Banner

Macel efectuat cu deosebita cruzime ; Poze socante !

Tweet this

Arhitectul Wugen Alexandru Micsa mi-a trimis acest set de poze.

Sunt realmente impresionante prin brutalitatea lor. Uitati-va sa vedeti apele pline de sange

Desi pare incredibil, anual, acest masacru brutal si sangeros se petrece in Insulele Feroe, care apartin Danemarcei. Danemarca, o tara care se presupune a fi civilizata. Prea putine persoane din lume au cunostinta de acest eveniment oribil si lipsit de sensibilitate, care se repeta an de an. Acest crunt masacru este opera unor tineri care participa la el pentru a demonstra ca au devenit adulti (!!). Este absolut incredibil ca nu se poate face nimic pentru ca aceasta barbarie sa inceteze. O barbarie savarsita impotriva lui "Calderon", un delfin extrem de inteligent, care obisnuieste sa se apropie de oameni din curiozitate. Trimiteti acest mesaj tuturor cunostintelor! RUSINE DANEMARCEI!



DENMARK: A SHAME






















Desi pare incredibil, anual, acest masacru brutal si sangeros se petrece in Insulele Feroe, care apartin Danemarcei. Danemarca, o tara care se presupune a fi civilizata. Prea putine persoane din lume au cunostinta de acest eveniment oribil si lipsit de sensibilitate, care se repeta an de an. Acest crunt masacru este opera unor tineri care participa la el pentru a demonstra ca au devenit adulti (!!). Este absolut incredibil ca nu se poate face nimic pentru ca aceasta barbarie sa inceteze. O barbarie savarsita impotriva lui "Calderon", un delfin extrem de inteligent, care obisnuieste sa se apropie de oameni din curiozitate. Trimiteti acest mesaj tuturor cunostintelor! RUSINE DANEMARCEI!





Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 14160

121 Comentarii pana acum»

  1. Magdalena said

    am January 31 2009 @ 2:40 pm

    Nenorocitii dracului..m-a facut sa plang raul ala de sange

  2. Eugen said

    am January 31 2009 @ 2:41 pm

    Futu-i in gura de criminali sadici, mai zic de noi ca suntem salbatici…

  3. cagula said

    am January 31 2009 @ 3:03 pm

    Barbari romanii sunt linistiti pe langa primitivi astia imputiti macelari borati cum sta in sangele ala mama de nu astia merita ce e mai rau

  4. quick said

    am January 31 2009 @ 3:05 pm

    continuati asa iar in urmatori 50 de ani (aprosimatie) o sa luptam pentru resursele pamantului si o sa fim nevoiti sa ne uncidem intre noi (razboaie)pentru hrana iar atunci o sa zicem dak nu ucideam atata in trecut puteam sa supravietuim in armonie !!! succes!

  5. quick said

    am January 31 2009 @ 3:06 pm

    scz s trebuia x dar tastatura mica :(

  6. ana said

    am January 31 2009 @ 3:08 pm

    jegosii draq…

  7. Marin said

    am January 31 2009 @ 3:12 pm

    Huo jigodii criminale ce santeti

  8. ady said

    am January 31 2009 @ 4:59 pm

    niste gunoaie de oameni!!!
    nu stiu de ce spuneti ca danemarca ar fi civilizata.
    am vizitat toata europa,in unele tari ale europei am si locuit dar nu am intalnit tari civilizate sau tari necivilizate .doar oameni si oameni.diferenta intre cei considerati civilizati si cei considerati necivilizati e frica de lege.in unele tari legea nu e asa de puternica de aceea tarile respective sunt considerate necivilizate.va garantez ca in danemarca nu si-ar permite sa faca asa ceva.dar fiind departe acolo isi permit orice asa cum isi permit sa faca tot felul de porcarii cand fac turism sexual in asia.

  9. antisemitul said

    am January 31 2009 @ 5:04 pm

    da barbari, dar cred ca cam la fel ca si la noi cu porcu de craciun …nu ma bag dar cred ca nu-i treaba noastra :P avem noi alteel mai de pret la care sa ne gandim

  10. dalia_marcu said

    am January 31 2009 @ 6:28 pm

    Incredibil si totusi adevarat , cand ne gandim ca pe acest pamant se intampla multe lucruri incredibile si ct de putine cunoastem.
    Ce se arata in pozele astean e de necrezut RUSINE LOR

  11. pryntzesa said

    am January 31 2009 @ 6:36 pm

    JEGOSII DRAQ…ASA DEMONSTRATI VOI K ATI DEVENIT ADULTII?????PISAMA-S PE VOI DE LEPRE

  12. monica said

    am January 31 2009 @ 7:02 pm

    incredibil si regretabil,in egala masura.

  13. http://saccsiv.wordpress.com/ said

    am January 31 2009 @ 8:11 pm

    Desigur ecologistii stiu. Ce actiuni au intreprins?

  14. Moi said

    am February 1 2009 @ 11:18 am

    Cred ca se cam satura pamantul de noi…

  15. Cristian said

    am February 1 2009 @ 12:01 pm

    Cand e vorba de Romania ne numesc tigani si se gandesc la noi ca la niste barbari… Na educatie in Danemarca…. Niste ordinari ce nu pot si numiti oameni…

  16. Nelu said

    am February 1 2009 @ 12:18 pm

    Chiar nu credeam ca intro tara civilizata se mai poate intampla asa ceva si nimeni sa nu sa se sesizeze, in afara de dvs. Rusine lor, cinstedvs.

  17. bodo said

    am February 1 2009 @ 12:20 pm

    Ma scuzati dar refuz sa cred ceea ce pare a se vedea in poze. Poate daca ar fi un film sa se vada efectic cum vin si stau ca prostii ca sa ii macelareasca. Prea mult sange ca sa fie adevarat!!!
    Daca ceea ce se vede e adevarat insemana ca acela e un loc de refulare a rautatii fiintelor demonice numite reptilieni. Poate ati auzit de ei. Eu am auzit dar pana nu vad cu ochiul liber nu cred. Cica se aduna la ritualuri satanice imbracati in robe si macelaresc copiii ca sa le bea sangele. IPOSIBIL !!!

  18. cbabeanu said

    am February 1 2009 @ 12:34 pm

    Insulele Feroe apartin Danemarcei, dar populatia respectiva nu e daneza !!! Nu danezii comit acele oribilitati, ci triburile din acea insula, care isi mentin acest obicei barbar impotriva protestelor internationale .

  19. Simion said

    am February 1 2009 @ 12:41 pm

    Este ORIBIL, asa cum oribila este si corida!
    Apropo: mergeti la Metro din Berceni, din Bucuresti, si o sa vedeti cum sunt chinuiti un numar mare de pesti tinuti spre vanzare in niste acvarii neaerisite. Acei pesti erau ieri in agonie, datorita supra-aglomerarii (lipsa de spatiu si lipsa de oxigen). Eu personal am incercat un sentiment de mila pentru niste fiinte vii si de revolta pentru insensibilitatea alora de la Metro care urmaresc doar profitul. Unii pesti erau aproape morti! Ma gandesc ca cei in faza terminala urmeaza sa fie transati si pusi la gheata ca sa fie comercializati. Poate ca protectia consumatorului are ceva de zis.

  20. Bogdan SBG said

    am February 1 2009 @ 1:55 pm

    Nu-mi vine sa cred.

  21. online said

    am February 1 2009 @ 4:07 pm

    incredibil…

  22. avraam said

    am February 1 2009 @ 4:14 pm

    Ni?te retarda?i ca to?i occidentalii

    Omoara ataca si dezmembreaza tari precum iugoslavia, distrugind spitale, poduri, posturi de televiziune pentru placerea sadica de a-si satisface setea de singe evident? in toate filmele occidentale

  23. nicu said

    am February 1 2009 @ 4:15 pm

    Asa zisi barbari,poporul dac,erau mult mai calculati decat ramanii.Ce-au adus romanii in Dacia?…lupte in arena pe viata si moarte,desfrau cat cuprinde,coruptie,s.a…!!!…dar ei erau popor civilizat,nu dacii…!!!…civilizatia nu consta in averea care o ai,precum am ajuns sa credem[unii],in aceste vremuri…!!!

  24. Clarice Post said

    am February 1 2009 @ 4:40 pm

    infiorator!!! chiar daca e o traditie a locuitorilor acelei insule, totusi ar fi normal sa se inlocuiasca delfinii vii cu niste jucarii, ar trebui sa se schibme ritualul, cel putin in aceasta parte a lui. inteleg ca pentru ei barbatia inseamna sa poti ucide un animal, dar a trecut de mult vremea in care barbatul mergea la vanatoare si aduce vanatul femeii, la gura pesterii…

  25. Lucian said

    am February 1 2009 @ 4:47 pm

    Nu vad nimic deosebit in aceste poze. In cel mai bun caz pot isteriza niste fete batrane, care si asa nu au ce face. Dati imagini dintr-un abator si sa vedem daca “bocitorii” mai mananca carne.

  26. Parmalat said

    am February 1 2009 @ 6:25 pm

    Dar de ce nu se arunca in plm in Pacific intre rechini ca sa aiba sanse egale, nu sa omoare animalele astea fara aparare!
    Ce e atat de “barbatesc” in a omori niste fiinte fara aparare?! Ce oameni idioti, aveam pretentii de la ei!

  27. ionut said

    am February 1 2009 @ 6:29 pm

    bagamias pula in rasa lor de handicapati si de fututi in cur nu putea sa omoare mai multi delfni daia

  28. ionut teilor said

    am February 1 2009 @ 6:31 pm

    bagamias pula in rasa lor de handicapati si de fututi in cur nu putea sa omoare mai multi delfni daia negri in cur

  29. marius said

    am February 1 2009 @ 7:02 pm

    fiecare plateste pentru faptele sale.

  30. Wily Coyote said

    am February 1 2009 @ 7:29 pm

    Revoltatoare imagini,dar si limbajul folosit…Cred ca avem capacitatea sa ne expunem punctul de vedere fara a folosi injurii…D-nul Babeanu are dreptate,Insulele Feroe apartin Danemarcei,asa cum apartine si Groenlanda,dar populatia respectiva nu e daneza! Delfinii sunt vanati pentru carnea lor,nu este decat un macel…Echivalentul abatoarelor noastre in traditiile lor…Cand se taiau porcii in strada si guitau de frica nu lasa nimeni comentarii pe net,in cultura noastra era acceptabil…asa si la ei…Japonezii sunt pe numarul 1 la hacuit delfinii!
    @ nicu -Danezii sunt descendenti din Daci,asa cum sunt si Suedezii,Olandezii care si acum isi spun Dutch(daci)s.a.m.d.
    @ ady-am fost in tarile scandinave si am ramas foarte placut impresionat…imi doresc ca intr-o buna zi sa ne comportam la fel de frumos si de civilizat cum se comporta ei…si daca spui ca ai fost acolo cred ca stii la ce ma refer…

  31. sictirit said

    am February 1 2009 @ 7:51 pm

    da, si eu stiu cat sunt de civilizati! pentru asta, comportamentul lor in asemenea situatii (in Norvegia uciderea puilor de foca este considerat un sport!!!) ii trimite cu muuuult departe de o fiinta superioara care ar trebui sa existe pe acesta planeta!

  32. Alib said

    am February 1 2009 @ 8:41 pm

    serios….de 3 ani stiu de acest ritual -in care pustii din insulele “feroce” ale Danemarcei isi demonstreaza barbatia..dvs de abia acum ati aflat!…
    au circulat foarte multe petitii pe email prin care se cerea sa luam atitudine..dar organizatiile mondiale de protectie a mediului n-au aflat de macelul delfinilor, au aflat insa de maidanezii din Bucuresti/Romania
    Noi, romanii suntem jigniti, umiliti,(desconsiderati)- etichetati toti tigani sau ‘rromi, tocmai de aceste natii “feroce” de civilizate…
    daca aveti sange de romani ..transmiteti acest mesaj Danezilor/baronesei Nicholson si tuturor organizatiilor…apoi faceti public raspunsul si hai sa-l comentam..vreti!
    Alin

  33. Alib said

    am February 1 2009 @ 8:46 pm

    ptr cbabeanu (Insulele Feroe apartin Danemarcei, dar populatia respectiva nu e daneza !!! Nu danezii comit acele oribilitati, ci triburile din acea insula, care isi mentin acest obicei barbar impotriva protestelor internationale .)
    serios..stimate domn, atat de cult care nu esti oripilat de crimele lor, si considerii ca aia nu sunt Danezi spune-mi te rog ..tiganii din romania carei regiuni de pe glob apartin si de ce suntem noi romanii etichetati (datorita lor) rromi si tigani!
    Alin

  34. knochen said

    am February 1 2009 @ 10:58 pm

    Daca-i vorba de vitejie,atunci sa se omoare intre ei,sa se bage intre rechini si nu intre delfini care oricum sunt mult mai inteligenti decat ei……ce le doresc e o soarta asemanatoare delfinilor macelariti….

  35. marcel said

    am February 2 2009 @ 5:46 am

    Poze care te lasa fara cuvinte, dar sincer nu am inteles domnule Urban si nu ati specificat. Fac asta pentru a consuma carnea sau ii omoara numai ca sa nu fie ? De unde sunt in fiecare an asa de multi delfini daca se face asta de atata timp ? Se inmultesc asa de mult cei care scapa de la macel ? Oricum , pacat de acei delfini !

  36. aerosoul said

    am February 2 2009 @ 6:47 am

    Nu am inteles de ce niste oameni sanatosi la cap ar face asa ceva.
    Lucian ii zice bine:”Dati imagini dintr-un abator si sa vedem daca “bocitorii” mai mananca carne.”

  37. Vasile Ombun said

    am February 2 2009 @ 10:05 am

    sa facem o plangere la consiliul europei!
    ceva! nu se poate ca sa privim cu indiferenta la ce se intampla acolo!
    o plangere penala…ceva… nu stiu! CEVA!!!!!
    juristilor, veniti cu o solutie!
    acolo iei ani de puscarie ptr rele tratamente aplicate unei pisici… dar sa faci un asa macel… ESTE INADMISIBIL!

  38. Kaa said

    am February 2 2009 @ 10:07 am

    Indiferent in ce scop ar face-o, pentru mancare sau pentru joaca, este inacceptabil!
    Lucian are dreptate, daca am vedea imagini din abatoare nu am mai manca deloc carne. Revoltator este ca si daca ar fi pentru mancare, sunt enorm de multe animale ucise, cu salbaticie, cand nevoile de hrana sunt mult mai reduse. Si in abatoare, si acolo. Nu stiu daca ati vazut vreodata cata carne imputita sa arunca de la supermarketuri, o gramada de animale sacrificate degeaba. Nu am nimic impotriva consumului de carne, dimpotriva, insa ucidem mult prea mult fata de cat avem nevoie. E pacat…

  39. mocleanu said

    am February 2 2009 @ 10:41 am

    E foarte trist ce se intampla si dupa mine si mai trist e faptul ca nu stiu ce as putea face, ce s-ar putea face sa se impiedice un asemenea “ritual” care dupa mine, e greu de calificat in cuvinte. Asemenea manifestari, ma fac sa-mi fie rusine ca sunt bagat in aceeasi categorie cu specimele alea, care-si permit sa se numeasca oameni. Pentru ca stiu ca nu pot sa se exprime in alta limba decat cea a tarii lor si engleza, i-as intreba cu cea mai mare seriozitate: WHY?

  40. FLORIANA said

    am February 2 2009 @ 10:51 am

    ESTE INCREDIBIL ASA CEVA IN ZILELE NOASTRE !!!
    PROTECTIA ANIMALELOR INTERNATIONALA NU POATE INTERVENI IN ACEST DEZASTRU ECOLOGIC !!!
    AS AJUTA SI EU CU DIFUZAREA ACESTUI “MESAJ” DE BARBARISM…TREBUIE SA II INVINGEM PE CRETINI !

  41. Mitul civilizatiei in Danemarca « Chestii, socoteli… said

    am February 2 2009 @ 11:27 am

    [...] o prefata a zilei de maine daca vreti. Sursa informatiei o consider credibila si se gaseste aici. E un site al unui tanar senator PDL de Ilfov, dar asta conteaza mai putin. Reproduc si cateva [...]

  42. subtilu said

    am February 2 2009 @ 11:52 am

    Vai, vai ce indignati sunteti !
    Dar cind mincati un purcel in farfurie, o vaca sau un pui, cum credeti ca le mincati? Nu sunt fructe din copaci.

    Traditia vinatorii din Feroe de a minca globicefalii (o specie de cetaceu) dateaza de 600 de ani si este o traditie nationala, cum e la noi TAIEREA PORCULUI.

    ipocritilor ! va doare pe voi in fund de unde vine mincarea pe care o puneti in farfurie.

  43. lucius said

    am February 2 2009 @ 12:11 pm

    nu-mi vine sa cred,dar asta,daca se accepta asta,mai avem pretentii la conservarea mediului(acele animale fac parte si ele dintr-o biocenoza,respectiv ecosistem)completand si ele un lant trofic al lumii! incredibil ce se-ntampla,ei distrug asa cum au distrus si mediul,dar cine-l regenereaza atat mediul cat si vietatile care si ele intra in copmozitia ecologica a ecosistemelor,s-ai ierte DUMNEZEU pt ce-au facut!

  44. Cristian said

    am February 2 2009 @ 1:29 pm

    Anual distrugem 30 de mii de specii de animale dintr-un total de 1,8 milioane.
    Quick are dreptate. In 5-6 decenii nu vor mai fi animale salbatice.
    Copii nostri vor avea o viata “interesanta”.

  45. alinabacau said

    am February 2 2009 @ 3:13 pm

    infricosator..!!vine sfarsitul..!!

  46. okocha said

    am February 2 2009 @ 6:20 pm

    un singur lucru e sigur: “animalul” care face cel mai mult rau pe lumea asta este omul

  47. vcsdada said

    am February 2 2009 @ 9:15 pm

    niste macelari.tarani.saracele animale

  48. vcsdada said

    am February 2 2009 @ 9:16 pm

    saracele animale ce sange era acolo.mi-au dat si lacrimile

  49. Eugen said

    am February 2 2009 @ 9:17 pm

    E veche stirea, dar ramane totusi de actualitate prin grotescul ei.
    Ganditi-va insa ca si noi masacram porcii de Craciun, de cele mai multe ori in propria gradina, asa ca nu fiti ipocriti acuzandu-i pe altii de ceva foarte asemanator cu ce faceti si voi.

  50. anisia said

    am February 2 2009 @ 9:18 pm

    handicapati vorbesc de romanii dar uite ce fac ceilalti poi noi ne mandrim cu tara noastra …

  51. VBlack said

    am February 2 2009 @ 11:36 pm

    Oare chiar exista Dumnezeu ? Atunci de ce mor oameni nevinovati si nenorocitii aia scapa de moarte ii ocolesc si bolile si asa mai departe… Pe nenorocitii aia i-as putea omor fara nici un resentiment..chiar as dormii mai bine noaptea sa stiu ca nu mai exista printre noi…

  52. VBlack said

    am February 2 2009 @ 11:38 pm

    Ba ma lasi cu porcii…Eu nu tai porci..Si nici nu consum carne..Asa ca vorbeste in numele tau…Aia tot criminali raman… Si daca ii aperi si iti tai porci in gratina..iti bati si nevasta…esti probabil ca si ei…UN NENOROCIT CARE OMOARA ANIMALE

  53. evmoran said

    am February 3 2009 @ 5:31 am

    “Plang, ce gandeste tata, mananc si plang, mananc”….
    Va suna cunoscut???”Moartea caprioarei de N. Labis

  54. dumitru said

    am February 3 2009 @ 10:25 am

    Ar trebui dirijate aceste proteste catre toate site-urile daneze si mai ales catre ambasadele Danemarcii.

  55. isidor said

    am February 3 2009 @ 11:27 am

    FETITELOR … vedeti niste poze cu delfini ucisi si va indignati asa tare. dar eu as privi sa luam africa unde mai este razboi civil si unde foametea si bolile ucid MILIOANE de oameni… sa luam razboaiele secolului 21 unde mercenarii ucid pt resurese. principala problema nu e un grup de copii care macelaresc niste delfini.
    Adevarata problema e banu, pt ca el duce la coruptie(vedeti si voi in ce stadiu e romania azi) parca am fi intr-un film de idioti totul se face anapoda servind intereul celui care detine puterea iar postrimea… prostimea e proasta si atat. mie mi-ar fi rusine sa fiu german cand stiu ca au murit milioane de evrei in lagare gazati si arsi copii adulti femei si barbati… milioane de vieti curmate. dar acu va unflati de la niste delfini. Hai daca tot tineti asa tare sa devenim vegetarieni de ce sa moara porcu vitelu gaina si calu ca sa ne dea noua aportu de proteine… hai sa le lasam sa traiasca ca si ele sunt fiinte frati cu noi prin evolutie.

  56. dragos said

    am February 3 2009 @ 12:40 pm

    ma mir cum se mai face ziua,la cat de rea si cruda este lumea…!!!

  57. PROPAGANDA said

    am February 3 2009 @ 1:12 pm

    Din cate stiu eu este vorba de o sarbatoare, se intampla o data in an, este singura zi cand pot sa vaneze animalele. Este o traditie la fel de cruda cum este si traditia porcului de CRaciun de la noi.

    Intr-adevar este infiorator ce se vede, deoarece tot sangele ala iti provoaca o stare ingrozitoare, dar totodata, va invit sa va ganditi daca porcii ar fi fost fiinte acvatice, cum ar fi aratat raurile tarii noastre de Craciun, daca s-ar fi permis taierea lor intr-o singura zi.

    Situatia este cu atat mai cruda cu cat animalele astea sunt salbatice si libere… si totusi, omul este in general un animal de prada.

  58. PROPAGANDA said

    am February 3 2009 @ 1:14 pm

    @Nicu,

    Noi avem mai multe in comun decat am fost invatati sa credem cu popoarele nordice. Doar atat ca romanii ne-au cam stricat.

    Imperiul trac a fost unul foarte mare dar s-au pierdut dovezile, pentru ca in zona asta a lumii nu s-au facut atatea sapaturi ca in Egipt sau China sau alte zone din lume unde s-a investit enorm in arheologie.

  59. braior said

    am February 3 2009 @ 3:44 pm

    cred ca din acest motiv trebuie sa asomeze roamanii porcii….

  60. raul said

    am February 3 2009 @ 8:06 pm

    va rog lasatzi ma jumate de ora pe plaja cu o mitraliera automata si intoarcetzi va intr o ora sa vedetzi daca la anu mai fac asa .bye

  61. siscela said

    am February 3 2009 @ 8:46 pm

    “mananc si plang”.Asa este.
    Cineva facea comparatia cu porcul nostru, la Craciun. Sincer, copil fiind, aveam vreo 13 ani, am fost in vacanta la bunici si tocmai vroiau sa taie porcul. De Craciun. M-am intors de la poarta si am luat trenul inapoi, spre Bucuresti. Acela a fost ultimul porc crescut de bunicii mei. De cate ori mananc incerc sa nu ma gandesc; mananc doar pt. a trai.
    Daca ei ucid delfinii…cum i-as putea numi?! Copii lor nu merita sa traiasca pt. a-si urma parintii. D-zeu sa ma ierte ca gandesc asa. Poate “nu este ceea ce pare”.

  62. Twister said

    am February 4 2009 @ 12:05 am

    Frate nush ce sa mai zic….daca asta se intampla intr-o tara “civilizata”….ce mai asteptam noi de la “romanasii” nostrii de toate zilele….iti vine rau cand vezi asa ceva….!!! Cred ca politia si cei de la protectia animalelor isi iau bani frumosi ca sa lase asa ceva sa se intample…!!!Pacat de animalele astea superbe….:(

  63. IonutD said

    am February 4 2009 @ 10:29 am

    Parerea mea, ca nu leul trebuia sa fie numit regele junglei ci omul. Omul este cea mai rea fiinta de pe pamant, fie ca vrem sa credem sau nu. Animalul ataca de foame,frica, omul cateodata mai ataca si de placere cea ce este rau. Pacat pentru ca si acele animale au un suflet, si pana la urma respiram acelasi aer toti pe acest pamant blestemat.

  64. Plaur said

    am February 4 2009 @ 5:52 pm

    Am trimis un mail la care am atasat pozele, catre ambasada Danemarcei la Bucuresti, pe adresa buhamb@um.dk , cu titlul Shame on you!;

    Daca simtiti ceea ce scrieti, puteti face la fel!

  65. Dumitru said

    am February 5 2009 @ 10:50 am

    Felicitari catre care a trecut la fapte (“am atasat pozele, catre ambasada Danemarcei…”), in timp ce altii doar comenteaza.
    Eu voi instiinta niste ziare sau asociatii de protectie a animalelor. Daca s-a mai facut sa facem iar, sa facem presiuni !
    Pt.: ai prea putina dreptate; daca ne-am gandi la ororile istoriei (razboaie, lagare…) ramanand impasibili, atunci Hai sa privim ca spectatorii si cand se petrec, in apropierea noastra, nedreptati, cruzimi !
    Sau si mai bine, daca tu patesti ceva, ce atitudine astepti de la aproapele tau? (nu vreau sa jicnesc; gandeste doar !).
    Asemanarea cu traditia sacrificarii porcilor la noi este destul de palida. Omul taie un porc, doi ca sa manance (eu nu consum porc..) si nu face un carnagiu ca acei “viteji” din Feroe. Ma intreb (si vad ca a mai remarcat cineva) de ce nu ucid rechini (desi nici aceasta nu-i intelept) daca le da mana? De ce ucid un animat atat de inteligent si prietenos cu omul, cum este delfinul ?! Pentru cine nu stie, delfinul a salvat nenumarate vieti de persoane care erau gata sa se inece, au condus vase printre stanci stanci, au avut manifestari exceptionale fata de rasa umana. Ar fi destul de nefolositor sa compar delfinul cu porcul.
    Altcineva, mai sus, spune ca nu e treaba noastra, cand avem alte probleme la noi. Ba este treaba noastra fiindca acum distantele s-au micsorat, informatia ne influenteaza pe toti, tindem catre o lume evoluata, care va incerca in curand sa colonizeze alte corpuri ceresti. Sper ca urmasii nostri sa nu ne taxeze ca niste reptile.
    In concluzie Danemarka trebuie sa simta reactia de dezaprobare a lumii, sa-si reglementeze macar imaginea (chiar daca este vorba de o populatie din zona lor; adica sa-si exercite influenta si autoritatea !), fiindca si noi suntem stimgatizati pentru nemernicia, ori nerusinarea unor compatrioti de-ai nostri !

  66. Dumitru said

    am February 5 2009 @ 11:30 am

    Sa afle si altii
    “Sacrificarea oricarui animal care nu este absolut necesara, precum si orice decizie care duce la un asemenea act constituie o CRIMA.” – Articolul 7 din Declaratia Universala a Drepturilor Animalelor, Paris 1978

  67. alma said

    am February 5 2009 @ 12:25 pm

    Ati contactat vreo organizatie internationala? Se semneaza vreo petitie? Daca cineva stie ceva in sensul asta, scrieti pe bloguri sa afle cat mai multi.

    Apropos de ce zicea unul cu porcii, cam are dreptate. Si nu numai cu porcii, si cu pasarile, si cu vitele, si cu oile, si cu pisicile in China… Astia suntem noi, specia umana degradanta. Sa ne fie rusine!

  68. George said

    am February 5 2009 @ 5:22 pm

    Da-i naibii de nenorociti !!!!!!!

  69. George said

    am February 5 2009 @ 5:39 pm

    Sunt niste prosti crescuti,nebuni si cruzi ! Nu se face nici o petitie?

  70. sorin said

    am February 5 2009 @ 10:27 pm

    Eu nu sunt deacord cu multe directive UE. Vrea sa mancam ecologic, in conditiile in care toate tarile UE produc artificial totul. Sunt niste scarbe ordinare care ne manipuleaza. M..e UE

  71. Masacru-n Danemarca - Blogu` Lu` Sorin said

    am February 5 2009 @ 10:32 pm

    [...] (via Urban Iulian) [...]

  72. rapas said

    am February 5 2009 @ 11:41 pm

    unde sunt asociatiile care se ocupa cu protectia animalelor?

  73. stefan said

    am February 6 2009 @ 12:07 pm

    frumos. ai luat niste poze de pe net si mimezi revolta si scarba. ai fost vreodata acolo sa vezi cu ochii tai?

    presupun ca la urmatorul articol vei lua niste poze cu copii tristi si vei compune urmatorul titlu-bomba “in lume copiii sunt tristi!”

    succes cu “atitudinea”!

  74. stefan said

    am February 6 2009 @ 12:12 pm

    nu pot sa nu remarc faptul ca ai reusit sa starneti o mana de vehementi protestatari electronici, cum e george, care arata cu degetul si propune chiar o solutie: “Sunt niste prosti crescuti,nebuni si cruzi ! Nu se face nici o petitie?” :) ) ce comod ar fi sa facem revolutia din fotoliu, sa incdreptam lumea cu un click la mouse! saracau baiat… nu va avea liniste pana nu semneaza petitia aia sa salveze delfinii de oameni. sau balene. sau rechini. sau invers.

  75. coaja_de_nuca said

    am February 6 2009 @ 12:54 pm

    asa va demonstrati voi maturitatea? ce dracu’..:|…
    va doresc voua celor “initiati in lumea adultilor” un tratament identic din partea unui rechin infometat…sau orice pradator…

  76. marius said

    am February 6 2009 @ 1:21 pm

    E urat,intradevar e urat,dar inainte de asta uitati-va un pic si in ograda voastra

    P.S.Daca vreti sa vedeti ceva mai frumos,scrieti Darfur pe google

  77. Ma-ta said

    am February 6 2009 @ 2:50 pm

    Handicapati

  78. sbc said

    am February 6 2009 @ 3:02 pm

    timpiti!niste cretini si idioti.astia nu sunt oameni.sunt criminali in masa,si tot asa trebuie si judecati

  79. krupper said

    am February 6 2009 @ 3:40 pm

    poate au crezut ca sunt rechini :) )

  80. iulia said

    am February 6 2009 @ 3:56 pm

    MA MIR CUM DE NE MAI INDURA PAMANTUL!!!!!!!!!!!

  81. andre said

    am February 6 2009 @ 10:27 pm

    pur si simplu nu mai am cuvinte.am mai vazut asta la tv nu mai stiu pe ce post.cum se zbateau bietele animale….sper sa sfarseasca si ei tot asa.

  82. bo said

    am February 6 2009 @ 10:50 pm

    io inteleg traditia…obiceiul…blablabla…obisnuiam sa sacrificam virgine …nu o mai facem…si nu ca ne-am plictisit…
    daca chiar vor sa dovedeaca ca au trecut pragul barbatiei ar trebui sa faca chastia asta incat sa fie cinstit…cum fac si masaii…sacrifica lei in acest fel…doar ca un om are o sulita doar in fata leului…si nu de putine ori leul castiga…
    POi asa macel in secolul 21 ar trebui sa ne faca sa gandim putin mai incolo de coaiele ce vad ca guverneaza viata. Atia nu ar trebui sa aibe voie sa faca copii….cate suflete au ucis…fuck…si nu de azi de ieri…

  83. selena said

    am February 7 2009 @ 2:34 pm

    barbatii… la ce sa te astepti de la ei! cica-s obiceiuri pagane. pe naiba! sunt instinctele lor atavice de a-si demonstra… forta, superioritatea si ce naiba isi imagineaza ei ca-i face mai barbati.

  84. Maxx said

    am February 11 2009 @ 7:07 pm

    daca e chiar asa cum scrie in anunt atunci e chiar alarmanta situatia…unde sunt cei de la protectia mediului?
    …sa-si demonstreze barbaia mai bine reveneau la virgine, dar nu la sacrificatul lor

  85. BRAN&STAN said

    am February 19 2009 @ 7:09 pm

    e cam regretabil dar asta e … fiecare cu obiceiurile lor!

  86. Cry said

    am February 26 2009 @ 7:31 pm

    doamne

  87. Cry said

    am February 26 2009 @ 7:33 pm

    Doamne fereste Maica Domnului ce criminali cu sange rece sunt astia!!!Trebuiesc omorati si ei la fel k aceste biete balene.

  88. oana said

    am June 3 2009 @ 8:10 pm

    Acest comentariu nu e o completare la articol, e o rasturnare de situatie. Articolul e rautacios si fara nici un fel de informare prealabila.
    Insulele Feroe, 18 insule ( dintre care doar pe 17 insule traiesc oameni,din generatie in generatie vikingi, locuitori ai insulei de prin anul 850 ),ca si populatie 48 570 oameni, e singura zona din Danemarca unde vanatul balenelor Grinde este permisa. Doar aceste balene, orice altfel de soi e interzis. Aceste insule sunt situate in Oceanul Atlantic, in partea de Nord, unde ploua foarte mult, bate vantul tot timpul,nu se poate cultiva nimic, nu sunt copaci, nu este padure, nu au albine. Nu se pot cultiva zarzavaturi, nu au nici o sursa de vitamine. Carnea de balena le asigura aportul de vitamine necesar. Mai cresc deasemenea oi, vaneaza pasari . Anual sunt vanate in jur de 20-30 maxim balene, carnea e impartita intre toti locuitorii insulei. Nu e ca sa arata barbatia cuiva , nu e ca sa se amuze sau sa se distreze, e sursa de hrana si vitamine. Limba oficiala pe insule e daneza insa pe insule este vorbita Feroe.
    . Aceste insule au Parlamentul lor, numele parlamentului e Lagtinget.
    Foarte important este ca vanatul acestor balene se practica doar in cateva insule mici, nu in toate. E stilul lor de viata, de alimentatie.

  89. oana said

    am June 3 2009 @ 8:29 pm

    http://www.atznet.dk/s-atznet/Billeder/faer_oer.jpg in acest link e harta Insulelor … am uitat sa mentionez, nu este permis exportul carnii, e doar pentru folosul lor intern . Salveaza carnea pe toata perioada iernii si mananca din cand in cand, cum facem noi cu porcul. Normal sa fie mult sange , balena e de talie mica si are totusi …intre 3 si 6 m, o balena poate avea greutatea si de 3 tone, participanti la vanat sunt tineri, trebuie sa ai forta intr-o astfel de vanatoare.
    In Oceanul Atlantic de Nord sunt 100 000 balene, deaceea le e permis sa sacrifice 20, 30 balene anual.
    http://www.faroeislands-denmark.dk/picture.aspx?id=16356645 aici e o poza cu o imagine de pe insula

  90. Felix said

    am June 3 2009 @ 11:45 pm

    Omul este singurul animal care poate concepe a ucide din traditie, competitie si multe alte “necesitati” … si nu pentru a supravietui!!!! Suntem mai josnici decat orice cietate din cauza unor idioti :(

  91. gabriel dk said

    am June 22 2009 @ 11:45 am

    locuiesc in dk de nevoie ,dar civilizatia si amabilitatea acestor papuasieste doar omasca a urii si rasismului care zace in aceste creaturi primitive lipsite de toleranta si compasiune .o rasa de porci ..maimutoi,curve penale ,betivi ….zambesc tot timpul dar nu estte zambetul lor ci ura fata de alte natiuni credeti-ma pe cuvant.romanii sunt fatarnici dar danezii intrec masura.noi ca romani avem inca omenie si compasiune.dale-as clanta la perversi si la familiile danezilor .sa se cazeze toti in hotele cu camere de 5 stele cu gazare .pe curand romani

  92. chriss said

    am June 28 2009 @ 7:51 pm

    doamne..m’am blocat :( nu mai am cuvinte..

  93. suzanyta said

    am November 15 2009 @ 12:08 am

    niste barbari care ar trebui sa putrezeasca in inchisoare.rusine

  94. jo said

    am February 11 2010 @ 2:45 pm

    cum sa mananci bre delfini?
    astia sunt semenii nostri din apa!
    m-as simti ca un canibal daca m-as gandi doar la asa ceva!
    ei ne salveaza de la inec, iar noi ii macelarim?
    frumos.

  95. Andreea din Feroe said

    am July 6 2010 @ 1:00 pm

    Ma ingroziti cat de injurios vorbiti si ma uluieste si limbajul de neam prost, culmea! tocami a unora dintre romanii care chiar traiesc in Danemarca si care ar trebui sa stie foarte bine ce se intampla aici, in insulele Feroe, unde imi traiesc eu zilele de ani buni (aka gabriel dk).

    Nu este vorba despre delfini, in pozele respective sunt prezentate niste balene detalie mica, denumite “long finned pilot whales”, fac parte din aceeasi famile cu delfinii, dar sunt balene. Vantoarea de balene este o practica destul de veche si se desfasoara numai si numai pentru hrana. Oamenii nu participa pentru ca se considera vreun soi de ritual de maturizare cum eronat am citit si rascitit pe diverse bloguri si siteuri ale unor ziare obscure care nici macar nu s-au obosit sa verifice. Animalele nu sunt taiate cu carlige groase, ci cu un cutit special menit sa le sectioneze sira spinarii dintr-o singura incercare. Tocmai pentru a nu fi chinuite inutil. Mult pomenitele carlige sunt, de fapt, absolut boante, sunt folosite sa traga animalul la mal.

    Am explicat in detaliu aici: http://kaninusferoingus.wordpress.com/2010/07/... daca vrei sa asculti si fata ascunsa a povestii. Aceea pe care nu o spune nimeni, pentru ca 48000 de oameni nu se pot lupta cu un intreg glob de oameni starniti de un … mail si hotarati saii discrediteze cu orice pret. Cineva insa trebuie sa vorbeasca pentru ei si intre romani, iar eu o fac bucuroasa.

    Daca, iarasi, va intereseaza ce se intampla cu adevarat (si e ok cu engleza) iti ofer si siteul http://www.whaling.fo unde este explicat, in mod oficial si pe intelesul tuturor, ce si cum. Fara a deforma adevarul (pentru ei onestitatea este mai presus de orice, asta i-a si aruncat in gura lumii) si fara a incerca sa acopere nimic.

  96. Andreea din Feroe said

    am July 8 2010 @ 3:07 pm

    Pentru ca nimeni nu stie nimic concret despre insulele Feroe, va ofer un documentar facut de un englez si in care se explica destul de obiectiv ce si cum:

    http://www.youtube.com/watch?v=Oou3N5ylvdI&feature=fvw

    Va avertizez ca sunt si cateva imagini in care se arata vanatoarea propriu-zisa, puteti trece peste daca vi se par crude, dar este interesant de urmarit. Este vorba despre viata, traditiile si despre tot ceea ce inseamna a fi feroez.

  97. lion king said

    am July 16 2010 @ 9:15 am

    io nustiu ce va bagati voi ca musca in lapte pt ca asta este o traditeiese vede de ce romani sant cei mai dezagreati oameni dini uniunea europeana si foarte bine ca fac asta pt ca oameni nicuau poate ce man ca sau poate au doar ca astea le plac lor

  98. lion king said

    am July 16 2010 @ 9:18 am

    si apropo ‘jo’ pt cultura ta generala aia nu sunt delfini sunbalene dar cinezstie alti poate i vad altfel

  99. lion king said

    am July 16 2010 @ 9:20 am

    chestia asta am mai vazute pe taboo si nici macar nu am clipit

  100. Lygia said

    am September 14 2010 @ 12:33 pm

    “Copii lor nu merita sa traiasca pt. a-si urma parintii.”

    @siscela, chiar ar trebui sa iti fie rusine!! Pe cei care s-au repezit sa dea din gura si sa injure in fel si chip (nici macar nu pot sa ma iau de ala care considera ca sunt “triburi” in Feroe, imi zic doar ca e un ignorant care nu stie ce vorbeste) nici nu ma obosesc sa ii critic, dar afirmatia ta frizeaza ridicolul. Cum poti sa afirmi asa ceva? Numai pentru ca nu esti de acord cu o practica la care daca participa cateva sute de oameni?

    Vad ca scandalagii sunt multi, dar a facut vreunul dintre voi vreun efort in afara de a scrie cu degete tremurand de furie mesaje scabroase? Va sugerez ceva donatii pe siteul “domnului” Paul Watson, care ii puteti alimenta gustul de violenta si nebunia, daca aveti impresia ca veti putea vreodata sa interziceti procurarea uneia dintre sursele principale de hrana ale feroezilor.

    Atunci cand vor scrie numai vegetarieni comentarii, atunci numai se vor justifica atacurile virulente. Dar atata vreme cat mancati carne, de orice fel ar fi ea, dati dovada de ipocrizie.

    Ma uluieste ca un senator, mai ales tanar, nu a avut nici macar buna cuviinta sa verifice niste informatii deformate vehiculate intr-un mail de prost gust, ba, mai rau, sa il mai si publice ca atare pe Internet. Este absolut lipsit de respect pentru orice natie, mai ales pentru una mica despre care pun pariu ca domnia sa nu cunoaste absolut nimic. Nu asa veti castiga respectul oamenilor, ba dimpotriva.

  101. Lygia said

    am September 15 2010 @ 12:59 am

    Pentru cei care acuza de sadism, va ofer urmatoarea declaratie: “The traditional methods used to drive and kill pilot whales in the Faroe Islands have for several years been the subject of an on-going veterinary monitoring programme, which has examined the times-to-death of individual animals in the hunt and the efficiency of the organisation of the drive and the equipment used. Since 1994, the Faroe Islands have been taking active part in the NAMMCO Committee on Hunting Methods, which brings veterinary experts and hunters together on a regular basis to review and exchange experiences on methods and equipment used in whaling, sealing and walrus hunting and to make recommendations for improvements. At the 1995 meeting of the International Whaling Commission (IWC), a resolution was adopted unanimously by the Commission recognising the efforts made by the Faroese authorities and those who take part in pilot whaling to improve the methods used in the whale drive. Innovations the equipment used in Faroese whaling, such as the introduction of the blunt-edged “blowhole” hook over the past 10 years, have always been developed on the initiative of people who are active and experienced participants in the whale drive.”

    Iar pentru cei care sustin atat de sus si tare ca este o sarbatoare, ca feroezii o fac “dedistractie”, va rog sa cititi si urmatoarea explicatie: “Pilot whales are taken for food in the Faroe Islands. Both the meat and blubber of pilot whales have long been and continue to be a staple part of the national diet. Catches of whales are shared largely without the exchange of money among the participants in a hunt and residents of the local district where they are landed. This also means that the economic value of pilot whale meat and blubber does not appear as a part of the GDP of the Faroes, but its significance can be measured against the economic and environmental costs of importing the same amount of food. An annual catch of 950 whales (the average annual catch over the past ten years, 1990-1999) is roughly equivalent to 500 tons of meat and blubber, some 30% of all meat produced locally in the Faroes. The pilot whale hunt in the Faroes is, by its very nature, a dramatic and bloody sight. Entire schools of whales are killed on the shore and in the shallows of bays with knives which are used to sever the major blood supply to the brain. This is the most efficient and humane means of killing these animals under the circumstances, but it naturally results in a lot of blood in the water. It is also understandable that there have been many strong reactions to media reports and pictures of the hunt in other countries, especially in urban communities, where most people have never actually been witness to the slaughtering processes from which their own meat derives.”

    Sper ca veti avea suficienta constiinta sa va intrebati de ce intr-un mail sunt acuzati FARA SUPORT si cu atata patima, in timp ce aceste lucruri sunt facute public oficial de catre toate ambasadele daneze din lume. Inca odata, ca sa fim clari, Danemarca nu sustine si nici nu apara interesele Feroelor, asa ca nu pot fi acuzate de subiectivism. Nici acuzatia ca cineva ar avea ceva de ascuns nu este valabila, daca ar fi fost asa, s-ar fi gasit metode ca acele poze sa nu apara vreodata in presa de orice fel.

    INFORMATI-VA INAINTE DE A FACE ACUZATII INUTILE SI GRATUITE!!

  102. nujl said

    am September 15 2010 @ 1:02 am

    @ Lygia

    NU FI ISTERICA !!!!!!!!
    EU MANANC CARNE INSA NU OMOR ZECI DE PORCI, SUTE DE GAINI SI ALTE ORATANII DIN GOSPODARIE SAU DIN SALBATICIE DOAR CA “TRADITIE” !!
    LASA-NE CU PROSTIILE TALE SANGEROASE CA DACA E FEROE NU INSEAMNA CA SUNT ZDRAVENI LA CAP 100 LA MIE

    INCA O DATA — NU FI ISTERICA !!!!!!

  103. Lygia said

    am September 15 2010 @ 1:42 am

    @nujl, draguta, tu esti isteric. Si ignorant pe deasupra. Are o legatura cu traditia, dar animalele nu se taie pentru asta cipentru carne.Adica tu vrei sa ma convingi pe mine ca o natie cu 22 milioane de locuitori mananca trei gaini si cinci porci intr-o luna. Adica romanii sunt niste sfinti neintinati care sacrifica zeci de mii de capete de animale lunar, iar feroezii sunt sangerosi pentru cateva sute de animale taiate intr-un an intreg.

    Ai citit ce am scris sau ti-ai zis sa imi inchizi gura ca tot bat campii, nu?! De fapt asta eo intrebare absolut retorica,pentru ca demonstrezi ca nu ai facut nici macar efortul de a incerca sa vezi despre ce e vorba. Ce “prostii sangeroase” am scris daca nu mi-e cu suparare??

    Nu vezi ca esti un ipocrit nerusinat?! Du-te, scumpule, intr-un abator, vizoneaza salile unde se taie animalele si mai vorbim dupa. Sau devin-o vegetarian, dupa care poti protesta cat vrea persoana matale.

    Extraordinar, cand nu ne convine ceva, trebuie neaparat sa ne razbunam pe cei care indraznesc sa ne contrazica, nu?! Sau, cumva, tu le stiimai bine ca oricine de acolo, de la 4000 km departare?

  104. Lygia said

    am September 15 2010 @ 11:24 am

    Ca sa nu uit: ce spuneai de “traditie”? Parca imi aduc aminte de o sarbatoare la romani, una de ii zice Ignat. Parca tot “traditie” se cheama ca este sau poate aceea nu se pune, ca e de-a noastra si nu are voie nimeni sa ne critice, nu?!

  105. Model de prostie omenească « Kaninus said

    am September 17 2010 @ 5:45 pm

    [...] să citiţi ce răspuns am putut să primesc de la un prea distins domn. Prima dată cu pseudonimul nujl – este vorba despre antepenultimul [...]

  106. Lia said

    am October 3 2010 @ 1:21 pm

    doamne

  107. Lia said

    am October 3 2010 @ 1:22 pm

    doamne ce strasnicie o mare intreaga de singe!!!!1

  108. Lygia said

    am October 3 2010 @ 5:17 pm

    @Lia, exact, Nu foarte diferit de podeaua unui abator de unde iti vine carnea pe care o folosesti la preparatul mancarii.

  109. nu conteaxz said

    am October 3 2010 @ 5:32 pm

    @Lygia
    nu consum carne , sunt vegetariana
    nu ai cu cine sa te certi draga mea?

  110. Lygia said

    am October 3 2010 @ 5:34 pm

    @nu conteaxz, exact. Altceva?

  111. Lygia said

    am October 3 2010 @ 6:14 pm

    Si am sa continui sa ma “cert” pana reusesc sa deschid ochii oamenilor si sa ii fac sa inteleaga ca nu manjind cu noroi reputatia unei natiuni si calomniindu-i cu spor sunt mai presus de ceilalti sau mai buni. Sau mai buni politicieni.

  112. nu conteaxz said

    am October 3 2010 @ 6:18 pm

    @Lygia

    esti cu capul draga mea, exact ce suspectam
    cearta-te singura, eu te “parasesc”

    p.s. : alta data nu te mai da desteapta , daca cu adevarat vrei sa faci ceva respecta faptul ca nu stii totul si nici nu vei putea …datorita ego-ului asta si caracterului tau

    nu uita : nu mananc carne insa ce am vazut aici nu poate fi descris decat printr-un carnagiu al unor nebuni
    e parerea mea si am dreptul la ea si nici tu, nici altii nu aveti dreptul sa-mi spuneti ce sa cred ai inteles acum scumpo ?
    bon voyage in lumea ta

  113. Lygia said

    am October 3 2010 @ 6:35 pm

    @nu conteaxz, surioara lui nujl

    Uite, diferenta dintre mine si tine este simpla: nu te-am insultat, dar tu faci exact ce face neandertalianul care isi simte atacate convingerile: incepi cu jignirile. Sub hainuta ironiei, care sa te ajute a te simti cumva mai superioara si mai acida.

    Nici nu am avut pretentia ca le stiu chiar pe toate, dar ce se intampla in Feroe cam stiu, pentru ca traiesc aici si sunt la curent, spre deosebire de tine care judeci o intreaga situatie pe baza unui mail dubios, a unor poze publicate fara o explicatie pertinenta si, mai rau, insotite de un text patetic si plin de neadevaruri grosolane. De la 4000 km departare, din fata ecranului unui calculator si fara ca nici macar sa stii cu exacitate unde sunt insulele Feroe pe harta. Ah, pardon, era vorba de Danemarca, ignoranta de mine!!!

    In niciun caz nu m-am “dat desteapta”, iar tu poti sa ma “parasesti” mult si bine, nu ca m-ar deranja. Fixisti am mai vazut, mai ales din cei autointitulati “vegetarieni”.

  114. Lygia said

    am October 3 2010 @ 6:37 pm

    Ai inteles, scumpo?

  115. Soulman said

    am October 3 2010 @ 7:40 pm

    Kalmi ma, ca oricum eu bag carne si nu ma intereseaza prostiile astea
    Nici nu vreau sa stiu de unde iau carnea atat timp cat mananc ce imi place
    In rest, paruiala placuta :) )

  116. marian said

    am February 15 2011 @ 6:57 am

    Sami bag plm in ei de nenorociti ce le fac bietelor animale

  117. Kanin said

    am February 15 2011 @ 11:43 pm

    @arian, si te opreste cineva? Sau e distanta cam mare si nu se aude pana colo?

  118. clara said

    am August 27 2011 @ 1:40 am

    nu sunt intrgi la cap oameni astea sunt niste nebuni eu nu inteleg de ce trebuie sa demonstreze ca au devenit barbati omorand niste creaturi nevinovate cand sunt atatea lucruri care da poate sa demonstreze ca au devenit barbati.pt mine oameni asa nu sunt barbati omorand demostreaza doar ca au devenit CRIMINALI AR TREBUI SA TEME DE DUMNEZEU

  119. Lygia said

    am September 12 2011 @ 1:07 am

    clara, de curiozitate: ai citit ceva din explicatiile mele de mai sus? Cum crezi tu ca cineva este atat de redus mintal sa demonstreze ceva omorand “creaturi nevinovate”? Si apropo, criminal se numeste acela care omoara un alt om, ultima data cand am verificat era vorba despre balene pilot care se vaneaza pentru carne si nimic altceva.

    Daca insa continui sa sustii chestia cu “criminalii” gandeste-te ca faci parte din aceeasi categorie atunci cand papi o fripturica de orisice. Si ala a fost un animal care a guitat / cotcodacit / mugit vesel pana sa il ajunga cutitul macelarului. Sa nu fim ipocriti!

  120. Gabriel Dumitrache said

    am September 28 2011 @ 9:51 am

    >Adica cum mama dracu populatia din insulele Feroe nu e daneza ??? Atunci inseamna ca nici tiganii din Romania nu sunt romani nu ??? Si de ce Romania e oropsita din cauza lor si Danemarca nu ??? Sa-mi bag pula in noua ordine mondiala si sa le fut femeile la toti occidentalii si la toti masonii in gura !

  121. Lygia said

    am October 13 2011 @ 10:25 am

    @Gabriel Dumitrache, esti ignorant sadea. Am sa ma cobor la nivelul tau de gibon si am sa iti recomand un site denumit Google. Ai sa citesti acolo, bineinteles daca puterea ta de intelegere iti permite, ca insulele Feroe au o populatie care se numeste feroeza, care vorbeste o limba TOTAL diferita de daneza, ca sunt sub ocupatie daneza de secole. Ca sa spui ca feroezii sunt danezi e ca si cum ai afirma ca romanii sunt turci sau austro-ungari, i fond si astia ne-au ocupat timp indelungat.

    In orice caz afirmatia cu “Romania oropsita din cauza lor si Danemarca nu” este oglinda vie a zicalei “ce are sula cu prefectura?”. Este o absoluta imbecilitate, fara sens si total paranoica. Comentariul tau nu face altceva decat sa dea la iveala rasismul de prost gust si marlania atroce in care te balacesti.

    PS. Ma ofer sa te invit sa vii pana aici. Sa vad daca ai curajul sa iti aplici amenintarile puerile.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean