Departamentul de Customer Service al Vodafone a ajuns un fel de tarla in care fiecare face ce il taie capul

Tweet this

Marian Nastase s-a adresat Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu aceasta sesizare :



---------- Forwarded message ----------
From: Marian Nastase
Date: 2009/2/13
Subject: Re: Formular Suport Online (Diverse)
To: Vodafone Asistenta on Line <Vodafone_Asistenta_on_Line@vodafone.com>, contact_ro@vodafone.com
Cc: bucurestiilfov@inspectorat.anpc.ro, relatii_cu_publicul@anrcti.ro, Senator Urban Iulian
Buna ziua,


Ma numesc Nastase Ion si sunt abonat Vodafone de aproximativ 5 ani de zile. Astfel, pe numele meu figureaza 2 abonamente de telefonie si unul de Internet.


Pe data de 23.01.2009 am trimis catre Vodafone un mesaj pentru rezilierea contractului aferent numarului de telefon 0727.706560, mesaj ce poate fi vazut mai jos. Am cerut acelasi lucru sunand la numarul de telefon dedicat *222. Asa cum se poate vedea mai jos,  mi s-a comunicat faptul ca cererea a fost solutionata, urmand ca respectivul contract, aferent numarului de telefon 0727.706560 sa fie reziliat incepand cu data de 13.02.2009.


Pe data de 13.02.2009 surpriza... Numarul de telefon 0727.706560 era inca functional. In schimb, "DIN GRESEALA" a fost reziliat un alt numar de telefon al carui titular sunt si pe care as fi vrut sa-l pastrez in continuare: 0723.324407.


In consecinta, in seara zilei de 13.02.09 in jurul orei 18:20 am apelat serviciul clienti Vodafone si am reusit sa discut sa cu Dl Adrian Cristea, reprezentant Customer Service Vodafone. Mi-a comunicat faptul ca "s-a gresit" si ca situatia se poate rezolva, spunandu-mi ca greseala apartine Dlui Valentin Oprina, reprezentant Customer Service Vodafone care, din greseala, a reziliat un alt numar de telefon, pe cel care nu trebuia. De asemenea, la cererea mea, mi s-a spus ca voi fi contactat de Dl Oprina in cel mai scurt timp.


Cum greseala mi se pare impardonabila am cerut rezilierea numarului 0727706560  si am cerut un e-mail prin care sa mi se confirme acest lucru. Dl Adrian Cristea m-a asigurat ca voi primi un astfel de e-mail si ca voi fi contactat de Dl Valentin Oprina, autorul tampeniei.


Cum dupa aproximativ 2 ore numarul de telefon 0727.706560 ( numar pentru care cerusem rezilierea cu aproape o luna in urma ) era inca activ, am apelat din nou  *222 pentru a ma asigura ca situatia se va remedia si pentru a cere din nou sa mi se confirme acest lucru in scris. Apelul a fost preluat de Dna sau Dra Alexandra Lungu care m-a asigurat ca in max. 10 minute numarul va fi inchis. Am cerut din nou sa mi se confirme in scris ca ambele numere au fost inchise pe data de 13.02.09. Mi s-a spus ca nimeni nu imi poate confirma si, la insistentele mele, Dra Lungu a amenintat ca va inchide apelul !?!?.


In urma impertinentei cu care angajatii companiei dumneavoastra trateaza un fost si in acelasi timp actual ( prin abonamentul de internet si date pe care INCA il mai am ) client, va cer un raspuns urgent si punctual la urmatoarele intrebari:


1. Cum este posibil ca, in loc sa se inchida numarul de telefon 0727.70.65.60 s-a inchis numarul 0723.32.44.07?!?! Asta dupa ce mi s-a trimis confirmarea scrisa ca se va opera cererea adresata de mine.


2. Rezilierea contractului pentru numarul de telefon 0723.32.44.07 a fost facuta de catre Vodafone, fara sa existe un motiv pentru acest lucru. A fost o decizie luata unilateral de catre Vodafone, in ciuda faptului ca facturile sunt platite iar conditiile contractuale au fost respectate in totalitate de catre beneficiar. Va rog sa-mi spuneti daca Vodafone incalca frecvent contractele incheiate, asa cum s-a intamplat in cazul meu. Contractul incheiat intre mine si compania dumneavoastra stipuleaza clar ca, rezilierea se face numai pe cale amiabila sau numai daca eu, ca beneficiar, incalc clauzele contractuale. Nu este cazul de fata, numarul de telefon 0723.324407 a fost inchis la inceputul zilei de 13.02.09 FARA ACORDUL MEU!!! Nu cred ca trebuie sa va atrag atentia ca acest lucru este ILEGAL si va fi tratat de mine ca atare. Aceasta ilegalitate va fi semnalata tuturor celor abilitati sa apere drepturile mele, ca si parte a unui contract.


3. Cum poate Vodafone, o companie multinationala cu milioane de clienti, sa tolereze incompetenta unui angajat ca Dl Valentin Oprina care, opreste numere de telefon dupa bunul sau plac?!?!?!


4. Cum este posibil ca informatiile date de angajatii departamentului de Relatii Clienti Vodafone sa se bata cap in cap in asemena hal?!?! Dupa ce Dl Cristea m-a asigurat ca voi primi o confirmare in scris a inchiderii numarului de telefon 0727.706560, Dra Lungu imi spune ca NIMENI din compania Vodafone nu imi poate trimite un asfel de mail.


5. Cum este posibil ca un angajat al departamentului Relatii cu clientii Vodafone sa ameninte un client ca va inchide apelul, spunand ca, citez " nu poate pazi sa vada daca un numar de telefon va fi inchis, pentru ca i se termina programul" ?!?!?!? Impertinenta si lipsa de respect pentru clienti a ajuns atat de mare?!


Daca departamentul de Customer Service a ajuns un fel de tarla in care fiecare face ce il taie capul, poate ar trebui sa luati ceva masuri.


Toate convorbirile care au avut loc intre mine si angajatii companiei dumneavoastra va stau la dispozitie si pot fi foarte usor accesate din baza dumneavoatra de date. De asemenea, pentru orice alte detalii, va stau la dispozitie la numarul de telefon 0762.27.57.81.


In asteptarea unui raspuns din partea dumneavoastra, va asigur ca, din acest moment, imi voi folosi toata energia si toate contactele pentru a face cunoscut felul in care sunt tratati clientii companiei dumneavoastra.


Fara nici un fel de stima si asteptand un raspuns urgent.

2009/1/23 Vodafone Asistenta on Line <Vodafone_Asistenta_on_Line@vodafone.com>

Domnule Nastase,

Va confirmam primirea si parcurgerea cu atentie a solicitarii pe care ne-ati adresat-o. In urma verificarilor efectuate dorim sa precizam faptul ca solicitarea dumneavoastra a fost deja solutionata prin apel la Departamentul de Relatii cu Clienti.

In final dorim sa va asiguram ca va stam permanent la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre astfel incat solutiile de comunicare oferite sa fie in concordanta cu asteptarile dumneavoastra.


Cu stima,
Marian Draganuta
Reprezentant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania
www.vodafone.ro
.

______________________________
Original Message:
From: marian.p.nastase
Sent: 19-Jan-09
To: consumer.voice_ro@vodafone.com
Subject: Formular Suport Online (Diverse)



*Nume: Nastase

*Prenume: Ion

*Adresa de email:

Adresa: Str Intrarea Popasului, 21 B

Oras: Voluntari

Judet: Ilfov

*Numar telefon mobil: 0727706560

*Client: Persoana Fizica

Numar de telefon de contact: 0727706560

Selecteaza tipul solicitarii:      Alte informatii

Subiect: Reziliere abonament

Descrie solicitarea cu cat mai multe detalii: Sunt posesorul a doua abonamente Vodafone cu numerele: 0727706560 si 0723324407. De asemenea, am si internet de la Vodafone. Doresc sa reziliez abonamentul cu numarul de tel 0727706560. In acest sens va rog sa-mi comunicati procedura ce trebuie urmata. va multumesc.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 5440

13 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 14 2009 @ 5:47 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. adrian dinu said

    am February 14 2009 @ 8:20 pm

    ESTI UN FERICIT…PE MINE MA FACTUREAZA DE DOUA LUNI DUPA CE I-AM SI NOTIFICAT DE 4PATRU ORI…

  3. constantin said

    am February 15 2009 @ 10:25 am

    Ce va mira fratilor, in customer service sunt adusi toti cocalarii si pitzipoancele care habar nu au pe ce lume traiesc, asta este “multinationala” Vodafone, un jepcar ca oricare altul…..Vreti sa fiti respectati? Ha,ha,ha…….nu exista acest termen in comportamentul lor, totul se rezuma a va baga mana adanc in buzunare si cam atat.

  4. Csaba said

    am February 15 2009 @ 10:49 pm

    Bine ai venit in ¨lumea reala¨! Vodafone are ca CEO un indian, india e tara de tigani, deci, dezordonati, indisciplinati si mincinosi. La ce te astepti? Se zice ca ¨pestele de la cap se impute¨ si e perfect adevarat. Si eu am patit-o cu ei si dupa 6 ani de plata a unui abounament si multor convorbiri internationale ( ce le-a adus o gramada de bani), i-am lasat. Nu zic pe cine am ales ca nu-s mai breji,insa inca nu mi-au consumat rabdarea.
    Trebuie inteles ca au necalificati, nepregatiti in niste posturi ce ei trebuie sa si le acopere, asa ca nu poti avea pretentii de la un fost macelar ( e doar un exemplu, le cer scuze macelarilor) ca la o zi, doua de la angajare in Serviciul clienti (ce nume pretentios) sa faca treaba ca unsa. Nu pentru ca nu ar fi capabil, ci pentru ca Vodafone nu e capabila sa angajeze pe cineva care sa-l invete ce are de facut.

  5. Eu said

    am September 4 2009 @ 7:32 pm

    Mai dragilor, Apreciez bunavoiinta voastra de a va adresa celor care lucreaza pentru bunastarea voastra si pentru ca domniile voastre sa fiti ‘satisfacute’ dar, vreau sa spun un lucru: Daca s-a intamplat ca un anume domn care lucra acolo sa faca o asemenea tampenie incat sa rezilieze un alt numar decat cel corect, nu cred ca sunteti voi indreptatiti sa-l condamnati si ulterior s ii considerati pe toti cei de acolo cocalari si pitipoance.l in momentul in care vreunul dintre voi ar fi capabil sa stea 8 ore sa asculte toate nemultumirile, injuraturile si comentariile lipsite de respect a a cel putin 80% dintre clientii care NE contacteaza, ati avea macar dreptul sa va excprimati parerea. Plus ca acesti cocalari, cum ii numiti voi, au un salar mizer si sunt evaluati in mod permanent pentru modul in care trateaza clientii. Credeti ca e asa usor sa stii toate ifnormatiile daca nu esti o persoana pregatita in permanenta. nu vreau sa va acuz dar e lipsit de bun simt ce faceti voi aici. V-as sfatui sa dati si voi un interviu pentru un astfel dee post, sa stati cel putin o luna in programul de pregatire si sa dati zeci de teste si simulari de apel iar apoi sa fiti nevoiti sa stati langa un telefon care suna continuu si sa raspundeti la solicitarile clietnilor. Si apropo reclamatia domnului. il asigur ca persoana in cauzxa a fost sanctionata corespunzator pentru greseala facuta desi dupa cum imi arata si experienta, de multe ori, solicitarile clientului vin intr-un mod foarte ‘complex’ ca sa nu spun incalcit, de genul va sun de pe numarul acesta si vreau sa-l inchid penumarul acela, dar totusi parca si pa acesta,,,bla bla incat in final nu intelegi nimic. Va spun, noi lucram pentru companie, nu o veneram, respectivul consultant nu avea nimic de pierdut daca dumneavoastra va inchideati abonamentul si nu s-a aloes cunimic bun din asta decat probabil un calificativ jalnic si o eventuala concediere.

    Va multumesc daca macar va deranjazti sa cititi asta.

    Cu stima,
    Un muncitor pe plantatia Vodafone.

  6. nu conteaza said

    am September 17 2009 @ 11:42 pm

    parerea mea ca acest domn care nu are ce face in timpul lui liber si se gandeste el asa in capsorul lui de om frustrat si zice ” ia sa mai sun eu pe la vodafone sa vad pe cine mai enervez eu azi” fac pariu ca e cel care suna la vf si reclama pt ce mama naibii are el in plus pe factura cei 5 centi care apar in plus fata de calculul strict poe care il face dupa fiecare apel si zice ca ” nu stiu de unde provine , nu stiu” si abia cand i se trimite factura detaliata recunoaste in sinea lui si isi aduce aminte de abonamentul care il are la vf live pt postul playboy sau mai stiu eu ce pornografie a downloadat de pe net!
    RUSINE
    nu dupa multe luni de astfel de munca printre astfel de “cocalari si pitzipoance” am realizat ca romania este o tara mizera locuita de oameni mizerabili si sincer nu doar ca nu sunt mandru k sunt roman … mai imi e si rusine! insa acesti cocalari si pitzipoance fac niste eforturi imense sa va asculte pe voi , taranilor infecti care sunteti, si pe deasupra 90% din ei fac si facultatea in paralel ( cunoaste-ti acest termen FACULTATE) si 10% deja o au terminata! infectilor!
    inainte sa termin acest mesaj , sper eu educativi pt adevaratii cocalari care suna la *222 doar in ideea ca poate ii raspunde o voce frumoasa si fie isi mai spune si el oful sau poate cine stie , se combina si el ca azi e ziua kand poarta cercelul cu nike
    si inca ceva inainte de un grand final ” domnule asta cu nr de tel inchise sau mai stiu eu ce! eu cred ca vf ar trebui sa iti ceara mii de scuze pt k nu ai avut tu tel , fac pariu ca ai pierdut milioane de $ sau mai bine zis milioane de bipuri pe care le dadeai cu nr ascuns sa pari ciumeg! dute linistit! vf nu are nevoie de astfel de clienti! asta a fost tot pt tine infectie de om ce esti
    cat pt prietenul de a scris un pic mai jos de infect ( prietenul meu bozgoru kare in Romania raspunde la tel cu ighen ( sau mm se scrie , nu ca as da 2 bani) cat timp ai stat sa cauti sa vezi cum se scrie NECALIFICATI?? bv mah esti tare ! daca tu ai scris acest cuvant singur esti beton! insa parerea mea ca tu nu ai trece nici makar de prima proba de angajare la vf! adik atunci cand tre sa completezi un form cu adresa ta kompleta! deci daca in opinia ta un om care munceste zi de zi 8 ore si asculta frustrarile unor idioti si in acelasi timp mai termina si o facultate! evident la zi se numeste necalificat atunci si eu sunt necalificat insa tu… nici makar tastatura nu mai vrea sa scrie … pt ca nu merti
    RUSINE ROMANI RUSINE ROMANIA

  7. Nastase said

    am October 29 2009 @ 12:27 pm

    PTR EU: Stii ce e foarte funny? Ca si eu lucrez in customer service. Asa ca nu e nevoie sa mi se vaite nimeni, stiu ce inseamna. In alta ordine de idei: daca salariul este mizer, plecati in alta parte! Daca este prea complicata cererea pe care o dai ca exemplu… :) inseamna ca pe acolo incompetenta nu are margini.

    PTR Nu conteaza:

    Dragul meu prieten. Am 54 de ani. crede-ma ca tampeniile pe care le debitezi tu nici macar nu exista pentru mine.Iar in 5 ani de client vodafone cred ca am apelat *222 de vreo 3 ori. Nici pe departe sa pierd milioane de dolari. Dar, ingaduitorul meu interlocutor, daca tu platesti un serviciu, nu te astepti sa-l si primesti. RUSINE ROMANI, RUSINE ROMANIA? Aici ai dreptate. Cat despre ce clienti are nevoie VDF sau nu… Plateam la minunatii astia cam 1000 de ron pe luna acum ceva vreme. Daca nu au nevoie de bani, nu este nici o problema.

    In alta ordine de idei. Daca la o reclamatie facuta de un om care a ajuns la capatul rabdarii cu niste servicii execrabile raspund cetatenii care sunt dispusi sa plateasca degeaba niste servicii intr-un astfel de hal, chiar ca tara asta nu mai are scapare. Asa ca, BRAVO VODAFONE, se pare ca ne dai ce meritam.

    Deci, sa cascam gura mare si sa primim. Ca vad ca e ok…

  8. Nastase said

    am October 29 2009 @ 12:38 pm

    ptr nu conteaza:

    Mai taca. Stai ca am citit mai atent. Tinere incompetent… Mie imi spui de facultate? Saracutii de voi, faceti facultate si munciti? Vai!!!! Eroilor!!! Pe la ce particulare cotizati?

    Pe de alta parte romanule ne-mandru sa stii ca tara asta este in galeata in care este pentru ca noi, romanii ( asta te include si pe tine Corectitudinea-ta) nu ne facem treaba acolo unde suntem. Iti suna cunoscut nu?

    Taranii aia care te suna pe tine, pe plantatie, iti cam platesc salariul. Stiai asta? Asa ca ciocu mic! Si daca vrei sa umblii numai in medii academice, da-ti demisia si angajeaza-te la Microsoft.

    Nu te obliga nimeni sa iei apelurile taranilor. ( sau poate doar sumele cu care trebuie sa-ti platesti restantele ). Aveti facultate?! mai sa fie… Voi erati aia 10 care au studii superioare in Romania?

    Frustrarea e la tine prietene. Descarca-te pe la sefii tai si nu iti arunca dejectiile mentale pe aici. Ai pretentia ca acesti clienti sa accepte rahaturile voastre de avocati/ economisti/ finantisti ratati si esuati in plantatia VDF? Atunci acceptati mizeria din tara asta si gata.

    Noapte buna creieras.

  9. Un tanar said

    am December 9 2009 @ 4:13 pm

    Domnilor, angajati si clienti, ce faceti dumneavoastra aici este pur si simplu o dovada de neprofesionalism , lipsa de respect pentru un om, poate tatal dumneaoastra, in cazul celor tineri, sau poate fiul dumneavoastra in cazul celor mai in varsta.
    In primul rand Domnule Nastase relatia dumneavoastra cu firma Vodafone este de parteneriat: firma va ofera serviciile de care dispune, dumneavoastra platiti pentru aceste servicii(asemeni: apa, gaze, tv , internet, curent, gunoi, intretinere , impozitetc.). Profesional era sa depuneti o reclamatie in scris, act legal de altfel si primeati oficial un raspuns in scris tot legal , fiti sigur ca angajatii Vodafone vinovati au fost sanctionati. Dar nu cred ca era cazul, acum sa atacati public, fara acordul persoanelor sus-mentionate in reclamatie, angatii sus-numiti.Exista un ciclu vicios si riguros de proceduri pe care trebeuie sa le urmeze si acesti angajati Vodafone, proceduri care in majoritatea cazurile duc la aceste neintelegeri ce dauneaza atat clientilor comapniei cat si a angajatilor.
    De asemeni domnilor angajati ,ceea ce ati scris in aceste comentarii sunt de toata rusinea . Nu dati dovada deloc de profesionalism, apelative gen “tarani , cocalri” sau elemente de jargon gen “plantatie” nu au ce cauta in dictionarul unui angajat profesionist domnilor.
    Raspunsul meu este urmatorul pe rand :

    Domnule Nastase ,

    Ati facut din aceasta intamplare un atac personal asupra agajatilor Vodafone numiti de dumneavoastra. Mentionandu-le numele fara acordul dumnealor meritati sa fiti dat in judecata pentru acest lucru de catre acesti oameni care nu cred ca sunt deacord sa le publicati ilegal datele personale ( respectiv nume si functie).
    De asemeni aveti dreptate in faptul ca ati fost tratat neprofesional in privinta cererii dumneavoastra si trebuia sa primiti o compensare a costurilor efectuate in perioada respectiva la 0.
    Va intreb, de asemeni, Domnule Nastase in cei 6 ani de zile ati avut la aceasta firma numai asemenea intamplari si nemulutmiri?

    Domnilor agnajati vodafone,

    Stiu ce inseamna sa raspunzi timp de 9 ore pe zi cu pauze de 15 minute intre runde de cate 2 ore de apeluri in care trebuie sa raspundeti si sa rezolvati problemele clientilor intr-o medie de 1:30 minute/apel, ceea ce insemna o medie de 40 de apeluri in cele 2 ore unul dupa altul fiecare apel avand un subiect cu totul diferit si oferind informatii de o complexitate foarte mare. Da este de respectat acest lucru! Clientii nostri nu vad asta si nu stiu asta si sincer nu le pasa domnilor … Si raspunsul dvs de “lucratori la plantatie” nu le dovedesc altceva decat ceea ce cred ei despre dumneavoastra. Si nu procedati deloc corect…

    Domnilor daca demonstram un pic de respect unul fata de altul sau macar incercam sa intelegem clientul nostru si sa fim civilizati- la fel sa fim constienti ca omul care va raspunde la *222 este intradevar pregatit dar este om si lucreaza sub un stress enorm, incercand sa rezolve cat poate cum poate , mai greseste la fel cum si dumneavoastra mai gresiti domnilor clienti. Vorbiti totusi cu un om , vorbiti cu fiul dumneavoastra, cu fiica dumneavoasta , care incerca sa castige o paine in timp ce poate sunteti somer sau poate sunteti la pensie sau poate aveti si dumneavoastra un job in altdomeniu da rla fel de greu . Raspunde poaet piretneilro vorsti , rudelor dumneavoastra , care sunt stresati si care nu se invart prin abonamente , poate nici nu stiu sa citeasca o factura , nu este vina lor…

    Nimeni din acest articol nu a dat dovada de inteligenta, maturitate , responsabilitate, si respect unul fata de altul.

    P.S. Domnule Nastase cum va-ti simti daca, dupa un an sau doi sa zicem, sunteti dat afara ca ati facut o prostie la munca si invatati din asta si doriti sa munciti in alta parte. Doar ca acolo aflati ca deja ati fost etichetat drept incompetent desi postul acesta nou vi se potriveste mult mai bine decat fosta pozitie de angajat Vodafone si poate fi job-ul potrivit . Dar datorita postarii numelui dumneavoastra fara acord-ul personal pe internet de catre o persona “binevoitoare” va ratati cariera si va distrugeti viata . Daca Angajatul acela era fiul dumneavoastra?

    Domnilor angajati : Daca erati dumneavoastra in locul domnului Nastase cum va simteati …

    Sper sa fiu inteles …

    Cu repsect pentru ambele parti !

  10. ela said

    am June 30 2011 @ 3:28 pm

    Domule “Client”,

    Am citit romanul dumneavoastra si desi va inteleg supararea pentru ca si eu am trecut prin momente neplacute cu operatorul meu telefonic, trebuie sa va spun urmatorul lucru: daca a-ti prezentat celor de la Vodafone problema in modul impletit in care a-ti facut-o aici nici nu e de mirare ca s-a reziliat alt numar decat cel corect!!!
    Parerea mea este ca ati fost tratat asa cum a-ti tratat si dvs angajatul care s-a ocupat de cazul dumneavoastra.
    A GRESI E OMENESTE! Si daca ati fi constient de faptul ca si dvs ati facut (garantat) multe greseli in viata, a-ti fi gandit in primul rand ca poate e vorba de o eroare umana si nu de o sabotare.
    Din pacate acesta este modul in care se rezolva lucrurile in Romania……..
    Eu am solicitat inchiderea abonamentului de internet si dupa 2 luni de la solicitare inca imi era facturat serviciul desi renuntasem la el, tot la Vodafone!. Am revenit cu un telefon la dep respectiv, i-am rugat sa faca toata verificarile si sa remedieze situatia. In acelasi timp am facut si o sesizare in scris iar problema mea a fost rezolvata in 3 zile si am primit si banii inapoi pentru cele 2 luni.
    Concluzia este urmatoarea: cei care preiau reclamatiile noastre sunt oameni nu robotei! Daca ii tratati cu respect veti primi garantat acelasi comportament din partea lor. Sunt ferm convinsa ca niciunul dintre cei ale caror nume sunt mentionate in relatarea dvs nu au niciun castig daca “opresc numerele de telefon dupa bunul lor plac”. Ce a-ti facut dumneavoastra a fost sa ii stresati cu telefoane dupa telefoane. Chiar aveti senzatia ca sunteti singurul sau cel mai important client Vodafone incat tot departamentul sa se ocupe in mod special numai de dumneavoastra?! Vodafone este o companie mare si nu a ajuns unde este batandu-si joc de clientii sai. Respectabila varsta pe care o aveti ar trebui sa va ajute sa va comportati cu mai mult profesionalism in astfel de situatii, cu atat mai mult cu cat spuneti ca aveti experienta in acest domeniu.
    Cum ar trebui sa primiti intelegere din partea unor oameni pe care sunteti acum in stare sa ii linsati doar pentru ca au facut o greseala ce poate fi foarte usor remediata.
    Nimeni nu mai stie ce inseamna buna crestere, intelegerea si toleranta. Pentru ca DA, ar trebui sa aveti mai multa toleranta pentru niste tineri care lucreaza 8 ore pe zi cu oameni frustati si nervosi si care fac asta doar pentru au nevoie de bani sa-si plateasca studiile sau sa se descurce cat de cat in viata de zi cu zi (in cazul in care nu stiati majoritatea celor care lucreaza in call center sunt studenti si sunt niste tineri capabili!!! – altfel nu ar fi ajuns acolo). Ceea ce fac ei nu este usor. nu putem sa avem pretentia sa traim intr-o tara mai buna si mai civilizata daca reactionam ca in evul mediu si tratam ca pe un gunoi orice om care greseste.
    Faptul ca a fost inchis un alt nr decat cel cerut de dvs e o greseala minuscula fata de greseala dvs de comportament.
    Nu se face asa ceva! Niciodata!
    Si……daca angajatul resp a ajuns sa va ameninte cu inchiderea apelului inseamna ca a avut un motiv foarte serios, pentru ca stiu sigur ca ei nu au voie sa inchida apeluri decat in mom in care sunt jigniti sau clientul intrece masura…….modul in care oamnenii reactioneaza nu este altceva decat rezultatul comportamentului pe care noi il avem fata de ei.
    Deci, vreti sa fiti tratat cu respect, oferiti respect!

    Va doresc ca aniversarea celor 55 de ani sa va aduca mai multa intelepciune!

  11. antonia said

    am December 13 2011 @ 6:36 pm

    buna seara,,,,,,pana acum putin timp am avut o impresie bune despre vodaone,insa acum numai gandesc asa,,,,,,,,pur si simplu sint niste angajati la relatii cu clientii care,,fura,, mai rau ca la usa cortului;unde putem reclama abuzul celor de la relatii clienti,datimi va rog un indiciu,,,,,,,,

  12. antonia said

    am December 13 2011 @ 6:45 pm

    PTR ELA ,,,,,,,,,cumva esti vreun angajat vodafone?,??????nu trebuie sa invinovatesti pe cineva care vizibil are dreptate,spun lucrul acesta ca si mie mi sa intamplat ceva asemanator,,,,,,,,si da sa stii ca se intampla sa vb frumos,si cu respect si sa primesti in schimb altceva,,,,,,,,,,,,nu mai face atata caracterizari bune acelor incompetenti,care sint pusi acolo sa rezolve probleme clientilor nu sa faca greseli,,,,,,si sa nu informeze clientul corect,,,,sint niste hoti,fara materie cenusie,,,,,,,,,ptr ca acolo se angajeaza pe pile,,,ar trebui angajati care au creieri nu tarate,,,,,,,,,,dai bani ai un post,,,,,,,,,,frumos eseu tiai facut ELA,sper sa dormi bine

  13. bogdan said

    am August 16 2012 @ 3:01 pm

    am avut si eu probleme mari cu ratatul de Oprina si mai cunosc persoane care au avut probleme cu el..
    In plus daca cautati pe vodafone reclamatii Oprina are o carca de reclamatii e un ratat si un infect…
    Imi pare rau ca folosesc cuvintele astea dar este o rusine pentru rasa umana…

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: