Banner

Hai sa importam politisti maghiari

Tweet this

In 24 de ore, politia ungara si cea austriaca au raportat retinerea a doi suspecti in cazul mortii violente a handbalistului roman Marian Cozma. Primul este suspect ca a fost atacator, despre al doilea se stie ca a participat la incident, dar nu ar fi lovit cu cutitul. "Mi se pare mie sau politia lor se misca mai cu talent decat a noastra?" se intreaba un cititor al Hotnews.
La noi, la Brasov, in cazul asasinatului de la Brasov, Gorbunov a avut timp sa isi fabrice un alibi, si acum politistii nostri, probabil ca vor intra intr-o noua Zona Crepusculare gen " Elodia". Sigur, asasinarea lui Marian Cozma s-a produs intr-o discoteca unde erau zeci de martori, insa, haideti sa fim seriosi : tot la Brasov, Politia si Justitia a mai inregistrat un record negativ de contraeficienta : in cazul asasinarii farmacistei din Brasov, dupa ani de procese, criminalul a fost...achitat !
Pai la ce coruptie e la noi poate daca angajam politishti maghiari si austrieci o sa fim si noi in siguranta pe strazi!
La noi nu vrea nimeni postul de ministru de interne ... poate vine cineva din afara sa faca ordine! Daca to suntem asa de neajutorati?




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1436

22 Comentarii pana acum»

  1. ady said

    am February 9 2009 @ 2:08 pm

    ar fi interesant dar daca le baga guvernul o taxa de inmatriculare fiind de import?

  2. Elena said

    am February 9 2009 @ 3:42 pm

    @Catalin
    Totusi, e ceva, fata de nimic! Aia doi pot da informatii despre restul.

  3. gabi said

    am February 9 2009 @ 3:42 pm

    FELICITARI POLITIEI UNGARE PENTRU PROFESIONALISMUL DE CARE AU DAT DOVADA!!! LA NOI NU SE VA INTAMPLA ASTA NICIODATA.

  4. MADCAT said

    am February 9 2009 @ 3:44 pm

    eh, cacat. Daca se intampla exact asta la noi, la fel ar fi fost. La Brasov, insa, situatia este mai complexa decat pare. Au fost niste reglari de conturi bine puse la punct si tocmai asta e si interesul in cazul asta: sa nu fie prins adevaratul vinovat. Nu ba mai tot ascundeti dupa deget de parca nu ati sti si mai lasati gargara cu politia lor si politia noastra.
    Politisti buni si politisti corupti sunt in toate tarile! Nu mai faceti comparatie intre cazuri incomparabile, ca dati in penibil!

  5. cristi said

    am February 9 2009 @ 3:47 pm

    NU , este strigator la cer ,bine ca nu-i avem pe pomanagii aia ,in primul rand acel conflict a fost la o discoteca ,in afara faprului ca discoteca trabuia sa fie protejata(!) de bodyguarzi si aia tot maghiari,ar fi trebuit sa-i prinda pe toti intr-o ora,mai ales ca aveau martori ,la Brasov nu erau martori ,asa ca mai ganditi-va daca vreti de astia , iar de prifesionalismul politistilor romani intrebati-i pe hoti , nimeni nu va poate spune mai bine ca ei!!!

  6. Claudiu said

    am February 9 2009 @ 3:54 pm

    Poate ar fi bine de facut o precizare – suspectul (nu criminalul) a fost achitat.
    Din cate stiu dovezile existente in cazul farmacistelor din Brasov indicau si alti faptasi decat suspectul … pe care insa nimeni nu s-a straduit sa-i caute (ca doar aveau un suspect, ce le mai trebuiau altul)

  7. Marius said

    am February 9 2009 @ 4:16 pm

    Ideea de a aduce “de afara” niste ministri, nu este nici rea si nici …. noua !
    Daca ne gandim putin la REGE … vom vedea ca si acesta a venit de peste mari si tari …. dar AVIND O CULTURA pe care a incercat sa o impuna (fara prea mare succes) si romanilor.
    Macar a incercat … si asta tot a facut niste valuri !
    In Romania de azi AVEM NEVOIE de persoane cu anumite calitati morale (care nu se formeaza peste noapte) si cu o anumita cultura si ideologie politica (care deasemeni nu se formeaza peste noapte, si nici nu exista la politicienii “activi” din Romania de azi …)
    Cat despre politistii unguri, se vede treaba ca au o relatie mai “fluida” cu Interpolul, deoarece au avut informatii (aproape) in timp real despre vectorul de deplasare al grupului de suspecti …
    Dar colaborarea cu Interpolul se face “la schimb” : dai niste informatii “calde si bune” primesti altele LA SCHIMB. Cum politistii romani nu au informatii nici calde si nici bune , nu au ce da la schimb, asa ca ramanem doar prieteni cu Interpolul, facind ASISTENTA MUTUALA !

    PS Apropo de politistii romani : dupa ce s-au furat armele din depozitul de la Bucuresti , printr-o actiune extraordinara , politistii braileni au reusit sa prinda citiva “suspecti” prin satul “nustiucare” care detineau arme cu are comprimat !
    ATATA AU INTELES SI EI din kestia cu furtul armelor ….

  8. marius said

    am February 9 2009 @ 4:34 pm

    haideti sa-i lasam sa-si faca treaba, apoi vom vedea cat de eficienti sunt,iar de Brasov e bine sa asteptam sa vedem cine se ascunde in spatele atacului,ca si noi avem politisti buni, dar sa-i lasam sa-si faca treaba,

  9. Parmalat said

    am February 9 2009 @ 4:53 pm

    Mama Dumnezeule cum s-au miscat baietii aia! Felicitari, respectele mele, sunt o natie de oameni capabili pacat ca nu prea au economisti de valoare cum avem noi.

  10. Vlad said

    am February 9 2009 @ 5:09 pm

    “Pai la ce coruptie e la noi poate daca angajam politishti maghiari si austrieci o sa fim si noi in siguranta pe strazi!” – Vorbe mari! Aici e problema! Degeaba sunt multi politisti buni in Politia Romana, daca sefii ii obliga sa faca anumite lucruri… Nu aceasta este solutia oricum, sa aducem maghiari si austrieci! Trebuie sa luam atitudine, nu sa asteptam strainii sa ne faca treaba!

  11. claudiu said

    am February 9 2009 @ 5:19 pm

    Ai dreptate Marius!
    Si noi avem politisti buni;depinde cine si pentru ce ii plateste si cum oamenii cinstiti nu prea au bani…

  12. doru said

    am February 9 2009 @ 6:42 pm

    vorbiti din experienta ca avem politisti buni? Avem politisti foarte slabi, nu fizic ci profesional! In loc sa caute pe strazi infractorii de circulatie stau sa prinda pe cei fara centuri, sau cu radarul. Nu se ating de cei cu jeep! Mi-a fost furata masina! A trebuit sa-i ajut sa nu le pice procesul verbal prin noroi. A trebuit la 2 ani sa le dau eu suspectul pe tava etc etc. Sunt buni de aruncat dar nu-i primeste decat natia nostra. De fapt ce sa mai… ne reprezinta ca si in celelalte domenii…

  13. Vlad Tepes said

    am February 9 2009 @ 6:54 pm

    Despre morti numai de bine. Sa speram ca in curand sa putem si noi vorbi de bine despre politia si justitia noastra si chiar, de ce nu sa ne aducem altii de afara. Cam la fel cum se intampla in zonele de conflict unde sunt trimisi politisti si judecatori, inspectori si alte autoritati straine.

  14. Vasile Ombun said

    am February 9 2009 @ 7:14 pm

    Bravo maghiarilor!
    Inca o data, s-a dovedit ca ai nostri sunt la coada, ultimii….
    Mereu, in vre-un fel sau altul, reusim sa ne umplem de penibil…. prin actiunile sau, de multe ori inactiunile oficialitatilor!
    Cum este posibil sa avem situatii gen Craiova, Constanta sau Brasov?
    cu ce se ocupa SRI-ul? cu ce se ocupa Politia Romana? cu japca la drumul mare….
    ” ‘Seara! Agent Pixulescu sunt! Va rog, actele dumneavoastra! Ohhh! e grav dom’le, ati depasit viteza… dar… se poate rezolva, ca suntem baieti de treaba…” recunoasteti repertoriul?
    Ia incercati sa spaguiti un politist de la unguri! Va spun ca nu va mai trebuie sa incercati a doua oara!

  15. Viorel said

    am February 9 2009 @ 7:22 pm

    Apropo de ministerul de interne e chiar pe fata ce se intampla acolo! Cata batalie dusa ca sa se protejeze..
    Tot ce se intampla la interne e de fapt disperarea celor care au furat ‘la vedere’ de a nu fi arestati de cei care au furat mai ‘cu perdea’.
    Adica Basescu avand in mana serviciile de informatii, acum ca are si psd-ul ceva procente are dreptul sa ii ia internele si sa se echilibreze balanta.
    Asta ca sa nu ii mai ameninte Base cu puscaria pe aia care nu tremura de frica lui. Daca serviciul de informatii de la Interne o sa stranga dovezi despre tabara adversa, atunci cand oamenii lui Base aresteaza unul de-al lor atunci si astia aresteaza vreo 3, ca sa fie treaba – treaba..
    Pana la urma cred ca o sa isi dea iarasi mana si vor pune cu totii umarul al daramarea tarisoarei noastre(asta daca au fost vreodata despartiti in fapt).
    Cred ca meritam totusi ca prea suntem ……….
    Cu stima pentru semenii mei,
    Viorel din Otopeni

  16. Nano said

    am February 9 2009 @ 10:14 pm

    ” in cazul asasinarii farmacistei din Brasov, dupa ani de procese, criminalul a fost…achitat ”

    eu n-am terminat dreptul dar stiu ca fraza de mai sus este ceva ilegal

    nu putem crea un drum drept pt romania mergand pe cai ILEGALE !!!

  17. Nelamuritul said

    am February 10 2009 @ 8:02 am

    Catalin,Madcat…si altii
    Diferenta dintre politistii maghiari (ia cazul din speta) si cei romani este in detinerea de informatii, culese imediat dupa eveniment. Acolo s-au miscat repede si eficient.
    Colegii lor din Brasov mergeau cu un detinut la sala, pt muschi si probabil li s-au atrofiat creierii de atata forta.
    La noi am ajuns in stadiul in care presa are mai repede si mai multe date despre un eveniment.
    Sunt dispus sa fac prinsoare ca in sase luni vor fi dupa gratii cu hotarare definitiva. Treaba de procedura penala. La noi nu se vrea.

  18. cris_cris said

    am February 10 2009 @ 10:36 am

    E drept ca politistii unguri se misca ceva mai repede, dar nu cred ca undeva in lumea asta politia protejeaza cetateanul amarat de gastile interlope. Peste tot unde vedeti crima organizata, sa fiti convinsi ca, la un anumit nivel, mafiotii colaboreaza cu structurile judiciare.

    PS Eu am terminat dreptul. In Germania.

  19. Marius said

    am February 10 2009 @ 10:58 am

    @ Nelamuritul
    Ai dreptate , dar problema este “ce fac politistii cu informatiile culese la cald” … rezultatele SUNT …

    @ Vlad
    DA , ungurii au politisti EFICIENTI ! … sigur ca i-am putea aduce la noi insa … “sunt cam putini” . Din aproape 7 milioane de locuitori CIVILIZATI (care nu au nevoie de vreo 20 de institutii tip Politie, jandarmerie, SRI , SIE , Politie Rurala, Comunitara , … personala … , firme de Paza private sau nu , Firme de Protectie etc in care exista vreo 3 asa numiti paznici si aparatori pe cap de locuitor iar rezultatul este CEL CARE SE VEDE … Cred ca ar trebui sa invatam macar ceva de la unguri … dar asta dureaza si “se depune cam greu pe creerele politistilor romani … ”

    Daca avem politisti buni in Romania ???
    Sigur ca DA insa lucreaza dupa cum li se dicteaza :

    .style1 {
    color: #FF0000;
    }

    “Nu este semn de sanatate sa fii bine adaptat la o societate profund bolnava”

  20. Tizul said

    am February 11 2009 @ 11:10 am

  21. cc said

    am February 11 2009 @ 6:26 pm

    in afara de cei de la DIAS si jandarmerie,n-am vazut politisti pregatiti nici fizic nici intelectual!filme taica,filme,SF-uri!poate politisti sarbi sau croati ca aia au mentalitate de luptatori!ai nostri,ghertoi.tot pedeapsa cu moartea pt infractorii periculosi,e cea mai buna!nu sa stea in inchisori care seamana mai mult a pensiuni moderne.prea multe drepturi au scursorile si victimele nici una.LEGEA THALIONULUI E CEA MAI BUNA

  22. Ulrich said

    am February 13 2009 @ 9:06 am

    In momentul de fata se vehiculeaza atitea “stiri” si “informatii” care mai de care mai confidentiale incit se pare ca toti , incepind cu “jurnalistii” si terminind cu Nea Ion, au cam luat-o razna. Politia din Ungaria nu a avut nici o luare de cuvint in legatura cu arestarea celor trei. Dar romanasul stie el precis si zice ca e precis!Politia din Ungqaria e tot o politie. Nu totul din gradina vecinului e foarte tare! Mai reveniti-va!!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean