Banner

Sesizare la adresa companiei RCS-RDS

Tweet this

Bataiosu Gabriel s-a adresat Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu aceasta sesizare :

---------- Forwarded message ----------
From: Bataiosu Gabriel
Date: Thu, Feb 19, 2009 at 6:44 PM
Subject: Sesizare la dadresa companiei RCS-RDS
To: bucurestiilfov@inspectorat.anpc.ro
Cc: bucuresti@opc.ro, office@asistentapentruconsumatori.ro, clienti@rcs-rds.ro

Buna ziua,

Ma numesc Bataiosu Constantin Gabriel, cnp:1830226410016, domiciliat in Strada Izvorul Muresului nr 2, Bl A9 ,Sc D ,Et 3 ,Ap 55, Sector 4,Bucuresti, si doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarea situatie creata de cei de la RDS-RCS.SA, cu sediul la adresa:Str. Dr. N. Staicovici nr. 73-75 , Sector 5 ,Bucuresti:

In luna noiembrie 2008 furnizorul meu de internet ,Sc Media Saloon Srl cu date de contact specificate in anexa scanata imi propune semnarea unui contract cu cei de la RDS-RCS si instalarea serv de internet de la acestia.Completez contactul si il semnez doar pe prima pagina(se gaseste in documentele scanate).Sunt contactat la diferenta de o saptamana de cei de la RDS-RCS pentru instalarea serviciului de internet, este vorba de echipa tehnica, instalare pe care o refuz atat in conversatia telefonica purtata cu cel care m-a apelat , cat si revenind la diferenta de cateva ore in serviciul de relatii clienti oferit de RDS-RCS unde mi se confirma inregistrarea refuzului de instalare, singura formalitate ramanand sa ma prezint cu o copie a contractului pt a-l rezilia , sau asteptarea termenului de 90 zile prin care contactul devine nul.(acestea sunt  precizar ce mi-au fost facute telefonic)

In luna ianuarie sunt apelat de o persoana de la RCS-RDS care nu se recomanda , pentru a ma informa ca acum "au suportul tehnic pt a-mi oferi servicii"

Intreb despre ce este vorba si explic ca eu am refuzat instalare ,dar SURPRIZA  pe un ton cat de firesc mi se spune ca am o  "situatie" care trebuie rezolvata.

Intreb ce situatie si mi se spune ca eu am 2 sau 3 facturi neplatite, nu avea acces la date exacte si ca au mai fost situatii ca a mea  deoarece ei au preluat firma C-zone si Valsaoft.

II spun ca eu nu am internet de la acestia si ca mi-am platit facturile la zi la furnizorul meu , insa fara sa conteze asta primesc replica cum ca ar trebui sa ma prezint cu facturile in tr-o casierie RDS pt a se valida plata.

Ce plata?, intreb ,cum ma influenteaza pe mine un contract intre dvs si o terta parte? la care primesc raspuns ca nu are acces la aceste date.

Seara sun la Call Center RDS-RCS unde mi se confirma ca am 3 facturi neplatite , mi se cere scuze pt eroarea creata si primesc garantia ca mi se vor mai emite si alte facturi daca nu ma duc in audienta la o casierie , audienta care se tine o ora de la 16-la 17 o zi pe saptamana(audienta tinuta in sect 4}.

Sunt indignat de raspuns si revin a doua zi cu un telefon , unde vorbesc cu domnisoara Sandu Daniela care desi initial incearca sa-mi explice ca eu trebuie sa platesc facturile la ei , pt ca ei au preluat Valsoft si ca eu am internet de la Valsoft , in final probabil ca verfica si situatia concreta si imi inregistreaza o sesizare cu nr:958577136, inregistrare urmata de asigurarea ca voi fi sunat in cel mult 3 zile de cineva de la departamentul plangeri.Mi se cer iarasi scuze pt eroarea de sistem ,ma asigura ca se va solutiona ,dar BINEINTELES ca nu ma suna nimeni timp de 2 saptamani.

Revin in luna februarie tot in serviciul Call Center unde discut cu domnisoara Raducu ,care incepe iar sa-mi povesteasca cum ca trebuie sa platesc la ei facturile. II propun sa-mi restrictioneze accesul la internet sau sa-mi ofere info legate de ip-ul meu ,TACERE .

In final descopera si domnisoara ca " in sistemul nostru apareti cu serv neinstalate" si mi se serveste aceiasi placa  cu eroarea si scuzele si audienta , desi insist sa vb cu un superior sau o persoana competenta..Nu se poate -este raspunsul primit.

Dupa o saptamana  ma hotarasc sa ma duc in audienta ,sun inainte in call center si vb cu un domn care imi spune ca nu se poate face programare telefonica , ca intrarea nu se face in functie de nr de persoane si ca se rezova "pe loc". Ma invoiesc de la serviciu si ajung la ora 3 si 10 minute , solicit informatii unei dudui de la casierie despre audienta si mi se zice ceva printre dinti de o lista si mi se arata o zone neclara in spatele meu.

Ma duc la duduia din spate de la casierie si aflu ca nu mai este lista.

Cum nu mai este?, pai sunt doar 20 de persoane care pot intra si ghinion,...reveniti, sunt persoane care au venit de la ora 12.

Pai ,zic si cu serviciul oamenilor cum ramane ,daca nu poti sa te invoiesti.? TACERE

Vreau sa ma inscriu de acum pe lista pt sapt viitoare.....NU SE POATE!

De ce? Doar in ziua respectiva!

Cam asta rezuma relatia RDS-RCS client , asta daca ma pot numi asa pt ca m-am prezentat cu acest contract la un avocat si este nul ,deci nici macar  nu sunt clientul lor si m-au purtat pe drumuri , ce sa mai zic de saracii oameni care au semnat ceva.

Doresc sa mi se anuleze facturile emise si sa mi se rezilieze "contractul cu cei de RDS-RCS si sa primesc si un ocument semnat si stampilat de la un reprezentant al companiei de mai sus prin care sa se ateste ca nu am primit si ca nu primesc servicii de la dansii.

Le amintesc celor de la rds rcs ca au termen legal de 15 zile prin care sunt obligati sa-mi raspunda.

Cu stima

Gabriel Bataiosu

foto:emaramures.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 7601

35 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 19 2009 @ 6:56 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. dan said

    am February 19 2009 @ 10:04 pm

    totul este pe dos in tara asta, plecati cei care puteti si nu va uitati in urma, aici totul pute

  3. gilika said

    am February 19 2009 @ 11:21 pm

    … am patit-o si eu cu RDS-RCS … sa vezi ce frumos e cind NU primesti facturile … luni de zile … apoi tabara pe capul tau sa le platesti … si cind le spui ca nu ai facturi … ti se da o replica de tot “rahatul” (scuze de expresie) … ” e datoria dvs sa mergeti la casieria RDS si sa platiti factura , chiar daca nu ati intrat in posesia ei . dvs trebuie sa mergeti la casierie si sa solicitati factura ” … credeti sau nu … in tara noastra draga … totul e posibil … cred ca noi suntem defapt “tara tututror posibilitatilor (de furtisaguri)” … sau … si mai frumos … iti restrictioneaza accesul la NET si te suna apoi sa-ti spuna ca ti-au fost trimise facturile pe mail … :o) … dupa banci … astia de la RDS sunt cei mai mari hoti …

  4. ely said

    am February 20 2009 @ 8:53 am

    Si eu am patit cu acesti jegosi de la RDS dar am rezolvat situatia, am facut sesizare la ANPC si am primit rezilierea de la acestia, chiar daca primisem de la acestia ca nu pot rezilia daca nu platesc contractul, contract care nu a fost onorat de catre acestia.

  5. KICI said

    am February 20 2009 @ 8:53 am

    Faceti sesizari cat mai multe la ANPC poate inchide aceasta societate de rahat

  6. G said

    am February 20 2009 @ 9:30 am

    Nu comentez despre compania RDS-RCS, este pe capatuiala, cum a fost si Astral-ul inainte tot in Drumul Taberei dar constat ca nenea asta, Bataiosu parca, e cel putin lovit in scufita. Semneaza contractul cu ei (pe prima, a doua, nu conteaza a cata pagina) iar apoi refuza instalarea. Mai omule, tu stii pe ce lume traiesti? Acum n-ai decat sa scoti banii din buzunar. Abonamentul a inceput sa curga din ziua semnarii contractului sau din ziua cand au venit cei de la echipa tehnica sa instaleze. HA HA HA! Mare ti-e gradina, Doamne!

  7. John said

    am February 20 2009 @ 9:42 am

    Eu am patit ceva de genul asta cu RDS. Anul trecut pe 1 iunie am rezilizt contractul cu BNet. Pe 26 iunie BNet a fost preluat de RDS iar mie au inceput sa-mi soseasca lunar facturi de la RDS. M-am dus la ei cu hartia de reziliere si s-a rezolat problema. Mi-au emis o factura pe minus cu tot soldul care fusese facturat.

  8. constantin said

    am February 20 2009 @ 11:05 am

    RDS-ul este cel mai bun model referitor la CUM NU TREBUIE SA FUNCTIONEZE O FIRMA, atat timp cat este un stat in stat si nimeni nu le clinteste un fir de par in cap nu e de mirare ca ei se ghideaza dupa legile junglei…..

  9. Paul said

    am February 21 2009 @ 5:48 am

    buna ziua,
    dar ce faci cand o firma de net de cartier, cum e Synco SRL, iti refuza rezilierea contractului pe motiv ca nu ai depus cerere de reziliere cu minimum 15 zile inainte de expirarea celui de-al doilea an de contract ??? este ABSURD si ILEGAL dupa parerea mea.
    Nu poti forta pe nimeni sa accepte continuarea unui contract dupa perioada initiala de angajament… si curg facturile in continuare..
    chiar si casierita lor mi-a spus ca nu intelege de ce nu aproba rezilierea…sau dezinstalarea sau taierea accesului la net…
    va rog sa ma ajutati

  10. Ionescu said

    am February 21 2009 @ 12:48 pm

    Daca ati sti voi cati bani s-au luat dupa urma voastra…si cum ati fost trecuti de la un partener la rcs…esti un caz fericti ca ai semnat ceva :)).Sunt situatii in care s-au trezit cu facturi de la rds si habar nu aveau de ce :)).Sunt persoane care reziliasera cu mult timp in urma la vechiul partenet, rds-ul a facturat tot :))

  11. dan said

    am February 23 2009 @ 4:15 pm

    Oare când vom avea curajul (cei oropsiti de aceasta firma) sa ne unim si sa platim un avocat cu “cele” mari ca sa terminam odata cu RCS&RDS si sa-i scoatem de pe piata!?
    Eu deja sunt în proces cu ei dar se pare ca am putine sanse.
    Daca gasiti un avocat “neutru” ma atasez si eu la un eventual nou proces.
    Multumesc anticipat.

  12. george sandu said

    am March 4 2009 @ 7:51 pm

    rcs rds = niste jegosi:
    In luna dec am avut probleme cu decodorul.Dupa 2 sapt. a venit un fraier care a zis ca nu amai vazut asa decodor,si a plecat.Neavind timp nu m-am dus sa reziliez contractul .Dupa 1 luna a inceput sa mearga.nu m-am dus sa cer un gest comercial, le-am platit tot abonamentu, unul gras(43 ron pe luna).Acum de o saptamana nu prind decat pachetul de baza cu toate ca eu platest extra+ hbo.Sa-i f… in gura de incompetenti.Sisa-mi bag p… in serviciile lor.

    George Sandu

  13. DRAGAN GABRIELA said

    am March 15 2009 @ 9:35 pm

    Am facut sesizare pe 13/03/09 cu nr 907011 ptr intrerupera cablului cu toate ca este platit din Ianuarie pe 3 luni,nu s-a revendicat pana pe 15/03/09 cand am facut iar reclamatie cu nr 908096 din acea zi,si am fost foarte nemultumita de D-na ANDREEA MOISE,angajata dvs care nu a stiut sa-mi ofere detalii despre ofertele care l aveti in DIGI.Imi pare rau dar cred ca nu aveti angajati cu experienta ptr compania dvs.Cred co o sa renunt la dvs si o sa apelez la alte companii.CRIZA AFECTEAZA ANGAJATII DV??????????????????????????????????

  14. DRAGAN GABRIELA said

    am March 15 2009 @ 9:38 pm

    IN MOMENTUL DE FATA NU S-A REMEDIAT CABLUL.CE FAC EU ????EU TOTUSI AM PLATIT CU TREI LUNI INAINTE SI NU AM ACCES LA TELEVIZIUNEA PRIN CABLU.CE SPUNETI????????????????????????????????????????????

  15. Ionescu said

    am April 13 2009 @ 1:25 pm

    Din cate vad reclamatia initiala a ajuns si la opc, a fost trimisa prin email.
    D-nule Urban ce raspuns s-a primit de acolo?
    Cand a fost amendata ultima daca “compania”?

  16. andra said

    am April 14 2009 @ 3:38 pm

    Asta cu avocatul nu tine.Eu am de platit 3000Ron la ei ptr niste convorbiri in strainatate de pe tel mobil pe care nu l-am primit niciodata.Din oct 2008 mi s-a oprit netul iar azi mi s-a oprit si cablul ptr ca pana nu se rezolva pb cu cei 3000ron nu mai pot sa platesc separat cablul. am fost in audienta acum patru luni si nu am primit nimic. am sunat la ANPC si mi s-a zis ca nu e de competenta lor ci a politiei, adica sa ma duc la politie sa reclam ce? k nu am primit un tel mobil si ca RDS ma priveaza de dreptul de a beneficia de niste servicii platite? Aaa si mai am de primit de la ei vreo 300 lei.

  17. Ionut said

    am April 14 2009 @ 8:06 pm

    Cel mai bine e sa te adresezi presei, de exemplu la evenimentul zilei, a mai fost o D-na Savin Loredana, s-a adresat prezei si intr-o zi s-a rezolvat.
    Sfat: circ si scandal!
    Nu rezolvi nimic la Politie…

  18. Ionut said

    am April 14 2009 @ 8:11 pm

    Ar mai fi o varianta, sa deschizi un topic aici, sa dai numele tuturor persoane cu care ai discutat la rds…e un inceput…
    Apoi, cum ti-am zis, presa si eventual scandal la opc
    Se stiu cu musca pe caciula cu telefoanele astea…nu vrei sa sti cum au fost distribuite..

  19. Lili said

    am April 17 2009 @ 8:23 am

    Pe 19.03.2009 m-am dus si eu la o casierie RCS-RDS sa platesc factura la cablu pe luna Martie. Doamna de acolo mi-a spus ca nu se poate, intreb :”de ce”? Ca aveti de platit factura la internet mai intai!” “Factura la .. ce? ” Zice: ” Da, aveti o factura la internet din 2005, neplatita”…Zic: ” Pai nu am contract semnat cu dumneavoastra pentru internet”!
    Povestea este in felul urmator: am fost client PCNet care a fost preluat de RCS-RDS. Pe la mijlocul lunii Februarie 2005 cand RCS-RDS a preluat PCNet-ul in zona mea mi-au fost intrerupte serviciile de internet fara preaviz si fara a ma anunta dupa ca nu voi mai avea internet. Sun la Call Center si mi se spune ca dansii nu mai furnizeaza internet pe ADSL deoarece nu au contract cu Romtelecomul si nu ma pot trece pe fibra optica deoarece pe strada mea nu sunt stalpi! Desi m-am enervat ingrozitor si mi-au adus prejudicii la vremea respectiva am fost de acord sa platesc factura pe luna Februarie ( o suma mai mica pentru zilele cand n-am avut net ) si, mi-am zis eu, asta a fost tot.
    In Mai 2005 pe la sfarsit primesc o factura de la RCS-RDS de aproape 24 de milioane de lei pe lunile Martie-Aprilie-Mai 2005, reprezentand factura pe 3 luni + penalizari! Imediat ce au avut confirmarea de primire ma suna o duduie care ma intreaba cand am de gand sa platesc factura! Ii explic faptul ca dansii nu mai furnizeaza internet pe ADSL ( chiar asa, nu trebuia sa stie? ) si ca eu nu am de platit nici o factura, ce au facturat, intentia de a ma trece pe fibra optica?
    Ma duc la ei la sediul central, dupa ce povestesc la vreo 3 secretare si alte 2-3 persoane ajung, in sfarsit, sa vorbesc si cu un manager, ma asculta, zice ca trebuia sa reziliez contractul ( Tot eu? Pai nu dansii au intrerupt furnizarea internetului? ) si ca va storna factura. Am plecat de acolo fara nici o hartie la mana ( mea culpa! ) si nu am mai auzit de ei pana cand am fost in Martie luna trecuta la cablu. Se pare ca nu au stornat toata factura si ca mai sunt de plata 400 RON.
    De atunci am mai dat niste telefoane la Call Center ( pierdere de timp! ) si am mai fost la casierie de 5 ori dar m-am saturat. Mi-e clar ca nu o sa rezolv nimic deci va trebui sa ma duc in audienta. Intre timp am cautat pe net si am vazut ca facturile neplatite in 3 ani ( termenul legal ) se prescriu ( prescriptia extinctiva ) ori la mine au trecut 4 ani deci si daca ar fi existat un debit real pe numele meu ar fi trebuit sa se prescrie. In plus NU AM UN CONTRACT SEMNAT CU EI! Am cerut sa-mi spuna conform carui contract am eu de plata suma respectiva, avand in vedere ca in contractul incheiat cu PCNet-ul scrie ca trebuie sa ma anunte cu 24h inainte ca vor avea reparatii de facut in zona sau lucrari si sa ma sune in 15-20 minute ( nu mai tin minte exact ) dupa intreruperea serviciului sau daca au probleme sa-mi comunice telefonic si sa-mi spuna cam cand se va remedia defectinea.
    Cine stie ceva despre audientele astea si ce ar trebui sa fac? Cm as putea sa reziliez contractul de cablu fara sa le platesc ceea ce nu am consumat?

  20. Ionescu said

    am April 22 2009 @ 9:58 am

    Este adevarat, sumele respective se prescriu, cel mai bine e sa faci reclamatie la OPC, o sa te sune de la rcs, faci scandal la telefon, faci scandal si cand te suna inspectorul, ameninti cu diferite institutii si aia e…o sa rezilieze.

  21. giugioaca said

    am July 9 2009 @ 3:01 pm

    Doamnelor, Domnisoarelor si CRETINILOR!!!

    1. peste 80% din voi cei care va plangeti aici…nu ati citit contractul ala…. ceea ce inseamna 1-0 pt rds
    2. sunati ca bezmeticii si tipati la aia de la call center pt ce? de parca ei ii suna pe aia de pe teren….deci prin urmare… 2-0 pt rds.
    3. crezi ca o firma ca rds are 1 avocat? ce ai zice de 300? fiindca firma mare isi permite si oricat te-ai chinui nu cred ca rezolvi ceva.

    adica 3-0 rds

    mai lasati dracului figurile astea…idiotilor.

  22. fudulachi valentina said

    am January 18 2010 @ 9:36 pm

    cum aflu cine ma apeleaza
    ?????
    ma suna o persoana care deranjeaza

  23. fudulachi valentina said

    am January 18 2010 @ 9:36 pm

    cum aflu cine ma apeleaza
    ?????
    ma suna o persoana care deranjeaza

  24. GG said

    am January 21 2010 @ 4:40 pm

    giugioaca – MATA SI TACTU SUNT IDIOTI CA A FACUT UN HANDICAPAT CA TINE!
    Vorbeste frumos MUISTULE.

  25. ion v ilie said

    am March 8 2010 @ 9:51 pm

    asa-i, eu state-am bine la air bittes ,pana ce astia au vandut firma lui rcs, si m-a facut praf. i-a cablul , il da si uite asa mereu,se vede si cu pureci,eu sant din rosiorii si statia o are in alexandria, ca dracu .

  26. DIGI_RDS_RCS said

    am May 1 2010 @ 12:54 am

    “asa-i, eu state-am bine la air bittes ,pana ce astia au vandut firma lui rcs, si m-a facut praf. i-a cablul , il da si uite asa mereu,se vede si cu pureci,eu sant din rosiorii si statia o are in alexandria, ca dracu .”

    Cum sa iti explic eu Jupiter a fost cumparat la fel ca si airbites…..ca vad ca esti din rosiorii de vede …. din cate tii tu bine minte stii clar cum mergea JUPITER de pierduse jumate de abonati cand au mutat INTERCONECT sediul in centru ….. si tii minte cand aveau parteneriat Jupiter cu ASTRAL TELECOM *aka UPC ….. nu e asa ca mergea de minune cu sub 100 kbps akum 1 an jumate la 30 RON abonament ……..

    Apoi de alexandria nu discutam sunt alte interese . Nu merge reteaua prost cu purici pe analogic DECAT IN SITUATIA IN CARE AVETI CABLURI PROASTE CUPLARI DE 2 3 4 televizoare pe ANALOGIC si nu sunt facute bine ….PENTRU ORICE DETALII NU EZITATI sa dati un mail pe danpetcu33@yahoo.com

    CINE E TOTUSI NEMULTUMIT DE UPC (vedeti si voi cum cresc preturile lor in functie de euro …. si cine e interesat de primire de receivere digitale pentru abonamente veki pe cablu analogic , sau de instalari antene DIGI sau orice alte probleme …… PENTRU RECOMANDARI DAU LUNI GRATIS ABONATILOR RCS&RDS………..

    CONTACTATI PE : danpetcu33@yahoo.com

  27. Ticu Constantin said

    am October 6 2011 @ 2:07 pm

    Angajari rds Agent vinzari teren o mare teapa !!!!!!!
    Ma numesc Ticu Constantin sint din Calafat si am depus un CV la cei de la rds care cautau agenti de vinzari.Am fost sunat si am mers la intilnire.In urma intilnirii ,mi s-a spus sa vin cu actele pentru angajare cuvenite plus un card la ING Bank.Dupa ce am terminat de facut actele am sunat din nou persoana respectiva pentru ai aduce actele de angajare.Acesta ma triat mai departe la o alta colega pentru a sustine un interviu.In urma interviului mi se spune ca ne vom vedea a doua zi si surpriza adoua zi aflu ca raspunsul este negativ.Creddeti ca cei de la rds sint intregi la cap cind fac astfel de lucruri?Corect era sa participi la interviu si apoi sa iti faci toate aceste acte.

  28. NICULAE DUMITRU said

    am December 11 2011 @ 10:15 pm

    de o saptamina astept sa vina cineva de la voi sa regleze un semnal dar niciun telefon di partea voastra de ce nu aveti tinp dar platesc abonament?

  29. Dumitrascu Iulieta said

    am January 20 2012 @ 3:34 pm

    Subsemnata Dumitrascu Iulieta din Brasov, rog insistent sa lasati reteaua de internet libera. Familia mea suntem oameni civilizati iar ceia ce expunempe internet este adevarat, avem tot dreptul conf.art.30.31 constitutia Romaniei si raspundem penal in cazul ca nu este adevarat.Problema noastra este de interes public su nu poate fi ingradita. Este singurul mijlocul de informare avand in vedere ca nu putem fi alaturi de marele adevar din piata universitatii.RDS este avertizat in dosarul penal nr 5067/1/2009
    curtea suprema, ca fiind partenerul criminalitatii, acest lucru al om dovedi.Dumitrascu Iulieta Brasov abonat tel 0743413639

    LIBERTATE

  30. alexandru said

    am May 20 2012 @ 2:19 pm

    sint abonatul rds:TV,FIXOMOBIL si net.pot mentiona ca nemultumirea mea este ca in ultima perioada apar abuzuri si neintelegeri intre producatori de programe si socetatile de trasmisie motivand tarifile abonatilor,retin ca RDS nu a fost de acord sa includa in grila GSP nici cand a fost gratis ,se demostreaza ca exista un conflict care aduc daune abonatilor.Intreb RDS eu am cumparat :decodor dublu 300 ron,LNB DUBLU 75 ron,si antena 35 ron.TOTAL 410 ron RDS trebuie sa-mi primeasca aparatura si sa-mi restituie suma la rezilierea contractului din cauza lor ca au modificat grila prevazuta in contract.A1,A2,A3,GSP SI EUF.SA NU NE DUCA CU ZAHARELU PE ABONATI COCURENTA ESTE MARE ROG UN RASPUNS DELA RDS ….MAI MENTIONEZ CA PE FIXOMOBIL NETU ARE SEMNALUL FOARTE SLAB UNEORI DELOC CE PROMITE RDS SA INCASEZE BANI.

  31. mamut gemaidin said

    am August 27 2012 @ 9:35 pm

    cand vacauta omu nu raspudeti la telefon cand nu platesc internetu ma sunati voi domne am problema nu fuctoneaza bine merge greu incarca greu vorog loti masuri strada oituz 32 medgidia tef.0751129897 contactatima mesu nu merge.

  32. robert said

    am January 19 2013 @ 12:08 am

    Buna ! observ ca de cate ori sunt defectiuni la reteaua rds-rcs,ni se raspude cu ROBOTUL”toti operatorii sunt ocupati ,rsveniti mai tarziu”….sau mai bine de loc.daca deci daca sunt si platnic in avans tot anul vreau si eu servicii 5 stele.Nu pot sa vad ceva la Tv ca ….a cazut reteaua!!!!!!!!!!!!!!Rusine conducerii ca nu au oameni sa poata vb.la tel.ptr. o sesizare.Nu aveti personal din motive de ZGARCENIE.Stima.

  33. robert said

    am January 19 2013 @ 12:11 am

    Buna ! observ ca de cate ori sunt defectiuni la reteaua rds-rcs,ni se raspude cu ROBOTUL”toti operatorii sunt ocupati ,rsveniti mai tarziu”….sau mai bine de loc.daca deci daca sunt si platnic in avans tot anul vreau si eu servicii 5 stele.Nu pot sa vad ceva la Tv ca ….a cazut reteaua!!!!!!!!!!!!!!Rusine conducerii ca nu au oameni sa poata vb.la tel.ptr. o sesizare.Nu aveti personal din motive de ZGARCENIE.Stima.am apelat astfel deoarece nu mai exista semnal la TV,la aceasta ora 23.30 pana in prezent00.12

  34. CIMPOIERU IOANA said

    am May 11 2014 @ 12:39 pm

    sunt abonata dvoastra la televiziune si internet si a-si vrea sa stiu care sunt conditiile pentru a beneficia de campania de fidelizarea pe care firma dvoastra o sustineti,nu am fost contactata de nimeni,si vreau sa stiu daca toti abonatii beneficiaza de promotie sau sunt selectati dupa anumite criterii si care sunt acelea,cu multumiri

  35. Paleacu Aristica said

    am August 6 2014 @ 2:00 pm

    Buna ziua. Oare cand aveți de gând sa putem viziona LIGA 1 la fotbal. Plătim la timp factura (care nu am primit-0 de 2 ani) si ce ne dati sa ne uitam pe pereti sa va fie rusine RCS-RDS. De ce nu întrebăti abonați cand soateti din grila anumite programe,încă odată Rusine ,ca un întreg oraș Tr-Severin sa fie in bezna cu vizionarea meciurilor din Liga1 Ce conducere este asta.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: