Banner

Dezbatere publica : credeti ca ar trebui interzisa deschiderea de cazinouri la parterul blocurilor ?

Tweet this

---------- Forwarded message ----------
From: Gabriel G.
Date: 2009/2/5
To: iulian.urban@gmail.com


Domnule Senator,

In urma discutiei pe care am avuto cu dv.prin telefon,opinia pblica cu
privire la statutul si modul de functionare a salilor de jocuri
electronice,asa numitele cazinouri electronice.Sunt consternat si
nelinistit de faptul ca amploarea acestui fenomen este din ce in ce
mai mare cat si de amplasarea acestora la parterul blocurilor.Oare se
intreaba cineva ce gandesc copii nostri la vederea acestora
,impopotonate de reclame uriase luminoase,imagini de dolari,de
ruleta,etc?Ce gandesc cand in fiecare zi se lovesc de oameni disperati
care intra si ies 24h/24h,personaje mai mult sau mai putin dubioase
care se invart in jurul acestei afaceri,fie ei proprietari sau
jucatori?Am trait mult timp in strainatate,de ex.in Italia sunt doar
trei casinouri si acestea amplasate in localitati
turistice(Venezi,Sanremo,Campione d'Italia) sau Franta(Cannes,Enghien
les Bains,Deauville),de ce oare noi trebuie sa fim mai permisivi,mai
indulgenti,oare statul nu ne poate apara ?poate suntem un popor de
jucatori inraiti?Va asigur raspicat ca NU.Articolele care s-au scris
pana acum in presa romaneasca sunt foarte sumare si nu reflecta
realitatea cruda,dramele pe care le traiesc multi dintre noi si care
nu au decat o singura vina,ca atunci cand intr-o dimineata au iesit
din casa,la parte functiona o sala de jocuri...Ma intreb daca la
mijloc nu sunt interese politice prea mari,interese ale unor grupuri
de tip mafiot,cunoscand ca majoritatea proprietarilor acestor
casinouri sau sali de jocuri sunt persoane ce provin din lumea
araba(Israel,Turcia)si care majoritatea au fost acuzati de fraude
fiscale,spalare de bani,terorism,etc.Ma gandesc si unde pleaca aceste
profituri uriase
Sunt de acord cu pozitia dv critica la adresa unor companii
,multinatonale mari care au facut profituri de miliarde de euro si
care acum in perioada de criza cer ajutor tot statului roman,gen
grupul Renault,dar acestea au ca baza productia ,in spatele lor sunt
furnizori de subansamle,au creat locuri de munca,pe cand mafia salilor
de jocuri ce a creat?Salarii de mizerie unor angajati.majoritatea
studenti,fraude fiscale,spalare de bani si multa,multa saracie.
Fiind jucator traiesc in fiecare zi aceasta drama,o drama pe care nu
mai reusesc sa-i limitez efectele ei devastatoare,Cunosc multe
persoane care au avut o situatie financiara stabila,pensionari,si
chiar someri care acum se zbat in mizerie in urma acestui ,,sport
national" care ne-a fost servit ,,pe tava".Poate ganditi ca vina este
numai a noastra,nu ne obliga nimeni sa intram,dar daca la fiecare colt
de strada,la fiecare parter de bloc,la tot pasul ne lovim de ele?Stiti
da cate ori am vazut minori jucand la aparate?Este o boala
generalizata,hai sa avem curajul sa vorbim,a devenitt patologic ceea
ce ni se intampla,oare nu avem dreptul sa ne aparam?Suntem consumatori
de iluzii,ne facem vise,ne pierdem usor-usor statul social,in favoarea
cui?
D-le Senator,va urmaresc de mult timp si am incredere ca puteti lua o
atitudine ferma impotriva acestei escrocherii nationale.Dorim sa NE
AJUTATI,este un strigat de disperare nu numai in numele meu ci a
zecilor de mii de victime ale acestei escrocherii.Imi permit sa va
propun cateva masuri care au fost adoptate si de unele tari europene
ptr protectia populatiei impotriva acestui viciu,chiar daca ele nu il
vor elimina,pot avea rezultate bune pe termen lung:
1-accesul sa fie permis numai pe baza unui act de identitate
2-posibilitatea oricarei persoane sa faca cerere de
autointerdictie,includerea intr-un fisier national a persoanelor cu
interdictie in cazinouri-sali de jocuri electronice
3-amplasamentul salilor de jocuri la parterul blocurilor sa fie
interzis prin lege
Suntem in plina criza economica d-le Senator,o criza pe care si cel
bogat si cel sarac o resimte,ganditi-va ce amploare va lua acest
fenomen de ,,imbogatire peste noapte",putinele economii de care mai
dispunem le vom risca,in speranta ca poate un JACKPOTT ne poate
schimba viata...toate acestea sunt doar ILUZII,alimentate de anumite
grupuri de interese mafioate.Si statul cum ne protejeaza?
Dumneavoastra reprezentati statul,noi v-am ales si nu o mana de
mafioti,am mare incredere ca ne veti ajuta,cu stima GG

CE PARERE AVETI DESPRE O ASEMENEA INITIATIVA LEGISLATIVA ?




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 773

18 Comentarii pana acum»

  1. Dezbatere publica credeti ca ar trebui interzisa deschiderea de cazinouri la parterul blocurilor | calcioxtutti said

    am February 5 2009 @ 7:47 pm

    [...] Urban Iulian Filed Under: Senza [...]

  2. ady said

    am February 5 2009 @ 8:53 pm

    pai daca e cazino sa investeasca si sa-si construiasca sediu adevarat nu la parter de bloc.
    si ar fi bine sa fie impozitate cu 90% ca in occident!!!

  3. antisemitul said

    am February 5 2009 @ 9:41 pm

    DA, ar trebui in spatii bine definite intr-o zona dedicat doar jocurilor de noroc, pronstitutiei, si drogurilor usoare canabis, hasis…deschise permanent 24/24 si ar trebui facute in fiecare localitate din romania sunt convis ca 3/4 din lume ar afla de existenta romaniei ce ziceti domnule senator?? faceti o astfel de lege??

  4. Elena said

    am February 5 2009 @ 9:55 pm

    DA.

  5. Radianu Mihai said

    am February 5 2009 @ 10:18 pm

    DA!!!!!!
    si cred ca in general ar trebui stopata abundenta asta de cazinouri care infara de a spala banii mafiotilor romani si straini nu produc
    nimic si polueaza viata romanului de rand

  6. politicianul said

    am February 5 2009 @ 11:19 pm

    Spre linistea cartoforilor ar trebui ca cei ce vor sa-si deschida cazinouri sa fie obligati sa cumpere tot blocul! Etajele superioare pot functiona ca hotel ,iar balcoanele de la ultimul etaj ca “trambuline”pentru cei ce-si pierd averile la parter!!!

  7. gica said

    am February 5 2009 @ 11:36 pm

    He, he, cel de pe Octavian Goga are deasupra si un “salon” pentru “masarea” clientilor… Greu de inlaturat…

  8. CatalinHN said

    am February 6 2009 @ 1:21 am

    Ar trebui reglementata mai strict activitatea acestor cazinouri, nu doar ca locatie dar in primul rand ca impozitare (90% ca in occident, dupa cum bine spune ady).
    De asemenea, ar trebui reglementata si vanzarea de bauturi alcoolice in apropierea unitatilor de invatamant (cunosc cazul unui liceu din Bucuresti care are chiar langa gard 1 carciuma de cartier si alte 2 magazine unde se consuma / vand bauturi alcoolice).

  9. Bogdan SBG said

    am February 6 2009 @ 8:08 am

    Raspuns la intrebarea principala: DA, ar trebui interzise.
    Mai mult, ar trebui sa existe MAXIM 5 cazinouri la o populatie de minim 1 milion de locuitori. :D

  10. Doru said

    am February 6 2009 @ 8:28 am

    Chelului tichie de margaritar ii trebuie. Nu mai trebuie sa educam copii nostrii ni-ii educa, derbedeii care isi fac veacul prin aceste cazinouri, borfasii, sutii de buzunar, hotii, criminalii si alti de teapa astora. Oare in ce tara traim?. La noi chiar nimic nu se poate realiza mai ales pentru culturalizarea oamenilor, nu numai in goana dupa bani, din orice, sex, criminalitate, inselatorii, etc. Ce tara, ce oameni, dar mai ales ce conducatori! Bine ar fi sa putem emigra pe alta planeta, ca aici totul este viciat, mistificat, degradant, nu mai conteaza latura umana, ci numai cea mercantila. Doamne iarta-i pe romani.

  11. Stefan GHIOC said

    am February 6 2009 @ 9:25 am

    RASPUNS la intrebarea principala: DA, ar trebui INTERZISE!!!!!

    Cu bine,

    SG

  12. Adrian said

    am February 6 2009 @ 10:34 am

    NU
    Daca parterul are spatii special destinate activitatilor comerciale nu vad motivul pentru care sa nu poata functiona un cazinou dar sa poata functiona o crasma, salon de “masaj erotic”, sau mai stiu si eu ce alte societati comerciale
    Cred ca ar fi discriminare

  13. Mara said

    am February 6 2009 @ 10:51 am

    Ar fi o initiativa excelenta, dar tare mi-e ca nu va avea sorti de izbanda..De ex la mine-n oras, locuiesc ultracentral, pe o suprafata de mai putin de 200 m patrati sunt deja 6 cazinouri, acum este in curs de amenajare al 7-lea, toate la parterul a 3 blocuri

  14. vali said

    am February 7 2009 @ 4:40 pm

    Doamne!!! exista cazinouri la parterul blocurilor?

    E posibil doar in Romania!!!

  15. elena said

    am February 7 2009 @ 6:38 pm

    Este exclusa coabitarea zonei de distractie cu zona de locuire insasi prin legislatia in vigoare. Atunci?! unde e problema in discutie?!

  16. elena said

    am February 7 2009 @ 6:39 pm

    P.S. Mi se pare toTalmente aberanta o dezbatere publica atata timp cat trebuie doar aplicata legea.PUNCT

  17. Sorin said

    am February 14 2009 @ 12:04 am

    nu sint cazinouri, sint niste nenorociri de jocuri electronice. Cunosc pentru ca lucrez “in domeniu”, la unul din cazinouri in adevaratul sens al cuvintului, nu ciurucurile de la colt de strada. Stiti cit costa autorizarea unei mese de ruleta live (operator uman, crupier, nu din aia electronica) ? 22.000 euro /an. O masa de poker 15.000 euro. BRML vine cu bolobocu, vede ca e dreapta, mai face masuratorile de rigoare si gata, a bagat statului in buzunar suma. Si statului ii convine. Dar cind vad “CAZINO” pe orice frontispiciu de bodega mi se suie piticii pe creier. Si nu, nu le iau partea patronilor, ma intereseaza jobul meu (fara legatura cu domeniul firmei). daca ma interesau jocurile demult eram zburat de acolo.

  18. eblasteredy said

    am March 28 2009 @ 12:29 am

    La noi in cartier sunt 7 banci de unde imprumuti bani,3 casinouri unde ii pierzi , si 5 farmacii unde poti sa iei o doza buna de antidepresive. :D its so fkg sick tara asta imi provoaca greata.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean