, indiferent de numarul acestora.
Sper ca asa vom fi in siguranta, iar cei care isi doresc alte lucruri decat ceea ce le este permis, sa plateasca, pentru ca noi, restul sa fim in siguranta.
Da pasapoartelor biometrice, da controlului total al autoritatii federale asupra omului simplu, care este un criminal, violator din nastere”.
Va rog sa luati in considerare ca tot ce am scris este pus in ghilimelele de rigoare si trebuie tratat ca atare!!
Stiri de criza « Zona de criza said
am February 24 2009 @ 7:17 pm
[...] one comment Februarie 2009 Ilfovenii deranjati de pasapoartele biometrice Noi, romanii, am aflat cu surprindere si cu mare ingrijorare vestea potrivit careia ca, incepand cu [...]
MODERAT said
am February 27 2009 @ 11:11 am
@ ionela
nu intru in polemica, insa se pare ca nu ai inteles sensul primului paragraf, mesajul fiind altfel decat cel perceput de tine.
Insa nici nu cred ca ai argumente ptr IGNORANTA, cu atat mai mult cu cat acest ‘compliment’ nu poate rezulta din acceptarea sau nu a unei opinii.
ALÉGE, alég, vb. III. 1. Tranz. A prefera ceva sau pe cineva; a-?i fixa preferin?ele asupra unui fapt sau asupra unei persoane; a decide. 2. Tranz. A desemna pe cineva prin vot; a vota. 3. Tranz. (Pop.) A deosebi dintre al?ii, a recunoa?te dintre mai mul?i; a distinge.
in concluzie, chiar daca alegi intre 2 rele tot alegere e, eu vorbesc de a alege intre 2 situatii, tu intre 2 bunuri, e o diferenta.
Imi este paralel si acum dupa decizia / punctul de vedere BOR, si nu doresc sa cercetez aprofundat aceasta problema, ptr ca prin aceast lucruu multi inteleg a cauta efecte negative, iar eu sunt un tip pozitiv si credincios.
Si apropo de reactiile bisericii prin diversi, imi reamintesc de reactiile initiale la internet, iar daca dai o cautare pe net o sa gasestii mii de preoti cu bloguri.
Am si eu dreptul unui ignorant, de a avea sau nu un punct de vedere,
http://acbdr.wordpress.comAsociatia Clientilor Bancilor din Romania