Condusi de frica, sau condusi de lege ?
O natiune se conduce prin frica. Este un concept care, a stat la baza oricarui principiu de guvernare, de la aparitia omului pe pamant, mai exact din momentul in care a inceput sa se organizeze social.
Dupa 4 iulie 1776, odata cu Declaratia de Independenta, ceva s-a schimbat, intrucat s-a demonstrat ca o natiune nascuta din revolta impotriva taxelor la ceai, se poate conduce dupa reguli democratice; si de atunci, multe natiuni seduse de libertatea adusa individului de ideea de democratie, au imbratisat acest concept.
A doua mare forma sub care s-au condus natiunile lumii, in afara de frica impusa de cei puternici, de tirani, a fost biserica, si a treia forma au fost legile.
Pe fondul cresterii accesului oamenilor la informatie si tehnologie, credinta si-a pierdut din putere, astfel incat influenta clerului bisericesc asupra maselor s-a redus; se spunea secolul trecut ca, " secolul XXI va fi religios sau nu va fi deloc"; uite ca aici s-au inselat pentru ca influenta Bisericii a scazut. Si atunci, intr-o societate democratica, trebuie sa conduca LEGEA !
Legile, asa cum au fost concepute odata cu contractul social invocat de Rousseau, trebuie sa il ajute pe cel slab, sa stabileasca reguli dupa care societatea sa traiasca, si ele trebuie respectate. Legile sunt democratice atata timp cat sunt date de Parlament, adica de forul in care cetatenii isi trimit reprezentantii.
Cei mai credibili politicieni trebuie sa fie parlamentarii. INCREDEREA trebuie sa functioneze reciproc, atat de la alegator la parlamentar cat si in sens invers.
INCREDEREA ,este cel mai important lucru pe care poti sa il ai ca individ pe lumea asta, fie ca esti barbat sau femeie. Increderea este rezultatul experientei tale de viata, a muncii tale, a evolutiei tale, a convingerilor tale.
Ce se intampla acum in Romania ? Importam o moda periculoasa direct din USA. Acolo, dupa atentatele din 9/11 septembrie 2001[ despre care nu se stie nici astazi daca au fost acte teroriste sau atacuri premeditate cu stirea guvernului american ] , Congresul american scoate pe banda rulanta legi care diminueaza libertatile individuale. Cercul de libertati al individului se restrange, in numele fricii semnate de teroristi pe care 99 % din americani nu i-au vazut decat in filmele de la Hollywood.
Aceasta moda a fost acum preluata si in Romania asa cum aratam aici
http://www.urbaniulian.ro/2009/01/29/romanii-obligati-sa-se-toarne-unii-pe-altii-stiati-ca-suntem-toti-niste-teroristi/
In numele unor acte de terorism care este posibil sa nu se intample niciodata, ni se diminueaza libertatile. Ma uitam la acest caz cu furtul de arme de la Ciorogarla. Un amic, din cadrul sistemului militar, mi-a spus un lucru socant : armele se pare ca au disparut de cateva luni de zile, insa nu se recunoaste acest lucru. Sigur, dupa toata aceasta tevatura, este posibil ca Ministerul Apararii sa mai ceara reducerea unor libertati ale romanilor; Totul in numele unei frici, totul pentru ca tara sa fie inspaimantata.
Se spune ca, a fi curajos inseamna a actiona condusi de frica. Se spune ca, numai un nebun nu cunoaste frica.
Frica, duce insa la pierderea increderii.
Presa, din dorinta de rating, contribuie la instalarea in mintea romanilor a fricii, si la alungarea increderii. Ce ati uitat de vremurile comunismului ? Atunci, viata ne era guvernata de frica; Frica ca vecinul ne toarna la Secu pentru ca ascultam Europa Libera la calorifer, frica ca un coleg o sa ne toarne pentru ca aveam o ciocolata straina...Frica l-a tinut pe Ceausescu la putere si pe comunisti vreme de jumatate de secol.
De frica, dragi romani, ne-am eliberat prin varsare de sange adica prin Revolutie. Frica se instaleaza usor-usor, insa operatiunea de extirpare a ei este dureroasa, si de multe ori pacientul moare pe masa de operatie!
De ce sunt suparat pe unii jurnalisti ? pentru ca, desi acest Parlament este la inceput de drum, ei fac tot ce se poate sa elimine increderea alegatorilor in parlamentari. Insa, Parlamentul este , o garantie a drepturilor noastre; Cu ce inlocuim Parlamentul ? Numai cu o dictatura ne spune istoria. Asta dorim oare noi romanii ? sa fim condusi de o persoana? care sa ne dea cand are chef 100 de lei in plus.."Nicule da-le 100 de lei.."
Orice natiune trebuie sa fie condusa de LEGE si nu de frica. Panica nu face decat sa favorizeze eliminarea libertatilor noastre, si sa construiasca un drum lin pentru un regim autoritar. Daca asta vrem asta o sa avem, insa, s-ar putea sa ne trezim prea tarziu.Avem inca timp sa incercam sa avem incredere in noi!
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Eugen said
am January 30 2009 @ 1:32 pm
Bun material.
D-le Urban sunteti tot mai performant ca om politic. Ne faceti cinste si ne pare bine si suntem mandrii ca noi, Ilfovenii, am trimis in Parlament cel mai performant om politic generat de ultimele alegeri si primele uninominale.
Dvs. ne dati curaj, si speranta , cand vedem ca sunteti alaturi de noi
Nae said
am January 30 2009 @ 1:48 pm
Asta asa e Eugen sunt de acord oameni noi la timpuri noi.
Dar politia este tare de tot; ieri se faceau controale la iesirile din Brasov si cautau in masini, trenuri, etc, Si ce cautau ma rog? Un tip cu cagula pe care nu-la vazut nimeni la fata; un tip cu pistol care a aruncat geanta si cagula, sau ce anume? Dar din vremurile de trista amintire se stie ca asa se impresioneaza publicul; Dar ne-am desteptat intre timp si noi; si armele se cauta in masini; filtre etc; Parca aia care au furat sunt veniti cu pluta; dar politia este a noastra si ne cauta; poate ne si gaseste.
Nu mai avem multi pasi de facut.
Kaa said
am January 30 2009 @ 2:07 pm
Ia mai lasati-ne cu revolutia si eliberarea! A fost o miscare la nivel mondial, si ne-am aliniat si noi. Demonstrati-mi ca suntem mai liberi acum decat atunci. Chiar aveti impresia ca democratia exista? Democratia e utopica, la fel cum era si comunismul. Democratie era la atenieni, dar nici aia n-au avut o viata prea lunga, nu?
Si legile, ma rog frumos, de ce le respecta lumea? Nu de frica? Hai, coborati o data cu picioarele pe pamant si lasati gargara.
online said
am January 30 2009 @ 2:07 pm
Nici nu cred ca armele au stat mai mult de 24 de ore în ?ar?… sau dac? sunt înc? în ?ar?, vor mai trece câteva luni pân? vor fi mi?cate din ascunz?toare. Poli?ia Român? continu? s? fie incapabil? ?i las? tot felul de informa?ii în pres?…. nici nu trebuia s? se afle c? s-au furat arme ci s? tac? ?i s? le g?seasc?. RAPID! Ar trebui da?i afar? 90% dintre poli?i?ti. Nu sunt acolo când ai nevoie, sunt acolo doar s? te încurce ?i s? î?i caute nod în papur?, s? te amendeze.
VIOREL URBAN said
am January 30 2009 @ 2:12 pm
http://urbanviorel.ro/2009/01/29/si-daca/
http://urbanviorel.ro/2008/12/17/endgame-alex-jones-blueprint-for-global-enslavement/
http://urbanviorel.ro/2009/01/28/pregatiti-va-pentru-planeta-puscarie-new-legislation-authorizes-fema-camps-in-us/
http://urbanviorel.ro/2009/01/19/contribuabilul-obisnuit-este-lasat-in-voia-domnului-iar-jmecherii-sunt-aparati-si-protejati-ca-la-carte-un-barbat-a-fost-arestat-pentru-ca-a-amenintat-ca-il-asasineaza-pe-obama-la-investitura/
http://urbanviorel.ro/2009/01/03/planeta-puscarie-si-abuzurile-politiei/
http://urbanviorel.ro/2009/01/30/de-ce-oare-uitam-propaganda-ipocrizia-si-abaterea-atentiei-nerezolvarea-problemelor/
MADCAT said
am January 30 2009 @ 2:13 pm
PULItia romana facea circ. De atat sunt in stare. Creierul li s-o atrofiat din cauza nefolosirii… se numeste evolutie (involutie, in cazul lor).
Frica te face obedient. Iar frica asta trebuie sa fie provocata in mod cat mai “democratic”. Cum?! Simplu! LEGEA FRICII! Adica, orice iti poate ingradi libertatea si linistea este legalizat.
Traiasca dicktatura militara democrata!
Tizul said
am January 30 2009 @ 2:15 pm
Legile, bisericesti sau laice, implica FRICA DE PEDEAPSA!
Orice lege suna asa:
“Tre’ sa faci bla-bla-bla, fiindca altfel te prindem si ti-o tragem!”
Fiecare set de legi are o autoritate pusa sa verifice si sa PEDEPSEASCA nerespectarea lor!
De pe vremea gintilor, nu mai exista conducatori care sa nu profite, sa nu faca trafic de influenta, sa nu incerce sa-si impuna vointa sa poporului care l-a ales sa impuna vointa votatorilor.
Cu cat populatia de condus este mai mare- trib, ginta, regiune, tara, federatie si visul politicienilor- statul mondial- cu atat mi-se-rupismul conducatorilor este mai mare si posibilitatea prostimii de a avea vre-o putere este mai mica.
CatalinHN said
am January 30 2009 @ 2:26 pm
Excelent articol.
gabone_65 said
am January 30 2009 @ 2:48 pm
lasa ca acum daca sau mai si furat armele alea poate invata domni de la putere sa respect OMU`..sa stie ca nu sant acolo de capul lor ca au fost pusi sa fie reprezentatii anumitor grupuri de electori care au votat corect, nu sunt pt grupuri de interese de crima organizata a subminari a economiei nationale…..asta a facut Tariceanu cu gasca lui de fanatici….AUZI CRESTERE ECONOMICA DE 8,5% , SI VISTERIA STATULUI E GOALA DE NICI NU AU CU CE SA PLATEASCA PENSIILE SI ALOCATIILE LA COPII!!…se ascund in spatele imunitatii parlamentare,judecatorii in spatele legilor,doctorii se ascund in propriile minciuni si asa zise comisii,si politisti in spatele uniformelor….sa vedem cum se mai ascund toti de bataia gloantelor cand or incepe sa fie folosite acele arme….veti pune problema ca:>>> ce nu iti e frica ca vei fi lovit de un glonte in vreo ambuscada prin drumurile tale?….eu va raspund:>> NU!!! sunt prea scarbit de tot si de toate ca sa imi mai incarc mintea cu inca ceva in plus…DACA ASTA IMI E SOARTA ASA SA FIE<<>>
Eugen said
am January 30 2009 @ 2:53 pm
Bai Kaa tu esti securist ? muta-te in China comunista daca tot iti convine cum ni se pune botnita, si scuteste-ne de gandurile tale proletare.
Ce texte de politruc imputit ai in tine, bah.
Joe Indianu' said
am January 30 2009 @ 3:18 pm
Prietene Urban (adica orasenesc
)
Te inteleg in pricipiu. Ai perfecta dreptate referitor la Lege.
Dar intra un pic mai in amanunt cu analiza , daca tot o faci , citeste si istoria Dreptului si vezi cum s-a ajuns acolo , ce reprezinta sau ar trebui sa reprezinte o lege.
Apoi vorbesti de “incredere” si “credinta” facandu-le un pic (mai mult) varza , numai pentru a ajunge la cocluzia pe care o vrei.
Concluzia este corecta , dar demonstratia sufera de superficialitate si poate avea efecte adverse. Si este pacat deoarece esti un tip bine intentionat si credibil. Iti dau un sfat pe care esti liber sa-l urmezi sau nu: nu face filosofie de “2 lei” pe site si nu intra in domenii (cum ar fi cel al religiilor ) pe care nu le poti stapani, mai ales ca nici nu este cazul.
Succes (totusi)
Joe
P.S. Religios nu inseamna neaparat “bisericos” sau habotnic. Poti respecta cu religiozitate o … Lege, nu-i asa ? Ba chiar trebuie sa fii in “litera” si …”spiritul” ei !
Please think…
Othelo said
am January 30 2009 @ 3:22 pm
Eugen,
Lasa-l pe Kaa, securist sau nu sa doarma in continuare, este alegerea lui. Oricum nu poate influenta (daca asta a vrut) pe nimeni cu atitudinea lui.
Ceea ce a afirmat in articol dl Urban este adevarat intru totul.
Legat de linkurile recomandate de dl Urban Viorel, v-as intreba daca exista posibilitatea de a le achizitiona pe suport DVD si sa le reproducem pentru a le da si altora care sunt deschisi la subiect? Sau se pot downloada de undeva. Ma refer la aceste variante titrate, utile pentru cei care nu stiu engleza.
Inca o data, pentru cei care au English proficiency, merita sa ascultati postul de radio (inca) independent al lui Alex Jones (autorul Endgame) la http://www.infowars.com
Numai de bine tuturor!
Othelo said
am January 30 2009 @ 3:25 pm
Si inca ceva. Si mie mi se pare ca pute chestia asta cu furtul de armament. Sa nu fie un motiv ca sa introduca un patriot Act romanesc.
alis said
am January 30 2009 @ 3:38 pm
Ce legi? Despre ce legi vorbiti?
In Romania, “autoritatea” este echivalenta cu “bataia de joc”.
http://looserastra.blogspot.com/
ticut said
am January 30 2009 @ 3:38 pm
domnilor, totul se leaga! intai scandaluri, crime, interlopi,etc… gargara maxima!!! apoi se monteaza camere de supraveghere si radare fixe peste tot!!! apoi legea cu ascultatul si inregistrarea convorbirilor!apoi pasaportul biometric! acum furturi de armament! urmeaza o lege care sporeste puterea militiei si omoara dreptul la intimitate si prezumtia de nevinovatie!!!! vom fi calcati in picioare!!!!!! totul e doar o fatada pentru ceva rau care urmeaza!!! revolutie, razboi civil sau doar inrobire…nu stiu! dar vom afla curand!!!!
Kaa said
am January 30 2009 @ 3:46 pm
“Bai” Eugen si stimate Othelo,
Numai prostii se lasa influentati, iar eu va respect prea mult pe toti cei care postati aici ca sa incerc sa va influentez.
Doi, ceea ce am spus era deopotriva impotriva comunismului si a democratiei in mod egal, ceea ce ma face sa cred ca dl. Eugen, in ciuda limbajului dezinhibat, are o probema de comprehensiune.
Trei, era vorba despre o opinie, chiar daca ar fi fost exprimata de un securist, cum spune “bai” Eugen, si chiar daca ar fi fost “in somn”, cum spune Othelo. M-as bucura sa schimbati voi doi sistemul, si daca vreti sa incercati eu va sustin, insa dati-mi voie sa ma indoiesc de succesul operatiunii dvs.
alis said
am January 30 2009 @ 4:13 pm
Pentru Kaa: de-acord cu tine!
Lanton said
am January 30 2009 @ 4:32 pm
De accord cu taxa ceaiului si au castigat ce? putina libertate, pana la infiintarea federal reserve si acum as putea sa stiu unde s-a dus democratia lor? primul pas a fost deja facut control in portbagaje fara mandat iar la aceasta masura ce spun cei care trebuie sa se supuna? ei bine am ramas consternat,
-”pai pentru oamenii cinstiti nu are nici un efect ca doar nu am nimic de ascuns pot sa se uite” somnul natiunii naste monstrii, si ia uite unde s-a dus emblematica democratie, iar mai grav este faptul ca nu reusesc sa prind adevaratul motiv pentru care se intampla toate astea la noi si in lume eu consider ca este o mult prea mare tevatura pentru a se motiva doar financiar atatea sacrificii umane si atata manipulare eu tot astept sa iasa la lumina adevaratul motiv pentru care trebuie sa ne fie vietile atat de zbuciumate.
DZ said
am January 30 2009 @ 4:33 pm
@ othelo
endgame cu subtritrare pentru download : http://earhiva.info/endgame/
CristiM said
am January 30 2009 @ 5:10 pm
Am mai postat un comentariu aici http://www.urbaniulian.ro/2009/01/29/romanii-obligati-sa-se-toarne-unii-pe-altii-stiati-ca-suntem-toti-niste-teroristi/ faptul ca acum este in desfasurare o actiune la curtea de apel Bucuresti impotriva legii introducerii pasapoartelor cu cipuri biometrice.
Acesta este precursorul cipurilor in buletin ca mai apoi sa introduca obligativitatea cipurilor implantate subcutanat. Cui foloseste asta? Evident elitei conducatoare manipulatoare sau cui pune mana pe controlul acesteia.
Si e foarte probabil sa se implementeze toate astea cu ajutorul fricii. Uitati-va la acest filmulet http://www.youtube.com/watch?v=PXb4TD3J0zI si trageti singuri concluziile…Cred ca asta e motivul pentru care se doreste instaurarea unei stari generale de frica.
Frica la romani said
am January 30 2009 @ 5:13 pm
?apte din zece români se tem de incapacitatea de a pl?ti ipoteca sau chiria ?i de a-?i pierde banii investi?i, iar 32% dintre ei sunt îngrijora?i c? ar putea r?mâne f?r? loc de munc?, potrivit unui studiu realizat în mai multe ??ri de firma de cercetare de pia?? Synovate.
claudiu said
am February 2 2009 @ 12:19 pm
In ce fel a impiedicat parlamentul vreunei tari restrangerea libertatilor individuale,domnule Urban?
Inlocuirea conducatorului(individ)al unei natii cu un sistem credeti ca e un pas inainte?
Chiar credeti in separatia puterilor in stat?Diferitele grupuri care participa la functionarea sistemului nu vor avea oare interesul de al intari si totodata de al modifica astfel incat el sa le permanentizeze avantajele pe un temen cat mai indelungat lor si urmasilor.Acelor puteri “separate” oare cat timp le va lua pana vor face un pact tacit de neagresiune,o coalitie,nescrisa,care sa le garanteze perpetuarea avantajelor in detrimentul,hai sa le spunem pe nume,SUPUSILOR?
Conform cutumelor nescrise un popor are dreptul sa se ridice impotriva unui conducator-despot.Ce mai poate face el saracul impotriva sistemului(va reamintiti balaurul din basmele ROMANILOR).
Domnule Urban,nicaieri democratia nu s-a nascut in parlament si nu va face ROMANIA exceptie.Impotriva sabiei trebuie sa ridici sabia.
Restul sunt povesti parlamentare.
Mai vorbim!
Mandatul e lung…
Othelo said
am February 2 2009 @ 2:39 pm
Stimate Kaa. Este corect ce spui vis-a-vis de libera exprimare, doar ca asa cum tu ai dreptul la o parere, tot asa avem si noi. Dupa parerea mea umila atat Ticut cat si Cristi M au dreptate iar tu si Alis nu. Eu iti spun toate acestea si pentru ca m-am documentat f. serios inainte de a trage asemenea concluzii. Sigur ca nu consider ca detin eu monopolul adevarului, dar daca ai avea toate informatiile corecte si ai pune piesele de puzzle corect, ai realiza ca toate chestiile astea au in spate SOMETHING BIG, datorita caruia vom suferi cu toii, indiferent de parerile noastre, poate in acelasi timp sau intr-o ordine cronologica aleasa dupa anumite criterii. Mi-as permite sa iti dau un sfat: Sa nu crezi nici o informatie care nu poate fi sustinuta documentar, si in plus care nu ofera si solutii viabile la evenimentele la care se refera.
P.S. imi cer totusi scuze pentru chestia cu “dormitul”, era o referie mai mult la dictonul “somnul ratiunii naste monstrii”, si te asigur ca nu avea darul de a jigni.Mi s-a intamplat si mie in inca scurta mea viata sa am astfel de perioade din fericire zic eu scurte de “somn”.
In rest, numai de bine!
Othelo said
am February 12 2009 @ 9:07 am
Multumesc DZ.